Weekendboekkie.
Vrijdag een paar heroics gedaan met een rogue die net gedinged was en wat Oasis guildies. Uiteindelijk Oculus (met de laatste dragon voor experienced drake rider), UK, Nexus, HoS, ToC en CoS gedaan. Toen tijd om naar bed te gaan, zaterdag werd een lang dagje.

Zaterdag alleen m'n random heroic even gedaan, toen avondje bij een vriendin geweest.
Gisteren werd ik geninja'd om weer wat heroics te tanken. Eerst ToC voor gear voor iemand, vervolgens AN als random. Toen besloten we om de nieuwe instances maar eens te doen. FoS was zo leeg, een rogue moest weg en de vervanger had de quests voor PoS nog niet gedaan. FoS normal was dus nog sneller leeg.

Vervolgens PoS gedaan en de tunnel achievement gehaald.
Tijdje op m'n druid gezeten (zaterdag had ik dat ook nog heel eventjes gedaan) en toen terug naar m'n DK om iemand te helpen met een paar quests. Toen tijdje AFK geweest, football aan 't kijken en intussen aan het zoeken geweest voor een addon. Had de tijd niet helemaal door, waardoor een officer me om 20:02 van MSN trok voor een raid.
Schijnbaar had een officer me van not sure op signed gezet. Was thuis maar had knallende koppijn, dus wilde eigenlijk alleen mee als het echt moest. Hadden inclusief mezelf twintig man, dus te weinig voor ToC 25. Plan was dus om 2x10 te gaan doen, dus of iedereen in groep 5-8 een tweede raid wilde joinen. Nu waren er al een aantal man saved in ICC en een geclearde ToC na de donderdag raid. Stapte ICC binnen en kreeg de 'saved' message te zien. Vreemd, maar ik wist niet wie er donderdag getanked hadden; kon zijn dat er een tank miste.
Paar minuten later barstte de bom op guildchat. Schijnbaar was er geen rekening gehouden met saves, waardoor er slechts één raid op de been was die ergens naartoe kon. De mensen die saved waren, waren hier natuurlijk niet blij mee. Guildleader leaved de raid zodat iemand anders mee kan, geeft leadership over en zegt dat ze op dit moment al genoeg aan haar hoofd heeft IRL en dat ze een break neemt, en leaved de guild. Ik had er daarvoor al schoon genoeg van en nu zeker, dus zeg dat ze maar een andere tank mee moeten nemen en leave ook de raid. Uiteindelijk waren er nog meer mensen die er compleet geen zin meer in hadden en is er volgens mij ook niet meer geraid.
Heb me uiteindelijk maar geunsigned voor morgen met het verzoek eerst dat gedoe van gisteren op te lossen. Kijk volgende week wel of ik zin heb of niet, drama van gisteren haalt de zin om te raiden aardig onderuit.
Heb nog een tijdje op m'n druid gespeeld, nu bijna de helft van BT leeggequest. Heb weer het voordeel gemerkt om je chars in meerdere guilds te hebben.

Daarna nog even twee heroicjes getanked en toen was het weer bedtijd.
Addonvraagje. Een jaar geleden ofzo zijn er hier screens gepost van een resto druid addon. Gaf je een aparte set (healing)unitframes met op iedere unitframe een icoontje (weet niet of het knopje of alleen timer was, dacht een knopje) voor al je HoT's. Zag er destijds erg strak uit. Weet iemand over welke addon ik het heb en of die nog werkt?

MantaMania schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:02:
Ik ben pas net een death knight begonnen altijd leuk weer een nieuwe class heb je tenminste weer wat te ontdekken en zoeken. Maar zou wel even een boostje willen qua info. En dan niet eindeloos lange forums met berekeningen maar gewoon wat basis info.
Dingen als hoe belangrijk is runic power wat ik tot nu toe heb gezien is het alleen voor death coil en die lijkt nog niet erg goed, en bv omzetten naar death runes is dat voor iedere spec belangrijk? Ik speel samen met mn vrouwtje nu dk zij heeft besloten blood te gaan en ik frost op basis van wat we gelezen hebben. (ik dus meer richting tank en zijn meer solo / self healing).
Ook kon ik nou niet een echte tank spec maken wat ik begreep zijn de meeste tanks frost maar tis het allemaal in mijn ogen net net

Zelf heb ik een warrior en paladin tank en daarbij is ongeveer iedere talent uit de prot tree gericht op tanken maar bij frost zit er maar weinig bij wat echt met tanken te maken heeft imo.
RP is alleen belangrijk als je runes op cooldown zitten. (of om te interrupten bijvoorbeeld, later ga je als frost frost strike gebruiken ipv death coil)
Death runes zijn niet voor iedere spec even belangrijk, maar IMO wel belangrijk genoeg om te gebruiken. Je vrouw kan namelijk meer heart strike (main blood attack) gebruiken, en jij kan meer obliterates gebruiken. (allemaal meer geboost door jullie talents)
Qua specs zou ik voor deze twee gaan.
Blood:
51/0/20
Frost:
12/51/8 (er van uitgaand dat je 2h gaat tanken dan, met DW tanking heb ik me nooit bezig gehouden.

) Mocht je overwegen om toch blood te gaan tanken (iets minder qua AoE, maar nog goed te doen) dan kun je m'n spec op armory checken.