ligt niet aan het thema. deze werkt bij mij ook gewoon perfect.
Denk dat er iets is fout gegaan tijdens/met de installatie van de AC2 DLC.

[ Voor 40% gewijzigd door Ike. op 18-02-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:09
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:44:
Ik zit te kijken of ik de 320GB van WD deze dus: pricewatch: Western Digital Scorpio Black WD3200BEKT
er in zal passen. Vandeweek maar eens kopen
Past gewoon erin. Heb dezelfde schijf in mijn ps3. Vind het alleen jammer dat ik toentertijd meer voor had betaald, maar dat heb je altijd met hardware. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

Ike. schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:40:
ligt niet aan het thema. deze werkt bij mij ook gewoon perfect.
Denk dat er iets is fout gegaan tijdens/met de installatie van de AC2 DLC.
Heb nu alles opnieuw ingesteld qua instellingen en mijn gewone account weer gerecoverd. De andere accounts die nu nog op "Gebruiker 1*" en verder staan zoek ik van het weekend wel uit. Moet even zoeken naar de wachtwoorden van mijn Japanse, Engelse en Amerikaanse account.

Maar na alles weer ingesteld te hebben heb ik de DLC van Assassin's Creed II nogmaals gedownload en nu lijkt het allemaal te werken. Althans: ik kan gewoon Sequence 13 doen. Al heb ik die twee extra tombes nog niet gevonden.

Flower Theme werkt ook zoals het hoort. Heb alleen wel de geluiden uit gezet, want dat geluidje als je op " O " drukt is me toch wat te veel van het goede.

Nu hopen dat alles goed blijft werken...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gister de demo van Heavy Rain geprobeerd, maar ik kan er nog niet echt warm van worden..
als het nou Heavy Sun had geheten, dan had die deprimerende regen ook weg geweest.. ;-)

sta je als FBI-aapie constant op R1 te rammen om te scannen, sorry hoor, beetje te ver gezocht..

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Macchill schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:25:
Gister de demo van Heavy Rain geprobeerd, maar ik kan er nog niet echt warm van worden..
als het nou Heavy Sun had geheten, dan had die deprimerende regen ook weg geweest.. ;-)

sta je als FBI-aapie constant op R1 te rammen om te scannen, sorry hoor, beetje te ver gezocht..
het is wat ver gezocht inderdaad maar om net als vroeger maar rond te lopen of je muis over alles te bewegen totdat je cursor veranderde in "je kan hier iets" is ook weer zo wat. Je moet het toch speelbaar houden en ook weer niet te makkelijk/moeilijk. Hoe wil je anders DNA sporen/voetstappen vinden?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
leuk dat de tetris-mini in de aanbieding is maar er was toch ook een remake voor de PS3 in ontwikkeling?
weet iemand hoe de tetris-mini er uitziet op een hd-scherm is dat de moeite waard (ook al is die maar 4 euri)

never mind, ik zag dit bericht staan

"Sinds de minis ook op de PlayStation 3 speelbaar zijn, dachten gamers gelijk Tetris op een groot scherm te kunnen spelen. Jammer genoeg was dit om onbekende reden niet mogelijk. Nadat een gebruiker op de PlayStation community site de vraag stelde waarom dit was, werd het duidelijk gemaakt. Adam Grant, PSP European Product Manager, had het volgende te zeggen:

EA are currently working on a PS3 version of Tetris that will take full advantage of the capabilities of the PS3 and provide the best experience. Look for this version to be available later this year. "

[ Voor 58% gewijzigd door F350-maniac op 19-02-2010 12:44 . Reden: vraag zelf beantwoord ]

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
Macchill schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:25:

Gelukkig is dat ook het enige wat je gedurende het spel moet doen... :/

Heb je toevallig ook het gedeelte met de privé detective gespeeld?

Ik vind het in ieder geval een geweldig spel, had mij ook goed vermaakt met Fahrenheit, al vond ik spel in het begin maar vreemd (maar dat was puur omdat dit een nieuw concept van gameplay was) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Heb gisteren de download van Super Street Fighter 2 Turbo HD binnen gehaald: Donders, wat een nostalgie is het!! (heb zelf geen Full-HD scherm) Maar zag er wel goed uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Dwazer schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:10:
Heb gisteren de download van Super Street Fighter 2 Turbo HD binnen gehaald: Donders, wat een nostalgie is het!! (heb zelf geen Full-HD scherm) Maar zag er wel goed uit >:)
Huh die was toch vorig jaar al te downloaden voordat SFIV uitkwam? Ik heb hem uit de US-store trouwens...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister Yakuza 3 demo geprobeerd, controls zijn even wennen maar dit lijkt me wel aardig wat leuks :) Jammer van de ingame dialogen, via normale 'chatboxes', vechten is wat wennen maar speelt best leuk.

Flower theme ga ik zeker nog halen, ziet er echt mooi uit :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:44:
[...]

Huh die was toch vorig jaar al te downloaden voordat SFIV uitkwam? Ik heb hem uit de US-store trouwens...
ja mar hij is in de anbieding voor €6,50 samen met capcom vs .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
P.E.No.1 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:44:
[...]

Oh nou ja, zag em pas gisteren in de store (Wellicht een brilletje nodig Afbeeldingslocatie: http://www.noordwest6.com/images/smilies/smiley-bril.gif)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:47:
[...]

ja mar hij is in de anbieding voor €6,50 samen met capcom vs .
En dat was ook een reden om em nu aan te schaffen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Dwazer op 19-02-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanochtend een probleem. Ik dacht even een lekker potje MAG te gaan spelen, dus ik zet de playstation aan en start MAG en toen kwam er een melding dat hij zich niet had aangemeld op het PSN. Ik probeerde me dus aan te melden alleen het lukte maar niet en ik kreeg deze error:

80710102 - IP conflict , PS3 Cannot connect to the router with current IP information - Try rebooting your router

Ik heb toen geprobeerd of ik nog wel op het internet met de PS3 kon, en dat lukte ook. Hierna heb ik de router uitgezet voor 5 minuten en daarna weer aangezet. En weer kreeg ik diezelfde melding. Ik heb nog een paar keer de ip- instellingen etc. veranderd maar het hielp niet. Ik heb hierna de router terug naar de fabrieksinstellingen gezet. En nog steeds dezelfde melding als ik me aan wil melden op het PSN. Gisteravond heb ik nog normaal een spelletje kunnen spelen en het rare is dat ik wel een internetpagina kan openen op de PS3. |:(

Er werd ergens gezegd dat je de DNS moest veranderen in 208.67.222.222 en 208.67.220.220, dit heb ik gedaan maar het werkte ook niet, ik heb nog steeds een internetverbinding maar inloggen op PSN lukt niet.

