Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 209 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.423 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
prutser001 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:18:
Gister lekker ff heroics gefarmed op mijn nieuwe lvl 80 warrior, nu al 2 stukkies T9 maar nog wel die stomme heirloom axe :P hoop dat ik snel een andere axe kan halen uit HoL en dan naar toc5 zodra ik daar in mag. Moet zeggen dat het irritant is dat je de emblems niet kan versturen naar andere karakters, heb nu gemiddeld 240 EoT op 5 karakters, kan er gems mee halen, en das alles.. Ik ga eerst maar voor DPS set, en zodra ik dat 'compleet' gemaakt heb es kijken naar prot, en zolang ik nog niet defcapped ben ga ik niets tanken.
Even spreken met een Blacksmith dan kan hij wat gear voor je maken:

Titansteel destroyer (ilvl 200 epic mace) voor redelijk goedkope mats, wat titansteel bars, een frozen orb en wat saronite bars
Saronite sword breakers (ilvl 245 epic) uit ToC errug goede bracers die ga je zeker houden totdat je icc gaat farmen
er is ook nog een Chest van Toc (craftable) al weet ik de naam niet. je kan dus je triumph emblems op je andere chars gebruiken om die orbs te kopen en die kan je dan naar de alt sturen waar het nodig is.

Eventueel kan je ook nog een emblems 'downgraden' om bijvoorbeeld de cloak te halen, rings en trinkets van de ulduar, valor of heroism badges.

Hier kan je alle craftable gear vinden in een makkelijk te soorteren lijst, voor de vendor gear moet je even naar de vendors lopen in dalaran:

http://www.wowpopular.com/Gear/Warrior/crafted

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:35
Mektheb schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:46:
[...]

Weetniet hoe het gesteld is met je Tier10 Setbonusses, maar voor veel classes zijn ze echt goed en natuurlijk dan altijd waard te halen !

En als je shoulders goed zijn kan je altijd nog gloves / pants / head /chest halen.
Set bonus voor prot paladins stelt niet zoveel voor vind ik. Tenminste, heeft geeft meer dps/threat, maar daar heb je als tankende paladin sowieso geen problemen mee. Zeker niet in ICC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Hebben andere mensen ook zoveel last van "Cannot load additional instances" ondanks dat het een zondag/maandag is? Over het algemeen heb ik in mijn gelimiteerde ervaring dit alleen nog maar meegemaakt op Woensdag en dan voornamelijk op patchdagen. Ik speel overigens op Azjol-Nerub aan de Horde kant.

Gisteren jammergenoeg geen ICC10 raid kunnen doen. Vooral jammer omdat we al voorbij Saurfang waren gekomen en dus Festergut etc konden proberen. In plaats daarvan ben ik verder gaan levelen om in ieder geval 75 te worden op mijn mage. Net voordat ik dat haalde werd ik gevraagd of ik Naxx10 undying wilde gaan halen. Daar vragen ze dan mij voor, iemand die nog nooit Naxx compleet heeft gedaan (alleen military wing / frostwing lair / +noth ). Niet alleen dat maar ze wilde dat ook nog eens combineren met Less is more, of hoe die achievement ook mag heten, door met maar 8 personen te gaan. "If you die you owe us 100g each, no pressure!" :P riiiight. We begonnen eerst met frostwing lair (sapphiron, oid) en het begon al goed. Nog voordat de tank goed en wel Sapphiron had aangeraakt was de arms warrior alweer erin gecharged. Als tank heb ik zo'n super hekel aan warriors met hun irritant charge, maar ik was gelukkig dps en geen tank :P. Gelukkig ging er niemand dood en hebben we netjes Frostwing Lair en Construct Quarters gedaan waarbij Construct voor mij de eerste keer was. Toen was het al weer middernacht dus besloot ik om er maar een eind aan te maken voordat we nog een wing gingen proberen. Waarschijnlijk gaan we vandaag verder, met een beetje geluk kunnen we de rest van Naxx nog wel doen en met nog meer geluk wel undying :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Bokkie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:27:
Oh en doe wat aan je hit :X 500+ hit terwijl je affliction bent en ook nog eens alliance >_< zelfs zonder enige buff/debuff zit je al dik over de cap
Ik weet het, probeer er alles aan te doen maar het wil niet lukken. En Wahloh is een alt dus ik ben er ook niet meer zo mee bezig. Overal zit bekant hit op -.-

En dat ik alliance ben... Yup ik heb zelf ook spijt maar toen ik begon (Uber n00b dus) waren mijn maten allemaal alliance dus toen ben ik ook alliance gegaan (wilde eigelijk Horde beginnen), nu achteraf spijt maar een faction change zuigt ook en is veel te duur.
Drop nightfall en imp lifetap, neem daarvoor in de plaats imp drain soul en fel concentration.
Op de meeste bosses heb je geen Fel Concentration nodig en Drainsoul improved je dps niet kan je net zo goed 1x extra lifetappen.
ast na je sb en haunt eerst corruption dan ua en daarna pas coa (dpct) dots pas refreshen als ze zijn afgelopen, beter 1 seconde te laat refreshen dan 1 seconde te vroeg.
Dat bedoelde ik :P
En je rotation zal ik zeker eens proberen, maar maakt dat zo veel uit dan?

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

DrFlash schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:29:
[...]

Even spreken met een Blacksmith dan kan hij wat gear voor je maken:

Titansteel destroyer (ilvl 200 epic mace) voor redelijk goedkope mats, wat titansteel bars, een frozen orb en wat saronite bars
Saronite sword breakers (ilvl 245 epic) uit ToC errug goede bracers die ga je zeker houden totdat je icc gaat farmen
er is ook nog een Chest van Toc (craftable) al weet ik de naam niet. je kan dus je triumph emblems op je andere chars gebruiken om die orbs te kopen en die kan je dan naar de alt sturen waar het nodig is.

Eventueel kan je ook nog een emblems 'downgraden' om bijvoorbeeld de cloak te halen, rings en trinkets van de ulduar, valor of heroism badges.

Hier kan je alle craftable gear vinden in een makkelijk te soorteren lijst, voor de vendor gear moet je even naar de vendors lopen in dalaran:

Waar ik mee zit is dat ik weet dat er genoeg te halen is uit instances, en ja er is ook nog craftable spul.
Ten tweede laatste keer dat ik die Titansteel Destroyer liet maken had ik nog geen 10 minuten later ToC5 en dropte Edge of Ruin.. idd, ik kan ook bracers en chest laten maken, Razorplate en Breastplate of the white knight. Heb er echt wel naar gekeken maar ik zie gewoon weer gebeuren dat ik nog geen 10 minuten later een upgrade krijg.
Mijn hoogste prioriteit is nu om T9 set te halen en eventueel wat spul van emblem of Conquest/Valor. Tot nu toe heeft een crafted item me nooit lang plezier opgeleverd behalve de toc25 craftables die ik nu op meerdere chars heb. Als het een beetje rustig is vraag ik wel om een toc5hc run ofzo maar met mijn geluk...

Vanavond eerst maar eens mijn goede gear gemmen/enchanten derest zal me wat, wat me ook opvalt is dat ik gewoon niet kan queuen voor Toc5 heroic, deze dus ook nooit als random zal krijgen atm. In de LFG tool zegt hij 'must obtain better gear' maar als ik al mijn ilvl200 gear equip (mix van tank/dps gear) heb ik maar 1 item lager over en de heirloom axe, gebruik ik die shit mace uit HoS wat wel een ilvl200 item is kan ik ook niet queuen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ga juist affliction op de bosses met movement en veel aoe dmg -> dus veel kans op pushback.
minder threat is altijd fijn, nf dps is verwaarloosbaar tov van reduced pushback.

Dat je alliance bent doelde ik op de draenie buff van 1% hit.
en WTF reign of the unlviving op je alt :/ FU buddy :P

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 26-01-2010 09:48 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:06
voor PVE aff is de rotatie idd iets anders...
SB - Haunt - Cor - UA - CoA - SB filler
< 25% HP Soul Drain

Ook zou ik je spec aanpassen met Dark Pact meer mana en geen HP setback

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Dagboekje update: (tis alweer lang geleden)

Afgelopen weekend maar eens met een vriend aan oude rep gestart, begonnen met keepers of time en cenarion circle waarbij hij alleen nog de eerste nodig had qua rep, maar wel graag de mounts wou uit AQ* na een paar grinds gedaan te hebben alweer reverred met de keepers en honored met cenarion (nooit eerder gedaan).
Zondag avond was het raid tijd en onze GM had besloten de ICC 25 run nog even uit te stellen en in plaats daarvan 2 groepen te maken voor 10 man (hadden er 3 kunnen zijn maar net niet genoeg mensen) ik zat in zogenaamde groep 2 samen met de GM en onze main tank (pala) waarbij ik offtank mocht spelen.
Ik had al vanaf het begin alle icc10 runs getanked dus dat was uiteraard geen probleem en we gingen snel door de instance heen, alles tot aan de prof 1 shot. Bij de professor zelf hadden we wat problemen eerst wat foutjes uit het range kamp die maar mallable goo bleven eten, na 2 pogingen eindelijk een goede p3. Toen was het vervolgens mijn beurt om in de fout te gaan, na de eerste keer een positionerings foutje van mijn healer (gevolg, ik dood) had ik 2x zelf dat het niet wou lukken met het goed kiten van de baas waardoor wederom die healer weer OOR was en 2x dood, de eerstvolgende keer lukte het, nog een paar wipes op de princes toen was helaas wel de avond om :( dus princes en queen voor de volgende keer.

Maandag (gisteren dus) de 25 man afgemaakt waarbij ik de eerste avond er niet bij was mocht ik nu mee om het af te maken. Alleen professor putricide en onze queen nog op helaas, maar ja daar maar aan werken. na een paar pogingen hadden we onze eerste kill te pakken op putricide op 25 man (yay) door naar de queen en daar hebben we onze overgebleven pogingen opgemaakt, helaas geen kill nog daar.
Vanuit daar door met de 10 man groepen van de dag ervoor, dat ging redelijk goed. princes lagen bij de 2de poging. op naar de laatste baas in huidige content. Onze e-hero healers besloten dat ze het wel met z'n 2en konden, dus de 3rde healer naar z'n mainspec om wat extra DPS te doen. Eerste poging begon goed, maar vlak voor P2 de enige tank healer kreeg de vuur debuf en boem ik dood :-( vervolgens wipe en overnieuw (baas was overigens al op 53%! voor de eerste p2) zelfde verhaal, tank healer kreeg vuur, main tank werd gered door z'n argent defender maar ik helaas na m'n cooldowns toch dood..... dit keer de baas op 49% voor p2. toen maar besloten het toch met 3 healers te doen, dat ging vrij soepel en de baas had niet veel later niets meer te zeggen...

Ik meteen ook exalted met ashen verdict dus nieuwe tank ring gehaald (totdat de str ring er is) Ben nu exalted met alle northrend factions (of geweest) dus dat was ook wel leuk.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Is er nog ergens een lijst van GoT guilds op welke server? Zit zelf op Al'Akir en zoek eigenlijk een leuke guild met wat nederlanders en gezellige mensen er in.
Heb een L80 DK en een L56 mage

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
prutser001 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:43:
[...]Wat me ook opvalt is dat ik gewoon niet kan queuen voor Toc5 heroic, deze dus ook nooit als random zal krijgen atm. In de LFG tool zegt hij 'must obtain better gear' maar als ik al mijn ilvl200 gear equip (mix van tank/dps gear) heb ik maar 1 item lager over en de heirloom axe, gebruik ik die shit mace uit HoS wat wel een ilvl200 item is kan ik ook niet queuen.
Moet je hiervoor ook niet iets doen van de pre-quests in dat gebied?

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
prutser001 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:18:
Ik ga eerst maar voor DPS set, en zodra ik dat 'compleet' gemaakt heb es kijken naar prot, en zolang ik nog niet defcapped ben ga ik niets tanken.
Pft, Defense Cap is overrated! Met mijn pas-gedingde level 80 prot-warrior heb ik, met 500 defense, Sarth25 en VOA10 getanked. Ging prima :p

Al is m'n main wel Feral Druid tank, loldefense?

[ Voor 59% gewijzigd door TJHeuvel op 26-01-2010 09:54 ]

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Bokkie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:47:
Dat je alliance bent doelde ik op de draenie buff van 1% hit.
en WTF reign of the unlviving op je alt :/ FU buddy :P
Haha, zo kan je het ook bekijken :P

Die trinket heb ik gekregen toen wahloh mijn main nog was in de guild BloodWired, ik vond warlock niet meer zo leuk en ben een Shaman gaan spelen die is nou ook lvl 80 en imba geared daar raid ik nu mee.
Toch begin ik voort steeds vaker weer mijn warlock te pakken, ik denk dat ik bij Cataclysm weer Warlock ga beginnen.

Infêrnal: http://eu.wowarmory.com/c...27Thalas&cn=Inf%C3%AArnal

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

DrFlash schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:29:
[...]

er is ook nog een Chest van Toc (craftable) al weet ik de naam niet

Breastplate of the Whiteknight ;)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:24

Wootlock

Evilution

Destruction

* Conflagrate: Periodic Spell damage increased to 40% (Up from 20%)
* Empowered Imp: Damage done by imp increased to 10/20/30% (Up from 5/10/15%)
* Improved Shadow Bolt: Now increases Shadow Bolt damage 2/4/6/8/10% (Up from 1/2/3/4/5%)

Beter. Lockdps is nu gewoon lol :D
Ben snel van Affli terug gespecced naar Destro, ik hou van bursten en niet van opbouwende dps ^^

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407

Nou dacht ik net iemand gehoord te hebben dat ze hun dots refreshen zelfs voor ze zijn afgelopen
ik dacht gelezen te hebben op een van de lock forums dat dit een slecht idee was voor de meeste dots omdat dat erg veel dps zou schelen?

of heb ik het rechte stuk nou bij het verkeerde end :9

pfff en dan hoor je allemaal lui over lock dps dat ze in icc25 veel al 8-10k dps doen met mijn gear... hoe ze het doen geen idee haha

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 26-01-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:59:

pfff en dan hoor je allemaal lui over lock dps dat ze in icc25 veel al 8-10k dps doen met mijn gear... hoe ze het doen geen idee haha
Daar waar hunters/mages easymode 12k+ halen
Blizzard fix locks plix !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nou dacht ik net iemand gehoord te hebben dat ze hun dots refreshen zelfs voor ze zijn afgelopen
ik dacht gelezen te hebben op een van de lock forums dat dit een slecht idee was voor de meeste dots omdat dat erg veel dps zou schelen?

of heb ik het rechte stuk nou bij het verkeerde end :9

Klopt, dots doen dmg over een bepaalde tijd als je te vroeg refreshed dan mis je kostbare seconde en dus dps.

Ik heb met gearscore addon 5000 en een andere lock in mijn raid had 5200, ik had 7k dps terwijl hij net 5k had met zijn destruction. Of hij is slecht of affli is pwnage :P
AoE dmg is gewoon hilaries hunters, mages en locks allemaal rond de 18k in ICC25 op trash dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Wahloh op 26-01-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
prutser001 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:43:
[...]idd, ik kan ook bracers en chest laten maken, Razorplate en Breastplate of the white knight. Heb er echt wel naar gekeken maar ik zie gewoon weer gebeuren dat ik nog geen 10 minuten later een upgrade krijg.
kwa wapen... ok, maar de craftable chest en bracers lijkt me sterk dat je daarop snel een upgrade krijgt, zeker als je alleen heroics doet. Eigenlijk heb ik ook op al m'n alts geen problemen met de set items (T9) + de bracers + ashen verdict rep ring + vendor ring + vendor trinket. Dan om te beginnen de vendor back en neck die meestal wel lang meegaan aangezien de droprate hiervoor beperkt is, en de 226 neck en 213 back zijn beter dan in de meeste heroics valt (icc heroics zijn beter uiteraard dus die farm ik ook)

Je doet je pug groep er zoveel plezier mee als je iets betere gear hebt dan ilvl 200 prut (blues en epics uit heroics) en zolang je nog niet serieus aant raiden ben gaat die gear wel vrij lang mee.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Heeft te maken met je global cooldowns, als je je dots refreshed voor ze eraf zijn verlies je over het hele gevecht meerdere global cooldowns die je veel beter kan gebruiken voor een shadow bolt of incinerate
Ik heb met gearscore addon 5000 en een andere lock in mijn raid had 5200, ik had 7k dps terwijl hij net 5k had met zijn destruction. Of hij is slecht of affli is pwnage :P
AoE dmg is gewoon hilaries hunters, mages en locks allemaal rond de 18k in ICC25 op trash dan.
Ik heb met m'n craftable/t9 vendor gear (geen idee wat gearscore is) al een DPS van 4500+ in 10 man raids, met de juiste buffs in 25 man kom ik makkelijk tot de 5,5k. dat is top 3 in dps in de groepen waar ik kom met vergelijkbaar gear. Warlocks zijn echt niet zo underpowered als bijvoorbeeld shadow priests waren voor de buff of shamans nu.

Onze vaste warlocks behoren ook gewoon tot de top5 kwa dps binnen onze guild (altijd wel 1 vd 2 daar te vinden)

[ Voor 40% gewijzigd door DrFlash op 26-01-2010 10:08 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gister weer eens ICC10 gelopen op me alt, de pug zelf zat vol met vriendelijke mensen.
Ik was de healer samen met een shamman en een boom.

Boom die had veel lag gaf hij aan en ja, hij ging dan ook vaaaaak dood op marrowgar.
De shaman zelf deed niet zo veel althans dat gevoel had ik aangezien ik als Disc priest meer hps had als hem. Dat is een zeldzaam iets voor mijn priest.

4 try's met de boom en toen besloot de boom maar weg te gaan omdat het niet te doen was met zijn connectie op het moment, eveneens als de hunter dps.

15min een lock en een 2de shammy healer rijker opnieuw marrowgar geprobeerd.
Kill was een feit, en beide shammy's liepen gelijk op en ik zat op #2 met hps (nog steeds raar in mijn ogen), keek op dit moment nog niet uit naar boss 2 ;) maar de sfeer was top en daarom ben ik gebleven.

