even een dagboekje
gisteren niet zoveel gedaan,voornamelijk bezig geweest met officer meetings weer over de nieuwe wending die onze guild gaat nemen alle voorbereidingen zijn inmiddels in een ver gevorderd stadium en na dit weekend gaan we de veranderingen invoeren,ook de Alliantie met een raidguild is al zo goed als rond,het is <All nuke Skull> geworden die opgericht(en nog steeds in handen is) door ex-guildie's van ons
aankomend weekend viert onze guild het 3 jarig bestaan op de Anachronos server en gelijk ook maar het 4 jarig bestaan totaal

de nieuwe richting die we opgaan is dat van een Social/LvLing/PvP guild omdat vooral het LvL en PvP gedeelte niet of nauwelijks vertegenwordigd is op onze server..
plannen zijn om met zeer grote regelmaat volledige premade's te organiseren in de Battlegrounds (ab,wsg,eye,sota) en premade groepen(5man) voor Av & isle of conq.
daarnaast gaan we ook regelmatig world pvp events organiseren waarbij we kleine horde nederzettingen in northrend,azeroth &outlands gaan aanvallen en maandelijks een major city meepakken..
ook gaan we de arena in met de guild in het begin voornamelijk in de 2vs2 & 3vs3 brackets
voor het lvling gedeelde zullen we het lvlen in battlegrounds aanmoedigen en de nieuwe spelers gaan ondersteunen met handige informatie en het beantwoorden van vragen natuurlijk..
voor de guildies die het pvp gedeelte niet echt gaan trekken en liever pve raids doen hebben we die alliantie gesloten en lvlende spelers die uiteindelijk graag gaan raiden kunnen daar ook terecht..
worden leuke/spannende tijden ,kijk dr echt naar uit,ben nu voornamelijk druk met het bedenken van originele recruiting's macro's haha
ooow gister ook weer een poginkje ZG gedaan voor de swift zulian tiger,hij was ineens gereset haha nu weer tot vrijdag 02.55 uur wachten voor ik dr weer in kan,helaas geen drop nog maar ik hou vol ..tot cataclysm
ook al druk onderweg naar de 100.000 honor kills

zit nu op een paar kills na bijna op 70.000
zit ook al bijna weer op de honor cap en ben druk met het sparen van stone keeper's shards en wintergrasp medals zodat ik een soort van reserve honor heb in de form van wintergrasp recommendations (ala 2k honor /stuk) als ik op de cap zit lever ik de weekly quests ook niet in want die zijn ook weer wat honor per stuk waard en het zou zonde zijn om honor weg te gooien
ben na 3 maandjes druk aan pve bezig geweest te zijn weer helemaal terug,was echt enorm leuk om een pve healer te gearen en zoveel nieuws te hebben gezien maar ben nu weer thuis,met mn retri specc

huh? hoe kan dat nou?wie wil er nou niet een class spelen waarbij je alle wapens kan needen?!
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 20-01-2010 10:21
]