Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 208 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 09:37
Afgelopen week heb ik m'n warrior onder het stof vandaan gehaald en naar Outland gewerkt. Gelijk even een protection spec aangemeten om te gaan oefenen met tanken.

Vanavond gisteren een keer Hellfire Ramparts gedaan en vandaag nog twee keer. Die random dungeon tool is erg leuk rond level 60 als tank. Gegarandeerd binnen 2 minuten een party en 20 minuten later sta je weer buiten.

Het tanken op zich gaat wel aardig. Ik kan op zich netjes aggro houden op twee of drie mobs, maar bij vier wordt het nog wel eens lastig.

Wel twee vreemde party's gehad vandaag. Eentje met een DK en een huntard die allebei hun pet op aggresive hadden staan. In Hellfire bij dat pleintje vlak voor de tweede boss ging het dan ook bijna verkeerd. Die pets gaan als een malle aanvallen en zie dan maar eens te voorkomen dat het mis gaat. Gelukkig ging het goed omdat de healer goed bij healde, maar het scheelde niet zo veel. Vervolgens gaat het voor de DK niet snel genoeg en gaat hij met z'n Death Grip mobs pullen en vervolgens klagen dat ik ze niet van hem af taunt. :') Zeker bij een death knight maakt dat niet zo veel uit, omdat hun armor akelig goed is.

Andere party ging een DK needen op tank boots met defense rating. Nadat ik hem eerst al moest uitleggen dat hij geen frost prescence aan moest hebben maar blood pressence heb ik gevraagd of hij soms van plan was om te gaan tanken. Zegtie dat hij die boots wil hebben omdat hij door de defense rating een hogere survivability zou hebben. De druid healer heeft me toen bijgestaan en vervolgens kreeg ik m'n tankboots.

Kortom: tanken bevalt me prima en m'n warrior ga ik richting de 80 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:11

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:30:
EDIT: maar op een RP-PVP server zou je zoiets niet echt verwachten das toch meer iets voor een normale realm toch?dacht dat op de RP servers toch meer een andere soort mensen rondlopen...
Over het algemeen wel maar op het moment dat er recommend staat achter je realm kijkt men niet naar wat voor server het is. De meeste zien het dan ook als een RP Server Primairly en PVP als 2de.

Hoe dan ook gister zoals ik al zei mijn Night Elf Priest omgetoverd to een Prachtige Belf Priest, en gelijk de bg's ingedoken en wat instances gedaan.

Wat een verschill zeg eerste de beste BG die ik in kwam ( AB in dit geval ) Gelijk AB Perfection en de 6 min achievement gehaalt. En zowaar een BG met communicatie ? Tactics ? en mensen die dingen defenden ? Erg scary shit man.

Hoe dan ook belf is nu 66 an bijna 67 dus bijna richting Northrend. Gok dat ik vanavond klaar sta in Northrend :D Wat me wel opviel is ( dit character is gemaakt met RAF granted levels ) dus had nagenoeg geen enkele FP in Kalidor/Eastern Kingdoms, alle FP's zijn nu unlocked voor zowel de oude wereld als Outland. Wel handig en blijkbaar ook als intended volgens Blizz.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Nu al zo'n 5 (letterlijke) dagen op mijn level 80 DK gespeeld te hebben ben ik toch van mening dat het niet al te super is.. ik mis gewoon het casten, dus heb ik besloten triumphs te farmen voor Heirlooms..

Nou is mijn vraag, ik twijvel heeeel zwaar tussen Mage en Shadowpriest, welke keuze zouden jullie maken.

Overigens mijn voorkeuren:

- Moet goeie dps kunnen doen in groups
- Handig voor in pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:35
Gisteravond hadden we 3x 10 man rondlopen in ICC. Groep 1 heeft de "nieuwe" (zo nieuw is het niet meer) wing gecleared. Groepen 2 en 3 hadden beide tot prof. putricide (sp?) Groep 1 heeft daarna nog een insanity run gedaan in toc. ook succesvol. zeer goede avond voor de guild.

Upgrades zijn: nieuwe shoulders.bracer en wapen. dus ook voor mij een goede avond.

Vanavond als het goed is weer 25m en vrijdag gaan groepen 2 en 3 nog een poging wagen in icc10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Goede morgen!

Na de daily heroic en de weekly quest had ik eindelijk meer dan 60 badges bij elkaar gespaard op mijn paladin, dus ben ik meteen naar de winkel gegaan voor een nieuwe trinket. Een enchantje erbij voor mijn ‘nieuwe’ boots en ik zat ineens op 37.4k unbuffed hp op mijn paladin. Toen ik werd gevraagd als offtank voor VoA 25 bleek dat er ook een andere tankadin mee was. 50/50 kans op de loot dus. Ik werd meteen omgedoopt tot Maintank door mijn hogere hptjes en vooral mijn hogere tps.

Elke trashmob werd een taunt – tps pingpong tussen mij en de kleuter die zich tank noemt. Zwaar irritant, en na een paar keer vragen of hij wilde stoppen met taunten bleef hij doorgaan. Eenmaal bij de eerste baas gaat hij aan de andere kant staan (dus niet naast me, zoals het hoort) en taunt de baas van me af. Omdat het waarschijnlijk de enige skill was die hij gebruikte had ik elke keer in no-time de aggro weer terug… Toen zijn 3 hunter maatjes die mee waren een MD rotatie op hem gingen toepassen ben ik geshield en geHSd. Dan maar niet hoor… sjonge jonge! Sta ik ondertussen buiten de raid veilig in dalaran, krijg ik ineens de melding “You are now saved to the instance” en twee triumph emblems erbij. Was niet helemaal de bedoeling, maar ik hoorde dat er in ieder geval geen tankadin loot was gedropt.

Op mijn rogue en priest ben ik ook nog even de daily heroic in gedoken. Verder heb ik gisteravond helemaal niks gedaan… Vanavond weer icc25 in, eens kijken of we onze performance een beetje kunnen perfectioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom snappen zoveel random party mensen niet hoe chain heal werkt? ToC, HoL, UK, ICC HC's, noem ze maar op, vraag ik 2x of ze bij elkaar willen blijven anders werkt chain heal niet.. en NOG gaan ze compleet aan de andere kant staan. Mana issues blijven een ramp bij mijn resto, gelukkig dat ik alchemy heb en die eternal mana pot nonstop kan gebruiken.

Vandaag ga ik de 30 frost emblems aantikken, grote vraag elke totem ik wil gaan kopen. De enh versie (stormstrike 146ap 3stack), elemental (dots van flameshock 44haste 5stack - werkt natuurlijk ook goed op enh) of de resto versie (riptide 85sp 3stack).

Ik heb op mijn enh spec wetstone (kans op 444 haste) en totem (lightning bolt kans op 222 haste), met de gedachte: hoe trager de wapens en meer haste, hoe meer dmg (flametongue op offhand), of is een kleine 450AP toch beter? Ik wil alsnog een keer gaan overstappen naar elemental, dan heb ik met die elemental totem imho een win:win.

(ik dacht dat items nu ook linkbaar waren in dit topic? In de TS vond ik niets terug wat de code ervoor was)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 07:27:
Nu al zo'n 5 (letterlijke) dagen op mijn level 80 DK gespeeld te hebben ben ik toch van mening dat het niet al te super is.. ik mis gewoon het casten, dus heb ik besloten triumphs te farmen voor Heirlooms..

Nou is mijn vraag, ik twijvel heeeel zwaar tussen Mage en Shadowpriest, welke keuze zouden jullie maken.

- Handig voor in pvp
Mage.

Spriest is slechter in PvP, Frost Mage is gewoon goed te noemen met een beetje gear.
In PvE is de Mage ook iets beter dan de Spriest.
Enige voordeel van de Spriest, is een iets uitdagendere rotatie/priosysteem in PvE en de mogelijkheid om healer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:09:
(ik dacht dat items nu ook linkbaar waren in dit topic? In de TS vond ik niets terug wat de code ervoor was)
Nooit geweest en zal waarschijnlijk ook nooit komen. Enige wat je kan doen is een reguliere hyperlink :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren niet veel gebeurd.

De Daily was Noth the Plaguebringer. We hadden snel een PuG groep bij elkaar alleen 1 retard. De Partyleader was iemand met ervaring en kicked de retard ter plekke. Noth was een eitje. Initieel deed ik 1600 DPS op de adds maar ik was dan ook niet echt mijn best aan het doen.Op Noth deed ik met het in de gaten houden van mijn rotatie, het poppen van mijn combustion en trinket zo'n 1000 DPS beter tot rond de 2700 DPS. Ik vind dit echter nog verre van goed en tevreden. De hoogste DPSer deed 4000 van de raidgroep, de rest zat net boven me en twee of drie zaten in het 3k gebied. Maar toch vond ik het mager.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik misschien maar 1 of 2 keer iemand heb gezien die in de 5k DPS scoorde op onze server en niemand die in de 6k scoorde of hoger. ANyhoo's more emblems, zit op iets van 38 emblems of frost. op naar de 60. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
Waarom snappen zoveel random party mensen niet hoe chain heal werkt? ToC, HoL, UK, ICC HC's, noem ze maar op, vraag ik 2x of ze bij elkaar willen blijven anders werkt chain heal niet.. en NOG gaan ze compleet aan de andere kant staan. Mana issues blijven een ramp bij mijn resto, gelukkig dat ik alchemy heb en die eternal mana pot nonstop kan gebruiken.
Hoe is je resto gear dan? En is het je mainspec? Als resto zou ik die totem niet kopen en andere bruikbare items kopen. De i245 totem is goed genoeg en is 100% actief.

En mana problemen in een heroic.. dan gem/gear je je shaman denk ik verkeerd? Ik kan wel 10 minuten chain heal blijven spammen zonder oom te gaan. En moeilijk doen over chain heal in heroics, tja. In heroics is chain heal alleen maar belangrijk voor de melee die in een whirlwind blijft staan ofzo, voor de rest kan je riptide gebruiken en tijdens een tidal proc een healing wave of een lesser healing wave gebruiken. Zoveel aoe healing is er niet nodig. Ik gooi altijd een earth shield op de tank met een healing stream totem en ga dan internetten :*)

Gisteren ToC10 en 25 gedaan op mijn shaman, ToC10 gefailed (de eerste keer ooit) door een slechte setup en slechte spelers. Daarna direct ToC25, alles onshot tot en met Anub. Berserk op ongeveer 5% :( Helaas niks gedropt/gewonnen. Ik wil nou echt eens af van m'n i200 schild :+

[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 14-01-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:09:

Vandaag ga ik de 30 frost emblems aantikken, grote vraag elke totem ik wil gaan kopen. De enh versie (stormstrike 146ap 3stack), elemental (dots van flameshock 44haste 5stack - werkt natuurlijk ook goed op enh) of de resto versie (riptide 85sp 3stack).

Ik heb op mijn enh spec wetstone (kans op 444 haste) en totem (lightning bolt kans op 222 haste), met de gedachte: hoe trager de wapens en meer haste, hoe meer dmg (flametongue op offhand), of is een kleine 450AP toch beter? Ik wil alsnog een keer gaan overstappen naar elemental, dan heb ik met die elemental totem imho een win:win.

Omdat er te weinig resto shamans zijn :) Maar mana issues? hoe krijg je dat voor elkaar in hc's?

Volgens de armory heb ik 536 mana regen.

Maar haal je totem voor je resto spec van de triumph emblems.
http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=47665

Equip: Each time you cast Chain Heal, you have a chance to gain 234 spell power for 15 sec.

Aangezien je blijkbaar net als ik vrij veel chail heal spammed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren ook niet veel gedaan helaas..

Eerst even mn nieuwe belt van Frost Emblem's gevuld met een Nightmare Tear en 2x 20 AGI gems. Zit nu op zon 4140 AP, 39.7% Crit, 332 Hit, 28 Expertise, 708 ArP en 435 Haste.. lekker stats al zeg ik het zelf.
Moet denk ik meer op AP/Haste gaan focussen aangezien ik daar denk ik meer DPS van ga doen op dit moment, ben namelijk Hit/Exp soft-capped en met mn Trinket proc ben ik ook ArP capped :P

Maar voor de raiders, hoe doen jullie Rogue's het in de raid? Ik bedoel, ik top wel de DPS meters (op de meeste fights althans) maar vind het niet zo overweldigend zoals eerst. En nu helemaal dat Assassination is generfed en Combat een klein beetje, heb ik het idee dat we eerder in de Top5 blijven dan constant in de Top3. Het klopt wel dat we buffs brengen, maar andere Classes kunnen die ook doen, doen dezelfde DPS en zijn veelal ook nog een Ranged Classes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
Howdy mede wow-ers :)

Gisteren ingelogd op mijn warlock voor de random daily te doen. Dus k zit in groep met 2 dk's van men guild, beide dps spec. Na 10min in queue te staan komt de popup en joinen we de hc, het was HoL.
Healer die er bij kwam was average gegeared(priest) dus ik dacht dat we vrij weinig problemen gingen hebben.
Voor de zekerheid toch maar een Soulwell neergeplofd en SS gemaakt maar nog niet op healer geplaatst.

Ik inspect de tank even, was ook een dk (dus 3dk's in in party, wtg blizzard!) en zijn laagste itemlvl was 226. behoorlijk hoge hp, dus normaal gezien zou het dus een piece of cake moeten zijn.
Echter na de 1ste 2 groepen merkte ik dat de tank ongelofelijk veel moeite had om aggro te houden.
Meestal waren het mijn 2 guildies die aggro pullde van de andere mobs. Onze guild raid casual dus we weten wel wat treat is ed... Na de 3de groep was het echter zoo erg dat 1 van de dps dk's gewoon aan het tanken was. Keek even naar de dps meters: dk1 3.3k dk2 3.2k ikzelf 3k, tank 700...

Tank leaved zonder ook maar 1 woord te zeggen... 1 van de guildies moest 10min afk dus die is ook geleaved toen. Joinen terug queue, 1minuutje later nieuwe tank joined en dit was wederom een dk en dan nog een huntard, De nieuwe tank had minder goede gear maar had meer ervaring als tank neem ik aan dus ging het ietsjes beter. Althans dacht ik. 1ste boss zonder problemen neer.

Komen aan het gedeelde waar je door de adds naar de stairs moet lopen, maar de tank wacht niet tot iedereen benede staat en begint dus door te lopen. Hunter was nog mana aan het drinke en volgde dus niet. Adds werden gescattered, ik kreeg aggro zonder ook maar iets te doen van adds die al op tank bezig waren.. Uiteindelijk zijn we toch zonder kleerscheuren aan de trap geraakt en iedereen leefde nog.

Rest van de instance ging ook vrij goed, maar omdat de tank zoveel moeite had met aggro houden is de dk guildie maar even respecced naar tank en heeft die overgenomen. Ging natuurlijk stukke beter toen :D. Net voor 3de boss dropt die trinket dat je gelijk een aap wild kan gaan in een roze bal voor 5min. Ik heb dit trinket nog maar 1x eerder zien droppen en toen had ik niet gewonnen (was nog voor 3.3). Echter nu kon ik niet eens op need duwen en de priest ook niet. Het lijkt alsof alleen Physical dps classes hierop kunnen needen. It really pissed me off :(

Anyways wat mij dus heel fel stoort is dat er mensen zijn met vrij behoorlijke gear die er dan helemaal niets van terecht brengen. Ik kan verstaan als het de 1ste keer is dat je tanked dat het wat moeilijker is. Maar de manier waarop die 1ste tank tankte leek het of hij letterlijk facerollede over zijn keyboard.

Wellfare epics zijn fun voor mensen die casual willen spelen en hun class kennen. Maar total nubs fucken het soms zo hard dat ik gewoon zin heb om alt f4 te duwen :/

Had eerder deze week nog een ander bizar voorval. Daily hc was Vh en ik was op mijn warrior mee als dps. we hadden druid tank, shammy healer, rogue en een mage. Tijdens de instance merkte ik ook al dat de tank problemen had met treat regen dus ik deed het wat rustig aan, praktisch geen lolstorm gebruikt en voornamelijk singletarget dmg. Pullde toch nog een paar keer aggro en zag mijn treat soms van 10k naar 40k (tank zen treat) in 1hit. Vond ik op zich al bizar.
Even gekeken naar buffs/debuffs, leek allemaal normaal.

Bij de laatste boss echter was ik van plan om wat langer te wachten om te engagen zodat ik niet te snel bij de tank zijn treat zou zitten. Maar ik wou juist targetten chargen toen ik ineens een aggro warning kreeg. Zonder ook maar enige uitleg stond ik ineens hoger qua treat dan de tank zonder de boss zelfs getarget te hebben. Heeft iemand enig idee hoe dit kan gebeuren? Ik vond het allesinds wel zeer bizar. En nee het was niet de teleport die de boss doet (die kwam 10sec later)

anywayz not wat verder werken nu :D

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:06:
Stormscale, aaargh. Weer een wachtrij van 1200 man en dit elke avond. Om zot van te worden 8)7
heeej ben je recentelijk getransfered?je zat toch op Anachronos?
zit ook te twijfelen om naar een andere server te migreren zat te denken aan een RP-PvP realm :)

- Handig voor in pvp
mmm lastige :) een frost mage heeft hele leuke CC voor in pvp en,weet niet hoe het nu zit maar volgens mij moet je een andere spec hebben voor pve..in arena zijn frostmages best nare tegenstanders vooral vanuit een melee dps standpunt,je kan er een melee'er mooi mee op afstand houden,wegblinken en hem tussendoor met van allerlei nare spells zn dood in jagen..

priest doet ook redelijke dmg,heeft ook nog een fear spell en gooit van die leuke schildjes opzichzelf en kan daardoor vaak best veel klappen hebben,maar je moet veel in beweging blijven om te overleven,en het blijft meer een suport class terwijl de mage meer een killer is de pve kan vd priest is daarintegen net wat uitgebreider dan de mage omdat je als je even geen zin meer hebt om te dpsen en ff wat anders kan doen ook als healer optreden en dat scheelt weer aanzienelijk veel wachten in de queue vd random dungeon thingy..maar lees je ff in op wowwiki en google beiden classes ff met het woord arena erachter voordat je je keus maakt,weet je zeker dat je de class hebt gevonden die het beste bij je past..

maar om je vraag te beantwoorden,ik zou voor de mage gaan maar dat komt vooral omdat ik toch meer een pvp fan ben en al een gegearde healer heb.. ennuh als je toch voor de priest gaat zou ik als healer gaan..ook in pvp,shadow gaat m niet helemaal worden tenzij in battlegrounds..niet in de arena
ShadowBumble schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 05:04:
[...]

Over het algemeen wel maar op het moment dat er recommend staat achter je realm kijkt men niet naar wat voor server het is. De meeste zien het dan ook als een RP Server Primairly en PVP als 2de.

Hoe dan ook gister zoals ik al zei mijn Night Elf Priest omgetoverd to een Prachtige Belf Priest, en gelijk de bg's ingedoken en wat instances gedaan.

Wat een verschill zeg eerste de beste BG die ik in kwam ( AB in dit geval ) Gelijk AB Perfection en de 6 min achievement gehaalt. En zowaar een BG met communicatie ? Tactics ? en mensen die dingen defenden ? Erg scary shit man.
haha ja he?! op mijn server is het kwa AB & WSG echt huilen..8 vd 10 potjes verlies je gewoon en samenwerken is een naar woord :S in het begin had ik ook allemaal macro's gemaakt met tactics maar daar wordt toch niet geluisterd en het potje eindigt altijd wel met iemand die alliance sucks roept ofzoeits..dus de macro's heb ik maar opgegeven en ik doe gewoon mn ding in ab & wsg zelfs als er 10 hordies op me afkomen..heb ik in iedergeval de vlag verdedigt haha maar het is af en toe echt te erg..zelfs de meest slechte tactieken zouden nog effect hebben (van vlag naar vlag zergen met een groep) maar tactieken is geloof ik een vies woord haha

daarintegen wint in mijn battlegroep de Alliance wel 8 van de 10 alterac valley potjes :S en gisteren zowaar naar wat gespamm in de /bg de Alterac blitz achievement gehaald..meerdere malen in de /bg geroepen dat ze niet moesten stoppen tot ze voor de deur van Drek'thar waren,onderweg niet moesten stoppen om het gevecht aan te gaan en niet drekk moesten pullen..eenmaal bij ome drek alle tanks gemarked en zn ass gewooped..stond best wel perplex vd samenwerking net als jij haha :P

maareh je bent dus vd alliance naar de horde gegaan? ik ben eigelijk een beetje opzoek naar een Rp-pvp server waar de verhoudingen een beetje gelijk liggen,overmacht is leuk natuurlijk van de andere kant maar dat ken ik nu wel..moet je toch als een soort van training zien haha

"Easy training--> hard war , Hard training--> easy war"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RichardvdD schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:27:
Hoe is je resto gear dan? En is het je mainspec? Als resto zou ik die totem niet kopen en andere bruikbare items kopen. De i245 totem is goed genoeg en is 100% actief.

En mana problemen in een heroic.. dan gem/gear je je shaman denk ik verkeerd? En moeilijk doen over chain heal in heroics, tja. In heroics is chain heal alleen maar belangrijk voor de melee die in een whirlwind blijft staan ofzo, voor de rest kan je riptide gebruiken en tijdens een tidal proc een healing wave of een lesser healing wave gebruiken. Zoveel aoe healing is er niet nodig.
Zoveel gems kan ik niet kwijt en absoluut het geld niet voor de epic gems (veelal die blauwe of anders zelfs groen), meeste is wel int/sp en mp5 gems. linkje naar armory, helm is nog erg fout :X en verkeerde totem (was aan gearwisselen). Gebruik altijd de riptide->healing wave, anders spam met lesserhealing (maar probeer tital wave altijd up te hebben). Reden dat ik die chainheal gebruik is de triumph totem, die proc'ed op chainheal.

Ik speel ook regelmatig op mijn resto druid, nu heb ik nog een relatief kleine mana pool maar die inervate elke 3 minuten verslaat die mana totem met 5min cooldown met gemak.
TheNiker schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:30:
Omdat er te weinig resto shamans zijn :) Maar mana issues? hoe krijg je dat voor elkaar in hc's?

Volgens de armory heb ik 536 mana regen.

Maar haal je totem voor je resto spec van de triumph emblems.
http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=47665
Kaal heb ik 306/213, zonder watershield of totem (ik gebruik vaker die healing totem). Ik dacht dat ik richting 530/380 ofzo zat met shield en totem. Maar zeker als ik de 'wat mindere' parties kom waar agro nonstop de hele party rond gaat vliegt mijn mana erdoorheen.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 09:38 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:23:
Gisteren niet veel gebeurd.

