Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
SToRM666 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:02:
[...]

Dat is inderdaad een erg goeie kabel, ik gebruik m nog altijd voor mijn PS3 :)
PS3 heeft ook Wifi toch? Voor de Xbox360 moest ik nog een aparte kastje bij kopen voor 65 euro 8)7

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De PS3 heeft standaard WiFi ja.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb deze headset:

Afbeeldingslocatie: http://multipletechnology.com/blackholezone/images/sony-socom-ps3-bluetooth-headset.jpg

Ik heb 'm in m'n PS3 via Bluetooth gekoppeld. In de "testmode" werkt het prima. Ik kan daar ook (in de PS3-settings dus) aangeven dat ik "input" wil via m'n headset en output via m'n headset of gewone installatie. Met beide opties aan lijkt het (op het gehoor) goed te werken.

Echter, als ik in MW2 zit en ik heb dat ding aan dan hoor ik niets van andere spelers (ook niet als zij zo'n luidspreker microfoontje voor hun naam hebben staan en ze iets lijken te zeggen). Als ik iets zeg "Test, hello, can you read me?" (etc) dan zie ik wel dat mijn icoontje aangeeft dat er input is. Maar ik hoor dus niets in het spel.

Enig idee wat ik nog in moet stellen? Volume lijkt ook goed.

[ Voor 6% gewijzigd door spaceboy op 21-02-2010 17:19 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Chaoss schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:18:
[...]
Wat is er trowuens zo leuk aan burnout paradise? grafsich ziet het er (iig op screenshots) niet al te indrukwekkend uit. Voor de rest benje aan het rondraggen met niet bestaande auto (voor mij een afknapper), dus wat maakt die gmae nou zo leuk?
grafisch ziet er prima uit, het is geen GT5 natuurlijk. Het speelt prima, lekker raggen en knallen. Je kan samen met anderen serieus spelen (challenges halen) of gewoon lekker kan raggen en elkaar de baan af beuken. Daarnaast is het een flinke uitdaging om alle trophies/challenges te halen.

@spaceboy: de instellingen zien er goed uit, al bij de instellingen van MW2 gekeken? ik weet niet of je daar ook iets in moet stellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Svennie op 21-02-2010 17:52 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkoopcijfers benelux (t/m 13 febr):

1 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
3 BIOSHOCK 2 (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
4 MARIO KART (Wii) NINTENDO
5 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
6 DANTE'S INFERNO (PS3) ELECTRONIC ARTS
7 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
8 BIOSHOCK 2 (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
9 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
10 MASS EFFECT 2 (XBOX 360)

Mooie lijst maar had Mass Effect 2 toch hoger verwacht. vette game! Eindelijk weer eens niet zoveel Wii gametitels in de lijst maar een mooi schone lijst met veel mooi production value titels.

lijst week t/m 13 febr PS3 only:
1 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
2 DANTE'S INFERNO ELECTRONIC ARTS
3 BIOSHOCK 2 TAKE - TWO INTERACTIVE
4 MAG SONY
5 FIFA 10 ELECTRONIC ARTS
6 MX VS. ATV/REFLEX THQ
7 ASSASSIN'S CREED 2 UBISOFT
8 VANCOUVER 2010 SEGA
9 ARMY OF TWO/THE 40TH DAY ELECTRONIC ARTS
10 TEKKEN 6 NAMCO BANDAI

lijst afgelopen week: (t/m 20 febr) Multiplatform
1 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
3 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
4 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
5 MARIO KART (Wii) NINTENDO
6 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
7 BIOSHOCK 2 (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
8 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTER SPELEN (DS) SEGA
9 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
10 BIOSHOCK 2 (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE

Mass Effect 2 reeds verdwenen uit de lijst?? Nouja, die game heeft twee weken lang op nummer 3 gestaan in de algemene lijst.

Lijst PS3 only in week t/m 20 febr
1 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
2 BIOSHOCK 2 TAKE - TWO INTERACTIVE
3 FIFA 10 ELECTRONIC ARTS
4 VANCOUVER 2010 SEGA
5 DANTE'S INFERNO ELECTRONIC ARTS
6 MAG SONY
7 ASSASSIN'S CREED 2 UBISOFT
8 TEKKEN 6 NAMCO BANDAI
9 ALIENS VS. PREDATOR SEGA
10 UNCHARTED 2 SONY

Grappig om te zien dat een game als Bioshock die toch groot is geworden op de 360 ook op dat platform de meeste stuks weet te verkopen. Op de PS3 blijft Modern Warfare 2 nog steeds de grootste. Zal dit iets zeggen over het merendeel van het publiek zeggen dat op de PS3 zit en dat op de 360 zit? Wellich kennen veel 360 gamers Bioshock nog van twee jaar geleden terwijl diezelfde game pas op de PS3 kwam toen de hype behoorlijk gedimd was.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:03
Heb een nieuwe PS3 Slim (nadat de vorige defect was gegaan en ik geen geduld heb). Wat mij opviel is dat ie automatisch aan gaat zodra ik mijn tv op dat kanaal zet of de receiver aanzet. Niet echt nuttig, wel grappig.

Vreemd genoeg ook veel problemen met PS3 Media Server. Na wat googlen heb ik de laatste nieuwe beta gevonden (die overigens super werkt met de OUDE vlc-versie) en ondertussen kwam ik terecht op de site van PaulWagener. Hij is sinds kort bezig met een PMS-plugin waarin Uitzending Gemist (en ook SBS, Veronica en binnenkort RTL) zit. Deze heb ik geïnstalleerd en die van NL1, 2 en 3 werken perfect ondanks het ff duurt voordat ie begint met streamen. De andere werken nog niet (goed), maar daar wordt aan gesleuteld.

Dit is de site, onderaan een download-link.
http://paulwagener.nl/2009/06/uitzendinggemist-op-de-bravia/

Misschien iets voor in de openingspost ;)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Even blij zijn met mijn eerste platinum trophy (bloed, zweet en tranen!)

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3trophies.org/images/trophies/70/000.jpg

Fallout 3

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:25:
Even blij zijn met mijn eerste platinum trophy (bloed, zweet en tranen!)
RESPECT.. Fallout platinum halen is niet de gemakkelijkste... GOTY editie of normale?? Ikzelf moet nog beginnen aan mijn Fallout GOTY editie. Heb nu 2 platinums: Infamous en Assasins Creed 2, ben nu bezig met Batman: Arkham Asylum... heel gave game. Wil ook deze 100pct halen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat de meeste van ons toch wel redelijk trots zijn (ik wel, vandaar deze post) op hun games collectie misschien leuk om je PS3 games te showen? Dis de mijne.

Afbeeldingslocatie: http://img690.imageshack.us/img690/1411/gamesswopdark.jpg

+ natuurlijk een aantal PSN games maar die kan ik niet tonen. Tot mijn schrik al 35 games in men bezit terwijl binnen nu en 3 maanden zeker nog Heavy Rain, God Of War 3 en Battlefield 2 aangeschaft gaan worden. Darksiders is inmiddels ook onderweg.

Wat voor gamer ben ik? action adventure gamer met ook een voorliefde voor leuke racegames... GT5 schiet op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

-elw00d schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:22:
[...]
Ik had 'm er niet meer bij zitten, dus daar zullen ze wel na een tijdje mee gestopt zijn. Veel mensen gebruiken 'm ook gewoon via wireless denk ik, dus dan is het overbodig.
Ik (en Storm) hadden de 60 GB-versie. Dus wellicht is Sony gestopt met die kabel bij te leveren om kosten te drukken? Net als Microsoft niet meer die kabel mee levert om HDMI en optisch naast elkaar te gebruiken.

