Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 208 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.675 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:07

LazySod

Scumbag with a mission

Dagboek: de daily random. Halls of Lightning. Het zal weer eens niet, maar goed, in ieder geval geen Culling of Stratholme. De strijd begint leuk - ik zit als (slackende, want met een half oog Discovery kijkende) hunter op 3.2K DPS, de daarop volgende komt rond de 2.4K uit. Nog verder naar onder de derde DPS - 1.5K DPS en de tank, ook 1.4K DPS. Op zich allemaal helemaal geen probleem, die instance is met 3 * 1.5 nog te spelen. Trash en eerste boss -> geen probleem. Dan tussen de slags doorrennen en op de trap gaan staan -> geen probleem. Healer doet een disengage en komt tussen een van de groeps bovenaan de trap uit en overleefd het niet. Allemaal geen probleem, trash gaat allemaal netjes plat. Ik haal mijn zakmes uit en rezz de healer.

Volgende baas dan. Gaat neer binnen een zeer korte tijd. 1 van de DPSses doet een need op een BoE item wat ie waarschijnlijk niet nodig heeft, maar soit, niet gecontroleerd dus maar het voordeel van de twijfel gegeven. We lopen de gang in - tussen de "standbeelden" door. 1 DPS vertrekt, zonder een woord gezegd te hebben. Niet dezelfde als degene die de need roll deed overigens. Nieuwe DPS meld zich binnen een paar seconden aan. We lopen richting volgende boss. Een andere DPS aggrod de boss, en leaved een seconde later. Met zijn vieren de boss neergehaald, en terwijl we bezig waren de vervanger verwelkomt. Voor de rest geen problemen gehad - maar wat een vreemde run zeg.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek (in 't engels omdat ik 'em op 't WoW forum gepost heb al):

Yesterday I had exactly half an hour to do a heroic run for my frost badger before the GF would arrive. I enter queue; PoS. Wonderful, should be done in 25 minutes. I enter the group, priest enters with 10% health and 0 mana. Nice. I innervate him but he won't budge for ages.

I pull the first group, and I notice the only ones doing damage is me and a warrior. Paladin and Huntard DPS are afk. Second pack: same thing. Third pack: yay, paladin is back, huntard is offline. Can't vote to kick yet. We're at Garfrost and we can finally kick the huntard. The paladin does a wonderful 1500 DPS on packs. We get a new DPS: queue times out and he is removed. New DPS: he accepts just before the queue times out again. I pull Garfrost the moment he enters the instance; priests whines that we'll wipe with only 4 players currently at the boss. Yeah right, because garfrost is hard 'n stuff. Priest dies with garfrost at 10% but we live.

I look at the clock: wonderful. We're spend 20 minutes getting just the first boss down. Priest whines some more that I should have waited. I tell them to go F themselves and leave the group. Toodles!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Op het WoW forum was ook de Nederlandse versie beter geweest :') Wat een henkie-engels zeg ;(

[ Voor 22% gewijzigd door Divak op 13-01-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
RichardvdD schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:43:
Op het WoW forum was ook de Nederlandse versie beter geweest :') Wat een henkie-engels zeg ;(
Boeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Hmm, beetje jammer.. het Engels is volgens mij gewoon goed, behalve dat er wat afkortingen in zitten ;)

@Hydra
Soms heb je van die mensen die de queue laten time-outten of heel laat pas naar de instance komen en dan eerst nog een tijd AFK zijn, verschrikkelijk.. die zou je veel sneller moeten kunnen (vote)kicken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RaseriaN schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:47:
[...]

Hmm, beetje jammer.. het Engels is volgens mij gewoon goed, behalve dat er wat afkortingen in zitten ;)
"we're spend" is goed Engels?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:20:
[...]

Volgens mij wel hoor.. want wij hebben hebben hem ook gedaan met 5 DPS (2x Rogue, Ench Shaman, Retri Paladin en Arms Warrior) en hebben maar 1x zijn cast moeten interrupten, want aan de 2e kwam hij niet eens! We hebben wel echt ontiegelijk veel DPS gedaan (veel melee dus buffed elkaar lekker en Heroism natuurlijk).
Moorabi is te 'zergen'. Van de week gedaan met een guild group. 4 dps (DK, Feral, Mage en Rogue) en ik als Shaman healer. Hadden de eerste 2 bazen (DK tanking in dps gear en specc) al neer in record tijden (Sla'dran in 11 secs :P met Heroism).
Eerste cast /Wind Shear en zonder Heroism geen 2e meer gehad. Moet wel zeggen dat 4 dps boven de 6k wel een vereiste is dan.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ach, 1 letter verkeerd kan toch gebeuren? Niet iedereen typed vautlooz Nederlands hoor, dus een klein foutje in zn Engels moet gerust kunnen. En het is niet zo dat deze fout ineens het bericht onleesbaar maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:47:
[...]
@Hydra
Soms heb je van die mensen die de queue laten time-outten of heel laat pas naar de instance komen en dan eerst nog een tijd AFK zijn, verschrikkelijk.. die zou je veel sneller moeten kunnen (vote)kicken :/
Laatst, ook HoL ... een DK die na de eerste 2 trash mobs in het begin zegt : "brb" en pas na de 2e boss tot leven komt. Hij kreeg vrij kort daarna gelijk een vote-kick aangezien het gewoon niet eerder kon.

Als het aan mij ligt word iemand die na de 5 minuten auto-afk gelijk automatisch uit de instance gekicked, net als bij BG's. Een tank of een healer zal dat niet zo snel doen aangezien de rest van de party dan toch staat te wachten maar een dps kan dat blijkbaar wel gewoon "flikken". Die kan je vaak ook gewoon missen aangezien de dps tegenwoordig per player al zo hoog is dat je veel instances al met zn 3-en zou kunnen doen in principe.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Owja, heb trouwens ook nog een beetje op de paladin gespeeld…

Maandagavond in het hotel op mijn laptopje en wireless connection. Ik queu voor de random en natuurlijk popped HoR heroic, oh ooh! Ik geef netjes aan dat ik niet op mijn normale pc zit, en dus hoop dat ik en mijn laptop het gaan trekken.

25 minuutjes staan we 2 frostemblems rijker aan het einde van de instance. De groep luisterde goed naar mijn oproep LoS te gebruiken, ook mijn tps was niet slecht, niemand heeft aggro gehad behalve ik. Dat viel dus weer mee! Verder ben ik van t weekend een flinke berg icc5 heroics af gegaan op de paladin. Ik heb wel geteld 1 item weten te pakken – en die moet ik nog enchanten. Vorige week heb ik uiteindelijk ook 4 keer de weekly quest gedaan. Dit was patchwerk. Op mijn MM hunter met 19xx gearscore en 24 arp rating haalde ik gewoon nog 3500 dps, misschien moet ik hem toch een keer gaan gearen als de andere characters weer vrij zijn. De weekly van deze week is Ignis, en die hebben we gister nog even gepakt met de guild.
Mijn rogue ging als eerste de slagpot in, en deze overleefde ik met 2000 hp over. Achievement erbij, en toen ik landde ging ik instant dood – ik heb me dus niet kunnen meten met andere dpsers, toch zonde!

Ik zit eraan te denken misschien het volgende systeem aan te schaffen:

- Processor: AMD Athlon X4 630 (AM3 socket)
- Moederbord: Asus M2A74-AM SE
- Geheugen: OCZ Value OCZ2V8002G x2
- Harddisk: Seagate Barracuda 7200.12 ST3500418AS, 500GB
- Videokaart: AMD/Ati Radeon 5750

Kunnen jullie je tweaker kennis even gebruiken om me te wijzen op verbeteringen/ bottlenecks? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:24
realms zijn nog niet up, duurt dat altijd echt tot precies 11:00?

In buitenlands nieuws:
Mijn druid is nu bijna 80 (78,9 ;)), vandaag of morgen zal hij wel 80 worden, eindelijk een 2de char... Ondanks dat het levelen stukken sneller gaat moet ik zeggen dat het nog altijd een kut klus is.
Ben Feral (cat) aan het levelen, en icm Flight Form is het enigzins goed te doen maar verder pffff :)

Ik moet nog een Emblem of Frost voor 2 * tier 10, ik ga voor de headpiece en de shoulders. Verlies geen hit, of crit maar krijg er alleen maar meer SP en Haste van.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Hydra schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:36:
Lief dagboek (in 't engels omdat ik 'em op 't WoW forum gepost heb al):

Yesterday I had exactly half an hour to do a heroic run for my frost badger before the GF would arrive. I enter queue; PoS. Wonderful, should be done in 25 minutes. I enter the group, priest enters with 10% health and 0 mana. Nice. I innervate him but he won't budge for ages.

I pull the first group, and I notice the only ones doing damage is me and a warrior. Paladin and Huntard DPS are afk. Second pack: same thing. Third pack: yay, paladin is back, huntard is offline. Can't vote to kick yet. We're at Garfrost and we can finally kick the huntard. The paladin does a wonderful 1500 DPS on packs. We get a new DPS: queue times out and he is removed. New DPS: he accepts just before the queue times out again. I pull Garfrost the moment he enters the instance; priests whines that we'll wipe with only 4 players currently at the boss. Yeah right, because garfrost is hard 'n stuff. Priest dies with garfrost at 10% but we live.

I look at the clock: wonderful. We're spend 20 minutes getting just the first boss down. Priest whines some more that I should have waited. I tell them to go F themselves and leave the group. Toodles!
Leuk geschreven stuk hoor. Niets aantrekken van dat mierengen..k over het Engels. Sowieso is het van een hoger niveau dan 90% van de Nederlanders zou kunnen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik kwam gisteren http://askmrrobot.com/WowSimulator.aspx tegen en ik moet zeggen dat dit leuk in elkaar zit zeg !
Rawr maar dan online en imo veel duidelijker, ze zijn nog bezig met de overige classes maar het ziet er veelbelovend uit :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik ga vanavond maar eens mijn Priest omgooien naar Horde momenteel level65, na lang dubben en wegen toch maar besloten om die kant op te gaan, misschien als het me heel erg bevalt gaat mijn Druid ook nog die kant op maar voor nu, is het eerst mijn Priest.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
NoTimeRemains schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:02:
realms zijn nog niet up, duurt dat altijd echt tot precies 11:00?

In buitenlands nieuws:
Mijn druid is nu bijna 80 (78,9 ;)), vandaag of morgen zal hij wel 80 worden, eindelijk een 2de char... Ondanks dat het levelen stukken sneller gaat moet ik zeggen dat het nog altijd een kut klus is.
Ben Feral (cat) aan het levelen, en icm Flight Form is het enigzins goed te doen maar verder pffff :)

Ik moet nog een Emblem of Frost voor 2 * tier 10, ik ga voor de headpiece en de shoulders. Verlies geen hit, of crit maar krijg er alleen maar meer SP en Haste van.
@NoTimeRemains; gaat Feral levelen een beetje snel? Ik heb het idee als je eenmaal level 50+ bent en je een beetje al je basis skills hebt, dat het dan lekker op gaat schieten, of zit ik er naast?

Realms nog steeds niet online :( , ach zal zo wel komen. Ben ook bezig met een druid levelen (night elf :)), ben nu level 22. Bevalt wel goed tot nu toe, heb een aantal heirloom items gekocht op m'n main (80 warlock), en dat scheelt wel een stuk met levelen. Ik zit nu nog even in dubio waar ik verder ga met levelen, ik denk dat ik maar de basis quests van Duskwood ga doen, tot een level of 25, en dan de wat moeilijkere quests in Redridge. Iemand nog tips waar ik het snelst kan levelen op dit level? Het is al zo lang geleden dat ik weer begon bij 1 :P

[ Voor 7% gewijzigd door VeeGee op 13-01-2010 11:11 . Reden: Typo + aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Wetlands kan je volgens mij ook wel terecht rond lvl 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:39:
Dagboek,
Einde van de avond werd ik nog geganked, terwijl ik met 3 mobs bezig was, door een 66 Rogue en een 65 Enh.Shaman... ben ik dood, zetten ze een 'flag of ownership' of iets dergelijks op m'n lijk... zomg we is teh le3t!!!1one. Grote jongens.
hehe ja die blijft 2 minuten op je lijk staan en de cooldown is ook 2 minuten :D (en dan te bedenken dat de cd eerst 1 mins was)
heb m ook en gebruik hem nog steeds regelmatig..must have voor de fanatieke pvper :P
al veel leuke reacties gehad..ennuh als je het op iemand gebruikt komt er meestal een leuke poging tot wraak erachteraan haha

gisteren nog werd ik geganked in wg door 3 hordies,kon de roque nog doodkrijgen en de flag erin prikken maar toen besloten ze me op de graveyard te ganken..helaas ben je dan tijdelijk onschedbaar haha 3 vs 1 = win dan haha

je kan hem trouwens niet ingame scoren,komt van een wow loot card..heb ik toen voor 15 euries op de kop getikt...welke battlegroup zit je eigelijk?wel triest dat ze je op die manier hebben geganked..ik zou hebben gewacht totdat je de mobs dood zou hebben en je healthbar vol zou hebben en haat het om een kill te delen in world pvp :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:13:
ik zou hebben gewacht totdat je de mobs dood zou hebben en je healthbar vol zou hebben en haat het om een kill te delen in world pvp :P
Ik zit dan op een RP-PVP server en tuurlijk ook ik gank wel eens ( nee ik ben niet zo schijnheilig ) maar nooit tijdens levellen, tenzij ze een gooi doen naar me dan moeten de standpunten even duidelijk gemaakt worden ;)

Tijdens levellen ganken is lame al helemaal met een groepje gief back Hallow's End :D Lekker met 40vs40 bij SM mekaar killen ;) we waren altijd langer bezig om binnen in SM te komen dan de boss 5x te doen :D Wel leuk

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nee, maar mensen die over mijn engels in dat stukkie gaan miepen zijn gewoon ronduit zielig.
Menace_1981 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:03:
Leuk geschreven stuk hoor. Niets aantrekken van dat mierengen..k over het Engels. Sowieso is het van een hoger niveau dan 90% van de Nederlanders zou kunnen schrijven.
M'n engels is gewoon goed dus wat zo'n kerel zit te miepen boeit me niks. Er zitten een paar foutjes in maar als ik niet proofread wat ik in de ochtend schrijf laat ik altijd wel wat dingetjes staan, of ik nu in 't Engels of Nederlands schrijf.

[ Voor 52% gewijzigd door Hydra op 13-01-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 09:24
VeeGee schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:06:
[...]
@NoTimeRemains; gaat Feral levelen een beetje snel? Ik heb het idee als je eenmaal level 50+ bent en je een beetje al je basis skills hebt, dat het dan lekker op gaat schieten, of zit ik er naast?
Het is wel handig je stealth langs heel veel shit

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=11601186&sid=1
hier staat een build voor of feral of voor balance. Kijk maar wat je leuker vind!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Het Engelse taalgebruik is niet zozeer waar ik me zorgen om zou maken, maar meer het taalgebruik an sich. Categorie opgewonden standje, niet normaal.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-BB- schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:22:
Het Engelse taalgebruik is niet zozeer waar ik me zorgen om zou maken, maar meer het taalgebruik an sich. Categorie opgewonden standje, niet normaal.
Valt op zich erg mee hoor, maar ik heb op dit moment erg weinig geduld meer met Puggers en daarbij kwam dat ik graag nog ff voordat m'n vriendin langs zou komen m'n 2 frost badgers binnen wou hengelen. Nu zijn vrijwel alle heroics gemakkelijk binnen een half uur te doen, maar omdat mensen gingen kutten ging me dat niet meer lukken gister. Dus daar was ik een beetje pissig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
op lvl 68 een lvl 72 pala ganken is dan wel weer grappig :)

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay realms are up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:25:
[...]

Valt op zich erg mee hoor, maar ik heb op dit moment erg weinig geduld meer met Puggers en daarbij kwam dat ik graag nog ff voordat m'n vriendin langs zou komen m'n 2 frost badgers binnen wou hengelen. Nu zijn vrijwel alle heroics gemakkelijk binnen een half uur te doen, maar omdat mensen gingen kutten ging me dat niet meer lukken gister. Dus daar was ik een beetje pissig over.
je vriendin kan toch wel 5 min wachten tot je die heroic af hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Yey, de kinderen en de werkloze kunnen weer spelen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik ben bezig met het lvlen van een Shaman door met name instances te runnen. Vorige week begonnen en zij is nu lvl 34.

Wel is het zo dat het niveau van de party's op lagere lvls echt schrikbarend laag is! In de breedste zin van het woord! Party's vallen om de haverklap uitelkaar, er wordt geruzied over de loot t/m de buffs, Druids die in catform tanken, fury warriors met een 2 handed die willen tanken, maar geen aggro kunnen houden.

Het is vaak echt huilen met de pet op!

