Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Zo was het gisteren helemaal zat om elke keer niet te kunnen gamen omdat er iemand anders op de TV zat. Gisteren m'n PC en PS3 naar m'n kamer verplaatst. M'n LCD scherm ondersteunt HDCP, HDMI to DVI stekkertje ertussen en gaan met die banaan, heb alleen nog een aantal verloopstekkers nodig om m'n boxen er ook aan te kunnen sluiten. Zit nu met twee paar boxen, is een beetje teveel van het goede. Dus kan vanaf nu waarschijnlijk wat meer gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:37:
[...]

Maar dan moet je toch je HD formatteren enzo?
Yep, althans om YDL te installeren wel. Maar ik stream normaal gesproken werkelijk alles, dus ik hoef straks alleen mijn savegames en eventueel gamedata te backuppen. Het eerste kan makkelijk op een USB-stick.
Dwazer schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:40:
[...]
Swap ik em wel met een andere HDD :)
Die luxe heb ik helaas niet :P

Je moet wel zelf voor de roms zorgen ;)..

Op de website staat ook veel info, want de roms moeten nu nog ff op een vaste plek staan.

Ik zal volgende week mijn ervaringen even posten, want door mijn nieuwe kamerindeling kan ik waarschijnlijk mijn NES en SNES nergens meer kwijt :( ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Gusev schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:06:

[...]

Je moet wel zelf voor de roms zorgen ;)..

Op de website staat ook veel info, want de roms moeten nu nog ff op een vaste plek staan.
Lijkt me ook geen probleem tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:52
Ike. schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:05:
[...]

Je kan wel een andere camera kiezen met L1.
ja duh dat wist ik nog wel.. heb het over echte camera die je dus alle kanten kan laten opkijken...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

Chaoss schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:58:
Ben inmiddels lekker bezig met The Force Unleashed, leuke game, lekker bashen, alleen ziet het er grafisch wel veel minder uit dan wat ik me van de demo herinner, best crappy kwaliteit. Maar absoluut geen miskoop voor 15,- als je iets (wat dan ook) hebt met Star Wars en je hebt deze game nog neit, gewoon halen.
Ik heb hier hetzelfde met Brütal Legend: ook gewoon lekker hakken en me niet te veel "ergeren" aan de niet PS3-kwaliteit. Idem met dat het semi-RTS deel ook niet altijd lekker loopt. Maar goed, dat weegt gelukkig niet op tegen het (absurde) verhaal en de zeer vermakelijke gameplay. Enige waar ik nu nog een beetje mee zit is dat ik niet weet wat ik allemaal kan doen: zijn zo veel side-missions die je kan doen of dingen die je kan unlocken dat ik nu een beetje lost ben. Maar komt wel goed als ik wat verder ben in de game :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

FeaR1986 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:12:
[...]

Ik heb hier hetzelfde met Brütal Legend: ook gewoon lekker hakken en me niet te veel "ergeren" aan de niet PS3-kwaliteit. Idem met dat het semi-RTS deel ook niet altijd lekker loopt. Maar goed, dat weegt gelukkig niet op tegen het (absurde) verhaal en de zeer vermakelijke gameplay. Enige waar ik nu nog een beetje mee zit is dat ik niet weet wat ik allemaal kan doen: zijn zo veel side-missions die je kan doen of dingen die je kan unlocken dat ik nu een beetje lost ben. Maar komt wel goed als ik wat verder ben in de game :)
Toch wel een leuk spel?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jup, maar zeker geen volle zestig euro waard. Maar voor dertig euro is het toch wel zeer vermakelijk. Zou het alleen niet aan iedereen aanraden, want je moet dus wel van heel de Heavy-Metal setting en dergelijke houden. Idem met die RTS-elementen die niet altijd even lekker werken. Maar het is wel op meer vlakken "net niet": zo is de gamewereld wel open zodat je kan gaan en staan waar je wilt, maar eigenlijk rijdt je alleen van missie naar missie want er is anders niets te doen.

Maar zoals ik al zei: dat zijn kleine dingen. Want verder is het gewoon een ziek spel eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 17:41
FeaR1986 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:32:
[...]Maar voor dertig euro is het toch wel zeer vermakelijk. [...]
Mocht dertig euro alsnog teveel zijn: hij is ook voor < € 20 te krijgen bij Play.com :)

[ Voor 0% gewijzigd door rclahsen op 15-02-2010 14:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
rclahsen schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:45:
[...]

Mocht dertig euro ook teveel zijn: hij ook voor < € 20 te krijgen bij Play.com :)
Kun je je ook geen buil aan vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

rclahsen schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:45:
[...]

Mocht dertig euro ook teveel zijn: hij ook voor < € 20 te krijgen bij Play.com :)
Nice :)
Dat is nog een schappelijke prijs.

En qua humor en sfeer staat het spel mij zeker wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Als je nog een game met humor zoekt dan moet je Eat Lead proberen. Verschrikkelijk slechte game, maar wel met leuke humor :P Ik kan per dag ook maximaal 1 level spelen, zo kut is t! Gelukkig heb ik 'm dan ook geleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:46:
Als je nog een game met humor zoekt dan moet je Eat Lead proberen. Verschrikkelijk slechte game, maar wel met leuke humor :P Ik kan per dag ook maximaal 1 level spelen, zo kut is t! Gelukkig heb ik 'm dan ook geleend
Ik heb deze bij de Free Record Shop gekocht voor € 9,99.
De game is in mijn ogen het geld niet waard!
De game is gewoon zo verrot dat ik het in level 2 heb opgegeven.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

dangerpaki schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:53:
Zo was het gisteren helemaal zat om elke keer niet te kunnen gamen omdat er iemand anders op de TV zat. Gisteren m'n PC en PS3 naar m'n kamer verplaatst. M'n LCD scherm ondersteunt HDCP, HDMI to DVI stekkertje ertussen en gaan met die banaan, heb alleen nog een aantal verloopstekkers nodig om m'n boxen er ook aan te kunnen sluiten. Zit nu met twee paar boxen, is een beetje teveel van het goede. Dus kan vanaf nu waarschijnlijk wat meer gamen.
om je even te helpen, je hebt:

1
en
2

nodig zodat je gewoon je boxen met een 3,5mm ingang kan aansluiten.

De tulp aansluiting doe je dus op nummertje 2 en gaan met die banaan :)

dat is hoe ik het hier heb ( ook icm een hdmi -> dvi kabeltje ) en werkt fantastisch.

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
-RazieL- schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:46:
Ik heb 'em besteld om de humor inderdaad. :) En eigenlijk vooral voor het nieuwe hoesje wat er omheen zit. Heb wat andere spellen gekocht voor de verzameling (o.a. MGS4, Resistance 2, Motorstorm: Pacific Rift etc) en die hebben allemaal gigantisch bekraste hoesjes. Dus even wisselen voor een nieuw mooi hoesje. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tis jammer dat er niet gewoon ps3 hoesjes te bestellen zijn, heb ook een paar hoesjes met een scheur erin die ik op dit moment niet kan vervangen, nu kan ik wel psn cards kopen, maar daar heb ik niks aan aangezien ik niks van psn wil hebben atm...

Ebay heeft ze wel zie ik.. ben d'r geen fan van.

[ Voor 9% gewijzigd door Fatal Mind op 15-02-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Dwazer schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:21:
Net Star Ocean besteld bij Yougamezone.nl: €39.94 inc. verzenden :)

(heb geen CC, dus moeten we het zo maar doen :( )
Laat je even weten hoe het bevalt? Eerste indrukken? :) Ik twijfelde ook om deze game aan te schaffen, maar denk dat ik toch maar even wacht op Final Fantasy XIII en de game die jij noemt, Star Ocean: The Last Hope (International), maar een keer oppik als hij een beetje afgeprijsd is. Ook al vind ik €40,- niet heel erg duur voor een RPG van dit formaat.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Iemand enig idee hoeveel uren gameplay er in SW Force Unleashed zit?

Ben nu na een paar avonden gamen bij het begin van level 7 en volgens mij zijn er 10...valt me niet tegen, kzit al wel op 10 uren volgens mij.

[ Voor 51% gewijzigd door Chaoss op 15-02-2010 23:26 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:56:
[...]

Ik heb deze bij de Free Record Shop gekocht voor € 9,99.
De game is in mijn ogen het geld niet waard!
De game is gewoon zo verrot dat ik het in level 2 heb opgegeven.
Ik vind Eat Lead: The return of Matt Hazard een van de leukste spellen die ik op de PS3 gespeeld heb :D Je moet wel van old-school aktie houden denk ik, en bereid zijn heel vaak dood te gaan, maar dan is het ook puur genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:09
BobF. schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:02:
[...]

om je even te helpen, je hebt:

1
en
2

nodig zodat je gewoon je boxen met een 3,5mm ingang kan aansluiten.

De tulp aansluiting doe je dus op nummertje 2 en gaan met die banaan :)

dat is hoe ik het hier heb ( ook icm een hdmi -> dvi kabeltje ) en werkt fantastisch.
Ik denk dat je eerder een 3.5mm male naar 2x RCA female bedoeld. Want nummer twee is een jack splitter.

Dit hoort nummer 2 te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

foutje, verkeerde, die dus als nr. 2 ^^

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
CaptainCharisma schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:19:
[...]

Laat je even weten hoe het bevalt? Eerste indrukken? :) Ik twijfelde ook om deze game aan te schaffen, maar denk dat ik toch maar even wacht op Final Fantasy XIII en de game die jij noemt, Star Ocean: The Last Hope (International), maar een keer oppik als hij een beetje afgeprijsd is. Ook al vind ik €40,- niet heel erg duur voor een RPG van dit formaat.
Kan ook niet wachten om em te gaan testen, duurt denk nog ff voordat ie binnen komt.

I'll keep things posted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:20:

Ben nu na een paar avonden gamen bij het begin van level 7 en volgens mij zijn er 10...valt me niet tegen, kzit al wel op 10 uren volgens mij.
Op easy heb je het redelijk snel gedaan :)
Maar als je het spel op Sith Master wilt gaan uitspelen... practisch ongemogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:08

SkyStreaker

Move on up!

Dwazer schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 08:57:
[...]

Kan ook niet wachten om em te gaan testen, duurt denk nog ff voordat ie binnen komt.

I'll keep things posted :)
Ben ook benieuwd, als RPG-fanaticus =]

Ik zit al te wachten op een Dark Cloud 3, Shin Megami, Dragon Quest en de rest van lopende series... *mjam!*

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
SkyStreaker schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:39:
[...]

Ben ook benieuwd, als RPG-fanaticus =]

Ik zit al te wachten op een Dark Cloud 3, Shin Megami, Dragon Quest en de rest van lopende series... *mjam!*
En uiteraard binnenkort de expansion van Dragon Age Origins >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Dwazer op 16-02-2010 11:05 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 00:02:
[...]

Ik vind Eat Lead: The return of Matt Hazard een van de leukste spellen die ik op de PS3 gespeeld heb :D Je moet wel van old-school aktie houden denk ik, en bereid zijn heel vaak dood te gaan, maar dan is het ook puur genieten :)
Sarcasme? Of meen je dit serieus?

Ik heb niks tegen wat old-school actie op z'n tijd, maar dit spel is gewoon in elk opzicht een slechte game. Behalve de humor dan, dat is ook de enige reden dat ik 'm speel. En ik ga wel eens dood, omdat ik er te snel doorheen wil gaan, maar dat gebeurt niet eens zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:49:
Tis jammer dat er niet gewoon ps3 hoesjes te bestellen zijn, heb ook een paar hoesjes met een scheur erin die ik op dit moment niet kan vervangen, nu kan ik wel psn cards kopen, maar daar heb ik niks aan aangezien ik niks van psn wil hebben atm...

Ik heb een tijd geleden een aantal lege doosjes besteld via ebay. Ze zagen er vrij goed uit, maar ik had de indruk dat ze niet nieuw waren. Achja, ik heb wel een aantal kapotte doosjes kunnen vervangen :)

[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 16-02-2010 11:42 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Tja, ze hoeven ook niet perse nieuw te zijn, als ze maar in goede staat zijn, heb nu een paar van die mooie scheuren precies in de rug zitten waar je ze dus ziet zitten als ze op de plank staan.

