Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 208 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 43.467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 63072 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:50:
Bij blizzard werkt een stelletje etterbuilen, anders kan ik het niet noemen. Ik doe met mijn paladin tank alleen heroics en geen raids. Met heroic drops, craftable gear en emblems kan je volledig 226+ gegeared zijn, alleen 1 slot kan je dan niet beter dan ilevel 200 krijgen: Shield.
Blizzard geeft f-ing gratis gear weg aan mensen die niet raiden; je kan als je niet raidt meteen instappen in pugs naar raiding instances als je maar een beetje badges farmt en daarmee loop je rond in 232 en 245 gear, zelfs nog wat 264 tussendoor.... en dan zit je te klagen dat je één item niet geupgradet krijgt? Sorry hoor, maar ga dan gewoon wat raids doen, je hebt er de gear voor. Je maakt mij niet wijs dat je een probleem hebt met het tanken van wat dan ook alleen maar omdat je shield niet goed genoeg zou zijn. ;)

Ik heb van het weekend maar wat rep zitten farmen. Hydraxian Waterlords (omdat Molten Core in Cataclysm waarschijnlijk verdwijnt) wat gedaan, Thorium Brotherhood naar exalted geholpen (omdat BRD ook gaat verdwijnen), een AQ-40 run gedaan en begonnen aan de opening of AQ questline voor wat meer rep, en nog een ZG-run gedaan. TBC-spul is grotendeels al exalted en in WotLK heb ik alleen Kalu'ak en Frenzyheart/Oracles niet exalted omdat ik geen zin had in die dailies. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 15:29
hulkie schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:29:
We hadden op Rotface trouwens nog discussie over hoe de Mutated Infection timer nou werkt.
Ik heb daarom 3 trys geanalyseerd en kom tot de discussie dat ze op een vaste timer zitten, en niet op een percentage van de boss healthpoints zijn gebaseerd.

Het is namelijk zo dat de eerste infectie na 14 seconden komt, vervolgens gaat t zo:
14, 14, 14, 20, 12, 12, 12, 12, 10, 10 etc. etc.

Het komt er dus op neer dat onze dps gewoon omhoog moet als we het onszelf makkelijker willen maken.
Ik heb al eerder aangegeven dat Rotface inderdaad op een timer zit wat betreft het spawnen van oozes. na 3.30 minuten zit hij op de 6 seconden per ooze. Pop Hero en Cooldowns aan het begin maakt het gevecht wat makkelijker (lees: Minder tijd in de moeilijke fase).

Je moet echter wel zorgen dat je raid het kiten en mvoen van de adds onder de knie heeft. Kiter beweegt in een grote cirkel om de raid heen. Achter hem aan komt de grote ooze. Mensen die infected raken lopen naar de kiter en worden dan dispelled (of als de timer afloopt) Kleine ooze komt in 't pad van de grote en wordt opgenomen. Nooit dispellen in de raid (aura van little oozes tikt voor 3k damage per sec)

Als een grote ooze gaat ontploffen stil staan. Wachten totdat die groene zooi de lucht in schiet en dan naar een veilige plek lopen.

Laatste 15% is gewoon wat lastig omdat je raid veel moet kiten etc. Als je dit onder de knie hebt moet het lukken.

Mijn guild heeft gisteren wat tries op de professor op 25 man gedaan. Beste try was 62%, maar ik zie al wel dat het lastig gaat worden om die enrage timer te halen.

Op 10 man met een paar goede guildies een run georganiseerd afgelopen vrijdag.Eerste try op de professor was meteen een kill. Guild first! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 11:40
Dricus schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:05:
Mjah, heb ik ook. Mijn Holy Paladin loopt helemaal in de ilvl 219+ gear, behalve dat stomme ilvl 200 Emblem of Heroism shield. Ik heb al een aantal keer PoS normal gerunned voor het ilvl 219 shield wat daar dropt, maar helaas nog geen geluk gehad.
toc10/25 normal hebben prima healing shieldjes. heb zelf nog Vigilant Ward. alleen al wel 2x shield van ICC25 verloren met iemand die net iets meer EP had dan mij. dus volgende keer dat hij dropt is het van mij! :p

edit: en btw NMe heeft wel gelijk m.b.t. tot het gratis gear verhaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Gekheid op 18-01-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Gisteren ICC25 ingedoken met de guild waar we al rotface neerhadden.
Eerst nog eens de trash opnieuw clearen (Whiiii reputation!) en dan beginning and pew pew festergut.

Brianless dps-en als unholy. (Ik ben helaas elitist jerks moeten gaan volgen omdat duelwield frost gewoon niet meer competitive is.)
Met item level 235 wapens is er al een verschil van 400 dps en dit word alleen maar groter, omdat scrouge strike ongeloofelijk goed scaled.

Na de kill aan de professor begonnen, waarin de raid op de eerste try op 80 procent plotseling gigantische lagstoten kregen. En toen waren er maar 9.
Volgende try weer een gigantische lagstoot voor de hele raid. Open een gegeven moment was de professor aan het zig zaggen tussen 2 punten voor zo een 15 seconden.
8 mogelijkheden voor een kill over...

We hebben dan maar besloten om TOTGC te doen (heroic 25 man). Beast one shot (met 4 dps-ers dood sinds de wormen), Jaraxus one shot en dat pvp gebeuren een drieshot, waarbij we op de derde try gewoon alles onder controle hadden.
Nog nooit hadden we verder dan beasts geraakt, dus op twins wouden we het eens zien hoe het zou gaan zonder de soaker techniek.
Een ding is zeker 11k HPS van onze druid healer is misschien een teken dat we wat teveel damage pakten zo.

Aangezien wij altijd op tijd stoppen, de raid afgeblazen tot Dinsdag, waar we hopenlijk wat progressie maken of Putricide.

Ook gisteren op mijn druid, die tanking en healer specced is mijn daily instance gedaan. Dit brengt mij nu op level 76 met aleen nog maar borean thundra gedaan en 4 quests of zo van het andere start gebied.
Waarschijnlijk ga ik nu wat questen met mijn druid, meer omdat anders die easy XP quests straks grijs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Bij blizzard werkt een stelletje etterbuilen, anders kan ik het niet noemen. Ik doe met mijn paladin tank alleen heroics en geen raids. Met heroic drops, craftable gear en emblems kan je volledig 226+ gegeared zijn, alleen 1 slot kan je dan niet beter dan ilevel 200 krijgen: Shield.

Om een of andere vage reden droppen de enige shields buiten raids (healing en tank) in de normal versie van de ICC instances. En daar is dus geen hond voor te vinden, wachttijden zijn afgrijselijk. Ik snap sowieso al niet dat er normal versies van die instances zijn.

En na 3 dagen HoR normal met lang wachten heb ik waargenomen dat de Carpal Tunnelers een drop kans van 80%+ hebben. (Klote RNG.)

Dan je wel he blizzard dat je zoiets essentieels voor een tank in zo'n kut instance stopt die niemand doet. Als je vraagt wie mee wil krijg je alleen maar reacties van tanks voor HoR normal en healers voor PoS normal.
Ach, je kunt ook overdrijven. Yep, je zult met een 200 itemlevel shield rond blijven lopen zonder raids te doen. Mijn warrior tank heeft hetzelfde "probleem" (hoewel ik nog geluk had met de shield drop in CoS HC), maar die doet af en toe wel raids. Je hebt gewoon geen betere shield nodig om heroics te tanken. Als je raid is de upgrade welkom, maar voor heroics is het pure luxe (heroics zijn al zo easy) en helemaal niet "essentieel". Om daar nu een hele rant aan te wijden is zwaar overdreven als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 10:55
DINGDINGDING ^^
Eindelijk 80 met mijn shammy (nr 3 btw ;))

Heb van lvl 70 naar 80 voornamelijk dungeons gedaan. Gisteren na een gecancelde raid toch maar besloten om eindelijk het laatste level te gaan halen.
Ik heb deze gelvlt met RaF tot lvl 30, daarna gratis lvls tot lvl 60 :D Moest op lvl 60 nog al mijn totems halen...
Vanaf 60 ben ik enhancement gegaan en in northrend healing gear verzamelen zodat ik sneller instances in kon.

Nu heb ik gisteren dus nieuwe spells geleerd en een andere spec genomen. Iemand nog op en of aanmerking op mijn char? Het is mij nog niet helemaal duidelijk of je nu AP of AGI moet stacken.. Op EJ forums zeggen ze alleen maar dat je m door een programma moet halen en die zegt dan wat het beste is voor je char... Ik heb daar helemaal geen behoefte aan om eerlijk te zijn....

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Doomhammer&cn=Beolor

Gisteren met de nieuwe spec nog even geoefend op dummies. Op een raidboss dummy deed ik 1.9k dps, vond ik niet slecht met wat questgear/instancegear/en wat BoE epics. Het was te merken dat ik vrij weinig hit heb.

Op een lvl 80 dummy deed ik 2.3/2.4k dps, niet heel lang getest, dus het zou goed kunnen dat ik geluk had met crits en dergelijke.

Komende weken wat zien te gearen, maar pally en mage hebben nog altijd prio :)

Offspec is en blijft resto, maar wil me nu eerst ff focussen op enhancement spec, zodra ik dat een beetje onder de knie heb ga ik me wat meer verdiepen in resto. Dan kom je ook wat sneller in instances terecht :)
Bij binnenkomst even vermelden dat enhancement mijn mainspec is en dat ik voor beide specs zal gaan rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Ik wil mijn paladin van lvl 57 gaan levellen puur en alleen door te tanken in instances, want ik ben het questen na al die chars wel moe. Denken jullie dat dit qua gold en level snelheid net zo snel zal gaan als questen als ik alleen de dungeon quests meeneem? Ik wil sowieso wel een snelle flying mount + cold weather kunnen financieren op lvl 80.

Wat denken jullie? Iemand al ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Anoniem: 82860 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:27:
Ik wil mijn paladin van lvl 57 gaan levellen puur en alleen door te tanken in instances, want ik ben het questen na al die chars wel moe. Denken jullie dat dit qua gold en level snelheid net zo snel zal gaan als questen als ik alleen de dungeon quests meeneem? Ik wil sowieso wel een snelle flying mount + cold weather kunnen financieren op lvl 80.

kwa gold zal het lvlen/grinden/xpen wel sneller zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 10:55
Anoniem: 82860 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:27:

Voor dungeon quests moet je vaak al een chainquest volgen, dus je bent dan sowieso al aan het questen :)
Daarnaast zul je op dat lvl veel concurrentie van DK's hebben, misschien tot 70 holy proberen en daarna respeccen naar tank? Dualspec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06

Om een of andere vage reden droppen de enige shields buiten raids (healing en tank) in de normal versie van de ICC instances. En daar is dus geen hond voor te vinden, wachttijden zijn afgrijselijk. Ik snap sowieso al niet dat er normal versies van die instances zijn.

En na 3 dagen HoR normal met lang wachten heb ik waargenomen dat de Carpal Tunnelers een drop kans van 80%+ hebben. (Klote RNG.)

Dan je wel he blizzard dat je zoiets essentieels voor een tank in zo'n kut instance stopt die niemand doet. Als je vraagt wie mee wil krijg je alleen maar reacties van tanks voor HoR normal en healers voor PoS normal.
In de periode dat ik voor dat schild bezig ben geweest ben ik over het algemeen gewoon samen met een healer vriend van me de queu in gegaan voor HoR normal. Duurde niet bepaald lang voor we een groep bij elkaar kregen via de dungeon finder tool die er nu is. Het heeft mij ergens tussen de 9-10 runs gekost voordat ik hem zag droppen en heb hem toen gewonnen. Uiteraard heb ik er amper een week plezier van gehad voordat ik een vervanger kreeg in Anub's schildje (terwijl ik niet zo heel vaak doe raiden).

Voor mijn prot pala zit ik nu een beetje af te wachten qua upgrades. Ik heb nu een kleine 90 frost emblems wat (bijna) genoeg is voor een tier10 item. Het punt is dat er ook wat i251 tank gear kan droppen in ICC10 wat we met de guild elke maandag/dinsdag proberen te doen. Ik heb daar nu al de i251 body van Deathwhisper gekregen en zit momenteel af te wachten of we met wat geluk Saurfang consistent neer kunnen krijgen wat de mogelijkheid geeft tot het vinden van i251 tank legs en/of tank bracers.

[ Voor 33% gewijzigd door deTwisj op 18-01-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

khrin schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:26:
Nog nooit hadden we verder dan beasts geraakt, dus op twins wouden we het eens zien hoe het zou gaan zonder de soaker techniek.
Een ding is zeker 11k HPS van onze druid healer is misschien een teken dat we wat teveel damage pakten zo.
Nee, de healers hebben een flinke kluif aan die fight. ;) Dit is onze Twins kill van gisteren met twee nieuwe priest healers. Zoals je ziet zitten onze resto druid en shammy respectievelijk aan de 12.3 en 12.7k HPS. ;)

Met de "door tactic" is het trouwens wel héél simpel. Iedereen in de deur parkeren met de dark buff, Lightbane dps-en. Eén hunter in PVP gear laten soaken met de light buff terwijl hij Darkbane dpst. Vlak voor de special ability de hele raid even laten switchen naar het andere target in het geval dat het de dark shield wordt zodat je daar geen DPS op verliest (we switchen tijdens de fight nooit van kleur) en heroism/cooldowns gebruiken om dat shield neer te krijgen. Andere shield is easy met de DPS die we nu hebben. Wanneer we de shadow AoE krijgen gebruikt de hunter Detterence zodat hij geen damage krijgt, en wanneer we de light AoE krijgen gebruiken onze pallies bubble + sacrifice en gebruikt de hele raid potions/healthstones en andere cooldowns om in leven te blijven. Werkt prima, faceroll. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
Op mijn alt shaman run ik al maandenlang ToC en af en toe ICC, nog nooit een schild gewonnen dus ik loop ook nog met i200. Lekker belangrijk :D Komt vanzelf wel een keer als ik elke week ToC10/25 blijf doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-06 07:11

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ooh, ik red het prima hoor met dat ilvl 200 shield, dus wat dat betreft geen probleem. Ik vind het alleen wel geinig om puur met 5-mans dungeons en emblems mijn gear op fatsoenlijk raid niveau te krijgen. Zo'n ilvl 200 item is dan een klein 'smetje', maar ook zeker niet meer dan dat :P.

Is het trouwens normaal dat het verschil op de healing meters tussen Paladins en Druids erg groot is? Gisteren in Ulduar kwamen de Druids niet verder dan tussen de 1.5k en 1.9k HPS ofzo en ik ging met mijn Holy Paladin gemakkelijk over de 2.5k heen en ben bij Ony al wel eens over de 3.5k heen gegaan. Ik heb daarbij trouwens wel alleen overall bekeken, niet naar specifieke fights. Ook doe ik meer overhealing dan de Druids.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:22:
Blizzard geeft f-ing gratis gear weg aan mensen die niet raiden; je kan als je niet raidt meteen instappen in pugs naar raiding instances als je maar een beetje badges farmt en daarmee loop je rond in 232 en 245 gear, zelfs nog wat 264 tussendoor.... en dan zit je te klagen dat je één item niet geupgradet krijgt? Sorry hoor, maar ga dan gewoon wat raids doen, je hebt er de gear voor. Je maakt mij niet wijs dat je een probleem hebt met het tanken van wat dan ook alleen maar omdat je shield niet goed genoeg zou zijn. ;)
Vertel dat aan die ... e-peen tarts die met die GS addon werken en achievements. Ik ben zelfs een keer Naxx uit gekickt om het feit dat ik geen achievement heb, loop je daar rond met nagenoeg alles 232. ToC/ICC 25 is niet veel anders, ben je totaal aangewezen op je guild waar het al overloopt aan dps danwel tanks.

Verschil zit in wat er beschikbaar is, niet 'eerlijk' verspreid is over de classes. Neem die battered hilt, wat heeft een tank of hunter aan zo'n ding? Of de setbonus van de Triumph gear, balans ervan is ver te zoeken.

Imho hebben ze met ICC de lat zo hoog gelegd, dat menig persoon nooit LK zelf zal zien, laat staan neermeppen. Ken er al genoeg die Ulduar niet eens hebben gedaan, laat staan ToC 10/25 HC. Als Blizzard dus het onderscheid wil maken tussen raiders en non-raiders, laat ze dan iig beide kampen goed gebalanceerd maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Shields in raids is anders ook geen pretje hoor. Ik heb ooit toen ik nog enhancement als mainspecc had, de pulsing spellshield uit Ulduar gewonnen voor mijn offspecc. Voor resto offspecc (ben nu ele/resto) won ik de 10m ToC shield maar die was niet geweldig voor Ele. Elke week braaf 25m ToC gedaan in de hoop dat de shield daar zou vallen. 2x zien droppen, 2x verloren. Gelukkig had ik vrijdag mazzel en heb ik op mijn 2e Lord Marrowgar 25 try de shield zien droppen en ook gewonnen. Je kunt bijna elk slot vervangen met emblemgear van 213 en hoger, maar een shield is een stuk lastiger. Ach, ik ben nu in ieder geval helemaal happy met mijn nieuwe shield.

Ik vind trouwens de nieuwe armory erg tof. Leuk om mijn char in 3d te zien ^^.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Afgelopen twee weken bezig geweest met het levelen van mijn druid. Bedoeling was om een tank te maken. Het tanken op de lagere levels ging vrij goed, maar nu op de hogere levels wordt het steeds moeilijker om aggro op te bouwen en te behouden. Net een run in Underbog gehad. Een death knight die zijn death and decay gebruikt, een mage die na 2 seconden volledig losgaat en vrijwel meteen mijn main target pakt.

Moet nog maar eens bedenken of ik wel verder ga met tanken. Het is op zich leuk om te doen, maar ik betwijfel of ik er wel goed genoeg voor ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:40

Valkyre

Kitesurf FTW!

Thrilled schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:30:
Ok dan weet ik dat.. heeft iemand een toevoeging aan mijn frost spec verhaal?
ja lees je talents even goed, weet het niet uit mijn hoofd waar die talent zit, maar 1 van de talents geeft extra crit van gefrozen targets.

Shatter zo heet hij volgens mij.

edit meh zag dat ik al te laat was :P

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 18-01-2010 13:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Imho hebben ze met ICC de lat zo hoog gelegd, dat menig persoon nooit LK zelf zal zien, laat staan neermeppen. Ken er al genoeg die Ulduar niet eens hebben gedaan, laat staan ToC 10/25 HC. Als Blizzard dus het onderscheid wil maken tussen raiders en non-raiders, laat ze dan iig beide kampen goed gebalanceerd maken.
Je hoeft nog maar een fractie van de tijd te besteden voor raiden tov vorige expansies, gear is extreem makkelijk te krijgen en de meeste content is relatief makkelijk, ICC is extreem laagdrempelig, zeker de normal modes en dan nog klagen??

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dricus schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:45:
Ooh, ik red het prima hoor met dat ilvl 200 shield, dus wat dat betreft geen probleem. Ik vind het alleen wel geinig om puur met 5-mans dungeons en emblems mijn gear op fatsoenlijk raid niveau te krijgen. Zo'n ilvl 200 item is dan een klein 'smetje', maar ook zeker niet meer dan dat :P.

Is het trouwens normaal dat het verschil op de healing meters tussen Paladins en Druids erg groot is? Gisteren in Ulduar kwamen de Druids niet verder dan tussen de 1.5k en 1.9k HPS ofzo en ik ging met mijn Holy Paladin gemakkelijk over de 2.5k heen en ben bij Ony al wel eens over de 3.5k heen gegaan. Ik heb daarbij trouwens wel alleen overall bekeken, niet naar specifieke fights. Ook doe ik meer overhealing dan de Druids.
Ligt aan het gevecht, en natuurlijk de healingassignments.

Pure tank en spank gevechten waar de tank vrijwel alle dmg krijgt zal een paladin veel meer HPS hebben.
Gevechten met veel raiddmg zal een druid weer meer HPS hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 22:01

PerfektOne

Striving for Perfektion

uashy schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:54:
Afgelopen twee weken bezig geweest met het levelen van mijn druid. Bedoeling was om een tank te maken. Het tanken op de lagere levels ging vrij goed, maar nu op de hogere levels wordt het steeds moeilijker om aggro op te bouwen en te behouden. Net een run in Underbog gehad. Een death knight die zijn death and decay gebruikt, een mage die na 2 seconden volledig losgaat en vrijwel meteen mijn main target pakt.

Moet nog maar eens bedenken of ik wel verder ga met tanken. Het is op zich leuk om te doen, maar ik betwijfel of ik er wel goed genoeg voor ben...
Ik raad je aan om te rerollen naar een Paladin, ik heb er zelf ook een en vind deze makkelijk en fijn om mee te tanken. Vooral het multi-tanken is makkelijk omdat je enorme aggro opbouwt met Consecration, Holy Shield(block = damage + mana + aggro vanwege Blessing of Sanctuary).

Ik heb mijn Paladin niet block gespect omdat ik als main tank meer dodge en parry nodig heb.

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Avance schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:01:
[...]

Ik raad je aan om te rerollen naar een Paladin,
Hmm, is ook een optie. Ik heb al een level 80 paladin die niets staat te doen. Heb eerder bewust gekozen om niet met mijn pala te tanken, omdat ik niet de zoveelste palatank wou zijn. En met de dungeon finder kan ik natuurlijk prima eerst als dps emblems verzamelen en zo mijn tankgear bijeensprokkelen....

Toch maar eens serieus overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:59:
Weekendboekkie. :)

Schijnbaar had een officer me van not sure op signed gezet. Was thuis maar had knallende koppijn, dus wilde eigenlijk alleen mee als het echt moest. Hadden inclusief mezelf twintig man, dus te weinig voor ToC 25. Plan was dus om 2x10 te gaan doen, dus of iedereen in groep 5-8 een tweede raid wilde joinen. Nu waren er al een aantal man saved in ICC en een geclearde ToC na de donderdag raid. Stapte ICC binnen en kreeg de 'saved' message te zien. Vreemd, maar ik wist niet wie er donderdag getanked hadden; kon zijn dat er een tank miste.

Paar minuten later barstte de bom op guildchat. Schijnbaar was er geen rekening gehouden met saves, waardoor er slechts één raid op de been was die ergens naartoe kon. De mensen die saved waren, waren hier natuurlijk niet blij mee. Guildleader leaved de raid zodat iemand anders mee kan, geeft leadership over en zegt dat ze op dit moment al genoeg aan haar hoofd heeft IRL en dat ze een break neemt, en leaved de guild. Ik had er daarvoor al schoon genoeg van en nu zeker, dus zeg dat ze maar een andere tank mee moeten nemen en leave ook de raid. Uiteindelijk waren er nog meer mensen die er compleet geen zin meer in hadden en is er volgens mij ook niet meer geraid.

Heb me uiteindelijk maar geunsigned voor morgen met het verzoek eerst dat gedoe van gisteren op te lossen. Kijk volgende week wel of ik zin heb of niet, drama van gisteren haalt de zin om te raiden aardig onderuit.
Zat in de zelfde groep als Exitium. Dus ook saved voor 1 boss in ICC. Geen idee wat er eigenlijk gebeurde. Onze groep was vrij rustig totdat idd de GL de teugels aan het man overgaf en uitlogde. De bom dus.
Blijkbaar ging het mis in de 2de groep, die dacht dat ze de 'mindere' spelers waren. Beetje hoge emoties e.d, mensen die uitloggen.

De focus zat te veel op de ICC groep denk ik. Terwijl we ook nog steeds TotGC en Ulduar HM konden doen. Die zijn net zo lastig en mss wel moeilijker...

We hebben daarna maar de weekly raid gedaan met 7 ofzo. (Noth). En verder wat randoms gelopen..

@Exitium, flinke thread ook van Tel op het forum.. als je die al niet gezien hebt. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:46:
[...]

Vertel dat aan die ... e-peen tarts die met die GS addon werken en achievements. Ik ben zelfs een keer Naxx uit gekickt om het feit dat ik geen achievement heb, loop je daar rond met nagenoeg alles 232. ToC/ICC 25 is niet veel anders, ben je totaal aangewezen op je guild waar het al overloopt aan dps danwel tanks.

Verschil zit in wat er beschikbaar is, niet 'eerlijk' verspreid is over de classes. Neem die battered hilt, wat heeft een tank of hunter aan zo'n ding? Of de setbonus van de Triumph gear, balans ervan is ver te zoeken.

Asjeblieft zeg, zoek dan een guild waarmee je gaat raiden. Als je problemen hebt met puggen van content dan ben je gewoon fout bezig. Fights die elke pug binnen 3 tries neer krijgt omdat anders de raid uit elkaar valt zijn helemaal niet leuk. En ja, ik weet dat dat wel is wat we gekregen hebben, raiders zijn gewoon verwend. Ik vind het belachelijk dat elke uitdaging uit het spel gehaald moet worden omdat er anders niet gepugd kan worden.... :X

Sowieso kijken fatsoenlijke raiding guilds niet naar gear score. Ik heb die addon zelf nooit gebruikt (weet toevallig wel dat ik zelf op 5720 GS zit nu omdat me dat toevallig gisteren verteld is) en toch weten we prima hoe we spelers in kunnen schatten bij recruitment. In de raid log die ik hierboven postte zie je een van onze nieuwe priests die gisteren voor het eerst mee was. Na Ulduar is die gestopt met spelen en zijn gear (inclusief gems en enchants) is dus wat off. En tóch was hij derde op de healing meters bij Twins heroic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

blouweKip schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:56:
Je hoeft nog maar een fractie van de tijd te besteden voor raiden tov vorige expansies, gear is extreem makkelijk te krijgen en de meeste content is relatief makkelijk, ICC is extreem laagdrempelig, zeker de normal modes en dan nog klagen??
Dus tijd staat gelijk aan moeilijkheid in jou optiek? Opmerkelijk.

En waarom zou ik geen onvrede mogen uiten over de onbalans binnen de diverse 'groepen'? Ensidia en soortgelijke zullen inmiddels ICC ook een lachertje noemen, ik zie toch eerst liever het aantal mensen dat er of nooit is geweest of tot heden nog niet heeft gehaald. (waarop je dan weer een antwoord kan verwachten: dan is het een noob guild - want zo elitair zijn we ook weer wel).

De grap is en blijft, wij 'casuals' kloten lekker verder aan, janken om diverse dingen en dan komt ie: Blizzard doet er nog wat aan ook. Waarom moeilijk en haantje de voorste spelen als je maand of wat later het op easy mode kan doorhuppelen? Ik heb m'n lol, jij je lol, wij weer happy :)

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 18-01-2010 14:24 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
SinergyX schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:23:
[...]

En waarom zou ik geen onvrede mogen uiten over de onbalans binnen de diverse 'groepen'? Ensidia en soortgelijke zullen inmiddels ICC ook een lachertje noemen, ik zie toch eerst liever het aantal mensen dat er of nooit is geweest of tot heden nog niet heeft gehaald. (waarop je dan weer een antwoord kan verwachten: dan is het een noob guild - want zo elitair zijn we ook weer wel).
Maar helaas is het dan toch ook zo, moeilijk is het niet om iets te doen tegenwoordig heb je ook voor alles pug's en zo slecht zijn die nog niet.
En sommige items zijn prima ookal zijn ze i200..
Ik heb een 245 necklace en in me bank liggen maar gebruik een 226neck waar voor mij de stats gewoon beter zijn, ( crit en hit :< i hate it ! )

Niet om een discussie te beginnen, maar het zijn vaak de spelers die nieuw zijn in Lichking of halverwege TBC, waarbij het 1 en ander nog wel geleerd kan worden en dat is ook niet gek want ze spelen niet al zo lang als anderen.
Ik ga ook zeker niemand in een raid of pug voor noob uitmaken, ik zou ze eerder een tip geven, maar om te zeggen dat dingen lastig zijn.
En icc Heroic kijk ik nu al naar uit :D, maar eerst maar is de rest clearen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 13:01
uashy schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:05:
[...]

Hmm, is ook een optie. Ik heb al een level 80 paladin die niets staat te doen. Heb eerder bewust gekozen om niet met mijn pala te tanken, omdat ik niet de zoveelste palatank wou zijn. En met de dungeon finder kan ik natuurlijk prima eerst als dps emblems verzamelen en zo mijn tankgear bijeensprokkelen....

Toch maar eens serieus overwegen.
Je zou ook nog een DK kunnen proberen, zeker als frost heb je ook geweldige AoE threat. :)
junglebeast schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:14:
@Exitium, flinke thread ook van Tel op het forum.. als je die al niet gezien hebt. :)
Hou ik sinds gisteravond al af en toe in de gaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
ICC 10/25 wordt al goed gepugged, de eerste 4 bosses gaan al redelijk gemakkelijk neer (op ICC25 nog wel af en toe een probleem).

Je kan ook zonder ICC te doen nu al 2x i264 gekocht hebben, met triumphs haal je ook 4-5 i245 items, en dan nog een volledige i232 Tier9 set en i232 items uit de ICC dungeons.

Het enige probleem (vind ik) is dat ICC niet is opgesplitst in verschillende lockouts. Met een pug haal je de eerste 4 bosses al neer, maar dan is er weinig tijd meer voor de overige 3. En tja, daarvoor zal je dan een guild moeten zoeken zodat je een aantal avonden door kan gaan met een bepaalde save, het is niet anders. Voor de rest wordt alles je in de schoot geworpen, helemaal met ToC waar je in een uurtje doorheen rent. Dat lukt je in de raids daarvoor nooit.
Heb eerder bewust gekozen om niet met mijn pala te tanken, omdat ik niet de zoveelste palatank wou zijn.
Geldt voor retribution net zo goed, en ook holy duikt steeds vaker op. Ik denk dat de 3 specs behoorlijk goed verdeeld zijn, met misschien iets meer rets. Prot & Holy vind ik zelf heel erg leuk, het liefst zou ik 2 paladins hebben. Nu kom ik niet zoveel aan holy toe met prot als mainspec.

[ Voor 24% gewijzigd door Divak op 18-01-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

RichardvdD schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:28:
Het enige probleem (vind ik) is dat ICC niet is opgesplitst in verschillende lockouts. Met een pug haal je de eerste 4 bosses al neer, maar dan is er weinig tijd meer voor de overige 3. En tja, daarvoor zal je dan een guild moeten zoeken zodat je een aantal avonden door kan gaan met een bepaalde save, het is niet anders.
Tijden veranderen toch blijkbaar. In TBC heb ik Karazhan PuGs meegemaakt waarin we rond 23.00 halverwege waren en vervolgens afspraken om met (een groot gedeelte van) dezelfde groep de volgende avond om pak 'm beet 20.00 weer verder te gaan. En dat gebeurde dan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip

De grap is en blijft, wij 'casuals' kloten lekker verder aan, janken om diverse dingen en dan komt ie: Blizzard doet er nog wat aan ook. Waarom moeilijk en haantje de voorste spelen als je maand of wat later het op easy mode kan doorhuppelen? Ik heb m'n lol, jij je lol, wij weer happy
nee, tijd heeft niets te maken met moeilijkheid, het was alleen om te illustreren dat je tegenwoordig niet zoveel tijd meer in wow hoeft te steken om content te zien, wat het dus laagdrempeliger maakt.
Het is jammer dat je meteen weer vervalt in termen als elitair en casual, mijn punt was dat met de gear die te krijgen valt door extreem makkelijk content te runnen je zonder problemen die content (icc) kunt zien, gaan klagen omdat je daar geen zin in hebt en alles wilt aangereikt krijgen zonder er moeite voor te willen doen is NIET casual, dat is gewoon slack, dat is je eigen keuze en dat heeft niets met "onbalans" of andere excuses te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:23:
[...]

De grap is en blijft, wij 'casuals' kloten lekker verder aan, janken om diverse dingen en dan komt ie: Blizzard doet er nog wat aan ook. Waarom moeilijk en haantje de voorste spelen als je maand of wat later het op easy mode kan doorhuppelen? Ik heb m'n lol, jij je lol, wij weer happy :)
Nee, je bent aan 't zeuren dat je het nu wil. En dat is gewoon niet eerlijk. Raiding guilds die er hard voor werken moeten ook eerder bazen neerkrijgen dan pugs; als dat niet zo is houden de raiding guilds het snel voor gezien, zoeken een andere game en dan is het afgelopen met WoW, domweg omdat niemand meer de moeite neemt om goed uitgedachte tactics te maken.

Bovendien krijg je zodra de Lich King uit is een zone wide buff die iedereen meer damage/healing laat doen en meer mitigation/health geeft dus casuals worden weer eens op hun wenken bediend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-06 17:56
Weekendlog: iets teveel op mijn druid gespeeld :)

Zaterdag ochtend op goed geluk op mijn druid alt Bolverk met een PuG ICC 10 meegegaan, heb me best vermaakt. 4/4 leverde weinig problemen op, daarna veel try's op Festergut inclusief een paar < 100k wipes. Eén tank was net niet sterk genoeg, en een holy pally was volgens mij nog niet zo ervaren met raidhealen. (bleef achter qua healing done, heeel veel flash heals in de periodes waar hij holy light had moeten spammen, was het er eerst niet mee eens standaard 'de andere tank' te beaconen terwijl tank-healing zijn assignment was. Resto shaman/holy priest beiden 5.5k hps hij perste er net 3.3k uit)

Nog nooit een PuG met enkel onbekenen meer dan een uur lang zien wipen op een baas, tactics bespreken en aanpassen, nogmaals proberen, etc, zonder dat er iemand nerdragend wegrende. Uiteindelijk werd het te laat en Fester hebben we moeten laten staan. Als je zo op je alt dat gevecht doet merk je toch maar weer hoe veel makkelijker het is met een guild-raidgroep die net een stapje beter gegeared is (245 heroic ipv 232) en Fester opeet of hij er niet staat :) Twee mooie ugprades kunnen pakken eerder, heb nu alleen een beetje veel te veel haste :P.

Dezelfde avond had ik afgesproken taxiservice te spelen gezien familieomstandigheden, met 2 uur wachttijd er tussen. ToC 25 PuG op de druid dan maar. Alles oneshot, geen gear maar met een raidroll kwam wel een trophy binnen. Altijd welkom, druid zat nog in 4/4 T9.232 en ik moest toch een stuk aanschaffen om een van die ICC drop te gebruiken. 75 badges voor nodig en ik had er .... 25. Ouch. Behoorlijk wat heroics moeten farmen zondag dus :X
/weekendlog

Over de shields: holy pally shields zijn er idd niet zoveel als je niet raid, zelfs als je actief raid komen de mooien niet zo vaak voorbji :) Ik heb het XT Ulduar 10 schild nog in mijn holy kit, zou best terug willen naar Ulduar voor het Hodir HM schild. Geloof niet dat er in de nieuwe heroic 5-mans iets beters dropt. In ICC komt er vast wel weer wat langs, echter moet die dan natuurlijk eerst naar onze mainspec holy pally. Tanking shields zijn imho makkelijker te krijgen, PuG desnoods wat 'eenvoudigere' raids. En idd, echt nodig heb je ze niet als je geen raids tankt.

Zoals Blistimo eerder vertelde zijn we nog steeds bezig met de professor op 10 man, als we vrijdag geen connectie problemen hadden gehad was hij vast neergegaan. Dinsdag verder met 6 of 7 tries left. Hoop hem voor de nerf/extra attempts neer te krijgen voor de e-peen O-) . Wel hebben we de achievement bij Festergut na wat proberen vrij makkelijk kunnen doen. Rotface achievement nog niet aangedurft.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 10-06 22:30
NMe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:22:
[...]

Atlas Shrugged is wel core raiding guild of niet? Gezien de level van de meeste leden. Moet je ook regelmatig mee raiden om lid te zijn van die guild? Niet dat ik interesse heb, ik zit op een andere level en andere realm. Ik ben wel benieuwd wat de fun is van een raiding guild. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Laatst online: 27-05 19:53

De meeste tanks hebben een probleem als de DPS vol gaat AOE'en gelijk na de pull. Probleem is dat druids afhankelijk zijn van een beperkte hoeveelheid rage tijdens de pull, en dit na een maul + swipe gelijk op is. Als je dan aggro verliest krijg je nauwelijks nieuwe rage, en is het hard taunten geblazen.

Je moet je alleen niet laten ontmoedigen door problemen op dit level. Op level 80 is het een prima tank, en kan ook goed aoe tanken met swipe en maul. En als je tanken zat bent, kan je altijd nog verder als kitty, boom of uil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 15:40
Nog even een weekendupdate van mij, 2 leuke tankervaringen:

Eerste, zaterdag kwam ik in een OK groep terecht. Begin te pullen, alles prima, maar op die packs met die spellflingers ging het een beetje mis. Ik pull er wel vaker 2 tegelijk en bash dan zelf 1 spellflinger om te voorkomen dat ze tegelijkertijd die 50% blast doen. Alleen nu begint DPS meteen te AoEen, krijgt iedereen behalve ik aggro, en rennen ze ook eens van me weg in plaats van naar me toe. Enorme chaos, 2 DPS dood, en bijna de healer ook nog want die had als een gek zitten spammen op DPS.

Goed, geressed, weer gebuffed en ik in /p "If you get aggro please run towards me". Kennelijk kregen die twee DPS het idee dat ik vond dat het hun schuld was, en kreeg ik een enorme hoeveelheid crap over me heen. Terrible tank, "L2P", dat soort werk. Ik zeg "Feel free to leave", nog meer gezeik. Ik loop op de volgende pack af, een van de twee pulled gewoon. Ik begin pissig te worden en vraag ze om daarmee te kappen. Nog meer "terrible tank, you're too slow" (stond te wachten op een manaloze healer), toen een /W naar de healer dat 't me speet maar ik niet van plan was door te gaan met deze groep en geleaved. En DPS zich maar afvragen waaro die queue zo lang is :D Kreeg nog een /W van de healer erug dat 'ie het er mee eens was.

Tweede ervaring: gisteren HoS, ook een random run voor m'n frosty badgers. Op de crossroads naar de optional bosses en de event meldt de priest dat ie 2 minuten AFK moet. Hij stond alleen al in de gang (patrolled een giant) en gezien de DPS van de rest durfde ik het niet aan die giant te pullen dus ik loop wat terug. 2 DPS spelers zien die giant en pullen gewoon. Net op het moment dat ik wil chargen zie ik dar de DPS ook nog te ver naar achter loopt en wat van die caster dwarves te pullen (die giant is puur melee maar van die casters mitigate ik nauwelijks damage). Ik dacht fuck it en zie het ff aan. Beide DPS dood, de mage die een stuk slimmer was en wel de partychat las invissed en ziet het ook maar ff aan.

Goed, meteen een hoop gebitch in /p "WTF tank???" "Nub tank L2P" waarop ik in /p dus redelijk los ging dat het een stel tards waren die eens moesten leren /p te lezen en dat de healer AFK was. Een van beiden leaved meteen, andere blijft. 2 minuten later komt de healer terug, leest wat er gebeurt is en gaat dan ook nog eens los tegen de 2e DPS die daarop ook de party leaved. Grappig :D Daarna een helemaal prima run gehad, goeie healer en we konden flink hard doorstomen met de nieuwe DPS :)

Datzelfde issue heb je met trinkets o.a. M'n boots zijn ook geen goeie opties voor behalve craftables. Ik zie het issue niet; als je niet raid heb je sowieso die upgrades niet nodig. Dat je het jammer vindt okay maar om zo gefrustreerd te gaan doen; get a grip.

Ach, of je geeft op of je wordt een arrogante lul die altijd DPS de schuld geeft. Als tank moet je je eerste talentpoints in 3/3 Thick hide steken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 18-01-2010 14:50 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HawVer schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:44:
[...]

Atlas Shrugged is wel core raiding guild of niet? Gezien de level van de meeste leden. Moet je ook regelmatig mee raiden om lid te zijn van die guild? Niet dat ik interesse heb, ik zit op een andere level en andere realm. Ik ben wel benieuwd wat de fun is van een raiding guild. :)
Atlas Shrugged is van oorsprong een andere guild, Ancestral Legacy. AL is na Vanilla opgesplitst in AS en een andere guild. AS was daarvan de casual/social variant, en die andere richtte zich op hardcore raiden. Vanaf dat punt hebben wij met onze schamele 15 uur raiden per week (max) eigenlijk altijd de hardcore guilds met 20+ uur raiden makkelijk bij kunnen houden. :) En dat met een attendance requirement van 65%, dus je kan nog een derde van de raids missen ook als je wil. :P

Dus nee, ik zou Atlas Shrugged niet hardcore willen noemen, al is ons onofficiële doel wél om zo goed mogelijk te presteren in zo weinig mogelijk tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
NMe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:39:
[...]

Nee, je bent aan 't zeuren dat je het nu wil. En dat is gewoon niet eerlijk. Raiding guilds die er hard voor werken moeten ook eerder bazen neerkrijgen dan pugs; als dat niet zo is houden de raiding guilds het snel voor gezien, zoeken een andere game en dan is het afgelopen met WoW, domweg omdat niemand meer de moeite neemt om goed uitgedachte tactics te maken.
True but, ze zeuren dat het zo makkelijk is terwijl ze niets zelf verzinnen, vrijwel alle raidguilds testen op de PTR en vertellen de tacts te lezen op welke site dan ook of de filmpjes op Youtube te bekijken. Wat heeft dat in godsnaam met zelf tactieken zoeken te maken?

Dus dat vind ik ook wel een beetje onzin :) Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt, en de meeste kiezen voor de makkelijke weg. Als de raidguilds zich zouden afsluiten van alle informatie kwa encounters, dan word het ineens een heel ander verhaal omdat je gewoon niet weet wat je te wachten staat.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Je bent lvl65
Op Lvl66 krijg je lacerate geloof ik en zal je tps een stuk beter worden.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 18:04
Dat heb ik inderdaad nu ook met mij shaman. Die is nu level 48 en healer. Via de random dungeon in mauradon aanbeland bij de 2e boss. Opeens pult een dps de hele ruimte en de 2e boos en vind het dan gek dat we dan allemaal dood gaan 8)7

Vervolgens weer een hoop gescheld van L2P,Nub.. enz.

[ Voor 11% gewijzigd door Iekozz op 18-01-2010 14:58 ]

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SpoTs schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:53:
[...]

True but, ze zeuren dat het zo makkelijk is terwijl ze niets zelf verzinnen, vrijwel alle raidguilds testen op de PTR en vertellen de tacts te lezen op welke site dan ook of de filmpjes op Youtube te bekijken. Wat heeft dat in godsnaam met zelf tactieken zoeken te maken?

Dus dat vind ik ook wel een beetje onzin :) Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt, en de meeste kiezen voor de makkelijke weg. Als de raidguilds zich zouden afsluiten van alle informatie kwa encounters, dan word het ineens een heel ander verhaal omdat je gewoon niet weet wat je te wachten staat.
Ik ben degene die in onze guild de tactics bepaalt. Wat ik doorgaans doe is kijken naar de abilities van de baas en vervolgens maak ik mijn eigen tactics wel. Ik heb me zelden tot nooit wat aangetrokken van tactics van andere guilds. ;)
dontcare schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:55:
[...]

Je bent lvl65
Op Lvl66 krijg je lacerate geloof ik en zal je tps een stuk beter worden.
Lacerate is leuk maar op AoE-packs gebruik je het niet. Daar is het Swipen tot je een ons weegt met een (glyphed!) Maul op elke melee swing. :)

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 18-01-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
[...]

Bovendien krijg je zodra de Lich King uit is een zone wide buff die iedereen meer damage/healing laat doen en meer mitigation/health geeft dus casuals worden weer eens op hun wenken bediend...
Ik begrijp al die drukte omtrent isi-mode raids niet echt eerlijk gezegd.
Heb ondertussen 1 char (tank) die redelijk in de gear staat (heb wel slechte uren om te raiden) maar ben tot nu toe niet verder geraakt dan ToC10 4/5 (Anub dus net niet). Dit was met een guild die nog 1 of 2 pugs (mij dus) meenam.
En ik vermoed dat heel veel casual spelers (75%) zelfs nooit anub neer zien gaan, laat staan die ICC bosses.

Als casual speler amuseer ik me goed, en als ik zo'n high level raid kan mee doen is dat geweldig. Maar om alles nu easy peasy uit te spelen, dat weet ik dat dat niet zal gaan. Dat laat ik over aan de "professionals" onder ons die dan ook mijn respect daarvoor krijgen.

Volgens mij is de enige reden waarvoor de profs het te gemakkelijk vinden is dat jullie inderdaad al heel veel gewoon zijn en dus een bepaalde routine hebben om raids te doen slagen en bossfights te winnen.

Wel leuk is dat we allessinds als casuals meer van de content te zien krijgen, waarvoor wij dus ook zoals de profs betaald hebben. Maar loop nu alsjeblieft niet telkens te janken dat het te gemakkelijk is ... De meeste spelers zien de end-game content volgens mij (nog altijd) niet/nooit.

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
[...]

de eeuwige discussie tussen de hardcore en cassual raider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:53:
Volgens die redenatie zou elke boss dan een oneshot zijn omdat je de taktiek kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Dus dat vind ik ook wel een beetje onzin Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt, en de meeste kiezen voor de makkelijke weg. Als de raidguilds zich zouden afsluiten van alle informatie kwa encounters, dan word het ineens een heel ander verhaal omdat je gewoon niet weet wat je te wachten staat.
Niet alle raid guilds doen de ptr (als je bij de top 50 wilt horen misschien wel), zelfs als je de tactics ed niet kent maakt het weinig uit, als je eenmaal de abilities van de baas getracked hebt na de eerste paar pogingen dan is het met de huidige bazen echt niet zon issue om daar snel op in te kunnen springen, die paar pogingen die je daardoor wint is maar een fractie van je raidtijd, het kennen van de abilities van een boss voordat je hem probeert scheelt dus wel wat tijd, maar het is echt niet de reden dat men snel door de huidige content heen gaat.
de eeuwige discussie tussen de hardcore en cassual raider...
Ik denk dat heel veel echte casual spelers er absoluut niet van houden om vergeleken te worden met slackers die niets zelf willen doen...

[ Voor 11% gewijzigd door blouweKip op 18-01-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:23
*zucht* :O

Ik ga ook voor de eerste keer de Oculus in. Kwam er terecht nadat ik in de queue voor de random dungeon had gezeten. Opgegeven moment vloog iedereen vloog weg op een red drake, dus ik pak ook een red drake. Ik volg ze gewoon (nadat ik de groep eerst even kwijt was) achteraan. Toen lande ze op een platform en ineens waren ze weg gevlogen. Ik moest een bronze drake hebben schijnbaar. Daardoor werd ik uit de groep gegooid omdat ik niet wist hoe ik aan een bronze drake kwam. En dan vraag ik nog hoe ik daaraan kom en dan geven ze mij geen antwoord, maar kicken ze mij er gewoon uit de groep. Stelletje homo's. Hoe moet iemand die niet weet hoe de instance werkt dit nou snappen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BornFlippy schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:58:
[...]

Wel leuk is dat we allessinds als casuals meer van de content te zien krijgen, waarvoor wij dus ook zoals de profs betaald hebben. Maar loop nu alsjeblieft niet telkens te janken dat het te gemakkelijk is ... De meeste spelers zien de end-game content volgens mij (nog altijd) niet/nooit.
Het is niet te makkelijk. Saurfang, Festergut, Rotface en vooral Putricide zijn geweldig goed uitgekiende fights en precies moeilijk genoeg. Gewoon die moeilijkheidsgraad vasthouden en die zone wide buff later gebruiken zodat de pugs ook alle fights kunnen zien en je hoort mij niet meer klagen. Maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er nu al mensen lopen te roepen om nerfs op de "veel te moeilijke" fights. Zeg dat nog eens tegen de mensen die 2 jaar geleden 2 maanden lang hebben lopen wipen op Vashj en Kael'thas, of tegen de mensen die Magtheridon pre-nerf geprobeerd hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
NMe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:03:
[...]

Het is niet te makkelijk. Saurfang, Festergut, Rotface en vooral Putricide zijn geweldig goed uitgekiende fights en precies moeilijk genoeg. Gewoon die moeilijkheidsgraad vasthouden en die zone wide buff later gebruiken zodat de pugs ook alle fights kunnen zien en je hoort mij niet meer klagen. Maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er nu al mensen lopen te roepen om nerfs op de "veel te moeilijke" fights. Zeg dat nog eens tegen de mensen die 2 jaar geleden 2 maanden lang hebben lopen wipen op Vashj en Kael'thas, of tegen de mensen die Magtheridon pre-nerf geprobeerd hebben... ;)
bedankt voor het herinneren aan Vashj en K'thas, had ik het net goed en wel verbannen, komt het trauma zo weer terug... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:59:
[...]

Volgens die redenatie zou elke boss dan een oneshot zijn omdat je de taktiek kent?
Goed lezen he :) Als je alles al geoefend hebt op de PTR en vervolgens alle filmpjes kijkt. Word het neerhalen van een boss de eerste keer Live beduidend hoger dan wanneer de encounter volledig nieuw is.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
SpoTs schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:06:
[...]

Goed lezen he :) Als je alles al geoefend hebt op de PTR en vervolgens alle filmpjes kijkt. Word het neerhalen van een boss de eerste keer Live beduidend hoger dan wanneer de encounter volledig nieuw is.
tactiek is nog maar 50% van het gevecht denk ik. rest is ook gewoon skill en ook gear. bij ons moet je in de 25s de tactieken/filmpjes gewoon kennen anders kom je er niet in. de andere 24 worden niet graag gewiped omdat er 1tje niet weet wat hij doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gekheid schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:08:
[...]

tactiek is nog maar 50% van het gevecht denk ik. rest is ook gewoon skill en ook gear. bij ons moet je in de 25s de tactieken/filmpjes gewoon kennen anders kom je er niet in. de andere 24 worden niet graag gewiped omdat er 1tje niet weet wat hij doet
mwoah vind ik niet, tactiek weegt wel wat zwaarder tenzij je de content ontzettend outgeared.

Daarnaast vind ik het apart om bij een release van een nieuwe dungeon te eisen dat je de tactieken kent en filmpjes, wat is er dan nog leuk aan het gevecht? gaat het dan om de encounter of om de loot?

In mijn beleving is het leuker om een boss helemaal clean in te gaan en dan steeds beter te worden *(gevecht leren) * maarja :p dat was Vroegah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Rakkerzero schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:03:

Ik ga ook voor de eerste keer de Oculus in. Kwam er terecht nadat ik in de queue voor de random dungeon had gezeten. Opgegeven moment vloog iedereen vloog weg op een red drake, dus ik pak ook een red drake. Ik volg ze gewoon (nadat ik de groep eerst even kwijt was) achteraan. Toen lande ze op een platform en ineens waren ze weg gevlogen. Ik moest een bronze drake hebben schijnbaar. Daardoor werd ik uit de groep gegooid omdat ik niet wist hoe ik aan een bronze drake kwam. En dan vraag ik nog hoe ik daaraan kom en dan geven ze mij geen antwoord, maar kicken ze mij er gewoon uit de groep. Stelletje homo's. Hoe moet iemand die niet weet hoe de instance werkt dit nou snappen?
Mja, misschien dat je 37sta/20 def rating helm enchant er ook wat mee te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:06:
Ik chargeer een beetje maar er is niet een "de taktiek" die je even uit je hoofd leert. Grootste deel van de bossfights is een kwestie van oefenen. Bovendien ontwerpt Blizzard die bosses ook met het idee dat binnen no time iedereen op youtube kan zien wat 'ie doet.

Eerlijk gezegd denk ik dat het maar een paar wipes scheelt. Het helpt een hoop maar het kost vooral wat minder tijd en minder ergernissen.
Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:16:
Mja, misschien dat je 37sta/20 def rating helm enchant er ook wat mee te maken heeft...
Bewaar dat soort teksen lekker voor de WoW fora?

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 18-01-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
[...]
Huntank => Nog nooit van gehoord Inferno?? 8)7

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Misschien moet je het van te voren aangeven dat je de instance niet kent in plaats van dat je als een zombie achter ze aan huppelt zonder dat je weet wat je doet.. Of even op WoWwiki kijken oid.
[b]NMe:
Haha ja, je gaat bijna afvragen waarom je nu zo'n moeite doet :P

[ Voor 14% gewijzigd door Divak op 18-01-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Rakkerzero schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:03:

Wanneer je de eerste boss (naam ontschiet mij) dood heb gemaakt dan komen er 3 npcs vrij. Deze hebben dezelfde kleur als de draak die je van hun kunt krijgen, nl: rood, brons, groen. Hierbij is het aan elke persoon zelf om te kiezen welke draak ze het liefste willen gebruiken. De groene draak kan andere draken healen dmv life transfer en zichzelf healen dmv life leech. De rode draak doet (uiteindelijk) aoe schade en kan een dodge effect aanzetten. De bronze draak kan puur dpsen en kan de tijd stop zetten (2 á 3x voordat resists de kop opsteken). Met al de aanpassingen aan Oculus maakt het niet zo heel veel uit welke setup je gebruikt maar over het algemeen wordt er 1 groene draak gebruikt met een combinatie van rode en bronze draken erbij (2-2, or 1-3/3-1). Dat is Oculus in a nutshell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hydra schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:17:
Bewaar dat soort teksen lekker voor de WoW fora?
Nou ik denk gewoon dat dat het eerst mogelijke moment was om hem te votekicken, ik zou het in ieder geval ook doen alleen al op basis van zoiets, zeker als hij niet weet wat hij moet doen en er maar een beetje achteraan hobbelt.

Niet zo'n gekke comment lijkt me.
BornFlippy schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:21:
[...]

Huntank => Nog nooit van gehoord Inferno?? 8)7
Nee sorry, is dat nieuw? ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Inferno op 18-01-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-06 17:56
RichardvdD schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:28:
Haha ja, je gaat bijna afvragen waarom je nu zo'n moeite doet :P Kingslayer wordt de nieuwe Jenkins titel :')
mag toch wel hopen dat de buff bij de LK niet werkt; en The Patient is al de nieuwe Jenkins titel :P

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik geloof niet dat 'iedereen' zomaar alle bosses omlegt. Marrowgar is al een issue voor veel pugs laat staan Saurfang. En dan niet kwa gear maar puur kwa execution.
Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:30:
Nou ik denk gewoon dat dat het eerst mogelijke moment was om hem te votekicken, ik zou het in ieder geval ook doen alleen al op basis van zoiets, zeker als hij niet weet wat hij moet doen en er maar een beetje achteraan hobbelt.

Niet zo'n gekke comment lijkt me.
Als je niet tegen nieuwe onervaren spelers kunt, blijf dan lekker weg uit LFG? De rest van z'n items heeft 'ie netjes gegemd.

[ Voor 61% gewijzigd door Hydra op 18-01-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dutchman! schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:31:
[...]

mag toch wel hopen dat de buff bij de LK niet werkt;
^^ dat, ofwel dat hij wel werkt maar je niet die achievement/titel oplevert. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

NMe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:58:
[...]

Lacerate is leuk maar op AoE-packs gebruik je het niet. Daar is het Swipen tot je een ons weegt met een (glyphed!) Maul op elke melee swing. :)
niet nuttig , Swipe gaat niet genoeg damage doen zelfs met maul glyphed met zijn ap/crit rating om echt goed te aoe tanken.
daarbij had hij het over mages die aggro op zijn maintarget pakken, klint als single target (die dk ignore ik maar , kan even goed in frost presence rond rennen)

Enige wat ik zeg is dat ie nog een level van een van de belangrijkste treath tools van een druid verwijderd is dus eigenlijk gewoon een level moet wachten en dan eens moet kijken of het beter is.
Simpel toch ?

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hydra schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:31:
Ik geloof niet dat 'iedereen' zomaar alle bosses omlegt. Marrowgar is al een issue voor veel pugs laat staan Saurfang. En dan niet kwa gear maar puur kwa execution.

[...]

Als je niet tegen nieuwe onervaren spelers kunt, blijf dan lekker weg uit LFG? De rest van z'n items heeft 'ie netjes gegemd.
1e PUG -> 25 man 4/4 incl. achievement... het ligt er maar aan of je een leader hebt die een beetje de mensen checked of niet.

Ik blijf inderdaad het liefst uit LFG, maar ja... met de 2 frost emblems per dag en niet altijd guildy tanks beschikbaar heb ik maar weinig keus... en dan is er ook nog eens de 100 randoms achievement die je op geen andere manier kan krijgen.

Waarom zou ik iemand 100% carryen als ik hem ook kan kicken en binnen 5 seconden een nieuwe DPS in de instance heb staan die wellicht wel weet wat ie doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:44
Armory ziet er inderdaad uit als iemand die niet veel van zijn class snapt. Maargoed, survival betekent overleving – en met meer stamina overleef je nu eenmaal beter! ;)

Toch zou Rakker niet direct kicken, helemaal niet als hij ook gewoon vragen stelt. Mensen met onjuiste enchants en gems die helemaal niks zeggen (ook niet na vragen) gaan er wel per direct uit als ik de kans krijg…

Nog even over Rotface, mijn analyse gaan we komende dinsdag testen door een try te hebben zonder damage te doen. Er zijn namelijk nog wat mensen die geloven dat het ook health related is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Alsof 1 dps wat uit maakt en vooral in een instance als Oculus ?
1 dps meer of minder of slechte gear of gewoon nieuw in de dungeon maakt geen bal uit.

Heroics is te 3 mannen alleen kan dat helaas niet meer met de LFG system tenzij je zelf er heen vlieg.
Aangezien met een guild tank en healer een instant HC is doen we dat helaas niet meer.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

dontcare schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:34:
[...]

niet nuttig , Swipe gaat niet genoeg damage doen zelfs met maul glyphed met zijn ap/crit rating om echt goed te aoe tanken.
daarbij had hij het over mages die aggro op zijn maintarget pakken, klint als single target (die dk ignore ik maar , kan even goed in frost presence rond rennen)

Enige wat ik zeg is dat ie nog een level van een van de belangrijkste treath tools van een druid verwijderd is dus eigenlijk gewoon een level moet wachten en dan eens moet kijken of het beter is.
Simpel toch ?
Met alleen Mangle en Maul heb je ook prima aggro op een baas, zeker als je er netjes een Faerie Fire op hebt zitten. Ik wil best wel voor de gein eens een heroic tanken zonder Lacerate aan te raken om te bewijzen dat dat prima kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Derr_Hans schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:41:
Alsof 1 dps wat uit maakt en vooral in een instance als Oculus ?
1 dps meer of minder of slechte gear of gewoon nieuw in de dungeon maakt geen bal uit.

Heroics is te 3 mannen alleen kan dat helaas niet meer met de LFG system tenzij je zelf er heen vlieg.
Aangezien met een guild tank en healer een instant HC is doen we dat helaas niet meer.
Omdat sneller beter is? Dagelijkse heroic is gewoon een "moetje" die ik het liefst zo snel mogelijk zie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:35:
Waarom zou ik iemand 100% carryen als ik hem ook kan kicken en binnen 5 seconden een nieuwe DPS in de instance heb staan die wellicht wel weet wat ie doet?
Omdat je dan een enorme lul bent, lijkt me duidelijk.
hulkie schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:38:
Armory ziet er inderdaad uit als iemand die niet veel van zijn class snapt. Maargoed, survival betekent overleving – en met meer stamina overleef je nu eenmaal beter! ;)
WTF? Waarom? Hij heeft EPIC AGI gems in z'n epics zitten? Wat wil je nog meer zeg?
NMe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:42:
Met alleen Mangle en Maul heb je ook prima aggro op een baas, zeker als je er netjes een Faerie Fire op hebt zitten. Ik wil best wel voor de gein eens een heroic tanken zonder Lacerate aan te raken om te bewijzen dat dat prima kan. ;)
Met DPSers die 2.5k DPS doen wel ja, maar als je een paar overgeared types tussen hebt zitten moet je meer je best doen hoor. Vooral Hunters (die zouden moeten FDen) kunnen aardig in de buurt komen. In heroics doe ik single target iets over de 5k TPS geloof ik.

[ Voor 66% gewijzigd door Hydra op 18-01-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Hoeveel moeite is het nou om iemand even uit te leggen hoe het met die drakes werkt? Veel 5-mans instances heb ik ook leren kennen door met een PuG mee te gaan en even netjes aan te geven dat het m'n eerste keer is en dat ik dus her en der wat tacs nodig heb. Als ik in een PuG zit waarin iemand een vraag over tacs stelt, dan ga ik die niet meteen lopen vote-kicken omdat hij de instance niet kent.

Die "ikke ikke en de rest kan stikke" mentaliteit bij sommige mensen vind ik ronduit asociaal. Als je zonodig in sneltreinvaart door je daily HC heen wilt rennen, dan ga je toch gewoon met wat guildies? Dan hoef je je ook niet te ergeren aan mensen die niet over jouw über skillz beschikken. Maargoed, da's de mening van een eenvoudige casual speler, dus who cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dricus schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:52:
Hoeveel moeite is het nou om iemand even uit te leggen hoe het met die drakes werkt? Veel 5-mans instances heb ik ook leren kennen door met een PuG mee te gaan en even netjes aan te geven dat het m'n eerste keer is en dat ik dus her en der wat tacs nodig heb. Als ik in een PuG zit waarin iemand een vraag over tacs stelt, dan ga ik die niet meteen lopen vote-kicken omdat hij de instance niet kent.

Die "ikke ikke en de rest kan stikke" mentaliteit bij sommige mensen vind ik ronduit asociaal. Als je zonodig in sneltreinvaart door je daily HC heen wilt rennen, dan ga je toch gewoon met wat guildies? Dan hoef je je ook niet te ergeren aan mensen die niet over jouw über skillz beschikken. Maargoed, da's de mening van een eenvoudige casual speler, dus who cares?
Dat. Je komt gewoon af en toe spelers tegen die nieuw zijn. Als je dat niet kunt hebben moet je gewoon optokken. Ik ben ook wel eens uit een groep gestapt omdat echt de hele groep enorm slecht was, maar dan ben ik tenminste zelf opgestapt in plaats van mensen te kicken.

Dat is het grootste minpunt van de LFG tool: mensen komen er mee weg zich ronduit asociaal te gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hydra schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:51:
[...]

Omdat je dan een enorme lul bent, lijkt me duidelijk.

[...]

WTF? Waarom? Hij heeft EPIC AGI gems in z'n epics zitten? Wat wil je nog meer zeg?
- Verkeerde head-enchant
- Head zonder meta
- Geen shoulder enchant, geen gem
- Geen cloak enchant
- Verkeerde chest enchant
- Geen Bracer enchant
- Verkeerde gloves enchant
- Verkeerde leg enchant
- Geen boots enchant
- Onder hitcap zonder FA te speccen
- Vage spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Heroic's zijn nog altijd voor mij om te puggen en af en toe met guild wat runs, maar het boeit me echt niet of iemand op de boss 3k doet of 5k of 8k..
Als de group het overleeft en we komen waar we willen prima, alleen zijn er altijd van die lui die snel NEED drukken en wachten tot andere greed drukken en dan daarna snel weggaan..
Verder speeld iedereen het toch wel hoe die wilt..heb gistere nog gewiped 2x op ToC 5man ik had inderdaad zoiets van omg..hoe kan je hier wipen.
Maar na dat de tank leavde en een dk dps zei ik tank wel hebben we het met ze 4e gedaan en ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:55:
[...]
- Verkeerde head-enchant
- Head zonder meta
- Geen cloak enchant
- Geen Bracer enchant
- Verkeerde leg enchant
- Geen boots enchant
- Vage spec
lol dat is idd toch wel een foute lijst dan jah. 1 of 2 dingen verkeerd kan ik nog wel mee leven maar totaal niks aan je char doen kwa gems/enchants hoeft het van mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Gekheid schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:00:
[...]

lol dat is idd toch wel een foute lijst dan jah. 1 of 2 dingen verkeerd kan ik nog wel mee leven maar totaal niks aan je char doen kwa gems/enchants hoeft het van mij ook niet.
Dat, plus dat hij niet weet wat ie doet, niet meekomt met de groep en domme vragen stelt.

Sorry hoor, maar ik snap niet waarom ik dan een lul ben ipv degene die te lui is om zelf een beetje uit te zoeken hoe het spelletje werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]
- Verkeerde head-enchant
- Head zonder meta
- Geen cloak enchant
- Geen Bracer enchant
- Verkeerde leg enchant
- Geen boots enchant
- Vage spec
Inderdaad een beste lijst, maar als "speler" zeg ik dan hoe kan die die punten verbeteren en zo ja hoe en welke gems ? en welke enchants
Commentaar geven mag altijd en kritisch zijn maar geef dan ook uitleg toch ?
Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:02:
[...]
Dat, plus dat hij niet weet wat ie doet, niet meekomt met de groep en domme vragen stelt.

Sorry hoor, maar ik snap niet waarom ik dan een lul ben ipv degene die te lui is om zelf een beetje uit te zoeken hoe het spelletje werkt...
En ik snap inderdaad wat je bedoeld ik zou ook niet altijd een poot uitsteken iemand te helpen, maar een tweaker kan wel :D

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 18-01-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gekheid schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:00:
Anders check je zelf ff z'n armory en dan zie je dat dat allemaal prima meevalt. Hij heeft netjes z'n items gegemmed.
[...]
- Verkeerde head-enchant
- Head zonder meta
- Geen cloak enchant
- Geen Bracer enchant
- Verkeerde leg enchant
- Geen boots enchant
- Vage spec
Mag je mij uitleggen hoe je een meta in een headpiece ZONDER METASLOT zou moeten stoppen?

Sorry, ik vind je een grote kneus. Hij heeft er meer tijd in gestoken dan de gemiddelde BEGINNER.
Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:02:

Nogmaals: als je geen beginners tegen wil komen moet je geen random heroics doen. En je bent een lul als je dan mensen gaat kicken. Zelf leaven doe je natuurlijk ook niet want dan zit je met de cooldown.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 18-01-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Mektheb schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:02:
[...]

Inderdaad een beste lijst, maar als "speler" zeg ik dan hoe kan die die punten verbeteren en zo ja hoe en welke gems ? en welke enchants

[...]

En ik snap inderdaad wat je bedoeld ik zou ook niet altijd een poot uitsteken iemand te helpen, maar een tweaker kan wel :D
als iemand zo'n lijst heeft met dingen dan ga ik echt niet helpen. iemand met vraagje of 1 of 2 dingen anders ga ik zeker helpen maar met lijst van 10 punten pas ik voor.

FYI ik kan niet op armory zelf kijken bij die persoon, dus ik ga alleen uit van het lijstje wat gepost is door iemand anders. disclaimer!

[ Voor 9% gewijzigd door Gekheid op 18-01-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Heeft doorgaans geen zin. Zo had ik een tijdje geleden een shadow priest in mijn pug die niet leek te begrijpen dat Mind Blast mana teruggeeft en intussen 900 dps deed. Best wel rottig healen als je die mana mist en de tank niet in de gaten heeft dat replenishment niet gebruikt wordt en dus gewoon doorgaat met pullen. Ik was na elke 3 packs ofzo OOM. :X

Netjes uit proberen te leggen hoe Mind Blast werkt en waarom je die nodig hebt (niet eens in de laatste plaats vanwege de DPS boost) en nog gebruikte hij het niet...tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Als je bedoeld dat NEED op Frozen Orbs. Volgens mij heeft iedere server zijn eigen fatsoensnormen hiervoor. De ene server vind dat je alleen greed mag doen op orbs terwijl andere servers daar need voor gebruiken. Verder zijn die orbs lekker boeiend, ze zijn bijna niets meer waard anyway. Zelf heb ik er nog een 40tal in mijn bank liggen waar ik niet weet wat ik er mee moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

[...]

Spreekt vrijwel voor zich, maar goed...
- Head van ofwel honor, ofwel emblems halen, relentless metagem erin
- Head enchant -> KOTEB rep farmen
- Shoulders -> SOH rep, 10agi/10crit of 20agi gem
- 10 stats chest ipv 18 sta (of 8 stats als je el cheapo bent)
- Bracers 50ap (of 38 indien el cheapo)
- Gloves 20agi (of 35 ap indien el cheapo)
- Legs ap/crit enchant ipv agi/sta
- Boots: icewalker ivm zn hitcap

Spec: iig zorgen dat je op 8% hit komt, punt RK dumpen uit MM, scatter ook niet nodig, zorgen voor replenishment indien gewenst. Oh, en zeker voor heroics zijn de punten in imp aoth niet handig. Cookiecutter build: 0/15/56 voor startende hunters.
Mag je mij uitleggen hoe je een meta in een headpiece ZONDER METASLOT zou moeten stoppen?
Door ff niet mega-lui te zijn en even wat honor te farmen, bvb.

[ Voor 7% gewijzigd door Inferno op 18-01-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:05:
[...]

Anders check je zelf ff z'n armory en dan zie je dat dat allemaal prima meevalt. Hij heeft netjes z'n items gegemmed.

[...]

Sorry, ik vind je een grote kneus. Hij heeft er meer tijd in gestoken dan de gemiddelde BEGINNER.
Ik moet toch wel zeggen dat het verschil tussen gemmen en gemmen hebt, maar verder heb ik geen verstand van hunters.
deTwisj schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:06:
Als je bedoeld dat NEED op Frozen Orbs. Volgens mij heeft iedere server zijn eigen fatsoensnormen hiervoor. De ene server vind dat je alleen greed mag doen op orbs terwijl andere servers daar need voor gebruiken. Verder zijn die orbs lekker boeiend, ze zijn bijna niets meer waard anyway. Zelf heb ik er nog een 40tal in mijn bank liggen waar ik niet weet wat ik er mee moet doen.
Uhm nee ze doen het ook op Epic's en die orbs doen me niks heb er zeker meer als 80+ in me bank, maar wat ik bedoel van zeg gewoon als je wil needen of je gold tekort komt ofzo en ze wil verkopen.
Maar sneaky wachten en dan need en dan snel klik weggaan is gewoon lame

[ Voor 40% gewijzigd door Mektheb op 18-01-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

deTwisj schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:06:
Craftables maken, disenchanten, abyss crystals shatteren en die mats verkopen danwel enchants verkopen. ;) Of Icy Prisms maken op je jewelcrafter natuurlijk.

(Ik heb teveel alts, heb alle professions wel ergens maxed behalve blacksmithing. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Tja laatst zat ik ook voor mijn daily heroic in een pug in Forge of Souls. we hadden een druid healer bij in nogal brakke gear. wel instance gecleared . hij ging na 10 seconds dood op eerste baas. toch neergelegt. Seal of light en retri pala helpt wel, geen healer nodig :P . Laatste baas zonder probleem trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:07:
Ik moet toch wel zeggen dat het verschil tussen gemmen en gemmen hebt, maar verder heb ik geen verstand van hunters.
Ja pff, ik ben ook pas toen ik enigzins serieus ging tanken goed uit gaan zoeken welke gems ik het beste kon nemen. Daarvoor probeerde ik meestal in ieder geval de socket bonussen te halen, wat in veel gevallen gewoon het niet waard is. Ben ook begonnen met de 18 STA 'enchants', boeiend. Ik tankte Nexus HC, niet HoR ofzo.

Ik snap best de frustraties als je weer eens een scrub met blue/green gear hebt zonder gems of enchansts die 800 DPS doet, maar dat is hier gewoon niet het geval. Er is niks enorm mis met z'n gear. Hij heeft misschien niet de optimale spec, fuck it zeg! We hebben het hier over heroics, niet over ICC ofzo. En helemaal hier op tweakers vind ik het ronduit belachelijk dat je een ander zo af gaat zeiken, vandaar m'n opmerking dat 'ie dat commentaar voor de WoW fora mag bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:07:
Uhm nee ze doen het ook op Epic's en die orbs doen me niks heb er zeker meer als 80+ in me bank, maar wat ik bedoel van zeg gewoon als je wil needen of je gold tekort komt ofzo en ze wil verkopen.
Maar sneaky wachten en dan need en dan snel klik weggaan is gewoon lame
Of needen "voor offspec" terwijl ze die offspec niet hebben of een weapon dat al veel beter is. Had onlangs een balance druid die op de healer dagger (PoS ofzo) neede voor "offspec" terwijl 'ie een ilevel 251 wapen met betere stats had. Yeah right, die wordt gewoon gevendored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
HStyles schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:08:
Tja laatst zat ik ook voor mijn daily heroic in een pug in Forge of Souls. we hadden een druid healer bij in nogal brakke gear. wel instance gecleared . hij ging na 10 seconds dood op eerste baas. toch neergelegt. Seal of light en retri pala helpt wel, geen healer nodig :P . Laatste baas zonder probleem trouwens
Die laatste boss kan toch behoorlijk dikke dmg doen op heroic. Als warrior is dat niet zo erg, of interupt of spellreflect <3. Maar niet elke class kan dat doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:11:
[...]

Ik snap best de frustraties als je weer eens een scrub met blue/green gear hebt zonder gems of enchansts die 800 DPS doet, maar dat is hier gewoon niet het geval.
Sterker nog, mijn DK faalt gigantisch wat betreft gear omdat ik gewoon geen zin heb om ladingen goud uit te geven om hem te gearen; ik wil er alleen heroics mee doen om frost emblems te farmen. Tóch doe ik op singletarget bosses makkelijk 3 tot 3.5k dps. Aangezien dat de minimumrequirement voor Patchwerk was vind ik het wel best zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:07:
Spreekt vrijwel voor zich, maar goed...
- Head van ofwel honor, ofwel emblems halen, relentless metagem erin
- Head enchant -> KOTEB rep farmen
- Shoulders -> SOH rep, 10agi/10crit of 20agi gem
- 10 stats chest ipv 18 sta (of 8 stats als je el cheapo bent)
- Bracers 50ap (of 38 indien el cheapo)
- Gloves 20agi (of 35 ap indien el cheapo)
- Legs ap/crit enchant ipv agi/sta
- Boots: icewalker ivm zn hitcap

Spec: iig zorgen dat je op 8% hit komt, punt RK dumpen uit MM, scatter ook niet nodig, zorgen voor replenishment indien gewenst. Oh, en zeker voor heroics zijn de punten in imp aoth niet handig. Cookiecutter build: 0/15/56 voor startende hunters.
Overdrijven is een vak? Komop zeg, de helft van z'n kan hij in theorie over een paar dagen weggooien omdat hij beter heeft, 0,0 nut om uberhaubt iets te slotten/enchanten (en dan ga je 5-6% DPS naarbeneden. woooo).

Hij heeft de beste talent-setup niet, het werkt en dat is genoeg. Hitcap in heroics heb je amper nodig, je DPS wordt amper hoger gezien 90% van de tijd je black arrow duration niet eens kan afmaken en boss ligt al plat. Ik draai zelfs heroics met mijn elemental en dacht nu met 112 hitrating, 92% hit of 97% hit, merkbaar is het echt niet.

Met gemak kan hij nette DPS doen als hij zijn spec een beetje kent, met geluk nog meer dan random 232 fullslotted/enchanted persoon die maar beetje rond staat te meppen omdat hij het toch allemaal niet snapt.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 18-01-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
NMe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:15:
Sterker nog, mijn DK faalt gigantisch wat betreft gear omdat ik gewoon geen zin heb om ladingen goud uit te geven om hem te gearen; ik wil er alleen heroics mee doen om frost emblems te farmen. Tóch doe ik op singletarget bosses makkelijk 3 tot 3.5k dps. Aangezien dat de minimumrequirement voor Patchwerk was vind ik het wel best zo. :)
Dat, ik heb ook wel 'es met een ongegemd gearpiece rondgelopen omdat ik dat vergeten was (tijd zonder beltgem rondgelopen, en ik maar niet snappen waarom ik er ondanks de upgrade op achteruit was gegaan kwa SP). Ben er ook een tijdje uitgeweest en daardoor in 't begin wat roestig. En dan krijg je een of andere zak die je gaat melden dat je niet goed genoeg bent voor serious business heroics als Oculus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik vergeet zowaar een leuke ervaring die ik afgelopen weekend had :O
Door ziekte & drukte hadden mijn vriendin en ik geen tijd om de guildrun van ICC10 te joinen, dus gingen we dit weekend maar op zoek naar een pug. Waar mijn vriendin er wel in kwam, vond de raidleader mijn gear te slecht voor ICC10 (leuk dat gezeik om GS en dan wijzen naar mijn trinkets). Heb mn vriendin veel plezier gewenst en ben verder gaan zoeken.

Uiteindelijk kwam ik nog een pug tegen waar gevraagd werd om skills ipv achievements/gear. Dat soort pugs kunnen beide kanten op gaan, maar toch dapper een poging gewaagd. Hoewel beide tanks rond de 36K hp unbuffed hadden (pala en ik) hadden onze healers er nauwelijks problemen mee. Alle trash was one-shot, zelfs nadat iemand per ongeluk een 2e guardian pullde voordat de eerste dood was. Bij de gunship gaf de helft aan dat dit hun ontmaagding was, waarop een dk en ik uitleg gaven. Gunship & Marrowgar waren zo een one-shot en Deathwhisper was met 2 tries neer, dus dat liep aardig lekker.

Alleen Saurfang gaf wat moeite daar onze hunter snel doodging aan de 1e mark, waarop alle dps moest bijbenen voor de adds. Gevolg was dat Saurfang ongeduldig werd en onze allemaal een innige omhelzing gaf rond de 50%. De daaropvolgende tries gingen in rap tempo beter, met als gevolg een uiteindelijke kill met maar 1 mark gecast (5e try of zo). Ik stond echt even met mijn mond vol verbazing te kijken hoe goed dit was voor een pug, destemeer als je beseft dat iedereen lichtelijk undergeared was :)

..en mijn vriendin? Die had ondertussen haar 2e pug al uitgekotst nadat ze nog steeds niet voorbij Marrowgar kwamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
En ik maar balen dat we 'em met onze guild niet doodkrijgen :)
..en mijn vriendin? Die had ondertussen haar 2e pug al uitgekotst nadat ze nog steeds niet voorbij Marrowgar kwamen :(
Haha. Ja, dat bevestigd de vooroordelen over GS vragen RLs maar weer eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

@ Alle comments richting mij: waarom gaan jullie er allemaal vanuit dat hij het zo goed deed qua DPS... hij weet niet welke drake, vliegt maar wat rond en raakt de groep kwijt. Welke DPS hebben jullie het over...?

Sowieso in dit geval is er veel meer aan de hand dan de punten die ik net al noemde (die aangeven dat iemand ofwel z'n class niet kent of gewoon lui is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:44
Afgelopen vrijdag zat ik in een random naar UP heroic op mijn tankadin. De healer was goed, twee dps waren best redelijk met 2,5-3k gemiddeld. En er was een DK mee die 1050 dps deed. T ging prima, en ik kon gewoon meerdere packs tegelijkertijd pullen zonder enig probleem. Ik had al eens gevraagd of hij niet wat diseases kon gebruiken of andere AoE om zijn damage wat omhoog te gooien, maar er kwam geen antwoord. Toen we bij die baas kwamen (engel die de lucht in gaat om mensen op te offeren) kwam er ineens een vote voorbij die al weg was voor ik kon stemmen… De rest van de party had hem gekicked. Een nieuwe DK joined, en de healer zegt meteen “Oh god, an other DK”.

De kerel vraagt waarom en hoort van ons dat de vorige echt mega slecht was. Zijn antwoord: “I hope I keep up with your standards, and will try my best, tips and tricks are welcome”

Aan het einde van de run stond hij op 950 dps met wederom veel grote trash groepen. Nog slechter als de vorige DK dus, maar dit keer geen kick.

Men is duidelijk toleranter als iemand gewoon duidelijk communiceert. Al had van mij de eerste DK ook gewoon mogen blijven. Die minuut die we hadden gewonnen met een 3de 3k dpser weegt niet op met de tijd dat de nieuwe speler naar ons toe moest sjokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:21:
[...]

Haha. Ja, dat bevestigd de vooroordelen over GS vragen RLs maar weer eens :)
Mensen die vragen om gear score join ik sowieso niet, nog niet eens voor Naxx. En dat is niet omdat ik slechte gear heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:31:
[...]

Mensen die vragen om gear score join ik sowieso niet, nog niet eens voor Naxx. En dat is niet omdat ik slechte gear heb. 8)7
Inderdaad GS sucks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:23
deTwisj schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:30:
[...]

Wanneer je de eerste boss (naam ontschiet mij) dood heb gemaakt dan komen er 3 npcs vrij. Deze hebben dezelfde kleur als de draak die je van hun kunt krijgen, nl: rood, brons, groen. Hierbij is het aan elke persoon zelf om te kiezen welke draak ze het liefste willen gebruiken. De groene draak kan andere draken healen dmv life transfer en zichzelf healen dmv life leech. De rode draak doet (uiteindelijk) aoe schade en kan een dodge effect aanzetten. De bronze draak kan puur dpsen en kan de tijd stop zetten (2 á 3x voordat resists de kop opsteken). Met al de aanpassingen aan Oculus maakt het niet zo heel veel uit welke setup je gebruikt maar over het algemeen wordt er 1 groene draak gebruikt met een combinatie van rode en bronze draken erbij (2-2, or 1-3/3-1). Dat is Oculus in a nutshell.
Kijk! Aan zulke informatie heb ik wat aan. Bedankt.
RichardvdD schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:28:
Misschien moet je het van te voren aangeven dat je de instance niet kent in plaats van dat je als een zombie achter ze aan huppelt zonder dat je weet wat je doet.. Of even op WoWwiki kijken oid.
Heb ik gezegd. Tevens met de mededeling dat ik wellicht nog wat uitleg nodig heb over bepaalde dingen.
Ze zeiden er niks van dus ging ik ervan uit dat het goed zat. Dat ik daarna gekickt wordt, omdat ik die instance niet begrijp, vindt ronduit zwak.
Kortgezegd: Ik ben een n00b, maar ik wil leren hoe ik het moet doen. Geef me dan ook die kans ipv mij af te kraken. Die groep zal uit van die pubers hebben bestaan die geen geduld hebben.
[...]
Moet die enchant ook nog verbeteren. Dus ik ben ervan bewust. Toen ik die enchant erop deed kon jammergenoeg niets beters vinden wat voor mij enigzins betaalbaar was. Vandaar. Ik hop eigenlijk gewoon een nieuwe helm te vinden, zodat ik geen enchant hoef te verprutsen aan iets wat waarschijnlijk niet lang meer zal hebben.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:24
Gisteren een random dungeon gejoined met een spriest, holypriest, ele shammie en ik met m'n frost slow spec (don't ask) allemaal 245/258+ gegeared en we kregen een 32k HP DK tank voor HoS.

Arme DK. Ik geloof dat er meer getanked werd door de shammie/spriest of gekite door mij dan dat hij de mobs op zich kon houden. De holy priest kreeg nog een whispertje dat die DPS maar voor zichzelf moest zorgen aangezien ze pullden voordat hij in de buurt was.

Mjah, dat krijg je met overgearing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
dontcare schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:34:
[...]

Simpel toch ?
In dit geval ging het om 2 mobs, waarbij later nog eens 2 mobs werden gepulled door een dps. Gelukkig had ik op dat moment net mijn enrage en challenging roar van cooldown af, waardoor ik ze naar me toe kon trekken. Heb net nog een tweede run gedaan, die ging wel iets beter gelukkig. Af en toe een chain lightning van een shaman die 1 mob (uit groepje van 3 mobs) van me wegtrok, maar over het algemeen was het best geslaagd. Ik wacht nog even af wat lacerate doet.

En ondertussen maar eens op zoek naar betere gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
hulkie schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:23:
Aan het einde van de run stond hij op 950 dps met wederom veel grote trash groepen. Nog slechter als de vorige DK dus, maar dit keer geen kick.
Gewoon omdat dat dus niet kan. Anders was 'ie er ook uitgekicked. Wedden?
Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:22:
@ Alle comments richting mij: waarom gaan jullie er allemaal vanuit dat hij het zo goed deed qua DPS... hij weet niet welke drake, vliegt maar wat rond en raakt de groep kwijt. Welke DPS hebben jullie het over...?
Ja hij kreeg ook niet echt de kans zich te bewijzen ofwel?
Sowieso in dit geval is er veel meer aan de hand dan de punten die ik net al noemde (die aangeven dat iemand ofwel z'n class niet kent of gewoon lui is).
Ik vind je echt een lul. Er is niks mis met z'n gear gezien z'n ervaring. Op dat soort dingen ga je letten als iemand voor een raidguild applied. En als je zelf een beetje goed had gekeken had je gezien dat z'n headpiece geen meta heeft (en crap is en hij daarom z'n enchant niet geupgrade heeft) en hij uberhaupt de SoH rep nog niet heeft voor de goeie enchants.

[ Voor 58% gewijzigd door Hydra op 18-01-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Signed, skill>gear. Kan ik er wat aan doen dat m'n libram van ilvl200 nog steeds BiS is... Je ziet de laatste tijd steeds meer en meer full ilvl232's rondlopen die geen idee hebben hoe sommige dingen werken. Iedereen op verschillende targets, geen geduld als er ns n slechte pull tussenzit (shit happens) en totaal geen idee wat betreft class skills. Gems/enchants, what's that? Green quality gems in ilvl232 epics, sorry hoor maar als je zelfs geen rare quality gems kunt veroorloven ga dan ff wat anders doen, lage ilvl gear zonder enchants/gems ok maar zodra je items hebt die je niet 1-2-3 zal vervangen hoor je imo er een beetje werk van te maken. Achja, laatste tijd lijkt de houding van "I'm here! Now where's my epics?!?" steeds meer op te komen en niet alleen in pugs ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hydra schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:46:
[...]
Ja hij kreeg ook niet echt de kans zich te bewijzen ofwel?
[...]
Ik vind je echt een lul. Er is niks mis met z'n gear gezien z'n ervaring. Op dat soort dingen ga je letten als iemand voor een raidguild applied. En als je zelf een beetje goed had gekeken had je gezien dat z'n headpiece geen meta heeft (en crap is en hij daarom z'n enchant niet geupgrade heeft) en hij uberhaupt de SoH rep nog niet heeft voor de goeie enchants.
Je krijgt eerst een periode waarin je je kan bewijzen omdat je toch niet gekicked kan worden, dat heeft ie duidelijk niet gedaan.

Ja, ik geef net aan dat het slecht is dat hij een head zonder meta-slot heeft. Terwijl dat easy te halen is, en waarschijnlijk een veel grotere upgrade dan de shoulders die hij nu gehaald heeft (tja, een meta-gem heeft veel effect). Waarom zou je uberhaupt dan 100g+ uitgeven voor een head enchant als je niet de goede koopt. Of koop de WG enchant, lekker moeilijk te halen ook. Zelfde voor shoulder enchants: ze kosten bijna niks bij de WG vendor en daarnaast is het super super easy om SOH rep te krijgen (relics kosten bijna niks meer) dus er is gewoon geen excuus om niet exalted te zijn.

btw: je "lul" belediging is getting old en slaat eigenlijk nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[b][message=33301610,noline]
/agree
Inferno schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:07:
[...]
iig zorgen dat je op 8% hit komt.
Je had het over hitcap maar 0.54% missen is geen probleem. (lvl 82 bosses 6% cap)

Verder heb ik de ballen verstand van Hunters, maar aangezien rakker epic gems in ilvl 200 stop en iig zijn wapen enchant doet hij al meer dan menig andere hunters die nieuw zijn of nieuwe hunter alts.

Als die shoulder chants en head chants niet BoA waren was ik echt niet rep gaan farmen voor SoH op mijn alts.

Rakker doe je ding en als je meer wilt weten over een spec vraag het op een forum, zelf vind ik wowhead een aardig fora voor vragen anders info op zoeken. Hier op GoT zal vast ook wel een hunter zijn die jouw iig een beetje weg wijs kan maken.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 117852 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:57:
[...]

Signed, skill>gear. Kan ik er wat aan doen dat m'n libram van ilvl200 nog steeds BiS is... Je ziet de laatste tijd steeds meer en meer full ilvl232's rondlopen die geen idee hebben hoe sommige dingen werken. Iedereen op verschillende targets, geen geduld als er ns n slechte pull tussenzit (shit happens) en totaal geen idee wat betreft class skills. Gems/enchants, what's that? Green quality gems in ilvl232 epics, sorry hoor maar als je zelfs geen rare quality gems kunt veroorloven ga dan ff wat anders doen, lage ilvl gear zonder enchants/gems ok maar zodra je items hebt die je niet 1-2-3 zal vervangen hoor je imo er een beetje werk van te maken. Achja, laatste tijd lijkt de houding van "I'm here! Now where's my epics?!?" steeds meer op te komen en niet alleen in pugs ben ik bang...
Heb net nog me bakje popcorn gepakt terwijl ik op de trap zat in AQ40 vs Twins kijken hoe 14man staat te ploeteren omdat ze gewoon clueless zijn.
Paar guildies geinvite alles nogmaals een x uitgelegt en oneshot
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.