• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

giganielsie schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:10:
Heb net Wipeout Hd met alles erbij en Flowers gekocht. Heb Wipeout al even gespeeld. Is wel even wennen zeg.

Flowers straks ook even proberen:D
Tip: begin meteen met Pilot assist uitgeschakeld. Is in het begin even moeilijk, maar als je het doorhebt wil je niet meer anders. (Als je het aan laat staan en het later uitzet is het vrij lastig om over te schakelen is mijn ervaring.
Edit: Het is zonder PA wel een stuk moeilijker en je gaat ook iets harder als je PA uitzet (met PA aan heb je maar 90% van de topspeed.)

[ Voor 12% gewijzigd door Meelobee op 12-02-2010 16:20 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:38
Ok, Thanks voor de tip! Straks even veranderen.

Edit: Nog een vraagje:

Als ik op internet zit en ik wil een tekst bestandje openen dan doet die dat niet. Kan je iets installeren ofzo zodat de ps3 het wel gewoon kan openen?

[ Voor 65% gewijzigd door giganielsie op 12-02-2010 16:23 ]

Verwijderd

Wat bedoel je met een 'tekst bestandje'? Word, pdf? Gaat volgens mij niet standaard lukken dan.

• giganielsie
  • Laatst online: 15:38
Allebei. Wel raar dat ze dat niet toevoegen ofzo, want op de Ipod touch kan het wel... (Niet echt een goede vergelijking maar toch...:P)

Verwijderd

dumpert doet het daarentegen weer wel en dat doet mobile Safari niet.. ;)

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik moet zeggen, zag dat heavy rain niet zo zitten, maar nu ik die demo eens heb gespeeld toch maar besloten dat ie er moet komen zodra er even geen andere games voor handen zijn. :P

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:37

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Gadverdamme bah zeg :r

Ik vond Uncharted dus echt een geweldig spel, en wat blijkt:

spoiler:
ER ZITTEN DUS WEER VAN DIE KUTMONSTERS IN Á LA FAR CRY. En dan ook nog eens op een stuk waartussen geen checkpoints zit (generator room), 1 enkel foutje in een megalang speelstuk instant death betekent en ze ook nog eens 3x sneller zijn dan jij waardoor je met zo'n langzaam draaiende controller geen schijn van kans maakt om ze te volgen en neer te schieten.
.

Ik ben er echt giftig van, ik was helemaal gek van dat spel en dan doen ze dit :(

Als iemand die Uncharted 2 heeft gespeeld mij even in wil lichten? Als dit soort 'events' ook in deel 2 voorkomen hoef ik hem bij voorbaat al niet meer te hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door HTT-Thalan op 12-02-2010 21:21 ]

Verwijderd

HTT-Thalan, welk deel bedoel je precies uit de bunker?
Dit is mij niet opgevallen, het probleem wat jij zegt.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

HTT-Thalan schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:19:

spoiler:
ER ZITTEN DUS WEER VAN DIE KUTMONSTERS IN Á LA FAR CRY. En dan ook nog eens op een stuk waartussen geen checkpoints zit (generator room), 1 enkel foutje in een megalang speelstuk instant death betekent en ze ook nog eens 3x sneller zijn dan jij waardoor je met zo'n langzaam draaiende controller geen schijn van kans maakt om ze te volgen en neer te schieten.
.

Ik ben er echt giftig van, ik was helemaal gek van dat spel en dan doen ze dit :(

Als iemand die Uncharted 2 heeft gespeeld mij even in wil lichten? Als dit soort 'events' ook in deel 2 voorkomen hoef ik hem bij voorbaat al niet meer te hebben.
spoiler:
Jaaaaaaaa, they R back! }) , happy killing

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-11 23:10

spoiler:
Ja, in deel 2 komen er ook een soort van wezentjes voor jammergenoeg. Ik vond dit ook heeel erg jammer en het spel een beetje verpesten. Al was het in deel 1 nog vervelender dan in deel 2.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

@uncharted Khad er zelf ook een bloedhekel aan in deel 1, maar in deel 2 heb ik me er nauwelijks aan gestoord... is op een totaal andere manier "geïmplementeerd"

Vanavond even die demo van Heavy Rain gespeeld. Ziet er erg goed uit sfeervol ook... besturing is wel over nagedacht, alleen gaat het bij mij altijd de mist in als ik snep op bepaalde knopjes moet drukken zoals bij het gevecht in het hotel... om een of andere reden ben ik daar altijd bar slecht in :P heb het dan ook al 3x gedaan en niet 1x dat gevecht gewonnen :X

[ Voor 56% gewijzigd door Chaoss op 13-02-2010 00:08 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Volgens mij kun je hem ook op makkelijk zetten? Dan hoef je volgens mij minder snel de knopjes in te drukken. Demo staat standaard op hard geloof ik.

Ps4/switch gamer

Verwijderd

Ik heb Far Cry 2 Platinum gekocht, maar ik lees veel over een savegame bug waardoor je op een gegeven moment niet meer verder zou kunnen spelen.

Ubisoft heeft hier wel een patch voor uitgebracht als het goed is, maar wordt deze ook toegepast op de Platinum editie?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:03:
Ik heb Far Cry 2 Platinum gekocht, maar ik lees veel over een savegame bug waardoor je op een gegeven moment niet meer verder zou kunnen spelen.

Ubisoft heeft hier wel een patch voor uitgebracht als het goed is, maar wordt deze ook toegepast op de Platinum editie?
Platinum is exact hetzelfde als de gewone editie, alleen een ander Blu-Ray label (in veel gevallen) en een ander hoesje.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Flow is gratis @ PSN.
Wel snel zijn.
Doe het met je USA account.
En je je krijgt een error, maar als die in je downloadlist staat zou je het wel kunnen downloaden als de actie over is.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 00:01:
Vanavond even die demo van Heavy Rain gespeeld. Ziet er erg goed uit sfeervol ook... besturing is wel over nagedacht, alleen gaat het bij mij altijd de mist in als ik snep op bepaalde knopjes moet drukken zoals bij het gevecht in het hotel... om een of andere reden ben ik daar altijd bar slecht in :P heb het dan ook al 3x gedaan en niet 1x dat gevecht gewonnen :X
Heel herkenbaar, R1 en L1 maar ook rondje en vierkantje haal ik vaak door elkaar, frustrerend maar je leert leven met die "handicap". :P :+

Only fools are enslaved by time and space.

spoiler:
.

Als je in dat stuk problemen hebt speel je het verkerd. Je moet niet meer eerst richten en dan schieten maar enkel nog op korte afstand direct schieten. Daarmee maai je in no time een hele kamer neer.

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:42

Grannd

da Granndest

spoiler:
.

spoiler:
Je moet bij die monsters ook niet met L1 gaan richten en ze dan volgen en neerschieten, gewoon ongeveer hun kant op kijken en zonder L1 neerknallen met die MP40, er ligt meer dan genoeg Ammo daar.
Ik vind het één van de leukere stukjes uit deel één, ff heel wat anders dan het coverzoeken in de rest van het spel en lekker spannend.

In het tweede deel zit er wel 'zoiets' in, maar veel minder gelijkaardig.

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10 22:52
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:29:
Flow is gratis @ PSN.
Wel snel zijn.
En je je krijgt een error, maar als die in je downloadlist staat zou je het wel kunnen downloaden als de actie over is.
Wat bedoel je met USA account ?
Accountje aanmaken alszijnde woonplaats usa ?

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-10 15:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Flow is gratis @ PSN.
Wel snel zijn.
Ik krijg gewoon (HTTP Statis Code: 403) en dan niks :/

Asus Zenbook i7 256gb

Ghostrider schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 10:16:
[...]

Dit krijgt iedereen buiten de US
Alleen als je vanuit amerika verbinding maakt kan je Flow gratis downloaden.

[ Voor 33% gewijzigd door Ike. op 13-02-2010 10:28 ]

Verwijderd

Ghostrider schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 10:16:
[...]

Lees eens wat ik zeg ;)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

spoiler:
.

Ik hou ook niet van die onrealitische shit, en in U1 ergerde ik me er wel aan. Wat je moet doen bij die kamers, is zo snel als mogelijk op één van die verhogingen BLIJVEN staan totdat de hordes vijanden allemaal geweest zijn (per kamer komt er een stroompje losers op je af). Ze kunnen niet op die verhoging volgens mij, dus kun je ze makkelijk afknallen.

Blijft desalniettemin een uitdaging en voor mij altijd een reden om games om easy te spelen; ik hou van de spelervaring, maar ik haat het om dingen tig keer overnieuw te moeten doen.

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mja, U1 en U2 zitten
spoiler:
monsters
in, maar het klopt wel uit het verhaal. Het is hetzelfde als bij Indiana Jones, waarbij iedereen het opvreet alsof het echt kan, maar het is precies hetzelfde. Oh en alle ruimte avonturen kunnen ook niet, evenals Assassins creed en ook Modern Warfare achtige games zijn irrealistisch, als je ook maar een paar seconden erover nadenkt. Het is een game, niet een life simulator.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Flow is gratis @ PSN.
Wel snel zijn.
Laten we het hopen...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-11 09:12
Exorcist schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 10:49:
[...]

Ik hou ook niet van die onrealitische shit, en in U1 ergerde ik me er wel aan. Wat je moet doen bij die kamers, is zo snel als mogelijk op één van die verhogingen BLIJVEN staan totdat de hordes vijanden allemaal geweest zijn (per kamer komt er een stroompje losers op je af). Ze kunnen niet op die verhoging volgens mij, dus kun je ze makkelijk afknallen.

Blijft desalniettemin een uitdaging en voor mij altijd een reden om games om easy te spelen; ik hou van de spelervaring, maar ik haat het om dingen tig keer overnieuw te moeten doen.
gewoon vanuit de heup schieten (zonder te aimen) en blijven rennen.. liggen meer als genoeg kogels en dan is het op crushing zelfs nog makkelijk

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

LoneRanger schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:34:
[...]

Heel herkenbaar, R1 en L1 maar ook rondje en vierkantje haal ik vaak door elkaar, frustrerend maar je leert leven met die "handicap". :P :+
precies! en steeds met het linker ipv rechter pookje een pijltje doen... argh frustrerend.

Verwijderd

Kon me erin beide Uncharted's niet aan storen, in deel 1 was het minder 'gepast', maar niet irritant imo. In deel 2 was het gewoon best goed verwerkt in het verhaal en niet echt te vergelijken met die gasten van deel 1.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:23
Kon me in Uncharted1 eigenlijk niet echt een irritant stuk herinneren.
Spel is sowieso niet extreem moeilijk.

Eindelijk een USA account aangemaakt, vooral voor flow eigenlijk.
Maar jeetje, wat een overzichtelijkheid.
En de store heeft zoveel meer content en is bovendien goedkoper.

Ik zie nu Final Fantasy tactics staan voor 10dollar, toch maar 7,50euro.
Terwijl wij hem nog niet eens hebben en dan 10euro gaat kosten.

Weet iemand hoe het zit of sony het in de toekomst misschien gaat blokkeren en dan je games kwijt bent?
En hoe betaald iedereen?
Of werkt je europese credit card gewoon in de usa store?
Zo niet, wat is een betrouwbaar adres voor psn cards?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Ik koop m'n us psn cards altijd bij hdmoviesource.
Tot nu toe werken al m'n aankopen op m'n eu account; behalve AC2 battle of Forli.

En de toekomst; geen idee ;)
DNS666 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:28:

Of werkt je europese credit card gewoon in de usa store?
Dit kan gewoon.

• Sinned123
ah bedankt voor beide antwoorden.
En hoezo werkt AC2 niet? Amerikaanse uitbreiding voor een Europese editie?

PSN cards zijn daar trouwens duurder dan de waarde die ze aangeven.
Vind je dat niet een beetje raar?

[ Voor 32% gewijzigd door Sinned123 op 13-02-2010 12:38 ]

Verwijderd

George Hotz (geohot):

"Today I validated my theories about running the isolated SPUs on the PS3 as crypto engines. The PS3 is 100% hacked. So where my homebrew at?"

http://twitter.com/geohot

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

George pleurt maar fijn op met zijn "homebrew". Ik wil MKV-support, meer niet.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Opa_vertelt schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:36:

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:24:
George Hotz (geohot):

"Today I validated my theories about running the isolated SPUs on the PS3 as crypto engines. The PS3 is 100% hacked. So where my homebrew at?"

Je kan alleen straks homebrew progs. opstarten. Maar je zult/kan nooit back-ups spelen. Dus 100% gehacked :? En het is alleen mogelijk op de Phat versies van de PS3.

[ Voor 6% gewijzigd door console op 13-02-2010 14:19 ]

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-10 17:07
Flow is gratis @ PSN.
Wel snel zijn.
Hehe, als je een (USA) proxy gebruikt kun je wel downloaden.

67.159.178.199:8080. Inloggen op je USA account en het werkt. Zit zelf @ 25%.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
JorisBit schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:10:
[...]

yup, dit werkt. Ben hem nu ook aan het downen (supertraag...).

edit: en hij is binnen en werkend op mn EU account :). thanx voor de tip

[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 13-02-2010 15:41 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Opa_vertelt schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:36:
Misschien krijg je dat wel, dankzij die hack? Hopelijk zelfs legaal als Sony dit lek patched met als USP MKV support. :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DNS666 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:28:
Kon me in Uncharted1 eigenlijk niet echt een irritant stuk herinneren.
Spel is sowieso niet extreem moeilijk.

Eindelijk een USA account aangemaakt, vooral voor flow eigenlijk.
Maar jeetje, wat een overzichtelijkheid.
En de store heeft zoveel meer content en is bovendien goedkoper.
Weet iemand een site waar de vergelijking tussen de stores is te zien wat betreft content?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-11 02:58
Ik heb een andere harde schijf voor m'n ps3 gekocht. Een WD Scorpio Blue 5400 rpm schijf, maar dan wel met 250GB opslag in plaats van de magere 40GB die er nu in zit.

En eindelijk ook het spel MAG besteld. :)

Weet iemand ook hoe je de trilfunctie op de nieuwe dual shock controllers kunt uitschakelen?

[ Voor 18% gewijzigd door Snowwie op 13-02-2010 16:35 ]

Mijn YouTube Channel

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vandaag Star Wars the force unleashed gekocht bij intertouts voor 15,- idd lelijk platinum hoesje, maar het gaat uiteindelijk om de game... en dat is voor 15,- gewoon een koopje.

Ook FF13 ge pre-orderd bij de FRS, hopelijk zijn ze begin maart een beetje rap met verzenden, hopelijk gaat de game mij bevallen zal mijn eerste FF game ooit worden maar naar het zien van de trailer uit de psn store was ik verkocht. Mocht de game ect niet bevallen ik had hem nu voor 48,- dus kan hem altijd zonder al te veel verleis wel kwijt op mp.

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 13-02-2010 16:42 ]

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online

mzx

Snowwie schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:31:
Ik heb een andere harde schijf voor m'n ps3 gekocht. Een WD Scorpio Blue 5400 rpm schijf, maar dan wel met 250GB opslag in plaats van de magere 40GB die er nu in zit.

Weet iemand ook hoe je de trilfunctie op de nieuwe dual shock controllers kunt uitschakelen?
Ja hoor: Gewoon (volgens mij moet het wel in-game) de playstation knop vast houden en dan in controller instellingen de vibratie functie uitzetten! :9

• NinTeNdO_FrEaK
George Hotz (geohot):

Eerst zien dan geloven. Homebrew zal wel nice zijn, alleen jammer als spellen kopiëren ook mogelijk wordt.

Btw, heb jij je Final Fantasy OST al ontvangen?

Ps4/switch gamer

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:20:
[...]

Eerst zien dan geloven. Homebrew zal wel nice zijn, alleen jammer als spellen kopiëren ook mogelijk wordt.

Btw, heb jij je Final Fantasy OST al ontvangen?
ja ik heb m ontvangen. Heb ze wel gevraagd of ze de prijs erop wilden aanpassen ivm met douane.

Ik ga sowieso niets doen met homebrew of wat dan ook. Mijn ps3 blijft netjes origineel :*)

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:32:
Ik koop m'n us psn cards altijd bij hdmoviesource.
Ook maar eens geprobeerd, duurt het echt 2-5 dagen voor ze die card mailen?
Niet dat ik haast heb, was gewoon benieuwd.

Verwijderd

LoneRanger schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:42:
[...]

Ook maar eens geprobeerd, duurt het echt 2-5 dagen voor ze die card mailen?
Niet dat ik haast heb, was gewoon benieuwd.
Duurt een paar uur.
Roamor schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:27:
[...]

Misschien krijg je dat wel, dankzij die hack? Hopelijk zelfs legaal als Sony dit lek patched met als USP MKV support. :)
Ik zou me aan eventuele hacks niet wagen. Wat heb je in de toekomst aan MKV-support als je (net als bij Xbox Live) een levensgroot risico loopt om van het online netwerk geblokkeerd te worden. Dan kun je dag met je handje zeggen tegen online spelen, demo's en trailers downloaden, PSN/Mini-games kopen, etc.
DNS666 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:36:
ah bedankt voor beide antwoorden.
En hoezo werkt AC2 niet? Amerikaanse uitbreiding voor een Europese editie?

PSN cards zijn daar trouwens duurder dan de waarde die ze aangeven.
Vind je dat niet een beetje raar?
Ze willen er ook geld op verdienen.

• LoneRanger
  • Niet online
Hey bedankt, zag je antwoord en tegelijk een e-mail van hdmoviesource, 45 minuten dus in dit geval. :)
ymmv schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:27:
[...]

Ze willen er ook geld op verdienen.
Volgens mij is het voor ons in de Euro zone toch sowieso voordeliger.
Nou heb ik niet echt zitten vergelijken maar volgens mij betaal je voor hetzelfde item ongeveer hetzelfde in Dollars als in de EU-store in euro's?
Verder ook niet heel boeiend aangezien er veel meer keuze is in de US-store. :)

• Lizardz
Mn 3e Platinum is binnen. Na Uncharted 2, Assassins Creed 2, is het nu de beurt aan Modern Warfare 2.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 09:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snowwie schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:31:
er is apart mag topic, got heeft clans op elke faction,, met raven als de grote actieve clan

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-10 15:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

ymmv schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:25:
[...]

Ik zou me aan eventuele hacks niet wagen. Wat heb je in de toekomst aan MKV-support als je (net als bij Xbox Live) een levensgroot risico loopt om van het online netwerk geblokkeerd te worden. Dan kun je dag met je handje zeggen tegen online spelen, demo's en trailers downloaden, PSN/Mini-games kopen, etc.
MKV support heb je al via ps3 media center, oke je hebt dan wel een dikke pc nodig (1080p) maar het werkt prima.

Asus Zenbook i7 256gb

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Chaoss schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 23:18:
ah morgen flower ook maar even aanschaffen, koopje voor 3 euro.

Ik weet wel dat wanneer er meer van die top titels als Flower voor 3-5 euro in de aanbieding komen dat ik ze een stuk sneller koop dan wanneer ze 8-12 euro zijn, eigenlijk is het maar een onnozel klein verschil, "die paar euro" maar toch werkt het zo :P
Logisch toch. Voor een broodje donner betaal ik ook graag 3-5euro, maar ik zal er toch nooit 8-12euro voor neer leggen ;)

Tis een verschil van meer dan 200%

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ghostrider schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:40:
[...]

MKV support heb je al via ps3 media center, oke je hebt dan wel een dikke pc nodig (1080p) maar het werkt prima.
Media center is 3rd party en daarvoor heb je inderdaad een PC nodig + snelle netwerkverbinding. Native MKV support (om bv vanaf externe hd te spelen) zou mooi zijn maar gaat denk ik nooit komen gezien Sony's belangen in de film industrie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

[...]

Hoe doe ik dit op de ps3?

• Sinned123
netwerk opnieuw instellen.
Al je huidige instellingen weer invullen en dan krijg je als 1na laatste tab een optie om een proxy in te stellen.

• Jumpman
[...]

Thnx voor de tip! Al zit de flOw er niet echt in. :) Veel gelezen en gezien over de game, ik ben benieuwd.

• Lizardz
Ik ben van plan de God of War collection te bestellen. Zijn er hier mensen die hem hebben? en zo ja hoe bevalt hij? Waar zou ik hem het beste kunnen kopen?

• Jumpman
Lizardz schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 20:55:
Ik ben van plan de God of War collection te bestellen. Zijn er hier mensen die hem hebben? en zo ja hoe bevalt hij? Waar zou ik hem het beste kunnen kopen?
Reacties staan 'all over' hier, en ervaringen met bestellen kan je hier lezen: Het Games Import topic Tevens kan je op www.budgetgaming.nl de goedkoopste retailer vinden.

• NinTeNdO_FrEaK
Je kunt hem het best bij videogamesplus.ca bestellen http://www.videogamesplus...ncy=EUR&products_id=16217 ongeveer 25 euro inclusief verzenden. (je kunt betalen met paypal) Zowel God of War 1 als 2 zijn echt allebei topgames, en grafisch ook nog echt heel goed. Echt een musthave om deze gespeeld te hebben voordat god of war 3 uitkomt.

Ps4/switch gamer

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:24:
[...]

ja ik heb m ontvangen. Heb ze wel gevraagd of ze de prijs erop wilden aanpassen ivm met douane.

Ik ga sowieso niets doen met homebrew of wat dan ook. Mijn ps3 blijft netjes origineel :*)
Aah, ik zit er echt nog met smart op te wachten op de OST. De laatste tijd heb ik echt pech bij play-asia mbt douane en levertijden.

Ps4/switch gamer

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zie ook: [PS3] God Of War - series"

• Sinned123
Horen mijn inziens bij de betere games van de ps3.
Ze hebben een behoorlijke grafische update gehad en tropies toegevoegd.
Enige jammere zijn de filmpjes tussendoor, daarvan is de kwaliteit echt dramatisch.
Gisteren trouwens platinum gehaald voor GoW1, was nog redelijk pittig.

• Lizardz
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:13:
[...]

Je kunt hem het best bij videogamesplus.ca bestellen http://www.videogamesplus...ncy=EUR&products_id=16217 ongeveer 25 euro inclusief verzenden. (je kunt betalen met paypal) Zowel God of War 1 als 2 zijn echt allebei topgames, en grafisch ook nog echt heel goed. Echt een musthave om deze gespeeld te hebben voordat god of war 3 uitkomt.
Bedankt voor je reactie, ik heb hem daar besteld. Heb je enig idee hoelang het duurt voor hij in NL is?

• NinTeNdO_FrEaK
Mijn ervaring is binnen 1 week. Al heel vaak daar wat besteld, is er meestal nog sneller dan dat je bijv. uit engeland besteld en ze verzenden pre-orders vaak al een paar dagen voor de releasedatum zodat je hem op of net na de release binnen hebt.

Ps4/switch gamer

• herbie7
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-05-2023
Vandaag gezien dat er via de US store diverse bundles van Burnout paradise scherp geprijsd zijn, waaronder ook een leuke van $ 19,95. Nog een behoorlijke prijs, maar deze bevat dan ook diverse kleine pakketjes zoals Surf Island, Legendary, Cops, Toys en Boost specials. Lijkt mij wel interessant.

Ik heb Burnoutout Paradise Ultimate en laatst een US account aangemaakt dus ik kan de US shop benaderen en zie deze bundle dan ook staan. Mijn vraag is nu kan ik dit via creditcard kopen bij de US Store? en zo ja werkt dit dan ook onder mijn eigen account met Burnout Paradise Ultimate?
Je kan gewoon content kopen met je creditcard. Alle spellen die je installeerd op je ps3 kan je automatisch met alle accounts spelen.

Let op dat als je Burnout gewoon in NL hebt gekocht dan zal je die DLC uit de US niet kunnen spelen.

[ Voor 80% gewijzigd door Ike. op 14-02-2010 09:53 ]

DNS666 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:23:
Horen mijn inziens bij de betere games van de ps3.
Ze hebben een behoorlijke grafische update gehad en tropies toegevoegd.
Enige jammere zijn de filmpjes tussendoor, daarvan is de kwaliteit echt dramatisch.
Gisteren trouwens platinum gehaald voor GoW1, was nog redelijk pittig.
Bij deel 2 zijn die filmpjes veel mooier en kwa gameplay behoort de GoW Collection inderdaad wel tot de betere PS3 games :)
herbie7 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 02:02:
Ik heb Burnoutout Paradise Ultimate en laatst een US account aangemaakt dus ik kan de US shop benaderen en zie deze bundle dan ook staan. Mijn vraag is nu kan ik dit via creditcard kopen bij de US Store? en zo ja werkt dit dan ook onder mijn eigen account met Burnout Paradise Ultimate?
Ik heb een MasterCard en daarmee kan ik geen content uit de US Store kopen, aangezien ik verplicht ben een Amerikaans adres op te geven dat bij de CC hoort. Met VISA schijnt het wel te gaan.
Zoals hierboven al aangegeven moet je wel uitkijken of de regio van de game en de DLC gelijk zijn, want anders zal het niet werken.

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Ik heb flOw gedownload uit de US Store, maar wat een flutspel is dat zeg! Ik krijg het idee dat het nog helemaal niet af is, meer een soort van concept zonder echt boeiende gameplay. Je beweegt rond met een soort slangetje door de PS3 controller te tilten, lijkt wat dat betreft een beetje op de slechtere Wii spellen die 'ook iets met motion controls willen' (zonder dat het daadwerkelijk iets toevoegd aan de gameplay). Verder eet je dingetjes op, je slangetje groeit (ala snake) en je duikt steeds een laag dieper het spel in. Het is mij totaal onduidelijk waar ik aan dood ga en wat goed is om te eten, en het spel is echt super saai!

Ik krijg wel opeens behoefte om Llamatron te spelen...

• EfBe
  • Niet online
George Hotz (geohot):

De PS3 kan niet worden gehacked, want alle security zit op de CPU. Lees maar hoe Shimizu het bedacht heeft: http://www.ibm.com/develo.../library/pa-cellsecurity/ (of http://www.vmecritical.com/pdfs/IBM.Feb07.pdf) en mevrouw Shimizu is niet dom maar deze Hotz echter wel. Hotz denkt dat hij het allemaal geklaard heeft maar wat hij bereikt heeft is precies waar Shimizu in haar paper al naar refereert als 'insecure ways of protecting software', m.a.w. hij heeft de voordeur niet geforceerd, hij is slechts de voortuin ingelopen, maar dat was verwacht en is niet erg.

Geloof me, Hotz heeft helemaal niets gekraakt, het kan ook niet, want het zou gelijk staan aan het openbreken van een CPU dmv software. De security is ingebakken in hardware juist om de reden dat software niet met software beveiligd kan worden, en Hotz denkt dat ze bij IBM dat juist wel gedaan hebben. Net als die vele digibeten die reageren op zn posts met "I hope you find the keys quickly!".

EfBe schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:08:

De PS3 kan niet worden gehacked, want alle security zit op de CPU.
Ik begreep dat de root codes van de PSP en de iphone ook nog steeds niet gevonden zijn. Maar maakt niet uit want homebrew draait er al lang op en alle spellen zijn op internet te vinden. Is dit dan van eenzelfde liga als wat ze nu hebben gevonden op de PS3? Dus dat ze de hardware nooit volledig zullen kraken maar dat ze wel gewoon kopieen van spellen kunnen spelen? Deze hack zou echter alleen nog maar werken op de FAT versies van de PS3. Dus de slim is nog helemaal niet gekraakt.

Ikzelf verafschuw het kopieren van spellen en mijn PS2, 360 en natuurlijk PS3 heb ik hier zonder modchip staan en die gaat er ook echt niet komen. met de prijzen waarmee je ne games kan kopen in het buitenland ga je toc niet je dure console op het spel zetten? Net Darksiders voor nog geen 30 euro besteld. Dat zijn hele leuke prijzen voor hele leuke software. Trouwens games die ik echt graag wil zoals laatst MAG en straks GOW3 ga ik gewoon 60 euro voor neertellen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Bellerophon
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Je kan dan ook voor God of War 3 Ultimate Trilogy Edition gaan :)

PSN: Bellerophon-

EfBe schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:08:
hij heeft de voordeur niet geforceerd, hij is slechts de voortuin ingelopen, maar dat was verwacht en is niet erg.
Haha, mooi gezegd :D
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik moet het eerlijk gezegd ook eerst zien voordat ik het geloof. En daarbij vind ik het ook maar vaag dat ie van anderen verwacht dat ze homebrew maken, terwijl hij zelf nog niets heeft laten runnen op de PS3...
swopdark schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:50:
Ik begreep dat de root codes van de PSP en de iphone ook nog steeds niet gevonden zijn. Maar maakt niet uit want homebrew draait er al lang op en alle spellen zijn op internet te vinden. Is dit dan van eenzelfde liga als wat ze nu hebben gevonden op de PS3? Dus dat ze de hardware nooit volledig zullen kraken maar dat ze wel gewoon kopieen van spellen kunnen spelen? Deze hack zou echter alleen nog maar werken op de FAT versies van de PS3. Dus de slim is nog helemaal niet gekraakt.
Bij de PSP kun je bestanden altijd direct runnen als ze op je geheugenkaart staan, maar bij de PS3 moet je een spel altijd eerst installeren voordat die werkt. Ik vermoed dan ook dat dit een extra beveiligingsmaatregel is die niet snel te omzeilen is.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 14-02-2010 13:53 ]

PSN id: NL_SToRM

• herbie7
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-05-2023
Ike. schreef op zondag 14 februari 2010 @ 09:50:
Je kan gewoon content kopen met je creditcard. Alle spellen die je installeerd op je ps3 kan je automatisch met alle accounts spelen.

Let op dat als je Burnout gewoon in NL hebt gekocht dan zal je die DLC uit de US niet kunnen spelen.
Ike en Storm666 bedankt voor jullie reacties. Mijn versie is NL dus die DLC zal het dan wel niet gaan doen. Toch maar eventjes wachten of deze bundle binnenkort ook in de NL store komt.

• EfBe
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:50:
[...]
Nee de PS3 werkt heel anders. Die laadt encrypted code in de CPU en decrypt het daar. Je kunt geen code zelf encrypten en decrypted code laden werkt niet op het niveau van total system control (game). Dus een pirated game laden werkt niet, want je kunt de game niet decrypten en dus niet kraken en je kunt er ook niets uitslopen want de CPU decrypt de code intern. Wat geohot in feite doet is binnen de hypervisor (laag die er alleen is bij OtherOs) dingen lopen doen, maar dat wist Sony van het begin af aan al dat het zou gebeuren, en je kunt dus alleen op het niveau van OtherOs (dus linux zonder hardware acceleration) dingen doen, en dat kon eigenlijk al dmv linux zelf. M.a.w. lulkoek waar hij veel aandacht voor krijgt die misplaatst is.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11 22:57
Ongeacht of de PS3 volledig of niet gehacked is, tot dusverre zijn er nog geen kopieen speelbaar. 3 years and counting. Dit vind ik al een prestatie op zich.

• Sinned123
hopelijk blijft dat zo.
Komt de game prijzen alleen maar ten goede.
Een verbeterde xmbc zou ik trouwens geen probleem vinden.

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 13:21

reuzekind

Ik geloof in GoT

AvanCade schreef op zondag 14 februari 2010 @ 15:53:
Ongeacht of de PS3 volledig of niet gehacked is, tot dusverre zijn er nog geen kopieen speelbaar. 3 years and counting. Dit vind ik al een prestatie op zich.
Helemaal mee eens. Had ik van te voren niet durven bedenken :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DNS666 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 15:56:
hopelijk blijft dat zo.
Komt de game prijzen alleen maar ten goede.
Een verbeterde xmbc zou ik trouwens geen probleem vinden.
Wat moeten ze veranderen dan in jouw ogen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik vind het ook megaknap van Sony dat ze er in geslaagd zijn de PS3 tot nu toe zo goed uit de klauwen van de piraten te houden.