En verder geef ik gewoon de voorkeur aan netwerk met een kabeltje. Geen gedoe met instellingen of weg vallend netwerk. Laatste is vooral een "probleem" omdat de PS3 zeer dicht bij de wireless router staat. Dus dan maar een kabeltje. Maar lopen toch al kabels naar de XBox en de Blu-ray speler, dus dan kan die van de PS3 er ook wel bij :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 17-09 10:13
Even voor de goede orde: de voordelen van de 60gig ps3 tegenover de 160gig ps3 zijn
1. Backwards compability
2. harde Schijf kan gewisseld worden

zie ik nog iets over t hoofd?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Je kan met alle PS3's HDD wisselen hoor.

Verschillen tussen de oude 60 GB's en de huidige PS3 Slims zijn:

- Backwards Compatibility (wel bij de 60 GB, niet bij de Slim)
- 2 usb poorten minder (4 bij de 60 GB, 2 bij de Slim)
- Geen card reader (wel bij de 60 GB niet bij de Slim)
- Other OS functionaliteit (wel bij de 60 GB niet bij de Slim)
- Bravia synch (wel bij de Slim, niet bij de 60 GB)

De verschillende versies van de Slim met verschillende HDD-groottes verschillen verder enkel in HDD grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
virtualJac schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:57:
Even voor de goede orde: de voordelen van de 60gig ps3 tegenover de 160gig ps3 zijn
1. Backwards compability

Bij elke ps3 kan je de HD verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 15:09

scorpie

Supra Addict

virtualJac schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:57:
1. Backwards compability

60GB kan ook SACD's afspelen, verder geen enkele andere PS3.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Bedankt voor het duidelijke overzicht. Speelde mee in mijn afweging of ik wacht op mijn gerepareerde 60gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
swopdark schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:39:
Omdat de meeste van ons toch wel redelijk trots zijn (ik wel, vandaar deze post) op hun games collectie misschien leuk om je PS3 games te showen? Dis de mijne.

[afbeelding]

+ natuurlijk een aantal PSN games maar die kan ik niet tonen. Tot mijn schrik al 35 games in men bezit terwijl binnen nu en 3 maanden zeker nog Heavy Rain, God Of War 3 en Battlefield 2 aangeschaft gaan worden. Darksiders is inmiddels ook onderweg.

Wat voor gamer ben ik? action adventure gamer met ook een voorliefde voor leuke racegames... GT5 schiet op!!
Wel leuk een kijkje in andermans PS3 verzameling. :)

Wat apart dat je Bioshock en Metal Gear Solid 4 niet met de kartonnen hoezen hebt (of heb je die niet getoond?), ik hem nooit zonder in de winkel gezien, of het moet de Platinum zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

[afbeelding]

Uncharted 2 er niet bij? *gasp*

(whoops beter kijken, ik zag alleen uncharted 1 liggen, nu zie ik hem ook)

[ Voor 7% gewijzigd door Armada op 22-02-2010 00:15 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:30:
[...]

RESPECT.. Fallout platinum halen is niet de gemakkelijkste...
Valt wel mee toch? kost alleen wat tijd.
Dit was bij mij ook mijn eerste. Ergens vorige week gehaald.
Heb daarna die van R&C nog gehaald.
Ik had hier eerder al gezegd dat ik mezelf niet ging frustreren aan die "my blaster runs hot".
Maar een maat kwam langs en wilde ff proberen. en met 2 is die trophy blijkbaar een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Beter kijken Armada ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
@Armada: 1ste rij 6de van links :?

Wel grappig en confronterend, kom aardig in de buurt van Swopdark, en daarnaast groeit het stapeltje X360 ook al gestaag. 80% zo niet meer van mijn collectie komt overeen, heb nog wel wat Singstar discs en Buzz etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

[afbeelding]

Mooie collectie al! Ik zit zelf al op de 55+ games. Ik zal donderdag eens een foto maken, wel grappig ik zou graag van meer tweakers hun collectie willen zien :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:31
Afbeeldingslocatie: http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-29/4142IMG_0326.jpg

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorco schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:16:
Heb een nieuwe PS3 Slim (nadat de vorige defect was gegaan en ik geen geduld heb). Wat mij opviel is dat ie automatisch aan gaat zodra ik mijn tv op dat kanaal zet of de receiver aanzet. Niet echt nuttig, wel grappig.
Dat is de Bravia Sync functie. deze optie kan je in/uitschakelen in het menu van je ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:30:
[...]

RESPECT.. Fallout platinum halen is niet de gemakkelijkste... GOTY editie of normale?? Ikzelf moet nog beginnen aan mijn Fallout GOTY editie. Heb nu 2 platinums: Infamous en Assasins Creed 2, ben nu bezig met Batman: Arkham Asylum... heel gave game. Wil ook deze 100pct halen.
De GOTY Editie :)

Heeft voornamelijk veel tijd gekost...

Ben 1 trophy verwijderd van de platinum van LBP (moet alleen the bunkers nog acen)
En heb ook bijna een trophy met inFamous

Acties:
  • 0 Henk 'm!
virtualJac schreef op zondag 21 februari 2010 @ 21:34:
Bedankt voor het duidelijke overzicht. Speelde mee in mijn afweging of ik wacht op mijn gerepareerde 60gig
De genoemde Backward Compatibility moet je wel in twee onderdelen zien:

- BC voor PS1 games zit op alle PS3 consoles.
- BC voor PS2 games zit op enkel de eerste 60 gig versie.

Na introdcutie van de slim werd iedereen op het net bijna gek door te roepen dat met intrede van de slim de BC ineens was verwijderd maar in feite was dit al gedaan nadat ze de 60 gig PS3 uit de handel namen. Dus de 40 gig, 80 gig, 160 gig en slim allen hebben geen BC voor PS2 games maar wel voor PS1 games.
Jumpman schreef op zondag 21 februari 2010 @ 21:57:
Wat apart dat je Bioshock en Metal Gear Solid 4 niet met de kartonnen hoezen hebt (of heb je die niet getoond?)
Ik vond de kartonnen hoezen zo vatbaar voor beschadigingen en de afbeelding was hetzelfde als de hoes zelf. Uiteindelijk heb ik ze met pijn in het hart maar weggegooit. Ze strookten niet met mijn obsesieve wijze van symetrisch opbergen en inrichten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
swopdark schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:45:
Sony vind het natuurlijk helemaal niet zo erg als jij je exemplaar van navy seals doorverkoopt ookal verdienen ze er niks aan. Dit verhaal is ontstaan doordat de PSP software nog voordat ze in de winkel liggen al zoveel vaker zijn gedownload als dat ze ooit zullen worden gekocht dat Sony opeens voor 100,000 mensen de game aan het hosten is terwijl deze maar 30,000 keer echt verkocht is.

Dat er een klein deel van de gamers zijn of haar game doorverkoopt daar zal Sony niet wakker van liggen. Dat ze bijna geen software meer verkopen omdat er zoveel wordt gedownload daar liggen ze wel wakker van. Dat ze daar ook een paar onschuldige mensen voor benadelen die dan dus hun games niet meer zomaar kunnen doorverkopen omdat de online functie dan niet meer werkt is dan jammer. Feitelijk hebben veel psp gamers dit aan hun zelf te danken. Vooral de starre houding van dat type dat hier zijn `rechten` aan het verdedigen is geeft aan hoe zielig sommige mensen bezig zijn. Wel alle rechten willen maar als er plichten tegenover staan dan geven ze niet thuis of moeten de anderen maar niet zo zeuren want "ze verdienen toch al genoeg"

Gelukkig is de PS3 dit soort zielige types voorlopig nog de baas door het spelen van illegale kopieën voorlopig niet toe te staan.
Ik ben nog steeds tegen het hele gedoe dat eerlijke gamers worden benadeeld, simpel punt uit. Als je betalende klanten gaat naaien kan je gewoon verwachten dat die je andersom ook gaan naaien. Zo werkt de wereld.
Waar de fu() heb je het trouwens over, dat 'soort type mensen'. Wat bedoel je daarmee? Ik koop eerlijk m'n games en ik speel ze eerlijk, m'n PS3 is eerlijk gekocht en ik verkoop mijn games eerlijk door. Welke plichten in jouw ogen zou ik niet nakomen? Dat ik mezelf stilzwijgend laat naaien omdat Sony iets verzint tegen illegale gamers maar mij daar ook mee naait?
Denko schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:53:
[...]

Schandalig! Ze laten je gewoon het spel niet doorverkopen.....Oh wacht, dat laten ze wel. Je koopt een licentie om te spelen en een schijfje, het schijfje is jouw bezit, de inhoud van het schijfje heb je slechts een licentie op. Als ze slim zijn verkopen ze het spel gewoon lekker voor een tientje en dan een online speelbon (ofzo) voor 20, op die manier zou niemand zeiken.
Ik zie ook niet waarom jij dan het gevoel hebt dat er rechten zijn afgenomen e.d.
Ik zie al HELEMAAL niet waar jij dan opeens jezelf het recht toekend om dan maar spellen te kopieren om dan maar zo te gaan spelen en voor eigen rechter te spelen.
Als je je zo opwind over zoiets kleins heb je het duidelijk te goed in het leven.
Retailers kunnen games inkopen bij Sony en deze gewoon verkopen? Zonder dat daar iets van functionaliteit aan verloren gaat. Waarom zou ik dat opeens niet kunnen zonder dat daar functionaliteit aan verloren gaat? De retailers verkopen toch ook de licentie en bladiebla? Waarom is dat opeens een probleem als ik dat ga doen? Het heeft niets met kopiëren of wat dan ook te maken. Want dan had je er gewoon een CDkey bij gezet die maar een keer tegelijk gebruikt kan worden, maar je wel toelaat om je spel gewoon door te verkopen.
TheKillingBean schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:52:
Ik krijg dinsdag mijn PS3 (Yeeehaaa!!), en ik vroeg me af of ik mijn DVD controller van mijn PS2 ook kan gebruiken voor de PS3 blu ray. Zoniet dan wil ik eigenlijk meteen een Blu Ray controller kopen.

Een ander vraag, ik ga mijn PS3 aansluiten via HDMI, maar ik wil de PS3 geluid via mijn HiFi setje doen. Nu heb ik ergens gelezen dat je de standaard PS3 kabel kunt aansluiten alleen voor het geluid. Dus je hebt dan 2 kabels aangesloten op je PS3, HDMI kabel en standaard kabel (voor geluid). Klopt dit? Ik krijg namelijk de standaard PS3 slim zonder de kabels erbij, en ik wil graag weten welke kabels ik er bij moet kopen.
Vandaag bij ibood leuke HDMI kabels voor een leuk prijsje

Back to gaming:

Ben klaar met uncharted 2. Ik ga niet voor crushing want dat duurt me te lang en ik ben eigenlijk de single player wel uitgespeeld. Multiplayer een paar potjes gedaan en eigenlijk is dat best vermakelijk. Maar ik ben teveel bezig met MAG om nog meer multiplayer games te hebben. Single player ga ik eens beginnen aan Bioshock 2. Ik ben benieuwd hoe de game speelt.

[ Voor 9% gewijzigd door dangerpaki op 22-02-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal binnenkort ook eens een foto posten van mijn PS3 games collectie :)

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[afbeelding]

(Nog) geen foto, maar wel een overzichtje:

http://b.zdclan.nl/games/meelobee.html

Als iemand ook zo'n overzicht wil, stuur me dan een DM met je nickname en je games, dan maak ik zo'n page voor je :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

dangerpaki schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:17:

[...]

Retailers kunnen games inkopen bij Sony en deze gewoon verkopen? Zonder dat daar iets van functionaliteit aan verloren gaat. Waarom zou ik dat opeens niet kunnen zonder dat daar functionaliteit aan verloren gaat? De retailers verkopen toch ook de licentie en bladiebla? Waarom is dat opeens een probleem als ik dat ga doen? Het heeft niets met kopiëren of wat dan ook te maken. Want dan had je er gewoon een CDkey bij gezet die maar een keer tegelijk gebruikt kan worden, maar je wel toelaat om je spel gewoon door te verkopen.
Inderdaad, en als die retailers het spel uit de verpakking zouden halen, hem eerst een week of 2 spelen en DAN aan jou verkopen, dan had je een punt.
Ik snap ook niet waar dit probleem vandaan komt, als het je niet bevalt dan koop je het niet, als zat mensen dat doen, voelen ze het aan hun portemenee en is het bij de volgende lading spellen weg.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik ben nu bezig met infamous. Het is een erg leuk spel en helemaal voor 20 euro. Ik wil met dit spel ook voor de platina trophy gaan.

Ik ben nu bezig om alleen maar de goede daden te doen. Ik moest als opdracht de brug naar de neon laten zakken. Dit heb ik nu gedaan. Toen ik klaar was kreeg ik mijn XP maar werd wel slechter. Hoe kan dit? Later deed ik ook nog een stuk gebied van de Warren veilig maken en toen werd ik ook slechter?

Ik heb nu het tweede stukje van de goedheidmeter helemaal gevuld. Is het misschien omdat ik nog niet ver genoeg in het spel ben om aan het laatste stukje van de meter te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nico111 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:20:
Ik ben nu bezig met infamous. Het is een erg leuk spel en helemaal voor 20 euro. Ik wil met dit spel ook voor de platina trophy gaan.

Ik ben nu bezig om alleen maar de goede daden te doen. Ik moest als opdracht de brug naar de neon laten zakken. Dit heb ik nu gedaan. Toen ik klaar was kreeg ik mijn XP maar werd wel slechter. Hoe kan dit? Later deed ik ook nog een stuk gebied van de Warren veilig maken en toen werd ik ook slechter?

Ik heb nu het tweede stukje van de goedheidmeter helemaal gevuld. Is het misschien omdat ik nog niet ver genoeg in het spel ben om aan het laatste stukje van de meter te beginnen?
Het hangt er ook vanaf wat je allemaal in die missie hebt gedaan, zijn er bijvoorbeeld burgers gewond geraakt e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Denko schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:04:
[...]

Inderdaad, en als die retailers het spel uit de verpakking zouden halen, hem eerst een week of 2 spelen en DAN aan jou verkopen, dan had je een punt.
Ik snap ook niet waar dit probleem vandaan komt, als het je niet bevalt dan koop je het niet, als zat mensen dat doen, voelen ze het aan hun portemenee en is het bij de volgende lading spellen weg.
Ik denk dat het hele probleem juist bij de retailers is ontstaan. In NL is t misschien nog niet zo'n ding maar vrijwel elke gamewinkel hier in Engeland verkoopt ook 2e hands spellen. Waarbij er vaak nog meer 2e hands spellen staan dan nieuwe. Als je dan een spel hebt gespeeld en kwijt wil kan je dan daarheen en krijg je of geld of tegoed ervoor en dan kan je weer iets nieuws kopen.
Wat zij je voor een 2e hands spel geven is natuurlijk lager dan wat ze er vervolgens weer voor vragen. Hierdoor ontvangen die retailers nog een keer winst over het spel terwijl Sony en ontwikkelaars maar 1x inkomsten ontvangen. In dat perspectief kan ik zo'n actie wel begrijpen van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gister SW Force Unleashed uitgepseld, denk dat ik er iets langer dan 10 uurtjes over gedaan heb op Medium, gewoon rustig doorgespeeld.

