Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:16:
[...]

Ik weet niet wat jij als veteraan beschouwd maar Lost Oddyssey is een eitje.
In het begin is het zwaar moeilijk. Na een tijdje wordt het inderdaad makkelijker helaas. LO probeerde het in elk geval een tijd lang, maar had het probleem dat de party harder levelde dan de monsters waardoor het alleen maar makkelijker werd. Maar dit is wel heel offtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Chaoss schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:22:
[...]

beetje domme vergelijking niet?

MM is een "gewone" winkel waar je zo ff heen gaat en met de game weer naar buiten wandelt... als je ze al goedkoper in het buitenland wilt bestellen moet je minimaal een week wachten, en regelmatig zelfs langer.
Moet je gewoon ff goed aanpakken. Als je GoW3 nu pre-ordered bij VG+ dan heb je 'm nog voor de NL-release in huis! En dat voor zo'n 48euro.

En bij de winkels waar ik bestel is het juist bijna altijd maximaal een week wachten.
SeamusXanthus schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:45:Maar gooi er dan, zoals vrijwel alle WRPG's doen, een moeilijkheidsgraad in. Vrijwel alle JRPG's haal je tegenwoordig met aleen Attack/Attack/Attack/Heal. Als ik (bijv.) Mass Effect 2 op veteran of hoger speel, ga ik ook daadwerkelijk vaak dood als ik niet de juiste skills op de juiste momenten gebruik. Al die skills en effecten hebben alleen zin als je ook moet nadenken wanneer je ze moet gebruiken. En dit element heeft Square er structureel uitgehaald de laatste tijd. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een BLIND spell heb moeten gebruiken om taktische redenen. In de praktijk is het enige wat je bereikt dat het gevecht een ronde langer duurt...
Casualizen van games is op zich niet erg, maar wel erg als je de combat irrelevant maakt in een JRPG. FF13 schijnt moeilijker te zijn, dus ik heb nog een beetje hoop...
Hier ben ik het wel mee eens. Ik mis het tactische aspect in gevechten wel ja. En idd vreemd dat ze nooit een moeilijkheidsgraad in hun games stoppen. Maar verder hoeven ze wat mij betreft absoluut niet naar wrpg's te kijken. Dat deden ze met ff12 al teveel, en wat een tegenvaller was dat...

[ Voor 51% gewijzigd door Reemster op 03-03-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nog altijd te twijfelen waar ik GoW3 ga bestellen. Bij HMV kost ie slechts 35 pond, maar dan moet ik wel weer een week geduld hebben. Bij de FRS kan ik de SE bestellen voor 53 euro en dan heb ik m vrijwel zeker op de dag van de release...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tjah het blijft een kwestie van smaak ook de moeilijkheidsgraad! Door de beelden en verhalen over FF13 ben ik enthousiast geraakt, ik heb nog nooit een FF game gespeeld (PS3 is mijn eerste echte console :P) Persoonlijk hou ik er niet van als games erg moeilijk worden, ik speel ter ontspanning en wil daar niet al te veel bij nadenken :P en toch spreken RPG's mij de laatste jaren meer aan. Alhoewel ik al 20+ jaar game (op de pc) zie ik mijzelf wel als casual gamer.

Het enige wat ik tot n toe aan FF 13 heb kunnen ontdeken als minpunt is dat je niet in dorpejs komt etc voor je "handel"... Normaal trekt mij dat een stuk meer "in" de game als ik wat in zo'n bevolkt stadje rondloop op loot te kopen/verkopen.... ik hou van dei artificiële gezelligheid denk ik :+ Dus ik hoop dat de wereld van FF13 me aanspreekt.

Kheb hem gepreorderd bij de FRS voor 45,- bevalt het echt niet dan zet ik hem binnen een week op marktplaats en kan ik hem zonder al te veel verlies weer kwijt. Ik ben wel en sucker voor eye candy... en ik gok dat FF13 naast GoW3 echt DE nieuwe grafische stnadaarden worden op de PS3.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanaf FF VII alle delen direct bij launch gekocht, maar aangezien ik elk nieuw deel steeds minder speelde ga ik XIII maar even laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Chaoss schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:50:
Tjah het blijft een kwestie van smaak ook de moeilijkheidsgraad! Door de beelden en verhalen over FF13 ben ik enthousiast geraakt, ik heb nog nooit een FF game gespeeld (PS3 is mijn eerste echte console :P) Persoonlijk hou ik er niet van als games erg moeilijk worden, ik speel ter ontspanning en wil daar niet al te veel bij nadenken :P en toch spreken RPG's mij de laatste jaren meer aan. Alhoewel ik al 20+ jaar game (op de pc) zie ik mijzelf wel als casual gamer.
hier nog 1! (ok, een beetje nadenken mag wel!!)
Kheb hem gepreorderd bij de FRS voor 45,- bevalt het echt niet dan zet ik hem binnen een week op marktplaats en kan ik hem zonder al te veel verlies weer kwijt. Ik ben wel en sucker voor eye candy... en ik gok dat FF13 naast GoW3 echt DE nieuwe grafische stnadaarden worden op de PS3.
Begrijp ik nou dat je FF13 bij FRS heb gepreorderd voor €45?
Als ik nu op de site kijk, staat er hetzelfde bedrag als ik de laatste tijd veel tegenkom bij 'vaste' winkels: €59,99..

Dus als je hem voor €45 kan preorderen, doe mij er ook 1! :Y

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 23:06
+1 hier!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kheb hem daar gekocht met 10% anwb leden korting en toen nog een paar procent addiscount korting. was de game 45-46 euro :P

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 03-03-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
anwb korting?!?!
damn betaal ik daarom zoveel voor anwb ondersteuning die ik niet gebruik?!??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Chaoss schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:24:
kheb hem daar gekocht met 10% anwb leden korting en toen nog een paar procent addiscount korting. was de game 45-46 euro :P
Hetzelfde hier.. en die addiscount was best grappig om te doen :+ Jammer genoeg is white knight mij veel te duur bij FRS anders had ik die daar ook gehaald aangezien je die addinscount meerdere malen kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Macchill schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:29:
anwb korting?!?!
damn betaal ik daarom zoveel voor anwb ondersteuning die ik niet gebruik?!??!
jah! altijd al zo geweest hoor dat je 10% korting krijgt met je anwb pasje bij de FRS :P volgens mij geld dat zowel in de online als offline shops

Voor de online shop moet je ff eenmalig je ANWB pasje registreren bij de FRS en dan krijg je standaard die korting als je iets besteld. de addiscount kortign gaat daar nog eens met een x aantal procent overheen.

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 03-03-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:19
Chaoss schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:22:
[...]

beetje domme vergelijking niet?

MM is een "gewone" winkel waar je zo ff heen gaat en met de game weer naar buiten wandelt... als je ze al goedkoper in het buitenland wilt bestellen moet je minimaal een week wachten, en regelmatig zelfs langer.

als je op budgetgaming.nl alleen op nederlandse webshops zoekt kost Heavy rian op zijn goedkoopst 50, Battelfield BV2 minimaal 48,-, de prijzen van MM zijn gewoon nette prijzen voor een gewone winkel je moet het vergelijken met de Bart-smit/intertoys/FRS.

Weer ena vondje Creed Corp achter de rug (nu psn weer up is :P) blijft vermakelijk ben nu bij lvl13, moet zeggen dat het vanaf lvl10 toch aardig pittig is geworden.
Hoezo domme vergelijking? Het zijn gewoon standaard prijzen die webshops hanteren. Heb zelf Heavy Rain voor 45 euro bij MediaOffer.nl gekocht, binnen 24 uur in huis. En om nou speciaal naar de MediaMarkt te gaan tussen een bepaalde tijd omdat het een 'aanbieding' zou zijn, nou nee...

Je moet je ogen openen dan zie je iets meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Dit is het PS3 topic en dus niet bedoeld voor dit soort reacties. Zet dit soort teksten maar op je blog ofzo, maar niet in een topic op GoT.

[ Voor 129% gewijzigd door PromoX op 03-03-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Chaoss schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:31:
[...]

jah! altijd al zo geweest hoor dat je 10% korting krijgt met je anwb pasje bij de FRS :P volgens mij geld dat zowel in de online als offline shops

Voor de online shop moet je ff eenmalig je ANWB pasje registreren bij de FRS en dan krijg je standaard die korting als je iets besteld. de addiscount kortign gaat daar nog eens met een x aantal procent overheen.
Goeie actie!!
Zal ik eens ff wat filmpjes bekijken thuis, en dan een flinke korting krijgen!!
goeie actie!! Tnxs voor de tip!! :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:57

reaL_G

G

King Dingeling schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:49:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem alleen dan met Lego Indy 2. Gisteren ook weer een trophy install gedaan. Maar ik kreeg mijn 2 trophies in de story mode er niet bij die ik op de bug dag gehaald heb. Ik hoop dat ze met een of andere patch uitkomen. Ik heb ook maar een save game.
als het goed is staan de tropies van de desbetreffende game er niet meer in?

wat je nog kan doen is game opstarten, terug naar het PS menu, als je nu bij trophieslijst kijt staat deze game er nu bij, echter zal er geen of een enkele trophy in staan.

ga dan naar je vriendenlijst, klik dan op je eigen profiel, hij gaat dan heel je profiel syncen met de server.

ga dan naar terug naar je trophylijst, en als het goed is staan alle eerder behaalde trophies weer in.
druk op de PS knop en ga terug naar de game.

dit heeft gewerkt voor mij bij Heavy Rain/MW2/WaW

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
De korting bij de FRS via ANWB pas geld alleen op Games :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 10:18
console schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:34:
[...]
Hoezo domme vergelijking? Het zijn gewoon standaard prijzen die webshops hanteren. Heb zelf Heavy Rain voor 45 euro bij MediaOffer.nl gekocht, binnen 24 uur in huis. En om nou speciaal naar de MediaMarkt te gaan tussen een bepaalde tijd omdat het een 'aanbieding' zou zijn, nou nee...

Je moet je ogen openen dan zie je iets meer...
en jij moet er bijvertellen dat jij de UK versie hebt, die koop je overal voor E45. Voor de NL versie is de MM prijs een erg mooie aanbieding, als de MM ook de UK versie verkoopt is het inderdaad de moeite niet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF XIII is bij thehut.com vandaag net 31 pond met code PLAY10. Doe er je voordeel mee :) http://www.thehut.com/gam...antasy-xiii/10048635.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
reaL_G schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:48:
[...]

als het goed is staan de tropies van de desbetreffende game er niet meer in?

wat je nog kan doen is game opstarten, terug naar het PS menu, als je nu bij trophieslijst kijt staat deze game er nu bij, echter zal er geen of een enkele trophy in staan.

ga dan naar je vriendenlijst, klik dan op je eigen profiel, hij gaat dan heel je profiel syncen met de server.

ga dan naar terug naar je trophylijst, en als het goed is staan alle eerder behaalde trophies weer in.
druk op de PS knop en ga terug naar de game.

dit heeft gewerkt voor mij bij Heavy Rain/MW2/WaW
Wel de trophies die ik voor de bug had met Indy 2, die staan er gewoon netjes in. Alleen heb ik nog 2 story lvl's uitgespeeld op de BUG dag. Alleen die krijg ik er nu niet bij.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:04

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

King Dingeling schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:53:
[...]

Wel de trophies die ik voor de bug had met Indy 2, die staan er gewoon netjes in. Alleen heb ik nog 2 story lvl's uitgespeeld op de BUG dag. Alleen die krijg ik er nu niet bij.
Volgens mij was het officiele advies van Sony om niet te spelen tijdens de bug. Als je dan vervolgens toch gaat spelen dan vraag je er ook wel een beetje om...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Is het al zeker dat de PS3 versie in 1080p te spelen is, ik dacht namelijk 720p. Heb helaas niet de mogelijkheid om gamesites te bekijken (op stage).

[ Voor 38% gewijzigd door PromoX op 03-03-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Kraziey schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:01:
[...]

Is het al zeker dat de PS3 versie in 1080p te spelen is, ik dacht namelijk 720p. Heb helaas niet de mogelijkheid om gamesites te bekijken (op stage).
Er staat gameplay 720P
de cutscenes zijn 1080P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Vergeef mijn onoplettendheid.... |:( ... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Meelobee schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:56:
[...]

Volgens mij was het officiele advies van Sony om niet te spelen tijdens de bug. Als je dan vervolgens toch gaat spelen dan vraag je er ook wel een beetje om...
Ik zit niet de hele dag op internet om nieuws te lezen. Moet namelijk gewoon werken overdag en als het druk is dan kom ik bijna helemaal niet op internet om nieuws te lezen. Als ik dan thuis kom wil ik gewoon ff een lekker potje gamen zonder eerst internet te tjekke of ik wel mag gamen met mijn console.

Edit: Het nieuws bericht dat je je console beter niet kon gebruiken was om 5:00 PM Nederlandse tijd. Lekker op tijd BTW.

[ Voor 9% gewijzigd door King Dingeling op 03-03-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Yay, Borderlands en Bayonetta voor 40 euro gekocht :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Gisteren Borderlands toevallig uitgespeeld, aanrader om niet in je eentje maar met een vaste groep van 4 te spelen. Dikke fun, al wordt het een beetje langdradig tegen het einde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SeamusXanthus schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:10:
Gisteren Borderlands toevallig uitgespeeld, aanrader om niet in je eentje maar met een vaste groep van 4 te spelen. Dikke fun, al wordt het een beetje langdradig tegen het einde aan.
Moet je wel 4 medespelers hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Het is dan ook een aanrader, geen must. Je hebt trouwens maar 3 medespelers nodig :)

Met zijn twee-en wordt trouwens min of meer hetzelfde bereikt, leuke van 4 spelers is dat je alle classes in actie kan zien. Maar het haalt de snelheid er een beetje uit door het item-management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Bellerophon schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:03:
Yay, Borderlands en Bayonetta voor 40 euro gekocht :)
p. stuk? Of...
Als het voor 2 is dan koop ik hem ook wel, heb je meteen medespeler voor Borderlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

virtualJac schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:40:
[...]

p. stuk? Of...
Als het voor 2 is dan koop ik hem ook wel, heb je meteen medespeler voor Borderlands :P
Nee gezamelijk bij thehut.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Laatst online: 23-05-2024
SeamusXanthus schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:10:
Hier kan ik me totaal in vinden.. speel zelf wel borderlands in me eentje (wegens het gebrek aan medespelers die ik ken :+ ) en vind het minder gezellig.. toch blijft het een leuk spel. Verstand op 0 (bijna dan) en gaan...

Zojuist bij Mediaoffer met korting White Knight Chronicles besteld 8) Kon het toch niet laten om ook die te bestellen naast me FF13 die ik gisteren heb besteld 8)

Note: Ik ga/kan voorlopig geen games meer bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:41:
FF XIII is bij thehut.com vandaag net 31 pond met code PLAY10. Doe er je voordeel mee :) http://www.thehut.com/gam...antasy-xiii/10048635.html
Top, gelijk besteld, 35 euro ong, geen geld idd voor 4 jaar ofzo wachten :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Hmm klinkt idd interessant. Iemand een beetje ervaringen met de gemiddelde levertijden daarzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
en vooral de verzendkosten buiten de UK
Er staat heel pakkend 'Free UK delivery' boven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Kraziey schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:09:
Hmm klinkt idd interessant. Iemand een beetje ervaringen met de gemiddelde levertijden daarzo?
Max een week :) Al vaak zat bij 'The Hut' een bestelling geplaatst
Macchill schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:16:
en vooral de verzendkosten buiten de UK
Er staat heel pakkend 'Free UK delivery' boven..
Volgens mij 1,50

[ Voor 29% gewijzigd door Bellerophon op 03-03-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
Bellerophon schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:19:
[...]

Max een week :) Al vaak zat bij 'The Hut' een bestelling geplaatst

[...]

Volgens mij 1,50
1,50 inderdaad en de levertijd valt reuze ten opzichte van het prijsverschil.
Af en toe hebben ze ook nog 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

TRAXION schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:26:
[...]

1,50 inderdaad en de levertijd valt reuze ten opzichte van het prijsverschil.
Af en toe hebben ze ook nog 10% korting.
Dat was deze keer ook het geval :)

PLAY10 als kortingscode en je kreeg 10% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Heb je niet de code PLAY20 geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Macchill schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:32:
Heb je niet de code PLAY20 geprobeerd?
I lol'ed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
The Hut heeft naar mijn ervaring juist hele lange levertijden, tot meer dan een maand.

Gamehubs is eigenlijk altijd sneller bij mij

Play.com is de allerlangzaamste

Overal wel 10 keer besteld of zo
Maar goed, ervaringen van 1 persoon natuurlijk, dus kan toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Max een week Al vaak zat bij 'The Hut' een bestelling geplaatst
Hmm moeilijke keuze dus, duurder halen en dan gelijk de hele nacht spelen of een weekje wachten voor bijna de helft van de prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Kraziey schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:44:
[...]

Hmm moeilijke keuze dus, duurder halen en dan gelijk de hele nacht spelen of een weekje wachten voor bijna de helft van de prijs....
ik zeg nummer 2!! met een kleine aanvulling: 1 week extra vooruit slapen, dan 3 nachten doorhalen!! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kraziey schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:44:
[...]

Of je haalt hem bij een webshop hier in Nederland, wat niet al te veel scheelt.

Als je pech hebt meerdere weken wachten op een game voor een paar euro minder :')
Wat een armoede, dan speel ik games liever direct op de release datum :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Op een uitstel periode van zoveel tijd (volg het niet heel de tijd..) een weekje extra wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Macchill schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:09:
Op een uitstel periode van zoveel tijd (volg het niet heel de tijd..) een weekje extra wachten....
Juist een reden om hem direct in huis te halen. Als je echt fan bent en hem graag wilt hebben, dan ga je toch geen week of meerdere weken wachten voordat je hem kan spelen terwijl je hem ook voor een redelijke prijs in een NL webshop kan halen? Wellicht ben ik wat ongeduldig met dat soort dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Tja, denk dat ik dat doe. Gewoon gelijk uit mijn stage door naar de spellenboer in het dorp en hem ophalen. Vind het de prijs gewoon meer dan waard (FF fanboy hierzo! :9~ ) Wel een beetje jammer dat ik al mijn vrije dagen al heb opgenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zijn er hier Tweakers die ook Sonic & Sega All Stars Racing hebben gekocht? Aangezien ik de demo geweldig vond heb ik het spel gekocht en ben er inmiddels redelijk verslaafd aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:20
Bor de Wollef schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:08:
[...]

Krijg je bij een buitenlandse versie geen problemen met DLC die je uit de NL Playstation Store haalt?
Zie PS3 FAQ in openingspost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

BamSlam_ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:29:
Zijn er hier Tweakers die ook Sonic & Sega All Stars Racing hebben gekocht? Aangezien ik de demo geweldig vond heb ik het spel gekocht en ben er inmiddels redelijk verslaafd aan. :)
*steekt hand op
Al is het vooral mijn vriendin die speelt. Voeg me maar toe aan je vriendenlijst (als dat nog niet zo is). Kunnen we keer samen racen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de demo eens downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:41:
thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Probeer ook de code PLAY20 eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
King Dingeling schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:05:
[...]

Probeer ook de code PLAY20 eens. ;)
Ik stap pas in als PLAY80 werkt :P :)

Edit: PLAY10 werkt niet... (althans niet bij mij)

[ Voor 11% gewijzigd door BamSlam_ op 03-03-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Een vriend van me heeft sinds vandaag ineens een "Yellow light of Death".

Zou dit aan de ApocalyPS3 van 1 maarten kunnen liggen?

Meer mensen met dit probleem?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:14
Nee, Nee.

Lijkt me eerder aan de desbetreffende playstation te liggen, daarnaast zou vandaag alles weer moeten werken en het was alleen het geval voor PSN en niet voor de playstation itself
Bellerophon schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:28:
[...]

Dat was deze keer ook het geval :)

PLAY10 als kortingscode en je kreeg 10% korting
Zojuist FF13 ge-pre-ordered :)

[ Voor 38% gewijzigd door Cardinal op 03-03-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
KnEuTeR schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:12:
Een vriend van me heeft sinds vandaag ineens een "Yellow light of Death".

Zou dit aan de ApocalyPS3 van 1 maarten kunnen liggen?

Meer mensen met dit probleem?
Niks is onmogelijk, onwaarschijnlijk is het wel. De PS3 deed het ook op 1 maart hardware technisch gewoon perfect, ik heb hem de hele dag aangehad op 1 maart en toen 1 maart voorbij was deed de klok het ook gewoon weer... Het enige waar het echt effect op kon hebben was het afhandelen van trophies, save games, dlc en licentie gebonden downloadable games.

Nogmaals het zou best kunnen, maar YloD is in principe een echt defect en niet het verkeerd lopen van een klokje ;) Anders had ie het waarschijnlijk op 1 maart al niet meer moeten doen.

Zeker als hij een recente 80GB had of een PS3 Slim is het sowieso onmogelijk, deze hadden er geen last van ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rctworld op 03-03-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Heb een serie reacties verwijderd (de aanleiding is nog wel ergens terug te vinden in dit topic. Hou het hier gewoon netjes en ontopic.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb btw een (beetje) een (newb) vraag:

Als ik een game importeer uit de UK, kan ik dan DLC uit de NL store downloaden? Want UK is een PAL gebied, dus ik zou denken dat het kan, maar ik heb ook ergens gelezen dat je per land DLC moet kopen. Wat is nu waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Gropah schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:08:
Ik heb btw een (beetje) een (newb) vraag:

Als ik een game importeer uit de UK, kan ik dan DLC uit de NL store downloaden? Want UK is een PAL gebied, dus ik zou denken dat het kan, maar ik heb ook ergens gelezen dat je per land DLC moet kopen. Wat is nu waar?
Tot nu toe is het heel vaak het geval geweest dat je uit de UK geimporteerde spellen de DLC gewoon uit de NL store kan kopen en gebruiken. Laatst bij Uncharted 2 was dat echter niet het geval. Of dit een trend gaat worden is niet duidelijk. Voor nu geldt volgens mij dat 9 van de 10 games uit de UK wel de DLC uit de NL store het doet.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:19
PromoX schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:58:
[mbr]Heb een serie reacties verwijderd (de aanleiding is nog wel ergens terug te vinden in dit topic. Hou het hier gewoon netjes en ontopic.[/]
'/dev/null forum.tweakers.net' dan maar? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

console schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:27:
En vrolijk doorgaan?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Playstation 3-verkoop streeft Xbox 360 voorbij in NL

Ik dacht dat de jongens van gamekings deze info twee maanden geleden al een hebben verteld?? Blijkbaar is nu ook het GFK officieel op de hoogte. Check die flamewars in de replies...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Die fanboys/flamewars zijn zo onzinnig. Beide apparaten zijn gewoon prima en hebben hun voor-en nadelen. Mensen creëren echter vaak een voorkeur omdat ze "maar" één machine bezitten en zo die met hand en tand verdedigen.

Hier staan ze gebroederlijk naast elkaar (naja, met een Wii tussen beiden om de hitte op te vangen :P ), en gebruik ze beiden aardig vaak. Heb dan wel een tweede PS3 op de slaapkamer, omdat ik de PS3 als media centre meer op waarde kan schatten dan de 360.

Jammer dat de laser van dat ding defect is, maar voor 50 Euro kan ik hem denk ik zelf wel ooit vervangen mocht ik willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

Topicstarter
console schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:27:
[...]

Als je iets niet aanstaat mag je me een DM sturen. Met zo'n opmerking hier in dit topic schiet je in ieder geval niets op. Individuele modacties worden hier niet besproken, daarvoor kun je in eerste instantie terecht met de mod in kwestie (via bijvoorbeeld een DM) en mocht je iets te melden hebben over het algemene beleid kun je terecht in Lieve Adjes.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:57
jep ikke! op Wii, en PS3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
PromoX schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:58:
Heb een serie reacties verwijderd (de aanleiding is nog wel ergens terug te vinden in dit topic. Hou het hier gewoon netjes en ontopic.
vooruit dan, hier een politiek correcte versie:

...waar de boodschap hetzelfde blijft dus weg.

[ Voor 82% gewijzigd door PromoX op 04-03-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Waarom deze hele verhandeling? Dit is het PS3 ervaringen topic, ik zie niet in wat dit met het topic te maken heeft. Er waren een paar mensen negatief over FFXIII, en positief over SO4 en LO. Bij mijn weten waren dit PS3 bezitters. Waarom je met een heel verhaal over vermeende negatieve gevoelens jegens FFXIII onder XBox360 bezitters aan komt draven is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 20:11
Maar als ik me niet vergis heeft nog niemand FFXIII daadwerkelijk gespeeld, dus misschien even wachten met het doen van dit soort uitspraken?

Ben zelf fan van de Final Fantasy reeks (heb alle delen behalve XI), maar sinds deeltje X hebben ze mij steeds minder kunnen boeien. Favorieten zijn toch echt VII en IX. Het verhaal in deel X heb ik nooit boeiend gevonden, vond daarnaast de voice-acting af en toe niet om aan te horen. Bij deel XII was ik niet meer te spreken over het combat systeem, doe mij maar gewoon turn based.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Gisteren weer MWII spec ops proberen te spelen met een vriend van me maar het gaat door de lag en verbroken verbindingen niet, ik heb met een andere vriend en iemand van hier uren spec ops gespeeld en dat ging prima, wel wat lag maar niet zo erg dat het onspeelbaar werd.

Waar kan dat aan liggen? Zijn verbinding of die van mij? Hoe kan ik er achter komen waar het fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Svennie schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 07:54:
Gisteren weer MWII spec ops proberen te spelen met een vriend van me maar het gaat door de lag en verbroken verbindingen niet, ik heb met een andere vriend en iemand van hier uren spec ops gespeeld en dat ging prima, wel wat lag maar niet zo erg dat het onspeelbaar werd.

Waar kan dat aan liggen? Zijn verbinding of die van mij? Hoe kan ik er achter komen waar het fout gaat?
Beide PS3's met kabel aangesloten?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets met de pot die een een ketel verwijt. PS3 fanboys kunnen er ook wat van hoor! Daarnaast is dit de eerste multiplatform titel die echt noemenswaardig slechter loopt op de 360 dan op de PS3.

Nouja het is wel goed nieuws voor PS3 gamers dat een titel van deze naamsbekendheid en allure beter is op de PS3. Hierdoor stijgt mogelijk het marktaandeel van de Ps3 nog meer wat uiteindelijk alleen maar een goede uitwerking kan hebben op de kwaliteit en hoeveelheid van toekomstige games. Voor 360 only gamers is dit een eerste kennismaking met het fenomeen "slechte port" hoop voor hun dat het bij deze blijft. Meerdere ontwikkelaars hebben inmiddels laten zien dat er helemaal geen groot verschil hoeft te zitten tussen multiplatform games. Het zijn vaak de grote uitgevers als EA en Ubisoft die met vaste teams en wellicht te verdeeld personeel zitten waardoor de makkelijker programmeerbare 360 de overhand heeft. Misschien dat kleine ontwikkelaars onderling op de werkvloer toch meer delen waardoor er meer uit systemen kan worden gehaald?? FF13 is een ander verhaal daar deze titel eigenlijk voor de PS3 ontwikkeld is.

Verder kan ik niet over FF13 oordelen. Ik vond demon's souls als je dat een RPG mag noemen mijn beste RPG ervaring evar!!

[ Voor 13% gewijzigd door PromoX op 05-03-2010 14:00 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Meelobee schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:00:
[...]

Precies, met online gamen kan je toch beter wel een kabel verbinding gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:44:
[...]

*steekt hand op
Al is het vooral mijn vriendin die speelt. Voeg me maar toe aan je vriendenlijst (als dat nog niet zo is). Kunnen we keer samen racen.
Cool, ik heb je inmiddels een invite gestuurd op PSN. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:10:

Nouja het is wel goed nieuws voor PS3 gamers dat een titel van deze naamsbekendheid en allure beter is op de PS3. Hierdoor stijgt mogelijk het marktaandeel van de Ps3 nog meer wat uiteindelijk alleen maar een goede uitwerking kan hebben op de kwaliteit en hoeveelheid van toekomstige games.
Het valt de laatste tijd toch ook wel mee met slechte ports richting de PS3? Heb niet echt meer het idee dat er veel kwaliteitsverschil zit tussen 360 en PS3 multiplatform titels. De ontwikkelaars hebben de PS3 gewoon prima onder de knie inmiddels, een uitzondering daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ik vond demon's souls als je dat een RPG mag noemen mijn beste RPG ervaring evar!!
Niet de beste (ik ben nog zo een nostalgische FF VII fanboy :9 ) ), maar zeker wel de beste op de PS3!! Man was is het tijden geleden dat ik zo een goede RPG heb gespeeld. Helaas heb ik het al een tijdje niet gespeeld wegens tijdgebrek :( . Had me voorgenomen om hem uit te spelen voordat FF XIII uitkwam, maar die missie is helaas mislukt… -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
swopdark schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:10:
[...]

Iets met de pot die een een ketel verwijt. PS3 fanboys kunnen er ook wat van hoor! Daarnaast is dit de eerste multiplatform titel die echt noemenswaardig slechter loopt op de 360 dan op de PS3.

Nouja het is wel goed nieuws voor PS3 gamers dat een titel van deze naamsbekendheid en allure beter is op de PS3. Hierdoor stijgt mogelijk het marktaandeel van de Ps3 nog meer wat uiteindelijk alleen maar een goede uitwerking kan hebben op de kwaliteit en hoeveelheid van toekomstige games. Voor 360 only gamers is dit een eerste kennismaking met het fenomeen "slechte port" hoop voor hun dat het bij deze blijft.
Is het trouwens echt een slechte port, ik heb nog geen officiele reviews gelezen hierover? Alleen een preview van iemand die 'op het oog' eigenlijk geen verschil zag (maar hij had ze niet naast elkaar draaien). Het enige wat volgens mij is aangegeven is dat er video en audio compressie is toegepast op de 360 versie. Maar of dit zichtbaar of hoorbaar veel verschil gaat maken is maar zeer de vraag. Voor de rest is er nog niks bekend volgens mij.
Heb hem nu toch al voor de PS3 gepreordered, dus mij maakt het niet meer uit, maar volgens mij worden er nu wel snel conclusies gemaakt. De PS3 versie zal zeker niet slechter zijn dus zit ik altijd veilig denk ik (ik koop in principe altijd de beste versie, en bij gelijke kwaliteit de 360 versie).

uit interesse even gegoogled (wiki)
Initial screenshots of the Xbox 360 version released by Square Enix to compare to the PlayStation 3 version were revealed shortly after to be screenshots from the PlayStation 3 version, with the Xbox 360 control icons pasted on top.Square Enix apologised, claiming there would be no need to enhance the Xbox 360 screenshots and that a mistake was made, and later released screenshots that did come from the Xbox 360 version. Though the screenshots were of low quality, including one with a mouse pointer over it,analysis suggested that the Xbox 360 version runs at 576p, as opposed to the PlayStation 3's native resolution of 720p. Other sites suggested that the low quality of the screenshots were due to the hastily-produced nature of the screenshots, and that according to their hands-on impressions with the Xbox 360 version, the game looks much better than the screenshots suggest

[ Voor 24% gewijzigd door SeamusXanthus op 04-03-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister Marvel Ultimate Alliance 2 uitgespeeld, easy mode :P Spel speelt best lekker weg, zit een leuk verhaal in alleen jammer dat online er 0,0 te vinden is en de save/load/progression erg onduidelijk is.

Maar voor 30 euro, leuk spel :)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2010 09:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Meelobee schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:00:
[...]

die van mij wel, andere kant moet ik navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Bellerophon schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:14:
[...]

Precies, met online gamen kan je toch beter wel een kabel verbinding gebruiken :)
Uiteraard is het beter. Maar dat "Precies" ervoor is nou ook niet noodzakelijk. Draadloos online gamen doet het bij mij 99% "perfect". Alleen niet bij LBP of HD films streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Als het kan gewoon met draad aansluiten. Geen gezeur met wegvallende verbindingen of wat dan ook. Gewoon stabiel en snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

BatmanHorizon schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:47:
[...]

Uiteraard is het beter. Maar dat "Precies" ervoor is nou ook niet noodzakelijk. Draadloos online gamen doet het bij mij 99% "perfect". Alleen niet bij LBP of HD films streamen.
Duidelijk verschil merk je zeker wel met games als Bad Company e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Bellerophon schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:07:
[...]

Duidelijk verschil merk je zeker wel met games als Bad Company e.d.
Nou ja, ik had de ps3 beta en ps3 demo van BFBC2 bij elkaar zo een 50+ uur gespeeld. 90% van mijn tijd nergens last van gehad met een gewone €50,- wireless router. Voor mij niet echt een duidelijk verschil, anders had ik het niet zo lang gespeeld (moet je net bad company als voorbeeld gebruiken :P). Uiteraard heb je meer zekerheid als je ps3 bekabeld is en vooral ook doen als het geen probleem is om aan te leggen. Maar als wireless je enige optie is, dan werkt dat ook gewoon prima (in mijn geval dan). Ook bij fifa online heb ik geen problemen gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 04-03-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

BatmanHorizon schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:12:
[...]

Nou ja, ik had de ps3 beta en ps3 demo van BFBC2 bij elkaar zo een 50+ uur gespeeld. 90% van mijn tijd nergens last van gehad met een gewone €50,- wireless router. Voor mij niet echt een duidelijk verschil, anders had ik het niet zo lang gespeeld (moet je net bad company als voorbeeld gebruiken :P). Uiteraard heb je meer zekerheid als je ps3 bekabeld is en vooral ook doen als het geen probleem is om aan te leggen. Maar als wireless je enige optie is, dan werkt dat ook gewoon prima (in mijn geval dan). Ook bij fifa online heb ik geen problemen gehad.
Hangt natuurlijk ook van de WiFi router af ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Het probleem met wireless online gamen is niet zozeer dat je er zelf veel last van hebt. (Vaak lijkt het net zo stabiel als bekabeld.) Maar juist de andere spelers zien jou dan vaak laggen en niet soepel door het level bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Voor degene op school/werk/stage/beveiligde omgeving:
‘Heads-Up’ PlayStation Store Update (4th March 2010)

I’m back, hope you didn’t miss me too much (I know that you were left in the more than capable hands of Ross last week anyway, so thanks for playing nice; he doesn’t seem too emotionally scarred by the experience)

This week I’m pleased to say we have Vandal Hearts Flames of Judgement available, and not only is this a great game for existing fans of the series, those of you not familiar with this great RPG should get great enjoyment from it too, so give it a whirl.

We also have the demo for Just Cause 2 available, and once you throw yourself off that first cliff you’ll have thirty minutes to exact as much mayhem as you can in the luscious tropical setting of Panau. Prepare yourself for some truly action-packed sandbox fun.

Throw into the mix a brand new batch of Special Offers, new content for Resident Evil 5, Operation Flashpoint, Dante’s Inferno, LittleBigPlanet (PSP), Echoshift and more, and that’s another week in the life of PlayStation Store.

I’ll be around as usual, so hit me up in the comments. Next week I’ll be out of the office mixing it up with high society (okay, that’s a lie, I’ll be working off site), but Ross will be back to look after you all…just don’t start liking him more than me, I get possessive of you lot.

Have a great week!

PlayStation Store via PS3
Special Offers
(Available until the 18th of March)

Cellfactor: Psychokinetic Wars (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Age of Booty (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Far Cry 2 Fortunes Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Tom Clancy’s H.A.W.X. Supremacy Pack (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Tom Clancy’s EndWar (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Chessmaster: The Art Of Learning (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Downloadable Games
Vandal Hearts Flames of Judgement (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales

Demos (free)
Just Cause 2 Demo Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Germany

Moto 09/10 Demo Rating: PEGI 3

Add-On Game Content
Resident Evil 5
Desperate Escape (£3.99/€4.99)
Costume Pack 2 (£1.59/€1.99)
Rating: PEGI 18

Operation Flashpoint: Dragon Rising – Overwatch Pack (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 18

Dante’s Inferno – Dark Forest (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Russian Federation

Race Driver GRID – Prestige Pack (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7

Dragon Ball: Raging Blast – Ultimate Warriors Pack 1 (free) Rating: PEGI 12

Karaoke Revolution
(You Make Me Feel Like) A Natural Woman (£0.79/€0.99)
Against All Odds (£0.79/€0.99)
Ain’t No Mountain High Enough (£0.79/€0.99)
Black Velvet (£0.79/€0.99)
Breakaway (£0.79/€0.99)
Build Me Up Buttercup (£0.79/€0.99)
Call Me (£0.79/€0.99)
Can’t Help Falling In Love (£0.79/€0.99)
Careless Whisper (£0.79/€0.99)
Celebration (£0.79/€0.99)
Complicated (£0.79/€0.99)
Crazy (£0.79/€0.99)
Crazy Little Thing Called Love (£0.79/€0.99)
Easy (£0.79/€0.99)
Every Breath You Take (£0.79/€0.99)
Heartbreak Hotel (£0.79/€0.99)
Holiday (£0.79/€0.99)
Hot Stuff (£0.79/€0.99)
How Do I Live (£0.79/€0.99)
How You Remind Me (£0.79/€0.99)
If You Don’t Know Me By Now (£0.79/€0.99)
It’s The End Of The World As We Know It (£0.79/€0.99)
Lady Marmalade (£0.79/€0.99)
Let’s Get It On (£0.79/€0.99)
Material Girl (£0.79/€0.99)
More Than Words (£0.79/€0.99)
New York New York (£0.79/€0.99)
Oops!…I Did It Again (£0.79/€0.99)
Respect (£0.79/€0.99)
Saving All My Love For You (£0.79/€0.99)
Sittin’ On The Dock Of The Bay (£0.79/€0.99)
Son Of A Preacher Man (£0.79/€0.99)
Stand By Me (£0.79/€0.99)
Straight Up (£0.79/€0.99)
Sweet Home Alabama (£0.79/€0.99)
Take On Me (£0.79/€0.99)
These Words (£0.79/€0.99)
Time After Time (£0.79/€0.99)
Unfaithful (£0.79/€0.99)
Uptown Girl (£0.79/€0.99)
We Are Family (£0.79/€0.99)
What Is Love? (£0.79/€0.99)
You’ve Lost That Lovin’ Feeling (£0.79/€0.99)
Rating: PEGI 12

The Beatles: Rock Band – All You Need Is Love (£0.99/€1.49) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Rock Band
Downfall by Trust Company (£0.99/€1.49)
Panic Switch by Silversun Pickups (£0.99/€1.49)
Sort Of by Silversun Pickups (£0.99/€1.49)
Third Floor Story by The Mother Hips (£0.99/€1.49)
White Falcon Buzz by The Mother Hips (£0.99/€1.49)
Disturbed Pack 02 (£2.49/€3.99)
(contains the following tracks which are also sold separately)

Meaning of Life (£0.99/€1.49)
The Game (£0.99/€1.49)
Voices (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Guitar Hero 5
Blink-182 Track Pack (£4.39/€5.49)
(contains the following tracks which are also sold separately)

Adam’s Song (£1.59/€1.99)
All the Small Things (£1.59/€1.99)
First Date (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Videos (free)
Fallout: New Vegas Tease
Split Second Standstill Trailer
Lead and Gold: Gangs of the Wild West Announcement Trailer
Bomberman Ultra Trailer
PlayStation Store via PSP and Media Go
Special Offers (also available via the PS3 store)
(Available until the 18th of March)

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Tom Clancy’s EndWar (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Chessmaster: The Art Of Learning (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Demo (also available via the PS3 store) (free)
Patchwork Heroes Demo Rating: PEGI 7

Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
Echoshift
Pyramid Level Pack (free)
Cave Level Pack (free)
Rating: PEGI 3

Buzz!: Quiz World
Sci-Fi Quiz (£3.19/€3.99)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece and Russia

LittleBigPlanet
Superstar! Gold Rare Sticker (free)
The Canyons Theme – Level Kit (£2.39/€2.99)
The Canyons Theme – Costume (free)
Rating: PEGI 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Home heeft trouwens ook weer wat nieuwe spaces: http://blog.eu.playstatio...ngs-ball-dodge-challenge/

Vooral die Hustle Kings space lijkt me wel geinig, dus misschien dat ik vanavond nog eens ga kijken. Ik zit tegenwoordig sowieso al regelmatig weer in Home om eens rond te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
SToRM666 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:10:
Home heeft trouwens ook weer wat nieuwe spaces: http://blog.eu.playstatio...ngs-ball-dodge-challenge/

Vooral die Hustle Kings space lijkt me wel geinig, dus misschien dat ik vanavond nog eens ga kijken. Ik zit tegenwoordig sowieso al regelmatig weer in Home om eens rond te kijken.
Het is wel grappig :) Toen ik het vaker probeerde/inlogde daar, was het best wel traag. Zal nu wel iets verbeterd zijn middels (meer) servers?

Offtopic: Got meeting organiseren daar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een meeting lijkt me wel leuk ja :)
Tegenwoordig kun je er echt een heleboel mini-games spelen en het geheel loopt echt heel soepel.

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 04-03-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
SToRM666 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:25:
Ik zou een meeting wel eens grappig vinden ja :)
Tegenwoordig kun je er echt een heleboel mini-games spelen en het geheel loopt echt heel soepel.
Ik zeg: Doen we! :D

Geen idee nog hoe we het gaan en wat we gaan doen, maar ik ga iets organiseren. Ik post het hier als er iets bekend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dwazer schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:27:
[...]

Ik zeg: Doen we! :D

Geen idee nog hoe we het gaan en wat we gaan doen, maar ik ga iets organiseren. Ik post het hier als er iets bekend is :)
Ik ben er toevallig laatst ook weer geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
dat lijkt me nou ontzettend gezellig, bowlen met z'n allen ofzo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Een GoT meeting in Home, lijkt mij een goed en leuk plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Macchill schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:37:
dat lijkt me nou ontzettend gezellig, bowlen met z'n allen ofzo! ;)
Dat klinkt goed, maar het probleem is wel dat je het geluk moet hebben dat er net een baan vrij is.
of zouden we kunnen reserveren :P

Ik heb vorige week toevallig voor het eerst eens een paar potjes pool gedaan en dat was ook leuk.

Er is trouwens ook een apart Home topic: [PS3] Playstation Home
Misschien dat we het daar verder kunnen bespreken ;)

[ Voor 35% gewijzigd door SToRM666 op 04-03-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt trouwens een nieuwe Tomb Raider game aan! *O*
CRYSTAL DYNAMICS ANNOUNCES NEW LARA CROFT™ ADVENTURE LARA CROFT AND THE GUARDIAN OF LIGHT™

SAN FRANCISCO, CA – March 4, 2010 – Crystal Dynamics™, a part of Square Enix Europe, today announced Lara Croft and the Guardian of Light™, a new game developed by Crystal Dynamics, which will be released via digital download in 2010.

“This is a really exciting project for Crystal Dynamics, we have created something completely new and very different to what people might be expecting,” said Darrell Gallagher, General Manager of Crystal Dynamics. “Lara Croft is such an iconic character in videogames, with Lara Croft and the Guardian of Light we have created what we believe is a truly original digital experience.”

Lara Croft and the Guardian of Light will be shown strictly “behind closed doors” at this year’s Game Developers Conference beginning on March 9th.

Crystal Dynamics is an award-winning studio located in San Francisco. Founded in 1992, the studio has created and developed key game franchises such as: Legacy of Kain™, Pandemonium™, Gex™ and most recently the Tomb Raider™ series.
Dit blijft toch wel 1 van mijn favoriete spellen, vooral de laatste 2 waren weer erg goed :)
Edit: hmmm.... wel enkel via download zie ik nu, dat vind ik persoonlijk wel jammer...

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 04-03-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

SToRM666 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:31:
[...]

Dat klinkt goed, maar het probleem is wel dat je het geluk moet hebben dat er net een baan vrij is.
of zouden we kunnen reserveren :P

Ik heb vorige week toevallig voor het eerst eens een paar potjes pool gedaan en dat was ook leuk.

Er is trouwens ook een apart Home topic: [PS3] Playstation Home
Misschien dat we het daar verder kunnen bespreken ;)
Taakje voor de virtuele GoT knokploeg :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Na de demo was ik wel weg van Heavy Rain.
Geeft zeker een surplus aan de (nieuwe)game-ervaringen.
Grafisch subliem en gameplay is na wat wennen ook aangenaam.

Ben benieuwd of er na de game ook extra DLC gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Er is al DLC :) namelijk in de vorm van een soort van prequel om een van de hoofdpersonen verder uit te diepen. Volgens mij kwamen er nog meer dlc.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SinergyX schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:44:
Gister Marvel Ultimate Alliance 2 uitgespeeld, easy mode :P Spel speelt best lekker weg, zit een leuk verhaal in alleen jammer dat online er 0,0 te vinden is en de save/load/progression erg onduidelijk is.

Maar voor 30 euro, leuk spel :)
online niets te vinden? Wat zoek je precies dan? walkthroughs ofzo? Die zijn er namelijk wel hoor.

Inderdaad een leuk spel, maar alleen op Hard mode zit er nog enige uitdaging in, en dan ook nog afhankelijk van welke characters je kiest. Een team met Human Torch, Thor, Storm en Jean Grey is bijvoorbeeld vrijwel onverslaanbaar.

Vicariously I live while the whole world dies

Pagina: 1 ... 34 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.