Was het niet zo dat vandaag de Heavy Rain demo voor iedereen beschikbaar komt?kingfriko schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:59:
Trophies , ja aan het begin gaf ik er ook niet veel om , maar als ik nou een spel doe (saints row 2 bv) waar ze niet in zitten vind ik dat toch jammer , ik vind het toch wel een leuke toevoeging en het geeft voor mij toch een zekere replay waarde .
Ik zou wel graag wat weer demo`s in de PSstore zien , huidige aanbod valt toch erg tegen .
Als er dan al een demo komt die veel mensen graag eens zouden proberen (Heavy Rain) moet je er een key voor zien te krijgenwaarom laten ze gewoon niet iedereen die demo proberen ? Dan heb je ook nog de verschillende stores per regio (net of dat helpt) gooi alles gewoon in een overzichtelijke store !
Ik zou bv graag een demo van darksiders zien voordat ik die aanschaf , niet als dat spel al tijden uit is zoals ze met andere games wel eens doen .
Zou me niet verbazen als de ps3 met die account in een internet cafe staat.Meelobee schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 07:55:En ondanks dat Hakoom een gedeelde account is blijft het nog steeds wel veel.
Stel dat het 4 mensen zijn, dan hebben ze gemiddeld 32 platinums p.p.
Hoe deed je dat voor het trophies-tijdperk dan, gewoon niet gamen? Of hield je toen zelf op een papiertje je trophies bij?LuPo schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:23:Volgens hebben we deze vraag beide al eerder bevestigend beantwoord.
Ik vind het persoonlijk ook èrg jammer als een spel geen trophies heeft. Vandaar dat ik bijvoorbeeld Oblivion ongeopend heb verkocht, dat spel vreet tijd en voor mijn gevoel krijg ik daar dan 'niks' voor terug.
Dus ja, ik laat een game liggen die wel goed is (vb. Oblivion) maar die geen trophies ondersteunt.
Als ik erom zou vragen waarschijnlijk wel, maar het is echt niet zo dat ik nu al (ik noem maar iets onmogelijks)SToRM666 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 06:13:
Krijg jij ook spellen te zien waar wij nog niets vanaf weten? En heb jij bijvoorbeeld de nieuwste God of War III trailer al gezien die wij vandaag of morgen ook te zien gaan krijgen?
lekker GTA V aan het spelen ben ofzo hoor. Ik krijg weleens een demo een weekje eerder dan dat het op PSN
komt en een game een x aantal dagen voor de release, maar dat is het ook wel een beetje. Niets bijzonders.
Je mag één keer raden waarom niks tussen aanhalingstekens staat.M a r c o schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:52:
[...]
wat dacht je van het plezier van het spelen van een leuke game?? 7 (![]()
sorry hoor, ik snap dat je het leuk vind om de trophies te halen die in een game zitten die je leuk vind.
Maar deze gedachtengang kan ik echt niet volgen.

Het grappige is dat ik vroeger op de PC bijna nóóit een spel uitspeelde. De keren dat ik een spel heb uitgespeeld zijn op één hand te tellen. Het heeft er natuurlijk mee te maken dat ik de spellen niet zelf kocht (*Ahum-RazieL- schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:03:
[...]
Hoe deed je dat voor het trophies-tijdperk dan, gewoon niet gamen? Of hield je toen zelf op een papiertje je trophies bij?
Er zijn natuurlijk nog meer factoren die meespelen, zoals leeftijd, vrije tijd, betere en mooiere verhaallijnen etc etc. Maar ik kan nu gewoon merken dat ik eerst de spellen speel met trophies en die ook allemaal uitspeel. Dat zegt voor mij genoeg (dit is dus heeeeeel persoonlijk). Voordat ik weer allemaal reacties hierop krijg.
[ Voor 56% gewijzigd door LuPo op 11-02-2010 10:29 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Bij mij begint het ondertussen eigenlijk wel al op verzamelen te lijken moet ik zeggen. Ik heb vorig jaar zelfs nog een paar PS2 titels gekocht (Fahrenheit en Psychonauts), puur omdat ze zo goed aangeschreven staan. Ik heb ze even bekeken maar niet echt veel gespeeld (alhoewel ik Fahrenheit eigenlijk wel verder zou willen spelen).LuPo schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:23:
Ik dacht eerst ook alle spellen te gaan houden die ik kocht. Zat al op een stuk of 15 à 20 games. Tot ik erachter kwam dat er ook een aantal spellen zijn die je één keer uitspeelt en daarna nooit meer pakt. De games die aan dit criterium voldoen gaan bij mij nu in de verkoop.
Ik heb ook een vrij grote filmcollectie en sommige daarvan kijk ik misschien ook maar 1 keer.
Ik zou zo'n spel dan wel kopen hoorVolgens hebben we deze vraag beide al eerder bevestigend beantwoord.
Ik vind het persoonlijk ook èrg jammer als een spel geen trophies heeft. Vandaar dat ik bijvoorbeeld Oblivion ongeopend heb verkocht, dat spel vreet tijd en voor mijn gevoel krijg ik daar dan 'niks' voor terug.
Dus ja, ik laat een game liggen die wel goed is (vb. Oblivion) maar die geen trophies ondersteunt.
Wat ik ook heb is dat ik al vrij veel spellen uitgespeeld heb voordat er trophies voor waren zoals Uncharted, Tomb Raider en GTA IV wat natuurlijk ook jammer is...
Ik heb sowieso nog nooit zoveel spellen uitgespeeld als nu met de PS3
[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 11-02-2010 10:27 ]
PSN id: NL_SToRM
Daar heb je wel een punt. De verzameldrang in de mens.SToRM666 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:20:
[...]
Bij mij begint het ondertussen eigenlijk wel al op verzamelen te lijken moet ik zeggen. Ik heb vorig jaar zelfs nog een paar PS2 titels gekocht (Fahrenheit en Psychonauts), puur omdat ze zo goed aangeschreven staan. Ik heb ze even bekeken maar niet echt veel gespeeld (alhoewel ik Fahrenheit eigenlijk wel verder zou willen spelen).
Ik heb ook een vrij grote filmcollectie en sommige daarvan kijk ik misschien ook maar 1 keer.
Ik heb ook aardig wat DVD's en 3 Blu-ray's staan. Met games is het blijkbaar bij mij toch meer de rationaliteit die overheerst.
Ik heb een Excel-document waarin ik bijhoud wat ik koop en verkoop (dus zowel spellen als hardware; de PS3 zit bij het bedrag in). Als ik alles had gehouden was ik nu €511,60 kwijt geweest. Doordat ik spellen verkocht heb sta ik nu op €314,16. Echter zijn er ook nog wat spellen onderweg, die nog niet in rekening zijn gebracht (CreditCard). Toch wel mooi om te zien, bijna €200 bespaard.
Ik houd het niet echt bij wat ik allemaal uitgeef aan games (is misschien maar beter ook
), maar ik zit er wel aan te denken om een programma te maken waar ik alles in kan opslaan zoals de titels die ik heb, een lijst met spellen die ik wil kopen, bestelde items enz. Dat lijkt me wel handig om te hebben en leuk om zelf te maken
Als je iets hebt, please share it with usSToRM666 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:30:
Ik houd het niet echt bij wat ik allemaal uitgeef aan games (is misschien maar beter ook), maar ik zit er wel aan te denken om een programma te maken waar ik alles in kan opslaan zoals de titels die ik heb, een lijst met spellen die ik wil kopen, bestelde items enz. Dat lijkt me wel handig om te hebben en leuk om zelf te maken
Als ik één game wel overtrokken vond afgelopen jaar was het Uncharted 2. Pluspunten: leuk verhaal, verschrikkelijk mooi op grafisch gebied en de spring/klauter/puzzel stukken waren van erg hoog niveau. En wat doet die game tot mijn verbazing volledig de das om?
Eeuwig durende actie/schietstukken die niet alleen verschrikkelijk repetitief zijn, maar ook niet lekker aanvoelen omdat het gewoon véél te nep is. Geen bloed, wapen klinken nergens naar, enzovoorts. Er is gewoon totaal geen bevrediging te vinden in de stukken actie. Opvulmeuk van de bovenste plank om die game een langere levenduur te geven. Wat mij betreft echt een 1-2 punten aftrek. En dan kom ik echt niet hoger dan 7,5 of 8.
Eeuwig durende actie/schietstukken die niet alleen verschrikkelijk repetitief zijn, maar ook niet lekker aanvoelen omdat het gewoon véél te nep is. Geen bloed, wapen klinken nergens naar, enzovoorts. Er is gewoon totaal geen bevrediging te vinden in de stukken actie. Opvulmeuk van de bovenste plank om die game een langere levenduur te geven. Wat mij betreft echt een 1-2 punten aftrek. En dan kom ik echt niet hoger dan 7,5 of 8.
Ik houd jullie zeker op de hoogte!
Misschien dat ik vanmiddag eens een beginnetje zal maken. Ik weet wel dat het iets is wat meerdere mensen wel handig zouden vinden denk ik
Kweet niets van programmeren af, maar als je input nodig hebt, post het en kunnen we je vast aanvullenSToRM666 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:38:
[...]
Ik houd jullie zeker op de hoogte!
Misschien dat ik vanmiddag eens een beginnetje zal maken. Ik weet wel dat het iets is wat meerdere mensen wel handig zouden vinden denk ik
Iemand Eat Lead al gespeeld? Heb 'm geleend van een vriend (8pond vond ik te duur voor dit spel). De gameplay is gewoon kut. Ik ren door het spel en de meeste vijanden versla ik met melee combat (lees: naar een vijand toelopen en 3x op vierkantje drukken). Maar de humor is wel geweldig, doet me een beetje aan Timesplitters denken. En verder is het een parodie op games 
De enige game die ik niet heb uitgespeeld (en wss nooit zal uitspelen) is Motorstorm. Misschien probeer ik ooit nog eens die ene frustrerende race te halen, ik zit nu op 3kwart ofzo.
Ik ook, maar dat komt omdat ik nu alles koop, itt de ps1 en ps2. Op de NES had ik dan weer niet zoveel games, en als je dan ook nog eens een game als Ninja Gaiden hebt... tsja, zulke games speel je nooit van je leven uit! Ik was wel trots toen ik Ducktales had uitgespeeld, toch een pittige game (zeker voor een 9-jarig jochie). Op de sega speelde ik ook nog niet zoveel uit, behalve de echte toppers als Streets of Rage en Boogerman \0/SToRM666 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:20:Ik heb sowieso nog nooit zoveel spellen uitgespeeld als nu met de PS3
De enige game die ik niet heb uitgespeeld (en wss nooit zal uitspelen) is Motorstorm. Misschien probeer ik ooit nog eens die ene frustrerende race te halen, ik zit nu op 3kwart ofzo.
Ik vind zelf excel prima werkenSToRM666 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:38:Ik houd jullie zeker op de hoogte!
[ Voor 16% gewijzigd door Reemster op 11-02-2010 10:54 ]
Verwijderd
Geen bloed in Uncharted 2?rodie83 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:36:
Als ik één game wel overtrokken vond afgelopen jaar was het Uncharted 2. Pluspunten: leuk verhaal, verschrikkelijk mooi op grafisch gebied en de spring/klauter/puzzel stukken waren van erg hoog niveau. En wat doet die game tot mijn verbazing volledig de das om?
Oh, en is er trouwens iemand die weet wat er in de PS Store update van vandaag komt te zitten? Zit op m'n werk, en kan behalve nu.nl en tweakers geen andere sites bezoeken. Thanks! :-)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 10:56 ]
Excel is op zich ook prima, maar als je een kleine database kunt maken met daarbij een progje met overzichtsvelden, zou het helemaal iets leuks kunnen worden
[ Voor 0% gewijzigd door Dwazer op 11-02-2010 11:02 . Reden: tikfout ]
In elk geval niet overtuigend. Als ik denk dat het er niet in zit is het in elk geval niet blijven hangen. Als je iemand met een rocket/grenade laucher raakt en ie vrolijk door blijft lopen (en ja dat gebeurd regelmatig tegen de iets "krachtigere" manselijke vijanden) dan ben je mij in principe al kwijt. Ik wil stukjes zien vliegen. Als je iemand met een minigun bewerkt hoort zo'n figuur vrij snel om te vallen, in plaats van dat ie 50 kogels moet eten. De actie is gewoon bespottelijk in mijn optiek. En als het belachelijk is, dan kan je het beter niet doen.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:55:
[...]
Geen bloed in Uncharted 2?
Oh, en is er trouwens iemand die weet wat er in de PS Store update van vandaag komt te zitten? Zit op m'n werk, en kan behalve nu.nl en tweakers geen andere sites bezoeken. Thanks! :-)
Misschien dat ze de doelgroep van Uncharted iets groter wilden laten dan alleen mensen die stukjes willen zien rondvliegen en dergelijke.
Waarom gebruiken jullie niet Game Collector van Collectorz.com? Gebruik ik zelf ook en is best uitgebreide database.-RazieL- schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:52:
Iemand Eat Lead al gespeeld? Heb 'm geleend van een vriend (8pond vond ik te duur voor dit spel). De gameplay is gewoon kut. Ik ren door het spel en de meeste vijanden versla ik met melee combat (lees: naar een vijand toelopen en 3x op vierkantje drukken). Maar de humor is wel geweldig, doet me een beetje aan Timesplitters denken. En verder is het een parodie op games
[...]
Ik ook, maar dat komt omdat ik nu alles koop, itt de ps1 en ps2. Op de NES had ik dan weer niet zoveel games, en als je dan ook nog eens een game als Ninja Gaiden hebt... tsja, zulke games speel je nooit van je leven uit! Ik was wel trots toen ik Ducktales had uitgespeeld, toch een pittige game (zeker voor een 9-jarig jochie). Op de sega speelde ik ook nog niet zoveel uit, behalve de echte toppers als Streets of Rage en Boogerman \0/
[...]
Ik vind zelf excel prima werken
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Dat is toch zo in 90% van de games?rodie83 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:05:
[...]
In elk geval niet overtuigend. Als ik denk dat het er niet in zit is het in elk geval niet blijven hangen. Als je iemand met een rocket/grenade laucher raakt en ie vrolijk door blijft lopen (en ja dat gebeurd regelmatig tegen de iets "krachtigere" manselijke vijanden) dan ben je mij in principe al kwijt. Ik wil stukjes zien vliegen. Als je iemand met een minigun bewerkt hoort zo'n figuur vrij snel om te vallen, in plaats van dat ie 50 kogels moet eten. De actie is gewoon bespottelijk in mijn optiek. En als het belachelijk is, dan kan je het beter niet doen.
PSN: Shiver23
Ik ga em gelijk testen, dank je wel!Chaos-Zero schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:00:
[...]
Waarom gebruiken jullie niet Game Collector van Collectorz.com? Gebruik ik zelf ook en is best uitgebreide database.
ola,
Ik ben op dit moment Final Fantasy IX (9) aan het spelen op de PS3.. ja i know het is een PSone spel, maar wel een van mijn favorieten
Ik heb de PS3 60GB vanaf het begin dus met ondersteuning van oudere spellen... het punt bij mij is dat het laden van een spel (ben nu op disk 4) altijd maar lukraak gebeurt.. vaak blijft het hangen op zwart... Chronologisch gezien gebeurt het volgende:
1. CD erin (maakt niet uit welke disk, gebeurt bij alle 4)
2. Zie het PSone logo (dit zie ik altijd)
3. Soms wel en soms niet het witte Squere logo. Als ik het niet zie dan blijft die hier al hangen.
4. Als ik het wel zie dan gaat het spel netjes naar het begin menu van het spel.
5. Game laden (maakt niet uit welke savegame)
6. Dan weer zwart beeld en heel soms laad die wel het spel en dan is er niets meer aan de hand.
Meer mensen hier last van (zal wel kleine doelgroep zijn)?
ps 1. Disks zijn niet beschadigd,
ps 2. Geprobeerd met laden van disk 1 en dan bij savegame overgaan naar disk 4 (lukt ook niet)
ps 3. PS3 recht of plat neerzetten maakt ook niet uit (ja ik probeer alles!
)
Ik ben op dit moment Final Fantasy IX (9) aan het spelen op de PS3.. ja i know het is een PSone spel, maar wel een van mijn favorieten
Ik heb de PS3 60GB vanaf het begin dus met ondersteuning van oudere spellen... het punt bij mij is dat het laden van een spel (ben nu op disk 4) altijd maar lukraak gebeurt.. vaak blijft het hangen op zwart... Chronologisch gezien gebeurt het volgende:
3. Soms wel en soms niet het witte Squere logo. Als ik het niet zie dan blijft die hier al hangen.
4. Als ik het wel zie dan gaat het spel netjes naar het begin menu van het spel.
6. Dan weer zwart beeld en heel soms laad die wel het spel en dan is er niets meer aan de hand.
ps 2. Geprobeerd met laden van disk 1 en dan bij savegame overgaan naar disk 4 (lukt ook niet)
ps 3. PS3 recht of plat neerzetten maakt ook niet uit (ja ik probeer alles!
Ik weet nu wel dat als ik 'm nog eens ga spelen, dat ik 'm dan in mn ps2 stop. Thanks voor de waarschuwing 
Leuk progje, ondersteunt alleen geen psn-games. Op een enkeling na, zoals PJ Monsters & Eden.Chaos-Zero schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:00:Waarom gebruiken jullie niet Game Collector van Collectorz.com? Gebruik ik zelf ook en is best uitgebreide database.
Verwijderd
Laatst FF9 toevallig nog uitgespeeld op m'n PS3 80GB. Nergens last van gehad!PaulBloem schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:40:
ola,
ps 3. PS3 recht of plat neerzetten maakt ook niet uit (ja ik probeer alles!)
Verwijderd
Als iemand een game database weet waar ik alle games (ook bv psn games) en informatie kan terugvinden wil ik gerust een programma maken om games bij te houden. Heb ik meteen weer iets te doen in de vakantie:)
Koop zelf eigenlijk alleen PS3 exclusives (en PS2/PS1 klassiekers, 60GB versie) en de rest voor de PC en doe niks meer met m'n 360. The best of both worlds op deze manier.
PS3: Uncharted 2, Killzone 2, Stardust HD, Motorstorm PR, Demons Souls, Pixeljunk serie, MGS serie, God of War serie, GT serie, Heavy Rain, LittleBigPlanet, Wipeout
PC: L4D2, Mass Effect 2, Dragon Age, Bad Company 2, Bioshock 1/2, Assassin's Creed 1/2, Batman Arkham Asylum, Borderlands, MMOs
PS3: Uncharted 2, Killzone 2, Stardust HD, Motorstorm PR, Demons Souls, Pixeljunk serie, MGS serie, God of War serie, GT serie, Heavy Rain, LittleBigPlanet, Wipeout
PC: L4D2, Mass Effect 2, Dragon Age, Bad Company 2, Bioshock 1/2, Assassin's Creed 1/2, Batman Arkham Asylum, Borderlands, MMOs
je weet ook daadwerkelijk wat het inhoud? heb je al in die desbetreffende lijst gekeken?Ik heb de PS3 60GB vanaf het begin dus met ondersteuning van oudere spellen...
bv ik speel nu nog ff 12 nog een keer, waarbij bv bij sommige fmv niet 100% zuiver worden afgespeelt.
