Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:14:
[...]

Waarom kopen jullie ook gelijk de guide erbij? Ik zou misschien een guide kopen om nog wat extra's uit het spel te halen, maar om direct al met de guide te beginnen, is dat niet spoiler gevoelig? En ga je dan per scene kijken wat je nog meer kan doen dan je al doet?
De guide is zeg maar wel zo gemaakt dat ze niet al te veel spoilers vrij geven. Maar ik heb eigenlijk voor de sidequests en geheimen. Daarnaast is het ook leuk voor de heb. De main story ga ik zonder guide spelen, het is meer voor de soorten spullen die je kan krijgen en overzicht van alle wapens, shields etc. Kan echt handig zijn voor een rpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:18:
[...]

De guide is zeg maar wel zo gemaakt dat ze niet al te veel spoilers vrij geven. Maar ik heb eigenlijk voor de sidequests en geheimen. Daarnaast is het ook leuk voor de heb. De main story ga ik zonder guide spelen, het is meer voor de soorten spullen die je kan krijgen en overzicht van alle wapens, shields etc. Kan echt handig zijn voor een rpg.
Moet ik misschien ook maar eens doen. Ik heb bijvoorbeeld ook veel staan twijfelen bij de vuistdikke guide van Fallout 3, maar ik vraag me dan altijd af wat dat toevoegt tov de gamefaqs/ign guides...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opa_vertelt schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:29:
Zal je net zien.. schiet je nog even snel een foto voor vertrek, kom ik er nu (thuis) pas achter dattie mislukt is :P
[afbeelding]
Check 4e monitor/TV. Als je op 1 been gaat staan, héél scheel kijkt en 1 oog dichtdoet zie je je nickname. ;)
Oke, ik sta nu op 1 been en probeer scheel te kijken en jawel... ik zie mijn naam staan!

Dan kan ik niet anders zeggen dan... jij moet echt een klotebaan hebben om zo de hele dag achter meerdere PS3's te zitten... _/-\o_

Wat deed je nou eigenlijk exact voor werk? Je test software op de verschillende modellen PS3 in de EU??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:05:
[...]

wtf haha, ik heb precies zelfde gedaan. LE guide amazon, le spel frs en le ost playasia :P
Heb jij de OST al binnen?

@armada, de guide vooral om alles uit de game te halen, zal hem er ook niet hele tijd bijhouden. En omdat hij er gewoon mooi uitziet, en mooi plaatjes en artwork :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

swopdark schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:20:
[...]

Oke, ik sta nu op 1 been en probeer scheel te kijken en jawel... ik zie mijn naam staan!

Dan kan ik niet anders zeggen dan... jij moet echt een klotebaan hebben om zo de hele dag achter meerdere PS3's te zitten... _/-\o_

Wat deed je nou eigenlijk exact voor werk? Je test software op de verschillende modellen PS3 in de EU??
Ik stuur een afdeling aan dat (o.a.) drives swapped van PS3's.

Ach, had ik maar een vak moeten leren. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Sinner op 06-05-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Opa_vertelt schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:05:
[...]

Ik mocht trouwens vandaag een nieuw soort controller testen, helaas mag ik er echt niets over verklappen
maar dat ding is véééét!!!! (dat ik op mijn leeftijd *kuch* die uitdrukking gebruik zegt er al genoeg over)
Dé motion controller? :Y :9~

Ohja, wat is dat voor een spindle met schijfjes dat ik zie staan naast de 3de PS3 van links O-)

En waarom zitten de stickers nog op de schermen? Gaan de televisies weer terug in de verkoop daarna ofzo? :o

[ Voor 25% gewijzigd door Yellowneck op 09-02-2010 22:37 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony Computer Entertainment Europe, een bedrijf van ruim 50 miljard, laat z'n topsecret nieuwe controller testen door een klein RMA kantoortje op Schiphol... LOL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Yellowneck schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:09:
[...]

Ohja, wat is dat voor een spindle met schijfjes dat ik zie staan naast de 3de PS3 van links O-)

En waarom zitten de stickers nog op de schermen? Gaan de televisies weer terug in de verkoop daarna ofzo? :o
Die spindel is gewoon voor games (die op de foto is trouwens zo goed als leeg).
Daar heb liggen momenteel even mijn FFXIII en Heavy rain in. Not. Zijn gewoon 'ouwe' games,
is makkelijker om ze op een spindel te houden dan overal doosjes te hebben liggen. Netter ook.

Die (LG, ja ja) schermen zijn een verhaal apart. De jongens hebben gewoon bravia's op hun werkplek,
echter was dit een 'verloren hoekje' van de afdeling. Nou wist ik toevallig dat er in het kantoor boven mij
nog 4 oude LG's stonden welke "over" waren van één of ander vaag project. LG's dus hier neergezet en
voorzichtig begonnen met een sticker eraf te trekken.. Bleek dat de zwarte omlijsting van het scherm
dusdanig verkleurd was dat her er alleen maar lelijker op zou zijn geworden. Maar snel teruggeplakt. :D

[ Voor 78% gewijzigd door Sinner op 06-05-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:11
Opa_vertelt schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:45:
Je stelt je er echt teveel bij voor. :P Ik had vandaag een gast van SCEE
die dat ding bij zich had en mij er (op mijn verzoek) even mee liet spelen.
(Zo topsecret is het niet, zijn videos van op het internet. Alleen mag ík er niets over zeggen)
Wat ik me nou afvraag is of dat ding ook werkt zonder eye (ik neem tenminste aan dat je het over die wand hebt ;)). Ik zou namelijk verwachten dat hij die nodig heeft voor de plaatsbepaling van de speler tov de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:34:
Sony Computer Entertainment Europe, een bedrijf van ruim 50 miljard, laat z'n topsecret nieuwe controller testen door een klein RMA kantoortje op Schiphol... LOL :+
Ik ben dus niet de enige die doorheeft dat hij "full of shit" is :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Opa_vertelt schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:29:
[...]

Maar back on-topic. Ik ben een beetje aan het zoeken naar een 2-player racespel (non-motorstorm)
waarbij je splitscreen kan spelen . Echter niet op deze manier splitscreen, maar op deze manier.

Iemand tips/suggesties?
Zo even 2 die snel bij me opkomen:
  • Ridge Racer 7
  • Gran Turismo 5: Prologue

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 00:53:
[...]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Opa_vertelt schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:05:
[...]

Het is de meest vervelende baan ooit!
Ik stuur een afdeling aan dat (o.a.) drives swapped van PS3's. Omdat het (IMHO) een topteam is heb ik er
niet zoveel werk aan en vul ik de rest van mijn dag met het testen van software/games/firmware, (soms) het
meedenken bij ideeën van SCEE, af en toe een klantje tevreden stellen en het spelen van een spelletje.
(ik heb trouwens nog een normaal bureau hoor, alleen kan ik daar geen foto's van maken omdat ik dan vanalles moet afschermen)

Ach, had ik maar een vak moeten leren. ;)

Ik mocht trouwens vandaag een nieuw soort controller testen, helaas mag ik er echt niets over verklappen
maar dat ding is véééét!!!! (dat ik op mijn leeftijd *kuch* die uitdrukking gebruik zegt er al genoeg over)
Iets met hobby en beroep :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naja als hij "full of shit" is dat verzint hij de boel wel leuk aan elkaar vast. Daarnaast zou het hem een rotzorg moeten zijn of jullie heb geloven of niet. Daarnaast wat je zegt over dat backoffice kantoortje: de PS3 slim werd een paar maanden voor launch ook al eens in een dubieus winkeltje in thailand geshowed. De wand moet natuurlijk inmiddels ook al als werkend model gemaakt zijn. Het is immers reeds geshowed aan diverse developers.

Maar waaschijnlijk zit ik dus zo'n 8 uur per dag binnen een straal van ca 200 mtr van zo'n wand/arc apparaat zonder het dus te weten... damn

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Waarom zou het bs zijn? Jaloers ofzo?

Haha ik ook swopdark...
* Meelobee zwaait naar de overbuurman

[ Voor 50% gewijzigd door Meelobee op 10-02-2010 07:53 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Doe niet zo kinderachtig Boeboe. Ik snap dat je jaloers bent maar doe gewoon even volwassen, ok?

Ontopic: Zijn de regio's van Blu-Ray hetzelfde als van DVD's (ivm importeren van BR's)Ik heb her hier wel over BR films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Voor zover ik weet zijn de regio's van BR's inderdaad hetzelfde als bij DVD's. :)

Edit; I stand corrected ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Sinner op 10-02-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 07:57:
[...]

Doe niet zo kinderachtig Boeboe. Ik snap dat je jaloers bent maar doe gewoon even volwassen, ok?

Ontopic: Zijn de regio's van Blu-Ray hetzelfde als van DVD's (ivm importeren van BR's)Ik heb her hier wel over BR films.
Nee die zijn anders. Wikipedia: Blu-ray Disc
Japan en de VS hebben dezelfde regiocode.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 09:26
@Opa_vertelt.

Kerel ik heb echt respect voor je en hoop dat je lekker door kunt testen/ gamen in de toekomst.

Ik heb een soortgelijke baan gehad bij een moederborden producent waar ik ook altijd de nieuwste dingen kreeg om te testen, hierbij kwamen natuurlijk ook de cpu's, videokaarten, voedingen etc. Ik was regelmatig games aan het checken op die dingen. Was een leuke tijd.

maar nu eigenlijk de hele hardware wereld achter me gelaten en alleen maar met server software, erg grote omgevingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HoefMeistert schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 07:28:
Zo even 2 die snel bij me opkomen:
  • Ridge Racer 7
  • Gran Turismo 5: Prologue
WipEout HD heeft volgens mij ook de verticale splitscreen.

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 10-02-2010 08:35 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Heb een paar jaar geleden aan de nieuwste mobiele telefoons van Siemens gewerkt, was wel leuk, die mocht ik aan vrienden laten zien als ze officieel voorgesteld waren, dus overdag voorgesteld op CeBit en ik had hem 's-avonds thuis liggen, die gebruikte ik dan als mijn telefoon. Krijg je wel leuke reacties als: "ik ken alle telefoons maar deze niet, welke is het?".

On topic, vraag me af hoeveel vrienden jullie in je lijst op PSN hebben staan en hoeveel er real-life vrienden zijn. Ik heb ondertussen 82 vrienden in mijn lijst waarvan ik er 11 ook in het "echte" leven ken.

2e vraagje: het kan toch geen kwaad om mensen te accepteren die je niet kent?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Svennie schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:47:
Heb een paar jaar geleden aan de nieuwste mobiele telefoons van Siemens gewerkt, was wel leuk, die mocht ik aan vrienden laten zien als ze officieel voorgesteld waren, dus overdag voorgesteld op CeBit en ik had hem 's-avonds thuis liggen, die gebruikte ik dan als mijn telefoon. Krijg je wel leuke reacties als: "ik ken alle telefoons maar deze niet, welke is het?".

On topic, vraag me af hoeveel vrienden jullie in je lijst op PSN hebben staan en hoeveel er real-life vrienden zijn. Ik heb ondertussen 82 vrienden in mijn lijst waarvan ik er 11 ook in het "echte" leven ken.

2e vraagje: het kan toch geen kwaad om mensen te accepteren die je niet kent?
Daar word je incontinent en onvruchtbaar van, ik zou het dus niet doen. Als je dit bericht naar 50 PSN vrienden stuurt zal het effect van onbekende mensen accepteren opgeheven worden en zul je dus niet incontinent en onvruchtbaar worden.

Doe je dit niet krijgt je PS3 de gekke koeienziekte.

Stuur dit dus door, heel belangrijk!!!!

Nee, vreemde mensen accepteren kan niet echt veel kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Is de PS3 nu duurder geworden? Laatst zag ik in de pricewatch nog 250 bundel incl. Heavy Rain voor 314 euro..

Nu: 343,50

[ Voor 6% gewijzigd door Vis op 10-02-2010 09:02 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:13
Vis schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:01:
Is de PS3 nu duurder geworden? Laatst zag ik in de pricewatch nog 250 bundel incl. Heavy Rain voor 314 euro..

Nu: 343,50
Nee 314 was een tijdelijke actie van de Wehkamp t/m 8 feb. Die actie is dus voorbij ;)
Ik ga denk ik mijn PS3 donderdag halen bij de Intertoys hier in Groningen, 299 incl spel naar keuze. Wel lastig, ik heb nog geen idee welk spel ik erbij zal nemen. CoD MW2 heb ik al gespeeld op de PC (alleen SP, MP vond ik niks met al die glitches), en Uncharted heb ik nog nooit gespeeld, maar het lijkt me op de een of andere manier ook wel erg vet.
En natuurlijk kijk ik uit naar Heavy Rain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

VeeGee schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:40:
[...]

Nee 314 was een tijdelijke actie van de Wehkamp t/m 8 feb. Die actie is dus voorbij ;)
Ik ga denk ik mijn PS3 donderdag halen bij de Intertoys hier in Groningen, 299 incl spel naar keuze. Wel lastig, ik heb nog geen idee welk spel ik erbij zal nemen. CoD MW2 heb ik al gespeeld op de PC (alleen SP, MP vond ik niks met al die glitches), en Uncharted heb ik nog nooit gespeeld, maar het lijkt me op de een of andere manier ook wel erg vet.
Hmmz, naja ik ga toch pas eind maart kopen, hopen dat er tegen die tijd een leuke aanbieding is met Heavy Rain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:37

Sandyman538

SandstorM [148839]

CoD MW2 heb ik al gespeeld op de PC (MP vond ik niks met al die glitches)
Daar heb je dus geen last van op de PS3, dus dat is een absolute aanrader!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Hoeveel games bezitten jullie eigenlijk, ik had me voorgenomen om wat rustiger aan te doen en zit al aan de 20+ games. Toch een behooorlijk kapitaaltje, maar meeste via import en vaak in de aanbieding.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
GG---77 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:43:
Hoeveel games bezitten jullie eigenlijk, ik had me voorgenomen om wat rustiger aan te doen en zit al aan de 20+ games. Toch een behooorlijk kapitaaltje, maar meeste via import en vaak in de aanbieding.
Die instelling had ik ook, zit nu bijna aan de 40 games 8)7 (ex.PSN)

[ Voor 1% gewijzigd door Dwazer op 10-02-2010 10:53 . Reden: PSN vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:35
Zit nu aan de 11 games ( en heb nog een zooitje PSN games ). Ik koop nog alleen spellen die het waard zijn om te kopen, zoals b.v. Uncharted 1&2. Maar aankomende maanden komen er weer must have's voor mij uit zoals; Heavy Rain, God of War III :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Haha herkenbaar, ik heb er nu 47 op disk en iets van 15 via psn :)

Overzichtje: http://b.zdclan.nl/games/meelobee.html

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

[...]

Uncharted 1 en 2 zijn heel vet! Onderschat ook LBP niet :D

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:39
Sandyman538 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:36:
[...]

Daar heb je dus geen last van op de PS3, dus dat is een absolute aanrader!
Nou op de PS3 zijn ook wel wat glitches, die ondertussen wel verbholpen zijn, maar er duiken er steeds weer meer op. Je zou voor MAG kunnen gaan. COD maar dan PS3 exclusive. 256 man tegelijk knallen. Maar het spel is wel echt een spel waar je goed moet communiceren, dus als je denkt daar in je eentje de rambo uit te hangen dan zul je er weinig plezier aan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
dangerpaki schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:22:
[...]

Nou op de PS3 zijn ook wel wat glitches, die ondertussen wel verbholpen zijn, maar er duiken er steeds weer meer op. Je zou voor MAG kunnen gaan. COD maar dan PS3 exclusive. 256 man tegelijk knallen. Maar het spel is wel echt een spel waar je goed moet communiceren, dus als je denkt daar in je eentje de rambo uit te hangen dan zul je er weinig plezier aan beleven.
Ja MAG lijkt me ook heel erg vet, maar ik las idd dat je daar beter ook een headset bij kon hebben, ik was niet van plan deze er meteen bij te kopen, dan wordt het wel erg duur eerst, maar dat kan later altijd nog.
Is het spel ook leuk zonder headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
VeeGee schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:28:
[...]

Ja MAG lijkt me ook heel erg vet, maar ik las idd dat je daar beter ook een headset bij kon hebben, ik was niet van plan deze er meteen bij te kopen, dan wordt het wel erg duur eerst, maar dat kan later altijd nog.
Is het spel ook leuk zonder headset?
Ik heb het spel besteld en nog niet gespeeld. Maar de Sony headset kost maar 23 euries ofzo. Eenmalige investering die erg goed is IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net bioshock 2 binnen gekregen, leuk leuk leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:11
dangerpaki schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:28:
[...]

Ik heb het spel besteld en nog niet gespeeld. Maar de Sony headset kost maar 23 euries ofzo. Eenmalige investering die erg goed is IMO.
Waar kan je die zo goedkoop vinden? Ik ben hem alleen vanaf 40 euro tegengekomen, dus als je een adresje weet ben ik wel geinteresseerd.
Inderdaad! Dit spel is vele malen leuker dan ik had verwacht!

