of
?
De eerste lijkt me grafisch een stukje beter, die 2e.. Tja, die AE89 he..

Had hem al eens nagemaakt in NFS:SHIFT
[ Voor 21% gewijzigd door Sinner op 22-02-2010 23:00 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 21% gewijzigd door Sinner op 22-02-2010 23:00 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Tip: trek geen vergelijking met auto's. Als je een vergelijking met auto's gaat trekken geef je namelijk aan dat je geen inhoudelijke argumenten hebt. Ik ben gestopt met lezen na dit stukje...dangerpaki schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:26:
[...]
Zoiets als dat ik zou zeggen dat je beloond wordt als eerste eigenaar van de BMW omdat je dan ook alle 8 cylinders kan gebruiken van je motor. En als je een tweedehands koopt dat je dan bij BMW moet aankloppen om 30% van de nieuwprijs te dokken om de rest van je motor ook mee te kunnen laten draaien.
Helemaal mee eens!
Vicariously I live while the whole world dies
AE86 barbaar!Opa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:57:
[video]
of
[video]
?
De eerste lijkt me grafisch een stukje beter, die 2e.. Tja, die AE89 he..
[afbeelding]
Had hem al eens nagemaakt in NFS:SHIFT
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
WheheOpa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:29:
Geen baan=tijd voor gamen!
Ontopic;
Mijn PS3 afstandsbediening doet het niet meer,
wat een knakenbedrijf is Sony ook. 360 FTW!!1!
(dat ik erop ben gaan staan doet niet ter zake)
PSN: Bellerophon-
Crisis of niet, als ik hetzelfde voor de helft van de prijs kan krijgen maar een paar dagen extra moet wachten en dat kan, dan zal ik ook lekker wachten. Meeste spellen die ik koop kosten me rond de 20 of 30 euro euro.Chaoss schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:20:
Leuke mentaliteit, maar zo werk het niet als je net je baan verloren hebtvoor, helaas, heel veel menen is die "crisis" wel een realiteit natuurlijk... magoed slightly offtopic
[ Voor 3% gewijzigd door dangerpaki op 23-02-2010 08:45 ]
Zo waar
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Die zien er cool uit hoor!!Meelobee schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:57:
[...]
Zo waarIk ben eind mei 2009 m'n baan kwijtgeraakt vanwege de 'crisis'. Omdat het een gedwongen ontslag was kreeg ik een flinke zak geld mee. Omdat er door de crisis amper banen waren heb ik toen besloten om een sabatical summer te nemen en dat te bekostigen met die zak geld. Dus veel tijd gehad om te gamen en ik ben nu net sinds begin februari weer aan het werk
Ik zal vanavond de overige game pages maken, had er gister na het maken van die van Shiver23 geen zin meer in.
http://b.zdclan.nl/games/meelobee.html
http://b.zdclan.nl/games/shiver23.html
Erm... het staat er gewoon op, en als pegi zegt '18' dan is het dus niet geschikt voor 9 jarigen, voorn. om het geweld.Die Bruine schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:10:
De zoon waar ik het nu over heb wordt 9. Hij is opgegroeid met Nintendo, een bewuste keuze van mij. Ik vind hem nu wijs en lief genoeg (als in geen enkel spel pakt hem dat nu zonder meer af) om met "echte" games te spelen. Ik heb alleen een ontbloot bovenlichaam gezien. Dat vond ik een beetje vreemd zeg maar. Maar goed, als dat het is, dan komt het wel goed. Hij speelt niet alleen, dus als het te erg wordt mag hij er voorlopig niet mee spelen. Met geweld heb ik geen problemen. Ik heb genoeg vertrouwen in mijn manier (onze) van opvoeden dat hij het verschil weet tussen spelletjes en de echte wereld. Maar teveel naakt, nee zit ik niet op te wachten. Hij trouwens ook niet.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
De mijne doet het ook niet meerOpa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:29:
Ontopic;
Mijn PS3 afstandsbediening doet het niet meer,
wat een knakenbedrijf is Sony ook. 360 FTW!!1!
(dat ik erop ben gaan staan doet niet ter zake)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ben ik het mee eens, ik ben ook papa van een jochie (bijna 2, dus nog geen games voor hem). Maar ons standpunt is om hem (voorlopig een aantal jaar) van games af te houden.EfBe schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:13:
[...]
Erm... het staat er gewoon op, en als pegi zegt '18' dan is het dus niet geschikt voor 9 jarigen, voorn. om het geweld.
[ Voor 7% gewijzigd door Macchill op 23-02-2010 09:46 ]
zolang je werk hebt, is er niks aan de hand. Heb zelf gelukkig net weer 2 jaar erbij gekregenOpa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:43:
En maar jammeren over een crisis..
Volgens mij heeft 80% van de users in dit topic een gamecollectie ter waarde van een kleine €1.5K
Dan heb je hetzelfde idee als ik, heb een paar maanden terug ook een woning gekocht.Macchill schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:44:
En ja ik heb een 'F*ck de crisis' mentaliteit, alleen heb ik net een huis gekocht, en daar gaat wat meer geld in zitten dan in de games..
[ Voor 30% gewijzigd door tilburgs82 op 23-02-2010 10:19 ]
Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady
Tnx, ziet er goed uit. Heb al de nodige games verkocht, vandaar deze beschaafde collectieMeelobee schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:57:
[...]
Ik zal vanavond de overige game pages maken, had er gister na het maken van die van Shiver23 geen zin meer in.
http://b.zdclan.nl/games/meelobee.html
http://b.zdclan.nl/games/shiver23.html
PSN: Shiver23
Verwijderd
Waarom niet? Altijd leuk om te pochen en te pimpen.Opa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:59:
Ik ga mijn collectie nieteens plaatsen, zou niet eerlijk zijn
Dude!ymmv schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:33:
[...]
Waarom niet? Altijd leuk om te pochen en te pimpen.Hier is het grootste deel van mijn gamesverzameling. Niet compleet, want de set met PS2- en 360-games is niet compleet. De PSP-verzameling staat er ook niet op net als een flink deel van mijn oude PC-games, Alle downloadgames ontbreken natuurlijk ook.
[afbeelding]
Tekken 2!!! Mijn held!ymmv schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:33:
[...]
Waarom niet? Altijd leuk om te pochen en te pimpen.Hier is het grootste deel van mijn gamesverzameling. Niet compleet, want de set met PS2- en 360-games is niet compleet. De PSP-verzameling staat er ook niet op net als een flink deel van mijn oude PC-games, Alle downloadgames ontbreken natuurlijk ook.
[afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Awesome!ymmv schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:33:
[...]
[afbeelding]
Damn, zo te zien allemaal nog origineel ook! Respect!ymmv schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:33:
[...]
[afbeelding]
"It's about time you showed up Fox!"
Enkel God of War 1/2 (vanwege de HD-versies op de PS3), Eternal Sonata en Star Ocean 4 (PS3 is uitgebreider dan de 360-release). Van MGS2 en MGS3 heb ik zowel de gewone als de later uitgebrachte uitgebreidere editie. Op de PSX heb ik zowel MGS1 als de VR-missies. Omdat het dubbel-CD-doosjes zijn, lijkt het op het eerste gezicht alsof ik twee exemplaren van MGS1 heb want dan staat de naam van de game er twee keer op. Dat zie je ook bij Fear Effect en de Final Fantasy-games.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:51:
SRLY, Kom wel in de buurt, maar zo erg....
Zie ook dat je spellen "dubbel" heb.
[ Voor 34% gewijzigd door ymmv op 23-02-2010 12:03 ]
[ Voor 52% gewijzigd door SToRM666 op 23-02-2010 12:43 ]
PSN id: NL_SToRM
Als ik al mijn PC-games, PS3-games en PSX games naast elkaar ligt haal ik waarschijnlijk net de helft van deze verzameling.ymmv schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:33:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 87% gewijzigd door SL65 op 23-02-2010 12:22 ]
stp - PSN ID: stp_4
Ik heb een Harman Kardon AVR355. receiver is via HDMI verbonden met tv en met PS3. Geluid loopt ook over de HDMI aansluiting en nog nooit iets gemerkt van vertraging hierin (ook nooit echt op gelet, maar als het probleem aanwezig zou zijn was me dat echt allang opgevallen)stp_4 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:28:
Vraagje: ik wil het beeld van de PS3 via HDMI naar mijn Bravia 46X4500 krijgen, maar het geluid van de PS3 via mijn versterker (geen HDMI support). Nu is het geluid optisch verbonden met mijn versterker, wat helaas een vetraging veroorzaakt tussen beeld en geluid. Nu is mij geadviseerd om een versterker aan te schaffen met HDMI support. Voordat ik dit doe, wil ik 100% zeker zijn dat er geen vetragingen meer voordoen. Wie heeft een dergelijke opstelling? (merk/type versterker etc.)
PSN ID: Hanssuh
En daarnaast heeft de AVR355 (hanssuh schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:34:
[...]
Ik heb een Harman Kardon AVR355. receiver is via HDMI verbonden met tv en met PS3. Geluid loopt ook over de HDMI aansluiting en nog nooit iets gemerkt van vertraging hierin (ook nooit echt op gelet, maar als het probleem aanwezig zou zijn was me dat echt allang opgevallen)
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dat heeft mijn (oude) Harman Kardon ook (je kunt delay per speaker instellen). Alleen kan ik het met deze delay niet helemaal wegkrijgen.Meelobee schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:40:
[...]
En daarnaast heeft de AVR355 () ook een sync functie. Mocht het geluid toch niet gelijk lopen, dan kan je dat aanpassen.
OE, dat ziet er goed uit zeg!Rhox1979 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:31:
Ik heb speciaal voor het surround geluid deze receiver van Sony gekocht:
STRDH800
Er zit helemaal geen vertraging op, alles mooi via HDMI verbonden
Ok thank you,Meelobee schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:57:
[...]
Nee er is niets dat je kunt installeren op de PS3 of dmv USB kunt aansluiten om te capturen.
De beste optie is een capture card in je pc en dan de ps3 via de pc doorlussen naar de tv.
Oh en iets is duur, of kost veel.
Eigenlijk is dit nog een 'soort' instapmodel, ik heb die zo'n 300€ betaald denk ik.Opa_vertelt schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:51:
[...]
OE, dat ziet er goed uit zeg!wakostda?
Als je een beetje vlotte versterker hebt dan zit daar een mogelijkheid ingebouwd voor het vertragen van geluid. Wat namelijk vaak gebeurd is dat de beeld-verwerkingstechnieken van televisies een ms of 150 tot 200 in beslag nemen om het ingekomen beeld om te toveren tot iets waar je naar wilt kijken. Die bravia's hebben even tijd nodig om al die technieken en 200hrz erop los te laten. Vooral Philips heeft daar een handje van.stp_4 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:28:
Vraagje: ik wil het beeld van de PS3 via HDMI naar mijn Bravia 46X4500 krijgen, maar het geluid van de PS3 via mijn versterker (geen HDMI support). Nu is het geluid optisch verbonden met mijn versterker, wat helaas een vetraging veroorzaakt tussen beeld en geluid. Nu is mij geadviseerd om een versterker aan te schaffen met HDMI support. Voordat ik dit doe, wil ik 100% zeker zijn dat er geen vetragingen meer voordoen. Wie heeft een dergelijke opstelling? (merk/type versterker etc.)
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Bedankt voor je input. Op mijn versterker is het inderdaad mogelijk het geluid te vertraging. Maar helaas loopt het geluid op max. vetraging nog steeds voor. Maar dit gaat misschien ook beetje buiten dit topic om, daarom heb ik een apart topic aangemaakt.
Verwijderd
De meeste HDTV's hebben ook wel een functie zoals 'game mode' oid waarbij het beeld geen bewerking krijgt en je dus nooit last hebt van sync problemenswopdark schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:08:
hdmi-audio-sync verhaal
Klopt maar dit gaat ook ten kosten van je motionflow meen ik.Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:46:
[...]
De meeste HDTV's hebben ook wel een functie zoals 'game mode' oid waarbij het beeld geen bewerking krijgt en je dus nooit last hebt van sync problemen
Al die beeldverbeteraars wil je sowieso uithebben tijdens het gamen, dus dit is eigenlijk alleen een probleem tijdens films?stp_4 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:48:
[...]
Klopt maar dit gaat ook ten kosten van je motionflow meen ik.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Het is een instapmodel en de dingen die je er op aansluit heten speakers en geen boxen. Boxen heb je in je auto, speakers heb je in een home cinema set-upRhox1979 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:55:
[...]Eigenlijk is dit nog een 'soort' instapmodel, ik heb die zo'n 300€ betaald denk ik.
Ik heb er ook de Sony surroundboxen op aangesloten :
SSFCR6000
Enkel moet ik nog eens een subwoofer gaan kopen (al is dit niet direct nodig met deze boxen
Welke Philips tv heb je? Want de series vanaf de xx03 hebben een standaard delay van 200ms met Digital Natural Motion aan. Philips heeft voor een standaardwaarde gekozen zodat het makkelijker aan is te passen. Anders zou je per input een andere delay in moeten stellen. Overigens zou je er met de game-mode geen last van moeten hebben aangezien de DNM dan wordt uitgeschakeld en er geen (2 ms) lag is.swopdark schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:08:
[...]Ik stuur de beelden en geluid van men PS3 via HDMI naar men HD receiver die het daarna via HDMI weer naar mijn Philips tv loodst. Daar zit bij mij een kleine 150ms vertraging in die ik middels de software van de receiver weer bijstel. Al met al veel moeite wat ook makkelijke moet kunnen.
Zullen we dan ook verder gaan in HDMI beeld i.c.m. optisch geluid zorgt voor vertraging aangezien het nu nogal crossposten wordt en dat niet echt gewenst is?stp_4 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:29:
[...]Bedankt voor je input. Op mijn versterker is het inderdaad mogelijk het geluid te vertraging. Maar helaas loopt het geluid op max. vetraging nog steeds voor. Maar dit gaat misschien ook beetje buiten dit topic om, daarom heb ik een apart topic aangemaakt.
[ Voor 56% gewijzigd door FeaR op 23-02-2010 16:05 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Kloptblitzkrieg schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:53:
[...]
Al die beeldverbeteraars wil je sowieso uithebben tijdens het gamen, dus dit is eigenlijk alleen een probleem tijdens films?
Verwijderd
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Tjah en daar krijg je dus dat hele punt van, PSN is gratis... en betaalde content.Chaoss schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:39:
die shizzle meot gewoon soiwezo gratis zijn... 2 euro voor een theme met bewegende achtergrond pleurt op zegmaak dat soort dingen nou gewoon gratis.... doe je nog een s wat voor je trouwe fans die die allemaal braaf legale games zitten te spelen
Ik heb een Philips 37PFL9632FeaR1986 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:57:
Welke Philips tv heb je? Want de series vanaf de xx03 hebben een standaard delay van 200ms met Digital Natural Motion aan. Philips heeft voor een standaardwaarde gekozen zodat het makkelijker aan is te passen. Anders zou je per input een andere delay in moeten stellen. Overigens zou je er met de game-mode geen last van moeten hebben aangezien de DNM dan wordt uitgeschakeld en er geen (2 ms) lag is.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Het lijkt me nu ook verrekte moeilijk om een "goeie" TV uit te zoeken, want je ziet echt door de bomen het bos niet meer met ál die verschillende merken en modellen (Topmodellen á €2K daar gelaten)swopdark schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:09:
[...]
Ik heb een Philips 37PFL9632
[afbeelding]
Er zit wel een "spel" mode op maar mijn probleem is een beetje dat ik de PS3 natuurlijk ook gebruik als dvd speler en blu-ray speler. Het beeld bij die verwerkingen is een stuk slechter als je alleen de spel modus aanzet.
Dus bij mijn tv is de delay niet standaard 200ms?? jammer
We bealen toch al voor al die PS3 games, aangezine de PS3 niet gehacked kan worden zijn dus alle spellen legaal (goede zaak!). WE betalen ook netejs voor alle PSN-games, heb ik ook helemaal geen moeite mee..Bellerophon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 07:49:
[...]
Tjah en daar krijg je dus dat hele punt van, PSN is gratis... en betaalde content.
Betaalde PSN en dan gratis content?
Heb je ook die beta geprobeerd? Daar knapte ik behoorlijk op af. Er moet echt nog heel veel gebeuren om dat spel een beetje speelbaar te krijgen.Chaoss schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:19:
Ik heb echt helemala niets met Sonic...
Modnation Racers lijkt me echt dd arcade racer voor de PS3.
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 24-02-2010 09:24 ]
PSN id: NL_SToRM
[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 24-02-2010 11:00 ]
[ Voor 187% gewijzigd door Chaoss op 24-02-2010 10:38 ]
Verwijderd
Heb 'm voor 30e van Marktplaats afgevist. Awesome!Dwazer schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:21:
Heb vorige week maandag Star Ocean: The Last Hope besteld bij You Game Zone voor een leuke prijs
Ben nog steeds op de game aan het wachten![]()
..knip..
[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 24-02-2010 11:01 ]
Heb idd het gevoel dat MP betrouwbaarder is dan die Your Game Zone-siteVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:48:
[...]
Heb 'm voor 30e van Marktplaats afgevist. Awesome!
Erg krom om deze vergelijking te maken eerlijk gezegd. PSN is een extra service die Sony aanbiedt en ook betaald moet worden, dit staat los van het feit dat je gewoon je games moet aanschaffen. Er draait achter deze service nog een hele hoop apparatuur e.d. Dit kost ook allemaal geld. Dit willen zij compenseren met leuke extra's die een klein bedrag kosten.Chaoss schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:15:
[...]
We betalen toch al voor al die PS3 games, aangezine de PS3 niet gehacked kan worden zijn dus alle spellen legaal (goede zaak!). WE betalen ook netejs voor alle PSN-games, heb ik ook helemaal geen moeite mee..
Maar om dan al die dynamische en premium theme's ook nog eens betaald te maken... dat komt op mij toch wel erg over als maximale geldklopperij. Zoveel werk is het ook neit om zo'n theme te maken.
It's the dark sidePin0 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:18:
Van een vriend heb ik Star Wars the Force Unleashed gekregen... welke redelijk vermakelijk is, lekker met je lichtzwaard zwaaien. Wel gaat af en toe het beeld op zwart. (hdmi naar een 32LG5700) Erg raar heb ik met andere spellen nooit. Iemand een idee, google leverde niets op, of ik zoek niet goed.
PreciesDeDuifff schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:18:
[...]
Erg krom om deze vergelijking te maken eerlijk gezegd. PSN is een extra service die Sony aanbiedt en ook betaald moet worden, dit staat los van het feit dat je gewoon je games moet aanschaffen. Er draait achter deze service nog een hele hoop apparatuur e.d. Dit kost ook allemaal geld. Dit willen zij compenseren met leuke extra's die een klein bedrag kosten.
Wie zegt dat het maken van zo'n dynamic theme niet veel werk is? Misschien zit er wel ongeveer 5 tot 10 uur werk in. Dan vind ik zelf 1 á 2 euro niet zo heel schokkend. Er staat ook niet voor niets premium.
Ik heb dit af en toe met MW2. Dan springt het beeld even op zwart scherm en krijg ik HDMI1 te zien en vervolgens heb ik weer gewoon beeld. Heel vaag. Heb een PS3 80GB aangesloten op een Panasonic plasma.
[ Voor 24% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-02-2010 11:38 ]
Ik niet. Mensen die die extra opties willen betalen daar maar voor. Ik vind het juist een pluspunt van PSN dat je gratis kan multiplayeren. Als ik 60 euro uitgeef voor een game zit ik er niet op te wachten om nog eens een paar euro per maand te betalen om online te kunnen spelen. Bovendien ben ik iemand die gewoon af en toe eens online wil spelen, als ik ervoor moet betalen voel ik me bijna verplicht om te gaan spelen omdat ik anders mn geld voor jan lul heb uitgegeven.Bellerophon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:29:
[...]
Precies
En vaak heeft een arbeider een uurloon van 10 euro, dan valt 2 euro voor een theme nog ontzettend mee.
Ik ben juist een voorstander van betaalde PSN, zo kan het nog beter worden en veel meer opties (e.d.) aan PSN gebruikers bieden.
Ik vind zo'n dynamisch thema best wel grappig. Op aanraden van mensen hier ook 1,99 uitgegeven voor flower theme. Pas erg goed bij het xmb als clean, onvervuild en overzichtelijk navigatiesysteem. vind het wel mooi. Zelf heb ik voor het eerst geld uitgegeven voor een nieuwe avatar. Een Raven avatar voor mijn MAG obsessie. kosten: 0,25 cent vind ik behoorlijk te overzien...DeDuifff schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:18:
Wie zegt dat het maken van zo'n dynamic theme niet veel werk is? Misschien zit er wel ongeveer 5 tot 10 uur werk in. Dan vind ik zelf 1 á 2 euro niet zo heel schokkend. Er staat ook niet voor niets premium.
Ik ben ook wel voorstander voor betalen, maar niet voor de huidige opties. Wat er nu is moet gewoon gratis blijven (ik neem aan dat dat ook zo is.) en daarnaast zouden ze iets van premium accounts kunnen doen, waarvoor je dan moet betalen.Bellerophon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:29:
[...]
Precies
En vaak heeft een arbeider een uurloon van 10 euro, dan valt 2 euro voor een theme nog ontzettend mee.
Ik ben juist een voorstander van betaalde PSN, zo kan het nog beter worden en veel meer opties (e.d.) aan PSN gebruikers bieden.
Enige wat ik me kan bedenken is Fret Nice. Gameplay vind ik persoonlijk erg op dat van LBP lijken. Maar dat kan bij jou heel anders zijnPin0 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:18:
Verder heb ik nog zo'n 20 euro PSN card gekregen. Ik zoek eigenlijk iets als LBP wat je met meerdere (off- en online) kan spelen, maar de store blinkt nu eenmaal niet uit qua overzichtelijkheid...
Dat is ook het concept van Sony. De service die ze nu leveren zal gratis blijven. Echter zullen betalende PSN leden (mogelijk) in de toekomst sneller demo's / beta's / try-out versions e.d. krijgen.Meelobee schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:43:
[...]
Ik ben ook wel voorstander voor betalen, maar niet voor de huidige opties. Wat er nu is moet gewoon gratis blijven (ik neem aan dat dat ook zo is.) en daarnaast zouden ze iets van premium accounts kunnen doen, waarvoor je dan moet betalen.
Verwijderd
Verwijderd
Beta's moet men vaak moeite voor doen. Je moet je ergens inschrijven of wat dan ook, via een betaalde service kan je deze verpsreiden onder de PSN leden.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:44:
Dan blijft de huidige dienst dus niet het zelfde. We krijgen demo's namelijk later en komen beta's moeilijker in.
Dit soort diensten klinken altijd leuk, maar effect is dat dingen die vroeger standaard waren langzaam in het betaalde deel gestoken zullen worden. Kijken naar de implementatie van DLC. Bedoeld om extra's toe te kunnen voegen e.d. maar krijg steeds vaker het idee dat er standaard onderdelen uit een spel gelaten worden om die later toe te kunnen voegen tegen betaling.
En dat...Inanna schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:51:
Ik denk dat je het moet omdraaien. Het is altijd de bedoeling van bedrijven geweest dat je voor sommige dlc moet betalen, maar om het geaccepteerd te krijgen is men begonnen met dlc 'gratis' aanbieden. Een heel normaal en veel voorkomend businessmodel.
Verwijderd
Demons souls, en binnenkort Whit eknight chronicle, last rebellion, 3dot heroes, air tolenico en ik zal zeker wat vergeten hebben, want ik zag laatst nog wat jrpgs. Maak je geen zorgen nu ps3 enorme succes is geworden in Japan zullen jrpgs als paddestoelen uit de grond komenVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:53:
Man... Zo goed als de PSX en de PS2 voorzien waren van goede (J)RPG's, zo erg mis ik ze op de PS3.
Eternal Sonata, Star Ocean en binnenkort FF13... Daar hebben we het wel mee gehad, toch?
Als de DLC er al is voor het spel in de winkel ligt dan geeft mij toch wel zeer de indruk gewoon dingen uit het spel te laten om er zo nog meer voor de vangen, vooral EA geeft mij die indruk, bijv met Ultimate team, kost je dacht ik 10 euro en als je dan nog een beetje wilt spelen moet je er ook nog kaarten bij kopen. Bijf NFS laten ze er bewust auto's uit of kan je de auto's gelijk kopen die je moeilijk vrij kan spelen.Bellerophon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:00:
[...]
Beta's moet men vaak moeite voor doen. Je moet je ergens inschrijven of wat dan ook, via een betaalde service kan je deze verpsreiden onder de PSN leden.
Demo's ansich zullen altijd gratis zijn, alleen misschien redelijk laat gereleased worden.
En waarom zou een DLC gratis moeten zijn? Men heeft daar ook tijd en moeite in gestoken.
[...]
En dat...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat is handelMeNTaL_TO schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:14:
[...]
Als de DLC er al is voor het spel in de winkel ligt dan geeft mij toch wel zeer de indruk gewoon dingen uit het spel te laten om er zo nog meer voor de vangen, vooral EA geeft mij die indruk, bijv met Ultimate team, kost je dacht ik 10 euro en als je dan nog een beetje wilt spelen moet je er ook nog kaarten bij kopen. Bijf NFS laten ze er bewust auto's uit of kan je de auto's gelijk kopen die je moeilijk vrij kan spelen.
Dit is een beetje de instelling die ik bij heel veel mensen proef en waar ik zelf ben ook schuldig van ben (geweest). Deze instelling is funest voor de gierige Nederlander en zorgt voor dit soort discussies.swopdark schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:34:
Maargoed inmiddels zijn we zo gewend aan gratis (illegale) downloads dat ik mezelf betrap tijdens het shoppen op play.com dat ik 6~7 euri voor een goede cd teveel geld vind omdat ik aan de andere kant 4 klikjes verwijderd ben van een illegale versie die me niks kost. Belachelijk eigenlijk.
Als jij het te duur vindt, kun je er ook voor kiezen om het niet aan te schaffen. Je kan natuurlijk ook met pijn in je hart in de buidel tasten, omdat je het toch wel héél graag wilt hebben.Opa_vertelt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:54:
Je kunt toch ook dat dynamic theme niet kopen als het volgens jou te duur is?
(of zeg ik nou iets raars?)
Verwijderd
3Dot Game Heroes en Last Rebellion zien er goed uit, zeg.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:01:
[...]
Demons souls, en binnenkort Whit eknight chronicle, last rebellion, 3dot heroes, air tolenico en ik zal zeker wat vergeten hebben, want ik zag laatst nog wat jrpgs. Maak je geen zorgen nu ps3 enorme succes is geworden in Japan zullen jrpgs als paddestoelen uit de grond komen
Als je dat als DLC kan kopen dat vind ik prima, je kan ze vrij spelen, als je daar geen zin in hebt kan je ze ook dmv betaalde DLC vrij krijgen.MeNTaL_TO schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:14:
of kan je de auto's gelijk kopen die je moeilijk vrij kan spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 24-02-2010 14:30 ]
PSN ID: Svennie-NL
Pff ik hoop het ook echt. Dat zijn meestal wel games die 60 euro prima rechtvaardigen door de heerlijke lange spelduur gekoppeld aan mijn type gameplay. Helaas zijn dit meestal ook de games die het langst duren om te ontwikkelen, vanwege het grote verhaal, side missies etc.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:01:
[...]
Demons souls, en binnenkort Whit eknight chronicle, last rebellion, 3dot heroes, air tolenico en ik zal zeker wat vergeten hebben, want ik zag laatst nog wat jrpgs. Maak je geen zorgen nu ps3 enorme succes is geworden in Japan zullen jrpgs als paddestoelen uit de grond komen
Ik snap de ophef hierover ook niet zoOpa_vertelt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:54:
Je kunt toch ook dat dynamic theme niet kopen als het volgens jou te duur is?
(of zeg ik nou iets raars?)
Vreemd, net zondag SW: FU uitgespeeld, nooit last van zwarte schermen gehad.Pin0 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:18:
Van een vriend heb ik Star Wars the Force Unleashed gekregen... welke redelijk vermakelijk is, lekker met je lichtzwaard zwaaien. Wel gaat af en toe het beeld op zwart. (hdmi naar een 32LG5700) Erg raar heb ik met andere spellen nooit. Iemand een idee, google leverde niets op, of ik zoek niet goed.
Valkyria chronicles niet 100% een RPG maar wel een van de meest ondergewaardeerde toppers van de PS3. Enchanted Arms, Demon souls is ook een kwalitatief goede game (zelf niet gespeeld) misschien niet heel erg japans maar wel en rpg. Dragon age is net uit, maar denk dat die ook vrij "westers" is. Volgens mij komen er binnenkort nog een aantal aan.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:53:
Man... Zo goed als de PSX en de PS2 voorzien waren van goede (J)RPG's, zo erg mis ik ze op de PS3.
Eternal Sonata, Star Ocean en binnenkort FF13... Daar hebben we het wel mee gehad, toch?
Ik over de theme's ook niet echt, ze hoeven niet, zijn leuke extra's, heb er geloof ik nu een (en moet er nog 1 kopen, want mijn vriendin wil die nu inpikken voor haar account).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Yup. Mijn vrienden vinden het belachelijk dat ik alsnog een CD koop als ik de gedownloade versie leuk vond. Of een Blu-ray koop van een die avond ervoor bekeken MKV-rip. Uiteraard ben ik al fout begonnen door die dingen binnen te halen, dat geef ik ook gewoon toe, maar als ik iets echt leuk of mooi vind schaf ik het gewoon aan. Had je anders toch ook gedaan, als je niet kon downloaden.DeDuifff schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:47:
Je zou tenslotte gek zijn om ergens voor te betalen als je dit ook op een andere manier gratis kan bemachtigen.
Nickname does not reflect reality
Enchanted ArmsChaoss schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:51:
Valkyria chronicles niet 100% een RPG maar wel een van de meest ondergewaardeerde toppers van de PS3. Enchanted Arms, Demon souls is ook een kwalitatief goede game (zelf niet gespeeld) misschien niet heel erg japans maar wel en rpg. Dragon age is net uit, maar denk dat die ook vrij "westers" is. Volgens mij komen er binnenkort nog een aantal aan.
Verwijderd
Verwijderd
Tuurlijk moet je voor DLC betalen, dat is mijn punt ook niet. Waar het mij omgaat is mijn angst dat dit soort diensten die geintroduceerd worden als een extra voor de gebruiker vaak resulteren vermindering van de oorspronkelijke dienst (dus niet wat betalende mensen demo's eerder krijgen, maar niet betalende gebruikers het gewoon niet/later krijgen). Hierbij gebruikte ik DLC als voorbeeld. Kijk bijvoorbeeld naar Assasins Creed 2, daar worden gewoon twee hoofdstukken van het verhaal als DLC aangeboden. Voor een product van 60euro vind ik dit een slechte zaak. Lever gewoon een goed product af.Bellerophon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:00:
En waarom zou een DLC gratis moeten zijn? Men heeft daar ook tijd en moeite in gestoken.
[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 24-02-2010 16:06 ]
Verwijderd
Haha, had het wel willen opzoeken. Maar zit wederom op 't werk, waar ik buiten nu.nl en tweakers geen andere sites kan bezoeken. D'oh. :-)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq