Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 209 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.459 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Mag hier helaas niet gediscusseerd worden :), maar ik weet het eigenlijk niet. Dus had je er sowieso niet mee kunnen helpen

[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoNoAD schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 02:10:

Heeft iemand een goede rotatie die ik kan uitproberen of aandacht punten?
countd armory
Moar haste. Heb zelf ook n resto shammy, horde side itt m'n andere chars, speel ik zelden tbh laatste tijd maar ik zou iig meer haste als eerste doel pakken. Qua gems ga ik yellow->Quick (haste), red->Reckless (SP+haste), green->Energized (haste+mp5).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik heb van de week de wow chest gekocht, alleen heb ik nog een vraagje. Aangezien ik nog tentamens heb lijkt het mij slimmer om nog even een weekje te wachten tot deze voorbij zijn, beetje zonde ook van speeldagen in dit geval. Maarrrr, kan ik het wel installeren en updaten (want volgens mij duurt dat toch wel even?) zonder dat mijn 30 al ingaan?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Marruk schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 14:55:
Ik heb van de week de wow chest gekocht, alleen heb ik nog een vraagje. Aangezien ik nog tentamens heb lijkt het mij slimmer om nog even een weekje te wachten tot deze voorbij zijn, beetje zonde ook van speeldagen in dit geval. Maarrrr, kan ik het wel installeren en updaten (want volgens mij duurt dat toch wel even?) zonder dat mijn 30 al ingaan?
Volgens mij kan je hem wel al instaleren zonder je tijd ingaat, je tijd gaat pas in als je een ACCOUNT online maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met hierboven, zolang je maar geen account activeert kun je gewoon de boel alvast installeren zonder speeltijd kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 21:18
net weer een stukje van de mosaic vrijgegeven. Dit keer geen plaatje, maar een lied. Even naar onder scrollen en klikken op invincible link: http://www.worldofwarcraft.com/wowanniversary/battlecry/

Ik zeg: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Iekozz op 23-01-2010 18:31 ]

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Eldariel schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 18:31:
net weer een stukje van de mosaic vrijgegeven. Dit keer geen plaatje, maar een lied. Even naar onder scrollen en klikken op invincible link: http://www.worldofwarcraft.com/wowanniversary/battlecry/

Ik zeg: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Leuk mosaic the horde races en alliance races en wyrm en thrall ?
Liedje is inderdaad goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Betekent dit lied dat Arthas zijn geest wellicht nog steeds niet verslagen is door de Lich King en dat die misschien een comeback gaat maken? :X
en opvallend veel Chinese WOWer(中国的魔兽玩家) op de mosaic *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ketho schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:37:
Betekent dit lied dat Arthas zijn geest wellicht nog steeds niet verslagen is door de Lich King en dat die misschien een comeback gaat maken? :X
en opvallend veel Chinese WOWer(中国的魔兽玩家) op de mosaic *O*
Zoiezo logisch dat Arthas zelf niet doodgaat, maar vrij komt en de lichking iemand anders gaat worden :P
Dus die zag ik al aankomen voor de exp uberhaudt uitwas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
..knip.. is een hele goede betrouwbare site, zit ook een nederlandse vertegenwoordig achter enzo

[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Mektheb schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:42:
[...]

Zoiezo logisch dat Arthas zelf niet doodgaat, maar vrij komt en de lichking iemand anders gaat worden :P
Dus die zag ik al aankomen voor de exp uberhaudt uitwas
Arthas gaat, volgens mij, wel dood. Sterker nog dat is ie al. Hij is een uit de kluiten gewassen Death Knight die zich Lich King mag noemen. Over twee weken weten we het antwoord.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 23-01-2010 23:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Rakkerzero schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 23:24:
[...]

Arthas gaat, volgens mij, wel dood. Sterker nog dat is ie al. Hij is een uit de kluiten gewassen Death Knight die zich Lich King mag noemen. Over twee weken weten we het antwoord.
Maar ze ziel "redden we wel" en bolvar ? neemt het over als ik het goed gok maar inderdaad :D
Lichking is toch maar een pussy !, gief sargaras over 4 jaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op zondag 24 januari 2010 @ 00:05:
[...]

Maar ze ziel "redden we wel" en bolvar ? neemt het over als ik het goed gok maar inderdaad :D
Lichking is toch maar een pussy !, gief sargaras over 4 jaar ?
Sargaras is ook pussy als hij alle Old Gods tegen hem krijgt. Helaas voor ons gaat dat niet gebeuren, want wij hebben twee Old Gods al neergehaald, namelijk C'Thun en Yogg-Saron. Er zouden nu nog 3 Old Gods over zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

SanderAlterNET schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 23:16:
[...]

..knip.. is een hele goede betrouwbare site, zit ook een nederlandse vertegenwoordig achter enzo
Best duur... kzou even op tweedehands.net kijken.. heb ik zelf ook een keer een char verkocht ;)

*ik ben al best lang opzoek naar een movie van De black temple aangezien daar een best lekkere soundtrack onder zat! Het was van een of andere franse guild van de eerste paar bosses van de BT.. kan hem nergens vinden maar weet alleen dat Mobb Deep - Shook ones part 2 er in voor kwam en ook Rampage - Take it to the streets.. maar kan hem nergens vinden.. iemand enige idee?

[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2010 11:36 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op zondag 24 januari 2010 @ 03:41:
[...]

Best duur... kzou even op tweedehands.net kijken.. heb ik zelf ook een keer een char verkocht ;)

*ik ben al best lang opzoek naar een movie van De black temple aangezien daar een best lekkere soundtrack onder zat! Het was van een of andere franse guild van de eerste paar bosses van de BT.. kan hem nergens vinden maar weet alleen dat Mobb Deep - Shook ones part 2 er in voor kwam en ook Rampage - Take it to the streets.. maar kan hem nergens vinden.. iemand enige idee?
Burning Crusade the movie by jack :) alstu

http://www.gametube.fr/machinima/

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 24-01-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Rakkerzero schreef op zondag 24 januari 2010 @ 01:02:
Sargaras is ook pussy als hij alle Old Gods tegen hem krijgt. Helaas voor ons gaat dat niet gebeuren, want wij hebben twee Old Gods al neergehaald, namelijk C'Thun en Yogg-Saron. Er zouden nu nog 3 Old Gods over zijn.
Sargaras is een 'bad guy', juist gecorrumpeerd door de 'Old gods'. Kans is dus groter dat 'ie de titans tegen zich krijgt ;)
SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:31:
Hoe werkt dat eigenlijk als je met een druid epic flightform koopt, krijg je dan daarna toch nog gewoon de quest line die je vroeger moest afronden om epic flightform te leren (zodat je die quest line alsnog kunt doen voor lol en lore en de mogelijkheid die raven god te summonen)?
Yup, heb 'em zelf ook een paar weken terug gedaan en solo Anzu nu dagelijks.

[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 24-01-2010 11:16 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hydra schreef op zondag 24 januari 2010 @ 11:14:
[...]

Sargaras is een 'bad guy', juist gecorrumpeerd door de 'Old gods'. Kans is dus groter dat 'ie de titans tegen zich krijgt ;)
Niet juist. Sargaras is corrupt geraakt door de demonen die zich schuilhielden in de Twisting Nether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gehacked, wat kan ik nu doen? Het gebeurde om 3:00 in de nacht en om 4:00 had blizzard mijn account al afgesloten en mij een email gestuurd om mijn password te reseten. Als ik op armory kijk is alleen mijn main leeggeroofd.

Ik kan nu wel snel mijn password veranderen en een ticket openen om alles te herstellen maar dan ben ik bang dat weer hetzelfde gebeurt

Dingen die het zou kunnen zijn geweest:
-Keylogger (AVG kan niks vinden, Ik probeer zo nog een virusscanner)
-Een corrupte addon (Hoewel ik alleen wowinterface en curse gebruik)
-Ze hebben mijn password geraden (Was niet zo moelijk, darkday1)

Ik heb nooit mijn password met iemand gedeeld en mijn characters zijn voor de rest niet gedelete. Alleen mijn main heeft niks meer maar mijn alt (Level 37 Paladin met heirlooms) hebben ze volgens mij met rust gelaten als ik armory zo bekijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18

Trouble

Everything is awesome

Wachtwoord dus veranderen (en moeilijker maken) en eventueel een Authenticator aanschaffen.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Authenticator zou ik zowiezo doen. Het is gewoon de goede manier om je account te beveiligen. En zo duur zijn ze niet.

Daarnaast natuurlijk gewoon een ticket indienen om alles te restoren. Duurt even, maar de kans is groot dat je gewoon alles terugkrijgt. Vooral als je aangeeft je wachtwoord veiliger te maken en dat je een authenticator aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus bang dat ik toch ergens een keylogger heb zitten en dat ik dan als ik het verander weer gehacked wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:56:
Ik ben dus bang dat ik toch ergens een keylogger heb zitten en dat ik dan als ik het verander weer gehacked wordt
Begin dan eens met een full system scan met een virusscanner. .. DUH

On another note:

Gister de FCM gebruikt om weg te gaan van Outland. Ben gemigreerd naar Bladefist (waar WoW voor mij begon) en ik moet zeggen dat ik er tot nu toe echt nog geen spijt van heb gehad. De lag en latency overall is op Bladefist gewoon zoveel lager dat het spelen weer wat aangenamer word.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je kan lezen heeft AVG niks gevonden, wat is de meest betrouwbare virusscanner mbt keyloggers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:01:
Zoals je kan lezen heeft AVG niks gevonden, wat is de meest betrouwbare virusscanner mbt keyloggers?
Als AVG niks vindt dan heb je waarschijnlijk geen keylogger. Of het moet een héél nieuwe zijn, of je hebt je virusdefinities niet up to date.

Maar het lijkt me een stuk beter als je hiervoor even een los topic maakt. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En voordat je dat nieuwe topic opent, lees (en voer uit!) het volgende stuk in de topicstart eens door samen met de links die erbij staan:

-> Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 209 - #Acount beveiliging

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 24-01-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik een mobile authenticator gekocht maar als ik die wil toevoegen gebeurt er niks als ik op submit klik. Alleen de pagina wordt herladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zo tijd genoeg om een stukje te schrijven over de laatste dagen.

Paar dagen geleden mijn 5e toon op level 80 gekregen. Een hunter deze keer en het bevalt me wel. Leuk om nu deze weer te gearen. Zit nu wel te twijfelen welke klasse ik hierna zal gaan levelen. Zat te denken aan Priest, Druid of Warrior.

Verder ging het met de progress in ICC 25 wat minder afgelopen week. Ging op Rotface en Festergut zo slecht dat door de stemming we de Professor maar niet geprobeerd hebben. De 10 man groepen die gingen deden het beter. In ieder geval kreeg 1 groep de Professor nog neer.

Maar goed woensdag reset, dus nieuwe kansen.
Ging gelijk een stuk beter. Op 3 wipes op Gazman (laaaggg) na alles tot de Professor 1shot. Nog even de Blood Princes gedaan maar toen was het al tijd om te stoppen.

Vrijdag met 2 10 man naar binnen gegaan. Zat met mijn main (resto shaman) in het 2e op papier wat mindere groepje. Alles een 1shot en 3 wipes op de professor. Niet slecht want de meesten hebben er daar pas 10 pogingen van meegemaakt. 1e groep was toen al aan het wipen op de blood princes. Die wij daarna dus binnen 4 pogingen neerleggen. Nog even 2 wipes op de queen gedaan en toen maar afgeblazen. Niet slecht dus daar de 1e groep de blood princes nog niet neer heeft.

Gisteren met mijn paladin gegaan. Dacht niet verder te komen dan de Professor. 3 alts erin dus elke baas erna was een bonus. Tot Putricide alles in 1 keer neer. 2 wipes later lag ook die. Blood princes na een ongelukkige pull met Army of the Dead ook verslagen. En tot mijn grote verbazing ook de Queen down na 2 wipes. Dropte nog een leuk nieuw tank zwaardje voor me.

Vanavond hopelijk een goede 25 mans en dan mag ook de volgende wing wel komen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
redfoxert schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:59:
[...]

Begin dan eens met een full system scan met een virusscanner. .. DUH

On another note:

Gister de FCM gebruikt om weg te gaan van Outland. Ben gemigreerd naar Bladefist (waar WoW voor mij begon) en ik moet zeggen dat ik er tot nu toe echt nog geen spijt van heb gehad. De lag en latency overall is op Bladefist gewoon zoveel lager dat het spelen weer wat aangenamer word.
Ook over nagedacht om te transferen van Outland naar Bladefist, word gek van de lag... Maarja, heb ook nog te maken met een guild waar ik officer van ben en daar zijn de meningen verdeeld... En maar 1 week om te beslissen lijkt op 't moment te kort te zijndus ik vrees dat 't nog ff laggen blijft... Tenzij voldoende mensen transferen (maar tot nu toe lijkt 't alsof iedereen naar elkaar kijkt en er dus alsnog niets gebeurd :P)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dat was hem niet maar op die site stond hij wel!!! SUPER THANKS!!

http://www.gametube.fr/#/video/B/jC9A3JpeONiKwEW6m_l9bYKn2k=

* is het hier toegestaan om eventueel te praten over het ruilen van een account? :)

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 24-01-2010 15:24 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Lief dagboek.. :)

Vrijdag begonnen met de instance Gnomeregan. Een mooie lage level dungeon voor mijn account. Dus questlog helemaal vol en hup de lfg tool in. Vrij snel een groep beschikbaar en we gingen lekker op weg. Na een tijdje in de instance gezeten te hebben besloot één van de dps hunters ineens zijn pet op aggressive te zetten en hem een rondje te laten maken door de dungeon. Gevolg, ik had als tank ongeveer 30 mobs op mijn nek hangen. Na een snelle wipe (waarbij ik als eerste het loodje legde :Y) ), verlieten meteen drie de groep. Zat ik daar nog alleen met de hunter. Nadat ik ook uit de groep ging kreeg ik nog een whisper van de healer dat hij mij nog een keer als tank wou hebben, maar het was al te laat op de avond naar mijn zin. Dus na goodluck e.d. offline

Gisteren weer diezelfde dungeon in, voor de nodige gear en de openstaande quests (leuk voor de xp). Begon een druid meteen te ninja pullen en maar door pullen. Hij mijn taak (tank dus) afzeiken via de chat, "And the tank is missing again", "Why don't you do your job" "You look you are frozen". Toch maar besloten om door te zetten voor de quests en de loot. Het bleef de hele instance zo door gaan. Toen was ik het zo zat! Toen hij weer een enorme groep pullde sloeg het om in een wipe. Toen was ik wel zo pissig.

Ik begin ineens te begrijpen waarom er zo veel dps-ers zijn. Als tank is het niet goed of het deugt niet. Ik kan niet meer voor Gnomeregan de LFG tool in. Level te hoog. Ik heb mijn half afgeronde quests maar weg gedaan.

Please, please vertel me dat op hogere levels minder retards zitten. ;( Anders raak ik die hele LFG tool nooit meer aan. Nu al twee avonden verpest aan retards.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Er zitten vrij veel tards op de lagere levels, klopt. Komt vaak ook doordat vele classes een best aantal klappen kunnen hebben op dat level. Vrijwel iedere class die leather of zwaardere armor draagt, kan een klein beetje tanken. Het constant aggro krijgen wordt dus eigenlijk te weinig afgestraft omdat mobs niet hard genoeg hitten :). Op hogere levels wordt dit wel beter, vooral omdat jij gewoon iemand dan z'n gang kan laten gaan en hij dan ge-twoshot wordt door een mooie mob :).

Ikzelf heb nu op een trial accountje (voor de fun) een paladin naar level 20 gebracht en tank daarmee de laagste level instances (vooral VEEL, TE VEEL WC). Met consecration, righteous defense en hand of reckoning heb je de basic tools om aggro te houden (op meerdere targets) en mocht dat onverhoopt misgaan, het vlot terug te taunten. Righteous Fury er op dus en gewoon zoveel mogelijk Holy Damage eruit gooien ;-).

Er zijn echter inderdaad wel een aantal mensen bij die naar mijn bescheiden mening, te stom zijn om te poepen. Constant pullen, pets die alles taunten, players die zelf zo veel mogelijk taunten et cetera. Het ergste is natuurlijk nog de mensen die beginnen te gillen over 'Tank do your job!', 'Tank, get aggro!' et cetera. Vaak krijg ik van een groep waarbij het normaal gaat (tank pulled, DPS wacht een momentje, healer healed) complimenten voor het tanken (er zijn natuurlijk ook volop debielen als tank :D). Waarbij je dus door de grootste tards wordt uitgescholden, krijg je (wederzijds!) respect van normale spelers.

Ik zou dus niet al te veel in zitten over de retards in de LFG tool. Dat zij het niet snappen.. Ach, laat ze. Gewoon hopen op die 3 groepen per dag die het wél kunnen en daarmee je plezier beleven. En houd er ook een beetje rekening mee dat de grootste tards vaak jonge kinderen zijn, die je wellicht méér helpt met aanwijzingen dan gillen dat ze debiel zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26
-Een corrupte addon (Hoewel ik alleen wowinterface en curse gebruik)
Addons hebben geen uitvoerbare code en kunnen dus geen bron voor virussen/remote exploits zijn

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Protadin:
http://eu.wowarmory.com/c...ht%27s+Hammer&cn=Thrandul

Nu heb ik bijna 60 frost emblems, en vraag ik me af wat ik moet kopen.

De 228 stam trinket ? http://www.wowhead.com/?item=50356
Of de cloak ? http://www.wowhead.com/?item=50466

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

blouweKip schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:44:
[...]

Addons hebben geen uitvoerbare code en kunnen dus geen bron voor virussen/remote exploits zijn
Addons kunnen altijd nog steeds .exe bestanden bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:53:
Mijn Protadin:
http://eu.wowarmory.com/c...ht%27s+Hammer&cn=Thrandul

Nu heb ik bijna 60 frost emblems, en vraag ik me af wat ik moet kopen.

De 228 stam trinket ? http://www.wowhead.com/?item=50356
Of de cloak ? http://www.wowhead.com/?item=50466
Ik zou denk ik voor de cloak gaan... is een zeer goede tank cloak namelijk!

in ander nieuws.. ik ben me warrior zat.. aangezien ik pvp met de warrior niet leuk vind en na al die heroics gefarmed te hebben voor zowel een prot als een fury set ben ik er op uitgekeken.. alleen ik HAAT levellen.. wot to do wot to do..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
De trinket geeft gelijk 2,5k+ HP. Een grote factor als je geinvite wilt worden in een raid :P

Voor mij ging het wat minder dit weekend.. Zaterdag ICC10, tijdens het killen van trash stopt mijn computer er opeens mee. Heel de harde schijf naar de klote :r Zomaar opeens. Vandaag ben ik bijna alleen maar bezig geweest met WoW weer te installeren (al die downloads) en alle addons weer te installeren en aan te passen.. Ik heb gelijk m'n addon folder en settings op een USB stick gezet, want het is echt waardeloos werk.. Nu werkt het wel weer een beetje, maar ook voor elke char ben je weer apart bezig :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Divak op 24-01-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:26:
De trinket geeft gelijk 2,5k+ HP. Een grote factor als je geinvite wilt worden in een raid :P

Voor mij ging het wat minder dit weekend.. Zaterdag ICC10, tijdens het killen van trash stopt mijn computer er opeens mee. Heel de harde schijf naar de klote :r Zomaar opeens. Vandaag ben ik bijna alleen maar bezig geweest met WoW weer te installeren (al die downloads) en alle addons weer te installeren en aan te passen.. Ik heb gelijk m'n addon folder en settings op een USB stick gezet, want het is echt waardeloos werk.. Nu werkt het wel weer een beetje, maar ook voor elke char ben je weer apart bezig :'(
Brute gear voor je Protadin trouwens ! >:) Dus die trinket is het wel waard :P ? Ik hoor namelijk veel over die cloak.. Maar die trinket lijkt me wel lekker om die 40k selfbuffed eens te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26
Addons kunnen altijd nog steeds .exe bestanden bevatten.
Een goede addon heeft geen exe bestanden, daarnaast: als je een exe uitvoert die met een "addon" meekomt dan vraag je er om ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Openmigration naar Bladefist

Nou dat hebben we gemerkt, haha onze population is echt de lucht in geschoten..
Mensen van Al Akir / Burning Legion / Grim Batol paar goeie guilds ook al gezien.

Bladefist leeft weer ! ( altijd al maar was wat minder geworden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Mektheb schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:58:

Mensen van Al Akir / Burning Legion / Grim Batol paar goeie guilds ook al gezien.

Mensen van Outland (meestal oorspronkelijk van Bladefist) twijfelen nog... :P Helaas is de community van Outland zo goed dat alleen een mass exodus een kans van slagen lijkt te hebben... En 't lijkt erop dat mensen naar elkaar kijken totdat 't te laat is ;) :P

[ Voor 4% gewijzigd door Viggen op 25-01-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was weer een heerlijk wipe weekend hahaha

we begonnen vrijdag met festergut.... na 8 tries maar gekapt, vreemd genoeg kwamen onze dsp' ers incl mijzelf niet boven de 5k uit, dus elke keer op 400k-500k wipe door enrage haha

gear is goed en normaal zit het gros wel boven de 6k...
krijg zelf de laatste tijd ook niet erg veel eruit, 5-5.5 maximaal

daarna maar ff wezen kijken bij de princes, wel leuk gevecht, een hoop uitvinden want niemand had zich ingelezen(was ook niet de planning)

lets see what happens next time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje,

Van't weekend een beetje de gebruikelijke dingetjes gedaan. Vrijdag op mijn Paladin Patchwerk (de weekly), Ony10 en VoA10 gedaan met de guild. Bij Koralon healde ik de 2 tanks (waarvan er 1 rondliep met 47k HP unbuffed :o) en perste er 5.3k HPS uit, zoveel had ik nog niet gehaald. Ook met mijn Warlock heb ik Patchwerk gedaan. Daar kwam ik zonder Heroism (we hadden geen Shaman mee), zonder flask, mét Fish Feast op 5.5k DPS uit. Het begint weer ergens op te lijken.

Verder heb ik vooral aan mijn DK gewerkt. Lekker emblems gefarmed (ook weer met dank aan Patchwerk) en de T9 gloves en legs gekocht. In ToC5 HC dropte de tanking ring (die met een blauw socket). Dat alles, gevuld met +30 stamina gems, heeft me naar 29.9k HP gebracht. Volgens wow-heroes moet ToC10 nu tot de mogelijkheden behoren. De volgende upgrades die op de planning staan zijn de neck en waist van Emblems of Conquest, tenzij er ergens nog wat beters dropt natuurlijk, maar dat zal dan uit de ICC instances moeten gaan komen. Ook wil ik PoS HC gaan farmen voor de 2H Axe, dan ben ik eindelijk eens van die blauwe polearm uit VH HC af :P.

Gisteren ook met de guild nog even OS met 1 drake up gedaan, ging prima. Volgende week maar eens een zerg poging wagen met 3 drakes up, ik ben benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door Dricus op 25-01-2010 08:10 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Weekendverslagje!

Ik heb de pech dat ik mijn vriendin ook verslaafd heb gemaakt dus mag nu de computer gaan delen (giev laptop!).. De helft van de tijd mag ik instructies geven over kaartlezen (het is bewezen dat vrouwen daar echt minder inzicht voor hebben) maar is het ook wel weer grappig als ze een kleurig beestje ziet wat ze wil temmen (blood elf hunter).. Ze is inmiddels level 18 en ze snapt gelukkig hoe een dungeon in elkaar zit.. ook gelijk het principe meegegeven van aggro en threat (erg kut uitleggen in het nederlands btw :P ).. Het is alleen nog lastig duidelijk maken dat ze zoveel mogelijk quests moet pakken uit crossroads bijv en niet elke keer een stuk of 2 / 3.. ze vindt het nog erg onoverzichtelijk zo (is het ook wel) maar ze blijft nu erg vaak heen en weer lopen.. geeft niet, dan leert ze het allemaal kennen enzo :P denk dat ze over een paar levels wel wat efficiënter zal gaan spelen..

Nja zelf ook genoeg uurtjes op mijn undead mage kunnen spelen.. een leveltje of 5 omhoog en gelijk SM ingedoken.. gisteravond op de valreep nog de illusionary rod mee kunnen pakken en wat nieuwe schouders.. de teller staat stil op level 36 en heb waarschijnlijk woensdag weer tijd om te spelen.. Ook weer wat nieuwe ervaringen op pvp gebied.. (voorheen altijd op pve-server gespeeld) en tijdens het levellen regelmatig een alliance spelertje in je rug ontdekken.. een paar keer een lange achtervolging van een paar levels lagere mage die kennis heeft gemaakt met het rank 1 frostbolt principe :P .., we zijn half STV doorgerend en uiteindelijk had ik hem neer :P Geweldig!
Jammer dat een paar uur later een lvl 80’er tegen kwam die het leuk vind om te corps campen..en even later in de buurt van Hammerfall was ik aan het questen, ben ik op 30% health met een paar mobs bezig, komt er een level ?? naast me staan, wacht tot ik klaar ben met die mobs, om vervolgens een zwaard tussen mijn ribben te duwen..
Hij zal er wel lol in hebben gehad?
Nja goed, ik heb zijn naam opgeschreven en kom hem nog wel een keer op zoeken :P Hopelijk kan binnenkort mijn shadow priest getransferred worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:54:
Er zitten vrij veel tards op de lagere levels, klopt. Komt vaak ook doordat vele classes een best aantal klappen kunnen hebben op dat level. Vrijwel iedere class die leather of zwaardere armor draagt, kan een klein beetje tanken. Het constant aggro krijgen wordt dus eigenlijk te weinig afgestraft omdat mobs niet hard genoeg hitten :). Op hogere levels wordt dit wel beter, vooral omdat jij gewoon iemand dan z'n gang kan laten gaan en hij dan ge-twoshot wordt door een mooie mob :).

Ikzelf heb nu op een trial accountje (voor de fun) een paladin naar level 20 gebracht en tank daarmee de laagste level instances (vooral VEEL, TE VEEL WC). Met consecration, righteous defense en hand of reckoning heb je de basic tools om aggro te houden (op meerdere targets) en mocht dat onverhoopt misgaan, het vlot terug te taunten. Righteous Fury er op dus en gewoon zoveel mogelijk Holy Damage eruit gooien ;-).

Er zijn echter inderdaad wel een aantal mensen bij die naar mijn bescheiden mening, te stom zijn om te poepen. Constant pullen, pets die alles taunten, players die zelf zo veel mogelijk taunten et cetera. Het ergste is natuurlijk nog de mensen die beginnen te gillen over 'Tank do your job!', 'Tank, get aggro!' et cetera. Vaak krijg ik van een groep waarbij het normaal gaat (tank pulled, DPS wacht een momentje, healer healed) complimenten voor het tanken (er zijn natuurlijk ook volop debielen als tank :D). Waarbij je dus door de grootste tards wordt uitgescholden, krijg je (wederzijds!) respect van normale spelers.

Ik zou dus niet al te veel in zitten over de retards in de LFG tool. Dat zij het niet snappen.. Ach, laat ze. Gewoon hopen op die 3 groepen per dag die het wél kunnen en daarmee je plezier beleven. En houd er ook een beetje rekening mee dat de grootste tards vaak jonge kinderen zijn, die je wellicht méér helpt met aanwijzingen dan gillen dat ze debiel zijn :P
Als tank ben je zo goed als je groep uiteindelijk inderdaad. Als zij alles blijven pullen heb ik het idee dat ik continu heen en weer aan het rennen ben puur om de mobs bij elkaar te krijgen. Dit vinden de melee dan weer leuk :/ Maar die hebben geen idee wat er aan de hand is. Vooral de pet charge de laatste tijd vind ik erg irritant. Meteen als ik pull met avengers shield en talented voor silence, krijg ik alle mobs mee mijn kant op, behalve als er een pet met charge en growl aan meteen al bij 1 van de casters staat! 8)7

Overigens gisteren alle items terug gekregen op mijn priest nadat die gehackt was. Nu die van de guild bank nog. De andere officers sturen er nu op aan dat het toch wel slim is dat ik een mobile authenticator op mijn mobiel gooi en maken grapjes over dat ik die guild bank items gewoon heb gebruikt om een nieuw paar klompen te kopen. 'The Dutch' he. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Frusty avondje gisteren....25 man ICC, Putricide en Queen stonden nog up met 14 tries.

Putricide vaak een beetje pech, wipe. 5%, boem, melee dood, wipe. Weer ergens bij 5% tank 3 disconnect, andere tanks down, wipe op 200K HP. Ggggrrrr

1 try over, iedereen heeft het gehad, frustraties en boosheid voeren de boventoon. En het kreng gaat down. Pffff die zit.

1 try over voor Queen dus, toch nog tot 55% ongeveer gehaald. Die gaat komende reset down.

ToGC25 wordt van de raidcalendar gehaald, en we gaan weer naar ulduar 25 om de hardmodes te doen, genoeg mensen die hun Ironbound Proto nog niet hebben. Tevens willen we Yogg Hm en Algalon aan de achievements toevoegen voor wowprogress.com

Zit nu op 81% armor penetration en dat is erg goed te merken. Bloodthirst crits voor 13-15K _/-\o_ Die 19% om de hardcap te halen komt er wel. Deathbringers Will is goed voor extra 11% en dan zijn we al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Mektheb schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:58:

Echt te mooi ook, tijdje terug hebben we Grand Crusader verloren aan de nummer 3-4 guild van onze server (EX) met 1 dag verschil. Enkele maanden later vanwege de lag zaten wij te overwegen om te migraten. Meteen allemaal forum trolls op WoW forum dat we mietjes zijn en bang zijn om onze server firsts te verliezen aan hen. 8)7

Uiteindelijk hebben we besloten om toch niet te migraten. En wat blijkt nu? Nu gaan ze zelf migraten naar Bladefist. Oh, the irony. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:20:
[...]

Als tank ben je zo goed als je groep uiteindelijk inderdaad. Als zij alles blijven pullen heb ik het idee dat ik continu heen en weer aan het rennen ben puur om de mobs bij elkaar te krijgen. Dit vinden de melee dan weer leuk :/ Maar die hebben geen idee wat er aan de hand is. Vooral de pet charge de laatste tijd vind ik erg irritant. Meteen als ik pull met avengers shield en talented voor silence, krijg ik alle mobs mee mijn kant op, behalve als er een pet met charge en growl aan meteen al bij 1 van de casters staat! 8)7

Overigens gisteren alle items terug gekregen op mijn priest nadat die gehackt was. Nu die van de guild bank nog. De andere officers sturen er nu op aan dat het toch wel slim is dat ik een mobile authenticator op mijn mobiel gooi en maken grapjes over dat ik die guild bank items gewoon heb gebruikt om een nieuw paar klompen te kopen. 'The Dutch' he. ;)
tis eerder dat de gene die schreeuwen vaak die kids zijn imo, fijn dat je snel snel emblems wil, maar vind ook dat je mensen in hun waarde moet laten als ze nou eenmaal niet sneller willen gaan
maar ja... waarom zou je, zij weerhouden jou toch ervan om een snelheidsrecord te halen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van het weekend mijn DK weer opgepakt, van Blood/holy (perma pet) naar full blood, maar uiteindelijk toch naar DW frost spec, handig als je 2 mace heirlooms heb :P

Maar is DW frost zo 'raar'? Berg randoms gedaan (60->65) en elke keer kreeg ik weer te horen dat ik een 'crap build' heb, dat het voor tankspec is. Tot recount even zijn ronde doet en ik doe een berg meer dps dan plaatsje 2 op de lijst.

DW Frost vind ik echt heerlijk spelen, 2 procs (killing machine en Rime) met prioriteit systeem, beetje enh shaman maar dan zonder de totems en geen mana problemen :D Lees ook op diverse fora dat unholy en frost beetje gelijk zijn geworden qua dps, alleen nog niet duidelijk of dit met 2h is of DW 1h's.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:36:
Van het weekend mijn DK weer opgepakt, van Blood/holy (perma pet) naar full blood, maar uiteindelijk toch naar DW frost spec, handig als je 2 mace heirlooms heb :P

Maar is DW frost zo 'raar'? Berg randoms gedaan (60->65) en elke keer kreeg ik weer te horen dat ik een 'crap build' heb, dat het voor tankspec is. Tot recount even zijn ronde doet en ik doe een berg meer dps dan plaatsje 2 op de lijst.

DW Frost vind ik echt heerlijk spelen, 2 procs (killing machine en Rime) met prioriteit systeem, beetje enh shaman maar dan zonder de totems en geen mana problemen :D Lees ook op diverse fora dat unholy en frost beetje gelijk zijn geworden qua dps, alleen nog niet duidelijk of dit met 2h is of DW 1h's.
werkt het voor jou en vind je de resultaten niet tegenvallen? ja, laat ze lekker zeuren dan:P

las op mmo-champ dat de blues eigenlijk dw dk's meer willen promoten, dat arthas misschien als dk met frostmourne rondloopt maar morgaine dw rondloopt net als een stel anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
garagaholic schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:54:
Bedankt voor je post. :) Ik heb mij voorgenomen om sneller te leaven ipv te ergeren. Ik heb ook wel leuke gezellige groepen gehad inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19

Tja, met TBC mocht een guildy niet mee omdat hij frost dps was, wat dat hij? Hij haalt een even hoge damage waarde als een firemage. Pwned!.. al zou hij in fire spec meer damage doen dan als frost, maakte het geen drol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik ken je DW frost spec niet, maar trek je niets aan van de opmerkingen. Te veel mensen kennen DKs absoluut niet en zijn er heilig van overtuigd dat Frost de tankspec is. Helaas voor hun zijn de meeste end-game tanks Bloodspec. Bovendien kun je van alle 3 de trees een fatsoenlijke tank maken als DK, dus dat laat zich niet zo heel makkelijk in een hokje stoppen ;)

Wat betreft wapens: voor Frost DPS is DW veruit de beste keuze. Blood & Unholy maken gebruik van 2Hers tegenwoordig. Sinds Threat of Thassarian is toegevoegd aan de Frost tree is dat namelijk de enige tree die nog mee kan komen met DPS als je DW wilt spelen. Voor de overige trees zijn 2Hers gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024

Het is helaas raar als in men ziet ze bijna nooit langskomen. DPS dk's zijn of blood of unholy, maar frost is eng ^^ Dw frost is nu inderdaad viable voor tanken, maar voor dps ook erg geschikt.
Unholy blinkt momenteel uit op AoE (dk van mijn vriend tikt rustig 15k aan ICC op trashpulls (die van die post hierboven ^^)), maar ik durf niet te zeggen hoe de verhoudingen liggen tussen unholy en frost.
Anyways, trek je er niets van aan. Recount says it all idd ;) Enne have fun, ik heb tot aan 80 ofzo frost dw gespeeld en het is toch wel tof ^^

Gisteravond ICC25 gedaan, maar we kunnen wel merken dat de groep nog lang niet goed genoeg is voor alles na Saurfang. Tot Saurfang is alles een oneshot en dan begint het gewipe. Wel weet ik nu zeker dat de palahealer waar ik het eerder al over had daadwerkelijk 'slackt'. We hadden een andere palahealer mee die minder gegeared is, maar de ander er ruim uit healed. Ook even met hem gesproken en gevraagd wat de andere healer zou moeten kunnen doen gezien zijn gear. Kwam er in ieder geval op neer dat het beter moet. Want de goede palahealer kan niet in zijn eentje op Festergut de tank omhoog houden.
Na de raid wel aangegeven bij een officer dat ik mijn twijfels heb over de voortgang van de guild voor de bosses naar Saurfang. We zijn er gewoon nog niet klaar voor. Gelukkig zag hij het zelf ook en was het aan het bespreken met de andere officers. Ben benieuwd wat ze vanavond doen. Gaan we weer een avond wipen of callen ze het?

Trouwens begonnen met het levelen van een priest. Nu lvl 14 en heb er best lol mee. Wat een verademing dat ze de manaregen in de begin levels hebben aangepast. Weinig tot niet hoeven drinken <3

[ Voor 4% gewijzigd door Mik! op 25-01-2010 08:53 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:13

Graveheart

Say what?

Eindelijk m'n Priest sinds gister op de 80.
Op naar de HC's! (Zodra ik fatsoenlijke gear heb...)

Het valt me op dat de laatste tijd weer veel mensen een compromised account hebben.
Hier lees ik er een paar, ingame hoor ik het steeds vaker.
Maar ook binnen de guild waar ik in zit (Insidious, Blade's Edge) is het raak.

Eerst een nieuwe member die de pineut is. Al z'n gear weg, cash weg en eigen bank leeg.
Vervolgens afgelopen vrijdag 1 van de Officers. Gear weg, toons leeg, alle Flasks & Herbs uit de guild bank.
De laatste waren de GM's vlot bij, eind van de dag was alles weer op orde.

Nadat ik gistermorgen inlogde was het alweer raak. Deze keer een andere officer.
Toons leeg, bank leeg, guild bank mist uiteraard weer alle Flasks & Herbs die net gerestored waren door de GM's.
Main van deze officer is nog tot een uur of 2 in de middag online geweest, farmend in Sholazar.

Zal in de loop van de dag wel horen hoe dat afgelopen is.
Ben zelf erg blij dat ik een authenticator heb. Geloof ook dat het complete Officer team nu zo'n ding gaat bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Weekend verslagje..

Zaterdag middag eerst even random hc's gedaan en die verliepen soepel behalve een vastzittende HoR waar het event niet meer gestart kon worden...
Na al dat gedoe mijn warrior gelogged, begon op lvl 75 random dungeon en lading quests later zat ik op 77, nog even wat guildies geholpen die avond met random hc's... en klaar weer.
Zondag morgen eerst weer random hc's gedaan en ging allemaal lekker vlot geen gezeur.. totdat ik in een HoS kwam, 1 of ander klein kind vondt dat het niet snel genoeg ging en liep een beetje commentaar te leveren opgegeven moment gingen de andere party members zich er ook mee bemoeien en verliet de zeikerd de party, ff queuen en binnen 10 seconden weer een nieuwe healer, krijg ik nog complimentje dat ik de vaart er goed in hielt aan het einde..

Weer naar warrior, was ondertussen in grizzly hills aangekomen maar vergeten hele venomspite/D.E.H.T.A. chain te doen (wil natuurlijk wel achievement he). Om +/- 5 uur was ik lvl 79, na ff heel Northrend explored te hebben, Argent Vanguard+Ebon Hold+Briddenbard chain gedaan te hebben was ik aangekomen op 80, gelijk 2 random hc's gedaan, Nexus en VH en al kleine upgrades kunnen looten en toen was het 12 uur...

Nu is het alleen nog een kwestie van instances grinden, ik doe dat nu nog als dps, maar zodra mijn gear 'goed' is en iig defcapped ga ik zeker wel tanken. Eerst maar ff een paar 'schulden' innen en gear halen in ToC5/FoS/PoS :P

Dit is het resultaat : http://eu.wowarmory.com/c...0Dragonflight&n=Takaikimi

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Wat betreft het hacken de laatste tijd: Er duiken nu een hoop spoof armory sites op in google. Die staan bovenaan de paid search van google en zien er bijna hetzelfde uit. Alleen jatten ze daarbij je account gegevens, dus gewoon een authenticator kopen, dat helpt het beste.

Over de frost DW discussie: Ik speel zelf een DW frost tank, speciaal voor heroics. Haal nu 3k dps op de meters en doe met een standaard groepje doorgaans 30-40% van de totale damage. Voor mij is het wel een beetje sport geworden om bij mijn dagelijkse frost emblem hc'tje de dps eruit te dps'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Mik! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:51:
[...]

Het is helaas raar als in men ziet ze bijna nooit langskomen. DPS dk's zijn of blood of unholy, maar frost is eng ^^ Dw frost is nu inderdaad viable voor tanken, maar voor dps ook erg geschikt.
Unholy blinkt momenteel uit op AoE (dk van mijn vriend tikt rustig 15k aan ICC op trashpulls (die van die post hierboven ^^)), maar ik durf niet te zeggen hoe de verhoudingen liggen tussen unholy en frost.
Anyways, trek je er niets van aan. Recount says it all idd ;) Enne have fun, ik heb tot aan 80 ofzo frost dw gespeeld en het is toch wel tof ^^

Gisteravond ICC25 gedaan, maar we kunnen wel merken dat de groep nog lang niet goed genoeg is voor alles na Saurfang. Tot Saurfang is alles een oneshot en dan begint het gewipe. Wel weet ik nu zeker dat de palahealer waar ik het eerder al over had daadwerkelijk 'slackt'. We hadden een andere palahealer mee die minder gegeared is, maar de ander er ruim uit healed. Ook even met hem gesproken en gevraagd wat de andere healer zou moeten kunnen doen gezien zijn gear. Kwam er in ieder geval op neer dat het beter moet. Want de goede palahealer kan niet in zijn eentje op Festergut de tank omhoog houden.
Na de raid wel aangegeven bij een officer dat ik mijn twijfels heb over de voortgang van de guild voor de bosses naar Saurfang. We zijn er gewoon nog niet klaar voor. Gelukkig zag hij het zelf ook en was het aan het bespreken met de andere officers. Ben benieuwd wat ze vanavond doen. Gaan we weer een avond wipen of callen ze het?

Trouwens begonnen met het levelen van een priest. Nu lvl 14 en heb er best lol mee. Wat een verademing dat ze de manaregen in de begin levels hebben aangepast. Weinig tot niet hoeven drinken <3
Ik herken je verhaal een beetje met een oud-officer van mijn oude raid guild. (Raid guilds op Earthen Ring.. vreselijk zeldzaam & een ramp) Tijdens een raid werd er geen drol gedaan door de officer, nadat we klaar waren keertje gevraagd hoe dat zat. "Ik heb veel te regelen, zelfs tijdens de raid." Dat mag dan wel zo zijn, (Beetje offtopic:) maar ik heb zelf de healing officer taken op mij genomen, met gedeeltelijk zeggenschap met de healer recruitment, maar ik moet eerlijk zeggen.. geen drol aan. En dan uiteindelijk wordt er gezegd door de raidleader dat ik me niet met officer zaken mag bemoeien.

Nou! Dan bemoei ik me er ook echt niet meer mee hoor! :P twee weken later uit de guild gestapt, hele guild in shock and awe. Weer twee weken later komt de leader naar mij toe "We need a priest, interested?", Noes gezegd en daarna was het praktisch afgelopen voor hun.

Moraal van verhaal: officers kan hun positie misbruiken om te slacken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gister ICC10 weer bezocht.

Naar eindeloos gekloot op rotface kwamen we er achter wat ons nekte.
Als mage zijnde cast ik mirror images waarmee mijn treath niet actief is en lekker kan casten to de tank zijn rotatie en aggro in orde heeft. Als ik dus zo'n little Ooze infection heb en mijn mirror images zijn op dan raak ik die ooze in no-time kwijt en gaat hij righting een healer.

Wij raiden met 2 healers en 2 mage's, helaas duurde het een fooking 1:40 uur voordat we ineens achter kwamen dat dat de reden was voor het kwijt raken van de ooze. Eerst dacht de RL nog van dat het aan Blink kon liggen maar dat was een duidelijke nee naar hem toe. En de laaste wipe had ik dus weer die ooze en toen zag ik dus ook nog mijn mirror images nog up waren en idd mijn ooze kwijt raakte.

Next try Images verboden ;) en een kill.

Het was niet de enigste reden dat we wipen hierop maar den wel 75% van de wipes kwamen hierdoor.

Next was Proffessor Putricide, 1ste try wipe op 500k health hadden pech dat net een orange ooze spawnde voordat phase3 begon en dus een ooze in phase3 gehad heeft ons net te veel tijd gekost. 2nd try was een kill.

Blood Princes, hadden niet veel tijd meer helaas door het gekloot op rotface. Maar toch 4 try's gehad en data voor de logs. Deze fight lijkt moeilijk maar uiteindelijk valt het nog wel mee, laaste try 21% health left maar wipen omdat onze tank healer dc'd op 25% health.

Woensdag gaan ze neer en dan de blood queen nog :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Viggen schreef op maandag 25 januari 2010 @ 00:24:
[...]

Mensen van Outland (meestal oorspronkelijk van Bladefist) twijfelen nog... :P Helaas is de community van Outland zo goed dat alleen een mass exodus een kans van slagen lijkt te hebben... En 't lijkt erop dat mensen naar elkaar kijken totdat 't te laat is ;) :P
Misanthrope van Outland (voortgekomen uit Succession, wellicht op Bladefist nog wel bekend) migreert naar Chromaggus.

Zelf ben ik naar Bladefist gemigreerd en heb het hele weekend goed kunnen spelen.
Caulder schreef op maandag 25 januari 2010 @ 08:59:
Eindelijk m'n Priest sinds gister op de 80.
Op naar de HC's! (Zodra ik fatsoenlijke gear heb...)

Het valt me op dat de laatste tijd weer veel mensen een compromised account hebben.
Hier lees ik er een paar, ingame hoor ik het steeds vaker.
Maar ook binnen de guild waar ik in zit (Insidious, Blade's Edge) is het raak.

Eerst een nieuwe member die de pineut is. Al z'n gear weg, cash weg en eigen bank leeg.
Vervolgens afgelopen vrijdag 1 van de Officers. Gear weg, toons leeg, alle Flasks & Herbs uit de guild bank.
De laatste waren de GM's vlot bij, eind van de dag was alles weer op orde.

Nadat ik gistermorgen inlogde was het alweer raak. Deze keer een andere officer.
Toons leeg, bank leeg, guild bank mist uiteraard weer alle Flasks & Herbs die net gerestored waren door de GM's.
Main van deze officer is nog tot een uur of 2 in de middag online geweest, farmend in Sholazar.

Zal in de loop van de dag wel horen hoe dat afgelopen is.
Ben zelf erg blij dat ik een authenticator heb. Geloof ook dat het complete Officer team nu zo'n ding gaat bestellen.
Mensen zonder een Authenticator zouden gewoon totaal geen rechten op withdrawals van een gbank mogen hebben juist om dit soort shit te voorkomen.

Mensen die nog steeds aan het nut van een authenticator twijfelen moeten gewoon een rotschop krijgen imo :)

[ Voor 55% gewijzigd door redfoxert op 25-01-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dank u voor de frost feedback :) Helaas kan je geen runeforge op heirlooms doen, dus mis hier en daar nog wat extra damage. Voordeel vond ik itt tot blood, met een bizar vaste rotatie, dat frost vrij is qua rotaties en enkel op prioriteiten werkt, samen met natuurlijk 20% attackspeed buff welke altijd fijn is :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Goede morgen weekendboekje,

Dit weekend was het dan eindelijk zover, ik heb een battered hilt! Kostte even wat moeite, maar de questline is in de pocket. Vrijdag heb ik met wat guildies icc5 heroics gegrind op mijn priest en pala - no luck! Zaterdag hetzelfde op mijn priest en rogue, weer geen drop. Gister kon ik weer op mijn paladin, en opeens dropte de hilt. Een guildie won de roll en gaf hem aan mij. (De volgende die ik zie droppen gaat wel naar zijn druid, maargoed – ik kan eindelijk combat!) De questline is tot nu toe best leuk, heb ondertussen wat kleren staan wassen en mag naar de Pit van Saron. Ik dacht deze instance gisteravond nog even snel te doen voor ik met mn vriendin een filmpje ging kijken, maar ik had uiteraard de verkeerde instance in de queue gezet, namelijk de Forge of Souls…

Ik stond daar met een shaman alt healer die net 80 was en een lock van een guildie die op zijn main ook niet echt presteert. De twee randoms waren een pala en een DK, beide rond de 26k hp met priestbuff en kings… huh?! Ja, inderdaad. Na mijn vraag wie van de twee zijn tankgear aan ging zetten pullde de paladin de eerste trash. Meneer had geen gems, geen enchants, de helft retri gear, de andere helft healing gear en hier en daar wat ilevel200 tank items. Wonder boven wonder hield onze shaman hem nog aardig in de lucht, en konden ik en de DK (die gewoon nette damage deed) met veel kunst en vliegwerk overleven. De DK had nog wel een semi tanksetje bij zich maar geen tankspec. Toch ging dat 10 keer zo goed als de nubadin. Toen de timer eindelijk voorbij was konden we deze cheap ass pala kicken, we kregen er een tank voor terug met betere gear en uiteindelijk hebben we de instance vrij soepeltjes gecleared.

Maar komop zeg! 22,5k unbuffed, lang niet def capped, en dan wel de nieuwe heroics in gaan. Hij was te gierig voor enchants en gems, zelfs buffs kreeg je alleen als je erom vroeg, en dan wel de 10 minuten versie. Voor we hem kickte nog even gevraagd of hij uit Nederland komt, omdat die bekend staan als een stel gierige krenten. ;)

Vanavond eens kijken of ik mijn Hilt kan zwaardje kan halen, morgen moet ie enchanted en al klaar zijn voor de raid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]
Kan je aanraden om holyfire + smite build te nemen tot lvl 40 of 50.
Zie Energizer build op wowhead.

Heel veel fun mee gehad en tot aan lvl 40 (dual spec) kan je met 1 build dikke damage doen en goed healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Eigenlijk zou Blizzard nu toch iedereen een authenticator moeten hebben. Ik heb dat nu een maand of 2 en ik ben enorm tevreden van de veiligheid die ik heb nu ;)

Voor de rest dit weekend enorm geergerd!!! Ik ben van Horde naar Alliance gegaan en ik heb zo'n 20 IoC PvP bg's gedaan. We hebben de volle 5!!! gewonnen.

Iedereen weet dat Horde 'beter' is in PvP, maar het zou helpen als Alliance met PvP gear afkomen en vooral een brein meenemen :(

Buiten PvP heb ik me even snel exalted gemaakt bij Sporeggar en vooral veel dailies gedaan. Daily teller staat nu op +-750.

Ik ben veel met achievements bezig, en die teller staat nu op 6655 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit weekeind mezelf voor gehouden om mijn allereerste alt (mage) rond level 74, liefst 75 te krijgen. Zaterdag ging wat langzaam van start en ik ging van 71 naar 72 door redelijk wat te hebben gequest in de tundra. Zondag heb ik een stuk meer kunnen questen en heb daarmee zowel tundra als fjord helemaal leeg gequest. Hierdoor eindig ik ongeveer rond de 74.5 dus heb ik bijna gehaald wat ik mij had voorgenomen. Ik ben wel nog wat rariteiten tegengekomen waaronder een aantal quests die bugged waren. Bij één specifieke quest moest ik op een flying mount event een stel alliance schipjes bombarderen. Ik kon de event zelf wel starten maar het bombaderen ging niet, het spel zei steeds dat ik niet in het correcte gebied zat (wat wel zo was). Een ticket hiervoor gemaakt waardoor er niet lang daarna door een GM op mijn character werd ingelogd en de quest op completed gezet (ik zat ondertussen op mijn main in een random hc). Dat was een raar gezicht om te zien, mezelf zien inloggen.

Verder ben ik erachter gekomen dat wanneer je perongeluk over een alliance camp heen vliegt je pvp enabled wordt. Daarbij ging dit niet zomaar uit (zelfs niet wanneer ik pvp op disable had staan), pas wanneer ik een dungeon in ging werd het reset. Dat heeft mij wel een verassing opgeleverd toen ik in het midden van het questen ineens een rogue in mijn rug gaatjes heb laten maken. Dan ga je wel snel van 100% naar 30% health voordat je uberhaupt iets kunt doen. Al helemaal omdat ik nooit pvp doe weet je niet zo snel wat je het beste kunt doen dus zet ik het maar op een rennen met blink e.d. schijnbaar kan een rogue dat makkelijk genoeg bijhouden hij kwam telkens in de buurt waarna ik weer wat afstand kon maken dankzij frost nova. Het duurde even totdat ik ook nog eens aggro pakte van een willekeurige mob in het gebied. Nu was ik samen met een guildy aan het questen (hij prot war 73 en ik frost mage 73) die wat meer ervaring had met pvp en voordat ik terug bij mijn corpse was had hij al korte metten gemaakt met die rogue. Nadat ik weer terug was zijn we gewoon verder gegaan. Dit keer letten we in ieder geval op de omgeving aangezien we nu daadwerkelijk wisten dat we pvp enabled waren (icoon stond in mijn ui iig uit). Het heeft niet lang geduurd voordat die guildy riep dat de rogue weer terug was aangezien hij een crowdcontrol over zich kreeg. Die rogue had het echt gemunt op 'gratis' honor door mij aan te vallen. Dit keer geprobeerd iets terug te doen met frost nova en wat insta spells hopende dat ik niet dood was voordat mijn guildy weer 'wakker' was. Dat ging de eerste keer nog niet helemaal goed (ik ging nog dood net voordat de rogue dood ging) maar de keren daarop ging het steeds beter zodanig dat elke keer dat de rogue het probeerde wij hem netjes konden wegjagen of doodmaken. We waren nog geen 5 seconden klaar met de specifieke quest waar we mee bezig waren of er kwamen al meer alliance de hoek om kijken waaronder een willekeurige 80 druid en een 75 hunter vriend van de rogue. Ik was net op tijd de lucht in maar mijn guildy delfde snel het onderspit dankzij de druid. Na 5 minuten te wachten waarbij de guildy zijn pvp wel uit ging maar de mijne niet zijn we toch maar eerst een random dungeon ingedoken zodat we daarna tenminste rustig kunnen doorgaan met levelen.

Als laatste nog geprobeerd een VoA10 in te gaan met de guild maar dit wilde niet lukken wegens "Additional Instances could not be loaded". Wel een vreemde 2v3 gewonnen tegen wat alliance samen met een guildy. Ik vind het zo ontzettend moeilijk om mensen dood te krijgen in pvp. Het was een holy pala en een dk (weet niet welke spec) en nog een alliance waar ik niet eens de class van heb gemerkt. Ik maar blijven proberen op de holy paladin af te gaan maar kreeg deze een lange tijd niet dood. Telkens wanneer ik hem silence(shield) > stun > silence(arcane torrent) kreeg ik hem maar rond de 30% voordat hij zich weer helemaal kon vol healen. Uiteindelijk had ik een keer geluk en met de hulp van Avenging Wrath kreeg ik hem net op tijd neer. Ondertussen was mijn guildy en de onbekende class alliance gozer doodgegaan en moest ik een 1v1 doen tegen de laatste alliance die over was. Dat was niet zo heel moeilijk want hij kon zichzelf amper healen dus ik hield het langer uit dan hem. Daarna hebben we maar VoA10 gestopt want we konden gewoon niet naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Owjeih schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:26:
Eigenlijk zou Blizzard nu toch iedereen een authenticator moeten hebben. Ik heb dat nu een maand of 2 en ik ben enorm tevreden van de veiligheid die ik heb nu ;)

Voor de rest dit weekend enorm geergerd!!! Ik ben van Horde naar Alliance gegaan en ik heb zo'n 20 IoC PvP bg's gedaan. We hebben de volle 5!!! gewonnen.

Iedereen weet dat Horde 'beter' is in PvP, maar het zou helpen als Alliance met PvP gear afkomen en vooral een brein meenemen :(

Buiten PvP heb ik me even snel exalted gemaakt bij Sporeggar en vooral veel dailies gedaan. Daily teller staat nu op +-750.

Ik ben veel met achievements bezig, en die teller staat nu op 6655 :D
Alliance heeft veel meer kiddo's en eigenwijze mafkezen, om de een of andere reden. Zit er zelf aan te denken om een keertje horde te gaan, maar weet niet op welke realm :P Iemand weet een leuke pvp realm voor horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
hulkie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:20:
Voor we hem kickte nog even gevraagd of hij uit Nederland komt, omdat die bekend staan als een stel gierige krenten. ;)
Hé,hé! Kijk een beetje uit op een Nederlands forum! :P Zelfs als warrior buff ik mijn groep met mijn Pendant of the Agate Shield, + 10 stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
HawVer schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:35:
[...]