Edit: Er is blijkbaar onderhoud aan het PSN, dat mogen ze ook wel duidelijk maken :|

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
ik had altijd last van een uitvallende (draadloze) internetverbinding bij resp. laptop, internetradio en in mindere mate de ps3.
nu heb ik in de netgear router het kanaal gewijzigd van 1 naar 11, hiermee had ik gelijk een stabiele verbinding op laptop en radio (had ik veel eerder moeten doen 8)7 ) maar kreeg daarna de ps3 niet meer verbonden, kon geen ip-adres meer ophalen, zowel draadloos als draadmet.
pas na wijzigen van kanaal naar nummertje 7 lukte het om weer verbinding te krijgen, is dit logisch te verklaren?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
F350-maniac schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:51:
ik had altijd last van een uitvallende (draadloze) internetverbinding bij resp. laptop, internetradio en in mindere mate de ps3.
nu heb ik in de netgear router het kanaal gewijzigd van 1 naar 11, hiermee had ik gelijk een stabiele verbinding op laptop en radio (had ik veel eerder moeten doen 8)7 ) maar kreeg daarna de ps3 niet meer verbonden, kon geen ip-adres meer ophalen, zowel draadloos als draadmet.
pas na wijzigen van kanaal naar nummertje 7 lukte het om weer verbinding te krijgen, is dit logisch te verklaren?
Was het niet zo dat de PS3 channel 11 niet ondersteunde (als in dat deze weggelaten is omdat ie in de US niet ondersteund wordt?) *Dwazerr roept iets over een klepel en een bel verhaal tegen zichzelf

Heb je tevens gekeken welke draadloze verbindingen in je buurt welke channels gebruiken? Dat kan ook nog voor een conflict zorgen...

[ Voor 7% gewijzigd door Dwazer op 19-02-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Trieste ontwikkeling in de PS3 wereld. Weer een methode ontwikkeld om tweedehands-game markt de kop in te drukken.

http://www.siliconera.com...ay-extra-for-online-play/

Komt erop neer dat je een spel koopt en daarmee als eerste eigenaar gratis kunt registreren om online te kunnen spelen. Verkoop je dat spel door dan kan de tweede persoon niet online spelen totdat deze registreert bij Sony en daar 20 dollar voor dokt, dan pas kan diegene online spelen.

Sorry maar ik heb geen enkel respect voor dit soort bullcrap. Ik koop iets en ik maak zelf wel uit wat ik ermee doe en of ik het doorverkoop. Dit soort kapitalistische zooi waarmee rechten van de consument worden ontnomen ben ik keihard tegen.
Eerst proberen via het recht met onzin te komen als dat je niet het spel maar een licentie koopt en deze niet mag doorverkopen, wanneer dat niet lukt maar dit soort taferelen gaan uithalen.
Ik hoop ook dat ze keihard via het recht worden aangepakt en dat dit verboden wordt. Altijd gezegd dat ik hoopte dat de PS3 ongehacked zou blijven, maar na het lezen van dit bericht hoop ik dat het gisteren al gebeurd was en dat iedereen alle zooi gewoon kopieerde vanaf het begin. Je moet mij niet kopen wijzen op copyright als je mijn rechten ontneemt. Dan heb ik namelijk ook geen respect voor jouw rechten.

Het eerste spel wat hieronder gaat lijden is de Amerikaanse versie van SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo, pas dus op met het importeren van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gisteren demo van Sonic All-star Racing even geprobeerd. Best leuk, zeker voor lokale multiplayer. Nu zie ik in de trailers stuurtjes voor de PS3-controller. Iemand meer informatie daar over? (prijs, verkrijgbaarheid)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

dangerpaki schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:11:
Trieste ontwikkeling in de PS3 wereld. Weer een methode ontwikkeld om tweedehands-game markt de kop in te drukken.

http://www.siliconera.com...ay-extra-for-online-play/
Denk dat je wel een verschil moet maken tussen de PS3 en PSP. PSP is één en al piracy. De PS3 niet. Om toch nog geld te verdienen aan PSP-games bedenken ze dit soort dingen. Verwacht niet dat het bij de PS3 zo'n vaart zal lopen.

EA heeft overigens een soortgelijk idee gelanceerd. Bij een spel dat je koopt krijg je wat DLC. Verkoop je het spel kan die persoon voor 10 dollar die DLC aanschaffen.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 19-02-2010 11:15 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
Dwazer schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:55:
[...]

Was het niet zo dat de PS3 channel 11 niet ondersteunde (als in dat deze weggelaten is omdat ie in de US niet ondersteund wordt?) *Dwazerr roept iets over een klepel en een bel verhaal tegen zichzelf

Heb je tevens gekeken welke draadloze verbindingen in je buurt welke channels gebruiken? Dat kan ook nog voor een conflict zorgen...
nou ik vermoedde dus inderdaad dat er zoiets aan de hand was daarom was ik even benieuwd, wel jammer want kanaaltje 11 was wel lekker vlot :D
hoe kan ik zien welke kanalen in gebruik zijn bij de buren?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
F350-maniac schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:38:
[...]

nou ik vermoedde dus inderdaad dat er zoiets aan de hand was daarom was ik even benieuwd, wel jammer want kanaaltje 11 was wel lekker vlot :D
hoe kan ik zien welke kanalen in gebruik zijn bij de buren?
Kan op diverse manieren, zelf vind ik deze erg prettig: Netstumbler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk mogelijk om een spel met een bepaalde disc te installeren, en daarna met een andere disc te spelen?

De situatie bij is namelijk dat ik Burnout Paradise leen van iemand, maar hij wil het spel weer terug, dus ik wil het zelf kopen. Nu wil ik die nieuwe DLC kopen, maar kan ik die nog wel gebruiken als ik het daarna met mijn eigen disc wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:11:
Is het eigenlijk mogelijk om een spel met een bepaalde disc te installeren, en daarna met een andere disc te spelen?

De situatie bij is namelijk dat ik Burnout Paradise leen van iemand, maar hij wil het spel weer terug, dus ik wil het zelf kopen. Nu wil ik die nieuwe DLC kopen, maar kan ik die nog wel gebruiken als ik het daarna met mijn eigen disc wil spelen?
volgens mij wel maar kan het je niet 100% garanderen, er zijn mensen die nieuwe discs gekregen hebben als de oude kapot ging en die hadden er geen problemen mee.

laten we maar hopen dat betalen om online te kunnen spelen niet voor de PS3 komt, dat zou een slechte ontwikkeling zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Svennie op 19-02-2010 12:19 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang het spel uit dezelfde regio komt zou dat geen probleem mogen zijn.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
Svennie schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:16:
[...]

volgens mij wel maar kan het je niet 100% garanderen, er zijn mensen die nieuwe discs gekregen hebben als de oude kapot ging en die hadden er geen problemen mee.

laten we maar hopen dat betalen om online te kunnen spelen niet voor de PS3 komt, dat zou een slechte ontwikkeling zijn.
in dit geval (Burn Out dus) kun je toch beter meteen de full version (game + dlc) kopen in de store nu?

[ Voor 2% gewijzigd door F350-maniac op 19-02-2010 12:56 . Reden: Burn Out toegevoegd ]

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SToRM666 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:23:
Zolang het spel uit dezelfde regio komt zou dat geen probleem mogen zijn.
Let wel op als je de platinum versie van een game koopt, terwijl de geinstalleerd van een normale versie komt. Dan werken de savegames niet altijd (bv bij GTA4)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Meelobee schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:50:
[...]

Let wel op als je de platinum versie van een game koopt, terwijl de geinstalleerd van een normale versie komt. Dan werken de savegames niet altijd (bv bij GTA4)
En het dezelfde versie is. Burnout Paradise Ultimate heeft een andere save als de "normale"

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dwazer schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:55:
[...]

Klok en klepel inderdaad :D Wikipedia: List of WLAN channels

Kanaal 11 wordt overal ondersteund. Kanalen hoger dan 11 zijn niet toegestaan in de USA.

Een google-actie leverde mij wel op dat een aantal van die WRT apparaatjes problemen had met kanaal 11. Firmware upgrade zou dat moeten oplossen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
The latest instalment of the Final Fantasy series is better on the PS3 than it is on the Xbox360, it has been claimed.

According to NowGamer, Final Fantasy XIII suffers from a loss of detail in the graphics on the Xbox360 version.

After testing the final retail-standard codes for both games, the multi-format gaming publication said that "sacrifices have clearly been made" in an effort to adapt the game for the Microsoft console.

It noted that detail was lacking in certain aspects of the game, such as characters' clothes, environmental objects and enemies.

Furthermore, the game's graphics looked far better on the PS3s HD Blu-ray format.

"Ultimately, no matter what you're playing it on we wouldn't discourage anyone from deciding to buy it if they're already planning to. However, if you have a choice, the PS3 version has the edge," it said.
Niet echt een verrassing natuurlijk aangezien de game voor de mogelijkheden van de PS3 ontwikkeld is, en naar de 360 omgezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
DeDuifff schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:56:
[...]

Gelukkig is dat ook het enige wat je gedurende het spel moet doen... :/

Heb je toevallig ook het gedeelte met de privé detective gespeeld?

Ik vind het in ieder geval een geweldig spel, had mij ook goed vermaakt met Fahrenheit, al vond ik spel in het begin maar vreemd (maar dat was puur omdat dit een nieuw concept van gameplay was) :*)
Oh maar wat andere mensen (zoals jij) er van vinden mag je zelf weten.. En ja ik heb die prive-detective ook gespeeld, maar voor een demo is het nog net wat te weinig om echt een indruk te krijgen van het spel..
:N

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Vicarious schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:58:
[...]

Klok en klepel inderdaad :D Wikipedia: List of WLAN channels

Kanaal 11 wordt overal ondersteund. Kanalen hoger dan 11 zijn niet toegestaan in de USA.

Een google-actie leverde mij wel op dat een aantal van die WRT apparaatjes problemen had met kanaal 11. Firmware upgrade zou dat moeten oplossen.
Dat was het! 8)7

Hij heeft het iig gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:10:
Het is ook grappig dat je voor de karakters de oude sprites kan aanzetten. Dan zie je pas echt hoever we gekomen zijn sinds de Snes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:01
FeaR1986 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:51:
Gisteren van de overbuurman Army of Two: the 40th Day gehad. Hij had de game in een paar uur uitgespeeld. Single player dan, want multi-player zit er voor hem niet in zonder internet. En over dat laatste zat ik met een vraag:

De overbuurman wil namelijk wat spellen uit de PSN Store hebben. Nu kan hij zijn PS3 toch gewoon aan mijn netwerk hangen, die games kopen die hij wilt en dan later thuis offline spelen als de console niet meer aan het netwerk hangt?
Klopt helemaal, alleen kan die uiteraard sommige spellen dan niet meer spelen zoals BF1943 want dat is volgens mij alleen online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:07:
[...]

Niet echt een verrassing natuurlijk aangezien de game voor de mogelijkheden van de PS3 ontwikkeld is, en naar de 360 omgezet is.
hier vind je wat ps3 en xbox360 screenshots om te vergelijken, is echt een drastisch groot verschil in!

http://www.joystiq.com/20...ii-looks-like-on-xbox-360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik wil de harde schijf van mijn 40Gb PS3 vervangen, zijn er nog dingen waar op moet letten? kan me iets herinneren over incompatible schijven?

Wil iets van 250 of 500Gb nemen, voldoet elke 2.5" SATA schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
RonnieB82 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:13:
Ik wil de harde schijf van mijn 40Gb PS3 vervangen, zijn er nog dingen waar op moet letten? kan me iets herinneren over incompatible schijven?

Wil iets van 250 of 500Gb nemen, voldoet elke 2.5" SATA schijf?
Eerste hit in Google geeft deze. Let vooral op het Rode kader aan de rechterkant...

Antwoord: Nee, niet elke schijf voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Shiver23 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:15:
[...]

Denk dat je wel een verschil moet maken tussen de PS3 en PSP. PSP is één en al piracy. De PS3 niet. Om toch nog geld te verdienen aan PSP-games bedenken ze dit soort dingen. Verwacht niet dat het bij de PS3 zo'n vaart zal lopen.

EA heeft overigens een soortgelijk idee gelanceerd. Bij een spel dat je koopt krijg je wat DLC. Verkoop je het spel kan die persoon voor 10 dollar die DLC aanschaffen.
Piracy of niet, betalende klanten met welke reden dan ook dit soort rechten ontnemen betekent dat je je klanten benadeelt en dus ook niet moet verwachten dat klanten dan ook andere manieren zullen vinden om goedkoper te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F350-maniac schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:48:
[...]

in dit geval (Burn Out dus) kun je toch beter meteen de full version (game + dlc) kopen in de store nu?
Ja, dat is eigenlijk gewoon de beste optie.
Enige nadeel is dat je geen hoesje in de kast hebt staan, maar daar mag je met deze prijs niet om zeuren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:30
Yellowneck schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:06:
[...]

Dat is correct
Koop gewoon een nieuwe router, kosten ook niets meer O-), hehe, een hele simpele, misschien overdreven, oplossing.
Heb zelf een WRT120N voor 39 euro, werkt prima. Stabiel als Obama :)
heb je iets speciaals gedaan? bepaalde poorten opgezet?
Een vriend van me heeft ook de WRT120N, werkt prima (ipod/laptop) maar kan zijn playstation er niet mee verbinding, sterker nog, hij krijgt niet eens een geldig ip adres.
(zelfs als WEP-key uitgeschakeld wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
carpcatcher schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:10:
[...]

heb je iets speciaals gedaan? bepaalde poorten opgezet?
Een vriend van me heeft ook de WRT120N, werkt prima (ipod/laptop) maar kan zijn playstation er niet mee verbinding, sterker nog, hij krijgt niet eens een geldig ip adres.
(zelfs als WEP-key uitgeschakeld wordt)
Voor het verkrijgen van een Ipadres hoef je geen poorten open te zetten (Want dat is een intern netwerk, de firewall luisterd voornamelijk van buiten naar binnen en visa versa)