Kan het wel een keer proberen, heb d'r 3 nodig in principe, kan ik ook geen buil aan vallen dunkt me.

[ Voor 21% gewijzigd door Fatal Mind op 16-02-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:54
Fatal Mind schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:31:
Tja, ze hoeven ook niet perse nieuw te zijn, als ze maar in goede staat zijn, heb nu een paar van die mooie scheuren precies in de rug zitten waar je ze dus ziet zitten als ze op de plank staan.

Kan het wel een keer proberen, heb d'r 3 nodig in principe, kan ik ook geen buil aan vallen dunkt me.
moet ff kijken wat ik nog heb liggen, heb er laatst een paar extra gekocht, voor een klein prijsje mag je die wel overnemen. stuur maar ff een dm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Weet iemand hier hoe het zit met de trophies voor Bioshock 2, is het nodig om de online trophies ook te halen voor de platinum ? singleplayer vind ik erg leuk, tot nu toe 2x uitgespeeld, maar dat online gebeuren zie ik dus niet zitten.

@Sjors81: DM gestuurd, thx

[ Voor 91% gewijzigd door Fatal Mind op 16-02-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Platinum Trophy
Unlocked all trophies
Once you unlock all the trophies in this game, you'll have this awesome platinum added to your collection.
ref: http://www.ps3trophies.org/game/bioshock-2/guide/

Alle trophies, betekent ook alle trophies! Dus toch maar online gaan als je heel graag de platinum wilt 8)

[ Voor 3% gewijzigd door ThePrutser op 16-02-2010 13:31 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

Fatal Mind schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:49:

Op marktplaats staan ze ook gewoon hoor http://link.marktplaats.nl/316840575 :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ik zit met een probleempje waar ik niet zo een antwoord op kan vinden. Ik heb een andere schijf geplaatst in mijn playstation en nu wil ik de backup terugzetten die ik vanmorgen nog heb gemaakt.

Als de backups tevoorschijn komen laat ie 3 backups zien met bijna gelijke namen. Er staat geen datum bij en ik kan aan het nummer niet goed zien welke backup de meest recentste is. Oke, ben er inmiddels achter dat het hoogste nummer de recentste backup is, aangezien ik net de laagste backup heb geprobeerd en daar nog de BETA van BFBC2 tevoorschijn kwam. :)

Ik heb de backup met het hoogste nummer al geprobeerd, maar dan maakt de PS3 ineens een nieuwe gebruiker aan met de naam "User 1". Ik kan vervolgens op mijn eigen account niet connecten met bv. de servers van Battlefield 1943. Waarom maakt de PS3 een nieuw account aan?
Moet ik em nog laten weten dat de backup data bij "Snowwie888" hoort en niet bij "User 1"?

[ Voor 11% gewijzigd door Snowwie op 16-02-2010 15:14 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:20:

Was er in 5 uur doorheen op medium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Snowwie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:01:
Ik zit met een probleempje waar ik niet zo een antwoord op kan vinden. Ik heb een andere schijf geplaatst in mijn playstation en nu wil ik de backup terugzetten die ik vanmorgen nog heb gemaakt.

Als de backups tevoorschijn komen laat ie 3 backups zien met bijna gelijke namen. Er staat geen datum bij en ik kan aan het nummer niet goed zien welke backup de meest recentste is.

Ik heb de backup met het hoogste nummer al geprobeerd, maar dan maakt de PS3 ineens een nieuwe gebruiker aan met de naam "User 1". Ik kan vervolgens op mijn eigen account niet connecten met bv. de servers van Battlefield 1943. Waarom maakt de PS3 een nieuw account aan?
Moet ik em nog laten weten dat de backup data bij "Snowwie888" hoort en niet bij "User 1"?
Date last modified in de verkenner al bekeken wat die voor een datums aangeven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bellerophon schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:02:
[...]

Op easy heb je het redelijk snel gedaan :)
Maar als je het spel op Sith Master wilt gaan uitspelen... practisch ongemogelijk
speel niet op easy, maar ope euh... normal? ofzo...of toch hard... kweet het niet. toch al een paar stukje gehad die ik een aantal keren overnieuw moest doen, zoals die arena met 3 van die grote monsters (en die blauwe gasten), en die grote grijze stormtrooper was ook even pittig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Met die grote grijze stormtroopers krijg je het nog leuk dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Snowwie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:01:

Als de backups tevoorschijn komen laat ie 3 backups zien met bijna gelijke namen. Er staat geen datum bij en ik kan aan het nummer niet goed zien welke backup de meest recentste is. Oke, ben er inmiddels achter dat het hoogste nummer de recentste backup is, aangezien ik net de laagste backup heb geprobeerd en daar nog de BETA van BFBC2 tevoorschijn kwam. :)

Als je goed kijkt zie je er een datum (begint met jaar-maand-dag) en een tijdstip in de getallen reeks ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:19:
[...]

Ben ook benieuwd! Gelijk even besteld.

Moet wel zeggen dat die trailer die laatst online stond, me graphics-wise toch enigszins tegenviel...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
ThePrutser schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:31:
Platinum Trophy
Unlocked all trophies
Once you unlock all the trophies in this game, you'll have this awesome platinum added to your collection.
ref: http://www.ps3trophies.org/game/bioshock-2/guide/

Alle trophies, betekent ook alle trophies! Dus toch maar online gaan als je heel graag de platinum wilt 8)
Laat dan maar zitten, dan maar geen trophiewhoring voor deze game. thx for the info though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
De juiste backup is teruggezet. Dat is het probleem niet.

Maar ik heb nu wel problemen met beide Battlefields.

Battlefield 1943 is ineens weer een (expired) trial geworden. WTF? Heb ik daar 13 euro voor betaald, dat het spel schijnbaar niet gekopieerd mag worden (via de backup functie van de PS3) en dan weer teruggezet kan worden zonder daarbij weer terug te vallen naar de trial?

Battlefield BC 2 Demo wil niet eens connecten met een server. Hij zegt steeds "network error" en "cannot log in". Je hebt voor BC 2 toch geen EA account nodig?

Ik snap er de ballen van. MAG doet het wel gewoon, dus aan het netwerk ligt het niet. Voor MAG hoefde ik ook geen EA account te hebben, enkel een profiel.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat als je die 2 opnieuw download uit de store?
(kijk bij je download geschiedenis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Heb ik al gedaan met BC2, ik blijf steeds network errors houden...Erg vaag aangezien er aan het netwerk niets is veranderd. Enkel een hd vervangen in een PS3, wat een gedonder Paniek om niks. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Snowwie op 17-02-2010 02:03 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:11
Snowwie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:21:
De juiste backup is teruggezet. Dat is het probleem niet.

Maar ik heb nu wel problemen met beide Battlefields.

Battlefield 1943 is ineens weer een (expired) trial geworden. WTF? Heb ik daar 13 euro voor betaald, dat het spel schijnbaar niet gekopieerd mag worden (via de backup functie van de PS3) en dan weer teruggezet kan worden zonder daarbij weer terug te vallen naar de trial?

Battlefield BC 2 Demo wil niet eens connecten met een server. Hij zegt steeds "network error" en "cannot log in". Je hebt voor BC 2 toch geen EA account nodig?

Ik snap er de ballen van. MAG doet het wel gewoon, dus aan het netwerk ligt het niet. Voor MAG hoefde ik ook geen EA account te hebben, enkel een profiel.
BFBC2 dus WEL een EA account nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Snowwie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:37:
Heb ik al gedaan met BC2, ik blijf steeds network errors houden...Erg vaag aangezien er aan het netwerk niets is veranderd. Enkel een hd vervangen in een PS3, wat een gedonder :(
Volgens mij moet je de 2 unlock files opnieuw downloaden, die staan als het goed is in je 'gedownloade items lijst' in de store. (Rechts bovenin een van de 3 kleine icons.)

Het vervangen van een hdd gaat helaas niet altijd even vlekkeloos. Bij mij kreeg ik problemen met savegames en trophies. Niet alle savegames deden het meer en in sommige spellen kon ik met de savegames geen nieuwe trophies halen. Dit ook na het veranderen van alleen de hdd.

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 16-02-2010 20:07 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Snowwie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:37:
Heb ik al gedaan met BC2, ik blijf steeds network errors houden...Erg vaag aangezien er aan het netwerk niets is veranderd. Enkel een hd vervangen in een PS3, wat een gedonder :(
EA servers hebben problemen. Vandaar. Wees gerust, ligt niet aan je ps3. Zie ook het bfbc2 topic, daar ook veel problemen.

[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 3

Zou nu eigenlijk moeten zijn verholpen, maar ik kan ook niet ff testen :)

[ Voor 73% gewijzigd door KngfCnns op 16-02-2010 20:17 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quinten_
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 10:09
Ik ben van plan om binnenkort een PS3 Slim 250GB te kopen. Nu heb je die consoles enkel in versies samen met een game of met een voucher.

Die voucher die meegeleverd wordt in het pakket, is dat gewoon €x om bv. DLC met te kopen of kan je enkel die 6 games (Burnout Paradise Ultimate Box, Wipeout HD, Battlefield 1943, Trash Panic, Crash Commando, Flower) downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
_Quinten_ schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:41:
Ik ben van plan om binnenkort een PS3 Slim 250GB te kopen. Nu heb je die consoles enkel in versies samen met een game of met een voucher.

Die voucher die meegeleverd wordt in het pakket, is dat gewoon €x om bv. DLC met te kopen of kan je enkel die 6 games (Burnout Paradise Ultimate Box, Wipeout HD, Battlefield 1943, Trash Panic, Crash Commando, Flower) downloaden?
Het is een code waarmee je het kan downloaden, als ik het goed heb. In ieder geval geen geld, dus enkel die 6 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dwazer schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:37:
[...]

En uiteraard binnenkort de expansion van Dragon Age Origins >:)
Nu ga ik denk ik heel erg gemeen doen hoor, ik vindt DA:O namelijk een Action-RPG en in zoverre niet helemaal vergelijkbaar. Wat deze action-rpg's ook de laatste tijd vrijwel altijd hebben is een going good or evil element. Dit heb je niet echt in de RPG's die ik ken, dan zit je vast aan het type.

Even wat anders.... Demo van Heavy Rain gespeeld.... Ik weet nu al dat ik met het spel wil trouwen en vele DLC-kindjes zal krijgen met het spel. _/-\o_ Tering!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SkyStreaker schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:09:
[...]

Demo van Heavy Rain gespeeld.... Ik weet nu al dat ik met het spel wil trouwen en vele DLC-kindjes zal krijgen met het spel. \
Dude :')

Anyway, goed om te lezen dat er problemen waren op de EA servers. Mijn NHL deed ook al raar en ik wist niet waar het aan lag. Straks maar eens kijken of het weer werkt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
BatmanHorizon schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:14:
EA servers hebben problemen. Vandaar. Wees gerust, ligt niet aan je ps3. Zie ook het bfbc2 topic, daar ook veel problemen.
Alles werkt nu weer perfect. :)

Die unlock code heb ik gevonden en BF 1943 doet het gelukkig weer. Ook BC2 doet het weer. Tja, als zoiets samen gaat met een HD vervanging ga je je toch even achter de oren krabben. En al helemaal als voor die tijd die slede er niet echt makkelijk uit wou en na het installeren ook nog eens bleek dat je aparte update bestanden moet binnenhalen. Nou ja, het is weer gelukt en mijn ps3 draait nu weer als een zonnetje. Maar deze keer met 250GB hd.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
Nu ga ik denk ik heel erg gemeen doen hoor, ik vindt DA:O namelijk een Action-RPG en in zoverre niet helemaal vergelijkbaar. Wat deze action-rpg's ook de laatste tijd vrijwel altijd hebben is een going good or evil element. Dit heb je niet echt in de RPG's die ik ken, dan zit je vast aan het type.
Scuze? Zelfs de bordspel/pen & paper rpg's die ik ken laten je toe om van alignment te veranderen tijdens het spel. Wat maakt dan volgens jou een "pure" rpg?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:50:
Haha. Met die grote grijze stormtroopers krijg je het nog leuk dan!
oa valt mee, probeerde die gasten te bashen, maar kwam er achter dat ze erg slecht tegen "zappen" kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:27:
[...]

