Heb zelf holy paladin full T9 met bijna 30k mana als offspec, ook genoeg raids mee gedaan, en een shaman met restoration als offspec.
Paladin is heel erg leuk om te healen, snelle casts, grote heals, en de beacon of light. Maar toch vind ik een shaman ook zeer goed hoor. Niets is zo lekker als chain heal in ICC bijvoorbeeld, in elk gevecht komt het goed van pas. Op de trash als er een mob doodgaat en AoE damage doet bijvoorbeeld, of op de eerste boss als 2-3 tanks gelijke damage krijgen, of op Saurfang waar een van de melees een mark heeft. Of bij de twins in ToC10/25.
Daarbij vind ik een shaman niet per sé een raidhealer. Je Healing wave kan ook erg sterk zijn, en met je chain heal kan je AoE damage van de tanks tegelijkertijd healen. En niet te vergeten earth shield / chainheal die behoorlijke healing doen, of de 10% damage reduction buff, of een earthliving proc. Daarbij vind ik echt gaaf om een chain heel door de hele raid te zien gaan terwijl alle health balkjes weer omhoog schieten

Op mijn paladin moet ik daar 4 keer voor casten, met een shaman is het in één keer gedaan.
Daarbij ligt het voor het grootste deel aan de speler en wat je het leukste vind om te spelen. Er is niet echt een 'beste' healing class. Ja, je hebt classes die het iets beter doet op tanks, en de andere class op de raid, maar over het algemeen kan je met elke class prima uit te voeten in elke instance. Net zoals dat elke tank dat kan. Een paladin tank is misschien simpeler om adds mee te tanken, maar een warrior kan het net zo goed, misschien wel beter.
En nog voor we de boss gestart hadden kreeg ik als antwoord terug: well sorry then... en 2 sec later werd ik uit de groep gekicked
Stelletje aso mensen... als ik het nu verkloot had als healer oke, maar dat was zeker niet het geval. Ik dus wel fijn saved en geen kans gehad op die trinket ( als die al uberhaupt gedropped zou zijn..)..
Dat is wel heel triest.

Daar zou ik speciaal een lvl1 char voor maken op hun realm om de guild even te reporten
[
Voor 17% gewijzigd door
Divak op 20-01-2010 14:11
]