De Daily was Noth the Plaguebringer. We hadden snel een PuG groep bij elkaar alleen 1 retard. De Partyleader was iemand met ervaring en kicked de retard ter plekke. Noth was een eitje. Initieel deed ik 1600 DPS op de adds maar ik was dan ook niet echt mijn best aan het doen.Op Noth deed ik met het in de gaten houden van mijn rotatie, het poppen van mijn combustion en trinket zo'n 1000 DPS beter tot rond de 2700 DPS. Ik vind dit echter nog verre van goed en tevreden. De hoogste DPSer deed 4000 van de raidgroep, de rest zat net boven me en twee of drie zaten in het 3k gebied. Maar toch vond ik het mager.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik misschien maar 1 of 2 keer iemand heb gezien die in de 5k DPS scoorde op onze server en niemand die in de 6k scoorde of hoger. ANyhoo's more emblems, zit op iets van 38 emblems of frost. op naar de 60. :)
Ik heb even je Armory bekeken, want volgens mij kan je ook hoger komen met je DPS.

Qua gear vraag ik me af of je een hit-trinket hebt. Als je geen Shadowpriest of Boomkin in de raid hebt, moet je op 17% hit zitten voor raidbosses. Je zit nu op 15,3%.
En als je 1 van die 2 spelers hebt, hoef je maar op 14% te hebben. Ultiem is dus 2 sets te hebben (afgemeten met gems), 1 met 14% en 1 met 17%.
Je bent trouwens Alliance, als je dan een Draenei in je groep hebt, mag je nog een procent eraf halen.

Vervang je metagem. Gebruik de 21crit rating + 3% extra crit damage.
Doe een andere enchant op je Chest, gebruik 8 of 10 stats, afhankelijk van het geld dat je erin wilt stoppen.
Je mist een 'enchant' op je broek. Gebruik de 50sp + 20spirit.

Verander je Fire spec op een aantal plekken:
- geen punten in Improved Fire Blast
- extra punt in Burnout
- punt uit Magic Absorption in Student of Mind
Vervang je Glyph of Scorch (is veranderd 1 of 2 patches terug, geeft nu alleen 20% extra dmg op Scorch) door Glyph of Molten Armor.
Je crit is wat laag. Probeer minimaal voor 30% fire crit unbuffed te gaan.

Qua rotatie van spells:
Living Bomb, 1x Scorch (als je geen Affli Warlock in je groep hebt zitten) en dan Fireballs met Pyro's op HotStreak procs. Living Bomb en Scorch verversen waar nodig.
Met AoE: Living Bomb op alle targets, Flamestrike hoogste rank + 1 rank lager, Blizzard en ververs LB's als je targets nog zo'n 10sec te leven hebben. Anders Blizzard.

Het zijn geen pro-tips, maar ze zullen je zeker meer DPS gaan geven.
Met jou gear moet je zeker de 4k kunnen halen. Mijn Mage zit op ongeveer 5k single target en 7k met een beetje AoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Healing wave zuipt ook enorm veel mana. Een LHW is dan wel effectiever, ookal is de casttijd bijna hetzelfde. Hoge crit kans dus de heal is vaak hoog genoeg, en je crit geeft 10% minder damage aan de persoon die je healed. Ik heb het dan over heroics healen, in raids doe ik ook altijd HW en nooit LHW. Ik zou ook je LHW glyph omwisselen voor riptide glyph.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:11

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:33:

maareh je bent dus vd alliance naar de horde gegaan? ik ben eigelijk een beetje opzoek naar een Rp-pvp server waar de verhoudingen een beetje gelijk liggen,overmacht is leuk natuurlijk van de andere kant maar dat ken ik nu wel..moet je toch als een soort van training zien haha

"Easy training--> hard war , Hard training--> easy war"
Alleen op mijn Priest ;) Mijn Warrior/Druid/Rogue ( jaja een rogue gelevelled in mijn vakantie ) zijn nog Alliance en die blijven daar ook voorlopig.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:13

Graveheart

Say what?

Sinds gister dan eindelijk mijn Spriest op 70.
Moet zeggen dat het nog vrij vlot ging, met Heirloom Chest ,shoulders, mace en +spell trinket.

Beetje questen in de Borean Tundra, heerlijk.
Dat had ik wel een beetje gemist. Op de een of andere manier laat ik quests links liggen als ik eenmaal 80 ben.
Hoop er deze keer verandering in te kunnen brengen, want ik zou toch graag Loremaster op m'n Spriestje halen voordat Cata uitkomt.

Toch ook nog even een random Dungeon gepakt, UK.
Bij toeval een beginnende tank op lvl 80 erbij. Toch lekker.
Redelijke DPS kunnen doen, tot 1k op Ingvar geloof ik zelfs.
Wat me opviel, is dat je dus voor de dagelijkse random NR instance ook gewoon 2 x EoT krijgt.
Dat schiet dus lekker op, op weg naar 80. Met wat geluk kun je zelfs direct een tier item kopen als je dingt.

Tevens mezelf een Disc spec aangemeten, binnenkort maar de sprong naar het healen wagen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:42:
[...]

Ik heb even je Armory bekeken, want volgens mij kan je ook hoger komen met je DPS.

Qua gear vraag ik me af of je een hit-trinket hebt. Als je geen Shadowpriest of Boomkin in de raid hebt, moet je op 17% hit zitten voor raidbosses. Je zit nu op 15,3%.
En als je 1 van die 2 spelers hebt, hoef je maar op 14% te hebben. Ultiem is dus 2 sets te hebben (afgemeten met gems), 1 met 14% en 1 met 17%.
Je bent trouwens Alliance, als je dan een Draenei in je groep hebt, mag je nog een procent eraf halen.

Vervang je metagem. Gebruik de 21crit rating + 3% extra crit damage.
Doe een andere enchant op je Chest, gebruik 8 of 10 stats, afhankelijk van het geld dat je erin wilt stoppen.
Je mist een 'enchant' op je broek. Gebruik de 50sp + 20spirit.

Verander je Fire spec op een aantal plekken:
- geen punten in Improved Fire Blast
- extra punt in Burnout
- punt uit Magic Absorption in Student of Mind
Vervang je Glyph of Scorch (is veranderd 1 of 2 patches terug, geeft nu alleen 20% extra dmg op Scorch) door Glyph of Molten Armor.
Je crit is wat laag. Probeer minimaal voor 30% fire crit unbuffed te gaan.

Qua rotatie van spells:
Living Bomb, 1x Scorch (als je geen Affli Warlock in je groep hebt zitten) en dan Fireballs met Pyro's op HotStreak procs. Living Bomb en Scorch verversen waar nodig.
Met AoE: Living Bomb op alle targets, Flamestrike hoogste rank + 1 rank lager, Blizzard en ververs LB's als je targets nog zo'n 10sec te leven hebben. Anders Blizzard.

Het zijn geen pro-tips, maar ze zullen je zeker meer DPS gaan geven.
Met jou gear moet je zeker de 4k kunnen halen. Mijn Mage zit op ongeveer 5k single target en 7k met een beetje AoE.
Hey, enorm bedankt voor de tips. :)
Ik zal vanaaf wat sleutelen aan mijn mage om de DPS omhoog te krijgen. (die enchant wat ik mis op mijn broek schaam ik me wel voor. :X )

Overigens is het zo dat ik er altijd over zat te denken om mijn Sundail of the exhalted te vervangen voor een hit trinket. Ik heb de emblems al maar twijfelde erover omdat er een use ability of de hit trinket zit van de truimph emblems. maar de beslissing is nu toch wel gevallen. (trinket heeft +128 hit)

[ Voor 6% gewijzigd door Auredium op 14-01-2010 10:01 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:34:
Kaal heb ik 306/213, zonder watershield of totem (ik gebruik vaker die healing totem). Ik dacht dat ik richting 530/380 ofzo zat met shield en totem. Maar zeker als ik de 'wat mindere' parties kom waar agro nonstop de hele party rond gaat vliegt mijn mana erdoorheen.
Je issue is gewoon je gear volgens mij. Vroegah kun je de makkelijke normal heroics prima beginnen met 1200 SP, HoL was wat lastiger en daar wou je wel 1700 voor hebben ongeveer. Maar omdat iedereen tegenwoordig healers met 2k+ SP gewend is nuked men er maar op los. Daardoor moet je als healer veel harder healen en raak je OOM.

Maargoed, als healer zit je in no time in de ilevel 32 zooi, komt vanzelf :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister lekkere party in Violet Hold:

Death Knight tank,
Paladin dps,
Warrior dps,
Warrior dps,
Paladin healer.

Lekkere buffs dus en kwam met m'n crappy gear op mijn fury-warriort toch rond de 3k dps uit. Ik begin het idee te krijgen dat ik met de warrior betere dps kan doen dan met mijn hunter als ze op hetzelfde gearniveau zitten. Of dat ook zo is, zal wel blijken denk ik. Ik begin de warrior steeds leuker te vinden in ieder geval. :D
redfoxert schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:18:
[...]

Nooit geweest en zal waarschijnlijk ook nooit komen. Enige wat je kan doen is een reguliere hyperlink :)
Firefox + Greasemonkey addon + Wowhead Tooltip Links = WoW pop-ups op dit forum. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:31:
Gisteren ook niet veel gedaan helaas..

Eerst even mn nieuwe belt van Frost Emblem's gevuld met een Nightmare Tear en 2x 20 AGI gems. Zit nu op zon 4140 AP, 39.7% Crit, 332 Hit, 28 Expertise, 708 ArP en 435 Haste.. lekker stats al zeg ik het zelf.
Moet denk ik meer op AP/Haste gaan focussen aangezien ik daar denk ik meer DPS van ga doen op dit moment, ben namelijk Hit/Exp soft-capped en met mn Trinket proc ben ik ook ArP capped :P

Maar voor de raiders, hoe doen jullie Rogue's het in de raid? Ik bedoel, ik top wel de DPS meters (op de meeste fights althans) maar vind het niet zo overweldigend zoals eerst. En nu helemaal dat Assassination is generfed en Combat een klein beetje, heb ik het idee dat we eerder in de Top5 blijven dan constant in de Top3. Het klopt wel dat we buffs brengen, maar andere Classes kunnen die ook doen, doen dezelfde DPS en zijn veelal ook nog een Ranged Classes :Y)
met 6x lvl 213 item (oa. webbed death in OH), 2x 219 item en rest 232 uit badges/icc heroics laatst guild geholpen terwijl ik eigenlijk niet meer raid. zit zelfs (zwaar) onder de expertise cap atm, maar nogsteeds topte ik de meters tov. pure dps classes met iLvl 245+ gear.
Wanneer het een beetje meezat op rotface haalde ik zo'n 5.6-5.9k dps.
hangt ook wel erg af van raid setup moet ik zeggen:
1x pally
2x shammy waarvan 1 hancy
1x prot warrior (dus commanding shout)
1x blood DK als buffs voor mij.
Ik raid eigenlijk al niet meer sinds begin van Ulduar en dus viel mij dit alles nog enorm mee, ik had gedacht veel zwaarder geraakt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Kaap schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:05:
[...]

In het weekend begint op Al'Akir de queue inmiddels al om 15:00. Heel erg...

Maar ja, transfer opties zijn ook weer niks, van de ene extreme naar de tegenovergestelde.
Het ligt eraan wat je normaal op een server doet. Minder populated hoeft niet zo erg te zijn als je gebruikt maakt van die nieuwe dungeon tool of in een fatsoenlijke guild zit. Maar als je veel PuG'd dan is het een ander verhaal.