Hé,hé! Kijk een beetje uit op een Nederlands forum! :P Zelfs als warrior buff ik mijn groep met mijn Pendant of the Agate Shield, + 10 stamina.
Ben zelf ook zo Hollandsch als het maar kan hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Gisteren was het eindelijk weer zover: ICC25 stond op het programma. Onze guild is er pas recent mee begonnen (vorige week was de 1e) aangezien we nu pas in de buurt komen van 25 raiders. Gemiddeld genomen komen we aan de +/- 20 raiders die "klaar" zijn voor ICC25, de rest wordt gepugged. Ik had er veel zin in, onder andere omdat mn DK Deathbringer's Will en Bryntroll wel goed kan gebruiken (al heb ik op wapen gebied niet veel te klagen) en ik deze week ICC10 heb moeten missen. Helaas had ik beide items de vorige keer verloren aan dezelfde DK guildy (overigens heb ik altijd pech met trinkets). Diezelfde guildy heeft inmiddels aardig wat upgrades kunnen pakken in ICC, waardoor hij nu zo stom is geweest om de 4pc T9 bonus te breken voor 2 reguliere 264 items :S En laat die T9 bonus nu net grofweg 400 DPS waard zijn. Ik heb de bonus nog wel, dus ik was wel benieuwd hoe onze DPS zich tegen elkaar zou verhouden.

Resultaten zijn best schokkend: onze DPS was nagenoeg hetzelfde op single target (soms was ik iets hoger, soms hij), maar op multi target kwam ik ver boven hem uit. Op zich niet gek natuurlijk als je beseft dat het gaat om 1 disease die kan critten. Maar ja, trash is natuurlijk niet zo belangrijk (stiekem vind ik het wel grappig als mn guildies roepen "OMG, Brain is doing 15K!") dus die laat ik verder maar buiten beschouwing ;) Bedenk je echter dat zijn wapen, gemiddelde gear EN trinkets beter zijn, dan had ik een groter gat verwacht in zijn voordeel. Ben dan juist benieuwd hoe zn DPS zou zijn als hij zn 4pc T9 weer pakt, dan zou hij me er toch aardig uit gaan DPSen (en ik vind de competitie dan ook leuker :P).

In ICC25 ging alles aardig goed in de eerste wing. Helaas voor mij nergens leuke DPS gear te bekennen, maar dat is ook niet alles :) Had alleen wel graag een nieuwe trinket gehad, alleen wou Saurfang dit keer niet meewerken (niet dat ik veel kans had met mijn rolls de laatste tijd -.-"). Zelfs Stinky en Precious was one-shot, ook al waren er redelijk wat mensen de pijp uit gegaan dankzij de heerlijke combi van decimate & cloud. Gelukkig hebben DKs anti-magic shell en Death Strike die op dit soort momenten goud waard zijn (als lijk doe ik toch minder DPS). Op Festergut ging het helaas helemaal mis: telkens als de 3e inhale kwam vielen de tanks rap neer. Tja, hij slaat voor zo'n 34-38K dmg op de tanks in deze fase, dan moet je idd rap spamhealen met zn allen. Helaas hebben wij 1 enorme slackende healer (al eerder genoemd) en hebben we weinig verschillende tactieken geprobeerd. Zo heb ik sterk het vermoeden dat we dooie tanks best kunnen voorkomen als we flexibeler omgaan met healing assignments: bij elke inhale krijgt de tank veel meer dmg, maar de raiddmg wordt juist steeds minder (dankzij spores). Kwestie van een aantal healers aanwijzen die gaandeweg moeten switchen dus en die luie paladin thuislaten (kans daarop is astronomisch klein) en het moet mogelijk zijn om de tanks in leven te houden verwacht ik. Maar ja, het enige commentaar dat tijdens het gevecht kwam, was dat 1 v/d 2 Festertanks undergeared zou zijn. Nee slimpie, dat is gewoon hoe de mechanics werken: de 2e tank begint meestal te tanken vlak voordat Fester 3 inhales krijgt waardoor de dmg explosief wordt. Dan kun je wel zeggen dat tank #2 veel meer dmg krijgt per hit dan tank #1, maar had je de volgorde aangepast dan had je precies hetzelfde probleem gehad. Het lijkt wel Patchwerk: een aantal healers is er van overtuigd dat ze blijkbaar hun snelste heals moeten gooien omdat de tank snel dmg krijgt (+/- elke seconde), terwijl het juist de grote heals zijn die je moet spammen (en voorkomen dat alle healers op precies hetzelfde moment klaar zijn met hun cast).

Mijn vermoeden is echter dat we dan tegen probleem #2 aan gaan lopen: de enrage timer. Gemiddeld genomen kwamen we na 2 minuten (v/d 5) op zo'n 66% HP terecht. Oftewel, in 2/5e van de tijd hadden we boss op 2/3e zitten. Reken maar uit, als dat in een rechte lijn doorgaat dan kom je wat tijd tekort. Nu sparen we wel elke keer Bloodlust voor de 30% (net als Army of the Dead), maar dan nog gaat het erg krap worden. Ik vind het echter veel belangrijker dat we eerst de tanks in leven houden, want ook in ICC10 was het verre van safe qua healing. Bovendien ben ik van mening dat dit een goede oefening is voor overige fights waarbij je een beetje creatief moet worden met opstellingen en taken.

Vanavond staat het vervolg van ICC25 gepland, maar de kans is best groot dat het niet door gaat. Op zich is het vreemd dat we (heel streng bekeken) zo falen. Blizzard's design steunt toch redelijk op het idee dat 25-mans te doen moeten zijn met gear uit de vorige 25-man raid. Daarnaast zit je nog met het verschil tussen normal en heroic mode. Niet dat ik problemen heb met de moeilijkheidsgraad (hou wel van een uitdaging), maar nu krijgen we mensen die vinden dat we eerst allemaal in 264 gear moeten lopen voordat we ICC25 kunnen doen. En waar dropt die 264 gear? Juistem.. beetje kip-ei verhaal met een rotte dooier als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, van 't weekend nog een beetje met een nieuwe alt gespeeld, een priest. :P
Tering, wat zijn die heirlooms op lage levels belachelijk goed zeg. Kom eigenlijk nooit in de problemen (op één klein dingetje na, maar dat waren die defias-casters in Westfall, die zijn altijd irritant :P ).

Level 20 alweer, snel de mount gehaald. Op naar level 40; shadowform en epic mount, whoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Derr_Hans schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:21:
[...]
Kan je aanraden om holyfire + smite build te nemen tot lvl 40 of 50.
Zie Energizer build op wowhead.

Heel veel fun mee gehad en tot aan lvl 40 (dual spec) kan je met 1 build dikke damage doen en goed healen.
Sinds lvl10 heb ik tot nu toe erg weinig problemen qua mana vanwege Spirit Tap en ik heb best een bult mana dankzij een intelect enchant op mijn heirloom staff ^^ 1k op lvl 14 is volgens mij niet slecht. Maar ik ga je tip onthouden mocht ik in manaproblemen komen.
Wat ik trouwens echt heerlijk vind is power word:shield op mezelf gooien en dan maar beetje gaan killen. Geen extra casttime dus de mobs gaan snel neer. Bevalt me erg goed.

Ik wil op lvl40 kijken of ik genoeg gold heb voor een dualspecc want ik wil graag beginnen met disc-healing. Shadow voor levelen, disc voor dungeons. Kan ik er alvast aan wennen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
redfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:19:
[...]

Misanthrope van Outland (voortgekomen uit Succession, wellicht op Bladefist nog wel bekend) migreert naar Chromaggus.

Zelf ben ik naar Bladefist gemigreerd en heb het hele weekend goed kunnen spelen.
Horde side @ Outland begint aardig leeg te lopen atm ja... Alliance side is tot nu toe nog vrij weinig gebeurd. Onze guild heeft iig min of meer besloten om te blijven en je verlaat niet zomaar een guild waarmee je nog in MC hebt geraid en bij de gfirst kill van ragnaros bent geweest... Van de 'grote' guilds is 't allemaal een beetje onduidelijk wat ze nog gaan doen, maar volgens mij denkt alleen Union echt serieus na over migraten (misschien dat dat nog wat op gang brengt maar 't wordt wel erg kort dag zo)

Maar ben benieuwd hoe Outland er voor staat op woensdag qua leegloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Miles Teg schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:39:
Zo, van 't weekend nog een beetje met een nieuwe alt gespeeld, een priest. :P
Tering, wat zijn die heirlooms op lage levels belachelijk goed zeg. Kom eigenlijk nooit in de problemen (op één klein dingetje na, maar dat waren die defias-casters in Westfall, die zijn altijd irritant :P ).

Level 20 alweer, snel de mount gehaald. Op naar level 40; shadowform en epic mount, whoo!
Absoluut, de Defias Magician hebben een stevige cast. De level 31 Torn Fin Oracle in Southshore deden bij mij evenveel damage. En drie krijg je pas op level 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Zal ook eens een lief dagboek entry maken...
Afgelopen weekend bezig geweest met Loremaster, 450/700 Kalimdor, de rest is al klaar. Ik snap gewoon niet dat mensen met NE's het volhouden om te levelen in Darkshore/Ashenvale, wat een bagger :P To be continued, wil er mee klaar zijn voor Cata.

Verder 5/9 ICC10 gepugged (guildrun gemist), alles ge-1shot, daarna een afk'er, een wipe of 3 op rotface en wat mensen die disconnecten waardoor we niet verder kwamen en de raid maar gecalled. Jammer, want op 1-2 personen na had de raid wel potentie voor 7/9. Wel genoeg frost emblems om even shoulders erbij te scoren, altijd fijn die 2-set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
Inferno schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:03:
Zal ook eens een lief dagboek entry maken...
Afgelopen weekend bezig geweest met Loremaster, 450/700 Kalimdor, de rest is al klaar. Ik snap gewoon niet dat mensen met NE's het volhouden om te levelen in Darkshore/Ashenvale, wat een bagger :P To be continued, wil er mee klaar zijn voor Cata.
Idem, ik zit op 500/700 Kalimdor en 520/700 Eastern Kingdoms.
Bestaat er een 'simpele' manier om te op te zoeken welke quests ik nog niet gecomplete heb? Er bestaat een WoWhead client die dat zou scannen, maar ik vind die results van onvoltooide quests niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Unholy is iets beter dan frost op het moment (met name door de SS scaling), maar DW frost is zeker nog viable.

Weinig gespeeld van 't weekend. Vrijdag even de weekly gedaan, zaterdag alleen ingelogd voor m'n random daily (en dan krijg je HoR, uiteindelijk wel gered en zelfs de zes min achievement gehaald) en gisteren niet veel meer gedaan dan random daily en het gebruiken van m'n cloth cooldowns. (te druk met football kijken, lag om half vijf in bed en mocht om half negen weer aan de slag :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

@Owjeih: Als je je registreert bij wowhead en de client gebruikt, dan kun je, nadat je je gegevens geüpload hebt met de client, op de wowhead website zien welke quests je allemaal gecomplete hebt en welke niet. Ik weet niet of dat automatisch gebeurt, dus hiervoor zul je misschien wel een commando (iets van /wl collect ofzo) moeten uitvoeren in WoW, wat ervoor zorgt dat de lijst van gecomplete quests van de WoW server gedownload wordt.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 11:14
SinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:19:
Dank u voor de frost feedback :) Helaas kan je geen runeforge op heirlooms doen, dus mis hier en daar nog wat extra damage. Voordeel vond ik itt tot blood, met een bizar vaste rotatie, dat frost vrij is qua rotaties en enkel op prioriteiten werkt, samen met natuurlijk 20% attackspeed buff welke altijd fijn is :)
Je kunt er natuurlijk altijd Crusader op zetten is helemaal niet slecht :)

@Cleetje je conclusies zijn goed lijkt me zo wij hadden dezelfde problemen; 1 fixed raidhealer en 1 fixed tankhealer en laat de overige een beetje bijhealen waar nodig. Het begint met heavy raid dmg en na 4-5 stacks op de tank krijgt de raid al niet zo veel meer maar heeft die veel healing nodig. Laat de tanks vanaf de 7e cds usen, en de volgende tank (taunt na 9 debuffs) ook. Pally sac, Guardian spirit aangevuld met eigen cds zou voldoende moeten zijn, naast heavy spammen voor zo'n 20-30 (geloof ik) sec.
Wij hebben het gisteren met 4 healers gedaan (1 holy pally en 1 druid minimaal is erg handig), hoe meer je mee moet nemen hoe krapper het halen van de enrage wordt. Wij compenseren meestal een paar slacky dpssers met een healer minder alhoewel ze er steeds beter in worden :)

Gisteren weer ICC25 ingedoken na de vorige 2 raid avonden alleen lag te hebben gehad en de 1e 4 bazen alleen plat te hebben gelegd. Eindelijk ging het beter, naast nog wat kortere lagmomenten (Fester op 10% hitpoints 30 seconden niets kunnen doen - wederom een wipe) waar we even heel sjacharijnig van werden (vorige raids waren ALLEEN MAAR zo), ging het eindelijk beter. Ook Rot ging na 1 wipe door slacky movement en dus een dubbele Big Ooze ook plat. Meteen Shadow's Edge gemaakt *O* en door naar Putri.

Ik verwachtte chaos en paniek maar het viel reuze mee, zeker 15 hadden hem al op 10 man gedaan. Na 3 tries hadden we ph2 ook stabiel en kwamen we in ph3, maar meestal nog niet netjes. Eerst de mobs down DAN pas verder dan 37% nuken, sommigen snapten dat pas 8 tries later. En dus de helft van de tijd nog adds up als we in ph3 kwamen, niet meet geslowed, meestal (als de mob al niet <20% is) wederom een wipe. Gaat zeker wel neer binnenkort!

Vrijdag 10 mans gedaan maar weinig van de nieuwe bosses gezien toen we bij de prinsjes aankwamen konden we maar 3 tries doen voor een aantal weg moesten dus dat komt volgende keer wel weer. Ook m'n pally altje nog even naar de 56 geschopt: retri's zijn OP!

[ Voor 66% gewijzigd door porn* op 25-01-2010 10:53 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owjeih schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:13:
[...]

Idem, ik zit op 500/700 Kalimdor en 520/700 Eastern Kingdoms.
Bestaat er een 'simpele' manier om te op te zoeken welke quests ik nog niet gecomplete heb? Er bestaat een WoWhead client die dat zou scannen, maar ik vind die results van onvoltooide quests niet :(
Everyquest addon gebruik ik hiervoor.
http://wow.curse.com/down...s/details/everyquest.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
Dricus schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:23:
@Owjeih: Als je je registreert bij wowhead en de client gebruikt, dan kun je, nadat je je gegevens geüpload hebt met de client, op de wowhead website zien welke quests je allemaal gecomplete hebt en welke niet. Ik weet niet of dat automatisch gebeurt, dus hiervoor zul je misschien wel een commando (iets van /wl collect ofzo) moeten uitvoeren in WoW, wat ervoor zorgt dat de lijst van gecomplete quests van de WoW server gedownload wordt.
Mja, ik heb dat gedaan hoor en ik zag op mijn profiel page mijn char met zijn gear enzo maar nergens quest lijst te vinden. Maar ik ga er inderdaad eens goed naar kijken :)

Ik moet wel zeggen, dikke duim omhoog voor wowhead. Die zijn goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
goedemorgen.

Zo donderdag hebben we op 25 blood queen ge2shot. eerste keer ging al goed maar hadden wat foutjes hier een daar maar 2de poging was het allemaal goed en ging het eigenlijk vrij gemakkelijk down. ik persoonlijk vond het niet een echt bijzonder moeilijk gevecht als je maar goed oplet wie gelinked zijn en die dan naar elkaar toe lopen en bij die emporered vortex (zoiets?) wegloopt. mijn upgrades waren nieuwe ring (reincardine nog iets iirc) en had had vorige week woensdag al de revered ring. als ik de exalted ring heb dan heb ik volgens maxdps al de beste 2 ringen uit de game voor holy paladins. daar hoef ik dus even niet meer naar om te kijken en dat is wel lekker.

voor de rest van het weekend veel CoD:MW2 gedaan maar dat is een ander topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 20:24
SinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:19:
Dat was mij ook al opgevallen jammer genoeg, bizar dat Blizzard een deel van de mogelijkheden van een klasse gewoon uitsluit (tijdelijk dan).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

redfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:19:
[...]

Mensen zonder een Authenticator zouden gewoon totaal geen rechten op withdrawals van een gbank mogen hebben juist om dit soort shit te voorkomen.

Mensen die nog steeds aan het nut van een authenticator twijfelen moeten gewoon een rotschop krijgen imo :)
Toen mensen met een authenticator werden beloond met een core hound pup werd me de eerste avond door een officer gevraagd "waar die vandaan kwam". Ik in de raid gezegd: "If you don't know how to get a core hound pup, you shouldn't have access to the guild bank!" Die uitspraak werd me niet in dank afgenomen door die officer maar intussen heeft het er wel voor gezorgd dat alleen mensen met een core hound pup dingen kunnen opnemen van de guild bank :D

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:33:
Dat was mij ook al opgevallen jammer genoeg, bizar dat Blizzard een deel van de mogelijkheden van een klasse gewoon uitsluit (tijdelijk dan).
Inderdaad, al was het maar enkel bruikbaar op de DK zelf, als tank kan die 2x2 of 4% parry best veel uitmaken. Enkel 2x 15 agi is nu optie, maar mis daar nog de mats voor (AH zijn ze bagger overpriced).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat deze authenticator alleen via credit card betaald kan worden. Ikzelf heb zelf geen credit card en bekenden van me ook niet. Mijn telefoon (Nokia E71) wordt ook niet ondersteund voor de mobile versie. Dus een Italiaanse guildmate heeft de authenticator voor mij besteld en opgestuurd, beetje omslachtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:50:
[...]

Toen mensen met een authenticator werden beloond met een core hound pup werd me de eerste avond door een officer gevraagd "waar die vandaan kwam". Ik in de raid gezegd: "If you don't know how to get a core hound pup, you shouldn't have access to the guild bank!" Die uitspraak werd me niet in dank afgenomen door die officer maar intussen heeft het er wel voor gezorgd dat alleen mensen met een core hound pup dingen kunnen opnemen van de guild bank :D
Ik ga deze url nog maar een keer promoten : http://arenabooster.marisil.org/bma.htm

Blizzard Mobile Authenticator werkt op iedere PC !! Er is gewoon GEEN reden om GEEN Authenticator te gebruiken. Gebruik je verstand en gebruik een Authenticator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:41:
[...]

Sinds lvl10 heb ik tot nu toe erg weinig problemen qua mana vanwege Spirit Tap en ik heb best een bult mana dankzij een intelect enchant op mijn heirloom staff ^^ 1k op lvl 14 is volgens mij niet slecht. Maar ik ga je tip onthouden mocht ik in manaproblemen komen.
Wat ik trouwens echt heerlijk vind is power word:shield op mezelf gooien en dan maar beetje gaan killen. Geen extra casttime dus de mobs gaan snel neer. Bevalt me erg goed.

Ik wil op lvl40 kijken of ik genoeg gold heb voor een dualspecc want ik wil graag beginnen met disc-healing. Shadow voor levelen, disc voor dungeons. Kan ik er alvast aan wennen ^^
Heb het zelfde gedaan op lvl 40.

Ben holy gelvld tot lvl 40 met nagenoeg geen mana problemen.
Stack spirit als je kan, en met PW:shield en Holy nova/Smite en Spirit Tap regen na een kill kan je als maar door blijven gaan. Stond versteld hoeveel damage mijn priest deed low lvl.

lvl 40 ben ik dosc/shadow gegaan, Shadow doet het aardig maar pas bij lvl 50 heb je echt fun ermee lvl 40 tot 50 als shadow doe je toch minder damage en meer drinken dan Holy (Smite spec). lvl 50 krijg je Vampiric Touch en die DoT scaled enorm goed met SP :)

Ik solo'de met mijn priest SP stacken (voor betere shields en damage) die elite Stone Giants en die Overseer in Hellfire pensula.

Ik heb meer fun gehad met het lvl'en van mijn priest dan alle ander chars die ik heb.
Mage is leuker op 80 in raids en Priest is mijn vaste raid pug char.

Doutzen O+ (disc gear aan nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Gekheid schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:32:
goedemorgen.

Zo donderdag hebben we op 25 blood queen ge2shot. eerste keer ging al goed maar hadden wat foutjes hier een daar maar 2de poging was het allemaal goed en ging het eigenlijk vrij gemakkelijk down. ik persoonlijk vond het niet een echt bijzonder moeilijk gevecht als je maar goed oplet wie gelinked zijn en die dan naar elkaar toe lopen en bij die emporered vortex (zoiets?) wegloopt.
Empowered vortex is toch van de blood princes en niet de blood queen. De blood princes hadden wij ook in 2 keer plat. De blood queen bleek toch nog iets te moeilijk deze week. Veel raid damage en een aantal mensen die dan ook voor extra damage zorgen maakte het moeilijker dan het al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

RyackWerk schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:08:
[...]

Empowered vortex is toch van de blood princes en niet de blood queen. De blood princes hadden wij ook in 2 keer plat. De blood queen bleek toch nog iets te moeilijk deze week. Veel raid damage en een aantal mensen die dan ook voor extra damage zorgen maakte het moeilijker dan het al was.
Wij hadden prince's zo down en de beste try ( wat een kill was geweest ) is helaas gekomen door een DPS-er die OT en MT door elkaar haalde en dus de MT beet ipv de OT waardoor ik ( de MT ) alle aggrro verloor en de boss rampging door de raid ging ) om uiteindelijk te zien hoe de boss despawnde met nog maar 60k op de HP bar :(

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Derr_Hans schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:03:
[...]
Heb het zelfde gedaan op lvl 40.

Ben holy gelvld tot lvl 40 met nagenoeg geen mana problemen.
Stack spirit als je kan, en met PW:shield en Holy nova/Smite en Spirit Tap regen na een kill kan je als maar door blijven gaan. Stond versteld hoeveel damage mijn priest deed low lvl.

lvl 40 ben ik dosc/shadow gegaan, Shadow doet het aardig maar pas bij lvl 50 heb je echt fun ermee lvl 40 tot 50 als shadow doe je toch minder damage en meer drinken dan Holy (Smite spec). lvl 50 krijg je Vampiric Touch en die DoT scaled enorm goed met SP :)

Ik solo'de met mijn priest SP stacken (voor betere shields en damage) die elite Stone Giants en die Overseer in Hellfire pensula.

Ik heb meer fun gehad met het lvl'en van mijn priest dan alle ander chars die ik heb.
Mage is leuker op 80 in raids en Priest is mijn vaste raid pug char.

Doutzen O+ (disc gear aan nu)
Bah, je zorgt er nu voor dat ik mijn priest asap naar 80 wil hebben :( Vond het jammer dat ik gister op lvl 14 moest stoppen vanwege eten en raid op mijn main, gewoon omdat ik het leuk vond. Leuker dan ik gedacht had. Ik heb casters over het algemeen altijd links laten liggen totdat ik 'gedwongen' werd naar ele te switchen en ik vind het toch wel leuk (moet wel zeggen dat melee het leukste blijft). Maar ik denk dat ik priest absoluut ga waarderen als caster en als healer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:28:
[...]Maar ik denk dat ik priest absoluut ga waarderen als caster en als healer ^^
Weet ik zeker ;)

Het is de grote aanbod in spells en hoe te gebruiken dat het leukt maak.
Heb een druid healer gehad tot lvl 30 maar dat vond ik geen klap aan :)

Priest is veelzijdiger en heeft meer tools qua healing en 2 specs Holy en Disc ;)

Shadow's speel style is in begin wennen, eenmaal aan gewend en je doet aardig mee in damage.
DPS charts zal je nooit hoog staan ( doe gemiddeld 4.5k dps in raids nu ) maar damage done zal je zeker goed staan. En mijn Shadow gear is niet optimaal nog, balance in haste en crit nog ff zoeken en minder MP5 :P

Disc is mijn Mainspec op de priest, en woendag zal ik waarschijnlijk voor het eerst een guild run moeten healen aangezien onze main Tank healer (shammy met hoofdwond ;) ) woensdag (raid dag) in het ziekenhuis aan haar wond op haar hoofd geholpen wordt en wellicht niet speeld die avond onze back up Resto/Ele shammy ligt ook al thuis met 2 gekneusde schouders vanwegen ongeluk op het werk en onze Disc priest nog in tailand zit.

Wordt weer een raid leuke dag ;)
(weer geen loot voor mijn mage, 3de week op rij geen loot :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Derr_Hans schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Shadow's speel style is in begin wennen, eenmaal aan gewend en je doet aardig mee in damage.
DPS charts zal je nooit hoog staan ( doe gemiddeld 4.5k dps in raids nu ) maar damage done zal je zeker goed staan. En mijn Shadow gear is niet optimaal nog, balance in haste en crit nog ff zoeken en minder MP5 :P
Shadow is flink gebuffed hoor :) onze shadowpriests staan afhankelijk van het gevecht best regelmatig boven in de lijst met damage done/ dps.

Vanavond helaas tot 20.00 werken, ik wil verdomme mn Quel zwaardje halen en testen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:06
hulkie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:35:
[...]

Shadow is flink gebuffed hoor :) onze shadowpriests staan afhankelijk van het gevecht best regelmatig boven in de lijst met damage done/ dps.

Vanavond helaas tot 20.00 werken, ik wil verdomme mn Quel zwaardje halen en testen!!
Inderdaad, wij hebben er ook 1 die afhankelijk van het gevecht mee komt in de top 5. 8-10K DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
RyackWerk schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:08:
[...]

volgens mij ben ik aantal dingen door de war aan het halen :)
ik zal volgende x eerst ff nadenken/nalezen voordat ik iets post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

redfoxert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:01:
[...]

Ik ga deze url nog maar een keer promoten : http://arenabooster.marisil.org/bma.htm

Blizzard Mobile Authenticator werkt op iedere PC !! Er is gewoon GEEN reden om GEEN Authenticator te gebruiken. Gebruik je verstand en gebruik een Authenticator.
Al is een guildie juist met zo'n ding al 2 keer gehackt. Dus werkt niet echt feilloos.

Van het weekend niet zoveel gedaan. Meeste tijd gestoken om wat mats te farmen voor de Lunar Eclipse Robes. Beste wat me druid kan krijgen op het moment. Kan toch niet totc25 in, en de guild gaat voorlopig geen 25 man doen. Al zijn er wel wat mogelijkheden met een andere bevriende guild.

Zondag stond ICC10 op het programma. De vaste raidleaders konden niet en 1 van de officer ging dus leiden. Had nog geen boss gekilled in ICC maar ach we praten ons er wel door heen.
Het gezeik begon al bij het begin. 14 mensen ingeschreven maar de officer vertelde niet wie hij gekozen had of wie er moesten uitzitten. Huppakee, boze post op het forum weer. Beetje lui van de officer om 1 zinnetje te schrijven in de gchat. Ben daarom al lang geen RL meer.. vanwege dat gedoe elke keer.

Toen naar het Gunship. Onze main tank had problemen met het kiten van de boss en we wipen ongeveer 7 keer.. grrr. Nadat zowat iedereen zijn/haar versie van het kiten had uitgelegd ging het iets beter. Tot de laatste mage.. boom tank weer dood, hup en ook de rest van de boarding party. Ik nog snel over gesprongen, mage helemaal kapot geschoten en kon nog net weer het kanon pakken... Moesten nog 150k.. yay Gunship down.

Toen naar Saurfang.. mooie tries gehad op 27% en 18%. Maar we moeten nog een betere add controle hebben zo dat alle dps in de buurt zijn om ze te nuken.. Dinsdag gaat ie plat.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Al is een guildie juist met zo'n ding al 2 keer gehackt. Dus werkt niet echt feilloos.
Tsja, als je dom genoeg bent om in een man in the middle-attack te trappen dan is er natuurlijk geen redden aan, ongeacht je beveiligingsmaatregelen. Als je je authenticator niet laat rondslingeren sluit je uit dat mensen het IRL doen, en als je geen verdachte sites bezoekt waar je je login credentials + authenticator code in moet vullen, dan ben je vrijwel helemaal veilig. Ik denk dus dat het je guildy's eigen schuld is. ;)

Dat heb ik toevallig van de week ook al tegen een guildy van mijzelf gezegd. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Laatst ook rankwatch geinstalleerd, dan zie je pas hoeveel mensen dit verkeerd hebben staan (ik zelf gebruikte ook nog een verkeerde rank holy shield... :( dacht echt dat ik alles in mijn dual spec wel geupdate had destijds)

Zaterdag met mijn priest en 3 guildis random heroic, shaman pug en ocolus. nou zo een beetje elke spel die hij casted of gebruikt had hij gewoon de verkeerde rank. en die word dan gepromote in /s en in een whisper naast hem. als je dat niet ziet dan ben je volgens mij echt een blinde....
maar goed ik was aan het healen en alles ging snel neer dus vond het allemaal wel prima, elk fight ging rankwatch af. schijnbaar deed hij er niet veel mee.

vlak voor de 3rd boss, zei een guildie dus iets in de trent van Shaman, you might wanna go to your trainer? (keek toen oook op de dps meter een stunning 600dps :P)
waarop hij replied met, i need some more gear that is what i need.

lool dus ik moest enigzins lachen, en vraag of hij de whispers en /s berichten van mij niet had gezien. waarop hij nog geiiriteerd reageerde dat zijn gear niet goed was, en dat hij bij de trainer als gekocht had.... heb het toen maar laten rusten, uiteindelijk kwam hij er nog wel achter dat hij zijn spells niet op de actionbar gezegd had.

ik snap gewoon echt niet hoe je al die rankwatch spam niet gezien kan hebben.
sowieso in de tijd van Dual spec checkte ik gelijk of de ranks geupdate werden, maar blijkbaar doet niet iedereen dat.
NMe schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:11:
[...]

Tsja, als je dom genoeg bent om in een man in the middle-attack te trappen dan is er natuurlijk geen redden aan, ongeacht je beveiligingsmaatregelen. Als je je authenticator niet laat rondslingeren sluit je uit dat mensen het IRL doen, en als je geen verdachte sites bezoekt waar je je login credentials + authenticator code in moet vullen, dan ben je vrijwel helemaal veilig. Ik denk dus dat het je guildy's eigen schuld is. ;)

Dat heb ik toevallig van de week ook al tegen een guildy van mijzelf gezegd. :+
inderdaad heb zelf geen authenticator en nog nooit iets gehad... (wel besteld inmiddels een vriend al een keer gehackt en die heeft er gelijk ook 1 voor mij besteld)

nme, jij had toch ook een paladin? en gebruikt de raid wide bubble vaak? ik was van het weekend even met de talentcalculcator aan het spelen, maar je kan gewoon niet 3 punten in (raidwide en 30% reductie) krijgen zonder dps verlies is het wel?
kan je eens een armory link pasen? ben wel benieuwd hoe jij je build hebt :)

[ Voor 28% gewijzigd door Valkyre op 25-01-2010 13:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/wave :D
Ben lang weekend in NL geweest, dus niet online. Maar spreek je ingame wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:35:
[...]

Zijn idd gebuffed maar meer dps als rogue's, arc mages, hunters en locks doen ze nog niet.
Zijn dan ook de Pure dps classes, maar shadow doet het zeker niet slecht aangezien ik met mijn Shadow gear al 4.5k gemiddeld doe, licht weer aan de raid buffs top dps van mij op shadow was 6k met een hero in een VoA10.

P.S. zit dan in een 10man only guild dus top 5 dps is niet echt hoog, maar damage done is het gene waar ik na kijk daar doen doe Spriest het heel goed in vooral bij movement fights en multiple targets.

Marrowgar Deathwhisper en Gunship werkt heerlijk voor een spriest.

[ Voor 17% gewijzigd door Derr_Hans op 25-01-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

junglebeast schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:07:
[...]
Toen naar het Gunship. Onze main tank had problemen met het kiten van de boss en we wipen ongeveer 7 keer.. grrr. Nadat zowat iedereen zijn/haar versie van het kiten had uitgelegd ging het iets beter. Tot de laatste mage.. boom tank weer dood, hup en ook de rest van de boarding party. Ik nog snel over gesprongen, mage helemaal kapot geschoten en kon nog net weer het kanon pakken... Moesten nog 150k.. yay Gunship down.
Uhm... Boss kiten? Waarom? Gewoon oppikken en naar de rand van het schip brengen (zodat healers kunnen healen vanaf de overkant) en zodra de DPS klaar is met de Sorceror terug springen. Stukje verder de boot op lopen zodat de boss out of range raakt en hij stopt met het gooien van z'n axe. Rinse and repeat.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De topicstart moet nog flink geupdate worden betreffende de addons. Nu is het misschien leuk om een top 5 meest door tweakers gebruikte addonlijst te maken en daar neer te zetten.

Bij deze vraag om jullie hulp. Dus DM je lijstje met favo 5 addons naar Rakkerzero en de 5 meest gestuurde addons komen in de lijst. Ik geef jullie de tijd tot en met uiterlijk 31 januari. Op 1 februari zal ik het lijstje in de topicstart zetten.