Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

of

?

De eerste lijkt me grafisch een stukje beter, die 2e.. Tja, die AE89 he.. :9~
Afbeeldingslocatie: http://xs.to/image-F961_4B674F85.jpg
Had hem al eens nagemaakt in NFS:SHIFT :P

[ Voor 21% gewijzigd door Sinner op 22-02-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:05
Heb sinds vandaag de God Of war collection, en ben nu bezig met deeltje 1, hoop voor deel 3 dat ik 1 en 2 heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

en bevalt het wat?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
dangerpaki schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:26:
[...]

Zoiets als dat ik zou zeggen dat je beloond wordt als eerste eigenaar van de BMW omdat je dan ook alle 8 cylinders kan gebruiken van je motor. En als je een tweedehands koopt dat je dan bij BMW moet aankloppen om 30% van de nieuwprijs te dokken om de rest van je motor ook mee te kunnen laten draaien.
Tip: trek geen vergelijking met auto's. Als je een vergelijking met auto's gaat trekken geef je namelijk aan dat je geen inhoudelijke argumenten hebt. Ik ben gestopt met lezen na dit stukje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Helemaal mee eens!

1,5k ga ik trouwens niet halen. Als ik het ff snel inschat denk ik zo'n 500 eurootjes aan games (ook al best veel imo). En crisis heb ik nooit last van gehad :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 15:09

scorpie

Supra Addict

Opa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:57:
[video]

of

[video]

?

De eerste lijkt me grafisch een stukje beter, die 2e.. Tja, die AE89 he.. :9~
[afbeelding]
Had hem al eens nagemaakt in NFS:SHIFT :P
AE86 barbaar! :P ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Opa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:29:
Geen baan=tijd voor gamen! :P

Ontopic;
Mijn PS3 afstandsbediening doet het niet meer,
wat een knakenbedrijf is Sony ook. 360 FTW!!1!
(dat ik erop ben gaan staan doet niet ter zake)
Whehe :')
Daar moet het product immers tegen kunnen, me dunkt

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Chaoss schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:20:
Leuke mentaliteit, maar zo werk het niet als je net je baan verloren hebt ;) voor, helaas, heel veel menen is die "crisis" wel een realiteit natuurlijk... magoed slightly offtopic :P
Crisis of niet, als ik hetzelfde voor de helft van de prijs kan krijgen maar een paar dagen extra moet wachten en dat kan, dan zal ik ook lekker wachten. Meeste spellen die ik koop kosten me rond de 20 of 30 euro euro.

Games die ik tot nu toe heb gekocht (allemaal nieuw en sommigen intussen alweer verkocht):
  • Uncharted €17,77
  • Uncharted 2 €23,50
  • Killzone 2 €17,77
  • Little Big Planet €14,04
  • Bioshock 2 €35,80
  • PES 2010 €32,80
  • MAG €32,50
Totaalje van 175 euro, maar had veel meer kunnen zijn. Goed zoeken en een beetje geduld loont altijd erg.

[ Voor 3% gewijzigd door dangerpaki op 23-02-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Ik heb dan een redelijk bescheiden game-collectie, waar ik me niet voor schaam!
Ik heb m'n PS3 nog niet zo heel lang (maandje of 1,5) 8)

En ja ik heb een 'F*ck de crisis' mentaliteit, alleen heb ik net een huis gekocht, en daar gaat wat meer geld in zitten dan in de games.. :Y

GT5:P (€30)
GTA4 (platinum)
Assassins Creed 2 (€40 bij ING)
MX vs. ATV Reflex (promo, gewonnen bij 3FM)

Must haves: GT5 (al zeg ik: eerste week boycotten, massaal een week wachten met kopen, puur als uiting naar de uitstel-periode van 6 decennia.. Gewoon ff laten voelen! En ja ik snap dat het spel alleen maar beter wordt, maar geef dan geen release datum op, als je al 10 keer moet uitstellen).

p.s.: getallen als '6 decennia' en '10 keer uitstellen' zijn bij benadering!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zo waar :D Ik ben eind mei 2009 m'n baan kwijtgeraakt vanwege de 'crisis'. Omdat het een gedwongen ontslag was kreeg ik een flinke zak geld mee. Omdat er door de crisis amper banen waren heb ik toen besloten om een sabatical summer te nemen en dat te bekostigen met die zak geld. Dus veel tijd gehad om te gamen en ik ben nu net sinds begin februari weer aan het werk :D

Ik zal vanavond de overige game pages maken, had er gister na het maken van die van Shiver23 geen zin meer in.

http://b.zdclan.nl/games/meelobee.html
http://b.zdclan.nl/games/shiver23.html

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Meelobee schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:57:
[...]

Zo waar :D Ik ben eind mei 2009 m'n baan kwijtgeraakt vanwege de 'crisis'. Omdat het een gedwongen ontslag was kreeg ik een flinke zak geld mee. Omdat er door de crisis amper banen waren heb ik toen besloten om een sabatical summer te nemen en dat te bekostigen met die zak geld. Dus veel tijd gehad om te gamen en ik ben nu net sinds begin februari weer aan het werk :D

Ik zal vanavond de overige game pages maken, had er gister na het maken van die van Shiver23 geen zin meer in.

Die zien er cool uit hoor!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die Bruine schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:10:
De zoon waar ik het nu over heb wordt 9. Hij is opgegroeid met Nintendo, een bewuste keuze van mij. Ik vind hem nu wijs en lief genoeg (als in geen enkel spel pakt hem dat nu zonder meer af) om met "echte" games te spelen. Ik heb alleen een ontbloot bovenlichaam gezien. Dat vond ik een beetje vreemd zeg maar. Maar goed, als dat het is, dan komt het wel goed. Hij speelt niet alleen, dus als het te erg wordt mag hij er voorlopig niet mee spelen. Met geweld heb ik geen problemen. Ik heb genoeg vertrouwen in mijn manier (onze) van opvoeden dat hij het verschil weet tussen spelletjes en de echte wereld. Maar teveel naakt, nee zit ik niet op te wachten. Hij trouwens ook niet.
Erm... het staat er gewoon op, en als pegi zegt '18' dan is het dus niet geschikt voor 9 jarigen, voorn. om het geweld.

Snap nooit dat ouders er zo lastig over doen, het staat er gewoon op, mag dus niet. Als je je kind dan toch blood stelt aan visueel zwaar geweld en intense gameplay, tja.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:39
Ik stond er niet bij stil dat ze nog geen geld afschrijven. Ik ga Batman lekker cancellen en koop die wel tweedehands op MP. Alhoewel, op MP vind je ze ook nieuw voor de helft van de winkelprijs. Bayonetta is wel gaaf, maar Batman heeft toch een andere gameplay. Ik denk dat die voor meer afwisseling zorgt dan Bayonetta tussen de andere spellen. Bayonetta komt later nog wel.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

Opa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:29:
Ontopic;
Mijn PS3 afstandsbediening doet het niet meer,
wat een knakenbedrijf is Sony ook. 360 FTW!!1!
(dat ik erop ben gaan staan doet niet ter zake)
De mijne doet het ook niet meer :o
Al denk ik dat de batterijen op zijn, maar heb geen zin om dat te testen aangezien ik de remote toch nooit gebruik. Had dat ding alleen gekocht omdat de ex-vriendin niet om kon gaan met de controller als remote :P

Als ik ooit een keer mijn games bij elkaar heb zal ik eens wat foto's maken. Echter heb ik nu sowieso een paar games thuis liggen die niet van mij zijn. En andersom ook: paar games van mij liggen bij de buurman of logeren ergens anders. Al heb ik wel gemiddeld minder games dan hier al gepost wordt. Maar verkoop meestal games als ik er niets aan vindt, plus dat ik sommige games ook op de XBox 360 heb :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
EfBe schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:13:
[...]

Erm... het staat er gewoon op, en als pegi zegt '18' dan is het dus niet geschikt voor 9 jarigen, voorn. om het geweld.
Ben ik het mee eens, ik ben ook papa van een jochie (bijna 2, dus nog geen games voor hem). Maar ons standpunt is om hem (voorlopig een aantal jaar) van games af te houden.
Ik ben ook pre-18 in 'aanraking' geweest met games als o.a. Carmageddon, Wolfenstein, enz. Maar dat zou ik mijn zoon echt niet willen voorschotelen.
Ik heb de volste vertrouwen in m'n kind (zoals elke ouder denk ik), maar geweld, drugs en sex wil ik voorlopig ff uit z'n visie houden.

Ik ben er niet negatief door beinvloed gelukkig, maar de hedendaagse maatschappij vindt het maar heel normaal dat het 7 en 8 uur journaal de meest bloederige beelden van oorlogsgebieden laten zien (wat, het is echt dus dan mag het?!), en ze beginnen te zeiken als een oorlog-schietspelletje uitkomt..

[ Voor 7% gewijzigd door Macchill op 23-02-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

Opa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:43:
En maar jammeren over een crisis.. :')
Volgens mij heeft 80% van de users in dit topic een gamecollectie ter waarde van een kleine €1.5K :o
zolang je werk hebt, is er niks aan de hand. Heb zelf gelukkig net weer 2 jaar erbij gekregen :D , dus ik ben ook weer druk aan het kopen :P
Macchill schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:44:

En ja ik heb een 'F*ck de crisis' mentaliteit, alleen heb ik net een huis gekocht, en daar gaat wat meer geld in zitten dan in de games.. :Y
Dan heb je hetzelfde idee als ik, heb een paar maanden terug ook een woning gekocht.

[ Voor 30% gewijzigd door tilburgs82 op 23-02-2010 10:19 ]

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Meelobee schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:57:
[...]

Tnx, ziet er goed uit. Heb al de nodige games verkocht, vandaar deze beschaafde collectie ;). (AC, GTA4, COD:MW2, Motorstorm, Resistance, F1).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God of War 1 en 2 zijn toch niet super groot? Zeg 20 uur per game? Ben wel benieuwd naar de PS3 + GoW3 pack die per 19 maart uit komt. Hopelijk is GoW 3 wel groter dan zijn voorgangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:59:
Ik ga mijn collectie nieteens plaatsen, zou niet eerlijk zijn :P
Waarom niet? Altijd leuk om te pochen en te pimpen. :P Hier is het grootste deel van mijn gamesverzameling. Niet compleet, want de set met PS2- en 360-games is niet compleet. De PSP-verzameling staat er ook niet op net als een flink deel van mijn oude PC-games, Alle downloadgames ontbreken natuurlijk ook.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/9ht1sm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

what.the.fuck :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Zo! Jij hebt ook geen last van de crisis:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ymmv schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:33:
[...]

Waarom niet? Altijd leuk om te pochen en te pimpen. :P Hier is het grootste deel van mijn gamesverzameling. Niet compleet, want de set met PS2- en 360-games is niet compleet. De PSP-verzameling staat er ook niet op net als een flink deel van mijn oude PC-games, Alle downloadgames ontbreken natuurlijk ook.

[afbeelding]
Dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

[afbeelding]
Tekken 2!!! Mijn held! :D

Zoveel haal ik niet, maar denk dat ik aardig eindje kom :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 15-09 14:02
SRLY, Kom wel in de buurt, maar zo erg....
Zie ook dat je spellen "dubbel" heb.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
[...]

[afbeelding]
Awesome! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
[...]

[afbeelding]
Damn, zo te zien allemaal nog origineel ook! Respect! :o _/-\o_
Zitten inderdaad dubbele tussen (MGS voor PSx bijv.), maar zullen vast verschillende versies zijn. Misschien een importje en een 'normale', of VR missions of iets :P

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:51:
SRLY, Kom wel in de buurt, maar zo erg....
Zie ook dat je spellen "dubbel" heb.
Enkel God of War 1/2 (vanwege de HD-versies op de PS3), Eternal Sonata en Star Ocean 4 (PS3 is uitgebreider dan de 360-release). Van MGS2 en MGS3 heb ik zowel de gewone als de later uitgebrachte uitgebreidere editie. Op de PSX heb ik zowel MGS1 als de VR-missies. Omdat het dubbel-CD-doosjes zijn, lijkt het op het eerste gezicht alsof ik twee exemplaren van MGS1 heb want dan staat de naam van de game er twee keer op. Dat zie je ook bij Fear Effect en de Final Fantasy-games.

[ Voor 34% gewijzigd door ymmv op 23-02-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
heb je misschien een klein beetje tijd teveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of geld teveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ymmv: indrukwekkende collectie moet ik zeggen! En heb je ze ook allemaal uitgespeeld? :P
Fear Effect heb ik ook liggen voor de PSX. Echt een heel aparte game vond ik dat...

Zou het trouwens niet al bijna tijd worden voor een apart gamescollectie topic...?

[ Voor 52% gewijzigd door SToRM666 op 23-02-2010 12:43 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
[...]

[afbeelding]
Als ik al mijn PC-games, PS3-games en PSX games naast elkaar ligt haal ik waarschijnlijk net de helft van deze verzameling.

Heb na de PSX nooit de overstap gemaakt naar een ander merk console.

Wel een indrukwekkende verzameling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:18
Zieke collectie _/-\o_

[ Voor 87% gewijzigd door SL65 op 23-02-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 20:25
Vraagje: ik wil het beeld van de PS3 via HDMI naar mijn Bravia 46X4500 krijgen, maar het geluid van de PS3 via mijn versterker (geen HDMI support). Nu is het geluid optisch verbonden met mijn versterker, wat helaas een vetraging veroorzaakt tussen beeld en geluid. Nu is mij geadviseerd om een versterker aan te schaffen met HDMI support. Voordat ik dit doe, wil ik 100% zeker zijn dat er geen vetragingen meer voordoen. Wie heeft een dergelijke opstelling? (merk/type versterker etc.)

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
stp_4 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:28:
Vraagje: ik wil het beeld van de PS3 via HDMI naar mijn Bravia 46X4500 krijgen, maar het geluid van de PS3 via mijn versterker (geen HDMI support). Nu is het geluid optisch verbonden met mijn versterker, wat helaas een vetraging veroorzaakt tussen beeld en geluid. Nu is mij geadviseerd om een versterker aan te schaffen met HDMI support. Voordat ik dit doe, wil ik 100% zeker zijn dat er geen vetragingen meer voordoen. Wie heeft een dergelijke opstelling? (merk/type versterker etc.)
Ik heb een Harman Kardon AVR355. receiver is via HDMI verbonden met tv en met PS3. Geluid loopt ook over de HDMI aansluiting en nog nooit iets gemerkt van vertraging hierin (ook nooit echt op gelet, maar als het probleem aanwezig zou zijn was me dat echt allang opgevallen)

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

hanssuh schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:34:
[...]

Ik heb een Harman Kardon AVR355. receiver is via HDMI verbonden met tv en met PS3. Geluid loopt ook over de HDMI aansluiting en nog nooit iets gemerkt van vertraging hierin (ook nooit echt op gelet, maar als het probleem aanwezig zou zijn was me dat echt allang opgevallen)
En daarnaast heeft de AVR355 ( O+ ) ook een sync functie. Mocht het geluid toch niet gelijk lopen, dan kan je dat aanpassen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Meelobee schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:40:
[...]

En daarnaast heeft de AVR355 ( O+ ) ook een sync functie. Mocht het geluid toch niet gelijk lopen, dan kan je dat aanpassen.
Dat heeft mijn (oude) Harman Kardon ook (je kunt delay per speaker instellen). Alleen kan ik het met deze delay niet helemaal wegkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Laatst online: 08-09 13:09
Ik heb speciaal voor het surround geluid deze receiver van Sony gekocht:
STRDH800
Er zit helemaal geen vertraging op, alles mooi via HDMI verbonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Rhox1979 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:31:
Ik heb speciaal voor het surround geluid deze receiver van Sony gekocht:
STRDH800
Er zit helemaal geen vertraging op, alles mooi via HDMI verbonden :)
OE, dat ziet er goed uit zeg! :9~ wakostda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarabeast
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 10:14
Meelobee schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:57:
[...]

Nee er is niets dat je kunt installeren op de PS3 of dmv USB kunt aansluiten om te capturen.
De beste optie is een capture card in je pc en dan de ps3 via de pc doorlussen naar de tv.

Oh en iets is duur, of kost veel. ;)
Ok thank you,
Leuk xD
Contaminatie :+
Na de vakantie heb ik er een SE over |:(

~Scarabeast~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Laatst online: 08-09 13:09
Opa_vertelt schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:51:
[...]

OE, dat ziet er goed uit zeg! :9~ wakostda?
Eigenlijk is dit nog een 'soort' instapmodel, ik heb die zo'n 300€ betaald denk ik.
Ik heb er ook de Sony surroundboxen op aangesloten :
SSFCR6000

Enkel moet ik nog eens een subwoofer gaan kopen (al is dit niet direct nodig met deze boxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stp_4 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:28:
Als je een beetje vlotte versterker hebt dan zit daar een mogelijkheid ingebouwd voor het vertragen van geluid. Wat namelijk vaak gebeurd is dat de beeld-verwerkingstechnieken van televisies een ms of 150 tot 200 in beslag nemen om het ingekomen beeld om te toveren tot iets waar je naar wilt kijken. Die bravia's hebben even tijd nodig om al die technieken en 200hrz erop los te laten. Vooral Philips heeft daar een handje van.

Als je alle geluid en beeld via HDMI naar je receiver stuurt en dat geluid ook weer naar je tv dan maakt het niks uit. je TV zorg ervoor dat het geluid en beeld dat via dezelfde bron is binnengekomen gelijk met elkaar loopt. Laat je echter het geluid vooral door je receiver lopen en het beeld via je tv dan is je tv nog bezig met het verwerken van het beeld terwijl het geluid al door je receiver is verstuurd.

Hoewel HDMI receivers het voordeel hebben HD geluid te kunnen verwerken is het geluid via je optische kabel ook meer dan prima mits je die vertraging er even overheen gooit. Naar mijn weten moet dit ook als je alles via HDMI doorstuurt.

Ik heb zelf een DENON 2808 incl Denon1940 dvd speler.

Ik stuur de beelden en geluid van men PS3 via HDMI naar men HD receiver die het daarna via HDMI weer naar mijn Philips tv loodst. Daar zit bij mij een kleine 150ms vertraging in die ik middels de software van de receiver weer bijstel. Al met al veel moeite wat ook makkelijke moet kunnen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Bedankt voor je input. Op mijn versterker is het inderdaad mogelijk het geluid te vertraging. Maar helaas loopt het geluid op max. vetraging nog steeds voor. Maar dit gaat misschien ook beetje buiten dit topic om, daarom heb ik een apart topic aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste HDTV's hebben ook wel een functie zoals 'game mode' oid waarbij het beeld geen bewerking krijgt en je dus nooit last hebt van sync problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:46:
[...]

De meeste HDTV's hebben ook wel een functie zoals 'game mode' oid waarbij het beeld geen bewerking krijgt en je dus nooit last hebt van sync problemen :)
Klopt maar dit gaat ook ten kosten van je motionflow meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Laatst online: 12:28

blitzkrieg

Whoop Whoop!

stp_4 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:48:
[...]

Klopt maar dit gaat ook ten kosten van je motionflow meen ik.
Al die beeldverbeteraars wil je sowieso uithebben tijdens het gamen, dus dit is eigenlijk alleen een probleem tijdens films?

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

Rhox1979 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:55:
[...]Eigenlijk is dit nog een 'soort' instapmodel, ik heb die zo'n 300€ betaald denk ik.
Ik heb er ook de Sony surroundboxen op aangesloten :
SSFCR6000

Enkel moet ik nog eens een subwoofer gaan kopen (al is dit niet direct nodig met deze boxen :)
Het is een instapmodel en de dingen die je er op aansluit heten speakers en geen boxen. Boxen heb je in je auto, speakers heb je in een home cinema set-up :>
swopdark schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:08:
[...]Ik stuur de beelden en geluid van men PS3 via HDMI naar men HD receiver die het daarna via HDMI weer naar mijn Philips tv loodst. Daar zit bij mij een kleine 150ms vertraging in die ik middels de software van de receiver weer bijstel. Al met al veel moeite wat ook makkelijke moet kunnen.
Welke Philips tv heb je? Want de series vanaf de xx03 hebben een standaard delay van 200ms met Digital Natural Motion aan. Philips heeft voor een standaardwaarde gekozen zodat het makkelijker aan is te passen. Anders zou je per input een andere delay in moeten stellen. Overigens zou je er met de game-mode geen last van moeten hebben aangezien de DNM dan wordt uitgeschakeld en er geen (2 ms) lag is.
stp_4 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:29:
[...]Bedankt voor je input. Op mijn versterker is het inderdaad mogelijk het geluid te vertraging. Maar helaas loopt het geluid op max. vetraging nog steeds voor. Maar dit gaat misschien ook beetje buiten dit topic om, daarom heb ik een apart topic aangemaakt.
Zullen we dan ook verder gaan in HDMI beeld i.c.m. optisch geluid zorgt voor vertraging aangezien het nu nogal crossposten wordt en dat niet echt gewenst is?

[ Voor 56% gewijzigd door FeaR op 23-02-2010 16:05 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
blitzkrieg schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:53:
[...]

Al die beeldverbeteraars wil je sowieso uithebben tijdens het gamen, dus dit is eigenlijk alleen een probleem tijdens films?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn special edition Heavy rain is net verstuurd via toysxl! Kan niet wachten op deze topgame(film). De demo vond ik al zo sfeervol, terwijl ik m maar paar minuten zat te spelen ivm met spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
http://blog.eu.playstatio...3/kahoots-theme-giveaway/

Gratis theme voor iedereen als je de code N54G-HNBG-6KT4 inlost. Hij is eigenlijk best wel lame, vind he een onnodige promo actie. Als ze nou dynamic themes weggaven...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wat een lelijke theme is dat zeg sjonge jonge waar halen ze het vandaan /????

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

die shizzle meot gewoon soiwezo gratis zijn... 2 euro voor een theme met bewegende achtergrond pleurt op zeg :P maak dat soort dingen nou gewoon gratis.... doe je nog een s wat voor je trouwe fans die die allemaal braaf legale games zitten te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:39:
die shizzle meot gewoon soiwezo gratis zijn... 2 euro voor een theme met bewegende achtergrond pleurt op zeg :P maak dat soort dingen nou gewoon gratis.... doe je nog een s wat voor je trouwe fans die die allemaal braaf legale games zitten te spelen :P
Tjah en daar krijg je dus dat hele punt van, PSN is gratis... en betaalde content.
Betaalde PSN en dan gratis content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:57:
Welke Philips tv heb je? Want de series vanaf de xx03 hebben een standaard delay van 200ms met Digital Natural Motion aan. Philips heeft voor een standaardwaarde gekozen zodat het makkelijker aan is te passen. Anders zou je per input een andere delay in moeten stellen. Overigens zou je er met de game-mode geen last van moeten hebben aangezien de DNM dan wordt uitgeschakeld en er geen (2 ms) lag is.
Ik heb een Philips 37PFL9632
Afbeeldingslocatie: http://www.areadvd.de/images/2007/philips_52_zoll_2.jpg

Er zit wel een "spel" mode op maar mijn probleem is een beetje dat ik de PS3 natuurlijk ook gebruik als dvd speler en blu-ray speler. Het beeld bij die verwerkingen is een stuk slechter als je alleen de spel modus aanzet.

Dus bij mijn tv is de delay niet standaard 200ms?? jammer

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
swopdark schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:09:
[...]

Ik heb een Philips 37PFL9632
[afbeelding]

Er zit wel een "spel" mode op maar mijn probleem is een beetje dat ik de PS3 natuurlijk ook gebruik als dvd speler en blu-ray speler. Het beeld bij die verwerkingen is een stuk slechter als je alleen de spel modus aanzet.

Dus bij mijn tv is de delay niet standaard 200ms?? jammer
Het lijkt me nu ook verrekte moeilijk om een "goeie" TV uit te zoeken, want je ziet echt door de bomen het bos niet meer met ál die verschillende merken en modellen (Topmodellen á €2K daar gelaten) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bellerophon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 07:49:
[...]

Tjah en daar krijg je dus dat hele punt van, PSN is gratis... en betaalde content.
Betaalde PSN en dan gratis content?
We bealen toch al voor al die PS3 games, aangezine de PS3 niet gehacked kan worden zijn dus alle spellen legaal (goede zaak!). WE betalen ook netejs voor alle PSN-games, heb ik ook helemaal geen moeite mee..
Maar om dan al die dynamische en premium theme's ook nog eens betaald te maken... dat komt op mij toch wel erg over als maximale geldklopperij. Zoveel werk is het ook neit om zo'n theme te maken.

btw ik zag in onze MM folder (leeuwarden) dat ze daar Heavy Rain in de aanbieding hebbben voor 49,- lijkt me een scherpe prijs.

(Army of two 2 en Battlefield BC waren ook 49,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Als je geen inputlag wil moet je gewoon een plasma kopen. Is allemaal niet zo moeilijk >:)

Videoreview van Sonic All-stars Racing. http://www.gamespot.com/p...stars-racing-video-review
Vond de demo ook al erg leuk en het spel krijgt een mooie 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb echt helemala niets met Sonic...

Modnation Racers lijkt me echt dd arcade racer voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Chaoss schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:19:
Ik heb echt helemala niets met Sonic...

Modnation Racers lijkt me echt dd arcade racer voor de PS3.
Heb je ook die beta geprobeerd? Daar knapte ik behoorlijk op af. Er moet echt nog heel veel gebeuren om dat spel een beetje speelbaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Modnation Racers Beta even gespeeld, maar ik vond m eigenlijk een beetje tegenvallen...

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 24-02-2010 09:24 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nee geen beta gespeeld, maar goed de kans is altijd groot dat er na o'n bete nog vel moet veranderen.

Als ik af ga op de beelden heeft het spel heel veel ingredienten die het een leuke gmae kunnen maken. Dingen als eigen character en kart maken zijn imho grote pluspunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Nou, ik heb die Sonic demo gespeeld. Ik heb nog nooit eerder zo een schaamtelooze kopie gezien zeg. Het is gewoon de SEGA versie van Mario Kart. Nee met een Wii en Gamecube nog in huis ga ik geen Sonic kopen. Gek zeg.

Gisteren van Zavvi te horen gekregen dat Batman eindelijk na een maand is verstuurd. Ben ik even blij dat ik hem de dag ervoor niet heb geannuleerd. Toch maar de demo gespeeld, dat spel zie ik wel zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Heb vorige week maandag Star Ocean: The Last Hope besteld bij You Game Zone voor een leuke prijs :)

Ben nog steeds op de game aan het wachten :(

Je hebt een shopreview geschreven dus is het niet nodig er in dit topic verder op door te gaan

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 24-02-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

edit: laat maar

[ Voor 187% gewijzigd door Chaoss op 24-02-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:21:
Heb vorige week maandag Star Ocean: The Last Hope besteld bij You Game Zone voor een leuke prijs :)

Ben nog steeds op de game aan het wachten :(

..knip..
Heb 'm voor 30e van Marktplaats afgevist. Awesome!

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 24-02-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:48:
[...]

Heb 'm voor 30e van Marktplaats afgevist. Awesome!
Heb idd het gevoel dat MP betrouwbaarder is dan die Your Game Zone-site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Van een vriend heb ik Star Wars the Force Unleashed gekregen... welke redelijk vermakelijk is, lekker met je lichtzwaard zwaaien. Wel gaat af en toe het beeld op zwart. (hdmi naar een 32LG5700) Erg raar heb ik met andere spellen nooit. Iemand een idee, google leverde niets op, of ik zoek niet goed.

Verder heb ik nog zo'n 20 euro PSN card gekregen. Ik zoek eigenlijk iets als LBP wat je met meerdere (off- en online) kan spelen, maar de store blinkt nu eenmaal niet uit qua overzichtelijkheid...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Chaoss schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:15:
[...]
We betalen toch al voor al die PS3 games, aangezine de PS3 niet gehacked kan worden zijn dus alle spellen legaal (goede zaak!). WE betalen ook netejs voor alle PSN-games, heb ik ook helemaal geen moeite mee..
Maar om dan al die dynamische en premium theme's ook nog eens betaald te maken... dat komt op mij toch wel erg over als maximale geldklopperij. Zoveel werk is het ook neit om zo'n theme te maken.
Erg krom om deze vergelijking te maken eerlijk gezegd. PSN is een extra service die Sony aanbiedt en ook betaald moet worden, dit staat los van het feit dat je gewoon je games moet aanschaffen. Er draait achter deze service nog een hele hoop apparatuur e.d. Dit kost ook allemaal geld. Dit willen zij compenseren met leuke extra's die een klein bedrag kosten.

Wie zegt dat het maken van zo'n dynamic theme niet veel werk is? Misschien zit er wel ongeveer 5 tot 10 uur werk in. Dan vind ik zelf 1 á 2 euro niet zo heel schokkend. Er staat ook niet voor niets premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Pin0 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:18:
Van een vriend heb ik Star Wars the Force Unleashed gekregen... welke redelijk vermakelijk is, lekker met je lichtzwaard zwaaien. Wel gaat af en toe het beeld op zwart. (hdmi naar een 32LG5700) Erg raar heb ik met andere spellen nooit. Iemand een idee, google leverde niets op, of ik zoek niet goed.
It's the dark side

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DeDuifff schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:18:
[...]

Erg krom om deze vergelijking te maken eerlijk gezegd. PSN is een extra service die Sony aanbiedt en ook betaald moet worden, dit staat los van het feit dat je gewoon je games moet aanschaffen. Er draait achter deze service nog een hele hoop apparatuur e.d. Dit kost ook allemaal geld. Dit willen zij compenseren met leuke extra's die een klein bedrag kosten.

Wie zegt dat het maken van zo'n dynamic theme niet veel werk is? Misschien zit er wel ongeveer 5 tot 10 uur werk in. Dan vind ik zelf 1 á 2 euro niet zo heel schokkend. Er staat ook niet voor niets premium.
Precies :)

En vaak heeft een arbeider een uurloon van 10 euro, dan valt 2 euro voor een theme nog ontzettend mee.
Ik ben juist een voorstander van betaalde PSN, zo kan het nog beter worden en veel meer opties (e.d.) aan PSN gebruikers bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb dit af en toe met MW2. Dan springt het beeld even op zwart scherm en krijg ik HDMI1 te zien en vervolgens heb ik weer gewoon beeld. Heel vaag. Heb een PS3 80GB aangesloten op een Panasonic plasma.

(lijkt vaker voor te komen: http://www.google.nl/url?...XsXR4YBdEO07ZJ77AEfOdoN6A)

[ Voor 24% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-02-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bellerophon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:29:
[...]

En vaak heeft een arbeider een uurloon van 10 euro, dan valt 2 euro voor een theme nog ontzettend mee.
Ik ben juist een voorstander van betaalde PSN, zo kan het nog beter worden en veel meer opties (e.d.) aan PSN gebruikers bieden.
Ik niet. Mensen die die extra opties willen betalen daar maar voor. Ik vind het juist een pluspunt van PSN dat je gratis kan multiplayeren. Als ik 60 euro uitgeef voor een game zit ik er niet op te wachten om nog eens een paar euro per maand te betalen om online te kunnen spelen. Bovendien ben ik iemand die gewoon af en toe eens online wil spelen, als ik ervoor moet betalen voel ik me bijna verplicht om te gaan spelen omdat ik anders mn geld voor jan lul heb uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDuifff schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:18:

Ik vind zo'n dynamisch thema best wel grappig. Op aanraden van mensen hier ook 1,99 uitgegeven voor flower theme. Pas erg goed bij het xmb als clean, onvervuild en overzichtelijk navigatiesysteem. vind het wel mooi. Zelf heb ik voor het eerst geld uitgegeven voor een nieuwe avatar. Een Raven avatar voor mijn MAG obsessie. kosten: 0,25 cent vind ik behoorlijk te overzien...

Los daarvan kan je zelf redelijk makkelijk je eigen themes maken of iedere achtergrond gebruiken die je maar wilt. Vaak pluk ik ergens een gave achtergrond vandaan en gebruik hem als achtergrond. gratizzzz.. Juist omdat ik redelijk vlot verveeld raak aan themes is dat een goede oplossing. Hoewel sommige gratis themes van de store (die van killzone) ook erg gaaf zijn en ook steeds je achtergrond veranderen.

Maargoed inmiddels zijn we zo gewend aan gratis (illegale) downloads dat ik mezelf betrap tijdens het shoppen op play.com dat ik 6~7 euri voor een goede cd teveel geld vind omdat ik aan de andere kant 4 klikjes verwijderd ben van een illegale versie die me niks kost. Belachelijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bellerophon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:29:
[...]

Ik ben ook wel voorstander voor betalen, maar niet voor de huidige opties. Wat er nu is moet gewoon gratis blijven (ik neem aan dat dat ook zo is.) en daarnaast zouden ze iets van premium accounts kunnen doen, waarvoor je dan moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Verder heb ik nog zo'n 20 euro PSN card gekregen. Ik zoek eigenlijk iets als LBP wat je met meerdere (off- en online) kan spelen, maar de store blinkt nu eenmaal niet uit qua overzichtelijkheid...
Enige wat ik me kan bedenken is Fret Nice. Gameplay vind ik persoonlijk erg op dat van LBP lijken. Maar dat kan bij jou heel anders zijn ;) . Ik zou zeggen, downloaden die demo en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Meelobee schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:43:
[...]

Ik ben ook wel voorstander voor betalen, maar niet voor de huidige opties. Wat er nu is moet gewoon gratis blijven (ik neem aan dat dat ook zo is.) en daarnaast zouden ze iets van premium accounts kunnen doen, waarvoor je dan moet betalen.
Dat is ook het concept van Sony. De service die ze nu leveren zal gratis blijven. Echter zullen betalende PSN leden (mogelijk) in de toekomst sneller demo's / beta's / try-out versions e.d. krijgen.

Tuurlijk zijn er altijd punten die beter kunnen aan PSN maar ik vind ook dat Sony hier geld voor mag vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan blijft de huidige dienst dus niet het zelfde. We krijgen demo's namelijk later en komen beta's moeilijker in.

Dit soort diensten klinken altijd leuk, maar effect is dat dingen die vroeger standaard waren langzaam in het betaalde deel gestoken zullen worden. Kijken naar de implementatie van DLC. Bedoeld om extra's toe te kunnen voegen e.d. maar krijg steeds vaker het idee dat er standaard onderdelen uit een spel gelaten worden om die later toe te kunnen voegen tegen betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Ik denk dat je het moet omdraaien. Het is altijd de bedoeling van bedrijven geweest dat je voor sommige dlc moet betalen, maar om het geaccepteerd te krijgen is men begonnen met dlc 'gratis' aanbieden. Een heel normaal en veel voorkomend businessmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man... Zo goed als de PSX en de PS2 voorzien waren van goede (J)RPG's, zo erg mis ik ze op de PS3.

Eternal Sonata, Star Ocean en binnenkort FF13... Daar hebben we het wel mee gehad, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:44:
Dan blijft de huidige dienst dus niet het zelfde. We krijgen demo's namelijk later en komen beta's moeilijker in.

Dit soort diensten klinken altijd leuk, maar effect is dat dingen die vroeger standaard waren langzaam in het betaalde deel gestoken zullen worden. Kijken naar de implementatie van DLC. Bedoeld om extra's toe te kunnen voegen e.d. maar krijg steeds vaker het idee dat er standaard onderdelen uit een spel gelaten worden om die later toe te kunnen voegen tegen betaling.
Beta's moet men vaak moeite voor doen. Je moet je ergens inschrijven of wat dan ook, via een betaalde service kan je deze verpsreiden onder de PSN leden.

Demo's ansich zullen altijd gratis zijn, alleen misschien redelijk laat gereleased worden.

En waarom zou een DLC gratis moeten zijn? Men heeft daar ook tijd en moeite in gestoken.
Inanna schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:51:
Ik denk dat je het moet omdraaien. Het is altijd de bedoeling van bedrijven geweest dat je voor sommige dlc moet betalen, maar om het geaccepteerd te krijgen is men begonnen met dlc 'gratis' aanbieden. Een heel normaal en veel voorkomend businessmodel.
En dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:53:
Man... Zo goed als de PSX en de PS2 voorzien waren van goede (J)RPG's, zo erg mis ik ze op de PS3.

Eternal Sonata, Star Ocean en binnenkort FF13... Daar hebben we het wel mee gehad, toch?
Demons souls, en binnenkort Whit eknight chronicle, last rebellion, 3dot heroes, air tolenico en ik zal zeker wat vergeten hebben, want ik zag laatst nog wat jrpgs. Maak je geen zorgen nu ps3 enorme succes is geworden in Japan zullen jrpgs als paddestoelen uit de grond komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Bellerophon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:00:
[...]

Beta's moet men vaak moeite voor doen. Je moet je ergens inschrijven of wat dan ook, via een betaalde service kan je deze verpsreiden onder de PSN leden.

Demo's ansich zullen altijd gratis zijn, alleen misschien redelijk laat gereleased worden.

En waarom zou een DLC gratis moeten zijn? Men heeft daar ook tijd en moeite in gestoken.

[...]

En dat...
Als de DLC er al is voor het spel in de winkel ligt dan geeft mij toch wel zeer de indruk gewoon dingen uit het spel te laten om er zo nog meer voor de vangen, vooral EA geeft mij die indruk, bijv met Ultimate team, kost je dacht ik 10 euro en als je dan nog een beetje wilt spelen moet je er ook nog kaarten bij kopen. Bijf NFS laten ze er bewust auto's uit of kan je de auto's gelijk kopen die je moeilijk vrij kan spelen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

MeNTaL_TO schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:14:
[...]

Als de DLC er al is voor het spel in de winkel ligt dan geeft mij toch wel zeer de indruk gewoon dingen uit het spel te laten om er zo nog meer voor de vangen, vooral EA geeft mij die indruk, bijv met Ultimate team, kost je dacht ik 10 euro en als je dan nog een beetje wilt spelen moet je er ook nog kaarten bij kopen. Bijf NFS laten ze er bewust auto's uit of kan je de auto's gelijk kopen die je moeilijk vrij kan spelen.
Dat is handel :p Enige oplossing hiervoor is een boycot op DLC, als ontwikkelaars merken dat het niet gekocht wordt passen ze de strategie wel aan. Zolang iedereen er alleen over zeurt en het vervolgens toch koopt gaan ze het verkoopmodel niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
swopdark schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:34:
Maargoed inmiddels zijn we zo gewend aan gratis (illegale) downloads dat ik mezelf betrap tijdens het shoppen op play.com dat ik 6~7 euri voor een goede cd teveel geld vind omdat ik aan de andere kant 4 klikjes verwijderd ben van een illegale versie die me niks kost. Belachelijk eigenlijk.
Dit is een beetje de instelling die ik bij heel veel mensen proef en waar ik zelf ben ook schuldig van ben (geweest). Deze instelling is funest voor de gierige Nederlander en zorgt voor dit soort discussies.
Je zou tenslotte gek zijn om ergens voor te betalen als je dit ook op een andere manier gratis kan bemachtigen. :X

Een hoop mensen vinden het belachelijk dat Sony voor een aantal extra's enige compensatie vraagt en vinden dat dit het liefst gratis aangeboden moet worden... Feit is: als je iets leuk vindt en wilt hebben, moet je daar vaak voor betalen, dat is niet anders. Je kunt het ook niet kopen.

Als je moeilijk gaat doen om €1.95 voor een dynamic theme, dan kun je beter een bijbaantje zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Je kunt toch ook dat dynamic theme niet kopen als het volgens jou te duur is?
(of zeg ik nou iets raars?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Opa_vertelt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:54:
Als jij het te duur vindt, kun je er ook voor kiezen om het niet aan te schaffen. Je kan natuurlijk ook met pijn in je hart in de buidel tasten, omdat je het toch wel héél graag wilt hebben. ;)

Daar doelde ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:01:
[...]

Demons souls, en binnenkort Whit eknight chronicle, last rebellion, 3dot heroes, air tolenico en ik zal zeker wat vergeten hebben, want ik zag laatst nog wat jrpgs. Maak je geen zorgen nu ps3 enorme succes is geworden in Japan zullen jrpgs als paddestoelen uit de grond komen :P
3Dot Game Heroes en Last Rebellion zien er goed uit, zeg.

Over White Knight Chronicles hoor ik niet veel positiefs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
MeNTaL_TO schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:14:
of kan je de auto's gelijk kopen die je moeilijk vrij kan spelen.
Als je dat als DLC kan kopen dat vind ik prima, je kan ze vrij spelen, als je daar geen zin in hebt kan je ze ook dmv betaalde DLC vrij krijgen.

Als je bv 20 auto's standaard krijgt maar iedereen racet met 10 betaalde (niet in het spel vrij te spelen) autos die zo snel zijn dat je ze wel moet kopen om mee te kunnen komen, dat zou ik belachelijk vinden. Je hoeft dan de DLC niet te kopen om te kunnen spelen maar ja, als je alle races verliest tegen anderen die die autos wel hebben is er ook geen lol aan

[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 24-02-2010 14:30 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:01:
[...]

Pff ik hoop het ook echt. Dat zijn meestal wel games die 60 euro prima rechtvaardigen door de heerlijke lange spelduur gekoppeld aan mijn type gameplay. Helaas zijn dit meestal ook de games die het langst duren om te ontwikkelen, vanwege het grote verhaal, side missies etc.

Maar goed... laat ze toch maar gewoon komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

White knight chronicles laat ik aan me voorbijgaan. Alles wat ik zoek in een jrpg is daar niet goed uitgewerkt. En het vecht-systeem lijkt op dat van een mmorpg, dat is helemaal een no-go voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:28

Dhrax

Prog Lord

Opa_vertelt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:54:
Ik snap de ophef hierover ook niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vreemd, net zondag SW: FU uitgespeeld, nooit last van zwarte schermen gehad.
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:53:

Valkyria chronicles niet 100% een RPG maar wel een van de meest ondergewaardeerde toppers van de PS3. Enchanted Arms, Demon souls is ook een kwalitatief goede game (zelf niet gespeeld) misschien niet heel erg japans maar wel en rpg. Dragon age is net uit, maar denk dat die ook vrij "westers" is. Volgens mij komen er binnenkort nog een aantal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

belfrink schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:58:
[...]

Ik snap de ophef hierover ook niet zo ;)
Ik over de theme's ook niet echt, ze hoeven niet, zijn leuke extra's, heb er geloof ik nu een (en moet er nog 1 kopen, want mijn vriendin wil die nu inpikken voor haar account).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 18-09 16:45
DeDuifff schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:47:
Je zou tenslotte gek zijn om ergens voor te betalen als je dit ook op een andere manier gratis kan bemachtigen. :X
Yup. Mijn vrienden vinden het belachelijk dat ik alsnog een CD koop als ik de gedownloade versie leuk vond. Of een Blu-ray koop van een die avond ervoor bekeken MKV-rip. Uiteraard ben ik al fout begonnen door die dingen binnen te halen, dat geef ik ook gewoon toe, maar als ik iets echt leuk of mooi vind schaf ik het gewoon aan. Had je anders toch ook gedaan, als je niet kon downloaden.

Waarom ik niet méér koop is omdat een hoop dingen in mijn optiek niet geweldig zijn. Ga niet hier in NL een CD kopen voor 12 Euro waar 2 leuke nummers op staan. Been there, done that. Pas als iets (voor mij) écht goed is geef ik er wederom geld aan uit.

Is met de PS3 games ook. Zouden wat mij betreft veel meer demo's uit mogen komen. Vaak genoeg iets gekocht omdat de demo leuk was maar de reviews vonden het crap. Ieder zijn ding. Nu koop ik eigenlijk liever ook geen PS3 spel (zeker niet in NL) zonder eerst de demo te hebben gespeeld. Tenzij het echt a-titels zijn natuurlijk, die komen er sowieso wel in ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Laatst online: 31-08 09:13
Disgae 3 is er ook nog :)
En inderdaad: Valkyria Chronicles is een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Laatst online: 13:25
Chaoss schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:51:
Valkyria chronicles niet 100% een RPG maar wel een van de meest ondergewaardeerde toppers van de PS3. Enchanted Arms, Demon souls is ook een kwalitatief goede game (zelf niet gespeeld) misschien niet heel erg japans maar wel en rpg. Dragon age is net uit, maar denk dat die ook vrij "westers" is. Volgens mij komen er binnenkort nog een aantal aan.
Enchanted Arms
ooo deze was echt te erg om uit te spelen.. pff wat viel die tegen. Meer iets voor 10 jarige had ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er niets aan doen, maar heb echt een zwak voor gaye Japanse RPG'tjes. Die Westerse dingen doen me echt niks!
Toch bedankt voor de tips!

Enchanted Arms is vrij oud, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Maart 2007 Bron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:00:

Tuurlijk moet je voor DLC betalen, dat is mijn punt ook niet. Waar het mij omgaat is mijn angst dat dit soort diensten die geintroduceerd worden als een extra voor de gebruiker vaak resulteren vermindering van de oorspronkelijke dienst (dus niet wat betalende mensen demo's eerder krijgen, maar niet betalende gebruikers het gewoon niet/later krijgen). Hierbij gebruikte ik DLC als voorbeeld. Kijk bijvoorbeeld naar Assasins Creed 2, daar worden gewoon twee hoofdstukken van het verhaal als DLC aangeboden. Voor een product van 60euro vind ik dit een slechte zaak. Lever gewoon een goed product af.

Gelukkig zijn er ook genoeg andere voorbeelden waar het wel goed gebruikt wordt en er echt nieuwe dingen toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dan moet je zeker VC gaan kopen,

Is wel wat lastig te krijgen, maar bij vgp.ca verkopen ze hem nog voor 35,- die hebben nooit een prijsdaling voor die game doorgevoerd. Play.com heeft hem voor 25.

[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 24-02-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, had het wel willen opzoeken. Maar zit wederom op 't werk, waar ik buiten nu.nl en tweakers geen andere sites kan bezoeken. D'oh. :-)
Pagina: 1 ... 27 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.