Ook voor mij gister geweldige ervaringen met Randoms. (Normal, welteverstaan.)
Allereerst que ik als healer, mijn offspec. Binnen enkele minuten een party, DTK.
Geen probleem dacht ik, alleen de eerste baas kan wat tricky zijn.
Paladin tank springt naar binnen, pullt de eerste set mobs, en begint z'n ding te doen.
Blijkt ineens de Rhino pet van de hunter op agressive te staan, dus daar komt de tweede pack mobs aan.
Kennelijk kon dat onbeest alleen maar taunten, want de aggro ging alle kanten op.
Maargoed, niet echt een groot probleem om te overleven. Vervolgens word direct de boss gepulled.
Ik met 50% mana, maargoed, ook dat overleven we wel.
Baas gaat neer, met weinig problemen. Al had ik het halve gevecht slangen (Adds en die kleintjes) op m'n nek.
Iedereen weer full health, en 100% mana, volgende pull.
Vlekkeloos. Ook de kleine patrol die tussen de 2 gebouwen loop word goed opgevangen.
Maar... Dan slaat het om.
De tank pakt de golem-achtige adds op, en ook gelijk de rest van de adds in de kamer.
DPS blijft staan waar ze staan, inclusief hunter en mage, midden in de AoE van die adds.
Uiteraard is mijn main target de tank, dus ik doe m'n uiterste best hem staande te houden.
Mage gaat neer... Hunter gaat neer.
omgf heals! wtf you doing nub!? over Partychat.
Ben nog steeds druk met de tank, dus ik zeg niets.
Ook de derde DPS gaat nu neer, en er staan nog te veel adds om te overleven.
En ook m'n laatste beetje mana vertrekt. Tank sterft, en uiteraard volg ik vrij vlot.
Tank geeft al aan dat het een te grote pull was, maar daar was de DPS het niet mee eens.
Uiteraard was het mijn schuld dat ze allemaal doodgingen.
Enig gescheld mijn kant op, nog wat bedreigingen ook.
Guys, good luck finding a new healer! en vertrokken.
Als het zo moet, bekijk het dan maar.
Niet uit AoE gaan, maar gewoon lekker op DPS blijven focussen.
Dan doe ik dus hetzelfde, goed focussen op de tank.
Maargoed, op naar een tweede poging.
Violet Hold. Party zag er goed uit, geen rare dingen.
DK tank, 2 Ret Pala's en een Hunter.
En vanaf de eerste pull gaat het loos. Geen AoE taunt van de DK.
Geen enkele taunt, zelfs. Aggro all over the place, uiteraard.
Healen ging me goed af, maar na de tweede pack, toch maar even de talents van de DK bekeken.
Uiteraard, 66 punten in Frost. En geen Frost Presence aan hebben.

Nu ben ik geen DK expert, maar volgens mij doe je dan iets fout...
Ik vraag hem waarom deze spec ;
Frost = tank. was de reply.
Dus ik vriendelijk uitleggen dat dat dus echt geen spec is, en dat hij totaal geen aggro kan vast kan houden.
Maar nee, ook hierop krijg ik een leuke reactie
stfu, heal. do your job!!1
Hierop begint ook de Paladin zich in het gesprek te mengen.
Wat beledigingen later, besluit de Paladin z'n Prot spec maar te pakken, en het klusje verder te klaren.
Vanaf dat moment hebben we alles met 4 man gedaan. De DK ging boos in een hoekje staan en liet zich gaan op /p.
Meer beledigingen, wat resulteerde in geen heals van mij.
Ging bij hem in het verkeerde keelgat, en hij werd nog wilder op chat.
Maargoed, hij heeft dus geen DPS / tanken meer gedaan, ging 3 keer dood, en rolde zelfs
geen need op items.
Nadat de laatste boss lag, heb ik hem voor de derde keer verwezen naar Wowhead.com,
voor een goede spec + rotaties, en dat hij daarmee veel verder zou komen.
Nog even wat verwijzingen over sexuele handelingen met m'n moeder en m'n zus vond hij het wel goed denk ik.
Werd nog even
old dirty man of 90 or sum genoemd, en hij vertrok.
Nog even de rest van de party bedankt voor de DPS en voor het tanken, verder geen problemen gehad.
Complimentje van de tank over m'n healing, en de rest vertrok ook.
(Excuses voor de wall-o-text.)