GiTS
http://blog.eu.playstatio...pdate-11th-february-2010/
Store Update. Flower voor een zeer aantrekkelijke €2,99. Als je hem niet hebt moet je hem voor die prijs eigenlijk verplicht kopen
. En verder de Heavy Rain demo
Store Update. Flower voor een zeer aantrekkelijke €2,99. Als je hem niet hebt moet je hem voor die prijs eigenlijk verplicht kopen
Wat is Flower? Kan me er echt niks bij voorstellen.BatmanHorizon schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:34:
Store Update. Flower voor een zeer aantrekkelijke €2,99. Als je hem niet hebt moet je hem voor die prijs eigenlijk verplicht kopen. En verder de Heavy Rain demo
PSN id: GG--77
Een tof relaxed spel. En voor die paar euro moet je het gewoon kopen en beleven. Dan maar een biertje minderGG---77 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:55:
[...]
Wat is Flower? Kan me er echt niks bij voorstellen.
GG---77 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:55:
[...]
Of eventueel deze voor de trailertGG---77 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:55:
[...]
Had al gezocht en de trailer bekeken, maar kan me dan nog steeds niks bij Flower voorstellen. Snap daarom niet zo goed of het boeiend genoeg is om deze game te kopen. Vandaar stelde ik de vraag aan degene die het hebben wat het is....
PSN id: GG--77
Verwijderd
PSN EU Store update is live!
Zat toevallig net iets te googlen en dan komen er tegenwoordig ook Google Buzz berichten bij waarin net seconden geleden was gepost dat de store was geupdate. Heavy Rain demo dus nu aan het binnenhalen (1754MB)
was te lui om afgelopen week zo'n code te scoren door detective te spelen aangezien ik me nog dagelijks vermaak met de BF:BC2 demo!
http://blog.eu.playstatio...february-2010/#more-12659
Zat toevallig net iets te googlen en dan komen er tegenwoordig ook Google Buzz berichten bij waarin net seconden geleden was gepost dat de store was geupdate. Heavy Rain demo dus nu aan het binnenhalen (1754MB)
was te lui om afgelopen week zo'n code te scoren door detective te spelen aangezien ik me nog dagelijks vermaak met de BF:BC2 demo!
http://blog.eu.playstatio...february-2010/#more-12659
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 14:37 . Reden: link toegevoegd ]
Wat is dat nou voor oplichterij!? Je moet geld in je portemonnee storten en dat kun je dan later niet eens terugstorten. Wat een onzin. Tis duidelijk dat ik nog niet eerder in de EU store heb gekocht. De USA schrijft het gewoon van je rekening af. Dat lijkt mij ook normaal. Is dit altijd zo geweest?
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Was dat met Prepaid mobiele telefoons wel mogelijk dan?Die Bruine schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:24:
Wat is dat nou voor oplichterij!? Je moet geld in je portemonnee storten en dat kun je dan later niet eens terugstorten. Wat een onzin. Tis duidelijk dat ik nog niet eerder in de EU store heb gekocht. De USA schrijft het gewoon van je rekening af. Dat lijkt mij ook normaal. Is dit altijd zo geweest?

Via een psn-kaart kan je uiteraard alleen het bedrag van die kaart in 1x storten (bv een kaart 20euro). Je kan ook in de store iets uitkiezen en dan bij de betaling via je CC het exacte bedrag te betalen. Ik heb altijd met een credit card betaald in de eu store en zo hield ik nooit iets over in mn virtuele portemonnee. Lijkt me niet dat dat ineens is verandert.Die Bruine schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:24:
Geen creditcard oid
Bij mij worden de bedragen die benodigd zijn afgeschreven.
Heeft iemand een goede tip voor een racespel met splitscreen/multiplayer op 1 ps3? ik weet dat gt prologue iets is, maar ik wacht liever op het echte spel.
En wat voor (draadloze) headset gebruiken jullie voor de PS3? Ik ben op zoek naar een niet al te dure, maar ze zijn wel vrij prijzig vind ik.
En wat voor (draadloze) headset gebruiken jullie voor de PS3? Ik ben op zoek naar een niet al te dure, maar ze zijn wel vrij prijzig vind ik.
Dat klopt, zo werkt het ook in de EU store, echter is de minimale storting naar je PSN portemonnee € 5,00. Bij aankoop voor een lager bedrag wordt er dus wel 'teveel' overgeschreven, dat als tegoed in je account blijft staan.cardinal808 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:47:
Geen creditcard oidBij mij worden de bedragen die benodigd zijn afgeschreven.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Volgens mij is die vraag een paar pagina's geleden ook gevraagd, dus even terugbladeren kan helpen.MaartenFM schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:51:
Heeft iemand een goede tip voor een racespel met splitscreen/multiplayer op 1 ps3? ik weet dat gt prologue iets is, maar ik wacht liever op het echte spel.
Wat ik zo kan bedenken is inderdaad prologue, motorstorm 1/2, las iets van ridge racer 7.
Headset gebruik ik van playstation zelf, als je die importeert vanuit UK kan je die wel krijgen voor rond de 20 euro.
Is zeker een leuk spelPheno79 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:06:
[...]
Een tof relaxed spel. En voor die paar euro moet je het gewoon kopen en beleven. Dan maar een biertje minder
PSN: Bellerophon-
Die paar euro? Ik heb al enorm veel uit de PS store gehaald, maar het is maar 1 of 2x voorgekomen dat het bedrag er langer dan een week op staat. (pack van 2 euro hier, addon van 4 euro daar, dan een premium theme).AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:54:
Dat klopt, zo werkt het ook in de EU store, echter is de minimale storting naar je PSN portemonnee € 5,00. Bij aankoop voor een lager bedrag wordt er dus wel 'teveel' overgeschreven, dat als tegoed in je account blijft staan.
Headset of puur een microfoon/oortje? Headsets zijn prijzig, er zijn goedkopere modellen (Sweex?MaartenFM schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:51:
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2010 16:27 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het gaat er mij om dat het een dom systeem is. Het is nergens voor nodig. In de US Store schrijven ze het namelijk direct van je creditcard af. Waarom hier dan niet? Het zal me verder ook wel aan mn anus oxideren, maar toch een kwestie van principe. Waarom hier in de EU dan weer anders. En dan gek vinden dat mensen via de Jap en/of US Store kopen

Motorstorm 1 heeft geen splitscreen multiplayer als ik me niet vergis.Omni superens schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:56:
[...]
Volgens mij is die vraag een paar pagina's geleden ook gevraagd, dus even terugbladeren kan helpen.
Wat ik zo kan bedenken is inderdaad prologue, motorstorm 1/2, las iets van ridge racer 7.
Headset gebruik ik van playstation zelf, als je die importeert vanuit UK kan je die wel krijgen voor rond de 20 euro.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
puur microfoon/oortje is denk ik wel genoeg ja, geluid gaat toch via de tv.SinergyX schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:26:
[...]
Die paar euro? Ik heb al enorm veel uit de PS store gehaald, maar het is maar 1 of 2x voorgekomen dat het bedrag er langer dan een week op staat. (pack van 2 euro hier, addon van 4 euro daar, dan een premium theme).
[...]
Headset of puur een microfoon/oortje? Headsets zijn prijzig, er zijn goedkopere modellen (Sweex?) maar dat is ook zeker te horen.
ehm.. dat gebeurd wel hoor... geef je bij de US store dan je bankrekeningnummer door ofzo? als je hier je creditcard hebt ingevuld dan schrijven ze dat geld ook gewoon af van je kaart. (feitelijk vullen ze je portomonnee ermee waarmee je weer betaald maar de handeling is toch hetzelfde??)Die Bruine schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:34:
Het gaat er mij om dat het een dom systeem is. Het is nergens voor nodig. In de US Store schrijven ze het namelijk direct van je creditcard af. Waarom hier dan niet?
Naar mijn idee is het allemaal hetzelfde. Daarnaast staat er vast op je PSN waarde kaartje dat het geld niet meer inwisselbaar is wanneer je het eenmaal hebt gebruikt.Het zal me verder ook wel aan mn anus oxideren, maar toch een kwestie van principe. Waarom hier in de EU dan weer anders. En dan gek vinden dat mensen via de Jap en/of US Store kopen
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
volgens mij kan je in de eu store met een cc ook gewoon de exacte bedragen betalen.Die Bruine schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:34:
Het gaat er mij om dat het een dom systeem is. Het is nergens voor nodig. In de US Store schrijven ze het namelijk direct van je creditcard af. Waarom hier dan niet? Het zal me verder ook wel aan mn anus oxideren, maar toch een kwestie van principe. Waarom hier in de EU dan weer anders. En dan gek vinden dat mensen via de Jap en/of US Store kopen
Wipeout HD is ook splitscreen te spelen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Yup, hier ook. Hoewel ik sommige games gewoon voor de PS3 haal mede door de releasedate (Dirt 2)Furfoot schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:06:
Koop zelf eigenlijk alleen PS3 exclusives (en PS2/PS1 klassiekers, 60GB versie) en de rest voor de PC en doe niks meer met m'n 360. The best of both worlds op deze manier.
Twijfel alleen voor welk platform ik BC2 moet halen...
Waar heb je het over man? Als ik iets van €2.99 van de EU store koop,Die Bruine schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:34:
wordt er ook alleen maar €2.99 van mijn creditcard afgeschreven hoor.
Laat ook nog een spelletje gekocht. Gewoon met CC betaald, niks geen probleem of wat dan ook. Bedrag wat het spel kost wordt gewoon afgeschreven.Opa_vertelt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:41:
[...]
Waar heb je het over man? Als ik iets van €2.99 van de EU store koop,
wordt er ook alleen maar €2.99 van mijn creditcard afgeschreven hoor.
Precies, idem hier met CC en mijn aankopen via bijv. de Singstore of PSN.
Zo net MAG en Bioshock 2 binnen gehad. Nu effe bezig met de update van MAG binnenhalen. Zo maar effe gamen.
Ik beschrijf het toch echt wel duidelijk dacht ik zo.
Ik heb meerdere games in de US Store gekocht. Ik reken af, dat gaat meteen van mijn Creditcard. Net kocht ik Flowers in de EU Store en daar werd mij meegedeeld dat ik eerst geld in mijn portemonnee moest storten. En dat kan dan weer alleen in stappen van € 5,-. En vandaar mij vraag aan jullie, is dit altijd zo geweest? 1 antwoord van niet, de rest van wel. Ik ben het in elk geval niet gewend vanuit de US Store. Als een spel daar $ 17,91 kost inclusief tax, dan wordt dat bedrag ook zo van mijn creditcard afgeschreven meteen tijdens het afrekenen. In de EU Store koos ik vanmiddag ook voor betalen met creditcard maar ik moest daarna toch eerst geld overmaken naar mijn portemonnee. Ik heb gezocht naar instellingen, maar die heb ik niet kunnen vinden.
Ik heb meerdere games in de US Store gekocht. Ik reken af, dat gaat meteen van mijn Creditcard. Net kocht ik Flowers in de EU Store en daar werd mij meegedeeld dat ik eerst geld in mijn portemonnee moest storten. En dat kan dan weer alleen in stappen van € 5,-. En vandaar mij vraag aan jullie, is dit altijd zo geweest? 1 antwoord van niet, de rest van wel. Ik ben het in elk geval niet gewend vanuit de US Store. Als een spel daar $ 17,91 kost inclusief tax, dan wordt dat bedrag ook zo van mijn creditcard afgeschreven meteen tijdens het afrekenen. In de EU Store koos ik vanmiddag ook voor betalen met creditcard maar ik moest daarna toch eerst geld overmaken naar mijn portemonnee. Ik heb gezocht naar instellingen, maar die heb ik niet kunnen vinden.
woow de heavy rain demo heeft mij echt overgehaald, ik wist echt niet wat ik moest denken van dat spel maar ik ben verkocht. Een totaal nieuwe stijl waar ik net aan toe was.
Idem hier. Ik wil Flower ook wel proberen maar nu moet je die portemonnee inderdaad met minimaal 5 euro vullen.Die Bruine schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:30:
Ik wacht wel even of Flower vanavond ook in de USA store in de aanbieding gaat.
Het verschilt heel erg hoe het uitpakt. Zo heb ik de ene keer dat ik geld moet storten en de andere keer dat het meteen goed afgeschreven wordt. Heb eigenlijk nooit op de bedragen gelet, maar misschien dat het onder de 5 euro verplicht is om minimaal 5 euro op te waarderen.Die Bruine schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:30:
Ik heb meerdere games in de US Store gekocht. Ik reken af, dat gaat meteen van mijn Creditcard. Net kocht ik Flowers in de EU Store en daar werd mij meegedeeld dat ik eerst geld in mijn portemonnee moest storten. En dat kan dan weer alleen in stappen van € 5,-.
Het minimum bedrag voor transacties is 5 euro. Onder de 5 euro zal je de dus wat overhouden, boven de 5 euro wordt het hele bedrag in rekening gebracht. Een spel van 3.99 kost je hier dus 3.99, maar je houdt door de verplichte 5 euro transactie 1.01 euro over. Een spel van 7.99 zal gewoon als 7.99 geboekt worden.
Hmm, nadat ik de store in en uit was gegaan en weer Flower als aankoop koos was de informatie mbt die initiële € 5 een stuk helderder. Uiteindelijk dus wel Flower gekocht. Ik ben benieuwd!
[ Voor 3% gewijzigd door Neophyte_NL op 11-02-2010 20:07 ]
Ooh is die nu wel online, was er tijdje geleden naar opzoek nadat ik wat previews had gelezen etc. Lijkt me wel leuk spel maar weet het niet helemaal zeker, dus zo maar is even die demo opzoeken:PGranCanaria schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:49:
woow de heavy rain demo heeft mij echt overgehaald, ik wist echt niet wat ik moest denken van dat spel maar ik ben verkocht. Een totaal nieuwe stijl waar ik net aan toe was.
Ik heb uiteindelijk toch maar Brütal Legend gehaald. Lag voor nog geen drie tientjes bij de Free Recordshop, dus maar meegenomen. Heb altijd gezegd dat ik die game wilde hebben, maar niet voor de volle mep. En die dag met niet meer de volle mep kwam vandaag...
En ja, ik had kunnen importeren maar daar had ik geen zin in
En ja, ik had kunnen importeren maar daar had ik geen zin in
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Via import krijg je hem volgens mij ook niet schrikbarend goedkoper.
Kheb de demo destijds gespeeld, wel een vermakelijk spel, zag er wel goed uit, humor, cheesy "metal" songs, en voor de rest simpel hack'n'slash vermaak.
Ben benieuwd wat je van de volledige game vind.
Kheb de demo destijds gespeeld, wel een vermakelijk spel, zag er wel goed uit, humor, cheesy "metal" songs, en voor de rest simpel hack'n'slash vermaak.
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 11-02-2010 21:03 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Demo vond ik vermakelijk, maar meer ook niet. Dat is ook de reden dat ik er niet de volle mep voor neer wilde leggen. Veel reviews zijn trouwens laaiend enthousiast over de game, maar in die reviews kom je ook steeds tegen dat het deels een RPG is. En als ik ergens niet van houdt... Maar voor dit geld maakt het me niet zo veel uit. Stond nog te twijfelen om Bioshock 2 ook mee te nemen, maar toch niet gedaan. Deel 1 sprak me al niet echt aan, dus dan is deel twee kopen niet echt handig.
precies dat gevoel had ik ook, leuke game maar niet voor 60,- ,,,, maar goed dat heb ik bij heel veel games
RPG? RTS bedoel je zeker?FeaR1986 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:04:
Demo vond ik vermakelijk, maar meer ook niet. Dat is ook de reden dat ik er niet de volle mep voor neer wilde leggen. Veel reviews zijn trouwens laaiend enthousiast over de game, maar in die reviews kom je ook steeds tegen dat het deels een RPG is. En als ik ergens niet van houdt... Maar voor dit geld maakt het me niet zo veel uit. Stond nog te twijfelen om Bioshock 2 ook mee te nemen, maar toch niet gedaan. Deel 1 sprak me al niet echt aan, dus dan is deel twee kopen niet echt handig.
Inderdaad. Alleen heb ik negen van de tien keer dan ook weer dat als ik een game zie liggen voor een paar tientjes dat ik het dan nog steeds niet mee neem. Zo moet ik nog steeds Star Wars: The Force Unleashed een keer kopen. Maar zelfs voor de 14,95 bij de Intertoys wil het me niet lukken die game mee te nemen..Chaoss schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:11:
precies dat gevoel had ik ook, leuke game maar niet voor 60,- ,,,, maar goed dat heb ik bij heel veel games
Nee, bedoelde echt RPG want dat stond dus in die review. Maar goed, RTS ligt er niet zo heel veel van af. Doelde in ieder geval op het feit dat het meer is dan alleen een hack and slash-game. En zodra er diepgang in een spel komt dan trek ik het meestal niet meer
Lol, er is nogal een verschil tussen rpg en rts
Verwijderd
The Force Unleashed... Dude, voor de Star Wars fan echt een must. Heb 'm laatst opgepikt voor een tientje, 2e hands. Meteen 3 keer achter elkaar uitgespeeld. Loved it!FeaR1986 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:22:
[...]
Inderdaad. Alleen heb ik negen van de tien keer dan ook weer dat als ik een game zie liggen voor een paar tientjes dat ik het dan nog steeds niet mee neem. Zo moet ik nog steeds Star Wars: The Force Unleashed een keer kopen. Maar zelfs voor de 14,95 bij de Intertoys wil het me niet lukken die game mee te nemen..
[...]
Nee, bedoelde echt RPG want dat stond dus in die review. Maar goed, RTS ligt er niet zo heel veel van af. Doelde in ieder geval op het feit dat het meer is dan alleen een hack and slash-game. En zodra er diepgang in een spel komt dan trek ik het meestal niet meer
Ach het kan beide volgens mij:Veelzijdig spel-RazieL- schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:29:
Lol, er is nogal een verschil tussen rpg en rts
Probleem is... bij de Intertoys ligt die game dus voor €14,99 en bij de meeste andere ketens nog voor prijzen vanaf €24,99 (bij de Makro nog voor de volle €54,99). Enfin het probleem: bij de Intertoys ligt de game in een Platinum hoesje. En als ik iets lelijk vind zijn het wel die hoesjes...Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:32:
[...]The Force Unleashed... Dude, voor de Star Wars fan echt een must. Heb 'm laatst opgepikt voor een tientje, 2e hands. Meteen 3 keer achter elkaar uitgespeeld. Loved it!
Plus wilde eigenlijk die Sith Edition kopen, maar die zie ik ook niet echt ergens liggen. Alleen voor de pc.
[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 11-02-2010 21:48 ]
De demo vond ik er trouwens behoorlijk slecht (als in PS2 kwaliteit bijna) uit zien. Is dat in de final nog anders?Chaoss schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:52:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
die playstation3 nieuwslog is wel een slechte site dan. Want wat hun omschrijven zijn rts-elementen. Dan denken ze zeker ook dat Red Alert en Diablo in hetzelfde genre horen...FeaR1986 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:46:
[...]
Ach het kan beide volgens mij:Veelzijdig spel
Game Collector geprobeerd: Ziet er leuk uit en werkt best goed
idd-RazieL- schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:08:
[...]
die playstation3 nieuwslog is wel een slechte site dan. Want wat hun omschrijven zijn rts-elementen. Dan denken ze zeker ook dat Red Alert en Diablo in hetzelfde genre horen...

en dat noemt zich een games website??Gezonde portie RPG
Maar dan komt er het moment dat je oog in oog staat met een aantal eindbazen, waarna Brütal Legend zich merkwaardig genoeg begint te ontpoppen tot een niet alledaagse RPG. De gameplay verandert helemaal. Er wordt een podium opgebouwd die jij moet beschermen en die jij tevens moet zien te vernietigen bij de vijand. Tot je beschikking staan zogenoemde ‘fangeisers’, die je tot een merchandise stand kunt ombouwen. Eenmaal omgebouwd, kun je troepen produceren met daarin de eerder genoemde headbangers, roadies en metalbeesten. Met hen ga je vervolgens de strijd aan om het podium van je vijand te vernietigen en daarbij wellicht zijn merchandise stands met de grond gelijk te maken, zodat jij ze weer kunt opbouwen om meer troepen te produceren. Voor het gemak heb je tijdens de RPG-gevechten vleugels meegekregen, zodat je gemakkelijk naar verschillende kanten van het veld kunt vliegen om je troepen te steunen.

zoals ik eerder al zei dus, RTS, geen RPG.
Flower net gekocht, voor die 3 Euro..benieuwd of het me kan bekoren.
Flower is gewoon een superrelaxte aanrader, niet uit te leggen..
ah morgen flower ook maar even aanschaffen, koopje voor 3 euro.
Tot nu toe nog maar 2 miskopen in de PSN store gedaan, Pain was iedereen in het begin zo lovend over dus ook maar gekocht maar heb het in totaal 20min gespeeld ofzo
. Daarnaast Vagrant Story een tijdje terug gekocht... mjah dat zag er gewoon te lelijk uit op een grote LCD... en de besturing was ook bagger
nouhja en wipeut HD heb ik ook niet veel gespeeld.... niet echt een miskoop maar is ook gewoon niet mijn ding.
Daarnaast gelukkig ook genoeg top titels als PJ Monsters, Stardust HD, Echochrome, Comet Crash, R&C quest for booty.
Ik weet wel dat wanneer er meer van die top titels als Flower voor 3-5 euro in de aanbieding komen dat ik ze een stuk sneller koop dan wanneer ze 8-12 euro zijn, eigenlijk is het maar een onnozel klein verschil, "die paar euro" maar toch werkt het zo
Tot nu toe nog maar 2 miskopen in de PSN store gedaan, Pain was iedereen in het begin zo lovend over dus ook maar gekocht maar heb het in totaal 20min gespeeld ofzo
Daarnaast gelukkig ook genoeg top titels als PJ Monsters, Stardust HD, Echochrome, Comet Crash, R&C quest for booty.
Ik weet wel dat wanneer er meer van die top titels als Flower voor 3-5 euro in de aanbieding komen dat ik ze een stuk sneller koop dan wanneer ze 8-12 euro zijn, eigenlijk is het maar een onnozel klein verschil, "die paar euro" maar toch werkt het zo
Bioshock II vandaag binnen gehad, Rapture edition (game + artbook).
Weer een geweldige ervaring! Ik ben maar op Hard begonnen en ik moet zeggen dat het redelijk pittig is..
Het systeem dat je zowel met je plasmid, als wapens kunt schieten, werkt erg vernieuwend.
Echt een aanrader een adventure-FPS gamer. Maar, mocht je deel één niet leuk vinden, dan is dit waarschijnlijk ook niets voor jou
Weer een geweldige ervaring! Ik ben maar op Hard begonnen en ik moet zeggen dat het redelijk pittig is..
Het systeem dat je zowel met je plasmid, als wapens kunt schieten, werkt erg vernieuwend.
Echt een aanrader een adventure-FPS gamer. Maar, mocht je deel één niet leuk vinden, dan is dit waarschijnlijk ook niets voor jou
Jumpman in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
Weet iemand dit zo? Ik kan momenteel me SCART niet vinden om het te testen.
Weet iemand dit zo? Ik kan momenteel me SCART niet vinden om het te testen.
[ Voor 36% gewijzigd door Jumpman op 12-02-2010 00:08 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb zojuist deel 1 uitgespeeld. Deel twee ligt als het goed is thuis bij mijn ouders op me te wachten (special edition), dus ik kan in 1 ruk door.DeDuifff schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 23:22:
Bioshock II vandaag binnen gehad, Rapture edition (game + artbook).
Weer een geweldige ervaring! Ik ben maar op Hard begonnen en ik moet zeggen dat het redelijk pittig is..![]()
Ps4/switch gamer
15 pond op amazon. Zit zelf nog te twijfelen. Heb al veels te veel geld uitgegeven de laatste tijd.Chaoss schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:52:
Ps4/switch gamer
De GoW III trailer is vanaf nu te bekijken!!
http://www.gametrailers.c...ve-chaos-god-of-war/61815
Het ziet er in ieder geval fantastisch uit!
Het ziet er in ieder geval fantastisch uit!
[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 12-02-2010 07:13 ]
dan kunjem dus beter voor 15 euro bij de intertoys halenNinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:28:
[...]
15 pond op amazon. Zit zelf nog te twijfelen. Heb al veels te veel geld uitgegeven de laatste tijd.
nog even over die discussie van CC betalingen:
ik heb gisteravond Flower nog even aangeschaft, en inderdaad werdt er 5 euro van mijn CC afgeschreven en overgeboekt naar mijn PSN portefeuille... ben dat geld natuurlijk niet kwijt... maar toch si het wel wat een vreemde zaak. Verschilt het dan per persoon? aangezien er hier nogal wat mensen overtuigd waren dat er bij hun 2,99 van de CC werdt afgeschreven...
[ Voor 41% gewijzigd door Chaoss op 12-02-2010 08:34 ]
Ik vind het vrij snel gaan.SToRM666 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 07:12:
De GoW III trailer is vanaf nu te bekijken!!
Het ziet er in ieder geval fantastisch uit!![]()
Maar wat ik er van kan zien ziet het er wel vet uit. Misschien moet ik maar eens overgaan tot aanschaf van de God of War-collection (1&2).
Voor mijn ps3 collectie bij te houden, gebruik ik de site gamestracker.com. Die is vooral heel handig omdat je er ook uw "wanted" list in kan steken, en ook de prijs die je aan dat spel wil geven. Dan kan je het zo instellen dat hij een mailtje stuurt als hij onder dat prijsniveau komt. Hij houdt ook rekening met megamonday aanbiedingen enzo.
Meestal krijg ik het mailtje van hen nog een stuk vroeger dan dat ik het van zavvi of thehut krijg.
Meestal krijg ik het mailtje van hen nog een stuk vroeger dan dat ik het van zavvi of thehut krijg.
Ik doelde op brutal legend niet op start warsChaoss schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:26:
[...]
dan kunjem dus beter voor 15 euro bij de intertoys halen
ik heb gisteravond Flower nog even aangeschaft, en inderdaad werdt er 5 euro van mijn CC afgeschreven en overgeboekt naar mijn PSN portefeuille... ben dat geld natuurlijk niet kwijt... maar toch si het wel wat een vreemde zaak. Verschilt het dan per persoon? aangezien er hier nogal wat mensen overtuigd waren dat er bij hun 2,99 van de CC werdt afgeschreven...
Ps4/switch gamer
Ik heb Flower ook aangeschaft. Tot nu toe vind ik het een van de beter PSN games moet ik zeggen. Je kunt echt super relaxen met dat spel. Wel jammer dat het echt super kort is. Een extra level pakket of community levels zouden leuk zijn 
Ik hoop overigens dat Fantavision ook nog eens in HD naar PSN komt. Dat is echt een leuke party game en gezien de PS3 Slim geen PS2 games meer ondersteund kan ik die niet meer spelen.
Zijn er nog games waarvan jullie hopen dat ze naar PSN komen?
Ik hoop overigens dat Fantavision ook nog eens in HD naar PSN komt. Dat is echt een leuke party game en gezien de PS3 Slim geen PS2 games meer ondersteund kan ik die niet meer spelen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Castle CrashersBor de Wollef schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:38:
Ik heb rond de kerst dagen Star Wars - The Force Unleashed (Ultimate Sith Edition) bij www.axelmusic.com besteld en inderdaad, als je beetje van star wars houd is dit echt must have. En daarbij is game gewoon gaaf en mooi en het verhaal is leuk en de extra levels die je krijgt bij de Ultimate Sith Edition is zkr dat beetje extra geld waard.FeaR1986 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:46:
[...]
Ach het kan beide volgens mij:Veelzijdig spel![]()
[...]
Probleem is... bij de Intertoys ligt die game dus voor €14,99 en bij de meeste andere ketens nog voor prijzen vanaf €24,99 (bij de Makro nog voor de volle €54,99). Enfin het probleem: bij de Intertoys ligt de game in een Platinum hoesje. En als ik iets lelijk vind zijn het wel die hoesjes...
Plus wilde eigenlijk die Sith Edition kopen, maar die zie ik ook niet echt ergens liggen. Alleen voor de pc.
Maar de Ultimate Sith Edition is wel te krijgen hoor, via de bekende online (binnen/buitenland) verkoop kanalen!
ps. force unleased 2 komt er ook aan dit jaar (toffe trailer)
[ Voor 6% gewijzigd door Vampy719 op 12-02-2010 12:31 ]
Everything thats has a beginning has an end
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:56:
[...]
Laatst FF9 toevallig nog uitgespeeld op m'n PS3 80GB. Nergens last van gehad!
Thanks voor de reply's.. ja ik ben ermee bekend, daarom vond ik dit ook een vaag probleem. Zal voor de zekerheid FF9 nog een keertje aanschaffen... ondertussen maar proberen of die wel een keer goed doorlaad op de ps3!reaL_G schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:10:
[...]
je weet ook daadwerkelijk wat het inhoud? heb je al in die desbetreffende lijst gekeken?
bv ik speel nu nog ff 12 nog een keer, waarbij bv bij sommige fmv niet 100% zuiver worden afgespeelt.
Idem hier, maar is al eerder uitgelegd. Bedragen boven de 5 euro worden zo afgeschreven. Ik had namelijk Quiz master gekocht voor 6,99. Toen werd mijn portomonee netjes met 6.99 bijgevuld. Nu is flower dus 2.99 en moet je je portomonee eerst vullen met een minimum van 5 euro. Zit nu dus nog met 1.99.Chaoss schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:26:
[...]
Heb je de Fury Add-on al? Daar zitten een aantal goeie nieuwe tracks en gamemodes in.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:05:
Ik zou wel meer content voor Wipe Out HD willen.. extra tracks
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
2.01 neem ik aan danDj-sannieboy schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:38:
[...]
Idem hier, maar is al eerder uitgelegd. Bedragen boven de 5 euro worden zo afgeschreven. Ik had namelijk Quiz master gekocht voor 6,99. Toen werd mijn portomonee netjes met 6.99 bijgevuld. Nu is flower dus 2.99 en moet je je portomonee eerst vullen met een minimum van 5 euro. Zit nu dus nog met 1.99.
Heavy Rain demo gisteravond gespeeld, en moet zeggen op de gare besturing waar je de camera niet eens kan bewegen is het toch een aardig vet spel volgens mij!
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Je kan wel een andere camera kiezen met L1.rohit schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 15:52:
Heavy Rain demo gisteravond gespeeld, en moet zeggen op de gare besturing waar je de camera niet eens kan bewegen is het toch een aardig vet spel volgens mij!
Zal eens kijken of ik Star Wars - The Force Unleashed (Ultimate Sith Edition) nog ga halen. Want zit nu dus met Brütal Legend te kijken en als ik die heb uitgespeeld liggen er wel weer andere games die ik moet spelen in de winkel. Dus iets in mij zegt dat Star Wars - The Force Unleashed er nooit gaat komenVampy719 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:28:
[...]Ik heb rond de kerst dagen Star Wars - The Force Unleashed (Ultimate Sith Edition) bij www.axelmusic.com besteld en inderdaad, als je beetje van star wars houd is dit echt must have. En daarbij is game gewoon gaaf en mooi en het verhaal is leuk en de extra levels die je krijgt bij de Ultimate Sith Edition is zkr dat beetje extra geld waard.
Maar de Ultimate Sith Edition is wel te krijgen hoor, via de bekende online (binnen/buitenland) verkoop kanalen!
En wat betreft Flower: ik heb er de volle pond voor betaald en het is nog steeds een toffe game. Idee een beetje hetzelfde als Flow, maar wel mooier uitgewerkt. En qua "diepgang" ook wat beter. Want zo is het verzamelen van alle drie de "hidden flowers" per level soms wel lastig.
Verwijderd
Zag gister Ultimate Sith Edition bij de Game Mania liggen, voor (volgens mij) €39.99.FeaR1986 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:46:
[...]
Ach het kan beide volgens mij:Veelzijdig spel![]()
[...]
Probleem is... bij de Intertoys ligt die game dus voor €14,99 en bij de meeste andere ketens nog voor prijzen vanaf €24,99 (bij de Makro nog voor de volle €54,99). Enfin het probleem: bij de Intertoys ligt de game in een Platinum hoesje. En als ik iets lelijk vind zijn het wel die hoesjes...
Heb net Wipeout Hd met alles erbij en Flowers gekocht. Heb Wipeout al even gespeeld. Is wel even wennen zeg.
Flowers straks ook even proberen:D
Flowers straks ook even proberen:D
Dat dus. Tracks genoeg, en je kunt ze nog reversed spelen ookMeelobee schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:45:
[...]
Heb je de Fury Add-on al? Daar zitten een aantal goeie nieuwe tracks en gamemodes in.
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Vind Flower echt een coole 'game' trouwens. Vriendin vindt het ook prachtig.
Gister ook Shatter gekocht uit de PS Store. Best wel gaaf.
Gister ook Shatter gekocht uit de PS Store. Best wel gaaf.
Dit topic is gesloten.