Zo vandaag heb ik de Miata precies 2 jaar! Reden voor een feestje en een cadeautje, hij heeft vandaag zijn nieuwe schoenen om gekregen.
Het zijn miata m-edition BBS wielen geworden!
Vandaag na zijn jaarlijke apk (weer glansrijk doorheen trouwens!) heb ik gelijk ff de tijd genomen om de wielen schoon te make, om te wisselen en de auto te verwennen met een poetsbeurtje.
Wat een fijne wielen trouwens! Verschrikkelijk met schoonmaken, dat wel, en de Falken zomerbanden maken wat veel afrolgeluid (ze hebben wel nog 5mm profiel en zijn niet droog) maar man oh man, ik heb ze ff gewogen en de combinatie is per wiel 4-5 kg lichter dan die bootankers van speedline die er eerst op zaten! ET waarde is iets lager ook, en man wat stuurt en rijdt dat lekker zeg! Ik stukje directer en de auto lijkt iets enthousiaster toeren te willen maken en van zijn plek te willen komen, leuk! Ook lijkt de wagenhoogte iets te zijn toegenomen (prima), evenals het comforft, hij is niet meer zo zpijkerhard als eerst lijkt het wel, de drempels bij mij in de straat waar ik altijd schraapte kan ik nu zonder pijn overheen!
Overigens, de originele bbs kappen en de bijbehorende sleutel heb ik ook, maar ik heb verlengde studs aan de naven zitten en die steken net te ver uit om de kappen er op te zetten, nja dan maar zonder

. Ik bestel nog wel kleinere bbs center caps voor in de kleinere naafgaten, dat maakt het wel ff af vind ik.
Al met al een leuk cadeautje op zijn verjaardag!
En natuurlijk de foto's:
[
Voor 10% gewijzigd door
lexvandoef op 22-06-2016 23:11
]