Enchanted Arms is nog ouder zelfs, ruim een jaar eerder op de 360 verschenen volgens mij. Als je de tenenkrommende dialogen even vergeet was de gameplay zelf best wel goed trouwens. Zeker de moeite om te spelen voor bepaalde type gamers, anderen zullen die game vreselijk vinden. Ik heb er wel van kunnen genieten, al moet ik zeggen dat in 2006 de keuze een stuk minder was. Inmiddels hebben we weer 4 jaar evolutie achter de rug natuurlijk.
Dat is ook niet helemaal terecht, het is toch niet zo dat Assassins Creed 2 een slechte game is omdat die 2 extra sequences missen?Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:02:
[...]
Tuurlijk moet je voor DLC betalen, dat is mijn punt ook niet. Waar het mij omgaat is mijn angst dat dit soort diensten die geintroduceerd worden als een extra voor de gebruiker vaak resulteren vermindering van de oorspronkelijke dienst (dus niet wat betalende mensen demo's eerder krijgen, maar niet betalende gebruikers het gewoon niet/later krijgen). Hierbij gebruikte ik DLC als voorbeeld. Kijk bijvoorbeeld naar Assasins Creed 2, daar worden gewoon twee hoofdstukken van het verhaal als DLC aangeboden. Voor een product van 60euro vind ik dit een slechte zaak. Lever gewoon een goed product af.
Gelukkig zijn er ook genoeg andere voorbeelden waar het wel goed gebruikt wordt en er echt nieuwe dingen toegevoegd worden.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Die twee sequences zijn wel degelijk een belangrijk onderdeel van het verhaal, het zijn geen side stories ofzo. Ze hadden of het verhaal aan moeten passen, of gewoon het spel af moeten maken voor ze het uitbrachten... Nu is in mijn ogen het spel op de Blue-ray geen volledige game (hoe zeer ik me er ook mee vermaakt heb, daar gaat het nu niet om)
Je vergeet nog Resonance of Fate. Die komt al op 26 maart uit. Het is een Tri-Ace-game dus die ga ik zeker kopen. Ik vraag me alleen af wanneer ik er tijd voor krijg want er komen nu ietsjes te veel RPGs uit. In anderhalve maand tijd zijn dat Star Ocean 4, White Knight Chronicles, Final Fantasy XIII en Resonance of Fate. Hadden ze dat niet beter kunnen spreiden?Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:01:
[...]
Demons souls, en binnenkort Whit eknight chronicle, last rebellion, 3dot heroes, air tolenico en ik zal zeker wat vergeten hebben, want ik zag laatst nog wat jrpgs. Maak je geen zorgen nu ps3 enorme succes is geworden in Japan zullen jrpgs als paddestoelen uit de grond komen

Verwijderd
Ohjah idd er komt in een x veel uit, maarja je hoort mij niet klagenymmv schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:55:
[...]
Je vergeet nog Resonance of Fate. Die komt al op 26 maart uit. Het is een Tri-Ace-game dus die ga ik zeker kopen. Ik vraag me alleen af wanneer ik er tijd voor krijg want er komen nu ietsjes te veel RPGs uit. In anderhalve maand tijd zijn dat Star Ocean 4, White Knight Chronicles, Final Fantasy XIII en Resonance of Fate. Hadden ze dat niet beter kunnen spreiden?
[afbeelding]
Heeft iemand een idee hoe ik Singstar kan updaten en hoe ik zie welke versie er nu is geinstalleerd?
Money for nothin' and your chicks for free
Driehoekje - Informatie, updaten zou automatisch moeten gaan.DeeJee schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:07:
Heeft iemand een idee hoe ik Singstar kan updaten en hoe ik zie welke versie er nu is geinstalleerd?
Daar zie ik helaas niet welke versie het is.Exorcist schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:09:
[...]
Driehoekje - Informatie, updaten zou automatisch moeten gaan.
Ik ben mijn USB kabeltje kwijt om me controllers op te laden. Twee nieuwe Dual Shock 3 erbij besteld, maar deze worden ook geleverd zonder usb kabel. Kan ik gewoon usb kabels van andere apparatuur hiervoor gebruiken? Of kan ik deze kabeltjes ergens los kopen?
there's no tweak without the tweaker
Heb Singstar erin gegooid, maar je moet onder Game naar Hulpprogramma voor gamedata. Daar staat bij je SIngstar Update met driehoekje de versie. Bij mij momenteel 4.31 voor Singstar Starter.DeeJee schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:13:
[...]
Daar zie ik helaas niet welke versie het is.
USB naar mini-USB kabeltje werkt gewoon, dus ook van andere app.virtualJac schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:16:
Ik ben mijn USB kabeltje kwijt om me controllers op te laden. Twee nieuwe Dual Shock 3 erbij besteld, maar deze worden ook geleverd zonder usb kabel. Kan ik gewoon usb kabels van andere apparatuur hiervoor gebruiken? Of kan ik deze kabeltjes ergens los kopen?
[ Voor 38% gewijzigd door Exorcist op 24-02-2010 19:22 ]
Is volgens mij een redelijk standaad kabeltje:

thanks
HeldExorcist schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:21:
Heb Singstar erin gegooid, maar je moet onder Game naar Hulpprogramma voor gamedata. Daar staat bij je SIngstar Update met driehoekje de versie. Bij mij momenteel 4.31 voor Singstar Starter.
[ Voor 61% gewijzigd door DeeJee op 24-02-2010 19:24 ]
Morgen een grote demo van Darksiders in de store. Ze zeggen dat de demo ongeveer 90 minuten duurt!!! Ben benieuwd.
Heb het spel zelf van de release, ben er helemaal weg vangiganielsie schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:54:
Morgen een grote demo van Darksiders in de store. Ze zeggen dat de demo ongeveer 90 minuten duurt!!! Ben benieuwd.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Darksiders is zeker een goede game.
Ben er nu al ruim een uurtje of 12 zoet mee geweest en ben nog niet lang op het einde.
Welk spel heeft niet wat van een andere game geleend?? Damn dan zijn alleen nog Pong, PacMan en wat andere jaren 80 games origineel.
Ben er nu al ruim een uurtje of 12 zoet mee geweest en ben nog niet lang op het einde.
Welk spel heeft niet wat van een andere game geleend?? Damn dan zijn alleen nog Pong, PacMan en wat andere jaren 80 games origineel.
In menig review vonden ze dat een minpunt aan Darksiders, mij persoonlijk kan het vrij weinig schelen als de geleende aspecten maar goed gebruikt worden en daadwerkelijk wat toe voegen.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Oei da's goed nieuws! Ben helemaal weg van leuke action adventure games met leuk verhaal. Assasins Creed 2 was leuk en batman ben ik nu op 64 pct op hard. Heerlijke game. Darksiders heb ik vorige week besteld voor 30 euri en is dus onderweg. Ben benieuwd naar de demo. Eerst Batman uitspelen (wil de platinum). Dan door naar Darksiders, aansluitend God Of War 3, tegelijkertijd MAG en battlefield spelen met vrienden.(heb geen tijd voor werk) Heb Valkyria Chronicles nog liggen tezamen met MGS4 in afwachting van de trophies. Vind het erg jammer dat deze twee games geen trophie support hebben. Voor mij als Trophie whore geeft dit een meerwaarde bij het spelen van de game... call me nutsgiganielsie schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:54:

Mass Effect 1 heb ik hier nog liggen wat was er snel klaar mee. Laatst bij een vriend het eerste half uur van deeltje twee gespeeld en was weggeblazen door het niveau van polish dat deze game mee heeft. Heel andere setting maar qua gfx on par met Uncharted 2 of zelf beter. Maargoed dan zie je in de cutscenes ook maar alleen de gezichten omdat anders de framerate teveel in zou kakken (gelezen op eurogamer). Dan hadden ze beter de game op de PS3 kunnen ontwikkelen denk ik. Uncharted 2 doet zulke cutcscenes incl lichamen en acteerwerk ipv bewegende hoofden.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Wow
[ Voor 9% gewijzigd door Dwazer op 25-02-2010 08:47 ]
De hond heeft een hoesje gemolesteerd van een game
Zou ik een nieuw hoesje van de betreffende game kunnen bestellen ergens?
Heb wel lege hoesjes gevonden op marktplaats, alleen dan moet ik nog een covertje hebben. Iemand die weet waar ik deze dingen kan vinden?
Heb wel lege hoesjes gevonden op marktplaats, alleen dan moet ik nog een covertje hebben. Iemand die weet waar ik deze dingen kan vinden?
Ik heb sinds dinsdag de PS3 (erg blij mee) nu vroeg ik me af of de updates van spellen automatisch worden gedownload als je een spel start? Ik heb al een paar spellen gespeeld maar geen update voorbij zien komen. Bij bijna elke spel van de xbox360 wordt er wel een update geïnstalleerd.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Voor zover ik gemerkt heb, worden de updates automatisch geinstalleerd als je het spel voor het eerst in de PS3 propt..TheKillingBean schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:39:
Ik heb sinds dinsdag de PS3 (erg blij mee) nu vroeg ik me af of de updates van spellen automatisch worden gedownload als je een spel start? Ik heb al een paar spellen gespeeld maar geen update voorbij zien komen. Bij bijna elke spel van de xbox360 wordt er wel een update geïnstalleerd.
Daarna nog geen updates gehad (kheb ook niet zo ontzettend veel ervaring, dus ik laat me graag aanvullen).
Als jij een internetverbinding hebt en op PSN bent ingelogd, dan krijg je automatisch bericht van een update, op het moment dat je een game start. (Deze kun je in sommige gevallen wel cancellen).TheKillingBean schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:39:
Bij systeem software doet je PS3 dat automatisch wanneer er een internetverbinding aktief is.
Alleen als je dus een Internetverbinding hebt en met PSN verbonden bent.TheKillingBean schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:39:
VInd het jammer dat je soms updates niet kunt skippen; laatst wilde ik op mijn tweede PS3 een snel potje PAIN doen, download duurde onwijs lang..daarna nog installen. Was drie kwartier verder, en dat voor zo'n kleine game
Verwijderd
Ik heb me Playstation 3 uit elkaar gehaalt, maar heb 2 schroeven over xD
Maakt dat wat uit want hij draait opzich netzoals daarvoor
Ehm, uit elkaar gehaald? Was er iets stuk?Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:17:
Ik heb me Playstation 3 uit elkaar gehaalt, maar heb 2 schroeven over xD
Volgens mij kan je alle game-updates skippen. Bij de melding van de update op rondje drukken in plaats van kruisje.Exorcist schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:17:
[...]
Alleen als je dus een Internetverbinding hebt en met PSN verbonden bent.
VInd het jammer dat je soms updates niet kunt skippen; laatst wilde ik op mijn tweede PS3 een snel potje PAIN doen, download duurde onwijs lang..daarna nog installen. Was drie kwartier verder, en dat voor zo'n kleine game
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dat komt goed uit, want dan kan ik eens zien of het wat voor mij isgiganielsie schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:54:
PSN id: NL_SToRM
Ik heb ook een 360 en je zult merken dat het binnenhalen van ps3 software updates vaak een stuk langer duurt dan de updates voor de 360 versies. werkelijk waar vaak denk ik bij updates van 360 games dat ze maar 4 kb oid binnenhalen want meestald duurt het niet langer dan 10 seconden incl installeren. PS3 updates worden eerst gedownload (meestal zo'n 20 mb) en dan versleuteld geinstalleerd) Dit is wellicht ook een reden waarom de PS3 nog ongekraakt is. Alle software etc wordt vesleuteld gedownload of juist door een encryptie mangel gehaald en op de (wederom) versleutelde HDD gezet.TheKillingBean schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:39:
Als je wil lachen dan moet je eens een normale versie van Burnout Paradise kopen (kost 15 euri) en die voor het eerst in je Ps3 stoppen. dan krijg je ongeveer 1,5 gig aan updates voor je kiezen. Little Big Planet geeft ook een erg grote update. (dit komt door al die user content en add-ons)
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik weet niet meer bij welke game, maar toen ik dat voor het eerst probeerde stond er gewoon dat de update noodzakelijk was en moest ik m installeren (was wel ingelogd op PSN). Kon hem dus niet skippen. Volgens mij kan je hem wel gewoon skippen als je niet ingelogd bent op het psn of bij "netwerkinstellingen" van de PS3, de internetverbinding tijdelijk uitschakeld (kan geen kwaad want je settings blijft ie onthouden).Meelobee schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:33:
[...]
Volgens mij kan je alle game-updates skippen. Bij de melding van de update op rondje drukken in plaats van kruisje.
magoed verschilt nogal per spel, en het tijdstip waarop je de boel binnenhaalt... ook van je internet aansluitingnatuurlijk.
maar als je een clean installatie van GT5:P doet hoef je niet te verwachten dat je binnen een hlaf uur aan het racen bent
maar moet zeggen da tik over het algemeen weinig te klagen heb over PSN, kheb weinig last van die updates.
maar als je een clean installatie van GT5:P doet hoef je niet te verwachten dat je binnen een hlaf uur aan het racen bent
maar moet zeggen da tik over het algemeen weinig te klagen heb over PSN, kheb weinig last van die updates.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nope, ik kan toch echt niet skippen bij sommige games. Alleen annuleren, maar dan kom ik het spel niet in, tenzij ik de UTP kabel eruit haalMeelobee schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:33:
[...]
Volgens mij kan je alle game-updates skippen. Bij de melding van de update op rondje drukken in plaats van kruisje.
Kabel eruit halen hoeft dus niet, je kan sowieso onder de settings van de PS3 de internetverbinding tijdelijk uitschakelen. Iets minder moeite dan de UTP kabel erin en uit te trekkenExorcist schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:03:
[...]
Nope, ik kan toch echt niet skippen bij sommige games. Alleen annuleren, maar dan kom ik het spel niet in, tenzij ik de UTP kabel eruit haal
Vandaag verschijnt ook een nederlandse game op PSN waar een kennis van mij aan gewerkt heeft genaamd Greed Corp.
Eerste review is ook al binnen met een 8,8 van IGN ziet er dus veel belovend uit!
Eerste review is ook al binnen met een 8,8 van IGN ziet er dus veel belovend uit!
Kan ookBatmanHorizon schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:06:
[...]
Kabel eruit halen hoeft dus niet, je kan sowieso onder de settings van de PS3 de internetverbinding tijdelijk uitschakelen. Iets minder moeite dan de UTP kabel erin en uit te trekken
Ok, ik moest lachen om dat eerste stukjeFurfoot schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:08:
Vandaag verschijnt ook een nederlandse game op PSN waar een kennis van mij aan gewerkt heeft genaamd Greed Corp.
[video]
ziet er leuk uit dat Creed Corp, wat gaat die kosten?
Sony is eigenlijk bar slecht met het adverteren van hun games. Op de 360 word je bij bijna alle tabbladen bijna doorgegooit met nieuwe games, add, linkjes naar betaalde pagina's en eigenlijk kan je je 360 niet aanzetten zonder dat je weet wat er vandaag allemaal te doen is ok het netwerk. Het is tegelijkertijd storend en erg handig. Ik moet mezelf op mijn PS3 vaak dwingen om even te kijken op de what's new pagina (die overigens nu al een week niet meer werkt) om te zien wat er alemaal nieuw is. En dan nog gebruiken ze het verkeerd want die game waar jij het over hebt heb ik nog nooit van gehoord. Dikke kans dat de game niet goed zal lopen door "onbekend is onbemind" Zonde.Furfoot schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:08:
Teven ben ik ook weer blij dat het XMB niet zo vol staat als het dashboard want daar vedwaal je vaak erg snel terwijl het XMB door de overzichtelijkheid erg overzichtelijk blijft, altijd.
Verwijderd
Ik vind die PSN games steeds leuker
Als Sony eenvoudige maar toch verslavende spellen ter download aanbiedt van maximaal 10 euro denk ik dat daar best een grote markt voor is. Zo vind ik Flower echt een topper, maar Super Stardust HD is dat ook, en PixelJunk Shooter valt ook in deze categorie.
Goedkoper te krijgen via mymemory, levertijden zijn prima meestal een dag of 5 mits op voorraad.Chaoss schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:03:
Dan moet je zeker VC gaan kopen,
Is wel wat lastig te krijgen, maar bij vgp.ca verkopen ze hem nog voor 35,- die hebben nooit een prijsdaling voor die game doorgevoerd. Play.com heeft hem voor 25.
http://www.mymemory.co.uk...Chronicles-%28Sony-PS3%29
Iemand al enig idee wat de update van vandaag zal brengen?
Ik wacht nog steeds op de remake van Vandal Hearts die wel al een maand beschikbaar is in de US.
Tevens ook intrese in Final Fantasy Tactics voor de ps1, maar ik vrees dat die helemaal niet komt.
Heeft nooit echt goed verkocht in Europa volgens mij.
[ Voor 24% gewijzigd door Sinned123 op 25-02-2010 10:46 ]
mjah kheb een paar hlee leuke PSN games gekocht maar ook die echt tegenvielen.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:23:
Ik vind die PSN games steeds leukerAls Sony eenvoudige maar toch verslavende spellen ter download aanbiedt van maximaal 10 euro denk ik dat daar best een grote markt voor is. Zo vind ik Flower echt een topper, maar Super Stardust HD is dat ook, en PixelJunk Shooter valt ook in deze categorie.
Mijn toppers:
-PJ Monsters
-Super Stardust HD
-Comet Crash
-Wipeout HD (maar dat is niet echt mijn soort spel, dus niet heel veel gespeeld)
-Echochrome.
-Flower
tegenvallers:
-PAIN (maximaal 30 min gespeeld ofzo)
-Super SreetFighter 2 Turbo. (uit nostalgie gekocht, maar dat soort dingen vallen altijd tegen)
-nog zo'n PS1 titel waar ik de naam van vergeten ben
PJ shooter moet ik ook nog maar eens kopen.
[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 25-02-2010 10:51 ]
Misschien dat ik niet elke bladzijde heb meegelezen, maar bij mi jwerktie ook niet, is dat bij iedereen zo?swopdark schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:17:
[...]
Ik moet mezelf op mijn PS3 vaak dwingen om even te kijken op de what's new pagina (die overigens nu al een week niet meer werkt) om te zien wat er alemaal nieuw is.
Ik krijg ook geen plaatjes tezien van m'n recent gespeelde games...

€ 9,99Chaoss schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:14:
ziet er leuk uit dat Creed Corp, wat gaat die kosten?
Denk dat ik die maar eens ga binnenhalen, ziet er uit als een leuke om even snel tussendoor te spelen...
9,99 is dan in mijn optiek een prima prijs... maar dat is lastig te zeggen... iemand een idee hoe lang de gameplay duurt?
Bij mij werkt het wel goed.Macchill schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:56:
[...]
Misschien dat ik niet elke bladzijde heb meegelezen, maar bij mi jwerktie ook niet, is dat bij iedereen zo?
Ik krijg ook geen plaatjes tezien van m'n recent gespeelde games...
Ik erger me trouwens dood aan updates voor spellen die je uit de store koopt, koop je een spel, download je het, installeren, opstarten, krijg je een update ...... kunnen ze niet een gepatche downloadable aanbieden? Dat er updates uitkomen vind ik prima maar hier stoor ik me toch wel aan.
PSN ID: Svennie-NL
Een verplichte demo voor een PSN game zou wel ideaal zijn. Ik heb al veel games niet gekocht, omdat ik gewoon niet weet wat het is (wat jij zegt dusswopdark schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:17:
Sony is eigenlijk bar slecht met het adverteren van hun games. Op de 360 word je bij bijna alle tabbladen bijna doorgegooit met nieuwe games, add, linkjes naar betaalde pagina's en eigenlijk kan je je 360 niet aanzetten zonder dat je weet wat er vandaag allemaal te doen is ok het netwerk. Het is tegelijkertijd storend en erg handig. Ik moet mezelf op mijn PS3 vaak dwingen om even te kijken op de what's new pagina (die overigens nu al een week niet meer werkt) om te zien wat er alemaal nieuw is. En dan nog gebruiken ze het verkeerd want die game waar jij het over hebt heb ik nog nooit van gehoord. Dikke kans dat de game niet goed zal lopen door "onbekend is onbemind" Zonde.
PAIN is vooral leuk als je met meerdere mensen bent. Je hebt in dat spel een onderdeel waarbij je zoveel mogelijk kisten moet laten ontploffen en die vind ik persoonlijk erg leuk om in multiplayer te spelenChaoss schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:50:
tegenvallers:
-PAIN (maximaal 30 min gespeeld ofzo)
PSN id: NL_SToRM
Bij dvd.co.uk is Valkyria Chronicles nog goedkoperDNS666 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:40:
[...]
Goedkoper te krijgen via mymemory, levertijden zijn prima meestal een dag of 5 mits op voorraad.
http://www.mymemory.co.uk...Chronicles-%28Sony-PS3%29
[EDIT] Hmm, niet goed gekeken, inclusief shipping even duur bij beide shops en zelfs out of stock bij dvd.co.uk. Bij zustersite blahdvd is er schijnbaar wel voorraad :-)
[ Voor 17% gewijzigd door Kooj1980 op 25-02-2010 12:24 ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Vindt het ook niet altijd even handig nee. De hele psn store mag echt eens zwaar een update krijgen.Svennie schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:11:
Ik erger me trouwens dood aan updates voor spellen die je uit de store koopt, koop je een spel, download je het, installeren, opstarten, krijg je een update ...... kunnen ze niet een gepatche downloadable aanbieden? Dat er updates uitkomen vind ik prima maar hier stoor ik me toch wel aan.
De nieuwste games/dlc's/contents in 1 overzicht plaatsen vindt ik al behoorlijk makkelijker werken.
Is de store update op de blog al uit overigens?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Zit me suf te F5-en op de Blogpost, maar nog niets te vindenSkyStreaker schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:31:
[...]
Is de store update op de blog al uit overigens?
Misschien wordt het weer lekker laat als vanouds. Vond het wel tof dat de laatste paar storeupdates al rond dit tijdstip plaatsvonden.Dwazer schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:45:
[...]
Zit me suf te F5-en op de Blogpost, maar nog niets te vinden
Mensen, de update!!
Hello all and welcome to another ‘Heads Up’ store update.
I’m afraid Mike can’t be with you this week as he’s having some much needed time off, but normal service will be resumed at the start of March.
In the meantime, if you loved last week’s update we’re continuing strong this week with the launch of the highly anticipated FIFA Ultimate Team 10, which sees you trading players and managing your chosen squad to victory on the pitch.
We’ve got W!Games‘ quirky, turn-based strategy, Greed Corp for you to enjoy and for all you demon slayers out there, a demo featuring one whole dungeon from Vigil Games‘ apocalyptic hack & slash, Darksiders.
Relentless bring us the latest episode of Blue Toad Murder Files, The Mystery of the Concealing Flame and better yet, it’s absolutely free (but you will need to own at least the first episode to play). If you’re still playing catch up in Little Riddle, there’s never been a better time to get involved.
As if that weren’t enough we’ve got new content for all our favourites, including a new styling pack for the BAFTA nominated EyePet and some old favourites return to Uncharted 2 via the new Drake’s Fortune Multiplayer pack, with skins and locations from Nathan Drake’s first adventure. White Knight Chronicles invades LittleBigPlanet in the form of a new costume kit and Borderlands turns things up to 11 with its third add-on, The Secret Armoury of General Knoxx, which brings new challenges and a newly raised level cap.
On the PSP front we’ve got a whole host of titles for you, including the launch of echoshift - the sequel to last year’s mind (and perspective) bending puzzle game, echochrome, and from tomorrow you’ll be able to go to hell without leaving the house, as we make the brand new PSP version of Dante’s Inferno available for download from the 26th.
That’s all for this week – I’ll do my best to field some of your comments but apologies if they’re not up to the high standard set by Mr. Kebby. I know he’ll be reading them with interest so please do make yourself heard.
Until next time guys, enjoy the update!
PlayStation Store via PS3
Special Offers
(Available until the 4th of March)
Marvel vs. Capcom 2 (was – £11.99/€14.99 now – £5.49/€6.99)
Super Street Fighter 2 Turbo HD (was – £11.99/€14.99 now – £5.49/€6.99)
Call of Juarez: Bound in Blood – Old West Map Pack (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Tom Clancy’s End War Faction Elite Pack (was – £3.19/€3.99 now – £1.59/€1.99)
Shaun White Snowboarding The Glamour Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99
Brothers In Arms® D-Day (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Prince of Persia: Revelations (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Teenage Mutant Ninja Turtles (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Lilo and Stitch: Trouble in Paradise (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
Bug’s Life (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
minis month
Tetris (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Sudoku (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Bowling 3D (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Yetisports Pengu Throw (was – £2.49/€2.99 now – £1.74/€1.99)
Red Bull X-Fighters (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Let’s Golf (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
Stand O’Food (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Spot the Differences (was – £2.49/€2.99 now – £1.24/€1.49)
Downloadable Games
Greed Corp (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
Availability: All locales
Demos (free)
Darksiders Demo Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Germany, Portugal, Russian Federation and UAE
minis
Age of Zombies (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 16
Add-On Game Content
FIFA Ultimate Team 10 Trial (free)
FIFA Ultimate Team 10 (£3.99/€4.99)
Rating: PEGI 3
Please note: FIFA Ultimate Team 10 is available in five languages across all locales – English, French, Italian, German and Spanish.
Uncharted 2 Drake’s Fortune Skin and Map Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 16
Blue Toad Murder Files – Episode 3: The Mystery of the Concealing Flame (free) Rating: PEGI 7
LittleBigPlanet
White Knight Chronicles Costume Kit (£4.79/€5.99)
Black Knight Costume (£1.59/€1.99)
Dragon Knight Costume (£1.59/€1.99)
Leonard Costume (£1.59/€1.99)
White Knight Costume (£1.59/€1.99)
(contains the following costumes which are also sold separately)
Rating: PEGI 7
Borderlands – The Secret Armory of General Knoxx (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 18
Dante’s Inferno – Animated Feature Dante Costume (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Russian Federation
EyePet Fairy Styling Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
MX vs ATV: Reflex
Track Pack 1 (£3.19/€3.99)
Track Pack 2 (£3.19/€3.99)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Italy, Luxembourg, Poland, Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Ferrari Challenge
Riviera + 5 Car Pack (£4.79/€5.99)
(contains the following content which is also sold separately)
Riviera Track (£3.19/€3.99)
Additional Car – GTO (£1.59/€1.99)
Additional Car – Ferrari 365 GTS (£1.59/€1.99)
Additional Car – Ferrari 430 Spider (£1.59/€1.99)
Additional Car – Ferrari 512m 94 (£1.59/€1.99)
Additional Car – F50 GT (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Italy
Valkyria Chronicles – Challenge of the Edy Detachment (£3.19/€3.99)
Rating: PEGI 16
Rock Band
Distracted by KSM (£0.99/€1.49)
Just for Tonight by One Night Only (£0.99/€1.49)
The Dope Show by Marilyn Manson (£0.99/€1.49)
The Who Super Bowl S-Mashup by The Who (£0.99/€1.49)
Walking on the Moon by The Police (£0.99/€1.49)
HIM Track Pack 01 (£2.49/€3.99)
(contains the following tracks which are also sold separately)
Heartkiller (£0.99/€1.49)
Ode to Solitude (£0.99/€1.49)
Wings of a Butterfly (£0.99/€1.49)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Guitar Hero 5
Third Eye Blind Track Pack (£4.39/€5.49)
Can You Take Me (£1.59/€1.99)
Losing A Whole Year (£1.59/€1.99)
Never Let You Go (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Videos (free)
Lead and Gold: Gangs of the Wild West Announcement Trailer
Lego Harry Potter Years 1-4 Year One Vignette
Premium Themes
3D Abstracts Theme (£1.19/€1.49)
World’s End Theme (£1.19/€1.49)
Themes (free)
Battlefield: Bad Company 2 Theme 2
PlayStation Store via PSP and Media Go
Special Offers (also available via the PS3 store)
Brothers In Arms D-Day (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Lilo and Stitch: Trouble in Paradise (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
minis month
Downloadable Games (also available via the PS3 store)
Dante’s Inferno (£31.99/€39.99) Rating: PEGI 18
Please note: Dante’s Inferno will be available from the 26th February.
Echoshift (£11.99/€16.99) Rating: PEGI 3
Pro Cycling 2009 – Tour De France (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Russia Federation
Valhalla Knights 2 (£15.99) Rating: PEGI 12
Availability: Australia and UK only (more territories coming soon)
Williams Pinball Classics (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 3
Dungeon Explorer (£8.69/€10.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Belgium, Netherlands, Portugal and Russian Federation
Desi Adda: Games of India (£7.99) Rating: PEGI 3
Availability: Only available in Saudi Arabia and UK
Demo (also available via the PS3 store) (free)
The Eye Of Judgment Legends Demo Rating: PEGI 12
minis (also available via the PS3 store)
Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
Echoshift -Desert Level Pack (free) Rating: PEGI 3
BUZZ! Quiz World – Comedy Movies Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece and Russian Federation
[/quote]
Hello all and welcome to another ‘Heads Up’ store update.
I’m afraid Mike can’t be with you this week as he’s having some much needed time off, but normal service will be resumed at the start of March.
In the meantime, if you loved last week’s update we’re continuing strong this week with the launch of the highly anticipated FIFA Ultimate Team 10, which sees you trading players and managing your chosen squad to victory on the pitch.
We’ve got W!Games‘ quirky, turn-based strategy, Greed Corp for you to enjoy and for all you demon slayers out there, a demo featuring one whole dungeon from Vigil Games‘ apocalyptic hack & slash, Darksiders.
Relentless bring us the latest episode of Blue Toad Murder Files, The Mystery of the Concealing Flame and better yet, it’s absolutely free (but you will need to own at least the first episode to play). If you’re still playing catch up in Little Riddle, there’s never been a better time to get involved.
As if that weren’t enough we’ve got new content for all our favourites, including a new styling pack for the BAFTA nominated EyePet and some old favourites return to Uncharted 2 via the new Drake’s Fortune Multiplayer pack, with skins and locations from Nathan Drake’s first adventure. White Knight Chronicles invades LittleBigPlanet in the form of a new costume kit and Borderlands turns things up to 11 with its third add-on, The Secret Armoury of General Knoxx, which brings new challenges and a newly raised level cap.
On the PSP front we’ve got a whole host of titles for you, including the launch of echoshift - the sequel to last year’s mind (and perspective) bending puzzle game, echochrome, and from tomorrow you’ll be able to go to hell without leaving the house, as we make the brand new PSP version of Dante’s Inferno available for download from the 26th.
That’s all for this week – I’ll do my best to field some of your comments but apologies if they’re not up to the high standard set by Mr. Kebby. I know he’ll be reading them with interest so please do make yourself heard.
Until next time guys, enjoy the update!
PlayStation Store via PS3
Special Offers
Marvel vs. Capcom 2 (was – £11.99/€14.99 now – £5.49/€6.99)
Super Street Fighter 2 Turbo HD (was – £11.99/€14.99 now – £5.49/€6.99)
Call of Juarez: Bound in Blood – Old West Map Pack (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Tom Clancy’s End War Faction Elite Pack (was – £3.19/€3.99 now – £1.59/€1.99)
Shaun White Snowboarding The Glamour Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99
Brothers In Arms® D-Day (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
minis month
Downloadable Games
Greed Corp (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
Demos (free)
Darksiders Demo Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Germany, Portugal, Russian Federation and UAE
minis
Add-On Game Content
FIFA Ultimate Team 10 Trial (free)
FIFA Ultimate Team 10 (£3.99/€4.99)
Please note: FIFA Ultimate Team 10 is available in five languages across all locales – English, French, Italian, German and Spanish.
Uncharted 2 Drake’s Fortune Skin and Map Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 16
Blue Toad Murder Files – Episode 3: The Mystery of the Concealing Flame (free) Rating: PEGI 7
LittleBigPlanet
White Knight Chronicles Costume Kit (£4.79/€5.99)
Black Knight Costume (£1.59/€1.99)
Dragon Knight Costume (£1.59/€1.99)
Leonard Costume (£1.59/€1.99)
White Knight Costume (£1.59/€1.99)
(contains the following costumes which are also sold separately)
Rating: PEGI 7
Borderlands – The Secret Armory of General Knoxx (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 18
Dante’s Inferno – Animated Feature Dante Costume (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Russian Federation
EyePet Fairy Styling Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
MX vs ATV: Reflex
Track Pack 1 (£3.19/€3.99)
Track Pack 2 (£3.19/€3.99)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Italy, Luxembourg, Poland, Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Ferrari Challenge
Riviera + 5 Car Pack (£4.79/€5.99)
(contains the following content which is also sold separately)
Riviera Track (£3.19/€3.99)
Additional Car – GTO (£1.59/€1.99)
Additional Car – Ferrari 365 GTS (£1.59/€1.99)
Additional Car – Ferrari 430 Spider (£1.59/€1.99)
Additional Car – Ferrari 512m 94 (£1.59/€1.99)
Additional Car – F50 GT (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Italy
Valkyria Chronicles – Challenge of the Edy Detachment (£3.19/€3.99)
Rating: PEGI 16
Rock Band
Distracted by KSM (£0.99/€1.49)
Just for Tonight by One Night Only (£0.99/€1.49)
The Dope Show by Marilyn Manson (£0.99/€1.49)
The Who Super Bowl S-Mashup by The Who (£0.99/€1.49)
Walking on the Moon by The Police (£0.99/€1.49)
HIM Track Pack 01 (£2.49/€3.99)
Heartkiller (£0.99/€1.49)
Ode to Solitude (£0.99/€1.49)
Wings of a Butterfly (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Guitar Hero 5
Third Eye Blind Track Pack (£4.39/€5.49)
Can You Take Me (£1.59/€1.99)
Losing A Whole Year (£1.59/€1.99)
Never Let You Go (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Videos (free)
Lead and Gold: Gangs of the Wild West Announcement Trailer
Lego Harry Potter Years 1-4 Year One Vignette
Premium Themes
3D Abstracts Theme (£1.19/€1.49)
World’s End Theme (£1.19/€1.49)
Themes (free)
Battlefield: Bad Company 2 Theme 2
PlayStation Store via PSP and Media Go
Special Offers (also available via the PS3 store)
Brothers In Arms D-Day (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
minis month
Downloadable Games (also available via the PS3 store)
Dante’s Inferno (£31.99/€39.99) Rating: PEGI 18
Please note: Dante’s Inferno will be available from the 26th February.
Echoshift (£11.99/€16.99) Rating: PEGI 3
Pro Cycling 2009 – Tour De France (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Russia Federation
Valhalla Knights 2 (£15.99) Rating: PEGI 12
Availability: Australia and UK only (more territories coming soon)
Williams Pinball Classics (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 3
Dungeon Explorer (£8.69/€10.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Belgium, Netherlands, Portugal and Russian Federation
Desi Adda: Games of India (£7.99) Rating: PEGI 3
Availability: Only available in Saudi Arabia and UK
Demo (also available via the PS3 store) (free)
The Eye Of Judgment Legends Demo Rating: PEGI 12
minis (also available via the PS3 store)
Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
Echoshift -Desert Level Pack (free) Rating: PEGI 3
BUZZ! Quiz World – Comedy Movies Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece and Russian Federation
[/quote]
Een nieuwe deel van Blue toad murder files, leuk!
PSN ID: Svennie-NL
Svennie schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:58:
Een nieuwe deel van Blue toad murder files, leuk!
* AllSeeyinEye denkt: hmmm, twee gedachtenlezers hier op GoT...Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:01:
demo van darksiders , ga ik eens proberen
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Gratis geheugen erbij 
Every PlayStation 3 Now Has 70MB More RAM During Gameplay
When the PS3 launched, 120MB of its 512MB of RAM were dedicated at all times to the OS. (To put that footrpint in perspective, the Xbox 360's OS only used 32MB.) Luckily, Sony has refined their system.
Over the course of several updates, the PS3's OS has been weaned off RAM, its dependence cut to just 50MB—including the in-game XMB upgrade—meaning that an additional 70MB of RAM is available for game developers to use as they see fit.
No, that's not enough extra oomph to revolutionize the PS3 as a brand new console, but it's likely we'll see a slightly nicer lighting effect (or an equivalent) some time because of it.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Spellen zijn neem ik aan geprogrammeerd met in gedachten een aantal MB vrij aan geheugen; denk niet dat er enig effect merkbaari s bij huidige games.
Verwijderd
maar bij toekomstige wel
vanavond ook maar Darksiders Demo en ep. 3 van Blue Toad binnenhalen
vanavond ook maar Darksiders Demo en ep. 3 van Blue Toad binnenhalen
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 14:22 ]
Zat eens te kijken wat ik allemaal heb via de PS Store op NL & UK Account:
!! = aanradertje X = miskoop voor mij.
X Pain (+ enkele uitbreidingen)
X Riff
!! Elefunk
!! Flow
!! Piyotama
X Mortal Kombat 2
X Pixeljunk Eden
!! Zen Pinball (+ alle adds)
!! FF7
!! FF8
!! Bejeweled 2 (+ adds, dacht ik)
!! Lumines (+ alle adds)
X .detuned
X Super Street fighter 2 Turbo HD remix
!! PuzzleQuest: Galactrix
!! Blue Toad (op dit moment 1 & 2)
X Puzzle StreetFighter 2
!! Trine
!! Vagrant Story
X Linger In The Shadows
!! Revenge Of The Woundwd Dragons
!! Flower
!! Prince Of Persia Classic
!! Peggle (+ uitbreiding)
Je ziet dat ik nogal wat miskopen heb gedaan - aanvankelijk leken het leuke spellen, totdat je het speelt. Het nare hiervan: ruilen of verkopen, kan dus niet.
Waaaaaaaaaah!!! Leuk dat dit kan in peggle, uppen naar youtube!
:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Iqeid39bk2I]
X Riff
!! Elefunk
!! Flow
!! Piyotama
X Mortal Kombat 2
X Pixeljunk Eden
!! FF7
!! FF8
!! Lumines (+ alle adds)
X .detuned
X Puzzle StreetFighter 2
!! Trine
!! Vagrant Story
X Linger In The Shadows
!! Flower
Je ziet dat ik nogal wat miskopen heb gedaan - aanvankelijk leken het leuke spellen, totdat je het speelt. Het nare hiervan: ruilen of verkopen, kan dus niet.
Waaaaaaaaaah!!! Leuk dat dit kan in peggle, uppen naar youtube!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Iqeid39bk2I]
[ Voor 40% gewijzigd door SkyStreaker op 25-02-2010 15:12 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Misschien Pixeljunk Eden nog eens een 2e kans geven? Het is een erg goede game, in het begin duurt het alleen even om de gameplay/besturing goed onder de knie te krijgen.
Gefeliciteerd -Raziel-
Pixeljunk Eden kan zo frustrerend zijn. Vooral als je bijna de laatste seed hebt en de zwaartekracht draait weer eens om.
Pixeljunk Shooter is ook een erg coole game, vooral leuk met z'n 2en.

Pixeljunk Eden kan zo frustrerend zijn. Vooral als je bijna de laatste seed hebt en de zwaartekracht draait weer eens om.
Verwijderd
Een Xje voor Vagrant Story? Dude!SkyStreaker schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:25:
Zat eens te kijken wat ik allemaal heb via de PS Store op NL & UK Account:
X Riff
!! Elefunk
!! Flow
!! Piyotama
X Mortal Kombat 2
X Pixeljunk Eden
!! FF7
!! FF8
!! Lumines (+ alle adds)
X .detuned
X Puzzle StreetFighter 2
!! Trine
X Vagrant Story
X Linger In The Shadows
!! Flower
Waaaaaaaaaah!!! Leuk dat dit kan in peggle, uppen naar youtube!:
[video]
Ziet er uit alsof het een soort Worms vs Risk game is. Lijkt mij best leuk om te proberenFurfoot schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:08:
[video]
PSN-ID : Cenzer
Explain... ik snap/zie hem niet...SkyStreaker schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:25:
Waaaaaaaaaah!!! Leuk dat dit kan in peggle, uppen naar youtube!:
[video]
Oeps ^^ Het is wel !! - alleen even wennen hehe.
Je kan de replay's ingame versturen naar youTube ^^
[ Voor 34% gewijzigd door SkyStreaker op 25-02-2010 15:14 ]
Hej, een taart achter mn naamMeelobee schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:06:
Gefeliciteerd -Raziel-![]()
Ja, met zn 2en hebben we m in 1x bijna helemaal uitgespeeld! Af en toe ging het er wel heet aan toe "Aaaaaargh!!!"
[ Voor 5% gewijzigd door Reemster op 25-02-2010 15:23 ]
Gefeliciteerd-RazieL- schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:23:
[...]
Hej, een taart achter mn naamThanks
![]()
Ja, met zn 2en hebben we m in 1x bijna helemaal uitgespeeld! Af en toe ging het er wel heet aan toe "Aaaaaargh!!!"

Taart, nom nom nomnom
Gisteren God of War 1 uitgespeeld, erg leuk spel. Ben vandaag gelijk aan deel 2 begonnen en dat vind ik ook erg vet tot nu toe, de controls zijn ook veeel beter.
God of War III Demo! Zou nu in de store moeten staan, k zie m alleen nergens...
http://blog.eu.playstatio...e-from-playstation-store/
Sowieso raar dat ie eigenlijk dan niet tussen de reguliere store update post staat.
edit: ow, store is net helemaal geupdate, incl god of war demo
Sowieso raar dat ie eigenlijk dan niet tussen de reguliere store update post staat.
[ Voor 46% gewijzigd door KngfCnns op 25-02-2010 16:17 ]
Mijn voornemen was om de demo te skippen. Ik weet toch al dat ik GoW3 wil hebben. Maar na het lezen van je bericht heb ik toch meteen mn ps3 aangezetBatmanHorizon schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:12:
God of War III Demo! Zou nu in de store moeten staan, k zie m alleen nergens...
Ik heb net gebak gehaald, iedereen die honger heeft is welkom
GT5P gister maar even gekocht. De C-klasse was wel erg gemakkelijk, maar de auto's sturen best leuk moet ik zeggen. Op dit moment doe ik t nog even emt controller, zodat ik dat even kon vergelijken met Forza3 (heb geen x360 stuur). En imo.. Forza3 lijkt heel veel te hebben afgekeken van standaard realisme in GT5P. Op professional is GT5P al veel verder imo.. Dus dat wordt met GT5 echt geweldig. Straks even met G25 proberen
.
Op dit moment lukt B3 me alleen niet. Zit atm op 1:15.2 met gamepad.
Heb 'm. Even alle aids uitzetten en ik heb een 1:14.7
Op dit moment lukt B3 me alleen niet. Zit atm op 1:15.2 met gamepad.
Heb 'm. Even alle aids uitzetten en ik heb een 1:14.7
[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 25-02-2010 17:24 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
ja.El_V schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:21:
is dit nog steeds die e3 demo?
Prutsers. Ga er vanuit dat de game sindsdien aanzienlijk is verbeterd. Of is het dezelfde demo met geupgrade engine?
PSN: Shiver23
Het lijkt me precies dezelfde demo als van de E3, geen upgrade of wat. Maar zo gaat dat meestal volgens mij. Anyway, ik ga 'm nu ff uitgebreid spelen.Shiver23 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:59:
[...]
Prutsers. Ga er vanuit dat de game sindsdien aanzienlijk is verbeterd. Of is het dezelfde demo met geupgrade engine?
EDIT: Ja, duidelijk een ouwe demo. Nog niet zo gepolijst als we van de serie gewend zijn, maar dat zit vast wel goed in de uiteindelijke versie. Anyway, indrukwekkende demo. Het speelt weer heel lekker en het ziet er verder erg goed uit. De lighting-effects zijn ook erg gaaf, voegt heel veel toe aan de graphics. En ook qua gameplay met helios' head. Het epische spat er ook weer vanaf
EDIT2: Is de ultimate edition nog ergens verkrijgbaar?
[ Voor 36% gewijzigd door Reemster op 25-02-2010 20:02 ]
En dat op je verjaardag. Gefeli-RazieL- schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:24:
[...]
Het lijkt me precies dezelfde demo als van de E3, geen upgrade of wat. Maar zo gaat dat meestal volgens mij. Anyway, ik ga 'm nu ff uitgebreid spelen
PSN: Shiver23
Pfff, wat is het hebben van een ps3 toch ook een foute hobby... terminator salvation komt morgen binnen als het goed is, God of war 3 in de pre-order en nu net weer heavy rain besteld... oh well
M'n vraag is een beetje onder gesneeuwd, maar iemand?virtualJac schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:34:
De hond heeft een hoesje gemolesteerd van een gameZou ik een nieuw hoesje van de betreffende game kunnen bestellen ergens?
Ben btw as we speak heavy rain aan het spelen bij vriend thuis! Echt te gek! die ARI is te bruut
spoiler:
blote tietennnnnnn
[ Voor 3% gewijzigd door virtualJac op 25-02-2010 20:47 ]
Daaaaaaamn God of War 3 Epicness!
Te geniaal dit, kan niet wachten!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Even voor de duidelijkheid voor allen, mocht er intresse zijn uiteraard er is ook een dedicated GOW topic:
[PS3] God Of War - series"
Beste medetweakers. Ik heb de hulp van jullie aub nodig. De ps3 (launch model van 23-03-2007 60GB uitvoering en is ook op die datum gekocht) heeft de beruchte ylod. Nu heb ik 2 opties: 1 de oude ps3 terugsturen naar sony en een vervanger voor terugkopen (dus de 60GB met 4 usb etc) of een nieuwe in de winkel kopen (zat te denken aan de slimversie met 250GB) Nu is mijn vraag: Wat moet ik doen? En welke versie is kwalitatief beter? De phat (launch model van 2007) of de nieuwste slimversie van 250GB.
[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 25-02-2010 23:22 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ja dat zul je toch echt voor jezelf moeten beslissen. Er zijn gewoon features die de ene mist en die de ander wel heeft, die kun je makkelijk opzoeken en zo voor jezelf nagaan welke het beste bij je past.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Het gaat mij gewoon om of de ps3 slim kwalitatief beter is dan de oude ps3 phat van de launch van 2007. Mijn kinderen spelen alleen spellen op de ps3. Voor de rest gebruiken we ps3 niet.scorpie schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:38:
Ja dat zul je toch echt voor jezelf moeten beslissen. Er zijn gewoon features die de ene mist en die de ander wel heeft, die kun je makkelijk opzoeken en zo voor jezelf nagaan welke het beste bij je past.
Ik heb iets vergelijkbaars gehad en ben voor een nieuwe slim gegaan. Terugsturen naar Sony kost je 150 euro, en dan krijg je de knakenbak van een ander ervoor terug. Bovendien krijg je maar 3 maanden garantie, als je een nieuwe koopt krijg je 2 jaar. Verder heeft die PS3 slim volgens mij een stuk minder last van oververhittingsverschijnselen en is hij stiller.
Vicariously I live while the whole world dies
Daar zat ik ook inderdaad aan te denken. Heb inderdaad Sony vanmiddag opgebeld en aan de desbetreffende medewerker dezelfde vraag gesteld. Waarop hij antwoordde: Neem een launch model van 2007 terug, want die schijnt toch kwalitatief beter te zijn, je kan er meer mee en de launchmodel 2007 wordt nu echt schaars. (6 tot 10 weken levertijd) Zoals bv ps one/ps2 spellen, 4 usb etc. Maar om heel eerlijk te zijn. Geloof ik die sony medewerker maar half, omdat hij inderdaad over de 2007 model qua mogelijkheden gelijk heeft.Vicarious schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:47:
Ik heb iets vergelijkbaars gehad en ben voor een nieuwe slim gegaan. Terugsturen naar Sony kost je 150 euro, en dan krijg je de knakenbak van een ander ervoor terug. Bovendien krijg je maar 3 maanden garantie, als je een nieuwe koopt krijg je 2 jaar. Verder heeft die PS3 slim volgens mij een stuk minder last van oververhittingsverschijnselen en is hij stiller.
Moeilijk om een keuze te maken.
Laten maken en voor 250-300 minstens verkopen. oid. Weet eigenlijk niet eens wat ze opleveren atm.
Daarvan koop je dan weer een slim.
Daarvan koop je dan weer een slim.
tipje: www.ombouwalmere.nlpinokkia schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:21:
Beste medetweakers. Ik heb de hulp van jullie aub nodig. De ps3 (launch model van 23-03-2007 60GB uitvoering en is ook op die datum gekocht) heeft de beruchte ylod. ...Wat moet ik doen?
Ze maken je Ps3, kost je 79 euri, je behoud je oude savegames omdat je altjd je eigen PS3 weer terug krijgt. en nog veel balnagrijker, doorgaans ben je je PS3 maar 1~2 dagjes kwijt
Op welke kwaliteit doel je eigenlijk? bouwkwaliteit? Denk dat de Slim toch een geevolueerde versie is van eerdere modellen. Minder onderdelen die kapot kunnen etc. En natuurlijk minder warmte wat de console altijd ten goede komt. Maargoed een slim kost je 299 en je PS3 laten reparen kost je 80 euri.En welke versie is kwalitatief beter? De phat (launch model van 2007) of de nieuwste slimversie van 250GB.
Ik heb zelf een 80 gig PS3 en een 60 gig launch model maar daar kan ik merken dat de 60 gig beter in elkaar zit, is ook veel zwaarder. Dus van de fat modellen kan ik wel zeggen (met mijn beperkte kennis) dat de 60 gig het beste in elkaar zit.
Zou je nu een PS3 willen kopen dan is de slim gewoon de beste keuze.
Er zijn via google diverse cover sites te vinden. Covers.cc oid heeft redelijk veel...virtualJac schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:25:
[...]
M'n vraag is een beetje onder gesneeuwd, maar iemand?
PSNID : HoefMeistert
Hoe zit het trouwens hier met het updaten van de startpost? Voorheen gingen we standaard bij ca 40 pagina's naar een nieuw topic. En inmiddels zitten we met deze en de vorige reeds op 120 pagina's bijna 3000 posts!.
Misschien moeten wij ook even iemand hebben die de startpost net zo netjes bijhoud als dat van het 360 topic want dat wordt braaf iedere 40 pagina's vernieuwd.
Misschien moeten wij ook even iemand hebben die de startpost net zo netjes bijhoud als dat van het 360 topic want dat wordt braaf iedere 40 pagina's vernieuwd.
Denk dat ik eruit ben. Ik koop de ps3 slim en stuur de ps3 phat naar sony. Ik denk dat ik de launch model van 2007 tegen die tijd verkoop op de marktplaats, want dat model wordt onderhand een collecters edition en ik zie dat mensen die graag overkopen.
Gister de demo van Darksiders gedownload (en ook die van GoW3!), en als je een spel niet kent, hoef je hem niet perse, maar na de demo (ben nog niet verder dan de kerk), zou ik hem toch heeeeel graag willen hebben!
Denk voor de veiligheid dat ik die andere demo maar niet probeer.. :-)
Ik had precies hetzelfde gister.Macchill schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:05:
Gister de demo van Darksiders gedownload (en ook die van GoW3!), en als je een spel niet kent, hoef je hem niet perse, maar na de demo (ben nog niet verder dan de kerk), zou ik hem toch heeeeel graag willen hebben!
Even snel de Darksiders demo binnen gehaald, en de GoW III demo in de download gezet.
Darksiders geinstalleerd, en hoppa, rammen maar.
Toffe game, al zit de camera wel iets te dicht op War, maargoed.
Waar ik niet achter kwam, is hoe je iets gooit.
Oppakken en richten was geen probleem.
Maarja, niet gooien = ontploffen.
Kan je wat gooien dan?
Ja ik heb 5 minuten gespeeld, dus ik heb nog niet alles in de gaten..
Ik zou zeggen doe het!swopdark schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 07:57:
Hoe zit het trouwens hier met het updaten van de startpost? Voorheen gingen we standaard bij ca 40 pagina's naar een nieuw topic. En inmiddels zitten we met deze en de vorige reeds op 120 pagina's bijna 3000 posts!.
Ik ben er achter wat de zwarte schermen zijn in Star Wars the Force Unleashed wat ik eerder melde. Het gebeurd alleen voor sommige stukjes in het spel waarbij een ander camera standpunt word gekozen. Is dus een bug. Volgens 'het internet' zitten er meer bugs in...
Goed idee.pinokkia schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:03:
Denk dat ik eruit ben. Ik koop de ps3 slim en stuur de ps3 phat naar sony. Ik denk dat ik de launch model van 2007 tegen die tijd verkoop op de marktplaats, want dat model wordt onderhand een collecters edition en ik zie dat mensen die graag overkopen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Volgens mij is elke 40 pages een nieuwe startpost iets van nostalgie, vroeger ging de database daarvan over de zeik, nu is dat niet zon probleem meer geloof ikswopdark schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 07:57:
scorpie schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:21:
Daaaaaaamn God of War 3 Epicness!Te geniaal dit, kan niet wachten!
Die demo is echt gaaf!Fatal Mind schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:28:
Even voor de duidelijkheid voor allen, mocht er intresse zijn uiteraard er is ook een dedicated GOW topic:
spoiler:
1 punt van aandacht alleen (weet niet of meerdere mensen dit hebben gehad): Op het moment (denk tegen het einde van de demo) tegen die trol gaat vechten en die soldaten om die kerel op de grond gaan staan, gebeurde er iets geks. Tijdens het gevecht kwam ik in die groep soldaten terecht en m'n gehele console liep vast. Muziek ging door, maar niets deed het meer 
[ Voor 1% gewijzigd door Dwazer op 26-02-2010 08:39 . Reden: Spoiler toegevoegd ]
CAN IT BE OPA'S PROMOTIONCODE TIMEZ NOW?
Ik heb er weer 1 voor jullie, een PSN-promotiecode waarmee je de volgende 6 spellen gratis kan downloaden:
Flower (PSN-prijs €7.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nJam5Auwj1E]
WipEout HD (PSN-prijs €17.99)
Burnout Paradise (PSN-prijs €27.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZHf3f2SNHVI]
Burnout Paradise Party (PSN-prijs €9.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gtWL-SuEXEQ]
Crash Commando (PSN-prijs €7.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QHZh3wPvEII]
Battelfield 1943 (PSN-prijs €12.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eTNSZbGVzlo]
Trash Panic (PSN-prijs €4.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pfQ1CniNp7Y]
Totaalwaarde is een kleine €90, dus de moeite zeker waard.
Wat moet je doen om de code te bemachtigen?
Iedereen met een postcount van boven de 100 mag me een DM sturen met als titel "promotiecode".
De 6e inzender krijgt de promotiecode d.m.v. een reply toegestuurd en wordt in dit topic bekend gemaakt.
Succes gewenst!
Ik heb er weer 1 voor jullie, een PSN-promotiecode waarmee je de volgende 6 spellen gratis kan downloaden:
Flower (PSN-prijs €7.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nJam5Auwj1E]
WipEout HD (PSN-prijs €17.99)
Burnout Paradise (PSN-prijs €27.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZHf3f2SNHVI]
Burnout Paradise Party (PSN-prijs €9.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gtWL-SuEXEQ]
Crash Commando (PSN-prijs €7.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QHZh3wPvEII]
Battelfield 1943 (PSN-prijs €12.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eTNSZbGVzlo]
Trash Panic (PSN-prijs €4.99)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pfQ1CniNp7Y]
Totaalwaarde is een kleine €90, dus de moeite zeker waard.
Wat moet je doen om de code te bemachtigen?
Iedereen met een postcount van boven de 100 mag me een DM sturen met als titel "promotiecode".
De 6e inzender krijgt de promotiecode d.m.v. een reply toegestuurd en wordt in dit topic bekend gemaakt.
Succes gewenst!
Als je iets verder in de kerk komt, hangt er ergens iets in een opening, waar je iets moet pakken.Macchill schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:18:
Kan je wat gooien dan?
En dat beest hangt buiten je zwaard / zeis bereik.
Vervolgens moet je een bom oppakken en gooien.
Maar na 5 keer doodgegaan te zijn, door niet te kunnen gooien, heb ik de boel maar uitgezet.
Vanmiddag even geduldig nog een poging doen.
Dit topic is gesloten.