Wat gebeurd er als je er een kabel aan hangt en deze in de router prikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Flexicon schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:38:
[...]
Klopt helemaal, alleen kan die uiteraard sommige spellen dan niet meer spelen zoals BF1943 want dat is volgens mij alleen online ;)
Gaat hem dus vooral om de add-ons van bijvoorbeeld Assassin's Creed II en stand-alone games als Flow, Flower en dat snooker-spelletje. Eerdaags maar eens zo'n PSN Card kopen en wat downloaden voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Naar aanleiding van de Store update van gisteren:
  • de Flower theme is erg mooi en fijn.
  • waar ik de geluiden van de theme zachter in kan stellen heb ik nog niet kunnen achterhalen.
  • de Sonic-kartgame is leuk voor de kleintjes.
  • dat je niet alle te downloaden/ kopen zaken uit de store kunt previewen (de theme van Flower kun je bijvoorbeeld wel previewen alvorens over te gaan tot aankoop).
  • ga ik lekker in het weekend aan de slag met alle nieuwigheid van Burnout Paradise! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
was aan het kijken voor gratis dynamic themes en kom gewoon die flower p3t tegen..

zou het kwaad kunnen om hem proberen te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Gewoon proberen, dan weet je het. Je Playstation3 zul je er echt niet mee om zeep helpen want die is goed genoeg beveiligd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

http://vgplus.blogspot.com/

Videogamesplus verzend vanaf nu Heavy Rain :)

Let op, ze bevestigen ook meteen dat Nederlands niet op de regio 1 disc staat, net zoals bv. Uncharted 2 en inFamous staat deze alleen op Nederlandse discs, voor mij geen probleem maar voor sommigen misschien een reden om niet te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ik heb een video gemaakt van de HD upgrade in mijn PlayStation 3

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Xv1--vOir3Y]

Eigenlijk zit ik nu nog te bedenken wat ik met die oude 40GB 2,5" HD kan doen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Losse hdd behuizing kopen en inzetten als portable hdd. Heb ik ook gedaan met me 60gb hdd en dat is ideaal (niet veel ruimte, maar goed, beter dan weg gooien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Nou het gaat wel een beetje bergafwaarts met de PS3 moet ik zeggen. Ik vertelde al gisteren dat ze nu met dat rare systeem komen om tweedehands games te weren.
Nu schijnt het te zijn dat ze de 'install other OS' optie ook mogelijk zouden kunnen verwijderen met de volgende update. En dat zou dan te maken hebben met de recente hack die is vrijgegeven.

Heb zelf een slim dus zal voor mij niets uitmaken, maar een waarschuwing dus voor de mensen die deze optie wel gebruiken. Gezien de reden voor het verwijderen van deze optie zal het me niet verbazen dat als ze dit echt doen dat het dan ook een verplichte update is en een vereiste om nog op PSN te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:11:
Sorry maar ik heb geen enkel respect voor dit soort bullcrap. Ik koop iets en ik maak zelf wel uit wat ik ermee doe en of ik het doorverkoop. Dit soort kapitalistische zooi waarmee rechten van de consument worden ontnomen ben ik keihard tegen.
Eerst proberen via het recht met onzin te komen als dat je niet het spel maar een licentie koopt en deze niet mag doorverkopen, wanneer dat niet lukt maar dit soort taferelen gaan uithalen.
Ik hoop ook dat ze keihard via het recht worden aangepakt en dat dit verboden wordt. Altijd gezegd dat ik hoopte dat de PS3 ongehacked zou blijven, maar na het lezen van dit bericht hoop ik dat het gisteren al gebeurd was en dat iedereen alle zooi gewoon kopieerde vanaf het begin. Je moet mij niet kopen wijzen op copyright als je mijn rechten ontneemt. Dan heb ik namelijk ook geen respect voor jouw rechten.
Jij denkt het jezelf toegeëigende recht te hebben om games 2e-hands te (ver)kopen?
Daarmee zorg je dus dat er slechts 1 exemplaar van een spel wordt verkocht waar dat er minimaal 2 hadden kunnen zijn.
Het komt er dus op neer dat de PS3 van jou gekraakt mag worden met alle gevolgen van dien omdat jij wellicht niet meer voor een dubbeltje op de eerste rij kunt zitten?
Sorry, maar hier heb ik geen enkel respect voor. ;)

[edit]
So it continues;
dangerpaki schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 00:27:
Nou het gaat wel een beetje bergafwaarts met de PS3 moet ik zeggen. Ik vertelde al gisteren dat ze nu met dat rare systeem komen om tweedehands games te weren.
Nu schijnt het te zijn dat ze de 'install other OS' optie ook mogelijk zouden kunnen verwijderen met de volgende update. En dat zou dan te maken hebben met de recente hack die is vrijgegeven.
Een vrij logische stap mocht het waar zijn, maar het is vooralsnog alleen een roddel.
Heb zelf een slim dus zal voor mij niets uitmaken, maar een waarschuwing dus voor de mensen die deze optie wel gebruiken. Gezien de reden voor het verwijderen van deze optie zal het me niet verbazen dat als ze dit echt doen dat het dan ook een verplichte update is en een vereiste om nog op PSN te komen.
Het gaat een beetje bergafwaarts met de PS3 omdat ze iets gaan verwijderen wat jij niet eens gebruikt? :?

[ Voor 28% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-02-2010 00:38 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32

Sandyman538

SandstorM [148839]

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 00:28:
[...]

Jij denkt het jezelf toegeëigende recht te hebben om games 2e-hands te (ver)kopen?
Ik vind ook dat ik dit recht heb. Dat sony dat niet vind is een ander verhaal. Ik koop een product en na verloop van tijd gebruik ik het niet meer een tv/game/computer/dvd/bank/shampoo. Dan verkoop ik het. Als ik mijn nog steeds heerlijk zittende bank verkocht heb aan de buurman, dan komt ook niet de ikea langs om te zeggen dat ze nog 50 euro willen hebben zodat iemand anders op die bank gaat zitten. Maar ja, zo kijk ik er tegen aan en daarom kan ik me wel vinden in het verhaal van dangerpaki. Hij gebruikt het product niet meer omdat hij het niet meer in zijn bezit heeft. Maar als iemand anders het al reeds betaalde product wil gebruiken moet hij er 2e hands voor bijbetalen, eigenlijk te gek voor woorden toch? (leuke discussie overigens :) ).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 00:28:
[...]

Daarmee zorg je dus dat er slechts 1 exemplaar van een spel wordt verkocht waar dat er minimaal 2 hadden kunnen zijn.
Het komt er dus op neer dat de PS3 van jou gekraakt mag worden met alle gevolgen van dien omdat jij wellicht niet meer voor een dubbeltje op de eerste rij kunt zitten?
Sorry, maar hier heb ik geen enkel respect voor. ;)

[edit]
So it continues;

[...]

Een vrij logische stap mocht het waar zijn, maar het is vooralsnog alleen een roddel.

[...]

Het gaat een beetje bergafwaarts met de PS3 omdat ze iets gaan verwijderen wat jij niet eens gebruikt? :?
Mezelf toegeëigend??? Het recht op vrij kopen en verkopen van goederen is volgens mij toch een van de voorwaarden van de vrije markt waar heel de westerse wereld op draait en waar het voor vecht. Hoezo is dat opeens iets wat ik mezelf heb toegeëigend?!?!?

En het argument dat er er anders op z'n minst twee waren verkocht is natuurlijk grote non sense. Dus we moeten het verkoop van tweedehands auto's maar verbieden want anders verkoopt Mercedes er maar 1 van ipv 2? Of nog beter: Mercedes heeft het recht om je auto zo te maken dat als je hem doorverkoopt dat hij alleen nog geparkeerd kan blijven staan en niet de weg op kan of dat je alleen nog maar 50 kunt rijden. Zou je dat accepteren onder het mom van zelf toegeëigende rechten?