Als je kijkt naar de historie van de PS2 en PSP zou je denken dat de PS3 ook snel zou volgen, maar gelukkig is dat niet het geval. MS mag wel eens op cursus kopieerbeveiliging bij Sony :) Hopelijk blijft het platform verschoont van dit soort zaken.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:00
PWM schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:14:
MS mag wel eens op cursus kopieerbeveiliging bij Sony :) Hopelijk blijft het platform verschoont van dit soort zaken.
Haha, QFT! d:)b

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

Ik was gister bij een vriend en zijn ps3 controllers laadden niet meer op. Enig idee hoe dit te verhelpen is? We hebben van alles geprobeerd: aanzetten met usb-verbinding, resetknop achter op de controller, standaard systeeminstellingen terugzetten maar geen resultaat.
De ps3 controllers doen het wel gewoon als je ze via USB verbindt maar los vallen ze direct uit. Je kan ze ook niet meer gebruiken om de ps3 mee aan te zetten.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 07:26:
Ik was gister bij een vriend en zijn ps3 controllers laadden niet meer op. Enig idee hoe dit te verhelpen is? We hebben van alles geprobeerd: aanzetten met usb-verbinding, resetknop achter op de controller, standaard systeeminstellingen terugzetten maar geen resultaat.
De ps3 controllers doen het wel gewoon als je ze via USB verbindt maar los vallen ze direct uit. Je kan ze ook niet meer gebruiken om de ps3 mee aan te zetten.
Ik heb dit ook wel eens gehad, bij mij deden ze het wel weer nadat ik gewoon meerdere malen die reset probeerde. Dit probleem kwam voor als ik bijvoorbeeld mijn controller bij een andere PS3 had gebruikt.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bellerophon schreef op maandag 15 februari 2010 @ 07:43:
[...]

Ik heb dit ook wel eens gehad, bij mij deden ze het wel weer nadat ik gewoon meerdere malen die reset probeerde. Dit probleem kwam voor als ik bijvoorbeeld mijn controller bij een andere PS3 had gebruikt.
Precies. Verbinden met USB kabel en vervolgens gebruiken om de PS3 mee aan te zetten. Als het goed is synchroniseren ze dan opnieuw.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:25:
[...]

Precies. Verbinden met USB kabel en vervolgens gebruiken om de PS3 mee aan te zetten. Als het goed is synchroniseren ze dan opnieuw.
Zoiets hebben we ook geprobeerd maar doordat er geen power in de controller zit kan je de ps3 er niet mee aanzetten.

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Als ze aangeloten zijn op de PS3 (en werken) druk dan even op de PS-knop + select,
kies voor ' controller uitzetten', en doe daarna hetzelfde om hem weer aan te zetten.

of:

Sluit even aan op een gewone PC met USB en kijk dan eens of ze opladen.
(wel na het aansluiten even de controller aanzetten d.m.v. het PS-knopje)

[ Voor 38% gewijzigd door Sinner op 15-02-2010 09:16 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben inmiddels lekker bezig met The Force Unleashed, leuke game, lekker bashen, alleen ziet het er grafisch wel veel minder uit dan wat ik me van de demo herinner, best crappy kwaliteit. Maar absoluut geen miskoop voor 15,- als je iets (wat dan ook) hebt met Star Wars en je hebt deze game nog neit, gewoon halen.

• Sinned123
DennusB schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:31:
[...]

Wat moeten ze veranderen dan in jouw ogen?
De xmbc zelf is prima, maar mag wat mij betreft meer content ondersteunen.
De ps3 is als multi-media machine gepositioneerd, maak dat dan ook waar.
Power genoeg dat is duidelijk.
Sony wil het gewoon niet, ze zitten zelf te dik in de audio en film industrie.

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
als dat geintje met de US proxyserver werkt dan zou je toch ook de series e.d. uit de US store kunnen bekijken?

PSN Headless_Pumpkin

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:58:
Ben inmiddels lekker bezig met The Force Unleashed, leuke game, lekker bashen, alleen ziet het er grafisch wel veel minder uit dan wat ik me van de demo herinner, best crappy kwaliteit. Maar absoluut geen miskoop voor 15,- als je iets (wat dan ook) hebt met Star Wars en je hebt deze game nog neit, gewoon halen.
P.S. De platinum trophy is echt alleen te behalen als je cheat (of je hebt geen leven en probeert het zonder :P )

AvanCade schreef op zondag 14 februari 2010 @ 15:53:
Ik denk dat dev op zich ook wel blij zijn met het ongekraakte platform. Misschien is de aandacht van hackers nooit zo uit geweest op PS3 want de 360 was al vrij snel gekraakt en daar draaien de multiplatform spellen ook op die dan weer wel te kraken. Ik bedoel waarom zou je zoveel moeite doen om AC2 voor de PS3 te kopieren terwijl diezelfde game al gekraakt op de 360 te vinden is?

Hoewel de 360 dus al lang gekraakt is vraag ik me af hoeveel software verkopen MS eigenlijk misloopt. Zoals ze zelf steeds aangeven verkoopt de software op de 360 heel goed ondanks alle kopieen op het net. Nu heeft de 360 wel een voorsprong van een ruime 5 milj consoles wereldwijd dus daar zal de betere software verkoop aan liggen?

Maargoed blijkbaar heeft het feit dat de 360 is gekraakt MS helemaal geen windeieren gelegd. Het is zeer snel the "top dog" HD console geworden door veel aandacht, goede games en natuurlijk het eerste jaar zonder enige vergelijkbare concurrentie.

Voordeel op het gebied van multiplatform titels geven devs de PS3 iig nog niet. Ondanks dat deze console het niet toestaat dat illegale kopieen van spellen te spelen zijn op de PS3 blijft de "love" van ontwikkelaars achter. De paar extra stappen die ontwikkelaars kunnen maken op de PS3 hardware worden niet gemaakt waardoor veel games enkel op de PPE blijven draaien zonder de SPU's te gebruiken. Dan ineens kan je aan de software zien dat de 360 haar 3 PPE ten volle worden benut terwijl de PS3 het dan maar met 1 PPE moet doen. Gelukkig heeft Sony veel eigen studio's waardoor er toch kan worden laten zien dat de PS3 wel degelijk in staat is verbluffende beelden te renderen. Blijkbaar wegen de extra kosten voor het to the max ontwikkelen voor de Ps3 niet op tegen de inkomsten die men misloopt op de 360. Logisch ook eigenlijk. En aangezien je games uitbrengen op beide conoles gewoon nog steeds het meeste geld in het laatje brengt is het niet verstandig onevenredig meer tijd te steken in een PS3 versie zonder karteltjes of stabiele framerate. Een gemakkelijk bereikte perfect lopende 360 versie en een acceptabele PS3 versie blijkt voor bijvoorbeeld uitgevers als Ubisoft meer regel dan uitzondering te zijn.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Dwazer
  • Laatst online: 22-10 19:33
Net Star Ocean besteld bij Yougamezone.nl: €39.94 inc. verzenden :)

(heb geen CC, dus moeten we het zo maar doen :( )

[ Voor 74% gewijzigd door Dwazer op 15-02-2010 10:30 ]

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
en wat vinden we van deze aankondiging van GamesRadar

PSN Headless_Pumpkin

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

F350-maniac schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:28:
en wat vinden we van deze aankondiging van GamesRadar
Ik vind het wel goed :)

het is in ieder geval goedkoper dan maandelijks de OPM (paper version) aan te schaffen :D

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bellerophon schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:08:
[...]

P.S. De platinum trophy is echt alleen te behalen als je cheat (of je hebt geen leven en probeert het zonder :P )
Ik zal een van de weinig zijn die 0,0 waarde hecht aan de trophys,.Kheb nog nooit een poging gedaan om bepaalde trophy's te halen waarin dan ook. :P

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:43:
[...]

Ik zal een van de weinig zijn die 0,0 waarde hecht aan de trophys,.Kheb nog nooit een poging gedaan om bepaalde trophy's te halen waarin dan ook. :P
Ik heb het spel zelf ook, en het is een leuk spel. Daarmee is alles ook gezegd. Het is een leuk spel, niet al te bijzonder

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-11 22:02
Off-topic:
Poeh poeh, begin mijn PS3 toch wel te missen door onze verbouwing :+..

Ook leuk (not!) om twee gigantische krassen te mogen verwelkomen op mijn PS3 Fat door het heen en weer sjouwen |:(

On-topic:
Behoorlijk wat berichten over een 'gehackte' PS3 zeg.

Voor de mensen waarbij de PS3 wel is aangesloten :P Wellicht interessant:

The Zerogame Project

Een linux-emulator omgeving voor YellowDogLinux. Het ziet er erg gelikt uit en zo te zien draait het ook best soepel (YouTube).

Classic consoles die worden ondersteund:
  • Atari Lynx
  • Gameboy
  • Gameboy Advance
  • Gameboy Color
  • Sega Genesis/MegaDrive
  • Game Gear
  • Master System
  • MAME
  • NES
  • FDS
  • TG16
  • SNES
  • Wonderswan
  • Wonderswan Color
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/acpg13.jpg

Verwijderd

Gusev schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:21:
Off-topic:
Poeh poeh, begin mijn PS3 toch wel te missen door onze verbouwing :+..

Ook leuk (not!) om twee gigantische krassen te mogen verwelkomen op mijn PS3 Fat door het heen en weer sjouwen |:(

On-topic:
Behoorlijk wat berichten over een 'gehackte' PS3 zeg.

Voor de mensen waarbij de PS3 wel is aangesloten :P Wellicht interessant:

The Zerogame Project

Een linux-emulator omgeving voor YellowDogLinux. Het ziet er erg gelikt uit en zo te zien draait het ook best soepel (YouTube).

Classic consoles die worden ondersteund:
  • Atari Lynx
  • Gameboy
  • Gameboy Advance
  • Gameboy Color
  • Sega Genesis/MegaDrive
  • Game Gear
  • Master System
  • MAME
  • NES
  • FDS
  • TG16
  • SNES
  • Wonderswan
  • Wonderswan Color
[afbeelding]
Maar dan moet je toch je HD formatteren enzo?

• Dwazer
  • Laatst online: 22-10 19:33
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:37:
[...]

Maar dan moet je toch je HD formatteren enzo?
Swap ik em wel met een andere HDD :)
Pagina: 1 ... 23 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.