Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 208 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:27:
[...]
Tja, meeste mobs vallen toch al om voordat je echt dps kan doen. Als survival-specced hunter zou ik overal Serpent Sting en Black Arrow op moeten schieten voordat ik met m'n "rotatie" begin, maar dan zijn de meeste mobs al dood. Dus dat doe ik alleen op bosses. :P

Binnenkort maar 's hc proberen in BM-spec, ik moet nog een exotic pet naar 80 levellen. :+
Probeer eens affliction warlock :( Gelukkig pakken de tanks tegenwoordig meteen meerdere trash groepen en sta je met SoC spam eenzaam bovenaan.

Maar ja, op de bosses na is je hele instance dan 7 - tab - 7 - tab - 7 - tab ..., wordt er niet interessanter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danidani
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-03-2013
RichardvdD schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:06:
Goudbron? Azeroth flying license voor 10k gold ofzo? :P Een meerpersoons helikoptermount voor 40k goud? Er zal alleen maar goud verdwijnen :D
Nieuwe grondstoffen verkopen op AH en quests doen gaat je echt veel opbrengen hoor ;)
Choppers zijn duur, die zal je idd veel goud gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danidani
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-03-2013
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:13:
[...]
Maar ja, op de bosses na is je hele instance dan 7 - tab - 7 - tab - 7 - tab ..., wordt er niet interessanter op.
Misschien zou je SoC op 1 moeten zetten, hoef je minder ver te schuiven met je vinger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Danidani schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:17:
Nieuwe grondstoffen verkopen op AH en quests doen gaat je echt veel opbrengen hoor ;)
Choppers zijn duur, die zal je idd veel goud gaan kosten.
Inderdaad. Vlak na de WotLK launch ben ik een DK begonnen. Toen hij eenmaal in Northrend was heb ik skinning en herbalism opgepakt en naar Northrend niveau geleveled. Tijdens het questen heb ik toen alles geskinned en geherbed wat ik tegen kwam. Alle BoE greens die ik lootte gingen naar mijn Warlock om te disenchanten. Alle mats gingen de AH op. Het resultaat was dat mijn DK op de weg van 70 naar 80 zo'n 7500 goud verdiend had. Dit ga ik straks met Cataclysm zéker weer doen!

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Als ik zo de vele reacties hierboven lees, ben ik volgens mij een van de weinigen die van het HELE spel geniet. Ik hoef niet perse binnen no time lvl 80 te zijn, ik geniet van alle instances, van de quests, van het exploren.
Heck, ik ben nog niet eens lvl 80 omdat ik steeds een andere char begin :P
Vanilla WoW heeft toch imho nog steeds de meeste charme.. Lvl 80? Mwoah, dat komt vanzelf wel een keer..

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Thrace Grumble schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:23:
Als ik zo de vele reacties hierboven lees, ben ik volgens mij een van de weinigen die van het HELE spel geniet. Ik hoef niet perse binnen no time lvl 80 te zijn, ik geniet van alle instances, van de quests, van het exploren.
Vanilla WoW heeft toch imho nog steeds de meeste charme.. Lvl 80? Mwoah, dat komt vanzelf wel een keer..
Er zit nogal een verschil tussen je eerste character en je zoveelste alt. Als ik een quest voor de 4e keer doe lees ik echt de questekst niet meer hoor :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:21
Tja, maar wanneer je al een paar jaar speelt en vanilla geleveld bent naar 60x2 (druid/lock) TBC naar 70x4 (druid/lock/pala/shammy) en WOTLK 80x5 (druid/pala/shammy/rogue/mage) dan heb je best wel wat gezien van het meeste wat wow te bieden heeft... :)
Kan wel zeggen dat ik levelen nog steeds leuk vind... Zeker nu met de nieuwe lfg tool dat je niet meer van hot naar her hoeft te reizen om een instance te doen... Lock nu 76, dk 75, priest 46, hunter 41, alleen warrior kan me niet genoeg boeien om mee door te gaan...

[ Voor 16% gewijzigd door UdiBenLudi op 14-01-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Precies! De eerste keer is het best leuk om nieuwe gebieden en nieuw instances te vinden. Ik weet nog dat een tank maatje van me een week had vrij genomen voor TBC, ik kon pas een week na release voor het eerst online. Zat met hem op ventrilo… “Wow, ik ben al dik een uur op zoek naar een instance in Zangramarsch, heb hem net pas gevonden, de ingang zit gewoon onder water! Super vet man!” En zijn gear was onwaarschijnlijk goed, hij ging gewoon zonder buffs over de 20k heen na een tijdje!!

Je tweede character gaat een stukje sneller en is daarom ook nog wel leuk. Je 3de, en veelste daarna zijn gewoon een grind vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hydra schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:29:
[...]

Er zit nogal een verschil tussen je eerste character en je zoveelste alt. Als ik een quest voor de 4e keer doe lees ik echt de questekst niet meer hoor :)
Hell dat deed ik met me eerste char al niet eens, www.thottbot.com ftw, nee ik vind leuk om te spelen met een hoop mensen, maar ik ben niet zon lezer, moet nog gaan nadenken over wat erin staat en waar ik naar toe moet, ik speel dit spel voor de lol, denk de hele dag al op mijn werk, ga ik niet ook nog eens denken in een spelletje. Ok over sommige dingen denk ik wel, zoals spec, rotatie etc..

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:35
Speedy55 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:37:
[...]

Hell dat deed ik met me eerste char al niet eens, www.thottbot.com ftw, nee ik vind leuk om te spelen met een hoop mensen, maar ik ben niet zon lezer, moet nog gaan nadenken over wat erin staat en waar ik naar toe moet, ik speel dit spel voor de lol, denk de hele dag al op mijn werk, ga ik niet ook nog eens denken in een spelletje. Ok over sommige dingen denk ik wel, zoals spec, rotatie etc..
er is ook een reden waarom questhelper en dergelijke er zijn :) volg gewoon het pijltje of de puntjes op de map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Speedy55 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:37:
[...]

Je zou bijna gaan denken dat Role Playing Games nu niet bepaald je genre is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Je zou bijna gaan denken dat Role Playing Games nu niet bepaald je genre is...
Niet iedereen geeft zoveel om RP-ing, daar heb je dan ook speciale servers voor ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik speel alle aspecten van het spel. Tegelijk met het levellen ben ik ook bezig met primary en secondary professions. Ik moet wel meteen toegeven dat ik niet de quest teksten lees. Ik vind het verhaal binnen wow nogal warrig en niet echt boeiend. Ik geniet vooral van het exploren en het sociale aspect zoals groepswerk. Ik speel trouwens niet alle aspecten, ik vind de battlegrounds e.d. niet veel aan.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:06

Rannasha

Does not compute.

blouweKip schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:27:
[...]

Niet iedereen geeft zoveel om RP-ing, daar heb je dan ook speciale servers voor ;)
RP servers heb je niets aan, de RP naamgevings-regels worden daar niet eens nageleefd ^^

Daarnaast kan het ook voor mensen die niet RPen wel leuk zijn om het verhaal een beetje te volgen. Met uitzondering van de "Ik heb last van beren, ga 10 beren omleggen" quests, zit er vaak wel een rode draad in de quests. Dat geeft de wereld toch wat meer sfeer en daardoor voel je je wat meer betrokken bij wat er gebeurd.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
blouweKip schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:27:
[...]

Klopt, maar ik zie dat meer als mensen die richting het 'extreme' gaan qua role playing. Met bijpassende namen, taalgebruik en gedrag (ook in tradechat :P). Feit blijft voor mij echter dat WoW een MMORPG is. Vandaar dat gedoe met quests, verhalen et cetera. Daar kom je dus eigenlijk niet onderuit, het is een essentieel onderdeel van de game. En als je dan aangeeft een van de essentiele onderdelen niet interessant te vinden... Dan zou ik nog steeds zeggen; wellicht is een (MMO)RPG niets voor jou :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Species5618 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:36:
[...]

RP servers heb je niets aan, de RP naamgevings-regels worden daar niet eens nageleefd ^^

Daarnaast kan het ook voor mensen die niet RPen wel leuk zijn om het verhaal een beetje te volgen. Met uitzondering van de "Ik heb last van beren, ga 10 beren omleggen" quests, zit er vaak wel een rode draad in de quests. Dat geeft de wereld toch wat meer sfeer en daardoor voel je je wat meer betrokken bij wat er gebeurd.
En dat klopt helaas ook. Ik speel normaliter op een 'gewone' PvE server en ik wilde het 'echte' RP gebeuren wel eens bekijken.. Op een server een toon aangemaakt (Orc shammy, netjes met mooie shaman naam etc) en d'r eens mee naar orgri gelopen. Gaat 't daar vervolgens gewoon exact als op m'n normale realm! :o

Enige verschil was dat er maar bitter weinig mensen waren, dus alles was een beetje leeg en verlaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gekheid schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:09:
[...]

er is ook een reden waarom questhelper en dergelijke er zijn :) volg gewoon het pijltje of de puntjes op de map :)
Ik begon met Thottbot, maar nu gebruik ik questhelper, maar perfect is die niet hoor, heb inmiddels al vele bugs gevonden, moet je alsnog naar thottbot.

Ik ben Wow gestart omdat warcraft 3 mijn ding was. Dus ja rpg is niet helemaal mijn ding, maar vind dit nog wel leuk om te doen. Vooral omdat het met veel mensen samen is.

/edit: Questen vind ik wel leuk hoor, maar goed nu dat ik in een maand tijd van 70 naar 80 ben gegaan, alleen met questen, vind ik kill beast X for 10 times item Y wel eens irritant. Raiden vind ik cool, alleen niet zoveel tijd meer voor.

[ Voor 17% gewijzigd door Speedy55 op 14-01-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Species5618 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:36:
Nee, dat niet, maar er zijn wel een hoop mensen die rollen op de RP servers vanwege RP, en zich dus wel aan die regel houden. Ben zelf dus blij dat ik, al sinds Feb 2005, op Argent Dawn zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik speel het spel met veel toons, vind questen leuk en heb verspreid over alle classes alle professions gemaxed. Dat scheelt een hoop. Heb zodoende strikt genomen ook geen dual spec nodig, want kan healen, melee/range dps doen of tanken.
M''n pally heb ik vanaf meet af aan als prot gelevelled. En ook al ken ik bijna alle gebieden en quests al, een andere class vergt soms toch wel wat aanpassingen in het afwerken van je opdrachten.
Al m'n toons naar lvl 85 levellen vind ik dan ook geen opgave :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
Bugs in questhelper? Nooit last van gehad. En als iets niet helemaal 100% compleet is, is het gemakkelijk terug te lezen in de quest log. Als je blind en alleen questhelper volgt, ja dan kom je er misschien af en toe niet helemaal uit. Maar 10 seconden de log lezen maakt dan direct alles duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
En vergeet niet dat je questhelper kan helpen door de gegevens die je hebt verzemeld over quests, op te sturen naar de maker.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:43

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ach, ik heb een toon op een RP server maar inderdaad, zodra je een stad in gaat is alles identiek aan de normale realm.
Ach, mijn mage heeft ook een paar leuke macro's.

Als ik Flame shield aan zet zegt mijn mage; 'Flame on!'
Doe ik Evocation casten dan zegt mijn mage; 'Reach into the deep, Arcane energy refound! Out of the emerald dream and into my hand!'

Mensen kijken op zijn minst de naar me, de meeste vinden het wel leuk. In een Random HC kreeg ik de vraag of ik vanuit een RP server was gepooled. haha :P

Heb ook nog een speciale voor de raids trouwens. Als ik ongeduldig wordt voor we een baas gaan aanvallen cast ik een macro waarbij mijn mage schreeuwt 'We Move!' zoals bij de 'Terrible Thunder Lizards' (voor de kenners ;) en de /point beweging maakt.

[ Voor 19% gewijzigd door Auredium op 14-01-2010 16:08 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:35
Speedy55 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:42:
[...]

Ik begon met Thottbot, maar nu gebruik ik questhelper, maar perfect is die niet hoor, heb inmiddels al vele bugs gevonden, moet je alsnog naar thottbot.

Ik ben Wow gestart omdat warcraft 3 mijn ding was. Dus ja rpg is niet helemaal mijn ding, maar vind dit nog wel leuk om te doen. Vooral omdat het met veel mensen samen is.

/edit: Questen vind ik wel leuk hoor, maar goed nu dat ik in een maand tijd van 70 naar 80 ben gegaan, alleen met questen, vind ik kill beast X for 10 times item Y wel eens irritant. Raiden vind ik cool, alleen niet zoveel tijd meer voor.
op mijn 66 rogue gebruik ik het standaard ding van wow zelf. werkt prima niks geen problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Auredium schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:59:
Doe ik Evocation casten dan zegt mijn mage; 'Reach into the deep, Arcane energy refound! Out of the emerald dream and into my hand!'
De Emerald Dream is geassocieerd met "nature" magic (Druids, Shamans), niet met Arcane. Arcane komt voornamelijk uit de Twisting Nether, of de Sunwell (voor Blood Elves).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Misschien dat lezen niet helemaal je ding is, maar om daarvoor add-ons te gaan installeren gaat mij wel erg ver. Ik heb over de 3000 quests gedaan, en het niet kunnen vinden van de locatie van de quests is op 1 hand te tellen. En dan vinden mensen het raar dat er furious in trade-channel wordt gereageerd op vragen, waarvan de locatie gewoon in de questlog staat vermeld.

Het moeilijkste van toen nog vanilla wow was nog de onyxia-questchain, waar in de quest werd verwezen naar duskwallow marsh waar de lair van onyxia was terwijl je naar winterspring moest om de quest op te halen voor de drakkoni blood in UBRS. Daar ben ik toen echt lang mee bezig geweest.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

sabriel schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:22:
Misschien dat lezen niet helemaal je ding is, maar om daarvoor add-ons te gaan installeren gaat mij wel erg ver. Ik heb over de 3000 quests gedaan, en het niet kunnen vinden van de locatie van de quests is op 1 hand te tellen. En dan vinden mensen het raar dat er furious in trade-channel wordt gereageerd op vragen, waarvan de locatie gewoon in de questlog staat vermeld.
Mja, mensen willen gewoon niet lezen en alleen een pijl zien waar ze naartoe moeten. Je kunt zonder QuestHelper (of de nieuwe Blizzard-eigen versie ervan) makkelijk de quests vinden, zoals je zelf al aangeeft, maar dat is voor veel mensen te veel moeite, ze willen alles meteen vinden, zo efficient mogelijk door de quests heen, en vooral niet stukken tekst moeten lezen. Is wel jammer, je mist een boel van het spel op die manier.

(Hoewel ik het voor je zoveelste alt wel kan begrijpen, de quests hebben niet erg veel repeat-value :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Species5618 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:25:
[...]

Mja, mensen willen gewoon niet lezen en alleen een pijl zien waar ze naartoe moeten. Je kunt zonder QuestHelper (of de nieuwe Blizzard-eigen versie ervan) makkelijk de quests vinden, zoals je zelf al aangeeft, maar dat is voor veel mensen te veel moeite, ze willen alles meteen vinden, zo efficient mogelijk door de quests heen, en vooral niet stukken tekst moeten lezen. Is wel jammer, je mist een boel van het spel op die manier.

(Hoewel ik het voor je zoveelste alt wel kan begrijpen, de quests hebben niet erg veel repeat-value :P)
Ja ach ik wil anders door het spel heen als jij. Niks mis mee toch, maar goed ik vind dat ik een reden heb om het niet te doen, ik heb gewoon niet zoveel tijd om te spelen, alle tijd die ik heb wil ik liever raiden of instances doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Klopt, maar ik zie dat meer als mensen die richting het 'extreme' gaan qua role playing. Met bijpassende namen, taalgebruik en gedrag (ook in tradechat ). Feit blijft voor mij echter dat WoW een MMORPG is. Vandaar dat gedoe met quests, verhalen et cetera. Daar kom je dus eigenlijk niet onderuit, het is een essentieel onderdeel van de game. En als je dan aangeeft een van de essentiele onderdelen niet interessant te vinden... Dan zou ik nog steeds zeggen; wellicht is een (MMO)RPG niets voor jou
Mensen die vaak vinden dat andere mensen moeten conformeren aan hun beeld van een mmo kun je ook extreem noemen, zelf speel ik sinds de beta en vind ik questen alleen de eerste keer leuk, het spel draait voor mij om raiden en sociale interactie, niet om questen of al het gedoen eromheen wat alleen in het begin leuk is, een (MMO)RPG is niet alleen het een of het ander, lore e.d is wel leuk als je net begint met spelen maar het is niet de kern van een spel.

Ik snap ook niet waarom mensen zich storen aan iemand die het spel anders beleefd, het beinvloed jou spelbeleving immers totaal niet.

[ Voor 6% gewijzigd door blouweKip op 14-01-2010 16:38 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Heb mijn WoW Battlechest binnen..... kan ik eindelijk eens gaan WoWen!
Kan je meerdere accounts aanmaken per e-mailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 16:37
Dennis Lammers schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:38:
Heb mijn WoW Battlechest binnen..... kan ik eindelijk eens gaan WoWen!
Kan je meerdere accounts aanmaken per e-mailadres?
Ja, maar voor elk account heb je apparte licentie (dus nog battlechest) + game time nodig

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je kan wel natuurlijk zoveel characters als je wilt maken (maximaal 10 per server, maar dus ook op elke server 10) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:32
Volgens mij maximaal 50 totaal :D

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Verspreidt over verschillende realms ja. 10 toons per realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de World Server al weer up? Kreeg net op Argent Dawn die melding ;(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik zou wow willen herinstalleren. Las ergens dat je gewoon met de WotLK dvd kan starten. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zo ook weer eens een nieuw char aangemaakt en eens fatsoenlijk beginnen om lvl 80/85 te worden.

Ik ben zelf wel een van questen en het hele WoW verhaal. Zit nu alleen met een dilemma wil graag een website over mijn char maken van zijn bezigheden gewoon voor de lol. Voor zover ik weet kon je vroeger bij WoWArmory je char ook zo laten zien zoals zij dat doen in een frame in de website. Kan dat helaas niet voor elkaar krijgen. Iemand hier ideeën voor of suggesties om zoiets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:01:
Ik zou wow willen herinstalleren. Las ergens dat je gewoon met de WotLK dvd kan starten. Klopt dat?
Volgens mij niet, maar je kan hem overigens ook gewoon volledig (Vanilla + TBC + WOTLK) downloaden van wow-europe.com:

http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/index.html

Paar keer klikken en hij download/installeerd hem automatisch.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hoe goed is zo'n prismatic gem, Nightmare Tear, voor een demo (FG/ES) lock? Rode sockets vul ik met +23 sp natuurlijk, gele met 12 sp / 10 haste en blauwe met 12 sp / 10 spi. Is +10 all stats beter dan zo'n paarse of oranje epic gem?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Er is meer informatie rondom de releasedatum van Cataclysm:
In this interview of Jean-Claude Ghinozzi (Activision Blizzard France), January 05, there's this line :

On a aussi de grands jeux en phase de finalisation chez Blizzard, et nous sommes impatients de pouvoir vendre Starcraft II en 2010, et, je l'espère, World of Warcraft : Cataclysm en fin d'année.

Translation (roughly) : We've also great Blizzard Games in completion, and we're looking forward to sell Starcraft II in 2010 and I hope Wow : Cataclysm at the end of the year.
Samen met het gegeven dat het volgende blijkbaar op Blizzcon 2009 is gezegd:
"And at next blizzcon you'll probaly hate goblin rogues as much as gnome rogues"

Zou dus Cataclysm ergens in het derde kwartaal van dit jaar moeten verschijnen. Pin daar dus maar op vast.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
blouweKip schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:37:
[...]
Mensen die vaak vinden dat andere mensen moeten conformeren aan hun beeld van een mmo kun je ook extreem noemen,
Daar heb je wel een punt, dat zou inderdaad extreem zijn. Extreem vervelend vooral, maar goed ;). Gelukkig zie je deze mensen maar heel sporadisch. Je hebt wel eens mensen die een andere mening hebben. Maar met het delen van die mening wil men geloof ik niet meteen een ieder conformeren aan het beeld wat men met diezelfde mening schetst..
zelf speel ik sinds de beta en vind ik questen alleen de eerste keer leuk, het spel draait voor mij om raiden en sociale interactie, niet om questen of al het gedoen eromheen wat alleen in het begin leuk is, een (MMO)RPG is niet alleen het een of het ander, lore e.d is wel leuk als je net begint met spelen maar het is niet de kern van een spel.
Ik denk dat we daar van mening verschillen. Lore is voor zover ik weet juist wél de kern van een RPG, er valt namelijk weinig te roleplayen zonder context/verhaal. Ook achter iedere raid zit een verhaal, een stuk lore en dus een reden waarom jij twee dozijn 'grote monsters' van kant maakt. Zover ik kan beredeneren, wordt een RPG ongeveer zo gemaakt: ze verzinnen een verhaal, en daarbij maken ze een raid/dungeon/wereld. Zonder lore dus geen game! ;)

Dat jij (of iemand anders. Ik gebruik even jij want achter iedere 'jij' zo'n lapt tekst tussen haakjes is ook weer zo wat...) dat niet interessant vindt hoeft volgens mij niets af te doen aan hoe je het spel beleeft. Je doet 't zelfde als dat ik doe, alleen je slaat geen acht op waarom jouw character dingen doet. Of nouja, het waarom is anders. Jij brengt 10 maal mob x om vanwege de XP, een ander omdat het belangrijk is voor NPC Y.
Ik snap ook niet waarom mensen zich storen aan iemand die het spel anders beleefd, het beinvloed jou spelbeleving immers totaal niet.
Dat zou ik ook niet snappen. Kan wel zeggen waarom ik hetgeen zei wat ik zei. Ik verwonder me enigszins over de redenen die iemand heeft die niet graag quest, en toch een spel speelt wat voor een zeer belangrijk deel uit questen bestaat. Ik stoor me dus geenszins aan hoe en/of wat iemand doet in een game.

Verder heeft Speedy55 volgens mij al gezegd dat hij niet zozeer questen helemaal niet leuk vindt. Maar meer het voor de zoveelste keer dezelfde quest doen. Een 'discussie' om niets dus :D

Speedy heeft in ieder geval de eerste keer de vele honderden quests met groot plezier doorlopen, en daarmee is voor mij de kous af. Zou anders wat zijn zeg, WoW spelen op een manier die ik niet goedkeur! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 17:23
Wel ik vind questen helemaal niet leuk, interesseer me ook niet in de lore en ik denk niet dat ik daar de enige in ben. Bij bepaalde rpg's ga ik altijd helemaal op in de game maar bij wow kan het me echt niet boeien.
Ik speel WoW dan ook niet voor het verhaal maar voor de zoveel andere aspecten van het spel.
Hoelanger wow bestaat, hoe meer het evolueert naar een MMOG, dan een MMORPG.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb de meeste quests gedaan en toen ik pas begon skipte ik de tekst in de quests niet, maar de lore is hier gewoon zo uitgerokken dat het voor mij gewoon niet meer interessant was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
garagaholic schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:36:
[...]

Ik denk dat we daar van mening verschillen. Lore is voor zover ik weet juist wél de kern van een RPG, er valt namelijk weinig te roleplayen zonder context/verhaal. Ook achter iedere raid zit een verhaal, een stuk lore en dus een reden waarom jij twee dozijn 'grote monsters' van kant maakt. Zover ik kan beredeneren, wordt een RPG ongeveer zo gemaakt: ze verzinnen een verhaal, en daarbij maken ze een raid/dungeon/wereld. Zonder lore dus geen game! ;)
Helemaal correct: zonder lore geen game. Maar met de oosterse RPG's in mijn achterhoofd kan ik je vertellen dat lore niet perse hoeft te betekenen dat er quests zijn.

In die Aziatische landen heb je ook veel (enorm populaire) RPG spellen (zelf tijdenlang Ragnarok Online gespeeld), en in zo'n spel draait het dus enkel om het 'sociale' aspect van het spelen, en je bent echt enkel bezig met het afslachten van monsters voor experience, levels krijgen, nieuwe monsters zoeken, etc.

Wat ik hier mee wil zeggen is dat mensen die misschien niet van questen houden nog niet meteen niet in het genre RPG thuis horen. Die houden gewoon meer van de rest van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
rob1n schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 01:31:
[...]

Helemaal correct: zonder lore geen game. Maar met de oosterse RPG's in mijn achterhoofd kan ik je vertellen dat lore niet perse hoeft te betekenen dat er quests zijn.

In die Aziatische landen heb je ook veel (enorm populaire) RPG spellen (zelf tijdenlang Ragnarok Online gespeeld), en in zo'n spel draait het dus enkel om het 'sociale' aspect van het spelen, en je bent echt enkel bezig met het afslachten van monsters voor experience, levels krijgen, nieuwe monsters zoeken, etc.

Wat ik hier mee wil zeggen is dat mensen die misschien niet van questen houden nog niet meteen niet in het genre RPG thuis horen. Die houden gewoon meer van de rest van het spel.
Hmmja, daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Ik zou niet mogen stellen dat RPG's per definitie quest georienteerde games zijn.

Wilde overigens helemaal geen discussie opstarten over wat nu wel of niet RPGs zijn, en of iemand thuis hoort in 't een of ander (bovendien, wie ben ik om te oordelen over wat iemand anders zou moeten?). Ik probeerde alleen een grappig bedoelde opmerking te plaatsen. Helaas is weer eens gebleken dat ik geen gevoel voor humor heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
rob1n schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 01:31:
[...]

Helemaal correct: zonder lore geen game.
Na meer dan 5 jaar WoW en weet ik veel hoeveel characters verder, kan de lore me ondertussen echt compleet gestolen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lore blijft voor mij wel belangerijk, tis een stukje "achtergrond" what the sum of parts is in het grote verhaal
tis alleen een persoonlijke intresse:P zeg niet dat iedereen moet weten dat de lichking bestaat uit een orc en een paladin/prins die in wc3 door... etc etc :P

maar zo ben ik nou eenmaal:P heb etzelfde als ik diablo2, cod:mw2, resident evil of wat dan ook speel.. verhaal vind ik belangerijk en er zijn maar weinig spellen die ik kan spelen zonder er meer van te willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Hurtebise schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:01:
Dat klopt, je kan gewoon de WotLK dvd erin duwen en die lekker laten installeren. De vanilla WoW en TBC discs zijn niet nodig.

Nog een vraagje van mijn kant. Ik ben sinds gisteren weer begonnen met WoW en zag dat de Cartographer addon niet meer wordt geupdate. De laatste versie van Cartographer is inmiddels 5 maanden oud en geeft wat errors bij mij. Wie weet een goed alternatief?

[ Voor 27% gewijzigd door daroy op 15-01-2010 08:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Zijn er hier meer priests die ook veel aan PvP doen.

Ik speel momenteel DISC en zit met resiliance flask op 1128res, 25k HP(zelf-buffed) en 2k SP.
Wat zou een beetje de res-cap zijn zodat ik me meer kan gaan focussen op sp/haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:13
SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:57:
Hoe goed is zo'n prismatic gem, Nightmare Tear, voor een demo (FG/ES) lock? Rode sockets vul ik met +23 sp natuurlijk, gele met 12 sp / 10 haste en blauwe met 12 sp / 10 spi. Is +10 all stats beter dan zo'n paarse of oranje epic gem?
Volgens mij is de prismatic iets beter, zeker voor Demo. Naast dat jijzelf +10 stats krijgt, gaat hierdoor ook de stamina & intellect van je pet/demon (felguard?) omhoog. Van de Stamina + intellect van je pet/demon krijg je ook weer spellpower terug via talent "Demonic Knowledge". Bovendien krijg je via Intellect & Spirit ook weer crit & spellpower.

Als je dan de prismatic (nightmare tear) vergelijkt met bv. de 12 spellpower / 10 spirit gem, is het een keuze tussen 12 spellpower (waarvan je felguard 6 of 7 Attack power krijgt) of 10 stamina / 10 intellect, waarvan je pet 7.5 stamina en 3 intellect krijgt, welke op hun beurt jou weer wat spellpower teruggeven ,wat je felguard ook weer AP geeft.... Pffff synergy ftw voor demo locks :9

PS van de intellect krijg je ook nog wat crit terug, al is dat minimaal (166 int voor 1% crit)

[ Voor 26% gewijzigd door stefanass op 15-01-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefanass schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:57:
[...]

Volgens mij is de prismatic beter, zeker voor Demo. Naast dat jijzelf +10 stats krijgt, gaat hierdoor ook de stamina & intellect van je pet/demon (felguard?) omhoog. Van de Stamina + intellect van je pet/demon krijg je ook weer spellpower terug via talent "Demonic Knowledge". Bovendien krijg je via Intellect & Spirit ook weer crit & spellpower.
Bedankt, dus het is aan te bevelen om er altijd 1 in m'n gear te hebben begrijp ik. Pet is idd felguard (FG/ES = Felguard Emberstorm spec).

Kort dagboek: Gisteren T10 head item gehaald na de raid weekly (Marrowgar, kill was woensdag). Nu ziet m'n gnoem er echt uit als een ev1l tuinkabouter, of een lid van de KKK :D T10 lock set vind ik iig erg mooi, maar ik geloof dat ik de enige lock in guild ben die blij is met de looks >:)

purple Illidari trophy tabard erbij en m'n lockje ziet er nu echt uit als zo'n duistere sekte-figuur...
ZO dus! Hehe leuke nieuwe armory features!
VV thnx Salena voor de tip

[ Voor 13% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-01-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh, EU Armory is nu ook vernieuwd. Mijn chars:
80 Priest (enchant/disenchant bot)
80 Mage (raidchar 1)
80 Warrior (heroic tank)
80 Death Knight (staat stof te happen)
80 Druid (raidchar 2)
76 Warlock
66 Paladin
47 Shaman
38 Rogue

Volledig Heirloom op alle low levels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41

Maduth

Probeersel

Tering... hedde gij veul :)

Probeer al tijden een derde te creeren, maar blijf telkens rond de 60 haken... heb nu 2 lvl 80's 3 60's+... en ben nu met een mage bezig die ik wel errug leuk vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gisteravond nog even lekker met mijn warrior bezig geweest,1,5 level gedaan zit nu 3,5 bars voor 68 dus gaat lekker vlot ookal heeft deze warrior sinds classic op non actief gestaan. Moet wel zeggen dat het heerlijk is om flying te hebben vanaf lvl 60, als ik kijk hoeveel tijd ik kwijt was met heen en weer lopen in nagrand en nu gewoon lekker heen en weer vlieg.
Het is werkelijk een fluitje van een cent, de groep quests in nagrand waren echt te makkelijk, totnutoe nog niet 1 keer een 'levensgevaarlijke' encounter gehad.

Nadeel is dat het wel een dure hobby is om op 5(7) chars epic flying te hebben, ben nu al aan het inplannen voor mijn warrior, 1k dualspec + ~5k (rep thrallmar geeft korting) + 1K northrend flying + spells voor arms.
Vanavond hopelijk dualspec aanschaffen want ik heb al 1,5k van quests/grays en 'duurste quest rewards verpatsen'. En met questen in northrend haal je ook wel wat gold binnen om alles weer een beetje op peil te brengen.

Later die avond nog even daily HC gedaan op rogue, krijg je AN denk je lekker snel klaar te zijn, dc'ed er een warlock net voor laatste boss.. proberen die 'waves' die tussendoor komen naar de lock te rennen.. na zelfmoord gepleegd te hebben op de spikes weer overnieuw begonnen.. we konden de lock namelijk ook niet kicken omdat we in combat waren..

Nog even Daily HC op DK gedaan.. VH.. mage/2xdruid/hunter en ik.. mage begon gelijk al 'Be fast!!!!!!!!!1111' en daar begon het gezeik al.. bij eerste boss aangekomen zat de boomkin op 450dps.. de mage op 650.. en die 'inktvis' boss komt.. ~!!!!IHOPE RING DROPZZZZ!!!!' en ja hoor boss down en ring dropped.... komt mage aan.. sorry guys G2G... hele party had echt zoiets van.. ja hoor... eerste reactie was dan ook 'f*cking idiot' en de rest was minder vriendelijk. Komt ook nog bij dat niet gewoon party verliet maar een 'dc' had... dus we konden hem niet kicken.. voordeel was wel dat we hem uiteindelijk konden kicken en er een al te dankbare 6k dps rogue voor terug kregen die alleen de EoF wilde.

Iemand enig idee wat de gedachte achter het transferren van karakters is, ik had er naar gekeken en wat blijkt, ik moet mijn 2de account minimaal 2 maanden actief hebben voordat ik een karakter kan transferren en dat kost ook weer geld... Ik begin haast te twijfelen om een 2de warlock te levelen omdat dat 'goedkoper' is, maar het nadeel vindt ik wel, mijn warlock is ook een char uit classic is level 80, heeft epic flying en een leuke BG title.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:11:
Heh, EU Armory is nu ook vernieuwd. Mijn chars:
[veel te veel characters] :P

Volledig Heirloom op alle low levels :P
Ik dacht al dat de wow-europe site daarom gisteren zo traag was :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 16:37
stefanass schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:57:
[...]

Volgens mij is de prismatic beter, zeker voor Demo. Naast dat jijzelf +10 stats krijgt, gaat hierdoor ook de stamina & intellect van je pet/demon (felguard?) omhoog. Van de Stamina + intellect van je pet/demon krijg je ook weer spellpower terug via talent "Demonic Knowledge". Bovendien krijg je via Intellect & Spirit ook weer crit & spellpower.
Zo ver ik weet zijn de spellpower die je via intellect zo klein, dat alleen doet als niks better te krijgen is.
Ratingbuster, en eens kijken hoeveel het doet op de chest

Als echt blauwe socket wil behouden dan zijn imo de enige 2 opties als spellcaster
sp + stam of sp + spirit

voor melee is het optie omdat met 1 gem de 21 agi + 3% crit dmg meta req. kan voldoen.
en socket bonussen meestal om te huilen zijn met 6 str.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:13:
Tering... hedde gij veul :)

Probeer al tijden een derde te creeren, maar blijf telkens rond de 60 haken... heb nu 2 lvl 80's 3 60's+... en ben nu met een mage bezig die ik wel errug leuk vind :+
Speel dan ook al 4,5 jaar :) en daarnaast hou ik van afwisseling en het ontdekken van de abilities van alle classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

Welke server spelen de meeste GoTTers nu eigenlijk? Ik ga er straks een uitkiezen maar ik weet niet goed welke. Waarschijnlijk PVP of RPPVP.

In de eerste instantie wilde ik op Burning Legion bij een vriend spelen maar de que is daar zo lomp dat je savonds gewoon een uur moet wachten dus dat wordt em niet.

Liefst een lekker drukke server

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Auredium schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:59:
Als ik Flame shield aan zet zegt mijn mage; 'Flame on!'
Eugh. Jeuk! :D
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 07:49:
Lore blijft voor mij wel belangerijk, tis een stukje "achtergrond" what the sum of parts is in het grote verhaal
Lore en questteksten hoeven ook niet vaak erg veel met mekaar te maken hebben. Die dertien-in-een-dozijn quests als "slacht X af voor Y zodat ik Z kan maken" hebben over 't algemeen niks met het overkoepelend verhaal te maken. Maar alles van de Wrath questchain bijvoorbeeld heb ik wel gelezen, die dingen die wel echt met het verhaal te maken hebben vind ik super.

Ik geloof overigens wel dat men hier een erg verkeerd beeld heeft van RP servers. Mensen praten niet in antiek engels ofzo, dat past ook absoluut niet in het warcraft universe en zou dus gewoon slecht RP zijn. Voornaamste verschil is dat je in /say en /yell enzo geen dingen zegt die (in mijn geval) een vrouwelijk koetje niet zou zeggen. Er is dus onderscheid in in-character en out-of-character en in-character communicatie wil dus gewoon zeggen dat je praat alsof je iets/iemand in de warcraft-universe bent. Beetje toneelspelen zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gisteren laat online, dus niet meer gedaan dan een zut heroics runnen. Eerst m'n random, HoL met een hunter en warrior van m'n eigen server en een pala / shammy van andere servers.

Begon al goed. Eerste pack lag, dus pull even zo'n dwergje, komt ineens de hele tweede pack voorbij. Shammy dood voor ik ze op kon pakken. Nadat de pack lag gaf de shammy aan dat 'ie naar de verkeerde mob getabbed was. Ah well, gelukkig dat je de enige bent die dood ging dan maar. :p

Eerste en tweede boss zonder problemen neer. Daarna krijg je die hal waar een hele lading mobs langs de zijkanten staan, en waarvan er steeds een paar levend worden als je loopt. Die mobs doen dus een counterattack die je root. Eerste pack lag, ik stond na een fear rooted vlakbij de doorgang naar de tweede boss, warrior loopt door, volgende pack levend en warrior gaat vrijwel instant dood.

Warrior: 'Move faster!'
Ik: 'Dude, I was rooted, stay behind me.'

Hij was het er niet mee eens en liet 'm maar. ;(

Derde boss neer, waarbij de warrior vrijwel doodging omdat 'ie niet snel genoeg weg was bij disperse. Volgende kamer door, vlak voor de doorgang naar Loken liep een patrol voor ons, vlakbij die stationary groep die beneden in het midden staat. Liet die dus even doorlopen zodat ik daarna door kon met die twee guardians, zie ik opeens een throwing knife voorbij vliegen. Was vrij makkelijk te bepalen wie die gooide natuurlijk. Eén van de mobs charged de pala, die in de stationary groep gelanceerd wordt en binnen een seconde de vloer van dichtbij ligt te bewonderen. Daarna waren wij geen probleem meer voor ze.

Warrior: "Sorry, my fault."
Ik: "So I guess you are tank then?"
Warrior: "Ex."
Ik: "If you're ex-tank, why are you pulling then?"
Warrior: "Was bored."

Toen maar voor het eerst vote kick gebruikt, binnen drie seconden was 'ie weg. Gevraagd of we er een vijfde bij wilden of dat we met vier doorgingen, werd dus het laatste. Nog voor we iets gepulled hadden kreeg ik een whisper van 'm.

Warrior: You are a crap tank!
Ik: Well, at least you have the time to do something you like now, instead of being bored with us.
*ignore*

Run probleemloos afgemaakt met vier man (kreeg nog een whisper van z'n alt zelfs, die nu ook op ignore staat), maar wat een eikels kom je af en toe in pugs tegen zeg. ;(

Daarna met wat Oasis mensen nog door Gundrak, FoS, AK, HoS, CoS en UP gelopen, ging afgezien van twee pulls waarbij ik een beetje los ging (drie packs waarbij mensen geoneshot werden door chain lighting bijvoorbeeld :9) heerlijk. Toen nog even snel enchanting tot 450 gebracht op m'n pala en weer naar bed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kort vraagje over reputation en die triumph tokens. Ik stond 1000/32000 'hated' met een SoH, nu heb ik 65 van die dingen gekocht en kwartiertje klikken :P Nu sta ik op kleine 31000/32000 'hated', maar ga ik hierna naar unfriendly of gaat hij nu nog een stap lager?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
SinergyX schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:34:
Kort vraagje over reputation en die triumph tokens. Ik stond 1000/32000 'hated' met een SoH, nu heb ik 65 van die dingen gekocht en kwartiertje klikken :P Nu sta ik op kleine 31000/32000 'hated', maar ga ik hierna naar unfriendly of gaat hij nu nog een stap lager?
Dat wordt Unfriendly, je kan niet lager dan hated worden (Sworn Enemy? :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:45:
Zijn er hier meer priests die ook veel aan PvP doen.

Ik speel momenteel DISC en zit met resiliance flask op 1128res, 25k HP(zelf-buffed) en 2k SP.
Wat zou een beetje de res-cap zijn zodat ik me meer kan gaan focussen op sp/haste.
1128 vind ik al vrij veel. 1k zou toch wel genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Wat een ruk week is het toch weer qua WoW en Loot.. mooie upgrades gedropped in ICC10 en 25 verlies ik natuurlijk weer alles roll's, nouja, ooit win ik het wel :P Is alleen irritant dat de rest altijd een stapje voor loopt qua gear :/

On a different note, gisteren eindelijk Saurfang25 gekilled, uiteindelijk viel de add-control op zn plaats en hebben we hem mooi down gekregen. En natuurlijk, van alle mooie meleeloot die kan vallen, helemaal NIKS voor melee, hij's fijn :/. Achja, nu op naar de nieuwe wing :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had beter de questchain kunnen doen, dan word je namelijk Neutral zodra je 'm volbrengt. Dan had vanaf daar de tokens kunnen gebruiken om Honored te worden voor de shoulderenchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zhalix schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:37:
Dat wordt Unfriendly, je kan niet lager dan hated worden (Sworn Enemy? :o)
Probleem is dat dit Son of Hodir is, op mijn hunter en paladin heb ik die quest chain gedaan (die drake/harpoen quest is veeeeet :P) en zat ergens vlak voor friendly. Goeie maand beide chars niet aangeraakt en ze staan opeens beide op hated.

Had voor mijn hunter ticket aangemaakt, met vaag verhaal terug 'als je een mob van de faction killt krijg je min-punten op reputation, gaat naar beneden etc etc', maar SoH heeft toch geen mobs waar je reputation door daalt?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nog even mijn lief dagboek entry:

Gister een beetje een avond die iets anders ging dan gehoopt. Eerst een paar random heroics gedaan, voor m'n frost badger en om een paar guildies aan die van hun te helpen, en daarna ff Anzu gedaan (geen mount helaas). Toen het eenmaal 21:30 was, was het raid-tijd. Latency was de hele tijd vrij hoog, maar in de TotC instance schiet 'ie eerst naar 1500MS en dan zegt m'n ADSL modem 'klik', leuk, harde reset. Herstarten duurt een minuut of twee, zit ik weer in de instance. 250ms latency, buh. Event wordt gestart; klik! KUUUUUT!!! Ik kom terug in een wipende group. Latency weer 2000ms ofzo. De groep maar ff gemeld dat ze beter een andere healer konden zoeken.

Toen dus eindelijk maar eens m'n ziggo spullen aan gaan sluiten (ben van Online naar Ziggo overgestapt maar had die zooi nog niet gemonteerd), na een uurtje alles aangesloten enzo; kom ik online is vrijwel de hele guild offline. Huh? Zie ik vanochtend een gefrustreerde post van de GM dat hij het erg jammer vond dat ze de beasts niet doodkregen :D Heb dus weinig gemist kennelijk :)

Had trouwens eerder die ziggo spullen aan moeten sluiten! Heb het al sinds eind Dec in huis liggen (ADSL loopt 10 Feb af) en m'n latency is een stuk lager, om het over de bandbreedte (gister van Eweka kunnen downloaden met 4.7MB/sec) nog maar niet te hebben :)
Huh? Waarom heb je niet gewoon ff die quest gedaan?

Edit: dan nog zou ik ff afwachten wat een GM daar aan kan doen, je kunt niet zomaar hated worden met SoH.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 15-01-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindamann schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:24:
Welke server spelen de meeste GoTTers nu eigenlijk? Ik ga er straks een uitkiezen maar ik weet niet goed welke. Waarschijnlijk PVP of RPPVP.

In de eerste instantie wilde ik op Burning Legion bij een vriend spelen maar de que is daar zo lomp dat je savonds gewoon een uur moet wachten dus dat wordt em niet.

Liefst een lekker drukke server
Saurfang (PVE) is lekker druk, het is nu net tegen de Queue aan , heel soms (1x in de week) zit je in een queue van 30-50 man) die is binnen 30 sec al voorbij , dus op het randje aan lekker vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Had je niet beter gewoon de quest line kunnen doe die brengt je naar neutral/friendly ipv al je tokens en zo te verspillen aan rep badges.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dagboek nog even.

Ik zoek al een paar dagen vergeefs naar een Blacksmith, die de Saronite Swordbreakers kan maken voor m'n Warrior. Het is een ToC25 drop, en alle craftable lijsten staan op het realmforum, maar ToC niet.
Ik zal dus Trade moeten gaan spammen en een onbekende moeten vragen :(

Voornamelijk m'n Paladin gespeeld gisteren. M'n vriendin was net level 66 geworden, en ik stond nog op 80% in level 64. Ik ben er weer even voor gaan zitten en het hele oostelijke stuk van Zangramarsh leeg-gequest. Toen was ik zo'n 40% in level 65 en ik had nog een waslijst aan quests in Stratholme staan. Het idee had ik al langer, maar nu ging ik het ook proberen: Stratholme soloen op m'n Paladin.
Verbazingwekkend ging het absoluut zonder problemen. Beetje LoS pullen hier en daar en zorgen dat mobs niet vriendjes erbij gaan halen. Het hele levende gedeelte ging ook goed, waaronder TIMMEH!1. Nog 2 Righteous Orbs weten te looten. Ondertussen kon ik quest na quest completen.
Toen ging ik naar het undead gedeelte met de 3 minibosses, maar net voor de 1e ging het fout. Manadrain mobs slurpten m'n niet al te grote manabalk compleet leeg, en dan kan ik weinig meer. Arcane Torrent - weer leeg. Mana pot - weer leeg. Wtf :(
Dode Paladin tot gevolg en toen had ik geen zin meer. Ondertussen had ik zo'n 5 quests klaar en 1tje niet. Die heb ik maar weggegooid.

Hierna was ik bijna level 66 en heb ik een aantal snelle quests gedaan en ben ik dat level alsnog geworden. Alleen m'n vriendin is ondertussen bijna level 67. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:45:
[...]

Saurfang (PVE) is lekker druk, het is nu net tegen de Queue aan , heel soms (1x in de week) zit je in een queue van 30-50 man) die is binnen 30 sec al voorbij , dus op het randje aan lekker vol.
Dat gaat ook lekker snel dat. Ik ben net een paar dagen op deze server begonnen. Stond als "New Players" gemarkeerd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

daroy schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:52:
Dat gaat ook lekker snel dat. Ik ben net een paar dagen op deze server begonnen. Stond als "New Players" gemarkeerd.
Ik vind dat ze Full/Locked echt veels te laat aangeven op servers. Frostmane staat nu eindelijk op locked, maar een Queue van 700 (tot 1000+) is echt niet gek meer tussen 7 en 9 uur 'savonds. Is leuk voor de raid, is bijna elke dag wel een half uur tot uur later begonnen :/

En de lag die erbij komt is ook niet normaal meer.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

@Shadow/hydra, post erna geef ik aan wat er gebeurd is, questchain heb ik volledig al afgewerkt (tot die gast in die toren die heel verhaaltje gaat houden).

Voor mijn hunter heb ik nog 2de ticket gestuurd, voor mijn tank boeit het niet echt meer wat ik met die emblems doet, speel hem amper meer en randoms heb ik in no time gevonden.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 15-01-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:43

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboekje,

gisteren niet heel veel gedaan. Eerst WG defensive battle gewonnen, daarna mijn Sundisc of the Exhalted vervangen door een ilvl213+ trinket met 128 hit bij equip en 512 haste voor 20 seconden bij use. Daarna de random HC HoR HC met alle bosses op de laatste sequence down. Klinkt ideaal als een makkelijke 2 emblems of frost maarre...al snel werd duidelijk dat de groep suckte. De groep viel na een wipe uit elkaar...jammer maar toen een punt erachter gezet.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:02:
@Shadow/hydra, post erna geef ik aan wat er gebeurd is, questchain heb ik volledig al afgewerkt (tot die gast in die toren die heel verhaaltje gaat houden).

Voor mijn hunter heb ik nog 2de ticket gestuurd, voor mijn tank boeit het niet echt meer wat ik met die emblems doet, speel hem amper meer en randoms heb ik in no time gevonden.
Scheelt dat je nu nog maar 1 toon op exalted hoeft te houden om voor al je spul shoulder enchants te kopen. Maar dan moet die ene toon natuurlijk wel exalted blijven daarna (voor toekomstige nieuwe shoulder gear) en dan moet je dus niet zomaar out of the blue enorme hoeveelheden rep verliezen :X Hoe dan ook lijkt het me lastig naar exalted te farmen als je hated bent, dailies krijg je niet (toch?) en dan blijven er alleen rep reward thingies over die je van emblems (?) kunt kopen (vroeger reward van daily normal, ik zag pas dat je ze nu ergens kunt kopen maar weet niet meer waarvoor), rep turnins van Relics of Ulduar en van everfrost chips. (als je die laatste 2 al kunt inleveren bij een npc die jou haat :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:13
Teunis schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:17:
[...]

Zo ver ik weet zijn de spellpower die je via intellect zo klein, dat alleen doet als niks better te krijgen is.
Ratingbuster, en eens kijken hoeveel het doet op de chest

Als echt blauwe socket wil behouden dan zijn imo de enige 2 opties als spellcaster
sp + stam of sp + spirit

voor melee is het optie omdat met 1 gem de 21 agi + 3% crit dmg meta req. kan voldoen.
en socket bonussen meestal om te huilen zijn met 6 str.
Spellpower bonus voor Demo is 12% van de sta + int van je minion met de juiste talent. Ik denk dat jij de +crit bedoelt die je via intellect krijgt. Zoals ik dus al zei is de afweging dan tussen de spellpower en de 2x + 10 stats, die ook via Demo-specifieke talents ook nog "doorwerken". Voorkeur tussen sp+stam of sp+spirit valt voor Demo altijd uit in het voordeel van sp+spirit, aangezien je 30% van spirit als spellpower krijgt.

Ook werken de buffs die je krijgt nog door op de stats van de nightmare tear, en kan een nightmare tear helpen met de requirement voor je meta-gem in je headpiece (chaotic skyflare - requires 2 blue gems) mocht je geen blauwe sockets hebben.

Maar zoals gezegd, het blijft een persoonlijke afweging.

[ Voor 13% gewijzigd door stefanass op 15-01-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
Kort vraagje,

Ik heb bij de SoH een schouder enchantment gekocht voor +30 attack power voor m'n hunter. Als ik deze wil gebruiken, dan komt er een pop-up of ik de huidige +40 attack power wil vervangen voor de +30 attack power.
Is het niet zo dat juist de enchantment moet zorgen voor juist een extra +30 attack power ipv vervangen?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

toastingnow schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:28:
Kort vraagje,

Ik heb bij de SoH een schouder enchantment gekocht voor +30 attack power voor m'n hunter. Als ik deze wil gebruiken, dan komt er een pop-up of ik de huidige +40 attack power wil vervangen voor de +30 attack power.
Is het niet zo dat juist de enchantment moet zorgen voor juist een extra +30 attack power ipv vervangen?
Je shoulder heeft dus al een 40AP enchant (gok de WG versie?), je kan maar 1 enchant per item hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:52:
[...]

Klopt blizzard heeft op de realm forum al gezegd dat het niet meer als " new player" realm staat nu , het was een beetje booming daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:51:
Mijn dagboek nog even.

Ik zoek al een paar dagen vergeefs naar een Blacksmith, die de Saronite Swordbreakers kan maken voor m'n Warrior. Het is een ToC25 drop, en alle craftable lijsten staan op het realmforum, maar ToC niet.
Ik zal dus Trade moeten gaan spammen en een onbekende moeten vragen :(
Hmmm er zijn hier 2 dingen jammer :

1 ) Mijn Warrior BS is alliance.
2 ) We spelen niet opdezelfde server.

Ik heb namelijk _ALLE_ Ulduar/ToC & ICC blacksmithing recipes ;)
SinergyX schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:02:

Ah sorry dat had ik even gemist.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:30:
Klopt blizzard heeft op de realm forum al gezegd dat het niet meer als " new player" realm staat nu , het was een beetje booming daardoor.
Nou ik zou het zeer zeker niet erg vinden om meer mensen op Scarshield Legion te krijgen aangezien wij maar 6 echte high end raiding guildes hebben waarvan 3 Horde / 3 Alliance. en de Top guild heeft van de week ook al verwel gezegt en is geserver migrate :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
SinergyX schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:29:
[...]

Je shoulder heeft dus al een 40AP enchant (gok de WG versie?), je kan maar 1 enchant per item hebben.
Sigh....you're right :S Dank je ;)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Zoek in het vervolg eerst even goed in plaats van dit topic te spammen, we hebben niet voor niets een Forum FAQ

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen,

Gister zijn we met de guild icc25 weer in gegaan. We hadden op de grote trashpacks allemaal echt ENORME lag, vertraging van 5 seconden + was geen uitzondering. Toch kwamen we er redelijk doorheen. Bij Marrowgar werd de lag net iets minder, dus dat was lekker. Stond netjes 2de dps met 6k. Na de one-shot gingen we vrolijk verder naar Lady Deathwhisper.

Toen kreeg ik tot mijn stomme verbazen een whisper van de raidleader: “I will replace you for next boss, get your fucking enchants sorted properly!” Zo maar out of the blue, onverwacht… Nou heb ik nogal een zware week achter de rug met werk, dus was ik al beetje geprikkeld. Ik heb hem dan ook verteld dat hij me niet zo hoeft te behandelen en dat hij de tering kan krijgen. En dat ie wel ff kon vertellen wat er dan niet enchanted zou zijn. Het ging dus om mijn cloak waar netjes een engineering parachute op zit (+23 agi). Dus na mijn opmerking dat ie wel een cursus fatsoenlijk communiceren kon gebruiken en dat hij eerst moet inlezen voordat ie mensen gaat beschuldigen kwamen de verontschuldigingen. Achteraf was het een stukje miscommunicatie en we zijn weer vriendjes.

Wel goed dat ze eindelijk wat slackers gaan aanpakken, kan ik in principe alleen maar blij mee zijn. Op lady deathwhisper hadden we zowaar weer een oneshot. Op één of andere manier mogen bij ons de hunters en locks fulltime op het schild inhakken en moet de rest de adds controleren. Lijkt mij niet het meest optimaal, maar het werkt op normal-mode. Uiteindelijk met 4.7k geëindigd, niet slecht met al dat geren en target swappen als mutilate.
Ze dropte mn dagger! Woohooo!! Al mijn dkp geboden en hem weten te pakken voor relatief weinig. Meteen beserking erop gegooid en dus een flink upgrade rijker!

Gunship was weer ontzettend laggy, maar dat gevecht is zo makkelijk dat je het zelfs met 3 seconden vertraging prima voor elkaar krijgt.

Saurfang zorgde voor onze eerste wipe, mensen begonnen te droppen van de mark, en dat doet pijn. De tweede try ging hij braaf tegen de grond en ik stond net aan eerste damage done met 8.6k! Rogues zijn wel generfed, maar we kunnen nog steeds redelijk meedoen als het moet.

Daarna begonnen de wipes op rotface, we komen elke keer tot rond de 20%, dan gaat het mis. Ik weet niet zo goed waar het aan ligt, maar elke keer wordt het een grote chaos rond de 30%. Te veel kleine Oozes in de raid, die worden groot, en het is uit met de pret. Zondag moet ie maar een keer neer!

Nog even een klein vraagje, zijn er andere classes die de 5% melee crit kunnen buffen buiten feral druids? Een guildie zei dat shamans t ook doen, maar daar weet ik niks van. We zijn namelijk van 3 ferals naar 1 gegaan die amper nog raid, en dat vind ik persoonlijk best wel zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thrilled schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:49:
Uhm even snel tussendoor? Waar kan ik mijn signature wijzigen? Want ik wil mn armory link erin gooien maar bij profiel wijzigen kan ik niks vinden..?
myreact -> profiel wijzigen
hulkie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:51:
Nog even een klein vraagje, zijn er andere classes die de 5% melee crit kunnen buffen buiten feral druids? Een guildie zei dat shamans t ook doen, maar daar weet ik niks van. We zijn namelijk van 3 ferals naar 1 gegaan die amper nog raid, en dat vind ik persoonlijk best wel zonde.
Volgens mij kan shaman enkel attackspeed (totem) en dmg increase geven (shamanic rage ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Fury warriors :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Toen kreeg ik tot mijn stomme verbazen een whisper van de raidleader: “I will replace you for next boss, get your fucking enchants sorted properly!” Zo maar out of the blue, onverwacht…

...

Wel goed dat ze eindelijk wat slackers gaan aanpakken, kan ik in principe alleen maar blij mee zijn.
Als dat zo moet zou ik er niet blij mee zijn hoor.

* Eerste keer hierover beginnen kan wel op een normale toon
* Hij had je niet eens mee moeten nemen als 'ie er over valt, niet halverwege een raid lopen vervangen
* Hij had zich zoals je zegt beter in moeten lezen. Op deze manier tegen iemand beginnen die een enchant mist is al aso, laat staan als je zoals jij wel een enchant hebt

Als iemand zo tegen mij zou beginnen, zou ik 'm veel plezier wensen en lekker wat anders gaan doen. :) (en dat niet alleen die avond, maar waarschijnlijk de komende weken wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Das Rampge en alleen on proc voor 10 seconden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

ShadowBumble schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:02:
[...]

Een beetje fury warrior heeft die proc gewoon altijd up.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:13
Fury warriors rampage : http://www.wowhead.com/?spell=29801

Aangaande je raidleader:
Zo behandel ik mijn mensen nooit in raid, dat werkt ook gewoon niet, bij mij zal het iets zijn van, als ik de volgende keer weer tegenkom dat je dit of dat mist dan nodig ik je niet uit. Het gaat bij mij ook vaak gepaard met een geintje vooraf, zo van, slacker! zorg eens daar en daar voor. knipoog etc..

[ Voor 26% gewijzigd door Zjanzjak op 15-01-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarna begonnen de wipes op rotface, we komen elke keer tot rond de 20%, dan gaat het mis. Ik weet niet zo goed waar het aan ligt, maar elke keer wordt het een grote chaos rond de 30%. Te veel kleine Oozes in de raid, die worden groot, en het is uit met de pret. Zondag moet ie maar een keer neer!
Het probleem van die fight zit ook in de laatste 30%.
De kleine oozes beginnen vanaf dan steeds sneller en sneller te spawnen, wat problemen oplevert.

Mijn guild heeft dit opgelost door heroism te bewaren voor na de 30%, eerst wachten tot een grote ooze explodeert en dan daarna meteen heroism poppen.

Daarnaast hebben we op 25% een tweede persoon die gaat meehelpen oozes kiten.

Low percentage whipes zijn niet ongewoon op deze fight, wij hebben ook 15%, 10% en 2x 4% whipes gehad voordat ie down ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

ShadowBumble schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:02:
[...]
een beetje warrior in icc gear houdt dat wel up hoor... [procced op crits]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Saurfang zorgde voor onze eerste wipe, mensen begonnen te droppen van de mark, en dat doet pijn. De tweede try ging hij braaf tegen de grond en ik stond net aan eerste damage done met 8.6k! Rogues zijn wel generfed, maar we kunnen nog steeds redelijk meedoen als het moet.
Ik heb het idee dat Combat nu echt begint achter te raken op de rest want gisteren op Saurfang25 krijg ik met bursts er wel 7.5k tot 8k uitgeperst, maar zakte ik naar verloop van tijd naar 6.3k~, echt teleurstellend gewoon.
Heb gelukkig een aantal Daggers in mn Bank liggen zodat ik de beste voor mn huidige gear kan pakken, en ga ik dat maar ff proberen.. wil weer zeker op Nr1 staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:13
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:06:
[...]
Mijn guild heeft dit opgelost door heroism te bewaren voor na de 30%, eerst wachten tot een grote ooze explodeert en dan daarna meteen heroism poppen.
Bij ons was juist de key om na 5 seconden al heroism te poppen, er is dan nog weinig aan de hand, iedereen leeft nog en zodoende, vind ik, heb je optimaal gebruik van je heroism want opt einde is het wat hectischer en wordt dus je heroism niet optimaal gebruikt. Maar goed, als een (andere) tactiek werkt voor een guild dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjanzjak schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:15:
[...]

Bij ons was juist de key om na 5 seconden al heroism te poppen, er is dan nog weinig aan de hand, iedereen leeft nog en zodoende, vind ik, heb je optimaal gebruik van je heroism want opt einde is het wat hectischer en wordt dus je heroism niet optimaal gebruikt. Maar goed, als een (andere) tactiek werkt voor een guild dan werkt het.
Klopt wat werkt, werkt.
Onze redenering was, we willen zo snel mogelijk door die laatste 30% heen.
Aangezien de eerste 70% goed controleerbaar is, hebben we eigenlijk nooit iemand dood voor die 30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wootlock schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:03:
[...]

Een beetje fury warrior heeft die proc gewoon altijd up.
Tuurlijk maar jammer genoeg kom ik ze nog wel eens tegen in pugs met de reden dat fury betere looks heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch besloten die frost emblem totem te halen, 3x 85 SP buff. Eerst gekocht en getest, elke riptide geeft die 15sec buff een refresh, dus hij is enorm makkelijk op te houden en healing totem gaat van 364 naar 385 per tick :). Nu powa nog bijwerken om er wat makkelijkere timer bij te zetten, gister 3tal heroics gedaan met enkel riptide om te healen :) Hierna HoR HC gehealed, bijzonder makkelijk gegaan.
Vanuit je inventory kan je daar erg weinig mee, ding heeft een 1-2sec cooldown.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 15-01-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Shift + Rechts klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Nog even over mijn guildleader. T is een Engelse kerel die irl echt wel leuk is, heb m vier maanden terug een keer ontmoet toen hij in Amsterdam was. Hij was ook gestresst en heeft zich meerdere malen verontschuldigd. Hij doet het echt goed, en normaal komen dit soort opmerkingen altijd met een geintje. In eerste instantie wilde ik ook de raid verlaten en ze het maar laten uitzoeken, maargoed haantjesgedrag van beide is niet constructief. Als hij een random pugger was geweest had ie door deze actie wel op /ignore gestaan, en dat weet hij. En daarmee is de kous af.

Ik had trouwens na de raid nog even de weekly gedaan op mijn holy priest, Ignis the Furnace Master op 10mans. Was een hele uitdaging, ik was namelijk de enige healer. Gelukkig geen Slagpot gehad, dan was het slecht afgelopen, al hadden we een melee shaman mee die voor dat geval stand-by was.

Het rogue’je begint aardig in de gear te raken, zit nu op 2880 gearscore via wow-heroes. Nu nog wat Armor penetration lozen voor mijn mutilate spec. En natuurlijk een goede mainhand op de kop tikken zodat ik ook een goede combat set kan gaan bouwen. Is het reëel om voor de hardcap van Arp te gaan met alle ICC gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Om te kopen werkt dat, om vervolgens te gebruiken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha wou dat blizz die dingen een keer uitvond voor de goblin steden... zit nogsteeds op hated... en ben ondertussen de uren piraten en bandit slopen wel aardig zat aant worden.. laat staan de lvl 40-50 mensen die mij whisperen dat ik niet zo onsportief hun mobs mag slopen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

hulkie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:51:
Is het reëel om voor de hardcap van Arp te gaan met alle ICC gear?
De HardCap van ArP zit op 1400 en is best wel lastig te halen met alle ICC gear. Volgens mij kom je er niet in de buurt zonder een Trinket (Needle-Encrusted Scorption, Mjolnir's Runestone of Grim Toll). Ik zelf gem vol op ArP en kom met mijn gear (ToTC/Emblem/ICC gear) op ~710 ArP uit, net op de helft van de HardCap ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:38:
[...]
1128 vind ik al vrij veel. 1k zou toch wel genoeg moeten zijn.
Daarom ook mijn vraag.
Aangezien in BG's (iig alliance-side) de healer 90% van de tijd prim target is, en je niet wordt ontzet heb ik me dus vooral gefocussed op survival-bility en niet op SP.
Maar zelf heb ik ook wel het gevoel dat 1k+ wel erg veel is, en zit te denken om te gaan switchen naar sta/sp en/of sp/haste. Was dus vooral benieuwd wat de meesten als zijnde minimum zouden beschouwen om redelijk staande te blijven in het burstgeweld.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.