Ik was twee weken terug al naar Al'Akir getransferd, maar heb alweer gebruik gemaakt van de Free Character Migration en zit nu op Auchindoun vanwege die belachelijke queue's en lag in de meest absurde plekken.

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:35
Hydra schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:54:
[...]

Je issue is gewoon je gear volgens mij. Vroegah kun je de makkelijke normal heroics prima beginnen met 1200 SP, HoL was wat lastiger en daar wou je wel 1700 voor hebben ongeveer. Maar omdat iedereen tegenwoordig healers met 2k+ SP gewend is nuked men er maar op los. Daardoor moet je als healer veel harder healen en raak je OOM.

Maargoed, als healer zit je in no time in de ilevel 32 zooi, komt vanzelf :)
ik heb 34k mana unbuffed ofzo.ik kan me echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst oop was. ik heb sliver of ice trinket en dat samen met divine plea kan ik bijna niet oop. ook iets van 500mp5 unbuffed gewoon lekker int stacken, makkelijk en handig voor mana :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren reset, dus nieuwe week, nieuwe kansen.
Er stonden 2 raids naar ICC10 op de agenda, maar voor 1 van die raids waren uiteindelijk 20 mensen signed. Dus we konden 3 raids maken.
Alleen... de 1e groep is sowieso een vaste groep. De 2e is ook een raid waar meerdere mensen 'prioriteit' hebben, omdat er voor patch 3.3 een inschrijflijst op het forum stond, en ik was iets te laat daar en was maar reserve. Dus voor mij werd het de 3e groep, beetje de 'leftovers' kwam het over.
Met respect naar alle die hun best gedaan hebben, was het gewoon een groep die gewoon minder ervaring heeft.

Ik ging met m'n Mage mee.
1 Tank was een iets undergeared Druid, de andere een ToC10+ geared Pala, maar het werd de 1e keer ICC10 voor hem.
De healers bestonden uit een altijd-iets-underperforming Druid, een vrij nieuwe Shaman alt en een mainspec-Elemental Shaman. Eén wipe op de trash voor de 1e baas, door de bekende grote collecties van botten. De nieuwe tank liep richting de 2e in die smalle doorgang, terwijl de wel-ervaren undergeared Druid op de 1e verzameling botten afliep. Beide kwamen tot leven dus, wat lastig is als je niet de beste healers bij je hebt.
Marrowgar ging dramatisch. De Druid viel meerdere keren dood neer door te weinig healing. DPS ging dood op de spikes door het missen van genoeg healing. De nieuwe tank liep alle kanten op, behalve de goede, maar hij had een goed excuus: niemand had hem verteld waar te staan. Mensen die op de meest vreemde plekken stonden, zodat we spikes niet konden DPS-en of ze niet gehealed konden worden.
Dus we hadden zo'n 4 wipes, waarop ik zei dat ik m'n Druid zou pakken. Voor Saurfang zou ik wel weer omswitchen, indien nodig en indien we er wel zouden geraken.
Volgende try ging het prompt goed. De Shaman met mainspec Ele ging weer naar die spec. Ik stond met zo'n 3,5k HPS ver boven de andere 2.

Lady Deathwhisper werd wel een one-shot, maar niet de mooiste kill die ik gezien heb. Twee doden, teveel DPS op de baas waardoor we meerdere adds hadden toen de baas geactiveerd werd. In D&D staande DPS, etc.
Hier mocht ik een mooie nieuwe healing belt looten. De gear wordt wel leuk op deze char!

Gunship was ook een one-shot, maar dat is moeilijk fout te doen vind ik. De Druid tank pakte de Alliance baas elke keer op, en hij was lastig in leven te houden. Soms verloor hij gewoon 25k hp, ook al was ik alles op hem aan het spammen. Een combinatie van wat combat resses en andere trucs (hij viel naar beneden, even later was hij er weer, wtf?) zorgden ervoor dat we het wel haalden.

Mage weer gelogd. Op Saurfang meerdere keren de baas laten resetten, vooral door het missen van taunts. Uiteindelijk aan het einde van de raid toch nog hem kunnen doden. Moge zijn ziel op de eeuwige Nagrand jachtvelden rusten.

Na de raid nog snel Sartharion gedaan met m'n Druid, dat was de weekly raid. Ik heb de 153sp, kans op manaregen Trinket gekocht, aangezien ik nog met een +73 spirit ilevel 200 trinket rondliep. Iemand nog goede tips voor m'n boom?

PS: Head enchant koop ik vandaag; die kocht ik laat na de raid en HS stond op cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:33:
haha ja he?! op mijn server is het kwa AB & WSG echt huilen..8 vd 10 potjes verlies je gewoon en samenwerken is een naar woord :S in het begin had ik ook allemaal macro's gemaakt met tactics maar daar wordt toch niet geluisterd en het potje eindigt altijd wel met iemand die alliance sucks roept ofzoeits..dus de macro's heb ik maar opgegeven en ik doe gewoon mn ding in ab & wsg zelfs als er 10 hordies op me afkomen..heb ik in iedergeval de vlag verdedigt haha maar het is af en toe echt te erg..zelfs de meest slechte tactieken zouden nog effect hebben (van vlag naar vlag zergen met een groep) maar tactieken is geloof ik een vies woord haha
Dat is me op Anachronos ook opgevallen. Warsong battleground guest voor +/- 3000 xp. Je moet één van de BG winnen. De players rennen gewoon wild naar het midden toe. Horde players staan daar gegroepeerd netjes te wachten en killen de Alliance één voor één. Na een paar keer ben ik maar gestopt.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gekheid schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:16:
ik heb 34k mana unbuffed ofzo.ik kan me echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst oop was. ik heb sliver of ice trinket en dat samen met divine plea kan ik bijna niet oop. ook iets van 500mp5 unbuffed gewoon lekker int stacken, makkelijk en handig voor mana :)
Pala en druid hebben een erg handige mana-panic button. Die 5 min cooldown van shaman (welke dacht ik maar 18% ofzo geeft) heb je nagenoeg niets aan. Zet je hem neer voor je party, lopen ze toch weer door naar de volgende mobs :+ Gevechten met AoE (waar ik ook geraakt wordt) blijf ik redelijk bij, doordat die watershield steeds wat mana geeft.

Eerst mijn druid eens naar de 80 trappen, eens kijken hoeveel verschil er tussen die 2 zit (en priest heb ik ook nog, maar die moet nog 15 lvls).
HawVer schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:21:
Dat is me op Anachronos ook opgevallen. Warsong battleground guest voor +/- 3000 xp. Je moet één van de BG winnen. De players rennen gewoon wild naar het midden toe. Horde players staan daar gegroepeerd netjes te wachten en killen de Alliance één voor één. Na een paar keer ben ik maar gestopt.. :P
Warsong is toch cross-realm BG?

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:54:
[...]

Hey, enorm bedankt voor de tips. :)
Ik zal vanaaf wat sleutelen aan mijn mage om de DPS omhoog te krijgen. (die enchant wat ik mis op mijn broek schaam ik me wel voor. :X )

Overigens is het zo dat ik er altijd over zat te denken om mijn Sundail of the exhalted te vervangen voor een hit trinket. Ik heb de emblems al maar twijfelde erover omdat er een use ability of de hit trinket zit van de truimph emblems. maar de beslissing is nu toch wel gevallen. (trinket heeft +128 hit)
Velbekommen ;)

En iedereen kan weleens iets over het hoofd zien :)

Hit trinket is een mooie, als je de hit mist. Ik denk dat jij met die trinket iets over de cap zal komen, maar dan kan je gems vervangen naar pure spellpower, of spellpower/haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Mektheb schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:19:
Ja inderdaad dat zou wel :)

Mages onderons ! , Gistere Rotfface down niet al te moeilijke encounter op 25man..
Maar Festergut duidelijk een DPS race, 2% wipe 1% wipe 7% wipe.

Inderdaad DPS was te laag, met name die van mij ik kwam niet boven de 6k/7k uit.
Hebben andere mages ook probleme? zo stonden de mages uit mijn guild die allemaal 258 + 245 gegeared zijn ( ik bij lange na niet ) ook op de 9e 10e plek, en ik op de 15e echt maar NET boven een pally tank.

Waarschijnlijk worden wij als arcane zo gegimpt door dat geloop en geren, dat ik misschien maar fire moet proberen ?..Want op dingen zoals Saurfang / Rotface doe ik wel 8k +....
Ook me gear is niet optimaal maar toch..had niet verwacht ik zo erg zou zuigen moet ook zeggen ik ook bijna elke fight 3x overmoet geven wat me hele rotatie en dps ook verpiept.
Nogmaals iemand ? :P gistere ging de dps wel omhoog helemaal op rotface maar Festergut blijft een loop partij wel iets beter maar niet super heb tuskars vitality op me boots gedaan helpt wel wat in seconden sneller ergens zijn na blink maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:32:
[...]

Nogmaals iemand ? :P gistere ging de dps wel omhoog helemaal op rotface maar Festergut blijft een loop partij wel iets beter maar niet super heb tuskars vitality op me boots gedaan helpt wel wat in seconden sneller ergens zijn na blink maar toch
Ik heb Festergut niet met m'n Mage gedaan, maar ken het gevecht wel.
Volgens mij maakt Fire of Arcane daar niet uit. Met Fire heb je niet meer instant spells (alleen Living Bomb, maar dan moet ie net afgelopen zijn, en Fire Blast, maar dat is een standaard spell). Met Arcane heb je tenminste een 3sec cooldown instant spell.
Denk dat het gewoon erg moeilijk voor een Mage is om hoog te komen daar. We hebben nu eenmaal vooral spells met cast-tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Na eergisteren een supersaaie raid avond te hebben gehad waarbij we eigenlijk Festergut in ICC zouden gaan doen maar 1 persoon te kort kwamen (niet eens trash gedaan waardoor ik _nog steeds_ 90 rep nodig heb voor honored). In plaats daarvan hebben we een uur na start van de raid maar weekly raid gedaan in Ulduar (razorscale). Dat beviel mensen schijnbaar zo goed dat we het gister eens dunnetjes over hebben gedaan voor andere mensen/alts en vervolgens verder zijn gegaan in Ulduar. Vrij weinig mensen hebben Ulduar gedaan in onze guild maar we zijn wel overgeared voor uld10 (gemiddeld zitten mensen rond i230 avg.). Uiteindelijk hebben we naast FL en Razorscale ook Ignis, XT, Iron Assembly (oid), en Kologarn (sp?) gedaan. Alles 1shotted met over het algemeen gezien vrij weinig deaths. 1 bepaalde priest heeft tot 2 keer toe zand mogen happen en 1 pala besloot om bij Kologarn zijn voeten aan te vallen (oftewel van de rand te pleuren).

Mijn eerste alt levelen gaat wel ontzettend traag zo met al die raids tussendoor. Gisteren wederom niet de mogelijkheid gehad om er eens lekker voor te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:21:
[...]

SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:21:
[...]

Warsong is toch cross-realm BG?
ja wsg is Cross-Realm dus ipv "Op Anachronos" bedoel ik eigelijk "In onze Battlegroup" was voorheen Nightfall en nu geloof ik Cruelty hehe

hadden toen het Cross-realm gebeuren net was ingevoerd helemaal geen problemen met Wsg & AB maar juist met AV toen :S toen hadden we nog last van de "Molten core" premades.
was toen een soort van Addon (Horde only) waarmee je als Raidgroup-premade-style alterac valley kon joinen,maar dat was nog niet het ergst..het waren allemaal Russen :S nou heb ik persoonlijk niks tegen bevolkings groepen maar al die gekke tekentjes in je chat werd je knetter gek van,kwam geen fatsoenlijk woord engels uit..op dat "KeK" na dat ooow wacht ff das geen engels das orcisch haha :P maarja die zijn allemaal gedeporteert naar hun eigen servers nu..:) en werd de wereld en de balans omgekeerd:

Alliance masters in : AV & Wintergrasp & Isle of Conquest
Horde masters in : AB & WsG & Eots

-Strand of the ancients is ongeveer 50%..ooow p.s. met bovenstaande bedoel ik op de Anachronos server en onze battlegroup,niet dat het er op alle servers zo aan toe gaat,ligt net aan de balance tussen horde en alliance etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Na de raid nog snel Sartharion gedaan met m'n Druid, dat was de weekly raid. Ik heb de 153sp, kans op manaregen Trinket gekocht, aangezien ik nog met een +73 spirit ilevel 200 trinket rondliep. Iemand nog goede tips voor m'n boom?

PS: Head enchant koop ik vandaag; die kocht ik laat na de raid en HS stond op cooldown.
Je kan betere gems in gear doen om te beginnen, en +81 spell power op je staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren goeie raids.

Eerst 10 man icc op mijn main. 0 wipes, incl professor.

Daarna op mijn alt dezelfde instance, daar t/m Festergut gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avance schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:44:
[...]

Je kan betere gems in gear doen om te beginnen, en +81 spell power op je staff.
Meh, ga geen 2000g uitgeven aan gems voor 3spellpower meer per gem. Epic gems are overrated. Misschien alleen nodig als je hardcore speelt en/of hardmodes doet.
Staff enchant heb je gelijk in.
Zag ook dat ik een enchant op m'n cloak mis O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:38:
[...]

Volgens mij maakt Fire of Arcane daar niet uit. Met Fire heb je niet meer instant spells (alleen Living Bomb, maar dan moet ie net afgelopen zijn, en Fire Blast, maar dat is een standaard spell). Met Arcane heb je tenminste een 3sec cooldown instant spell.
Denk dat het gewoon erg moeilijk voor een Mage is om hoog te komen daar. We hebben nu eenmaal vooral spells met cast-tijd.
Ja dat dacht ik al, alleen is het kut als je dan te horen krijgt de ranged hun dps moet uppen van je raidleader en de melee lekkker zich kapot staat te nuken, grrr :P
maar goed speed pots mee en het werkt al iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Avance schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:06:
[...]
Het ligt eraan wat je normaal op een server doet. Minder populated hoeft niet zo erg te zijn als je gebruikt maakt van die nieuwe dungeon tool of in een fatsoenlijke guild zit.
Een minder populated server kan ook erg lastig zijn voor een guild die zich richt op progress. Je recruitmentpool is veel kleiner dan zon topserver. Komt ook nog eens bij dat een trend van laatste 6 maanden is dat veel goede spelers juist migreren naar de top pve progress servers om daar progress guilds te gaan joinen. (Outland, Grim Batol, Frostmane, Al'Akir, Silvermoon, Ravencrest, Kazzak om even aantal servers aan te duiden). Die kleinere recruitmentpool moet je dan ook nog proberen de beste eruit te vissen.

Verder is een low pop server duurder in zijn economie, wat er weer voor zorgt dat je meer gold mag verzamelen. En een drukkere server vind ik veel gezelliger/actiever ook.

Ja, ik zou niets anders willen dan op een ramvolle server spelen dus enigszins kies ik voor de nadelen, maar te lange queues vind ik ook vervelend, 10 minuten wachten heb ik geen probleem mee.

Dus ja, eigenlijk moeten er van Al'Akir gewoon effe 1500 man opzouten, dan is alles weer goed _/-\o_ Als de NL guild op de server nou ook migreert, Zwaar van de Kaart heet die guild _O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:02
RichardvdD schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:27:
[...]

En mana problemen in een heroic.. dan gem/gear je je shaman denk ik verkeerd? Ik kan wel 10 minuten chain heal blijven spammen zonder oom te gaan. En moeilijk doen over chain heal in heroics, tja. In heroics is chain heal alleen maar belangrijk voor de melee die in een whirlwind blijft staan ofzo, voor de rest kan je riptide gebruiken en tijdens een tidal proc een healing wave of een lesser healing wave gebruiken. Zoveel aoe healing is er niet nodig. Ik gooi altijd een earth shield op de tank met een healing stream totem en ga dan internetten :*)

Gisteren ToC10 en 25 gedaan op mijn shaman, ToC10 gefailed (de eerste keer ooit) door een slechte setup en slechte spelers. Daarna direct ToC25, alles onshot tot en met Anub. Berserk op ongeveer 5% :( Helaas niks gedropt/gewonnen. Ik wil nou echt eens af van m'n i200 schild :+
In Pit of Saron dropt een ilvl 219 healing shield, ik heb er op mijn paladin een run of 8 a 9 voor moeten doen voor ie eindelijk dropte. Een vrouwlijke guildy van mij heeft er ondertussen al 20 runs opzitten en heeft het schild nog nooit zien droppen :( (daar ging ook direct mijn theorie dat vrouwen altijd geluk hebben in het spel.....OF de uitzondering bevestigd de regel :D)

Ik heb een jaar rond gelopen met ilvl200 schildjes (tank en holy) en pas sinds de nieuwe dungeons heb ik eindelijk een upgrade te pakken, op de een of andere manier dropt er nooit een schild in raids als ik mee ben, of er dropt een holy schild maar dan ben ik tank en is er een healer mee, dus heb ik geen prio. Frustrerend, maar aan de andere kant bieden nieuwe schildjes niet extreem veel stats verbeteringen met zich mee, dus dat schild uuh scheelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Duurder in economie werkt zoveel in je voordeel als nadeel. Recruitment pool maakt ook weinig uit. Ik speel op een lol-pop realm, maar er zijn genoeg serieuze, actieve raiding guilds te vinden aan de alliance kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
ik vrees al met grote vrezen de lvl80 ding van mijn 2e paladin (retri) met al die gearcheckers die rondgaan.
Nu in de lagere leveltjes werkt het LFG systeem prima afgezien dat je meer dan een uur moet wachten voor 1 dungeon. Maar aangezien iedereen daar nog in quest greens/blues rondloopt is daar niets aan de hand.
Als mijn pally straks lvl80 dinged zal ik wel weer uit menig groep gedonderd worden vanwege mijn quest blues/greenies.
Tuurlijk ga ik eerst de normals doen maar als daar ook direct weer queues van een uur voor een dungeon staat is die lol natuurlijk snel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:52:
[...]

Meh, ga geen 2000g uitgeven aan gems voor 3spellpower meer per gem.
1-2 Heroic runs en je hebt een epic gem al bij elkaar. Die koop je voor 10 emblems. Sowieso ben je niet echt slim bezig als je je gems van AH koopt voor 100-200g, er zijn zoveel mogelijkheden om ze zelf te maken (JC/Alch) of te kopen (honor/emblems). En 4 spellpower klinkt niet vel maar wel als het om 20+ gems gaat. Dan scheelt het al snel 100 spellpower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:38:
[...]

Ik heb Festergut wel gedaan met mijn Arcane Mage. Ik zou gewoon Arcane blijven, blijft de hoogste DPS spec hier. Zodra je 2x T10 kan kopen meteen doen. De DPS increase door de haste buff "Pushing the Limit" is super. Die blijft bijna continu actief. Het enige moment waarop je echt moet lopen is wanneer je onder een spore moet staan, maar dat mag niet meer dan 2 seconden lopen zijn. Anders is de positionering van je ranged niet goed.

Ik haal de 6/7K dps daar wel op 25 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik haal altijd met me stonekeepershards honor, en met me honor > gems..
en met me emblems of triumph haal ik weer heroism en weer > gems...
Ik mail de gems naar me maatje uit de guild zonder text en uitleg krijg ik al de gems die ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ossi schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:57:
[...]

In Pit of Saron dropt een ilvl 219 healing shield, ik heb er op mijn paladin een run of 8 a 9 voor moeten doen voor ie eindelijk dropte. Een vrouwlijke guildy van mij heeft er ondertussen al 20 runs opzitten en heeft het schild nog nooit zien droppen :( (daar ging ook direct mijn theorie dat vrouwen altijd geluk hebben in het spel.....OF de uitzondering bevestigd de regel :D)
Deze gok ik?
http://www.wowhead.com/?item=49821

Deze heb ik uit de HC al gehaald, greedroll met 23 gewonnen :P
http://www.wowhead.com/?item=50227
Maar mijn huidige shield (lvl200 blauw) gecombineerd geeft minder stats dan de staff die ik nu heb.

Dat wordt maar berg PoS normal draaien dan :D (healen gaat daar best goed, zolang ze snappen dat ze hellfire moeten interupten :P).
Carthrax schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:59:
ik vrees al met grote vrezen de lvl80 ding van mijn 2e paladin (retri) met al die gearcheckers die rondgaan.
Nu in de lagere leveltjes werkt het LFG systeem prima afgezien dat je meer dan een uur moet wachten voor 1 dungeon. Maar aangezien iedereen daar nog in quest greens/blues rondloopt is daar niets aan de hand.
Als mijn pally straks lvl80 dinged zal ik wel weer uit menig groep gedonderd worden vanwege mijn quest blues/greenies.
Zolang je laat zien dat je actief en goed bezig ben, is het vaak geen probleem. Pak altijd ToC eerst op, daar zit flink wat plate upgrades en wapens.

De heroics zijn niet veel anders qua wachttijden, veelal 10-20 minuten :)

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Meh, ga geen 2000g uitgeven aan gems voor 3spellpower meer per gem.
als je wekelijks een potje wintergrasp doet met de bijbehorende dail..ehh weekly's dan krijg je voor 20 minuutjes werk 12.000 honor kan je ook epic gems voor kopen..doen best veel mensen die gooien ze op de ah
Ossi schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:57:
[...]

In Pit of Saron dropt een ilvl 219 healing shield, ik heb er op mijn paladin een run of 8 a 9 voor moeten doen voor ie eindelijk dropte.
ja klopt is een leuk schildje alleen de looks ervan vind ik niet echt spellcaster like..meer een tank schildje ,lijkt een beetje op een soort van houten drakenkop,ziet er ruig uit en niet elegant zoals het ilvl200 badge shieldje haha ik had geluk,nog voor ik de loot table had dropte ie de eerste keer dat ik de instance healde D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

[...]

Meh, ga geen 2000g uitgeven aan gems voor 3spellpower meer per gem. Epic gems are overrated. Misschien alleen nodig als je hardcore speelt en/of hardmodes doet.
Staff enchant heb je gelijk in.
Zag ook dat ik een enchant op m'n cloak mis O-)
2000G vind ik overdreven. Je kunt via Stone Keeper Shard's honor kopen en van honor kan je epic gems halen, die laat je cutten door een JC voor ongeveer 15G en je hebt zowaar voor 15G een pic gem. Het kost tijd maar het heeft wel degelijk invloed.

[ Voor 0% gewijzigd door PerfektOne op 14-01-2010 11:13 . Reden: was al te vaak uitgelegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:08:
[...]

Deze gok ik?
http://www.wowhead.com/?item=49821

Dat wordt maar berg PoS normal draaien dan :D (healen gaat daar best goed, zolang ze snappen dat ze hellfire moeten interupten :P).

[...]
Die inderdaad :) Zoals je ziet is de droprate niet echt hoog te noemen, kan dus best zijn dat je er een hele tijd mee bezig bent :(
Een ander nadeel is dat ie van de eindbaas dropt dus makkelijk farmen zit er ook niet in. Ik heb met een aantal guildies al geprobeerd om Garfrost en Ick te skippen, maar dan is de tunnel naar de eindbaas dicht. Dus wij Ick killen, nog steeds dicht :( Garfrost en Ick moeten beide dood. Het is allemaal niet moeilijk op normaal met goed gegearde guildies, maar het kost gewoon tijd en na 10x die instance gedaan te hebben heb je het ook wel gehad daar. Ik kom er ook liever niet meer om eerlijk te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:03:
[...]
1-2 Heroic runs en je hebt een epic gem al bij elkaar. Die koop je voor 10 emblems. Sowieso ben je niet echt slim bezig als je je gems van AH koopt voor 100-200g, er zijn zoveel mogelijkheden om ze zelf te maken (JC/Alch) of te kopen (honor/emblems). En 4 spellpower klinkt niet vel maar wel als het om 20+ gems gaat. Dan scheelt het al snel 100 spellpower.
True, aan de epic gems van Emblems had ik nog niet gedacht. Ik doe echter niet zoveel heroics meer. Doe ze liever op m'n Warrior op het moment. Maar ik zal eraan denken als ik wat Emblems over heb :) Heb net een nieuwe headpiece gekocht voor 75 van die dingen.
WG doe ik alleen als het uitkomt.
Heb geloof ik nog een hoop (400+) stoneshards liggen, dus zal vanavond eens kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ja ja, nu weten we het wel hoe je goedkoop aan gems kunt komen. Denk ook aan de business van je WOW-medemens!

Door de winsten uit mijn JC kan ik bijna de chopper kopen dus blijf die gems aanschaffen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:10:

ja klopt is een leuk schildje alleen de looks ervan vind ik niet echt spellcaster like..meer een tank schildje ,lijkt een beetje op een soort van houten drakenkop,ziet er ruig uit en niet elegant zoals het ilvl200 badge shieldje haha ik had geluk,nog voor ik de loot table had dropte ie de eerste keer dat ik de instance healde D:
/slap

Ik ben het met je eens dat ie niet mooi is, maar mijn camera staat toch op de verste stand :)
Stats > Gear ;)
En daarnaast loop ik als paladin ook in een jurk, dus het maakt niet meer uit wat ik verder nog aan heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Ik ben momenteel mijn 79 Fire Mage aan het levelen.

Nu is mijn vraag of er mensen zijn die nog raiden in Fire spec en hoeveel DPS ze halen met bv. i245 gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ossi schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:13:
Die inderdaad :) Zoals je ziet is de droprate niet echt hoog te noemen, kan dus best zijn dat je er een hele tijd mee bezig bent :(
Een ander nadeel is dat ie van de eindbaas dropt dus makkelijk farmen zit er ook niet in. Ik heb met een aantal guildies al geprobeerd om Garfrost en Ick te skippen, maar dan is de tunnel naar de eindbaas dicht. Dus wij Ick killen, nog steeds dicht :( Garfrost en Ick moeten beide dood. Het is allemaal niet moeilijk op normaal met goed gegearde guildies, maar het kost gewoon tijd en na 10x die instance gedaan te hebben heb je het ook wel gehad daar. Ik kom er ook liever niet meer om eerlijk te zijn :D
En dan ook nog normal, dus ik verwacht geen imba geared mensen daar :( Zolang ze maar snappen hoe de bosses werken (ga achter die $%&*#*$( steen!!) en de gang levend doorkomen moet het wel haalbaar zijn :P

Blijft jammer dat je dan rondruppeld met 1h/shield, maar ga je casten 'magisch' verdwijnt je gear :(

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Avance schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:19:

Nu is mijn vraag of er mensen zijn die nog raiden in Fire spec en hoeveel DPS ze halen met bv. i245 gear.
*Points finger to sky.
Fire/Arcane waarbij veruit de meeste in Fire. Op 1 trinket momenteel na ben ik i213+ geared die vanaaf dus ook i213+ wordt. :)

Ik doe momenteel op Noth in Naxx10 2750 DPS ongeveer dus ik vermoet dat dat een goede indruk is. Maar zoals al eerder hier werd opgemerkt door iemand moet dat nog goed te verbeteren zijn. Ik zal vanaaf mijn mage eens wat ombouwen en hopelijk weer ik dan een raid in te sluipen voor een goede DPS te krijgen. Ik post hem dan hier wel even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:09
Menace_1981 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:16:
Ja ja, nu weten we het wel hoe je goedkoop aan gems kunt komen. Denk ook aan de business van je WOW-medemens!

Door de winsten uit mijn JC kan ik bijna de chopper kopen dus blijf die gems aanschaffen! :P
En uncut gems goedkoop op AH zetten >:)

Waar en hoeveel kan je Stonekeeper shards omzetten in honor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mensen hier de nieuwe armory al gezien? Voorbeeldje:
http://www.wowarmory.com/...ml?r=Executus&cn=Vulturex

Pwetty cool! Overzicht van alle nieuwe opties vind je op mmo-champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:31:
Mensen hier de nieuwe armory al gezien? Voorbeeldje:
http://www.wowarmory.com/...ml?r=Executus&cn=Vulturex

Pwetty cool! Overzicht van alle nieuwe opties vind je op mmo-champion.
Netjes, alleen erg jammer dat het flash is geworden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:37:
Hoe had je dat zonder flash willen doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

Hydra schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:37:
[...]

Java / Silverlight zou kunnen

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Avance schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:19:

De firewalls staan hier aan dus weet niet of je frostfire bent of fire. Arcane is op dit moment de beste DPS spec. Fire zit daar kort achter (6-8%). FFB ligt nog verder achter 10-12%. maar dat is natuurlijk wel afhankelijk van de hoeveelheid movement in de fight en multi target fights.

Ik gok dat je met een Fireball spec met Ilvl 245 gear uit zal komen op 6/7K dps. Ter vergelijking: een Arcane mage zal op 8-9K uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:37:
[...]

Waarom is dat zo jammer? Ik moet de eerste pc nog tegenkomen die wel wow draait maar geen flash aankan.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:37:
Hoe draait de huidige armory? :) Leuk dat er allemaal flashy zut is toegevoegt, het moet ook gewoon functioneel blijven. Wat heb ik aan het 'draaien' van mijn character, of het inzoomen?

Moet ik zeggen dat ik veelal die light armory gebruik, zonder allemaal CPU slurpende zut en gewoon info geeft die ik nodig heb.
SnoeiKoei schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:44:
Waarom is dat zo jammer? Ik moet de eerste pc nog tegenkomen die wel wow draait maar geen flash aankan.
Ken genoeg mensen die een 2de PC/laptop ernaast hebben voor armory/MSN/whatever zut, even getest hier en m'n 2de P3-800 vliegt nagenoeg nonstop 100% (onboard videozut).

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

In Wintergrasp staat een vendor buiten VOA die voor 35 shards een 2K honor token geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

De firewalls staan hier aan ...
Ik gok dat je met een Fireball spec met Ilvl 245 gear uit zal komen op 6/7K dps. Ter vergelijking: een Arcane mage zal op 8-9K uitkomen.
http://eu.wowarmory.com/c...r=Auchindoun&n=St%C3%B8rm

Ik ben momenteel full fire, ffb deed 200 minder dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Zumbaba schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:32:
Had eerder deze week nog een ander bizar voorval. Daily hc was Vh en ik was op mijn warrior mee als dps. we hadden druid tank, shammy healer, rogue en een mage. Tijdens de instance merkte ik ook al dat de tank problemen had met treat regen dus ik deed het wat rustig aan, praktisch geen lolstorm gebruikt en voornamelijk singletarget dmg. Pullde toch nog een paar keer aggro en zag mijn treat soms van 10k naar 40k (tank zen treat) in 1hit. Vond ik op zich al bizar.
Even gekeken naar buffs/debuffs, leek allemaal normaal.

Bij de laatste boss echter was ik van plan om wat langer te wachten om te engagen zodat ik niet te snel bij de tank zijn treat zou zitten. Maar ik wou juist targetten chargen toen ik ineens een aggro warning kreeg. Zonder ook maar enige uitleg stond ik ineens hoger qua treat dan de tank zonder de boss zelfs getarget te hebben. Heeft iemand enig idee hoe dit kan gebeuren? Ik vond het allesinds wel zeer bizar. En nee het was niet de teleport die de boss doet (die kwam 10sec later)
Rogue, trick & trade op vekeerde persoon of express om dat je ook extra dps hierdoor doet
Waarom geen moonkin, elemental shaman ?

[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 14-01-2010 11:56 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:45:
Hoe draait de huidige armory? :) Leuk dat er allemaal flashy zut is toegevoegt, het moet ook gewoon functioneel blijven. Wat heb ik aan het 'draaien' van mijn character, of het inzoomen?
Nou, hij toont in de eerste plaats de gear die je inderdaad draagt. En het is lang niet de enige toevoeging zoals je kunt lezen. Je character wordt ook nog eens geanimeerd als je dat wil, vind ik wel leuk.
Moet ik zeggen dat ik veelal die light armory gebruik, zonder allemaal CPU slurpende zut en gewoon info geeft die ik nodig heb.
Voor mensen met trage PCs heb je gewoon de light versie, zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ho ho ik hoor ineens dat arcane de beste dps spec? Ik was altijd zo'n fan van frost en heb geen zin om met de laagste dps spec rond te lopen... mijn mage is gisteren level 21 gedinged en wil toch wel gelijk de goeie talents besteden.. Wat moet ik nou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nivado schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:28:
[...]

En uncut gems goedkoop op AH zetten >:)

WG = 30 voor 2k honor,

En JC profit voor Chopper? :P Gewoon batterhilt farmen heb je hem in 1x op mijn server haha :D
Thrilled schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:09:
Ho ho ik hoor ineens dat arcane de beste dps spec? Ik was altijd zo'n fan van frost en heb geen zin om met de laagste dps spec rond te lopen... mijn mage is gisteren level 21 gedinged en wil toch wel gelijk de goeie talents besteden.. Wat moet ik nou doen?
Spec is past boeiend als je 80 bent en gaat raiden ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Mektheb op 14-01-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Frost blijven. Om te levelen blijft het nog steeds de beste spec, en neem direct de glyph waardoor je water elemental permanent wordt (vanaf lvl40-50 ofzo?).

[ Voor 83% gewijzigd door Divak op 14-01-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:55:
[...]

Rogue, trick & trade op vekeerde persoon of express om dat je ook extra dps hierdoor doet

[...]

Waarom geen moonkin, elemental shaman ?
Lage DPS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:01

Maduth

Probeersel

Ik ben net 40 geworden en ben zeer maar dan ook zeer tevreden over Frost... misschien wat minder dmg in instances maar voor solo perfect. Meerdere mobs tegelijk gaan prima... hoge overlevingskans. :+

Aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Arcane is momenteel inderdaad de beste dps spec zoals hiervoor uitgebreid staat.
Mijn mage lvl ik altijd volledig frost vanwege de survivability en de mogelijkheid om group quests te soloën.

Ook doe ik nog regelmatig heroics met mijn frostspec :) Merk dat in heroics mijn dps helemaal niet zoveel lager ligt met frost als met arcane, alleen op bosses merk ik dat ik gauw 2 a 3k dps minder doe maar ja, frost is gewoon leuker dan arcane :P Raiden doe ik wel arcane trouwens, maar het is mijn alt dus zo heel veel raid ie niet. Heb wel een aantal punten in arcane voor onder andere focus magic en clearcasting.

Zie Valeron @ doomhammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ossi schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:16:
[...]
Ook doe ik nog regelmatig heroics met mijn frostspec :) Merk dat in heroics mijn dps helemaal niet zoveel lager ligt met frost als met arcane, alleen op bosses merk ik dat ik gauw 2 a 3k dps minder doe maar ja, frost is gewoon leuker dan arcane :P
Tja, meeste mobs vallen toch al om voordat je echt dps kan doen. Als survival-specced hunter zou ik overal Serpent Sting en Black Arrow op moeten schieten voordat ik met m'n "rotatie" begin, maar dan zijn de meeste mobs al dood. Dus dat doe ik alleen op bosses. :P

Binnenkort maar 's hc proberen in BM-spec, ik moet nog een exotic pet naar 80 levellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Wat Richard zegt. Frost is de spec om te levelen. Je suurvivalability is het grootste waardoor je 'in the wild' en hele hoop mobs kunt oppikken en neermaaien zonder enige problemen en dus veel exp krijgt. Pas als je de dualspec krijgt op level 40 zou ik overwegen om een arcae of firespec te nemen voor als je een instance of raid in duikt. Het is zo dat Arcane en fire veruit meer DPS dan Frost doen maar je offert in feite daar heel veel van je defense op.

Zonder je frostspec heb je geen Ice Barrier, je armor is waarschijnlijk wat lager en je water elemental is foetsie. Voor levelen moet je frost hebben. Voor top DPS moet je Fire en vooral Arcane hebben. Houd je aan frost, probeer bij dual spec op level 40 dan een fire of arcane spec uit voor eventuele instances en raids. Als je dan level 80 dingt zul je als PvP-er de voorkeur aan frost geven maar als PvE-er zul je waarschijnlijk bijna altijd in je Fire/Arcane spec rondhuppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Auredium schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:31:
[...]

Wat Richard zegt. Frost is de spec om te levelen. Je suurvivalability is het grootste waardoor je 'in the wild' en hele hoop mobs kunt oppikken en neermaaien zonder enige problemen en dus veel exp krijgt. Pas als je de dualspec krijgt op level 40 zou ik overwegen om een arcae of firespec te nemen voor als je een instance of raid in duikt. Het is zo dat Arcane en fire veruit meer DPS dan Frost doen maar je offert in feite daar heel veel van je defense op.

Zonder je frostspec heb je geen Ice Barrier, je armor is waarschijnlijk wat lager en je water elemental is foetsie. Voor levelen moet je frost hebben. Voor top DPS moet je Fire en vooral Arcane hebben. Houd je aan frost, probeer bij dual spec op level 40 dan een fire of arcane spec uit voor eventuele instances en raids. Als je dan level 80 dingt zul je als PvP-er de voorkeur aan frost geven maar als PvE-er zul je waarschijnlijk bijna altijd in je Fire/Arcane spec rondhuppelen.
Ik vind dat Fire net zo goed en snel levelt als Frost, dit mede door Living Bomb>Firebreath>Flamestrike>Blast Wave>Flame Strike en dan eventueel nog Frost Nova>Cone of Cold>Blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Avance schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:39:
[...]

Ik vind dat Fire net zo goed en snel levelt als Frost, dit mede door Living Bomb>Firebreath>Flamestrike>Blast Wave>Flame Strike en dan eventueel nog Frost Nova>Cone of Cold>Blizzard
Hmm, ik heb altijd als frost geleveld. Als level 80 fire lig ik op mijzelf te snel plat bij de wat grotere mobs. Maarja, je kunt uiteindelijk ook een beetje hybriede worden. bij levelen en met regelmaat in je firespec een frostwave gooien.
Persoonlijk gesproken is een full fire of arcanespec toch een beetje raid dedication want je sacrificed een hele hoop van je survival abilitiy ten behoeve van je teamgenoten.

Maar goed, raiden is wat anders dan levellen. Persoonlijk vind ik een fire/arcane spec bij een level 80 mage niet alleen een DPS hoer ( :P ) maar ook een beetje dedication. Je moet beseffen dat zo'n speler zijn eigen resqueoptie verminderd ten behoeve van het team. Goed, je hebt nog iceblock (cooldown 4 minuten), Mirrorimages (cooldown 3 minuten) en Invisability (cooldown iets van 3 minuten ofzo? ) en Manashield (1 hit van een bos max) maar je moet neit vergeten dat de lange cooldowns ervoor zorgen dat in een bossfight je na het gebruik daarvan afhankelijk bent van het team om te overleven. Mirror Images pop ik meestal meteen voor de DPS, invisability word vaak gecanceled door een DoT dus je hebt dan uiteindelijk alleen iceblock (die is dan wel ultiem, zelfs tegen iedere bossability) en manashield (mja, dat is meer een kleine troost dan echt een hulpje, meer geschikt voor DoT en adds in raids dan de boss zelf).
Zelfs met volldige buff komt mijn HP pool niet boven de 22k uit. Dus als Iceblock weg is en invisability en mirror images nog 2 minuten cooldown hebben kan ik je verzekeren dat je je teamgenoten in een bossbattle heel hard nodig hebt als mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gewoon respeccen als je 80 bent en tijdens 't levellen voor een frost spec gaan. Frost geeft je betere survivability en control, en is erg mana efficient. Frost is in raids helaas niet viable op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Gisteren 2 nieuwe items gehaald na het doen van wat Arena games. Relentless haste belt en Furious legs. Heb nu 850 resilience. Speel nog arena op een laag niveau, want doe het ook pas een tijdje. gisteren 7-11 met een andere frostmage. Moet nog beter, maar ik ben nog te squishy.

[ Voor 75% gewijzigd door Carnagy op 14-01-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Auredium schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:51:
[...]

Persoonlijk vind ik een fire/arcane spec bij een level 80 mage niet alleen een DPS hoer ( :P ) maar ook een beetje dedication. Je moet beseffen dat zo'n speler zijn eigen resqueoptie verminderd ten behoeve van het team. Goed, je hebt nog iceblock (cooldown 4 minuten), Mirrorimages (cooldown 3 minuten) en Invisability (cooldown iets van 3 minuten ofzo? ) en Manashield (1 hit van een bos max) maar je moet neit vergeten dat de lange cooldowns ervoor zorgen dat in een bossfight je na het gebruik daarvan afhankelijk bent van het team om te overleven. Mirror Images pop ik meestal meteen voor de DPS, invisability word vaak gecanceled door een DoT dus je hebt dan uiteindelijk alleen iceblock (die is dan wel ultiem, zelfs tegen iedere bossability) en manashield (mja, dat is meer een kleine troost dan echt een hulpje, meer geschikt voor DoT en adds in raids dan de boss zelf).
Zelfs met volldige buff komt mijn HP pool niet boven de 22k uit. Dus als Iceblock weg is en invisability en mirror images nog 2 minuten cooldown hebben kan ik je verzekeren dat je je teamgenoten in een bossbattle heel hard nodig hebt als mage.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, als je op enigszins serieus level raid (fatsoenlijke pug +) dan zou je als mage nooit een klap van een baas moeten vangen tenzij je zelf domme fouten maakt. Of de tank is zojuist overleden, maar dan is het vaak toch al een wipe.

Voor het levellen, lekker de spec pakken die je het leukst vind spelen. Op level 80, of net iets hiervoor kun je dan langzaamaan eens gaan kijken wat voor spec het meeste damage doet. (Bij mij in de guild hebben we ook verschillende soorten mages in de raids, gewoon omdat ze dat leuker vinden spelen dan de spec die 'vandaag' de meeste damage doet. Breekt ons soms wel een beetje op in gevechten die harde dps verwachten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg ineens zin om mn lvl 10 mage uit het stof te halen haha :P ben niet zo'n lvler al iets van 4,5 jaar in wow en maar 2 lvl 80's waarvan mn lock ook een beetje stof staat te vangen totdat ik weer eens wat moet disenchanten haha,speel voornamelijk op mn pally :D me love him so much! (K)

heb wel wat altjes maar de meeste zijn niet echt noemenswaardig maarja worden vanzelf wel een keer 80 haha (denk niet meer voor het lvl 85 tijdperk) gisteren een moeilijke beslissing genomen,heb mn lvl 47 dwarf hunter gedelete en een nieuwe Night elf hunter gemaakt,wil hem toch ooit ook voor pvp gaan gebruiken en dan vind ik Shadowmelt toch wel wat cooler dan de Stone skin ability vd dwarfs..

Shadowmelt is echt leuk om mensen in een hinderlaag te lokken :D in combinatie met een Cat die ook in stealth kan kun je leuke geintjes uithalen :P dus dat was een beetje de motivatie achter de nieuwe hunter haha had op mn druid (ook laag lvl haha) 2x leather heirloom doorgestuurd om wat te lvlen..nu nog even goed zoeken naar een flesje motivatie en een potje met doorzettings vermogen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danidani
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-03-2013
Mektheb schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:09:
[...]

Spec is past boeiend als je 80 bent en gaat raiden ;)
Lol natuurlijk niet, je gaat toch ook niet levelen als Holy als je paladin bent?
Een goede Spec is een van de belangrijkste dingen, ook tijdens het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Danidani schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:24:
Lol natuurlijk niet, je gaat toch ook niet levelen als Holy als je paladin bent?
Spec is een van de belangrijkste dingen, ook tijdens het levelen.
Met ^^

Enige nadeel dat ik me helemaal blauw betaal aan dual specs op mijn alts :( En ik heb nog 4 characters in de wachtrij staan voor northrend flying + 2 x epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danidani
SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:26:
[...]

Met ^^

Enige nadeel dat ik me helemaal blauw betaal aan dual specs op mijn alts :( En ik heb nog 4 characters in de wachtrij staan voor northrend flying + 2 x epic.
Ach boeje neem je toch niet op ieder char een epic flier. Spec is belangrijker dan een mount imo.
En anders wacht je met dual spec en neem je gewoon een leveling spec, de dual spec kun je op level 80 ook nog wel kopen, daarvoor is het doen van instance/veranderen van spec niet echt een handig idee. Gaan voor survivability.

[ Voor 28% gewijzigd door Danidani op 14-01-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Lol ik level wel als holy :), en het boeit me echt niet welke spec ik ben met het lvlen
Je bent zo 80.
Denk ik met me pally nu rond de 40 41 ben en ben gewoon holy, gaat prima heirlooms erop en gaan gaat prima en constant geboost worden in instances en klaar.
Netzoals gear boeit me ook echt helemaal niks op 70 ren ik wel bt en mh een x door als handtasje van de guild en dan heb ik gear om te lvlen tot 80, en op 80 even toc25 en toc10 in en verzamlen maar.

En zoiezo lvl ik niet alleen, heb zo'n hekel aan quests dat ik wacht op boosts, of ik met mensen samen alles kan doen

[ Voor 22% gewijzigd door Mektheb op 14-01-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:09
Danidani schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:27:
[...]

Ach boeje neem je toch niet op ieder char een epic flier. Spec is belangrijker dan een mount imo.
Ik heb 4 chars op 80, waarvan er 3 epic flying hebben, en man, wat is die TRAAG! En 50g voor een Spec heeft toch helemaal niets met de 5000g voor epic flying te maken. Als je geen 50g voor een (re)spec hebt doe je echt een paar dingen vreselijk verkeert in dit spel.

Wat betreft lvl spec boeiend of niet, lvling specs zijn vaak veel vergevender dan raid specs, maar er worden wel heel andere eisen aan gesteld. Nu zal een frost mage sneller lvlen dan een arcane/fire mage. Healing spec's zijn zowiezo taboe. En voor een DK is alles eigenlijk wel goed, de ene spec meer aoe, de andere meer single target dps.
Wat ik wil zeggen is dat je voor lvlen niet voor max dps specced, maar voor max lvling speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:16:
Gisteren 2 nieuwe items gehaald na het doen van wat Arena games. Relentless haste belt en Furious legs. Heb nu 850 resilience. Speel nog arena op een laag niveau, want doe het ook pas een tijdje. gisteren 7-11 met een andere frostmage. Moet nog beter, maar ik ben nog te squishy.
gratz man! nog net optijd met het einde van het huidige arena seizoen al in zicht :D
ben dr een poosje tussenuit geweest met mn pally om holy pve een beetje te gaan doen maar ben al druk aan het sparen voor het nieuwe seizoen :D moet nog ff gauw de honor cap halen van 75k honor en vervolgens max wintergrasp gaan doen zodat ik veel van die wintergrasp recomendations ala 2k honor heb :D geef ik eerst mn honor een beetje uit en dan gebruik ik die 2k honor dingen als een soort van reserve honor om de cap n beetje te omzeilen haha

ben gestopt toen ik full deadly was en dat nog de shit was in pvp land..merk nu wel dat ik een aardig achterstand heb kwa pvp gear maarja straks kan je Furious kopen met honor en Relentless waarschijnlijk met emblem's of frost en natuurlijk de off set items (ring,boots etc) met honor :D

laat dat nieuwe arena seizoen maar komen... mmm eerst ff proberen met mn oude arena maatje of protection warriors echt te zwaar generfed zijn anders gaan we voor de goude ouwe Ret-pally & Resto-Druud setup in 2vs2 en in 3vs3 doen we dr een mage of roque bij :P

mmm gaat lastig worden haha wil zoooveel doen haha altjes lvlen zal wel weer op een dood spoor komen denk ik :P maarja met een half uurtje per dag lvlen kom je dr ook wel..ooit..miss zelfs wel voor de nieuwe expansion NA cataclysm haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 16:03

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Wat hebben we het alweer lang niet over Warlock specs gehad he? En dat terwijl dat toch wel één van de (zoniet hét) meest interressante onderwerpen is waarover je het kunt hebben in een WoW topic :+. Vanochtend zat ik voor ik naar m'n werk ging eens op ElitistJerks te kijken en stuitte daar op een topic met SimulationCraft resultaten voor Patch 3.3. Tot mijn stomme verbazing komt Affliction ineens weer als beste uit de bus...

Nu weet ik wel dat dit nogal theoretisch is allemaal, dus ben ik wel even benieuwd of er hier Warlocks zijn die in patch 3.3 Affliction uitgeprobeerd hebben en wat hun ervaringen zijn.

Voorlopig blijf ik wel even bij een Destruction spec omdat dat wat praktischer is dan Affliction in heroics (wat ik momenteel het meeste doe). Ik zag in het grafiekje wel dat mijn 0/13/58 spec in theorie iets minder performt dan 1 of 2 andere Destruction specs, dus daar ga ik ook eens naar kijken.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danidani
Nivado schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:34:
[...]

Ik heb 4 chars op 80, waarvan er 3 epic flying hebben, en man, wat is die TRAAG! En 50g voor een Spec heeft toch helemaal niets met de 5000g voor epic flying te maken. Als je geen 50g voor een (re)spec hebt doe je echt een paar dingen vreselijk verkeert in dit spel.

Wat betreft lvl spec boeiend of niet, lvling specs zijn vaak veel vergevender dan raid specs, maar er worden wel heel andere eisen aan gesteld. Nu zal een frost mage sneller lvlen dan een arcane/fire mage. Healing spec's zijn zowiezo taboe. En voor een DK is alles eigenlijk wel goed, de ene spec meer aoe, de andere meer single target dps.
Wat ik wil zeggen is dat je voor lvlen niet voor max dps specced, maar voor max lvling speed.
Wat dual specs betreft ben ik het met je eens, ik heb m'n chars ook een epic flier gegeven, naast de dual spec. Het ging toch over dual spec? (1000g) niet echt veel als je het mij vraagt, maar mijn reactie was bedoeld aan een persoon die dit wel een hoop vind.
Maximum lvling speed spec idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nivado schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:34:
Ik had het over die 1000g dual spec :P Veelal heb ik als 2de spec tank of healing, 1 minuut random queue en heb al weer een party, gaat voor mij sneller dan nonstop heen en weer hobbelen voor quests. Mijn shaman heb ik zo nagenoeg van 68 naar 80 gekregen (dual en fly), mijn lock zit op 73 (geen van beide) en mijn druid 71 (dual spec). Pik hier en daar wat easy quests op, maar verder enkel via de randoms. Natuurlijk mis ik dan wat gear en gold, daar heb ik mijn andere 80s voor (en financiering voor kopen van skills, zijn ook prijzig). Hunter heeft alles (dual, fly en epic), pala alleen geen epic. Per saldo zit ik al op ruim 13k enkel voor dual/fly/epic.

Ik speel teveel alts, daar zit mijn geld probleem :+

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

:/ :X

Het is een Rogue.... niet een Roque.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
[...]

Juist tijdens het levellen kun je lekker kloten met je spec, omdat het in feite geen ruk uitmaakt. Levellen lukt met elke spec, hoe slecht die ook is. Natuurlijk, met een goede spec gaat het makkelijker en sneller, maar het zal niet het verschil zijn tussen leven en dood, zoals het bij raids is.

Kijk maar 's in de heroics tegenwoordig. De retards met crappy specs of geen skills haal je er zo uit door hun crappy dps, maar hoe crappy die dps ook is, het is ruim zat om 80 te halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danidani
Dricus schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:41:
..
Voorlopig blijf ik wel even bij een Destruction spec omdat dat wat praktischer is dan Affliction in heroics (wat ik momenteel het meeste doe). Ik zag in het grafiekje wel dat mijn 0/13/58 spec in theorie iets minder performt dan 1 of 2 andere Destruction specs, dus daar ga ik ook eens naar kijken.
Er zijn 2 goede destruction spec's waarbij de ene vooral gericht is op je eigen dps, en de ander tevens zorgt voor improved imp dmg. Voor heroics zou ik de 1e aanraden, voor raids de 2e.
Affliction was nooit echt mijn spec, maar ik ben ook wel benieuwd naar de bevindingen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danidani
Miles Teg schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:45:
[...]
Juist tijdens het levellen kun je lekker kloten met je spec, omdat het in feite geen ruk uitmaakt. Levellen lukt met elke spec, hoe slecht die ook is. Natuurlijk, met een goede spec gaat het makkelijker en sneller, maar het zal niet het verschil zijn tussen leven en dood, zoals het bij raids is.

Kijk maar 's in de heroics tegenwoordig. De retards met crappy specs of geen skills haal je er zo uit door hun crappy dps, maar hoe crappy die dps ook is, het is ruim zat om 80 te halen. :P
Waarom zou je willen 'kloten'? Als ik level wil ik binnen een paar dagen level 80 zijn en het liefst geen minuut langer dan nodig. Voor het filteren van noobs kijk ik altijd naar enchants en gems, als die slecht zijn heb je hoogstwaarschijnlijk een noob in de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Danidani schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:49:
[...]

Waarom zou je willen 'kloten'? Als ik level wil ik binnen een paar dagen level 80 zijn en het liefst geen minuut langer dan nodig. Voor het filteren van noobs kijk ik altijd naar enchants en gems, als die slecht zijn heb je hoogstwaarschijnlijk een noob in de raid.
Dan huur ik wel een chinees..j/k ofc.
Ik speel op een alt hoe ik wil kwa tempo het maakt me geen fluit uit of het 1week duurt of dan 2.
Het is interresant om een beetje kwa spec's te spelen om het zo maar te zeggen, en trouwens als holy met heirlooms voor dps werkt prima hoor.
Pulled een zootje en je hakt ze zo neer

En ja inspecten + achievments bekijken helpt inderdaad, en ik kijk nu al tegenop om me chars 85 te maken >.< questen sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:43:
[...]

verek....je hebt helemaal gelijk haha :P :S sorry Rogue's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danidani
Mektheb schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Dan huur ik wel een chinees..j/k ofc.
Ik speel op een alt hoe ik wil kwa tempo het maakt me geen fluit uit of het 1week duurt of dan 2.
Het is interresant om een beetje kwa spec's te spelen om het zo maar te zeggen, en trouwens als holy met heirlooms voor dps werkt prima hoor.
Pulled een zootje en je hakt ze zo neer

En ja inspecten + achievments bekijken helpt inderdaad, en ik kijk nu al tegenop om me chars 85 te maken >.< questen sucks.
Ja dat klopt zeker, specs switchen en uitproberen is supercool.
Alle chars naar 85 wordt weer een drama, maar wel een mooie goudbron :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Goudbron? Azeroth flying license voor 10k gold ofzo? :P Een meerpersoons helikoptermount voor 40k goud? Er zal alleen maar goud verdwijnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Danidani schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:49:
Dat is het doel van je alt dan, voor mij is het puur afwisseling en classes leren kennen. Weet nu aardig wat van zo'n beetje elke class (rogue en mage niet, die heb ik in de 20) en geeft je wat inzicht wat je leuk vind te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Wootlock schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:43:
[...]

En het is quest ipv guest. Waarom is dat Engels niet consequent. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dricus schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:41:
Wat hebben we het alweer lang niet over Warlock specs gehad he? En dat terwijl dat toch wel één van de (zoniet hét) meest interressante onderwerpen is waarover je het kunt hebben in een WoW topic :+. Vanochtend zat ik voor ik naar m'n werk ging eens op ElitistJerks te kijken en stuitte daar op een topic met SimulationCraft resultaten voor Patch 3.3. Tot mijn stomme verbazing komt Affliction ineens weer als beste uit de bus...

Nu weet ik wel dat dit nogal theoretisch is allemaal, dus ben ik wel even benieuwd of er hier Warlocks zijn die in patch 3.3 Affliction uitgeprobeerd hebben en wat hun ervaringen zijn.

Simcraft is de perfecte speler op de perfecte pc met de perfecte verbdinging. :P
Ja ken wel lag instellingen en timings veranderen maar de profielen die hij heeft gebruikt zijn redelijk strak, dwz perfecte timing op drainsoul abort etc.

Enige fights waar ik affliction ben tot nu toe is Fester, deathwhisper en soms op saurfang als ik geen bloodbeasts hoef te doen, op putri hebben we pas 2 tries gedaan, dus dat moet ik nog even bekijken denk dat ik daar afflic ga gebruiken

in 10 man spec ik 0/13/58 replenishment en in 25 run ik 0/18/53
Op fights met veel movement is afflction redelijk relaxed

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.