@Vinzz,
Da's raar, zou u mij uw gegevens (postcode zonder spatie + huisnummer) en de IP adressen in een DM kunnen zenden?
@P. Mekes,
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Het klopt ook dat dit alleen helpt voor het verzenden van email, waarom zou u anders gebruik maken van poort 25?
Als u problemen heeft met het ophalen van uw email, zou ik u adviseren deze instellingen opnieuw te maken:
- host: pop3.telfort.nl
- poort: 110
- username: mailadres@telfort.nl
- <password>
Verdere beveiligingsinstellingen moeten uitgezet worden (zoals TLS/SSL ed)
@Axelfoley007,
Dat klopt, er was gisterenavond/vannacht een storing (alleen een deel van het KPN netwerk, blijkbaar niet de 'dongels'

)
@S0epkip,
De lijn is erg slecht, vandaar mijn vraag naar hoe het aangesloten is. Ik vermoed dat het ISRA punt zich op de begane grond in een gezamelijke meterkast bevindt. Vervolgens wordt deze doorgelust naar uw wandcontactdoos.
In principe is dit een kwestie voor de huisbaas, de infrastructuur in het pand zou gewoon moeten voldoen.
@Prince_of_Darkness,
Het aantal connecties wat u eerder noemde, zou moeten werken. U zou het eventueel lager kunnen zetten, maar waarschijnlijk is dat niet de oorzaak.
Misschien staan de NAT instellingen niet goed, waardoor andere hosts meermalen connecties op proberen te zetten?
Er is geen concreet maximum aantal mogelijke connecties, het hangt voornamelijk af van het type verbinding. Is het Ethernet of WiFi, tcp of udp, zit er encryptie op (WEP/WPA), etc.
Heeft u dezelfde problemen met de R-D1a (eenpoorts modem)?
Wouter