• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
ik ben ook weer met osrs begonnen\, combat lvl is pas 85. IGN: Sarvornin

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-01 23:35
Intelcorei7 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:37:
ik ben ook weer met osrs begonnen\, combat lvl is pas 85. IGN: Sarvornin
Ook jou toegevoegd!

XBL GT: HabbekratzNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 19:44

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb ook een Android. Helaas kan ik me alleen vooraf registreren voor runescape. Maar kun je dan wisselen tussen pc en mobile? Of is het alleen mobile? Anders ook eens kijken of ik nog in de beta kan komen

Edit: scheel geweest. Beta loopt al niet meer. Dus maar wachten tot 30 oktober

[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 21-09-2018 22:37 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-06 12:26
Ik speel ook nog steeds osrs op mijn UIM

Voeg me toe als je wilt.

Ign: Naga Jolokia

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inhumanous
True schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:00:
[...]

er op voor impulsieve acties of hacks. Je kunt immers niet terug naar Iron man mode.

@Habbekrats_NL ik zit in een behoorlijk leuke NL/BE clan, het enige nadeel vind ik is dat er om de haverklap met kanker gescholden wordt, helaas zit dit wel een beetje in de Nederlandse online gaming cultuur en al helemaal in RS/OSRS. Mocht je interesse hebben laat het gerust weten, je mag me gerust toevoegen:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
kunnen we geen Tweakers CC maken en die gewoon lekker mature houden?

ik zit zelf nu ook in een NL/BE clan maar het niveau is daar echt drastisch laag, om de haverklap, KK, Je moeder, seks en drugs convo's die echt nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Oxigeon schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:35:
Ik heb ook een Android. Helaas kan ik me alleen vooraf registreren voor runescape. Maar kun je dan wisselen tussen pc en mobile? Of is het alleen mobile? Anders ook eens kijken of ik nog in de beta kan komen

Edit: scheel geweest. Beta loopt al niet meer. Dus maar wachten tot 30 oktober
Je speelt op mobile dezelfde game als de gewone OSRS.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

True schreef op maandag 24 september 2018 @ 00:02:
[...]

Je speelt op mobile dezelfde game als de gewone OSRS.
Dankjewel. Kunnen we ze veilig door elkaar heen gebruiken. Toch maar eens gaan "beginnen"op de Old School versie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Inhumanous schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:27:
[...]

kunnen we geen Tweakers CC maken en die gewoon lekker mature houden?

ik zit zelf nu ook in een NL/BE clan maar het niveau is daar echt drastisch laag, om de haverklap, KK, Je moeder, seks en drugs convo's die echt nergens op slaan.
Inderdaad ik join dan zeker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Wie gaat een osrs tweakers cc starten ? Anders doe ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Intelcorei7 schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:23:
Wie gaat een osrs tweakers cc starten ? Anders doe ik het.
Ik ben geen member. Wil dit wel een keer worden. Zodra ik dat ben zal ik zeker lid willen worden. Of in elk geval, je moet member zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Doctor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-06 11:38
Oxigeon schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:17:
[...]

Ik ben geen member. Wil dit wel een keer worden. Zodra ik dat ben zal ik zeker lid willen worden. Of in elk geval, je moet member zijn toch?
Volgensmij kan iedereen dat starten toch? Ik wil ook wel joinen namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

The-Doctor schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:41:
[...]

Volgensmij kan iedereen dat starten toch? Ik wil ook wel joinen namelijk!
Volgens mij zijn clans alleen toegankelijk voor members als ik op internet alles lees. (heb nooit echt Runescape gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Oxigeon schreef op maandag 24 september 2018 @ 14:41:
[...]

Volgens mij zijn clans alleen toegankelijk voor members als ik op internet alles lees. (heb nooit echt Runescape gespeeld)
Je total lvl moet hoger dan 150 zijn dan kan je gewoon altijd joinen, ook als je f2p bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Een GoT clanchat is op zich wel een leuk idee, maar ik vraag mij af hoe nuttig het is. Ik gebruik een cc vooral voor het delen van ervaringen en tips en het zoeken van een(meerdere) partner(s) voor pvm.

Gezien de animo in dit topic verwacht ik dat we op een goeie avond met een man of 5-8 in de cc zitten, maar met veel verspreiding in ervaring en levels. An sich vind ik dat helemaal niet erg en is het vooral erg gezellig, desalniettemin lijkt het mij niet zo veel omdat ik niet in meerdere cc's te gelijk kan zitten. Hierdoor loop ik dus juist veel mensen mis waar ik mee zou kunnen samen spelen.

Ik zou het leuker vinden om wellicht iets van een Discord op te zetten eventueel i.c.m. een clanchat, zo kun je gerust tijdens een rustiger moment een vraag stellen waar iemand anders op kan antwoorden die later pas online komt.

Het kan natuurlijk zijn dat ik compleet mis zit en dat we in dit topic een tiental Tweakers hebben zitten met maxed combat en duizenden uren die ook graag in een GoT cc willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
True schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:35:
Een GoT clanchat is op zich wel een leuk idee, maar ik vraag mij af hoe nuttig het is. Ik gebruik een cc vooral voor het delen van ervaringen en tips en het zoeken van een(meerdere) partner(s) voor pvm.

Gezien de animo in dit topic verwacht ik dat we op een goeie avond met een man of 5-8 in de cc zitten, maar met veel verspreiding in ervaring en levels. An sich vind ik dat helemaal niet erg en is het vooral erg gezellig, desalniettemin lijkt het mij niet zo veel omdat ik niet in meerdere cc's te gelijk kan zitten. Hierdoor loop ik dus juist veel mensen mis waar ik mee zou kunnen samen spelen.

Ik zou het leuker vinden om wellicht iets van een Discord op te zetten eventueel i.c.m. een clanchat, zo kun je gerust tijdens een rustiger moment een vraag stellen waar iemand anders op kan antwoorden die later pas online komt.

Het kan natuurlijk zijn dat ik compleet mis zit en dat we in dit topic een tiental Tweakers hebben zitten met maxed combat en duizenden uren die ook graag in een GoT cc willen ;)
Ben zeker geen maxed combat op het account waarop ik altijd speel maar we 14 jaar ervaring en UIM dus heb redelijk wat knowledge.

Maar een discord klinkt ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7

Ik begrijp inderdaad wel wat je bedoeld, er zijn hier te weinig mensen om een best vollen cc te krijgen. Een Discord klinkt inderaad wel nice net als de WoW tweakers discord dat gaat prima. Ikzelf ben op osrs nog lang geen maxed cb (CB 87 atm), maar heb wel genoeg ervaring omdat ik op rs3 (wat ik niet meer speel) 40 lvls van maxed total lvl ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gjeest
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-06 11:05

Ik weet ook niet in hoeverre dit zo is, maar misschien zijn er net als mij meer mensen die stilletjes mee lezen en ook wel interesse hebben in een clan chat.

Misschien komen de Tweakers die RS spelen ook niet op dit gedeelte van het forum, het is dat ik hier per toeval tegen aan liep. Maar ik zou niet hebben gedacht dat er meerdere waren die actief zijn op RS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 23:06
Gjeest schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 02:36:
[...]

Ik weet ook niet in hoeverre dit zo is, maar misschien zijn er net als mij meer mensen die stilletjes mee lezen en ook wel interesse hebben in een clan chat.

Misschien komen de Tweakers die RS spelen ook niet op dit gedeelte van het forum, het is dat ik hier per toeval tegen aan liep. Maar ik zou niet hebben gedacht dat er meerdere waren die actief zijn op RS
Zoals ik :+
Lees altijd mee, maar post ook nooit hier.
Zelf speel ik ongeveer 2 maandjes per jaar als ik weer is zin heb.

Ik zit altijd in de 'nlcc' en die voldoet prima, de meeste daar zijn oud spelers die nu allemaal ruim in de twintig zijn (net als ik).
Gelukkig kom je weinig 'jochies' tegen in osrs.
Maar een discord voor tweakers rs lijkt me wel leuk om wat mensen te zoeken voor pvm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik zal vandaag of morgen even een cc en een discord optuigen, wellicht is het ook een idee om OSRS qua topic af te splitsen van dit Runescape topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
True schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:40:
Ik zal vandaag of morgen even een cc en een discord optuigen, wellicht is het ook een idee om OSRS qua topic af te splitsen van dit Runescape topic?
Oke top, laat maar horen als die gemaakt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

-

[ Voor 100% gewijzigd door True op 30-03-2019 00:47 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Op het moment weer wat Rs3 aan het doen omdat de graphics van de OSRS me echt niet aantrekken tot de game. Misschien als hij echt op de mobiele versie is toch maar eens proberen.

Is er in RS3 een mogelijkheid om de mini-map uit te zoomen? Op youtube zie ik personen die een complete stad kunnen overzien in die minimap

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06 22:47
Oxigeon schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:07:
Op het moment weer wat Rs3 aan het doen omdat de graphics van de OSRS me echt niet aantrekken tot de game. Misschien als hij echt op de mobiele versie is toch maar eens proberen.

Is er in RS3 een mogelijkheid om de mini-map uit te zoomen? Op youtube zie ik personen die een complete stad kunnen overzien in die minimap
Je kunt zoomen in de minimap, muis pointer hoveren boven de minimap en scrollen om in en uit te zoomen. Maar de range is beperkt. Als je de minimap vergroot dan krijg je nog meer te zien. De resolutie van de inhoudt van de minimap verandert namelijk niet. Om een gehele stad op de minimap te krijgen heb je dan ook redelijk wat screenspace nodig. Maar op een scherm met 4k resolutie of soortgelijks is dat dan juist weer makkelijk haalbaar.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/zw1c9g.png

Met mijn layout heb ik zo bijvoorbeeld geheel Priff in één keer op de minimap.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

psychodude schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:53:
[...]

Je kunt zoomen in de minimap, muis pointer hoveren boven de minimap en scrollen om in en uit te zoomen. Maar de range is beperkt. Als je de minimap vergroot dan krijg je nog meer te zien. De resolutie van de inhoudt van de minimap verandert namelijk niet. Om een gehele stad op de minimap te krijgen heb je dan ook redelijk wat screenspace nodig. Maar op een scherm met 4k resolutie of soortgelijks is dat dan juist weer makkelijk haalbaar.

[Afbeelding]

Met mijn layout heb ik zo bijvoorbeeld geheel Priff in één keer op de minimap.
Dat ziet er puik uit. Ik speel gewoon op een kleine laptop :P. Dus ga dit niet voor elkaar krijgen denk ik :P. Toch maar eens gaan verdiepen in het instellen van een lay-out

• Wausser
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-06 22:32
Sinds een aantal dagen OSRS weer eens opgepakt. Vroeger op de middelbare school (rond 2007) wel veel gespeeld maar nooit verder gekomen dan combat lvl 80 ongeveer. Lijkt me wel tof om met wat lui dingen te ondernemen. Ben op dit moment lvl 35 en voornamelijk bezig met de basic skills. Dus verwacht nog niet te veel ;-) IGN: Roerdmaster

• Intelcorei7
True schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:56:
Ik heb even een discord en een cc in elkaar geknutseld voor wat Oldschool Runescape plezier :) :
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Als ik discord open zegt ie, je hebt geen recht om oudere berichten te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 13:12

Madstorm

Derping all the way!

