Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 208 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
deadsy33 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:06:
[...]een beetje warrior in icc gear houdt dat wel up hoor... [procced op crits]
Ja, Op mijn main char fury warrior had ik gisteren een gemiddelde uptime op bazen van 97.8%

dan weer even mijn dagboekje:

Na woensdag in Totgc gefaald te zijn om anub neer te halen met 50 tries. zijn we gisteren ICC in gegaan om verder te gaan met de 25 man versie uiteraard. om 8 uur stond bijna iedereen klaar om te gaan, even de laatste plekken opgevuld met de mensen van de reserve lijst en aan de slag.

Trash en eerste 4 bazen gingen redelijk makkelijk neer, waarna we doorkonden met Festergut. na enkele minuten lag deze ook plat op de grond en kon ik m'n laatste quest item looten voor de Axe (vorige week andere deel gekregen, en de tank per-ongelijk het eerste deel gepakt aangezien het nog niet in de masterlooter items zat).

Door naar festergut, Hier wipete we een paar keer door slechte positionering na het exploderen van de ooze, Mede door wat nieuwe mensen. Na een paar pogingen toch neer. goed gedaan !

De Professor hebben we nog even laten staan in de 25 man. en we zijn 10 man groepjes gaan maken, 2x.
Ikzelf zat in groep 1, dit keer mocht ik offtank spelen. redelijk snel door de instance heen gegaan. met maar 1 wipe op festergut, en 1 wipe op de professor. en ik een nieuwe achievement :)

goede avond al met al, weer veel kunnen doen. maar deze week wel weer een beetje snel door de content heen met alleen nog de professor te doen op 25 man.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:06:
[...]

Het probleem van die fight zit ook in de laatste 30%.
De kleine oozes beginnen vanaf dan steeds sneller en sneller te spawnen, wat problemen oplevert.

Mijn guild heeft dit opgelost door heroism te bewaren voor na de 30%, eerst wachten tot een grote ooze explodeert en dan daarna meteen heroism poppen.

Daarnaast hebben we op 25% een tweede persoon die gaat meehelpen oozes kiten.

Low percentage whipes zijn niet ongewoon op deze fight, wij hebben ook 15%, 10% en 2x 4% whipes gehad voordat ie down ging.
Hartstikke fout.

Rotface gaat niet bij de 30% sneller oozes spawnen. Rotface gaat geleidelijk aan sneller little oozes spawnen. na 3 minuten en 30 seconden zit hij op z'n minimale spawntijd van 6 seconden per ooze.

Er zijn meerdere bewijzen voor te vinden op Elitist Jerks en andere fora.

Zorg dat je Heroism in het begin popped. Seconde of 5 na de start van de fight. Doe je dit, dan is je stress fase een stuk korter omdat hij op 10/15% (ongeveer) zit wanneer hij oozes per 6 seconden gaat spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
RaseriaN schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:54:
[...]

De HardCap van ArP zit op 1400 en is best wel lastig te halen met alle ICC gear. Volgens mij kom je er niet in de buurt zonder een Trinket (Needle-Encrusted Scorption, Mjolnir's Runestone of Grim Toll). Ik zelf gem vol op ArP en kom met mijn gear (ToTC/Emblem/ICC gear) op ~710 ArP uit, net op de helft van de HardCap ;(
Ik heb geen arp gems in m'n gear, en niet arp op al m'n gear (gloves bijv niet, terwijl ik wel gloves heb met ARP maar nu 2set gebruik) geen arp trinket en zit nu al op 560.

Met de juiste gear, enchants en gems is met icc/totgc(heroic) gear de cap redelijk goed te halen, zolang je de gear maar juist uitzoekt.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

DrFlash schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:09:
[...]

Ik heb geen arp gems in m'n gear, en niet arp op al m'n gear (gloves bijv niet, terwijl ik wel gloves heb met ARP maar nu 2set gebruik) geen arp trinket en zit nu al op 560.

Met de juiste gear, enchants en gems is met icc/totgc(heroic) gear de cap redelijk goed te halen, zolang je de gear maar juist uitzoekt.
Doe eens een linkje naar je chracter aub ben wel even beniuwt naar de gear enzo

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
sabriel schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:01:
[...]

Daarom ook mijn vraag.
Aangezien in BG's (iig alliance-side) de healer 90% van de tijd prim target is, en je niet wordt ontzet heb ik me dus vooral gefocussed op survival-bility en niet op SP.
Maar zelf heb ik ook wel het gevoel dat 1k+ wel erg veel is, en zit te denken om te gaan switchen naar sta/sp en/of sp/haste. Was dus vooral benieuwd wat de meesten als zijnde minimum zouden beschouwen om redelijk staande te blijven in het burstgeweld.
In gewone bg's moet je niet al te veel resillience hebben. In arena daarentegen wel weer.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Auredium schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:51:
[...]

Hmm, ik heb altijd als frost geleveld. Als level 80 fire lig ik op mijzelf te snel plat bij de wat grotere mobs. Maarja, je kunt uiteindelijk ook een beetje hybriede worden. bij levelen en met regelmaat in je firespec een frostwave gooien.
Persoonlijk gesproken is een full fire of arcanespec toch een beetje raid dedication want je sacrificed een hele hoop van je survival abilitiy ten behoeve van je teamgenoten.

Maar goed, raiden is wat anders dan levellen. Persoonlijk vind ik een fire/arcane spec bij een level 80 mage niet alleen een DPS hoer ( :P ) maar ook een beetje dedication. Je moet beseffen dat zo'n speler zijn eigen resqueoptie verminderd ten behoeve van het team. Goed, je hebt nog iceblock (cooldown 4 minuten), Mirrorimages (cooldown 3 minuten) en Invisability (cooldown iets van 3 minuten ofzo? ) en Manashield (1 hit van een bos max) maar je moet neit vergeten dat de lange cooldowns ervoor zorgen dat in een bossfight je na het gebruik daarvan afhankelijk bent van het team om te overleven. Mirror Images pop ik meestal meteen voor de DPS, invisability word vaak gecanceled door een DoT dus je hebt dan uiteindelijk alleen iceblock (die is dan wel ultiem, zelfs tegen iedere bossability) en manashield (mja, dat is meer een kleine troost dan echt een hulpje, meer geschikt voor DoT en adds in raids dan de boss zelf).
Zelfs met volldige buff komt mijn HP pool niet boven de 22k uit. Dus als Iceblock weg is en invisability en mirror images nog 2 minuten cooldown hebben kan ik je verzekeren dat je je teamgenoten in een bossbattle heel hard nodig hebt als mage.
Je noemt al 3 dingen waarmee je tps / survivability hebt, wat wil je nog meer een iwin button?
als mage is het prima te doen momenteel. sowieso in arcane spec heb je al goede survivablity in magic fights. daarnaas heb je 40% threat reduction, dus je moet wel echte suck tanks hebben als die je niet voor kunnen blijven. en mocht dat het geval zijn, gebruik invisibily op het goede moment en je kan nuken wat je wilt......

Vind persoonlijk je laatste zin de plank een beetje misslaan, sowieso in een raid moet je op elkaar "vertrouwen".

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:08

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gohan-san schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:34:
[...]

Je noemt al 3 dingen waarmee je tps / survivability hebt, wat wil je nog meer een iwin button?
als mage is het prima te doen momenteel. sowieso in arcane spec heb je al goede survivablity in magic fights. daarnaas heb je 40% threat reduction, dus je moet wel echte suck tanks hebben als die je niet voor kunnen blijven. en mocht dat het geval zijn, gebruik invisibily op het goede moment en je kan nuken wat je wilt......

Vind persoonlijk je laatste zin de plank een beetje misslaan, sowieso in een raid moet je op elkaar "vertrouwen".
hard nodig hebben = op vertrouwen.
Tanks zijn niet altijd perfect nee.
en ja, ik wil een 'Summon Lich King' ability op mijn mage.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:25:
[...]

In gewone bg's moet je niet al te veel resillience hebben. In arena daarentegen wel weer.
Waarom niet ?
Zeker als clothie wil je gewoon een bak resi hebben, zo heb ik met me lock 1050 resi en nog nog ga ik vrij snel neer vs een warrior/rogue :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn warlock gnome is level 24, nu vraag ik me af, naast dungeons zijn er nog andere manieren om redelijk snel te levelen? Want ik doe nu wat questen en dungeons dan. En het achievement system heb je daar ook nog iets aan als je veel hebt bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:53:
Zo mijn warlock gnome is level 24, nu vraag ik me af, naast dungeons zijn er nog andere manieren om redelijk snel te levelen? Want ik doe nu wat questen en dungeons dan. En het achievement system heb je daar ook nog iets aan als je veel hebt bereikt?
Buiten wat e-peen issues, wat titels en bij enkele ook een mount, heb je er eigelijk niets aan. Zeker de lagere lvl zut is leuk om te hebben, maar je kan er weinig mee.

En questen/dungeons is de basis van je exp, daarnaast kan je ook battlegrounds doen om wat exp binnen te slurpen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wootlock schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:46:
[...]

Waarom niet ?
Zeker als clothie wil je gewoon een bak resi hebben, zo heb ik met me lock 1050 resi en nog nog ga ik vrij snel neer vs een warrior/rogue :)
Simpelweg omdat het niet 2vs2 is of 3/5. Je bent niet primairy target, en daarom kun je beter wat extra stats nemen ipv te gimpen met Resillience.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:53:
Zorg er voor dat als je een instance gaat doen dat je je hele log vol hebt staan met questen voor die betreffende instance. Dan spring je ongeveer een complete level verder. Zie http://www.wowwiki.com/Instances_by_level. De achievments leveren je geen xp op. Daar heb je voor het levelen niet veel aan.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Gisteren ook laat thuis na een info-avond. (ach gratis bier)

Ging wat randoms doen op me resto druid. Eerste instance AN.. ging best goed, 1 dode in het begin met die packs en die vervelende skirmishers. Wel een nieuwe lvl 80 er bij, had bijna geen nieuwe ranks geleerd. (dank u rankwatch) Dus ik spam de hele party vol. TYVM.

Toen naar Zul'Drak... die in lekker rap tempo gecleared. Maar weer zat er een speler tussen die net 80 geworden was ofzo.. weer flink wat rankwatch spams. Geen commetaar gekregen ofzo. Alleen die match up klopt voor geen kanten voor de LFG. Zaten 2 spelers in met i218 avg gear, die nieuwe 80 zat op i186 ofzo.. ik zelf op i214.. en de top dps zat op i224. Erg vreemd.

Anyways... op naar de volgende. OK was het geworden.. groep zag er dit keer wel goed gemixed uit. Maar de tank begint aan de pull net boven het trapje en boem 2 groepen.. plus zo'n spider patrol die me dus 1 shot.
Ik weer naar binnen, en zie dat de tank ons net verlaat. Jammer wil dus niet van zijn fouten leren..
Wij een nieuwe tank naar binnen gebracht. Doet ie bijna het zelfde.. en weer word ik ge-one shot.
Geen wonder dat ze OK niet graag willen doen.. niemand weet meer hoe je die eerste paar packs moet uitschakelen.

Toen maar wat staan idle-en in Dala en wat gekletst met een member van de top1 guild. Over van alles zo'n beetje. Raid attendance.. verschil met Ulduar en nu ICC enzo, specs enzo.... Altijd leuk om een kijkje te kunnen nemen in hun keuken en het vergelijken..

Verder nog een vriend geholpen met z'n tank en wat gems kunnen maken voor z'n gear. Heb em zo'n 1k extra health gegeven (35.2k) en zit op 550 defense en bijna 30% dodge. Z'n block als pallie is erg laag, 11%.. En de rating heeft volgens mij ook effect op z'n shield attack die dan minder is..

Lang verhaal toch weer.. hehe. Vandaag emblems scoren voor een nieuwe ring.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

DrFlash schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:09:

Als ik je vorige post mag aanhalen, heb je een Warrior en die hebben in Battle Stance even 2% meer ArP. Een Rogue heeft die luxe niet, tenzij die een van de 2 talents pakt (Mace spec of diep Sub, iets wat bijna niemand doet atm). En dan nog, wordt het volgens mij erg krap om de 1.4k aan te tikken met alleen gear en gems. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Toch zou het leuk zijn om zoveel arp te pakken dat je geen trinket proc nodig hebt om de cap te halen. Op die manier kun je bijvoorbeeld de saurfang trinket en de badge reward trinket pakken. Met mace-spec krijg je 15% arp. Dat is heel flink. Ik dacht uit mijn hoofd dat je dan nog maar 1120 Arp rating nodig hebt voor de hardcap.

Voorlopig nog maar even met mutilate spelen. Ik heb toch nog geen fatsoenlijk wapen in mijn mainhand voor combat spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

hulkie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:24:
Toch zou het leuk zijn om zoveel arp te pakken dat je geen trinket proc nodig hebt om de cap te halen. Op die manier kun je bijvoorbeeld de saurfang trinket en de badge reward trinket pakken. Met mace-spec krijg je 15% arp. Dat is heel flink. Ik dacht uit mijn hoofd dat je dan nog maar 1120 Arp rating nodig hebt voor de hardcap.

Voorlopig nog maar even met mutilate spelen. Ik heb toch nog geen fatsoenlijk wapen in mijn mainhand voor combat spec.
Opzich.. met die trinket van ToTC5Normal (84 ArP) en die van Saurfang25 (155 Arp) en met mijn huidige gear (710 ArP) kom ik al op een 949 ArP. Met wat andere items, en meer gem slots, zou je het denk ik net halen.
Maar dan moet je wel met Maces aan de slag natuurlijk :)

Ga zelf denk ik terug naar Mutilate.. Combat is wel stoer met 2 van die dikke Axe's op mn rug, maar als ik de DPS meters er niet mee kan toppen, heb ik er ook weinig zin meer in :P

[ Voor 9% gewijzigd door RaseriaN op 15-01-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik zou lekker beide specs houden.

Het is gewoon zo dat mutilate het single target wint van combat (al is de marge vrij klein, en is het iets minder makkelijk om combat goed te spelen). Voor gevechten waar veel target switches/ beweging/ burst nodig is kan combat beter uit de bus komen. Ik ben van plan gewoon twee verschillende sets te maken zodat het afwisselender spelen is, en je je beter kunt aanpassen aan de verschillende encounters.

Waar zitten de meeste rogues trouwens bij hun eerste kill op Rotface qua dps? Ik zat gister tussen de 7k en 7.7k afhankelijk van hoe vaak ik oozes moest lozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik zit met mijn rogue op 610 ArP geloof ik (Muti spec) en dat is zonder er specifiek voor te gemmen, heb overigens wel de ToC5 trinket :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:44:

Waar zitten de meeste rogues trouwens bij hun eerste kill op Rotface qua dps? Ik zat gister tussen de 7k en 7.7k afhankelijk van hoe vaak ik oozes moest lozen.
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=8351&e=8693

Was wel al dood voor het eind door een explosie van iemand die te vroeg aan het rennen was :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nog even voor Hulkie.
De talent die men bedoelt van enhancment shamans is denk ik Unleashed Rage. Maar die geeft 10 procent attackpower voor iedereen binnen 45 yard van de shaman. En geen crit.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Geen talent maar een (elemental shaman) totem:

* Totem of Wrath
* Instant cast
* 5% of base mana
* Summons a Totem of Wrath with 5 health at the feet of the caster. The totem increases spell power by X for all party and raid members, and increases the critical strike chance of all attacks by 3% against all enemies within 40 yards. Lasts 5 min.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Holy crap! Doe mij jouw gear even ;)

Onze guilds zijn duidelijk niet te vergelijken, jullie zitten veel beter in de gear en doen dus een stuk meer damage. Wel nette resultaten op de meters. Jullie gevechten duren dan ook ongeveer 20% minder lang, scheelt een hoop gedoe, maar wij komen er ook wel!

Ik zal voor de gein even mijn logs plaatsen van Saurfang, we doen 1,5 minuut langer over dat gevecht:
http://worldoflogs.com/re...damageDone/?s=5593&e=5884

Edit:
@ shaman buff voor melee, en niet de druid 5% crit: Geef mij een actieve feral druid terug!
We hadden 2 feral tanks, die zijn geswapped naar paladin en DK tank. De andere feral heeft een soort van break.

[ Voor 18% gewijzigd door hulkie op 15-01-2010 15:21 . Reden: comment verwerkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:00:
[...]

http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=8351&e=8693

Was wel al dood voor het eind door een explosie van iemand die te vroeg aan het rennen was :(
Dat rennen is bij ons het lastige punt. Hij ligt inmiddels dood, maar om nou te zeggen vlekkeloos. Ik heb met wat opmerkingen (ben voor het eerst in een guild geen officer of raid leader) de RL zover gekregen de mensen te pushen om beterop te letten niet te vroeg te gaan lopen. Tweede poging daarna was hij dood.

Maar nog steeds constateer ik dat men te ver weg rent. Na de explosie sta ik samen met 1 andere speler alweer in het midden als de rest nog op de rand van die binnenste circel op de grond is. Nu ben ik druid healer dus boeit dat niet zo, maar voor de meeste ranged dps is lopen == geen dps en voor melee ver weg == geen dps. Dus daar kan nog wel wat verbeteren.

Verder was de dps 8-9k voor het merendeel, maar er waren wat ongelukkigen die meerdere diseases achter elkaar kregen. (RNG hates me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:07
hulkie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:19:
niet de druid 5% crit: Geef mij een actieve feral druid terug!
We hadden 2 feral tanks, die zijn geswapped naar paladin en DK tank. De andere feral heeft een soort van break.
Je krijgt die buff gewoon van je fury warrior hoor, maak je maar geen zorgen (Troldepus in die raid die je linkte).

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
psych schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:27:
[...]

Je krijgt die buff gewoon van je fury warrior hoor, maak je maar geen zorgen (Troldepus in die raid die je linkte).
Ah, dat stelt me gerust! Ben sinds een half jaar geen raidleader meer, en al dik een jaar zonder officer taken. Wil zelf gewoon zo goed mogelijk presteren, de rest laat ik voorlopig even aan anderen over. Ben dus niet meer zo heel goed op de hoogte van min-maxxen van raids.

Trouwens, een strikvraagje - wie in deze raid heeft de beste gear (wow-heroes) - hint, het is een dpsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
hulkie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:32:
[...]

Ah, dat stelt me gerust! Ben sinds een half jaar geen raidleader meer, en al dik een jaar zonder officer taken. Wil zelf gewoon zo goed mogelijk presteren, de rest laat ik voorlopig even aan anderen over. Ben dus niet meer zo heel goed op de hoogte van min-maxxen van raids.

Trouwens, een strikvraagje - wie in deze raid heeft de beste gear (wow-heroes) - hint, het is een dpsert
Rofl om littlegem, alleen maar frostbolds 8)7
geen deep freeze,geen instance fireballs, go kick that mage

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:32:
[...]
Je balance druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Teunis schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:38:
[...]

Rofl om littlegem, alleen maar frostbolds 8)7
geen deep freeze,geen instance fireballs, go kick that mage
Oh, instant fireballs zijn dps loss. Go kick yourself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Ik ben pas net een death knight begonnen altijd leuk weer een nieuwe class heb je tenminste weer wat te ontdekken en zoeken. Maar zou wel even een boostje willen qua info. En dan niet eindeloos lange forums met berekeningen maar gewoon wat basis info.

Dingen als hoe belangrijk is runic power wat ik tot nu toe heb gezien is het alleen voor death coil en die lijkt nog niet erg goed, en bv omzetten naar death runes is dat voor iedere spec belangrijk? Ik speel samen met mn vrouwtje nu dk zij heeft besloten blood te gaan en ik frost op basis van wat we gelezen hebben. (ik dus meer richting tank en zijn meer solo / self healing).

Ook kon ik nou niet een echte tank spec maken wat ik begreep zijn de meeste tanks frost maar tis het allemaal in mijn ogen net net ;) Zelf heb ik een warrior en paladin tank en daarbij is ongeveer iedere talent uit de prot tree gericht op tanken maar bij frost zit er maar weinig bij wat echt met tanken te maken heeft imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanuit blizzard was gezegt dat in principe elke spec tank mogelijkheden heeft (enkel dat de focus waarop je tankt anders is, gelijke het verschil tussen druid/pala/warrior), lijkt me dat beide op blood spec imho wat beter werkt, de 1 meer aan dps gear en de ander tank gear. (mark of death, self heal, desnoods tikje holy voor perma pet), puur om te lvlen lijkt me dat een stuk efficienter.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Hehe inderdaad, die kerel doet volgens mij iets heel erg fout. Of het ligt aan zijn woonplaats, - en dus latency, ergens aan de westkust van Amerika. Toch irriteer ik me altijd stiekem best aan zijn prestaties ook al is het een hele aardige vent op trilo.

Littlegem is normaal best een goede speler, hier was zijn rol ook vooral adds slowen met frostspec, die hij normaal eigenlijk niet speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:11
Zucht, na een week lang de Blizzard Mobile Authenticator via een emulator te draaien zoals hier ergens aangegeven zonder problemen, start ik vanochtend hem weer op en krijg ik weer de hele setup te zien met een nieuwe authenticator SN te zien. Geen mogelijkheid om weer de oude te krijgen dus, en als gevolg kan ik nu niet meer mn account in. Fijn. Meteen blizzard via webform op de hoogte gebracht en een kopie van mn paspoort meegestuurd. Iemand een idee wat de wachttijden zijn tegenwoordig? Account is verder niet gehackedkeylogged ofzo dus alleen de authenticator moet er af. Hopelijk op zondag gefixed(raid) maar Blizzard kennende zal het wel 2-3 weken worden.

Ik snap er nog steeds geen hol van, ik heb niks verwijderd/geïnstalleerd sinds gisteren en toch is ie zn SN kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

garagaholic schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:41:
[...]

En dat klopt helaas ook. Ik speel normaliter op een 'gewone' PvE server en ik wilde het 'echte' RP gebeuren wel eens bekijken.. Op een server een toon aangemaakt (Orc shammy, netjes met mooie shaman naam etc) en d'r eens mee naar orgri gelopen. Gaat 't daar vervolgens gewoon exact als op m'n normale realm! :o

Enige verschil was dat er maar bitter weinig mensen waren, dus alles was een beetje leeg en verlaten..
wat ik zelf vind zit wel op een RP-PVP server, dat het er daar over het algemeen wat "normaler" aan toe gaat, en dan heb ik het over bijvoorbeeld, Character namen, en guildnamen. ik heb het al vaker gezegd, maar de namen die ik ook hier weleens voorbij zie komen vind ik de "sfeer" nogal erg onderbreken... hetzelfde geldt als overmatig NL gebruik in de publieke kanalen, en smiley en leet speak in /s /y.
Ik ben absoluut geen RP'er en doe er zelf ook vrij weinig aan, maar gewoon de normale fatsoens normen, en een beetje inleving in het spel vind ik toch wel leuk.
Species5618 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:21:
[...]

De Emerald Dream is geassocieerd met "nature" magic (Druids, Shamans), niet met Arcane. Arcane komt voornamelijk uit de Twisting Nether, of de Sunwell (voor Blood Elves).
De Emerald dream, is een soort van Droom wereld over de huidige wereld heen. in wow eigenlijk een beetje hetzelfde als je dood bent, je ziet het landschap maar verder is er geen interactie mogelijk met de omgeving. (alhoewel Malfurion wel het 1 en ander geflikt heeft ;))

maar yeah, Arcane en Emeral dream zijn niet echt met elkaar verbonden. 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Valkyre op 15-01-2010 16:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Alexji schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:27:
Zucht, na een week lang de Blizzard Mobile Authenticator via een emulator te draaien zoals hier ergens aangegeven zonder problemen, start ik vanochtend hem weer op en krijg ik weer de hele setup te zien met een nieuwe authenticator SN te zien. Geen mogelijkheid om weer de oude te krijgen dus, en als gevolg kan ik nu niet meer mn account in. Fijn. Meteen blizzard via webform op de hoogte gebracht en een kopie van mn paspoort meegestuurd. Iemand een idee wat de wachttijden zijn tegenwoordig? Account is verder niet gehackedkeylogged ofzo dus alleen de authenticator moet er af. Hopelijk op zondag gefixed(raid) maar Blizzard kennende zal het wel 2-3 weken worden.

Ik snap er nog steeds geen hol van, ik heb niks verwijderd/geïnstalleerd sinds gisteren en toch is ie zn SN kwijt :(
Gewoon bellen met Blizz. Je key + persoonlijke gegevens (adres/postcode/accountnaam() + creditcardnummer bij de hand houden en ze lossen het ter plekke voor je op. Stukken beter dan mailtjes sturen en in de behandelingsqueue op de maandagmorgenmaildesk terecht komen :)
Heb zelf issue gehad met IPhone authenticator en update voor de iphone, authenticator borked en wow niet meer toegankelijk. 1 telefoontje, gesprekje van 5 mins, wat gegevens doorgeven en probleem ter plekke opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryceck op 15-01-2010 16:44 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:34:
Kort vraagje over reputation en die triumph tokens. Ik stond 1000/32000 'hated' met een SoH, nu heb ik 65 van die dingen gekocht en kwartiertje klikken :P Nu sta ik op kleine 31000/32000 'hated', maar ga ik hierna naar unfriendly of gaat hij nu nog een stap lager?
hoe kan je in godsnaam op hated met ze staan? er is trouwens wel een questline die je misschien niet gedaan hebt waardoor je zegmaar in 1x naar friendly gaat :)

ow laat maar je hebt al gereageerd, wel mooi sucks, kan mij ook niet echt voor de geest halen hoe je daar hated kan worden. misschien hodir in ulduar te veel pijn gedaan? :p

[ Voor 14% gewijzigd door Valkyre op 15-01-2010 17:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:11
Ryceck schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:42:
[...]

Gewoon bellen met Blizz. Je key + persoonlijke gegevens (adres/postcode/accountnaam() + creditcardnummer bij de hand houden en ze lossen het ter plekke voor je op. Stukken beter dan mailtjes sturen en in de behandelingsqueue op de maandagmorgenmaildesk terecht komen :)
Heb zelf issue gehad met IPhone authenticator en update voor de iphone, authenticator borked en wow niet meer toegankelijk. 1 telefoontje, gesprekje van 5 mins, wat gegevens doorgeven en probleem ter plekke opgelost.
Goede tip, dacht ik :P Maar nee ze hebben het zo druk volgens de vriendelijke Engelse mevrouw dat ze helemaal geen telefoontjes meer aannemen.

edit:
Toch blijven proberen en na een wachtrij van 12 minuten was het binnen 15 seconden opgelost. Ontzettend bedankt voor de tip _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Alexji op 15-01-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Auredium schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:46:
[...]

hard nodig hebben = op vertrouwen.
Tanks zijn niet altijd perfect nee.
en ja, ik wil een 'Summon Lich King' ability op mijn mage.
Het is meer als je het vergelijk met vanilla, hebben wij als mages het zoveel makkelijker, vroeger was iceblock bijv een ability in de frost tree, mages spect zelfs nog special voor iceblock voor de survivablity. tegenwoordig vind ik de cooldowns echt bijzonder kort, op alle surviva abilities (en dat zijn er voor een mage echt veel).
op mijn retri paladin heb ik alleen bubble, en die kan ik soms niet eens gebruiken ivm net mijn wings.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
OMG is dat echt :o :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n5az1RGghzRvBSJfLBP2U8Dt/full.jpg

Nee, dit is fake. Ik had niks te doen en heb dus maar een concept loginscreen voor cataclysm gemaakt :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
junglebeast schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:15:
[...]

Zou te maken kunnen hebben dat net de maintance is afgelopen. Iedereen probeert in te loggen.
Maar is die 10fps overal, of alleen in de steden bijv?

Wat het ook kan zijn is een update van windows ofzo.. of de wekelijkse virusscanner..
jezus wat gaat dat rap hier, ff 2 dagen en direct 10 pagina's verder, anyway, het had blijkbaar met de maintenance te maken, want toen ik mijn eigen pc controleerde bleek mijn pc 40+ fps minder te hebben

dag erna was het weer weg

(was overal, steden zijn we nog niet eens geweest, zijn geen lvl 80 pwnage addicts, we zijn behoorlijk slecht eigenlijk haha :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
2% wipe op Putricide 25 :( Frustrerend...

Ah komende reset gaat ie wel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Rakkerzero schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:40:

[afbeelding]

Nee, dit is fake. Ik had niks te doen en heb dus maar een concept loginscreen voor cataclysm gemaakt :P
Wel Tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NU maar afwachten hoe snel deze als zogenaamde leak op het internet gaat wandelen :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb even een vraagje. Misschien dat iemand dat weet.

Ik heb twee addons: Fubar en Bartender

Ik zou graag zien dat ik een bar van Bartender voor Fubar kan zetten. Hij valt er nu achter dus kan ik maar een halve bartender button indrukken. Hoe ik dus die z-index ervan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
Rakkerzero schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 08:54:
[...]

NU maar afwachten hoe snel deze als zogenaamde leak op het internet gaat wandelen :+
Leuk gedaan :).

Nog wel even de version aanpassen naar 4.0 (Alpha) en de © fixen, anders gelooft niemand 't natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
garagaholic schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:24:
[...]

Leuk gedaan :).

Nog wel even de version aanpassen naar 4.0 (Alpha) en de © fixen, anders gelooft niemand 't natuurlijk :+
Ohja, natuurlijk. :P Done btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
LoL , ik w8 op mmo champion met jouw plaatje kek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Rakkerzero schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:40:

[afbeelding]

:D vet.. Komt die draak ook voorbij vliegen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
En de datum van 2004-2009 naar 2010 veranderen, deze staat midden in het scherm, en de datum van december links ook aanpassen :D

[ Voor 16% gewijzigd door ItMeAedri op 16-01-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Hmmm nieuwe hobby van guild... heroics farmen met 4 fury warriors en een healer... gaat best rap haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
mensen, ik heb een probleempje, mijn vriendin heeft WoW gekocht, via de Blizzard site, maar nu kreeg ze na betaling via Ideal een foutmelding, iets met dat de bank waarmee ze betaald geef (rabobank) niet gemachtigt is om betalingen aan Global collect te doen

geld is wel van haar rekening afgeschreven en in haar account staat status op "active" met als datum 22-01-2010 en in account payment history staat de betaling als "pending"

wat te doen? wachten? we hadden gehoopt dat ze binnen 2 dagen zou kunnen spelen door direct via ideal te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

hmr schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:34:
Hmmm nieuwe hobby van guild... heroics farmen met 4 fury warriors en een healer... gaat best rap haha!
Gewoon zonder healer gaan, gaat het nog sneller :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dalyxia schreef op zondag 17 januari 2010 @ 01:38:
mensen, ik heb een probleempje, mijn vriendin heeft WoW gekocht, via de Blizzard site, maar nu kreeg ze na betaling via Ideal een foutmelding, iets met dat de bank waarmee ze betaald geef (rabobank) niet gemachtigt is om betalingen aan Global collect te doen

geld is wel van haar rekening afgeschreven en in haar account staat status op "active" met als datum 22-01-2010 en in account payment history staat de betaling als "pending"

wat te doen? wachten? we hadden gehoopt dat ze binnen 2 dagen zou kunnen spelen door direct via ideal te betalen...
Ik had EXACT hetzelfde, bij mij is m'n account geupgrade na 5 dagen (ik had halverwege de trial upgrade gedaan, en toen mijn trial afgelopen was ging die betaling pas van pending naar active, tot die tijd had ik ook gewoon nog trial restrictions terwijl mijn account al 30dagen meer geldig was.)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Ik heb m'n eerste trinket binnen :9 En schijnbaar best een leuke Chained Essence of Eranikus Die quest ga ik niet doen, ben ik 'm weer kwijt.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Atlas schreef op zondag 17 januari 2010 @ 01:41:
[...]

Gewoon zonder healer gaan, gaat het nog sneller :P
Tsjah zodra dat mogelijk is ;) haha ow en als er IEMAND is die een level 80 alliance poppetje heeft die er niets meer mee doet ... ik speel graag verder met je char :) ik haat alleen levellen ... kan na mijn warrior het niet meer op brengen.. :(

[ Voor 33% gewijzigd door hmr op 17-01-2010 13:58 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:07
2% wipe op Putricide 25 Frustrerend...

Ah komende reset gaat ie wel neer
Hier ook, meerdere 1% wipes vanwege serverlag, hebben we eindelijk geen lag wordt een van onze tanks op 5% offline gegooid door de server waardoor we net teveel stacks hebben op de andere tanks en we wipen op 400k hp :S
Blizzard moet echt eens wat doen aan de performance issues in icecrown, zeker als ze het lef hebben om content "moeilijker" te maken dmv een maximaal aantal pogingen

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Rynji schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:53:
[...]

Ik had EXACT hetzelfde, bij mij is m'n account geupgrade na 5 dagen (ik had halverwege de trial upgrade gedaan, en toen mijn trial afgelopen was ging die betaling pas van pending naar active, tot die tijd had ik ook gewoon nog trial restrictions terwijl mijn account al 30dagen meer geldig was.)
dat is dan heel vervelend, want mijn vriendin is al level 20 en zitten nu 3 dagen in de trial en kan dus geen experience meer halen totdat trial afgelopen is, alle quests op level 20 al gedaan, moeten ze alleen nog inleveren

dus totdat de account upgrade naar full heeft, kan ze niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb inderdaad ook 3 van de 5 dagen moeten wachten, want na een tijdje was ik ook level 20.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 00:04

codeneos

[...]

Ik vroeg me af of spells die meerdere keren stacken zoals Blood Corruption (van Seal of Corruption, Blood Elf only seal) de hele stack ververst met een nieuwe application van de aura, of alleen 1 nieuwe application toevoegt en de rest van de stack gewoon eerder expired?

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-09 16:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
codeneos schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:21:
Ik vroeg me af of spells die meerdere keren stacken zoals Blood Corruption (van Seal of Corruption, Blood Elf only seal) de hele stack ververst met een nieuwe application van de aura, of alleen 1 nieuwe application toevoegt en de rest van de stack gewoon eerder expired?
Stacked spells = 1 nieuwe applicatie = reset van de hele stack

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 00:04

codeneos

[...]

Ja klinkt eigenlijk ook wel erg logisch 8)7.

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Alexji schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:27:

Is de emulator niet gelocked toevallig? In dit geval staat er een lock-file naast je app.db waardoor de emulator het bestand niet kan inlezen en een tijdelijke nieuwe db aanmaakt. Wanneer je de lock-file weg gooit doet de emulator het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik snap echt geen #$&* meer van die Son of Hodir, mijn shaman, welke nog amper quests heeft gedaan (dungeons & BG's) staat nu opeens ook hated 0/36000 met Son of Hodir. Log gister in, doe 2 randoms (DPS is inmiddels 12 minuten avarage, yeey voor heal spec), even kijken hoe ik sta met emblems en kom toevallig langs reputation.. hoppa. Nooit een reputation emblem gekocht, speel elke dungeon nog met tabards (ebon blade?). Vanavond weer ticket sturen, mischien dat ze nu kunnen uitvogelen hoe dit nu komt.

(vorige ticket van mijn hunter gaf aan dat SoH nog niet op de lijst/neutral staat zolang je geen quests/mobs heb gekilled van hun).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 18-01-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat je bij de Sons of Hodir ergens in de buurt van exalted komt moet je juist een questchain doen van rond de 30 quests in Storm Peaks :)
The Sons of Hodir start as aggressive to the player. The quest chain to gain neutral status starts with They Took Our Men! in K3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 07:14

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje,

Afgelopen vrijdag hadden we weer een raid avondje met de guild. Ik ging als healer mee op mijn Paladin. Het plan was om in ieder geval Ony10 te doen, wat we daarna zouden gaan doen was nog niet afgesproken. Daar waar we Ony de vorige keer in één keer neerlegden hadden we deze keer 3 tries nodig. Daarna hebben we nog een klein beetje Ashen Verdict rep gefarmed in ICC10. Ging niet heel vlot omdat niet iederee mee wilde en we dus naar vervangers op zoek moesten, maar toch ongeveer halverwege Neutral gekomen.

Gisteren zijn we met de guild naar Ulduar10 gegaan om Ignis te killen voor de weekly raid quest. Ging allemaal prima. In vrij rap tempo hadden we FL (met 1 tower up), Ignis, Razor, XT-002, Kologarn en Auriaya neergelegd, allemaal zonder wipes. We hebben een paar tries gedaan op Iron Council. Dit lukte echter niet. Dit was deels mijn schuld omdat ik er een aantal keer te laat bij was met het decursen.

Toen wilden we door naar Hodir. Eerst de grote reus gekilled aan het begin van de gang naar Hodir. Toen pullde iemand per ongeluk de wormpjes uit zo'n sneeuwhoopje aan de zijkant. Allemaal geen drama, ze werden snel opgepakt en gedood. Één van de tanks vond het blijkbaar wel een drama. Na dit voorvalletje verliet hij de raid en deed hij een /gquit met een mededeling in de trant van: "Veel plezier bij Hodir, ik heb geen zin in deze ongeorganiseerde crap". Meneer zat zelf niet eens op Skype, wat we voor communicatie gebruiken en waar het alles behalve ongeorganiseerd verliep. Niet getreurd, dat soort chagrijnige types zijn we liever kwijt dan rijk.

Een paar andere mensen (waaronder ik) wilden ondertussen ook naar bed, dus hebben we het daar maar bij gelaten. Geen verkeerd avondje, 5 Frost- en 12 Triumph emblems rijker :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Nou gisteren was het weer zo ver op Al'akir dikke queue's, weining mensen op tijd voor de raid dus maar eerst totc gedaan met wat alts/socials. Vervolgens rond 21:00 iedereen online we gaan naar ICC25 en hoppa "No additional instance". Na ruim 1 uur!!! kregen we pas een instance en hebben we gelukkig Putricide nog neer gekregen. Er zijn al een aantal grote guilds gemigrate en wij zitten er nu ook over te denk om de free migrate naar Auchindoun te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit weekeind ben ik er eens lekker voor gaan zitten om mijn mage alt te gaan levelen. Deze was net 58 geworden en kon dus Outlands in gaan. Er waren een aantal mensen in mijn guild die ook rond die level zaten en ben daar in het begin van Outlands eens lekker wat dungeons mee gaan runnen. Nog voordat ik uberhaupt een quest had gedaan in Outlands was ik alweer level 60 geworden. Met een beetje goede party kan je dungeons zo makkelijk en snel runnen dat de exp gain nog best respectable is. Daarbij een begin gemaakt aan questen in Hellfire Peninsula.

Omdat ik samen met een prot warrior uit de guild had afgesproken om wat te questen in Outlands moest ik Zaterdag heel even on hold gezet worden omdat deze persoon de Zaterdag niet kon spelen. Daarom ben ik maar begonnen met het levelen van jewelcrafting om mezelf bezig te houden. Ik had al het een en ander aan gems bewaard hiervoor en heb in een dag tijd van begin (0) naar 317 kunnen levelen met niet al te veel kosten. Ik denk dat ik in het totaal misschien 400g heb uitgegeven aan materialen die ik zelf niet meer had. Toen de guildie weer tijd vrij had zijn we verder gegaan. Na het clearen van Hellfire Peninsula waren we alweer 65 en zijn we nog even verder gegaan in Nagrand voor de laatste loodjes. Uiteindelijk rond Zondag middernacht zijn we net 67 geworden. Het wordt even kijken of we in Nagrand blijven of nog een ander gebied gaan opzoeken om 68 te worden en daarna naar Northrend te gaan.

Ergens tussen de bedrijven door nog een ToC10 gepugged en een Ony10 met de guild+2randoms gedaan. Tijdens het verzamelen bij Ony10 nog voor de grap gestoeid met de healer in een duel, iets wat ik normaal genomen nooit doe. Het duurde eigenlijk best wel lang als prot pala vs holy priest waar ik in ieder geval al absoluut geen ervaring heb met pvp. Uiteindelijk liep ik wel als winnaar weg uit het onderonsje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:01:
Voordat je bij de Sons of Hodir ergens in de buurt van exalted komt moet je juist een questchain doen van rond de 30 quests in Storm Peaks :)
En daar zit juist mijn probleem, mijn tank en hunter hebben die hele questchain al gedaan. Hunter kwam op ergens 5600/36000 hated, ipv de neutral. Weet zeker dat ik die eerdere chain heb gedaan, deze missie kan ik me nog erg goed herinneren en die zijn het vervolg van eerdere chain.

M'n shaman boeit me niet zo, die heeft nog niet eens 1 exalted faction, maar met name mijn hunter heeft bijna alles exalted en daarmee wilde ik die BoA enchants gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Die SoH faction heeft zo'n hekel aan je dat HEEL je account op hated staat ;)

FF serieus: wat een kutprobleem! Hoop dat ze dat snel kunnen fixen. Ze zouden moeten kunnen zien dat je die quests gedaan hebt, en er is geen manier om rep met ze te verliezen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich kom ik er met emblems ook wel, na die 36000 (kleine 70 emblems) zijn de volgende 3 stappen 'slechts' 3000 (naar unfriendly, neutral, friendly - 18 emblems) en daarna nog maar 39000 voor exalted (75 emblems).

Dus totaal maar 93 emblems te gaan (dat is maar goeie 15 randoms :P), mijn paladin geen probleem enkel mijn hunter sta ik gemiddeld 12 minuten te wachten. Nadeel is dat mijn hunter bijna exalted is met elke racial faction, waar mijn pala nog erg veel te doen heeft. (of ik moet die banners gaan kopen van tournement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen dagboekje,

Het weekend is voorbij gevlogen! Vrijdagavond werd ik door een vriend gevraagd of ik zin had om icc25 te healen of te dps’en. Hij was een pug aan t maken met potentie. Dus ik ging even mee op mijn priest. Ik kon maar tot 20.30, maar dat zou geen probleem zijn. Helaas duurde het vullen van de laatste spots nogal lang. Toen we eenmaal begonnen werd al snel duidelijk dat het een relatief soepele run ging worden. Op Lady Deathwhisper heb ik nog een mooie ring gewonnen ook. Na de gunship battle was het helaas tijd om offline te gaan. Zaterdag heb ik geen pc aangeraakt, en zondag ook niet tot een uurtje of 20:30. Tijd om te wipen op Rotface. Het eerste uur was vrijwel onspeelbaar. Server lag van rond de 2 seconden voor iedereen in de raid. We kwamen niet veel verder dan 40%. Na 20 minuten pauze en 20 tickets naar de GM gingen we weer verder. De lag werd langzaam minder en onze % gingen naar beneden. Uiteindelijk hadden we 1 try waarbij hij op 10% zat, en dit was tevens onze beste poging. Ik hoop dat vandaag en morgen twee van onze main healers weer online komen want volgens mij ligt daar de crux. Vrijdag kwam ik in die pug nog een shaman healer tegen die echt heel lekker bezig was, toen ik m complimenteerde bleek dat hij op zoek was naar een niet al te hardcore guild die wel progress maakt… Ik hoop dat hij een apply maakt, ookal is het qua progress even wat minder bij de Ambassadors.

De raidleader heeft eindelijk wat mensen die onderpresteren aangesproken, dinsdag gaat rotface neer! Aan de ene kant frustrerend dat we zo achterlopen met progress in vergelijking met gelijke guilds op de server. Aan de andere kant is het ook wel weer echt leuk om weer eens voor een uitdaging te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Voor de mensen die het vroegen, hier mijn armory.. ondertussen alweer gear geupgrade:
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Lightbringer&n=Flats
en de log parses van m'n guild:
http://www.worldoflogs.com/guilds/7870/

gisteren nog even ICC in geweest 25 man om de prof te proberen neer te halen, gingen op zich redelijk buiten het feit dat de stroom uitviel bij onze main tank, die ook in P1 en 2 de abomination bestuurd, en dat kostte ons 4 pogingen.... (1 wipe omdat hij weg ging, 1 poging verloren omdat hij terug kwam op UPS kracht en meteen de boss pullde daardoor, en vervolgens nog een keer hetzelfde rideltje toen Z'n UPS leeg was en hij op z'n andere UPS overschakelde) erg jammer aangezien je maar 10 kansen hebt.

verder ben ik nog even op m'n priest bezig geweest die van level 63 naar 65 is gegaan, en m'n DK van 74 naar 75 gebracht en tank neck gehaald in zul'drak

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

40k wipe op Putricide afgelopen vrijdagavond... Als strict 10m guild hebben we geen beschikking over 25m gear, en is Putricide dus nog een behoorlijke uitdaging.

Wij hebben P1 en P2 na vorige week inmiddels prima onder controle. Af en toe wordt iemand nog wel eens geraakt door een Mallable Goo, en het wil nog wel eens voorkomen dat een groene blob op de dichtstbijzijnde DPS afgaat zodat we een explosion moeten sharen, maar da's allemaal nog wel te doen.

Afgelopen vrijdag dus 4 attempts kunnen doen (rogue met connection problemen) en op de eerste attempt na (teveel DPS op Putricide, dus phase transition met een add up -- niet slowed -- BOOM!) dus iedere attempt braaf in P3 kunnen komen. Wij hebben hier twee tactieken geprobeerd.

Onze eerste attempt P3 zijn we allemaal tegen de muur aan gaan staan, achter de boss. Melee en healers redelijk dichtbij, ranged uiteraard verder weg. Enige nadeel hier is dat healers soms een Goo koppen, en dus met langere casts zitten. Deze attempt was desondanks wel de beste attempt, 40kish HP met alleen de tanks nog in leven :<

De keer erna hebben we het geprobeerd met healers voor de tanks uit lopend, en ranged wat meer naar het midden van de kamer. Voor mijn gevoel ging dit beter; meer DPS uptime, maar doordat de healers minder overzicht over het gevecht hebben koppen ze ook hier nog te vaak een Goo terug. Gevolg: dode tank > Heal > wipe.

Wat zijn voor jullie de meest succesvolle tactieken? In beide gevallen waren voor ons de slime puddles nog niet echt een issue...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Blistimo schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:47:
Onze eerste attempt P3 zijn we allemaal tegen de muur aan gaan staan, achter de boss. Melee en healers redelijk dichtbij, ranged uiteraard verder weg. Enige nadeel hier is dat healers soms een Goo koppen, en dus met langere casts zitten. Deze attempt was desondanks wel de beste attempt, 40kish HP met alleen de tanks nog in leven :<

De keer erna hebben we het geprobeerd met healers voor de tanks uit lopend, en ranged wat meer naar het midden van de kamer. Voor mijn gevoel ging dit beter; meer DPS uptime, maar doordat de healers minder overzicht over het gevecht hebben koppen ze ook hier nog te vaak een Goo terug. Gevolg: dode tank > Heal > wipe.

Wat zijn voor jullie de meest succesvolle tactieken? In beide gevallen waren voor ons de slime puddles nog niet echt een issue...
Wij lopen met melee en ranged achter de baas aan, melee zowat in de baas, en de ranged ong 10 yards erachter, en ondertussen kiten we de baas langs de buitenkant van het speelveld.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Weekendboekkie. :)

Vrijdag een paar heroics gedaan met een rogue die net gedinged was en wat Oasis guildies. Uiteindelijk Oculus (met de laatste dragon voor experienced drake rider), UK, Nexus, HoS, ToC en CoS gedaan. Toen tijd om naar bed te gaan, zaterdag werd een lang dagje. :P Zaterdag alleen m'n random heroic even gedaan, toen avondje bij een vriendin geweest.

Gisteren werd ik geninja'd om weer wat heroics te tanken. Eerst ToC voor gear voor iemand, vervolgens AN als random. Toen besloten we om de nieuwe instances maar eens te doen. FoS was zo leeg, een rogue moest weg en de vervanger had de quests voor PoS nog niet gedaan. FoS normal was dus nog sneller leeg. :P Vervolgens PoS gedaan en de tunnel achievement gehaald. :)

Tijdje op m'n druid gezeten (zaterdag had ik dat ook nog heel eventjes gedaan) en toen terug naar m'n DK om iemand te helpen met een paar quests. Toen tijdje AFK geweest, football aan 't kijken en intussen aan het zoeken geweest voor een addon. Had de tijd niet helemaal door, waardoor een officer me om 20:02 van MSN trok voor een raid.

Schijnbaar had een officer me van not sure op signed gezet. Was thuis maar had knallende koppijn, dus wilde eigenlijk alleen mee als het echt moest. Hadden inclusief mezelf twintig man, dus te weinig voor ToC 25. Plan was dus om 2x10 te gaan doen, dus of iedereen in groep 5-8 een tweede raid wilde joinen. Nu waren er al een aantal man saved in ICC en een geclearde ToC na de donderdag raid. Stapte ICC binnen en kreeg de 'saved' message te zien. Vreemd, maar ik wist niet wie er donderdag getanked hadden; kon zijn dat er een tank miste.

Paar minuten later barstte de bom op guildchat. Schijnbaar was er geen rekening gehouden met saves, waardoor er slechts één raid op de been was die ergens naartoe kon. De mensen die saved waren, waren hier natuurlijk niet blij mee. Guildleader leaved de raid zodat iemand anders mee kan, geeft leadership over en zegt dat ze op dit moment al genoeg aan haar hoofd heeft IRL en dat ze een break neemt, en leaved de guild. Ik had er daarvoor al schoon genoeg van en nu zeker, dus zeg dat ze maar een andere tank mee moeten nemen en leave ook de raid. Uiteindelijk waren er nog meer mensen die er compleet geen zin meer in hadden en is er volgens mij ook niet meer geraid.

Heb me uiteindelijk maar geunsigned voor morgen met het verzoek eerst dat gedoe van gisteren op te lossen. Kijk volgende week wel of ik zin heb of niet, drama van gisteren haalt de zin om te raiden aardig onderuit.

Heb nog een tijdje op m'n druid gespeeld, nu bijna de helft van BT leeggequest. Heb weer het voordeel gemerkt om je chars in meerdere guilds te hebben. :) Daarna nog even twee heroicjes getanked en toen was het weer bedtijd. :)

Addonvraagje. Een jaar geleden ofzo zijn er hier screens gepost van een resto druid addon. Gaf je een aparte set (healing)unitframes met op iedere unitframe een icoontje (weet niet of het knopje of alleen timer was, dacht een knopje) voor al je HoT's. Zag er destijds erg strak uit. Weet iemand over welke addon ik het heb en of die nog werkt? :)
MantaMania schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:02:
Ik ben pas net een death knight begonnen altijd leuk weer een nieuwe class heb je tenminste weer wat te ontdekken en zoeken. Maar zou wel even een boostje willen qua info. En dan niet eindeloos lange forums met berekeningen maar gewoon wat basis info.

Dingen als hoe belangrijk is runic power wat ik tot nu toe heb gezien is het alleen voor death coil en die lijkt nog niet erg goed, en bv omzetten naar death runes is dat voor iedere spec belangrijk? Ik speel samen met mn vrouwtje nu dk zij heeft besloten blood te gaan en ik frost op basis van wat we gelezen hebben. (ik dus meer richting tank en zijn meer solo / self healing).

Ook kon ik nou niet een echte tank spec maken wat ik begreep zijn de meeste tanks frost maar tis het allemaal in mijn ogen net net ;) Zelf heb ik een warrior en paladin tank en daarbij is ongeveer iedere talent uit de prot tree gericht op tanken maar bij frost zit er maar weinig bij wat echt met tanken te maken heeft imo.
RP is alleen belangrijk als je runes op cooldown zitten. (of om te interrupten bijvoorbeeld, later ga je als frost frost strike gebruiken ipv death coil)

Death runes zijn niet voor iedere spec even belangrijk, maar IMO wel belangrijk genoeg om te gebruiken. Je vrouw kan namelijk meer heart strike (main blood attack) gebruiken, en jij kan meer obliterates gebruiken. (allemaal meer geboost door jullie talents)

Qua specs zou ik voor deze twee gaan.
Blood: 51/0/20
Frost: 12/51/8 (er van uitgaand dat je 2h gaat tanken dan, met DW tanking heb ik me nooit bezig gehouden. :P) Mocht je overwegen om toch blood te gaan tanken (iets minder qua AoE, maar nog goed te doen) dan kun je m'n spec op armory checken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:59:
Addonvraagje. Een jaar geleden ofzo zijn er hier screens gepost van een resto druid addon. Gaf je een aparte set (healing)unitframes met op iedere unitframe een icoontje (weet niet of het knopje of alleen timer was, dacht een knopje) voor al je HoT's. Zag er destijds erg strak uit. Weet iemand over welke addon ik het heb en of die nog werkt? :)
Klinkt als Vuhdo. Deze addon gebruik ik zelf ook op mijn druid en wat mij betreft werkt hij perfect. Je hebt een aparte set raidframes die klickable zijn. Je kunt je mousebuttons instellen op de heal die je geeft. Zo is bij mij left-click: Nourish, right-click: Rejuv, shift right click: Wild Growth, en de buttons aan de zijkant van mijn muis cure poison en remove curse.

Op de raidframes geeft de addon met icoontjes aan welke HoT je op een target hebt, verkleuren de frames op het moment dat je target een curse of poison heeft en geeft ie ook nog icoontjes die van belang zijn in raids (zoals incinerate flesh bij Jarraxxus of spores bij Festergut).

De addon is helemaal naar je voorkeuren in te stellen binnen een paar minuten. Ideaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Weekend log.

Redelijk productief weekend gehad, ff random hc's gedaan en daarna door naar warrior was lvl 67 dus zaterdag voor zover mogelijk nagrand afgemaakt en lvl 68 gepakt, outland explored (vergeten dat je op 68 al coldweather flying kon kopen) en gelijk dualspec aangeschaft, nu amrs+prot en 3 'sets' gear voor tanken in instances/prot levelen en arms.

En zover bevalt warrior erg goed, prot maakt het erg makkelijk om te questen en ook de meeste groep quests zijn geen probleem, als arms krijg je de meeste mobs wel snel dood maar ze raken je ook voor meer, maar met 4-8 mobs is arms geen optie. Heb nu AN/UK/Nexus gedaan via random dungeon en totzover ging dat lekker als dps zit gemiddeld op 1.1k @ lvl 71, heb ookal een aantal keer UK en Nexus getanked omdat de 'tanks' die zich in queue zette ronduit waardeloos waren en geen idee hadden waar ze heen moesten in UK/Nexus en tactics niet kende, lang leve vote kick.

Wat me wel opvalt is dat je via random dungeon de meest vreemde groeps samenstellingen krijgt, ik bedoel je krijgt echt niet ineens veel meer hp/def etc als je van lvl 71 naar 72 gaat, in tank set heb ik nu 482def/15k hp en nog wordt ik gecrit... ik dacht dat de defcap op lvl 70 450 was? Dus laten we zeggen elk level 5 omhoog dus als lvl 71 455->72 460->73 465 etc.

Voorderest eigenlijk niet geraid, ICC was weer drama, hoop lag/dc's en nieuwelingen die nog geen 5 minuten de moeite nemen om tactics door te lezen, dus ben gelijk uit raid gegaan en verder gegaan op warrior.
Zit nu op lvl 73, heb borean tundra bijna gedaan en fjord zit ik op de helft, hoop uiteindelijk met lvl 75 fjord en borean afgerond te hebben.

1 Ding viel me wel op, ongeveer 2 maanden geleden toen ik mijn mage aan het levelen was in Fjord, kreeg ik die 'Test at sea' quest, deze was toen al bugged, nu dus nogsteeds, gm's krijg ik gewoon niet te pakken na een week staat nogsteeds mijn ticket open.

En als laatste,
Ik heb eigenlijk een probleem met dps als arms, mijn 'rotatie' is nu charge>slam>MS/OP/Cleave en Bladestorm wanneer mogelijk. Natuurlijk is mijn gear gewoon RUK als dps maar ik vraag me af of er iets aan te verbeteren is, uiteraard pratice makes perfect, maar een paar richtlijnen zouden leuk zijn :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:08

Auredium

Informaticus Chaoticus

Dit weekend veel gedaan maar weinig echt bereikt. Ik ben FoS, PoS en HoR aan het runnen voor het finetunen van mijn items. Maar de items wat ik wil hebben een zeer alge droprate. Verder nog een HC Nexus gedaan en daar alle beschikbare achievements gehaald in een enkele run. Ik moet zeggen dat de Chaos achievement het aller leukste was om te doen. Zoveel Void adds, ik lag dubbel. Maar onze tank had er weinig moeite mee. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ook even een weekendupdate :P

Afgelopen zaterdag niet kunnen WoWen dus zondag ben ik in mijn mage geklommen.. ben blijven steken op level 28 .. anderhalve dag played, tot zover gaat het allemaal lekker vlot moet ik zeggen.. ik kan me herinneren uit het vanilla-tijdperk dat er droprates waren die véél irritanter waren en dat heb ik nu nog niet gehad.. speel wel op een PvP server en het ganken is wat irritant, maar dat went wel :P
Vooral het gebruik van je Mount vanaf level 20 vind ik een leuke bijkomstigheid..
Ben nu ook al aan het zoeken naar een goede frost-build maar kon er nog geen vinden.. volgens mij zijn de talents veranderd van een mage is het niet? Ik dacht dat je een hogere crit-kans had als je target in de frost nova stond, maar volgens mij is dat verdwenen? Ook vind ik een 2,5 seconde cast van een frostbolt erg lang, maar dat kan aan mij liggen…

Vroeg me even af hoe het Recruit-a-Friend gebeuren nou precies werkte.. kan het alleen gebruikt worden als ik mijn account link aan een persoon die echt een nieuw account maakt/koopt? Want een vriend van me heeft ook al jaren een account, samen met mij, maar wij kunnen dus niet aan elkaar gekoppelt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:15:
[...]

Klinkt als Vuhdo. Deze addon gebruik ik zelf ook op mijn druid en wat mij betreft werkt hij perfect. Je hebt een aparte set raidframes die klickable zijn. Je kunt je mousebuttons instellen op de heal die je geeft. Zo is bij mij left-click: Nourish, right-click: Rejuv, shift right click: Wild Growth, en de buttons aan de zijkant van mijn muis cure poison en remove curse.

Op de raidframes geeft de addon met icoontjes aan welke HoT je op een target hebt, verkleuren de frames op het moment dat je target een curse of poison heeft en geeft ie ook nog icoontjes die van belang zijn in raids (zoals incinerate flesh bij Jarraxxus of spores bij Festergut).

De addon is helemaal naar je voorkeuren in te stellen binnen een paar minuten. Ideaal! :)
Hm, die was ik al tegengekomen maar de screenshots kwamen me niet bekend voor, dus had die al afgestreept. Net even een filmpje bekeken en het zou kunnen zijn wat ik bedoel. Vanaaf of morgen maar even bekijken denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 17:23
En als laatste,
Ik heb eigenlijk een probleem met dps als arms, mijn 'rotatie' is nu charge>slam>MS/OP/Cleave en Bladestorm wanneer mogelijk. Natuurlijk is mijn gear gewoon RUK als dps maar ik vraag me af of er iets aan te verbeteren is, uiteraard pratice makes perfect, maar een paar richtlijnen zouden leuk zijn
Taste for blood en sudden death talents zeker pakken. En dan charge-> rend -> TFB overpower -> SD execute -> MS -> slam -> Lolstorm

Bij teveel rage heroic strike/cleave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
SinergyX schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:17:
[...]

En daar zit juist mijn probleem, mijn tank en hunter hebben die hele questchain al gedaan. Hunter kwam op ergens 5600/36000 hated, ipv de neutral. Weet zeker dat ik die eerdere chain heb gedaan, deze missie kan ik me nog erg goed herinneren en die zijn het vervolg van eerdere chain.
Maar kan je je deze wel herinneren en weet je zeker dat je deze hebt gedaan? Die geeft gelijk 22k rep en dan schiet je in één keer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

TomSmit82 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:07:
Nou gisteren was het weer zo ver op Al'akir dikke queue's, weining mensen op tijd voor de raid dus maar eerst totc gedaan met wat alts/socials. Vervolgens rond 21:00 iedereen online we gaan naar ICC25 en hoppa "No additional instance". Na ruim 1 uur!!! kregen we pas een instance en hebben we gelukkig Putricide nog neer gekregen. Er zijn al een aantal grote guilds gemigrate en wij zitten er nu ook over te denk om de free migrate naar Auchindoun te nemen.
Ik had ook last van die lange queue's en ik ben naar Auchindoun getransferred. Ik vind het een hele fijn server met genoeg activity en het blijkt dat de realm momenteel op #8 van Europa staat(niet zeker van).

Maar in ieder geval zou dat een goede keuze zijn. :)

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Vroeg me even af hoe het Recruit-a-Friend gebeuren nou precies werkte.. kan het alleen gebruikt worden als ik mijn account link aan een persoon die echt een nieuw account maakt/koopt? Want een vriend van me heeft ook al jaren een account, samen met mij, maar wij kunnen dus niet aan elkaar gekoppelt worden?
Dit is niet mogelijk, behalve als je vriend 90 dagen niet op de account gespeeld heeft(al 90 dagen "Frozen" dus) en de beloning die je dan zou krijgen is 1 maand gratis spelen. Als je Recruit-a-Friend wilt gaan gebruiken zul je iemand moeten zoeken die een trial account aanmaakt, waar jij je daarna aan moet linken, en vervolgens moet die persoon de game kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door PerfektOne op 18-01-2010 11:17 ]

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
We hadden op Rotface trouwens nog discussie over hoe de Mutated Infection timer nou werkt.
Ik heb daarom 3 trys geanalyseerd en kom tot de discussie dat ze op een vaste timer zitten, en niet op een percentage van de boss healthpoints zijn gebaseerd.

Het is namelijk zo dat de eerste infectie na 14 seconden komt, vervolgens gaat t zo:
14, 14, 14, 20, 12, 12, 12, 12, 10, 10 etc. etc.

Het komt er dus op neer dat onze dps gewoon omhoog moet als we het onszelf makkelijker willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ok dan weet ik dat.. heeft iemand een toevoeging aan mijn frost spec verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RichardvdD schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:06:
[...]
Maar kan je je deze wel herinneren en weet je zeker dat je deze hebt gedaan? Die geeft gelijk 22k rep en dan schiet je in één keer omhoog.
Zeker op mijn tank ken ik deze, vlakbij zitten die flame mobs die eternal fire droppen :) Heb daar een dag staan te farmen om mijn dual spec te bekostigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Voor recruit a friend maak je gewoon een nieuw account, die recruit je dan, daarna koop je WoW, dan ram je in 40 dagen een paar chars naar lvl60, en ten slotte transfer je de chars naar je main account. Werkt perfect :P
SinergyX schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:40:
[...]

Zeker op mijn tank ken ik deze, vlakbij zitten die flame mobs die eternal fire droppen :) Heb daar een dag staan te farmen om mijn dual spec te bekostigen :+
Voor de hele chain kom je geloof ik wel 4 keer bij Fjorn terecht :+

[ Voor 44% gewijzigd door Divak op 18-01-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Thrilled schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:34:
Ben nu ook al aan het zoeken naar een goede frost-build maar kon er nog geen vinden.. volgens mij zijn de talents veranderd van een mage is het niet? Ik dacht dat je een hogere crit-kans had als je target in de frost nova stond, maar volgens mij is dat verdwenen? Ook vind ik een 2,5 seconde cast van een frostbolt erg lang, maar dat kan aan mij liggen
De frost talent die jij zoekt is "shatter". Verder lijken mij alle frost talents vrij duidelijk. Bijna alles is goed. Tijdens het levelen had ik zoiets als dit: http://www.wowhead.com/?talent#ofcVzz0cZMZAI0cofubfdMbst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RichardvdD schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:42:
Voor recruit a friend maak je gewoon een nieuw account, die recruit je dan, daarna koop je WoW, dan ram je in 40 dagen een paar chars naar lvl60, en ten slotte transfer je de chars naar je main account. Werkt perfect :P
Kleine tip hierbij, zorg dat je naam op beide accounts gelijk zijn, ik had dus een punt vergeten bij 1 van de 2 en uiteindelijk via support kon ik een transfer doen.
prutser001 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:20:
Wat me wel opvalt is dat je via random dungeon de meest vreemde groeps samenstellingen krijgt, ik bedoel je krijgt echt niet ineens veel meer hp/def etc als je van lvl 71 naar 72 gaat, in tank set heb ik nu 482def/15k hp en nog wordt ik gecrit... ik dacht dat de defcap op lvl 70 450 was? Dus laten we zeggen elk level 5 omhoog dus als lvl 71 455->72 460->73 465 etc.
Defcap werkt in %, niet met 'harde' waarden (al zijn ze wel te herleiden) en is relatief tov de mobs die je tegen je hebt. Base is 5%, 0.2% per lvl dat de mob boven jou is. Logica is dus altijd 5,6% te hanteren, kan je dacht ik zien op tooltip van je char-stats. Het gene wat daalt van 71->72 is je avoidance en %-migated van gear, daardoor zal je vaker klappen krijgen, de kans dat je wordt gecrit met redelijk wat defense is zo bizar klein dat het vaak maar een enkele keer voorkomt een instance. (je praat veelal <1%)

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 18-01-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Laatst online: 16-09 21:18
Productief weekje gehad. Ik had nog nooit professions gehad (niet op een hoog level) dus daar ben ik mee bezig geweest. Ik heb nu 450 mining en 350 jewelcrafting.

Ik moet zeggen: Ik neem nu altijd een profession. Het levert zoveel geld op en het is zoveel makkelijker!

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
RichardvdD schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:42:
Al met al nogal wat kosten voor alleen de Swift Zhevra mount.. Ik heb er laatst één zien rijden in Stormwind maar als je een beetje een grote karakter hebt ziet het er niet uit. Zeg maar wanneer zakt ie door z'n poten heen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HawVer schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:15:
Al met al nogal wat kosten voor alleen de Swift Zhevra mount.. Ik heb er laatst één zien rijden in Stormwind maar als je een beetje een grote karakter hebt ziet het er niet uit. Zeg maar wanneer zakt ie door z'n poten heen? :P
Ik heb er 3, op een tauren kan ik al zeggen dat het er niet uit ziet :P De rest past het wel redelijk, enkel male orc mischien nog wat aan de grote kant.

Leukste is tijdens DK intro-quests, waar je zo'n paard moet jatten. Heb je ook van die mini-paardjes staan, moet je met male tauren op zo'n ding gaan rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Weinig gedaan opzich dit weekend, alleen geprobeerd met Mutilate eens kijken of ik meer DPS haal.
Nou, het scheelt niet zo heel veel tov. Combat maar het is echt zo slaapverwekkend saai spelen.. ik ben weer terug naar Combat gegaan en ga daar wat beter gemmen zodat ik de caps tenminste goed haal (was niet Exp capped meer door wat gear wissels).

Daarom dus ook T9.245 shoulders gehaald aangezien die ook een sloot Expertise hebben zodat ik nu tenminste op 20 Expertise sta, nog maar een 6 (dat is zon 40 rating) en dan ben ik softcapped. Hoop dat dat meer DPS opleverd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Crimson halls unlocks this week ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij blizzard werkt een stelletje etterbuilen, anders kan ik het niet noemen. Ik doe met mijn paladin tank alleen heroics en geen raids. Met heroic drops, craftable gear en emblems kan je volledig 226+ gegeared zijn, alleen 1 slot kan je dan niet beter dan ilevel 200 krijgen: Shield.

Om een of andere vage reden droppen de enige shields buiten raids (healing en tank) in de normal versie van de ICC instances. En daar is dus geen hond voor te vinden, wachttijden zijn afgrijselijk. Ik snap sowieso al niet dat er normal versies van die instances zijn.

En na 3 dagen HoR normal met lang wachten heb ik waargenomen dat de Carpal Tunnelers een drop kans van 80%+ hebben. (Klote RNG.)

Dan je wel he blizzard dat je zoiets essentieels voor een tank in zo'n kut instance stopt die niemand doet. Als je vraagt wie mee wil krijg je alleen maar reacties van tanks voor HoR normal en healers voor PoS normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik mag dus echt in mijn handjes klappen dat ik hem had in de eerste run van HoR :X

Maar ranged wapens voor hunters waren (nu PoS HC uitgezonderd) niet veel anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 07:14

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Mjah, heb ik ook. Mijn Holy Paladin loopt helemaal in de ilvl 219+ gear, behalve dat stomme ilvl 200 Emblem of Heroism shield. Ik heb al een aantal keer PoS normal gerunned voor het ilvl 219 shield wat daar dropt, maar helaas nog geen geluk gehad.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.wowhead.com/?items=4.6#0-2+1

Dat is best wel erg inderdaad, beide vanuit de ICC normals, alles erboven is Ulduar, ToC of zelfs ICC 10/25. En de PVP shields heeft een PvE tank niet zoveel aan. Verschil begint bizar op te lopen, non-raiders versus ICC raiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Exact hetzelfde op mijn paladin. Mijn eerste level 80 epic was het crafted shield, dat was toen een flink upgrade. Een x aantal totc10/ Uld10/ ICC10 en Naxx runs later heb ik best redelijke gear, maar nog steeds geen nieuw schildje.

Maar wees eerlijk, met dit ilevel 200 schild kun je toch prima uit de voeten? Ik heb er persoonlijk in ieder geval nog geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:02
hulkie schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:18:
Exact hetzelfde op mijn paladin. Mijn eerste level 80 epic was het crafted shield, dat was toen een flink upgrade. Een x aantal totc10/ Uld10/ ICC10 en Naxx runs later heb ik best redelijke gear, maar nog steeds geen nieuw schildje.

Maar wees eerlijk, met dit ilevel 200 schild kun je toch prima uit de voeten? Ik heb er persoonlijk in ieder geval nog geen last van gehad.
Vind ik ook hoor, de stats verschillen tussen ilvl200 schild en de 219 versies zijn niet schrikbarend groot.
Het is het waard om te halen, maar zonder kom je er ook wel.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.