Gisteren laat online, dus niet meer gedaan dan een zut heroics runnen. Eerst m'n random, HoL met een hunter en warrior van m'n eigen server en een pala / shammy van andere servers.
Begon al goed. Eerste pack lag, dus pull even zo'n dwergje, komt ineens de hele tweede pack voorbij. Shammy dood voor ik ze op kon pakken. Nadat de pack lag gaf de shammy aan dat 'ie naar de verkeerde mob getabbed was. Ah well, gelukkig dat je de enige bent die dood ging dan maar.
Eerste en tweede boss zonder problemen neer. Daarna krijg je die hal waar een hele lading mobs langs de zijkanten staan, en waarvan er steeds een paar levend worden als je loopt. Die mobs doen dus een counterattack die je root. Eerste pack lag, ik stond na een fear rooted vlakbij de doorgang naar de tweede boss, warrior loopt door, volgende pack levend en warrior gaat vrijwel instant dood.
Warrior: 'Move faster!'
Ik: 'Dude, I was rooted, stay behind me.'
Hij was het er niet mee eens en liet 'm maar.
Derde boss neer, waarbij de warrior vrijwel doodging omdat 'ie niet snel genoeg weg was bij disperse. Volgende kamer door, vlak voor de doorgang naar Loken liep een patrol voor ons, vlakbij die stationary groep die beneden in het midden staat. Liet die dus even doorlopen zodat ik daarna door kon met die twee guardians, zie ik opeens een throwing knife voorbij vliegen. Was vrij makkelijk te bepalen wie die gooide natuurlijk. Eén van de mobs charged de pala, die in de stationary groep gelanceerd wordt en binnen een seconde de vloer van dichtbij ligt te bewonderen. Daarna waren wij geen probleem meer voor ze.
Warrior: "Sorry, my fault."
Ik: "So I guess you are tank then?"
Warrior: "Ex."
Ik: "If you're ex-tank, why are you pulling then?"
Warrior: "Was bored."
Toen maar voor het eerst vote kick gebruikt, binnen drie seconden was 'ie weg. Gevraagd of we er een vijfde bij wilden of dat we met vier doorgingen, werd dus het laatste. Nog voor we iets gepulled hadden kreeg ik een whisper van 'm.
Warrior: You are a crap tank!
Ik: Well, at least you have the time to do something you like now, instead of being bored with us.
*ignore*
Run probleemloos afgemaakt met vier man (kreeg nog een whisper van z'n alt zelfs, die nu ook op ignore staat), maar wat een eikels kom je af en toe in pugs tegen zeg.
Daarna met wat Oasis mensen nog door Gundrak, FoS, AK, HoS, CoS en UP gelopen, ging afgezien van twee pulls waarbij ik een beetje los ging (drie packs waarbij mensen geoneshot werden door chain lighting bijvoorbeeld

) heerlijk. Toen nog even snel enchanting tot 450 gebracht op m'n pala en weer naar bed.