Intelcorei7 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:56:
[...]

Ja die melding krijg ik ook

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Intelcorei7 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:56:
[...]

Stuur me anders even jullie discord names ? Misschien kan ik jullie een invite sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 13:12

Madstorm

Derping all the way!

Inhumanous schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:49:
[...]

Stuur me anders even jullie discord names ? Misschien kan ik jullie een invite sturen?
Ik ben de groep al gejoined, ik sta ook al tussen de gebruikers (offline momenteel), maar ik zie volgens mij geen berichten.

[ Voor 3% gewijzigd door Madstorm op 28-09-2018 14:59 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Bij mij is het gefixed.

Edit: bij iedereen moet het nu werken.

[ Voor 47% gewijzigd door Intelcorei7 op 28-09-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05:35
Ik ben gejoined, speel zo’n 1-2 keer per week een avondje. IGN: MR Small ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 15:09
Begonnen in 2004 en tot 2007 gespeeld. Nu weer opnieuw opgepakt, maar helaas is mijn char naar RS3 gegaan (level 113). Nu dus weer opnieuw begonnen :)

Ik probeer op het moment een pure te maken en zit op 45 attack en 45 str.

IGN: khronak

Is er ook een ingame clan dat ik kan joinen? 8)

Edit: Zie dat er idd een clanchat is

[ Voor 15% gewijzigd door Knamix op 01-10-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05:35
Nou sinds gisteren is Oldschool Runescape mobile officieel uit. Voor mij echt briljant, kan ik tussendoor af en toe even het spelletje erbij pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
iAdema schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 07:34:
Nou sinds gisteren is Oldschool Runescape mobile officieel uit. Voor mij echt briljant, kan ik tussendoor af en toe even het spelletje erbij pakken.
Ja het was echt mega druk ineens haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnediii
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 26-01-2022
ik heb ook weer een nieuw account aangemaakt voor 2 weken geleden, op Mobile werkt echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
perryvdbosch schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:02:
[...]

Ja het was echt mega druk ineens haha
Gisteren zelf een piek gezien van 109k online haha.
Ga het zelf gebruiken voor wat afk dingen. Splashen enzo. Ben toch f2p nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-05 16:07
Echt een verademing hoor dat mobile.
Nu bezig met de fishing trawler om de angler outfit te halen.
Heerlijk AFK op mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Ik denk dat RS door de Mobile app weer vrij populair gaat worden, zeker als RS3 er ook nog eens bijkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
toen ik de app zag staan, heb ik hem ook weer eens door sentiment opgestart, en vind het stiekem best wel weer leuk:P inderdaad ideaal om tussen door wat te spelen.

begrijp ik goed dat rs3 en deze old school twee verschillende games zijn? welke zouden jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

dark0990 schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:30:
toen ik de app zag staan, heb ik hem ook weer eens door sentiment opgestart, en vind het stiekem best wel weer leuk:P inderdaad ideaal om tussen door wat te spelen.

begrijp ik goed dat rs3 en deze old school twee verschillende games zijn? welke zouden jullie aanraden?
Voor nostalgie met een vleugje nieuwe features welke in lijn zijn met de game uit 2007 OSRS. Wil je een game met veel leegloop, microtransactions en bling-bling, ga dan voor RS3. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
True schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:52:
[...]

Voor nostalgie met een vleugje nieuwe features welke in lijn zijn met de game uit 2007 OSRS. Wil je een game met veel leegloop, microtransactions en bling-bling, ga dan voor RS3. O-)
Ik lees hier toch een soort van mening in O-) maar nostalgie op de telefoon is het geworden *O*

IGN: Dark0990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin26
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-06 23:23
Ben sinds een weekje ook aan het spelen.. Heb het spel vroeger nooit aangeraakt maar vind het nu wel erg tof dat het op mobiel kan. Ik ben dus echt helemaal een nitwit. Volg nu een guide van een forum voor alle f2p quests, loop daarheen, doe dat maar dat is nogal veel zoekwerk op mobiel (krijg geen naampjes op de grote map en dat krijg ik op de laptop wel).

Erg veel zoeken allemaal, vind het ook niet zo tof dat mijn naam Qwjdaskljd23 ofzo is, maar dat kan ik veranderen als ik premium koop... Dat komt in de toekomst wel.

Hoor mensen over AFK? hoe doe ik dat dan? of kan dat niet voor bv fishing omdat dan de inventory vol raakt? welke skills dan wel eventueel?

Enige tips hoe ik een paar GP kan maken? heb een zooi gekookte shrimps maar vendors willen die niet hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Kevin26 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:49:
Hoor mensen over AFK? hoe doe ik dat dan? of kan dat niet voor bv fishing omdat dan de inventory vol raakt? welke skills dan wel eventueel?

Enige tips hoe ik een paar GP kan maken? heb een zooi gekookte shrimps maar vendors willen die niet hebben :(
Dat is dus AFK'ing ;), vissen tot je inventory vol is en dan weer alles droppen en opnieuw.
Voor f2p is cowhides altijd nog wel goed, anders Ankou's voor runes dacht ik als je cmb wilt levelen. Mining is ook nog prima in orde met iron of coal.
Of koop een bond / membership en verdien die bond terug in amper 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 10:30

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik zag hem voorbij komen online, dus even geinstalleerd op me mobiel.
Helaas kon ik mijn oude account niet meer terug recoveren, omdat ik al die gegevens niet meer weet. Vast al 10 jaar geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb.

Voor de geïnteresseerde IGN: snoeppert is the name :+

Hoe zit dat trouwens met die bonds, ik snap daar echt niks van.

[ Voor 10% gewijzigd door TrekDr0p op 13-11-2018 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06:58
TrekDr0p schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:26:
Hoe zit dat trouwens met die bonds, ik snap daar echt niks van.
Bonds zijn dingen die je of met echt geld kan kopen voor In Game Money (iets van 5 euro ofzo voor 4 A 5 mil dacht ik) of ze in game kan kopen voor 14(?) Dagen membership. eigenlijk gewoon, koop eenmalig met echt geld membership, ga een beetje zitten goldfarmen en je kan voor de rest van de tijd de hele tijd bonds kopen met het gold wat je hebt zitten farmen

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

energydrank schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:34:
[...]

Bonds zijn dingen die je of met echt geld kan kopen voor In Game Money (iets van 5 euro ofzo voor 4 A 5 mil dacht ik) of ze in game kan kopen voor 14(?) Dagen membership. eigenlijk gewoon, koop eenmalig met echt geld membership, ga een beetje zitten goldfarmen en je kan voor de rest van de tijd de hele tijd bonds kopen met het gold wat je hebt zitten farmen
Dus dan kan je beter voor 10 euro een maand kopen en dan veel gold farmen om daarna bonds te kopen voor memberships?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
TrekDr0p schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:51:
[...]

Dus dan kan je beter voor 10 euro een maand kopen en dan veel gold farmen om daarna bonds te kopen voor memberships?
eigenlijk wel, maar dan moet je wel hard je skills gaan levellen om bij de goeie money making uit te komen, ik raad je dan ook aan eigenlijk om eerst alle Free to play quests te doen en alle Free to play skills op zn minst 35/40 te hebben (heb ik zelf ook gedaan) dan kan je als je eenmaal membership koopt een heel stuk van de Members quests gaan doen en daarmee je member skills omhoog halen. maar daar zijn ook meer dan genoeg Guides over te vinden met gebruik van gezond verstand en google :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

energydrank schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:55:
[...]

eigenlijk wel, maar dan moet je wel hard je skills gaan levellen om bij de goeie money making uit te komen, ik raad je dan ook aan eigenlijk om eerst alle Free to play quests te doen en alle Free to play skills op zn minst 35/40 te hebben (heb ik zelf ook gedaan) dan kan je als je eenmaal membership koopt een heel stuk van de Members quests gaan doen en daarmee je member skills omhoog halen. maar daar zijn ook meer dan genoeg Guides over te vinden met gebruik van gezond verstand en google :+
Ik ben al druk bezig om me non member skills omhoog te gooien.
En heb al een stuk of 7 quests gedaan, die had ik vroeger ook allemaal gedaan voordat ik member werd :)

Ga gewoon lekker spelen en als ik het echt leuk blijf vinden kan ik er wel een membership aan wagen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

TrekDr0p schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:59:
[...]

Ik ben al druk bezig om me non member skills omhoog te gooien.
En heb al een stuk of 7 quests gedaan, die had ik vroeger ook allemaal gedaan voordat ik member werd :)

Ga gewoon lekker spelen en als ik het echt leuk blijf vinden kan ik er wel een membership aan wagen :+
Je bent (op een beetje normaal tempo) wel even bezig met trainen voordat je zonder een gigantische grind bonds kan farmen. Een hoog slayerlevel voor bijvoorbeeld Wyverns (72 slayer) is bijvoorbeeld geen overbodige luxe (500-600K per uur stabiel i.c.m. combat stats van rond de 75) of Zulrah met stats boven de 85 (700-900K per uur stabiel).

Iets eerder zou je kunnen beginnen met Barrows (43 pray is geen overbodige luxe) maar dat is geen stabiele money maker, het ene uur verdien je nog geen 60K terwijl je het volgende uur misschien wel 2M bij elkaar schraapt. Gemiddeld zal het rond de 250-300K liggen met stats en gear rond de level 65-70.

Nog eerder zou je je aan green dragons kunnen wagen, met combat stats van rond de 60 levert je dat 150-200K per uur op.

Buiten PvM om is eigenlijk elke money maker een grind of erg instabiel qua hoeveelheid cash die je verdient.

Met membership kan je trouwens je character een behoorlijke kickstart geven, er zijn een aantal low level quests die je erg veel XP geven. Waterfall, Fight Arena, The Grand Tree en Tree Gnome Village zijn een paar goede voorbeelden welke voor een erg lekkere basis zorgen. (45 attack, 30 strength en een zooi XP voor andere skills in nog geen 2 uur tijd met requirements die je in een uurtje tijd kan halen)

Maar zoals eerder aangegeven; Doe lekker de F2P questen. Dragonslayer is de "end game" van F2P en is in mijn ogen een mooie indicatie van de content die je als member kan verwachten.

Als je besluit om member te worden, doe jezelf dan een lol en train combat zo veel mogelijk terwijl je slayer tasks uitvoert. Veel endgame pvm vereist een hoog slayer level en het zorgt voor een hoop variatie.

[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 13-11-2018 13:19 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin26
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-06 23:23
Over die slayers, wou ik ook lekker doen. lvl 30 combat, dus ik loop naar zo'n vrouwtje helemaal bovenin krijg ik monsters in de level 58.. Nou, dat red ik dus nooit... Dus ik naar zo'n ander mannetje (sorry dat ik geen namen noem... helemaal vergeten hoe ze heten en ben echt een hardcore noob) om het te resetten... krijg ik 1x monkeys en 1x birds.. maar die zijn dus echt super laag, is het heen en weer lopen niet echt waard.. Dus ik weer naar dat vrouwtje toe in de hoop iets in mijn buurt te krijgen krijg ik ineens Fire Giants.. lvl 86....

Is er een methode om wat van die slayer quests in mijn level te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 23:06
Kevin26 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:53:
Over die slayers, wou ik ook lekker doen. lvl 30 combat, dus ik loop naar zo'n vrouwtje helemaal bovenin krijg ik monsters in de level 58.. Nou, dat red ik dus nooit... Dus ik naar zo'n ander mannetje (sorry dat ik geen namen noem... helemaal vergeten hoe ze heten en ben echt een hardcore noob) om het te resetten... krijg ik 1x monkeys en 1x birds.. maar die zijn dus echt super laag, is het heen en weer lopen niet echt waard.. Dus ik weer naar dat vrouwtje toe in de hoop iets in mijn buurt te krijgen krijg ik ineens Fire Giants.. lvl 86....

Is er een methode om wat van die slayer quests in mijn level te krijgen??
naar de juiste slayer master toegaan;
http://oldschoolrunescape.wikia.com/wiki/Slayer_master

verder kan je fire giants magen/rangen, hier hoef je dus geen damage te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 19:25
God ik ben ook weer verslaafd, na de release van OSRS volop wezen grinden had heel vroeg 99str kort later max cb gehaald en gestopt voor dat godwars kwam.
2,5 jaar geleden weer begonnen met spelen maar van korte duur en alles verloren met staken.

Nu sinds vorige week weer aan het spelen en helemaal verslaafd.
Voornamelijk bij brutal black dragons bank aan het opbouwen en binnenkort weer slayer of andere bosses.

voor gezelligheid kunnen jullie mij toevoegen op rs:
dutch xeoMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-06 13:52
helaas mijn account kwijt geraakt, doordat die over is naar rs3
dus maar weer nieuw account gemaakt,

mensen tips om snel te levelen, vanaf welk moment is het handig om membership aan te gaan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

badboyqxy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:55:

mensen tips om snel te levelen, vanaf welk moment is het handig om membership aan te gaan zetten ?
Dag #1. Uurtje quests doen en je hebt melee cmb levels op 40, en magic op 30.
Uurtje magic levelen op blue dragons voor 40 magic en gold voor gear.

Zeker door de aanloop van nieuwe F2P users zijn de f2p moneymake opties minder in trek. Je kunt nog prima 300k/u verdienen met P2P moneymake opties.
Verder als je combat op zo'n 40-50 is zou ik puur slayer aanraden om te blijven levelen (je cmb in ieder geval). Slayer monsters zijn vrijwel altijd netto winst (als je niet high-level mage dingen doet), wordt ook wat diverser en je ziet wat meer van de wereld(verplicht).

https://oldschool.runescape.wiki/w/Money_making_guide
https://oldschool.runescape.wiki/w/Quest_experience_rewards
http://oldschoolrunescape.wikia.com/wiki/Optimal_quest_guide

Ik raad je ten zeerste af! om alles pietje precies uit te voeren, doe vooral wat je leuk vindt, maar dan redelijkerwijs binnen de kaders van optimaal spelen. Als je dit wel doet breekt het je snel op en ben je binnen twee weken weer klaar met OSRS :>

• matrix14
  • Laatst online: 10-06-2024
xeoMe schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:32:
God ik ben ook weer verslaafd, na de release van OSRS volop wezen grinden had heel vroeg 99str kort later max cb gehaald en gestopt voor dat godwars kwam.
2,5 jaar geleden weer begonnen met spelen maar van korte duur en alles verloren met staken.

Nu sinds vorige week weer aan het spelen en helemaal verslaafd.
Voornamelijk bij brutal black dragons bank aan het opbouwen en binnenkort weer slayer of andere bosses.

voor gezelligheid kunnen jullie mij toevoegen op rs:
dutch xeoMe
haha wauw speel je weer, volgens mij heb ik met jou toen in begin van OSRS gespeeld ;p
z.s.m je construction 82/83 maken en pool maken. Ben nu zelf ook voor de vierde keer aan het rebuilden na vorige keer 1bil te hebben verloren.

ign: Lexx0r

• energydrank
Net een Mailtje gekregen van Jagex over een of andere workshop. iemand anders die dit ook heeft gehad?

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 19:25
matrix14 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:16:
[...]

haha wauw speel je weer, volgens mij heb ik met jou toen in begin van OSRS gespeeld ;p
z.s.m je construction 82/83 maken en pool maken. Ben nu zelf ook voor de vierde keer aan het rebuilden na vorige keer 1bil te hebben verloren.

ign: Lexx0r
ALEX?
Heb "Gohans" van jou toen nog gekregen
95+ woodcuttingbotje :9~

Vergeet fishing planet niet

[ Voor 11% gewijzigd door xeoMe op 22-11-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Laatst online: 10-06-2024
xeoMe schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:32:
[...]

ALEX?
Heb "Gohans" van jou toen nog gekregen
95+ woodcuttingbotje :9~

Vergeet fishing planet niet
Haha ja man,

Ja die tijden zijn voorbij sinds ik een serieuze account heb ;p, maak in 1 uur meer dan die bot in 20-30 uur deed haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

badboyqxy schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:55:

Klein stukje naar boven scrollen. O-)

D4NG3R in "[MMORPG] RuneScape #4"

Wanneer kan je het 'beste' membership nemen? Direct wanneer je start!

Dat account ben je overigens niet kwijt, iedereen moest vanaf scratch beginnen toen OSRS uit kwam.

Aan iedereen die het nog niet gebruikt; Doe jezelf een lol en gebruik de RuneLite launcher https://runelite.net/

Naast OSBuddy is het de enige launcher welke Jagex niet actief weert en actief aan mee-developed.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 23-11-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:46

Luukwa

o/

Oeps.. membership gekocht op RS3.. kijken hoelang ik 't deze keer volhoud..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Yes hier stiekem ook een abo genomen bij OSRS en ik moet zeggen zo af en toe casual spelen is echt fantastisch! Al helemaa op mn iPad, het spel draait echt goed :). Ik vind te telefoon ( iPhone 7) toch net wat te priegelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Weer begonnen na een dikke 10 jaar, wat een nostalgie! Mocht iemand gezelligheid zoeken, voeg me gerust toe! Majnes043

• Knamix
Misschien een idee om een Tweakers clan chat te starten in osrs? :)

• energydrank
Knamix schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:58:
Misschien een idee om een Tweakers clan chat te starten in osrs? :)
is er al... hij is alleen een beetje dood..

Kerst event is vandaag wel weer van start gegaan!
Redelijk kort en niet heel erg challenging als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

energydrank schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:00:
[...]

is er al... hij is alleen een beetje dood..

Kerst event is vandaag wel weer van start gegaan!
Redelijk kort en niet heel erg challenging als je het mij vraagt
Zeer snel klaar :+
Wel leuke items om te bewaren en die halverwegen volgend jaar weer kan verkopen voor een leuke prijs :)

Iemand trouwens nog een idee, om snel mijn prayer lvl omhoog te krijgen naar 31?
Want heb nu 1k symbols die ik graag wil blessen, maar dan heb ik lvl 31 prayer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
TrekDr0p schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:22:
[...]

Zeer snel klaar :+
Wel leuke items om te bewaren en die halverwegen volgend jaar weer kan verkopen voor een leuke prijs :)

Iemand trouwens nog een idee, om snel mijn prayer lvl omhoog te krijgen naar 31?
Want heb nu 1k symbols die ik graag wil blessen, maar dan heb ik lvl 31 prayer nodig.
Dragon Bones kopen en bij iemand zijn house bij een altaar gaan staan? Als je ervoor zorg dat de candles aanstaan heb je binnen no-time 31 Prayer. Ik had binnen één dan 65 Prayer :)... Kost alleen klauwen met geld :(

• perryvdbosch
Knamix schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:09:
[...]

Dragon Bones kopen en bij iemand zijn house bij een altaar gaan staan? Als je ervoor zorg dat de candles aanstaan heb je binnen no-time 31 Prayer. Ik had binnen één dan 65 Prayer :)... Kost alleen klauwen met geld :(
Ja prayer is niet de goedkoopste skill, construction is ook zo'n feest haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-05 16:07
Wij zijn met een leuk groepje ook weer begonnen aan OSRS.
Moet zeggen dat de grind skills wel minder erg om te doen lijken dan vroeger.
Misschien heb ik meer geduld gekregen ofzo.
Ook de bosses zijn erg leuk om te doen.

Ben nu minnows aan het vissen. Bijna 92 fishing!

[ Voor 10% gewijzigd door Whiteflashh op 20-12-2018 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Toevallig iemand hier die Castle wars in OSRS speelt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Ook hier even de vraag.
Ik heb nu bijna 500 gold ore, wat kan ik het beste doen verkopen of dingen van maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

TrekDr0p schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:11:
Ook hier even de vraag.
Ik heb nu bijna 500 gold ore, wat kan ik het beste doen verkopen of dingen van maken?
Sowieso verkopen gold ores zijn relatief duur en gold bars (of prod. hiervan) zijn erg goedkoop. Je kunt je smithing beter op andere manieren trainen die goedkoper zijn (hoewel het altijd een dure skill blijft om te trainen op een aantal uitzonderingen na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

True schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:17:
[...]

Sowieso verkopen gold ores zijn relatief duur en gold bars (of prod. hiervan) zijn erg goedkoop. Je kunt je smithing beter op andere manieren trainen die goedkoper zijn (hoewel het altijd een dure skill blijft om te trainen op een aantal uitzonderingen na).
top,

dan ga ik ze denk ik gewoon verkopen, misschien 250 smithing en 250 verkopen, beetje profit beetje training :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

TrekDr0p schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:24:
[...]

top,

dan ga ik ze denk ik gewoon verkopen, misschien 250 smithing en 250 verkopen, beetje profit beetje training :)
Mwah niet doen:
Gold ores gaan voor 345 ea.
Gold bars gaan voor 78 ea.
Gold amulet (u) gaan voor 104 ea.

Gold ore > gold bar > gold amulet == 22,5 exp smithing exp, 30 exp gold amulet (u) maar wel 345 - 104 = 241 gp loss (netto).
Gold ore verkopen, gold bars kopen en hiervan gold amulet (u) kopen is gratis crafting exp en gp per bar winst.

Doe gewoon quests voor smithing, dan cannonballs tot 54 en dan dart tips, is niet eens zo heel langzaam, prima te afken en verdien je wat centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

True schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:37:
[...]

Mwah niet doen:
Gold ores gaan voor 345 ea.
Gold bars gaan voor 78 ea.
Gold amulet (u) gaan voor 104 ea.

Gold ore > gold bar > gold amulet == 22,5 exp smithing exp, 30 exp gold amulet (u) maar wel 345 - 104 = 241 gp loss (netto).
Gold ore verkopen, gold bars kopen en hiervan gold amulet (u) kopen is gratis crafting exp en gp per bar winst.

Doe gewoon quests voor smithing, dan cannonballs tot 54 en dan dart tips, is niet eens zo heel langzaam, prima te afken en verdien je wat centen.
Ik heb hiervoor silver ore(75) - silver bar(98) gedaan. Was enige smithing die ik met profit kon doen :)

Ben geen member dus cannonball zit er nog niet in ;)
Ik verkoop gewoon de hele zooi en dan koop ik wel wat bars en wat silver ore om wat extra geld te verdienen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

TrekDr0p schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:11:
Ook hier even de vraag.
Het ligt er nogal aan hoe groot je bank is en/of wat je precies wil doen. Gold bars maken is de snelste, maar ook duurste manier om Smithing te trainen wanneer je gebruikt maakt van de Blast Furnace minigame i.c.m. goldsmithing gauntlets.

http://oldschoolrunescape.wikia.com/wiki/Blast_Furnace

Als je er aan wil verdienen en toch Smithing wil trainen verkoop ze dan allemaal en koop er de materials van om Steel bars te maken. Dat levert net iets meer op dan dat je zou krijgen uit enkel de verkoop + je trained er je smithing mee. :)

[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 07-01-2019 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
D4NG3R schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:55:
[...]

Het ligt er nogal aan hoe groot je bank is en/of wat je precies wil doen. Gold bars maken is de snelste, maar ook duurste manier om Smithing te trainen wanneer je gebruikt maakt van de Blast Furnace minigame i.c.m. goldsmithing.
Dit is niet helemaal waar, wil je de snelste crafting xp ingame raad ik je toch aan om gems te cutten sneller xp als dat ga je niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Inhumanous schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:20:
[...]

Dit is niet helemaal waar, wil je de snelste crafting xp ingame raad ik je toch aan om gems te cutten sneller xp als dat ga je niet krijgen.
Crafting? Ik spreek over smithing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
D4NG3R schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:29:
[...]

Crafting? Ik spreek over smithing.
aahh make Sense, het is maandag Voutje van mij!

ja dan heb je idd gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

D4NG3R schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:55:
[...]

-knip-

Als je er aan wil verdienen en toch Smithing wil trainen verkoop ze dan allemaal en koop er de materials van om Steel bars te maken. Dat levert net iets meer op dan dat je zou krijgen uit enkel de verkoop + je trained er je smithing mee. :)
Dit is ook een goede :)

Gold ore(346gp)
steel bar: (602gp)
iron ore(125gp)
coal ore (2x226=452gp)

ow nu zie ik wat je bedoelde :)
lol is dus wel een goed idee :+

Als er maar 1 coal nodig was geweest was het nog wel wat geweest.
Ik ga nu toch gewoon silver ore kopen en die smithen :)

Steel bar vs silver bar is 4gp verschil in profit.
En per run doe ik met silver 3x zoveel. En ik kan meer silver ores kopen van hetzelfde geld, dus meer profit at the end.

En er is maar 3,5 exp smithing verschil.

[ Voor 19% gewijzigd door TrekDr0p op 08-01-2019 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

TrekDr0p schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:07:
[...]

Dit is ook een goede :)

Gold ore(346gp)
steel bar: (602gp)
iron ore(125gp)
coal ore (2x226=452gp)

ow nu zie ik wat je bedoelde :)
lol is dus wel een goed idee :+

Als er maar 1 coal nodig was geweest was het nog wel wat geweest.
Ik ga nu toch gewoon silver ore kopen en die smithen :)

Steel bar vs silver bar is 4gp verschil in profit.
En per run doe ik met silver 3x zoveel. En ik kan meer silver ores kopen van hetzelfde geld, dus meer profit at the end.

En er is maar 3,5 exp smithing verschil.
Silver kan je vervolgens weinig mee waar je bij steel nog altijd flink meer profit en XP kan trekken door er cannonballs van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

D4NG3R schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:03:
[...]

Silver kan je vervolgens weinig mee waar je bij steel nog altijd flink meer profit en XP kan trekken door er cannonballs van te maken.
Maar ik ben (nog) geen member dus kan nog niks :)
Voor nu is het even zilver doen, en als ik straks genoeg gp heb kan ik eventueel een bond kopen of geld storten voor een maand membership.
Maar daarvoor speel ik niet vaak genoeg nog voor vind ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S8nder
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 30-03-2021
Ik speel dit spel ook en zoek nog vrienden! Al mijn real life vrienden zijn al jaren geleden gestopt.

IGN: RARE OG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

S8nder schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:13:
Ik speel dit spel ook en zoek nog vrienden! Al mijn real life vrienden zijn al jaren geleden gestopt.

IGN: RARE OG
Ik heb je toegevoegd.
Zie al dat je lekker je member skills hebt geupped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S8nder
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 30-03-2021
Het gaat mondjesmaat! Ben half bezig met 99 fm, maar nu eerst graceful halen en wat questen doen. Dit is trouwens gewoon een 1 defence pure, wilde dat echt al een tijdje maken maar nooit zelf de tijd voor gehad. Mijn main heet Rare Ranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-06 22:56

Agent47

I always close my contracts.

Ben ook begonnen met OSRS. Wil m'n basis goed hebben. Prayer eerst 43 en magic lvl 41, zodat ik in ieder geval naar veel kan teleporteren en questen kan doen met die prayer.

Dat wordt Hill Giants doden tot alles omhoog is, zucht.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Agent47 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:42:
Ben ook begonnen met OSRS. Wil m'n basis goed hebben. Prayer eerst 43 en magic lvl 41, zodat ik in ieder geval naar veel kan teleporteren en questen kan doen met die prayer.

Dat wordt Hill Giants doden tot alles omhoog is, zucht.
Ben je member? Zo ja, dan zou ik big bones offeren aan een altaar in iemand zijn huis. Zie link

https://www.reddit.com/r/...tar_prayer_training_help/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

perryvdbosch schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:06:
[...]

Ben je member? Zo ja, dan zou ik big bones offeren aan een altaar in iemand zijn huis. Zie link

https://www.reddit.com/r/...tar_prayer_training_help/
Goeie tip thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Iemand nog tips om att str en def te trainen en prayer snel naar 43 als NON member?
Hill giants doet bijna iedereen al. Super druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Agent47 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:03:
Iemand nog tips om att str en def te trainen en prayer snel naar 43 als NON member?
Hill giants doet bijna iedereen al. Super druk.
Boneyard in Wildy,
Heb je 4 big bones die spawnen.
Ik haalde daar 5k exp per uur voor prayer.

Weet iemand trouwens de rede dat Holy symbols zo in prijs dalen?

[ Voor 8% gewijzigd door TrekDr0p op 14-01-2019 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
als mensen nog mensen zoeken om mee te praten terwijl het skillen oid.

voeg me toe: Naga Jolokia (OSRS) (Ultimate Ironman BTW)

[ Voor 9% gewijzigd door Inhumanous op 15-01-2019 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Jeumpie wat duurt het lang zeg om slayer 85 te krijgen :P
Zit nu op 77, en het begint nu echt heeul lang te duren per level :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 17:17

pclinde

TechGaming.nl

Hier ook weer wat actiever met OSRS. :) Beetje achter de PC voor serieuze zaken en mobiel/tablet voor de rustigere momenten. Momenteel bezig met een defender... Iron wil vooralsnog niet droppen, circa 200 Cyclops verder... Lol.

Edit: paar minuten later... iron defender! Moet vaker iets plaatsen hier. :P

Edit 2: en nu ook al steel... Ik heb niks gezegd. :D

[ Voor 22% gewijzigd door pclinde op 27-01-2019 22:28 ]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

pclinde schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:22:
Hier ook weer wat actiever met OSRS. :) Beetje achter de PC voor serieuze zaken en mobiel/tablet voor de rustigere momenten. Momenteel bezig met een defender... Iron wil vooralsnog niet droppen, circa 200 Cyclops verder... Lol.

Edit: paar minuten later... iron defender! Moet vaker iets plaatsen hier. :P

Edit 2: en nu ook al steel... Ik heb niks gezegd. :D
Kracht van het vragen :+
Ik heb nog steeds niet besloten om member te worden, al begin ik wel echt op het punt te komen dat het bijna niet uit te stellen is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren maar eens mining eindelijk naar 60 gehaald. Dit, omdat ik graag de Lunar Diplomacy quest wou doen. Vervolgens ook Shilo Village en Fremmenik trials gedaan en jeetje wat duurde die laatste toch lang zeg. Lunar Diplomacy duurde overigens ook wel behoorlijk lang maar dat had ik wel verwacht.

Zijn er hier mensen die trainen met Ancient Magic? Ik overweeg om aankomend weekend de benodigheden te behalen voor Desert Treasure maar heb deze nog nooit gedaan. Word nog wat dus. Vind sowieso Thieving levelen al behoorlijk vervelend en daar mag ik nog 7 leveltjes voor grinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 525104 op 29-01-2019 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:59
Anoniem: 525104 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:55:
gisteren maar eens mining eindelijk naar 60 gehaald. Dit, omdat ik graag de Lunar Diplomacy quest wou doen. Vervolgens ook Shilo Village en Fremmenik trials gedaan en jeetje wat duurde die laatste toch lang zeg. Lunar Diplomacy duurde overigens ook wel behoorlijk lang maar dat had ik wel verwacht.

Zijn er hier mensen die trainen met Ancient Magic? Ik overweeg om aankomend weekend de benodigheden te behalen voor Desert Treasure maar heb deze nog nooit gedaan. Word nog wat dus. Vind sowieso Thieving levelen al behoorlijk vervelend en daar mag ik nog 7 leveltjes voor grinden.
Ik gebruik Ancient Magic eigenlijk alleen maar bij bepaalde slayer tasks:
- Nechryaels
- Dust Devils
- Abyssal Demon(niet altijd)

Dit moet dan wel in de Catacombs of Kourend, hier kun je makkelijk alle mobs op elkaar krijgen om vervolgens ice barrage te gebruiken.

Je kunt het ook gebruiken in de caves van monkey madness 1 of 2, maar dit is een vrij dure methode van trainen.

Buiten dat gebruik ik Ancient Magicks eigenlijk nooit. Het wordt voornamelijk gebruikt voor pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verkerk20 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 12:16:
[...]

Ik gebruik Ancient Magic eigenlijk alleen maar bij bepaalde slayer tasks:
- Nechryaels
- Dust Devils
- Abyssal Demon(niet altijd)

Dit moet dan wel in de Catacombs of Kourend, hier kun je makkelijk alle mobs op elkaar krijgen om vervolgens ice barrage te gebruiken.

Je kunt het ook gebruiken in de caves van monkey madness 1 of 2, maar dit is een vrij dure methode van trainen.

Buiten dat gebruik ik Ancient Magicks eigenlijk nooit. Het wordt voornamelijk gebruikt voor pvp.
Word het ook niet voornamelijk gebruikt in die raid? Daar gaat het mij namelijk meer om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:59
Anoniem: 525104 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:06:
[...]

Word het ook niet voornamelijk gebruikt in die raid? Daar gaat het mij namelijk meer om :)
Hoeft niet, maar kan wel. Ik zou zeggen, gewoon doen. Best wel een interessante quest. En de quest rewards zijn ook niet slecht. Uiteindelijk heb je de quest ook nodig voor de achievement diary's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Hier ook mensen aanwezig die RS3 spelen ?

[ Voor 3% gewijzigd door Intelcorei7 op 01-02-2019 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Intelcorei7 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:27:
Ik speel nog een paar keer per week rs3. Al maxed dus de motivatie om keihard te grinden is een beetje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Intelcorei7 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:27:
Ik ben sinds een maand weer begonnen na 3 jaar pauze.
Pagina: 1 ... 37 ... 48 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!