Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Daarnet eventjes HAWX besteld voor 11.43€ bij thehut

Niet duuurrrrr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

DCFreak schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:03:
Een GoT meeting in Home, lijkt mij een goed en leuk plan :)
Leuk, doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ga je daar gratis codes uitdelen aan de winnaar met bowlen? :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
We also have the demo for Just Cause 2 available, and once you throw yourself off that first cliff you’ll have thirty minutes to exact as much mayhem as you can in the luscious tropical setting of Panau. Prepare yourself for some truly action-packed sandbox fun.
Mooooi kunnen we die ff spelen totdat BC2 op de mat valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:05
Just Cause 2 _O_

[ Voor 6% gewijzigd door AntraXxX op 04-03-2010 16:57 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
ja die ga ik ook downloaden kijken hoe die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die ben ik nu ook aan het binnehalen, volgens mij is die wel fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Lazy schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:52:
[...]
Mooooi kunnen we die ff spelen totdat BC2 op de mat valt!
Als ik dat bericht goed begrijp heb je bij de demo (net zoals bij bijvoorbeeld BF1943) maar een half uur speel tijd.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Ik ga hem ook even binnenhalen, alleen ik verwacht geen geweldig spel eerlijk gezegd. Daarom wel fijn dat er een demo komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

De demo van Just Cause 2 is inderdaad 30 minuten, maar dan kan je weer opnieuw beginnen. Was het bij BF1943 niet zo dat het eenmalig 30 minuten was? Bij JC2 dus oneindig vaak spelen, maar wel elke keer maar 30 minuten.

Zojuist even een uur gespeeld. Vergeleken met GTA is het wat meer arcade-achtig. Grafisch nog best redelijk, maar als je iets doet wat niet mag op het eiland, komen er direct uit het niets politie en militairen achter je aan. Die grapplehook is wel verdomde handig, maar je moet wel even oefenen voor je vijanden ergens aan vast kunt knopen. Ik heb natuurlijk niet alles gedaan, maar nog wel even met een heli gevlogen en via de grapplehook een heli in de lucht overmeesterd, maar het is niet echt een spel waar ik 60 euro voor ga betalen. Ik wacht wel tot ie in de budgetbak ligt en dan beslis ik wel of het wat is of niet. WAt me wel aanspreekt is de enorme grootte van de kaart... maar dat kan ook een nadeel zijn, dat deze zo groot is, dat er weer niet genoeg te doen valt of je het idee hebt dat er grote delen onbewoond zijn. Als ik zo even snel een cijfer zou mogen geven, zou het een 7 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
JK schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:08:
De demo van Just Cause 2 is inderdaad 30 minuten, maar dan kan je weer opnieuw beginnen. Was het bij BF1943 niet zo dat het eenmalig 30 minuten was? Bij JC2 dus oneindig vaak spelen, maar wel elke keer maar 30 minuten.
Dat is inderdaad al een stuk beter :) vanavond ook maar even doen dan, ziet er uit als een grappig spel, maar dan voor heel even, net als spiderman bijvoorbeeld :P

Demo van 30 minuten maar wel zo vaak als je wilt, doet me denken aan GTA2: 15 minuten spelen, daarna moet je opnieuw in het eerste level beginnen... dus wat doe je? zsm racen door het level om het volgende level te unlocken en zo heb ik ooit level 3 (laatste volgens mij) gehaald :P maar goed, das wel erg nostalgisch.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Oh, ik dacht al. Ik vind die PSN-games waarvan je trials hebt van 5 minuten voor elke mode, zoals die met die speelgoed tanks, zo'n bullsh*t. Gelukkig is dit half uur gewoon zo vaak als je wilt, net als bijvoorbeeld de demo voor Prince of Persia en al die andere oude PS2-demo cd's waar ik ook altijd zo ver mogelijk probeerde te komen aangezien je best ver kon komen volgens mij.

Inmiddels is hij allang klaar met downloaden, maar ik heb genoeg gePlaystationd voor vandaag (Heavy Rain _O_). Wat een topspel is dat zeg. Ik heb er nog lang geen genoeg van, ben nu alle missies weer los uit aan het spelen voor die simpele Trophies als "play with the kids, finish your drawings and put the plates on the table" die ik eerst niet had omdat ik de tekentafel niet kon vinden :9 Ik ga proberen hem Platinum te halen, ik hoop dat het lukt.

Portable ID's kunnen toch niet in je Tweakers signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net Battlefield Bad Company 2 gehaald, kon het toch niet laten om het te kopen. Ondanks dat ik nog druk ben met MAG en Darksiders, damn die verzameldrang... het is echt een ziekte!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Yellowneck schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:36:
[...]

Ga je daar gratis codes uitdelen aan de winnaar met bowlen? :P
Als ik dan een 'vrije' code heb? JA! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

kvind de demo van just cause 2 veelbelovend.
ik denk dat de uiteindelijke game zo bruut word. heb de demo al 3 keer op de ps3 en 3 keer op de xbox 360 gedaan. echt zo tof. jammer van die 30min maja anders hoeven mensen de uiteindelijke game nie meer te halen. test drive unlimited had da destijds ook tog.
ik ga hem zeker weten halen nu nog even tobben voor de 360 of ps3. ps3 heeft youtube functie wat me wel geinig lijkt. maja dalijk nog maar keertje doen dan :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Hoe zit het eigenlijk met die 'homes' of wat voor naampje er ook aan is geplakt? Tijdens de introductie leek het mij fantastisch om met een een club mensen een eigen home te hebben, beetje niet nuttige dingen doen en, belangrijker, vanuit home games opstarten om samen te doen. Was echt een geweldig plan, maar ik hoor er eigenlijk niks meer over.
Bestaan ze nog wel en zoja, is er een GoT home? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ik heb een raar probleem met die Just Cause 2 demo. De O en X button lijken niet te reageren, zowel in het menu als ingame en als ik O+X indruk registreert hij het als O.
Ik heb wel een Japanse PS3 waar de functie van O en X normaal gesproken omgedraaid is (in tegenstelling wat er soms op het scherm aan instructie gegeven wordt) maar dat het helemaal niet werkt heb ik nog niet meegemaakt.

Meer mensen met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Meelobee.png

Gister Bayonetta completed en m'n 13 platinum gehaald *O*
Komend weekend maar eens goed aan de slag met Heavy Rain en dan volgende week GOW 1, 2 en een weekje later deel 3.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Meelobee schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:09:
[afbeelding]

Komend weekend maar eens goed aan de slag met Heavy Rain en dan volgende week GOW 1, 2 en een weekje later deel 3.
Poeh, heftig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 14:33

scorpie

Supra Addict

Gisteren eindelijk GoW 1 en 2 binnengekomen en vannacht nog wat trophies behaald. Maare, Meelobee... 13 platina trophies, like wtf? :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemachtig wat een trophies! :D Even weer met de neus op het feit gedrukt dat ik maar een casual gamer ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Meelobee schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:09:
[afbeelding]

Potverdorie man...waar haal jij de tijd vandaan! Woohoo nice! _/-\o_

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
King Dingeling schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:37:
[...]

Potverdorie man...waar haal jij de tijd vandaan! Woohoo nice! _/-\o_
Volgens mij heeft hij een klein tijdje bij huis gezeten. ;)
Ik sta inmiddels op 5 platinums, en sowieso 3 die ik binnenkort er nog bij ga halen (dan dus 8 platinums). Heb de PS3 sinds oktober 2009. :)

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 05-03-2010 11:42 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

8) Ik heb in de zomer inderdaad een paar maanden vrij gehad en toen behoorlijk veel gespeeld. De laatste tijd speel ik weer stukken minder, vooral veel in het weekend :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Meelobee schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:00:
8) Ik heb in de zomer inderdaad een paar maanden vrij gehad en toen behoorlijk veel gespeeld. De laatste tijd speel ik weer stukken minder, vooral veel in het weekend :)
lekker nuttige zomer geweest dan =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Vergeef me de volgende oninteressante post, maar ik ben groot liefhebber van het achievement/trophy systeem.

Hoewel ik de uitwerking van Trophies niet zo geslaagd vind als Achievements (ik vind een getal makkelijker vergelijken dan verschillende categorien (795/1000 zegt meer dan 3 gold, 4 silver en 5 bronze)), vind ik de Platinum Trophy als beloning voor het halen van alle trophies WEL weer een goede toevoeging, omdat het je 'waardevolle' info geeft. Jammer dat er voor de Xbox deze statistiek niet wordt bijgehouden.

Ideale hybride vorm zou zijn per spel een score bij te houden en dan een Trophy (en Medals voor de kleine PSN titels) voor 'full score'.
Dan heb je de meest complete informatie in 1 oogopslag.

Dus zou mijn statistiek zijn bijvoorbeeld:
27575 AP
3 Trophies
3 Medals

Tenslotte wil ik eigenlijk een universeel systeem, waardoor ik mijn PS en Xbox punten kan optellen. En over 20 jaar Nintendo punten ;).

Verder heb ik nog veel meer ideeen over richtlijnen voor achievements (developers maken zoveel 'fouten'), maar daar zal ik jullie niet mee vervelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het levelsysteem is toch wel vergelijkbaar met punten? En daarbij kun je per spel ook in procenten zien hoever je bent :)
De toevoeging van de extra beloning in de vorm van een platinum vind ik ook erg leuk gedaan, en het is ook een goeie indicatie om te zien hoe fanatiek iemand echt is.

Ik moet zeggen dat ik er in het begin niet zoveel mee bezig was, maar tegenwoordig probeer ik toch altijd wel zoveel mogelijk trophies te halen voor een spel. Ik vind het wel jammer dat je vaak een spel minimaal 2 keer door moet spelen om de platinum te kunnen halen en dat is voor mij meestal net wat teveel moeite. Ik gebruik die tijd liever om een ander nieuw spel te spelen.

[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 05-03-2010 12:30 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

SeamusXanthus schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:12:
Vergeef me de volgende oninteressante post, maar ik ben groot liefhebber van het achievement/trophy systeem.

Hoewel ik de uitwerking van Trophies niet zo geslaagd vind als Achievements (ik vind een getal makkelijker vergelijken dan verschillende categorien (795/1000 zegt meer dan 3 gold, 4 silver en 5 bronze)), vind ik de Platinum Trophy als beloning voor het halen van alle trophies WEL weer een goede toevoeging, omdat het je 'waardevolle' info geeft. Jammer dat er voor de Xbox deze statistiek niet wordt bijgehouden.

Ideale hybride vorm zou zijn per spel een score bij te houden en dan een Trophy (en Medals voor de kleine PSN titels) voor 'full score'.
Dan heb je de meest complete informatie in 1 oogopslag.

Dus zou mijn statistiek zijn bijvoorbeeld:
27575 AP
3 Trophies
3 Medals

Tenslotte wil ik eigenlijk een universeel systeem, waardoor ik mijn PS en Xbox punten kan optellen. En over 20 jaar Nintendo punten ;).

Verder heb ik nog veel meer ideeen over richtlijnen voor achievements (developers maken zoveel 'fouten'), maar daar zal ik jullie niet mee vervelen...
Maar je hebt toch gewoon een nummer dat je kunt vergelijken? Daarnaast kun je op detailniveau ook vergelijken.
Alleen de manier van syncen vind ik waardeloos, maar het systeem zelf vind ik veel duidelijker dan een enkelgetal.
Op spelniveau geef ik je wel gelijk dat het dan duidelijker is om te kijken hoeveel je nog moet met 795/1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat puntensysteem lijkt duidelijker, maar het maakt eigenlijk geen enkel verschil aangezien niet alles evenveel punten waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

SToRM666 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:17:
Het levelsysteem is toch wel vergelijkbaar met punten? En daarbij kun je per spel ook in procenten zien hoever je bent :)
Ja, en de ranges van punten per level zijn bekend, dus op zich zou je ook de numerieke waarde kunnen vergelijken.
SToRM666 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:31:
Dat puntensysteem lijkt duidelijker, maar het maakt eigenlijk geen enkel verschil aangezien niet alles evenveel punten waard is.
Ik dacht dat ik in die staffel die een tijd geleden gepost werd zag dat de brons/zilver/goud trophies een standaard waarde aan punten hadden?

[ Voor 35% gewijzigd door Armada op 05-03-2010 12:33 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Uit de FAQ:

Level 02 - 000200 Punten
Level 03 - 000600 Punten
Level 04 - 001200 Punten
Level 05 - 002400 Punten
Level 06 - 004000 Punten
Level 07 - 006000 Punten
Level 08 - 008000 Punten
Level 09 - 010000 Punten
Level 10 - 012000 Punten
Level 11 - 014000 Punten
Level 12 - 016000 Punten
Level 13 - 024000 Punten
Level 14 - 032000 Punten
Level 15 - 040000 Punten
Level 16 - 048000 Punten
Level 17 - 056000 Punten
Level 18 - 064000 Punten
Level 19 - 072000 Punten
Level 20 - 080000 Punten
Level 21 - 088000 Punten
Level 22 - 096000 Punten
Level 23 - 104000 Punten
Level 24 - 112000 Punten

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/GOTPS3/gif/bronze.gif = 15 punten
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/GOTPS3/gif/silver.gif = 30 punten
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/GOTPS3/gif/gold.gif = 90 punten
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/GOTPS3/gif/platinum.gif = 180 punten

De full price games hebben allemaal dezelfde hoeveelheid punten te verdelen, uit mn hoofd 1260 punten. (link hieronder kan ik vanaf mn werk niet bekijken.) De trophies worden binnen die 1260 punten verdeeld.

Een overzicht met alle games en het haalbare aantal trophy punten vindt je hier

Dus op de achtergrond werken trophies en achievements precies hetzelfde, enkel de voorkant die je ziet is anders; nl punten vs trophies

[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 05-03-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat het iets van 5, 15, 30 en 90 was ofzo...

Edit: ik zat net iets te laag dus :P

Ik moet wel zeggen dat ik die achievements een erg goeie uitvinding vind van MS. Ik merk nu wel dat ik veel meer spellen uitspeel dan vroeger en de trophies hebben daar voor een groot deel mee te maken :)

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 05-03-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

Meelobee schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:33:
Uit de FAQ:

Dus op de achtergrond werken trophies en achievements precies hetzelfde, enkel de voorkant die je ziet is anders; nl punten vs trophies
Vreemd dat ze vrijheid laten met het aantal trophy-punten dat te halen is per titel (ik zie aardige verschillen per titel in de lijst die je linkt). Dat is dus wel een verschil met het achievement systeem. Je hebt daar 1000 punten en die mag je verdelen zoals je wilt, maar dat is dus niet het geval bij trophies.

[ Voor 5% gewijzigd door Armada op 05-03-2010 12:40 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:18
vergeet ook niet dat de ene platinum de andere niet is, UP bv schijn je in 1 avond wel platinum te kunnen halen (spel zelf niet gespeeld, van horen zeggen), dat geef ik je bij bv U2 of MWII te doen. De ene platinum trophie is de andere niet.

13 platinum trophies zegt dus niet alles. 13 is een puur random getal O-) :>

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Svennie schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:59:
vergeet ook niet dat de ene platinum de andere niet is, UP bv schijn je in 1 avond wel platinum te kunnen halen (spel zelf niet gespeeld, van horen zeggen), dat geef ik je bij bv U2 of MWII te doen. De ene platinum trophie is de andere niet.

13 platinum trophies zegt dus niet alles. 13 is een puur random getal O-) :>
Games die in 1 dag uit te spelen zijn vermijdt ik. Ik wil nl ook wel plezier hebben aan het spelen. ;) Maar inderdaad je hebt gelijk het vraagt meer skills om bv de platinum van Wipeout HD of Prototype te krijgen dan die voor Up en Terminator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

kwaliteit > kwantiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Wat beterft Platinums en veel trophies zou het mij nooit lukken m.b.t. de tijd die je in zo'n game moet steken om deze 100% of Platinum te krijgen, er zijn zoveel dingen naast het gamen waar ik graag me vrijetijd aan besteed (vrienden, reizen, uitstapjes, snowboarden, strand, etc.)

Nog nooit heb ik echt de 'killer' games 100% of Platinum bij iemand gezien. Dus games als: Motorstorm: Pacific Rift, FIFA 09, FIFA 10, Wipeout HD. Het zijn vaak de games die met goede wil en enig doorzettingsvermogen in maximaal een week Platinum zijn te halen.

De trophies zijn zeker een goede en leuke toevoeging en vaak probeer je door deze beloning 'net even op die rots te komen', of het level nog een keer te spelen. Dit geeft de game net even wat meer replay waarde. Maar in essentie levert een trophy je niet meer op dan een virtueel icoon. Sony zal dit ook niet snel veranderen gezien ze liever hebben dat je zoveel mogelijk games koopt. Als ze beloningen als beta's e.d aan Platinums in eventuele vorige delen gaan hangen, dan blijven de potentiele kopers te lang één game spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 05-03-2010 13:18 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Meelobee schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:33:

Een overzicht met alle games en het haalbare aantal trophy punten vindt je hier

Dank voor de info. Aan de achterkant mag het hetzelfde werken, aan de voorkant (onze realiteit) niet. Vandaar dat ik er bij blijf dat dit een overbodige splitsing is die het geheel minder transparant maakt. Je ziet ook dat niet elk spel even veel waard is, imo duidelijk een gevolg van het trophy-systeem.

Ik besef me dat ik heel puristisch overkom nu, maar ik heb het altijd jammer gevonden dat Sony de onderverdeling heeft gemaakt van gold/silver/bronze omdat dus (imo) de meerwaarde niet opweegt tegen de waarde van een absoluut getal. Als multi-console gamer wil ik daarnaast eigenlijk vergelijkbare systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Inderdaad, als ik puur voor de trophies zou gaan dan had ik al veel verder kunnen zijn, maar sommige games weiger ik te spelen ;)
Jumpman schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:13:

Nog nooit heb ik echt de 'killer' games 100% of Platinum bij iemand gezien. Dus games als: Motorstorm: Pacific Rift, FIFA 09, FIFA 10, Wipeout HD. Het zijn vaak de games die met goede wil en enig doorzettingsvermogen in maximaal een week Platinum zijn te halen.
Ligt er ook aan wie je in je friendslijst hebt staan. Ik heb een aantal mensen die oa Wipeout en Motorstorm platinum hebben. Voor Fifa09 kan je de platinum niet meer halen omdat de servers offline gehaald zijn :(

[ Voor 18% gewijzigd door Meelobee op 05-03-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg net een mailtje van The Hut dat FFXIII al verstuurd is. Zou het echt?
Kan ik hem toch nog even spelen voor mijn nieuwe huis de 15e opgeleverd wordt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:10
Ik heb een beeld en audio vraagje voor jullie. Heeft iemand hier zijn/haar PS3 aangesloten op een 1920x1200 scherm? Ik heb dat nu en had eerlijk gezegd verwacht dat ik onder en boven zwarte balkjes zou krijgen. Dit is dus neit het geval, zowel in XMB als in-game. In XMB lijkt het beeld stretched. De standaard avatars zijn niet rond (maar misschien op een normaal scherm ook niet als in dat hoort zo). Hierdoor heb ik het idee dat het beeld stretched is. Als dat zo is wel erg jammer aangezien ik in de monitor zelf nergens kan aangeven dat het beeld niet gestretched moet worden. Hoe is jullie ervaring hiermee?

Ik zag in het XMB menu dat ik audio over meerdere kanalen kan sturen. Heeft iemand dit ook geprobeerd? Deze fantastische monitor heeft namelijk geen line-out. En de speakers staan op 5/100 nog te hard. Ik dacht er net tijdens de pauze aan om lekker de analoge uitgang te gebruiken en daarop een draadlooze headset aan te sluiten. Zo kan ik het geluid op die monitor gewoon uit zetten en dan maar via een headset alsnog geluid er uit te krijgen. Dan maar geen geluid over HDMI. Ben alleen benieuwd, als het al werkt, hoe de eventuele lag dan is... Toch wel jammer dat je op de PS3 zelf geen volumecontrol hebt.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Jumpman schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:13:
Wat beterft Platinums en veel trophies zou het mij nooit lukken m.b.t. de tijd die je in zo'n game moet steken om deze 100% of Platinum te krijgen, er zijn zoveel dingen naast het gamen waar ik graag me vrijetijd aan besteed (vrienden, reizen, uitstapjes, snowboarden, strand, etc.)

alle 3 hebbes, En ook MW2,Resident Evil 5, borderlands, COD WaW, en eigenlijk alle games waar je een beetje lang over doet om platina te halen,zit nu op 18.

Het platina halen is echt niet moeilijk, gewoon tijd er in steken en met vrienden spelen, Resident Evil hadden we b.v. binnen 2 nachtjes spelen platina,Hetzelfde voor MW2. Het ligt er gewoon aan hoeveel plezier je er aan beleefd, gaat hartstikke snel dan.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Wat ik zo jammer van trophies vindt is dat wanneer je de game 100% hebt, dat je eigenlijk gelijk klaar bent met de game en meteen naar de volgende wilt. Ik heb bijvoorbeeld Dirt 2 niet meer aangeraakt sinds ik 100% gehaald heb, terwijl het een fantastisch spel is. Het voelt gewoon een beetje doelloos om zo'n game dan weer te spelen hoe leuk de game ook is.

Ik betrap mezelf er ook steeds vaker op dat ik meer de game speel vanwege de trophies dan de game zelf. Maar sinds ik 1000 trophies heb gehaald (soort mijlpaal voor mij :P) is dat veel minder geworden. Waarschijnlijk vanwege het feit dat je er toch niets mee bereikt.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had hetzelfde bij Dirt 2 ja. Ik heb die enorm veel gespeeld om de platinum te halen en toen ik die eenmaal had heb ik dat spel nietmeer aangeraakt, terwijl ik het echt leuk vond om te spelen...
Ik zit nu op level 10 met 5 platinums, maar vanaf level 12 (dacht ik) wordt het opeens een stuk moeilijker om nog een niveau hoger te komen en dan is voor mij de lol er ook snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik heb LBP en BP platinum, MW2 bijna (nog 20 spec ops sterren en 3 trophies). U2 uitgespeeld op hard, die moet ik nog op crushing, ben bezig nu met Fallout 3, kortom genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door dangerpaki op 05-03-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SToRM666 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:00:
Ik had hetzelfde bij Dirt 2 ja. Ik heb die enorm veel gespeeld om de platinum te halen en toen ik die eenmaal had heb ik dat spel nietmeer aangeraakt, terwijl ik het echt leuk vond om te spelen...
Ik zit nu op level 10 met 5 platinums, maar vanaf level 12 (dacht ik) wordt het opeens een stuk moeilijker om nog een niveau hoger te komen en dan is voor mij de lol er ook snel af.
Ja de curve gaat vanaf level 12 erg hard omhoog. Om van level 12 naar 13 te gaan heb je net zoveel punten nodig om van level 1 tot 8 te komen...(8000 punten) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
SToRM666 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:00:
Ik ben nu level 12 en gaat echt heel langzaam nu. Ik heb nog wel maar 2 platinums, maar dat komt voornamelijk omdat ik veel games heb te spelen in weinig tijd. Ik probeer wel altijd zoveel mogelijk trophies te halen, maar van die onzinnige laat ik doen bijv. verzamel alle veren in Assasins Creed, ik bedoel wat is daar nou leuk aan, dan blijf ik wel lekker met 90 procent trophies zitten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Ik heb een beeld en audio vraagje voor jullie. Heeft iemand hier zijn/haar PS3 aangesloten op een 1920x1200 scherm? Ik heb dat nu en had eerlijk gezegd verwacht dat ik onder en boven zwarte balkjes zou krijgen. Dit is dus neit het geval, zowel in XMB als in-game. In XMB lijkt het beeld stretched. De standaard avatars zijn niet rond (maar misschien op een normaal scherm ook niet als in dat hoort zo). Hierdoor heb ik het idee dat het beeld stretched is. Als dat zo is wel erg jammer aangezien ik in de monitor zelf nergens kan aangeven dat het beeld niet gestretched moet worden. Hoe is jullie ervaring hiermee?

Ik zag in het XMB menu dat ik audio over meerdere kanalen kan sturen. Heeft iemand dit ook geprobeerd? Deze fantastische monitor heeft namelijk geen line-out. En de speakers staan op 5/100 nog te hard. Ik dacht er net tijdens de pauze aan om lekker de analoge uitgang te gebruiken en daarop een draadlooze headset aan te sluiten. Zo kan ik het geluid op die monitor gewoon uit zetten en dan maar via een headset alsnog geluid er uit te krijgen. Dan maar geen geluid over HDMI. Ben alleen benieuwd, als het al werkt, hoe de eventuele lag dan is... Toch wel jammer dat je op de PS3 zelf geen volumecontrol hebt.
Ik heb mijn PS3 via DVI naar HDMI aan mijn 20inch monitor hangen. Die 20 inch is native 1680x1050, en dus draai ik de PS3 op 1280x720 (heb een keer 1920x1080 gehad, maar dan zeurt de monitor over native resolutie) Bij mij word het beeld niet stretched, maar verlies ik wat beeld aan de zijkant. Kwam hier bij GTA4 achter, gezien daar de tekst rechtsonderin nog maar net in beeld staat...

Op mijn 4:3 TV krijg ik echter ook geen zwarte balken. De PS3 past dus gewoon zijn resolutie aan, net zoals een PC. Daar lijkt het op tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JorisBit schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:43:
Wat ik zo jammer van trophies vindt is dat wanneer je de game 100% hebt, dat je eigenlijk gelijk klaar bent met de game en meteen naar de volgende wilt. Ik heb bijvoorbeeld Dirt 2 niet meer aangeraakt sinds ik 100% gehaald heb, terwijl het een fantastisch spel is. Het voelt gewoon een beetje doelloos om zo'n game dan weer te spelen hoe leuk de game ook is.
Daar heb je op zich een punt maar ik denk dat die regel wel meer opgaat voor game waarbij geen verhaal oid wordt gevolgd zoals een racer oid. Bij games met verhaal mag je aannemen dat, indien de trophies/achievements goed zijn verdeeld je het verhaal helemaal van binnen en buiten of soms zelfs twee keer hebt gespeeld. Dan vind ik een spel ook gewoon klaar. Ik heb Assasins Creed 2 en INfamous op platinum en ik was aan het einde van assasins creed 2 ook gewoon echt klaar met die game. Er was gewoon niks meer om te vinden of te doen want alles was al gedaan. Bij Infamous had ik dat "been there done that" gevoel minder maar ook die game was tot op het bot uitgespeeld. Juist voor zulke games betekenen trophies en achievements dat je veel langer achter de game zit, zelfs nog nadat je de game verhaaltechnisch hebt uitgespeeld.

Bij een racer is de koek gewoon een keertje op... maar omdat racen racen is kan je het oneindig blijven spelen. Op een gegeven moment heb je gewoon alles gewonnen. Dat dan de interesse voor de game minder is jammer maar misschien heb je er al meer tijd in gestoken dan dat je ooit zou hebben gedaan zonder trophies.
[quote]

Ik vind het achievement systeem en trophie systeem zeer vergelijkbaar. Feitelijk zeggen percentages voor een spel in trophies, stel 75 pct. tegen 750 gamerscore uit 1000 voor een MS spel net ff wat meer.

De platinum trophie geeft een bepaalde gamer toch meer aanzien dan een ander die gewoon veel meer bronzen trophies heeft staan maar op hetzelfde gamerlevel zit. Dit maakt het verschil in mijn ogen. Net zoals bij trophies en achievements kunnen mensen dezelfde hoeveelheid gamerscore hebben terwijl de één bepaalde spellen tot op het bot heeft gespeeld en een ander gewoon heel veel makkelijk points heeft gescoord bij verschillende games. Natuurlijk is e.e.a. bij verdere inventarisatie te ondekken. Bij de trophies kun je aan de hoeveelheid gouden of platinum trophies de gamer sneller beoordelen. Natuurlijk blijft het ontwikkelaar afhankelijk, zowel de achievement als de trophie moeten op waarde gegeven worden anders verpest het het beeld. Zouden de platinum trophies net zo makkelijk gehaald worden als de hele dure achievements (mijn hoogste is geloof ik 50g ofzo?) dan verpest je bij beide systemen de balans.

Verder vind ik het systeem van het XMB ook een overzichtelijker beeld geven van de behaalde en te halen trophies. Je ziet in 1 opslag een x aantal tropies met daarbij de omschrijving en ook de waarde. Bij de 360 staan alle icoontjes in een schermpje waarbij je langs ieder icoontje moet gaan om te zien wat ze excact zijn en waard zijn. De xbox zet dan wel weer netjes alle gehaalde en niet gehaalde achievements bij elkaar.

Maargoed ik vind het XMB zowiezo overzichtelijker en sneller werken dan het dashboard.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:26:
[...]

Ik ben nu level 12 en gaat echt heel langzaam nu. Ik heb nog wel maar 2 platinums, maar dat komt voornamelijk omdat ik veel games heb te spelen in weinig tijd. Ik probeer wel altijd zoveel mogelijk trophies te halen, maar van die onzinnige laat ik doen bijv. verzamel alle veren in Assasins Creed, ik bedoel wat is daar nou leuk aan, dan blijf ik wel lekker met 90 procent trophies zitten.
Die heb je zo. ff gamefaqs erbij en binnen een uurtje heb je ze ;) Wees blij dat het er geen 400 zijn zoals bij deel 1.

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Het gaat me om het principe, het is gewoon een onzinnige trophie. Dan ga ik liever een uurtje bioshock 2 spelen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
swopdark schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:46:
[...]

Verder vind ik het systeem van het XMB ook een overzichtelijker beeld geven van de behaalde en te halen trophies. Je ziet in 1 opslag een x aantal tropies met daarbij de omschrijving en ook de waarde. Bij de 360 staan alle icoontjes in een schermpje waarbij je langs ieder icoontje moet gaan om te zien wat ze excact zijn en waard zijn. De xbox zet dan wel weer netjes alle gehaalde en niet gehaalde achievements bij elkaar.

Maargoed ik vind het XMB zowiezo overzichtelijker en sneller werken dan het dashboard.
Soms vraag ik me wel eens af of jij dezelfde interface ziet als ik ;) Responsiveness van door het menu heen fietsen geef ik je wel helemaal gelijk trouwens.

Maar als ik me nu even beperk tot Trophies,vind ik XMB juist minder werken wat betreft Trophies. Als ik wil vergelijken met anderen is dat zo ontzettend traag dat ik er meestal al niet meer aan begin.

Maar goed, ben al blij dat het zover is gekomen, aangezien Sony het er later in heeft moeten proppen, wat natuurlijk altijd lastiger is als dat je er van het begin af aan rekening mee houdt. Nintendo doet nul komma nul op dit vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Zijn er mensen die zin hebben in een potje Little Big Planet? Met headset vanavond? Heb de mijne namelijk weer terug gevonden en de laatste keer dat ik er mee gespeeld heb was in Little Big Planet en heb me toen perfect vermaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Laatst online: 17-09 12:51
Die Bruine schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:19:

Ik heb hier een Iiyama Prolite E2607WS aan mijn ps3 aangesloten. En ik heb tot nu toe geen moment van ergernis gehad dat mijn beeld gestretcht word. Ik ben juist blij met dit scherm, omdat gamen nog leuker is geworden door de resolutie. En omdat ik toen het geld had om dit scherm te kopen en geen lcd tv. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
SeamusXanthus schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:34:
[...]

Soms vraag ik me wel eens af of jij dezelfde interface ziet als ik ;) Responsiveness van door het menu heen fietsen geef ik je wel helemaal gelijk trouwens.

Maar als ik me nu even beperk tot Trophies,vind ik XMB juist minder werken wat betreft Trophies. Als ik wil vergelijken met anderen is dat zo ontzettend traag dat ik er meestal al niet meer aan begin.
Ja inderdaad, het laden van sommige dingen is wel enorm traag, maar ik vind het wel een geniaal bedacht menu. Gewoon heerlijk simpel ingedeeld en heerlijk overzichtelijk omdat je bijna alles in je scherm hebt en gewoon zo weet waar je horizontaal moet zijn om te doen wat je wil. De snelheid mag nog wat omhoog naar mijn mening, ook bijvoorbeeld profielen laden of de vriendenlijst duurt wel erg lang, en Trophies inderdaad ook. Als ik wil zien welke games iemand Platinum heeft, en dat zijn er dan nogal wat, ben ik onderaan de lijst, heeft hij net met moeite alles plaatjes geladen, wil ik weer even terug kijken naar boven en moet hij die plaatjes weer laden omdat hij die niet in het geheugen houdt. Beetje jammer :X Maar verder, top menu.

Ik heb nog geen enkele game platinum. Games die ik Platinum zou kunnen hebben zijn ACII en UC1, maar ACII heb ik geen zin in om alle honderd veren te zoeken en om UC1 op de moeilijkste graad uit te spelen ben ik denk ik niet oed genoeg en heb ik het doorzettingsvermogen niet voor. Ik gooi de controller al snel in de ring, ben een heel ongeduldig type.

Ik denk dat ik, als ik er wat tijd in steek, en dat lijkt nu wel te lukken, Heavy Rain wel Platinum kan halen, dus dat is voor nu mijn doel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
MW2 trofeetjes 100% 8) Alleen de multiplayer moet ik nog een tijdje spelen voordat die op 100% zit. Als iemand nog spec ops wilt spelen; voeg me maar toe op PSN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik ben met m'n platinums halen begonnen bij Burnout Paradise. Dat is echt een leuk spel omdat de trophies niet te moeilijk zijn. Vooral als je net begint geeft die game je wel een verzamelkick. Vervolgens ben ik doorgegaan met LittleBigPlanet. Op 3 trophies na ook geweldig om te halen. Tussendoor ook U1 bijna platinum, moet 'alleen' crushing en hard nog.

Voor Burnout Paradise had ik een camera nodig, dus toen heb ik Eyepet+camera gekocht. Eyepet was aardig frustrerend om platinum te halen maar het lukte uiteindelijk wel! Daarna heb ik Up gekocht, en dit was echt een grappige game om lekker makkelijk trophies te halen (voelt heeeelijk!). Vervolgens Terminator Salvation via MP gekocht en platinum gehaald. Bepaalde stukken waren verrekte lastig en dit spel heeft me ook behoorlijk wat ruzie met de controller gekost.

As we speak ben ik druk bezig met Eat Lead. Ook al zo'n 'annoying' game. Tegelijkertijd ben ik (binnenkort) nog zoet met Prince of Persia, Battlefield: Bad Company en Dead Space.

Ik kon donderdag niet online met BF:BC. Zouden ze die servers offline hebben gehaald nu deel 2 uit is? :X

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb me eigenlijk wel vermaakt met die yakuza 3 demo :) GTA maar dan goed, dus met RPG achtige elementen, inventory etc. Wel wat vaak van die lamers die je kapot proberen te rossen, maar gelukkig zijn er vaak fietsen, afvalemmers en andere spullen voorhanden om ze een van je af te rammen. Nog niet veel reviews voorhanden, dus wacht nog wel ff af.

Die Just Cause 2 demo is ook erg vermakelijk, alleen ben ik wel bang dat het wat saai gaat worden op een gegeven moment, heb de demo nu in totaal 1 uur gespeeld en het knallen begint al eentonig te worden, maar dat kan ook komen omdat ik maar wat rondren, chaos creeer en op motoren de weg onveilig maak ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 06:57:
MW2 trofeetjes 100% 8) Alleen de multiplayer moet ik nog een tijdje spelen voordat die op 100% zit. Als iemand nog spec ops wilt spelen; voeg me maar toe op PSN :)
Hier, hier :D Heb nog niet alle spec ops dus speel graag weer een keer spec ops met je, jammer dat je geen headset hebt maar lukt verder toch goed. Moet nog 17 spec ops sterren en een paar losse trophies, dan ben ik er!
walletje-w schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:08:
Zijn er mensen die zin hebben in een potje Little Big Planet? Met headset vanavond? Heb de mijne namelijk weer terug gevonden en de laatste keer dat ik er mee gespeeld heb was in Little Big Planet en heb me toen perfect vermaakt :D
stel de vraag ook even in het LBP forum, daar zijn er genoeg die nog spelen. Voeg mij maar toe op PSN, heb wel zin in weer een keer LBP.

[ Voor 33% gewijzigd door Svennie op 06-03-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Gaan ze God of War 1&2 ook in Europa releasen als God of War 3 uitkomt?

Zou wel heel slecht als eerst 3 uitkomt en ze daarna nog eens deel 1 en 2 gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het ook een domme actie dat ze die niet allang al gereleased hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 17-09 23:00
Nico111 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:16:

Zou wel heel slecht als eerst 3 uitkomt en ze daarna nog eens deel 1 en 2 gaan brengen.
SToRM666 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:27:
Gewoon importeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik importeer wel maar eigenlijks alleen bij Amazon (uk). Veilig en snel.
Marktplaats vragen ze allemaal de hoofdprijs voor God of War 1 en 2

Ik kan nog wel even wachten op tot het hier uitkomt. Moet namelijk Infamous nog uitspelen voor de platina trofee. Gister alle shards gevonden :) en daarna nog godfather 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

SToRM666 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:27:
GoW Collection komt niet in europa uit. alleen zit hij wel in de GoW special collecters edition (of hoe dat ding ook maar gaat heten), maar dat is zo'n doos van friggin 150,- Dit is gezegt door een sony mannetje in een interview met gamekings.tv.

Ik vindt dit ook een rare actie van Sony, lijkt me dat best veel mensen deel 1&2 willen spelen VOOR deel 3. Dus als ze die GoW Collection een half jaar geleden hadden uitgebracht hadden ze daar heel wat van kunnen verkopen lijkt me. Nu is die collectors bos de enige optie, en dat is maar een beperkte oplage en akn me voorstellen dat veel mensen die te duur vinden,

Ik ga mijn GoW collection maar importeren en spelen voor GoW3, tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben is die ook al geodkoper te krijgen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em ook geimporteerd uit amerika, voor 30 eurotjes is dat goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

LuPo schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 08:10:
Ik kon donderdag niet online met BF:BC. Zouden ze die servers offline hebben gehaald nu deel 2 uit is? :X
Schijnt onderhoud te zijn geweest aan de servers als ik een paar reacties mag geloven in het BFBC2 topic. Daar kregen ze dezelfde error. Waarschijnlijk kun je nu wel inloggen, ben alleen 200 km verwijderd van mn PS3 dus kan het niet testen :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online

http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/418 - hier heb ik hem ook vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 17-09 23:00
Videogamesplus.ca is hij voor omgerekend 30 euro te verkrijgen incl verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ow nice! Met addiscount nog eens €7,- korting en dan is €38,- op een NL site. Goeie tip! (Heb ff geen cc)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:34:
[...]

Ow nice! Met addiscount nog eens €7,- korting en dan is €38,- op een NL site. Goeie tip! (Heb ff geen cc)
Op VGP.ca kun je ook gewoon met PayPal betalen ;) Ik was 27E kwijt en had 'm binnen 5 dagen op de deurmat _/-\o_
Just Cause 2 demo even zitten spelen, maar krijg het gevoel dat er zoveel 'niks' is.. Het lijkt niet echt te leven (zoals bv een stad in GTA wel altijd doet) en de AI is redelijk om te janken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zo, na 4 maanden de PS3 niet aangeraakt te hebben gaat de 360 voorlopig even op non actief :P

Net Heavy Rain en FFXIII gehaald, daar ben ik de komende weken wel zoet mee, aanvolgend God Of War 3 en daarna gaat de PS3 de kast weer in. Ja, ik heb de PS3 alleen gekocht voor de exclusives die niet op de 360 verschijnen. Metal Gear Solid 4, Uncharted 1&2 en LittleBigPlanet zijn de enige andere titels die ik het afgelopen jaar gespeeld heb. Ik kijk eigenlijk nog het meeste uit naar The Last Guardian maar die verwacht ik niet voor het einde van dit jaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoniempje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 23:50
Ben er over aan het nadenken om een ps3 aan te schaffen. Ik ben tot nu toe een puur pc-speler geweest, maar nu ik op kamers zit en m'n pc thuis heb gelaten, heb ik wel zin om ook hier games te kunnen spelen (m'n laptopje trekt bijna niets).
Nu heb ik wel een paar vragen:
- ben je op lange termijn meer of minder geld kwijt met de ps3 vergeleken met de xbox360? ben niet van plan heel veel games te kopen, maar wel online te spelen en een paar extra controllers bij te kopen.
- Ik zag dat er naast de originele ps-controllers ook nog alternatieve controllers bij pricewatch stonden (die vaak goedkoper zijn), Zijn die ps-controllers al hun geld waard of zijn die alternatieve controllers net zo goed?
- Als pc-speler heb ik wel eens het argument dat bij consoles spellen een paar maanden druk worden gespeeld en dat het daarna online is uitgestorven, is dat zo, of is dat alleen bij mindere spellen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb vandaag Just Cause 2 maar voorbesteld, nadat de demo me erg goed beviel. Na het free roamen per auto in Burnout Paradise dan nu het free roamen in JC2.. en lekker de boel saboteren. >:) Heb overigens besteld bij Shopto.net, daar kost de limited edition evenveel als de normale versie (36,85 GBP). Tot JC2 wordt bezorgd hou ik me fijn bezig met Sonic & Sega All Stars Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

EfBe schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:27:
Heb me eigenlijk wel vermaakt met die yakuza 3 demo :) GTA maar dan goed, dus met RPG achtige elementen, inventory etc. Wel wat vaak van die lamers die je kapot proberen te rossen, maar gelukkig zijn er vaak fietsen, afvalemmers en andere spullen voorhanden om ze een van je af te rammen. Nog niet veel reviews voorhanden, dus wacht nog wel ff af.

Die Just Cause 2 demo is ook erg vermakelijk, alleen ben ik wel bang dat het wat saai gaat worden op een gegeven moment, heb de demo nu in totaal 1 uur gespeeld en het knallen begint al eentonig te worden, maar dat kan ook komen omdat ik maar wat rondren, chaos creeer en op motoren de weg onveilig maak ;)
Yakuza 3 demo vond ik echt de grootste bagger. Bewegingen zien er wel goed uit, maar stoor me mateloos aan het niet spreken in de interactieve momenten. Het leeft dan veel minder als je alleen maar kan lezen. Met als gevolg voor mij dat ik maar snel alles skip en zo weer snel verder kan met het verhaal. Weet niet of het verder ingame beter wordt, want heb de demo na een kwartiertje al uit gezet.

Toen maar de God of War III demo nog eens gestart en kan echt niet wachten op die game. Weet alleen niet of ik de gewone versie neem of de Special Edition. De game is de SE wel waard, maar de doosjes waar Sony dit soort versies in levert zijn gewoon brak. Doe mij maar liever een mooie steelbook of steelcase. De Ultimate Edition zou kunnen, maar daar heb ik het geld niet voor over ;)

Kwam er ook achter dat ik Dante's Inferno nog niet had gespeeld qua demo. Op zich een leuk spel, maar het is wel heel erg hetzelfde als God of War (ook dat je op de rug van een beest kan rijden en die kan besturen via zijn oog). Plus het puntje in van je vijanden kan "sparen" en zo holy of unholy wordt is wel erg veel déjà -vu naar inFamous.

Straks eens Just Cause 2 installeren, staat al gedownload te wachten. Hoop dat het beter is dan deel één. Die wereld was op den duur eigenlijk veel te leeg en er was niet genoeg te doen. Net zoiets als Mercanaries en Boiling Point (pc).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
De demo van Just Cause 2 beviel me ook erg goed..ik had hem ook op de 360 gedownload maar vind hem op de PS3 net iets gelikter. Weet niet wat het is.

Weet nog niet zeker of ik het de volle mep waard vind of meer een 30 Euro spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Exorcist schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:45:
De demo van Just Cause 2 beviel me ook erg goed..ik had hem ook op de 360 gedownload maar vind hem op de PS3 net iets gelikter. Weet niet wat het is.

Weet nog niet zeker of ik het de volle mep waard vind of meer een 30 Euro spel.
Ditto, het beviel wel goed. Maar ik heb de demo nu 8 keer gespeeld en krijg er toch wel langzaam genoeg van. Maar goed heb dan ook elk dorp en missie iig gehad, er zit wel veel variatie aan. Maar eh, die stunts maken zoals in de teasers, dat is nog best lastig.

Iig vind ik het geen 60 euro waard, misschien als ie onder de 30 komt dat ik er over ga denken :) maar goed laatst ook al te veel uitgegeven aan Heavy Rain (gaaf!) en LBP (moet ik nog ff leren waarderen). En dan wil ik nog een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:45:
[...]

Yakuza 3 demo vond ik echt de grootste bagger. Bewegingen zien er wel goed uit, maar stoor me mateloos aan het niet spreken in de interactieve momenten. Het leeft dan veel minder als je alleen maar kan lezen. Met als gevolg voor mij dat ik maar snel alles skip en zo weer snel verder kan met het verhaal.
Hyperbool
Een overdrijvende, vergrotende uitdrukking.
Bijvoorbeeld: `Ik sta al een eeuw te wachten` of `Het duurt maar een seconde`.
Afgeleid van het Griekse huperbôlê (overdrijving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arnoniempje schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:36:
Ben er over aan het nadenken om een ps3 aan te schaffen. Ik ben tot nu toe een puur pc-speler geweest, maar nu ik op kamers zit en m'n pc thuis heb gelaten, heb ik wel zin om ook hier games te kunnen spelen (m'n laptopje trekt bijna niets).
- ben je op lange termijn meer of minder geld kwijt met de ps3 vergeleken met de xbox360? ben niet van plan heel veel games te kopen, maar wel online te spelen en een paar extra controllers bij te kopen.
Je bent op den duur minder geld kwijt omdat de PS3 completer geleverd wordt. Online gamen is gratis dus dat scheelt al 40-60 euro op jaarbasis. Je kunt op de PS3 standaard USB-webcams en Bluetooth-headsets gebruiken. Als je die al hebt kun je zo ook geld sparen. De HD is verder ook zelf te vervagen als je ruimte te kort komt.
- Als pc-speler heb ik wel eens het argument dat bij consoles spellen een paar maanden druk worden gespeeld en dat het daarna online is uitgestorven, is dat zo, of is dat alleen bij mindere spellen o.i.d.?
Dat hangt puur van de populariteit van een spel af. Warhawk is meer dan twee jaar oud en wordt nog steeds gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de PS3 MP4 en AVI ondersteunt? Ben op mijn werk dus kan het niet proberen op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:39:
Weet iemand of de PS3 MP4 en AVI ondersteunt? Ben op mijn werk dus kan het niet proberen op het moment.
Voila

http://manuals.playstatio...rent/video/filetypes.html

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik heb een demo van Fifa ultimate team gespeeld, en die wil ik ook wel kopen. Maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn credit card gegevens ingevuld. Als ik dat probeer krijg ik steeds de melding dat de gegevens onjuist zijn. Wat ik niet snap aangezien ik kan lezen en mijn eigen adres ook wel weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:18
Aangezien mijn PS3 weer up and running is, heb ik me kleine neefjes weer over de vloer :P

Wat mij steeds opvalt is dat zij (kleinere kinderen dus) 'denken' dat ze bijvoorbeeld bij Need for Speed Shift of GT5:P moeten sturen door de controller schuin te houden (Sixaxis principe dus).

Ze spelen zo nu en dan op de iPhone/iPod Touch en daar zijn ze niet normaal goed in :|

Met de aankomende Arc denk ik dat Sony toch deze doelgroep gaat aanspreken i.s.m. spellen in de kindergenre...toch slim 'afgekeken' van Nintendo, want zeg nou zelf wie heeft er vroeger niet geprobeerd om te springen in Mario op de NES door je joystick op en neer te zwaaien haha 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:55:
Aangezien mijn PS3 weer up and running is, heb ik me kleine neefjes weer over de vloer :P

Wat mij steeds opvalt is dat zij (kleinere kinderen dus) 'denken' dat ze bijvoorbeeld bij Need for Speed Shift of GT5:P moeten sturen door de controller schuin te houden (Sixaxis principe dus).

Ze spelen zo nu en dan op de iPhone/iPod Touch en daar zijn ze niet normaal goed in :|

Met de aankomende Arc denk ik dat Sony toch deze doelgroep gaat aanspreken i.s.m. spellen in de kindergenre...toch slim 'afgekeken' van Nintendo, want zeg nou zelf wie heeft er vroeger niet geprobeerd om te springen in Mario op de NES door je joystick op en neer te zwaaien haha 8)7 :D
dat deed ik vroeger al met de NES controller (waar het dus helemaal geen nut heeft) en nu als ik echt geconcentreerd bezig ben doe ik het met de ps controller nog steeds. Terwijl het bij de meeste spellen niks veranderd aan mijn slechte stuurkunsten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Laatst online: 17-09 12:51
Gusev schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:55:

Dat doe ik sinds de snes nu nog steeds. :+ Me vrienden vinden dat nogal grappig als ik dat doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Eerste platinum te pakken op Uncharted 2 :) Morgen aan Uncharted 1 op Crushing beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:17:
[...]

dat deed ik vroeger al met de NES controller (waar het dus helemaal geen nut heeft) en nu als ik echt geconcentreerd bezig ben doe ik het met de ps controller nog steeds. Terwijl het bij de meeste spellen niks veranderd aan mijn slechte stuurkunsten ;)
Tjesus schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:05:
[...]

Dat doe ik sinds de snes nu nog steeds. :+ Me vrienden vinden dat nogal grappig als ik dat doe.
Haha geweldig toch! Het principe was toch hoe hoger je joystick hoe hoger je sprong :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
Gimbooze schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:50:
Eerste platinum te pakken op Uncharted 2 :) Morgen aan Uncharted 1 op Crushing beginnen.
Feli! :) Uncharted 1 is echter wel behoorlijk wat moeilijker op crushing, heb 2 ook alweer een tijdje op platinum maar 1 nog steeds geen tijd voor kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik denk dat ik dan maar genoeg pauzes moet nemen met Uncharted 1 op crushing als die echt zo moeilijk is, het zou zonde zijn als er een week na de aanschaf al een controller door m'n tv zou gaan :P

Edit: Net trouwens een officieel PS3 oortje besteld voor 22,50 en gratis verzending :D

[ Voor 17% gewijzigd door bcd87 op 07-03-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 17-09 19:36
Hier mijn gemaakt site'je:

http://giganielsie.byethost14.com/

Met dank aan Melobee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Gimbooze schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:46:
Edit: Net trouwens een officieel PS3 oortje besteld voor 22,50 en gratis verzending :D
Waar heb je die besteld?

[ Voor 31% gewijzigd door onox op 07-03-2010 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:34
Arnoniempje schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:36:
- Ik zag dat er naast de originele ps-controllers ook nog alternatieve controllers bij pricewatch stonden (die vaak goedkoper zijn), Zijn die ps-controllers al hun geld waard of zijn die alternatieve controllers net zo goed?
Ik ben ook van de computer op de PS3 overgestapt, en heb nu een laptop en een PS3.
Ik download de films op de laptop en kijk ze via de PS3 op de tv. Spellen speel ik nu ook veel meer met vrienden, en dan gaat op de ps3 makkelijker.

Ik vind de PS3 controllers veel beter dan die andere 'meuk'. Ben PS1 en 2 gewend en de controllers zijn het zelfde en zeer fijn.

Bij COD of GTA en ander populaire spellen zal het online gedeelte niet zo snel verdwijnen, er zijn er miljoenen van op de wereld.

Ik denk dat je met de PS3 beter af bent dan met de 360, hangt er natuurlijk vanaf wat je bent gewend. Maar bijv. de PS3MediaServer werkt perfect, en streamt alles wat er maar te downloaden is. En je eigen bluetooth headset en usb webcam zijn te gebruiken zoals al werd gezegd.
Heb je hiervoor een normale xbox gehad, denk ik dat de 360 beter is voor je.
Heb je hiervoor een PS1 of 2 gehad, denk ik dat je met de PS3 beter af bent.
En kijk een beetje naar de exclusives, welke spreken je meer aan, die van de 360 of van de PS3?

[ Voor 14% gewijzigd door SgtElPotato op 07-03-2010 03:55 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:34
Iemand trouwens al Bioshock 2 gespeeld? Heb deel 1 op de PC gespeeld, en ben wel benieuwd naar deel 2.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SgtElPotato schreef op zondag 07 maart 2010 @ 03:56:
Iemand trouwens al Bioshock 2 gespeeld? Heb deel 1 op de PC gespeeld, en ben wel benieuwd naar deel 2.
Ik zou zeggen kijk eens in het bioshock topic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Ben bezig met deel 2, en het is wel een lekkere game, maar ja de sfeer ken je voor een gedeelte al dus het nieuwe is natuurlijk minder, maar het verhaal is wel erg goed aan het worden, ben zelf nog bij het begin. En tot nu toe lijkt het dat ze de levels iets minder gecompliceerd hebben gemaakt. Ik weet nog van BS1 dat je echt op 20 plekken ergens een trapje omhoog kon om in een semi-hidden area te komen. Tot nu toe valt dat met BS2 wel mee.

Verder vermaak ik me met MAG. moet zeggen het is echt een coole game,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
onox schreef op zondag 07 maart 2010 @ 03:44:
[...]

Waar heb je die besteld?
http://www.mymemory.co.uk met de couponcode "backforgood". Ken de winkel ook niet, heb hem uit de reacties bij Budgetgaming, maar een hoop mensen hebben hem er besteld aan de reacties te zien, zal wel goed zitten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:13
Gimbooze schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:46:
Ik denk dat ik dan maar genoeg pauzes moet nemen met Uncharted 1 op crushing als die echt zo moeilijk is, het zou zonde zijn als er een week na de aanschaf al een controller door m'n tv zou gaan :P

Uncharted 1 op crushing is makkelijk. 2 is op normal net zo moeilijker als 1 op crushing. Tot je bij de eindbaas komt. Die is 4 keer moeilijker dan de rest van het spel! Heb alleen 1 platinum uitgespeeld.

Wat vinden jullie van Far Cry 2? Heb hem gehaald, maar vind het een beetje saai. Ook de AI kan soms onwijs dom zijn. Vind het stiekem toch een verspilling van mijn 20 Euri. Had ik beter Just Cause kunnen halen?

Yakuza 3 ziet ee goed uit. Deel 1 helemaal uitgespeeld. Moet alleen 2 nog ff lenen. Heel jammer dat alle teksten op verschillende manieren door elkaar gedaan zijn. Soms heb je een cutscene waar ze praten en dan gaat het ineens over in een stukje waar je alleen tekst hebt. Dan hadden ze liever alle cutscenes met audio kunnen doen en ingame met tekst.

[ Voor 17% gewijzigd door Xyphoid op 07-03-2010 10:38 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:09
Helemaal uitgespeeld laatst en het is weer erg vet enige nadeel vind ik dat de verhaallijn vrij kort is en de mp is niet altijd goed uitgewerkt
Pagina: 1 ... 35 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.