Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 209 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
nope doet niks op 1 van de 3 realms wat ik geprobeert heb.

als ik ben ingelogt dan zie ik alle namen als unknown. en dan klapt die er uit

battle.net doet het ook al niet of heeeeeel traag

[ Voor 56% gewijzigd door B-BRAIN op 19-01-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niks aan het handje hier? :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Nock372 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:15:
iemand een idee wat er gaande is? ik heb loggin probleemen maar ik kan dus wel username/password invullen en dan realm selecteren. maar als ik een character selecteer laad het wel maar dan krijg ik Disconected from server??
kijk eens wat verder naar boven dan snap je het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proioxis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 08:56
Zelfde probleem hier, zelfde als Radiance. Is 'n guildie van me.
Lekker zo, als we net Putricide 25 willen afmaken. :P
Ik kan wel inloggen op Shattered Halls PVP, daar heb ik een level 3 Warrior in Mulgore. 8)7
Draenor is waar mijn main zit.

[ Voor 34% gewijzigd door Proioxis op 19-01-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:13
Radiance schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:19:
Zit nu met mensen op Vent te praten en lijkt erop dat Zweden, Polen en Nederland niet kunnen inloggen.
Ik zelf kan atm wel inloggen op een alt die in 1k Needless staat maar met 8k MS.

Ik speel op Draenor btw.
ik zit op ventrillo te praten. en het is provider afhankelijk. woon in belgie en zit bij tele2 en heb net mijn pass en enzo doorgegeven aan vriend en hij kan wel inloggen via telenet

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Proioxis schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:23:
Zelfde probleem hier, zelfde als Radiance. Is 'n guildie van me.
Lekker zo, als we net Putricide 25 willen afmaken. :P
Ik kan wel inloggen op Shattered Halls PVP, daar heb ik een level 3 Warrior in Mulgore. 8)7
Draenor is waar mijn main zit.
Proi fix die zooi eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik heb hier in Nederland met 3 providers geprobeert, KPN ADSL, Telfort ADSL en Ziggo kabel internet en geen van de 3 werkt :(

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proioxis
oRc schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:26:
[...]

Proi fix die zooi eens.
Jij dan! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Kaap schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:15:
Verhaaltje over een extreem gevalletje kansloos...

_O-
klinkt als een gevalletje "pappa betaald mijn wow account"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:02
Inloggen werkt hier weer voor wie problemen had...

Maar weer is beginnen aan die oersaaie random daily heroics voor frost emblems

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proioxis
Werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Prachtig Kaap, de gemiddelde Death Knight in een notendop _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Radiance schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:27:
Ik heb hier in Nederland met 3 providers geprobeert, KPN ADSL, Telfort ADSL en Ziggo kabel internet en geen van de 3 werkt :(
Hier met Ziggo geen problemen (Genjuros).

*knock on wood*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Mijn paladin :)

http://i47.tinypic.com/1jn6s8.png

Ben protection, maar betreft gear is het niet echt te zien dat ik een paladin ben (heilig/licht) :+ Erg jammer, al die donkere gear in ICC :P M'n holy PvE gear vind ik nog het coolst, vooral met de hele gouden set en dat mooie schild :D Helaas speel ik nauwelijks in raids als holy :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:30
nadat Blistimo de moeite had genomen om op te komen dagen ;) een vrij gecontroleerde oneshot op de professor (die avond, we startten met 6 tries left) Net voor de tries 'nerf' van morgen dus, mooi.

Verder gegaan met ToGC 10, oneshot beasts/jaraxus/FC met één dode/vrij messy Twins kill. Voor Anub met 50 tries left, en een bijna core raidgroep (alleen de vaste holy pally ontbreekt). Begint redelijk gecontroleerd, alleen add DPS gaat wat traag omdat mensen te lang op de boss bleven hangen. P3 start, voorlaatste adds spawnen, ik knal er NET te vroeg een holy wrath uit waardoor een add van het ijs af gestund wordt.. na de stun burrow/shadowstrike/dps dood/chaos/whipe op 300k HP. AAAAAAAAAAAAAAARGH Nog een 49 tries week. Voel me schuldig :(

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, laatste 2 tries op Putricide vandaag kunnen doen, nadat login weer deed wat t moest doen. Donderdag 1e 8 tries gebruikt en erg goeie progress gehad tbh. Vandaag dus 2 tries over, 1e try heel stabiel tot in P3, tot 15% ook nog en t zag heel goed uit, 4% sterft er n tank... boss weer naar 9% en nog tot 4% gekregen dus dat was n kill geweest in principe. Laatste try weer stabiel tot in P3, redelijk vlot 2 dps al plat dus niet echt optimaal maar toch lang vol kunnen houden, zo lang zelfs dat we tot 1% kwamen met alle 3 tanks met 1 melee als last standing hadden, 500k health te gaan. |:( |:( Next week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meh, rotlag in Ulduar vanavond. Gisteren Firefighter voor het eerst geprobeerd op 25-man, kregen hem stabiel naar P4 met onze beste try 25% op alle drie de delen. Vandaag niet bepaald. :( Eerst kwamen we phase 1 niet eens fatsoenlijk door door de lag, daarna hebben we eigenlijk de halve avond lopen wipen op P2 waarbij we ook nog eens een healer meer gebruikten dan gisteren... Uiteindelijk de raid maar gecanceled, het had geen zin meer. We hadden verder ook niets meer up om te killen deze week.

Hopelijk krijgen we volgende week nog wat tijd voor Ulduar. Ik wil mijn Ironbound drake. :(

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Gistere een rare avond, eerst inlogproblemen voor veel mensen

Daarna toch ICC 25man ingegaan richting fester en rot eerst maar fester 1e try ging al redelijk dps was beter als de laatste x maar tijdens de change ging 1 tank dood..
Try 2 exact het zelfde.

Try 3 ging al stukken beter en waren we op 1% en toen helaas beserk...
Try 4 hetzelfde liedje we kwamen op 1%, maar toen lang leven pally's die bubblend de laatste % eraf knalde ( lol )

Rotface had 1 wipe nodig en daarna ging die neer, putricide daarna even geprobeerd aangezien de raid tijd over was maar toch op 50% gehad zonder serious erop in te gaan hoe en wat en geloof de helft amper buffs en flasks had omdat het toch de laatste try zou zijn.
Kwa loot dropte de boots van Fester die ik graag wou maar er was iemand die ze hele dkp bood dus het liedje brun burn burn kwam al naar voren en ja hoor 90k dkp voor de boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ Nederlandse verbindingen!

/me speelt verder op z'n Fullrate Deense verbinding :)

Sorry, kon het niet laten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
RichardvdD schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:43:
Prachtig Kaap, de gemiddelde Death Knight in een notendop _O-
Oi, niet generaliseren plx! :( :P

Kwam gisteren rond 20:20 online, kreeg gelijk van drie man de vraag of ik inlogproblemen had. Euh, nee, bankalt 19:45 ging goed, bankalt 20:15 ging goed en main ook, hoezo? Halve raid bleek niet in te kunnen loggen. :X Minuut of vijf à tien later iedereen toch online.

Heb dual spec gekocht op m'n druid en een resto spec gemaakt naast m'n feral spec. Wil op 80 toch gaan healen, dus heb vast eea voorbereid. :) Devout Aurastome heirloom gemaild van m'n bankalt, toen naar m'n lock waar ik de shoulders/chest had. Had inderdaad... Shoulder/chest slots zijn leeg en heirlooms zijn op geen enkele char te vinden. Ticket aangemaakt dus, hoop dat ik ze terug kan krijgen.

Na elf uur de vraag of ik mee wilde voor Razuvious, de weekly. Goed, ga Naxx binnen en zie de halve raid maar. Een huntard had er geen rekening mee gehouden dat de meesten saved waren voor Naxx vanwege de vorige weekly. :P En de rest ook niet trouwens. ;)

Uiteindelijk nog even een daily random gerund met een vriendin, werd Oculus. Ik als tank, zij met 3.5-4k DPS, een enhancement shammy met 4.5-5k DPS, een ret pala met 3k DPS en een healer uit de beste raidguild van Tura. Was een realm transfer denk ik, had trial status en Val'anyr. Waren dus ook zo door de instance heen, jammer genoeg geen draakje tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:07:
lol @ Nederlandse verbindingen!

/me speelt verder op z'n Fullrate Deense verbinding :)

Sorry, kon het niet laten!
Hoezo, was er iets aan de hand dan met de verbindingen? :P

Had met Telfort helemaal geen problemen, was nog gewoon inlogged gisteravond.

Vanavond een verse ICC10.. hoop dat we nu eindelijk de Rotface kill halen en doorkunnen op Festergut en/of de Professor. En hoop ook eindelijk wat Melee/Rogue loot.. al 3 of 4 resets alleen maar de 2 Axe's gedropped en verder niks nuttigs :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Exitium schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:09:
[...]

Oi, niet generaliseren plx! :( :P
Ik drukte het nog zacht uit :P 90% van de DK's hoort tot die groep, en maximaal 10% weet echt wat hij doet. Ik zag laatst een DK in een heroic die met de trinkets liep die je op lvl58 krijgt... Ik bedoel kom op.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RaseriaN schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:10:
[...]

Hoezo, was er iets aan de hand dan met de verbindingen? :P

Had met Telfort helemaal geen problemen, was nog gewoon inlogged gisteravond.
Ik ook, en ik had zelfs geen lag. Het waren juist de Britten en Scandinaviërs die problemen hadden in mijn raid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe kan je 3,5 uur vol krijgen, tijdens flink wat potjes Fifa, om uiteindelijk precies 2 randoms te doen?

DPS in de queue, 12 minuten: HoR HC. Direct leaven de tank en healer, dan heeft het geen nut om dan nog in de queue weer te gaan, door naar de 15 minuten debuff. 10 minuten in de wacht gestaan, HoR HC wederom! 4 minuten gespeeld, whipe en weer einde party. 11 minuten uitzitten, weer de queue in en Oculus. 'i hate this instance' en hoppa tank en 2 dps kwijt. Sta je weer in Dalaran met 15 minuten debuff. Eindelijk een party naar Gundrak, goeie party dus meteen weer de queue in voor VH. De overige tijd nagenoeg enkel in queue, een grote hoeveelheid declines en leavende tanks.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
RichardvdD schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:15:
[...]
Ik drukte het nog zacht uit :P 90% van de DK's hoort tot die groep, en maximaal 10% weet echt wat hij doet. Ik zag laatst een DK in een heroic die met de trinkets liep die je op lvl58 krijgt... Ik bedoel kom op.. :X
Ik wil niet arrogant klinken maar ik denk dat ik dan tot de 10% behoor.

So far so good, heb complimenten gehad als DPS en als Tank, ik doe wat er gedaan moet worden en let altijd op be.imba.hu en wow-heroes op wat het beste voor mij is om te dragen.

Ook bezoek ik VEEL (letterlijk veel, 20 favorieten atm) websites met advies voor pre-gear, stats, rotations en tactics.

Ik haat het soms echt dat DK's vooroordelen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:18:
[...]

Ik ook, en ik had zelfs geen lag. Het waren juist de Britten en Scandinaviërs die problemen hadden in mijn raid. ;)
Bij ons de Polen en Serven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

rethxoth schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:40:
[...]

So far so good, heb complimenten gehad als DPS en als Tank, ik doe wat er gedaan moet worden en let altijd op be.imba.hu en wow-heroes op wat het beste voor mij is om te dragen.

Ook bezoek ik VEEL (letterlijk veel, 20 favorieten atm) websites met advies voor pre-gear, stats, rotations en tactics.

Dingen lezen over DK DPS ? das toch een faceroll afgemaakt met pestilence en zie de dps ? O-)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:26:
Hoe kan je 3,5 uur vol krijgen, tijdens flink wat potjes Fifa, om uiteindelijk precies 2 randoms te doen?

DPS in de queue, 12 minuten: HoR HC. Direct leaven de tank en healer, dan heeft het geen nut om dan nog in de queue weer te gaan, door naar de 15 minuten debuff. 10 minuten in de wacht gestaan, HoR HC wederom! 4 minuten gespeeld, whipe en weer einde party. 11 minuten uitzitten, weer de queue in en Oculus. 'i hate this instance' en hoppa tank en 2 dps kwijt. Sta je weer in Dalaran met 15 minuten debuff. Eindelijk een party naar Gundrak, goeie party dus meteen weer de queue in voor VH. De overige tijd nagenoeg enkel in queue, een grote hoeveelheid declines en leavende tanks.
Heel veel pech, al moet ik zeggen dat HoR HC hard werken is voor een tank, daar heb je niet altijd zin an...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Wootlock schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:45:
[...]

Dingen lezen over DK DPS ? das toch een faceroll afgemaakt met pestilence en zie de dps ? O-)
Dit bedoel ik dus.. Je zou eens moeten zien hoeveel Death Knights het belachelijk slecht doen.

En sowieso, wat je zegt is echt bullcrap :S Zodra er een rotation van pas komt is elke class een faceroller lijkt mij dan:S

(Laatst nog even voor een vriend op zijn Warlock moeten spelen, perste er gewoon 3.5k DPS uit terwijl ik voor het eerst speelde?)

[ Voor 14% gewijzigd door rethxoth op 20-01-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

rethxoth schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:47:
[...]

Dit bedoel ik dus.. Je zou eens moeten zien hoeveel Death Knights het belachelijk slecht doen.

En sowieso, wat je zegt is echt bullcrap :S Zodra er een rotation van pas komt is elke class een faceroller lijkt mij dan:S

(Laatst nog even voor een vriend op zijn Warlock moeten spelen, perste er gewoon 3.5k DPS uit terwijl ik voor het eerst speelde?)
Zonder ongein, mijn DK is momenteel maar lvl 78 en ik haal in normal dungeons gewoon 2.5k overall dps en bossfights 3k (Hij is unholy specced) en ik heb daar echt helemaal niets over gelezen.
Diseases -> Pestilence -> en dan SS/BS wat niet op CD is, Runic power dumpen met lolcoil.
Maar ik snap je punt, DK's over het algemeen doen het nie goed op een enkele na in random heroic pugs.

Als lock zijnde is het niet moeilijk (neem aan dat je vriend destro is) om die dps te halen, druk 4 knopjes en je hebt profit.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
[...]
Dat is ook helemaal niet arrogant :*) Het wordt gewoon verpest door die 90% die op lvl55 direct overstapt naar een death knight en op lvl80 nog steeds niet weten wat ze doen.

Death Knight leek mij ook super leuk om te maken na mijn eerste level 80 (Shaman), maar toen doken de verhalen al op en ben ik verder gegaan met een paladin, puur omdat ik niet bevooroordeeld wil worden als ik als death knight een pug join. En eerlijk is eerlijk, zelf doe ik er ook aan mee, en helaas klopt het nog vaak ook. Vorige week zelfs een ICC25 die om zeep werd geholpen door een Death Knight. Tijdens Saurfang zat hij constant te spammen (gogog, keep it up, more dps, FFS, nuke!, dps!, gogo! CR ME!). Tot 2 keer toe een wipe omdat hij army of the dead gebruikte ( :') ). Hij bleef maar volhouden dat het zijn army niet was, maar recount wist wel beter.

We hadden na nog 2 wipes uiteindelijk afgesproken dat de mensen met een merk in een kanon zouden kruipen op het gunship. Prima, eerste poging 15% wipe, Death Knight kreeg een mark maar bleef gewoon staan dpsen.

Daarna precies hetzelfde, DK krijgt als eerst een mark maar blijft gewoon staan. 20 man staan te yellen, whisperen, raid warnings erin te gooien, maar hij blijft gewoon staan. En dus weer een wipe. Op het eind zegt hij dan; 'sorry I wasnt looking / didn't notice' 8)7 :') Daarna werd hij gekicked natuurlijk, maar helaas ging de rest van de raid er ook vandoor, iedereen was doodziek van die malloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

Wil graag me praten over raids e.d. maar heb momenteel te veel fun met me lower lvl mage (50) en Shammy en vooral de LFG tool... icm questen, gaat dat als een trein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:47:
[...]

Een warlock is alleen nog niet elke class. Je begrijpt hieruit wellicht dat ik het niet met je eens ben! ;) (d.w.z. als je een class GOED wil spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Even een update van mijn kant.
Had eergisteren nogal wat problemen met mijn mana als Pala tank. Bleek dus inderdaad dat SoV de uitkomst biedt.
Verder ging ik wat beheerster te werk (ipv al mijn talents spammen) met Conc en wonder boven wonder ging het nu wel goed.
Begon voorzichtig in een TBC instance met de verontschuldigingen dat ik nieuw ben in het gehele tank gebeuren en dat tips altijd welkom zijn.
Na afloop werd ik gecomplimenteerd voor het "goede" tanken.
Overmoedig als ik was ben ik toen voorzichtig een WotLK dungeon gaan queuen. UK plopte na welgeteld 3 secs op mijn scherm en here we go.
Opnieuw vantevoren duidelijk gemaakt dat ik nieuw ben in het tanken en dat alle tips welkom zijn. Ook deze zonder noemenswaardige problemen doorgekomen (moet nog wel aan mijn taunts werken als iemand agro pakt).
Tot slot van de avond nog een AN gepakt en ook weer vlekkeloos.
* RaDKiLL is starting to like tanking! :)
Moet wel zeggen dat je het hele spelletje vanuit een totaal ander perspectief leert benaderen.
"vroeger" (in mijn caster tijd zeg maar) hobbelde ik altijd overal een beetje achteraan en deed wat er van me verlangd werd (DPS of heal).
Nu ben ik degene die de touwtjes strak in handen heeft. Moest wel twee keer vragen wat ik nu precies moest doen bij een eindbaas (bijvoorbeeld hiden achter de pilaren bij de laatste baas in UK).
Moet nog wel ff een adon fixxed voor het binden van marks aan mijn numerieke toetsen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Heb mijn lvl49 shadow priestje ook maar weer eens uit de motteballen gehaald. Speel samen met mijn vriendin die nog een low level huntertje had staan, maar is het normaal dat je eigenlijk na 2 mobs alweer zit te drinken?
Ik blijf maar teugen terwijl mijn vriendin gewoon door kan blijven blazen (ook dankzij aspect of the viper natuurlijk). Spirit tap vult ook bar weinig aan moet ik zeggen.
Maar ondanks dat is het toch wel geinig om te spelen alleen nog even denken of ik deze anders maar holy ga maken om toch wat dungeons te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:51:
[...]
Dat is ook helemaal niet arrogant :*) Het wordt gewoon verpest door die 90% die op lvl55 direct overstapt naar een death knight en op lvl80 nog steeds niet weten wat ze doen.

Death Knight leek mij ook super leuk om te maken na mijn eerste level 80 (Shaman), maar toen doken de verhalen al op en ben ik verder gegaan met een paladin, puur omdat ik niet bevooroordeeld wil worden als ik als death knight een pug join. En eerlijk is eerlijk, zelf doe ik er ook aan mee, en helaas klopt het nog vaak ook. Vorige week zelfs een ICC25 die om zeep werd geholpen door een Death Knight. Tijdens Saurfang zat hij constant te spammen (gogog, keep it up, more dps, FFS, nuke!, dps!, gogo! CR ME!). Tot 2 keer toe een wipe omdat hij army of the dead gebruikte ( :') ). Hij bleef maar volhouden dat het zijn army niet was, maar recount wist wel beter.

We hadden na nog 2 wipes uiteindelijk afgesproken dat de mensen met een merk in een kanon zouden kruipen op het gunship. Prima, eerste poging 15% wipe, Death Knight kreeg een mark maar bleef gewoon staan dpsen.

Daarna precies hetzelfde, DK krijgt als eerst een mark maar blijft gewoon staan. 20 man staan te yellen, whisperen, raid warnings erin te gooien, maar hij blijft gewoon staan. En dus weer een wipe. Op het eind zegt hij dan; 'sorry I wasnt looking / didn't notice' 8)7 :') Daarna werd hij gekicked natuurlijk, maar helaas ging de rest van de raid er ook vandoor, iedereen was doodziek van die malloot.
haha dit soort dingen komen we dus binnen de instancegroep van quelthalas steeds meer tegen...
rap rap door een hc, nog ff spammen dat het sneller moet, ff de klassen afzeiken die te weinig dps doen(gok dat ze niet eens doorhebben dat sommige klassen dps moeten opbouw) gaat er iemand dood, de healer afzeiken en zeggen dat op jouw realm dit niet zou gebeuren, healer rezzed persoon, tank begint te zeiken dat ie niet gehealed wordt(waarom zou je wachten, alles draait toch om een 5 min hc zodat je fijn 10 minuten met een debuff zit) en uiteindelijk dropt er wat voor je OS..een blauw item(trinket ofzo, iets waar je voor je OS al heel makkelijk aan komt, not!), meld dit in party chat en dan nog ff boven beschreven personages die dan ff moeten zeggen OMG Noob!!! why did u need on a 200 trinket?

maar daar hoef je niet specifiek een dk voor te zijn... al was het mooiste voorbeeld hiervan nog in het weekend een toc25 run waar een dk begon te klagen over dps(let wel volledig t9 gegeared en gewoon 2k zelf presteren) terwijl we ook een dk met toc5/toc5hc gear hadden die 3.2k haalde
na wipe 5 op jarraxxus(dont ask why) besloot de t9 dk maar weg te gaan en te schreeuwen in trade dat mensne niet met onze raidleader meemoesten gaan omdat ie half blauwe lui met een raid mee laat komen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij geldt hetzelfde Radkill, mijn paladin heeft eindelijk de middelbare leeftijd bereikt (inmiddels lvl 58) en ik heb eigenlijk gewoon een avondje HFR getankt. De eerste pug klaagde over het feit dat ik lvl 57 was en de bosses veel zou missen, maar eigenlijk ging dat allemaal verrassend goed. Na de eerste run dus nog een paar keer herhaald en complimenten gehad voor het tanken, ondanks dat Avenger's shield en consec inderdaad wel eens wat mobs oversloegen!

ca. 5 runs in HFR en je bent trouwens een level verder. Leuker dan questen als je het mij vraagt! Ik ga de toon zo mooi doorzetten tot lvl 80! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:50
Zo, goede morgen allemaal!

Het was me mn avondje wel gister. Ik begon met een daily heroic op mijn paladin – CoS.
Na 15 minuten konden we eindelijk beginnen, en het ging vrij rap… Een trigger happy mage met 5,6k dps overall en 7k op bossfights een redelijke warrior en shadow priest. En een warlock met volledig enchanted/gemmed 232/245 gear en een stunning 440 dps overall – tot ik m kon kicken. We kregen er een DK voor terug zonder gems, enchants en andere zaken.
Ik zeg ‘nice gems you have *naam van DK*’. Hij antwoord met, thanks I try my best. Waarop ik aangeef dat hij geen gems heeft. Toen begon de mage te lichen en paste wat spellpower cloth en een ring met haste en spellpower… Dat had die DK dus aan.

Hij reageert met ‘I em from holland’. Ik vraag in het Nederlands of het een dure account was en hij geeft het gewoon toe. Uiteindelijk hebben we de instance afgemaakt met hem erbij ook al hadden we hem kunnen kicken. Hij wilde zelfs mn guild joinen, want t was wel gezellig en ongeveer de eerste keer dat hij een instance af had gemaakt. *zulke mensen bestaan dus nog*.

Daarna was het tijd voor de weekly op mijn paladin en priest – meneer patchwerk moest weer dood  done!

Toen was het tijd voor de raid. Ik had een slecht voorgevoel aangezien verschillende mensen de hele tijd d/c’s hadden en er veel lui waren die hadden afgemeld. Voor het eerst sinds tijden konden we geen fatsoenlijke raid bij elkaar krijgen voor 25 mans. Uiteindelijk konden er nog twee icc10 groepen gemaakt worden, een verse voor de minder gegearde met wat alts. En een voortzetting van een andere om Rotface, zn broertje, en de professor aan de tand te voelen. Of ik alsjeblieft mee wilde met de progress run op mn rogue – natuurlijk – loot kan me gestolen worden!

Rotface was de eerste try al op 30%. De tweede keer wipede we op 35.000 hitpoints over en de 4de try lag hij op zn gat. Toen Festergut. De eerste try ging er een tank neer en was het over met de pret. De tweede try ging hij netjes neer! Professor snappen we nu iets beter, we weten hoe we de groene blobs moeten behandelen, de oranje zijn nog een beetje een mysterie. Onze huismeid/ vaccuum cleaner kreeg het niet voor elkaar alle groene zooi weg te halen, waardoor we uiteindelijk op 65% gewiped zijn met 7 tries en trash respawns. Volgende week meer!

T is best een heel verhaal geworden, mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 15:37
Carthrax schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:01:
Heb mijn lvl49 shadow priestje ook maar weer eens uit de motteballen gehaald. Speel samen met mijn vriendin die nog een low level huntertje had staan, maar is het normaal dat je eigenlijk na 2 mobs alweer zit te drinken?
Ik blijf maar teugen terwijl mijn vriendin gewoon door kan blijven blazen (ook dankzij aspect of the viper natuurlijk). Spirit tap vult ook bar weinig aan moet ik zeggen.
Maar ondanks dat is het toch wel geinig om te spelen alleen nog even denken of ik deze anders maar holy ga maken om toch wat dungeons te kunnen doen.
Misschien is dual spec een optie voor jou? Vanaf level 40 is dat beschikbaar.

Verder krijg je als shadow priest nog een mana restore ability met Vampiric Touch, maar ik heb geen idee of die al beschikbaar is op level 49. Verder krijg je later ook nog die shadowfiend pet, en die heeft ook een restore mana ability.

*edit* Vampiric Touch is ten vroegste beschikbaar op level 50 als ik de talent calculator juist bekijk op wowhead.com

[ Voor 10% gewijzigd door Kapoen op 20-01-2010 10:13 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RichardvdD schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:15:
[...]
/me blij is dat de meeste hunters van weleer blijkbaar death knight gerolled hebben. :+

Het valt me op hoe weinig rogues en hunters je nog ziet in heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagbog,

Gisteren even 'snel' de daily random heroic gedaan op m'n Warrior. Dat werd Oculus, wat ik niet erg vind. Het is een vrij snelle instance (sneller dan CoS of HoS bijvoorbeeld) en je krijgt extra emblems op het einde. Ging vlot, al hadden we een vreemde healer die het niet nodig vond om mij vol te healen, voor een bosspull. Ik stond op 30% leven, vroeg of hij me niet vol wilde healen, krijg je als antwoord: "gogogo". /zucht
Vreemd, maar de instance ging verder wel vlot en soepel. Het luchtgevecht is ook geen uitdaging meer. Je kunt knoppen spammen zonder een idee te hebben, en je haalt het nog.

Na het eten even FoS heroic gedaan op dezelfde char. Heerlijk om zoveel tools te hebben op m'n Warrior, ten opzichte van m'n Druid. Ik spellreflect, interrupt de Bonecasters die de multi attack doen, silence de caster die op afstand blijft staan en stun de irritante mob die achter me kruipt. Dat allemaal tegenover een Bash stun op lange cooldown.
Op de Devour of Souls die DEVOUR YOU WHOOOOOOOLE!!1 schreeuwt (geniaal! :D) gingen er 2 dps dood. Ik had schuld bij 1 van die 2 (ghehehehe) waar ik de 14k attack spellreflect tijdens Mirrored Soul. Tsja, ik vind het leuk om te proberen dat er geen van die attacks mij raakt in het hele gevecht. Is me nog niet gelukt, doordat er altijd wel één keer is, dat Shield Bash en Spellreflect op cooldown zijn.

M'n vriendin is bloempjesplukker en drankjesbrouwer op d'r Paladin, en wilde master worden in het laatste. Daarvoor moet je 10 Essence of Infinity voor hebben (ja, ik weet dat je transmute master kan worden en dan voor goud kan switchen) die in Black Morass droppen, in The Caverns of Time. Ik log m'n Druid om haar daar even te boosten, maar daarvoor moesten we ook eerst Old Hillsbrad doen. En daarvoor eerst die saaaaaaaaaaaaaaaie quest, waar je rondgeleid wordt door zo'n Keeper of Time. Dat moest m'n vriendin dus doen. 10 Minuten en 20x gapen later was ze klaar. We gingen naar binnen... hoopten we. Zij wel, ik niet. Ik had de quest nog nooit gedaan op m'n Druid... noooooooo!! Dus ik moest die saaaaaaaaaaaaaaaie quest zelf ook doen! /wrist
Anyway, uiteindelijk konden we beginnen en was het dan ook snel gepiept. Old Hillsbrad normale mode is natuurlijk masspull + swipefest, en Black Morass is niet veel anders. Ze heeft in onze eerste run 5 van die Essences kunnen looten, en we zullen nog een keer een 2e run moeten doen.

Verder nog even 41 Cobalt Ore wezen minen, om de volledige Cobalt tankset voor level 70 te kunnen laten maken voor m'n Paladin. Dan kan die tenminste instant group krijgen, ook al ben ik niet van plan om ook deze char helemaal als tank te gaan gearen op level 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Kapoen schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:09:
[...]

Misschien is dual spec een optie voor jou? Vanaf level 40 is dat beschikbaar.

Verder krijg je als shadow priest nog een mana restore ability met Vampiric Touch, maar ik heb geen idee of die al beschikbaar is op level 49. Verder krijg je later ook nog die shadowfiend pet, en die heeft ook een restore mana ability.

*edit* Vampiric Touch is ten vroegste beschikbaar op level 50 als ik de talent calculator juist bekijk op wowhead.com
Ja ik zat daar ook al over na te denken, misschien toch die 1000g maar lappen ;)
Vampiric Touch is vanaf level 55 dacht ik dus kijk daar al met smart naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Miles Teg schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:10:
/me blij is dat de meeste hunters van weleer blijkbaar death knight gerolled hebben. :+

Rogues zie ik nog wel regelmatig, hunters lijken nu echt uitstervend ras te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Miles Teg schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:10:

Gelukkig.. meestal ben ik ook de enige Rogue in onze Raids (Guild en Pug's). Hooguit een 2e en meestal valt die een stuk onder me met DPS, wat hem alsnog waardeloos maakt :P

Hunters zie ik geregeld nog, maar goede zijn er maar weinig.. dus degene die echt snappen wat alle skills doen. Netjes MD, Traps, Kiten, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:37
RichardvdD schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:51:
Zo heb ik ook m'n DK begonnen, maar ik heb nog maar een keer gehoord dat ik een noob was. Dat was op de woensdag dat 3.3 live ging en we voor het eerst in HoR stonden. Na een wipe kon ik de weg terug niet snel genoeg vinden. Ik kreeg gelijk naar m'n kop geslingerd dat ik een retard was en dat ze aan m'n manier van spelen konden zien dat ik een Ebayer was. Tuurlijk joh, maar ondertussen wel dps toppen en tactics kennen en uit moeten leggen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een dagboekje :)

gisteren niet zoveel gedaan,voornamelijk bezig geweest met officer meetings weer over de nieuwe wending die onze guild gaat nemen alle voorbereidingen zijn inmiddels in een ver gevorderd stadium en na dit weekend gaan we de veranderingen invoeren,ook de Alliantie met een raidguild is al zo goed als rond,het is <All nuke Skull> geworden die opgericht(en nog steeds in handen is) door ex-guildie's van ons

aankomend weekend viert onze guild het 3 jarig bestaan op de Anachronos server en gelijk ook maar het 4 jarig bestaan totaal :P de nieuwe richting die we opgaan is dat van een Social/LvLing/PvP guild omdat vooral het LvL en PvP gedeelte niet of nauwelijks vertegenwordigd is op onze server..

plannen zijn om met zeer grote regelmaat volledige premade's te organiseren in de Battlegrounds (ab,wsg,eye,sota) en premade groepen(5man) voor Av & isle of conq.
daarnaast gaan we ook regelmatig world pvp events organiseren waarbij we kleine horde nederzettingen in northrend,azeroth &outlands gaan aanvallen en maandelijks een major city meepakken..
ook gaan we de arena in met de guild in het begin voornamelijk in de 2vs2 & 3vs3 brackets :)

voor het lvling gedeelde zullen we het lvlen in battlegrounds aanmoedigen en de nieuwe spelers gaan ondersteunen met handige informatie en het beantwoorden van vragen natuurlijk..

voor de guildies die het pvp gedeelte niet echt gaan trekken en liever pve raids doen hebben we die alliantie gesloten en lvlende spelers die uiteindelijk graag gaan raiden kunnen daar ook terecht..

worden leuke/spannende tijden ,kijk dr echt naar uit,ben nu voornamelijk druk met het bedenken van originele recruiting's macro's haha

ooow gister ook weer een poginkje ZG gedaan voor de swift zulian tiger,hij was ineens gereset haha nu weer tot vrijdag 02.55 uur wachten voor ik dr weer in kan,helaas geen drop nog maar ik hou vol ..tot cataclysm :D

ook al druk onderweg naar de 100.000 honor kills :D zit nu op een paar kills na bijna op 70.000 :)

zit ook al bijna weer op de honor cap en ben druk met het sparen van stone keeper's shards en wintergrasp medals zodat ik een soort van reserve honor heb in de form van wintergrasp recommendations (ala 2k honor /stuk) als ik op de cap zit lever ik de weekly quests ook niet in want die zijn ook weer wat honor per stuk waard en het zou zonde zijn om honor weg te gooien :D

ben na 3 maandjes druk aan pve bezig geweest te zijn weer helemaal terug,was echt enorm leuk om een pve healer te gearen en zoveel nieuws te hebben gezien maar ben nu weer thuis,met mn retri specc :D
SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:16:
[...]

Rogues zie ik nog wel regelmatig, hunters lijken nu echt uitstervend ras te worden :+
huh? hoe kan dat nou?wie wil er nou niet een class spelen waarbij je alle wapens kan needen?! :P 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:45:
[...]

Heel veel pech, al moet ik zeggen dat HoR HC hard werken is voor een tank, daar heb je niet altijd zin an...
Ook een ding dat wanneer je als min of meer undergeared tank random kiest kan je nog in een HOR komen ondanks dat je daar zelf niet helemaal achter kan staan ivm met gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Gewoon niet opnieuw de queue in gaan en gewoon in de instance blijven staan. Of totdat je 15 minuten dungeon cooldown weg is, of totdat de rest vertrokken is. Degene die als laatste overblijft krijgt geen Deserter debuff er nog eens extra bij.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:16:
[...]

vind het eerder opvallend dat sinds de random dungeon crap er steeds minder tanks zijn, of ligt het aan mij
rogues zie je idd een heel stuk minder, maar hunters heb ik het idee dat sinds wotlk er mee zijn... kan aan mij liggen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom speel ik ook geen dk meer met pve :P ik speel eigenlijk nog alleen maar pvp. Omdat de mate van gezeik minder is. Echter heb ik wel een zware lacking aan damage. Ik zit nog met een blue bijltje

Zie armory linkje http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Trollbane&cn=Saikwa

Ik ben momenteel bezig met het sparen van een full pvp setje gladiator. ik moet 2 pieces en daarna heeeeel snel me trinkets aanpassen ivm die spellpower bevatten. Whoops! account ooit gekreven van een vriend met lvl 70tigers en toen gelijk met een dk aan de slag gegaan zonder al te veel voorkennis :P alles word nog gegemmed btw!

maargoed, mijn probleem tijdens battlegrounds. sta ik meestal rond de 5e a 6e plek van de alliance. en kom ik niet meer dan 2 killing blows xp D de rotations die ik gebruik heb ik van internet (enkele macro`s)

Maar ik vraag me af of jullie nog wat meer goeie dps unholy macro`s voor me hebben. want de macro`s maken geen gebruik van o.a ice chains en gorgoly en volgens mij is het testen met skanda op een test dummie niet representief voor pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RaseriaN schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:16:
Hunters zie ik geregeld nog, maar goede zijn er maar weinig.. dus degene die echt snappen wat alle skills doen. Netjes MD, Traps, Kiten, etc. :)
Alle 'tricks' van hunters zijn amper meer nodig, heroics al helemaaaaal niet meer. flame trap is nutteloos, ice trap breekt nagenoeg altijd, snaketrap is grappig, enkel die icepatch trap is hier en daar nog handig. Die blauwe maandag dat je moet kiten (naxx, toc en mischien ICC 1x?) kan in principe door genoeg andere classes gedaan worden, voelt echt als een 'jack of all, master of none'.

Pet is enkel nog een buff-ding en irritatie voor de healers, qua dps voegt het amper meer toe (enkel handig als guider voor de melee aan welke kant je van de boss moet staan :P).

Hoop echt dat ze in cataclysm hele hunter flink op de schop gooien en er weer wat nuttigs van maken.
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:25:
vind het eerder opvallend dat sinds de random dungeon crap er steeds minder tanks zijn, of ligt het aan mij
rogues zie je idd een heel stuk minder, maar hunters heb ik het idee dat sinds wotlk er mee zijn... kan aan mij liggen natuurlijk
Niet echt raar, een 'nieuwe' tank met een krappe 28-29k wordt uitgelachen en heeft een onmogelijke taak agro te houden op mobs (245+ locks anyone?). Iedereen pakt dan een dps spec en via die weg pikken ze de triumph gear op. Wij hadden een feral tank met de onmogelijke taak om met een 200-232 gear agro te houden op 245+ gegearde dps. Ach ja, als healer zie je je party dan als 4 tanks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Geen QQ post, maar ik vind de rogue klasse in WotLK redelijk oppervlakkig spelen tov het BC tijdperk.
Het lagere nut voor CC, toevoeging van FoK (spam), quasi geen nut voor lockpicking/pickpocketing maken de klasse voor mij minder aangenaam om te spelen. Ik ben best tevreden over mijn dps als rogue, daar niet van, maar ik vind de klasse gewoon saai om te spelen (ik praat over PvE).

*edit* wat SinergyX zegt over hunters sluit een beetje aan bij wat ik wil zeggen over de rogue klasse :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 20-01-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]

Speel zelf ook al lange tijd een DK en behoor zeker tot de zeldzame 10% (waarmee ik absoluut niet beweer de beste te zijn overigens ;)). En toch doe ik voor de volle 100% mee met de vooroordelen en erger me er ook absoluut niet aan. Voor mij is het gewoon simpel: 90% van de DKs is ook echt slecht. Overigens geldt dat ook vaak voor Hunters en -in iets mindere mate- Rogues. Zie gevoelsmatig van deze 3 classes gewoon verreweg de meeste failboats als het aankomt op gebruik maken van je skills, rotatie en correcte gearchoices maken (om over loot maar niet te spreken). Ik ben niet eens een nazi op dit gebied (hooguit voor mezelf, haal graag het beste uit mezelf) maar er is toch echts iets verkeerd aan Rogues die nooit Tricks gebruiken of verkeerde poisons hebben (*sarcasm*ja jongens, Slowing is echt de beste DPS poison */sarcasm*). Kan de beste overkomen, maar het is meestal een opstapelingen aan domme fouten. Waar ik vaak van op kijk bij b.v. DKs, zijn de figuren die niet snappen dat ze kunnen interrupten of het gewoon niet willen. Tuurlijk, laat de arms warrior interrupten, dat is vast slimmer dan een DK die het ff doet... |:(

Maar goed, mijn definitie van een slechte speler kent ook meerdere kanten. Zo heb je de welbekende "DPSers" die in PvP gear rondlopen tijdens raids, de PvE "DPSers" met hun geweldige 2K DPS (alleen jammer dat ze al full T9 hebben incl goede wapens), maar ook de meter geile DPSers die nooit hebben gehoord van opletten/teamwork. Met name de laatste groep erger ik me kapot aan als ze weer eens na 30s dood gaan en trots zijn op de meters (uiteraard niet dmg done meters, waar ze steevast onderaan staan) terwijl je ze maar niet aan het verstand kunt brengen dat Legion Flames =/= Toasty Fire (ja, de Hodir buff ja). Zijn overigens meestal ook de personen die door dat soort geintjes de overige DPSers om zeep helpen en totaal onbetrouwbaar zijn. Elke taak die hun DPS ook maar enigzins negatief beïnvloedt weigeren ze meestal uit te voeren (of lijken ze expres te verkloten). Hoe vaak ik mensen wel niet door ruiten heb kunnen gooien bij b.v. Ignis omdat ze moeilijk deden als ze Brittle Duty hadden. Of de figuren die in een ToGC (de heroic ja) nooit helpen met snobolds (waar je nog net mee weg zou kunnen komen in de normal). Nou ja, ik ben vast niet de enige die ze tegenkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Carthrax schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:01:
Kan kloppen, de enige mana regen die priest heeft is spirit tap,
en die activeer alleen als jij (SP) de killing blow doet.
Probeer eens dat je hunter vriend rond 10% alvast naar de volgende mob gaat of beter wordt.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ben ook met een DK bezig. Op 68 deed ik 800dps maar nu op 70 eigenlijk nog steeds :x. Wotlk loot heb ik namelijk nog niet veel kunnen bemachtigen. Alleen een blauw wapen en een trinket. Verder tig shoulders en chestpieces die ik niet kan gebruiken omdat ik daarvoor heirloom items heb. Pants heb ik nog uit BC met 3 dikke str gems, dus daar is ook niet snel een beter alternatief voor. Tot nu toe deed ik quests die ik toevallig tegenkwam maar dat werkt dus niet. Moet toch wat gerichter gaan zoeken naar items.
Af en toe doe ik een dungeon maar ik heb niet veel rest bonus, dus questen lijkt me beter.

Anyway, ik ben nu hybrid Blood/unholy en dat bevalt me wel. Lekker met die ghoul op stap. Kan niet wachten op blood strike :). Heb ook blood frost geprobeerd maar mijn DPS was 2x zo laag, dus ja, blijkbaar snapte ik dat niet.

Ik zat laatst met een prot warrior in een dungeon en die gozer deed net zoveel damage als mij! Dat vond ik toch wel knap. Gear was ook niet heel bijzonder. Blijkbaar doet devastate en shockwave behoorlijk veel damage op dat level. Helaas merk ik daar niks meer van op level 80 met mijn eigen warrior :'(

Kheb ook nog een rogue, shaman, hunter rond level 70, maar twijfel nog steeds met welke ik verder ga. Combat rogue lijkt te veel op druid cat en de dps wordt generft(?). Enhancement shaman is gigantisch face rollerig. Casten vind ik ook niet leuk en 1 pot nat imho (ik heb al een mage). Beast master hunter, tja, ik vlieg door mijn mana heen, want ik heb geen items met int uit BC, want dat was toen niet nodig.
Waarschijnlijk ga ik het dus toch proberen met m'n hunter. Heb de heirloom items al vanaf m'n shaman naar m'n hunter gestuurd. Vraag me alleen af of beastmaster nog steeds het beste is voor levelen. De damage is namelijk behoorlijk laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Over slechte spelers gesproken zijn het zeker niet alleen DK's die echt bagger spelen, ik doe vele heroics op vele chars maar de mensen die je af-en-toe tegenkomt.

Gister ook weer zo'n geval, doordat de servers niet te verbinden waren begon ik laat aan m'n dailys. nou zijn m'n alts ook niet het best gegeared en vroeg ik aan m'n broertje of hij even m'n 2de account wou loggen om daarop te tanken en mijn dps alt te kiten.

