Serieus, maar uncharted 2 was echt een piece of cake. Ik weet nog toen ik uncharted 1 op normal uitspeelde ik daar juist echt op een paar stukken in de problemen kwam, o.a. in die kerk met al die bankjes. Uncharted 2 was wat dat betreft beter gebalanceerd en ook meer/betere checkpoints. Uncharted 1 heb ik ook nog niet met platinum, maar dat komt vooral omdat ik hem al had uitgespeeld had voordat hij uberhaupt trophies had.Xyphoid schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:31:
[...]
Uncharted 1 op crushing is makkelijk. 2 is op normal net zo moeilijker als 1 op crushing. Tot je bij de eindbaas komt. Die is 4 keer moeilijker dan de rest van het spel! Heb alleen 1 platinum uitgespeeld.
Wat vinden jullie van Far Cry 2? Heb hem gehaald, maar vind het een beetje saai. Ook de AI kan soms onwijs dom zijn. Vind het stiekem toch een verspilling van mijn 20 Euri. Had ik beter Just Cause kunnen halen?
Yakuza 3 ziet ee goed uit. Deel 1 helemaal uitgespeeld. Moet alleen 2 nog ff lenen. Heel jammer dat alle teksten op verschillende manieren door elkaar gedaan zijn. Soms heb je een cutscene waar ze praten en dan gaat het ineens over in een stukje waar je alleen tekst hebt. Dan hadden ze liever alle cutscenes met audio kunnen doen en ingame met tekst.
Ps4/switch gamer