pas op forrum troll vraag
Even een shamen vraagje/ healing:
Ik speel nu al een tijdje op mijn shamen en heb deze nu al aardig kunnen gearen (zonder de mogelijk heid to raids ivm kinderen/werk), maar vaak heb ik nog dat het lastig is om een groep goed Up te houden.
Misschien is het de samenstelling dat me parten speelt / healing spel keuze.
Ik gebruik nu VohDo dat mij het ieder geval een stuk makkelijker heeft gemaakt, maar nog heb ik soms net dat beetje te kort.
Vandaag ook weer 3 x wipe op eerste boss in Pit gewoon omdat heals niet aan kwamen/ to slow.
Hor voor de fix was voor mij bijna niet te healen en na fix en VohDo is het te doen.
Heeft iemand een goede rotatie die ik kan uitproberen of aandacht punten?
countd armory
De nieuwe LFG vind ik geweldig, de achief vliegen om je oren en vaak is het ook nog een erg gezellig.
Soms komt het uit op een gear run met 80 ers die net gedinged zijn, wat het weer wat spannender maakt om te healen.
Hierdoor wel te veel emblems dat ik er maar een nieuwe elemental set bij heb gekocht nu alleen nog uit proberen, want LFG vind mij blijkbaar alleen maar goed voor healing.
Voa 10-25, toc10-25 en ICC10 runs ken ik eigenlijk alleen maar als Draaaamaaaaa's, het is gewoon niet te doen.
Raids gaan bij de eerste de beste wipe al uit elkaar of hebben al zooooveeel nieuwe speler gehad dat ze soms niet meer weten waar voor ze nou ge-invite waren( healer / dps /tank of-tank??? ).
Alles moet maar binnen 10sec dood / geen uitdaging hebben en zeker geen repair bill hebben!?
10 trys op een Baasje geeft je een rede tot nadenken heb ik zo'n idee / motivatie om niet te blijven slacken en je een focus geven naar je doel.
Betere raid optimalisatie / gear check en een band ( je moet vertrouwen dat jouw maat / raid ook zijn ding optimaal doet ) die jullie doel doet behalen.
bv: iemand met 251 gear die 2500-3500 dps doet donder je toch uit de raid?
en nu slapen!
tot de volgende Troll vraag.
/wave caden