Mag hier helaas niet gediscusseerd worden
[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2010 11:34 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mag hier helaas niet gediscusseerd worden
[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2010 11:34 ]
Verwijderd
Moar haste. Heb zelf ook n resto shammy, horde side itt m'n andere chars, speel ik zelden tbh laatste tijd maar ik zou iig meer haste als eerste doel pakken. Qua gems ga ik yellow->Quick (haste), red->Reckless (SP+haste), green->Energized (haste+mp5).NoNoAD schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 02:10:
Heeft iemand een goede rotatie die ik kan uitproberen of aandacht punten?
countd armory
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2010 13:32 ]
TMAXTINT
Volgens mij kan je hem wel al instaleren zonder je tijd ingaat, je tijd gaat pas in als je een ACCOUNT online maakt.Marruk schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 14:55:
Ik heb van de week de wow chest gekocht, alleen heb ik nog een vraagje. Aangezien ik nog tentamens heb lijkt het mij slimmer om nog even een weekje te wachten tot deze voorbij zijn, beetje zonde ook van speeldagen in dit geval. Maarrrr, kan ik het wel installeren en updaten (want volgens mij duurt dat toch wel even?) zonder dat mijn 30 al ingaan?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Iekozz op 23-01-2010 18:31 ]
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Leuk mosaic the horde races en alliance races en wyrm en thrall ?Eldariel schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 18:31:
net weer een stukje van de mosaic vrijgegeven. Dit keer geen plaatje, maar een lied. Even naar onder scrollen en klikken op invincible link: http://www.worldofwarcraft.com/wowanniversary/battlecry/
Ik zeg:![]()
![]()
Zoiezo logisch dat Arthas zelf niet doodgaat, maar vrij komt en de lichking iemand anders gaat wordenKetho schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:37:
Betekent dit lied dat Arthas zijn geest wellicht nog steeds niet verslagen is door de Lich King en dat die misschien een comeback gaat maken?![]()
en opvallend veel Chinese WOWer(中国的魔兽玩家) op de mosaic
..knip.. is een hele goede betrouwbare site, zit ook een nederlandse vertegenwoordig achter enzo
[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2010 11:35 ]
Arthas gaat, volgens mij, wel dood. Sterker nog dat is ie al. Hij is een uit de kluiten gewassen Death Knight die zich Lich King mag noemen. Over twee weken weten we het antwoord.Mektheb schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:42:
[...]
Zoiezo logisch dat Arthas zelf niet doodgaat, maar vrij komt en de lichking iemand anders gaat worden
Dus die zag ik al aankomen voor de exp uberhaudt uitwas
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 23-01-2010 23:28 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Maar ze ziel "redden we wel" en bolvar ? neemt het over als ik het goed gok maar inderdaadRakkerzero schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 23:24:
[...]
Arthas gaat, volgens mij, wel dood. Sterker nog dat is ie al. Hij is een uit de kluiten gewassen Death Knight die zich Lich King mag noemen. Over twee weken weten we het antwoord.
Sargaras is ook pussy als hij alle Old Gods tegen hem krijgt. Helaas voor ons gaat dat niet gebeuren, want wij hebben twee Old Gods al neergehaald, namelijk C'Thun en Yogg-Saron. Er zouden nu nog 3 Old Gods over zijn.Mektheb schreef op zondag 24 januari 2010 @ 00:05:
[...]
Maar ze ziel "redden we wel" en bolvar ? neemt het over als ik het goed gok maar inderdaad
Lichking is toch maar een pussy !, gief sargaras over 4 jaar ?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Best duur... kzou even op tweedehands.net kijken.. heb ik zelf ook een keer een char verkochtSanderAlterNET schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 23:16:
[...]
..knip.. is een hele goede betrouwbare site, zit ook een nederlandse vertegenwoordig achter enzo
[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2010 11:36 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Burning Crusade the movie by jackhmr schreef op zondag 24 januari 2010 @ 03:41:
[...]
Best duur... kzou even op tweedehands.net kijken.. heb ik zelf ook een keer een char verkocht
*ik ben al best lang opzoek naar een movie van De black temple aangezien daar een best lekkere soundtrack onder zat! Het was van een of andere franse guild van de eerste paar bosses van de BT.. kan hem nergens vinden maar weet alleen dat Mobb Deep - Shook ones part 2 er in voor kwam en ook Rampage - Take it to the streets.. maar kan hem nergens vinden.. iemand enige idee?
[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 24-01-2010 11:14 ]
Sargaras is een 'bad guy', juist gecorrumpeerd door de 'Old gods'. Kans is dus groter dat 'ie de titans tegen zich krijgtRakkerzero schreef op zondag 24 januari 2010 @ 01:02:
Sargaras is ook pussy als hij alle Old Gods tegen hem krijgt. Helaas voor ons gaat dat niet gebeuren, want wij hebben twee Old Gods al neergehaald, namelijk C'Thun en Yogg-Saron. Er zouden nu nog 3 Old Gods over zijn.
Yup, heb 'em zelf ook een paar weken terug gedaan en solo Anzu nu dagelijks.SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:31:
Hoe werkt dat eigenlijk als je met een druid epic flightform koopt, krijg je dan daarna toch nog gewoon de quest line die je vroeger moest afronden om epic flightform te leren (zodat je die quest line alsnog kunt doen voor lol en lore en de mogelijkheid die raven god te summonen)?
[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 24-01-2010 11:16 ]
https://niels.nu
Niet juist. Sargaras is corrupt geraakt door de demonen die zich schuilhielden in de Twisting Nether.Hydra schreef op zondag 24 januari 2010 @ 11:14:
[...]
Sargaras is een 'bad guy', juist gecorrumpeerd door de 'Old gods'. Kans is dus groter dat 'ie de titans tegen zich krijgt
Verwijderd
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Verwijderd
Begin dan eens met een full system scan met een virusscanner. .. DUHVerwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:56:
Ik ben dus bang dat ik toch ergens een keylogger heb zitten en dat ik dan als ik het verander weer gehacked wordt
Verwijderd
Als AVG niks vindt dan heb je waarschijnlijk geen keylogger. Of het moet een héél nieuwe zijn, of je hebt je virusdefinities niet up to date.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:01:
Zoals je kan lezen heeft AVG niks gevonden, wat is de meest betrouwbare virusscanner mbt keyloggers?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 24-01-2010 13:55 ]
Verwijderd
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ook over nagedacht om te transferen van Outland naar Bladefist, word gek van de lag... Maarja, heb ook nog te maken met een guild waar ik officer van ben en daar zijn de meningen verdeeld... En maar 1 week om te beslissen lijkt op 't moment te kort te zijndus ik vrees dat 't nog ff laggen blijft... Tenzij voldoende mensen transferen (maar tot nu toe lijkt 't alsof iedereen naar elkaar kijkt en er dus alsnog niets gebeurdredfoxert schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:59:
[...]
Begin dan eens met een full system scan met een virusscanner. .. DUH
On another note:
Gister de FCM gebruikt om weg te gaan van Outland. Ben gemigreerd naar Bladefist (waar WoW voor mij begon) en ik moet zeggen dat ik er tot nu toe echt nog geen spijt van heb gehad. De lag en latency overall is op Bladefist gewoon zoveel lager dat het spelen weer wat aangenamer word.
Dat was hem niet maar op die site stond hij wel!!! SUPER THANKS!!Mektheb schreef op zondag 24 januari 2010 @ 11:12:
[...]
Burning Crusade the movie by jackalstu
http://www.gametube.fr/machinima/
[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 24-01-2010 15:24 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
http://hawvie.deviantart.com/
Addons hebben geen uitvoerbare code en kunnen dus geen bron voor virussen/remote exploits zijn-Een corrupte addon (Hoewel ik alleen wowinterface en curse gebruik)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Addons kunnen altijd nog steeds .exe bestanden bevatten.blouweKip schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:44:
[...]
Addons hebben geen uitvoerbare code en kunnen dus geen bron voor virussen/remote exploits zijn
Ik zou denk ik voor de cloak gaan... is een zeer goede tank cloak namelijk!Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:53:
Mijn Protadin:
http://eu.wowarmory.com/c...ht%27s+Hammer&cn=Thrandul
Nu heb ik bijna 60 frost emblems, en vraag ik me af wat ik moet kopen.
De 228 stam trinket ? http://www.wowhead.com/?item=50356
Of de cloak ? http://www.wowhead.com/?item=50466
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 22% gewijzigd door Divak op 24-01-2010 20:28 ]
Verwijderd
Brute gear voor je Protadin trouwens !RichardvdD schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:26:
De trinket geeft gelijk 2,5k+ HP. Een grote factor als je geinvite wilt worden in een raid
Voor mij ging het wat minder dit weekend.. Zaterdag ICC10, tijdens het killen van trash stopt mijn computer er opeens mee. Heel de harde schijf naar de kloteZomaar opeens. Vandaag ben ik bijna alleen maar bezig geweest met WoW weer te installeren (al die downloads) en alle addons weer te installeren en aan te passen.. Ik heb gelijk m'n addon folder en settings op een USB stick gezet, want het is echt waardeloos werk.. Nu werkt het wel weer een beetje, maar ook voor elke char ben je weer apart bezig
Een goede addon heeft geen exe bestanden, daarnaast: als je een exe uitvoert die met een "addon" meekomt dan vraag je er omAddons kunnen altijd nog steeds .exe bestanden bevatten.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Mensen van Outland (meestal oorspronkelijk van Bladefist) twijfelen nog...Mektheb schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:58:
Openmigration naar Bladefist
Nou dat hebben we gemerkt, haha onze population is echt de lucht in geschoten..
Mensen van Al Akir / Burning Legion / Grim Batol paar goeie guilds ook al gezien.
Bladefist leeft weer ! ( altijd al maar was wat minder geworden)
[ Voor 4% gewijzigd door Viggen op 25-01-2010 00:27 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Dricus op 25-01-2010 08:10 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Verwijderd
Als tank ben je zo goed als je groep uiteindelijk inderdaad. Als zij alles blijven pullen heb ik het idee dat ik continu heen en weer aan het rennen ben puur om de mobs bij elkaar te krijgen. Dit vinden de melee dan weer leukgaragaholic schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:54:
Er zitten vrij veel tards op de lagere levels, klopt. Komt vaak ook doordat vele classes een best aantal klappen kunnen hebben op dat level. Vrijwel iedere class die leather of zwaardere armor draagt, kan een klein beetje tanken. Het constant aggro krijgen wordt dus eigenlijk te weinig afgestraft omdat mobs niet hard genoeg hitten. Op hogere levels wordt dit wel beter, vooral omdat jij gewoon iemand dan z'n gang kan laten gaan en hij dan ge-twoshot wordt door een mooie mob
.
Ikzelf heb nu op een trial accountje (voor de fun) een paladin naar level 20 gebracht en tank daarmee de laagste level instances (vooral VEEL, TE VEEL WC). Met consecration, righteous defense en hand of reckoning heb je de basic tools om aggro te houden (op meerdere targets) en mocht dat onverhoopt misgaan, het vlot terug te taunten. Righteous Fury er op dus en gewoon zoveel mogelijk Holy Damage eruit gooien ;-).
Er zijn echter inderdaad wel een aantal mensen bij die naar mijn bescheiden mening, te stom zijn om te poepen. Constant pullen, pets die alles taunten, players die zelf zo veel mogelijk taunten et cetera. Het ergste is natuurlijk nog de mensen die beginnen te gillen over 'Tank do your job!', 'Tank, get aggro!' et cetera. Vaak krijg ik van een groep waarbij het normaal gaat (tank pulled, DPS wacht een momentje, healer healed) complimenten voor het tanken (er zijn natuurlijk ook volop debielen als tank). Waarbij je dus door de grootste tards wordt uitgescholden, krijg je (wederzijds!) respect van normale spelers.
Ik zou dus niet al te veel in zitten over de retards in de LFG tool. Dat zij het niet snappen.. Ach, laat ze. Gewoon hopen op die 3 groepen per dag die het wél kunnen en daarmee je plezier beleven. En houd er ook een beetje rekening mee dat de grootste tards vaak jonge kinderen zijn, die je wellicht méér helpt met aanwijzingen dan gillen dat ze debiel zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 08:25 ]
Echt te mooi ook, tijdje terug hebben we Grand Crusader verloren aan de nummer 3-4 guild van onze server (EX) met 1 dag verschil. Enkele maanden later vanwege de lag zaten wij te overwegen om te migraten. Meteen allemaal forum trolls op WoW forum dat we mietjes zijn en bang zijn om onze server firsts te verliezen aan hen.Mektheb schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:58:
Openmigration naar Bladefist
Nou dat hebben we gemerkt, haha onze population is echt de lucht in geschoten..
Mensen van Al Akir / Burning Legion / Grim Batol paar goeie guilds ook al gezien.
Bladefist leeft weer ! ( altijd al maar was wat minder geworden)
Verwijderd
tis eerder dat de gene die schreeuwen vaak die kids zijn imo, fijn dat je snel snel emblems wil, maar vind ook dat je mensen in hun waarde moet laten als ze nou eenmaal niet sneller willen gaanVerwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:20:
[...]
Als tank ben je zo goed als je groep uiteindelijk inderdaad. Als zij alles blijven pullen heb ik het idee dat ik continu heen en weer aan het rennen ben puur om de mobs bij elkaar te krijgen. Dit vinden de melee dan weer leukMaar die hebben geen idee wat er aan de hand is. Vooral de pet charge de laatste tijd vind ik erg irritant. Meteen als ik pull met avengers shield en talented voor silence, krijg ik alle mobs mee mijn kant op, behalve als er een pet met charge en growl aan meteen al bij 1 van de casters staat!
Overigens gisteren alle items terug gekregen op mijn priest nadat die gehackt was. Nu die van de guild bank nog. De andere officers sturen er nu op aan dat het toch wel slim is dat ik een mobile authenticator op mijn mobiel gooi en maken grapjes over dat ik die guild bank items gewoon heb gebruikt om een nieuw paar klompen te kopen. 'The Dutch' he.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
werkt het voor jou en vind je de resultaten niet tegenvallen? ja, laat ze lekker zeuren dan:PSinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:36:
Van het weekend mijn DK weer opgepakt, van Blood/holy (perma pet) naar full blood, maar uiteindelijk toch naar DW frost spec, handig als je 2 mace heirlooms heb
Maar is DW frost zo 'raar'? Berg randoms gedaan (60->65) en elke keer kreeg ik weer te horen dat ik een 'crap build' heb, dat het voor tankspec is. Tot recount even zijn ronde doet en ik doe een berg meer dps dan plaatsje 2 op de lijst.