Het heeft overigens niets met een dubbeltje op de eerste rij te maken, een tweedehands game kopen betekent meestal dat je namelijk niet op de eerste rij zit omdat je pas een een tijd later de game kan kopen. (Al je bijdehand wilt gaan lopen doen met opmerkingen als "So it continues;" dan is het wel handig dat je weet wat je zegt en niet domweg spreekwoorden herhaalt die je vaak hoort). Moet de eerste game nog tegen komen die bij release al op marktplaats staat. Mijn games voor de PS3 zijn tot nu toe allemaal overigens nieuw geweest, wat mij dus ook meer irriteert is dat er een mogelijkheid is dat ik straks mijn gekochte games niet meer door kan verkopen.

Het gaat bergafwaarts met de PS3 omdat ze een optie wat ze als verkoopargument hebben gebruikt eruit zoude kunnen gaan slopen. Dat gaat er bergafwaarts. Als je dat niet kan begrijpen is er toch iets mis. Ik ben niet de enige met een PS3 weet je wel? Er zijn zat mensen die dat ding hebben gekocht en dat misschien deze optie wel de optie is geweest waarom ze niet voor de xbox zijn gegaan. Maar die worden nu misschien wel hartelijk bedankt.

Je bent overigens snel op je tenen getrapt door mijn opmerking, beetje gevoelig voor kritiek op de PS3? Ik maak namelijk volgens mij helemaal geen rare punten maar hele valide punten.

[ Voor 6% gewijzigd door dangerpaki op 20-02-2010 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandyman538 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 00:40:
[...]

Ik vind ook dat ik dit recht heb. Dat sony dat niet vind is een ander verhaal. Ik koop een product en na verloop van tijd gebruik ik het niet meer een tv/game/computer/dvd/bank/shampoo. Dan verkoop ik het. Als ik mijn nog steeds heerlijk zittende bank verkocht heb aan de buurman, dan komt ook niet de ikea langs om te zeggen dat ze nog 50 euro willen hebben zodat iemand anders op die bank gaat zitten. Maar ja, zo kijk ik er tegen aan en daarom kan ik me wel vinden in het verhaal van dangerpaki. Hij gebruikt het product niet meer omdat hij het niet meer in zijn bezit heeft. Maar als iemand anders het al reeds betaalde product wil gebruiken moet hij er 2e hands voor bijbetalen, eigenlijk te gek voor woorden toch? (leuke discussie overigens :) ).
Software kun je niet vergelijken met een bank of auto. ;)
Je bent overigens snel op je tenen getrapt door mijn opmerking, beetje gevoelig voor kritiek op de PS3?
Nee, ik ben niet op mijn tenen getrapt, maar jouw argumentatie is mij te simplistisch.
Ik ben erg gevoelig voor oppurtunisme.

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-02-2010 00:52 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja man de wereld vergaat....waarom wordt er van een mug een olifant hiero gemaakt???

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2010 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
oeps dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door dangerpaki op 20-02-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Iemand vertelde me ooit iets over appels en peren...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 00:47:
[...]

Software kun je niet vergelijken met een bank of auto. ;)

[...]

Nee, ik ben niet op mijn tenen getrapt, maar jouw argumentatie is mij te simplistisch.
Ik ben erg gevoelig voor oppurtunisme.
Ja en dat wordt jou wijs gemaakt door.... PRECIES, oome Gates en Co en soortgelijken die zoveel mogelijk aan jou willen verdienen door software te verkopen

Simplistisch :) dat zegt dan iemand die gemakshalve even zegt dat verkopen een zelf toegeëigend recht is. Heb je ook inhoudelijk argumentatie in te brengen? Of heb je gewoon aandelen Sony?
BatmanHorizon schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 00:55:
Iemand vertelde me ooit iets over appels en peren...
Appels en peren verschillen inderdaad, maar ondanks de verschillen kun je ze beiden gewoon (door)verkopen mits je een koper kunt vinden

[ Voor 18% gewijzigd door dangerpaki op 20-02-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom nemen jullie niet een room ofzo?

Sorry maar t gaat nergens over...aangezien je alles berust op geruchten en roddels...daar heb ik en denk andere hiero niets aan...

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2010 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 00:57:
waarom nemen jullie niet een room ofzo?

Sorry maar t gaat nergens over...aangezien je alles berust op geruchten en roddels...daar heb ik en denk andere hiero niets aan...
Het eerste spel waarbij je bij een tweedehands exemplaar eerst Sony zal moeten dokken om weer gebruik te kunnen maken van de online functionaliteit is een feit. Dat de Other OS functie er misschien uitgaat is inderdaad nog een gerucht, daarom zeg ik dat ook heel voorzichtig, maar ja ik denk dat mensen graag gewaarschuwd worden voor ze een update doen en niet meer van de functie gebruik kunnen maken. Dus misschien wel iets waar mensen wat aan hebben die normaal gesproken gelijk een update erop knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 01:05:
[...]

Het eerste spel waarbij je bij een tweedehands exemplaar eerst Sony zal moeten dokken om weer gebruik te kunnen maken van de online functionaliteit is een feit. Dat de Other OS functie er misschien uitgaat is inderdaad nog een gerucht, daarom zeg ik dat ook heel voorzichtig, maar ja ik denk dat mensen graag gewaarschuwd worden voor ze een update doen en niet meer van de functie gebruik kunnen maken. Dus misschien wel iets waar mensen wat aan hebben die normaal gesproken gelijk een update erop knallen.
betekend ook meteen dat je geen gebruik mag maken van psn :P Ik zeg niet dat ze het niet helemaal gaan invoeren, maar dit lijkt me meer iets voor ps4 of zelfs ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 01:11:
[...]

betekend ook meteen dat je geen gebruik mag maken van psn :P Ik zeg niet dat ze het niet helemaal gaan invoeren, maar dit lijkt me meer iets voor ps4 of zelfs ps5.
Wat ik ervan begrepen heb is dat je het spel niet online kan spelen als je het tweedehands hebt gekocht. Als je het spel koopt moet je het registreren, er zal dus iets van een CDkey zijn ofzo waarmee je het registreert en koppelt aan jou PSN account. Wanneer je het doorvekoopt moet je dus weer registreren om online te kunnen gamen, maar voor die herregistratie met een andere PSN account zul je dus moeten dokken. Dus PSN kun je wel op maar online gamen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_V schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:45:
was aan het kijken voor gratis dynamic themes en kom gewoon die flower p3t tegen..

zou het kwaad kunnen om hem proberen te installeren?
Zal waarschijnlijk het standaard static theme zijn van flower?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Dat software niet gekocht, maar gebruikt word is niet alleen een juridisch regeltje, maar meer een standaard in de software wereld. Voor zover ik weet is het bij zoveel software dat je deze niet mag/kan doorverkopen.
denk aan windows, adobe, enz.
En nu sony dit ook wil gaan doen zijn het opeens schoften?

Ik vond zelf de manier van Dragon Age subtieler overigens.
De game leveren met standaard gratis DLC codes erbij, die iemand die hem 2e hand koopt dan moet missen.

Ik koop mijn games wel lekker nieuw (is in engeland vaak nog goedkoper dan hier 2e hands)
en laat ze daarna lekker in mijn kast staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 17-09 19:36
Even een vraagje:

Ik wou net radio luisteren met mijn browser op de Ps3.
Dat deed die goed, maar toen wou ik een andere tabblad openen en toen deed het geluid het niet meer.
Ik heb al wat geprobeerd te veranderen in de muziek instellingen, maar nog niets gevonden.
Weet iemand anders of dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

[b]dangerpaki schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:11:

Altijd gezegd dat ik hoopte dat de PS3 ongehacked zou blijven, maar na het lezen van dit bericht hoop ik dat het gisteren al gebeurd was en dat iedereen alle zooi gewoon kopieerde vanaf het begin. Je moet mij niet kopen wijzen op copyright als je mijn rechten ontneemt. Dan heb ik namelijk ook geen respect voor jouw rechten.

Het eerste spel wat hieronder gaat lijden is de Amerikaanse versie van SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo, pas dus op met het importeren van dit spel.
Schandalig! Ze laten je gewoon het spel niet doorverkopen.....Oh wacht, dat laten ze wel. Je koopt een licentie om te spelen en een schijfje, het schijfje is jouw bezit, de inhoud van het schijfje heb je slechts een licentie op. Als ze slim zijn verkopen ze het spel gewoon lekker voor een tientje en dan een online speelbon (ofzo) voor 20, op die manier zou niemand zeiken.
Ik zie ook niet waarom jij dan het gevoel hebt dat er rechten zijn afgenomen e.d.
Ik zie al HELEMAAL niet waar jij dan opeens jezelf het recht toekend om dan maar spellen te kopieren om dan maar zo te gaan spelen en voor eigen rechter te spelen.
Als je je zo opwind over zoiets kleins heb je het duidelijk te goed in het leven.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Snowwie schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:45:
Ik heb een video gemaakt van de HD upgrade in mijn PlayStation 3

[video]

Eigenlijk zit ik nu nog te bedenken wat ik met die oude 40GB 2,5" HD kan doen?
Die muziek xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony vind het natuurlijk helemaal niet zo erg als jij je exemplaar van navy seals doorverkoopt ookal verdienen ze er niks aan. Dit verhaal is ontstaan doordat de PSP software nog voordat ze in de winkel liggen al zoveel vaker zijn gedownload als dat ze ooit zullen worden gekocht dat Sony opeens voor 100,000 mensen de game aan het hosten is terwijl deze maar 30,000 keer echt verkocht is.

Dat er een klein deel van de gamers zijn of haar game doorverkoopt daar zal Sony niet wakker van liggen. Dat ze bijna geen software meer verkopen omdat er zoveel wordt gedownload daar liggen ze wel wakker van. Dat ze daar ook een paar onschuldige mensen voor benadelen die dan dus hun games niet meer zomaar kunnen doorverkopen omdat de online functie dan niet meer werkt is dan jammer. Feitelijk hebben veel psp gamers dit aan hun zelf te danken. Vooral de starre houding van dat type dat hier zijn `rechten` aan het verdedigen is geeft aan hoe zielig sommige mensen bezig zijn. Wel alle rechten willen maar als er plichten tegenover staan dan geven ze niet thuis of moeten de anderen maar niet zo zeuren want "ze verdienen toch al genoeg"

Gelukkig is de PS3 dit soort zielige types voorlopig nog de baas door het spelen van illegale kopieën voorlopig niet toe te staan.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gisteren Logitech PS3 keyboard binnen gekregen. Hoofdzakelijk voor mijn HTPC, maar voor de PS3 leuk meegenomen. Als ik de PS3 nu laat scannen naar BT devices duurt het eeuwen voordat ik iets zie (staat nu al 7 minuten te zoeken! ). Ik heb wel een stuk of 5 Bluetooth devices in de nabijheid van de PS3 liggen, kan dat een oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

giganielsie schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:06:
Even een vraagje:

Ik wou net radio luisteren met mijn browser op de Ps3.
Dat deed die goed, maar toen wou ik een andere tabblad openen en toen deed het geluid het niet meer.
Ik heb al wat geprobeerd te veranderen in de muziek instellingen, maar nog niets gevonden.
Weet iemand anders of dit kan?
Dat gaat niet, de browser pauzeert alle plugins (dus ook flash) zodra je naar een andere tab gaat, youtube filmpjes bijvoorbeeld stoppen ook als je naar een andere tab gaat.
Het enige dat je kan doen is wachten of het in een firmware-update veranderd wordt, maar ik betwijfel dat het een prioriteit is (als het door Sony al als probleem zou worden erkend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
Dwazer schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:26:
[...]

Dat was het! 8)7

Hij heeft het iig gevonden ;)
lol enne bedankt iedereen he !

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
LuPo schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:01:
[...]

offtopic:
Ik prefeer toch liever andere dingen (dan slapen) op de slaapkamer. :+

Maarre, iemand hier nog Tomb Raider: Underworld besteld voor 11,99 euro bij Play.com? Het is de gewone versie, dus niet de Platinum! :>

Ik heb 'em in ieder geval niet laten lopen!
Heb jij Tombraider Underworld al binnen gehad? Ik heb hem vandaag ontvangen. Helaas wel de Platinum ontvangen, jij?

Jumpman in "Het Games Import topic"

Edit:

Ik heb het al gevonden in een eerdere post.

LuPo in "Algemeen Budget Gaming topic - part 1"

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 20-02-2010 17:55 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Exorcist schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:51:
Gisteren Logitech PS3 keyboard binnen gekregen. Hoofdzakelijk voor mijn HTPC, maar voor de PS3 leuk meegenomen. Als ik de PS3 nu laat scannen naar BT devices duurt het eeuwen voordat ik iets zie (staat nu al 7 minuten te zoeken! ). Ik heb wel een stuk of 5 Bluetooth devices in de nabijheid van de PS3 liggen, kan dat een oorzaak zijn?
Staat je ramplank wel in discovery/pair-mode?

@Snowwie: Leuk filmpje, handig overzichtje voor het vervangen van de schijf!

[ Voor 7% gewijzigd door Hillie op 20-02-2010 19:46 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Hillie schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:35:
[...]

Staat je ramplank wel in discovery/pair-mode?
Ding heeft geen knoppen daarvoor (alleen reset en aan/uit). Daarom denk ik eerlijk gezegd ook dat het ding maar 1x kan pairen (en met reset vrebreek je de huidige pair dan, gok ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Maar heb je iets speciaals nodig om hem te laten pairen? Als het binnen een paar seconden niet gebeurt, dan is er meestal iets mis.

edet: http://answers.yahoo.com/...qid=20080514032341AA4JQZT

[ Voor 22% gewijzigd door Hillie op 20-02-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Review score van de franse playstation magazine is binnen voor God Of War 3...

maximale score... tekst en uitleg:
ni dieu, ni maitre, plus grand, plus forte, plus quissant que tout ce qu'il vous a ete possible d'imaginer, god of war 3 transcende les genres et le jeu video. un veritable cadeau des dieux, incontournable. c'est pour des experiences comme celle-ci que l'on vit notre passion a fond , chaque jour
vertaald via google:
God noch meester
groter, sterker, schetste in het kort dat alles wat hij heeft je je kunt voorstellen, de god van de oorlog 3 overstijgt genres en play video. een echt geschenk van de goden, moet. is voor dit soort ervaringen dat we onze passie terug, elke dag

oke, niet dat ik mijn aankoop van deze echte PS3 system seller zou beïnvloeden maar deze game ga ik 100cpt kopen. Hier gaan vooral in de VS een hoop echte Ps3 consoel voor verkocht worden. MS weet dit en zet er toppers als Mass Effect 2, Alan Wake én Splinter Cell: conviction tegenover, heel slim natuurlijk.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Hillie schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:47:
Maar heb je iets speciaals nodig om hem te laten pairen? Als het binnen een paar seconden niet gebeurt, dan is er meestal iets mis.

edet: http://answers.yahoo.com/...qid=20080514032341AA4JQZT
Ik gok dat na een reset (de knop achterop, staat idd ook in jouw link) dat het wel werkt, zal het zo is proberen. Maar ik vermoed dat de pair tussen keyboard en HTPC dan weer weg is :)

Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik gok het ook, de meeste van die apparaten zijn niet berekend op meerdere pairings. Stel dat je je HTPC en je PS3 tegelijk aanhebt en ze willen beide leuteren met het bord, dat zal niet gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Swopdark: zie ook: [PS3] God Of War - series"

Verder, klinkt wel goed, einde van de maand gaat ie hier in de preorder samen met heavy rain waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je even googled op PSM3 God of war scans dan kun je de scans ook vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik krijg dinsdag mijn PS3 (Yeeehaaa!!), en ik vroeg me af of ik mijn DVD controller van mijn PS2 ook kan gebruiken voor de PS3 blu ray. Zoniet dan wil ik eigenlijk meteen een Blu Ray controller kopen.

Een ander vraag, ik ga mijn PS3 aansluiten via HDMI, maar ik wil de PS3 geluid via mijn HiFi setje doen. Nu heb ik ergens gelezen dat je de standaard PS3 kabel kunt aansluiten alleen voor het geluid. Dus je hebt dan 2 kabels aangesloten op je PS3, HDMI kabel en standaard kabel (voor geluid). Klopt dit? Ik krijg namelijk de standaard PS3 slim zonder de kabels erbij, en ik wil graag weten welke kabels ik er bij moet kopen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
TheKillingBean schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:52:
Ik krijg dinsdag mijn PS3 (Yeeehaaa!!), en ik vroeg me af of ik mijn DVD controller van mijn PS2 ook kan gebruiken voor de PS3 blu ray. Zoniet dan wil ik eigenlijk meteen een Blu Ray controller kopen.

Een ander vraag, ik ga mijn PS3 aansluiten via HDMI, maar ik wil de PS3 geluid via mijn HiFi setje doen. Nu heb ik ergens gelezen dat je de standaard PS3 kabel kunt aansluiten alleen voor het geluid. Dus je hebt dan 2 kabels aangesloten op je PS3, HDMI kabel en standaard kabel (voor geluid). Klopt dit? Ik krijg namelijk de standaard PS3 slim zonder de kabels erbij, en ik wil graag weten welke kabels ik er bij moet kopen.
Correct, hdmi voor beeld, en dan de standaard kabel voor audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik kreeg mijn PS2 afstandsbediening die ik jaren geleden kreeg tezamen met een ps2slim starterspack iig niet aan de praat als remote op mn PS3. Maar 100% ontkrachten kan ik het niet.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Fatal Mind schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:01:
[...]

Correct, hdmi voor beeld, en dan de standaard kabel voor audio.
Of toslink..als je een DD/DTS set hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:16:
[...]

Of toslink..als je een DD/DTS set hebt.
Uiteraard, maar als het gaat om een simpele hifi set zal het wel met de standaard '' aux '' connectoren gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik krijg namelijk de standaard PS3 slim zonder de kabels erbij, en ik wil graag weten welke kabels ik er bij moet kopen.
Let wel dat de kabel voor HDMI en optische toslink gewoon standaard zijn (al heb je die laatste dus niet nodig). Dus die HDMI kabel kan je gewoon in de winkel kopen. De aansluiting voor de Multi AV-Out is niet een kabel die je zomaar in de winkel kan kopen. Aan de ene kant is dit een kabel met drie maal RCA (twee maal audio, en een enkele composiet voor beeld), maar de andere kant is een custom stekker die in de PS3 past. Dus die zul je even moeten bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb gister een PS3 80GB gekocht :D
Twee spellen erbij, Motorstorm: Pacific Rift en Saints Row 2. Saints Row 2 heb ik al voor de 360, dus die ga ik proberen te verkopen/ruilen ofzo. Heb 210 euro betaald, wat volgens mij wel een goede prijs is. Heb ook nog tot november 2011 garantie.

Gelijk ook Killzone 2 en Resistance 2 geleend van een vriend, binnenkort ook ff Uncharted 1 en 2 lenen. Volgende week gelijk Modern Warfare 2 en de GOW Collection bestellen en dan kan ik de komende tijd weer vooruit :D

[ Voor 4% gewijzigd door bcd87 op 21-02-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Ok bedankt voor alle input, ik zal dan een PS3 HDMI kabel kopen. De standaard kabel zal ik dan gebruiken voor de audio. Ik heb een standaard HiFi set, dus zonder DTS enz. Maar mijn HiFi zet heeft gewoon beter geluid dan mij HDTV. Ik neem aan dat de standaard kabel wel bij de PS3 standaard pakket zit? Op internet kan ik niet echt precies vinden wat er allemaal bij zit.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 18-09 15:09

scorpie

Supra Addict

PS2 remote werkt met infrarood signalen, PS3 remote werkt met bluetooth, dus dat gaat niet werken :)
Ding kun je overal wel voor 20 euro halen :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
BatmanHorizon schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:15:
[...]

Ik kreeg mijn PS2 afstandsbediening die ik jaren geleden kreeg tezamen met een ps2slim starterspack iig niet aan de praat als remote op mn PS3. Maar 100% ontkrachten kan ik het niet.
De PS3 afstandsbediening is Bluetooth en die van de PS2 niet.

Edit: Scorpie was me voor.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
TheKillingBean schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:46:
Ok bedankt voor alle input, ik zal dan een PS3 HDMI kabel kopen. De standaard kabel zal ik dan gebruiken voor de audio. Ik heb een standaard HiFi set, dus zonder DTS enz. Maar mijn HiFi zet heeft gewoon beter geluid dan mij HDTV. Ik neem aan dat de standaard kabel wel bij de PS3 standaard pakket zit? Op internet kan ik niet echt precies vinden wat er allemaal bij zit.
de standaard AV kabel word als het goed is meegeleverd ja.
Als ik me niet vergis is dit ook dezelfde als bij de PS2 en PS1 nog.

Je hebt trouwens ook geen speciale PS3 HDMI kabel nodig. Die bestaan namelijk niet.
Als er PS3 bij staat is dit alleen een verkoopterm.
Elke HDMI kabel zou moeten werken.
Enkel als je lange afstanden gaat gebruiken moet je goed letten op de kwaliteit van de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

TheKillingBean schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:46:
Ik neem aan dat de standaard kabel wel bij de PS3 standaard pakket zit? Op internet kan ik niet echt precies vinden wat er allemaal bij zit.
Je kreeg toch een PS3 Slim zonder kabels er bij:
Ik krijg namelijk de standaard PS3 slim zonder de kabels erbij
Dus wat is het nu?
HDMI kabel moet je inderdaad sowieso kopen aangezien deze er nooit bij zit. Maar die PS3 Multi AV-Out zit er wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 09:59

Blaasvis

Cidora \o/

Als je een hdmi kabel koopt, haal er dan gewoon eentje bij de Action ;)
Dan heb je een kabel voor 3/4 euro in plaats van 20+. Ze zijn wat gevoeliger voor storingen, maar voor 3/4 euro kun je er 5 kopen.
Zolang je er niet aan gaat trekken of op gaat staan moet het goed gaan ;)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Blaasvis schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:30:
Als je een hdmi kabel koopt, haal er dan gewoon eentje bij de Action ;)
Dan heb je een kabel voor 3/4 euro in plaats van 20+. Ze zijn wat gevoeliger voor storingen, maar voor 3/4 euro kun je er 5 kopen.
Zolang je er niet aan gaat trekken of op gaat staan moet het goed gaan ;)
Zijn goede kabeltjes hoor :) Ikzelf heb die ook aan mijn PS3 hangen en vooralsnog geen problemen ermee gehad.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
FeaR1986 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:25:
[...]

Je kreeg toch een PS3 Slim zonder kabels er bij:

[...]

Dus wat is het nu?
HDMI kabel moet je inderdaad sowieso kopen aangezien deze er nooit bij zit. Maar die PS3 Multi AV-Out zit er wel bij...
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen zonder HD kabel, alleen vroeg ik me dus af of de standaard kabel er wel bij zit. Het is nog een verlate kerstpakket via werk, en het gaat op de wehkamp versie:
http://www.wehkamp.nl/Zoe...aystation%203&Nao=0&N=186

Daarin staat dus alleen:
In de doos:
- PlayStation 3 console
- één wireless controller

Er staat dus niet of er een standaard kabel bij zit, daarom mijn verwarring. Bedankt voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:35
TheKillingBean schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:51:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen zonder HD kabel, alleen vroeg ik me dus af of de standaard kabel er wel bij zit. Het is nog een verlate kerstpakket via werk, en het gaat op de wehkamp versie:
http://www.wehkamp.nl/Zoe...aystation%203&Nao=0&N=186

Daarin staat dus alleen:
In de doos:
- PlayStation 3 console
- één wireless controller

Er staat dus niet of er een standaard kabel bij zit, daarom mijn verwarring. Bedankt voor je antwoord :)
Logischerwijs krijg je altijd standaard de Multi AV Out kabel(overigens is die net exclusief voor de PS3, kabels van de PS2 werken er ook perfect op alleen zul je die in principe dus niet nodig hebben) en de stroomkabel meegeleverd, zodat iedereen beeld kan krijgen ongeacht wat voor soort tv je hebt. De 'premium'-kabels moet je daarentegen wel zelf kopen...

Maar goed, ze zetten sowieso meestal enkel de karakteristieke eigenschappen erbij want anders zou je ook zoiets krijgen als: "Gebruiksaanwijzing NL, Gebruiksaanwijzing EN, enz." :P

[ Voor 6% gewijzigd door Rctworld op 21-02-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

TheKillingBean schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:51:
[...]Er staat dus niet of er een standaard kabel bij zit, daarom mijn verwarring. Bedankt voor je antwoord :)
Dan heb je dus inderdaad alleen de HDMI kabel nodig voor het beeld. Eventueel een verlengkabel voor naar de stereo, want de standaardkabel is niet echt lang...
Rctworld schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:02:
[...]Maar goed, ze zetten sowieso meestal enkel de karakteristieke eigenschappen erbij want anders zou je ook zoiets krijgen als: "Gebruiksaanwijzing NL, Gebruiksaanwijzing EN, enz." :P
Levert Sony ook nog steeds netwerkkabel mee? Vond het wel netjes dat er gewoon 5 meter kwalitatief goede netwerkkabel bij zat. Beter dan dat stukje dropveter van een meter die bij de XBox 360 wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje:

Ik wil een PS3 Slim gaan kopen en vroeg mij af of er een FF13 pack gaat komen met de PS3 Slim 250gb en de game FF13.

(als dit soort vragen hier niet huis horen, excuses daarvoor dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:23:
Levert Sony ook nog steeds netwerkkabel mee? Vond het wel netjes dat er gewoon 5 meter kwalitatief goede netwerkkabel bij zat. Beter dan dat stukje dropveter van een meter die bij de XBox 360 wordt geleverd.
Dat is inderdaad een erg goeie kabel, ik gebruik m nog altijd voor mijn PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 15:56
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:01:
Ik had een vraagje:

Ik wil een PS3 Slim gaan kopen en vroeg mij af of er een FF13 pack gaat komen met de PS3 Slim 250gb en de game FF13.

(als dit soort vragen hier niet huis horen, excuses daarvoor dan)
Je had even moeten weten dat een 'pack' eigenlijk een 'bundle' heet, en dan is het in Google zo gevonden: In Japan wel, daarbuiten alleen voor de 360.

[ Voor 19% gewijzigd door WaterFire op 21-02-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

AvanCade schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:48:
Losse hdd behuizing kopen en inzetten als portable hdd. Heb ik ook gedaan met me 60gb hdd en dat is ideaal (niet veel ruimte, maar goed, beter dan weg gooien).
Dan was het lsimmer geweest om een externe HD te kopen, ik heb toen ook een 320GB 2,5"externe hd gekocht en de schijven gewoon omgewisseld :)

Jammer dit keer geen interresante shop updates voor mij.

Wat is er trowuens zo leuk aan burnout paradise? grafsich ziet het er (iig op screenshots) niet al te indrukwekkend uit. Voor de rest benje aan het rondraggen met niet bestaande auto (voor mij een afknapper), dus wat maakt die gmae nou zo leuk?

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 21-02-2010 16:20 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
FeaR1986 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:23:
Ik had 'm er niet meer bij zitten, dus daar zullen ze wel na een tijdje mee gestopt zijn. Veel mensen gebruiken 'm ook gewoon via wireless denk ik, dus dan is het overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Chaoss schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:18:Wat is er trowuens zo leuk aan burnout paradise? grafsich ziet het er (iig op screenshots) niet al te indrukwekkend uit. Voor de rest benje aan het rondraggen met niet bestaande auto (voor mij een afknapper), dus wat maakt die gmae nou zo leuk?
Het speelt lekker, oftewel het is leuk om te spelen. Voor de autoliefhebber (lees: elke zichzelf respecterende man :9 ) is het natuurlijk wel jammer dat 't geen echte wagens zijn. Maar tis natuurlijk een pure arcade-racer
Pagina: 1 ... 25 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.