Heb maar 1 gebied gerushed, als je voor het eerst in die Death Star komt begin je in zo'n hal met echt een bak vijanden na een paar keer proberen had ik dat wel gehad, en heb ik de doorgang open getrokken en verder gegaan :P

Voor de rest is het einde een beetje onbevredigend aangezien je 2 "eindbazen" krijgt die je beide niet kunt verslaan, logisch maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Bellerophon schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:25:
[...]

Het hangt er ook vanaf wat je allemaal in die missie hebt gedaan, zijn er bijvoorbeeld burgers gewond geraakt e.d.
Okee dan moet dat het wel wezen. Ik hoop niet dat 1 hoofdmissie en 1 side missie met een slecht reputatie en voor zorgt dat ik niet helemaal goed meer kan worden :| anders kan ik fluiten naar die trofee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Ike. schreef op zondag 21 februari 2010 @ 23:48:
[...]

Dat is de Bravia Sync functie. deze optie kan je in/uitschakelen in het menu van je ps3
Staat dat bij systeem instellingen? Kan het niet vinden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nico111 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:31:
[...]

Okee dan moet dat het wel wezen. Ik hoop niet dat 1 hoofdmissie en 1 side missie met een slecht reputatie en voor zorgt dat ik niet helemaal goed meer kan worden :| anders kan ik fluiten naar die trofee
Die haal je vrij gemakkelijk hoor...

Gewoon de juiste keuzes nemen en je bent al vrij snel een held, of juist 'truly inFamous'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarabeast
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 10:14
Heeft er iemand ervaring met een capture card?
Ik heb net ff rond gekeken en ik zag allerlei dingen,
mensen die hun camera gewoon voor hun tv hingen (lijkt mij echt k*t kwaliteit maarjaa...), mensen met een PVR van rond de 200,- euro, met allerlei kabbeltjes en dingen naar hun pc of naar een videocamera enz...

Is er niet iets wat je in de USB kan steken of simpel weg kan downloaden en installeren op je PS3 waarmee je beelden kan opnemen op goede/hoge kwaliteit? Iets wat ook niet al te duur kost...?
Enig advies?

Thanks in advance,

~Scarabeast~

[ Voor 1% gewijzigd door Scarabeast op 22-02-2010 12:12 . Reden: kaas ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omni superens schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:28:
[...]

Ik denk dat het hele probleem juist bij de retailers is ontstaan. In NL is t misschien nog niet zo'n ding maar vrijwel elke gamewinkel hier in Engeland verkoopt ook 2e hands spellen. Waarbij er vaak nog meer 2e hands spellen staan dan nieuwe. Als je dan een spel hebt gespeeld en kwijt wil kan je dan daarheen en krijg je of geld of tegoed ervoor en dan kan je weer iets nieuws kopen.
Wat zij je voor een 2e hands spel geven is natuurlijk lager dan wat ze er vervolgens weer voor vragen. Hierdoor ontvangen die retailers nog een keer winst over het spel terwijl Sony en ontwikkelaars maar 1x inkomsten ontvangen. In dat perspectief kan ik zo'n actie wel begrijpen van Sony.
Probeerde de FRS dat ook niet hier? Was geen succes dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:33:
Probeerde de FRS dat ook niet hier? Was geen succes dacht ik.
Lokale gameshop hier doet het nog steeds, al is het niet zo'n supersucces. Soms wel handig voor een 10-20 euro goedkoper een twijfel game kopen (army of two bijvoorbeeld), maar veelal oudere games die inmiddels alweer een opvolger hebben (fifa series, uncharted 1) of de platium prijs hebben gekregen (heavenly sword).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Denko schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:04:
[...]

Ik weet niet of je het doorhebt, maar ten tijde van spreken halen ze bij FRS spellen uit de verpakking, worden die gespeeld door verkopers, vervolgens in de verpakking gestopt en verkocht. Niets illegaals aan, hoewel sommige kopers dus met bekraste CD's komen te zitten. Dus in principe kan het, misschien niet geheel netjes tegenover de kopers als je ze niet van te voren inlicht.

Helaas werkt dat laatste niet want een PS3 speelt alleen PS3 spellen af. Dus iedereen zou dan met een nutteloze PS3 zitten. Daarom pleit ik ook voor dan maar liever gisteren gehacked dat ding dan vandaag (al heb ik het liever niet omdat het alleen maar tot zooi met gamen leidt) want dan heb je ten minste wat aan als je Sony Boycot om dit soort dingen.

Ik vind het raar dat bijna niemand hier het een probleem vindt dat die wat koopt maar vervolgens bij doorverkoop de helft van de functionaliteit kwijt raakt en de volgende koper er bijna niets aan heeft. Zien jullie dan niet dat dit een manier is van Sony om gewoon de waarde van je tweedehands spel drastisch te verlagen zodat je dat ding voor bijna niets kan verkopen enerzijds en anderzijds mensen niet tweedehands willen kopen omdat er teveel zooi aan verbonden is? Hoe kan je dat zo domweg accepteren onder het mom je koopt niet het product maar een licentie. Alsof je aan een licentie zonder software wat hebt terwijl je aan software zonder licentie wel degelijk wat hebt en het enige 'nadeel' is dat je in de ogen van de maker van de software illegaal bezig bent. Maar ja wie had ook alweer de licentie zooi verzonnen.

[ Voor 19% gewijzigd door dangerpaki op 22-02-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Scarabeast schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:48:
mensen die hun camera gewoon voor hun tv hingen (lijkt mij echt k*t kwaliteit maarjaa...), mensen met een PVR van rond de 200,- euro, met allerlei kabbeltjes en dingen naar hun pc of naar een videocamera enz...

Is er niet iets wat je in de USB kan steken of simpel weg kan downloaden en installeren op je PS3 waarmee je beelden kan opnemen op goede/hoge kwaliteit? Iets wat ook niet al te duur kost...?
Enig advies?

Thanks in advance,

~Scarabeast~
Nee er is niets dat je kunt installeren op de PS3 of dmv USB kunt aansluiten om te capturen.
De beste optie is een capture card in je pc en dan de ps3 via de pc doorlussen naar de tv.

Oh en iets is duur, of kost veel. ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

dangerpaki schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:51:
[...]

Ik vind het raar dat bijna niemand hier het een probleem vindt dat die wat koopt maar vervolgens bij doorverkoop de helft van de functionaliteit kwijt raakt en de volgende koper er bijna niets aan heeft. Zien jullie dan niet dat dit een manier is van Sony om gewoon de waarde van je tweedehands spel drastisch te verlagen zodat je dat ding voor bijna niets kan verkopen enerzijds en anderzijds mensen niet tweedehands willen kopen omdat er teveel zooi aan verbonden is? Hoe kan je dat zo domweg accepteren onder het mom je koopt niet het product maar een licentie. Alsof je aan een licentie zonder software wat hebt terwijl je aan software zonder licentie wel degelijk wat hebt en het enige 'nadeel' is dat je in de ogen van de maker van de software illegaal bezig bent. Maar ja wie had ook alweer de licentie zooi verzonnen.
Nee, ik vind het dus juist wel mooi, want hierdoor hebben de FRS verkopers er dus ook niets aan. Eindelijk worden tweedehands games niet meer verkocht als nieuw bij dit soort tenten.

Je kan het ook ipv een strafmechanisme ook als een beloningsmechanisme zien. Je wordt er voor beloond om eerste eigenaar te zijn. Je kan ook de core-ervaring opdoen met een tweedehandsje, maar als eerste eigenaar krijg je nog een extraatje. Is op zich natuurlijk niet anders dan de pre-order goodies die je kan downloaden.

Het is grappig dat je Sony wilt boycotten, maar toch niet echt. Je wilt een statement maken, maar toch wel het spel spelen. Tja...

[ Voor 17% gewijzigd door Armada op 22-02-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Mijn playstation-collectie (ps1, ps2, ps3, psp):

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/29n6q7d.jpg

En deze week komt infamous er nog bij. De ps1 en ps2-collectie zijn nogal klein, want in die tijd was ik ali illegali :P Maar later toch nog een aantal originele games gekocht. Mn psp is, itt 90% van de psp's, dan wel weer 100% origineel :) En de ps3 uiteraard ook, en dat6 blijft ook zo bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Scarabeast schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:48:

Enig advies?

Thanks in advance,

~Scarabeast~
Aan de ene zijde je PS3 aansluiten en de andere (USB) zijde in je PC proppen, klaar voor nog geen €12.50.
Die dingetje kost niet duur weetje! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:30

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/e7nwvr.jpg

Hier mijn collectie, Speel momenteel veel Hawx en Haze online lekker co-op :) GTA4 ligt hier ook nog ergens

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Ik ga mijn collectie nieteens plaatsen, zou niet eerlijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 17-09 19:36
Ghostrider schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:47:
[afbeelding]

Hier mijn collectie, Speel momenteel veel Hawx en Haze online lekker co-op :) GTA4 ligt hier ook nog ergens
Wat vind je van Bourne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Opa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:59:
Ik ga mijn collectie nieteens plaatsen, zou niet eerlijk zijn :P
Doe eens plaatsen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je kan net zo goed gewoon aan Sony vragen om een complete lijst met PS3 games en daar de Japan only games vanaf halen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Vicarious schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:12:
[...]

Je kan net zo goed gewoon aan Sony vragen om een complete lijst met PS3 games en daar de Japan only games vanaf halen.
Boeiend (onder het mum: verschil moet er zijn) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinpo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 18:26
Meelobee schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:00:
[...]

(Nog) geen foto, maar wel een overzichtje:

http://b.zdclan.nl/games/meelobee.html

Als iemand ook zo'n overzicht wil, stuur me dan een DM met je nickname en je games, dan maak ik zo'n page voor je :)
Wat is DM? Ik wil ook zo`n pagina.

They call it a "Royale" with cheese!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Direct Message. Ook wel PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/jreb2f.jpg

Brakke pic maarja, dit zijn de mijne, 41 stuks.

Zitten ook een paar games tussen waar je mss minder trots op moet zijn (Beijing 2008, Stuntman Ignition bv.) maar al met al games in gevarieerde genres met iets meer nadruk op action-adventure en muziekgames.

Wat je niet ziet is nog een stuk of 10 PSN Games en +/- 100 Rock Band DLC nummers :P

Oja en Assassin's Creed (1) heb ik ook nog, maar dat is een promoversie (hier gewonnen).

[ Voor 10% gewijzigd door Grannd op 22-02-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

dangerpaki schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:51:
[...]

Ik weet niet of je het doorhebt, maar ten tijde van spreken halen ze bij FRS spellen uit de verpakking, worden die gespeeld door verkopers, vervolgens in de verpakking gestopt en verkocht. Niets illegaals aan

Helaas werkt dat laatste niet want een PS3 speelt alleen PS3 spellen af. Dus iedereen zou dan met een nutteloze PS3 zitten. Daarom pleit ik ook voor dan maar liever gisteren gehacked dat ding dan vandaag (al heb ik het liever niet omdat het alleen maar tot zooi met gamen leidt) want dan heb je ten minste wat aan als je Sony Boycot om dit soort dingen.

Alsof je aan een licentie zonder software wat hebt terwijl je aan software zonder licentie wel degelijk wat hebt en het enige 'nadeel' is dat je in de ogen van de maker van de software illegaal bezig bent. Maar ja wie had ook alweer de licentie zooi verzonnen.
Punt 1: "Niks illegaals aan" FOUT, ze verkopen in dat geval 2e hands spellen als nieuw, ik weet bijna zeker dat daar wel een wet of 2 tegens is ;) Tevens het enige spel wat ik ooit bij de FRS gehaald heb was gesealed.

Punt 2:Waarom zou die in hemelsnaam gehacked willen zien, je kan alsnog niet niet online spelen (zelfs tegen meerprijs niet) en je 2e hands spellen zijn helemaal niks aan (gebrand) en je ps3 als die geband is krijg je er ook aanzienlijk minder voor.
Wil je Sony boycotten? Koop hun spullen niet, klaar.

Punt 3:Dat "Nadeel" is wel iemands brood op de plank, gamedev's zijn zover ik weet nog geen vrijwilligers. Maar goed om te zien dat het voor jou niet zo'n punt is. Beetje NIMBY?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Denko schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:52:
[...]

Punt 1: "Niks illegaals aan" FOUT, ze verkopen in dat geval 2e hands spellen als nieuw, ik weet bijna zeker dat daar wel een wet of 2 tegens is ;) Tevens het enige spel wat ik ooit bij de FRS gehaald heb was gesealed.
Het is wel waar hoor dat dat gebeurt, bij de FRS hebben ze een regeling dat medewerkers games, films en muziek een dagje mee naar huis kunnen nemen om te spelen, die verkopen ze gewoon als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Grannd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:56:
[...]

Het is wel waar hoor dat dat gebeurt, bij de FRS hebben ze een regeling dat medewerkers games, films en muziek een dagje mee naar huis kunnen nemen om te spelen, die verkopen ze gewoon als nieuw.
Toch hoort dat niet. Je verkoopt de klant dan, hoe kort het product ook gebruikt is, gewoon een tweedehands product tegen nieuwprijs zonder dat de klant op de hoogte is dat het product is gebruikt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Grannd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:56:
[...]

Je kan het snel genoeg zien, originele seals hebben PS3 logos op het stripje waaraan je de seal openmaakt.
Nog beter is om je spellen uberhaupt niet bij FRS te kopen, ze zijn meestal duurder als de andere winkels, en online bestellen is uiteraard nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:39
Zijn er nog mensen hier die bv GRID nog spelen? Aardig oud dacht ik zo en als ik in het GRID topic kijk weinig belangstelling voor. Persoonlijk vind ik een multi topic ook niet werken, heel andere belevenis. Afgelopen weekend heb ik het zelf ook maar weer eens geprobeerd met stuurtje. FF op 100% en de rest alles uit. Nu vind ik het leuk. Met de effects aan en "dat andere" lig ik er de tweede bocht echt hopeloos uit. Alles uit vind ik dan weer een beetje zonde van de G25 en het loopt overigens ook wel te soepel dan. Ben alleen wel ff zoet om enkel 1 race te winnen. Moet je ook elke keer weer zo een race uitrijden of kan ik na de tweede heat de PS3 uitzetten en de volgende keer verder gaan? In de Rookie League zijn het er maar twee maar nu ik een stap verder ben heb ik zo een idee dat ik niet elke keer die races uit wil rijden. Soms heb ik er gewoon geen tijd voor. Alleen dat driften wil me nog niet lukken, misschien eens met FF proberen.
Morgen zijn mijn oudste en jongste jarig. Het zoontje krijg Dante's Inferno en Assasins Creed II (demo's gedownload en hem laten raten, vervolgens wenslijst de wereld in gestuurd O-) ). Ik denk dat ik de komende weken eeeerrug laat ga slapen :+ . Ik wacht al een hele tijd op GOW, maar DI doet 't 'm ook wel denk ik zo.

Maareh, mijn vraag was dus;

Van al die spellen, welk spel speel je nog regelmatig of heb je ook echt al lang liggen juist omdat je die niet wil doorverkopen...? Gewoon benieuwd. Ik lees regelmatig dezelfde aanraders voorbij komen dus dat bedoel ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Die Bruine op 22-02-2010 15:06 . Reden: De echte vraag dus ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
seals bij FRS zitten er vaak niet op, omdat de doosjes zonder schijf in de winkel liggen.
Deze worden bij de kassa in het doosje gestoken.

Toen ik mijn spellen nog bij FRS kocht, ging ik altijd rond de tijd dat ze net aangeleverd hadden gekregen.
Dan lagen ze vaak nog in seal achter de kassa omdat ze nog niet uitgezocht en in de rekken geplaatst waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Die Bruine schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:03:
Het zoontje krijg Dante's Inferno en Assasins Creed II (demo's gedownload en hem laten raten, vervolgens wenslijst de wereld in gestuurd O-) ). Ik denk dat ik de komende weken eeeerrug laat ga slapen :+ . Ik wacht al een hele tijd op GOW, maar DI doet 't 'm ook wel denk ik zo.
Hoe oud zijn je zoons als ik vragen mag?

Dante's Inferno is nu niet zomaar een spel dat je aan je 'zoontje' geeft volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Vicarious schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:12:
[...]

Jij snapt het ;)

Over Japanse spellen gesproken, zijn er nog echte aanraders wat race-spellen betreft?
Heb me vroeger op de dreamcast kostelijk vermaakt met tokyo highway challenge etc. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Opa, hoe kan het dan in godsnaam dat je amper trophies hebt? :p Zelfs al let je er niet op, met de hoeveelheid games die jij hebt zou je er dan toch meer moeten hebben? (Wanneer is het trouwens een keer open dag bij jullie, ik neem aan dat de (over)buren dan wel uitgenodigd zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Meelobee schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:28:
Opa, hoe kan het dan in godsnaam dat je amper trophies hebt? :p Zelfs al let je er niet op, met de hoeveelheid games die jij hebt zou je er dan toch meer moeten hebben? (Wanneer is het trouwens een keer open dag bij jullie, ik neem aan dat de (over)buren dan wel uitgenodigd zijn ;) )
Gozer, je zou eens moeten weten hoe weinig ik speel :P Eigenlijk gebruik ik de PS3's welke ik in
huis heb meer als multimedia-apparaten dan spel-console, daarnaast heb ik nog een PSN-iD welke
ik voor mezelf (en mensen welke ik irl ken) hou. De iD in mijn sig is de iD waarmee ik aanrommel,
met deze iD ben ik dan ook bijna 24/7 ingelogd (en dus altijd wel ergens te bereiken). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M a r c o schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:04:
seals bij FRS zitten er vaak niet op, omdat de doosjes zonder schijf in de winkel liggen.
Deze worden bij de kassa in het doosje gestoken.

Toen ik mijn spellen nog bij FRS kocht, ging ik altijd rond de tijd dat ze net aangeleverd hadden gekregen.
Dan lagen ze vaak nog in seal achter de kassa omdat ze nog niet uitgezocht en in de rekken geplaatst waren.
Dat is inderdaad een nadeel van bij de FRS kopen. Bij de MM kun je de spellen tenminste nog in seal kopen.
Het doosje van mijn laatste aankoop bij de FRS (Everybody's Golf) zag er echt onzettend slecht uit, maar voor 10 euro kon ik m niet laten liggen en het was de laatste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

klinkt logisch, erg veel games hebben maar weinig spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Chaoss schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:49:
tja als je ze via je werk kan 'krijgen' * is het wat anders natuurlijk..

* * Meelobee heeft geen idee of Opa ze ook echt krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Complete bagger, de besturing gaat nergens over :/ heb em toevallig ultracheap via ebay kunnen krijgen maar ik probeer hem nogsteeds te verkopen eik
Positief verrassend vond ik:

-Buzz (met 4 man dan)
-Haze (co-op)
-Burnout
-Stuntman ignition (echt een aanrader)
-Hawx
-Full Auto2 battlelines (beetje arcade racen en knallen)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Chaoss schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:49:
Heb een tijdje geleden enkele games(5/6?) en vanmorgen nog 5 games weggegeven aan een mede-tweaker,
believe it or not. Ik heb er gewoon de (game) -tijd niet voor. Soms vind ik een spelletje spelen wel leuk
hoor, daar niet van, maar dat is vaak maar erg tijdelijk (geen tijd) en ben ik er snel op uitgekeken.
De keren dat ik wel echt tijd heb, kijk ik vaak liever een filmpje dan dat ik een spelletje speel.
Meelobee schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:51:
* * Meelobee heeft geen idee of Opa ze ook echt krijgt...
:Y Alleen zitten er bij mij vaak geen hoesjes/boekjes bij, dus gewoon de CD in een sleeve.

iemand hier trouwens ervaring met die laadstations welke op (o.a.) dealextreme worden verkocht?

[ Voor 15% gewijzigd door Sinner op 22-02-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Opa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:59:
[...]

iemand hier trouwens ervaring met die laadstations welke op (o.a.) dealextreme worden verkocht?
Ja, ik heb dat laadstation voor 4 controllers (blauw licht e.d.) werkt prima. Wel even een UK adaptor a 70cent oid erbij bestellen. Afwerking is op het std dealextreme niveau

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
De zoon waar ik het nu over heb wordt 9. Hij is opgegroeid met Nintendo, een bewuste keuze van mij. Ik vind hem nu wijs en lief genoeg (als in geen enkel spel pakt hem dat nu zonder meer af) om met "echte" games te spelen. Ik heb alleen een ontbloot bovenlichaam gezien. Dat vond ik een beetje vreemd zeg maar. Maar goed, als dat het is, dan komt het wel goed. Hij speelt niet alleen, dus als het te erg wordt mag hij er voorlopig niet mee spelen. Met geweld heb ik geen problemen. Ik heb genoeg vertrouwen in mijn manier (onze) van opvoeden dat hij het verschil weet tussen spelletjes en de echte wereld. Maar teveel naakt, nee zit ik niet op te wachten. Hij trouwens ook niet.

BTW, iemand wel eens via de site contact opgenomen met Zavvi? Ik wacht al een maand op Batman en wil die nu wel inruilen voor Bayonetta. Zelfde prijs vandaag als wat ik voor Batman heb afgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 18-09 10:18
ik heb die waar je er 2 mee kan opladen, werken prima maar reken op niet al te veel kwaliteit. Ik heb hem al een keer open moeten schroeven omdat de plug waar je de controller insteekt los liet, paar druppels secondenlijm en hij doet het weer prima.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Die Bruine schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:10:

BTW, iemand wel eens via de site contact opgenomen met Zavvi? Ik wacht al een maand op Batman en wil die nu wel inruilen voor Bayonetta. Zelfde prijs vandaag als wat ik voor Batman heb afgerekend.
Zavvi rekent pas af als het spel wordt verzonden. Dus gewoon order cancellen (Batman is al tijden uitverkocht daar) en Bayonetta bestellen. Krijg je geen spijt van. Vet spel!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

De zoon waar ik het nu over heb wordt 9. Hij is opgegroeid met Nintendo, een bewuste keuze van mij. Ik vind hem nu wijs en lief genoeg (als in geen enkel spel pakt hem dat nu zonder meer af) om met "echte" games te spelen. Ik heb alleen een ontbloot bovenlichaam gezien. Dat vond ik een beetje vreemd zeg maar. Maar goed, als dat het is, dan komt het wel goed. Hij speelt niet alleen, dus als het te erg wordt mag hij er voorlopig niet mee spelen. Met geweld heb ik geen problemen. Ik heb genoeg vertrouwen in mijn manier (onze) van opvoeden dat hij het verschil weet tussen spelletjes en de echte wereld. Maar teveel naakt, nee zit ik niet op te wachten. Hij trouwens ook niet.

Dante's Inferno lijkt me nou niet echt een spel voor een 9-jarige. Behalve ontblote bovenlichamen zit er ook een behoorlijk portie gore en groffe taal in volgens mij. Het lijkt me niet gezond om als 9-jarige met zulke games in aanraking te komen of het nou onder supervisie van een ouder is of niet. Het is niet voor niets dat er een rating op de doos staat (vaak wel wat overdreven, maar toch) Maar als jij het als ouder verantwoord vindt moet je hem het lekker laten spelen.

En idd Batman ruilen voor Bayonetta als je kunt, ga je geen spijt van krijgen (alhoewel Batman ook een vette game is.)

[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 22-02-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Dante's Inferno da's zeker niet alleen maar geweld hoor, wacht maar tot je bij het 'Lust' stuk zit, het zijn voornamelijk demonen of weet ik wat, maar tepels zijn het zeker :P

Voor iemand van 9 is die echt te grafisch, het verschilt natuurlijk per kind maar pas vanaf 13 a 14 kunnen ze zelf beslissen wat ze willen spelen, dan ben je toch de controle voor een groot deel al kwijt en zullen ze als ze willen het toch wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
9 jaar is toch veels te vroeg voor Dante´s Inferno (als in, vermakelijk voor die leeftijd). Als de dood was ik toen ik 9 was en MGS 1 speelde waarbij je voor het eerst op Shadow Moses aankwam. Aan de andere kant speelde ik wel lekker GTA 2 en Tomb Raider op de basisschool. Maarja, Dante´s zou ik eerder pas aan minstens 12-jarig geven.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Hmm, denk dat ik dan toch maar elk level "voor" moet spelen he O-) . Bedankt voor de info in elk geval. Ik ga zelf maar eens een paar levels spelen. Hij mag voorlopig met ACII beginnen. Dacht echt dat het net als GOW was. En daar heb ik geen problemen mee. Maar goed, we zullen zien. Hou het in elk geval goed in de gaten. Als in, eerst toch maar zelf kijken ;) .

Edit:

Als in eng? Dat heeft hij niet snel. AvP vindt hij leuk en niet eng bv (de film). Echte horror laat ik hem niet zien, maar SciFi is SciFi. Verzonnen en dat weet en begrijpt hij ook. Zo ook slachten in games, dat doen normale mensen niet met andere mensen. Maar goed, ik dwaal af, het is hier geen WL of SG. Jullie commentaar wordt overigens wel gewaardeerd ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Die Bruine op 22-02-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Ghostrider schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:01:
[...]

Ja, ik heb dat laadstation voor 4 controllers (blauw licht e.d.) werkt prima. Wel even een UK adaptor a 70cent oid erbij bestellen. Afwerking is op het std dealextreme niveau
Dan weet ik genoeg. Bedankt voor de info, ga het starks even bestellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Yup. Ik had fallout goty besteld en dat duurde ook enorm lang. Mailtje gestuurd en toen kreeg ik (na en week?) een berichtje terug dat hij in de backorder stond. Heeft uiteindelijk iets van anderhalve maand geduurd allemaal.

Pluspunt; de rest van de order werd wel al meteen verscheept en was er in een week. En andere bestellingen (waaronder dus Batman AA) gingen ook heel snel. Beetje geluk en pech hebben denk ik.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

9 jaar is imho veél te jong voor de grafische invloeden van Dante's Inferno.

Jij kunt dan wel denken dat hij het aankan (iets wat geen drol te maken
heeft met opvoeden), maar zo'n kind kan er echt slecht van gaan slapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

:Y Alleen zitten er bij mij vaak geen hoesjes/boekjes bij, dus gewoon de CD in een sleeve.
* Meelobee is jaloers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Armada schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:37:
[...]

Nee, ik vind het dus juist wel mooi, want hierdoor hebben de FRS verkopers er dus ook niets aan. Eindelijk worden tweedehands games niet meer verkocht als nieuw bij dit soort tenten.

Je kan het ook ipv een strafmechanisme ook als een beloningsmechanisme zien. Je wordt er voor beloond om eerste eigenaar te zijn. Je kan ook de core-ervaring opdoen met een tweedehandsje, maar als eerste eigenaar krijg je nog een extraatje. Is op zich natuurlijk niet anders dan de pre-order goodies die je kan downloaden.

Het is grappig dat je Sony wilt boycotten, maar toch niet echt. Je wilt een statement maken, maar toch wel het spel spelen. Tja...
Gast wat begrijp je niet aan het feit dat basis functionaliteit eruit gesloopt wordt als online play. Zoiets als dat ik zou zeggen dat je beloond wordt als eerste eigenaar van de BMW omdat je dan ook alle 8 cylinders kan gebruiken van je motor. En als je een tweedehands koopt dat je dan bij BMW moet aankloppen om 30% van de nieuwprijs te dokken om de rest van je motor ook mee te kunnen laten draaien. Dat zie je dan toch ook niet als beloning van de eerste eigenaar???

En begin niet over licenties vs autos. Het maakt niet uit hoe je het noemt, feit is dat je ervoor moet betalen en dat je het koopt en dan kunt gebruiken en dat het iets is wat je kan doorverkopen. Dat mag gewoon van de wet, daar is geen wet tegen. Ondanks de verhalen waarmee software makers komen.
Denko schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:52:
[...]

Punt 2:Waarom zou die in hemelsnaam gehacked willen zien, je kan alsnog niet niet online spelen (zelfs tegen meerprijs niet) en je 2e hands spellen zijn helemaal niks aan (gebrand) en je ps3 als die geband is krijg je er ook aanzienlijk minder voor.
Wil je Sony boycotten? Koop hun spullen niet, klaar.

Punt 3:Dat "Nadeel" is wel iemands brood op de plank, gamedev's zijn zover ik weet nog geen vrijwilligers. Maar goed om te zien dat het voor jou niet zo'n punt is. Beetje NIMBY?
Punt 1 hebben genoeg mensen op gereageerd, was het illegaal geweest dan waren ze al op hun vingers getikt.
Punt 2: omdat je dan Sony kunt boycotten zonder dat je PS3 een nutteloos ding is wat er maar staat. Had ik eerder geweten dat ik Sony wou boycotten had ik ook misschien wel geen Sony zooi gekocht. Ik kan niet in de toekomst kijken, jij wel?!?! (kun je me dan via DM de loterij nummers van volgende week effe door mailen?)
Punt 3: brood op de plank verhaal, ik heb geloof ik al een aantal keer in dit topic een voorbeeldberekening laten zien waarin je duidelijk kan zien dat die gasten wel brood (als je het nog zo kan noemen) op hun plank krijgen. En zelfs als ze brood mislopen betekent het niet dat ze mij mogen belemmeren in iets wat ik van de wet gewoon mag (namelijk mijn tweedehands spellen gewoon doorverkopen zoals hierboven staat). En ik weet wel bijna zeker dat je met de wetten van de vrije marktwerking etc etc dit soort praktijken aan kan pakken.

Maar goed deze discussie gaat erg lang duren en gaat leiden tot niets, jij denkt dat jij het bij het rechte eind hebt en ik denk dat ik gelijk heb. Dus na deze post stop ik ook met deze discussie. Ik vraag me alleen af hoe jij zou opkijken als jij op MP een T-Mobile toestel zou kopen tweedehands om erachter te komen dat je geen internettoegang had met dat ding omdat dat een 'beloning' was voor degene die dat ding nieuw koopt bij T-Mobile. Want anders zijn ze heel erg zielig bij T-Mobile en verdienen ze geen geld en hebben ze geen brood op de plank etc etc... of nog beter, je koopt een licentie om het toetel te kunnen gebruiken en die mag je (volgens de wet wel) volgens T-Mobile niet doorverkopen (in andere woorden je mag het toestel niet doorverkopen). Dat hele licentie verhaal is zo'n bull crap want in principe zou ik dus iedereen wij kunnen maken dat ze van alles een licentie kopen ipv het product (wat je eigenlijk ook gewoon doen) en dus dat ding niet door zouden mogen verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door dangerpaki op 22-02-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

dangerpaki schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:26:
[...]

Gast wat begrijp je niet aan (...)
Houd maar op, je kan normaal reageren of gewoon niet. We agree to disagree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Zaterdag Tomb Raider Underworld binnen gehad. Vrolijk begonnen op 'hard' om voor de Platinum te gaan, inmiddels in Thailand aangekomen.

Nu lees ik op diverse websites dat er een 'glitch' in de game zit. Dat je elke schat die je pakt moet controleren in je PDA, omdat het voor kan komen dat een schat niet geregistreerd wordt. Nu heb ik natuurlijk in de Mediterranean Sea zoveel mogelijk schatten gepakt, maar dit niet gechecked. Dus ik denk dat ik maar weer opnieuw ga beginnen om niet achteraf erachter te komen dat er aan het begin één niet geregistreerd is.

Nu vroeg ik me af: Krijg je de Platinum ook als je een savegame voor elke missie maakt met relikwieën en schatten, of moet het persé één savegame zijn.

Ook schijnen er zich nogal wat bugs in het spel te bevinden die ervoor zorgen dat je niet meer verder kan en je savegame dan dus waardeloos is (mits er automatisch of jij zelf saved dan).

Meelobee: jij nog tips, jij hebt Tomb Raider Underworld laatst toch gedaan en een Platinum behaald? Welke guide heb je gebruikt?

Ik doe nu deze: http://www.tombraiderchro...ld/walkthrough/index.html

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 22-02-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:26:
[...]

Gast wat begrijp je niet aan het feit dat basis functionaliteit eruit gesloopt wordt als online play. Zoiets als dat ik zou zeggen dat je beloond wordt als eerste eigenaar van de BMW omdat je dan ook alle 8 cylinders kan gebruiken van je motor. En als je een tweedehands koopt dat je dan bij BMW moet aankloppen om 30% van de nieuwprijs te dokken om de rest van je motor ook mee te kunnen laten draaien. Dat zie je dan toch ook niet als beloning van de eerste eigenaar???

En begin niet over licenties vs autos. Het maakt niet uit hoe je het noemt, feit is dat je ervoor moet betalen en dat je het koopt en dan kunt gebruiken en dat het iets is wat je kan doorverkopen. Dat mag gewoon van de wet, daar is geen wet tegen. Ondanks de verhalen waarmee software makers komen.

[...]
Verdiep je eens in de wet als je iets zinnigs wilt zeggen. Los van wat ik er verder van vind, heb je enig idee hoe diep en ingewikkeld het Intellectueel Eigendomsrecht is? Je kun het niet met een auto of enig ander simpel gebruiksvoorwerp vergelijken, dus haal dat er niet steeds bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Hey even voor de goede orde. Leuke discussie enzo, maar Is het nu al zo dat de 2e eigenaar niet online kan met een game? Of willen ze dat in gaan voeren? :)

[ Voor 9% gewijzigd door virtualJac op 22-02-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
virtualJac schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:25:
Hey even voor de goede orde. Leuke discussie enzo, maar Is het nu al zo dat de 2e eigenaar niet online kan met een game? Of willen ze dat in gaan voeren? :)
Willen ze invoeren. Het is nu natuurlijk al wel zo dat extra PSN content die je bij games (special en limited editions) krijgt maar één keer kan downloaden met de code (volgens mij).

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 22-02-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hierbij dan nog maar even mijn PS3 games collectie

Degene met de felle flits erop is CoD4 ;)

[ Voor 39% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb deze gebruikt voor tomb raider: http://www.ps3trophies.or...-raider-underworld/guide/
Daarin staat ook ergens een guide voor de treasures.

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/games.jpg
mijn collectie, maar nu als (brakke) foto :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zal van de week ook wel even een foto maken van de nog altijd groeiende collectie, maar ik wil de collectie nu ook wel eens in een normale list op internet zetten, met game data en plaatje van de cover bijvoorbeeld.

'k heb eens gekeken naar de gamecollector software, maar dit is een trail, en daar zit ik niet op te wachten, nog andere sites die zoiets bieden ? heb zo snel niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

zelf maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Heavy Rain SE is onderweg, nu nog even snel inFamous zien uit te spelen voordat ie aankomt.
Ik ben er al aan begonnen...

[ Voor 109% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
SToRM666 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:54:
Mijn Heavy Rain SE is onderweg, nu nog even snel inFamous zien uit te spelen voordat ie aankomt.

[...]

Zijn ze snel. Indicatie wanneer ie aankomt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:54:

[...]

In dat geval, geef maar tip als je een tester of iets nodig heb, ik wacht nog wel eventjes. ( indien we het natuurlijk over een game database site hebben )

[ Voor 66% gewijzigd door Fatal Mind op 22-02-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

En maar jammeren over een crisis.. :')
Volgens mij heeft 80% van de users in dit topic een gamecollectie ter waarde van een kleine €1.5K :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hoeft niet, ik koop bijna nooit games voor de full-retail price, geloof dat ik in totaal 2 games voor 60 euro heb gekocht.... de rest voor veel minder 40,- met zelfs uitschieters naar 10 voor Mirror's edge en 15,- voor SW Force Unleashed. Ik kan van mezelf iig wel zeggen dat ik zeer prijs bewust ben, koop games sosm 2'de hands via MP of in het buitenland. Op het moment heb ik de instelling dat ik iig niet meer dan 45 voor een game betaal, veel games heof ik ook niet te spelen zodra ze uitkomen, ik wacht wel even... het duurt soms niet eens lang vordat ze onder de 40 of 30 euro te krijgen zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij geldt hetzelfde ja. Ik denk dat ik gemiddeld rond de 30 euro per spel zit. En naast de 40 Blu-ray games heb ik ook nog een 20-tal PSN spellen, dus het loopt wel richting de schatting van Opa_vertelt...
En dat is dan nog maar enkel software.
Dwazer schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:59:
Zijn ze snel. Indicatie wanneer ie aankomt? :)
Ik denk begin volgende week, maar ik hoop eigenlijk komend weekend :P
Fatal Mind schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:59:
In dat geval, geef maar tip als je een tester of iets nodig heb, ik wacht nog wel eventjes. ( indien we het natuurlijk over een game database site hebben )
Ik hou je op de hoogte ;)

[ Voor 91% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Ho ho, €1500 aan games hebben is geen schande ofzo! Dat was de bedoeling van mijn post niet. :P
Ik ben allang blij dat er meer mensen zoals ik zijn met een "pleur op met je crisis" -mentaliteit.
Al koop je ze allemaal voor €64.95 op de releasedate, zal mij echt een worst zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Leuke mentaliteit, maar zo werk het niet als je net je baan verloren hebt ;) voor, helaas, heel veel menen is die "crisis" wel een realiteit natuurlijk... magoed slightly offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Geen baan=tijd voor gamen! :P

Ontopic;
Mijn PS3 afstandsbediening doet het niet meer,
wat een knakenbedrijf is Sony ook. 360 FTW!!1!
(dat ik erop ben gaan staan doet niet ter zake)

[ Voor 17% gewijzigd door Sinner op 22-02-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opa_vertelt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:29:
Ontopic;
Mijn PS3 afstandsbediening doet het niet meer,
wat een knakenbedrijf is Sony ook. 360 FTW!!1!
(dat ik erop ben gaan staan doet niet ter zake)
Ga aub naar het ps3 defecten topic ouwe!! :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Pagina: 1 ... 26 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.