Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Xyphoid schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:31:
[...]

Uncharted 1 op crushing is makkelijk. 2 is op normal net zo moeilijker als 1 op crushing. Tot je bij de eindbaas komt. Die is 4 keer moeilijker dan de rest van het spel! Heb alleen 1 platinum uitgespeeld.

Wat vinden jullie van Far Cry 2? Heb hem gehaald, maar vind het een beetje saai. Ook de AI kan soms onwijs dom zijn. Vind het stiekem toch een verspilling van mijn 20 Euri. Had ik beter Just Cause kunnen halen?

Yakuza 3 ziet ee goed uit. Deel 1 helemaal uitgespeeld. Moet alleen 2 nog ff lenen. Heel jammer dat alle teksten op verschillende manieren door elkaar gedaan zijn. Soms heb je een cutscene waar ze praten en dan gaat het ineens over in een stukje waar je alleen tekst hebt. Dan hadden ze liever alle cutscenes met audio kunnen doen en ingame met tekst.
Serieus, maar uncharted 2 was echt een piece of cake. Ik weet nog toen ik uncharted 1 op normal uitspeelde ik daar juist echt op een paar stukken in de problemen kwam, o.a. in die kerk met al die bankjes. Uncharted 2 was wat dat betreft beter gebalanceerd en ook meer/betere checkpoints. Uncharted 1 heb ik ook nog niet met platinum, maar dat komt vooral omdat ik hem al had uitgespeeld had voordat hij uberhaupt trophies had.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Laatst online: 21-07 22:08
Ja, die kerk in U1 was echt een hel op crushing! Ik ben normaal gesproken toch wel een rustige gamer, maar daar heb ik toch menige krachtterm de ether in gegooid na weer een fatale granaat of shotgunblast te hebben opgevangen. U2 op crushing is inderdaad beter te doen is mijn ervaring, op de eindbaas na, die is een crime en moet ik derhalve nog afmaken. Maar beter dan U1 want dat einde sloeg gameplaywise echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Inanna op youtube staan handig filmpjes hoe de eindbaas te verslaan. Er is ergens een richel waar je aan kunt hangen waar hij je (bijna) nooit raakt. Zo kun je hem afmaken.

Kijk dit filmpje maar http://www.youtube.com/watch?v=wwJ1Yb7upwg

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Laatst online: 21-07 22:08
Zal ik zeker eens bekijken. Normaal vind ik dat je zoiets moet spelen zoals het bedoelt is, maar voor deze baas maak ik graag een uitzondering. Het lukt waarschijnlijk wel met rondjes rennen en zo, maar het duurt zo ontzettend lang! En om dan weer op het laatste moment te falen zie ik even niet zitten. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens een (betrouwbaar) PSN Leaderboard te vinden waarop de wereldwijde 'ranglijst' te zien is met verdiende trophies? Ik bedoel dan niet alleen de Top 100, maar een lijst van 1 tot de nummer laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Heb U2 direct op hard gespeeld en zelfs met de richel was de eindbaas een behoorlijke uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34
Voor de mensen die te lui zijn voor om op crushing etc.. te spelen via google is er een makkelijker manier te vinden die ik hier waarschijnlijk niet mag uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dat is alleen met Uncharted 2 ;)

Ik heb Uncharted 1 net, één minuut geleden, op crushing uitgespeeld. Erg simpel imo. Gewoon zorgen dat je ver van je vijanden af staat en ze dan 1 voor 1 afschieten. Een beetje handig gebruik maken van de hoeken hier en daar en 't stelt echt niets voor.

Bijvoorbeeld dat laatste gevecht in de kerk, het eind van chapter 20 is dat volgens mij.. gewoon gelijk die kerk uitrennen en wachten totdat ze naar jou toe komen, simpel :P

Anyway: Platinum trophy nummer twee is binnen :D

Edit: Pff, ik word af en toe van PSN gegooid met de errorcode "8002A548", wat connection loss zou moeten betekenen. Vreemd :/

[ Voor 11% gewijzigd door bcd87 op 07-03-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:28

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:24:
Is er ergens een (betrouwbaar) PSN Leaderboard te vinden waarop de wereldwijde 'ranglijst' te zien is met verdiende trophies? Ik bedoel dan niet alleen de Top 100, maar een lijst van 1 tot de nummer laatst.
http://www.playfire.com/a/ps3-trophy-leaderboard

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:24:
Er is geen officiele ranglijst.
De lijsten die je online kan vinden maken wel gebruik van de trophy info van playstation.com.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 07-03-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:00:
Voor de mensen die te lui zijn voor om op crushing etc.. te spelen via google is er een makkelijker manier te vinden die ik hier waarschijnlijk niet mag uitleggen.
Mijn Dm staat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Wat wel vreemd is dat er een andere speler op de rank staat die Playfire bij mij aangeeft.
Ik kan mezelf ook niet terugvinden in die lijst, hoewel ik me wel netjes geregistreerd heb bij Playfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

SL65 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:00:
Que? DM maar ;)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:41
Gimbooze schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:49:
Bijvoorbeeld dat laatste gevecht in de kerk, het eind van chapter 20 is dat volgens mij.. gewoon gelijk die kerk uitrennen en wachten totdat ze naar jou toe komen, simpel :P

Edit: Pff, ik word af en toe van PSN gegooid met de errorcode "8002A548", wat connection loss zou moeten betekenen. Vreemd :/
ik zag die melding gisteren ook voorbij komen, ook rond die tijd, was Fallout 3 aan het spelen dus het boeide niet zo veel, dat spel ging gewoon door.

ik ga U1 ook maar eens spelen, heb alleen geen zin om 2 keer spelen, zal wel moeten voor de platinum, denk niet dat ik er dan aan ga beginnen. Moet U2 nog op crushing, MW2 nog een paar trophies, Fallout 3 ben ik nog maar net begonnen, weet niet of ik nog tijd/zin heb in U1.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaaaahhh... gisteren een geweldige gamedag gehad. Misschien een keer leuk om met een paar mensen van GOT een PS3 lannetje te houden? Ik heb het gisteren de hele dag gedaan met 3 vrienden, heerlijk Uncharted 2 co-op gespeeld, borderlands doorgespeeld, paar potjes Killzone 2 online... het was geweldig, vond het toch maar koud gisteren.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Kan je helaas nog niks sturen :o

Gister Midnight Club LA platinum :*)

[ Voor 10% gewijzigd door SL65 op 08-03-2010 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:10:
Aaaaahhh... gisteren een geweldige gamedag gehad. Misschien een keer leuk om met een paar mensen van GOT een PS3 lannetje te houden? Ik heb het gisteren de hele dag gedaan met 3 vrienden, heerlijk Uncharted 2 co-op gespeeld, borderlands doorgespeeld, paar potjes Killzone 2 online... het was geweldig, vond het toch maar koud gisteren.
Als ik Borderlands heb, doe ik wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
SL65 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:14:
[...]

Kijk gewoon op gamefaqs :) Door een bug in het spel kan je de cheats activeren op een hogere moeilijkheidsgraad dan die je zelf gehaald hebt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 17-09 10:13
@Gimbooze

Kon jij de prijs omzetten naar euro's? Ik heb hem ook besteld voor 19,94pond ofzo. Hoop dat me bank beetje gunstige koers hanteerd :P

ontopic:
Ben R&C crack in time aan het spelen, vind het zeker wel een grappig spel. Is het de moeite waard om deel 1 en 2 ook te kopen als ik 3 leuk vind? Of zijn die minder? Of zijn er al meerdere delen? Kon 2 voorlopers terugvinden

[ Voor 9% gewijzigd door virtualJac op 08-03-2010 09:31 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:10
virtualJac schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:20:
@Gimbooze

Kon jij de prijs omzetten naar euro's? Ik heb hem ook besteld voor 19,94pond ofzo. Hoop dat me bank beetje gunstige koers hanteerd :P

ontopic:
Ben R&C crack in time aan het spelen, vind het zeker wel een grappig spel. Is het de moeite waard om deel 1 en 2 ook te kopen als ik 3 leuk vind? Of zijn die minder? Of zijn er al meerdere delen? Kon 2 voorlopers terugvinden
Ik heb m ook besteld. Via Paypal, kwam uit op €22,78. Nog steeds veel goedkoper dan waar dan ook volgens mij :P. Ben benieuwd hoe lang het verzenden duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ook hier Paypal gebruikt en het bedrag kwam inderdaad op 22,78 uit.
Had hem zaterdag bijna voor 50 euro in de winkel gekocht, ben blij dat ze hem niet op voorraad hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
virtualJac schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:20:
@Gimbooze

ontopic:
Ik zit er ook al een tijd over na te denken om de trilogie te kopen. Echter zijn deel 1 en 2 ook uitgekomen voor de PS3? Ik zag ze namelijk wel in de winkel liggen voor de PS2 en ik weet dat de PS3 backwards compatible is maar de PS3 Slim die ik bezit niet.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
gister even Just Cause 2 demo gedaan, ha ik vond hem leuk :X lekker simpel geinig wel ff wennen aan de ctrls
denk als die straks in de budgetbak ligt mooii meepikken voor tussendoor
voorlopig eerst alle alternatieve endings van HR doen en ik w8 nog op mijn BFBC bestelling grrrrr, oja FallOut 3 moet ik eigenlijk ook weer eens oppakken....

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
DPhoenix schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:22:
[...]

Ik zit er ook al een tijd over na te denken om de trilogie te kopen. Echter zijn deel 1 en 2 ook uitgekomen voor de PS3? Ik zag ze namelijk wel in de winkel liggen voor de PS2 en ik weet dat de PS3 backwards compatible is maar de PS3 Slim die ik bezit niet.
pricewatch: Ratchet & Clank: Quest For Booty, PlayStation 3 en pricewatch: Ratchet & Clank - Tools of Destruction, PlayStation 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Er zijn veel meer delen van RC uitgekomen, voor PS3 echter alleen Tools of Destruction, Quest for Booty en Crack in Time, welke onder de Future Trilogy vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:45:
[...]

Kijk gewoon op gamefaqs :) Door een bug in het spel kan je de cheats activeren op een hogere moeilijkheidsgraad dan die je zelf gehaald hebt.
Kom op mensen, speel "gewoon" op crushing zo moeilijk is ie niet.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na het verliezen van mijn savegames etc. heb ik besloten een aantal games voorlopig niet meer te zullen spelen waaronder Uncharted 1 en 2, Little Big Planet en X-Men Origins: Wolverine.
Bij de laatste 2 kon ik de platina's al ruiken, maar nog een keer alles halen voor 1 of 2 trophy's vs nieuwe games is voor mij een makkelijke keuze.

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-03-2010 20:21 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:29

St@m

@ Your Service

Zo ik heb sinds vrijdag ook een PS3, wilde hem ook gaan inzetten als Mediaspeler, daar is dat ding helaas niet goed genoeg voor (maar dat is een ander topic). Dus dan maar even wat games kopen :)
Dante's Inferno (zat erbij) - Super gaaf, daar kan ik me wel mee vermaken
SF IV - Had ik iets meer van verwacht
NFS:Undergound - Leuk spel, lekker racen
Killzone 2 - Ik denk dat het wel leuk is, ik bak er nog niets van

Ik ben eigenlijk helemaal geen gamer en als ik al game deed ik dat op mijn pc. Inmiddels is de pc de deur uit en voel ik toch nog wel eens de behoefte om een spelletje te doen. Nu is het vooral wennen met de controls. Heb echt nog nooit een PS gehad, wel nog een Xbox staan en de Wii dan.
Dus alles lekker op easy een beetje inkomen en dan zien we wel :P

Nu lees ik hier veel over trophy's e.d. is dat echt iets persoonlijks om ze allemaal te willen halen. Ik las zelfs een post van iemand die MGS niet wilde spelen omdat er geen trophies bijzaten?
Krijg je extra dingen ofzo als je alle trophies haalt? Of krijg je een spreekwoordelijke grotere piem0l :+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
e-peen inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:06
Lol, idd. Tis eigenlijk alleen maar voor jezelf. Kan wel begrijpen hoor dat mensen ze graag willen halen, maar zelf doe ik er nooit wat mee. Speel een game lekker uit, sommige games doe ik twee keer maar dan meer voor andere keuzes/eindes/beslissingen, ipv voor de trophy’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
St@m schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:16:

Nu lees ik hier veel over trophy's e.d. is dat echt iets persoonlijks om ze allemaal te willen halen. Ik las zelfs een post van iemand die MGS niet wilde spelen omdat er geen trophies bijzaten?
Krijg je extra dingen ofzo als je alle trophies haalt? Of krijg je een spreekwoordelijke grotere piem0l :+
Gewoon voor de fun, zie het als 'challenges' die bij een spel zitten. En aangezien gamers vaak (niet altijd) de challenge in de game opzoeken is dit populair.

Het is min of meer dezelfde reden als dat veel mensen alle sidequests, of alle upgrades, of het spel op het moeilijkste nivo wil uitspelen. Ze geven je een extra doel in het spel, en dwingen je vaak het spel op originele of moelijke wijze uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ah duidelijk, zo fanatiek ben ik niet :+
Ik moet wel zeggen dat er veel vette games beschikbaar zijn met ook allemaal wel nette prijzen op MP. Ik hou deze topic goed in de gaten. Heb nu alweer zin om te spelen, maar eerst werken :+ Of zoiets

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Goede prijzen op MP inderdaad. Heb er van de week MW2 voor 35 euro gehaald. Voor dat geld kan je hem ook wel bij buitenlandse winkels krijgen, maar dat schiet niet op als je geen zin hebt om te wachten :P
Net ook Infamous van MP voor 20 euro.

Waar je ook kan kijken voor goedkope spellen is op www.budgetgaming.nl, daar heb je per spel een overzicht met de goedkoopste nederlandse en buitenlandse winkels. Heb via die site net ook een winkel gevonden die LittleBigPlanet voor 14 euro verkocht ex verzendkosten :)

Edit: Krijg net mail van mymemory.co.uk dat ze een kopie van m'n bankafschrift willen voor identificatie-doeleinden. Wel iets om rekening mee te houden mocht je daar een ps3 headset willen bestellen.

[ Voor 16% gewijzigd door bcd87 op 08-03-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
De toevoeging van trophies is inderdaad dat je alle extra's uit een spel probeert te halen. Zelf ga ik in principe ook voor een platinum trophy bij een game, ik begrijp alleen niet dat er mensen zijn die een ruk game (en dat zelf ook nog vinden) gaan spelen puur om een platinum te halen....dat gaat er bij mij toch echt niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
HoefMeistert schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:33:
[...]

Kom op mensen, speel "gewoon" op crushing zo moeilijk is ie niet.
Op een paar lastige stukjes na inderdaad best goed te doen.

Killzone 2 op Elite die is pas lastig, ik ben daar tot de eindbaas gekomen maar die kan ik maar niet verslaan als er een paar ventjes de trap omhoogkomen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:13
St@m schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:16:
Zo ik heb sinds vrijdag ook een PS3, wilde hem ook gaan inzetten als Mediaspeler, daar is dat ding helaas niet goed genoeg voor (maar dat is een ander topic). Dus dan maar even wat games kopen :)
Je moet PS3 Media Server downloaden en op je pc/server gooien. Dan kan je al je content streamen naar je PS3. Tot nu toe heb ik al mijn bestanden (mkv, avi, mp3) kunnen afspelen.

Volgens mij zijn die trophies alleen voor je pielemans. Vroeger speelde ik alle spellen gelijk op hard om alle extra's (wapens, outfits, levels) te krijgen, maar tegenwoordig begin ik lekker op normal, want meestal krijg je toch geen extra's.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
OPSLAGHOND schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:15:
Na het verliezen van mijn savegames etc. heb ik besloten een aantal games niet meer te zullen spelen waaronder Uncharted 1 en 2, Little Big Planet en X-Men Origins: Wolverine.
Bij de laatste 2 kon ik de platina's al ruiken, maar nog een keer alles halen vs nieuwe games is voor mij een makkelijke keuze.
De reden dat ik zelf mijn savegames backup op memstick, Zelf 1x gehad bij Burnout Paradise bij Burnout Elite License, loopt ie vast tijdens een save actie... Alles weg :S Sindsdien maak ik regulier kopies van mn saves. Ik baal dan ook flink van die copy protected saves (o.a. NFS:Shift)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
swopdark schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:10:
Als je PS3 LAN party houdt, dan neem ik aan dat je voor elke PS3 een scherm nodig hebt?
Vindt het wel jammer dat veel spellen niet multiplayer zijn (zonder internetverbinding dan). Als ik bij iemand ben die een PS3 heeft, kunnen we eigenlijk alleen vechtspellen of racespellen spelen. FPS moet altijd via netwerk. Of zijn er ook schietspellen (of andere spellen) die je samen op 1 PS3 kunt spelen?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

HoefMeistert schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:34:
[...]

De reden dat ik zelf mijn savegames backup op memstick, Zelf 1x gehad bij Burnout Paradise bij Burnout Elite License, loopt ie vast tijdens een save actie... Alles weg :S Sindsdien maak ik regulier kopies van mn saves. Ik baal dan ook flink van die copy protected saves (o.a. NFS:Shift)
Dat is echt zwaar kut ja, had dat dus ook met mijn SF4 savegame... savegames werden corrupt en zijn nu weg, kan nu weer opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Xyphoid schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:36:
[...]

Als je PS3 LAN party houdt, dan neem ik aan dat je voor elke PS3 een scherm nodig hebt?
Vindt het wel jammer dat veel spellen niet multiplayer zijn (zonder internetverbinding dan). Als ik bij iemand ben die een PS3 heeft, kunnen we eigenlijk alleen vechtspellen of racespellen spelen. FPS moet altijd via netwerk. Of zijn er ook schietspellen (of andere spellen) die je samen op 1 PS3 kunt spelen?
Resistance 1 en 2, Army of Two 1 en 2

Maar blader anders even een paar pagina's terug, daar zijn exact dezelfde vragen gesteld en antwoorden gekregen :)

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-03-2010 13:38 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Xyphoid schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:33:
[...]

Je moet PS3 Media Server downloaden en op je pc/server gooien. Dan kan je al je content streamen naar je PS3. Tot nu toe heb ik al mijn bestanden (mkv, avi, mp3) kunnen afspelen.

Volgens mij zijn die trophies alleen voor je pielemans. Vroeger speelde ik alle spellen gelijk op hard om alle extra's (wapens, outfits, levels) te krijgen, maar tegenwoordig begin ik lekker op normal, want meestal krijg je toch geen extra's.
Nou, dat hele media server werkt natuurlijk prima. Echter, mijn pc is niet krachtig genoeg om on-the-fly mkv's te kunnen converteren. Hierdoor zit je met een vrij lange buffertijd en haperingen onder de film. Vandaar dat het gewoon beroerd werkt. Avi's, muziek en foto's gaan prima. Maar ik heb al een media speler en wilde die eigenlijk de deur uitdoen. Dat gaat nog even niet gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Check anders TVersity, daarmee kon ik .mkv gewoon als .mkv streamen naar m'n PS3. Er staat op het TVersity forum een sticky thread over hoe je dat aan de praat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
AllSeeyinEye schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:38:
[...]

Resistance 1 en 2, Army of Two 1 en 2

Maar blader anders even een paar pagina's terug, daar zijn exact dezelfde vragen gesteld en antwoorden gekregen :)
Waar ik me ook goed mee vermaakt heb is Rainbow 6 met zijn 2en. Al vinden sommige mensen dit een buttspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:39:
[...]

Op een paar lastige stukjes na inderdaad best goed te doen.

Killzone 2 op Elite die is pas lastig, ik ben daar tot de eindbaas gekomen maar die kan ik maar niet verslaan als er een paar ventjes de trap omhoogkomen.
Ik ben precies bij het zelfde stuk gestrand. Echt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virtualJac schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:13:
[...]

Waar ik me ook goed mee vermaakt heb is Rainbow 6 met zijn 2en. Al vinden sommige mensen dit een buttspel!
Omdat ze liever Rambo spelen, of omdat er geen trophies inzitten? :+

RB6 Vegas 2 is zeker een leuke co-op game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
St@m schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:59:
[...]

Nou, dat hele media server werkt natuurlijk prima. Echter, mijn pc is niet krachtig genoeg om on-the-fly mkv's te kunnen converteren. Hierdoor zit je met een vrij lange buffertijd en haperingen onder de film. Vandaar dat het gewoon beroerd werkt. Avi's, muziek en foto's gaan prima. Maar ik heb al een media speler en wilde die eigenlijk de deur uitdoen. Dat gaat nog even niet gebeuren ;)
Wat voor een specs heeft je PC?
Ik heb een laptop met magere specs, AMD Sempron 3300+, 384MB. Die kan wel zonder haperingen .mkv converteren naar PS3.
Je moet met PMS wat spelen met de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
St@m schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:59:
[...]

Zonekill schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:22:
[...]

Ik heb een laptop met magere specs, AMD Sempron 3300+, 384MB. Die kan wel zonder haperingen .mkv converteren naar PS3.
Wellicht wordt er een draadloos netwerk gebruikt: dat is altijd rottig met het streamen van dit soort bestanden. Bekabeld (en het liefste gigabit) is het allermooiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Dwazer schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:30:
[...]

[...]

Wellicht wordt er een draadloos netwerk gebruikt: dat is altijd rottig met het streamen van dit soort bestanden. Bekabeld (en het liefste gigabit) is het allermooiste :)
Bekabeld van je laptop/pc naar je PS3 of bekabeld beide naar je router? Ik kan mijn PS3 namelijk niet verbinden met mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Het makkelijkste is het om beide bekabeld te hebben, dus zowel de PC als de PS3 met kabel naar je router/switch (liefst gigabit) Op de tekening hieronder staat een Gigabit switch die kun je in jou geval wegdenken. bij jou moeten de kabels vanaf PS3 en PC meteen naar de router.
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/netwerk.jpg

Anders kan je ook de kabel direct verbinden vanaf je PC naar de PS3, maar dan kunnen je PC en PS3 niet meer online.* Maar dat is misschien niet erg tijdens kijken van een filmpje. Als je pc een gigabit nic heeft kan je een normale CAT5 netwerkkabel gebruiken. (wel even handmatig IP adressen in dezelfde range instellen op PC & PS3)

(* Dat is afhankelijk van hoe je je netwerk ingericht hebt)

[ Voor 89% gewijzigd door Meelobee op 08-03-2010 15:56 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
virtualJac schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:36:
[...]

Bekabeld van je laptop/pc naar je PS3 of bekabeld beide naar je router? Ik kan mijn PS3 namelijk niet verbinden met mijn router.
En waarom gaat dat niet? Krijg je een foutmelding of IP conflicten, Firewall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dwazer schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Te korte kabels?! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
OPSLAGHOND schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:15:
Na het verliezen van mijn savegames etc. heb ik besloten een aantal games niet meer te zullen spelen waaronder Uncharted 1 en 2, Little Big Planet en X-Men Origins: Wolverine.
Bij de laatste 2 kon ik de platina's al ruiken, maar nog een keer alles halen vs nieuwe games is voor mij een makkelijke keuze.
Wat ga je ermee doen? en wat wil je ervoor hebben? O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Dwazer schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Gewoon geen UTP naar die plek liggen en geen zin om daarheen te leggen :) Mijn laptop en PS3 zijn beide gewoon wireless verbonden met het netwerk, om het streamen van HD te verbeteren zou ik dus mijn laptop met een 1m UTP met mn PS3 kunnen verbinden, Kunnen beide dan niet meer 'online'? Zoals hierboven vermeld? Kun je niet naast die verbinding gewoon wireless verbonden blijven met het net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

virtualJac schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:26:
[...]

Gewoon geen UTP naar die plek liggen en geen zin om daarheen te leggen :) Mijn laptop en PS3 zijn beide gewoon wireless verbonden met het netwerk, om het streamen van HD te verbeteren zou ik dus mijn laptop met een 1m UTP met mn PS3 kunnen verbinden, Kunnen beide dan niet meer 'online'? Zoals hierboven vermeld? Kun je niet naast die verbinding gewoon wireless verbonden blijven met het net?
Dan kan het wel, vandaar de * en de melding dat dat afhankelijk van je netwerk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Meelobee schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:28:
[...]

Dan kan het wel, vandaar de * en de melding dat dat afhankelijk van je netwerk is. :)
Oke dan. Ben een PC in elkaar aan 't bouwen die gaat fungeren als downloadbak + mediacentre. Met een AMD 64 3700+ die k nog heb liggen icm een Ati kaartje. Dan ook me UTP kabel eens opsplitsen en een switch ertussen bouwen. Maar dat is een langertermijn plan. Weet ik dat ik met mijn laptop in ieder geval bedraad kan streamen zonder alteveel kabels. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
virtualJac schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:26:
[...]

Dit staat uiteraard fixed op "G" zo ingesteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
[...]

[...]

Bij mij iig draadloos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Fixed op G neem ik aan? Of wel op een B\G instelling vanuit de AP/router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:14:
[...]

Herstel: mijn DM staat nú aan :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

[...]

Nee bekabeld gigabit, zie plaatje Meelobee
Zonekill schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:22:
[...]

Oh, ik heb wel een betere server staan ja, P4 3ghz met 2GB ram. Draait WHS op.
Misschien inderdaad even met de instellingen spelen. Heb me er ook nog niet echt in verdiept. Zal dat wel even gaan doen dan.
Ik heb gewoon de standaard instellingen gebruikt en toen dat niet werkte ben ik film gaan kijken via mijn mediaspeler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:09:
[...]

Herstel: mijn DM staat nú aan :$
Ik ben ook wel benieuwd naar de uitkomst. Graag ook een DM naar mij! :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
LuPo schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:15:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar de uitkomst. Graag ook een DM naar mij! :)
Nog geen jaar een ps3, maar schijn meer te ontdekken dan sommige mensen hier :P er is volgens mij wel eens wat over gepost in dit topic

[ Voor 10% gewijzigd door SL65 op 08-03-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
St@m schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:12:

Oh, ik heb wel een betere server staan ja, P4 3ghz met 2GB ram. Draait WHS op.
Misschien inderdaad even met de instellingen spelen. Heb me er ook nog niet echt in verdiept. Zal dat wel even gaan doen dan.
Ik heb gewoon de standaard instellingen gebruikt en toen dat niet werkte ben ik film gaan kijken via mijn mediaspeler :P
Heb een WindBox http://tweakers.net/price...2/msi-wind-box-de200.html
gekocht om als file-/print-/streamserver te gebruiken. HD vervangen met een 1Tb schijf. Via bekabeld netwerk kan ik heel goed 720p kijken. 1080p gaat helaas niet, maar heb toch nog geen LED tv...

Mijn excuses voor de dubbele vraag over multiplayer op 1 PS3. Ik was weer lui :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Xyphoid schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:31:
[...]

Heb een WindBox http://tweakers.net/price...2/msi-wind-box-de200.html
gekocht om als file-/print-/streamserver te gebruiken. HD vervangen met een 1Tb schijf. Via bekabeld netwerk kan ik heel goed 720p kijken. 1080p gaat helaas niet, maar heb toch nog geen LED tv...

Mijn excuses voor de dubbele vraag over multiplayer op 1 PS3. Ik was weer lui :o
Ja, dat is dus even niet de bedoeling. Ik heb een homeserver en een mediaspeler, dat werkt als een trein. Nou wilde ik de PS3 gebruiken als mediaspeler, dat werkt (op het moment) iets minder. Ik ga niet extra hardware kopen als ik al dingen heb die werken :P maar dit gaat veel te ver offtopic.

In de help van het programma staat overigens dat een P4 het absolute minimum is om 720p te transcoden. Nou prima, dan niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 08-03-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik gebruik de PS3 ook veel als mediaserver, hoofdzakelijk om series die we gedownload hebben te kijken, werkt prima. Het enige en grote nadeel van de PS3 als mediaserver vindt ik de beperking van Fat32 en dat je dus geen grote bestanden kwijt kunt, dit is nadelig als je een full-HD film hebt van 10Gb ofzo :P.

Streamen vanaf pc is ook geen mogelijkheid want een full-HD films streamen via wifi...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

[b][message=33601200,noline]
Streamen vanaf pc is ook geen mogelijkheid want een full-HD films streamen via wifi...
Alleen om die reden al, heb ik een draadje liggen tussen mijn router en PS3.

Wireless is leuk voor mijn IPhone en laptops, maar voor mijn vaste (als in blijven 99% op dezelfde plek staan) networking devices (ps3, pc) leg ik toch liever een draadje :D

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mjah das mij teveel moeite vanuit de woonkamer :P

Voor internet/downloaden/online game is wifi geen beperking, gaat altijd prima, nooit problemen, gewoon streamen trouwens ook niet, maar full-HD content streamen gaat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je bouwt een netwerk brug tussen je pc en ps3 als ze dicht bij elkaar zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:45
Die chat censuur is echt ontzettend slecht op de PS3. "Chatten" wordt geblokeerd, maar ook "hoe", echt vaag!!!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Soepstengel schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:10:
Die chat censuur is echt ontzettend slecht op de PS3. "Chatten" wordt geblokeerd, maar ook "hoe", echt vaag!!!
Ik begrijp niet :?

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 08-03-2010 23:29 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Ik dacht vanavond weer eens lekker Uncharted 2 te spelen, moest wel eerst even de nieuwste UC2 update binnen halen. Tijdens het spelen begon het geluid ineens te haperen en vervolgens crashte de hele PS3 bij het eerste filmpje na de Train Shootout sequence.

Maargoed, enkele seconden erna de power toets ingedrukt op de PS3 zelf en weer opnieuw opgestart en tweede poging gewaagd. Opnieuw dezelfde crash bij exact hetzelfde stukje, ik begin haast te denken dat de nieuwste update de boosdoener is. Ik laat de PS3 dit keer even met rust (hd-lampje bleef hele tijd aan), maar aangezien dit niets uithaalde de stekker er dus maar uit getrokken. PS3 wederom aangezet waarna ik erg schrok omdat de melding kwam dat ik mogelijk opnieuw de systeembestanden moest installeren, deze melding ging gelukkig weg nadat ik een controller had aangesloten en hij weer naar het vertrouwde XMB menu terugkeerde.

Alleen nu durf ik dus UC2 absoluut niet weer te starten, ik vraag me tevens af of dit de eerste symptomen kunnen zijn voor een binnenkort overlijdende PS3? Het apparaat is 2.5 maand oud en heb verder nooit geen enkele vastloper gehad. Als het een vastloper zonder gevolgen was, zou het niet zo erg zijn. Maar het heeft dus mijn UC2 onspeelbaar gemaakt (omdat hij voortdurend crashed op hetzelfde stuk) en nu ben ik bang voor de gezondheid van mijn machientje. Iemand raad? Saves maar alvast backuppen? Ik zal morgen eens een willekeurig ander spel starten om te zien of het soepel loopt..

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:45
Haha, vanaf een PS3 een post doen op een forum gaat ook niet echt met alleen een controller. Tijdens een chat sessie (dus zonder voice, alleen text) voert de Playstation censoor uit op een aantal woorden die schadelijk kunnen zijn. Woorden als "chatten" en "hoe" worden geblokkeerd als in vervangen door ***. Echt heel raar, mijn systeem staat zelfs in het Nederlands.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 12:51
Soepstengel schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:38:
[...]

Haha, vanaf een PS3 een post doen op een forum gaat ook niet echt met alleen een controller. Tijdens een chat sessie (dus zonder voice, alleen text) voert de Playstation censoor uit op een aantal woorden die schadelijk kunnen zijn. Woorden als "chatten" en "hoe" worden geblokkeerd als in vervangen door ***. Echt heel raar, mijn systeem staat zelfs in het Nederlands.
Dit is ook als je je systeemtaal op Engels hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SL65 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:49:
[...]

Nog geen jaar een ps3, maar schijn meer te ontdekken dan sommige mensen hier :P er is volgens mij wel eens wat over gepost in dit topic
Ik was alleen bekend met de "cheat" in Star Wars: The Force Unleashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik heb net even m'n savegames gekopieërd. Ik heb ze gewoon in de map waar alle savegames staan een voor een gekopieërd naar mijn USB-stick. Enkel Red Faction: Guerrilla kon ik niet kopiëren.

Mocht mijn PS3 de geest geven kan ik dan gewoon bij een nieuwe PS3 deze savegames terugkopiëren? Want ik zag dat er ook een Back-up utility in het System-menu staat. Ik snap ff het verschil niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 17-09 14:33

scorpie

Supra Addict

Er zijn backups die machine-based zijn, anders zou je van internet savegames kunnen kopieren waardoor je in 1x alle trophies zou kunnen krijgen. Bij de backup utility kun je 1 op 1 van playstation naar playstation alles kopieren (je kunt niks selecteren, je gooit _alle_ data over), dit werkt ook voor die "beveiligde" savegames. Normale savegames kun je wel kopieren, dan kijken ze geloof ik alleen naar PSN id maar weet ik niet zeker.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren nog even een uurtje Braid zitten spelen. Ik heb dit spel al een tijd, maar ik speel m af en toe even tussendoor (totdat ik weer vast zit bij een puzzel :P). Ik moest er in het begin even in komen, maar het is echt een aanrader voor mensen die graag puzzelen. En er zitten echt briljante puzzels tussen.
LuPo schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:12:
Mocht mijn PS3 de geest geven kan ik dan gewoon bij een nieuwe PS3 deze savegames terugkopiëren? Want ik zag dat er ook een Back-up utility in het System-menu staat. Ik snap ff het verschil niet zo goed.
Zolang de savegame niet gebonden is aan je PS3 (wat de meeste niet zijn), kun je je savegames gewoon terugzetten ja. De Back-up utility kun je gebruiken om een backup te doen van het hele systeem.
Het is ook wel aan te raden om nog even je trophies te syncen.
scorpie schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:32:
Er zijn backups die machine-based zijn, anders zou je van internet savegames kunnen kopieren waardoor je in 1x alle trophies zou kunnen krijgen. Bij de backup utility kun je 1 op 1 van playstation naar playstation alles kopieren (je kunt niks selecteren, je gooit _alle_ data over), dit werkt ook voor die "beveiligde" savegames. Normale savegames kun je wel kopieren, dan kijken ze geloof ik alleen naar PSN id maar weet ik niet zeker.
Die is niet helemaal correct. Bij het restoren van een backup op een andere PS3 zul je alle gekochte games opnieuw moeten downloaden en de beveiligde savegames ben je ook kwijt. Bij een restore op dezelfde PS3 is dit niet het geval.

[ Voor 78% gewijzigd door SToRM666 op 09-03-2010 09:41 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SToRM666 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:33:
Zolang de savegame niet gebonden is aan je PS3 (wat de meeste niet zijn), kun je je savegames gewoon terugzetten ja. De Back-up utility kun je gebruiken om een backup te doen van het hele systeem.
Het is ook wel aan te raden om nog even je trophies te syncen.
Let wel op bij terugplaatsen van savegames dat voor veel games de saves dan wel werken, maar trophies worden disabled.

[ Voor 34% gewijzigd door Meelobee op 09-03-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wist ik nog niet. Wat houdt dat dan in? Kun je met die savegame dan geen trophies meer halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

SToRM666 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:44:
Dat wist ik nog niet. Wat houdt dat dan in? Kun je met die savegame dan geen trophies meer halen?
Inderdaad. Een vriend van me had bij mij thuis samen met mij Borderlands Split-screen gespeeld en toen hebben we zijn save overgezet op een USB stick toen hij zelf een PS3 had gekocht, zodat we online konden gaan spelen. Als hij nu met deze game speelt krijgt hij elke keer rechtbovenin te zien: U heeft geen trophy ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Die is niet helemaal correct. Bij het restoren van een backup op een andere PS3 zul je alle gekochte games opnieuw moeten downloaden en de beveiligde savegames ben je ook kwijt. Bij een restore op dezelfde PS3 is dit niet het geval.
Toen ik m'n HDD had gewisseld kreeg ik dat ook, maar toen bleek dat ik ze alleen maar hoefde te activeren via de Playstation Store en dan werkte de gerestorede versie ook weer. De download kun je dan gewoon weer stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

nieuws: Ubisoft: weinig spelers hadden last van aanval op drm-servers

Hier nog iemand last van gehad? Wat een belachelijk DRM-systeem trouwens :{

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:10:
Of je bouwt een netwerk brug tussen je pc en ps3 als ze dicht bij elkaar zijn. :D
Niet dus, PS3 staat in woonkamer, en de vaste PC staat boven in "pjoeterkamertje". Streamen vanaf de pc is voor dus sowieso niet zo handig, je moet sowieso naar boven op de pc op te starten etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
drm is toch alleen voor pc games?

maar idd een belachelijk systeem. krijg je alleen maar boze legale gebruikers mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

El_V schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:43:
[...]

drm is toch alleen voor pc games?

maar idd een belachelijk systeem. krijg je alleen maar boze legale gebruikers mee
Nog wel ja, maar met die klokproblemen waar we laatst mee zaten zie ik een trend opkomen waar ik niet vrolijk van word.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Meelobee schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:41:
[...]

Let wel op bij terugplaatsen van savegames dat voor veel games de saves dan wel werken, maar trophies worden disabled.
Dus dan kun je niet verder waar je gebleven was met je trophies? Dan heb ik er eigenlijk niks aan want dan kan ik beter gewoon opnieuw beginnen om alle trophies te halen! En als je een volledige Backup doet kun je dan wel verder met je trophies?

Overigens heb ik geen problemen hoor met m'n PS3. Het is puur een voorzorgsmaatregel. ;)

offtopic:
Alleen vandaag bij Play.com:

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox360 als PS3) voor 32,49 euro inclusief verzendkosten. :)

[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 09-03-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

LuPo schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:10:
[...]

Dus dan kun je niet verder waar je gebleven was met je trophies? Dan heb ik er eigenlijk niks aan want dan kan ik beter gewoon opnieuw beginnen om alle trophies te halen! En als je een volledige Backup doet kun je dan wel verder met je trophies?

Overigens heb ik geen problemen hoor met m'n PS3. Het is puur een voorzorgsmaatregel. ;)

offtopic:
Alleen vandaag bij Play.com:

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox360 als PS3) voor 32,49 euro inclusief verzendkosten. :)
Nee dan kan je inderdaad niet verder, nieuwe trophies worden dan niet geregistreerd.
Volgens mij is dit de enige manier om te voorkomen dat men elkaars savegames gaat gebruiken voor het binnenharken van trophies. (bij sommige spellen kan het overigens wel, bv Fuel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Soms best irritant.. Bij GTAIV bijvoorbeeld. Heb dat spel aangeschaft met mijn PS3. Toen ik begon zat ik er nog niet mee online.
Toen ik later online ging en de game moest updaten deden mijn tropies het niet meer (moest daar dan een nieuwe savegame voor maken) :( Erg jammer. Niet dat ik er veel mee doe, maar soms is het grappig om ze te vergelijken :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Speek schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:25:
Soms best irritant.. Bij GTAIV bijvoorbeeld. Heb dat spel aangeschaft met mijn PS3. Toen ik begon zat ik er nog niet mee online.
Toen ik later online ging en de game moest updaten deden mijn tropies het niet meer (moest daar dan een nieuwe savegame voor maken) :( Erg jammer. Niet dat ik er veel mee doe, maar soms is het grappig om ze te vergelijken :)
Sterker nog, GTA4 had niet eens trophies in het begin. Dit is er na een paar maanden pas met een patch aan toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ah echt, dan zal dat het misschien wel verklaren :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:37:
[...]

Sterker nog, GTA4 had niet eens trophies in het begin. Dit is er na een paar maanden pas met een patch aan toegevoegd.
Ik heb meerdere spellen (uit)gespeeld die achteraf pas trophies kregen... Tomb Raider, Uncharted en GTA IV.
Wel jammer op zich, want dan had ik weer een hoop meer trophies gehad. Misschien dat ik Uncharted nog eens opnieuw ga doen. GTA IV heb ik nog niet uitgespeeld, maar dat spel is te groot om enkel voor de trophies opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SToRM666 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:13:
[...]

Ik heb meerdere spellen (uit)gespeeld die achteraf pas trophies kregen... Tomb Raider, Uncharted en GTA IV.
Wel jammer op zich, want dan had ik weer een hoop meer trophies gehad. Misschien dat ik Uncharted nog eens opnieuw ga doen. GTA IV heb ik nog niet uitgespeeld, maar dat spel is te groot om enkel voor de trophies opnieuw te beginnen.
Niet zeuren ;) en gewoon nog eens spelen, heb ik ook gedaan, zowel GTA4 als Uncharted. Tomb Raider had ik pas nadat de trophy patch er was.

[ Voor 0% gewijzigd door Meelobee op 09-03-2010 12:57 . Reden: typ0 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Net InFamous binnengekregen en LBP is ook onderweg :)
Heb alleen nog een behoorlijk stapeltje waar ik me doorheen moet werken, dus deze twee spellen moeten nog even wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
OPSLAGHOND, hoe is FFXIII ?!

als je heel even de tijd kunt vinden om hierop te reageren tussen het spelen door :D

Ik heb net Dragon Age binnen en wil deze eerst maar even een tijd spelen. Daarna zal ik zeker FFXIII aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

DeDuifff schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:40:

als je heel even de tijd kunt vinden om hierop te reageren tussen het spelen door :D

Ik heb net Dragon Age binnen en wil deze eerst maar even een tijd spelen. Daarna zal ik zeker FFXIII aanschaffen!
ik ben misschien opslaghond niet maar heb wel al sinds vrijdag FFXIII(Foutje van de bartsmit, Helemaal happy :o )

Hij is geweldig, het begin moet je even wennen aan het nieuwe vecht systeem maar zodra je bij chapter 2 ben begint de echt actie en wordt de game leuker en leuker _/-\o_

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
DeDuifff schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:40:

Is ook een goeie, eenmaal beginnen, is het moeilijk te stoppen met DA ;)
TeGek schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:48:
[...]

ik ben misschien opslaghond niet maar heb wel al sinds vrijdag FFXIII(Foutje van de bartsmit, Helemaal happy :o )

Hij is geweldig, het begin moet je even wennen aan het nieuwe vecht systeem maar zodra je bij chapter 2 ben begint de echt actie en wordt de game leuker en leuker _/-\o_
Heb de mijne sinds zaterdag en is echt een fijne game! Speel op een CRT (Waar ik me voor zou moeten schamen met zo'n game als FF13 8)7) maar ziet er echt goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik heb gisteren nog even een uurtje Braid zitten spelen. Ik heb dit spel al een tijd, maar ik speel m af en toe even tussendoor (totdat ik weer vast zit bij een puzzel :P). Ik moest er in het begin even in komen, maar het is echt een aanrader voor mensen die graag puzzelen. En er zitten echt briljante puzzels tussen.
Als je klaar bent en het (imo) geweldige einde hebt gezien, moet je maar eens zoeken op het verhaal achter Braid. Val je echt van je stoel als je alle theorien leest. (tenminste, toen ik het speelde waren het nog theorien, misschien is eea inmiddels bevestigd als waar of onzin). In elk geval leuk om te lezen wat mensen allemaal voor een verborgen boodschappen in die game zien, en daar ook nog zeer goede argumenten voor hebben

Inmiddels is de maker (Jonathan Blow) bezig met een nieuwe game: The Witness.
Jammer dat bijna niemand de game hier aandacht heeft gegeven, het is ongeveer het beste wat er is op PSN gebied (naar mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zeker een mooi spelleke, maar ik had 'm al op de pc uitgespeeld. Toen ik het verhaal erachter las dacht ik ook ff "is dat dezelfde game die ik net heb gespeeld?" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 17-09 19:36
Voor degene die hun kamer nog een beetje willen opvrolijken, bij het Officieel Playstation Magazine zaten nog 2 hele vette posters! Hier de 2 posters:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2rw6fsz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2rzxwna.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
vrolijke poster die van GOW :+
Pagina: 1 ... 36 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.