Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 208 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.407 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Gisteren met de guild ICC10 ingegaan met de dappere insteek om de nieuwe bosses wat liefde te mogen geven. De eerste 4 bosses gaven zoals gewoonlijk weinig problemen, maar de nieuwe wing was een aardige uitdaging. Het begon al toen een aantal grapjassen tot de ontdekking kwamen dat die blauwe rook gevaarlijk was (zijn net kinderen af en toe die alles zelf willen testen :P). Uiteraard leidde dit tot de nodige hilariteit op Vent, gevolgd door iemand die zich afvroeg hoe lang een tank het zou uithouden.

Natuurlijk kon ik het niet laten om dit zelf uit te testen met +/- 49K hp om antwoord te geven op deze oh zo belangrijke vraag. Voor de geïnteresseerden, het duurt grofweg 1,5s voordat je door 49K hp heen bent in de blauwe rook :P

Na wat kleine trash was het tijd voor Precious met haar mooie lintje. Paar wipes achter elkaar doordat zombies+boss iets te veel van het goede was voor ons allen. Vervolgens stelde ik samen met de andere tank voor om dan maar de gehele vorige kamer te gebruiken als kiting gebied. Zo gezegd zo gedaan: Precious mee aan de hand, achteruit rennen als een maloot en af en toe vooruit lopen (OT) gevolgd door een taunt-switch. Op mijn verzoek lieten we de zombies maar met rust omdat we ze toch met veel gemak voorbleven. Was alleen af en toe een beetje spannend met de healers die ons amper bij konden houden, maar dat is een kwestie van gewenning. Met deze tactiek was Precious zonder wipes dood (incl 3 man van onze raid) en was het een kwestie van laf zombies afslachten. De dooie DPSers waren toen aardig jaloers op de cijfertjes van een aantal anderen.

Bij Festergut was het helaas alleen kommer en kwel. Op zich zijn de tactieks erg makkelijk, maar een aantal mensen hadden moeite met het huggen in geval van spores. Het allergrootste probleem was echter de healing die ronduit triest was (we hebben volgens mij alle tries met 3 healers gedaan zelfs!). Zelfs met maximaal 2 inhales gingen de tanks al dood en anders was het wel binnen 5s nadat cooldowns waren afgelopen =/ Uiteindelijk hebben we besloten om de healers in melee range te laten staan (de 2 tankhealers) zodat ze niet/nauwelijks hoefden te lopen voor spores. Dat ging stukken beter totdat 1 van die healers dood neer viel bij de Blight. Bij het checken van Recount bleek dat hij geraakt was voor dik 33K damage. Meneer had dus niet in range van spores gestaan en zodoende geen (of hooguit 1) immunity stacks had opgebouwd. Op zich niet zo verassend, hij heeft vaak last van domme foutjes die vaak gevolgd worden door een "wtf? I didn't know he did that/I had to do that!" (terwijl dit duidelijk verteld was voor het gevecht en tussendoor, zonder ellenlange verhalen).

Zo kan ik me nog een poging herinneren op Anub10 HC waarbij hij iedereen op 100% probeerde te houden in de allerlaatste phase. Het mag toch langer bekend zijn bij healers dat je als healer half moet AFKen tijdens Anub in de laatste phase... Nou ja, volgende keer hopelijk de andere healer mee, want dit soort wipes vind ik aardig zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Snappie88 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:57:
[...]

Waarom zit Paladins dan te zeuren over hun FCFS rotatie als Warriors exact dezelfde hebben?

Judgement >> Crusader Strike >> Devine Storm >> Consecration >> Exorcism.

Okay okay vijf knopje is niet veel, maar 't is er meer dan die drie van de Rogue! Wij moeten zelfs iedere twee minuten Avenging Wrath aangooien en hebben nog her en der utilities (Hand of Salvation bv.).
Nou, Warriors kiezen er voor, wij kunnen ook kiezen voor Fury spec, die is iets meer 'face-roll' WW>BT>Slam en Heroic/Cleaves er tussendoor. Als je wat meer uitdaging wil ga je voor Arms, of soms 'moet' je Arms gaan vanwege de leuke buffs die Arms geeft aan een raid. Deze buffs overlappen met die van een Feral tank en Combat rogue, dus de meesten gaan gewoon Fury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:52
Anoniem: 209587 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:07:
[...]

Nou, Warriors kiezen er voor, wij kunnen ook kiezen voor Fury spec, die is iets meer 'face-roll' WW>BT>Slam en Heroic/Cleaves er tussendoor. Als je wat meer uitdaging wil ga je voor Arms, of soms 'moet' je Arms gaan vanwege de leuke buffs die Arms geeft aan een raid. Deze buffs overlappen met die van een Feral tank en Combat rogue, dus de meesten gaan gewoon Fury.
Inderdaad, sowieso zijn arms warriors beperkt door wat er wanneer proct, en dan moeten zie via prio lijst de attack uitvoeren.
Daarnaast is het rage-managen een game op zich, waarbij een HS of Cleave mogelijk is bij 70+ rage en je eerste GCD ability een OP of Rend is bijvoorbeeld.

Echt geen face-roll, fury is wat rotatie inderdaad voorspelbaarder dan arms (bloodsurge is variabel) en kan iets vrijer HS en Cleave doen dankzij offhand rage generation.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241606

Hoi allemaal,

ik lurk dit forum nu voor zo'n 4 jaar, en dacht zal nu eens een reactie geven.

op dit moment speel ik met mijn priest (Ivoril) op trollbane als alliance. Zijn er nog steeds veel tweakers daar aanwezig of zijn die ondertussen allemaal verhuist?

ikzelf ben met een aantal vrienden onze eigen guild begonnen genaamd Framed (was eerst Herpes is BoP maar verplichte name change later)

Ik zal gelijk maar met een lief dagboekje beginnen:

Gister icc10 in gegaan met als doel zo snel mogelijk eerste 4 bazen clearen zodat we zo snel mogelijk de nieuwe wing in kunnen gaan. Dit ging uitermate goed binnen 3 kwartier lag saurfang onder de grond zonder ook maar 1 mark gecast te hebben.

We besloten om eerst Rotface te gaan doen en wat een hectisch gevecht. na wat kite problemen van onze tank kregen we hem na 5 tries down. Toen nog even gekeken bij Festergut, normaal doen we alles met 2 healers maar dit is echt niet te doen. enhancement shaman -> resto en volgende try op 20% (2de keer 3 inhales en tank werd ge2shot). een leuke avond gehad en zondag gaat Festergut wel neer en hopelijk Putricide ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:00:
Arcane mages zijn helemaal saai. Arcane Blast x4 en dan een Arcane Missiles, en overnieuw...
Tja, kan je uberhaubt nog praten over rotaties vandaag de dag? 90% gebruikt niet meer dan 5 skills (CD's daargelaten) en aantal ervan nog zelfs afhankelijk van proc's ook (demo lock, SV hunter) of opbouw van mobs (elemental shaman, LB vs CL). Dan heb je nog een grote invloed van 'prio cooldown spam' zoals MM hunter of enh shaman.

Ergens is dat best jammer, van 1 tot 80 leer je bijna 50 verschillende spells (ongeveer), terwijl je uiteindelijk maar met een handje vol staat rond te rennen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-06 07:54
Flauw, Herpes is BoP vond ik wel een leuke naam :P Maargoed, je hebt altijd van die zeikstralen ertussen zitten :+
Ik speel ook op Trollbane, en heb ook nog een aantal anderen gezien op dit forum die op Trollbane actief zijn.

Mwah, dat van die spells valt wel mee. Als paladin gebruik ik er echt genoeg, voor allerlei situaties.

[ Voor 19% gewijzigd door Divak op 08-01-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:51:
[...]

Tja, kan je uberhaubt nog praten over rotaties vandaag de dag? 90% gebruikt niet meer dan 5 skills (CD's daargelaten) en aantal ervan nog zelfs afhankelijk van proc's ook (demo lock, SV hunter) of opbouw van mobs (elemental shaman, LB vs CL). Dan heb je nog een grote invloed van 'prio cooldown spam' zoals MM hunter of enh shaman.

Ergens is dat best jammer, van 1 tot 80 leer je bijna 50 verschillende spells (ongeveer), terwijl je uiteindelijk maar met een handje vol staat rond te rennen :P
Vandaar dat ik een Warrior tank veel leuker, verandelijker en uitdagender vind spelen. Als je nog niet wist wat mn main was dan weet je het nu ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RichardvdD schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:52:
Mwah, dat van die spells valt wel mee. Als paladin gebruik ik er echt genoeg, voor allerlei situaties.
Naja, ik had dus prot pala en warrior als uitzonderingen (mischien demo lock nog een beetje?) en de mensen die geen macro's gebruiken :P
(als MM hunter had ik op diverse knoppen minimaal 3 skills zitten).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 08-01-2010 15:58 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik op mijn disc priest ook 4 spells voor healing (CD's niet meegrekend) PW:S, PoM, penance, flash heal

ah trezorier! jij zat bijna in onze icc25 laatste attempt vorige week.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 241606 op 08-01-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49
SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:51:
[...]

Probeer druid is zou ik zeggen.
Dualspec resto/kitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb ik al, lvl70 op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Anoniem: 241606 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:59:
ah trezorier! jij zat bijna in onze icc25 laatste attempt vorige week.
Ah, was dat toen ik joinde terwijl iedereen er mee stopte? Dat was wel zonde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 12:07
Zoveel guild names verzonnen voor alts en gezien :P

Wat was het ook alweer Ourserverbinlagging ?
Fa kin Su Pa
2 gnomes 1 cup
Spell Worgen Backwards Negrow..
Gnomes go wild :P

Ach ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Resto druids:

Actief: Rejuvenation, Nourish, Swiftmend, Wild Growth
Situationeel: Lifebloom, Regrowth (voornamelijk op tanks)
OHCRAP: Healing Touch (+NS), Tranquility

Ik gebruik tijdens een raid meestal toch zeker 6 knoppies.

En dan vergeet ik nog de dispells Abolish Poison en Decurse...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blistimo schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:19:

En dan vergeet ik nog de dispells Abolish Poison en Decurse...
Dat is waar. Ik heb zelf 18 keybindings die ik toch zeker allemaal wel eens nodig heb. Toch is het zo dat ik 80% van de raid maar 4 knoppen nodig heb.

Over de discussie over damage. in onze icc10 raid van gister stonden onze 2 rets met 11k dps toch echt bovenaan. Ik denk dat de T10 2 set bonus toch een beetje overkill is geworden voor pallies (goede irl vriend van me is een van die pallies en zegt dat ie eigenlijk alleen nog maar devine storm spammed |:( ). Overigens staat onze enhance shaman op plek 3 met bijna 10k dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:19
Anoniem: 241606 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:28:
[...]

Dat is waar. Ik heb zelf 18 keybindings die ik toch zeker allemaal wel eens nodig heb. Toch is het zo dat ik 80% van de raid maar 4 knoppen nodig heb.

Over de discussie over damage. in onze icc10 raid van gister stonden onze 2 rets met 11k dps toch echt bovenaan. Ik denk dat de T10 2 set bonus toch een beetje overkill is geworden voor pallies (goede irl vriend van me is een van die pallies en zegt dat ie eigenlijk alleen nog maar devine storm spammed |:( ). Overigens staat onze enhance shaman op plek 3 met bijna 10k dps
Is dat op bossfights single target of op trashpacks? Maakt namelijk nogal wat uit. Als het om bosses gaat - lekker bezig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 09:17
heb je een armory-link naar die enhance shammy ? ben nu wel nieuwsgierig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TIGER79 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:38:
heb je een armory-link naar die enhance shammy ? ben nu wel nieuwsgierig :D
helaas is hij gister als resto uitgelogged dus hij is nu in resto gear/spec maar check vanavond nog eens goede kans dat hij als enhancement staat: http://armory.wow-europe....ml?r=Trollbane&n=Mercules
hulkie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:37:
[...]

Is dat op bossfights single target of op trashpacks? Maakt namelijk nogal wat uit. Als het om bosses gaat - lekker bezig!!
dat is overall data dus beide. Bosses zal zeker voor de pallies minder zijn armory van 1 van die pallies: http://armory.wow-europe....t.xml?r=Trollbane&n=Nihyo

en dan ook nog maar een linkje naar mezelf ben zelf nogal trots op mijn gear ik speel dit spelletje nu 4 jaar maar voor het eerst dat ik een toon echt goed gegeared hebt :D. overigens ben ik ook de raidleader van Framed. http://armory.wow-europe.....xml?r=Trollbane&n=Ivoril

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 241606 op 08-01-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407

single target gezien zouden deze 2 paladins dus iig bijna de benodigde dps hebben voor saurfang10 haha

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 08-01-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Is 45% haste voor een elemental shammy veel ? unbuffed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:46:
single target gezien zouden deze 2 paladins dus iig bijna de benodigde dps hebben voor saurfang10 haha
saurfang10 gevecht duurde ongeveer 2 minuten als dat is wat je bedoeld. Ik ben erg trots op onze guild. we zijn allemaal casuals die dit spelletje al jaren spellen en genoeg hebben van de OMG l33t hardcore raids. we gebruiken geen dkp en forceren niets aan class -> spec. en voor het eerst heb ik echt lol in raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Mijn vriend heeft volgende mail gehad:
Zou dit echt van een wow stafflid zijn?

Mail kwam van "wowaccountadmin@blizzard.com"
Greetings!

It was reported that you are trying to sell your personal World of Warcraft account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
We will gather more information through further investigation.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
You can confirm that you are the original owner of the account by providing the following information:
* First and Surname
* Date of birth
* Address
* Zip code
* Phone number
* Country
* Account e-mail
* Account name
* Account password
* Secret Question and Answer Or WoW CD-Key
Show * Please enter the correct information

If you ignore this mail your account can be closed permanently.
Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.

Regards,

Account Administration Team
Blizzard Entertainment
Nu heeft hij dat natuurlijk gedaan, hij kan wel nog inloggen maar heeft iemand een idee of dit fake kan zijn en of hij zijn account nog kan kwijt geraken?

En btw, hij verkocht zijn account niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
Anoniem: 241606 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:50:
[...]

saurfang10 gevecht duurde ongeveer 2 minuten als dat is wat je bedoeld. Ik ben erg trots op onze guild. we zijn allemaal casuals die dit spelletje al jaren spellen en genoeg hebben van de OMG l33t hardcore raids. we gebruiken geen dkp en forceren niets aan class -> spec. en voor het eerst heb ik echt lol in raiden
hhmmm daar zou ik zo bij passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290112

Woensdag zijn we op frostmane ook begonnen aan de nieuwe ICC wing, erg veel lag, en we konden pas 21:00 ofzo beginnen omdat mensen in een 600man queue stonden -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
* Account e-mail
* Account name
* Account password
* Secret Question and Answer Or WoW CD-Key
Show * Please enter the correct information
wat denk je zelf ?

staat zelfs bij de tips van wow : a Blizzard employee would NEVER ask for your account password

[ Voor 21% gewijzigd door TIGER79 op 08-01-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:43
eSCe schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:53:

[...]

Nu heeft hij dat natuurlijk gedaan, hij kan wel nog inloggen maar heeft iemand een idee of dit fake kan zijn en of hij zijn account nog kan kwijt geraken?

Welk gedeelte van:

"A Blizzard employee will NEVER ask for you password"

Hebben jullie gemist?

Z.S.M. alles wat je kan veranderen evranderen, anders dikke kans dat je alles kwijt bent. Als je hierop reageert wordt hacken wel heel makkelijk...

Ps. Als hij inderdaad zijn cd-key heeft afgegeven kun je het beste contact op nemen met Blizz, zodat ze zijn account kunnen locken en hem helpen met het opnieuw bevijligen.

[ Voor 12% gewijzigd door Nivado op 08-01-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:04

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

eSCe schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:53:

Mail kwam van "wowaccountadmin@blizzard.com"

[...]

Pas ook gehad (vorige week), hardstikke nep dus NIET doen. Blizz vraagt NIET naar je inlognaam en password.

Edit: als hij de gevraagde gegevens heeft teruggestuurd mag ik hopen dat ie met een authenticator werkt, anders is ie waarschijnlijk alles kwijt.

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-01-2010 16:58 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Blistimo schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:19:
Death and Decay
Plague Strike
Icy Touch
Heart Strike
Pestilence
Blood Boil
Death Coil
Rune Strike (gemacro'd aan alles wat hier boven staat op DND na)
Horn of Winter (buff duurt een paar minuten, en is ook extra RP, lekker als je runes op CD zijn en je geen RP wil verspelen om genoeg te houden voor rune strike)

Dat is dan zonder de oh shit buttons en taunt/grip. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
m'n vriend heeft net zijn pass veranderd want ikzelf zou het ook nooit vertrouwd hebben.
Die kerel heeft nu wel zijn key nog.

Hij kan hier niets mee toch? Moest hij contact opnemen met BLizzard dat hij zogezegd gehacked is kan mijn vriend toch gewoon een foto van zijn keys opsturen right?

En btw, dat van die employee was ook het eerste waaraan ik dacht :p

[ Voor 48% gewijzigd door eSCe op 08-01-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik snap de lol niet van het hacken van accounts, is hier een vorm van kick in te behalen of reputatie...
als je dan toch zon hardcore hacker wil zijn ga nasa, de cia of het leger proberen te hacken..

kansloze mensen zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:50
eSCe schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:58:
m'n vriend heeft net zijn pass veranderd want ikzelf zou het ook nooit vertrouwd hebben.
Die kerel heeft nu wel zijn key nog.

Hij kan hier niets mee toch? Moest hij contact opnemen met BLizzard dat hij zogezegd gehacked is kan mijn vriend toch gewoon een foto van zijn keys opsturen right?

En btw, dat van die employee was ook het eerste waaraan ik dacht :p
Weggeven van deze info is wel ongeveer het domste wat je kan doen. Telefonisch kan je nl met al deze gegevens gecombineerd het account "opeisen" en zal blizz de gegevens aanpassen. gelukkig dat je optijd je WW veranderd hebtdit bemoeilijkt het zaakje voor je nl wel aangezien ze zonder toegang tot je e-mail het laatste stapje van het opeisen niet kunnen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik Krijg 4 van die spam mailtjes per dag voor me 3 accounts, en ik krijg ze ingame ook wishpers >.<

Blizzard heeft geen rede nodig om te vragen wie je bent etc, als ze je willen bannen
They wont ask questions they just do...

Mensen die erin trappen verdienen het imho tenzij je net nieuw bent :P
Anoniem: 325407 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:04:
ik snap de lol niet van het hacken van accounts, is hier een vorm van kick in te behalen of reputatie...
als je dan toch zon hardcore hacker wil zijn ga nasa, de cia of het leger proberen te hacken..

kansloze mensen zucht
De mensen die jouw char hacken, traden gold met jouw char
Door gold te traden verdienen ze hun income in reallife, dus hoe meer chars ze hacken hoe meer ze kunnen trade en jouw gold erbij trade kortom blame the people who buy the gold

Want zonder het Gold kopen waren er geen Hackers, Dief en Heeling verhaal

[ Voor 51% gewijzigd door Mektheb op 08-01-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79

kansloze mensen zucht
hhmm het is meer een business hoor... Valt gewoonweg geld mee te verdienen, je account wordt gehacked, alles (maar dan ook echt alles) wordt verkocht, goud wordt doorgestuurd naar hun eigen poppetjes en vervolgens voor echte valuta verkocht door goldsellers :D Oftewel die (kansloze) goud-kopers zijn de reden waarom accounts gehacked worden..
Een simpele kwestie van supply&demand...

Ik ben laatst ook gehacked (na 4 jaar wow spelen), altijd antivirus gehad, anti-malware en toch gelukt... Nooit op emails ingegaan en over het algemeen altijd mijn laptop gebruikt om wow-sites te bezoeken ipv mijn game-bak... Anyways 16k aan goud weg en natuurlijk alle chars gestripped... En wat zie ik daarna op de /2 chat : dat je iets als 1k goud voor 6 euro kan kopen... Oftewel waar ik 4 jaar over heb gedaan om bijeen te verzamelen wordt voor een schamele 96 euro verkocht aan een of andere slacker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Btw het zou mij verbazen dat ze effectief you account hebben "gehackt". Keylogger, account met een vriend delen (die niet zo zorgvuldig is), email account hacken (hotmail en gmail hadden best wat gekende problemen vorige jaar) en phising is hoe ze deze dingen krijgen.

Uiteindelijk als je niet zeker bent gewoon een authenticator kopen, dan is een keylogger zelfs machteloos.

Nu is het wachten tot ze het token logaritme doorbreken, wat waarschijnlijk nog wel even gaat duren.

[ Voor 13% gewijzigd door khrin op 08-01-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TIGER79 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:14:
[...]

hhmm het is meer een business hoor... Valt gewoonweg geld mee te verdienen, je account wordt gehacked, alles (maar dan ook echt alles) wordt verkocht, goud wordt doorgestuurd naar hun eigen poppetjes en vervolgens voor echte valuta verkocht door goldsellers :D Oftewel die (kansloze) goud-kopers zijn de reden waarom accounts gehacked worden..
Een simpele kwestie van supply&demand...

Ik ben laatst ook gehacked (na 4 jaar wow spelen), altijd antivirus gehad, anti-malware en toch gelukt... Nooit op emails ingegaan en over het algemeen altijd mijn laptop gebruikt om wow-sites te bezoeken ipv mijn game-bak... Anyways 16k aan goud weg en natuurlijk alle chars gestripped... En wat zie ik daarna op de /2 chat : dat je iets als 1k goud voor 6 euro kan kopen... Oftewel waar ik 4 jaar over heb gedaan om bijeen te verzamelen wordt voor een schamele 96 euro verkocht aan een of andere slacker...
Dat is een groot percentage van de spammers idd, maar er zitten er ook zat tussen die het gewoon voor de lol doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leuk goldbuyers en sellers de schuld geven, je bent echt zelf de ... als jij zulke mailtjes geloofd of als jou PC vol zit met virus zut.

Er zijn er ook genoeg die zulke mailtjes gebruiken puur voor eigen gewin, als ik mijn 'to buy' list bekijk zou het helemaal niet zo'n gek idee zijn even wat accountjes achterover te drukken om die 30-40k over te gooien en mijzelf even flink te gearen. Goldbuy/sell is slechts een tussenstop, methode en reden blijven eigelijk hetzelfde.

kansloze mensen zucht
Nogmaals, het zijn geen hackers. Oplichters, phisers en goeie gokkers, meer zijn het niet.

Vraag naar gold zal altijd blijven, door het simpele principe: tijd is geld en geld is tijd. Dat is economie en zal altijd tot zwaar in het grijze gebied zijn werk blijven doen. Enige wat je zelf kan doen is zorgen dat je je beveiliging op orde hebt.

En het percentage wat verkocht wordt aan gold vanuit 'compromised' accounts is relatief klein, athans in het spel waar ik lange tijd in die business zat

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 08-01-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 325407 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:26:
[...]

Dat is een groot percentage van de spammers idd, maar er zitten er ook zat tussen die het gewoon voor de lol doen.
True maar dat zijn voorall onze buren die duitsers, en gelukkig vermijd ik dat volk in rl en ingame geld ook voor fransen :P ( j/k )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
Enige wat je zelf kan doen is zorgen dat je je beveiliging op orde hebt.
Yup en gezien mijn ervaring met antivirussen en anti-malware altijd draaiend kan ik HitmanPro aanbevelen... Deze was de enige die de (vermoedelijke, aangezien het ook de enige was) boosdoener heeft gevonden : een rootkit-trojan... Naam weet ik jammer genoeg niet meer...
Daarnaast heb ik nu ook de authenticator op mijn mobiel dus op zich voel ik menu veel "veiliger" :D Maar jah dat voelde ik me eerst ook gezien ik altijd een schone pc had en natuurlijk in 4 jaar nooit iets mis is gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TIGER79 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:53:
[...]

hhmmm daar zou ik zo bij passen :P
we recruiten op dit moment passief mensen (dwz vrienden van vrienden of pugs die het goed doen en guildless). We hebben nog wat mensen nodig om 25 man raid content te kunnen doen.Als je serieus wil joinen pm me maar op wow (ivoril)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241606 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:42:
[...]

we recruiten op dit moment passief mensen (dwz vrienden van vrienden of pugs die het goed doen en guildless). We hebben nog wat mensen nodig om 25 man raid content te kunnen doen.Als je serieus wil joinen pm me maar op wow (ivoril)
passieve mensen zijn er zat:P kijk maar in dal:P sorry wat laag geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:44:
[...]

passieve mensen zijn er zat:P kijk maar in dal:P sorry wat laag geintje
daar val ik zelf ook onder, het is me meer dan eens voor gekomen dat ik erachter kom, dat ik al 2 uur rondjes aan het rennen ben in dala XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241606 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:56:
[...]

daar val ik zelf ook onder, het is me meer dan eens voor gekomen dat ik erachter kom, dat ik al 2 uur rondjes aan het rennen ben in dala XD
hahaha vraag me af hoeveel vriendinnen er al naar hun favoriete tijdschrijft hebben gestuurd dat hun vriend rondjes rennen in dalaran als quality time in de relatie bestemplen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.penny-arcade.com/comic/2009/10/2/

niet helemaal wow:P maar je snapt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-06 20:20

Nessuno

io sono nessuno

kansloze mensen zucht
dr is geen lol aan het eenige waar het om gaat is gold gold en nog eens gold
heb je eenig idee hoeveel geld er omgaat in het spel (echt geld)
1000g is 9euro (prijs verschild per server kom ik dus achter)

bv ik heb bijna 50k

50x9 euro 540 euro voor wat 10 / 20 min werk ? (iets in die geest)
plus alles wat je kan vendoren ... ?
er valt dus gewoon met een goed gevuld account dik geld te verdienen
dat is de reden dat dit gebeurt
en omdat er altijd mensen zijn die gold blijven kopen zal dit ook niet veranderen

ik negeer standaar elk mailtje van blizzard
email ze nooit terug
en als ik iets gedaan heb wat niet door de beugel kan
dan krijg ik van zelf een warning of een temp ban ...
en dan zal ik dat ook wel verdiend hebben
verder kan je ipv mailen alltijd bellen naar het gratis nummer van blizzard voor vragen en antwoorden.

dus tja ... blizzard mailtje zo veer ik weet alleen nieuws en waarschuwingen
verder nooit iets dus zo als ik zei tja ...

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261820

prodigy schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:22:
[...]

1000g is 9euro (prijs verschild per server kom ik dus achter).....
Of pure jaloesie ofzo ... hij heeft een wow account en ik niet! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101336

prodigy schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:22:
[...]
1000g is 9euro (prijs verschild per server kom ik dus achter)
Op Aszune bijv. is het maar € 3,20 voor 1000gold.. toch blijkt het zelfs voor deze prijs nog rendabel te zijn als ik die prijzen mag geloven en de hoeveelheid spam die je er voor krijgt.. Imho zeer belachelijk dat Blizzard er nog steeds zo weinig aan doet, of tenminste voor zo ver wij kunnen zien dat ze er aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 101336 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:44:
[...]

Op Aszune bijv. is het maar € 3,20 voor 1000gold.. toch blijkt het zelfs voor deze prijs nog rendabel te zijn als ik die prijzen mag geloven en de hoeveelheid spam die je er voor krijgt.. Imho zeer belachelijk dat Blizzard er nog steeds zo weinig aan doet, of tenminste voor zo ver wij kunnen zien dat ze er aan doen.
Het zijn de naieve players die nog altijd goud kopen van die lui. Zonder die figuren droogt de markt snel op. Daarnaast iedereen voorzien van een Authenticator en de problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Zou me niks verbazen als je binnenkort ook een authenticator verplicht nodig gaat hebben. Ik gebruik er al sinds voor de WotLK release eentje, eerst fysiek, nu een mobile authenticator. Ik zou niet meer zonder willen.

Het gevoel voor veiligheid is zoveel groter dat je je eigenlijk weinig zorgen meer hoeft te maken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je maar als een dolle op elke random link moet gaan klikken! :)

Blizzard doet er echt alles aan om awareness te kweken bij de playerbase. Helaas zijn er nog zulke debielen als die vriend van eSCe ... zulke figuren vragen er gewoon om als je het mij vraagt.

[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 08-01-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

eindelijk een linkje gevonden wat de release bevestigt van het wow-magazine middels een blue post! hou het verder kort want post nu via mn mobiel met zo'n stokkie+touchscreen en ben daar niet zo handig in maar moest dit ff kwijt haha

http://worldofraids.com/w...of-warcraft-magazine.html

[ Voor 23% gewijzigd door Vivaladen op 08-01-2010 22:08 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 03-06 13:43
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik kan mijn dungeon finder frame niet openen, hotkey werkt niet en /dungeonfinder werkt niet. (er gebeurt gewoon niets)
Ik zit op een trial account en ben level 13, maar dit zou niet uit moeten maken aangezien de raid finder wel gewoon opent.
Iemand een idee?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 13:03
Rynji schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:08:
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik kan mijn dungeon finder frame niet openen, hotkey werkt niet en /dungeonfinder werkt niet. (er gebeurt gewoon niets)
Ik zit op een trial account en ben level 13, maar dit zou niet uit moeten maken aangezien de raid finder wel gewoon opent.
Iemand een idee?
Volgens mij moet je voor de Dungeon Finder ook lvl 15 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101336

GoTCoast schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:15:
[...]

Volgens mij moet je voor de Dungeon Finder ook lvl 15 zijn
Klopt, lvl 15 is minimum voor dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280294

Mijn account is net gehacked, hoe kan dit?
Ik kreeg een mailtje van blizzard dat mijn password veranderd was en daarna een mailtje gekregen dat ik ongepast taalgebruik gebruikte daardoor kreeg ik 3 uur ban dit heeft dus iemand anders gedaan want ik heb vandaag niet gespeeld, niemand heeft mijn account gegevens en ik ben vrij voorzichtig op het internet. 3 uur later kijk ik naar mn account en blijkt dat mijn main karakter verwijderd is en dat er vijftig karakters zijn aangemaakt op verschillende engelse realms. Nu kan ik Blizzard niet bereiken want ze zijn gesloten in het weekend.
Hoe kan het zijn dat ik gehacked ben en wat kan ik er nu tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 280294 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:32:
Ik kreeg een mailtje van blizzard dat mijn password veranderd was en daarna een mailtje gekregen dat ik ongepast taalgebruik gebruikte daardoor kreeg ik 3 uur ban dit heeft dus iemand anders gedaan want ik heb vandaag niet gespeeld, niemand heeft mijn account gegevens en ik ben vrij voorzichtig op het internet. 3 uur later kijk ik naar mn account en blijkt dat mijn main karakter verwijderd is en dat er vijftig karakters zijn aangemaakt op verschillende engelse realms. Nu kan ik Blizzard niet bereiken want ze zijn gesloten in het weekend.
Sowieso aanmelden via de online support forms en je pc op malware scannen. Virusscanner updaten/installeren en als de sodemieter een Authenticator aanschaffen zodra je account weer in orde is en je pc virusvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 03-06 17:22

Graveheart

Say what?

Yay, authenticators binnen voor mij en m'n vriendin.
Core Hound Pup op de mail gehad.

Log ik in op m'n lock en open m'n Orcales egg, hoppa!

Reigns of the Green Proto-Drake! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280294

redfoxert schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:41:
[...]

Sowieso aanmelden via de online support forms en je pc op malware scannen. Virusscanner updaten/installeren en als de sodemieter een Authenticator aanschaffen zodra je account weer in orde is en je pc virusvrij.
Wat is een Authenticator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50
Anoniem: 241606 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:28:
[...]

Om hier nog even op terug te komen, ik mag blij zijn met 6k/7k op boss fights rotface/festergut en nog minder op de professor, wat doen die palladins goed dat ik fout doe met betere gear?

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchman! schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 01:59:
[...]

Om hier nog even op terug te komen, ik mag blij zijn met 6k/7k op boss fights rotface/festergut en nog minder op de professor, wat doen die palladins goed dat ik fout doe met betere gear?
wat is je raid setup? Onze raid setup was erg gunstig voor melee dps: enhancement shaman, MM hunter, arcane mage, 2 ret pallies, prot war, fury war, 1 prot pallie, resto druid, disc priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 21:44
En wat is je gear? zoals gezegd is de T10 2set bonus nogal OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zelfde soort apparaatje als wat Rabobank gebruikt , alleen dan zonder je pinpas

Je vult je Naam + w8 in en daarna moet je op de autheticator op een knopje drukken en die genereerd een unieke code die je dan even moet invulllen bij je inlog scherm, voor je kan spelen

Als iemand je account hack't of je gegevens weet, dan hebben ze het apparaatje die aan je account gebonden is niet en kunnen ze er niet in.
Anoniem: 280294 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:32:
En goed opletten of het geen SPAM mail is, want ze sturen er tegenwoordig bijna elke week wel 1 die op blizzard mail lijkt

[ Voor 44% gewijzigd door Mektheb op 09-01-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:25
Iemand hier ervaring met het gebruik van een Logitech G500 Laser Mouse in World of Warcraft?

Ik krijg een aantal knoppen niet in gebruik in het spel.

Het gaat om deze knoppen (blauw) rondje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Emq2mK1rwzCaqgVGDPdSbMtd/full.jpg

Heb het met en zonder de SetPoint drivers geprobeerd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Blizzard is wel traag met mijn payment verwerken zeg, heb 2dagen geleden geupgrade naar een full account maar nogsteeds restrictions en payment pending (heb wel confirmatie van de Rabobank ontvangen). Heb gelezen dat het up to 72hours kan duren, dus ik zie dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50
Anoniem: 241606 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 03:42:
[...]

wat is je raid setup? Onze raid setup was erg gunstig voor melee dps: enhancement shaman, MM hunter, arcane mage, 2 ret pallies, prot war, fury war, 1 prot pallie, resto druid, disc priest.
mja wij hebben altijd een caster setup, zelden een shaman (resto) en nooit een dps warr of een DK. In een 25 mans raid zit ik ook makkelijk 1k hoger dan in onze 10 mans. Maar 25% meer is wel een heel groot gat. Vandaar dat ik me echt af zit te vragen wat nou handig is met de T10 2set/T9 2set

Prio zou iets moeten worden als: Judge > DS > HoW > CS > cons > Exo > HW

Echter, de DS reset lijkt deels seal afhankelijk... welk seal gebruikten jullie pally's bij de bosses? Nog steeds SoV of iets 'onverwacht' als command.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
redfoxert schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:53:
[...]

Ik gebruik er al sinds voor de WotLK release eentje, eerst fysiek, nu een mobile authenticator. Ik zou niet meer zonder willen.
Hoe werkt die mobile authenticator ? Eenmalig downloaden op je telefoon, daar betaal je dus voor. Maar dan ? Elke keer als je hem dan gebruikt, komen daar ook nog mobile kosten bij ofzo ?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zertaxka schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:17:
[...]

Hoe werkt die mobile authenticator ? Eenmalig downloaden op je telefoon, daar betaal je dus voor. Maar dan ? Elke keer als je hem dan gebruikt, komen daar ook nog mobile kosten bij ofzo ?
Lijkt me niet tis niks meer dan een progje die random een nummer genereed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Nee, is gewoon een programmatje. Gebruikt verder niet je internetverbinging. Heb 'em ook op m'n iphone, ideaal.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Met een truc gebruik ik hem in een virtuele mobile via de Sun Java Mobile SDK. Kan hem dus op elke pc meenemen als ik wil. Mn vriendin gebruikt hem op haar iPhone, werkt ook prima. Zonder mobiele kosten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
redfoxert schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:31:
[...]

Met een truc gebruik ik hem in een virtuele mobile via de Sun Java Mobile SDK. Kan hem dus op elke pc meenemen als ik wil. Mn vriendin gebruikt hem op haar iPhone, werkt ook prima. Zonder mobiele kosten dus.
Bedankt weer wat wijzer. Dadelijk gelijk maar even kijken of ik het werkend krijg.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
Rynji schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:52:
Blizzard is wel traag met mijn payment verwerken zeg, heb 2dagen geleden geupgrade naar een full account maar nogsteeds restrictions en payment pending (heb wel confirmatie van de Rabobank ontvangen). Heb gelezen dat het up to 72hours kan duren, dus ik zie dan wel.
Apart. Ik neem eigenlijk voor een periode van een maand speeltijd af (via manage account). En met ideal kan ik dus praktisch na het browservenster te hebben afgesloten direct inloggen. Weet dat 't eerder wat langer duurde, Blizzard en/of de rabobank verwerkten de ideal payment toch iets later op de gameservers dan op de webserver. Maar de laatste tijd geen enkele last van gehad :)

edit:

Wat dat betreft overigens een 'tip'. Het kan gebeuren dat je een keer de verkeerde bank selecteert met ideal, of iets anders doet waardoor de transactie niet slaagt. Hierdoor kun je direct een uur niet meer proberen via ideal te betalen. Wat wél kan, is een gamecard kopen via websites (ik zelf gebruik gamecard.nu). Dan kun je, wederom met ideal, een gamecard kopen die je via e-mail met ongeveer 5 minuten werk binnen hebt.

Werkt goed, en je kunt nu met 5 minuten spelen in plaats van 60 ;-). Heeft tot nog toe mij tot twee keer toe uitstekend geholpen :D

[ Voor 27% gewijzigd door garagaholic op 09-01-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchman! schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:53:
[...]

mja wij hebben altijd een caster setup, zelden een shaman (resto) en nooit een dps warr of een DK. In een 25 mans raid zit ik ook makkelijk 1k hoger dan in onze 10 mans. Maar 25% meer is wel een heel groot gat. Vandaar dat ik me echt af zit te vragen wat nou handig is met de T10 2set/T9 2set

Prio zou iets moeten worden als: Judge > DS > HoW > CS > cons > Exo > HW

Echter, de DS reset lijkt deels seal afhankelijk... welk seal gebruikten jullie pally's bij de bosses? Nog steeds SoV of iets 'onverwacht' als command.
even na gevraagd bij onze pallie en hij heeft HW oop een hogere prio staan. Zodra het van cd af is spammen ze het. Ook switchen ze seals tijdens bosses (zoals bij de lady deathwhisper) maar gebruiken ze idd SoV en bij trash command .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb sinds kort erg veel last van lag tijdens het spelen.
Ik was eerst bang dat mijn ISP (Ziggo) weer roet in het eten aan het gooien was, maar met gewoon internetten en andere games (CSS bijvoorbeeld) heb ik gewoon normale ping rates en geen lag verschijnselen.

Ik zit op de Scarshield Legion RPPVP Realm (Low population) en ping normaal gesproken 40-80 ms.
Nu zit ik de hele tijd rond de 300-600 (soms zelfs 1200 ms!).

Iemand anders ook last van lag spikes sinds de nieuwe patch misschien ofzo?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-06 10:50

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

weet iemand leuk server voor alliance speeler met leuk NL guild ? zit nu op Al akire maar dit is gewoon grood Kut server geworden over dag zit vaak 2 uur wacht tijd op om er op te komen en je kan Quest niet meer doen om te veel horde op zitten in laats 30min Quest 2 alliance en 12 horde gezien en die mijn 8x hebben gank

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Motaro schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:58:
hoi

weet iemand leuk server voor alliance speeler met leuk NL guild ? zit nu op Al akire maar dit is gewoon grood Kut server geworden over dag zit vaak 2 uur wacht tijd op om er op te komen en je kan Quest niet meer doen om te veel horde op zitten in laats 30min Quest 2 alliance en 12 horde gezien en die mijn 8x hebben gank
Hoi

Elke server heeft wel nederlandse guilds, alleen heb je op al akir pech nu dat alliance beetje in de minderheid is als ik het zo geloof.
Elke server ga je geganked worden, anders had je op een PVE server moeten spelen :P
Inlog Que's hebben ook veel servers, het is helaas het ene extreem in het ander na mijn ervaring of je komt op een server waar het letterlijk dood is, of je zit op een server waar je moet vechten voor je mob..

Maar geloof trollbane aardig nederlands is, maar ook horde of niet mede tweakers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

beetje gegank worden is niet zo erg het is PVP maar al akir is wel heel erg om door dat gewoon te veel horde op zit dacht nu voor elken alliance 2 horde zijn als ik aan Quest ben kom alleen maar horde tegen en heel soms alliance ben vandag alleen al 40x gank en 10x door corps camper kan hier door bijna geen Quest doen

jammer genoeg kan ik maar uit 3 server kiesen waar door ik ook ander naam moet hebben wat ik dus niet wil jammer

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

Motaro schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:27:
beetje gegank worden is niet zo erg het is PVP maar al akir is wel heel erg om door dat gewoon te veel horde op zit dacht nu voor elken alliance 2 horde zijn als ik aan Quest ben kom alleen maar horde tegen en heel soms alliance ben vandag alleen al 40x gank en 10x door corps camper kan hier door bijna geen Quest doen

jammer genoeg kan ik maar uit 3 server kiesen waar door ik ook ander naam moet hebben wat ik dus niet wil jammer
Er valt ook prima te lvlen dmv battlegrounds of LFG tool

- For the horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hmm ben net weer begonnen met WoW na lange tijd, maar ik heb last van casting lag... af en toe dan, gemiddeld een MS van 50 - 100 en af en toe duurt het een seconde voordat hij gaat casten als ik wat indruk.. erg irritant..

verder nergens last van, bewegingen doet hij soepel etc.. kheb alleen een draadloze internetverbinding en vermoed dat het daar aan ligt.. kheb wel alle porten geforward die op de wow site stonden dus dat staat wel goed.. maar kan ik er nog iets aan doen zodat het sneller gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Ja ken het, maar verder zou ik dus wachten met ressen voor je verder gaat en zo is het spel nu eenmaal
Ik ben ook zo''n pain in the ass, die je ganked als je bijna je escort Q klaar hebt, maar dan wel lvl vs gelijk lvl ik ga niet als 80 mensen van lvl 30 ganken constant.

Maar ja die assholes heb je er tussen lopen, dan ben je aangewezen op andere die je helpen en als ze dat niet doen dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

Hoezo kan je maar uit 3 servers kiezen? Er zijn er meer dan genoeg waar Alliance juist in de meerderheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

als ik van een server wil gaan naar ander staan maar 3 server waar ik van kan kiesen

Edit: heb verkeert zit kijkken nu kan ik heel veel ander server kiesen

[ Voor 31% gewijzigd door Motaro op 09-01-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:25
Yes, daar hebben we hem, World of Warcraft Alpha test.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.wow.com/media/2010/01/az_catacd.jpg

Earlier this afternoon, we received a tip stating the following:

* The Cataclysm alpha will be starting Tuesday, January 12th.
* The alpha will not be distributed digitally, but burned to disc.

This information has recently appeared on the Twitter account wowleak, along with the above image of what appears to be a Cataclysm DVD. We reached out to our sources on the topic, and while they were not able to confirm whether or not the DVD seen above is the real deal, they were able to confirm the alpha phase's tentative starting date. Barring any unexpected hurdles appearing in the next few days, the Friends and Family Alpha Phase will begin on the 12th of January.
Hopelijk worden er nu snel geruchten bevestigd of ontkracht. Oftewel meer duidelijk over hoe bepaalde zones en dergelijke in elkaar steken. Ben ik stiekem wel benieuwd naar.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 09-01-2010 23:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 12:01

junglebeast

hier staat iets

Update: Various parties have come forth to confirm the suspicions that the disc is faked. However, our sources stand by the alpha starting within the next week. It is very possible that whoever faked the disc stumbled upon a convenient coincidence. If we hear any more, we will keep you updated.

Maar het is begonnen.. de geruchtenstroom zal nu alleen maar gaan toe nemen...

Vandaag ook weer eens begonnen met het healen op me druid. Blijft toch heerlijk in heroics tov een pala healer.
Dus komende weken eens deze toc10 ready gaan maken met wat T9 en wat i245 ringen enzo..

[ Voor 32% gewijzigd door junglebeast op 10-01-2010 01:37 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morahnah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-05 18:36

Morahnah

¯\_(ツ)_/¯

Mektheb schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:13:
[...]

Hoi

Elke server heeft wel nederlandse guilds, alleen heb je op al akir pech nu dat alliance beetje in de minderheid is als ik het zo geloof.
Elke server ga je geganked worden, anders had je op een PVE server moeten spelen :P
Inlog Que's hebben ook veel servers, het is helaas het ene extreem in het ander na mijn ervaring of je komt op een server waar het letterlijk dood is, of je zit op een server waar je moet vechten voor je mob..

Maar geloof trollbane aardig nederlands is, maar ook horde of niet mede tweakers ?
Nederlandse guilds zijn best leuk om in te kunnen ouwehoeren of mee te levelen e.d., maar end game kun je het gewoon niet volhouden om allemaal Nederlanders in een guild te hebben. Daarvoor zijn er ten eerste te weinig Nederlanders op een server (lijkt me), en ten tweede zijn 3/4 van de Nederlanders die spelen (op Bloodhoof, maar zeker ook op Aggamaggan, de twee servers waar ik op speel) best een beetje retarded. Daar valt dus geen land mee te bezeilen.
Ik heb een tijd lang in de guild <Flying Dutchmen> gezeten op Aggamaggan, maar na verloop van tijd gaan de echte raiders naar raiding guilds, en de leipo's en levelers blijven over.
Zijn er hier mensen met succesverhalen over compleet Nederlandse guilds overigens? ;)

Bel de bergbrandweer. Die hele berg staat hártstikke in de fik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Morahnah schreef op zondag 10 januari 2010 @ 01:55:
[...]

Nederlandse guilds zijn best leuk om in te kunnen ouwehoeren of mee te levelen e.d., maar end game kun je het gewoon niet volhouden om allemaal Nederlanders in een guild te hebben. Daarvoor zijn er ten eerste te weinig Nederlanders op een server (lijkt me), en ten tweede zijn 3/4 van de Nederlanders die spelen (op Bloodhoof, maar zeker ook op Aggamaggan, de twee servers waar ik op speel) best een beetje retarded. Daar valt dus geen land mee te bezeilen.
Ik heb een tijd lang in de guild <Flying Dutchmen> gezeten op Aggamaggan, maar na verloop van tijd gaan de echte raiders naar raiding guilds, en de leipo's en levelers blijven over.
Zijn er hier mensen met succesverhalen over compleet Nederlandse guilds overigens? ;)
Niet echt eigenlijk, ik kende 1 nederlandse guild op bladefist die tot ulduar kwam tot de goeie guilds behoorde en daarna kapot ging.
Verder is het inderdaad vaak meer social dan pro raiden.

Moet ook zeggen ik me zwaar irriteer altijd aan nederlands op ventrillo of ts, dont ask why :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 12:01

junglebeast

hier staat iets

Er zijn best wel NL-talige guilds die best goed endgame kunnen raiden.. Op Tura zitten er nu 2 aan Alliance zijde die redelijk meekunnen.. Alleen niet altijd 25 man.

Maar wat is endgame nu nog? Alleen de heroic modes dus?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

Deze week de goldcap gehaald op mn main 214748g 36s 46c kan werkelijk geen copper meer bij.

screenshot staat hier wel: http://forums.wow-europe....topicId=12202620688&sid=1

of hier: http://img96.imageshack.us/img96/8406/goldcap.jpg

Nu maar ff bedenken waaraan uit te geven, denk dat de "coldweather flying " voor azeroth wel 20k gaat kosten, misschien een passenger flying mount in cataclysm voor 25k. Dus het komt heus wel op ^_^.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 243052 op 10-01-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Er zitten op Executus aan de horde kant twee volledig Nederlandstalige guilds. De ene is een groepje van wel aardige mensen, waar niet heel erg veel talent in zit. Die zitten ook nu nog vast in Ulduar mar hebben volgens mij wel lol met alkaar. Maar de andere guild is de grootste groep General-spammers en namen waar je de ogen bij uit je kop schaamt (om maar een voorbeeld te noemen: Poeperdepoep) bij elkaar die je kunt vinden. Ik wacht ook nog steeds op de dag dat ik een complete guild kan ignoren. Zij lopen met de content mee, maar dan ook alleen als het om normal content gaat. Hard modes is ze echt nog een brug te ver, en als ik naar het gedrag van die members kijk vind ik dat ook niet verrassend...

Daarentegen zit ik zelf in een guild met flink wat britten, een zooi nederlanders en een verdwaalde deen, zweed en fin. De groep britten kent elkaar grotendeels IRL, en de groep nederlanders ook, en er zijn al wat exchange programs geweest om de diplomatieke banden aan te halen (lees: in een pub zitten :P) waardoor de sfeer echt uitstekend te noemen is. Dat we daarnaast leuk meedoen in raidcontent is dan misschien ook wel te verklaren uit het feit dat je alles van elkaar kunt hebben. Ik kan me voorstellen dat je in een guild waar je niemand kent toch minder prettige raidmomenten hebt, of mensen die je niet kunt uitstaan. En ik kan me ook voorstellen dat je je niet 100% inzet als je met iemand moet raiden die je niks gunt... Maargoed, da's speculeren :+

Ahem-- thread derailed! Ik zal 'm weer op het juiste spoor zetten met een goeie flame bait:

NL-only guilds zijn niet succesvol, stelletje noobs bij elkaar!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
junglebeast schreef op zondag 10 januari 2010 @ 02:18:
Er zijn best wel NL-talige guilds die best goed endgame kunnen raiden.. Op Tura zitten er nu 2 aan Alliance zijde die redelijk meekunnen.. Alleen niet altijd 25 man.

Maar wat is endgame nu nog? Alleen de heroic modes dus?
Heroic Mode's en Hard Modes ( ulduar enz ) denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Ik merk de laatste tijd dat ik wat problemen heb met het halen van de soft cap voor hit, oftewel 262.

Armory link klikkie

Met het behalen van de Headplate of the Honorbound verloor ik al een flinke chunk maar dat heb ik goed kunnen maken met wat regemmen. Echter, nu heb ik Fortitude of the Infernal kunnen looten en ook daar zal ik flink wat hit mee verliezen, iets wat zelfs een volledig op hit gepimpte Peacekeeper Blader mij niet bovenop kan helpen.

Ik zit nu op 298 hit maar dat zal zakken naar 256 als ik die nieuwe neck equip. Dat scheelt maar 0,2 procent maar van wat ik tot nu toe gezien heb is gear met hit erop nogal dun gezaaid dus ik wil niet nog verder zakken als de volgende upgrade er aan komt. Ik weet dat er eten is wat het gat op kan vullen.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Anoniem: 243052 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:05:
Deze week de goldcap gehaald op mn main 214748g 36s 46c kan werkelijk geen copper meer bij.

screenshot staat hier wel: http://forums.wow-europe....topicId=12202620688&sid=1

of hier: http://img96.imageshack.us/img96/8406/goldcap.jpg

Nu maar ff bedenken waaraan uit te geven, denk dat de "coldweather flying " voor azeroth wel 20k gaat kosten, misschien een passenger flying mount in cataclysm voor 25k. Dus het komt heus wel op ^_^.
Haha die screenshot.

"How the hell did you get the cap?"
"He sells Hoe's and Porn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 21:44
Anoniem: 291809 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:37:
Ik merk de laatste tijd dat ik wat problemen heb met het halen van de soft cap voor hit, oftewel 262.

Armory link klikkie

Met het behalen van de Headplate of the Honorbound verloor ik al een flinke chunk maar dat heb ik goed kunnen maken met wat regemmen. Echter, nu heb ik Fortitude of the Infernal kunnen looten en ook daar zal ik flink wat hit mee verliezen, iets wat zelfs een volledig op hit gepimpte Peacekeeper Blader mij niet bovenop kan helpen.

Ik zit nu op 298 hit maar dat zal zakken naar 256 als ik die nieuwe neck equip. Dat scheelt maar 0,2 procent maar van wat ik tot nu toe gezien heb is gear met hit erop nogal dun gezaaid dus ik wil niet nog verder zakken als de volgende upgrade er aan komt. Ik weet dat er eten is wat het gat op kan vullen.

Iemand suggesties?
Als prot paladin moet je echt niet perse de hit cap halen. Lees hier maar:
http://www.tankspot.com/f...expertise-hit-rating.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 10:18

Stronkie

Where wind is Trouble

Eh ik ben nieuw in WoW.. maar kan iemand vertellen hoe ik weer bij de elven kom..

Ik kom alleen maar op dat middelste eiland en aan de andere kant van het elven eiland..

Tevens ik ben lvl 27... Hoe kan ik en waar kan ik het beste solo questen. (ben human)

Ook heb ik geen idee wat ik met mijn warlock ben en hoe ik het beste kan vechten..

Wat ik er van begreep is dat je DoTs gebruikt en je MOBS cursed.. Maar ik heb geen idee wat te gebuiken

zo'n addon die ik gebruik zegt me de hele tijd dat ik die health funnel moet gebruiken
ja daag verlies ik mijn health voor power... Ik grbuik mijn blauwe blob als tank. Dat heb ik wel door

[ Voor 42% gewijzigd door Stronkie op 10-01-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Morahnah schreef op zondag 10 januari 2010 @ 01:55:
[...]

ik zat in NL/Be guild en die deet best goed liep wel beetje achter dan super high end guild maar ging goed wat zij deeden ging wij ook doen alleen beetje later en was leuk onder elkaar zat ook aantal mooi vrouwen/meiden bij en met sexy stem :) word raid zelf nog leuker en in echt zaggen die ook nog goed uit en maar guild die alles gewoon doet en zo gouw je fout maakt dat leader je verrot schelt wil ook niet dan maar beetje minder blijft en zo type guild zat ook keer in pala deet iets fout hij was net new in die guild en leader of guild was niet blij dat die boss niet down ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Motaro schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:19:
[...]

ik zat in NL/Be guild en die deet best goed liep wel beetje achter dan super high end guild maar ging goed wat zij deeden ging wij ook doen alleen beetje later en was leuk onder elkaar zat ook aantal mooi vrouwen/meiden bij en met sexy stem :) word raid zelf nog leuker en in echt zaggen die ook nog goed uit en maar guild die alles gewoon doet en zo gouw je fout maakt dat leader je verrot schelt wil ook niet dan maar beetje minder blijft en zo type guild zat ook keer in pala deet iets fout hij was net new in die guild en leader of guild was niet blij dat die boss niet down ging
(tip; gooi je posts eerst door word, en klik op de rode lijn die onder bijna al je woorden komt te staan, en fix dan de groene lijntjes)

Van een wipe wordt ik ook niet vrolijk, helemaal niet als het een nieuwe persoon is die zegt ervaring te hebben met de encounter, maar dan zulke domme fouten maakt dat gewoon blijkt dat hij het mischien 1 keer op 10 man gedaan heeft. Dat kost je gewoon tijd op bosses die je normaal farmed.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Leuke Saurfang tactiek, boss tanken bij de railing, en dan de adds met typhoon/thunderstorm naar beneden knallen :') Heel veel DPS op de boss dus (adds zijn in 1 seconde opgeruimd) en niemand krijgt een mark.

Vandaag ook eindelijk Satrina's Scarab gewonnen! Na al die weken had ik hem vorige week voor het eerst zien droppen, maar verloren. Dit keer heb ik gewoon een tank in de raid genomen die de trinket al had ( O-) ), en hij dropte gelukkig! ToC25 hoef ik niet meer te doen voor de gear! Alleen in ICC kan ik nog verbeteren, erg goed gevoel :D

Average ilvl van 249 :) Volgens WoW-heroes ook hoog in de top.

Dus volgende week lekker raiden hè Corneh O-) :*)

[ Voor 85% gewijzigd door Divak op 10-01-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Gewoon ruim 3 dagen geleden (meer dan 72uur) Online upgrade gedaan, confirmatie van betaling gehad en nogsteeds trial :@ Ik kan zelfs niet voorbij level 20 wat juist instant zou moeten kunnen na een upgrade. Account status : World of Wacraft maar de payment is nog pending.
Afbeeldingslocatie: http://images.starcraftmazter.net/4chan/for_forums/son_i_am_disappoint.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Iemand nog een leuke guild voor een icc25 gegearde prot pally (54k raid buffed)? Atm alliance, maar faction change zou geen probleem mogen zijn, evt nog goede feral druid alt, zoek een semi serieuze guild! :)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RichardvdD schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:00:
Leuke Saurfang tactiek, boss tanken bij de railing, en dan de adds met typhoon/thunderstorm naar beneden knallen :') Heel veel DPS op de boss dus (adds zijn in 1 seconde opgeruimd) en niemand krijgt een mark.

Vandaag ook eindelijk Satrina's Scarab gewonnen! Na al die weken had ik hem vorige week voor het eerst zien droppen, maar verloren. Dit keer heb ik gewoon een tank in de raid genomen die de trinket al had ( O-) ), en hij dropte gelukkig! ToC25 hoef ik niet meer te doen voor de gear! Alleen in ICC kan ik nog verbeteren, erg goed gevoel :D

Average ilvl van 249 :) Volgens WoW-heroes ook hoog in de top.

Dus volgende week lekker raiden hè Corneh O-) :*)
GZ met de nieuwe item. En dat moet zeker goed komen met raiden volgende week.

Vandaag festergut down gekregen na 2 wipes, 5 wipes op putricide gehad en beste attempt 60%, de OT die de abomination was had moeite om de slimes te slowen zodat ze de hele tijd in de raid ontploffen wat niet echt handig is.Dinsdag de overige 5 tries gebruiken en hopelijk een kill 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Stronkie schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:50:
Eh ik ben nieuw in WoW.. maar kan iemand vertellen hoe ik weer bij de elven kom..

Ik kom alleen maar op dat middelste eiland en aan de andere kant van het elven eiland..

Tevens ik ben lvl 27... Hoe kan ik en waar kan ik het beste solo questen. (ben human)

Ook heb ik geen idee wat ik met mijn warlock ben en hoe ik het beste kan vechten..

Wat ik er van begreep is dat je DoTs gebruikt en je MOBS cursed.. Maar ik heb geen idee wat te gebuiken

zo'n addon die ik gebruik zegt me de hele tijd dat ik die health funnel moet gebruiken
ja daag verlies ik mijn health voor power... Ik grbuik mijn blauwe blob als tank. Dat heb ik wel door
ehhh wat moet je eigelijk bij de elfjes? als "Human" warlock? :P

als je als human een beetje het juiste pad hebt gevolgt heb je als het goed is Elwynn forest,Westfall,redridge mountains al een beetje gehad? en moet je ergens in Duskwood zitten?dan op lvl 30 naar stranglethorn? lijkt mij een beetje de meest logische volgorde als human zijnde..heb je trouwens je talent points al gebruikt? (druk op de N op je toestenbord)

als je een beetje wilt leren/weten wat je class allemaal kan/doet kun je het besten even op www.wowwiki.com kijken en er warlock of zoiets intypen :D
in het begin is er nog niet echt de beste lvling specc maar mij lijkt affli het meest voor de hand liggend en dat je respecced als je de Felguard als pet kan krijgen,en dan stop je er puntjes in je talentree tot de felguard en de rest wat je overhoud stop je dan in affliction..maar dat is nog toekomst muziek :D

maar in iedergeval welkom in de wereld van warcraft en welkom bij de Alliance!!

p.s. je kan natuurlijk wel in elfjes land gaan lvlen maar dat is best verwarrend enzo ennuh als je ooit een Nelf aanmaakt is de nieuwigheid er ook een beetje af he:P en je krijgt ook per quest reputatie ,is wel fijn denk ik om je eigen factie (humans) als eerste wat op te toppen toch?

heb je al een beetje rondgekeken tussen de classes of is de lock echt jouw ding? ik moet mn lock ook maar eens wat liefde gaan geven,want die staat nog steeds in dalaran haha

oow om nog even op de NL guilds terug te komen:
op de Anachronos server is de enige fatsoenlijke NL-guild die ik ben tegen gekomen <Dutch Twilight> zitten wel leuke mensen in (die ik tot nu toe ben tegengekomen) en zijn ook wel redelijk bezig, was ook een guild genaamd <Oost West Wow best> maar dat waren echt irritante spammers ,beetje vergelijkbaar met die Goon swarms in Eve-online (maximaal mensen recruteren en als een mierenhoop door de wereld heen,terwijl je jezelf heel erg elite voelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Gister na 7 weken trial eindelijk het eindoordeel gekregen. Helaas ben ik er net niet doorheen, ze vinden dat ik te lang doe om een nieuwe boss te leren kennen (en dat terwijl we uberhaubt maar 7 nieuwe bosses hebben gehad waarvan ze allemaal soepel down gingen :S).
Het vermoedde heerst bij mij dan ook dat het meer om 2 mislukte insanity runs op 10-man gaat dan wat anders maarja ik koop er niets voor en nu is het weer zoeken naar een andere guild. Het vervelendste van alles is nog wel dat ik 1,5 week geleden te horen kreeg dat ik mijn trial door was echter paar dagen heeft de healing officer een stap teruggedaan en kon ik weer 2 extra weken trial krijgen ...

Mocht er iemand nog een leuke en vooral actieve hardcore raiding guild voor een holy / disc priest (ICC/ToC geared), met zo goed als 100% attendance, kent dan houd ik mij aanbevolen. Het leukst is een guild die ook alt-runs naar ICC25 ed. doet.
Armory

In ieder geval kan ik nog steeds elke dag genieten van de LFG-tool. Met mijn paladin altje van slechts level 18 is het een kwestie van seconden voordat een groepmogelijk opkomt. Toch heerlijk om te kunnen queuen als tank, healer of dps :-)

En voor de mensen die een Nederlandse guild zoeken, Chronicles @ Trollbane heeft een goede progress (ik ken ze verder niet).

[ Voor 4% gewijzigd door DarkFire1985 op 11-01-2010 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rynji schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:29:
Gewoon ruim 3 dagen geleden (meer dan 72uur) Online upgrade gedaan, confirmatie van betaling gehad en nogsteeds trial :@ Ik kan zelfs niet voorbij level 20 wat juist instant zou moeten kunnen na een upgrade.
Grote kans dat ze in het weekend niets doen, kan me herinneren dat 1 van mijn RAF accounts ook ruim 5 dagen duurde, ging ook het weekend door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Lief Dagboekje: (warning incoming text wall! + kleine Rp poging dagboekstyle)

Het was alweer een langetijd geleden dat ik mijn oude vriend Varian had opgezocht in de Stormwind Keep.
na even bijgepraat te hebben over de progressie van de oorlog en ons aandeel daarin kwam ineens de nog steeds onopgeloste kwestie van de Alterac Vallei naar boven in ons gesprek.

Ik kon mij nog goed de veldslagen herinneren waar ik daar aan had deelgenomen,waar ik goede vrienden heb verloren en goede vrienden erbij had gekregen,het veld van eer,van glorieuze overwinningen en vernederende nederlagen.
De plaats waar ik door mijn kleine aandeel in de strijd tot Knight-Lieutenant was benoemd,maar dat is al lang geleden.

Tijden veranderen zou je denken en tot mijn grote verbazing bleek dat de strijd om de Alterac vallei nog steeds niet gestreden was.
Terwijl onze ogen gericht waren op de icecrown citadel in Northrend bleef de stijd daar doorwoeden,Koning Varian vroeg mij om een situatie raport en ondanks dat varian na al die tijd een goede vriend van me is geworden is het ook nog steeds mijn Koning en ik besloot om zijn opdracht zo snel mogelijk uit te gaan voeren.

Ik liet mijn schildknaap mijn uitrusting gereedmaken zodat ik de volgende morgen meteen kon vertekken en besloot om dit keer zelf mijn trouwe ros op te zadelen en gereed te maken voor de strijd.
De tijd die ik in stormwind heb doorgebracht heeft ons beiden goedgedaan en nadat ik mijn schildknaap had verteld dat ie mij dit keer niet kon vergezellen omdat oorlog meer iets is voor mensen die er voor opgeleid zijn begaven ik en mn trouwe ros goed uitgerust richting de Alterac vallei achter de ruiter aan die de vorige avond al vertrokken was in opdracht van koning varian om Generaal Vandar stormpike op de hoogte te stellen van mijn komst..

Eenmaal aangekomen begaf ik mij naar het kamp waar de Generaal mijn komst al had voorbereid.
Toen hij mij in zijn bunker had ontvangen kreeg ik een kort overzichtje van wat gaande was toen ik vertelde dat ik de situatie persoonlijk wou inspecteren begon de dwarven generaal gespannen en lichtelijk agressief te worden maar hij bedaarde al gauw aangezien ik niet alleen kwam kijken maar actief zou inspecteren en met actief bedoelde ik in de voorste linies..

Al gauw kwam ik erachter dat er in al die jaren weinig progressie is geboekt in wat onder de soldaten ook wel de "Vallei des Doods" wordt genoemd.
Door de recentelijke activiteiten van de alliance in icecrown is ook veel van de troepen macht weg getrokken uit de Alterac vallei,gelukkig hadden de ruige krijgers van de horde het zelfde probleem maar dat maakte onze taak er niet makkelijker op er werd nog steeds verwoed gevochten om iedere meter.

De krijgers van de frostwolf clan waren vastberadener dan ooit,nog steeds onder de leiding van de blinde shaman Drek,thar die ooit nog de mentor was van de huidige leider van de horde Thrall
We raakte we nabij het iceblood knelpunt zwaar in gevecht,er vielen velen slachtoffers maar uiteindelijk zijn we terug geduwt tot nabij onze eigen basis.
Keer op keer gingen we voorwaards de aanval in en hielden we stand waarop we weer teruggedreven waren,mijn aura beinvloede duidelijk onze eigen soldaten maar nu de horde ook over paladins oftewel bloodknights beschikt werd dat beetje extra weer rechtgetrokken door hun aura's..

Uiteindelijk wisten we een speerpunt te vormen en door te stoten naar het vijandelijke kamp,waarbij de horde het strategische voordeel volledig wist uit te buiten en velen vielen onder het wapengekletter..

Op een gegeven moment waren we nog maar met vijf man aan het vechten,een verloren strijd.
We dreigden overspoeld te worden en ik dacht dat dit mijn laatste strijd zou zijn dus ik fluisterde tussen neus en lippen nog een gebedje om mij en de laatste krijgers net dat beetje kracht te geven wat ze nodig hadden.
Mijn hamer glimde meer dan ooit,zou dit de dag zijn dat ik weer één zou worden met "the holy Light"? dat ik mijn grote voorbeeld "Uther the Lightbringer",de reden dat ik mijn leven volledig toegwijd had aan de orde van de Argent dawn nadat de orde van de silver hand was opgeheven na het verraad van prins arthas weer tegen zou komen..

Mijn gedachten dwaalden een beetje af..sorry het gevecht is hier en nu!
Nog één laaste keer voorwaards! onder een luide kreet "voor Koning Varian! voor de Alliance!!"
Ik stormde met opgeheven hamer voorwaards!dat inspireerde de laatste vijf medekrijgers en met onze ondergang in het vooruitzicht renden we richting de vijand!

Toen kwamen ineens links en rechts van ons soldaten te paard langs ons heen op die zelfde vijand af..
Generaal Vandar Stormpike had versterkingen gestuurd!!harder dan ooit baanden we ons een pad door de woeste krijgers van de horde en na een kort gevecht met zwaren verliezen aan beiden kanten kwamen we tot een wapenstilstand.

Beiden partijen trokken zich terug in hun vestingen om hun wonden te likken en aan te sterken en uiteindelijk bleek alles voor niets..zij zaten weer aan hun kant en wij aan de onze..zal deze waanzin dan nooit ophouden?
Het is weer afwachten tot één of beiden partijen weer zijn aangesterkt en dan begint het verhaaltje weer opnieuw..

Ik had mijn deel er in ieder geval weer opzitten en liet mijn trouwe ros wederom gereedmaken voor vertrek
Enik ben niet meer wezen overnachten in de alterac vallei,er moest een raport overgebracht worden bij de koning en dat ging ik doen...

Mogen de taken die ons nog te wachten staan in icecrown gauw achter de rug zijn..zodat wij ons weer kunnen richten op onvolbrachte taken uit het verleden..
Ik zal mijn koning,stormwind en de Alliance blijven dienen,wat er ook gebeurt en hoelang het ook duurt,totdat ook ik mijn noodlot tegemoet mag zien onder een luide krijgs kreet en met een licht pulserende hamer stevig in mijn handen geklampt..tot dat er niet meer is dan ..."The Light"

........

[ Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 11-01-2010 09:58 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.