Je weet wel dat de community blijer was met Bots (RWT was weinig mening over) omdat de prijzen stabieler waren en het makkelijker was om aan grote aantallen logs/clay/ores/arrows/bows ect ect te komen.Franko P. schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:32:
Tuurlijk gaat het om geld. Ik ken geen enkel bedrijf dat voor niets gaat werken.
Maar JaGeX probeert ondertussen wel de community te betrekken bij de ontwikkeling van het spel.
Ook is dit een van de weinige mmorpg's waar het rwt en botgebruik serieus wordt aangepakt, waarvoor hulde.
Het is dan wel een beetje jammer dat pken oude stijl er niet meer is, maar ze proberen er tenminste fatsoenlijke alternatieven voor neer te zetten.
Wat dat betreft is het niet de schuld van JaGeX dat het "ouderwetse" pken niet meer kan, maar dat heeft de community aan zichzelf te danken. Immers, als er niemand was gaan botten/rwt'en dan was er niks aan de hand geweest.
(ik zeg natuurlijk niet dat de mensen hier dat gedaan hebben, maar ik ken zelf wel een aantal mensen die wel eens gold hebben gekocht)
Persoonlijk mis ik de Bots wel een beetje =/ maar alleen vanwege de prijzen..
Al hoewel ik de GE wel een leuke uitvinding vind om het mass trading te compenseren, houd ik niet echt van de wijze waarop het gaat.. je zou spullen tegen je eigen prijzen moeten kunnen verkopen. Wil jij je whip verkopen voor 500k, dat mag. Wil je er 5m voor? mag ook.
Er zouden minimums/maximums moeten komen van zeg wat.. 50% van de gemiddelde prijs..
Iets van 1m zou je dus tussen de 500k & 1.5m moeten kunnen verkopen, niet de zielige 5% die er nu is -.-.
[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 28-01-2010 09:48 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken