voor iedereen die mijn drama met afstandsbediening heeft gevolgd, ik heb eindelijk een oplossing die nu echt fatsoenlijk werkt! dat de toetsen niet de juiste opdracht gaven zoals p=play maar gewoon p in playlist.. lag aan me Harmony blijkbaar. want als ik me toetsenbord erbij pakte...deed hij het gewoon. dus ik ben manier gaan zoeken om MCE remote werkend te krijgen met xbmc. ir service met irtrans werkte niet.
oplossing voor IRTrans i.c.m. xbmc en MCE remote:
C:\Program Files\IRTrans\remotes
open het file apps en plak deze
link onderaan! dit zijn mijn settings, natuurlijk kan je naar je eigen wens instellen. vervolgens harmony op MCE remote instellen en gaan met die banaan!
Wel paar kleine vraagjes:
ik krijg next, prev, prinscreen en mute niet werkend. Ik weet niet of ik de command verkeerd heb of de toets verkeerde naam heb gegeven.
NEXT [KEY].
PREV [KEY],
MUTE [KEY] niet kunnen vinden!
REC [KEY]\printscreen
Daarnaast weet iemand regeltje voor xbmc opstarten? Want ergens stond regeltje voor windows media center ook. dus zou voor xbmc ook moeten kunnen.
bij film info, staat ook naast thumb etc ook trailer...als ik erop klik gebeurt niets, weet iemand hoe dit werkt
is er een werkende plugin voor films/tvseries met Nederlands ondertitels:D?
ik heb eindelijk basis functies 100% in orden nu nog fine tunen met extratjes, bedankt