Deathwhisper, 1ste try adds werden niet snel afgehandeld en gingen met adds phase2 in en ja dan miss je de interrupts op de frostbolts en daar is niet tegen op te healen ( die 1shotten mensen). 2de try 1 shammy naar enhanced gegaan om de melee te helpen op de adds en verder 2 healen van deathwhisper. Dit ging vrij soepel en x aantal minuten later konden we looten. Heb hier mijn nieuwe wrists vandaan met een roll van 53 tegen 3 andere rolls :)

Gunship 1 shot dit is niet moeilijk alleen beide tanks waren nog nooit naar de overkant geweest.
Korte instructie en waar de tank zich moest plaatsen. Geluk stond aan mijn kant want de healing dagger dropte en die is nu van mij met een roll van 98.

Saurfang gaat niet goed, na 3 try's ben ik maar weer naar shadow gegaan vanwegen mijn slow en dit was ook meteen de beste try maar verder als 20% waren we niet gekomen. vanavond nogmaals proberen ;)

De 2 nieuwe items geven mij (eenmaal gegemmed en enchant) 105 sp meer als mijn oude items, zit nu op 36% holy crit raid buffed zat op 33%, haste is maar een klein beetje omhoog gegaan en meer MP5 wat altijd leuk is. Weer een stap dichter in de buurt van onze guild healers, ben nu al uit geroepen tot backup backup healer :P .

Tot zo ver gaat dat healen me aardig af en geheel onverwachts vind ik healen een zeer plezierige ervaring en heb hierdoor nog meer respect gekregen voor onze healers in progressie runs. Raad iedereen aan om een keer te healen, maakt je meer bewust van alle "sta niet in het gekleurde spul" en hoeveel spelers hier zich niet aan houden :)

Zelf healen werk zeker mee aan het verbeteren van mij prestaties als mage zijnde, je raakt je meer van bewust van range en AoE effecten, hoop damage is makkelijk zelf te voorkomen als dps vooral als range dps ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Zhalix schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:18:
[...]

Eerst zien, dan geloven! :P (koreaanse patchnotes verhaal...)
lijkt me een beetje sterk hoor..alleen al door de start van het nieuwe arena seizoen want tussen het eindigen en starten van een arena seizoen zitten doorgaans 2 weken aangezien ze de titles en drake moeten verdelen in de eerste week nadat het seizoen is afgesloten..

ook lijkt het me een beetje raar dat ze in korea al de patchnotes eerder weten dan in amerika en die hebben vandaag maintenance dus we zullen het wel gauw genoeg zien denk ik op wow.com of het klopt of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Enige waar dat niet tactisch zou zijn is curse of agony dacht ik, die tikt langzaam op. De rest is puur timen met de 'tick' zelf. Mischien op lange runs dat je GCD wat normale casts tegenhoud, al lijkt me het eind verschil marginaal beter of slechter dan ze uit laten lopen.
Wootlock schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:01:
AoE mag ik aannemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-07 13:42
-BB- schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:42:
Dat je het niet eens bent met iemand prima, maar doe eens een keer rustig en praat met wat meer respect richting anderen. Niet normaal zoals jij je mond roert in dit topic. En niet eenmalig ook, je blijft bezig.
Mensen moeten als ze niet weten waar ze het over hebben kwa beveiliging gewoon hun mond houden en mensen niet verkeerd voor gaan lichten. En ja, ik word wat pissig als mensen gaan verkondigen dat die Auth op je PC ook prima werkt. Als je dat roept snap je echt niet wat voor'n problemen je creeert.

Als je domme dingen roept moet je het maar kunnen handlen dat iemand je 'afbekt'. Helemaal als het nog eens een mod is ook, daar verwacht ik meer van hier op GoT.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wootlock schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:01:
[...]

kan op het moment geen armory linkje sturen... maar ben mijn dps aardig zat aant worden

unbuffed spellpower 2568, met fellarmor 3018(zo ff uit mijn hoofd)
550 haste
28% crit
450 hit(teveel)
rotatie Coe/Cod , corruption, immolate, confragate, CB, incinerate tot confragate van cd is
en doe op de meeste bosses 4-5k dps:S
getracht een trinket te wisselen maar dan zit ik wel erg onder mijn hit, plus dat we in icc10 niet altijd een boomkin of spriest hebben

maar goed/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

DrFlash schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:05:
Onze vaste warlocks behoren ook gewoon tot de top5 kwa dps binnen onze guild (altijd wel 1 vd 2 daar te vinden)
Wij hebben maar een paar locks in de guild maar die staan nooit in de top 5, niet omdat ze slecht zijn maar omdat wij een flink aantal rogues, mages, hunters hebben die altijd bovenaan staan.
Dps loopt in 25man af vanaf 8k ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vivaladen schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:09:
lijkt me een beetje sterk hoor..alleen al door de start van het nieuwe arena seizoen want tussen het eindigen en starten van een arena seizoen zitten doorgaans 2 weken aangezien ze de titles en drake moeten verdelen in de eerste week nadat het seizoen is afgesloten..

ook lijkt het me een beetje raar dat ze in korea al de patchnotes eerder weten dan in amerika en die hebben vandaag maintenance dus we zullen het wel gauw genoeg zien denk ik op wow.com of het klopt of niet
Ik dacht dat seizoen al weer kleine 2 weken afgelopen was?
Overige patchnotes zijn aannemelijk, trage encounters in diverse HC's maakt het weer wat aantrekkelijker. Al blijft er ongeslagen nog 1 trage saaie instance over: CoS.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Derr_Hans schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:06:
Zelf healen werk zeker mee aan het verbeteren van mij prestaties als mage zijnde, je raakt je meer van bewust van range en AoE effecten, hoop damage is makkelijk zelf te voorkomen als dps vooral als range dps ;)
Ik heb dat ook gehad ^^ Alleen ben ik heel lang melee geweest (feral druid dps en enhancement shammy) en ik kende de fights volledig. Onze casters daarentegen waren uitblinkers in doodgaan en whinen over hun dps want ze moesten lopen. Vervolgens geswitched naar caster voor raidsetup en toen kwam ik er pas achter hoe makkelijk casters het hebben als je de fight kent. Je weet precies waar je je moet positionen om zo min mogelijk damage te krijgen en vol kunt nuken. Viel op dat met name casters hier nogal een handje van hebben, uitzonderingen daargelaten hoor ;) Ik weet dat je dps dropt als je moet lopen (probeer een ele shammy en je ziet het duidelijk), maar ik zie liever een dps drop dan een healer die continue onnodige damage moet healen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:11:
rotatie Coe/Cod , corruption, immolate, confragate, CB, incinerate tot confragate van cd is
Ik zou deze rotatie is proberen:

Curse of Elements
Immolate
Chaosbolt
Conflagrate
Incinerate

Je kan ook Chaosbolt en Conflagrate omdraaien.
Conflagrate van cooldown gebruiken en incinerate spammen, chaosbolt ook van cooldown.
Corruption zal je dps alleen boosten als je de T9 4piece bonus hebt anders is het een waste van tijd.

Destruction, 15k crit in 3x streak :D

[ Voor 7% gewijzigd door Wahloh op 26-01-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:13:
[...]
Overige patchnotes zijn aannemelijk, trage encounters in diverse HC's maakt het weer wat aantrekkelijker. Al blijft er ongeslagen nog 1 trage saaie instance over: CoS.
CoS word ook aangepast alleen zal dat niet in de eerstvolgende minor patch zijn aangezien de scripting daarvan niet makkelijk aan te passen is naar het schijnt. De korte versies van de RP in ToC en HoR waren bij de development al voorzien terwijl dat voor CoS niet zo was.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:15:
[...]

Curse of Elements
Immolate
Chaosbolt
Conflagrate
Incinerate

Conflagrate van cooldown gebruiken en incinerate spammen, chaosbolt ook van cooldown.
Corruption zal je dps alleen boosten als je de T9 4piece bonus hebt anders is het een waste van tijd.
die heb ik voorlopig nog wel, iig tot ik mijn punt muts heb van t10 haha
dan ga ik mijn chest vervangen met merlins robe of iets beters dat op mijn pad komt en heb ik zowel de 2pt10 en 2pt9... en zo gaan we rustig door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07 22:45
Gisteren mijn broertje door de deadmines heen geleid. Hij lvl 16 en ik lvl 35. Is lastig omdat zijn aggro radius veel groter is dan die van mij. Ik kan bijna door de mobs heen lopen zonder te worden aangevallen. één keer een wipe gehad bij captain greenskin. Met de deadmines ben je best lang bezig. Het kost een boel tijd om alle mobs om te leggen. Maar goed hij heeft weer wat leuke gear.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Single target.
AoE met een lock is 15-18k dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

HawVer schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:19:
Gisteren mijn broertje door de deadmines heen geleid. Hij lvl 16 en ik lvl 35. Is lastig omdat zijn aggro radius veel groter is dan die van mij. Ik kan bijna door de mobs heen lopen zonder te worden aangevallen. één keer een wipe gehad bij captain greenskin. Met de deadmines ben je best lang bezig. Het kost een boel tijd om alle mobs om te leggen. Maar goed hij heeft weer wat leuke gear.
Haha ik ben op lvl 60 nog eens gewiped in Deadmines toen ik iemand wilde boosten op mijn Paladin Tank.
Teveel gepulled en als maar gestunt... Zware fail maar toen was ik ook nog noob O-)

Jammer dat we met Cataclysm geen Deadmines Hc grappen meer kunnen maken xD

Word savonds Trade bij jullie ook gespamt met:

ANAL [Link wapen, skill, talent etc etc.]
Chuck Norris grappen

[ Voor 7% gewijzigd door Wahloh op 26-01-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:15:
[...]

Curse of Elements
Immolate
Chaosbolt
Conflagrate
Incinerate

Destruction, 15k crit in 3x streak :D
Na een Conflag Chaosbolt doen = waste of dps :) 3x Incinerate doet meer dan 1 snelle chaosbolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Wootlock schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:25:
Na een Conflag Chaosbolt doen = waste of dps :) 3x Incinerate doet meer dan 1 snelle chaosbolt.
Dat probeer ik te zeggen met mijn post :P
Je kan beter 3x snel een Incinerate doen dan 1x (opzich al vrij snelle cast) Chaosbolt.

Schrap maar door :)

[ Voor 10% gewijzigd door Wahloh op 26-01-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:13:
[...]

Ik heb dat ook gehad ^^ Alleen ben ik heel lang melee geweest (feral druid dps en enhancement shammy) en ik kende de fights volledig. Onze casters daarentegen waren uitblinkers in doodgaan en whinen over hun dps want ze moesten lopen. Vervolgens geswitched naar caster voor raidsetup en toen kwam ik er pas achter hoe makkelijk casters het hebben als je de fight kent. Je weet precies waar je je moet positionen om zo min mogelijk damage te krijgen en vol kunt nuken. Viel op dat met name casters hier nogal een handje van hebben, uitzonderingen daargelaten hoor ;) Ik weet dat je dps dropt als je moet lopen (probeer een ele shammy en je ziet het duidelijk), maar ik zie liever een dps drop dan een healer die continue onnodige damage moet healen.
Een maat van mij was melee DK, deed het aardig alleen hij had moeite met de "gekleurde spul op de grond" hij is nu naar een lock over gegaan en dat gedeelte van damage oplopen gaat een heel stuk beter :)

Ik zelf heb veel getanked op mijn DK en kan je zeggen dat dit mij ook weer heeft geholpen met mijn mage, tank CD's gebruiken als tank en op mijn Mage weer mijn Fire/Frost ward's gebruiken om damage tegen te gaan, wat weer resulteerde dat ik de arcane skill Incanters absorbsion al in Uld geskilled had waar andere mage's pas deze talent pakte bij toc10/25 en in ULD ging mijn dps al omhoog op bepaalde fights hierdoor.

Nu met healen merk ik pas hoeveel damage die AoE effecten doen, bijv. blood princes in ICC kan je die empowerd shockwave makkelijk ontwijken door uit range te blinken en terug te lopen. Hiervoor gaat ik zeker mijn boots van enchant wisselen naar stam + runs speed. Heb onze logs bekeken en de damage die ik heb opgelopen in onze beste run was maar 48k terwijl de andere range 140k hadden. Scheelt een stuk en mijn dps/damage was nog steeds #1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wootlock schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:20:
Single target.
AoE met een lock is 15-18k dps.
Heb je daar ook een log van? Ren af en toe nog mee met naxx25 groepen, voor de weekly, waaronder aantal tegen de 6k gearscore, maar hunters zie ik amper zo hoog komen. M'n hunter is zo'n beetje enige char die ik heb die wel alle achievements heeft en hier en daar nog wel eens een raid kan meepikken. Maar dps blijft gewoon 'te laag' tov mijn shaman (gearwise).

Ondertussen is mijn DK bijna 67, even doorzetten en northrend here we come. DPS blijft stuk hoger dan gemiddeld party member, al begin ik nu wel de runeforge te missen op mijn wapens.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wootlock schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:25:
[...]

haha nog even en de rotatie word immolate, confla, incinerate, confla, immolate

ga vanavond nog maar eens de warlocks den afstruinen voor tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:30:
[...]

haha nog even en de rotatie word immolate, confla, incinerate, confla, immolate

ga vanavond nog maar eens de warlocks den afstruinen voor tips
Sja dat is het zelfde bijna als arcane blast en arcane missles proc en repeat :P
Barrage never use in a fight.

Wil ook weer op me lock spelen :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:31:
[...]

Sja dat is het zelfde bijna als arcane blast en arcane missles proc en repeat :P
Barrage never use in a fight.

Wil ook weer op me lock spelen :<
leek echt van het een op het andere moment dat er een dps drop was:( ging altijd goed, netjes boven aan de dps lijst en ineens drop, 3-4e plek van de 5 dps op de lijst, dan zeg je ja maar misschien dat de andere classen gebuffed zijn:P nee dat was een paar weken na de invoering van 3.3 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

SinergyX schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:28:
Ondertussen is mijn DK bijna 67, even doorzetten en northrend here we come.
Ik heb nu 3 lvl 80 chars, 1 lvl 70 maar ik krijg het niet voorelkaar om die te gaan lvlen zo saai is northrend als je het voor de 4de keer moet gaan doen xD

Ik wens je veel succes :)

[ Voor 4% gewijzigd door Wahloh op 26-01-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:28:
[...]

Heb je daar ook een log van? Ren af en toe nog mee met naxx25 groepen, voor de weekly, waaronder aantal tegen de 6k gearscore, maar hunters zie ik amper zo hoog komen. M'n hunter is zo'n beetje enige char die ik heb die wel alle achievements heeft en hier en daar nog wel eens een raid kan meepikken. Maar dps blijft gewoon 'te laag' tov mijn shaman (gearwise).
Locks AoE = Seed of Corruption + reign of fire.

Mijn hooste AoE dps was 21k dit was met arcane power en trinket CD en Arcane Explosion Spammen in ICC10 run. Locks doen bij ons rond de 15k en ik zonder CD's ook rond de 15k, single target locks (hadden er 2 mee afgelopen zondag, 1 aff en 1 destro) Affliction deed 5.4k dps (minder gegeared) Destro deed 5.7k (aardig gegeared) en ik doe zo'n 6.8k als mage maar ben dan wel beter gegeared dan de locks. Onze 2de mage doet rond de 6k met ong gelijk waardige gear als mij (mist alleen de t10 2set)

-edit typos-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:33:
[...]

Ik heb nu 3 lvl 80 chars, 1 lvl 70 maar ik krijg het niet voorelkaar om die te gaan lvlen zo saai is northrend als je het voor de 4de keer moet gaan doen xD

Ik wens je veel succes :)
Hmmmmm : hier mijn characters op mijn nieuwe server Bladefist.

Ik vond het nog best meevallen eigenlijk :D

[ Voor 5% gewijzigd door redfoxert op 26-01-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Derr_Hans schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:34:
Locks AoE = Seed of Corruption + reign of fire.
Eigelijk is het voor Destruction locks ook beter om Seed of Corruption te gebruiken ben ik laats achtergekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
Jullie zijn goed bezig met lijstjes sturen :D
Inmiddels hebben 18 mensen hun lijstje gestuurd.

Ga vooral zo door!!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

SinergyX schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:13:

Ik dacht dat seizoen al weer kleine 2 weken afgelopen was?
Nope Arena Season 7 "Relentless" eindigde(in europa) op 20 januari 2010

en Arena Season 8 "Wrathful" gaat hopelijk op 03-02-2010 van start anders gaat het allemaal wel heel snel haha en moet nog ff wat meer honor stacken naast mn 75k cap die ik al bereikt heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:33:
Ik heb er nu ook 3, met nog 2 in de maak in de 70 (druid en lock), 2 in de 60 (DK en priest) en rest (warrior, mage en rogue) zitten lager. Raids etc trekken mij niet zo, alle class op 80 krijgen vind ik persoonlijk wat leuker, je leert aardig hoe elke class werkt. Mage en rogue trekken mij enkel totaal niet, dus dat zal nog wel erg lang duren voordat die 80 worden, warrior gaat wat traag maar we komen er wel.

Ik ben altoholic :D Record is City of Heroes, heb nu denk ik ruim 30 characters, waaronder stuk of 12 max level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:35

Valkyre

Kitesurf FTW!

Thrilled schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:16:

Echter zie ik veel mensen het je afraden om met 58 al naar outlands te gaan omdat je op een gegeven moment de questline uit hebt gespeeld in hellfire pensuela en dan een te groot verschil hebt met het volgende gebied.. ook zou je redelijk wat gold mislopen uit de vanilla content zeg maar.. ik ben dan ook van plan om nog door te questen tot 60 en dan pas outland in te stappen..
Das een beetje onzin, weet niet of je heirlooms hebt dan compenseert dat natuurlijk sowieso.
daarnaas is exp benodigd om tussen 60 - 70 ook generfed waardoor je dus minder exp nodig hebt in vergelijking met het uitbrengen van de expansion.
Dungeons runnen geeft met Quests ook massive exp and leuke items. en op 68 ga je gewoon northrend in :)

Qua gold drops in TBC das ook onzin, omdat je pas op het max level Gold ipv Exp krijgt voor quests.

Wil je lore en de quests lezen kan je gewoon eerst alle quests doen, wil je gewoon snel naar 80 lvl 58hop outland in en 68 hop northrend in.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:36:
[...]

Eigelijk is het voor Destruction locks ook beter om Seed of Corruption te gebruiken ben ik laats achtergekomen.
/pop haste trinket, 1150 haste en spam cast SoC... voel me dan net een rocket pod van een apache helikopter... ben ook zo zonder mana:P en idd zit je zo op 10-15k dps zonder moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

redfoxert schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:36:
Hmmmmm : hier mijn characters op mijn nieuwe server Bladefist.

Ik vond het nog best meevallen eigenlijk :D
Jah maar zit jij ook in een Hardcore Raiding guild van 19:45 tot 23:30
Daarbij nog werken, school en zijn ze allemaal ICC25 ready? :P
Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:39:
/pop haste trinket, 1150 haste en spam cast SoC... voel me dan net een rocket pod van een apache helikopter... ben ook zo zonder mana:P en idd zit je zo op 10-15k dps zonder moeite
Haha dat wil wel lukken, en inderdaad SoC vreet mana... 1k per cast ofzo?

[ Voor 30% gewijzigd door Wahloh op 26-01-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:39:
]
[...]

[quote]Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:39:
[/quote

Haha dat wil wel lukken, en inderdaad SoC vreet mana... 1k per cast ofzo?
1300mana dacht ik:P iig genoeg om je " munitie" aan te verschieten hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Trouwens het is best grappig dat jij op de zelfde server speelt als mij alleen dan Horde.
Hebben ze bij jou in de guild een Resto Shaman nodig? :P

Als je ik je ooit is tegen kom op Wahloh of Infêrnal dan wave ik wel een keer :P

[ Voor 14% gewijzigd door Wahloh op 26-01-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:44:
[...]

1300mana dacht ik:P iig genoeg om je " munitie" aan te verschieten hahah
ach beetje lock heeft toch minimaal 26k mana bufffed ;)
Over de SoC vs RoF: 3 a 4 SoC en dan afvullen met RoF en dan repeat ;) zie je scherm vol met nummers.
Ben wel benieuwd wat de locks hier raidbuffed hebben aan SP, ik zit geregeld rond de 4.8k spellpower (geen ele shaman :'(, met procs natuurlijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:49:
Trouwens het is best grappig dat jij op de zelfde server speelt als mij alleen dan Horde.
Hebben ze bij jou in de guild een Resto Shaman nodig? :P

Als je ik je ooit is tegen kom op Wahloh of Infêrnal dan wave ik wel een keer :P
bij mij?

ehhh geloof dat we er 2 of 3 hebben... geen idee wat onze guild nog nodig heeft eigenlijk buiten actieve spelers om...
Wootlock schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:50:
[...]

ach beetje lock heeft toch minimaal 26k mana bufffed ;)
Over de SoC vs RoF: 3 a 4 SoC en dan afvullen met RoF en dan repeat ;) zie je scherm vol met nummers.
Ben wel benieuwd wat de locks hier raidbuffed hebben aan SP, ik zit geregeld rond de 4.8k spellpower (geen ele shaman :'(, met procs natuurlijk :))
4.8??? ben blij als ik 3.6 heb....(buffed)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 26-01-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een dagboek van mij, na ik een weekend in Nederland op bezoek ben geweest, en dus niet gespeeld heb.

De computer van m'n vriendin is stuk :( denk dat de videokaart ermee opgehouden is, maar ik moet het nog even testen, of de computer wel werkt met de videokaart uit mijn computer. Zo ja, dan is het zeker dat.
Tot die tijd moeten we de tijd op de computer maar wat delen. Gisterenavond heb ik even kunnen spelen. Van een guildie had ik de volledige Cobalt groene level 70 tankingset gekregen, nadat ik de mats naar hem had gestuurd. Daar heb ik een paar goedkope enchants opgezet met m'n Priest, en daarna doorgestuurd naar m'n Paladin. Die is ondertussen level 71, maar ik zou graag wat instances willen gaan doen op haar.
Bleek dat mijn 1H Swords skill nog onder de 300 stond, dus die heb ik even een beetje geleveled door alleen een Judgement op een mob te gooien in Prot spec en te alt-tabben en wat te surfen.

Daarna m'n Warrior gepakt en de daily random heroic gedaan voor de Emblems of Frost. Daar had ik er 46 van, en zou dus bijna de tanking Cloak kunnen kopen. Samen met 2 guildies en 2 PuG's kreeg ik ToC5 heroic. Snelle instance, als iedereen doet wat ie moet doen. Dat deden ze. Na het mounted stuk, konden we aan de 3 champions beginnen. Ik doe een Heroic Throw op de caster, Charge de Shaman, Thunderclap, Shield Slam, Shockwave, mobs despawnen.... aarghhh!!
Zo irritant, als je net je 'cooldowns' gebruikt hebt. Heroic Throw dus op cooldown, Shockwave kon wel weer toen ze terug spawnden. De champions lager snel hierna.
Toen kwam de volgende baas, met de 9 adds die je eerst moet slopen. Stonden de totems van de DPS Shaman nog te dichtbij, waardoor we alle 9 mobs tegelijk kregen. Ik deed m'n best om ze allemaal te pakken, maar 2 DPS begonnen meteen hun AoE spells te spammen, waardoor het onmogelijk voor mij werd. Ik liet dit ook even weten, maar het was ondertussen al te laat.
Terug naar binnen, en toen was het natuurlijk appeltje-eitje.
De Retri Pala stond ver onder mij in damage done (reset na mounted stuk), terwijl ik 'maar' 2200 DPS aan het doen was als Warrior tank. Hij stond op 1700, en een kleine blik op z'n spells liet zien, dat hij Seal of Light gebruikte. Ik gaf hem netjes de tip om Seal of Command op trash te gebruiken en Seal of Corruption op bazen, en op de laatste baas stond z'n DPS dan ook op 2200.

De EoF teller staat nu op 48, dus vanavond kan ik die Cloak kopen. Dat wordt een dikke upgrade. Maar ik heb nog steeds ilevel 200's in m'n Head, Gloves en Shield slots. De laatste is zonder raids niet te vervangen (alleen normal HoR dropt een iets betere), maar de eerste 2 wel. In HoR heroic dropt een mooie tank Head, maar dan moet ik wel mazzel hebben. Als Gloves kan ik uiteindelijk de T9 kopen, maar dan ga ik wel veel Expertise missen volgens mij, zeker omdat ik nu met een Sword rondloop i.p.v. een Axe (ben een Orc).
Een reallife vriend vroeg of ik wilde tanken in zijn ICC10 run op woensdag, omdat de andere 2 guildruns 'vaste' (vriendjes)groepen zijn geworden, waar ik dus geen kans heb om binnen te komen. Ik vraag me alleen sterk af of ik genoeg gegeared ben om offtank te spelen daar. Zie m'n Armory, waar je de nieuwe Cloak bij moet denken. Ik ga voor de raid niet genoeg Emblems of Triumph hebben, om de T9 Gloves te halen. WoW-heroes geeft net geel aan bij ICC10.

M'n Druid ga ik trouwens omzetten in kitty DPS. Druid tanking is zo saai, en ik vind het veel leuker op m'n Warrior, die heel binnenkort beter gegeared is. Daarbij lijkt kitty DPS me best leuk/uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:39:
[...]

Nee wat denk je zelf, ik speel voor mn plezier hoor :) Raiden doe ik allang niet meer.

Overigens is Bladefist toch minder dan ik dacht ... vooral het "Additional Instances cannot be launched" wanneer ik ff een heroic wil doen voor mn Frost Emblems irriteert me.

2 van deze characters zijn ICC25 ready, mn Warrior en mn Priest. De rest wellicht ook wel voor ICC10 overigens.

Mage is mijn "laatste" level 80 met, ik schat, 4 dagen /played op level 80. Als je dan bekijkt naar de gear had ik dat eerst niet verwacht, dat dat zo snel zou gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Raidbuffed heb ik ongeveer

3300 SP
Zonder Trinket die 125SP geeft en Zonder Flask / Buffood
Met zal ik ongeveer uitkomen op 3600SP

Ik ben niet iemand die overal Runed Cardinal Rubys in gaat gooien.
Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:51:
4.8??? ben blij als ik 3.6 heb....(buffed)
Hij bedoeld inclusief procs op bijv. Revered Ashen Verdict ring, ongeveer 500SP.

3.600 + 500 maakt ook 4100

[ Voor 39% gewijzigd door Wahloh op 26-01-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Double Post :O

[ Voor 94% gewijzigd door Wahloh op 26-01-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:55:
Raidbuffed heb ik ongeveer

3300 SP
Zonder Trinket die 125SP geeft en Zonder Flask / Buffood
Met zal ik ongeveer uitkomen op 3600SP

Ik ben niet iemand die overal Runed Cardinal Rubys in gaat gooien.
dan nog, 4.8...

2500 unbuffed
3000 met fel armor
3200 met lightweave
3400 met life tap
3525 met flask
3560 met food

houd dus in dat ik nog 1000 sp van raids buffs zou moeten krijgen:S

[...]

Hij bedoeld inclusief procs op bijv. Revered Ashen Verdict ring, ongeveer 500SP.

3.600 + 500 maakt ook 4100
[/quote]

mmm ja ok, die heb ik nog niet, wist dat er een proc op de rev ring zat maar had geen idee dat dat dus 500 was:P

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 26-01-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 10:30

RaseriaN

So much choices..

Zo, dan ook ff mijn characters voor de lijst :P

Kan een andere Rogue me eens wat tips geven.. ben Hit en ArP capped (resp. 468hit en 1379 ArP met Trinket Proc) en ben softcapped op Expertise. Ben nu een beetje kwijt waar ik op moet gaan letten, juist meer AP/Crit of juist meer op Haste. Ik denk zelf het laatste aangezien ik met mn ~4200AP en 35% unbuffed Crit toch redelijke waardes heb denk ik. :)

Pers er, al vind ik zelf, niet echt hoge waardes uit en vooral bij Saurfang heb ik het heel erg zwaar. Daar kom ik net op de 6.8k uit ook al zit ik superstrak op mn rotatie en mn CD's te letten. Lord Marrowgar en bv. Rotface zit dan weer op 7.5 tot 8k zonder moeite.. soms snap ik er echt geen ruk meer van :P

[ Voor 25% gewijzigd door RaseriaN op 26-01-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Gohan-san schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:43:
[...]

overgeared waar moet ik dan aandenken? ik zit zelf raidbuffed op iets van 53k hp dacht ik, andere pala nog iets van 1k meer
raid buffed 58+k maarja is allemaal niet meer zo spannend tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:53:
M'n Druid ga ik trouwens omzetten in kitty DPS. Druid tanking is zo saai, en ik vind het veel leuker op m'n Warrior, die heel binnenkort beter gegeared is. Daarbij lijkt kitty DPS me best leuk/uitdagend.
Best raar eigenlijk. Ik zou een kat kunnen nemen en die aan kunnen leren op m'n swipe/maul macro te drukken, maar kitty DPS is enorm complex. Ik heb uberhaupt niet genoeg ruimte op m'n actionbars voor alle skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Oops helemaal verkeerd geteld...

http://www.wowhead.com/?item=50397
Is maar 285 SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-07 17:55
Goede morgen allemaal,

Gister wilde ik mijn zwaardje gaan halen, en dat is gelukt. Al duurde het net even wat langer als ik had gehoopt. Er was een guildie alt tank die wel PoS heroic in wilde. Helaas had ik mijn vijf empowered ore’s pas bij elkaar nadat de eerste baas op zijn gat ging. Daardoor bleek de hamer niet te droppen… Gelukkig vertelde wowhead me dat ik de quest ook op normal kon completen. FoS heroic was de volgende stop. Ondertussen waren we met 3 guildies, ik en een andere rogue en de alt tank DK. Ook deze instance ging best prima > op naar HoR, hier wilden een druid en mage guildie wel mee. De druid had 1,5 jaar niet meer gespeeld en is aan het gearen voor raids. Helaas merkte je dit vrij goed door twee onnodige wipes op slechte momenten. Namelijk einde wave 4 en tijdens de baas van wave 10 – verder was het een prima run en ik was weer een stapje dichterbij mijn sword. De druid pakte nog een mooie trinket en de tank had echt alle geluk van de wereld, hij heeft namelijk op 1 baas na alle loot mogen pakken. Dat zijn dus een stuk of 7 nieuwe 232 tank items in drie runs!

Na wat heen en weer gereis en leuke lore kreeg ik mijn zwaard met bijbehorende achievement. Op naar SW om het zwaard en mijn 245 offhand axe van berserking te voorzien. Ik mezelf meteen een Hack and Slash build aangemeten! Ik ben erg benieuwd of combat me brengt wat ik ervan hoop. Vanavond voor de raid maar even een beetje oefenen.

Het was ondertussen al laat, en ik had nog op geen van mn 4 characters de daily heroic gedaan. De queue voor mijn rogue was te lang, maar mijn tankadin zou toch instant toegang hebben tot een instance.

Ik join de queue en kom in HoR heroic terecht. Voor me zie ik een hele berg lijkjes liggen, ook in de linker alcove ligt de grond bezaaid met dode alliance lichamen. Een slecht teken, dus ik vraag of ze hier al lang zijn, en wat het probleem was. Ze hadden al 7 keer gewiped en de retri was nog in Dala om zn rode gear te repareren. Ik heb aangegeven dat ik moe was en eigenlijk een snelle makkelijke heroic zocht voor het slapen gaan. Maar dat ik het ook wel een kans wilde geven. 25 minuutjes later stonden we buiten met voor drie blije members van de party de achievement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:01:
[...]

Best raar eigenlijk. Ik zou een kat kunnen nemen en die aan kunnen leren op m'n swipe/maul macro te drukken, maar kitty DPS is enorm complex. Ik heb uberhaupt niet genoeg ruimte op m'n actionbars voor alle skills :)
Blizz heeft ook toegegeven dat Druid's best een knopje meer mogen krijgen voor het tanken. Maar kitty DPS is ook vooral 'rewarding' als je het goed doet, en dat bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
redfoxert schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:53:
[...]
Overigens is Bladefist toch minder dan ik dacht ... vooral het "Additional Instances cannot be launched" wanneer ik ff een heroic wil doen voor mn Frost Emblems irriteert me.
Gisteren heerlijk zonder lag kunnen raiden in ICC25 @ Outland ;)

---

Mijn lock heeft (als affliction) 3k totally unbuffed nu, 3,4k met Fel Armor, 3.5k met Life Tap en dan 3.7k met Muradin's Spyglass fully stacked.. En dan komen er nog een hoop buffs qua flasks, food etc bij in raid :) Heb daarnaast ook nog AV ring die 285sp proc geeft + 295sp proc van cloak 'enchant'... Dus het kan nog aardig oplopen... ;) :P (En dan ben ik niet eens Demonology :P)

http://eu.wowarmory.com/c...heet.xml?r=Outland&n=Tita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Je moet je characters nog ff Public maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-07 22:29
Thrilled schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:16:
Echter zie ik veel mensen het je afraden om met 58 al naar outlands te gaan omdat je op een gegeven moment de questline uit hebt gespeeld in hellfire pensuela en dan een te groot verschil hebt met het volgende gebied.. ook zou je redelijk wat gold mislopen uit de vanilla content zeg maar.. ik ben dan ook van plan om nog door te questen tot 60 en dan pas outland in te stappen..
Als het doel is om snel te levellen zou ik zeker op level 58 al naar Hellfire gaan. Je kan daar ontzettend snel levellen, je kan alleen in Hellfire al level 63/64 halen als je ook 1 of 2 keer een dungeon bezoekt. Daarna kan je desnoods gelijk door naar Nagrand om door te levellen richting 68.

Heb sinds WotLK 2 characters door Outlands heen geleveld, dit stuk gaat echt heel snel. DK zonder boa items, Mage met Staff en Shoulders (10% extra xp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

redfoxert schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:06:
Je moet je characters nog ff Public maken ;)
Oops! Zou nu wel netjes Public moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
redfoxert schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:53:
[...]

Nee wat denk je zelf, ik speel voor mn plezier hoor :) Raiden doe ik allang niet meer.

2 van deze characters zijn ICC25 ready, mn Warrior en mn Priest. De rest wellicht ook wel voor ICC10 overigens.

Mage is mijn "laatste" level 80 met, ik schat, 4 dagen /played op level 80. Als je dan bekijkt naar de gear had ik dat eerst niet verwacht, dat dat zo snel zou gaan :)
Even zwaaien als ik je zie ;) Mektheb & Orishy
En additional instances cannot be launched is helaas erg irritant, maar gelukkig geen lag en geen que

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 26-01-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:05:
Blizz heeft ook toegegeven dat Druid's best een knopje meer mogen krijgen voor het tanken. Maar kitty DPS is ook vooral 'rewarding' als je het goed doet, en dat bevalt me wel.
Ik mis vooral een ranged silence. Zou vooral in HoR erg nuttig zijn. Alle mobs daar bij elkaar krijgen tijdens die waves is echt een pain in the ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Hydra schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:10:
[...]

Ik mis vooral een ranged silence. Zou vooral in HoR erg nuttig zijn. Alle mobs daar bij elkaar krijgen tijdens die waves is echt een pain in the ass.
Het moet niet te makkelijk worden he, beetje uitdaging mag er ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

anda schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:08:
Als het doel is om snel te levellen zou ik zeker op level 58 al naar Hellfire gaan. Je kan daar ontzettend snel levellen, je kan alleen in Hellfire al level 63/64 halen als je ook 1 of 2 keer een dungeon bezoekt. Daarna kan je desnoods gelijk door naar Nagrand om door te levellen richting 68.
Hellfire icm wat dungeons gedaan tot 65, naarna pas naar dat gebied zuiden ervan (buiten shattrath).

Nu hier en daar nog een group quest meepikken en 68 moet haalbaar zijn met enkel 2 gebieden en altijd in de random queue staan.
Hydra schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:10:
Afaik heeft enkel paladin een ranged silence (talented?) en DK dan deathgrip (beide flinke cooldown). Silence imho moet een goede teamwork vanuit je party zijn, bijna elke class heeft wel iets van silence, danwel Belf racial.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Cool :)

Heb ook ff een account aangemaakt:
http://www.wowhead.com/?user=zhazam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42

Rannasha

Does not compute.

SinergyX schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:14:
[...]

Afaik heeft enkel paladin een ranged silence (talented?) en DK dan deathgrip (beide flinke cooldown). Silence imho moet een goede teamwork vanuit je party zijn, bijna elke class heeft wel iets van silence, danwel Belf racial.
Warriors hebben Heroic Throw, dat silenced als het getalent is (en dat is het voor tanks).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

DK ook Strangulate (1 blood rune, base skill)
Warrior Heroic Throw (base skill, maar silenced alleen met talent Gag Order)
Druid is de enige zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wahloh schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:13:
Het moet niet te makkelijk worden he, beetje uitdaging mag er ook zijn.
Gaat er vooral om dat op dergelijke packs een ranged silence enorm handig is, en druids deze als enige tank class niet hebben.
Err.

Deathknight heeft een silence en een interrupt, plus ook nog deathgrip. Warriors hebben gag order + heroic throw. Druids zijn de enige tanking class zonder ranged silence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-07 17:55
Je rogue heeft best sexy gear, ik heb hem even vergeleken met mijn rogue op wow-heroes.com en een paar dingen vallen me op:

- Je hitrating zit erg hoog (emblem trinket ipv pyrity infuser = win!)
- Je expertise is ook hoger als 26/26?

Verder hebben we redelijk gelijkwaardige gear. Ik verwacht donderdag Saurfang weer te slopen op 25mans, omdat die encounter redelijk makkelijk is kan ik het me wel veroorloven om combat te gaan ipv mutilate, ik zal dan de resultaten eens posten. Dan kunnen we eens kijken wat we allebei anders doen.

Tips voor mijn rogue zijn overigens ook welkom! Ik moet nog even naar de soft arp cap toewerken, maar daar heb ik tot op heden nog geen tijd voor gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:21:
Gaat er vooral om dat op dergelijke packs een ranged silence enorm handig is, en druids deze als enige tank class niet hebben.
Interupt is afaik melee (1 ice) en strangulate is 2min cooldown, die gaat je zeker niet helpen in HoR. Dan ben je niet veel slechter af dan helemaal niets. Vind niet dat een tank alleen moet zorgen dat alle mobs gecontroleerd bij elkaar komen, stukje teamwork hoort daar wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

hulkie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:24:
Je rogue heeft best sexy gear, ik heb hem even vergeleken met mijn rogue op wow-heroes.com en een paar dingen vallen me op:

- Je hitrating zit erg hoog (emblem trinket ipv pyrity infuser = win!)
- Je expertise is ook hoger als 26/26?

Verder hebben we redelijk gelijkwaardige gear. Ik verwacht donderdag Saurfang weer te slopen op 25mans, omdat die encounter redelijk makkelijk is kan ik het me wel veroorloven om combat te gaan ipv mutilate, ik zal dan de resultaten eens posten. Dan kunnen we eens kijken wat we allebei anders doen.

Tips voor mijn rogue zijn overigens ook welkom! Ik moet nog even naar de soft arp cap toewerken, maar daar heb ik tot op heden nog geen tijd voor gehad.
Dank je, dank je :)

Volgens de Combat sheets (EJ forums etc) komt de Pyrite Infuser er beter vanaf voor mij op dit moment (Let wel, ik heb als alternatief de iLvL200 trinket van Emblems nog liggen :P) . Ik ga eerst sparen voor 2 stuks T10 (ToTT geeft 15 Energy :9) en daarna komt de Trinket aan bod.
Expertise is puur toeval, ik heb wat upgrades gescoord en daarna kwam ik op 27 exp uit. Dit alles zonder ervoor te gemmen overigens ;)

ArP Cap halen heeft voor mij in het begin veel DPS opgeleverd, ging echt met stappen omhoog.
Enige tip die ik heb is, open met Garrote, S&D en dan 4/5CP Eviscerate en dan S&D uphouden, dat is alles.
En natuurlijk op gunstige momenten je CD's gebruiken..

Ben benieuwd naar je resultaten.. zal de volgende kill ook eens loggen :)

Ps. wat me nog te binnen schiet. Veel Hit is opzich niet zo erg meer.. je raakt meer Offhand swings, en als je 5 Deadly Poison stacks hebt, procced een Deadly Poison proc je MH poison ook direct. Dus indirect geeft het weer damage ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 26-01-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
Ook maar even een profiel gemaakt op wowhead :)

http://www.wowhead.com/?user=Rakkerzero#characters

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Die patchnotes ( waarschijnlijk ) zijn echt zuur voor een warrior.. prot word helemaal doodgenerft.. lijkt me sterk.. van mijn part mag Retri dan ook wel generft worden.. want dat is echt op (ik heb zelf een retri en bevestig dit ).

Zou mooi zijn als Warbringer generft word, is meteen die talent nutteloos :/.. en dan ook echt nutteloos als ze Charge en intercept eruit halen...

Maarja.. eerst maar ff afwachten.. maar op deze manier word het erg vervelend..

Kheb net mijn warrior naar lvl 71 gepompt.. erg leuk om dan zulke patchnotes te zien.

Dit: Notes van MMO-CHAMPION:

Warrior (Forums / Talent Calculator)
Protection

Concussion Blow : Damage is decreased by 50%, but threat generated by this ability remains still.
Devastate: Damage is increased to 120% (Up from 100%)
Shield Slam: Damage increment from block value decreased, and starts to decrease from lower block value. If your gear is almost High-end, players won’t really recognize the change. In addition, threat generated by Shield Slam is increased by 30%
Warbringer: This talent no longer allows Charge and Intercept to break roots or snares. Intervene remains unaffected.

Oftewel, dat vind ik prima :)

[ Voor 36% gewijzigd door Dakreal op 26-01-2010 11:40 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een character transferen naar een andere realm maar het betalen lukt niet. Ik dus Blizzard gebeld, blijkt dat me acount gegeveans niet compleet zijn. (voor letter ipv volledige naam)
Ze zouden me netjes een email sturen waar ik op moet reageren met de juiste gegevens.

Nu lees ik net door wat ze nodig hebben...:

- Your Battle.net account name
- Full name registered on the account
- Full home address, registered on the account, including postal or zip code
- A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license
- A legible fax, scan or photo of a physical utility bill (electricity or phone bill) which contains your name and the address in the country of residence (Please note that online statements or online utility bills are not acceptable)

Die laatste 2 dingen zijn wel erg drastisch om gewoon te kunnen gamen zeg. :s
Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:26:
Interupt is afaik melee (1 ice) en strangulate is 2min cooldown, die gaat je zeker niet helpen in HoR. Dan ben je niet veel slechter af dan helemaal niets. Vind niet dat een tank alleen moet zorgen dat alle mobs gecontroleerd bij elkaar komen, stukje teamwork hoort daar wel bij.
Tuurlijk, maar als je met een PuG in HoR zit is het gewoon een pain. Zelfs met uitleg en een kill sequence (priests > mercs > hunters > mages) is het gewoon een pain in the ass. Zelfs met de simpele strategy achter Falric in de alcove krijgen mensen het voor elkaar maar een beetje in het rond te nuken. Met je guild is HoR een erg leuke instance maar met een PuG is 'ie gewoon frustrerend.

Als druid is je set tanking tools relatief beperkt (wat ook logisch is natuurlijk, druid is ongeveer 4 classes in 1), maar wat ik echt het meest mis is een ranged silence.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:39:
Is dit normaal?
Om "gewoon te kunnen gamen" heb je die dingen niet nodig, alleen als er wat mis is met je account. Als die details gewijzigd moeten worden willen ze graag weten dat je bent wie je zegt dat je bent. Maar beter ook, anders wordt het te makkelijk accounts te jatten.

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 26-01-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:39:
Is dit normaal?
Yep helemaal normaal, vergeet ook niet dat dit 'gewone' spel voor jou een inkomen is voor vele anderen, inclusief de hackers. daarom doet blizzard dit.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42

Rannasha

Does not compute.

Ik heb die info nooit doorgegeven, maar kan zonder problemen realm transferen. Volgens mij is dat soort info alleen nodig als je je account kwijt door een keylogger bent en je wilt hem laten herstellen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 21:04
ik ben nu ruim 3 maanden geregeld aan het wowen. Tot nu toe alleen maar geleveld en professions geleerd. Ondertussen bijn een lvl 66 fury warrior. Ik dacht het spel redelijk te begrijpen totdat hier langs kwam.

Er wordt hier met termen gegooid waarbij ik geen flauw idee heb waar het over gaat. Ik ga eens beginnen bij pagina 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:57:
[...]

dan nog, 4.8...

2500 unbuffed
3000 met fel armor
3200 met lightweave
3400 met life tap
3525 met flask
3560 met food

houd dus in dat ik nog 1000 sp van raids buffs zou moeten krijgen:S

mmm ja ok, die heb ik nog niet, wist dat er een proc op de rev ring zat maar had geen idee dat dat dus 500 was:P
K heb dying curse: 765 SP
en de spyglass : 180 SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Species5618 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:42:
Ik heb die info nooit doorgegeven, maar kan zonder problemen realm transferen. Volgens mij is dat soort info alleen nodig als je je account kwijt door een keylogger bent en je wilt hem laten herstellen.
Volgens mij zit het probleem ook niet in de transfer, maar in de betaling. Voor die authenticators heb ik toen ook al deze informatie moeten opsturen (waarna ik er meteen 10 mocht afnemen :D).
Hydra schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:41:
Tuurlijk, maar als je met een PuG in HoR zit is het gewoon een pain. Zelfs met uitleg en een kill sequence (priests > mercs > hunters > mages) is het gewoon een pain in the ass. Zelfs met de simpele strategy achter Falric in de alcove krijgen mensen het voor elkaar maar een beetje in het rond te nuken. Met je guild is HoR een erg leuke instance maar met een PuG is 'ie gewoon frustrerend.
Pug blijft het inderdaad een probleem, of het gaat helemaal probleemloos of je whiped echt nonstop.

Ik kom er nog regelmatig als shaman healer, combinatie van totems (resist en purge), racial footstomp (stun) en interupt (welke weer niet werkt op mage, die gebruikt 2 schools) help ik ook een beetje mee :P Paladin en DK hebben het voordeel, AoE patch op de grond pakt stuk makkelijker agro op als je even uit LoS gaat.

Mijn eerste run zowel op mijn shaman healer en pala tanker gingen zo bijzonder goed, dat ik eerst dacht dat HoR een pug eitje was, ben ik heel snel op teruggekomen :X

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrFlash schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:42:
[...]

Yep helemaal normaal, vergeet ook niet dat dit 'gewone' spel voor jou een inkomen is voor vele anderen, inclusief de hackers. daarom doet blizzard dit.
Leuk argument, maar niet minder bizar imo.
Ik heb wat gegevens door gestuurd, maar die laatste 2 dingen gaan me te ver. (vind het al heel wat dat ik 20 euro betaal voor een transfer)
Als het niet gaat jammer dan. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-07 10:32
mcsluis schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:44:
ik ben nu ruim 3 maanden geregeld aan het wowen. Tot nu toe alleen maar geleveld en professions geleerd. Ondertussen bijn een lvl 66 fury warrior. Ik dacht het spel redelijk te begrijpen totdat hier langs kwam.

Er wordt hier met termen gegooid waarbij ik geen flauw idee heb waar het over gaat. Ik ga eens beginnen bij pagina 1...
TIP: Maak je er maar geen zorgen over, level lekker door naar 80 :+ op welke realm speel je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Hydra schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:10:
Mensen moeten als ze niet weten waar ze het over hebben kwa beveiliging gewoon hun mond houden en mensen niet verkeerd voor gaan lichten. En ja, ik word wat pissig als mensen gaan verkondigen dat die Auth op je PC ook prima werkt. Als je dat roept snap je echt niet wat voor'n problemen je creeert.
Ga jij de volgende keer als je onzin verkondigd dan ook je mond houden? Dacht het ook niet.
Hydra schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:10:
Als je domme dingen roept moet je het maar kunnen handlen dat iemand je 'afbekt'. Helemaal als het nog eens een mod is ook, daar verwacht ik meer van hier op GoT.
Je hebt mensen in verschillende gradaties. Ga je mensen ook afbekken als je ze domme dingen hoort roepen, maar hun intelligentie echt niet hoger komt dan die van een pinda? Mag hopen van niet. Zo wel dan hoop ik dat iemand je een keer een goede mep verkoopt. Dat geldt nog meer voor online dingen zoals een spelletje. Je hebt geen idee wie er achter het poppetje zit, voor hetzelfde geldt is het iemand die echt niet beter kan met zijn hersenpan. En al wel, geeft jouw het recht niet om zo van leer te gaan.

Voor wat betreft een mod van dit forum, lekker boeiend dat jij daar meer van verwacht. Heeft iedere mod hier verstand van beveiliging van PC's? Natuurlijk niet, ieder zijn vak/specialisme.

Nu heb ik mijn zegje gedaan, je weet hoe iemand anders erover denkt. Ik hoop dat je het respect op kan brengen om voortaan wat meer op je woorden te letten. Ik ga er verder niet over door, daar is dit topic niet voor. Excuus naar de rest en mods.

Ontopic ter compensatie
Gisteren nieuwe tank spec op mijn DK geprobeerd. Viel vies tegen. Kun je merken hoe snel je went aan dingen. Naast mijn frost heb ik nu ook een blood tank spec en hoewel je daar meer abilities heb om damage tegen te gaan, heb je minder aoe om je initiele aggro te pakken. De mate van self-healing valt me ook aardig tegen, maar dat kan een kwestie van wennen zijn. Ik houd ze wel beiden aan i.p.v. een tank en een dps spec, puur voor de diversiteit. Blood heeft single target meer potentie met mijn gear, dan ga ik daar wel op oefenen om het in de vingers te krijgen.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nou ja dan maak ik ook maar een Profile op Wowhead...

http://www.wowhead.com/?user=Wahloh#characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wootlock schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:45:
[...]

K heb dying curse: 765 SP
en de spyglass : 180 SP :)
heb je 3 points in suppression zitten?
momenteel die triumph hit trinket... zonder die trink zit ik op 315 hit..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Zhalix schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:48:
[...]

TIP: Maak je er maar geen zorgen over, level lekker door naar 80 :+ op welke realm speel je eigenlijk?
Saurfang... dat is toch the realm voor rookies zoals ik. ;-).

En tja, druk maken is idd niet nodig. Maar de thread een beetje kunnen volgen zou wel fijn zijn.
Doorlevellen naar 80 is een optie, het wordt dan ongetwijfeld nog leuker. Maar om eerlijk te zijn is het allemaal zo vermoeiend. Slay 20 van deze, verzamel 10 van die, praat met hem en bren het pakje weg.
Er zit zo weinig variatie in het levellen... De auction vind ik nog het meest boeiend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Ik heb ook even m'n wowhead profiel in m'n sig gezet, niet al m'n chars staan er op en de info is beetje outdated (heb al een tijdje niet meer upload) maar er is in ieder geval iets te zien.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

mcsluis schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:54:
[...]

Saurfang... dat is toch the realm voor rookies zoals ik. ;-).

En tja, druk maken is idd niet nodig. Maar de thread een beetje kunnen volgen zou wel fijn zijn.
Doorlevellen naar 80 is een optie, het wordt dan ongetwijfeld nog leuker. Maar om eerlijk te zijn is het allemaal zo vermoeiend. Slay 20 van deze, verzamel 10 van die, praat met hem en bren het pakje weg.
Er zit zo weinig variatie in het levellen... De auction vind ik nog het meest boeiend....
Go go pvp lvlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-BB- schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:49:
Ontopic ter compensatie
Gisteren nieuwe tank spec op mijn DK geprobeerd. Viel vies tegen. Kun je merken hoe snel je went aan dingen. Naast mijn frost heb ik nu ook een blood tank spec en hoewel je daar meer abilities heb om damage tegen te gaan, heb je minder aoe om je initiele aggro te pakken. De mate van self-healing valt me ook aardig tegen, maar dat kan een kwestie van wennen zijn. Ik houd ze wel beiden aan i.p.v. een tank en een dps spec, puur voor de diversiteit. Blood heeft single target meer potentie met mijn gear, dan ga ik daar wel op oefenen om het in de vingers te krijgen.
Ik moet nu soms in nood even tank spelen (DW frost spec), maar hoe zit jij qua initiele agro? Ik heb 3 aanval keuzes voor AoE, beginnend bij DnD:
- Obliterate en Howling Blast, Obliterate voor hopelijke Rime rpoc, gratis Blast
- of toch Icy touch/plaguestrike - pestilience?
Beide gaat niet lukken omdat ik bij 1 van de 2 keuzes door mijn runes heen ben.

Goed, ik ben helemaal opgegroeid met pala tank, welke flink arsenaal aan AoE agro heeft, DK wil me nog niet echt lukken.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
... gaat op zoek naar een woordenboek en handleiding.. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

mcsluis schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:58:
[...]

... gaat op zoek naar een woordenboek en handleiding.. ..
Je weet toch wel wat PVP is?

Player vs Player, Battlegrounds
Je kan sinds kort XP verdienen door te PVPen en het doen van questen binnen Battlegrounds, veel leuker dan te lvlen via questen. Kan misschien wel iets langer duren maar dan heb je wat variatie.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De topicstart moet nog flink geupdate worden betreffende de addons. Nu is het misschien leuk om een top 5 meest door tweakers gebruikte addonlijst te maken en daar neer te zetten.

Bij deze vraag om jullie hulp. Dus DM je lijstje met favo 5 addons naar Rakkerzero en de 5 meest gestuurde addons komen in de lijst. Ik geef jullie de tijd tot en met uiterlijk 31 januari. Op 1 februari zal ik het lijstje in de topicstart zetten.