Sarcasme? Of meen je dit serieus?

Ik heb niks tegen wat old-school actie op z'n tijd, maar dit spel is gewoon in elk opzicht een slechte game. Behalve de humor dan, dat is ook de enige reden dat ik 'm speel. En ik ga wel eens dood, omdat ik er te snel doorheen wil gaan, maar dat gebeurt niet eens zo vaak.
Nee ik meen het, ik heb hier meer van genoten dan van Metal Gear Solid IV bijvoorbeeld. Gewoon lekker duiken en schieten, en heel veel vijanden op je af zien komen. De eerste wave van het laatste level is toch echt wel een flinke uitdaging. Het cover systeem vind ik behoorlijk goed uitgevoerd eigenlijk. De vijanden hebben natuurlijk geen goeie AI, maar dat past wel binnen het old-school karakter van de game. Ik zou willen dat er meer van dit soort games waren, maar om de een of andere reden wil elke game maker er eindeloos veel mogelijkheden en gecompliceerde onzin in stoppen. Eat Lead is gewoon lekker recht voor z´n raap schieten zoals in Doom of Wolfenstein destijds. Ik heb ook de laatste Wolfenstein liggen, maar deze valt me eigenlijk weer tegen door het teveel aan verhaallijn wat ze er in hebben willen stoppen en dat stomme gezweef voordurend. Eat Lead pretendeert niet meer te zijn dan het is. En als je veel games gespeeld hebt is de humor ook echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Je zou serious sam (1st & 2nd encounter) eens moeten spelen. Die is nog meer old-school en hersenloos dan de eerste shooters, en er zit leuke humor in. Als je eat lead al leuk vind om te spelen, dan zou serious sam je natte droom moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Fatal Mind schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:18:
[...]

Laat dan maar zitten, dan maar geen trophiewhoring voor deze game. thx for the info though.
Was er nog vergeten bij te zetten, dat trophies die in eventuele downloadable content (DLC) zitten niet mee tellen voor een platinum. Als de trophies echter al in de main game zitten, tja dan zul je ze echt allemaal moeten halen voor de platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama hier in nederland zeg, kan nergens normaal NHL 10 vinden voor de advies prijs.

Of ze geven aan niet leverbaar of 3+ weken tot levering, of ze vragen nog de volle mep en hebben 2+ weken tot levering.

Ga ik dus kijken bij VGP.ca heeft die hem ook op back order staan en nog steeds voor de volle mep (advies prijs van EA is 29,99 onderhand). Balen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Lizardz schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:37:
Mn 3e Platinum is binnen. Na Uncharted 2, Assassins Creed 2, is het nu de beurt aan Modern Warfare 2.
congrats, ik heb vandaag MW2 uitgespeeld op veteran, nu nog 40 sterren in spec ops, nu nog mensen zoeken om de spec ops mee te spelen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:42:
Je zou serious sam (1st & 2nd encounter) eens moeten spelen. Die is nog meer old-school en hersenloos dan de eerste shooters, en er zit leuke humor in. Als je eat lead al leuk vind om te spelen, dan zou serious sam je natte droom moeten zijn ;)
Heb net ff wat beelden bekeken van Serious Sam HD, ziet er redelijk perfect uit inderdaad :D Helaas is ie er nog niet voor de PS3, dus dat wordt m'n PS2 afstoffen dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:17:
Wat een drama hier in nederland zeg, kan nergens normaal NHL 10 vinden voor de advies prijs.

Of ze geven aan niet leverbaar of 3+ weken tot levering, of ze vragen nog de volle mep en hebben 2+ weken tot levering.

Ga ik dus kijken bij VGP.ca heeft die hem ook op back order staan en nog steeds voor de volle mep (advies prijs van EA is 29,99 onderhand). Balen weer.
Uit nieuwsgierigheid toch even reageren. Hoe kom je aan de adviesprijs van 29,99. Waar kan ik dat vinden? Ben wat websites langs gegaan, maar de websites die wel stock hebben verkopen hem voor tussen de 40 en 50 euro. Bij de websites die geen stock hebben staat de prijs rond de 25 euro.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandyman538 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:51:
[...]

Uit nieuwsgierigheid toch even reageren. Hoe kom je aan de adviesprijs van 29,99. Waar kan ik dat vinden? Ben wat websites langs gegaan, maar de websites die wel stock hebben verkopen hem voor tussen de 40 en 50 euro. Bij de websites die geen stock hebben staat de prijs rond de 25 euro.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/nhl+10_PS3.html

• Mud.Starrr
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

[...]

Even wat anders.... Demo van Heavy Rain gespeeld.... Ik weet nu al dat ik met het spel wil trouwen en vele DLC-kindjes zal krijgen met het spel. _/-\o_ Tering!
Ja de demo alleen al is geweldig.
De eerste minuut dacht ik echt wat is dit...maar na een paar minuten wil je al naar de winkel rennen om het spel te kopen. Jammer dat we nog even geduld moeten hebben.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Verwijderd

De Ps3 controllers van mn vriend doen het weer al weten we niet precies hoe we het gedaan hebbben. Denk een combinatie van de geboden oplossingen. Blijft toch een vervelend probleem.

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:51:
[...]

Waar heb je hem op voorraad gevonden voor 40 euro dan?

En zoals Ike zegt kan je de advies prijs bij budget gaming terug vinden.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Wat is een Flower een phatte game. Gisteravond nog even aangeschaft voor € 2,99 in de PSN Store (aanbieding t/m vandaag). Erg leuk concept, geen stress game, goede gameplay en mooie settings en graphics. Echt een verademing, zeker de levels met schemering hebben uiteindelijk echt veel kleur.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Wees maar niet gerust mijn neef had hetzelfde probleem. Het ligt aan EA, bij hun is er waarschijnlijk wat aan de hand

• Dwazer
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:01:
[...]

Heb net ff wat beelden bekeken van Serious Sam HD, ziet er redelijk perfect uit inderdaad :D Helaas is ie er nog niet voor de PS3, dus dat wordt m'n PS2 afstoffen dan maar...
Heb net in de V&A geboden op een PS2 >:) Lijkt me wel leuk om "erbij" te hebben :*)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgens mij is dat een foutje bij budgetgaming. De prijs adviesprijs van NHL 2010 is volgens mij 59,99. Dat is in dollars ook de adviesprijs in de US.

De prijs van NHL 2K10 is wel verlaagd naar 29,99.

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Svennie schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:54:
[...]

congrats, ik heb vandaag MW2 uitgespeeld op veteran, nu nog 40 sterren in spec ops, nu nog mensen zoeken om de spec ops mee te spelen.
Die Spec Ops mot ik ook nog! dus als je me online ziet, try me!

remember the good old POTC dlc for LBA? _/-\o_

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

PWM schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:16:
[...]

Volgens mij is dat een foutje bij budgetgaming. De prijs adviesprijs van NHL 2010 is volgens mij 59,99. Dat is in dollars ook de adviesprijs in de US.

De prijs van NHL 2K10 is wel verlaagd naar 29,99.
Ik denk het toch niet. Bij 4launch is hij nu 28,50, bij Bol.com 29,99 etc. etc.

Vicariously I live while the whole world dies

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Boeboe schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 00:34:
[...]

Scuze? Zelfs de bordspel/pen & paper rpg's die ik ken laten je toe om van alignment te veranderen tijdens het spel. Wat maakt dan volgens jou een "pure" rpg?
Hmm, je hebt een punt. In dit geval bedoel ik dan op consoles, danwel de PC. Ik heb er redelijk wat gespeeld (hou het op een stuk of..... 60 ong.) en begin dat hele "alignment" pas de laatste tijd echt te merken. Let wel, ik heb het dan niet over kiezen tussen Lawfull good, neutral of bijv. chaotic evil e.d.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vicarious schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:25:
[...]

Ik denk het toch niet. Bij 4launch is hij nu 28,50, bij Bol.com 29,99 etc. etc.
Klopt, met allemaal hetzelfde probleem: Ze kunnen gewoon niet leveren :) De zaken die de vorige adviesprijs hanteren wel.

Wellicht lopen de goedkope winkels wat op de zaken vooruit.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
SkyStreaker schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:42:
[...]

Hmm, je hebt een punt. In dit geval bedoel ik dan op consoles, danwel de PC. Ik heb er redelijk wat gespeeld (hou het op een stuk of..... 60 ong.) en begin dat hele "alignment" pas de laatste tijd echt te merken. Let wel, ik heb het dan niet over kiezen tussen Lawfull good, neutral of bijv. chaotic evil e.d.
Dat is denk ik omdat de huidige generatie games gewoon meer budget hebben en (ook al zeggen veel piraten gamers van niet) van betere kwaliteit zijn, en ook de techniek het allemaal makkelijker toe laat. In Mass Effect 2 worden zelfs de keuzes van deeltje 1 meegenomen.
Verder is alignment vooral in WRPG's aanwezig, en minder in JRPG. En vooral WRPG's hebben een enorme populariteits boost gekregen de laatste jaren (Fallout, Mass Effect, Fable, Dragon Age). Feitelijk gaat dit genre dan eigenlijk nu pas de term RolePlaying game verdienen. Voorheen was een RPG meer een adventure game met een gevechtsysteem wat geinspireerd is op het traditionele Pen and Paper RPG genre. Neem de oude Eye of the Beholder bijvoorbeeld, wat een kopie heeft van de spelregels van Advanced Dungeons en Dragon, maar waar je feitelijk geen moment een 'role played'

• Svennie
ThePrutser schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:10:
[...]

gaat goed komen, als ik je online zie dan nodig ik je uit.

lbA, hmmmm, de lbP dlc daarentegen herinner ik me nog goed ;)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gisteren van de overbuurman Army of Two: the 40th Day gehad. Hij had de game in een paar uur uitgespeeld. Single player dan, want multi-player zit er voor hem niet in zonder internet. En over dat laatste zat ik met een vraag:

De overbuurman wil namelijk wat spellen uit de PSN Store hebben. Nu kan hij zijn PS3 toch gewoon aan mijn netwerk hangen, die games kopen die hij wilt en dan later thuis offline spelen als de console niet meer aan het netwerk hangt?

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
ja
Store Update van deze week bevat oa. de complete DLC pack voor Burnout Paradise.

http://blog.eu.playstatio...pdate-18th-february-2010/

Nieuwe Flower Theme is erg mooi.
http://www.youtube.com/watch?v=lrA5DhHJT78

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 18-02-2010 13:42 ]

Grr... ik wilde ook net de Store update posten :P

• Dwazer
Ike. schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:37:
Store Update van deze week bevat oa. de complete DLC pack voor Burnout Paradise.

Weer geen Castle Crashers :(

[ Voor 10% gewijzigd door Dwazer op 18-02-2010 13:46 ]

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Zie ik het nou goed? Zouden we deze week dan echt eindelijk Super Streetfighter 2 HD Turbo krijgen?

PSN id: GG--77

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

GG---77 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:23:
Zie ik het nou goed? Zouden we deze week dan echt eindelijk Super Streetfighter 2 HD Turbo krijgen?
http://www.vg247.com/2010...sfiithd-marvel-vs-capcom/

Dus ja :)

En Marvel vs Capcom is ook goedkoper *O*

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
ThePrutser schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:10:
[...]

Ik wil graag alle trofeetjes scoren van MW2 dus ik zoek ook nog mensen om spec ops mee te spelen :)

Verwijderd

Wil iemand zo lief zijn om de updates hier te posten?

Kan geen links openen op werk. :-( Poopie.

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 21:08

mzx

FeaR1986 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:51:
Gisteren van de overbuurman Army of Two: the 40th Day gehad. Hij had de game in een paar uur uitgespeeld. Single player dan, want multi-player zit er voor hem niet in zonder internet. En over dat laatste zat ik met een vraag:

De overbuurman wil namelijk wat spellen uit de PSN Store hebben. Nu kan hij zijn PS3 toch gewoon aan mijn netwerk hangen, die games kopen die hij wilt en dan later thuis offline spelen als de console niet meer aan het netwerk hangt?
Nee, dat kan niet altijd. Voor sommige psn game's moetje met internet verbonden zijn wil je ze spelen bv: GT5: P.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

mzx schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:35:
[...]

Nee, dat kan niet altijd. Voor sommige psn game's moetje met internet verbonden zijn wil je ze spelen bv: GT5: P.
Maar voor PSN games zoals: Penny Arcade, Flower, Street Fighter 2 HD kan het natuurlijk wel :)

Hangt gewoon volledig af van het type game dat je wilt downloaden

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

wounded dragon of peggle zie ik niet staan. Niet op mijn NL of UK account...

SkyStreaker schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:44:
wounded dragon of peggle zie ik niet staan. Niet op mijn NL of UK account...
geduld. update is nog niet online

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:35:
Wil iemand zo lief zijn om de updates hier te posten?

Kan geen links openen op werk. :-( Poopie.
Special Offers
(Available until the 4th of March)

Marvel vs. Capcom 2 (was – £11.99/€14.99 now – £5.49/€6.99)
Super Street Fighter 2 Turbo HD (was – £11.99/€14.99 now – £5.49/€6.99)
Call of Juarez: Bound in Blood – Old West Map Pack (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Tom Clancy’s End War Faction Elite Pack (was – £3.19/€3.99 now – £1.59/€1.99)
Shaun White Snowboarding The Glamour Pack (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Brothers In Arms D-Day (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Prince of Persia: Revelations (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Teenage Mutant Ninja Turtles (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Lilo and Stitch: Trouble in Paradise (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
Bug’s Life (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
minis month

Tetris (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Sudoku (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Bowling 3D (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Yetisports Pengu Throw (was – £2.49/€2.99 now – £1.74/€1.99)
Red Bull X-Fighters (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Let’s Golf (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
Stand O’Food (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Spot the Differences (was – £2.49/€2.99 now – £1.24/€1.49)
Downloadable Games
Revenge of the Wounded Dragons (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 16
Availability: All locales

Peggle(£6.29/€7.99) Rating: PEGI 3

Demos (free)
Sonic & SEGA All-Stars Racing Rating: PEGI 7

Yakuza 3 Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Germany

Digger HD Rating: PEGI 3

minis
Alien Zombie Death (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Australia, New Zealand, Portugal and Russia

Retro Cave Flyer (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Australia, New Zealand and Portugal

Add-On Game Content
Assassin’s Creed II

Sequence 13 Bonfire of the Vanities (£3.19/€3.99)
Sequence 13 Bonfire of the Vanities & Secret Locations (£5.49/€6.99)
Rating: PEGI 18

Resident Evil 5
Desperate Escape (£3.99/€4.99)
Lost In Nightmares (£3.99/€4.99)
Costume Pack 1 (£1.59/€1.99)

Burnout Paradise
Complete Edition Bundle (Full game and all DLC packs) (£23.99/€29.99)
Complete DLC Bundle (£15.99/€19.99)
Rating: PEGI 7

Star Wars: The Force Unleashed – Hoth Mission Pack (£7.99/€9.99)
Rating: PEGI 16

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Buzz! – National Geographic Kids Quiz (£6.29/€7.99)
Rating: PEGI 3

Dante’s Inferno – Florentine Dante Costume (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia

Dragon Ball: Raging Blast – Saiyans Pack (free)
Rating: PEGI 12

Rock Band
Fascination by Alphabeat (£0.99/€1.49)
Let Forever Be by The Chemical Brothers (£0.99/€1.49)
Stray Cat Strut by Brian Setzer (£0.99/€1.49)
Weightless by All Time Low (£0.99/€1.49)
Otis Redding Pack 01 (£4.39/€6.59)
Fa-Fa-Fa-Fa-Fa (Sad Song) (£0.99/€1.49)
I’m Sick Y’all (£0.99/€1.49)
I’ve Got Dreams To Remember (£0.99/€1.49)
Love Man (£0.99/€1.49)
(Sitting On The) Dock of the Bay (Take 2) (£0.99/€1.49)
(contains the following tracks which are also sold separately)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Guitar Hero 5
Blink-182 Track Pack (£4.39/€5.49)
Adam’s Song (£1.59/€1.99)
All the Small Things (£1.59/€1.99)
First Date (£1.59/€1.99)
(contains the following tracks which are also sold separately)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Videos (free)
FIFA 10 Ultimate Team Trailer
Dynamic Themes
(animated)

Flower Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
Premium Themes
(static)

Resident Evil 5 Custom Theme (£1.19/€1.49)
Amazing Peaks Theme (£1.19/€1.49)
Haemorrhage Theme (£1.19/€1.49)
Premium Avatars
MAG Raven Badge (£0.20/€0.25)
MAG Raven Character (£0.20/€0.25)
MAG S.V.E.R. Badge (£0.20/€0.25)
MAG S.V.E.R. Character (£0.20/€0.25)
MAG Valor Badge (£0.20/€0.25)
MAG Valor Character (£0.20/€0.25)
Wallpaper (free)
Topatoi Wallpaper 5
PlayStation Store via PSP and Media Go
Special Offers (also available via the PS3 store)

Brothers In Arms D-Day (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Prince of Persia: Revelations (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Teenage Mutant Ninja Turtles (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Lilo and Stitch: Trouble in Paradise (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
Bug’s Life (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
minis month

Tetris (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Sudoku (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Bowling 3D (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Yetisports Pengu Throw (was – £2.49/€2.99 now – £1.74/€1.99)
Red Bull X-Fighters (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Let’s Golf (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
Stand O’Food (was – £3.99/€4.99 now – £3.49/€3.99)
Spot the Differences (was – £2.49/€2.99 now – £1.24/€1.49)
Downloadable Games (also available via the PS3 store)
SOCOM Fireteam Bravo 3 (£24.99/€39.99)

Half-Minute Hero (£23.99)

Availability: Released in UK only (further locales to be added)

Disgaea 2: Dark Hero Days (£23.99/€29.99)

SEGA Rally (£13.99/€17.99)

Demo (also available via the PS3 store) (free)
Thexder Neo Demo

minis (also available via the PS3 store)
Alien Zombie Death (£2.49/€2.99)

Availability: Not available in Australia, New Zealand, Portugal and Russia

Retro Cave Flyer (£2.49/€2.99)

Availability: Not available in Australia, New Zealand and Portugal

Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
LittleBigPlanet
The Wedding Theme Level Kit (£2.39/€2.99)
The Wedding Theme Costume (free)
Die dynamic theme ziet er inderdaad gaaf uit zeg. Ga ik zeker kopen voor dat geld..

Money for nothin' and your chicks for free

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ike. schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:48:
[...]

gedult. update is nog niet online
ohwwwwwww.... *schaam*

• Dwazer
Geeft niets, gedulT is ook "bijzonder" ;)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik zit te kijken of ik de 320GB van WD deze dus: pricewatch: Western Digital Scorpio Black WD3200BEKT
er in zal passen. Vandeweek maar eens kopen

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Vads
  • Laatst online: 17:15
Ike. schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:37:

Nieuwe Flower Theme is erg mooi.
http://www.youtube.com/watch?v=lrA5DhHJT78
En dan eindelijk de Burnout Paradise-actie!
Voor diegenen die het spel niet hebben is het wel erg aan te raden om voor deze prijs het complete pakketje aan te schaffen. Voor diegenen die reeds in het bezit zijn van het spel (of zelfs The Ultimate Box, waarin reeds enkele DLC in is verwerkt) is het DLC-only-pakket dan weer interessant. En dan nog in dit laatste geval (Ultimate Box) ben ik goedkoper uit i.p.v. elke DLC die ik nog mis buiten de Ultimate Box afzonderlijk te downloaden.

Surf Island, here we (mijn zoontje van 5 en ik) come! d:)b

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

mzx schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:35:
[...]Nee, dat kan niet altijd. Voor sommige psn game's moetje met internet verbonden zijn wil je ze spelen bv: GT5: P.
Bellerophon schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:37:
[...]Maar voor PSN games zoals: Penny Arcade, Flower, Street Fighter 2 HD kan het natuurlijk wel :)

Hangt gewoon volledig af van het type game dat je wilt downloaden
Goed punt, zal eerst een checken welke games hij zou willen hebben. GT5 Prologue sowieso niet, want die heeft hij al op schijfje. Dacht dat het meer zal gaan om die nieuwe snooker-game en wellicht games als inderdaad Flower.

Wow, die is inderdaad erg mooi. Misschien dat ik die maar eens ga kopen :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Vads schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:49:
[...]

Voor diegenen die het spel niet hebben is het wel erg aan te raden om voor deze prijs het complete pakketje aan te schaffen. Voor diegenen die reeds in het bezit zijn van het spel (of zelfs The Ultimate Box, waarin reeds enkele DLC in is verwerkt) is het DLC-only-pakket dan weer interessant. En dan nog in dit laatste geval (Ultimate Box) ben ik goedkoper uit i.p.v. elke DLC die ik nog mis buiten de Ultimate Box afzonderlijk te downloaden.

Burnout Paradise is één van de games waar ik echt het meeste plezier mee heb gehad en nog heb op de PS3. Echt een aanrader!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Svennie
[...]
heb het DLC pack ook ge-download, ga nu spelen dus als er meer mensen zin hebben. join me :D

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:32
[...]

Ik heb vorige week voor 13 euro het eiland gekocht op PSN.... Had de rest ook wel willen hebben. :'(

Lekker!

Napsju schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:51:
[...]

Ik heb vorige week voor 13 euro het eiland gekocht op PSN.... Had de rest ook wel willen hebben. :'(
Das balen.
Het is voor jou denk ik nu nog voordeliger om de complete DLC pack te kopen voor €20 dan al die andere DLC los te kopen.

We worden wel genaaid qua prijs. omgerekend is de complete DLC pack in de US store €6 goedkoper.

[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 18-02-2010 19:37 ]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Mijn PS3 heeft toch wat problemen met die Dynamic Theme van Flower:
Had dat thema en de nieuwe DLC van Assassin's Creed II gekocht. Thema geïnstalleerd en daarna de console zo ingesteld dat deze afsluit na het downloaden. Zet ik net de console weer aan moet ik heel de initiële set-up doorlopen! Dus alles weer opnieuw instellen en dergelijke. Gelukkig kon ik mijn PSN ID wel recoveren, maar vind het toch wel apart. En telkens als mijn PS3 opnieuw op start dan heb ik weer de gewone Classic Theme :S

En nu kan Assassin's Creed II ook niet meer geladen worden. Iets met beschadigde files of wat dan ook. Hoop dat ik het nog kan repareren door Sequence 13 opnieuw te downloaden en installeren. En anders is het voor mij bij deze einde verhaal als het gaat om Assassin's Creed II.

[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 18-02-2010 20:22 ]

• Svennie
onox schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:34:
[...]
Ik wil graag alle trofeetjes scoren van MW2 dus ik zoek ook nog mensen om spec ops mee te spelen :)
heb vanavond me prima vermaakt met BP surf Island, maar komt morgen of anders in het weekend wel goed, gaan wel spec ops halen, je hebt wel een mic hoop ik anders is het niet te doen nl.

BTW: de borden die je kapot moet rijden in Surf Island zijn niet al te moeilijk, heb ze allemaal al, nu nog 4 hekjes, die zijn gelukkig moeilijker te vinden en nog een paar jumps, dan heb die al vast te pakken.

@Fear: hopelijk kan je alle problemen oplossen, als het aan het flower theme ligt gaat die er bij mij af, heb ik nl ook geinstalleerd, maar tot nog toe zonder problemen, heb mijn ps3 nog niet opgestart na installatie, dat word morgen, hopelijk zonder problemen

Pagina: 1 ... 24 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.