DW Frost vind ik echt heerlijk spelen, 2 procs (killing machine en Rime) met prioriteit systeem, beetje enh shaman maar dan zonder de totems en geen mana problemenLees ook op diverse fora dat unholy en frost beetje gelijk zijn geworden qua dps, alleen nog niet duidelijk of dit met 2h is of DW 1h's.
Bedankt voor je post.garagaholic schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:54:
Ik zou dus niet al te veel in zitten over de retards in de LFG tool. Dat zij het niet snappen.. Ach, laat ze. Gewoon hopen op die 3 groepen per dag die het wél kunnen en daarmee je plezier beleven. En houd er ook een beetje rekening mee dat de grootste tards vaak jonge kinderen zijn, die je wellicht méér helpt met aanwijzingen dan gillen dat ze debiel zijn
Tja, met TBC mocht een guildy niet mee omdat hij frost dps was, wat dat hij? Hij haalt een even hoge damage waarde als een firemage. Pwned!.. al zou hij in fire spec meer damage doen dan als frost, maakte het geen drol uit.SinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:36:
Van het weekend mijn DK weer opgepakt, van Blood/holy (perma pet) naar full blood, maar uiteindelijk toch naar DW frost spec, handig als je 2 mace heirlooms heb
Maar is DW frost zo 'raar'? Berg randoms gedaan (60->65) en elke keer kreeg ik weer te horen dat ik een 'crap build' heb, dat het voor tankspec is. Tot recount even zijn ronde doet en ik doe een berg meer dps dan plaatsje 2 op de lijst.
DW Frost vind ik echt heerlijk spelen, 2 procs (killing machine en Rime) met prioriteit systeem, beetje enh shaman maar dan zonder de totems en geen mana problemenLees ook op diverse fora dat unholy en frost beetje gelijk zijn geworden qua dps, alleen nog niet duidelijk of dit met 2h is of DW 1h's.
Ik ken je DW frost spec niet, maar trek je niets aan van de opmerkingen. Te veel mensen kennen DKs absoluut niet en zijn er heilig van overtuigd dat Frost de tankspec is. Helaas voor hun zijn de meeste end-game tanks Bloodspec. Bovendien kun je van alle 3 de trees een fatsoenlijke tank maken als DK, dus dat laat zich niet zo heel makkelijk in een hokje stoppenSinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:36:
Het is helaas raar als in men ziet ze bijna nooit langskomen. DPS dk's zijn of blood of unholy, maar frost is eng ^^ Dw frost is nu inderdaad viable voor tanken, maar voor dps ook erg geschikt.SinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:36:
[ Voor 4% gewijzigd door Mik! op 25-01-2010 08:53 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik herken je verhaal een beetje met een oud-officer van mijn oude raid guild. (Raid guilds op Earthen Ring.. vreselijk zeldzaam & een ramp) Tijdens een raid werd er geen drol gedaan door de officer, nadat we klaar waren keertje gevraagd hoe dat zat. "Ik heb veel te regelen, zelfs tijdens de raid." Dat mag dan wel zo zijn, (Beetje offtopic:) maar ik heb zelf de healing officer taken op mij genomen, met gedeeltelijk zeggenschap met de healer recruitment, maar ik moet eerlijk zeggen.. geen drol aan. En dan uiteindelijk wordt er gezegd door de raidleader dat ik me niet met officer zaken mag bemoeien.Mik! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:51:
[...]
Het is helaas raar als in men ziet ze bijna nooit langskomen. DPS dk's zijn of blood of unholy, maar frost is eng ^^ Dw frost is nu inderdaad viable voor tanken, maar voor dps ook erg geschikt.
Unholy blinkt momenteel uit op AoE (dk van mijn vriend tikt rustig 15k aan ICC op trashpulls (die van die post hierboven ^^)), maar ik durf niet te zeggen hoe de verhoudingen liggen tussen unholy en frost.
Anyways, trek je er niets van aan. Recount says it all iddEnne have fun, ik heb tot aan 80 ofzo frost dw gespeeld en het is toch wel tof ^^
Gisteravond ICC25 gedaan, maar we kunnen wel merken dat de groep nog lang niet goed genoeg is voor alles na Saurfang. Tot Saurfang is alles een oneshot en dan begint het gewipe. Wel weet ik nu zeker dat de palahealer waar ik het eerder al over had daadwerkelijk 'slackt'. We hadden een andere palahealer mee die minder gegeared is, maar de ander er ruim uit healed. Ook even met hem gesproken en gevraagd wat de andere healer zou moeten kunnen doen gezien zijn gear. Kwam er in ieder geval op neer dat het beter moet. Want de goede palahealer kan niet in zijn eentje op Festergut de tank omhoog houden.