[ Voor 21% gewijzigd door Pierz op 10-02-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
@ Pierz zie Budgetgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Ik heb meerdere PS3's en kan elke game meekrijgen als ik dat wil.
Klinkt leuk, maar feit is wel dat ik games daarom heel erg snel niet meer
speel omdat ik niet verder kom in een leven of het me niet meteen boeit,
dus heeft het ook zijn nadelen; Je gooit spellen gewoon veel eerder aan de kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Van je hobby nooit je werk maken. Dan vervalt je hobby. Heb ik gedaan met ICT en nu werk ik in de ICT en zit ik thuis zelden nog achter de pc (en gerelateerde dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

console schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:52:
[...]

Zit nu aan de 11 games ( en heb nog een zooitje PSN games ). Ik koop nog alleen spellen die het waard zijn om te kopen, zoals b.v. Uncharted 1&2. Maar aankomende maanden komen er weer must have's voor mij uit zoals; Heavy Rain, God of War III :9
Ik denk er precies zo over, al heb ik toch al 23 games en 13 psn-games. In den beginne van de ps3 was ik dan ook nog ietsje minder kritisch dan nu.

Heavy Rain en GoW3 wil ik ook, maar ik wil ook nog Bioshock 2. En verder nog cod mw2, re5 en bayonetta voor een leuk prijsje, maar dat heeft niet zo'n haast.
AvanCade schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:47:
Van je hobby nooit je werk maken. Dan vervalt je hobby. Heb ik gedaan met ICT en nu werk ik in de ICT en zit ik thuis zelden nog achter de pc (en gerelateerde dingen).
Idd, als je van je hobby je werk maakt dan is je hobby geen hobby meer, want dan is het je werk. En dat is zonde van je hobby. Ik hou hobby en werk liever gescheiden :9

[ Voor 25% gewijzigd door Reemster op 10-02-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
AvanCade schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:47:
Is voor ieder anders... Werk nu zo'n 7 jaar in de ICT en zit nog elke dag achter mijn systemen (in mijn eigen tijd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 17:29
-RazieL- schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:51:
[...]

Heavy Rain en GoW3 wil ik ook, maar ik wil ook nog Bioshock 2. En verder nog cod mw2, re5 en bayonetta voor een leuk prijsje, maar dat heeft niet zo'n haast.
Kijk eens op het forum van www.psonly.nl of op marktplaats. Daar staan ze vaak voor 2e hands prima te koop wanneer ze uit zijn.

Zo heb ik zelf AC2 voor 30 euries gescoord in perfecte staat! _/-\o_

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik koop meestal alleen PS3-only games voor de PS3 ( ;) ) en heb derhalve maar een spel of 14 voor de PS3. Voor de 360 inmiddels al 62 spellen, de Wii blijft steken op 9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Opa_vertelt schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:45:
[...]

dus heeft het ook zijn nadelen; Je gooit spellen gewoon veel eerder aan de kant.
Ik moet zeggen dat ik alle games uitgespeeld heb of dusdanig veel gespeeld heb dat ze het het voor dat geld waard waren.
Koop dan ook veel games voor zachte prijzen. Pas, Bioshock (1), Batman op de kop getikt en veel plezier aangehad. En vandaag voor € 11 Dead Space besteld, kon het niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:43
Ik dacht ook een grote collectie te gaan beginnen. Tot ik erachter kwam dat het ook heel lucratief is om een game uit te spelen en vervolgens te verkopen. Zo heb ik Disney Pixar's Up gekocht (in eerste instantie voor iemand anders), uitgespeeld en vervolgens verkocht. Toch mooi 7,50 euro aan verdiend. :)

Maar de echt goede games houd ik wel in mijn bezit. Dat zijn games die je na een half jaar bijv. nog een keer pakt om te spelen. Of die je gewoon af en toe blijft spelen (online bijv.). Zo zal ik LittleBigPlanet niet weg doen. En Uncharted: Drake's Fortune bijvoorbeeld ook niet. Maar spellen als: Mirror's Edge, Up, Eyepet, Prince of Persia, etc dan juist weer wel. Dat zijn dan ook games die ik gekocht heb omdat ze goedkoop waren, of omdat ik de Platinum ervoor wilde halen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 10-02-2010 14:15 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Heeft iemand Castle Crashers al gedownload? Heb em op de 360 gespeeld bij mijn broer en wat was dat verslavend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Exorcist schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:56:
Ik koop meestal alleen PS3-only games voor de PS3 ( ;) ) en heb derhalve maar een spel of 14 voor de PS3. Voor de 360 inmiddels al 62 spellen, de Wii blijft steken op 9 :+
Grappig, zou me niet verbazen als ik op bijna exact dezelfde getallen uit zou komen. Bizar trouwens nu ik er over denk, ik game echt nooit meer op de Wii en haal toch de attachrate omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:25:
[...]

Grappig, zou me niet verbazen als ik op bijna exact dezelfde getallen uit zou komen. Bizar trouwens nu ik er over denk, ik game echt nooit meer op de Wii en haal toch de attachrate omhoog.
Grappig, ik heb maar 4 ps3 games en al 88 Wii games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Wylana schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:54:
[...]

Kijk eens op het forum van www.psonly.nl of op marktplaats. Daar staan ze vaak voor 2e hands prima te koop wanneer ze uit zijn.

Zo heb ik zelf AC2 voor 30 euries gescoord in perfecte staat! _/-\o_
heb laatst al infamous en de nieuwste R&C voor 18euro per stuk gekocht bij thehut.com. En ook nog folklore via ebay voor zo'n 20euro. dat zijn de prijzen waarvoor ik die games nog wel wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

LuPo schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:14:
Ik dacht ook een grote collectie te gaan beginnen. Tot ik erachter kwam dat het ook heel lucratief is om een game uit te spelen en vervolgens te verkopen. Zo heb ik Disney Pixar's Up gekocht (in eerste instantie voor iemand anders), uitgespeeld en vervolgens verkocht. Toch mooi 7,50 euro aan verdiend. :)

Maar de echt goede games houd ik wel in mijn bezit. Dat zijn games die je na een half jaar bijv. nog een keer pakt om te spelen. Of die je gewoon af en toe blijft spelen (online bijv.). Zo zal ik LittleBigPlanet niet weg doen. En Uncharted: Drake's Fortune bijvoorbeeld ook niet. Maar spellen als: Mirror's Edge, Up, Eyepet, Prince of Persia, etc dan juist weer wel. Dat zijn dan ook games die ik gekocht heb omdat ze goedkoop waren, of omdat ik de Platinum ervoor wilde halen. :)
Speel je een game als Up dan alleen voor de trophies of is het ook nog een leuk spel? Ik als trophy whore *O* heb o.a. Up en Terminator al een paar keer in mn handen gehad in de winkel. Puur voor de trophies zou ik ze wel willen hebben, maar volgens mij zijn beide games niet echt uitblinkers in gameplay.. of?

[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 10-02-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Het zijn matige games waar je geen plezier aan kan beleven. Maar ze hebben wel trophies, dus ik zou ze zeker kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pfoeh ik zit nu geloof ik op zo'n 15 games. Ff een overzichtje maken:

- NHL 10
- NHL 09
- Marvel Ultimate Alliance
- Marvel Ultimate Alliance 2
- Jericho
- Motorstorm (zat bij PS3 geleverd)
- Resistance: Fall of Men (zat bij PS3 geleverd)
- Little Big Planet
- Guitar Hero World Tour
- Guitar Hero 5
- Singstar
- Street Fighter IV
- WipeOut HD (+ Fury)
- Fat Princess
- Folklore
- Assassins Creed
- Resident Evil 5

En dan ben ik er volgens mij nog wel 1 of 2 vergeten.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Meelobee schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:31:
[...]

Speel je een game als Up dan alleen voor de trophies of is het ook nog een leuk spel? Ik als trophy whore *O* heb o.a. Up en Terminator al een paar keer in mn handen gehad in de winkel. Puur voor de trophies zou ik ze wel willen hebben, maar volgens mij zijn beide games niet echt uitblinkers in gameplay.. of?
Ik had Up gekocht voor de verjaardag van het broertje (10 jaar) van mijn vriendin. Echter kocht hij op het laatste moment (voor z'n verjaardag) toch een Xbox 360 en toen was Up al verzonden. :+

Dus vandaar dat ik Up toen maar heb uitgespeeld en vervolgens heb doorverkocht met 7,50 euro winst. Het is een geinig spelletje voor niet meer dan één avond (dan is de Platinum binnen :P ). