Dagboek: de daily random. Halls of Lightning. Het zal weer eens niet, maar goed, in ieder geval geen Culling of Stratholme. De strijd begint leuk - ik zit als (slackende, want met een half oog Discovery kijkende) hunter op 3.2K DPS, de daarop volgende komt rond de 2.4K uit. Nog verder naar onder de derde DPS - 1.5K DPS en de tank, ook 1.4K DPS. Op zich allemaal helemaal geen probleem, die instance is met 3 * 1.5 nog te spelen. Trash en eerste boss -> geen probleem. Dan tussen de slags doorrennen en op de trap gaan staan -> geen probleem. Healer doet een disengage en komt tussen een van de groeps bovenaan de trap uit en overleefd het niet. Allemaal geen probleem, trash gaat allemaal netjes plat. Ik haal mijn zakmes uit en rezz de healer.
Volgende baas dan. Gaat neer binnen een zeer korte tijd. 1 van de DPSses doet een need op een BoE item wat ie waarschijnlijk niet nodig heeft, maar soit, niet gecontroleerd dus maar het voordeel van de twijfel gegeven. We lopen de gang in - tussen de "standbeelden" door. 1 DPS vertrekt, zonder een woord gezegd te hebben. Niet dezelfde als degene die de need roll deed overigens. Nieuwe DPS meld zich binnen een paar seconden aan. We lopen richting volgende boss. Een andere DPS aggrod de boss, en leaved een seconde later. Met zijn vieren de boss neergehaald, en terwijl we bezig waren de vervanger verwelkomt. Voor de rest geen problemen gehad - maar wat een vreemde run zeg.
Volgende baas dan. Gaat neer binnen een zeer korte tijd. 1 van de DPSses doet een need op een BoE item wat ie waarschijnlijk niet nodig heeft, maar soit, niet gecontroleerd dus maar het voordeel van de twijfel gegeven. We lopen de gang in - tussen de "standbeelden" door. 1 DPS vertrekt, zonder een woord gezegd te hebben. Niet dezelfde als degene die de need roll deed overigens. Nieuwe DPS meld zich binnen een paar seconden aan. We lopen richting volgende boss. Een andere DPS aggrod de boss, en leaved een seconde later. Met zijn vieren de boss neergehaald, en terwijl we bezig waren de vervanger verwelkomt. Voor de rest geen problemen gehad - maar wat een vreemde run zeg.
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)