Kwamen in een groep terecht met een redelijke healer maar de DPS damn echt zoo slecht. Ik zelf kan het me niet voorstellen dat iemand op level 80 in nexus heroic er maar 300-600 dps uit kan pompen. als je dat char al hebt moeten levelen naar 80 en een beetje gear verzameld hebt (groene/blauwe ilvl 187/200) moet je toch al makkelijke 1500dps eruit kunnen halen, sommige classes facerollen zelfs naar 2k toe. maar gister dus ook weer zo 1 met 250! dps overall.

dus m'n broertje (de tank) zegt "step it up DPS" en als enige antwoord krijgt hij, "but I dinged 80 yesterday"

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:29:
Echter heb ik wel een zware lacking aan damage. Ik zit nog met een blue bijltje

Ik ben momenteel bezig met het sparen van een full pvp setje gladiator. ik moet 2 pieces en daarna heeeeel snel me trinkets aanpassen ivm die spellpower bevatten.

maargoed, mijn probleem tijdens battlegrounds. sta ik meestal rond de 5e a 6e plek van de alliance. en kom ik niet meer dan 2 killing blows xp D de rotations die ik gebruik heb ik van internet (enkele macro`s)

Maar ik vraag me af of jullie nog wat meer goeie dps unholy macro`s voor me hebben. want de macro`s maken geen gebruik van o.a ice chains en gorgoly en volgens mij is het testen met skanda op een test dummie niet representief voor pvp?
hey Spunker!

nieuw bijltje is tegenwordig zo gescoord je kan bijv die edge of ruin uit Toc5hc halen of die Tyranical beheader die Tyrannus dropped in de pit of saron (hc)

ja trinkets met spellpwr hebbie niet veel aan,beter om er eentje te scoren waar wat resillence op zit gecombineerd met wat melee stats ;) je kan een leuke starters trinkets halen bij de wintergrasp vendor (anvil of titans & platinum discs of battle) die zijn lekker cheap en dus doet het upgraden niet zo pijn ;)

leuke DK macro's voor pvp zijn zo gevonden kijk maar eens op google,op wowwiki staan er ook een paar leuke zo uit mn hoofd..voor de rest ff googlen en je hebt zo 10 handige pagina's vol met macro's

over het testen of iets echt werkt in pvp kun je het het beste in pvp zelf uitproberen,ga gewoon een av in en leef je uit,nadeel van dummy's is dat ze niet terug slaan,constant in beweging zijn,op jouw bewegingen/aanvallen aticiperen en geen resillence hebben :P het uittesten in de praktijk werkt meestal het beste..

ikzellf gebruik maar 1 macro in pvp op mn pally in bg's & world pvp en dat is dat als ik op mn mount stap mn crusader aura aan gaan en als ik dismount mn retri aura :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Laatst online: 09-07-2012
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:29:
Daarom speel ik ook geen dk meer met pve :P ik speel eigenlijk nog alleen maar pvp. Omdat de mate van gezeik minder is. Echter heb ik wel een zware lacking aan damage. Ik zit nog met een blue bijltje

Zie armory linkje http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Trollbane&cn=Saikwa

Ik ben momenteel bezig met het sparen van een full pvp setje gladiator. ik moet 2 pieces en daarna heeeeel snel me trinkets aanpassen ivm die spellpower bevatten. Whoops! account ooit gekreven van een vriend met lvl 70tigers en toen gelijk met een dk aan de slag gegaan zonder al te veel voorkennis :P alles word nog gegemmed btw!

Een paar opmerkingen hierbij.
1) Test dummies and DK's gaan niet samen. Veel abilities werken er niet goed op aangezien sommige maar 1 damage done op een dummie. (Zeker unholy dus niet)
2) Unholy is jammer genoeg de hoogste dps spec voor een dk met een rotatie in plaats van een prioriteit. (Al de andere dk specs hebben prio systeem)
De rotatie is well best lang om in een macro te gaan proppen. Twee macro's zou werken met de rotatie (als ik mij goed herrineer) PS-IT-BS-BS-SC-DC-HOW-DC-SC-DC-SC (DC) (Laaste deathcoil is alleen mogelijk elke 2 rotaties)
Dit zou werken op patchwerk-like bazen, maar op geen andere baas door de manier waarop adds moeten dps-ed worden of dps moet stoppen op momenten. Je kan je eigen cooldowns niet bepalen (je kan niet midden in je macro gargoyle poppen),etc...
Waarschijnlijk zal je dps maar heel weinig boven een faceroller uitkomen.
3) In PVP zijn dps macro's nog slechter door desease cleansing en target switching.
4) Er bestaat geen pvp macro dat je target zal chainen en je gargoyle zal poppen op de correcte momenten. Er zijn alleen macro's waar je bijv je focus zal silencen in plaats van je target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:41:
Geen QQ post, maar ik vind de rogue klasse in WotLK redelijk oppervlakkig spelen tov het BC tijdperk.
Het lagere nut voor CC, toevoeging van FoK (spam), quasi geen nut voor lockpicking/pickpocketing maken de klasse voor mij minder aangenaam om te spelen. Ik ben best tevreden over mijn dps als rogue, daar niet van, maar ik vind de klasse gewoon saai om te spelen (ik praat over PvE).

*edit* wat SinergyX zegt over hunters sluit een beetje aan bij wat ik wil zeggen over de rogue klasse :)
Verschil met een rogue, die kunnen nog flinke damage doen met een 3 button bash systeem, hunter moet toch flink aan de bak om te bij te houden, daarnaast is gear iets beter beschikbaar (en tier bonus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:13:
Dagbog,

Gisteren even 'snel' de daily random heroic gedaan op m'n Warrior.
Shit, als ik dit verhaal lees krijg gewoon zin om nu te gaan spelen. Zit er voorlopig niet in, klussen, afspraken etc. ;(
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:19:
aankomend weekend viert onze guild het 3 jarig bestaan op de Anachronos server en gelijk ook maar het 4 jarig bestaan totaal :P de nieuwe richting die we opgaan is dat van een Social/LvLing/PvP guild omdat vooral het LvL en PvP gedeelte niet of nauwelijks vertegenwordigd is op onze server..
Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal als guidleader! *O*
daarnaast gaan we ook regelmatig world pvp events organiseren waarbij we kleine horde nederzettingen in northrend,azeroth &outlands gaan aanvallen en maandelijks een major city meepakken..
Dat lijkt me zo vet. Ik ben nog niet meegewezen op een pvp tochtje. Mijn level is er ook nog te laag voor. Ik was laatst voor het eerst getuige van een gevecht door de horde tegen de aartsbisschop boss in stormwind. Wat een georganiseerde zooi. Maar als je dat voor het eerst meemaakt is toch wel vet.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:54:
[...]

Verschil met een rogue, die kunnen nog flinke damage doen met een 3 button bash systeem, hunter moet toch flink aan de bak om te bij te houden, daarnaast is gear iets beter beschikbaar (en tier bonus).
Neemt niet weg dat zowel rogues als hunters hun traditionele niche minder moeten invullen (namelijk CC). Tuurlijk kan ik lekker dps-en met mijn rogue, maar het voelt bijna hetzelfde aan als mijn warrior (minus de mobiliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als iedereen behalve jijzelf de groep verlaat vervalt je debuff. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

[rant]

Vind je het raar dat er steeds minder tanks zijn? Als tank moet je de hele instance door continu bezig zijn. Als je als tank net iets te langzaam pullt, volgens de dps meestal, ben je traag. Als tank ben je ook degene die gezeik over je heen krijgt wanneer er een dps dood gaat omdat je geen aggro kan (WIL ??) houden wanneer ze na 1 devastate/mangle/whatever helemaal los gaan.

Als tank kan je dus niet slacken. Als dps kan je met 3x1500dps de instance ook nog clearen, daar hoef je vaak niet veel voor te doen. Als healer heb je het vaak helemaal makkelijk, gewoon wat hots op de tank en als de dps toevallig een keer aggro krijgt een kleine heal daarop.

DAT is de reden dat er minder tanks zijn. Iedereen wil het ez-mode tot de max. Als tank ben je vaak de enige in de groep die aan het werk is. Daar staat tegenover dat je vrijwel direct een groep kan joinen maar dan nog is dat geen reden voor de rest om de kantjes er vanaf te (kunnen) lopen.

Zo ook gisteren. Patchwerk must die ... leuk, ff van Dalaran vliegen naar Naxxramas. Kom ik daar (als tank), ben ik wederom als eerste en enige daar. De rest van de groep was alleen maar aan het zeiken over een summon! Dat terwijl ze gewoon in Dalaran waren en net zo goed die 1 minuut konden vliegen. Dat soort luie ^$)#)# ben ik echt spuugzat en van mij zullen ze dan ook echt geen summon meer krijgen. Als zij geen moeite doen, dan ik ook niet.

Culling of Stratholme. Ren naar binnen, sta bij Chromie mn item te pakken voor de crates, alle andere 4 rennen me straal voorbij. Nou stik dan ook maar, dan doe ik ook niks en loop naar buiten om mounted richting Stratholme te rennen. Vraagt er eentje waarom niemand de crates opent .... Nou omdat JIJ er ook te lui voor blijkt te zijn dus.

HoR HC doe ik niet meer op mn tank, teveel gedoe en vaak zie ik vantevoren al aan de gearscore (ja die shit addon is ook op Outland niet meer weg te denken helaas) of het een wipe word voor de eerste boss.

Anyway ... wellicht is het weer eens tijd om er een paar maanden tussenuit te knijpen om met Cataclysm weer eens een kijkje te komen nemen. Vooralsnog ben ik WoW wel even goed beu met het gewhine van teveel mensen die alles te makkelijk willen hebben en het nog krijgen ook.

Ik zie het nog gebeuren dat je in plaats van 3x5 potions op level 80, je bij het halen van level 85 een complete PvP en PvE T12 set krijgt toegemaild, inclusief gems en enchants, zoals je die bij de PTR default in je bags krijgt.

[/rant]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:49:
[...]

ikzellf gebruik maar 1 macro in pvp op mn pally in bg's & world pvp en dat is dat als ik op mn mount stap mn crusader aura aan gaan en als ik dismount mn retri aura :P
Hmm die heb ik ook nog nodig :D
Maar die staat vast wel ergens online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:44:
Maar goed, mijn definitie van een slechte speler kent ook meerdere kanten. Zo heb je de welbekende "DPSers" die in PvP gear rondlopen tijdens raids,
en niet te vergeten de PvE-Gegearde mensen die in AV en WG rondhuppelen ;)
zolang ze bij de andere factie zitten vind ik het niet zo heel erg,doet me een beetje denken aan het tijdperk voordat resillence was uitgevonden..lekker clothies one-shotten :P

maar als je dan een grote groep pve-gegearde mensen voorwaards blind de gehaktmolen in ziet rennen omdat ze graag voa willen doen zakt me de moed toch een beetje in de schoenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo herkenbaar :X

Moet ik zeggen dat met beetje tank ik als healer ook easy mode heb, maar heb ik de mana ga ik ook meespammen voor wat dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Vind je het raar dat er steeds minder tanks zijn? Als tank moet je de hele instance door continu bezig zijn. Als je als tank net iets te langzaam pullt, volgens de dps meestal, ben je traag. Als tank ben je ook degene die gezeik over je heen krijgt wanneer er een dps dood gaat omdat je geen aggro kan (WIL ??) houden wanneer ze na 1 devastate/mangle/whatever helemaal los gaan.
TRUE !!
Als tank kan je dus niet slacken. Als dps kan je met 3x1500dps de instance ook nog clearen, daar hoef je vaak niet veel voor te doen. Als healer heb je het vaak helemaal makkelijk, gewoon wat hots op de tank en als de dps toevallig een keer aggro krijgt een kleine heal daarop.
Vergeet ook niet dat sommige DPS gewoon botweg vergeet zowiezo iets te doen, maar gewoon achter het groepje aan lopen en autoshotten als ze al de moeite nemen om 'iets' te targetten.
Zo ook gisteren. Patchwerk must die ... leuk, ff van Dalaran vliegen naar Naxxramas. Kom ik daar (als tank), ben ik wederom als eerste en enige daar. De rest van de groep was alleen maar aan het zeiken over een summon! Dat terwijl ze gewoon in Dalaran waren en net zo goed die 1 minuut konden vliegen. Dat soort luie ^$)#)# ben ik echt spuugzat en van mij zullen ze dan ook echt geen summon meer krijgen. Als zij geen moeite doen, dan ik ook niet.
God dit ook zo waar..
Culling of Stratholme. Ren naar binnen, sta bij Chromie mn item te pakken voor de crates, alle andere 4 rennen me straal voorbij. Nou stik dan ook maar, dan doe ik ook niks en loop naar buiten om mounted richting Stratholme te rennen. Vraagt er eentje waarom niemand de crates opent .... Nou omdat JIJ er ook te lui voor blijkt te zijn dus.
Ik had dit gisteren ook op 1 van m'n chars, toevallig ook een tank. alle 4 de dps rent zo voorbij, ik pak nog de wand op, en doe 3 vd 5 boxen. ondertussen stond de dps en healer al te zeuren bij de ingang waarom het zo lang duurde. Dus ik ben daarheen gelopen en heb gezegt.. nu mag iemand anders de laatste 2 boxen doen :P
HoR HC doe ik niet meer op mn tank, teveel gedoe en vaak zie ik vantevoren al aan de gearscore (ja die shit addon is ook op Outland niet meer weg te denken helaas) of het een wipe word voor de eerste boss.
Alleen met guild..

