Nog even een weekendupdate van mij, 2 leuke tankervaringen:
Eerste, zaterdag kwam ik in een OK groep terecht. Begin te pullen, alles prima, maar op die packs met die spellflingers ging het een beetje mis. Ik pull er wel vaker 2 tegelijk en bash dan zelf 1 spellflinger om te voorkomen dat ze tegelijkertijd die 50% blast doen. Alleen nu begint DPS meteen te AoEen, krijgt iedereen behalve ik aggro, en rennen ze ook eens van me weg in plaats van naar me toe. Enorme chaos, 2 DPS dood, en bijna de healer ook nog want die had als een gek zitten spammen op DPS.
Goed, geressed, weer gebuffed en ik in /p "If you get aggro please run towards me". Kennelijk kregen die twee DPS het idee dat ik vond dat het hun schuld was, en kreeg ik een enorme hoeveelheid crap over me heen. Terrible tank, "L2P", dat soort werk. Ik zeg "Feel free to leave", nog meer gezeik. Ik loop op de volgende pack af, een van de twee pulled gewoon. Ik begin pissig te worden en vraag ze om daarmee te kappen. Nog meer "terrible tank, you're too slow" (stond te wachten op een manaloze healer), toen een /W naar de healer dat 't me speet maar ik niet van plan was door te gaan met deze groep en geleaved. En DPS zich maar afvragen waaro die queue zo lang is

Kreeg nog een /W van de healer erug dat 'ie het er mee eens was.
Tweede ervaring: gisteren HoS, ook een random run voor m'n frosty badgers. Op de crossroads naar de optional bosses en de event meldt de priest dat ie 2 minuten AFK moet. Hij stond alleen al in de gang (patrolled een giant) en gezien de DPS van de rest durfde ik het niet aan die giant te pullen dus ik loop wat terug. 2 DPS spelers zien die giant en pullen gewoon. Net op het moment dat ik wil chargen zie ik dar de DPS ook nog te ver naar achter loopt en wat van die caster dwarves te pullen (die giant is puur melee maar van die casters mitigate ik nauwelijks damage). Ik dacht fuck it en zie het ff aan. Beide DPS dood, de mage die een stuk slimmer was en wel de partychat las invissed en ziet het ook maar ff aan.
Goed, meteen een hoop gebitch in /p "WTF tank???" "Nub tank L2P" waarop ik in /p dus redelijk los ging dat het een stel tards waren die eens moesten leren /p te lezen en dat de healer AFK was. Een van beiden leaved meteen, andere blijft. 2 minuten later komt de healer terug, leest wat er gebeurt is en gaat dan ook nog eens los tegen de 2e DPS die daarop ook de party leaved. Grappig

Daarna een helemaal prima run gehad, goeie healer en we konden flink hard doorstomen met de nieuwe DPS

Anoniem: 63072 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:50:
Bij blizzard werkt een stelletje etterbuilen, anders kan ik het niet noemen. Ik doe met mijn paladin tank alleen heroics en geen raids. Met heroic drops, craftable gear en emblems kan je volledig 226+ gegeared zijn, alleen 1 slot kan je dan niet beter dan ilevel 200 krijgen: Shield.
Om een of andere vage reden droppen de enige shields buiten raids (healing en tank) in de normal versie van de ICC instances. En daar is dus geen hond voor te vinden, wachttijden zijn afgrijselijk. Ik snap sowieso al niet dat er normal versies van die instances zijn.
En na 3 dagen HoR normal met lang wachten heb ik waargenomen dat de Carpal Tunnelers een drop kans van 80%+ hebben. (Klote RNG.)
Dan je wel he blizzard dat je zoiets essentieels voor een tank in zo'n kut instance stopt die niemand doet. Als je vraagt wie mee wil krijg je alleen maar reacties van tanks voor HoR normal en healers voor PoS normal.
Datzelfde issue heb je met trinkets o.a. M'n boots zijn ook geen goeie opties voor behalve craftables. Ik zie het issue niet; als je niet raid heb je sowieso die upgrades niet nodig. Dat je het jammer vindt okay maar om zo gefrustreerd te gaan doen; get a grip.
uashy schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:54:
Afgelopen twee weken bezig geweest met het levelen van mijn
druid. Bedoeling was om een tank te maken. Het tanken op de lagere levels ging vrij goed, maar nu op de hogere levels wordt het steeds moeilijker om aggro op te bouwen en te behouden. Net een run in Underbog gehad. Een death knight die zijn death and decay gebruikt, een mage die na 2 seconden volledig losgaat en vrijwel meteen mijn main target pakt.
Moet nog maar eens bedenken of ik wel verder ga met tanken. Het is op zich leuk om te doen, maar ik betwijfel of ik er wel goed genoeg voor ben...
Ach, of je geeft op of je wordt een arrogante lul die altijd DPS de schuld geeft. Als tank moet je je eerste talentpoints in 3/3 Thick hide steken
[
Voor 10% gewijzigd door
Hydra op 18-01-2010 14:50
]