Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zo heb ik weken niks te doen en nu vond ik FF13 en Heavy Rain in de brievenbus. Wel netjes van Zavvi dat ze FF13 op release dag bij mij laten arriveren.

Plus dan nog de Blur Beta, geloof dat ik morgen maar vrij neem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
giganielsie schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:40:
Voor degene die hun kamer nog een beetje willen opvrolijken, bij het Officieel Playstation Magazine zaten nog 2 hele vette posters! Hier de 2 posters:

[afbeelding]

[afbeelding]
Hehehe, als je ze niet wil houd ik me aanbevolen hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:06:
Als je klaar bent en het (imo) geweldige einde hebt gezien, moet je maar eens zoeken op het verhaal achter Braid. Val je echt van je stoel als je alle theorien leest. (tenminste, toen ik het speelde waren het nog theorien, misschien is eea inmiddels bevestigd als waar of onzin). In elk geval leuk om te lezen wat mensen allemaal voor een verborgen boodschappen in die game zien, en daar ook nog zeer goede argumenten voor hebben
Ik ga proberen om m vanavond uit te spelen en dan zal ik eens zoeken.
Inmiddels is de maker (Jonathan Blow) bezig met een nieuwe game: The Witness.
Ik kijk er al naar uit :)
Jammer dat bijna niemand de game hier aandacht heeft gegeven, het is ongeveer het beste wat er is op PSN gebied (naar mijn mening).
In het begin vond ik er echt niets aan, maar dat was meer omdat er in het begin nog geen uitdaging in zat. Het is zeker wel 1 van de beste platformgames van de afgelopen jaren en ik heb me er al uren mee vermaakt :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Zeker een maand geen ps3 aangeraakt.

Stop ik net een gehuurde Blu Ray van Moviemax in mijn Playstation 3 namelijk The Hurth Locker. Wat gebeurd er , na iets van 8 minuten staat het beeld vast. Ik denk het ligt aan die gehuurde Blu Ray...

Want op die Blu Ray zitten wel een paar vingers.

Daarna opnieuw opgestart en zag de PS3 hem niet. Toen 2 spellen er in gedaan. Deze zag die wel in het hoofdmenu.

Maar als ik ze aanklik komt er zwart beeld.

Wat is er met mijn playstation 3 aan de hand?

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 09-03-2010 19:12 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Defecte laser?

/uit- aangezet al gedaan gok ik?

[ Voor 56% gewijzigd door Exorcist op 09-03-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 12:51
Voor degene die hun kamer nog een beetje willen opvrolijken, bij het Officieel Playstation Magazine zaten nog 2 hele vette posters! Hier de 2 posters:

[afbeelding]

[afbeelding]
:9~

Even kijken of ze ook elders verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Tjesus schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:26:
[...]

:9~

Even kijken of ze ook elders verkrijgbaar zijn.
Laat even wat weten hier als je wat vind, ik zoek ook eventjes.

Edit: gevonden http://www.posters.nl/inf...ar-3-pick-up_1_35272.html

[ Voor 16% gewijzigd door Fatal Mind op 09-03-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Exorcist schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:26:
Defecte laser?

/uit- aangezet al gedaan gok ik?
Ja, nu bij een blu ray disc start wel het beginscherm maar krijg ik daarna weer disc ongeldig.

Spellen en normale dvd's werken wel.
Wat is er met me blu ray aan de hand?

Code 80029941 en 80029906

[ Voor 3% gewijzigd door Mars18 op 09-03-2010 20:32 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Spellen staan toch ook op blu-ray?

Als ik op internet zoek op die error codes zie ik wel verschillende mensen met hetzelfde probleem en waarbij de blu-ray drive defect bleek te zijn.

[ Voor 68% gewijzigd door Omni superens op 09-03-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Omni superens schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:30:
Spellen staan toch ook op blu-ray?

Als ik op internet zoek op die error codes zie ik wel verschillende mensen met hetzelfde probleem en waarbij de blu-ray drive defect bleek te zijn.
Ja, Volgens mij gaat dit een dure grap kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Fatal Mind schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:44:
[...]

Laat even wat weten hier als je wat vind, ik zoek ook eventjes.

Edit: gevonden http://www.posters.nl/inf...ar-3-pick-up_1_35272.html
Je kan beter via sinckle.nl met addiscount korting het playstation blad bestellen. Daar zit die gratis bij :9~ En dan heb je hem voor iets meer dan 3 euro i.p.v. 10 euro op die site.

[ Voor 8% gewijzigd door giganielsie op 09-03-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
giganielsie schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:54:
[...]

Je kan beter via sinckle.nl met addiscount korting het playstation blad bestellen. Daar zit die gratis bij :9~ En dan heb je hem voor iets meer dan 3 euro i.p.v. 10 euro op die site.
Gedaan ! bedankt voor de tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mooie week voor PS3 software vorige week in de benelux waarmee de populairiteit van de PS3 in Nederland wederom is vastgesteld:

1 HEAVY RAIN (PS3) SONY
2 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS

3 BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 (PC) ELECTRONIC ARTS
4 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
5 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
6 NAPOLEON/TOTAL WAR (PC) SEGA
7 ASSASSIN'S CREED II (PC) UBISOFT
8 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
9 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
10 FIFA 10 (PS3) ELECTRONIC ARTS

Met maarliefst 4 PS3 titels in de algemene verkoop top 10 waarvan 2 in de top 2. Heavy Rain krijgt gelukkig de "love" die het verdient en ook Bad Company verkoopt als een tiet, zelfs weer boven dezelfde game maar dan op andere platformen. Modern warfare 2 ook nog steeds goe lopend en voor het eerst een keertje geen Wii titels in de top 10??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Wow, wanneer was dat voor het laatst!? Geen wii titel in deze top tien!

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Swopdark: ik had het ook al gezien ja. Maar ik laat de eer aan jou om de wekelijkse lijst te posten ;)
Wel mooi dat de PS3 spellen zo goed verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Soepstengel schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:10:
Die chat censuur is echt ontzettend slecht op de PS3. "Chatten" wordt geblokeerd, maar ook "hoe", echt vaag!!!
Lol, iets meer amerikaanse films kijken. Dat woord is wel degelijk dubieus, al word het vaker zonder de "e" geschreven ;)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Heavy Rain op 1, dat is bijzonder :o Ben wel benieuwd naar de totale verkoopcijfers van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 12:51
[...]

Goeie tip, maar helaas krijg je deze brute poster niet. Link kan eventuele spoiler zijn, als je de trailers van GoWIII nog niet gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:32
Ik had dezelfde GOW3 poster bij de PU, met een andere afbeelding op de achterkant ook nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 17:07
KnEuTeR schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:06:
[...]

Lol, iets meer amerikaanse films kijken. Dat woord is wel degelijk dubieus, al word het vaker zonder de "e" geschreven ;)
Dat zal best, maar zelfs als je PS3 in het Nederlands staat ingesteld en je in het Nederlands chat? Dat moet toch gewoon kunnen dan?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:07:
Heavy Rain op 1, dat is bijzonder :o Ben wel benieuwd naar de totale verkoopcijfers van de game.
Veel meer dan verwacht. Sony heeft extra exemplaren moeten bij drukken om aan de hoge vraag te voldoen en winkels weer te bevoorraden. Zie http://www.vg247.com/2010...next-week/comment-page-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Soepstengel schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:56:
[...]

Dat zal best, maar zelfs als je PS3 in het Nederlands staat ingesteld en je in het Nederlands chat? Dat moet toch gewoon kunnen dan?
Ze kunnen moeilijk voor elke taal een aparte filter maken, er wordt toch bijna alleen engels gesproken in dat soort chats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 17:07
Lizardz schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 00:06:
[...]

Ze kunnen moeilijk voor elke taal een aparte filter maken, er wordt toch bijna alleen engels gesproken in dat soort chats.
Lijkt mij niet zo heel erg moeilijk, een T9 woordenboek werkt toch prima? Er zijn vast lijsten beschikbaar met Nederlandse scheldwoorden, detectie van een taal in een bepaalde chat lijkt me ook wel mogelijk. Of, nog veel makkelijker, gewoon die censuur uit zetten via de instellingen! Wat is daar mis mee? Standaard filter aan, kan uitgezet worden via het instellingen menu die eventueel geblokkeerd kan worden via parental control.

Snap de rede wel, sommige mensen voelen zich er niet prettig bij, komt vooral uit America zetten volgens mij... Het is tegen het voorkomen van rechtzaken, maar toch, bovenstaande simpele oplossing moet toch voldoende zijn?

Ik kwam het tegen toen ik met een maat co-op ging spelen, dan chat je gewoon in het NL. Ik denk niet dat ik de enigste hierin ben, maar we stappen binnenkort toch over op voicechat dus dan hebben we daar geen last meer van :P Het viel gewoon op, en het lijkt me onnodig.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Mars18 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:11:
Zeker een maand geen ps3 aangeraakt.

Stop ik net een gehuurde Blu Ray van Moviemax in mijn Playstation 3 namelijk The Hurth Locker. Wat gebeurd er , na iets van 8 minuten staat het beeld vast. Ik denk het ligt aan die gehuurde Blu Ray...

Want op die Blu Ray zitten wel een paar vingers.

Daarna opnieuw opgestart en zag de PS3 hem niet. Toen 2 spellen er in gedaan. Deze zag die wel in het hoofdmenu.

Maar als ik ze aanklik komt er zwart beeld.

Wat is er met mijn playstation 3 aan de hand?
Probeer voordat je je ps3 aanmeld eerst eens een bluray cleaning disk. Mijn ps3 las ook geen disks meer en na het gebruiken van een cleaning disk werkt ie weer perfect. Alle spellen en films pakt ie nu weer. (mediamarkt heeft cleaning disks voor bluray voor 15 euro.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Altijd jammer dat die posters opgevouwen in het blad zitten. Ziet er niet uit als je het daadwerkelijk op gaat hangen. Zou ook niet weten hoe je dat op zou kunnen lossen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SeamusXanthus schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:10:
[...]

Altijd jammer dat die posters opgevouwen in het blad zitten. Ziet er niet uit als je het daadwerkelijk op gaat hangen. Zou ook niet weten hoe je dat op zou kunnen lossen trouwens.
Je kan de poster een keer strijken om de kreukels eruit te halen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Braid uitgespeeld. Geweldig spel en een echte aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Even een vraagje.. Ik ben nu in het bezit van een launch PS3 met een 500GB harde schijf. Deze wil ik binnenkort vervangen door een Slim. Is het mogelijk om mijn huidige harde schijf over te zetten in de Slim of moet ik hem dan formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat formatteren zal de PS3 wel voor jou doen :)
Zorg er dus voor dat je vooraf een backup maakt welke je achteraf op je Slim kunt restoren. Je zal je beveiligde savegames wel kwijt zijn en gekochte spellen zul je opnieuw moeten downloaden.
En blijkbaar kun je ook geen trophies meer halen met gekopieerde savegames...

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 10-03-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:34:
Zorg er dus voor dat je vooraf een backup maakt welke je achteraf op je Slim kunt restoren. Je zal je beveiligde savegames wel kwijt zijn en gekochte spellen zul je opnieuw moeten downloaden.
Deautoriseer je games ook nog na de backup. Als je ze op de nieuwe PS3 autoriseert behoud je het maximum aantal activaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:51:
Deautoriseer je games ook nog na de backup. Als je ze op de nieuwe PS3 autoriseert behoud je het maximum aantal activaties.
Dat is een belangrijke ja! Maar bedoel je niet accounts i.p.v. games? :P

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 10-03-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kheb die demo van Just Cause 2 nu ook een paar keer gespeeld, en het is echt een hele leuke "kloot maar aan" game. Leuk om mee te experimenteren, dingen emt de crapling hook aan elkaar doen enzo... kunje grappige dingen mee doen.

Besturing was voor mij wat onwennig, grafisch best redelijk, het is lang geen Uncharted ofzo, maar het is ook zeker niet lelijk, cutscenes zijn wel tenenkrommend slecht (tenminste die "intro" van de demo. En de wereld is echt gigantisch... maar dan ook echt gigantisch! het half uur demo komt zo'n filmpje waarbij uitgezoomed wordt van een lokatie op de kaart, dan denk je op een gegeven moment wow dit is een gigantische speelwereld... en dan zoomt het nog verder uit.

Het is een soort van GTA to the max, nog meer over de top en je kan nog meer aankloten... geen game voor 60 euro maar ik ga hem zeker in de gaten houden voor de budget bak. of voor op de pc omdattie dan lekkerder speelt.

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2010 10:22 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:38:
[...]

Veel meer dan verwacht. Sony heeft extra exemplaren moeten bij drukken om aan de hoge vraag te voldoen en winkels weer te bevoorraden. Zie http://www.vg247.com/2010...next-week/comment-page-1/
Leuk om te horen. Al moet ik Heavy Rain zelf nog een keer kopen, dus de game moet straks niet helemaal uitverkocht zijn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:01
Hoe zet je je PSN ID bij je profiel? keek bij mijn instellingen maar kwam er geen wijs uit..

Meelobee heeft het bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:39
Gisteren voor het eerst spam gekregen op de PS3, kreeg een verzoek om een vriend toe te voegen, in het bericht stond mijn naam (niet moeilijk te raden natuurlijk maar was de eerste keer bij een onbekende PSN naam), stuurde een reactie terug met de vraag of ik de persoon kende. Kreeg een berichtje terug met de vraag "ben je hard" met een foto, verder niet op gereageerd en weer verder gegaan met Fallout 3, daarna nog 1 berichtje en verder bleef het stil. Wilde na Fallout die persoon uit mijn vriendenlijst gooien maar had hij/zij zelf al gedaan. Kon het niet laten om toch even naar de foto te kijken, was trouwens wel een mooie meid, zal wel van Hyves of zo gejat zijn.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BigF25 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:44:
Hoe zet je je PSN ID bij je profiel? keek bij mijn instellingen maar kwam er geen wijs uit..

Meelobee heeft het bijvoorbeeld
Op het forum bedoel je?
http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user
Dan bij ondertitel de tekst neerzetten.
Chaoss schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:05:
Kheb die demo van Just Cause 2 nu ook een paar keer gespeeld, en het is echt een hele leuke "kloot maar aan" game. Leuk om mee te experimenteren, dingen emt de crapling hook aan elkaar doen enzo... kunje grappige dingen mee doen.

Besturing was voor mij wat onwennig, grafisch best redelijk, het is lang geen Uncharted ofzo, maar het is ook zeker niet lelijk, cutscenes zijn wel tenenkrommend slecht (tenminste die "intro" van de demo. En de wereld is echt gigantisch... maar dan ook echt gigantisch! het half uur demo komt zo'n filmpje waarbij uitgezoomed wordt van een lokatie op de kaart, dan denk je op een gegeven moment wow dit is een gigantische speelwereld... en dan zoomt het nog verder uit.

Het is een soort van GTA to the max, nog meer over de top en je kan nog meer aankloten... geen game voor 60 euro maar ik ga hem zeker in de gaten houden voor de budget bak. of voor op de pc omdattie dan lekkerder speelt.
Speelt inderdaad best leuk weg, probeer nu elk halfuur wat nieuws te vinden om op te blazen. (heb al aardig wat gevonden). Benieuwd of de echte game ook zo free roaming is, of heel veel missie gebaseerd, toch nog wat reviews lezen denk ik.

Auto's zijn inderdaad wat wennen, maar free roaming aspect is enorm mooi uitgewerkt. Benieuwd hoe dit tegen Mafia 2 komt te staan, GTA4 zelf vond ik achteraf erg erg matig (te liniear verhaallijn) of zelfs Yakuza.

[ Voor 128% gewijzigd door SinergyX op 10-03-2010 10:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:01
ok ff checken of het werkt

edit:
it does

Thnx synergyx

[ Voor 51% gewijzigd door BigF25 op 10-03-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

SToRM666 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:34:
Kan je niet beter dan de data overzetten van ene PS3 naar de andere dmv de data-transfer tool? Zo wordt alles overgezet, incl. beveiligde saves. Daarna doe je op je nieuwe PS3 een backup naar externe HDD, vervang je de HDD (die geformateerd wordt) en plaats je de backup terug.
Volgens mij behoud je dan alles wat je wil.

Het data-transfer tooltjes is volgens mij nog niet voldoende ingeburgerd. ;)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Seraphus-Y schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:05:
[...]

Kan je niet beter dan de data overzetten van ene PS3 naar de andere dmv de data-transfer tool? Zo wordt alles overgezet, incl. beveiligde saves. Daarna doe je op je nieuwe PS3 een backup naar externe HDD, vervang je de HDD (die geformateerd wordt) en plaats je de backup terug.

Het zou wel een goed idee zijn (als het ook daadwerkelijk werkt dan) want het weerhoud mij er nu nog van een andere HDD erin te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Issie natuurlijk wel opgevouwen, dat vind ik altijd zo lelijk aan die tijdschriften posters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb inderdaad nog geen ervaring met die tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SinergyX schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:55:

Speelt inderdaad best leuk weg, probeer nu elk halfuur wat nieuws te vinden om op te blazen. (heb al aardig wat gevonden). Benieuwd of de echte game ook zo free roaming is, of heel veel missie gebaseerd, toch nog wat reviews lezen denk ik.

Auto's zijn inderdaad wat wennen, maar free roaming aspect is enorm mooi uitgewerkt. Benieuwd hoe dit tegen Mafia 2 komt te staan, GTA4 zelf vond ik achteraf erg erg matig (te liniear verhaallijn) of zelfs Yakuza.
je kan met de parachute aardig ver komen,

Ben een keer geland op het dak bij dat gebouw waar een of andere generaal rondhangt. daar staat een gast met een sniper rifle, die omgelegd met melee attack en zijn sniper gepakt en daar heb ik die generaal mee gemold en dat binnen een paar minuten nadat ik van de berg gesprongen was.. "death from above!" :+

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
PlayStation 3 Motion Controller Developer Diary #1 - Research & Development

http://gdc.gamespot.com/video/6253193/

ben benieuwd hoe het echt gaat werken (en of het ook met de huidige cam werkt?).. opzich wel leuk voor erbij zo af en toe maar voor mij hoeft er op dit soort gamen geen focus te komen. ik vind het juist lekker om op de bank te hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Ook dan werken sommige saves niet meer. Zodra de saves van een backup komen heb je dit probleem.

Ik denk dat het makkelijker is om in de nieuwe ps3 ook een 500gb disk te plaatsen en dan die data-transfer te doen. Dan hoef je daarna geen backups meer te maken en terug te plaatsen. (kost je dan wel een extra 500gb hdd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chaoss schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:23:
je kan met de parachute aardig ver komen,

Ben een keer geland op het dak bij dat gebouw waar een of andere generaal rondhangt. daar staat een gast met een sniper rifle, die omgelegd met melee attack en zijn sniper gepakt en daar heb ik die generaal mee gemold en dat binnen een paar minuten nadat ik van de berg gesprongen was.. "death from above!" :+
Sniper was ik inderdaad tegengekomen, heb toch mijn gun gehouden :P Bij de general staat dacht ik ook een helicopter, gejat en kreeg kort erna een helicopter achter me aan. Zowaar voor het eerste keer dood gegaan :+

Actie op en rond de auto's, ook gebruik van parachute werkt erg leuk. Die opmerkingen ook 'he got me with his thingie!'

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wel een bikkel die generaal, zels met die dikke sniper heeft hij een aantal headshots nodig voordat hij dood is.

Benw el een aantal keren dood gegaan... vooral eigen schuld door midden tussen de vijanden te gaan staan etc. Als je een beetje cover zoekt is het inderdaad niet al te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Svennie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:53:
Gisteren voor het eerst spam gekregen op de PS3, kreeg een verzoek om een vriend toe te voegen, in het bericht stond mijn naam (niet moeilijk te raden natuurlijk maar was de eerste keer bij een onbekende PSN naam), stuurde een reactie terug met de vraag of ik de persoon kende. Kreeg een berichtje terug met de vraag "ben je hard" met een foto, verder niet op gereageerd en weer verder gegaan met Fallout 3, daarna nog 1 berichtje en verder bleef het stil. Wilde na Fallout die persoon uit mijn vriendenlijst gooien maar had hij/zij zelf al gedaan. Kon het niet laten om toch even naar de foto te kijken, was trouwens wel een mooie meid, zal wel van Hyves of zo gejat zijn.
Misschien was het wel echt en had je dus gewoon heel veel geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Meelobee schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:30:
[...]

Ook dan werken sommige saves niet meer. Zodra de saves van een backup komen heb je dit probleem.

Ik denk dat het makkelijker is om in de nieuwe ps3 ook een 500gb disk te plaatsen en dan die data-transfer te doen. Dan hoef je daarna geen backups meer te maken en terug te plaatsen. (kost je dan wel een extra 500gb hdd.)
Waarom zou een savegame dan niet werken? Zolang het blijft van en naar dezelfde PS3 en zelfde account is er toch niks aan de hand? De versleuteling gebeurt op systeemniveau, niet op HDD niveau.
Wellicht dat er games zijn die dat echt niet kunnen, maar Burnout Paradise werkte bij mij prima na het uitbreiden van de HDD, zolang het maar dezelfde PS3 en account blijven.

Trouwens, je hoeft natuurlijk helemaal geen 2e 500GB HDD te gebruiken, zolang je van te voren al meer dan genoeg data verwijdert scheelt dat gewoon heel veel. Is wel wat tijdrovender, maar spaart aardig wat geld uit.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe info over de Arc: PS3 Motion Controller Q&A

http://i42.tinypic.com/doqhrl.gif

Wel indrukwekkend dat de combinatie Arc+PS Eye zulke bewegingen kan registreren :)
De GIF-afbeelding heb ik trouwens 'geleend' van het NeoGAF forum.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 10-03-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel interessant, al blijf ik twijfels houden hoe het werkt in extreem lichte of donkere omgevingen met de eye-toy. Daarnaast werkt dat ding alleen 'in het zicht' van de camera, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Wii controller, bijvoorbeeld tennis en je controller gaat uit beeld (of achter je, uit zicht van de camera).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:36:
Wel interessant, al blijf ik twijfels houden hoe het werkt in extreem lichte of donkere omgevingen met de eye-toy.
De bol die op de controller zit geeft licht, wat het probleem van een donkere omgeving al opheft.
Daarnaast werkt dat ding alleen 'in het zicht' van de camera, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Wii controller, bijvoorbeeld tennis en je controller gaat uit beeld (of achter je, uit zicht van de camera).
De Wii heeft net als de PS3 een 'oog' nodig om bepaalde dingen te registreren, bij de PS3 wordt de Eye daarvoor gebruikt en bij de Wii de Sensor bar.

[ Voor 53% gewijzigd door SToRM666 op 10-03-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah lees ook dat er motion sensors inzitten, dat zou al groot deel oplossen.

De Sensor bar bij Wii wordt gebruikt om te bepalen waarop jij richt, verplicht boven of onder je TV te plaatsen. PS eye zou het voordeel hebben als je dat ding overal kan neerzetten, zolang jij maar in beeld bent. (naast de TV bijvoorbeeld).

Maar verwacht dat er tijdens de E3 wel flink wat meer info beschikbaar komt :)

Nu nog even beslissen of ik Just Cause 2 later in de maand koop, of toch Yakuza 3. (Mafia 2 komt pas richting juni ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Seraphus-Y schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:21:
[...]

Waarom zou een savegame dan niet werken? Zolang het blijft van en naar dezelfde PS3 en zelfde account is er toch niks aan de hand? De versleuteling gebeurt op systeemniveau, niet op HDD niveau.
Wellicht dat er games zijn die dat echt niet kunnen, maar Burnout Paradise werkte bij mij prima na het uitbreiden van de HDD, zolang het maar dezelfde PS3 en account blijven.

Trouwens, je hoeft natuurlijk helemaal geen 2e 500GB HDD te gebruiken, zolang je van te voren al meer dan genoeg data verwijdert scheelt dat gewoon heel veel. Is wel wat tijdrovender, maar spaart aardig wat geld uit.
Dan is het blijkbaar per game verschillend, bij Wipeout kon het namelijk niet, kreeg een melding dat ik wel de saves kon gebruiken, maar dat er dan geen nieuwe trophies meer bij zouden komen.
Dat van de HDD wist ik niet, ik dacht dat beide HDD's even groot moesten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

SToRM666 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:40:
[...]

De bol die op de controller zit geeft licht, wat het probleem van een donkere omgeving al opheft.

[...]

De Wii heeft net als de PS3 een 'oog' nodig om bepaalde dingen te registreren, bij de PS3 wordt de Eye daarvoor gebruikt en bij de Wii de Sensor bar.
Nee, het oog zit in je Wii controller en de sensor bar wordt gebruikt als referentiepunt (gewoon domme lampjes dus).
Bij de PS3 lijkt het dus precies omgekeerd te gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
doorsturen!! 8)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Ik heb een probleempje met mijn mediacenter (ik heb een aparte mediacenter)
Mijn ps3 kan opeens geen data meer vinden.

Weet iemand wat dit kan zijn?

Ik heb verder niks verandert aan de instellingen.
Ik heb nog wel een paar films gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
giganielsie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:41:
Ik heb een probleempje met mijn mediacenter (ik heb een aparte mediacenter)
Mijn ps3 kan opeens geen data meer vinden.

Weet iemand wat dit kan zijn?

Ik heb verder niks verandert aan de instellingen.
Ik heb nog wel een paar films gedownload.
Gokje, je kijkt onder het kopje muziek () terwijl je bij video moet zijn ;)

"er is geen data"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Nee, dat is het niet :(

Edit: ik zag net dat het een protocol fout was (7522). Wat kan ik hier aan doen? want ik doe het niet via mijn pc.

[ Voor 71% gewijzigd door giganielsie op 10-03-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hihi ik kreeg vandaag een soortgelijk bericht van ene `regenjas` er stond in de vrienduitnodiging: wanna swop body fluids?

aangezien mijn gamertag Sw0pDiller is vond ik het nog best wel gevat. Dacht dat het een bekende ofzo was dus heb hem of haar maar toegevoegd. Misschien komen er bij mij ook wel leuke foto's mee... gevraagd wie het was en kreeg de naam Lydia terug. Zal wel een kerel zijn die onze namen vanaf tweakers aan het invoeren is.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:39
swopdark schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:43:
[...]
hihi ik kreeg vandaag een soortgelijk bericht van ene `regenjas` er stond in de vrienduitnodiging: wanna swop body fluids?

aangezien mijn gamertag Sw0pDiller is vond ik het nog best wel gevat. Dacht dat het een bekende ofzo was dus heb hem of haar maar toegevoegd. Misschien komen er bij mij ook wel leuke foto's mee... gevraagd wie het was en kreeg de naam Lydia terug. Zal wel een kerel zijn die onze namen vanaf tweakers aan het invoeren is.
inderdaad wel leuk gevonden ja, het was bij mij dezelfde nick, zal idd wel via GoT de namen gevonden hebben, dan komt de rest ook nog wel aan de beurt, ze zijn wel met de knapste begonnen O-) :P

@Macchillie: geduld. je komt vanzelf aan de beurt 8)

Wilde net terug sturen dat ik wel interesse heb maar als "Lydia" iedereen afgaat dan laat maar... ;)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Vanmiddag eindelijk Uncharted 2 uitgespeeld op normal. Nu de rest van de trophies proberen te halen. Vind het alleen wel minder dat ik hem nou nog 2 keer moet uitspelen.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Daarom heb ik U2 direct op hard gespeeld :P Nee eigenlijk niet, had U1 ook al op hard uitgespeeld dus dacht dat dat met U2 ook wel moest lukken dan. Verder ben ik niet zo trophy geil dat ik elke trophy perse wil hebben, is leuk om af en toe een berichtje te krijgen dat ik er een heb en als ik bijna een heb dan doe ik er wel wat extra moeite voor. Maar als ik het niet haal ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos-Zero schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:15:
Vanmiddag eindelijk Uncharted 2 uitgespeeld op normal. Nu de rest van de trophies proberen te halen. Vind het alleen wel minder dat ik hem nou nog 2 keer moet uitspelen.
Dat staat inderdaad op de achterkant van het doosje.. Minstens 3 keer uitspelen.. 8)

(En dan voor de duidelijkheid.. er is iets als keuze; gamen is leuk, je doet het voor de lol. Zo niet, dan gaat er in mijn beleving iets mis..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
Motion controller gaat de 'Move' heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Zojuist de persconferentie gekeken, het had wel een heel hoog wii gehalte. Hopelijk werkt deze besturing wel goed. De prijs lijkt me ook hoog, ze zeggen onder honderd dollar, maar dat is voor camera + 1 wand + game. Maar voor veel games heb je al 2 wands nodig en als je ook nog een nunchuck wil wordt het toch wel erg duur.

[ Voor 47% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 11-03-2010 01:58 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05:44
offtopic:
Mijn god ik begin net met de GDC conferentie te bekijken maar wie zet in hemelsnaam zo een persoon op het podium om dit te presenteren zo te openen??? Het lachje op 2:36 jeetje ......

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-03-2010 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:57:
Zojuist de persconferentie gekeken, het had wel een heel hoog wii gehalte. Hopelijk werkt deze besturing wel goed. De prijs lijkt me ook hoog, ze zeggen onder honderd dollar, maar dat is voor camera + 1 wand + game. Maar voor veel games heb je al 2 wands nodig en als je ook nog een nunchuck wil wordt het toch wel erg duur.
Er komen ook meteen ports van de Wii naar de PS3... ik hoop toch echt dat ze ook normale games blijven ontwikkelen en niet meteen op Move only overgaan

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hardware ziet er goed uit. NIks op aan te merken. Ben alleen bang dat ze mij er niet mee over de streep trekken. Ik ben niet zo fan van die simpele losse spelletje maar om de doelgroep zo uit te breiden is natuurlijk een goed idee. Net als bij de Wii zal het even duren voordat er echt games komen die optimaal en leuk gebruik maken van de controller. De sjit die ze nu hebben laten zien laat me compleet koud. Ben erg benieuwd hoe ze socom bestuurbaar willen maken met de "move" controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:16

amaterasu

In memory of Cj

ik hoop dat Star warts the force unleashed 2 de "move" gaat ondersteuenen op een vette manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
swopdark schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:43:
[...]

lol :') Ik was dinsdag toegevoegd door die 'regenjas'. Ik dacht dat het een van m'n vrienden was die me in de maling zat te nemen want er begon al een alarmlampje te branden toen ik level 1 0% zag staan op 't profiel. Toen hij/zij begon met "Ik heb je toegevoegd omdat ik je naam zo schattig vond" heb ik dan ook gevraagd of diegene dacht dat ik 't niet door zou hebben als ik in de maling genomen werd en daarna niet meer gereageerd.
Maar blijkbaar was het gedeelte dat diegene m'n PSN ID via tweakers had gevonden dus geen leugen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Gimbooze schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:25:
[...]

lol :') Ik was dinsdag toegevoegd door die 'regenjas'. Ik dacht dat het een van m'n vrienden was die me in de maling zat te nemen want er begon al een alarmlampje te branden toen ik level 1 0% zag staan op 't profiel. Toen hij/zij begon met "Ik heb je toegevoegd omdat ik je naam zo schattig vond" heb ik dan ook gevraagd of diegene dacht dat ik 't niet door zou hebben als ik in de maling genomen werd en daarna niet meer gereageerd.
Maar blijkbaar was het gedeelte dat diegene m'n PSN ID via tweakers had gevonden dus geen leugen :P
Hahaha same here :')

Bedoel iedereen van tweakers zet vaak als tekst iets van "Via GoT" of iets dergelijks.
En die dwaas zet 'xxx' erin :/ De delete knop was snel gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganielsie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:06:
Nee, dat is het niet :(

Edit: ik zag net dat het een protocol fout was (7522). Wat kan ik hier aan doen? want ik doe het niet via mijn pc.
Ik weet niet hoe ik mediacenter probleem voor je kan oplossen, maar ik ken wel een ander programma waar je ook veel mogelijkheden op hebt. Programma heet PS3 Media Server. Het is een streaming van pc naar de PS3. 1080p / Divx / .SRT files worden allemaal ondersteund.
Misschien moet je dat eens proberen. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Maar het probleem is, ik stream het niet via mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Chaos-Zero schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:15:
Heb het zelfde probleem, oftewel wijze les altijd meteen op hard beginnen :P

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ben er uit, Mijn oude Playstation 3 gaat naar zolder zodat ik daar DVD´s kan afspelen.
Waar ik deze surround set heb staan.

http://www.alternate.nl/h...ARE&l1=Geluid&l2=Speakers

Er staat dat deze kan aangesloten worden op de Playstation 3, Maar hoe moet ik dat doen?

En dan ben ik van plan om de PS3 slim te kopen voor in mijn kamer waar ik ook Blu-Ray films kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Mars18 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:30:
Ik ben er uit, Mijn oude Playstation 3 gaat naar zolder zodat ik daar DVD´s kan afspelen.

Er staat dat deze kan aangesloten worden op de Playstation 3, Maar hoe moet ik dat doen?

En dan ben ik van plan om de PS3 slim te kopen voor in mijn kamer waar ik ook Blu-Ray films kan afspelen.
Simpele search op google, kom je uit bij de logitech website en daar staat onderstaand bericht bij de specificaties:
  • PlayStation®, PlayStation®2, PLAYSTATION®3 (met gameconsoleadapter, niet-meegeleverd)
  • Xbox®, Xbox 360™ (met gameconsoleadapter, niet-meegeleverd)
Zo te lezen heb je dus een gameconsoleadapter nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

swopdark schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:20:
De hardware ziet er goed uit. NIks op aan te merken. Ben alleen bang dat ze mij er niet mee over de streep trekken. Ik ben niet zo fan van die simpele losse spelletje maar om de doelgroep zo uit te breiden is natuurlijk een goed idee. Net als bij de Wii zal het even duren voordat er echt games komen die optimaal en leuk gebruik maken van de controller. De sjit die ze nu hebben laten zien laat me compleet koud. Ben erg benieuwd hoe ze socom bestuurbaar willen maken met de "move" controller.
Ik blijf nog hangen op de Eyetoy camera, op de PS2 was dat leuk uitgewerkt met Eye Play, later ook deel 2. Vrij simpele games maar zoveel fun, wat doen ze met de PSeye op de PS3? 1 freaking spel met 1 of ander virtueel huisdiertje.

Ding kan gaan concurreren met de Wii, graphics wise hebben ze een enorme voorsprong, maar ergens denk ik toch dat het allemaal niet gaat worden, matige games of alles toch te duur. (niet dat wii controllers goedkoop zijn, maargoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Hier staat een test van de nieuwe PS3 controller:

http://www.telegraaf.nl/d...oller_getest__.html?p=5,3

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:37:
[...]

Ik blijf nog hangen op de Eyetoy camera, op de PS2 was dat leuk uitgewerkt met Eye Play, later ook deel 2. Vrij simpele games maar zoveel fun, wat doen ze met de PSeye op de PS3? 1 freaking spel met 1 of ander virtueel huisdiertje.

Ding kan gaan concurreren met de Wii, graphics wise hebben ze een enorme voorsprong, maar ergens denk ik toch dat het allemaal niet gaat worden, matige games of alles toch te duur. (niet dat wii controllers goedkoop zijn, maargoed).
Mwa, Singstar met de cam is ook lachen met wat maten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Mars18 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:30:

Daar ben ik nieuwschierig naar: Heb thuis dezelfde set staan en als die aangesloten kan worden >:)

Edit: Na wat zoekwerk kwam ik dit plaatje tegen: Klik

[ Voor 7% gewijzigd door Dwazer op 11-03-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dwazer schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:44:
[...]

Daar ben ik nieuwschierig naar: Heb thuis dezelfde set staan en als die aangesloten kan worden >:)

Edit: Na wat zoekwerk kwam ik dit plaatje tegen: Klik
Maar daar snap ik nog niet veel van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Mars18 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:55:
[...]

Nou het feit dat je dat blokje dus moet aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke aansluitingen heeft dat ding allemaal? Die gameconnector lijkt gewoon de 2.0 tulp uitgang te gebruiken om geluid van voor te kopieren naar achterspeakers.

Zou kunnen dat hij enkel overweg kan met 3x jack aansluiting (front/rear/sub-mid), PS3 kan enkel surround geven via optical en HDMI. Er zijn wel optical -> 3x jack converters (teufel heeft Decoder station3 ), als je echt surround wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:13
ThePrutser schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:23:
[...]

Heb het zelfde probleem, oftewel wijze les altijd meteen op hard beginnen :P
Ik heb U1 eerst op Easy gedaan en toen op Normal. Gelukkig heb ik U2 nog niet dus zodra ik die koop speel ik U1 nog twee keer om het verhaal weer goed in m'n geheugen te hebben. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
SinergyX schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:00:
[...]

Welke aansluitingen heeft dat ding allemaal? Die gameconnector lijkt gewoon de 2.0 tulp uitgang te gebruiken om geluid van voor te kopieren naar achterspeakers.

Zou kunnen dat hij enkel overweg kan met 3x jack aansluiting (front/rear/sub-mid), PS3 kan enkel surround geven via optical en HDMI. Er zijn wel optical -> 3x jack converters (teufel heeft Decoder station3 ), als je echt surround wil hebben.
True, zojuist nog even gezocht naar die oplossing maar je krijgt daar dus geen surround geluid uit die logitech set i.c.m. je playstation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BaszCore schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:03:
[...]

True, zojuist nog even gezocht naar die oplossing maar je krijgt daar dus geen surround geluid uit die logitech set i.c.m. je playstation :)
De Decoder station zou dat wel moeten kunnen:
Afbeeldingslocatie: http://www.teufel.de/images/pc_systeme/decoderstation5/decoderstation5_back_500x500x72.jpg

Optical in, dan met tulp -> jack pluggen front/rear/mid-sub aansluiten :)

(decoder station doet niets anders dan wat bv een X-fi card kan, optical in decoderen en analoog doorsturen via 5.1).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SinergyX schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:16:
[...]

De Decoder station zou dat wel moeten kunnen:
[afbeelding]

Optical in, dan met tulp -> jack pluggen front/rear/mid-sub aansluiten :)

(decoder station doet niets anders dan wat bv een X-fi card kan, optical in decoderen en analoog doorsturen via 5.1).
Maar wel een duur grapje (vind ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
[...]

Zoals het daar aangeeft: Je PS3 met een scart blokje aansluiten op je tv, de rode en witte pluggen lostrekken, die converten naar een 3,5 mm jack en je hebt geluid...

Wel te verstaan: geen 5.1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bellerophon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:20:
Maar wel een duur grapje (vind ik dan)
Tja, limitaties op de surroundset, dan krijg je snel zulke kosten. Het handje vol speakersets dat wel met coax/optical 5.1 kan werken is niet bijzonder groot, enige optie zou kunnen zijn om een optical->analoog converter te nemen maar je blijft dan zitten met het decoderen van DTS (DD, etc) wat zo'n converter niet kan.

Of je komt bij volwaarde recievers, welke via de HDMI passthrough de 5.1 eruit trekken.

(zelfs de standaard serie van X-Fi Xtreme series kan dit bv niet, moet je via de Bay of Console converter werken om ook 5.1 ingang te krijgen - de goedkopere Module maakt er namelijk altijd 2.0 van).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Je moet gewoon deze hebben: http://www.kieskeurig.nl/pc_speaker/logitech/z-5500/263151/

Hij is wel in prijs gestegen zie ik, ik had 'm 1,5 jaar geleden voor minder gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
-RazieL- schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:05:
Je moet gewoon deze hebben: http://www.kieskeurig.nl/pc_speaker/logitech/z-5500/263151/

Hij is wel in prijs gestegen zie ik, ik had 'm 1,5 jaar geleden voor minder gekocht
Logitech Z-5500 Idd niet de goedkoopste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Maar wel een prachtig setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor...... gaan we weer. Als er één schaap over de dam is, volgen er meer.
Console gamen is lekker achterover zitten / liggen en gamen maar.
Project Natal vind ik ook niks.
De nieuwe controller van Sony komt bij mij het huis niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij heeft al een surroundsetje staan, beetje overkill. Voor de helft van het geld heb je zo'n decoder station, tweedehands kan je de station3 nog wel onder de 100 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Die 5500 is perfect voor de PS3, daarom gebruiken wij hem ook! :)

[ Voor 23% gewijzigd door Sinner op 11-03-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Even over het backuppen en vervangen van je HD. Ik heb verschillende guides gelezen maar geen van alle zijn echt duidelijk.
Volgens mij moet je het volgende doen om een juiste upgrade te doen van HD met behoud van alles.
1. Log uit op PSN.
2. Zet bij Account management dit systeem afmelden.
3. maak nu een backup op een externe HD dmv de tool die de ps3 levert
4. installeer de nieuwe HD
5. format de nieuwe HD
6. zet de backup terug dmv de tool die de ps3 levert
7. Activeer dit PS3 systeem en
Klaar.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hoeft toch niet af te melden op het systeem als je op dezelfde PS3 blijft? Dacht dat dat enkel nodig was als je een nieuwe PS3 wilde nemen. Athans, mijn recente HD upgrade heb ik dit gedaan zonder afmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
SinergyX schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:33:
Je hoeft toch niet af te melden op het systeem als je op dezelfde PS3 blijft? Dacht dat dat enkel nodig was als je een nieuwe PS3 wilde nemen. Athans, mijn recente HD upgrade heb ik dit gedaan zonder afmelden.
En de savegames waren nog toegankelijk na het restoren van je HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu voor de Logitech Harmony afstandsbediening een PS3 adapter.

Heb deze zaterdag gekocht en hij werkt perfect. Nu kan m,n originele PS3 remote dus weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:48:
Er is nu voor de Logitech Harmony afstandsbediening een PS3 adapter.

Heb deze zaterdag gekocht en hij werkt perfect. Nu kan m,n originele PS3 remote dus weg.
Ziet er ook niet eens verkeerd uit :)
Pagina: 1 ... 37 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.