Vonden wij ook. De Toyota Auris (I know, categorie groter) waar we ook een proefrit in hadden gemaakt maakte bijna 4k rpm bij 120km/u

No BiFuel dus, dat is nu wel zeker

Verder beschrijf je vrijwel mijn 6. Sportief maar niet oncomfortabel. Je bedoeld de 2011 facelift? Heb ook gehoord dat ze eea hebben aangepast, ook o.a. geluids isolatie zou beter moeten zijn.
Juist, de facelift uit 2011 inderdaad. Iets andere grill en wat andere subtiele veranderingen waaronder de achterwielophanging, materiaalkeuze hier en daar (luxer) en geluidsdemping. Die geluidsdemping vind ik dan ook helemaal prima voor zo'n compacte auto: het is echt geen koekblikje waar je je niet mee op de autosnelweg hoort te vertonen. Meteen na aankoop (2 weken later) hebben we hem meegenomen op wintersport naar Oostenrijk (Karinthië), wat resulteerde in 2300km (ongeveer) in een week tijd. Prima bevallen.
De GT-M heeft vreemd genoeg ook niet altijd CC (ik dacht van wel). John Gold heb ik me ook al op georiënteerd, gaat er waarschijnlijk wel inkomen ja.
Ah, maar vergis je je dan niet in de GT-M-line? Cruise control is trouwens het enige wat ontbrak aan deze auto, maar dat werkt met John Gold ook wel prima. Zoiets onderhandel je erbij als je interesse toont en inbouwkosten zijn dan 0 euro

Het 'vervelende' is dat we perse / het liefst de 'groen/grijze' willen hebben en dan is de keuze plots heel erg beperkt.
Wij hadden daarin niet heel veel keuze inderdaad en het is de donkerrode geworden. Vinden wij ook wel chique staan. We wilden in ieder geval geen geel of bruin, verder waren alle kleuren prima.
M a r c o schreef op zondag 10 maart 2019 @ 09:55:
Heb me wel laten vertellen dat als je een Bifuel model hebt, welke reeds voorzien is van verharde kleppen, dat deze niet meer zo gevoelig is voor de onderhoudsproblemen die een Bifuel normaal geeft.
Dat zou zomaar kunnen, maar veel BiFuels hebben een veracht lage kilometerstand, dus ik vermoed dat de reparatie daar nog uitgevoerd moet worden. Je kunt natuurlijk ook gewoon op benzine verder rijden, maar waarom zou je de achilleshiel van deze motor opzoeken? ;-)
Ik heb me er nog niet echt in verdiept, de verkoper had het over ~80 euro. We wonen in Twente en zouden graag de nieuwe N18 erbij hebben, omdat dat voor ons vaak de meest logische route is. Ik wil dan wel zeker weten dat die bij de update zit. En sowieso: Waarom zou ik 80 euro uitgeven aan een lawaaimaker, dan leg ik liever wat bij voor een Android-systeem met Google Maps of Waze als navigatie. Gratis updates en internet loopt wel via mijn telefoon
[
Voor 24% gewijzigd door
Grrrrrene op 11-03-2019 19:05
]