Gelukkig maken die paar keren dat het goed loopt het wel helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:17:
[...]

Ik zit dan op een RP-PVP server en tuurlijk ook ik gank wel eens ( nee ik ben niet zo schijnheilig ) maar nooit tijdens levellen, tenzij ze een gooi doen naar me dan moeten de standpunten even duidelijk gemaakt worden ;)

Tijdens levellen ganken is lame al helemaal met een groepje gief back Hallow's End :D Lekker met 40vs40 bij SM mekaar killen ;) we waren altijd langer bezig om binnen in SM te komen dan de boss 5x te doen :D Wel leuk
tja zit me een beetje in het bloed..krijg gewoon een lekker gevoel om een eerlijk gevecht te winnen,iemand die met 35% hp met 3 mobs in gevecht een bijl in zn rug drukken is zie ik niet als als een eervol/voldoenend gevecht..

had laatst nog een heel mooi gevecht met een belf DK die uit een vd betere raid guilds kwam op mijn server <Rebirth> die liep ik in wintergrasp al meerdere malen tegen het lijf en in dalaran deed ie een /follow achtige emote en ik besloot hem te volgen..liet me netjes eerst buffen enzo en ik liet hem lekker zn buff food opeten (beiden pvp aan al ,vanaf dalaran) en na elkaar ge-salute te hebben deden we een potje mortal combat..en nog een etc ,daarna met een /bye en /bow uit elkaar gegaan en nog steeds iedere keer als we elkaar in dalaran tegenkomen een /salute.....zo kan het dus ook :D

EDIT: maar op een RP-PVP server zou je zoiets niet echt verwachten das toch meer iets voor een normale realm toch?dacht dat op de RP servers toch meer een andere soort mensen rondlopen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:29:
[...]

Ligt eraan waarvoor ze komt he? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:13:
[...]

je kan hem trouwens niet ingame scoren,komt van een wow loot card..heb ik toen voor 15 euries op de kop getikt...welke battlegroup zit je eigelijk?wel triest dat ze je op die manier hebben geganked..ik zou hebben gewacht totdat je de mobs dood zou hebben en je healthbar vol zou hebben en haat het om een kill te delen in world pvp :P
Ik zat inderdaad te zinnen op wraak ;) maar dat is ook, omdat ik weet dat ik zeker een kans maak. Zat al plannen te maken, maar toen werd onze server door meerdere lagspikes getroffen, dus toen ben ik uitgelogd (het was ook al 23u).
Ik gank zelf niet zoveel, en als ik het doe, is dat inderdaad zoals jij zegt. Anders voel ik me zo laf. Ja, ik doe het wel als iemand me al gepakt heeft in een situatie zoals ik gisteren geganked werd. Maar dat is oog om oog...
Ik zit in Cyclone BG, server Skullcrusher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:35:
[...]

Ik zat inderdaad te zinnen op wraak ;) maar dat is ook, omdat ik weet dat ik zeker een kans maak. Zat al plannen te maken, maar toen werd onze server door meerdere lagspikes getroffen, dus toen ben ik uitgelogd (het was ook al 23u).
Ik gank zelf niet zoveel, en als ik het doe, is dat inderdaad zoals jij zegt. Anders voel ik me zo laf. Ja, ik doe het wel als iemand me al gepakt heeft in een situatie zoals ik gisteren geganked werd. Maar dat is oog om oog...
Ik zit in Cyclone BG, server Skullcrusher.
ja dat ken ik haha en ik zit niet eens op een pvp server :S helaas wel een andere battleground anders hadden we een keer kunnen daten in AV op een neutrale plaats haha

moet tot mijn grote spijt wel toegeven dat ik per ongeluk gisteren 3 lvl 17-20 hordies heb geganked zonder het door te hebben..had even Brill schoongemaakt van npc's in de hoop dat er een hoger lvl te hulp zou schieten die zich daar vertoefde met pvp uit en toen werd ik aangevallen haha-->Retribution Aura ftw!

tja soms moet je wat genocide plegen om er zelfs maar 1 te doden :S thats what happens if ure on an pve server :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Gister eens weer een lekkere run gehad in ICC :)
We hebben de eerste 4 bosses compleet gefacerolled....
Daarna begon het natuurlijk :+

Wat een *PEEP* mobs zijn Stinky & Precious :X
We hadden per ongeluk Stinky mee gepulled met trash en dan is het wel ff schrikken....
Gelukkig wel neer gekregen, Precious ging daarna een stuk beter.
De trash tussen Saurfang & Festergut / Rotface zijn wel lekkere rep deuntjes.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:01

Maduth

Probeersel

Yezzzzzzzzzz Uldaman gisteren gecleared :)

Vanavond weer de dungeons in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:40:
[...]
moet tot mijn grote spijt wel toegeven dat ik per ongeluk gisteren 3 lvl 17-20 hordies heb geganked zonder het door te hebben..
Jij,.. jij... wel een beetje lief zijn voor lage levelerts.. :P Alhoewel. Hordes... hmm..

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Laatst online: 08:52
Yay gisteren avond met DK wat quest's in Netherstorm gecomplete en nu is ie bijna klaar voor Northrend.
Enkel nog ff mijn rotatie inorde brengen qua dps voor instances.
Nu nog ff twijfelen of ik dr00d ook ga doorpullen (staat atm op 62 of 63) of ik eerst dk ga duwen naar 80.

Vind het sneu dat sommige mensen ganken. Als ik in goldshire (of waar dan ook) een lvl 30 een lvl 9 zie ganken neem ik em altijd ff in duel en gank em met de melding om niet op de lagere lvl's te picken. Ben daarom ook indertijd van de PvP server naar een PvE server gegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door bntjah op 13-01-2010 12:01 ]

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:58:
[...]

Jij,.. jij... wel een beetje lief zijn voor lage levelerts.. :P Alhoewel. Hordes... hmm..
tja ze vielen mij aan en mij retribution aura doet automatisch damage tegen iedereen die mij of iemand onder invloed van mijn aura en als je dan nog heel laag lvl ben is het zo gebeurt met je haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Wat ik mij nu heb zitten afvragen.

Straks komt cataclysm uit, en dan zijn alle gebieden dus veranderd. Nu vroeg een maatje van mij, die net speel aan mij, of hij dan die gebieden zoals ze voor cataclysm waren, niet meer te zien krijgt? Dan loopt hij dus eigenlijk heel wat content mis zeg maar. Hoe hebben ze dit opgelost? Als je cataclysm niet installeert is het gewoon oude elwyn forrest? of is het chronologisch gedaan, dus als je speelt, en cataclysm komt voor, dat dan ineens alles veranderd.

iemand een idee?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Damian schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:03:

Straks komt cataclysm uit, en dan zijn alle gebieden dus veranderd. Nu vroeg een maatje van mij, die net speel aan mij, of hij dan die gebieden zoals ze voor cataclysm waren, niet meer te zien krijgt? Dan loopt hij dus eigenlijk heel wat content mis zeg maar. Hoe hebben ze dit opgelost? Als je cataclysm niet installeert is het gewoon oude elwyn forrest? of is het chronologisch gedaan, dus als je speelt, en cataclysm komt voor, dat dan ineens alles veranderd.

iemand een idee?
Twee pagina's terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee?
die vraag is een aantal posts geleden al beantwoord maar het antwoord is dus : Nee het veranderd voor iedereen ook voor de mensen die alleen vanilla wow hebben...geniet er dus maar van haha voor je het weet is het weg,nu is de tijd om onopgeloste zaken/achievements/items te scoren want voor je het weet zijn ze weg en worden het feats of strength

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:00:
tja ze vielen mij aan en mij retribution aura doet automatisch damage tegen iedereen die mij of iemand onder invloed van mijn aura en als je dan nog heel laag lvl ben is het zo gebeurt met je haha
Stackt die feedback dmg nu met alle andere buffs? Thorns van druid, fireshield van die imp en dacht dat er ook een enchant was op shield.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51

iemand een idee?
Voor zover bekend wordt Elwynn Forest niet aangepast qua content. Elwynn Forest en Stormwind worden wel aangepast voor de vliegende mounts. Het één en ander wat normaal niet bereikbaar is met de voet is nu natuurlijk wel bereikbaar, dus moet het er netjes uitzien.
Een aantal gebieden gaan wel flink op de schop. Volgens mij zijn de meeste gebieden die op de schop gaan qua content voor lvl 20 en hoger. Ik denk dat dit geldt voor alle gebruikers, ongeacht of ze de uitbreiding gekocht hebben of niet. Hier of op een ander forum werd het mooi uitgelegd. Je moet de hele wow wereld zien als een boek. Bij Catalysm wordt een pagina omgeslagen. De brug bij lakeridge is nu in aanbouw, als catalysm als patch uitkomt zal de brug vermoedelijk gerepareerd zijn.

Zie voor meer info: http://www.wowwiki.com/World_of_Warcraft:_Cataclysm
en: http://forums.worldofwarc...7768276&sid=1&pageNo=2#24

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

RaseriaN schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:27:
[...]

Het zou wel fijn zijn dat het reizen tussen Azeroth/Outland/Northrend iets makkelijker gaat worden.
Je bent best wel veel tijd kwijt als je HS op CD is om uberhaupt ergens te komen :/
Stel dat je je Profession nog moet levelen tijdens Cataclysm.. kun je je lol op :P
Hoezo is dat moeilijk? bij elke major city zijn zepplins? daarnaast 30min op je HS is nu niet echt lang. (vroegah man toen was het pas fucked als je HS op cd was :P) (maar ja ik mis mijn mage wel als ik op mijn paladin zit :) moet veel meer plannen wanneer je gaat AH'en enzo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gohan-san schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:13:
[...]

Hoezo is dat moeilijk? bij elke major city zijn zepplins? daarnaast 30min op je HS is nu niet echt lang. (vroegah man toen was het pas fucked als je HS op cd was :P) (maar ja ik mis mijn mage wel als ik op mijn paladin zit :) moet veel meer plannen wanneer je gaat AH'en enzo.
Welnee, gewoon engineering erbij nemen. Transporters naar Kalimdor en Outland en een Wormhole naar diverse plaatsen in Northrend. Plus natuurlijk de toegang tot de AH in Dalaran. En de portable mailbox en banktoegang vanaf overal, ook zonder de Argent Squire op z'n pony. :P

*O* Engineering *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Mektheb schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:19:
Ja inderdaad dat zou wel :)

Mages onderons ! , Gistere Rotfface down niet al te moeilijke encounter op 25man..
Maar Festergut duidelijk een DPS race, 2% wipe 1% wipe 7% wipe.

Inderdaad DPS was te laag, met name die van mij ik kwam niet boven de 6k/7k uit.
Hebben andere mages ook probleme? zo stonden de mages uit mijn guild die allemaal 258 + 245 gegeared zijn ( ik bij lange na niet ) ook op de 9e 10e plek, en ik op de 15e echt maar NET boven een pally tank.

Waarschijnlijk worden wij als arcane zo gegimpt door dat geloop en geren, dat ik misschien maar fire moet proberen ?..Want op dingen zoals Saurfang / Rotface doe ik wel 8k +....
Ook me gear is niet optimaal maar toch..had niet verwacht ik zo erg zou zuigen moet ook zeggen ik ook bijna elke fight 3x overmoet geven wat me hele rotatie en dps ook verpiept.
iemand ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:29:
[...]

Yey, de kinderen en de werkloze kunnen weer spelen! :Y)
Of de mensen die savonds / snachts werken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
redfoxert schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:55:
[...]

Laatst, ook HoL ... een DK die na de eerste 2 trash mobs in het begin zegt : "brb" en pas na de 2e boss tot leven komt. Hij kreeg vrij kort daarna gelijk een vote-kick aangezien het gewoon niet eerder kon.

Als het aan mij ligt word iemand die na de 5 minuten auto-afk gelijk automatisch uit de instance gekicked, net als bij BG's. Een tank of een healer zal dat niet zo snel doen aangezien de rest van de party dan toch staat te wachten maar een dps kan dat blijkbaar wel gewoon "flikken". Die kan je vaak ook gewoon missen aangezien de dps tegenwoordig per player al zo hoog is dat je veel instances al met zn 3-en zou kunnen doen in principe.
Wat mij betreft mag iedereen die al 30 seconden AFK is eruit geschopt worden. je zorgt gewoon maar dat je klaar bent voor de heroic als je queued. iemand die de deur open moet doen voor eoa is nog OK, maar ik zie gewoon regelmatig mensen die na 10 seconden binnen in de instance zeggen BRB 2 MIN of iets in die trent, dan heb ik al zo iets van 'daaag'

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
De heartstone ook al ge-noob-ified :P Vond hem al zo snel klaar.. :') Nja gisteravond even ingelogd, khad maar een half uurtje de tijd en heb even enchanting gelevelled.. vanavond weer even wat leveltjes dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
bntjah schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:59:
Vind het sneu dat sommige mensen ganken. Als ik in goldshire (of waar dan ook) een lvl 30 een lvl 9 zie ganken neem ik em altijd ff in duel en gank em met de melding om niet op de lagere lvl's te picken. Ben daarom ook indertijd van de PvP server naar een PvE server gegaan.
Sorry hoor maar dit is naar mijn mening gewoon grote onzin. Zones zoals Goldshire zijn alliance friendly. Een horde speler kan daar alleen alliance spelers aanvallen als de alliance spelers de eerste aanval hebben gedaan. Dus voor dat de lvl 30 die lvl 9 kan ganken moet die lvl 9 een aanval op de lvl 30 hebben uigevoerd. Pas als je in de latere zones kun je elkaar zonder problemen aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
In dit geval niet. Daarnaast: we waren na 20 minuten klaar met de eerste boss, en het moeilijkste stuk kwam nog. Dus ik zag dit niet goedkomen. Ik stap niet zomaar uit een groep, maar ik had er door dat gekut sowieso geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Als je er niet tegen kan moet je maar niet op een PVP realm spelen. De mensen die het hardst janken dat ze geganked worden doen vaak precies hetzelfde met hun eigen lvl80 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Laatst online: 08:52
RyackWerk schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:18:
[...]

Sorry hoor maar dit is naar mijn mening gewoon grote onzin. Zones zoals Goldshire zijn alliance friendly. Een horde speler kan daar alleen alliance spelers aanvallen als de alliance spelers de eerste aanval hebben gedaan. Dus voor dat de lvl 30 die lvl 9 kan ganken moet die lvl 9 een aanval op de lvl 30 hebben uigevoerd. Pas als je in de latere zones kun je elkaar zonder problemen aanvallen.
RyackWerk ik bedoelde dat men lvl 9's gaat liggen duelen die nog nieuw zijn aan de game en dus gewoon ja duwen omdat ze niet beter weten.

Ik weet ook wel dat ze best nee leren klikken en dat het ze zich zelf aan doen maar als je constant gebugged word voor duel zal je na een tijdje wel ff ja duwen om er vanaf te zijn. Het is beetje vaag ik weet het maar tis rap rap tussen door getypt op het werk

[ Voor 16% gewijzigd door bntjah op 13-01-2010 13:48 ]

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik zat laatst een Ally Druid in Wintergrasp te kicken terwijl hij aan het vissen was.

Even later logt hij in op z'n horde char en stuurt me een whisper met bla bla , waarom val je me aan als ik aan het vissen ben?

Ik antwoorden daarop dat het een pvp gebied is en geen visgebied. Je kunt dus altijd aangevallen worden.

Normaal gesproken val ik echt niemand aan die loopt te questen, maar een WG (ja pvp gebied) is dat toch wel enigzins normaal? Of ben ik nou zo dom? 8)7

Sommige mensen.... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:35:
Als je er niet tegen kan moet je maar niet op een PVP realm spelen. De mensen die het hardst janken dat ze geganked worden doen vaak precies hetzelfde met hun eigen lvl80 :')
Omg QQ!
Nee, mij hoor je niet janken :) Ik speel op een PvP server vanaf het begin van mijn WoW-carrière, waar ik nog niet wist waar alle afkortingen voor stonden. Daarnaast speelden daar m'n reallife vrienden al. In die 4,5jaar heb ik zoveel bekenden en vrienden opgebouwd, dat ik niet zomaar ga switchen.
Daarnaast, een beetje spanning tijdens het levelen is prima. Ik zie er alleen de uitdaging niet in, dat 2 hoger level Alliance mij, met 3 mobs op me, kunnen ganken. Vind jij dat een uitdaging?

Ik ben ondertussen oud genoeg om er tegen te kunnen :) Misschien zelfs te oud om de lol van de beschreven gank in te kunnen zien. Voel me oud ineens :(
PcManiaxx schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:42:
Ik zat laatst een Ally Druid in Wintergrasp te kicken terwijl hij aan het vissen was.

Even later logt hij in op z'n horde char en stuurt me een whisper met bla bla , waarom val je me aan als ik aan het vissen ben?

Ik antwoorden daarop dat het een pvp gebied is en geen visgebied. Je kunt dus altijd aangevallen worden.

Normaal gesproken val ik echt niemand aan die loopt te questen, maar een WG (ja pvp gebied) is dat toch wel enigzins normaal? Of ben ik nou zo dom? 8)7
Daar vind ik dat er ook niks mis mee is. Sowieso vind ik het aanmaken van een nieuwe char, om verhaal te halen, erg overdreven. Waarom zoveel moeite doen? Alsof de ander ineens z'n excuses aan gaat bieden? Je zorgt er alleen maar voor dat je meer gefrustreerd raakt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak

Sommige mensen.... echt
Ik denk eerder dat je hem aanviel omdat je meer kans hebt als hij een hengel in zijn handen heeft. :+ Zo stond ik ook eens te vissen met mijn visserskostuum en hengel en werd ik aangevallen. Met een macro nog wel mijn wapens kunnen equipen en nog iets terug kunnen doen. Het was een rogue, ik op mijn pala, dus erg moeilijk was het niet om te winnen. Maar op het moment dat de rogue zag dat hij ging verliezen zette hij het direct op een rennen :') Gelukkig had ik een avenger's shield en hammer of wrath klaarstaan en kon ik hem nog net doodgooien.

Toen ben ik toch even speciaal omgelogd om hem uit te lachen :9 Als je in je normale gear horde spelers tegenkomt loopt iedereen met een grote boog om je heen :P Alles bij elkaar hebben ze meer dan 150k hp om doorheen te boren bij mij (exclusief heals van judgement en seal) dus dan laten ze het wel uit hun hoofd :D Maar zodra ze iemand met een hengel zien worden alle Death Knights en Rogues opeens wakker :')
Daarnaast, een beetje spanning tijdens het levelen is prima. Ik zie er alleen de uitdaging niet in, dat 2 hoger level Alliance mij, met 3 mobs op me, kunnen ganken. Vind jij dat een uitdaging?
Ganken doe je niet voor de uitdaging, maar voor de frustratie en irritatie die je opwerkt bij de tegenstander. Ik ben zelf helemáál niet van het ganken (ik verdedig mijzelf alleen :) ), maar je zegt zelf ook al dat je nu oud genoeg bent om er tegen te kunnen. Ik kan er zelf ook wel tegen, maar toen ik 4 jaar geleden WoW voor het eerst speelde werd ik af en toe helemaal gek als ik weer voor de 5e keer gekilled werd door die lvl60 rogue in STV. En dat gevoel heerst nog steeds bij enorm veel spelers heb ik vaak het gevoel, vooral als je in general of guild chat weer eens leest over iemand die geganked wordt en helemaal uit z'n panty gaat :D

[ Voor 22% gewijzigd door Divak op 13-01-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:57

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sommige mensen.... echt
Ik kan maar twee redenen verzinnen om daar te vissen; Daily fishing en fish feast. Maar dan nog...ik vind het overkill om uit te loggen en een ander char te pakken speciaal voor daarover te klagen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

DrFlash schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:01:
[...]

Wat mij betreft mag iedereen die al 30 seconden AFK is eruit geschopt worden. je zorgt gewoon maar dat je klaar bent voor de heroic als je queued. iemand die de deur open moet doen voor eoa is nog OK, maar ik zie gewoon regelmatig mensen die na 10 seconden binnen in de instance zeggen BRB 2 MIN of iets in die trent, dan heb ik al zo iets van 'daaag'
ok 2 minutes is lang.. maar wat ik maar al te vaak zie is dat tanks en groeps veelste snel rushen. Ik ben over het algemeen shadow spec. En dus als ik een random doe.. ga ik meestal me holy spec in als ik in de instance terecht kom.

Met als gevolg 0 mana, als tank dan gelijk start heeft hij pech en krijgt ie geen heals tot ik full mana en gebuffed heeft. Als dat betekend dat de groep dood gaat jammer dan. Ik kan met een paar stappen de instance toch uit, had ie maar moeten wachten.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Thrillseeka schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:55:
[...]

ok 2 minutes is lang.. maar wat ik maar al te vaak zie is dat tanks en groeps veelste snel rushen. Ik ben over het algemeen shadow spec. En dus als ik een random doe.. ga ik meestal me holy spec in als ik in de instance terecht kom.

Met als gevolg 0 mana, als tank dan gelijk start heeft hij pech en krijgt ie geen heals tot ik full mana en gebuffed heeft. Als dat betekend dat de groep dood gaat jammer dan. Ik kan met een paar stappen de instance toch uit, had ie maar moeten wachten.
snap je punt, maar je kan ook even divne hymm poppen, en je hebt weer mana. maar goed de meesten tanks zullen ook wel een trash pack kunnen soloen in mijn ogen, helemaal in de niet ICC dungeons.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik zie hier Troll taal in m'n werk (wat in het Engels is).
"Pls be advised that the bill amount be paid...!" Mis alleen de 'mon' erachteraan.

Ja, ik ben bored :( rustig op m'n werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Gohan-san schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:57:
[...]

snap je punt, maar je kan ook even divne hymm poppen, en je hebt weer mana. maar goed de meesten tanks zullen ook wel een trash pack kunnen soloen in mijn ogen, helemaal in de niet ICC dungeons.
true :) maar waarom mijn cooldowns gebruiken als hun ook even 15 secs kunnen wachten ofzo.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Thrillseeka schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:55:
Ik kijk altijd ff of m'n healer me volgt en mana heeft. Zo niet dan geef ik 'em een innervate. Ik raad je aan om als je in shadow spec zit als je de popup krijgt meteen te switchen en dan de invite te accepten. Dan kom je in een instance en ziet een tank dat je niet klaar bent, een goeie druid tank zal je dan een innervate geven.
Thrillseeka schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:03:
true :) maar waarom mijn cooldowns gebruiken als hun ook even 15 secs kunnen wachten ofzo.
Alsof je die in een normal HC nog nodig gaat hebben ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 13-01-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Omdat je die daarna toch niet direct weer nodig hebt! :) Daarom dus ....

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
redfoxert schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:16:
Omdat je die daarna toch niet direct weer nodig hebt! :) Daarom dus ....
Als ik in de instance kom zeg ik "Hi guys!", buff mark en thorns, wacht op buffs (vraag indien nodig), check of m'n healer mana heeft en pull dan. Dat duurt al met al ongeveer 5-10 seconden. Als iemand meer tijd nodig heeft om wat voor'n reden moet 'ie dat maar ff laten weten.

En nee, als je een mage ofzo bent wacht ik niet op manabreaks. We kunnen die trash / boss prima met z'n 4en doen dus dan kan je mooi zitten drinken. Doe'k zelf ook op m'n mage.

En ik vind dat je iemand die in de eerste 2 minuten van de instance vrijwel geen damage of healing doet moet kunnen kicken meteen. Ik heb echt een hekel aan mensen die in de instance afk gaan tot de eerste boss. Dan ben je gewoon aan 't leechen.

[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 13-01-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Waarom zou je sowieso als shadow spec queuen terwijl je weet dat je 999 van de 1000 keer als healer moet joinen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:21
Gohan-san schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:57:
[...]
Gisteren op mijn weer dagelijks frost-emblems farmende priest moest ik me toch wel even irriteren aan een doorpullende tank in FoS; party kreeg veel damage en dat is ook als Disc een aardige mana drain. Op een gegeven moment is het dan gewoon op en zijn je cooldowns ook al gepopt.

Als ik dan op een gegeven moment ga zitten drinken en de tank langs me heen rent naar de volgende pack, tja. Ok. Komt goed. Als ik twee/drie packs later helemaal zonder zit, 'mana' roep en ga drinken en je dan NOG doorrent naar de volgende trash, dan ben je gewoon irritant bezig.

Als ik door twee ongelukkige fears bij de eerste baas en veel te veel party damage na de fight low health EN zonder mana zit en je dan NOG doorgaat met de volgende 5/6 mobs groep, dan sta ik echt op het punt je dood neer te laten vallen. Helaas ben ik dan nog te aardig en red het nog wel, maar had bijna voor het eerst bewust een tank laten gaan.

(unrelated: Laatste baas ook weer typisch, geef in de nieuwe dungeons ALTIJD nog ff snel de tactics in twee of drie zinnen je weet maar nooit, eerste twee mirrors op mijn krijg ik vol damage (go disc), pas toen de DPSers zelf een mirror kregen begonnen ze het te leren. Eerste beam twee DPS morsdood. Met drie man afgemaakt. Een van de twee DPSers merkte meestal ook pas als hij drie flinke hits voor zijn neus had gekregen dat een mob spellreflect shield up had bij de trash. Zelfde 'oeps dood' gedrag maak ik ook nog vaak bij Ick mee ondanks dat ik vooraf nog ff snel voor de ability's waarschuw)

Het gedrag van spelers begint op dit gearniveau echt redelijk slecht te worden, outgearen is geen excuus voor onvriendelijk ondoordacht gerush. Als even naar de mana bar van je eigen healer kijken al te veel moeite is...

Eerder kreeg ik en iLvl 170 tot ILvl 200 blue geared pally in UP die zijn spec wel kende, met een leuke party, dan is het healen meteen weer een stuk interessanter en uitdagender, kan er nog iemand wat met de drops en wordt het meteen weer een team effort om alles zonder problemen plat te krijgen.

Stupid rant hits you for 1 damage. You die. Release / use sousltone.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:42
[...]

Ik (als shadow priest) heal ook altijd in instances. Met de zelfde gevolgen voor mana. Zodra alle buffs binnen zijn gaat een pom en een renew op de tank, en als hij die hint niet snapt een lets go. Ik heb dan inmiddels meestal ca. 20-30% mana opgebouwd. Als het minder is gaat bij de eerste pull de shadow fiend er uit. Ik eindig pulls standaard met 10% meer mana dan dat ik hem begin, tenzij ik mee ga dps-en. Als een tank op mijn mana gaat staan wachten meld ik meestal "I'll yell if i need a MB".
RichardvdD schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:24:
Waarom zou je sowieso als shadow spec queuen terwijl je weet dat je 999 van de 1000 keer als healer moet joinen :+
Ik "respec" idd ook vaak direct na het queuen. Dan heb ik 2-5 minuten om mana te regennen.

[ Voor 18% gewijzigd door Nivado op 13-01-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Mage levellen met de nieuwe expansion zie ik nog wel eens zitten. :9 Lijkt me wel leuk met de vernieuwde content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hydra schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:20:
[...]

Als ik in de instance kom zeg ik "Hi guys!", buff mark en thorns, wacht op buffs (vraag indien nodig), check of m'n healer mana heeft en pull dan. Dat duurt al met al ongeveer 5-10 seconden. Als iemand meer tijd nodig heeft om wat voor'n reden moet 'ie dat maar ff laten weten.
Persoonlijk vind ik mensen die vragen om buffs echt ziekelijk irritant. (mijn ervaring is dat iedereen gewoon buffed aan het begin van de instance). sowieso in de huidige heroics zal het mijn worst zijn of ik wel of niet buffs krijg op mijn tank.
wat mij wel opvalt is dat er veel cheap paladins rondlopen en alleen maar de 10minuten buffs geven :S (die kosten geen reagents)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
hallo mensen, ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik ben samen met mijn vriendin begonnen aan wow (nouja, ik heb het al eerder gespeeld, maar dat was nog voor BC) en mijn vriendin dus sinds 2 weken, eerste 10day trial is inmiddels verlopen, ze wil dus nog een 10 day trial, ook prima, gaat allemaal goed

tot vandaag

gisteren leuk samen gespeeld, niks aan de hand, toen direct pc uitgezet.

en vandaag, is het op mijn vriendin haar laptop ONSPEELBAAR, 10fps maximaal, met de helft van de tijd 2-3 fps

mijn vraag nu, wat is dit? er is dus helemaal niks verandert aan de laptop sinds gisteravond, alleen vanochtend mail gechecked en daar was geen mail, dus geen vage mailtjes of wat dan ook geopend. Daarna direct WoW opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:42:
[...]

Persoonlijk vind ik mensen die vragen om buffs echt ziekelijk irritant. (mijn ervaring is dat iedereen gewoon buffed aan het begin van de instance). sowieso in de huidige heroics zal het mijn worst zijn of ik wel of niet buffs krijg op mijn tank.
wat mij wel opvalt is dat er veel cheap paladins rondlopen en alleen maar de 10minuten buffs geven :S (die kosten geen reagents)
Er zijn zat mensen die vergeten om te buffen, even vragen is dan niet raar.

Ik hoop dat jij niet zo'n persoon bent die al gaat schelden als iemand "buff please" zegt.

Mensen die cheap buffs geven zijn wel vervelend inderdaad, vooral omdat het nog maar zo weinig gold kost om de "betere" buffs van een uur te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Dutchman! schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:31:
[...]

Het gedrag van spelers begint op dit gearniveau echt redelijk slecht te worden, outgearen is geen excuus voor onvriendelijk ondoordacht gerush. Als even naar de mana bar van je eigen healer kijken al te veel moeite is...

Eerder kreeg ik en iLvl 170 tot ILvl 200 blue geared pally in UP die zijn spec wel kende, met een leuke party, dan is het healen meteen weer een stuk interessanter en uitdagender, kan er nog iemand wat met de drops en wordt het meteen weer een team effort om alles zonder problemen plat te krijgen.

Ligt er een beetje aan, als ik tank en jij bent mijn healer, ga jij maar zitten en drinken. meestal ben ik wel 2/3 trashpacks verder voordat ik weer healing nodig heb, tegen die tijd zit jij weer op 100%. Ik vind het weer irritant dat je van die healers hebt die achter elkaar x spammen en na de eerste trashpack zonder mana zitten. terwijl dat niet nodig is. als een healer bij mij onder de 80% mana komt is hij of ernstig undergeared, of hij snapt er zelf niks van. daar ga ik toch echt niet mijn probleem van maken.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Haha, geloof me :p dat kan soms een aardig discussie punt zijn!

"Wat is er nou belangrijker, een spelletje of ik? ANDERS GA IK WEL WEER HOOR"

ja :p vrouwen en begrip.. geef ze een pot Ben & Jerry's, dan kun je wegkomen met die 5 minuten ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RichardvdD schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:24:
Als je 5 minuten moet wachten kun je in de tussentijd prima met een daily bezig?
Gohan-san schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:42:
Ik vraag dus om bijvoorbeeld kings als ik die niet automatisch krijg, over 't algemeen krijg je die wel. En ik wil graag dat iedereen z'n buffs gebruikt omdat 't gewoon uitmaakt. 10% meer stats is (bijna) 10% meer DPS. Dus doen we de instance bij wijze van 10% sneller. Heb een beetje een hekel aan slackers die niet uit zich zelf buffen. Zijn vaak de types zonder gems of enchants ook nog, 't moet allemaal gratis.
SpoTs schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:51:
Haha, geloof me :p dat kan soms een aardig discussie punt zijn!

"Wat is er nou belangrijker, een spelletje of ik? ANDERS GA IK WEL WEER HOOR"

ja :p vrouwen en begrip.. geef ze een pot Ben & Jerry's, dan kun je wegkomen met die 5 minuten ;-)
In dit geval kon het gewoon niet (we moesten weg en ik ga d'r niet 5 minuten (wat al snel meer wordt) buiten laten wachten. Als ik in een normale groep zit kan m'n vriendin echt wel 15 minuten wachten ofzo (die vermaakt zich op de bank prima) maar als er door constant gekut m'n irritatieniveau gehaald wordt (wat tegenwoordig snel gebeurt helaas in pugs) dan ga ik met plezier buiten de instance ff een kwartiertje afkoelen.Als een speler bijvoorbeeld zelf blijft pullen als ik tank krijgt 'ie 2 waarschuwingen. Doet 'ie het een 3e keer kan 'ie wat mij betreft een nieuwe tank zoeken.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 13-01-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:52:

Ik vraag dus om bijvoorbeeld kings als ik die niet automatisch krijg, over 't algemeen krijg je die wel. En ik wil graag dat iedereen z'n buffs gebruikt omdat 't gewoon uitmaakt. 10% meer stats is (bijna) 10% meer DPS. Dus doen we de instance bij wijze van 10% sneller. Heb een beetje een hekel aan slackers die niet uit zich zelf buffen. Zijn vaak de types zonder gems of enchants ook nog, 't moet allemaal gratis.
Het zijn ook altijd de rogues/deathknights/hunters die janken om buffs.
En het zijn ook dezelfde classes die je whisperen om een CR. Het maakt niet uit of ik op mn druid of op mn paladin aan het healen ben, ik krijg die whispers op allebei :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash

Sommige mensen.... echt
Niet voor iedereen, Ik PVP bijvoorbeeld nauwelijks, liever niet dan wel iig. en zit op een PVE server. Voor mij is het wintergrasp gebied niks anders om op een makkelijke manier alle mats te verzamelen voor fish feasts voor het raiden, en eigenlijk vind ik het helemaal bagger dat blizz van deze world PVP gebieden heeft gemaakt. Tis leuk voor de PVP community op de server, maar dan heb ik zoiets: ga dan op een PVP server spelen. Gelukkig valt het bij mij op lightbringer redelijk mee en kan de horde het redelijk vinden met alliance op een paar mensen na. dus het gebeurt regelmatig dat ik met m'n gnome gewoon naast een blood elf sta te vissen zonder problemen. als er wel een mini oorlog ontstaat is het meestal de Horde die het moet ontberen, maar die begint het dan ook meestal.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Vervelendst zijn mensen die je invite tot een raid en dan direct 'summon plz' zeggen. Die kick ik altijd direct want je weet precies wat voor ongeduldige/domme figuren dat dan zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
shoombak schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:00:
[...]

Het zijn ook altijd de rogues/deathknights/hunters die janken om buffs.
BoK doet dan ook veel meer voor die classes dan voor (pak 'm beet) een Mage. En nog krijg ik op m'n hunter regelmatig BoM van de enige pally in de groep. Ik kan geen geldig excuus hiervoor verzinnen, maar dat zal wel aan mij liggen.

Pally in groep = 10% extra stats = in mijn huidige gear ruim 2% crit en ruim 200AP = vragen om buff als ik 'm niet automatisch krijg.

Ik vraag het twee keer netjes, daarna krijgt ie het zuur maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

junglebeast

hier staat iets

Dalyxia schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:46:
hallo mensen, ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik ben samen met mijn vriendin begonnen aan wow (nouja, ik heb het al eerder gespeeld, maar dat was nog voor BC) en mijn vriendin dus sinds 2 weken, eerste 10day trial is inmiddels verlopen, ze wil dus nog een 10 day trial, ook prima, gaat allemaal goed

tot vandaag

en vandaag, is het op mijn vriendin haar laptop ONSPEELBAAR, 10fps maximaal, met de helft van de tijd 2-3 fps

mijn vraag nu, wat is dit? er is dus helemaal niks verandert aan de laptop sinds gisteravond, alleen vanochtend mail gechecked en daar was geen mail, dus geen vage mailtjes of wat dan ook geopend. Daarna direct WoW opgestart.
Zou te maken kunnen hebben dat net de maintance is afgelopen. Iedereen probeert in te loggen.
Maar is die 10fps overal, of alleen in de steden bijv?

Wat het ook kan zijn is een update van windows ofzo.. of de wekelijkse virusscanner..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Miles Teg schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:14:
[...]

BoK doet dan ook veel meer voor die classes dan voor (pak 'm beet) een Mage. En nog krijg ik op m'n hunter regelmatig BoM van de enige pally in de groep. Ik kan geen geldig excuus hiervoor verzinnen, maar dat zal wel aan mij liggen.

Pally in groep = 10% extra stats = in mijn huidige gear ruim 2% crit en ruim 200AP = vragen om buff als ik 'm niet automatisch krijg.

Ik vraag het twee keer netjes, daarna krijgt ie het zuur maar. :P
ik ben zelf paladin, ennuh.. hier is geen touw aan vast te knopen.. ik buff standaard met kings omdat het niet alleen dps verhoogd maar ook de survivability van een groep. Toch krijg ik vaak de vraag van hunters of ze BoM mogen.. dat geef ik dan ook :) Dus ga er niet vanuit dat dat een makkelijke keuze is :P

@ Hydra, ik had gisteren op mijn warrior ook een leuke groep in SM Library, die pikken gingen steeds pullen en daarna whinen dat ik geen aggro kon houden..

Dus ik heb gezegd, ik heb rage nodig om aggro te houden, en dat krijg ik pas zodra de mobs op mij slaan. ALs jullie lukraak alles pullen heb ik 0 rage en geen aggro. Volgende ninjapull zoeken jullie maar nieuwe tank.

En dat gebeurde dus --> Laters. Ik heb toch zo weer een nieuwe groep. En anders ga ik questen --> Careface :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:15:
[...]

Zou te maken kunnen hebben dat net de maintance is afgelopen. Iedereen probeert in te loggen.
Maar is die 10fps overal, of alleen in de steden bijv?

Wat het ook kan zijn is een update van windows ofzo.. of de wekelijkse virusscanner..
Dit + misschien een hotfix oid? Ik had met mijn laptop ook "opeens" een probleem wat ervoor zorgde dat mijn spel steeds vastliep voor een aantal seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:21
DrFlash schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:05:
[...]

als er wel een mini oorlog ontstaat is het meestal de Horde die het moet ontberen, maar die begint het dan ook meestal.
Zelfde kan je zeggen van Alliance hoor. ;)
Aangezien ik beide facties speel hoor je mij ook nooit over horde en/of alliance praten, te kinderachtig voor woorden vind ik persoonlijk, je hebt namelijk etters en kindjes aan beide zijden. Je vindt ze samengevoegd op zondag in STV, op hun level 80 uiteraard. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

Gisteren op mijn weer dagelijks frost-emblems farmende priest moest ik me toch wel even irriteren aan een doorpullende tank in FoS; party kreeg veel damage en dat is ook als Disc een aardige mana drain. Op een gegeven moment is het dan gewoon op en zijn je cooldowns ook al gepopt.

Als ik dan op een gegeven moment ga zitten drinken en de tank langs me heen rent naar de volgende pack, tja. Ok. Komt goed. Als ik twee/drie packs later helemaal zonder zit, 'mana' roep en ga drinken en je dan NOG doorrent naar de volgende trash, dan ben je gewoon irritant bezig.

Als ik door twee ongelukkige fears bij de eerste baas en veel te veel party damage na de fight low health EN zonder mana zit en je dan NOG doorgaat met de volgende 5/6 mobs groep, dan sta ik echt op het punt je dood neer te laten vallen. Helaas ben ik dan nog te aardig en red het nog wel, maar had bijna voor het eerst bewust een tank laten gaan.

(unrelated: Laatste baas ook weer typisch, geef in de nieuwe dungeons ALTIJD nog ff snel de tactics in twee of drie zinnen je weet maar nooit, eerste twee mirrors op mijn krijg ik vol damage (go disc), pas toen de DPSers zelf een mirror kregen begonnen ze het te leren. Eerste beam twee DPS morsdood. Met drie man afgemaakt. Een van de twee DPSers merkte meestal ook pas als hij drie flinke hits voor zijn neus had gekregen dat een mob spellreflect shield up had bij de trash. Zelfde 'oeps dood' gedrag maak ik ook nog vaak bij Ick mee ondanks dat ik vooraf nog ff snel voor de ability's waarschuw)

Klopt FOS and POS vind ik hele goed retard checks, vooral ICK kan je precies zien wie het wel snap en wie niet.
hetzelfde geld ook voor die laatste dude in POS, met de brand, niet dpssen/healen.

Bovenstaande wat je beschrijft, komt mij wel bekend voor ook op mijn eigen priest ervaren. tsja als het op is dan is het op qua mana :)
Wanneer ikzelf tank chainpull ik ook, maar hou wel de mana van de healer in de gaten, de dps moet het zelf maar regelen ;) (Arcane mages 2minuten evocation, dus die moeten niet zeuren hehe)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:49:
[...]
Er zijn zat mensen die vergeten om te buffen, even vragen is dan niet raar.

Ik hoop dat jij niet zo'n persoon bent die al gaat schelden als iemand "buff please" zegt.

Mensen die cheap buffs geven zijn wel vervelend inderdaad, vooral omdat het nog maar zo weinig gold kost om de "betere" buffs van een uur te geven.
haha maak je geen zorgen ik scheld niemand uit, ben eerder diegene zegt dat mensen zich eens moeten gedragen als iemand een fout maakt, en er dan gelijk word gereageerd van 1 of andere dps: FFS PRIEST!
Ik scheld niet in game! waar ik helemaal temens van word is mensen die gaan vertellen wat je moet doen. als in: Tank taunt! priest heal me! dat soort praktijken zie ik vaak in VOA raids, en als dat te lang doorgaat dan ga ik mij er ook mee bemoeien en dan ga ik zeggen welke skill die persoon moet gebruiken das pas irritant :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dalyxia schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:46:

tot vandaag

90% kans op een geplande virusscan (hoewel ik aanneem dat tweakers hier zelf al op checken ;)).

Zo niet, dan wellicht wat meer geduld hebben voor cachen en buiten dalaran blijven.

edit: @ BOM voor hunters - met imp BOM krijg je 687 AP, versus ~200-220agi en wat int (1/3e AP) van Kings afhankelijk van je gear. Vaak is BOM beter, zeker als je nog in sub-245 gear zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Inferno op 13-01-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Zjanzjak schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:21:
[...]

Zelfde kan je zeggen van Alliance hoor. ;)
Aangezien ik beide facties speel hoor je mij ook nooit over horde en/of alliance praten, te kinderachtig voor woorden vind ik persoonlijk, je hebt namelijk etters en kindjes aan beide zijden. Je vindt ze samengevoegd op zondag in STV, op hun level 80 uiteraard. :Y)
Toevallig in dit geval klopt het ook, in verhouding in ieder geval is het toch meestal de horde die het begint. en dan praat ik over een server waar horde 1 tot 3 staat in verhouding met alliance, dus binnen die groep ligt het percentage 'eikels' een stuk hoger als alliance op lightbringer in ieder geval. Ik speel zelf op 6 servers, waarvan op 1 server horde. maar overal is het anders.

Als je op lightbringer kijkt in ieder geval zal je het regelmatig zien dat iedereen gezellig naast elkaar staat te vissen, meestal zie je dan een stuk of 5-6 alliance spelers en 1-2 horde spelers gezellig naast een kampvuurtje een hengeltje uitgooien aan de alliance kant (oost) van wg.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
meestal zie je dan een stuk of 5-6 alliance spelers en 1-2 horde spelers gezellig naast een kampvuurtje een hengeltje uitgooien aan de alliance kant (oost) van wg
Dat lukt op Trollbane dus nooit. Als ik sta te vissen samen met iemand van de horde, en er komt een alliance bij, gaat de andere alliance speler altijd wel in de aanval, met de gedachte dat ik wel even kom helpen. Mooi niet dus :D In low level gebieden is dat helemaal erg. Zodra het 2 tegen 1 is valt er altijd wel 1 van de 2 aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Divak op 13-01-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
met vissen zou het mij ook niet veel uitmaken nee, Todat ze de zelfde motes aan het farmen zijn dan wil ik ze nog wel is wat minder levendig maken })

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DrFlash schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:23:
[...]

Toevallig in dit geval klopt het ook, in verhouding in ieder geval is het toch meestal de horde die het begint. en dan praat ik over een server waar horde 1 tot 3 staat in verhouding met alliance, dus binnen die groep ligt het percentage 'eikels' een stuk hoger als alliance op lightbringer in ieder geval. Ik speel zelf op 6 servers, waarvan op 1 server horde. maar overal is het anders.

Als je op lightbringer kijkt in ieder geval zal je het regelmatig zien dat iedereen gezellig naast elkaar staat te vissen, meestal zie je dan een stuk of 5-6 alliance spelers en 1-2 horde spelers gezellig naast een kampvuurtje een hengeltje uitgooien aan de alliance kant (oost) van wg.
Gisteren was ik op mijn warrior lekker aan het levelen ennuh.. toen werd ik tot 4x toe geganked door een lvl 80 Alliance.. dus je stelling gaat helaas niet op :)

Alliance en horde maakt geen drol uit, op elke faction zitten kleuters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:35:
[...]

Gisteren was ik op mijn warrior lekker aan het levelen ennuh.. toen werd ik tot 4x toe geganked door een lvl 80 Alliance.. dus je stelling gaat helaas niet op :)

Dat was een pre-emptive strike omdat er zo veel kleuters bij de Horde zitten. Proactieve zelfverdediging om het zo maar te noemen. :+

Ik ben het met je eens, eikels zijn er aan beide kanten helaas.
Inferno schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:18:
[...]
edit: @ BOM voor hunters - met imp BOM krijg je 687 AP, versus ~200-220agi en wat int (1/3e AP) van Kings afhankelijk van je gear. Vaak is BOM beter, zeker als je nog in sub-245 gear zit.
Hmm, okay, afhankelijk van spec en gear van zoveel Pally en Hunter is BoM of BoK beter. Ik snap nu waarom ik af en toe BoM krijg. Dank daarvoor.

Aangezien het moeilijk is om te bepalen welke van de twee nu beter is voor mij, denk ik dat ik maar de regel ga instellen dat er twee paladins mee moeten (en een death knight voor de 155 agility en een druid voor Gift of the Wild). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:42
Miles Teg schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:42:
[...]
Aangezien het moeilijk is om te bepalen welke van de twee nu beter is voor mij, denk ik dat ik maar de regel ga instellen dat er twee paladins mee moeten (en een death knight voor de 155 agility en een druid voor Gift of the Wild). :+
Ik zou de hunter dan vervangen door een warrior (me >:) ) en aangezien ik zelf BS kan doen vervang ik een pala door een Enha Shaman :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 13:02
[...]

Voor mijn mage alt is het vaak al gebeurd voor ik er erg in heb ><
Net de 4e arcane barrage en als ik op dat moment nog geen missile proc heb direct een arcane barage er achteraan. Als dan net blijkt dat die grote skelly mobs in FoS een mirror op hebben gegooit is de kans groot dat ik mezelf dood maak binnen een seconden. Arcane Blast crit varierend van 12k tot 18k en direct Arcane barage er achteraan en je bent dood ><
Tegenwoordig laat ik de melee die mobs maar killen :P Ik ga wel ff wat water stacks maken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Blood DK, Arms Warrior, Enhancement Shaman, Feral Druid en Marksman Hunter is wel een mooie buff party anders :)

Helaas voor mijn frost dps spec val ik buiten de ideale melee party :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ossi schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:54:
[...]

Voor mijn mage alt is het vaak al gebeurd voor ik er erg in heb ><
Net de 4e arcane barrage en als ik op dat moment nog geen missile proc heb direct een arcane barage er achteraan. Als dan net blijkt dat die grote skelly mobs in FoS een mirror op hebben gegooit is de kans groot dat ik mezelf dood maak binnen een seconden. Arcane Blast crit varierend van 12k tot 18k en direct Arcane barage er achteraan en je bent dood ><
Tegenwoordig laat ik de melee die mobs maar killen :P Ik ga wel ff wat water stacks maken ofzo :P
Het echt jammere van de FoS SPellreflect ability is dat je hem niet kun stelen. Ik kan me nog herinneren dat er in een andere dungeon wezens met spellreflect waren waarbij ik wel steal spell kon doen. Andere leuke is bij het kristallen bos in the Nexus. Krisellen boompjes met een schild...altijd handig om die te stealen net voor de boss. :)
Zelf ben ik Arcane/fire met fireballs en pyroblasts dus ik ga wat minder snel neer dan iemand die arcane missels op autospam heeft :P (maar die scorch en living bomb zijn wel vervelend)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

SpoTs schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:35:
[...]

Ach, ik zit op een PvE server en er niet veel last van. Maar zelfs in een PvP gebied zoals WG voor een daily staat flameshield alstijd op. Altijd rot voor de melee onder ons. In frostspec altijd frostshield op en die maakt een frostwave on breach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Stormscale, aaargh. Weer een wachtrij van 1200 man en dit elke avond. Om zot van te worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
PcManiaxx schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:06:
Stormscale, aaargh. Weer een wachtrij van 1200 man en dit elke avond. Om zot van te worden 8)7
Gelukkig is er dus voor jou dan ook nu de Free Transfer open op Stormscale. :P

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Al'Akir ook, volgende week gaan we hopelijk transferen met de guild. Maar zal wel paid worden de free designated zien er niet echt fantastisch uit.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mooi he, queues van tig spelers terwijl er 300 man in Dalaran afk staan te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17-09 22:04
Fanatix schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:46:
[...]

Al'Akir ook, volgende week gaan we hopelijk transferen met de guild. Maar zal wel paid worden de free designated zien er niet echt fantastisch uit.
Ja leuk. Ik zit in de wachtrij voor Al'Akir momenteel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Rakkerzero schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:58:
[...]

Ja leuk. Ik zit in de wachtrij voor Al'Akir momenteel.
In het weekend begint op Al'Akir de queue inmiddels al om 15:00. Heel erg...

Maar ja, transfer opties zijn ook weer niks, van de ene extreme naar de tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:21
hm, hoorde net dat een guildie een virus melding kreeg op de laatste DBM update, iemand iets van gemerkt? Ik niets in ieder geval... zou op een lua in de core van DBM afgaan.

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.