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:01:
[...]

[rant]

DAT is de reden dat er minder tanks zijn. Iedereen wil het ez-mode tot de max. Als tank ben je vaak de enige in de groep die aan het werk is. Daar staat tegenover dat je vrijwel direct een groep kan joinen maar dan nog is dat geen reden voor de rest om de kantjes er vanaf te (kunnen) lopen.

[/rant]
De healers en Tanks hebben het m.i. altijd het zwaarste (gehad). Dat is dan wel weer de reden dat ik juist die classes graag speel. Ik heb dan namelijk wel een 50% invloed (of in die ricthing) op wat ofwel de uitkomst is van een run of de snelheid van een run. Dingen waar ik me meestal enorm aan erger als ik zelf niet een van die rollen vervul. Daarnaast de reden dat dungeon finder alle tanks en healers binnen 2 minuten in een kant en klare dungeon gooit, is denk ik een reden dat juist veel mensen nu ook een healer of tank willen spelen. ie invloed zie je alleen nu nog niet terug bij mensen die geen alt op lvl 80 hebben.
SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:31:
[...]

Hoop echt dat ze in cataclysm hele hunter flink op de schop gooien en er weer wat nuttigs van maken.

[...]
Als ik blizzcon mag geloven, gaat dat dus inderdaad gebeuren. Focus ipv mana en terug naar de oude situatie waar agility op gear verkozen wordt. (AP vervalt namelijk) Ik vond dat toen ook al een stomme keuze van Blizz om het kiezen van 'gear' 'aantrekkelijker' te maken door zowel AP als Agility op gear te doen. Nu zie je door de stats-bomen het bos niet meer. Vandaar dat ze weer kiezen naar back to basics. (geen AP meer geen Armour Penetration en geen Spell Power).

Alles draait om de eenvoud! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:12:
[...]
Daarnaast de reden dat dungeon finder alle tanks en healers binnen 2 minuten in een kant en klare dungeon gooit, is denk ik een reden dat juist veel mensen nu ook een healer of tank willen spelen. ie invloed zie je alleen nu nog niet terug bij mensen die geen alt op lvl 80 hebben.
Ik zou niet graag in een groep zitten met een healer/tank die het alleen maar doet voor insta dungeons. Tanken/healen doe je omdat je het graag doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:14:
[...]

Ik zou niet graag in een groep zitten met een healer/tank die het alleen maar doet voor insta dungeons. Tanken/healen doe je omdat je het graag doet.
Uiteraard, maar dit kan wel mensen over de drempel trekken, die van hun healer/tank niet hun main willen maken. Toch een mooie bijkomstigheid als je je char snel kunt gearen. Aan de andere kant interesseert het mij niet zoveel met welke insteek mensen die dungeons runnen, als ze maar goed hun taak vervullen! ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak

True. Als iemand zeikt om een summon terwijl niemand er is, of hij zelf net zo goed had kunnen vliegen, verdient hij gelijk een kick, of leave ik. Als het aan het begin van de raid als zo moeilijk is om moeite te doen, dan wíl ik niet eens een raid doen met dat soort lui.

CoS ook inderdaad, iedereen rent er maar keihard voorbij en gaat vervolgens in de stad staan wachten, waar ze vervolgens 10 keer zeuren om een blessing of kings, terwijl het gevecht pas over 5 minuten begint (ik wacht altijd tot het eind en zeg ze dat ook). Maar ze blijven maar doorjanken als blinde kippen BoK pls, BoK pls, BoK pls! Bekijk het dan maar, ik heb graag 15 minuten een debuff, als ik maar niet met jouw hoef te spelen.

Gelukkig is er in mijn nieuwe guild ook vaak animo voor een snelle random voor de frost emblems, dus dat is ideaal :) Geen gezeur en goede spelers :)
[...]

Er zijn nu genoeg mensen die aan hun tank spec werken of als tank joinen, puur voor instant join. Is wel te begrijpen, waarom 20 minuten wachten als het ook in een halve seconde kan? :+

[ Voor 12% gewijzigd door Divak op 20-01-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

khrin schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:53:
[...]
Een paar opmerkingen hierbij.
2) Unholy is jammer genoeg de hoogste dps spec voor een dk met een rotatie in plaats van een prioriteit. (Al de andere dk specs hebben prio systeem)
De rotatie is well best lang om in een macro te gaan proppen. Twee macro's zou werken met de rotatie (als ik mij goed herrineer) PS-IT-BS-BS-SC-DC-HOW-DC-SC-DC-SC (DC) (Laaste deathcoil is alleen mogelijk elke 2 rotaties)
Dit zou werken op patchwerk-like bazen, maar op geen andere baas door de manier waarop adds moeten dps-ed worden of dps moet stoppen op momenten. Je kan je eigen cooldowns niet bepalen (je kan niet midden in je macro gargoyle poppen),etc...
Waarschijnlijk zal je dps maar heel weinig boven een faceroller uitkomen.
Blood is anders ook vaste rotatie hoor ;) Enige spec waar je echt kan spreken van een prio is Frost (ivm Killing Machine en Rime procs). Het is dan ook niet toevallig dat Unholy en Blood geen echte proc mechanics/talents hebben waar je zelf op moet reageren.

Overigens is Unholy over het algemeen de beste AoE DPS, maar weet Blood het beter te doen op single target. Het gat op single target is niet echt groot en erg afhankelijk van je gear, beheersing van de rotaties en de raidsetup. Maar goed, persoonlijke DPS zegt ook niet alles: in een caster heavy raid voeg je aardig wat toe als Unholy DK. Mijn GL is erg blij toen ik aangaf te gaan switchen naar Unholy DPS (alweer enige tijd geleden), hij is nl mage en vindt de +13% magic dmg op alle targets erg yummy. Uiteraard is die afweging ook alleen maar interessent als je daadwerkelijke raid :)

Zelf hou ik er totaal niet van om rotaties in macro's te stoppen aangezien het veel te inflexibel is. Je maakt als speler juist het verschil door zelf de controle te houden over de volgorde waarin je dingen doet. Ik gebruik wel erg veel macro's, maar dat zijn allemaal [modifier] macro's. Oftewel, die zorgen er voor dat ik 1 hotbar heb waarin ik snel kan wisselen tussen verschillende abilities door b.v. Shift en Ctrl te gebruiken. Af en toe heb ik handigheidjes ingebouwd zoals op mn warrior: in Tank gear gebruik ik throwing weapons (Throw) en in DPS gear een crossbow (Shoot). Die wapens maken gebruik van andere skills (Throw en Shoot dus), dus heb ik in 1 macro een afhankelijkheid ingebouwd: als ik een throwing weapon equip dan gebruikt de macro Throw, heb ik mn crossbow dan gebruikt hij Shoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Niet echt raar, een 'nieuwe' tank met een krappe 28-29k wordt uitgelachen en heeft een onmogelijke taak agro te houden op mobs (245+ locks anyone?). Iedereen pakt dan een dps spec en via die weg pikken ze de triumph gear op. Wij hadden een feral tank met de onmogelijke taak om met een 200-232 gear agro te houden op 245+ gegearde dps. Ach ja, als healer zie je je party dan als 4 tanks :+
Linkje naar mijn nieuwe main.
Als net gedingde Warrior tank met selfbuffed wel 27k hp kan ik nog net geen HC's doen. Op zich lukt het wel, met een whipe of 2. De meeste mensen hebben hier weinig zin in, dus ik heb nog nooit een HC gedaan waarin niemand leaved. Threat is eigenlijk geen probleem bij mij, ik heb op bosses nog nooit aggro verloren.

Wat mij opvalt is dat PoS/FoS normal makkelijker te tanken zijn dan Heroics, iets wat ik niet verwacht had. En dat ToC normal echt helemaal niet meer gedaan word, ik stond gister 30 minuten in de LFG Tool voordat ik eindelijk een groep had, in plaats van de circa 2 seconden die ik nodig heb om een random HC te joinen.

Overigens ben ik nogal aan het twijfelen wat ik met mijn Emblems of Frost ga doen. Ik kan kiezen om of over een week of 10 wat moois te hebben, of ze nu om te zetten naar Emblems of Triumph en nu al wat Tier 9 te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door TJHeuvel op 20-01-2010 11:23 ]

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Als healer moet ik soms ook nog 10 min wachten voor een dungeon als dps is de wachttijd meestal 10min.

Laatst een DK die niet voldoende aggro kon houden terwijl hij toc10 hardmode gear had.
Aangezien mijn mage toc10 hard en wat icc10 gear heeft zal hij daar geen moeite mee moeten hebben.

Single target trek ik de mob van hem af, AoE kon ik maar beter laten tank had 49k health en zoals ik al zei toc10 hard mode gear. En ja hij was in frost presence ;).

(DK is een voorbeeld zeg hierbij niet dat dk;s zuigen aangezien ik zelf een DK tank had en enorm veel plezier er mee had)

Als healer zijnde in heroics met overgeared tanks is het voor mij een sport om de dps eruit te dps'en op bosses iig de tank ;)

Hoogste gehaalde dps als Disc priest 3.5k met hero/bl :P
Shield de party, pom de tank + renew en Draenei racial en alle CD's op je zelf gebruiken + shadowfiend.
Heb meermalig op 3de plek gestaan op dps bij een boss.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik tank nog veel heroics omdat ik nog heel veel emblems nodig heb voor zowel tank als dps gear. Er is inderdaad grote kans dat er een retard in de groep zit. Meestal hebben ze meer haast dan ik, terwijl ik er toch behoorlijk vlot doorheen ga.
HoR is idd lastig. Tanken is daar ook niet normaal, dat blijft moeilijk. Als niet iedereen om het hoekje staat wordt het niks. Als ze dan doodgaan krijg ik soms de schuld, terwijl ik het werk zit te doen.
Hier moet iedereen goed spelen: Op de goede plaatst staan, goede gear hebben en natuurlijk de juiste spells spelen.

Laatst had ik er een die op rankwatch zat te zeiken. Er werden namelijk vrij vaak whispers van mijn kant naar hem gestuurd omdat hij veel spells niet op orde had.
Hij vraagt of ik daar mee wil stoppen, maar ik zeg dat hij dankbaar moet zijn en z'n ranks maar op orde moet brengen. Daarna begon hij ook nog met schelden. Even een vote kick gedaan en toedeledoki. Dat was net voor de laatste baas dus extra pijnlijk voor hem })

Vanaf nu ga ik ook sneller ingrijpen op retards. Het loopt namelijk helemaal uit de hand. Natuurlijk vind ik het niet leuk om mensen te kicken, en vroeger deed ik dat eigenlijk nooit, maar dat gezeik wordt anders steeds erger. 1x zeuren of schelden en ik geef ze direct een kick.

Wat doen jullie trouwens als iemand in de groep de Battered Hilt wil farmen en dus alle trash wil killen in PoS? Vaak zit er ook iemand bij die dat niet wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
CyCloneNL schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:19:
[...]

Als net gedingde Warrior tank met selfbuffed wel 27k hp kan ik nog net geen HC's doen. Op zich lukt het wel, met een whipe of 2. De meeste mensen hebben hier weinig zin in, dus ik heb nog nooit een HC gedaan waarin niemand leaved. Threat is eigenlijk geen probleem bij mij, ik heb op bosses nog nooit aggro verloren.
...
Overigens ben ik nogal aan het twijfelen wat ik met mijn Emblems of Frost ga doen. Ik kan kiezen om of over een week of 10 wat moois te hebben, of ze nu om te zetten naar Emblems of Triumph en nu al wat Tier 9 te krijgen.
Aan het begin van de level 80 race had geen enkele tank 27k selfbuffed, dat was pas tegen het einde van Naxxramas. Volgens mij ben je echt wel klaar om hc's te doen.

En bewaar die emblems of frost gerust voor wat moois, de triumphs stromen zo ook wel binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:58:
Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal als guidleader! *O*

[...]

Dat lijkt me zo vet. Ik ben nog niet meegewezen op een pvp tochtje. Mijn level is er ook nog te laag voor. Ik was laatst voor het eerst getuige van een gevecht door de horde tegen de aartsbisschop boss in stormwind. Wat een georganiseerde zooi. Maar als je dat voor het eerst meemaakt is toch wel vet.
dankjewel :) is allemaal zo snel gegaan en gelukkig geen last gehad van muiterij ofzo haha :P

en tja vanaf volgende week gaan we weer recruiten,dus dan komen de macro's zo nu en dan weer voorbij ;)

leuke van world pvp is dat je de wat lagere lvls ook mee kan nemen,je hebt wel een verhoogd risico op sneuvelen maar dat kan de pret niet drukken,de eerste keer (als je geen horde hebt gespeeld) dat je een major city vd horde binnenloopt vergeet je nooit meer :D
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:02:
[...]
Hmm die heb ik ook nog nodig :D
Maar die staat vast wel ergens online.
ja had hem ook gegoogled en volgens mij op www.Retpaladin.com gevonden maar weet ik niet meer zeker,wel een leuke site overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Wat mij opvalt is dat PoS/FoS normal makkelijker te tanken zijn dan Heroics, iets wat ik niet verwacht had. En dat ToC normal echt helemaal niet meer gedaan word, ik stond gister 30 minuten in de LFG Tool voordat ik eindelijk een groep had, in plaats van de circa 2 seconden die ik nodig heb om een random HC te joinen.

Frost emblems frost laten..

Je krijgt enorm veel Triumph als je maar die random optie gebruikt.
Ik was binnen een week al 4piece t9. Toevallig dan ook vrij gehad en genoeg tijd om te farmen.

Ben op 16-12-09 ofzo 80 gedinged op men priest.
Maandje later is ze zo ver.

-edit- correctie datum van 80, ff nagekeken.
23/12/2009 lvl 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Aan het begin van de level 80 race had geen enkele tank 27k selfbuffed, dat was pas tegen het einde van Naxxramas. Volgens mij ben je echt wel klaar om hc's te doen.

En bewaar die emblems of frost gerust voor wat moois, de triumphs stromen zo ook wel binnen :)
Ik ben het zeker met je eens, je hoeft echt geen [Legendary] achievement te hebben om HC's te tanken.
Helaas denken een aantal mensen daar anders over, en begrijp ik het wel enigsinds. Je wilt gewoon snel een Heroic doen, en liever niet met een tank die nog greens heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Ik wou gister nog even daily random doen om 2 Frost Emblems te krijgen. Krijgt groep met LFG tool. ToC5. Join de groep. 4 guildies van elkaar van 1 of andere server. Mjah goed, gogo...

Nu waren zij nog niet zolang 80 en dus nog vrij startergear. Mjah boeiuh. Echter loop ik rond in T9 heroic en T10, en al dat soort Fury gear.

Tank kon met geen mogelijkheid aggro houden als ik losging. Ik heb dus, m.u.v. laatste phase van Black Knight, maar gewoon autoattack gedaan ;) Vond het wel humor eigenlijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
CyCloneNL schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:30:
[...]

Ik ben het zeker met je eens, je hoeft echt geen [Legendary] achievement te hebben om HC's te tanken.
Helaas denken een aantal mensen daar anders over, en begrijp ik het wel enigsinds. Je wilt gewoon snel een Heroic doen, en liever niet met een tank die nog greens heeft :P
aah die goeie oude tijd, tanken als DK met max 26k health in heroic gear en dat was allemaal ok vroeger...
Tank met 26k is voormij alleen maar leuk ;) eindelijk eens wat te healen of als dps zijnde ergens anders op letten dan health van de mobs. Omen bijv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Alle 'tricks' van hunters zijn amper meer nodig, heroics al helemaaaaal niet meer. flame trap is nutteloos, ice trap breekt nagenoeg altijd, snaketrap is grappig, enkel die icepatch trap is hier en daar nog handig. Die blauwe maandag dat je moet kiten (naxx, toc en mischien ICC 1x?) kan in principe door genoeg andere classes gedaan worden, voelt echt als een 'jack of all, master of none'.
Valt gelukkig mee. Wij hebben een paar geweldige hunters die ik veruit meer vertrouw met moeilijke taken dan onze mages/warlocks. Spark killing bij XT hard mode? Hunters. Soaking bij twins? Hunters, lekker boeiend dat mages minder damage nemen, onze mages zijn meer bezig met "NUMBERS!!! ZOMG, I'M SECOND ON WORLD RANKINGZZZz" dan met wat de fight nodig heeft. Die laten vrolijk de raid doodgaan als dat betekent dat zij hoger op de meters uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Als net gedingde Warrior tank met selfbuffed wel 27k hp kan ik nog net geen HC's doen. Op zich lukt het wel, met een whipe of 2.
Die wipes liggen dan aan jezelf, en niet aan je gear. Heroics deed men in het begin met hooguit 24k, en healers hadden 1500 spellpower. 27k is meer dan genoeg, zeker omdat de gemiddelde healer ook al dik boven de 2000 spellpower zit. Als er nu een tank met minder dan 30k binnenkomt begint het gejank al van de dps. Vervolgens heeft diezelfde tank aan mijn earth shield en een simpele HoT al genoeg healing voor de hele instance, en staat hij boven de dps in damage done..

Dus wie heeft er nou het recht om te zeuren? |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Divak op 20-01-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Eerlijk gezegd vind ik het wel een uitdaging om te tanken in HC's. Healers zijn meestal wel goed, dps doorgaans om te huilen. Maar ik vind het gewoon leuk om toch nog alles recht te breien als een dps loopt te pullen. Haal ook wel 3k dps als dk frost tank in T9.5 gear en sta doorgaans ook wel bovenaan dps lijst.

Des te leuker ook als je iemand ziet die top-geared is en goed kan spelen, hadden laast een bijna whipe op die ijs-tunnel in Pos. Alleen rogue blijft over met ongeveer 8 adds, die gast haalt alles uit de kast en maakt alles dood in z'n eentje, hij was wel vet in 25m togc gear, maar die gast wist wat hij deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
De healers en Tanks hebben het m.i. altijd het zwaarste (gehad). Dat is dan wel weer de reden dat ik juist die classes graag speel. Ik heb dan namelijk wel een 50% invloed (of in die ricthing) op wat ofwel de uitkomst is van een run of de snelheid van een run. Dingen waar ik me meestal enorm aan erger als ik zelf niet een van die rollen vervul. Daarnaast de reden dat dungeon finder alle tanks en healers binnen 2 minuten in een kant en klare dungeon gooit, is denk ik een reden dat juist veel mensen nu ook een healer of tank willen spelen. ie invloed zie je alleen nu nog niet terug bij mensen die geen alt op lvl 80 hebben.
Ik moet zeggen dat een healer het in een heroic nou ook niet echt lastig hebt 9vd10x op m'n priest is de instance meestal, shield op tank, renew op tank beide vernieuwen als ze eraf vallen. en dan hier en daar af-en-toe nog eens een lesser/greater/flash heal. De healers die met mij mee lopen hoeven vaak ook niet meer als dit te doen (of gelijksoortig voor whatever hun klasse is)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Derr_Hans schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:23:
Als healer zijnde in heroics met overgeared tanks is het voor mij een sport om de dps eruit te dps'en op bosses iig de tank ;)
Haha, dat had ik gister ook. De tank was nog niet eens zo zeer overgeared, maar zat gewoon lekker in de gear en kreeg niet meer damage dan wat een riptide en earth shield aankonden. De dps was triest, alhoewel, dat is ook wel weer heel hard gezegd. Ook maar mee gaan dpsen. Bosses als 3e geeindigd dus dat was niet slecht ^^ Jammer dat je op loken zonder weglopen toch nog wel even iedereen bij moet healen zodat je weer dps mist, maar dan nog met een 2.5 eindigen vind ik best humor ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:54:
[...]

Nou, ik zat met m'n hunter afgelopen weekend bij een korte rep-run in ICC10 als enige boven de 5k dps (5200-5300 om preciezer te zijn). De andere dps-ers zaten net onder de 4k.

Al vraag ik me altijd af, of dat een beetje okay dps is met de gear die ik heb. Linkje, mocht iemand interesse hebben te inspecten en op- of aanmerking hebben.
Andere dps, die dus net geen 4k haalde: Linkje

Hoewel ik in instances altijd rond loop met Survival-spec en de ilvl232 crossbow. Maar bij de dailies loop ik net zo lief met een bow, het oog wil ook wat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:39:
[...]

Valt gelukkig mee. Wij hebben een paar geweldige hunters die ik veruit meer vertrouw met moeilijke taken dan onze mages/warlocks. Spark killing bij XT hard mode? Hunters. Soaking bij twins? Hunters, lekker boeiend dat mages minder damage nemen, onze mages zijn meer bezig met "NUMBERS!!! ZOMG, I'M SECOND ON WORLD RANKINGZZZz" dan met wat de fight nodig heeft. Die laten vrolijk de raid doodgaan als dat betekent dat zij hoger op de meters uitkomen...
hahahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:50
Ik vind dat hunters makkelijker hoge nummers kunnen halen als rogues als ik eerlijk ben.
Op mijn 1900 gearscore MM hunter haal ik makkelijke 3.7k dps op Patchwerk10.

Dit is de ‘lastigste’ spec om te spelen voor hunters en ik heb het nu welgeteld 1/2 uur gespeeld, t zijn maar 4/5 knoppen waarvan je er eentje maar 1 keer gebruikt. Op mijn rogue haalde ik dit soort nummers never nooit met dat gearlevel (mutilate is ook niet lastig te spelen btw).

Ook in raids zijn hunters die t wel snappen echt wel heel erg lastig te verslaan op de damage meters. Zo gauw als er een klein beetje movement bij een gevecht komt kijken heb ik het als melee toch een stuk lastiger. (Al gaat t me prima af, en bevalt het me beter als een ranged dps.)

Ik had het er gister nog even over met een guildie. Als wij als guild iets van 4 a 5 mensen zouden weren uit onze officiële raids en daarvoor spelers zouden krijgen die meer aware zijn/ beter hun best doen dan zouden we elke baas veel sneller slopen. Dit zorgt voor betere spirit, meer kills, betere applications, etc.

Nu balen wat goede spelers, en die stoppen dus ook af en toe, of gaan naar een betere guild. Daarvoor komt dan een matige speler in de plaats… tja, lijkt wel een lokaal voetbalclubje zo, de goede spelers gaan naar de grote clubs, en het kleine clubje kan zich amper handhaven in de poule…

Ik zit er serieus aan te denken om dit voor te stellen bij de officers, dat lijkt mij de enige manier om ons raidteam weer back on track te krijgen. We mogen gewoon geen genoegen nemen met *matig* als we pretenderen tijdens raids voor het maximaal haalbare te gaan…

Maarja, hoe weer je overgeared mensen zonder skills die al jaren in de guild zitten en de beste intenties hebben (non-stop lotussen farmen voor de guild buiten raidtijden) uit je raids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

27k is ruim voldoende, mischien wat issues met avoidance maar beetje healer trekt dat makkelijk recht. Daarnaast heb je veelal wat party buffs die je HP nog wat verder omhoog trappen (priest, BoK etc) of pak er desnoods wat stamina food bij.

Bosses an sich is nooit het probleem voor agro, het is de trash van 4-5 mobs waar het vaak fout gaat. DPS pakken een target en gooien hun hele arsenaal er op los, zonder in de gaten te hebben dat jij er nog amper agro op heb. (trash packs in oculus is dat erg leuk).

Ben rond jaarwisseling 80 geworden op mijn shaman, inmiddels heb ik enh en resto spec bijna alles 232 en 245 ring/totem. Soms moet je geluk hebben en in een farm party terecht komen en wat mazzel met de instances (CoS dus bv niet :P).

En nog stukje goed nieuws, Son of Hodir exalted op mijn tank :D Mijn hunter is nog 'under investigation', dus daar moet ik nog even op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Laatst online: 09-07-2012
Cleetje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:19:
[...]

Overigens is Unholy over het algemeen de beste AoE DPS, maar weet Blood het beter te doen op single target. Het gat op single target is niet echt groot en erg afhankelijk van je gear, beheersing van de rotaties en de raidsetup. Maar goed, persoonlijke DPS zegt ook niet alles: in een caster heavy raid voeg je aardig wat toe als Unholy DK. Mijn GL is erg blij toen ik aangaf te gaan switchen naar Unholy DPS (alweer enige tijd geleden), hij is nl mage en vindt de +13% magic dmg op alle targets erg yummy. Uiteraard is die afweging ook alleen maar interessent als je daadwerkelijke raid :)
Unholy is nu de beste single target dps sinds 3.3 doordat scourge strike de best scalende ability ooit is. (zie elitist jerks, in het kort, scrouge strike phyiscal damage bepaald groote van magic damage. Boost je bijv armor penetration krijg je grotere physical scourge strike en grotere magic scourge strike deel. Waardoor het totaal niet recht even redig groter is met je originle buf, maar iets meer)
Blood loopt nu acther helaas op single target en aoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
[...]

Wat een onzin! Als iemand zijn rol goed vervult, boeit het mij niet, wat de reden is dat hij tankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Menace_1981 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:05:
[...]

Wat een onzin! Als iemand zijn rol goed vervult, boeit het mij niet, wat de reden is dat hij tankt.
Iemand die tegen z'n zin tankt gaat vaker fouten maken. Daarbij zal deze persoon ook minder geneigd zijn om zijn/haar triumph tokens te spenderen aan betere tank gear. Ik ga er van uit dat iemand die tank of healer speelt alleen voor insta dungeons een dps spec wil gearen en dus meer fouten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
RichardvdD schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:40:
[...]
Die wipes liggen dan aan jezelf, en niet aan je gear. Heroics deed men in het begin met hooguit 24k, en healers hadden 1500 spellpower. 27k is meer dan genoeg, zeker omdat de gemiddelde healer ook al dik boven de 2000 spellpower zit. Als er nu een tank met minder dan 30k binnenkomt begint het gejank al van de dps. Vervolgens heeft diezelfde tank aan mijn earth shield en een simpele HoT al genoeg healing voor de hele instance, en staat hij boven de dps in damage done..

Dus wie heeft er nou het recht om te zeuren? |:(
De meeste mensen die TOGC op farm hebben letten toch net wat minder op in Heroics, en het woord overpull kennen ze niet echt. Helaas houd ik het niet lang vol als ze toch nog een andere pack pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Ik had het er gister nog even over met een guildie. Als wij als guild iets van 4 a 5 mensen zouden weren uit onze officiële raids en daarvoor spelers zouden krijgen die meer aware zijn/ beter hun best doen dan zouden we elke baas veel sneller slopen. Dit zorgt voor betere spirit, meer kills, betere applications, etc.

Maarja, hoe weer je overgeared mensen zonder skills die al jaren in de guild zitten en de beste intenties hebben (non-stop lotussen farmen voor de guild buiten raidtijden) uit je raids?
Als die mensen frost lotussen farmen voor de guild lijken ze mij toch wel dedicated, skill komt voornamelijk met ervaring en het feit dat je je aandacht vestigt op het gevecht, in plaats van misschien een website/tv/familie of wat dan ook. Een beetje guild leider/Officer praat met die mensen als hij denkt dat het niet goed gaat en probeert er uit te komen.

Mocht dat niet lukken binnen afzienbare tijd ga dan over tot het vervangen in je raid, maar probeer eerst een verantwoordelijke guildleider te zijn.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:50

aap

Menace_1981 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:05:
[...]

Mwah, kweetniet. Ik (healer) had gisteren een DK tank die in zijn DPS gear kwam ("ik heb geen tank gear"). Of ik hem dan toch levend wilde houden. Maar gedaan, want dat is in ieder geval spannender dan een 50k tank moeten healen in Gundrak hc. Het ging op zich best aardig, maar ik moest hem redelijk spammen en hij had net niet altijd voldoende threat om aggro van de dps te houden, dus de rogue in de groep ging 2 x dood omdat hij ge-doubleshot werd. Dan wordt dus een andere speler de dupe omdat die DK niet op de dps queue wil wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek,

Gister niet erg veel nuttigs gedaan. Eerst de random heroic op m'n druid en ff Anzu gesoloed, daarna zag ik dat er een groep zich verzamelde voor Noth (weekly raid). Top, aangemeld en ik was de laatste die toegevoegd werd tot de raid en werd meteen gesummoned. Er was een andere healer die alleen erg weinig ervaring had, dus heb 'em gemeld dat ik 't prima kon solohealen en hij wel kon gaan DPSen. 10 minuten nadat ik de RL gewhisper had stond ik weer in Dala met 5 frosty badgers extra :)

Daarna nog een paar instances op m'n mage gedaan (heb besloten die een beetje te gearen zodat ik eventueel op een raid mee zou kunnen als ze ranged DPS nodig hebben), paar instances gedaan. Natuurlijk need de healer priest op een +hit item maar ik ga me d'r niet druk om maken. Die lui zien een scrub 2k DPS mage en gunnen een 'nieuw' iemand helemaal niks natuurlijk.
Kapoen schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:41:

Dat is voor alle DPS classes gewoon zo. Je hebt een single target en een AoE rotatie en that's it. M'n arcane mage is ook gewoon een kwestie van AB, AB, AB, AB en dan AM.

DPS in de queue, 12 minuten: HoR HC. Direct leaven de tank en healer, dan heeft het geen nut om dan nog in de queue weer te gaan, door naar de 15 minuten debuff.
Ter info: als je in de instance group blijft krijg je prio op een nieuwe tank/healer.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 20-01-2010 12:19 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Kapoen schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:10:
[...]

Iemand die tegen z'n zin tankt gaat vaker fouten maken. Daarbij zal deze persoon ook minder geneigd zijn om zijn/haar triumph tokens te spenderen aan betere tank gear. Ik ga er van uit dat iemand die tank of healer speelt alleen voor insta dungeons een dps spec wil gearen en dus meer fouten maakt.
je komt op een moment op het niveau waar er niets meer te halen valt voor triumph emblems (ik heb dat op 2 chars) en je dus alleen frost/raid items voor dps spec (er van uitgaande dps/tank) gehaald worden, alle triumph emblems gaan dan naar die spec. Tot die tijd is het geen probleem om met ilvl 200 blues/greens en misschien een handvol drops voor offspec die uit die ulduar run zijn gekomen waar je toevallig in terecht kwam... te tanken. Voor heroics is het echt niet nodig om die 232 items van toc te halen, het is alleen een voordeel als je ze hebt. het wordt er wel makkelijker op.

Maar ik vind dat mensen niet zo moeten klagen, als ze het een probleem vinden dat ze een tank met 'lage' gear krijgen. zoek dan lekker op de oude manier je groepje bij elkaar, je krijgt een tool die het je makkelijker maakt een groep te krijgen, dat betekend niet dat je meteen niets meer zelf kan doen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Sjonge wat een gedoe gisteravond, dacht echt dat me wow installatie naar de knoppen was, na 5 random hc's gedaan te hebben wilde ik mijn rogue loggen om de 6de te doen kon ik ineens niet meer online komen.
Had al een rare lag, en ook andere mensen klaagde erover.

Alle addons uit, niets, misschien lag het aan dalaran, andere chars gelogged in orgrimmar/barrens niets...
Repair/reset gedaan en niets, alle addons verwijderd, niets.. ondertussen was het al half 9... dus was alweer anderhalf uur verder... en niets wijzer.. ff zitten babbelen op mumble en ineens om iets voor 9 kon ik gewoon weer inloggen....

Nog even weekly raid gedaan, en heb nu 106 EoF, lekker makkelijk anub :)
Daarna nog even een guildy geholpen met zijn main/alt random hc's en toen was de avond weer over....

Vanavond hoop ik lvl 74 aan te tikken op mijn warrior, heb nu iig al 6 EoT.. hopelijk krijg ik er nog een aantal bij voordat ik 80 haal. Ach ja ik ga weer werken ze komen me weer lastig vallen...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:01:
[...]

[rant]

etc etc etc(sorry beetje ingekort) :P
[/rant]
neuh vind het alles behalve raar, buiten wat het spel bied, maken steeds meer en meer mensen het ook minder aangenaam voor tanks.
heb al een aantal keer in de laatste topics gezegd dat mijn vriendin er al helemaal geen zin meer in heeft om te tanken en die is qua skill en gear aardig goed, word in guild dan ook graag ingezet als tank voor icc10/25 tegenover een groot aantal alts
maar door de metaliteit en dom gedrag van spelers in random hc's is haar speelplezier helemaal ten einde

doelde er meer op dat de zeldzaamheid van rogues en hunters opzich meevalt tegenover de steeds grotere zeldzaamheid van tanks
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De topicstart moet nog flink geupdate worden betreffende de addons. Nu is het misschien leuk om een top 5 meest door tweakers gebruikte addonlijst te maken en daar neer te zetten.

Bij deze vraag om jullie hulp. Dus DM je lijstje met favo 5 addons naar Rakkerzero en de 5 meest gestuurde addons komen in de lijst. Ik geef jullie de tijd tot en met uiterlijk 31 januari. Op 1 februari zal ik het lijstje in de topicstart zetten.