Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 13:52
D4NG3R schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 13:38:
[...]

Ik denk dat dat iets te kort door de bocht is, je verlengt de grinds niet - je verlegt ze.

Op je main hoef je niet te grinden specifiek voor een bepaald item, je kan er daar voor kiezen om een andere moneymaker te doen en het item gewoon te kopen. Die keuze heb je op wat voor IM dan ook niet.
Het duurt als Ironman langer om te skillen en langer om de beste gear te krijgen voor bossen
En uiteindelijk heb je dan restricties waardoor je praktisch FFA moet doen.

Anyways; voor mij heeft het nu geen nut om (Ultimate) Ironman te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Ik speel zelf vooral IM omdat ik mijzelf er constant weer op betrap dat wanneer ik een normale main speel, ik gewoon constant dezelfde zooi aan het doen ben om (efficiënt) geld bij elkaar te harken. Om vervolgens heel de dag een beetje bij de GE te staan. :')

Mijn eigen beleving is er iig beter op geworden (al ga ik nooit, maar dan ook echt nooit weer met een nieuw account bij WT staan tot 99fm. |:( ), ik zie / verken veel meer van de wereld en speel veel gevarieerder.

Als er echt een punt komt waarop ik serieus aan raids e.d. wil beginnen de-iron ik wel, of bouw ik m'n oude account verder op als main. :)

[ Voor 41% gewijzigd door D4NG3R op 03-08-2022 09:22 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Alleen nog night at a theatre en dan heb ik m’n quest cape.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Accretion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UlobrlqmTw-zOL4ehrog_f5lb1I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9t0JFoL1avgAlTH28aa0MHgq.jpg?f=user_large

Yeet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zdkevin
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-06 21:32
D4NG3R schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:40:
Als er echt een punt komt waarop ik serieus aan raids e.d. wil beginnen de-iron ik wel, of bouw ik m'n oude account verder op als main. :)
Je kunt natuurlijk ook gewoon raiden op je ironman, zou niet weten waarom je daarvoor zou de-ironen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

zdkevin schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:07:
[...]

Je kunt natuurlijk ook gewoon raiden op je ironman, zou niet weten waarom je daarvoor zou de-ironen.
Absoluut, maar het was bedoeld als reactie op het statement van @Accretion
Maar voor de rest is Ironman vooral trager; om uiteindelijk niet de loot te kunnen delen bij een raid en over het algemeen de raid te moeten doen met minder optimale gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zdkevin
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-06 21:32
Ja dat heb je wel inderdaad als ironman, maar moet zeggen met mid level gear dat raiden mij best goed af gaat. De raids duren dan inderdaad wel wat langer dan met high end gear, maar blijft wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zijn hier misschien wat Teakers die mij willen helpen met night at theatre (osrs) ? Dat is de laatste quest die ik moet halen. Ik bak er alleen niks van. Ik heb sowieso slecht in bosses. Ondanks m'n cb 123.

Ik heb verschillende werelden geprobeerd maar daar vragen heel veel mensen ( onder andere NL mensen) gewoon 1 mil per persoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Agent47 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 14:12:
Zijn hier misschien wat Teakers die mij willen helpen met night at theatre (osrs) ? Dat is de laatste quest die ik moet halen. Ik bak er alleen niks van. Ik heb sowieso slecht in bosses. Ondanks m'n cb 123.

Ik heb verschillende werelden geprobeerd maar daar vragen heel veel mensen ( onder andere NL mensen) gewoon 1 mil per persoon....
Ik ben d'r zelf ook niet goed in; dus weet niet of ik kan carryen.
In je eentje is het volgens mij ook makkelijker zelfs?

Het is overigens sowieso een leerproces, je moet zo min mogelijk damage krijgen en zo veel mogelijk damage doen.

En ja; daar moet je echt voor oefenen en d'r in verdiepen.
Maar als je al een tijdje in een leuke clan zit; willen die vast wel mee helpen.

Voeg me maar toe: "FuaZe"; ik heb nog geen clan; maar ik ga d'r binnenkort wel een joinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 19:34
Agent47 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 14:12:

Mocht de content van ToB je echt niet aanstaan en je wil gewoon die quest afgestreept hebben,
neem ff een kijkje in de ToB learning clan chat. Ik geloof dat zij ook een discord server hebben waar je je op kunt geven voor gratis training of zelfs carry van de quest. Zitten een hoop ervaren spelers in die cc die dit dagelijks voor hun plezier doen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

En iedereen al klaar voor Raids 3 van woensdag?

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Na meer dan 10 jaar weer eens opgestart via Steam, tussentijd wel nog ingelogd i.v.m. spullen haha. Ik ben het bijna allemaal kwijt waar ik moet zijn om te minen e.d. haha.

Hopelijk komt het allemaal weer een beetje terug, als je iemand met level 87 ziet rond lopen zo'n doel dan weet je dat ik het ben haha.

Ik zag dat de tools nu in een apart menu staan. Hierin staat eenk bronze pickaxe, ik dacht eigenlijk een te hebben van beter materiaal, kan dit zijn dat ik spullen kwijt ben gezien de lange tijd meer niet ingelogd te zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:13
Racer89 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 17:08:
Ik zag dat de tools nu in een apart menu staan. Hierin staat eenk bronze pickaxe, ik dacht eigenlijk een te hebben van beter materiaal, kan dit zijn dat ik spullen kwijt ben gezien de lange tijd meer niet ingelogd te zijn geweest?
Veel plezier weer!

Nee, je zou alles nog moeten hebben. Tenzij iemand intussen tijd je account leeg getrokken heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
@Arvado Thx!. Lijkt me eigenlijk sterk aangezien mijn complete armour, geld e.d. er nog gewoon opstaat.

Waar gaat eigenlijk jullie voorkeur naar uit de gewone RS of OSRS? Mijn spullen zijn allemaal overgezet naar RS schijnbaar, Ik heb afgelopen week een tijd OSRS gedaan en hier moest ik helemaal opnieuw beginnen dus ik dacht al mijn spullen zijn weg. Echter blijkt alles op de nieuwe RS te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arvado
@Racer89 Dan is dat onwaarschijnlijk idd.

Ik ben ook een "Nostalgie" speler. Die nieuwe RS kan me niet trekken. Moet je er weer volledig in duiken. Ik ben toen ook weer opnieuw begonnen met OSRS.

Je oude account is inderdaad gewoon meegegaan van RS2 naar RS3. Dus dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
OSRS is voor de nostalgie en kei harde grinds, de devs luisteren ook relatief goed naar input van de community.
De latere content is mechanisch uitdagend.

RS3 is iets minder een grind; waarbij de devs dingen gepusht hebben zoals random loterijen en events met extra XP.
De bosses, voor zo ver ik weet, zijn vooral abilities spammen.

Binnenkort is er voor RS3 een event waarbij je als nieuwe speler 2-4x meer xp krijgt in de eerste maand.
Dat kan een reden zijn om aan RS3 te beginnen; maar voor mij is het vooral een reden om dat niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Ik kan me heel vaag iets herinneren van een plek waar ik veel deed minen, het was ergens in een grot onder de grond, je moest dacht ik langs dieren die ook deden aanvallen ( achter een hek volgens mij ). Als je uit de grond kwam was er tegen over ook direct een bank. Ik kan op de kaart niet echt meer vinden waar dat zou kunnen zijn. Toevallig iemand enig idee ?

Op internet zag ik iets langs komen van de Ore box. Hoeveel passen er in zo'n box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 14:24
Racer89 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:23:
Ik kan me heel vaag iets herinneren van een plek waar ik veel deed minen, het was ergens in een grot onder de grond, je moest dacht ik langs dieren die ook deden aanvallen ( achter een hek volgens mij ). Als je uit de grond kwam was er tegen over ook direct een bank. Ik kan op de kaart niet echt meer vinden waar dat zou kunnen zijn. Toevallig iemand enig idee ?

Op internet zag ik iets langs komen van de Ore box. Hoeveel passen er in zo'n box?
Klinkt als de mining guild in Falador. Je kon hier ook komen door de dwarven mine in te gaan. De beesten die je aanvielen waren schorpioenen en er was ook 1 of 2 king scorpions van hoger level als ik het me goed herinner. Als je mining level 60(?) was kon je in de mining guild naar binnen, de ingang daarvan zat vlak bij de Falador West bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tholuz
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 11:45
Zo, eindelijk Song of the Elves klaar! De eindbaas heb ik toch nog best wat keren moeten proberen voordat het goed lukte. Heb magic naar 78 getraind zodat ik trident of the swamp kon gebruiken, toen ging het wel snel.
Meteen mijn 1e elite clue kunnen voltooien, waarde was maarliefst 98k 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
JEROENrgfgf schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:37:
[...]

Klinkt als de mining guild in Falador. Je kon hier ook komen door de dwarven mine in te gaan. De beesten die je aanvielen waren schorpioenen en er was ook 1 of 2 king scorpions van hoger level als ik het me goed herinner. Als je mining level 60(?) was kon je in de mining guild naar binnen, de ingang daarvan zat vlak bij de Falador West bank
Mijn mining level is 50 ,dus dat kan het niet zijn. Of is dit in het verleden lager geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:21
nog tweakers hier in een leuke clan? ik ga word vd week gedowngrade van ironman naar normal account (gebrek aan tijd en een kleine op komst ) dus zoek nog wat mensen die mij kunnen leren pvmen (raids voornamelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 14:24
Racer89 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:12:
[...]

Mijn mining level is 50 ,dus dat kan het niet zijn. Of is dit in het verleden lager geweest?
Aan je beschrijving te lezen moet ik toch echt denken aan de Dwarven mine. Voor de Dwarven Mine had je geen mining level nodig alleen voor de mining guild die daaraan vast zit (ondergronds). Wellicht zegt dit je iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

@Racer89
De beschrijving doet ook mij denken aan de Falador mines / mining guild, hoe lang is 'lang' geleden, was je member, en hebben we het hier over OSRS of RS3? Je zou niet de eerste zijn welke zich een ervaring herinnert in wat nu RS3 is, en daar simpelweg een hoger level had. :P

Het kan natuurlijk ook zo zijn geweest dat je ergens op een of andere obscure plek hebt staan minen waar bijna niemand ooit kwam en daardoor de beschrijving ook niet snapt. ;)

[ Voor 65% gewijzigd door D4NG3R op 29-08-2022 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Inhumanous schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:31:
nog tweakers hier in een leuke clan? ik ga word vd week gedowngrade van ironman naar normal account (gebrek aan tijd en een kleine op komst ) dus zoek nog wat mensen die mij kunnen leren pvmen (raids voornamelijk)
Ik zit in de clan van Kaozbender (OSRS streamer op YT). Wel alles is Engels maar grote PvM groep die veel raids doen. 1 gast is Belgisch en praat Nederlands en die wil graag mensen leren te raiden. Hij heeft ook een Discord.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
voor die tweakers hier die lekker willen babbelen voeg me toe op OSRS: Naga Jolokia

Mijn private staat altijd op Online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
@JEROENrgfgf Falador zegt me wel iets, ik zal daar z.s.m. eens gaan kijken. Ben benieuwd haha. Zo op het plaatje te zien zegt het me even niks maja het is ook al super lang geleden.

@D4NG3R Lang geleden is zeker een kleine 15 jaar denk ik... Toen was het gewoon Runescape, er was nog geen OSRS en RS3. Het zou best kunnen dat het een speciale plek was ofzo ik weet het niet haha. Het was nooit druk daar beneden dat weet ik wel.

Ben gisteren eerst bezig geweest in RS3 om allemaal de teleport locaties te activeren scheelt weer een hoop wandelen / tijd. Nu diverse quest gedaan die nog open stonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Als het om RS(3) ging en nog altijd gaat is het waarschijnlijk wel de Falador mine geweest. Tenzij je zoals ik aangaf op een of andere obscure plek hebt staan minen waar vrijwel niemand dat ooit doet of deed. :)

In de Falador mines ren je namelijk langs een boel scorpions bij binnenkomst. Die zijn agressief richting spelers van een wat lager level. Wanneer je de trap naar boven neemt is er een bank vlakbij.

Ik durf oprecht geen andere plek te noemen welke <50 mining vereist, overeenkomt met de beschrijving en zo lang geleden al bestond. ;)

[ Voor 45% gewijzigd door D4NG3R op 29-08-2022 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
@D4NG3R We gaan het mee maken straks als ik tijd heb haha. Neem aan dat er in opbouw van de plattegrond verder niet veel verschil zit tussen RS en OSRS? Behalve dat RS een stuk uitgebreider is volgens mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Racer89 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 12:10:
@D4NG3R We gaan het mee maken straks als ik tijd heb haha. Neem aan dat er in opbouw van de plattegrond verder niet veel verschil zit tussen RS en OSRS? Behalve dat RS een stuk uitgebreider is volgens mij?
Volgens mij is de Dwarven Mines in OSRS meer uitgebreid. Sowieso de mining guild en motherlode mine. Echter heeft RS3 weer een hele uitgebreide smithing and mining spot in Priff. Wat een soort te guild is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9EL5i8nzf6nR6_Q2Kl6QZIRmmc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yfq2gS9INnb9yXnVZjLOcmQQ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VOOD96Rf5te3U2NFnmbV-1U8JV4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ko85vWA1cHKwmuOJUDcbz3V4.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Racer89 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 12:10:
Nee, je moet OSRS en RS(3) echt als 2 aparte dingen zien, je kan ook niet 1:1 vergelijken hoe veel meer of minder content er is. Zeker qua (wereld) kaart kan dat niet:

OSRS:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xjjdwtby9CVnTsKXr7-xXdH5sUg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sxSdtKujVaCfBoQjItrbnHi1.png?f=fotoalbum_large

RS(3):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/siL8JyLLpCxSnVpWCUX9x9_ObvA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gte7CLwNDNeBHmZTfH6CwdRl.png?f=fotoalbum_large

OSRS borduurt veel meer voort op wat er al bestaat, en heeft een "vrij" heilige leidraad door alle wijzigingen heen zitten in de vorm van polls waar minimaal 75% van de stemmers ja moet stemmen, i.c.m. het feit dat veel content (direct) geïnspireerd is door de community.

Puur gebaseerd op jouw ervaring van 15 jaar geleden is er niet super veel verandert aan de gebieden die je al kent, al is dat bij de Falador mines toevallig wel het geval. Maar daar zijn vooral nieuwe stukken bij gekomen.

Edit:
Je kan ten alle tijden de andere versie van het spel in springen met dezelfde logingegevens, op beiden heb je wel een eigen 'savegame' dus je hebt 2 aparte karakters. In OSRS zul je dus weer vanaf 0 moeten beginnen.

Mocht je OSRS een kans willen geven raad ik je wel sterk aan om direct RuneLite (let op, veel nepversies online, runelite.net is de echte) erbij te pakken. Die is volledig toegestaan door Jagex en voegt belachelijk veel tools en handigheden toe.
En heeft zelfs een community-made HD modus. :D

https://secure.runescape....lugin-release?oldschool=1

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 29-08-2022 13:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

D4NG3R schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:09:
[...]

Nee, je moet OSRS en RS(3) echt als 2 aparte dingen zien, je kan ook niet 1:1 vergelijken hoe veel meer of minder content er is. Zeker qua (wereld) kaart kan dat niet:

OSRS:
[Afbeelding]

RS(3):
[Afbeelding]

OSRS borduurt veel meer voort op wat er al bestaat, en heeft een "vrij" heilige leidraad door alle wijzigingen heen zitten in de vorm van polls waar minimaal 75% van de stemmers ja moet stemmen, i.c.m. het feit dat veel content (direct) geïnspireerd is door de community.

Puur gebaseerd op jouw ervaring van 15 jaar geleden is er niet super veel verandert aan de gebieden die je al kent, al is dat bij de Falador mines toevallig wel het geval. Maar daar zijn vooral nieuwe stukken bij gekomen.

Edit:
Je kan ten alle tijden de andere versie van het spel in springen met dezelfde logingegevens, op beiden heb je wel een eigen 'savegame' dus je hebt 2 aparte karakters. In OSRS zul je dus weer vanaf 0 moeten beginnen.

Mocht je OSRS een kans willen geven raad ik je wel sterk aan om direct RuneLite (let op, veel nepversies online, runelite.net is de echte) erbij te pakken. Die is volledig toegestaan door Jagex en voegt belachelijk veel tools en handigheden toe.
En heeft zelfs een community-made HD modus. :D

https://secure.runescape....lugin-release?oldschool=1
Even een aanvulling hierop :) https://oldschool.runescape.wiki/w/New_player_guide

Edit: de RS3 versie: https://runescape.wiki/w/Guide_for_new_players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Ben gaan kijken bij de dwarven mine het lijkt er wel een beetje op, maar volgens mij was het toch ergens anders. Ik zou bijna zeggen het was ergens bij Varrock bij die bank in het oosten. Echter kan ik daar geen mijn bij vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Racer89 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 20:59:
Ben gaan kijken bij de dwarven mine het lijkt er wel een beetje op, maar volgens mij was het toch ergens anders. Ik zou bijna zeggen het was ergens bij Varrock bij die bank in het oosten. Echter kan ik daar geen mijn bij vinden.
daar zit wel in Edgeville Dungeon wat ores her en der

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Racer89 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 20:59:
doet me hier aan denken. Weet niet zeker hoor :)

https://oldschool.runescape.wiki/w/Edgeville_Dungeon
https://runescape.wiki/w/Edgeville_Dungeon

Anders even tussen deze lijst kijken?

https://oldschool.runescape.wiki/w/Mines
https://runescape.wiki/w/Mines

[ Voor 11% gewijzigd door AlwaysNick op 05-09-2022 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Hier en daar kijk ik wel eens op Youtube filmpjes over Runescape. Ik zie dat de meeste een heel andere HUD hebben is dat dan omdat deze Member zijn of valt daar ergens iets te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Racer89 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 06:27:
Hier en daar kijk ik wel eens op Youtube filmpjes over Runescape. Ik zie dat de meeste een heel andere HUD hebben is dat dan omdat deze Member zijn of valt daar ergens iets te veranderen?
Je hebt een oude en een nieuwe HUD, kun je in het menu aanpassen, ook als je geen member bent.

Daarnaast, met een client zoals RuneLite kun je ook HUD items verplaatsen of custom HUDs gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Post eventueel even een screenshot van het interface wat je bedoelt, men kan je waarschijnlijk zo vertellen waar je naar kijkt en hoe je dat ook krijgt. :)

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 05-10-2022 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Bedankt voor de reacties, het e.e.a. heb ik al gevonden. Heb het maar weer terug gezet naar het oude vind het maar vreemd spelen zo haha. Alleen jammer dat je in de oude situatie de minimap niet groter kunt maken.

Wat ik eigenlijk bedoelde is onderstaande, de icoontjes wat in het midden staan onderaan. Deze heb ik niet voor elkaar kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Racer89 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 06:55:
Bedankt voor de reacties, het e.e.a. heb ik al gevonden. Heb het maar weer terug gezet naar het oude vind het maar vreemd spelen zo haha. Alleen jammer dat je in de oude situatie de minimap niet groter kunt maken.

Wat ik eigenlijk bedoelde is onderstaande, de icoontjes wat in het midden staan onderaan. Deze heb ik niet voor elkaar kunnen krijgen.

[YouTube: Is The MMORPG RuneScape 3 Worth Playing in 2022?]
Dat is EoC. Dat zou je ergens in de menus moeten kunnen vinden. Maar ik speel legacy en ook met die layout. Dus kan je daar niet bij helpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Sinds een paar weken van IM overgegaan naar een (unranked) GIM met wat mensen, sindsdien haal ik aanzienlijk meer lol uit m'n RS beleving. Al die grinds die je normaal solo moet doen kun je nu gezellig met een bekend groepje doen. :)

Van het weekend ff 300K smithing XP weggewerkt voor >70 smithing, de Giant's Forge gaat verassend lekker zodra je een beetje in het ritme zit. Ook de rune pouch upgrade weten te halen bij ToA en in de rondjes daarna de rest van de groep erin weten te voorzien. Volgende doelen: Fighter torso en (elite) Void voor de laatste paar mensen in de groep.

Normaliter zijn BA en PC minigames welke ik haat, maar gezellig met z'n allen in een voicechat zitten en BA kunnen doen met een vast groepje van 5 is heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

D4NG3R schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:53:
Sinds een paar weken van IM overgegaan naar een (unranked) GIM met wat mensen, sindsdien haal ik aanzienlijk meer lol uit m'n RS beleving. Al die grinds die je normaal solo moet doen kun je nu gezellig met een bekend groepje doen. :)

Van het weekend ff 300K smithing XP weggewerkt voor >70 smithing, de Giant's Forge gaat verassend lekker zodra je een beetje in het ritme zit. Ook de rune pouch upgrade weten te halen bij ToA en in de rondjes daarna de rest van de groep erin weten te voorzien. Volgende doelen: Fighter torso en (elite) Void voor de laatste paar mensen in de groep.

Normaliter zijn BA en PC minigames welke ik haat, maar gezellig met z'n allen in een voicechat zitten en BA kunnen doen met een vast groepje van 5 is heerlijk.
Ik heb nooit echt begrepen hoe GIM werkt eigenlijk |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:54:
[...]

Ik heb nooit echt begrepen hoe GIM werkt eigenlijk |:(
Ironman maar dan met 2-5 spelers, je kan onderling traden, hebt een (aparte) gedeelde bank en kan bijv samen gaan bossen zonder dat de kills invalid worden.

Buiten dat gelden alle restricties, je kan nog steeds niet traden buiten je groepje, de GE is afgesloten (geloof dat je tegenwoordig als IM wel bonds kan kopen) en als een random speler buiten je groepje een monster prikt is de kill verprutst.

Het haalt het tedium uit endgame content, zonder dat alles direct super makkelijk aanvoelt omdat je de beste gear 'gewoon' kan kopen van een andere speler. En je vult elkaar natuurlijk lekker aan, iemand tank legs van Barrows over? Kan je een ander in de groep weer blij mee maken. Stapels low-level herbs voor de persoon met laag herblore? Geniet ervan. :)

[ Voor 49% gewijzigd door D4NG3R op 31-10-2022 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

D4NG3R schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:55:
[...]

Ironman maar dan met 2-5 spelers, je kan onderling traden, hebt een (aparte) gedeelde bank en kan bijv samen gaan bossen zonder dat de kills invalid worden.

Buiten dat gelden alle restricties, je kan nog steeds niet traden buiten je groepje, de GE is afgesloten (geloof dat je tegenwoordig als IM wel bonds kan kopen) en als een random speler buiten je groepje een monster prikt is de kill verprutst.

Het haalt het tedium uit endgame content, zonder dat alles direct super makkelijk aanvoelt omdat je de beste gear 'gewoon' kan kopen van een andere speler. :)
Oh das wel een leuk idee! Ik moet eerst mijn main gewoon maxen en dan misschien een keertje een IM derbij maken.

Heanig an doen in ieder geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik kan een IM account persoonlijk aanraden, de early- en midgame zijn daarop gewoon oprecht leuk als je een RS veteraan bent. Maar zodra je het punt bereikt dat je bijvoorbeeld GWD wil gaan grinden voor items, gaat de lol er (naar mijn mening) snel vanaf.

Zo veel leuker om die content met een groep van 5 te kunnen doen, al is het maar omdat de drop niet vast zit aan 1 persoon maar onderling gedeeld kan worden totdat we er meer van hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

D4NG3R schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:04:
Ik kan een IM account persoonlijk aanraden, de early- en midgame zijn daarop gewoon oprecht leuk als je een RS veteraan bent. Maar zodra je het punt bereikt dat je bijvoorbeeld GWD wil gaan grinden voor items, gaat de lol er (naar mijn mening) snel vanaf.

Zo veel leuker om die content met een groep van 5 te kunnen doen, al is het maar omdat de drop niet vast zit aan 1 persoon maar onderling gedeeld kan worden totdat we er meer van hebben. :D
Dat is wel super chill!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Ik zag in 1x deze spell. Dit zit er wel goed uit! Degrime heet die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrsbr01
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat men hier van de wilderness flash events vind?

[ Voor 7% gewijzigd door Rrsbr01 op 06-11-2022 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Hoe moeilijk is DS2 nou echt op OSRS?

Wil binnenkort deze toch gaan doen, nog ff paar questjes om aan de 200QP te komen.

Heb 81 range en ben momenteel bezig m'n melee skills 85 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Arvado schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:20:
Hoe moeilijk is DS2 nou echt op OSRS?

Wil binnenkort deze toch gaan doen, nog ff paar questjes om aan de 200QP te komen.

Heb 81 range en ben momenteel bezig m'n melee skills 85 te maken.
Ik zou vooral 70 prayer voor Piety hebben. 81 range moet voldoende zijn, wel pots gebruiken.
Het is wel een beetje geluk hebben. Ik heb er bij het eindgevecht een keer of 16 over gedaan. Tabs meenemen dus.+ ik had een wereld met de laagste ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Oké, ik heb 80 prayer dus dat zit wel goed.

Ik denk dus gewoon kwestie van ermee starten en proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

DS2 valt best mee, Void is een aardige pré om te hebben evenals een zo hoog mogelijk ranged level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
Arvado schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:06:
Ik denk dus gewoon kwestie van ermee starten en proberen.
Ja, dat is eigenlijk bij alles in dit spel :p

Ik check altijd van tevoren een guide; zodat ik weet wat ik kan verwachten.

Maar dan is het altijd nog een aantal keren proberen.

Het is soms wel demotiverend om keer op keer opnieuw een poging te doen, maar je leert er van en als je het dan uiteindelijk haalt; voelt dat des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
D4NG3R schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:25:
DS2 valt best mee, Void is een aardige pré om te hebben evenals een zo hoog mogelijk ranged level.
Void heb ik, maar geen elite. Kan ik wel halen voor ik DS2 ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Arvado schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:23:
[...]

Void heb ik, maar geen elite. Kan ik wel halen voor ik DS2 ga doen.
Tja, blessed d'hide of karils kan ook.

Goede kruisboog en goede bolts is minimaal net zo belangrijk, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Denk het ook ja, pak gewoon dragon CB en Diamond e bolts ofso.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Oh het kan allemaal ook zeker met dhide of karil, maar void heeft in ieder geval bij Vorkath de voorkeur i.c.m. een imbued en enchanted salve ammy. :)

Ruby bolts vreten door de eerste helft heen, daarna gewoon lekker over op diamonds ja.

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 04-12-2022 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Zo gister voor het eerst Zulrah omgelegd. Wat een klote slang. Echt lang bezig geweest voor de eerste kill.

Op gegeven moment enkel rotatie 3 gedaan. Als ik andere rotatie had dan logde ik. Dan leer je het sneller. Tijdens de voorlaatste poging ging ik tegelijk dood met Zulrah. Baalde flink, gelukkig was het de volgende poging wel raak.

Tijd 3:34

Heb wel het idee dat ik te weinig DPS doe. gebruikt Trident of the Swamp met Blowpipe swap. Maar veel meer DPS kan ik er niet uithalen denk ik.

[ Voor 43% gewijzigd door Arvado op 21-12-2022 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Wat is je gear/stats/inven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
84 mage, 81 range.

Gebruikte Ahrim en Kharil switch. Blowpipe met Rune Darts en dus Trident of the Swamp. Ring of recoil, infinity boots, combat bracelet, Serpentine helm, god cape.

9x shark + karambwan combo, range, mage en prayer pot en dus blowpipe en Kharil. Ook een dramen staff, summerpie en extra ring of recoil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
Ach, je hebt maar een Zulrah kill nodig om Elite Void te unlocken.

En, zoals bij veel van de bosses, je moet het een beetje oefenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zulrah blijft wel flink oefenen ja, heb je overigens geen Barrow gloves en occult necklace?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11
Met jouw stats en gear is het geen verkeerde tijd hoor, vooral voor de eerste kc. De meeste winst haal je door op handige momenten je gear te switchen en te eten, zodat je het altijd aanvalt wanneer het wel kan.
Logische upgrade is ook nog de ring of suffering, die recoils vervangen ga je erg makkelijk vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
D4NG3R schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:40:
Zulrah blijft wel flink oefenen ja, heb je overigens geen Barrow gloves en occult necklace?
Barrows gloves ben ik mee bezig maar Occult wel, was ik vergeten te melden.
ikbenerniet schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:57:
Met jouw stats en gear is het geen verkeerde tijd hoor, vooral voor de eerste kc. De meeste winst haal je door op handige momenten je gear te switchen en te eten, zodat je het altijd aanvalt wanneer het wel kan.
Logische upgrade is ook nog de ring of suffering, die recoils vervangen als ga je erg makkelijk vergeten.
Oké bedankt. Ja die Ring of Recoils is eigenlijk wel een drama. Was ook een keer een spare vergeten maar dan ga je wel snel de pijp uit. Maar ben niet zo rijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan1232
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-09 10:43
Vraagje, heeft er iemand ervaring met het aanschaffen van membership via 3rd party sites of eventueel via een VPN? Werkt dit of resulteert dit in een verbannen account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Waarom zou je dat willen? Is dat goedkoper?

Ik denk dat dit gewoon werkt, zou niet weten waarom je dan gebanned zou worden. Je kan ook op vakantie zijn / emigreren toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Stefan1232 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:17:
Vraagje, heeft er iemand ervaring met het aanschaffen van membership via 3rd party sites of eventueel via een VPN? Werkt dit of resulteert dit in een verbannen account?
Je kon eerst "retail keys" kopen uit het buitenland.

Dat werkte prima, maar als je nu gaat kijken zijn de retail keys ongeveer net zo duur als normaal membership.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Arvado schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:00:
Waarom zou je dat willen? Is dat goedkoper?

Ik denk dat dit gewoon werkt, zou niet weten waarom je dan gebanned zou worden. Je kan ook op vakantie zijn / emigreren toch.
Ja, in landen met een zwakke valuta krijg je relatief veel 'koopkracht' voor een euro.

Ik denk dat als je vanuit het buitenland betaald met een Nederlands account, je alsnog in euros betaald en het niet direct veel goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Membership zonder codes is veel te duur, zeker als je meerdere accounts wil voorzien.

Je moet ook best wat geluk hebben of veel PVM'en als je met bonds je membership wil onderhouden en daarnaast nog GP wil overhouden voor gear/supplies/skilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Ik heb gewoon abbo'tje met Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 23:16
Iemand tips om na een lange pauze terug te beginnen?
Ik speel Ironman mode.

Na een paar filmpjes te zien begin ik terug de kriebel te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

HeRSteiN schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:47:
Ik speel Ironman mode.

Wat voor stats hebben we het over, en wat heb je voorheen zoal gedaan? :)

Wat is ToA toch heerlijke content trouwens, inmiddels gaat mijn groep relatief pijnloos door 150 invocation heen. Helaas nog geen purples, al heeft iedereen inmiddels al wel de rune pouch upgrade te pakken.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 13-02-2023 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
D4NG3R schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:24:
[...]

Wat voor stats hebben we het over, en wat heb je voorheen zoal gedaan? :)
Wel, al mijn combat stats zijn 85+
Barrows deed ik veel (bijna alles gedropped gekregen)
Was van plan om MM2 en DS2 te doen maar heb zo geen durf.
Zulrah heb ik aantal keer geprobeerd maar nooit neer gekregen.
FireCape in mijn bezit + fighter torso + full void (geen elite)

Denk dat ik mid tot high qua account zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Heb je al een volle set tank armour van Barrows en een Fury? Indien nee is dat wellicht een mooi doel om te halen, beide sluiten op elkaar aan namelijk voor IM accounts: De runes welke je van Barrows krijgt verkoop je om een Onyx mee te kopen.

Aan te raden is dan wel om eerst de Morytania hard diary te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
D4NG3R schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:55:
Heb je al een volle set tank armour van Barrows en een Fury? Indien nee is dat wellicht een mooi doel om te halen, beide sluiten op elkaar aan namelijk voor IM accounts: De runes welke je van Barrows krijgt verkoop je om een Onyx mee te kopen.

Aan te raden is dan wel om eerst de Morytania hard diary te doen.
Als ik me niet vergis heb ik inderdaad: Morytania Hard voor die extra runes bij Barrows, alsook volledige zet tank gear.
Ook denkik genoeg runes te hebben voor onyx te kunnen kopen. Maar kan fury nog niet maken door crafting lvl dat te laag is :p

Nog eens checken wat juist de requirments zijn.

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Daarna kom je een beetje in de "sleur" periode terecht. Je wil endgame gear gaan unlocken, maar bent eigenlijk endgame gear nodig om dat fatsoenlijk te halen.. Vooral GWD is solo een bitch.

De eerste stap daarin is waarschijnlijk wel om een whip te bemachtigen, wat weer 85 slayer vereist. Wild pies helpen daarin overigens wel, kan je vanaf 80 boosten om Abysal demons te killen. :)

Voor crafting (en geld) raad ik persoonlijk glass en battlestaffs aan. Giant seaweed + buckets of sand om orbs mee te maken, orbs om battlestaffs mee te maken.

Met bovenstaande ben je waarschijnlijk al wel een tijdje zoet. Vergeet niet om het lekker af te wisselen met bijvoorbeeld (skill) minigames anders brand je zo op. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
D4NG3R schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:06:
Daarna kom je een beetje in de "sleur" periode terecht. Je wil endgame gear gaan unlocken, maar bent eigenlijk endgame gear nodig om dat fatsoenlijk te halen.. Vooral GWD is solo een bitch.

De eerste stap daarin is waarschijnlijk wel om een whip te bemachtigen, wat weer 85 slayer vereist. Wild pies helpen daarin overigens wel, kan je vanaf 80 boosten om Abysal demons te killen. :)

Voor crafting (en geld) raad ik persoonlijk glass en battlestaffs aan. Giant seaweed + buckets of sand om orbs mee te maken, orbs om battlestaffs mee te maken.

Met bovenstaande ben je waarschijnlijk al wel een tijdje zoet. Vergeet niet om het lekker af te wisselen met bijvoorbeeld (skill) minigames anders brand je zo op. :Y
Ja, ik denk dat het de reden is van mijn redelijke lange pauze :D
Ik heb ook 88 slayer en een 2 whips ondertussen. Trident of the seas heb ik ook. Denk inderdaad beter men crafting nog wat hoger en af en toe eens een tempoross mee te pikken om mijn 99 fishing te behalen (nu 94)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Wat tussendoor grappig is om je bezig mee te houden: Combat achievements, zeker als je nog meer PC moet doen voor je toekomstige elite void.

En uiteraard zoveel mogelijk diaries.

Ik wissel content zelf in ieder geval sterk af, maar ben een paar maanden geleden van reguliere IM naar GIM gestapt voor bossing/raiding etc. Frustreert (mij) een stuk minder. :')

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 13-02-2023 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
D4NG3R schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:16:
Wat tussendoor grappig is om je bezig mee te houden: Combat achievements, zeker als je nog meer PC moet doen voor je toekomstige elite void.

En uiteraard zoveel mogelijk diaries.

Ik wissel content zelf in ieder geval sterk af, maar ben een paar maanden geleden van reguliere IM naar GIM gestapt voor bossing/raiding etc. Frustreert (mij) een stuk minder. :')
Dus volledig opnieuw begonnen?
Je moet dan wel een pre-made team hebben veronderstel ik?
Wou ook graag GIM doen maar heb geen vrienden dat het willen doen met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

HeRSteiN schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:19:
[...]

Dus volledig opnieuw begonnen?
Je moet dan wel een pre-made team hebben veronderstel ik?
Nope, je kan sinds juni vorig jaar IM naar unranked GIM switchen.

Toen GIM uitkwam ben ik met mijn vaste groepje opnieuw begonnen, maar na een week of 4 zat iedereen weer op z'n eigen IM te spelen. Inmiddels heeft iedereen z'n IM naar GIM overgezet en staan we bijna elke avond bij ToA of een andere boss. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
D4NG3R schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:24:
[...]

Nope, je kan sinds juni vorig jaar IM naar unranked GIM switchen.

Toen GIM uitkwam ben ik met mijn vaste groepje opnieuw begonnen, maar na een week of 4 zat iedereen weer op z'n eigen IM te spelen. Inmiddels heeft iedereen z'n IM naar GIM overgezet en staan we bijna elke avond bij ToA of een andere boss. :Y
VET!
Jammer dat ik niemand heb om mee te spelen :D
Zal dus alles verder solo moeten doen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

HeRSteiN schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:47:
Ik speel Ironman mode.

Ik ben zelf een skill pure UIM begonnen, kon niet kiezen dus maar alles bij elkaar.

Is een leuke uitdaging, want als ironman moet je álles zelf, en als skill pure kun je geen combat doen en lock je jezelf dus ook uit heel veel content die het makkelijker maakt. Ik kan niet gewoon even magic gaan trainen om overal heen te teleporten want dan gaat mijn combat level omhoog, en zelfs al zou ik dat doen dan zou ik alsnog geld moeten verdienen zonder GE om runes te kopen of zelf runes moeten craften.

Daarnaast om het extra leuk te maken free to play aan het spelen. Het idee was om dat permanent zo te laten, maar nu heb ik besloten om dat te doen tot ik alle skills op level 60 heb, en dan membership te kopen (zodat ik in ieder geval agility en construction kan trainen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
Oon schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:31:
[...]

Ik ben zelf een skill pure UIM begonnen, kon niet kiezen dus maar alles bij elkaar.

Is een leuke uitdaging, want als ironman moet je álles zelf, en als skill pure kun je geen combat doen en lock je jezelf dus ook uit heel veel content die het makkelijker maakt. Ik kan niet gewoon even magic gaan trainen om overal heen te teleporten want dan gaat mijn combat level omhoog, en zelfs al zou ik dat doen dan zou ik alsnog geld moeten verdienen zonder GE om runes te kopen of zelf runes moeten craften.

Daarnaast om het extra leuk te maken free to play aan het spelen. Het idee was om dat permanent zo te laten, maar nu heb ik besloten om dat te doen tot ik alle skills op level 60 heb, en dan membership te kopen (zodat ik in ieder geval agility en construction kan trainen).
Vet veel mogelijkheden om te spelen eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

HeRSteiN schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:25:
[...]

VET!
Jammer dat ik niemand heb om mee te spelen :D
Zal dus alles verder solo moeten doen hehe
ToA kan ik overigens wel aanraden, zelfs solo. Als IM kan je ook gewoon vrolijk met groepen mee, de rewards zijn per individu dus geen gezeik dat je iets moet splitten of invloed uitoefent over de rewards van een ander.

Op de OSRS Discord zie ik regelmatig mensen teams vormen waar ook IM tussen zitten. :D

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 13-02-2023 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
Had ook interesse in het leven van PKing. Maar dat zou dan beginnen met F2P pking :p

• HeRSteiN
Het is dan toch membership geworden op mijn reeds bestaande ironman :)
Momenteel sta ik monks te vissen tot 99 (afk op het werk)
Daarna waarschijnlijk mijn Diary's verder afwerken en wat grand master quests.

• Inhumanous
HeRSteiN schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:19:
[...]

loop hier tegen hetzelfde aan......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HeRSteiN
Inhumanous schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:58:
[...]

loop hier tegen hetzelfde aan......
Oh, dan zijn we al met 2 :D

• Inhumanous
ik ben altijd in voor een leuk actief tweakers GIM groepje! :)

• HeRSteiN
Inhumanous schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:20:
[...]

Zie ik ook wel zitten :)

• HeRSteiN
Inhumanous schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:20:
[...]

Wat houd de down/upgrade naar GIM eigenlijk in?
Veronderstel: Alles wat een normale IM kan + group content.
Éénmaal je GIM bent kan je niet meer terug naar regular IM? (weet ook niet waarom je dat zou doen dan)

Zou mijn account van 2.5k uren (ironman) niet kwijt willen spelen door deze op het einde van de rit naar normaal account te moeten omzetten ofzo

• Inhumanous
HeRSteiN schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:27:
[...]

Éénmaal je GIM bent kan je niet meer terug naar regular IM? (weet ook niet waarom je dat zou doen dan)

Zou mijn account van 2.5k uren (ironman) niet kwijt willen spelen door deze op het einde van de rit naar normaal account te moeten omzetten ofzo
ik heb zoiezo sinds een paar maanden geen ironman meer, ging van 2k total UIM downgrade naar normal ironman maar met een kers verse baby de ironman 2100 total gedowngrade naar een normie (slechtste keuze ooit) dus moet zoiezo vanaf scratch beginnen (al heb ik nog wel ergens een 800 total UIM die ik dan blijkbaar om kan zetten naar GIM )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeRSteiN
Inhumanous schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:29:
[...]

ik heb zoiezo sinds een paar maanden geen ironman meer, ging van 2k total UIM downgrade naar normal ironman maar met een kers verse baby de ironman 2100 total gedowngrade naar een normie (slechtste keuze ooit) dus moet zoiezo vanaf scratch beginnen (al heb ik nog wel ergens een 800 total UIM die ik dan blijkbaar om kan zetten naar GIM )
Ahzo, het is dubbel opnieuw beginnen :p
Zie ikzelf niet echt zitten :D

Wil gerust dingen in de Gbank steken om je sneller vooruit te helpen :)

Vraag omdat ik het gewoon niet weet:
Zijn er geen mensen die GIM accounts maken om zo uit de Group bank spullen te stealen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeRSteiN
Zijn er nog personen die graag in "tweakers" GIM groepje willen komen?

• Accretion
HeRSteiN schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:33:
[...]
Zijn er geen mensen die GIM accounts maken om zo uit de Group bank spullen te stealen?
Vziw heb je ook een private bank?
Dus alleen resources die je wil delen, zet je in GIM bank.

Als je een Scythe drop zou krijgen én je hebt net 'toevallig' iemand die heel graag de groep wil joinen én aandringt dat je die Scythe in de group storage gooit...

Ja, dan moet je wel even achter je oren krabben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
HeRSteiN schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:21:
Ligt d'r aan, heb je een Scythe in de group storage? :x

• Accretion
HeRSteiN schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:21:
Is dit een groep die 'vanaf 0' begint of bestaande ironman accounts in een 'unranked Ironman' groep zetten?

Aan mij heb je waarschijnlijk niet zo veel, m'n eerste goal zou 99 agility zijn als ik opnieuw begin.

En daarnaast gaat m'n solo-HCIM wel prima.

[ Voor 20% gewijzigd door Accretion op 16-02-2023 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

HeRSteiN schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:27:
Je wisselt van reguliere (U)IM naar unranked GIM.
Correct, effectief speel je alsof er maar 2-5 mensen in het spel zitten waar je mee kan traden etc.
Correct, je kan de groep wel uit stappen en je "eigen" unranked group beginnen door een alt te laten joinen. Terug naar absoluut solo gaat niet,
Zie dus bovenstaande.
HeRSteiN schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:33:
Ongetwijfeld, het is wel content welke je moet doen met mensen die je vertrouwd. Indien er wat mis gaat kan de group leader mensen kicken, in de cooldownperiode van 7 dagen die volgt kunnen ze niet bij de group storage.

Houd er rekening mee dat je gewoon je eigen bank behoud, de group storage is een apart iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
Het is dan toch de gewone IM geworden waar ik met verder doe.
Op het werk momenteel AFK monks aan het vangen.

Gisteren eindelijk MM2 afgewerkt. (<3 Slayermusiq1)
Nog 15 quests en heb mijn QC. Waaronder DS2 en Song of the elves -_-

We zijn weer goed op dreef :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

HeRSteiN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:15:
Gisteren eindelijk MM2 afgewerkt. (<3 Slayermusiq1)
Nog 15 quests en heb mijn QC. Waaronder DS2 en Song of the elves -_-
Pssst, er is een quest helper.

Vierkant gestoord hoe goed die plugin is, voorheen pakte ik de quick guides van de Wiki erbij maar dit is zo veel beter. :D

Nieuwe questen probeer ik altijd wel eerst zelf te doen, maar de meeste heb ik al 5+ keer in het verleden gedaan dus. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer begonnen met OSRS :)

Althans, ik afk woodcutting tijdens werk :+
Pagina: 1 ... 44 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!