Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxtremexx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-08 13:42
In de MM folder van deze week staat de bundel PS3 250 Gb & Heavy Rain voor 288 aangeboden ? Iemand deze set gekocht, klopt de prijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:16:
[...]

HR is een echte topgame, met wat flaws in de verhaallijn, maar desalniettemin een topper. Gelukkig deed mn 80GB het gisteren nog wel itt de 60 :P
HR is gewoon een unieke game die zijn eigen speelstijl heeft.

Maar in mijn optiek is het echt een spel die het volgende kredo heeft; "hate it or love it"

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

Bellerophon schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:53:
[...]

Maar in mijn optiek is het echt een spel die het volgende kredo heeft; "hate it or love it"
*eeuwige zeur meldt zich*

Blijkbaar niet, want met Fahrenheit in het achterhoofd en met de demo ervaring onder de riem was ik echt niet van plan om dit te kopen. Tot ik bij mezelf eigenlijk naging dat dit dus een spel is waar ik al een hele lange tijd naar uitkeek, het een reden is om de PS3 te hebben en het de PS3 capaciteiten in hoge mate benut. Dus ik heb toch maar een leap of faith genomen en het aangeschaft en het volle spel bevalt me zoveel beter dan de demo. Vooral omdat je vanuit de demo de verhaalopbouw die behoorlijk geleidelijk plaatsvindt niet echt goed op waarde kan schatten. En waar het in de demo, mij althans, niet duidelijk was wat de richtingen deden (ja sommige wel, andere niet), went dit behoorlijk snel in het echte spel (en zie je in verhouding meer logische bewegingen). En dat ik het erg jammer vond dat ik niet door kon met het verhaal gisteren zegt genoeg, ik ben erg blij dat ik hem toch aangeschaft heb.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 17-09 10:13
Armada schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:09:
[...]

*eeuwige zeur meldt zich*

Blijkbaar niet, *knip*
Blijkbaar niet? Dus omdat jij het een goed spel vind achteraf valt deze game niet onder het kopje 'hate it or love it'? Er zijn heel veel mensen die het geen geweldige game vinden...

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:18
xxtremexx schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:46:
In de MM folder van deze week staat de bundel PS3 250 Gb & Heavy Rain voor 288 aangeboden ? Iemand deze set gekocht, klopt de prijs ?
was dat nou voor domme vraag..
ga langs en koop dat ding gewoon dan zie je het vanzelf toch? tuurlijk klopt de prijs.. er staat toch niet 188.. heb mijn 250 gb slim een aantal maanden geleden ook met een spel voor 300 gekocht bij MM dus de prijs is gewoon goed. ik zou hem meteen kopen ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

Wow, rustig. Ik zeg alleen dat blijkbaar de middenweg ook bestaat.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:59
quote:

WTF? ik heb mijn ps3 slim 250GB (zonder spel) voor 288 gekocht afgelopen zondag in Rdam centrum.
De pack met HR is 329 daar..

[ Voor 5% gewijzigd door BigF25 op 02-03-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hihi dit is echt compleet langs me heen gegaan, waarschijnlijk doordat ik inmiddels een Slim heb. Wel een vreemd probleem trouwens.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Armada schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:42:
[...]

Wow, rustig. Ik zeg alleen dat blijkbaar de middenweg ook bestaat.
Het is geen verwijt of flame. Ik probeer alleen aan te geven dat het dan nog steeds een 'hate it or love it' game is. Blijkbaar vind jij het een goede game, anderen vinden hem weer ruk. Maar goed, bijna elke game is zo'n game. Op de 'redelijk, maar niet geweldig' games na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

virtualJac schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:53:
[...]

Het is geen verwijt of flame. Ik probeer alleen aan te geven dat het dan nog steeds een 'hate it or love it' game is. Blijkbaar vind jij het een goede game, anderen vinden hem weer ruk. Maar goed, bijna elke game is zo'n game. Op de 'redelijk, maar niet geweldig' games na.
Precies, en juist die games (hate it or love it) zijn (mijns inzien) altijd de best verkopende games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

virtualJac schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:53:
[...]

Ik zit toch hevig te twijfelen of ik Heavy Rain zal kopen. Ik vond de demo best wel leuk om te spelen en kwalitatief lijkt alles dik in orde, maar er zijn zoveel goede games tegenwoordig waardoor ik niet zeker weet of ik er wel aan toe kom om het helemaal uit te spelen.

Dus de 'love' is niet groot genoeg, maar 'hate' is er ook niet bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik heb het over de speelervaring, niet de motivatie om het spel aan te schaffen. Ik vind het persoonlijk een geweldige game, maar heb nog 5 andere spellen liggen die ik nog niet eens rond heb, sommige nog niet eens begonnen. Dit weerhoud mij er ook van om de game aan te schaffen, aangezien hij over een aantal weken een stuk goedkoper is.

Toch vind ik het een geweldige game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:18:
[...]

Ik zit toch hevig te twijfelen of ik Heavy Rain zal kopen. Ik vond de demo best wel leuk om te spelen en kwalitatief lijkt alles dik in orde, maar er zijn zoveel goede games tegenwoordig waardoor ik niet zeker weet of ik er wel aan toe kom om het helemaal uit te spelen.

Dus de 'love' is niet groot genoeg, maar 'hate' is er ook niet bij mij ;)
Dit is zo'n spel waarbij je door moet gaan.
Toch weer een hoofdstukje spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

virtualJac schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:21:
Ik heb het over de speelervaring, niet de motivatie om het spel aan te schaffen. Ik vind het persoonlijk een geweldige game, maar heb nog 5 andere spellen liggen die ik nog niet eens rond heb, sommige nog niet eens begonnen. Dit weerhoud mij er ook van om de game aan te schaffen, aangezien hij over een aantal weken een stuk goedkoper is.

Toch vind ik het een geweldige game. :)
Maar hoe kom jij dan aan die speelervaring, als je het spel niet bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
DCFreak schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:35:
[...]

Heb hem vorige week een tijd bij vriend van mij gespeeld. Handig zo'n addict als vriend die alles pre-ordered of koopt :)

edit:
virtualJac schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:25:
[...]
...
Ben btw as we speak heavy rain aan het spelen bij vriend thuis! Echt te gek! die ARI is te bruut :p
...

[ Voor 28% gewijzigd door virtualJac op 02-03-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DCFreak schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:35:
[...]

Inzicht verkregen door de demo neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Officiele statement van Sony Computer entertainment worldwide:

Uiteraard excuses en om de de ene dag dat je geen toegang had tot PSN te compenseren heeft Sony besloten als compensatie het volgende aan te bieden:

3 maanden gratis toegang tot het PSN!! *O* *O*

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
swopdark schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:09:

Uiteraard excuses en om de de ene dag dat je geen toegang had tot PSN te compenseren heeft Sony besloten als compensatie het volgende aan te bieden:

:? 8)7

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Mijn dag kan niet meer stuk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zooooo :D Dat zie je die knikkers van Xbox Live niet doen :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 13:46
SinergyX schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:16:
[...]

Zooooo :D Dat zie je die knikkers van Xbox Live niet doen :+
O ja wel hoor.....

Kreeg laatst nog een lifetime free Xbox Live Silver abonnement 8)
Wat wil je nog meer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

Mijn PS3 is toch nog niet helemaal bekomen van het dagje van gisteren. Zo startte mijn console op met als datum 31 (!) april 2020. Goed zetten via internet ging niet, want dan kwam dezelfde datum terug. Toen handmatig op een werkende datum gezet en nu werkt goedzetten via internet weer wel. En heb ik nog enkele corrupte files. Gelukkig zijn de files voornamelijk actieve thema's van volgens mij WipeOut HD en Afrika. Dus wel de gratis versies, maar gebruik nu toch de Flower Theme en die doet het wel goed :)

Offtopic:
Feli Storm Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/cake.png :>

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxtremexx
WTF? ik heb mijn ps3 slim 250GB (zonder spel) voor 288 gekocht afgelopen zondag in Rdam centrum.
De pack met HR is 329 daar..
Folder had ik zondag in de bus (MM Utrecht) Link naar de online PDF folder : http://img.saturn.de/NL/MM/Utr/0103JP1/NL_MM_Utr_0103JP1.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56

Ik begrijp em niet: Toegang tot PSN was toch al gratis? Enkelt de betaalde content natuurlijk niet...

Of is ik erg dom nu? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ja ;)

Maagoed, veel ophef om niks dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:14
xxtremexx schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:46:
Heb ook laatst bij de MM een PS3 250GB met Ratchet & Clank: A cranck in time gekocht voor 277. Zou dus best goed kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dwazer schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:50:
[...]

Ik begrijp em niet: Toegang tot PSN was toch al gratis? Enkelt de betaalde content natuurlijk niet...

Of is ik erg dom nu? :/
Dat was het grapje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Of ze stellen het betaalde PSN 3 maanden uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:45:
Mijn PS3 is toch nog niet helemaal bekomen van het dagje van gisteren. Zo startte mijn console op met als datum 31 (!) april 2020. Goed zetten via internet ging niet, want dan kwam dezelfde datum terug. Toen handmatig op een werkende datum gezet en nu werkt goedzetten via internet weer wel. En heb ik nog enkele corrupte files. Gelukkig zijn de files voornamelijk actieve thema's van volgens mij WipeOut HD en Afrika. Dus wel de gratis versies, maar gebruik nu toch de Flower Theme en die doet het wel goed :)

Offtopic:
Feli Storm [afbeelding] :>
Themes opnieuw downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DCFreak schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:04:
[...]

:D

Maar ze mogen dynamische thema's van mij nu wel gratis aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@xxtremexx

Wrm beelden ze nu weer de ps3 'fat' in de folder :S
Kom zelf nooit in Utrecht dus was ziezo geen optie voor mij, het is iig een erg goede deal, als je in de buurt woont meteen halen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
DCFreak schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:04:
[...]

Inderdaad, ter compensatie:

Jongens en meisjes, om dergelijke dagen in de toekomst te voorkomen wordt er voor PSN vanaf nu een kleine vergoeding gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxtremexx
was dat nou voor domme vraag..
ga langs en koop dat ding gewoon dan zie je het vanzelf toch? tuurlijk klopt de prijs.. er staat toch niet 188.. heb mijn 250 gb slim een aantal maanden geleden ook met een spel voor 300 gekocht bij MM dus de prijs is gewoon goed. ik zou hem meteen kopen ;)
De prijs is het probleem niet, wel een trip voor niets naar Utrecht, vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

virtualJac schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:16:
[...]

Jongens en meisjes, om dergelijke dagen in de toekomst te voorkomen wordt er voor PSN vanaf nu een kleine vergoeding gevraagd.
Als ze het zo melden en er komt alsnog een keer een storing breekt dan pas echt de pleuris uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:40

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Heeft iemand ervaring met de originele C&C reeks, te koop voor een paar euro, via de PS Store? Zijn die 'any good'? Goed te spelen met een controller? Grafisch nog om aan te zien? :P

Gisteravond de demo van God of War III gespeeld, de game is beter dan de demo van Dante's Inferno... veel meer variatie, zoals ik het nu zie. Best lange demo ook nog :P ben de speelstijl alleen niet gewend dus had na 5 minuten al stijve duimen van het button-mashen :P

[ Voor 42% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-03-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Vicarious schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:22:
[...]

Als ze het zo melden en er komt alsnog een keer een storing breekt dan pas echt de pleuris uit :D
Waarom? Gebeurde ook met Xbox Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:07:
[...]
Themes opnieuw downloaden?
Zou kunnen, maar vond die Afrika en WipeOut HD Theme toch niet heel denderend. Wilde er alleen mee zeggen dat het hier toch niet voor de volle 100% goed is gegaan met de datum en dergelijke.

PS3 wilde net al niet afsluiten: groene lampje bleef maar knipperen, maar afsluiten ging het niet worden. Knoppen aan de voorkant reageerden sowieso niet, dus toen maar met de knop op de achterkant uit gezet. PS3 startte daarna wel gewoon goed op en reageerde gewoon op het aanzetten via de controller. Terwijl normaal na een dergelijke "fout" ik de console aan moet zetten op de console zelf en dan de controller pas daarna.

Maar goed, alles doet het nu weer. Hopen dat het zo blijft :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Iemand Critter Crunch gespeeld? weet niet of het de aankoop waard is.. hoor er wel goede verhalen over opzich. Benieuwd wat de tweakers community er van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bellerophon schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:24:
[...]

Waarom? Gebeurde ook met Xbox Live
Nouja, ik heb het puur over de quote van VirtualJac he. Als je het letterlijk zo brengt als hij het daar (sarcastisch) deed doe je in feite natuurlijk de belofte dat als het een betaalde dienst is dat het nooit meer voor mag komen. Een belofte die je nooit kan waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik vermaak me alleen nog prima op mijn PS3, alleen zoek nog eens een paar spellen die met zijn 2en leuk te spelen zijn. Cöop spellen zoals Army of 2, adventure als LBP of race spellen, ze zijn allemaal welkom.

Wie heeft goede tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:24:
Heeft iemand ervaring met de originele C&C reeks, te koop voor een paar euro, via de PS Store? Zijn die 'any good'? Goed te spelen met een controller? Grafisch nog om aan te zien? :P
Red Alert 1 heb ik echt helemaal grijs gespeeld op de ps1, wat een geweldige game was dat. Alleen het is nu zo'n traag rot spel :P Vooral de mammoet tanks zijn frustrerend langzaam. Maar daardoor was het juist ook goed speelbaar met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

virtualJac schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:28:
Ik vermaak me alleen nog prima op mijn PS3, alleen zoek nog eens een paar spellen die met zijn 2en leuk te spelen zijn. Cöop spellen zoals Army of 2, adventure als LBP of race spellen, ze zijn allemaal welkom.

Ja, die zoeken wij ook nog. Nu is mijn vriendin niet van de geweldadige spellen, dus Army of 2 vind ze niks, maar we spelen wel samen Worms (ja, dat dan weer wel :P) of LBP. Meer Co-op games zou ze leuk vinden.
-RazieL- schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:29:
[...]

Red Alert 1 heb ik echt helemaal grijs gespeeld op de ps1, wat een geweldige game was dat. Alleen het is nu zo'n traag rot spel :P Vooral de mammoet tanks zijn frustrerend langzaam. Maar daardoor was het juist ook goed speelbaar met een controller.
Maar hoe zijn ze speelbaar op de PS3, wil ik weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Vicarious schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:28:
[...]

Nouja, ik heb het puur over de quote van VirtualJac he. Als je het letterlijk zo brengt als hij het daar (sarcastisch) deed doe je in feite natuurlijk de belofte dat als het een betaalde dienst is dat het nooit meer voor mag komen. Een belofte die je nooit kan waarmaken.
Nee, zouden ze ook nooit moeten doen (een garantie geven van 24/7 uptime). En ik snap al die problemen en massahisterie ook niet echt, het kan toch gebeuren dan een console een error heeft en er daardoor zichzelf niet kan verbinden? Dat is juist het gevaar als alles online gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danno88 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:20:
[...]
O ja wel hoor.....
Kreeg laatst nog een lifetime free Xbox Live Silver abonnement 8)
Wat wil je nog meer O-)
Gratis Online Multiplayer spelen? :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34

LittleBigPlanet is inderdaad een leuke. Hebben mijn vriendin en ik ook veel plezier aan beleefd. Verder kun je Motorstorm: Pacific Rift (racespel) proberen. Daarnaast natuurlijk Resistance: Fall of Man (schietspel). Natuurlijk voetbalspellen à la Fifa 10 of PES2010 waarbij je geen 'last' hebt van een splitscreen. Ook de tennisgame Virtua Tennis kun je proberen.

Iemand nog andere spellen? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

zoekfunctie of bladeren:
AllSeeyinEye in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:40:
[...]

LittleBigPlanet is inderdaad een leuke. Hebben mijn vriendin en ik ook veel plezier aan beleefd. Verder kun je Motorstorm: Pacific Rift (racespel) proberen. Daarnaast natuurlijk Resistance: Fall of Man (schietspel). Natuurlijk voetbalspellen à la Fifa 10 of PES2010 waarbij je geen 'last' hebt van een splitscreen. Ook de tennisgame Virtua Tennis kun je proberen.

Iemand nog andere spellen? :)
Guitar Hero/Rock band, Singstar
Wipeout HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Je lijstje was bij me bekend, alleen lijkt het me incompleet. Aangezien mijn favortie Army of 2 al ontbreekt :P Of ik heb niet goed gekeken, dat kan ook. Vind tweaker ervaringen toch wat belangrijker. Zoals bovenstaande die zich samen met hun vriendin vermaken met een spel vind ik leuker om te horen, aangezien ik daar ook naartoe wilde.

Mijn vriendin schuwt een beetje geweld in games gelukkig niet. Bedankt voor de aanraders tot nu toe. Ik ga resistance ook eens halen, zag zowel 1 als 2 in de budgetbak liggen dit weekend ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 18:04

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

virtualJac schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:07:
[...]

Je lijstje was bij me bekend, alleen lijkt het me incompleet. Aangezien mijn favortie Army of 2 al ontbreekt :P Of ik heb niet goed gekeken, dat kan ook. Vind tweaker ervaringen toch wat belangrijker. Zoals bovenstaande die zich samen met hun vriendin vermaken met een spel vind ik leuker om te horen, aangezien ik daar ook naartoe wilde.

Mijn vriendin schuwt een beetje geweld in games gelukkig niet. Bedankt voor de aanraders tot nu toe. Ik ga resistance ook eens halen, zag zowel 1 als 2 in de budgetbak liggen dit weekend ^^
- Lego Games (Batman, indiana jones)
- Marvell Ultimate Alliance
- Resident Evil 5

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:18
xxtremexx schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:20:
[...]

De prijs is het probleem niet, wel een trip voor niets naar Utrecht, vandaar de vraag.
belletje plegen misschien?? :P is ook zo gebeurd.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:45:

Offtopic:
Feli Storm [afbeelding] :>
Dank u :)
Vanavond maar eens kijken of er nog leven in mijn 60GB zit, ik heb m gisteren helemaal niet aan gehad dus het zal geen probleem zijn denk ik zo.
Wel mooi dat alle PS3's de APOCALYPS3 (:D) overleefd hebben.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
[Offtopic]
Ok, dat is idd dom... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dwazer schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:20:
[...]

[Offtopic]
We noemen het even maar een moment van zwakte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Bellerophon schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:26:
[...]

We noemen het even maar een moment van zwakte ;)
Daarom mag ik jou ook graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Meelobee schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:13:
[...]

- Lego Games (Batman, indiana jones)
- Marvell Ultimate Alliance
- Resident Evil 5
Ik heb gisteren Sonic Sega All-star Racing gekregen. Mariokart maar dan met Sega figuren. Erg leuk en lokale multiplayer tot 4 spelers.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Shiver23 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:47:
[...]

Ik heb gisteren Sonic Sega All-star Racing gekregen. Mariokart maar dan met Sega figuren. Erg leuk en lokale multiplayer tot 4 spelers.
nog eentje:
Buzz quiz world. Kan je ook goed multiplayer online doen.
(ff opletten dat de UK import niet in het nederlands is..)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
BigF25 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:27:
Iemand Critter Crunch gespeeld? weet niet of het de aankoop waard is.. hoor er wel goede verhalen over opzich. Benieuwd wat de tweakers community er van vindt.
Had zeer goede reviews gelezen, maar vond op basis van de demo het wel tegen vallen. Zag er niet veel in anders dan een tetris/bejeweled variant. Uiteindelijk toch maar niet gekocht.
Ben zelf meer liefhebber van de campaign based puzzle games (Braid, Puzzel Quest, Peggle, PixelJunk Monsters etc.) en dit was meer een generiek spelletje (zoals ik het me herinner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Zijn er ook mensen met ervaringen van Minis op de ps3?
Ik had zelf uit nostalgische overwegingen pinball dreams+fantasies aangeschaft, weliswaar voornamelijk voor op de psp en daar draaien ze goed. Maar op de ps3 zitten die spellen vol met voornamelijk audio bugs, zoals wegvallende muziek en sound-fx.

Ik vraag mij nu af, geldt dit voor alle Minis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sentry23 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:58:
nog eentje:
Buzz quiz world. Kan je ook goed multiplayer online doen.
(ff opletten dat de UK import niet in het nederlands is..)
Vind Quiz World erg slecht tov voorgaande Buzz series. Al hebben ze nu wel een berg aan 'uitgesproken' namen toevoegd, vind ik het spel systeem zelf erg slecht en amper beter geworden tov oude series.

Zo heb je nu wel wat nieuwe rondjes (kookpunt en over de rand), maar zie je bij aantal rondes de letters van de antwoorden langzaam verschijnen.. schiet totaal niet op. Daarnaast doe je echt 0,0 met die mega-grote rode knop, buiten taart-target kiezen of begin om mee te doen.

Die bomb ronde blijft dom (ding ontploft regelmatig op het moment dat je nog niet eens de vraag krijgt gesteld), ze hadden er veel meer mee kunnen doen dan dit 'slappe' vervolg op de voorgaande serie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DCFreak schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:11:
Ik had zelf uit nostalgische overwegingen pinball dreams+fantasies aangeschaft, weliswaar voornamelijk voor op de psp en daar draaien ze goed. Maar op de ps3 zitten die spellen vol met voornamelijk audio bugs, zoals wegvallende muziek en sound-fx.

Haha, ik heb ook nog zitten twijfelen om die te kopen. Op de Amiga waren dat echt goeie spellen :)
Het zou wel mooi zijn als ze ook zouden komen met spellen als Speedball 2, Superfrog en Moonstone.

[ Voor 78% gewijzigd door SToRM666 op 02-03-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 18:04

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SinergyX schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:15:
[...]

Vind Quiz World erg slecht tov voorgaande Buzz series. Al hebben ze nu wel een berg aan 'uitgesproken' namen toevoegd, vind ik het spel systeem zelf erg slecht en amper beter geworden tov oude series.

Zo heb je nu wel wat nieuwe rondjes (kookpunt en over de rand), maar zie je bij aantal rondes de letters van de antwoorden langzaam verschijnen.. schiet totaal niet op. Daarnaast doe je echt 0,0 met die mega-grote rode knop, buiten taart-target kiezen of begin om mee te doen.

Die bomb ronde blijft dom (ding ontploft regelmatig op het moment dat je nog niet eens de vraag krijgt gesteld), ze hadden er veel meer mee kunnen doen dan dit 'slappe' vervolg op de voorgaande serie.
Ik heb Quizz TV en ik erger me mateloos aan het feit dat er niets te skippen is. Elke keer moet je weer voor elke ronde de intro bekijken. Na een paar keer heb je dat wel gezien en wil je gewoon vragen spelen dus dat hadden ze echt skipable moeten maken. En in het verlengde daarvan; meer vragen per ronde had ook leuk geweest.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:39
SToRM666 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:15:
[...]

Haha, ik heb ook nog zitten twijfelen om die te kopen. Op de Amiga waren dat echt goeie spellen :)
Het zou wel mooi zijn als ze ook zouden komen met spellen als Speedball 2, Superfrog en Moonstone.
offtopic: gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

[...]

Ze zijn verbazingwekkend gelijk aan de amiga versies, zoals de lichte beweging van de bal als je hem stil houdt op de flipper en ook nog wat andere dingetjes. Ik kreeg bijna de indruk dat er een amiga emulator bezig was met de oorspronkelijk game code :)

Oh.. en nog gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DCFreak schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:11:

Wij hebben een 'zoek de verschillen' mini (denk aan de oude photoplay kasten). Het spel an sich is leuk, het geluid doet erg 1990 aan en grafisch is het niet je van het. Daarnaast zijn de laadtijden ronduit slecht (zowel ps3 als psp zouden beter moeten kunnen met zo een klein en simpel spel) en voorzien van een afschuwelijke animatie (een countdown timer van 3 naar 1 die bijna beeldvullend is).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
[...]

Pinball Dreams / Fantasies waren echt super. Ik was op een gegeven moment zo goed geworden dat ik die Horror thema kast bijna 'oneindig' lang kon spelen :)

Speedball 2 is op XBLA al te spelen, maar dat was echt een tegenvaller. Speelt echt niet lekker met controller. Dan moet je toch die arcade joystick voor hebben van de amiga.

Mijn ervaring met oude spellen spelen is echter dat je het beter niet kunt doen. Wat toen heel goed was, is nu vaak heel slecht. Kan je beter de nostalgische gevoelens hoog houden door niet met de game geconfonteerd te worden...

Superfrog en Moonstone ook wel leuke herinnneringen aan trouwens, maar wat dacht je van Rick Dangerous en Turrican 2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Even een quick question, weet iemand waarom FRS White Knight Chronicles verkoopt voor 93 euro? :S
Ik snap het zelf even niet. Wel zojuist FFXIII besteld met ANWB + extra reclame korting besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Metalguyver schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:43:
Even een quick question, weet iemand waarom FRS White Knight Chronicles verkoopt voor 93 euro? :S
Ik snap het zelf even niet. Wel zojuist FFXIII besteld met ANWB + extra reclame korting besteld..
Toch maar een FRS aanspreken dan. In de Fnac ligt hij voor 58 euro en op amazon kan je White Knight al vanaf 50 euro krijgen.

* boe2 gaat vanavond maar eens aan White Knight beginnen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

SeamusXanthus schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:25:
[...]
-knip-
Mijn ervaring met oude spellen spelen is echter dat je het beter niet kunt doen. Wat toen heel goed was, is nu vaak heel slecht. Kan je beter de nostalgische gevoelens hoog houden door niet met de game geconfonteerd te worden...

Superfrog en Moonstone ook wel leuke herinnneringen aan trouwens, maar wat dacht je van Rick Dangerous en Turrican 2? ;)
Over het algemeen ben ik het met je eens, het valt (bijna) altijd tegen en het is dan toch een soort domper op de feestvreugde. Echter in het specifieke geval van Pinball Fantasies+Dreams gaat dit voor mij niet op. Op het kleine scherm van de psp zien de graphics er goed uit, playability is ouderwets waarheidsgetrouw en pinball is als gametype nog net zo leuk als vroeger.

Okay dit is het PS3 topic, dus ik wil er wel aan toevoegen dat de graphics er op het grote scherm, via de PS3 niet erg best uitzien (plus dan nog de bugs waar ik het over had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Boeboe schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:19:
[...]

Toch maar een FRS aanspreken dan. In de Fnac ligt hij voor 58 euro en op amazon kan je White Knight al vanaf 50 euro krijgen.

* Naiki gaat vanavond maar eens aan White Knight beginnen
Ach ja was alleen maar nieuwschierig :)... Laat je wel even weten hoe White Knight is ben erg nieuwschierig :+ Vind deze maand(en) niet grappig.. wil te veel spellen kopen en weinig tot geen geld er voor.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben vrij hyped voor White Knight, terwijl ik FF13 waarschijnlijk volledig ga negeren, dus ik ben niet de meest objectieve persoon :+. Ik weet WEL wanneer een rpg goed is, dus zal over een week nog wel laten weten wat ik ervan vind :). De userreviews van White Knight verschillen ZO enorm hard van de "officiele" reviews dat ik zeer benieuwd ben.

[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 02-03-2010 17:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik geef Square nog een laatste kans. Als hij weer zo slecht is als 12 is het voor mij ook over en uit. Ben de matige nieuwe titels en oneindige hoeveelheid remakes meer dan zat van ze.

Combat in 13 schijnt wel goed te zijn, wat hem nu al beter maakt dan 12 wat mij betreft. Hij schijnt ook heel lineair te zijn, maar ook daar kan ik mee leven: alles beter dan de 'open' inhoudsloze levels uit 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DCFreak schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:20:

Okay dit is het PS3 topic, dus ik wil er wel aan toevoegen dat de graphics er op het grote scherm, via de PS3 niet erg best uitzien (plus dan nog de bugs waar ik het over had).
De mini's op de PS3 zijn denk ik een poging om de mini's onder de aandacht te brengen van de PS3 gamers die wellicht veel meer uitgeven dan de PSP community die doorspekt is van gekopieerde games. De PS3 lijkt me ook niet erg geschikt voor mini's door het te grote scherm.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DCFreak schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:28:
Ze zijn verbazingwekkend gelijk aan de amiga versies, zoals de lichte beweging van de bal als je hem stil houdt op de flipper en ook nog wat andere dingetjes. Ik kreeg bijna de indruk dat er een amiga emulator bezig was met de oorspronkelijk game code :)

Oh.. en nog gefeliciteerd :)
Bedankt! Komt mooi uit dat mijn Heavy Rain SE van HMV binnen is :P
SeamusXanthus schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:25:
Pinball Dreams / Fantasies waren echt super. Ik was op een gegeven moment zo goed geworden dat ik die Horror thema kast bijna 'oneindig' lang kon spelen :)

Speedball 2 is op XBLA al te spelen, maar dat was echt een tegenvaller. Speelt echt niet lekker met controller. Dan moet je toch die arcade joystick voor hebben van de amiga.

De spellen die jij opnoemt zeggen me kwa naam wel iets, maar ik heb ze nooit gespeeld. Ik heb nog 2 Amiga 500's staan inclusief de spellen die ik opnoemde en een originele Arcade Turbo joystick, dus ik kan altijd aan de slag met de echte Amiga versies :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 02-03-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

SeamusXanthus schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:13:
Ik geef Square nog een laatste kans. Als hij weer zo slecht is als 12 is het voor mij ook over en uit. Ben de matige nieuwe titels en oneindige hoeveelheid remakes meer dan zat van ze.

Combat in 13 schijnt wel goed te zijn, wat hem nu al beter maakt dan 12 wat mij betreft. Hij schijnt ook heel lineair te zijn, maar ook daar kan ik mee leven: alles beter dan de 'open' inhoudsloze levels uit 12.
13 is in veel opzichten het tegenovergestelde van 12, dus dat is iig goed nieuws wat mij betreft. Maar tis nog afwachten hoe het allemaal uitpakt.

ff13 is zeker nog geen must have voor mij. Als ik 't bv vergelijk met ff9 (mn favo, die ook de tand des tijds goed is doorstaan, itt bv ff7), dan vind ik t al jammer dat je maar 1 personage bestuurt ipv 4 (wat het een stuk tactischer maakt). En in ff9 kon ik de spanning van een dungeon wel waarderen, wanneer je bijna zonder potions en pd's zat, maar bij ff13 ben je automatisch genezen na een gevecht. En 't verhaal van ff13 komt toch wel wat cheesy over bij mij. Lineairiteit vind ik prima, dat waren de ps1-delen toch ook wel. Al vond ik daar de combinatie met de open wereld-map erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Media Molecule Officially Joins The PlayStation Family

Goed nieuws! :)

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 02-03-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Ik heb het spel Uncharted 2 besteld in het buitenland, maar nu krijg ik hem met een Franstalige hoes... is het spel dan wel in het Engels (te spelen)? Mijn systeem heb ik in het Engels staan, dus ik verwacht dat mijn spel dan ook in het Engels is (zoals bij andere spellen ook naar de systeemtaal wordt gekeken).

[ Voor 35% gewijzigd door nitpicker op 02-03-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
nitpicker schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:19:
Ik heb het spel Uncharted 2 besteld in het buitenland, maar nu krijg ik hem met een Franstalige hoes... is het spel dan wel in het Engels (te spelen)? Mijn systeem heb ik in het Engels staan, dus ik verwacht dat mijn spel dan ook in het Engels is (zoals bij andere spellen ook naar de systeemtaal wordt gekeken).
Geen flauw idee, maar neem niet klakkeloos aan dat je systeemtaal de gesproken taal is op het spel zelf, de taal moet namelijk wel aanwezig zijn op disc. Nu denk ik dan Engels sowieso wel aanwezig is, maar toch.

Mijn Heavy Rain is UK, en heeft echt alleen Engels als taal en subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ehmmm ... misschien kom je er achter als je het spel opstart in je PS3 ...? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

ymmv schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:30:
[...]

Ehmmm ... misschien kom je er achter als je het spel opstart in je PS3 ...? :*)
Grapjas, dat wil ik nog even niet, anders ga ik hem wel terug sturen... hij zit nu nog in de seal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:33
Inderdaad! Erg goed om te horen dat zo'n creatief bedrijf nu voor Sony werkt, waardoor ze alle resources van Sony krijgen die ze nodig hebben. Ik ben benieuwd wat ze gaan maken in de toekomst, geen LBP2 is al gezegd, maar ik vertrouw erop dat ze wel weer iets moois en nieuws kunnen verzinnen :)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Soepstengel schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:39:
[...]

Inderdaad! Erg goed om te horen dat zo'n creatief bedrijf nu voor Sony werkt, waardoor ze alle resources van Sony krijgen die ze nodig hebben. Ik ben benieuwd wat ze gaan maken in de toekomst, geen LBP2 is al gezegd, maar ik vertrouw erop dat ze wel weer iets moois en nieuws kunnen verzinnen :)
In ieder geval gaat de arc wel met LBP werken :)
Als ik dat filmpje mag geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
MM folder (Groningen)

As Zaterdag (6maart) van 15:00uur tot 17:00uur de volgende games voor €44,- p/s;

Army of Two 40 Day
Battlefield Bad Company 2
Heavy Rain
Dark Siders
Bioshock 2

1 per klant..

Best leuke aanbieding :*)

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:19
rlkz schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:40:
MM folder (Groningen)

As Zaterdag (6maart) van 15:00uur tot 17:00uur de volgende games voor €44,- p/s;

Army of Two 40 Day
Battlefield Bad Company 2
Heavy Rain
Dark Siders
Bioshock 2

1 per klant..

Best leuke aanbieding :*)
Niet echte 'aanbiedingen', zijn standaard prijzen voor webshops, check budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nitpicker schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:38:
[...]

Grapjas, dat wil ik nog even niet, anders ga ik hem wel terug sturen... hij zit nu nog in de seal.
Haal maar eruit. Het spel is gewoon in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Problemen lijken opgelost... nou niet helemaal dus.
Trofeen behaalt na 00:41 gisteren heeft die dus niet gepakt voor FO3.

Schrok me eerst rot om te zien dat er na de time synch nog niet opstonden.
Trophy sync, nog niets, spel staat niet eens in de lijst.

Toen de aangeraden oplossing geprobeerd, disc erin, laatste game geladen.
Tijdens het laden gaf die reinstalling trophy's aan, wat wel hoopgevend was, maar dat deed die tijdens het probleem ook. Goed, na het laden game afsluiten, en nieuwe trophy synch, en dus niet alles terug.

Heel raar, want ik mis ook trophy's wat ik ruim voor het probleem heb gehaald.
Geef het weinig kans dat dit nog wordt opgelost aangezien na het lezen van de reactie's hier de mensen tot nu toe met problemen ruim in de minderheid zijn.

Wat nu mijn probleem is, dat ik niet naar een eerdere save kan, meest relevante starten niet op. Aangezien ik qua spelvoortgang al de trophy triggers voorbij ben geen mogelijkheid ze opnieuw te halen zonder opnieuw te beginnen. Lekker is dat.. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Yippie op 02-03-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Krijg je bij een buitenlandse versie geen problemen met DLC die je uit de NL Playstation Store haalt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

console schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:53:
[...]

Niet echte 'aanbiedingen', zijn standaard prijzen voor webshops, check budgetgaming.nl
beetje domme vergelijking niet?

MM is een "gewone" winkel waar je zo ff heen gaat en met de game weer naar buiten wandelt... als je ze al goedkoper in het buitenland wilt bestellen moet je minimaal een week wachten, en regelmatig zelfs langer.

als je op budgetgaming.nl alleen op nederlandse webshops zoekt kost Heavy rian op zijn goedkoopst 50, Battelfield BV2 minimaal 48,-, de prijzen van MM zijn gewoon nette prijzen voor een gewone winkel je moet het vergelijken met de Bart-smit/intertoys/FRS.

Weer ena vondje Creed Corp achter de rug (nu psn weer up is :P) blijft vermakelijk ben nu bij lvl13, moet zeggen dat het vanaf lvl10 toch aardig pittig is geworden.

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 02-03-2010 23:32 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:08:
[...]

Krijg je bij een buitenlandse versie geen problemen met DLC die je uit de NL Playstation Store haalt?
Ja, maar je kan het toch gewoon uit de US store halen als je importeert uit canada (ik ga uit van canada aangezien de hoes frans is).

Dat doe ik voor games waar ik DLC voor heb aangezien meeste besteld zijn bij vgp.ca.

@nitpicker
Overigens zijn de meeste game versies in canada hetzelfde als in de US. En zit er dus engels bij. Maar sommige games hebben ook een French only versie voor canada (GoW3) bijvoorbeeld. Ik zou dus niet met zekerheid durven zeggen of het spel alleen frans als taal heeft of niet.

Wat ik wel weet is dat de games die ik uit canada heb eigenlijk altijd engels en frans als taal hebben op de hoes.

Het beste is denk ik om de winkel even te mailen en het na te vragen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:22:
[...]

beetje domme vergelijking niet?

MM is een "gewone" winkel waar je zo ff heen gaat en met de game weer naar buiten wandelt... als je ze al geodkoper in het buitenalnd wilt bestellen meot je minimaal een week wachten, en regelmatig zelfs langer.

als je op budgetgaming.nl alleen op nederlandse webshops zoekt kost Heavy rain op zijn goedkoopst 50, Battelfield BV2 minimaal 48,-, de prijzen van MM zijn gewoon nette prijzen voor een gewone winkel je moet het vergelijken met de Bart-smit/intertoys/FRS, en dan zijn dit scherpe prijzen.

Weer ena vondje Creed Corp achter de rug (nu psnw eer up is :P) blijft vermakelijk ben nu bij lvl13, moet zeggen dat het vanaf lvl10 toch aardig pittig is geworden.
Niet helemaal; ik kwam via budgetgaming.com op mediaoffer.nl, waar Heavy Rain 45 Euro was. Besteld (iDeal) en volgende dag in huis. Idem voor Forza 3 en ZHgaming.com (ook NL, dag later in huis) voor 30 Euro. Ook in NL valt er genoeg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

-RazieL- schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:57:
[...]
En in ff9 kon ik de spanning van een dungeon wel waarderen, wanneer je bijna zonder potions en pd's zat, maar bij ff13 ben je automatisch genezen na een gevecht. En 't verhaal van ff13 komt toch wel wat cheesy over bij mij. Lineairiteit vind ik prima, dat waren de ps1-delen toch ook wel. Al vond ik daar de combinatie met de open wereld-map erg goed.
Dat is mijn grootste probleem met de final fantasy serie dus. Vanaf deel 7 werd het sowieso al een stuk gemakkelijker, maar vanaf deel 10 ging het heel steil bergaf wat de moeilijkheidsgraad betreft, met FF12 als ab-so-luut dieptepunt. En toch, als ik gebruikerservaringen lees zijn ze erin geslaagd om FF13 NOG gemakkelijker en NOG lineairder te maken, nou dan hoeft het voor mij niet meer, ik heb nog wel wat zelfrespect als rpg gamer :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Boeboe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:05:
[...]

Dat is mijn grootste probleem met de final fantasy serie dus. Vanaf deel 7 werd het sowieso al een stuk gemakkelijker, maar vanaf deel 10 ging het heel steil bergaf wat de moeilijkheidsgraad betreft, met FF12 als ab-so-luut dieptepunt. En toch, als ik gebruikerservaringen lees zijn ze erin geslaagd om FF13 NOG gemakkelijker en NOG lineairder te maken, nou dan hoeft het voor mij niet meer, ik heb nog wel wat zelfrespect als rpg gamer :Z
Dat is natuurlijk persoonlijke smaak, je kan ook zeggen dat ze het spel wat makkelijker hebben gemaakt om zo ook meer tot de "main stream" gamer aan te spreken.

Heavy Rain heeft trouwens van DGS-online een 4,0 (van de 10) gekregen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dwazer schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:20:
[...]

[Offtopic]
Dit is niet het plaatjes topic en de grap van Playstation was leuk, maar deze is nog leuker :P

Afbeeldingslocatie: http://www.cad-comic.com/comics/cad/20100303.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

HTT-Thalan schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:10:
[...]

Dit is niet het plaatjes topic en de grap van Playstation was leuk, maar deze is nog leuker :P

[afbeelding]
Hahaha, geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 10:18
Exorcist schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:30:
[...]
Niet helemaal; ik kwam via budgetgaming.com op mediaoffer.nl, waar Heavy Rain 45 Euro was. Besteld (iDeal) en volgende dag in huis. Idem voor Forza 3 en ZHgaming.com (ook NL, dag later in huis) voor 30 Euro. Ook in NL valt er genoeg te halen.
is de engelse versie en dan is het geen schokkende prijs. Staat geen NL taal op en je kan de DLC misschien niet uit de NL store gebruiken (zoals ook bij U2). Als je daar geen probleem mee hebt bestellen anders even verder kijken.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Yippie schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:46:
Problemen lijken opgelost... nou niet helemaal dus.
Trofeen behaalt na 00:41 gisteren heeft die dus niet gepakt voor FO3.

Schrok me eerst rot om te zien dat er na de time synch nog niet opstonden.
Trophy sync, nog niets, spel staat niet eens in de lijst.

Toen de aangeraden oplossing geprobeerd, disc erin, laatste game geladen.
Tijdens het laden gaf die reinstalling trophy's aan, wat wel hoopgevend was, maar dat deed die tijdens het probleem ook. Goed, na het laden game afsluiten, en nieuwe trophy synch, en dus niet alles terug.

Heel raar, want ik mis ook trophy's wat ik ruim voor het probleem heb gehaald.
Geef het weinig kans dat dit nog wordt opgelost aangezien na het lezen van de reactie's hier de mensen tot nu toe met problemen ruim in de minderheid zijn.

Wat nu mijn probleem is, dat ik niet naar een eerdere save kan, meest relevante starten niet op. Aangezien ik qua spelvoortgang al de trophy triggers voorbij ben geen mogelijkheid ze opnieuw te halen zonder opnieuw te beginnen. Lekker is dat.. :(
Ik heb hetzelfde probleem alleen dan met Lego Indy 2. Gisteren ook weer een trophy install gedaan. Maar ik kreeg mijn 2 trophies in de story mode er niet bij die ik op de bug dag gehaald heb. Ik hoop dat ze met een of andere patch uitkomen. Ik heb ook maar een save game.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Bellerophon schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 07:53:
[...]

Dat is natuurlijk persoonlijke smaak, je kan ook zeggen dat ze het spel wat makkelijker hebben gemaakt om zo ook meer tot de "main stream" gamer aan te spreken.
Maar gooi er dan, zoals vrijwel alle WRPG's doen, een moeilijkheidsgraad in. Vrijwel alle JRPG's haal je tegenwoordig met aleen Attack/Attack/Attack/Heal. Als ik (bijv.) Mass Effect 2 op veteran of hoger speel, ga ik ook daadwerkelijk vaak dood als ik niet de juiste skills op de juiste momenten gebruik. Al die skills en effecten hebben alleen zin als je ook moet nadenken wanneer je ze moet gebruiken. En dit element heeft Square er structureel uitgehaald de laatste tijd. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een BLIND spell heb moeten gebruiken om taktische redenen. In de praktijk is het enige wat je bereikt dat het gevecht een ronde langer duurt...
Casualizen van games is op zich niet erg, maar wel erg als je de combat irrelevant maakt in een JRPG. FF13 schijnt moeilijker te zijn, dus ik heb nog een beetje hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SeamusXanthus schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:45:
[...]

Maar gooi er dan, zoals vrijwel alle WRPG's doen, een moeilijkheidsgraad in. Vrijwel alle JRPG's haal je tegenwoordig met aleen Attack/Attack/Attack/Heal. Als ik (bijv.) Mass Effect 2 op veteran of hoger speel, ga ik ook daadwerkelijk vaak dood als ik niet de juiste skills op de juiste momenten gebruik. Al die skills en effecten hebben alleen zin als je ook moet nadenken wanneer je ze moet gebruiken. En dit element heeft Square er structureel uitgehaald de laatste tijd. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een BLIND spell heb moeten gebruiken om taktische redenen. In de praktijk is het enige wat je bereikt dat het gevecht een ronde langer duurt...
Casualizen van games is op zich niet erg, maar wel erg als je de combat irrelevant maakt in een JRPG. FF13 schijnt moeilijker te zijn, dus ik heb nog een beetje hoop...
Moet ik je gelijk in geven, dat het toevoegen van een moeilijkheidsgraad misschien beter was. Maar misschien is FF13 voor casual gamer al moeilijk genoeg.

Voor mij is het in ieder geval niet een spel dat ik zal laten liggen, maar dat komt omdat ik de collectie ook gewoon compleet wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
SeamusXanthus schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:45:
[...]

De kunst is om een middenweg te creeren. Dat casual gamers de game gewoon fatsoenlijk spelen op easy bijvoorbeeld en dat de hardcore gamers op bijvoorbeeld veteran inderdaad taktisch gebruik moeten maken van spells/combo's. Vaak zie je dat de game op veteran alleen moeilijker wordt door meer enemy's of je health wat gewoon sneller opraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De uitdagende rpg's bestaan wel degelijk. Lost Odyssey is zelfs voor de veteranen een zeer uitdagend spel en voor de PS3 is nu ook Star Ocean uitgekomen, die op de 360 mij toch heeft doen afzien bij momenten.
Frankly, als je moet kiezen tussen wat er momenteel qua jrpg's op de ps3 beschikbaar is/gaat uitkomen zou ik voor Star Ocean gaan mocht je die nog niet gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:12:
De uitdagende rpg's bestaan wel degelijk. Lost Odyssey is zelfs voor de veteranen een zeer uitdagend spel en voor de PS3 is nu ook Star Ocean uitgekomen, die op de 360 mij toch heeft doen afzien bij momenten.
Frankly, als je moet kiezen tussen wat er momenteel qua jrpg's op de ps3 beschikbaar is/gaat uitkomen zou ik voor Star Ocean gaan mocht je die nog niet gespeeld hebben.
Ik weet niet wat jij als veteraan beschouwd maar Lost Oddyssey is een eitje.
Pagina: 1 ... 33 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.