Na de raid wel aangegeven bij een officer dat ik mijn twijfels heb over de voortgang van de guild voor de bosses naar Saurfang. We zijn er gewoon nog niet klaar voor. Gelukkig zag hij het zelf ook en was het aan het bespreken met de andere officers. Ben benieuwd wat ze vanavond doen. Gaan we weer een avond wipen of callen ze het?
Trouwens begonnen met het levelen van een priest. Nu lvl 14 en heb er best lol mee. Wat een verademing dat ze de manaregen in de begin levels hebben aangepast. Weinig tot niet hoeven drinken
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Misanthrope van Outland (voortgekomen uit Succession, wellicht op Bladefist nog wel bekend) migreert naar Chromaggus.Viggen schreef op maandag 25 januari 2010 @ 00:24:
[...]
Mensen van Outland (meestal oorspronkelijk van Bladefist) twijfelen nog...Helaas is de community van Outland zo goed dat alleen een mass exodus een kans van slagen lijkt te hebben... En 't lijkt erop dat mensen naar elkaar kijken totdat 't te laat is
![]()
Mensen zonder een Authenticator zouden gewoon totaal geen rechten op withdrawals van een gbank mogen hebben juist om dit soort shit te voorkomen.Caulder schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:59:
Eindelijk m'n Priest sinds gister op de 80.
Op naar de HC's! (Zodra ik fatsoenlijke gear heb...)
Het valt me op dat de laatste tijd weer veel mensen een compromised account hebben.
Hier lees ik er een paar, ingame hoor ik het steeds vaker.
Maar ook binnen de guild waar ik in zit (Insidious, Blade's Edge) is het raak.
Eerst een nieuwe member die de pineut is. Al z'n gear weg, cash weg en eigen bank leeg.
Vervolgens afgelopen vrijdag 1 van de Officers. Gear weg, toons leeg, alle Flasks & Herbs uit de guild bank.
De laatste waren de GM's vlot bij, eind van de dag was alles weer op orde.
Nadat ik gistermorgen inlogde was het alweer raak. Deze keer een andere officer.
Toons leeg, bank leeg, guild bank mist uiteraard weer alle Flasks & Herbs die net gerestored waren door de GM's.
Main van deze officer is nog tot een uur of 2 in de middag online geweest, farmend in Sholazar.
Zal in de loop van de dag wel horen hoe dat afgelopen is.
Ben zelf erg blij dat ik een authenticator heb. Geloof ook dat het complete Officer team nu zo'n ding gaat bestellen.
[ Voor 55% gewijzigd door redfoxert op 25-01-2010 09:24 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kan je aanraden om holyfire + smite build te nemen tot lvl 40 of 50.Mik! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:51:
[...]
Trouwens begonnen met het levelen van een priest. Nu lvl 14 en heb er best lol mee. Wat een verademing dat ze de manaregen in de begin levels hebben aangepast. Weinig tot niet hoeven drinken
Alliance heeft veel meer kiddo's en eigenwijze mafkezen, om de een of andere reden. Zit er zelf aan te denken om een keertje horde te gaan, maar weet niet op welke realmOwjeih schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:26:
Eigenlijk zou Blizzard nu toch iedereen een authenticator moeten hebben. Ik heb dat nu een maand of 2 en ik ben enorm tevreden van de veiligheid die ik heb nu
Voor de rest dit weekend enorm geergerd!!! Ik ben van Horde naar Alliance gegaan en ik heb zo'n 20 IoC PvP bg's gedaan. We hebben de volle 5!!! gewonnen.
Iedereen weet dat Horde 'beter' is in PvP, maar het zou helpen als Alliance met PvP gear afkomen en vooral een brein meenemen
Buiten PvP heb ik me even snel exalted gemaakt bij Sporeggar en vooral veel dailies gedaan. Daily teller staat nu op +-750.
Ik ben veel met achievements bezig, en die teller staat nu op 6655
Hé,hé! Kijk een beetje uit op een Nederlands forum!hulkie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:20:
Voor we hem kickte nog even gevraagd of hij uit Nederland komt, omdat die bekend staan als een stel gierige krenten.
Ben zelf ook zo Hollandsch als het maar kan hoorHawVer schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:35:
[...]
Hé,hé! Kijk een beetje uit op een Nederlands forum!Zelfs als warrior buff ik mijn groep met mijn Pendant of the Agate Shield, + 10 stamina.
Sinds lvl10 heb ik tot nu toe erg weinig problemen qua mana vanwege Spirit Tap en ik heb best een bult mana dankzij een intelect enchant op mijn heirloom staff ^^ 1k op lvl 14 is volgens mij niet slecht. Maar ik ga je tip onthouden mocht ik in manaproblemen komen.Derr_Hans schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:21:
[...]
