Dat laatste klinkt positief! Maar ik neem aan dat de timeshift functie alleen goed werkt in combinatie met bepaalde clients die HTSP praten?FutureCow schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:01:
Ik haal zelf de EPG via XMLTV binnen, werkt prima geen omkijken meer naar.
Om 12 uur snacht wordt alles binnen gehaalt (duurt wel 30+min) en tvheadend laat ik het .xmltv bestand inlezen.
Dan kun je de EPG toevoegen aan de channels binnen TVH.
Ik gebruik sinds kort ook de timeshift functie. Is nog een beetje beta. Pause en play werkt zonder problemen. Soepelen hebben ze even uitgeschakeld omdat dit nog niet goed werkte. Ze zijn nu bezig met skippen (+/- 30 seconde) ook dit is nog niet helemaal werkende. Wel leuk en fijn om te zien dat er zo hard aan gewerkt wordt!
Verder wat betreft XMLTV: Ik wil toch weer eens proberen met tv_grab_nl_py te gaan werken omdat naar mijn mening de Glashart Media dvb-c EIT EPG soms toch wat te beperkt is (hoop bij tv_grab_nl wat accurate episode gegevens te gaan krijgen). Echter, ik heb dat script in een vanuit de shell executable formaat in /usr/local/bin gezet en bij het opstarten meldt TVheadend ook dat ie dit script als mogelijke module heeft ingesteld. Heb initiele configuratie gedraaid en het config bestand in ~/.xmltv aangepast.
Maar ik krijg nergens in tvheadend vervolgens de optie om dit script als EPG source in te stellen
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk