Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 208 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 43.285 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij heeft zelfs gems die ik niet eens heb :+ (epic agi's)
Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:00:
Je krijgt eerst een periode waarin je je kan bewijzen omdat je toch niet gekicked kan worden, dat heeft ie duidelijk niet gedaan.
We praten hier over oculus, waar je eigelijk tot de laatste boss geen bal hoeft te snappen van je drake (buiten beetje meeschieten waar de rest op staat te schieten). Beetje party vraagt ook direct na de eerste boss wie welke drake neemt, of wie deze instance al kent. Of, als ze toch van plan waren te kicken, vraag je meteen bij binnenkomst wie de instance kent, de keuze aan jezelf om of te kicken of zelf te leaven.
Rakkerzero schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:43:
Heb ik gezegd. Tevens met de mededeling dat ik wellicht nog wat uitleg nodig heb over bepaalde dingen.
Ze zeiden er niks van dus ging ik ervan uit dat het goed zat. Dat ik daarna gekickt wordt, omdat ik die instance niet begrijp, vindt ronduit zwak.
Kortgezegd: Ik ben een n00b, maar ik wil leren hoe ik het moet doen. Geef me dan ook die kans ipv mij af te kraken. Die groep zal uit van die pubers hebben bestaan die geen geduld hebben.
Correctie, je bent een newbie ;) Een n00b is de DK van hierboven met een whooping 950dps.

Genoeg mensen die in UP (swarry sorrowwhatever) doodleuk op haar dode lichaam blijven staan en veelal worden ge-oneshotted omdat dat zwaard nog niet beneden was, of het void principe in VH niet kennen (welke eigenlijk al niet meer nodig is, DPS is veelal zo hoog dat zelfs de healer amper werk heeft).

Er wordt veel gezegt dat je in de aanloop naar 80 in principe alle dungeons al zou kunnen zien, maar met mijn shaman heb ik er erg veel nooit gezien. Je kan wel specifiek voor een dungeon in de rij gaan, maar dan kan je rustig een uur gaan wachten. Via randoms heb ik iedergeval in de 70-79 range niet alle instances gezien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:00:
[...]
Je krijgt eerst een periode waarin je je kan bewijzen omdat je toch niet gekicked kan worden, dat heeft ie duidelijk niet gedaan.

Ja, ik geef net aan dat het slecht is dat hij een head zonder meta-slot heeft. Terwijl dat easy te halen is, en waarschijnlijk een veel grotere upgrade dan de shoulders die hij nu gehaald heeft (tja, een meta-gem heeft veel effect). Waarom zou je uberhaupt dan 100g+ uitgeven voor een head enchant als je niet de goede koopt. Of koop de WG enchant, lekker moeilijk te halen ook. Zelfde voor shoulder enchants: ze kosten bijna niks bij de WG vendor en daarnaast is het super super easy om SOH rep te krijgen (relics kosten bijna niks meer) dus er is gewoon geen excuus om niet exalted te zijn.

btw: je "lul" belediging is getting old en slaat eigenlijk nergens op.
Snap nog steeds je probleem niet. So.. hij voldoet niet aan jouw standaarden. Care.. alsof je 3 dps nodig hebt in een hc.. right :p

Anyways.. mij maakt het niet uit hoe de dps is. Over het algemeen sta ik met mijn paladin ruim bovenaan met 4500+ in hc's. De rest die mee is kloot van mijn part maar wat aan. Als ik mijn job maar goed uitvoer.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik volg juist dit forum vanwege de normale discussies die worden gevoerd door WoW spelers en ik moet zeggen dat ik hierdoor ook veel heb geleerd.

Jammer dat er dan af en toe mensen zijn die inderdaad dit soort kinderachtige opmerkingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

NMe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:22:
[...]

Blizzard geeft f-ing gratis gear weg aan mensen die niet raiden; je kan als je niet raidt meteen instappen in pugs naar raiding instances als je maar een beetje badges farmt en daarmee loop je rond in 232 en 245 gear, zelfs nog wat 264 tussendoor.... en dan zit je te klagen dat je één item niet geupgradet krijgt? Sorry hoor, maar ga dan gewoon wat raids doen, je hebt er de gear voor. Je maakt mij niet wijs dat je een probleem hebt met het tanken van wat dan ook alleen maar omdat je shield niet goed genoeg zou zijn. ;)
Heh, ok de rest is wel lekker ja. Qua raiding alleen geen spot gekregen afgelopen weekend omdat mijn schild een blauw was en ik dus niet superior was :/ Nu heb ik op zich een pest hekel aan zulke kortzichtigheid, maar ik zou toch graag wel die raids inkomen :( Dus had ik me voorgenomen om dan maar dat schild te farmen, dat viel dus tegen. Ik zal dus voorlopig met dit soort idiote opmerkingen te maken houden.

Ik heb iig het Emblem of Heroism schild even gehaald om de "omg he has blues" -> "X leaves party" idioten te voorkomen. Alhoewel dat een stuk minder irritant is omdat je in heroics toch als tank binnen 10 seconden weer een volle groep hebt.

Ik denk dat ik binnenkort zelf maar eens een TotC10 PUG raid begin. Kijken of er animo is. De meeste mensen die ik ken op de server hebben nog wel een altje dat gear kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
Nieuw deel en volgens mij zijn we gewaarschuwd :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HlxV5PiEMo4WxQfdcLXOE1ZQ/full.jpg

> Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 209

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.