Kan je aanraden om holyfire + smite build te nemen tot lvl 40 of 50.
Zie Energizer build op wowhead.
Heel veel fun mee gehad en tot aan lvl 40 (dual spec) kan je met 1 build dikke damage doen en goed healen.
Horde side @ Outland begint aardig leeg te lopen atm ja... Alliance side is tot nu toe nog vrij weinig gebeurd. Onze guild heeft iig min of meer besloten om te blijven en je verlaat niet zomaar een guild waarmee je nog in MC hebt geraid en bij de gfirst kill van ragnaros bent geweest... Van de 'grote' guilds is 't allemaal een beetje onduidelijk wat ze nog gaan doen, maar volgens mij denkt alleen Union echt serieus na over migraten (misschien dat dat nog wat op gang brengt maar 't wordt wel erg kort dag zo)redfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:19:
[...]
Misanthrope van Outland (voortgekomen uit Succession, wellicht op Bladefist nog wel bekend) migreert naar Chromaggus.
Zelf ben ik naar Bladefist gemigreerd en heb het hele weekend goed kunnen spelen.
Absoluut, de Defias Magician hebben een stevige cast. De level 31 Torn Fin Oracle in Southshore deden bij mij evenveel damage. En drie krijg je pas op level 30.Miles Teg schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:39:
Zo, van 't weekend nog een beetje met een nieuwe alt gespeeld, een priest.
Tering, wat zijn die heirlooms op lage levels belachelijk goed zeg. Kom eigenlijk nooit in de problemen (op één klein dingetje na, maar dat waren die defias-casters in Westfall, die zijn altijd irritant).
Level 20 alweer, snel de mount gehaald. Op naar level 40; shadowform en epic mount, whoo!
Idem, ik zit op 500/700 Kalimdor en 520/700 Eastern Kingdoms.Inferno schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:03:
Zal ook eens een lief dagboek entry maken...
Afgelopen weekend bezig geweest met Loremaster, 450/700 Kalimdor, de rest is al klaar. Ik snap gewoon niet dat mensen met NE's het volhouden om te levelen in Darkshore/Ashenvale, wat een baggerTo be continued, wil er mee klaar zijn voor Cata.
Unholy is iets beter dan frost op het moment (met name door de SS scaling), maar DW frost is zeker nog viable.Mik! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:51:
Unholy blinkt momenteel uit op AoE (dk van mijn vriend tikt rustig 15k aan ICC op trashpulls (die van die post hierboven ^^)), maar ik durf niet te zeggen hoe de verhoudingen liggen tussen unholy en frost.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Je kunt er natuurlijk altijd Crusader op zetten is helemaal niet slechtSinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:19:
Dank u voor de frost feedbackHelaas kan je geen runeforge op heirlooms doen, dus mis hier en daar nog wat extra damage. Voordeel vond ik itt tot blood, met een bizar vaste rotatie, dat frost vrij is qua rotaties en enkel op prioriteiten werkt, samen met natuurlijk 20% attackspeed buff welke altijd fijn is
[ Voor 66% gewijzigd door porn* op 25-01-2010 10:53 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Everyquest addon gebruik ik hiervoor.Owjeih schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:13:
[...]
Idem, ik zit op 500/700 Kalimdor en 520/700 Eastern Kingdoms.
Bestaat er een 'simpele' manier om te op te zoeken welke quests ik nog niet gecomplete heb? Er bestaat een WoWhead client die dat zou scannen, maar ik vind die results van onvoltooide quests niet
Mja, ik heb dat gedaan hoor en ik zag op mijn profiel page mijn char met zijn gear enzo maar nergens quest lijst te vinden. Maar ik ga er inderdaad eens goed naar kijkenDricus schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:23:
@Owjeih: Als je je registreert bij wowhead en de client gebruikt, dan kun je, nadat je je gegevens geüpload hebt met de client, op de wowhead website zien welke quests je allemaal gecomplete hebt en welke niet. Ik weet niet of dat automatisch gebeurt, dus hiervoor zul je misschien wel een commando (iets van /wl collect ofzo) moeten uitvoeren in WoW, wat ervoor zorgt dat de lijst van gecomplete quests van de WoW server gedownload wordt.
Dat was mij ook al opgevallen jammer genoeg, bizar dat Blizzard een deel van de mogelijkheden van een klasse gewoon uitsluit (tijdelijk dan).SinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:19:
Dank u voor de frost feedbackHelaas kan je geen runeforge op heirlooms doen, dus mis hier en daar nog wat extra damage. Voordeel vond ik itt tot blood, met een bizar vaste rotatie, dat frost vrij is qua rotaties en enkel op prioriteiten werkt, samen met natuurlijk 20% attackspeed buff welke altijd fijn is
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Toen mensen met een authenticator werden beloond met een core hound pup werd me de eerste avond door een officer gevraagd "waar die vandaan kwam". Ik in de raid gezegd: "If you don't know how to get a core hound pup, you shouldn't have access to the guild bank!" Die uitspraak werd me niet in dank afgenomen door die officer maar intussen heeft het er wel voor gezorgd dat alleen mensen met een core hound pup dingen kunnen opnemen van de guild bankredfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:19:
[...]
Mensen zonder een Authenticator zouden gewoon totaal geen rechten op withdrawals van een gbank mogen hebben juist om dit soort shit te voorkomen.
Mensen die nog steeds aan het nut van een authenticator twijfelen moeten gewoon een rotschop krijgen imo
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Inderdaad, al was het maar enkel bruikbaar op de DK zelf, als tank kan die 2x2 of 4% parry best veel uitmaken. Enkel 2x 15 agi is nu optie, maar mis daar nog de mats voor (AH zijn ze bagger overpriced).Kapoen schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:33:
Dat was mij ook al opgevallen jammer genoeg, bizar dat Blizzard een deel van de mogelijkheden van een klasse gewoon uitsluit (tijdelijk dan).
Verwijderd
Ik ga deze url nog maar een keer promoten : http://arenabooster.marisil.org/bma.htmSnoeiKoei schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:50:
[...]
Toen mensen met een authenticator werden beloond met een core hound pup werd me de eerste avond door een officer gevraagd "waar die vandaan kwam". Ik in de raid gezegd: "If you don't know how to get a core hound pup, you shouldn't have access to the guild bank!" Die uitspraak werd me niet in dank afgenomen door die officer maar intussen heeft het er wel voor gezorgd dat alleen mensen met een core hound pup dingen kunnen opnemen van de guild bank
Heb het zelfde gedaan op lvl 40.Mik! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:41:
[...]
Sinds lvl10 heb ik tot nu toe erg weinig problemen qua mana vanwege Spirit Tap en ik heb best een bult mana dankzij een intelect enchant op mijn heirloom staff ^^ 1k op lvl 14 is volgens mij niet slecht. Maar ik ga je tip onthouden mocht ik in manaproblemen komen.
Wat ik trouwens echt heerlijk vind is power word:shield op mezelf gooien en dan maar beetje gaan killen. Geen extra casttime dus de mobs gaan snel neer. Bevalt me erg goed.
Ik wil op lvl40 kijken of ik genoeg gold heb voor een dualspecc want ik wil graag beginnen met disc-healing. Shadow voor levelen, disc voor dungeons. Kan ik er alvast aan wennen ^^
Empowered vortex is toch van de blood princes en niet de blood queen. De blood princes hadden wij ook in 2 keer plat. De blood queen bleek toch nog iets te moeilijk deze week. Veel raid damage en een aantal mensen die dan ook voor extra damage zorgen maakte het moeilijker dan het al was.Gekheid schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:32:
goedemorgen.
Zo donderdag hebben we op 25 blood queen ge2shot. eerste keer ging al goed maar hadden wat foutjes hier een daar maar 2de poging was het allemaal goed en ging het eigenlijk vrij gemakkelijk down. ik persoonlijk vond het niet een echt bijzonder moeilijk gevecht als je maar goed oplet wie gelinked zijn en die dan naar elkaar toe lopen en bij die emporered vortex (zoiets?) wegloopt.
Wij hadden prince's zo down en de beste try ( wat een kill was geweest ) is helaas gekomen door een DPS-er die OT en MT door elkaar haalde en dus de MT beet ipv de OT waardoor ik ( de MT ) alle aggrro verloor en de boss rampging door de raid ging ) om uiteindelijk te zien hoe de boss despawnde met nog maar 60k op de HP barRyackWerk schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:08:
[...]
Empowered vortex is toch van de blood princes en niet de blood queen. De blood princes hadden wij ook in 2 keer plat. De blood queen bleek toch nog iets te moeilijk deze week. Veel raid damage en een aantal mensen die dan ook voor extra damage zorgen maakte het moeilijker dan het al was.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Bah, je zorgt er nu voor dat ik mijn priest asap naar 80 wil hebbenDerr_Hans schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:03:
[...]
Heb het zelfde gedaan op lvl 40.
Ben holy gelvld tot lvl 40 met nagenoeg geen mana problemen.
Stack spirit als je kan, en met PW:shield en Holy nova/Smite en Spirit Tap regen na een kill kan je als maar door blijven gaan. Stond versteld hoeveel damage mijn priest deed low lvl.
lvl 40 ben ik dosc/shadow gegaan, Shadow doet het aardig maar pas bij lvl 50 heb je echt fun ermee lvl 40 tot 50 als shadow doe je toch minder damage en meer drinken dan Holy (Smite spec). lvl 50 krijg je Vampiric Touch en die DoT scaled enorm goed met SP
Ik solo'de met mijn priest SP stacken (voor betere shields en damage) die elite Stone Giants en die Overseer in Hellfire pensula.
Ik heb meer fun gehad met het lvl'en van mijn priest dan alle ander chars die ik heb.
Mage is leuker op 80 in raids en Priest is mijn vaste raid pug char.
Doutzen(disc gear aan nu)
Weet ik zekerMik! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:28:
[...]Maar ik denk dat ik priest absoluut ga waarderen als caster en als healer ^^
Shadow is flink gebuffed hoorDerr_Hans schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:06:
[...]
Shadow's speel style is in begin wennen, eenmaal aan gewend en je doet aardig mee in damage.
DPS charts zal je nooit hoog staan ( doe gemiddeld 4.5k dps in raids nu ) maar damage done zal je zeker goed staan. En mijn Shadow gear is niet optimaal nog, balance in haste en crit nog ff zoeken en minder MP5
Inderdaad, wij hebben er ook 1 die afhankelijk van het gevecht mee komt in de top 5. 8-10K DPS.hulkie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:35:
[...]
Shadow is flink gebuffed hooronze shadowpriests staan afhankelijk van het gevecht best regelmatig boven in de lijst met damage done/ dps.
Vanavond helaas tot 20.00 werken, ik wil verdomme mn Quel zwaardje halen en testen!!
volgens mij ben ik aantal dingen door de war aan het halenRyackWerk schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:08:
[...]
Empowered vortex is toch van de blood princes en niet de blood queen. De blood princes hadden wij ook in 2 keer plat. De blood queen bleek toch nog iets te moeilijk deze week. Veel raid damage en een aantal mensen die dan ook voor extra damage zorgen maakte het moeilijker dan het al was.
Al is een guildie juist met zo'n ding al 2 keer gehackt. Dus werkt niet echt feilloos.redfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:01:
[...]
Ik ga deze url nog maar een keer promoten : http://arenabooster.marisil.org/bma.htm
Blizzard Mobile Authenticator werkt op iedere PC !! Er is gewoon GEEN reden om GEEN Authenticator te gebruiken. Gebruik je verstand en gebruik een Authenticator.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Tsja, als je dom genoeg bent om in een man in the middle-attack te trappen dan is er natuurlijk geen redden aan, ongeacht je beveiligingsmaatregelen. Als je je authenticator niet laat rondslingeren sluit je uit dat mensen het IRL doen, en als je geen verdachte sites bezoekt waar je je login credentials + authenticator code in moet vullen, dan ben je vrijwel helemaal veilig. Ik denk dus dat het je guildy's eigen schuld is.junglebeast schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:07:
[...]
Al is een guildie juist met zo'n ding al 2 keer gehackt. Dus werkt niet echt feilloos.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
inderdaad heb zelf geen authenticator en nog nooit iets gehad... (wel besteld inmiddels een vriend al een keer gehackt en die heeft er gelijk ook 1 voor mij besteld)NMe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:11:
[...]
Tsja, als je dom genoeg bent om in een man in the middle-attack te trappen dan is er natuurlijk geen redden aan, ongeacht je beveiligingsmaatregelen. Als je je authenticator niet laat rondslingeren sluit je uit dat mensen het IRL doen, en als je geen verdachte sites bezoekt waar je je login credentials + authenticator code in moet vullen, dan ben je vrijwel helemaal veilig. Ik denk dus dat het je guildy's eigen schuld is.
Dat heb ik toevallig van de week ook al tegen een guildy van mijzelf gezegd.
[ Voor 28% gewijzigd door Valkyre op 25-01-2010 13:20 ]
Zijn idd gebuffed maar meer dps als rogue's, arc mages, hunters en locks doen ze nog niet.hulkie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:35:
[...]
Shadow is flink gebuffed hooronze shadowpriests staan afhankelijk van het gevecht best regelmatig boven in de lijst met damage done/ dps.
Vanavond helaas tot 20.00 werken, ik wil verdomme mn Quel zwaardje halen en testen!!
[ Voor 17% gewijzigd door Derr_Hans op 25-01-2010 13:26 ]
Uhm... Boss kiten? Waarom? Gewoon oppikken en naar de rand van het schip brengen (zodat healers kunnen healen vanaf de overkant) en zodra de DPS klaar is met de Sorceror terug springen. Stukje verder de boot op lopen zodat de boss out of range raakt en hij stopt met het gooien van z'n axe. Rinse and repeat.junglebeast schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:07:
[...]
Toen naar het Gunship. Onze main tank had problemen met het kiten van de boss en we wipen ongeveer 7 keer.. grrr. Nadat zowat iedereen zijn/haar versie van het kiten had uitgelegd ging het iets beter. Tot de laatste mage.. boom tank weer dood, hup en ook de rest van de boarding party. Ik nog snel over gesprongen, mage helemaal kapot geschoten en kon nog net weer het kanon pakken... Moesten nog 150k.. yay Gunship down.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq