Daarnet eventjes HAWX besteld voor 11.43€ bij thehut
Niet duuurrrrr
Niet duuurrrrr
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Leuk, doen!DCFreak schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:03:
Een GoT meeting in Home, lijkt mij een goed en leuk plan
Ga je daar gratis codes uitdelen aan de winnaar met bowlen?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Mooooi kunnen we die ff spelen totdat BC2 op de mat valt!We also have the demo for Just Cause 2 available, and once you throw yourself off that first cliff you’ll have thirty minutes to exact as much mayhem as you can in the luscious tropical setting of Panau. Prepare yourself for some truly action-packed sandbox fun.
[ Voor 6% gewijzigd door AntraXxX op 04-03-2010 16:57 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Als ik dat bericht goed begrijp heb je bij de demo (net zoals bij bijvoorbeeld BF1943) maar een half uur speel tijd.Lazy schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:52:
[...]
Mooooi kunnen we die ff spelen totdat BC2 op de mat valt!
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Dat is inderdaad al een stuk beterJK schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:08:
De demo van Just Cause 2 is inderdaad 30 minuten, maar dan kan je weer opnieuw beginnen. Was het bij BF1943 niet zo dat het eenmalig 30 minuten was? Bij JC2 dus oneindig vaak spelen, maar wel elke keer maar 30 minuten.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Als ik dan een 'vrije' code heb? JA!Yellowneck schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:36:
[...]
Ga je daar gratis codes uitdelen aan de winnaar met bowlen?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Poeh, heftigMeelobee schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:09:
[afbeelding]
Gister Bayonetta completed en m'n 13 platinum gehaald![]()
Komend weekend maar eens goed aan de slag met Heavy Rain en dan volgende week GOW 1, 2 en een weekje later deel 3.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Potverdorie man...waar haal jij de tijd vandaan! Woohoo nice!Meelobee schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:09:
[afbeelding]
Gister Bayonetta completed en m'n 13 platinum gehaald![]()
Komend weekend maar eens goed aan de slag met Heavy Rain en dan volgende week GOW 1, 2 en een weekje later deel 3.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Volgens mij heeft hij een klein tijdje bij huis gezeten.King Dingeling schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:37:
[...]
Potverdorie man...waar haal jij de tijd vandaan! Woohoo nice!
[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 05-03-2010 11:42 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
lekker nuttige zomer geweest dan =PMeelobee schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:00:
Ik heb in de zomer inderdaad een paar maanden vrij gehad en toen behoorlijk veel gespeeld. De laatste tijd speel ik weer stukken minder, vooral veel in het weekend
[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 05-03-2010 12:30 ]
PSN id: NL_SToRM
Maar je hebt toch gewoon een nummer dat je kunt vergelijken? Daarnaast kun je op detailniveau ook vergelijken.SeamusXanthus schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:12:
Vergeef me de volgende oninteressante post, maar ik ben groot liefhebber van het achievement/trophy systeem.
Hoewel ik de uitwerking van Trophies niet zo geslaagd vind als Achievements (ik vind een getal makkelijker vergelijken dan verschillende categorien (795/1000 zegt meer dan 3 gold, 4 silver en 5 bronze)), vind ik de Platinum Trophy als beloning voor het halen van alle trophies WEL weer een goede toevoeging, omdat het je 'waardevolle' info geeft. Jammer dat er voor de Xbox deze statistiek niet wordt bijgehouden.
Ideale hybride vorm zou zijn per spel een score bij te houden en dan een Trophy (en Medals voor de kleine PSN titels) voor 'full score'.
Dan heb je de meest complete informatie in 1 oogopslag.
Dus zou mijn statistiek zijn bijvoorbeeld:
27575 AP
3 Trophies
3 Medals
Tenslotte wil ik eigenlijk een universeel systeem, waardoor ik mijn PS en Xbox punten kan optellen. En over 20 jaar Nintendo punten.
Verder heb ik nog veel meer ideeen over richtlijnen voor achievements (developers maken zoveel 'fouten'), maar daar zal ik jullie niet mee vervelen...
Ja, en de ranges van punten per level zijn bekend, dus op zich zou je ook de numerieke waarde kunnen vergelijken.SToRM666 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:17:
Het levelsysteem is toch wel vergelijkbaar met punten? En daarbij kun je per spel ook in procenten zien hoever je bent
Ik dacht dat ik in die staffel die een tijd geleden gepost werd zag dat de brons/zilver/goud trophies een standaard waarde aan punten hadden?SToRM666 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:31:
Dat puntensysteem lijkt duidelijker, maar het maakt eigenlijk geen enkel verschil aangezien niet alles evenveel punten waard is.
[ Voor 35% gewijzigd door Armada op 05-03-2010 12:33 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 05-03-2010 12:36 ]
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 05-03-2010 12:36 ]
Vreemd dat ze vrijheid laten met het aantal trophy-punten dat te halen is per titel (ik zie aardige verschillen per titel in de lijst die je linkt). Dat is dus wel een verschil met het achievement systeem. Je hebt daar 1000 punten en die mag je verdelen zoals je wilt, maar dat is dus niet het geval bij trophies.Meelobee schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:33:
Uit de FAQ:
Dus op de achtergrond werken trophies en achievements precies hetzelfde, enkel de voorkant die je ziet is anders; nl punten vs trophies
[ Voor 5% gewijzigd door Armada op 05-03-2010 12:40 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
PSN ID: Svennie-NL
Games die in 1 dag uit te spelen zijn vermijdt ik. Ik wil nl ook wel plezier hebben aan het spelen.Svennie schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:59:
vergeet ook niet dat de ene platinum de andere niet is, UP bv schijn je in 1 avond wel platinum te kunnen halen (spel zelf niet gespeeld, van horen zeggen), dat geef ik je bij bv U2 of MWII te doen. De ene platinum trophie is de andere niet.
13 platinum trophies zegt dus niet alles. 13 is een puur random getal![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 05-03-2010 13:18 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dank voor de info. Aan de achterkant mag het hetzelfde werken, aan de voorkant (onze realiteit) niet. Vandaar dat ik er bij blijf dat dit een overbodige splitsing is die het geheel minder transparant maakt. Je ziet ook dat niet elk spel even veel waard is, imo duidelijk een gevolg van het trophy-systeem.Meelobee schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:33:
Een overzicht met alle games en het haalbare aantal trophy punten vindt je hier
Dus op de achtergrond werken trophies en achievements precies hetzelfde, enkel de voorkant die je ziet is anders; nl punten vs trophies
Inderdaad, als ik puur voor de trophies zou gaan dan had ik al veel verder kunnen zijn, maar sommige games weiger ik te spelen-RazieL- schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:12:
kwaliteit > kwantiteit
Ligt er ook aan wie je in je friendslijst hebt staan. Ik heb een aantal mensen die oa Wipeout en Motorstorm platinum hebben. Voor Fifa09 kan je de platinum niet meer halen omdat de servers offline gehaald zijnJumpman schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:13:
Nog nooit heb ik echt de 'killer' games 100% of Platinum bij iemand gezien. Dus games als: Motorstorm: Pacific Rift, FIFA 09, FIFA 10, Wipeout HD. Het zijn vaak de games die met goede wil en enig doorzettingsvermogen in maximaal een week Platinum zijn te halen.
[ Voor 18% gewijzigd door Meelobee op 05-03-2010 13:55 ]
Verwijderd
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
alle 3 hebbes, En ook MW2,Resident Evil 5, borderlands, COD WaW, en eigenlijk alle games waar je een beetje lang over doet om platina te halen,zit nu op 18.Jumpman schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:13:
Wat beterft Platinums en veel trophies zou het mij nooit lukken m.b.t. de tijd die je in zo'n game moet steken om deze 100% of Platinum te krijgen, er zijn zoveel dingen naast het gamen waar ik graag me vrijetijd aan besteed (vrienden, reizen, uitstapjes, snowboarden, strand, etc.)
Nog nooit heb ik echt de 'killer' games 100% of Platinum bij iemand gezien. Dus games als: Motorstorm: Pacific Rift, FIFA 09, FIFA 10, Wipeout HD. Het zijn vaak de games die met goede wil en enig doorzettingsvermogen in maximaal een week Platinum zijn te halen.
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
[ Voor 92% gewijzigd door dangerpaki op 05-03-2010 15:11 ]
Ja de curve gaat vanaf level 12 erg hard omhoog. Om van level 12 naar 13 te gaan heb je net zoveel punten nodig om van level 1 tot 8 te komen...(8000 punten)SToRM666 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:00:
Ik had hetzelfde bij Dirt 2 ja. Ik heb die enorm veel gespeeld om de platinum te halen en toen ik die eenmaal had heb ik dat spel nietmeer aangeraakt, terwijl ik het echt leuk vond om te spelen...
Ik zit nu op level 10 met 5 platinums, maar vanaf level 12 (dacht ik) wordt het opeens een stuk moeilijker om nog een niveau hoger te komen en dan is voor mij de lol er ook snel af.
Ik ben nu level 12 en gaat echt heel langzaam nu. Ik heb nog wel maar 2 platinums, maar dat komt voornamelijk omdat ik veel games heb te spelen in weinig tijd. Ik probeer wel altijd zoveel mogelijk trophies te halen, maar van die onzinnige laat ik doen bijv. verzamel alle veren in Assasins Creed, ik bedoel wat is daar nou leuk aan, dan blijf ik wel lekker met 90 procent trophies zitten.SToRM666 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:00:
Ik had hetzelfde bij Dirt 2 ja. Ik heb die enorm veel gespeeld om de platinum te halen en toen ik die eenmaal had heb ik dat spel nietmeer aangeraakt, terwijl ik het echt leuk vond om te spelen...
Ik zit nu op level 10 met 5 platinums, maar vanaf level 12 (dacht ik) wordt het opeens een stuk moeilijker om nog een niveau hoger te komen en dan is voor mij de lol er ook snel af.
Ps4/switch gamer
Ik heb mijn PS3 via DVI naar HDMI aan mijn 20inch monitor hangen. Die 20 inch is native 1680x1050, en dus draai ik de PS3 op 1280x720 (heb een keer 1920x1080 gehad, maar dan zeurt de monitor over native resolutie) Bij mij word het beeld niet stretched, maar verlies ik wat beeld aan de zijkant. Kwam hier bij GTA4 achter, gezien daar de tekst rechtsonderin nog maar net in beeld staat...Ik heb een beeld en audio vraagje voor jullie. Heeft iemand hier zijn/haar PS3 aangesloten op een 1920x1200 scherm? Ik heb dat nu en had eerlijk gezegd verwacht dat ik onder en boven zwarte balkjes zou krijgen. Dit is dus neit het geval, zowel in XMB als in-game. In XMB lijkt het beeld stretched. De standaard avatars zijn niet rond (maar misschien op een normaal scherm ook niet als in dat hoort zo). Hierdoor heb ik het idee dat het beeld stretched is. Als dat zo is wel erg jammer aangezien ik in de monitor zelf nergens kan aangeven dat het beeld niet gestretched moet worden. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Ik zag in het XMB menu dat ik audio over meerdere kanalen kan sturen. Heeft iemand dit ook geprobeerd? Deze fantastische monitor heeft namelijk geen line-out. En de speakers staan op 5/100 nog te hard. Ik dacht er net tijdens de pauze aan om lekker de analoge uitgang te gebruiken en daarop een draadlooze headset aan te sluiten. Zo kan ik het geluid op die monitor gewoon uit zetten en dan maar via een headset alsnog geluid er uit te krijgen. Dan maar geen geluid over HDMI. Ben alleen benieuwd, als het al werkt, hoe de eventuele lag dan is... Toch wel jammer dat je op de PS3 zelf geen volumecontrol hebt.
Daar heb je op zich een punt maar ik denk dat die regel wel meer opgaat voor game waarbij geen verhaal oid wordt gevolgd zoals een racer oid. Bij games met verhaal mag je aannemen dat, indien de trophies/achievements goed zijn verdeeld je het verhaal helemaal van binnen en buiten of soms zelfs twee keer hebt gespeeld. Dan vind ik een spel ook gewoon klaar. Ik heb Assasins Creed 2 en INfamous op platinum en ik was aan het einde van assasins creed 2 ook gewoon echt klaar met die game. Er was gewoon niks meer om te vinden of te doen want alles was al gedaan. Bij Infamous had ik dat "been there done that" gevoel minder maar ook die game was tot op het bot uitgespeeld. Juist voor zulke games betekenen trophies en achievements dat je veel langer achter de game zit, zelfs nog nadat je de game verhaaltechnisch hebt uitgespeeld.JorisBit schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:43:
Wat ik zo jammer van trophies vindt is dat wanneer je de game 100% hebt, dat je eigenlijk gelijk klaar bent met de game en meteen naar de volgende wilt. Ik heb bijvoorbeeld Dirt 2 niet meer aangeraakt sinds ik 100% gehaald heb, terwijl het een fantastisch spel is. Het voelt gewoon een beetje doelloos om zo'n game dan weer te spelen hoe leuk de game ook is.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Die heb je zo. ff gamefaqs erbij en binnen een uurtje heb je zeNinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:26:
[...]
Ik ben nu level 12 en gaat echt heel langzaam nu. Ik heb nog wel maar 2 platinums, maar dat komt voornamelijk omdat ik veel games heb te spelen in weinig tijd. Ik probeer wel altijd zoveel mogelijk trophies te halen, maar van die onzinnige laat ik doen bijv. verzamel alle veren in Assasins Creed, ik bedoel wat is daar nou leuk aan, dan blijf ik wel lekker met 90 procent trophies zitten.
Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady
Ps4/switch gamer
Soms vraag ik me wel eens af of jij dezelfde interface ziet als ikswopdark schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:46:
[...]
Verder vind ik het systeem van het XMB ook een overzichtelijker beeld geven van de behaalde en te halen trophies. Je ziet in 1 opslag een x aantal tropies met daarbij de omschrijving en ook de waarde. Bij de 360 staan alle icoontjes in een schermpje waarbij je langs ieder icoontje moet gaan om te zien wat ze excact zijn en waard zijn. De xbox zet dan wel weer netjes alle gehaalde en niet gehaalde achievements bij elkaar.
Maargoed ik vind het XMB zowiezo overzichtelijker en sneller werken dan het dashboard.
Ik heb hier een Iiyama Prolite E2607WS aan mijn ps3 aangesloten. En ik heb tot nu toe geen moment van ergernis gehad dat mijn beeld gestretcht word. Ik ben juist blij met dit scherm, omdat gamen nog leuker is geworden door de resolutie. En omdat ik toen het geld had om dit scherm te kopen en geen lcd tv.Die Bruine schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:19:
Ik heb een beeld en audio vraagje voor jullie. Heeft iemand hier zijn/haar PS3 aangesloten op een 1920x1200 scherm? Ik heb dat nu en had eerlijk gezegd verwacht dat ik onder en boven zwarte balkjes zou krijgen. Dit is dus neit het geval, zowel in XMB als in-game. In XMB lijkt het beeld stretched. De standaard avatars zijn niet rond (maar misschien op een normaal scherm ook niet als in dat hoort zo). Hierdoor heb ik het idee dat het beeld stretched is. Als dat zo is wel erg jammer aangezien ik in de monitor zelf nergens kan aangeven dat het beeld niet gestretched moet worden. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Ik zag in het XMB menu dat ik audio over meerdere kanalen kan sturen. Heeft iemand dit ook geprobeerd? Deze fantastische monitor heeft namelijk geen line-out. En de speakers staan op 5/100 nog te hard. Ik dacht er net tijdens de pauze aan om lekker de analoge uitgang te gebruiken en daarop een draadlooze headset aan te sluiten. Zo kan ik het geluid op die monitor gewoon uit zetten en dan maar via een headset alsnog geluid er uit te krijgen. Dan maar geen geluid over HDMI. Ben alleen benieuwd, als het al werkt, hoe de eventuele lag dan is... Toch wel jammer dat je op de PS3 zelf geen volumecontrol hebt.
Ja inderdaad, het laden van sommige dingen is wel enorm traag, maar ik vind het wel een geniaal bedacht menu. Gewoon heerlijk simpel ingedeeld en heerlijk overzichtelijk omdat je bijna alles in je scherm hebt en gewoon zo weet waar je horizontaal moet zijn om te doen wat je wil. De snelheid mag nog wat omhoog naar mijn mening, ook bijvoorbeeld profielen laden of de vriendenlijst duurt wel erg lang, en Trophies inderdaad ook. Als ik wil zien welke games iemand Platinum heeft, en dat zijn er dan nogal wat, ben ik onderaan de lijst, heeft hij net met moeite alles plaatjes geladen, wil ik weer even terug kijken naar boven en moet hij die plaatjes weer laden omdat hij die niet in het geheugen houdt. Beetje jammerSeamusXanthus schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:34:
[...]
Soms vraag ik me wel eens af of jij dezelfde interface ziet als ikResponsiveness van door het menu heen fietsen geef ik je wel helemaal gelijk trouwens.
Maar als ik me nu even beperk tot Trophies,vind ik XMB juist minder werken wat betreft Trophies. Als ik wil vergelijken met anderen is dat zo ontzettend traag dat ik er meestal al niet meer aan begin.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Hier, hieronox schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 06:57:
MW2 trofeetjes 100%Alleen de multiplayer moet ik nog een tijdje spelen voordat die op 100% zit. Als iemand nog spec ops wilt spelen; voeg me maar toe op PSN
stel de vraag ook even in het LBP forum, daar zijn er genoeg die nog spelen. Voeg mij maar toe op PSN, heb wel zin in weer een keer LBP.walletje-w schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:08:
Zijn er mensen die zin hebben in een potje Little Big Planet? Met headset vanavond? Heb de mijne namelijk weer terug gevonden en de laatste keer dat ik er mee gespeeld heb was in Little Big Planet en heb me toen perfect vermaakt
[ Voor 33% gewijzigd door Svennie op 06-03-2010 10:45 ]
Nico111 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:16:
Gaan ze God of War 1&2 ook in Europa releasen als God of War 3 uitkomt?
Zou wel heel slecht als eerst 3 uitkomt en ze daarna nog eens deel 1 en 2 gaan brengen.
Gewoon importerenSToRM666 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:27:
Ik vind het ook een domme actie dat ze die niet allang al gereleased hebben...
Ik importeer wel maar eigenlijks alleen bij Amazon (uk). Veilig en snel.
Nico111 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:16:
Zou wel heel slecht als eerst 3 uitkomt en ze daarna nog eens deel 1 en 2 gaan brengen.
GoW Collection komt niet in europa uit. alleen zit hij wel in de GoW special collecters edition (of hoe dat ding ook maar gaat heten), maar dat is zo'n doos van friggin 150,- Dit is gezegt door een sony mannetje in een interview met gamekings.tv.SToRM666 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:27:
Ik vind het ook een domme actie dat ze die niet allang al gereleased hebben...
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Schijnt onderhoud te zijn geweest aan de servers als ik een paar reacties mag geloven in het BFBC2 topic. Daar kregen ze dezelfde error. Waarschijnlijk kun je nu wel inloggen, ben alleen 200 km verwijderd van mn PS3 dus kan het niet testenLuPo schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 08:10:
Ik kon donderdag niet online met BF:BC. Zouden ze die servers offline hebben gehaald nu deel 2 uit is?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/418 - hier heb ik hem ook vandaan.Nico111 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:16:
Ow nice! Met addiscount nog eens €7,- korting en dan is €38,- op een NL site. Goeie tip! (Heb ff geen cc)Lazy schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:01:
[...]
http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/418 - hier heb ik hem ook vandaan.
Verwijderd
Op VGP.ca kun je ook gewoon met PayPal betalenBatmanHorizon schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:34:
[...]
Ow nice! Met addiscount nog eens €7,- korting en dan is €38,- op een NL site. Goeie tip! (Heb ff geen cc)
Yakuza 3 demo vond ik echt de grootste bagger. Bewegingen zien er wel goed uit, maar stoor me mateloos aan het niet spreken in de interactieve momenten. Het leeft dan veel minder als je alleen maar kan lezen. Met als gevolg voor mij dat ik maar snel alles skip en zo weer snel verder kan met het verhaal. Weet niet of het verder ingame beter wordt, want heb de demo na een kwartiertje al uit gezet.EfBe schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:27:
Heb me eigenlijk wel vermaakt met die yakuza 3 demoGTA maar dan goed, dus met RPG achtige elementen, inventory etc. Wel wat vaak van die lamers die je kapot proberen te rossen, maar gelukkig zijn er vaak fietsen, afvalemmers en andere spullen voorhanden om ze een van je af te rammen. Nog niet veel reviews voorhanden, dus wacht nog wel ff af.
Die Just Cause 2 demo is ook erg vermakelijk, alleen ben ik wel bang dat het wat saai gaat worden op een gegeven moment, heb de demo nu in totaal 1 uur gespeeld en het knallen begint al eentonig te worden, maar dat kan ook komen omdat ik maar wat rondren, chaos creeer en op motoren de weg onveilig maak
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ditto, het beviel wel goed. Maar ik heb de demo nu 8 keer gespeeld en krijg er toch wel langzaam genoeg van. Maar goed heb dan ook elk dorp en missie iig gehad, er zit wel veel variatie aan. Maar eh, die stunts maken zoals in de teasers, dat is nog best lastig.Exorcist schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:45:
De demo van Just Cause 2 beviel me ook erg goed..ik had hem ook op de 360 gedownload maar vind hem op de PS3 net iets gelikter. Weet niet wat het is.
Weet nog niet zeker of ik het de volle mep waard vind of meer een 30 Euro spel.
FeaR1986 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:45:
[...]
Yakuza 3 demo vond ik echt de grootste bagger. Bewegingen zien er wel goed uit, maar stoor me mateloos aan het niet spreken in de interactieve momenten. Het leeft dan veel minder als je alleen maar kan lezen. Met als gevolg voor mij dat ik maar snel alles skip en zo weer snel verder kan met het verhaal.
Hyperbool
Een overdrijvende, vergrotende uitdrukking.
Bijvoorbeeld: `Ik sta al een eeuw te wachten` of `Het duurt maar een seconde`.
Afgeleid van het Griekse huperbôlê (overdrijving)
Je bent op den duur minder geld kwijt omdat de PS3 completer geleverd wordt. Online gamen is gratis dus dat scheelt al 40-60 euro op jaarbasis. Je kunt op de PS3 standaard USB-webcams en Bluetooth-headsets gebruiken. Als je die al hebt kun je zo ook geld sparen. De HD is verder ook zelf te vervagen als je ruimte te kort komt.Arnoniempje schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:36:
Ben er over aan het nadenken om een ps3 aan te schaffen. Ik ben tot nu toe een puur pc-speler geweest, maar nu ik op kamers zit en m'n pc thuis heb gelaten, heb ik wel zin om ook hier games te kunnen spelen (m'n laptopje trekt bijna niets).
Nu heb ik wel een paar vragen:
- ben je op lange termijn meer of minder geld kwijt met de ps3 vergeleken met de xbox360? ben niet van plan heel veel games te kopen, maar wel online te spelen en een paar extra controllers bij te kopen.
Dat hangt puur van de populariteit van een spel af. Warhawk is meer dan twee jaar oud en wordt nog steeds gespeeld.- Als pc-speler heb ik wel eens het argument dat bij consoles spellen een paar maanden druk worden gespeeld en dat het daarna online is uitgestorven, is dat zo, of is dat alleen bij mindere spellen o.i.d.?
Gewoon bagger dan?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
VoilaVerwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:39:
Weet iemand of de PS3 MP4 en AVI ondersteunt? Ben op mijn werk dus kan het niet proberen op het moment.
Verwijderd
Verwijderd
dat deed ik vroeger al met de NES controller (waar het dus helemaal geen nut heeft) en nu als ik echt geconcentreerd bezig ben doe ik het met de ps controller nog steeds. Terwijl het bij de meeste spellen niks veranderd aan mijn slechte stuurkunstenGusev schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:55:
Aangezien mijn PS3 weer up and running is, heb ik me kleine neefjes weer over de vloer
Wat mij steeds opvalt is dat zij (kleinere kinderen dus) 'denken' dat ze bijvoorbeeld bij Need for Speed Shift of GT5:P moeten sturen door de controller schuin te houden (Sixaxis principe dus).
Ze spelen zo nu en dan op de iPhone/iPod Touch en daar zijn ze niet normaal goed in![]()
Met de aankomende Arc denk ik dat Sony toch deze doelgroep gaat aanspreken i.s.m. spellen in de kindergenre...toch slim 'afgekeken' van Nintendo, want zeg nou zelf wie heeft er vroeger niet geprobeerd om te springen in Mario op de NES door je joystick op en neer te zwaaien haha![]()
Dat doe ik sinds de snes nu nog steeds.Gusev schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:55:
Aangezien mijn PS3 weer up and running is, heb ik me kleine neefjes weer over de vloer
Wat mij steeds opvalt is dat zij (kleinere kinderen dus) 'denken' dat ze bijvoorbeeld bij Need for Speed Shift of GT5:P moeten sturen door de controller schuin te houden (Sixaxis principe dus).
Ze spelen zo nu en dan op de iPhone/iPod Touch en daar zijn ze niet normaal goed in![]()
Met de aankomende Arc denk ik dat Sony toch deze doelgroep gaat aanspreken i.s.m. spellen in de kindergenre...toch slim 'afgekeken' van Nintendo, want zeg nou zelf wie heeft er vroeger niet geprobeerd om te springen in Mario op de NES door je joystick op en neer te zwaaien haha![]()
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:17:
[...]
dat deed ik vroeger al met de NES controller (waar het dus helemaal geen nut heeft) en nu als ik echt geconcentreerd bezig ben doe ik het met de ps controller nog steeds. Terwijl het bij de meeste spellen niks veranderd aan mijn slechte stuurkunsten
Haha geweldig toch! Het principe was toch hoe hoger je joystick hoe hoger je sprongTjesus schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:05:
[...]
Dat doe ik sinds de snes nu nog steeds.Me vrienden vinden dat nogal grappig als ik dat doe.
Feli!Gimbooze schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:50:
Eerste platinum te pakken op Uncharted 2Morgen aan Uncharted 1 op Crushing beginnen.
[ Voor 17% gewijzigd door bcd87 op 07-03-2010 00:59 ]
Waar heb je die besteld?Gimbooze schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:46:
Edit: Net trouwens een officieel PS3 oortje besteld voor 22,50 en gratis verzending
[ Voor 31% gewijzigd door onox op 07-03-2010 03:44 ]
Ik ben ook van de computer op de PS3 overgestapt, en heb nu een laptop en een PS3.Arnoniempje schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:36:
Ben er over aan het nadenken om een ps3 aan te schaffen. Ik ben tot nu toe een puur pc-speler geweest, maar nu ik op kamers zit en m'n pc thuis heb gelaten, heb ik wel zin om ook hier games te kunnen spelen (m'n laptopje trekt bijna niets).
Nu heb ik wel een paar vragen:
- ben je op lange termijn meer of minder geld kwijt met de ps3 vergeleken met de xbox360? ben niet van plan heel veel games te kopen, maar wel online te spelen en een paar extra controllers bij te kopen.
- Ik zag dat er naast de originele ps-controllers ook nog alternatieve controllers bij pricewatch stonden (die vaak goedkoper zijn), Zijn die ps-controllers al hun geld waard of zijn die alternatieve controllers net zo goed?
- Als pc-speler heb ik wel eens het argument dat bij consoles spellen een paar maanden druk worden gespeeld en dat het daarna online is uitgestorven, is dat zo, of is dat alleen bij mindere spellen o.i.d.?
[ Voor 14% gewijzigd door SgtElPotato op 07-03-2010 03:55 ]
Zucht...
Ik zou zeggen kijk eens in het bioshock topic ?SgtElPotato schreef op zondag 07 maart 2010 @ 03:56:
Iemand trouwens al Bioshock 2 gespeeld? Heb deel 1 op de PC gespeeld, en ben wel benieuwd naar deel 2.
Ben bezig met deel 2, en het is wel een lekkere game, maar ja de sfeer ken je voor een gedeelte al dus het nieuwe is natuurlijk minder, maar het verhaal is wel erg goed aan het worden, ben zelf nog bij het begin. En tot nu toe lijkt het dat ze de levels iets minder gecompliceerd hebben gemaakt. Ik weet nog van BS1 dat je echt op 20 plekken ergens een trapje omhoog kon om in een semi-hidden area te komen. Tot nu toe valt dat met BS2 wel mee.SgtElPotato schreef op zondag 07 maart 2010 @ 03:56:
Iemand trouwens al Bioshock 2 gespeeld? Heb deel 1 op de PC gespeeld, en ben wel benieuwd naar deel 2.
http://www.mymemory.co.uk met de couponcode "backforgood". Ken de winkel ook niet, heb hem uit de reacties bij Budgetgaming, maar een hoop mensen hebben hem er besteld aan de reacties te zien, zal wel goed zitten dus
Uncharted 1 op crushing is makkelijk. 2 is op normal net zo moeilijker als 1 op crushing. Tot je bij de eindbaas komt. Die is 4 keer moeilijker dan de rest van het spel! Heb alleen 1 platinum uitgespeeld.Gimbooze schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:46:
Thanks
Ik denk dat ik dan maar genoeg pauzes moet nemen met Uncharted 1 op crushing als die echt zo moeilijk is, het zou zonde zijn als er een week na de aanschaf al een controller door m'n tv zou gaan
Edit: Net trouwens een officieel PS3 oortje besteld voor 22,50 en gratis verzending
[ Voor 17% gewijzigd door Xyphoid op 07-03-2010 10:38 ]
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Helemaal uitgespeeld laatst en het is weer erg vet enige nadeel vind ik dat de verhaallijn vrij kort is en de mp is niet altijd goed uitgewerktSgtElPotato schreef op zondag 07 maart 2010 @ 03:56:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq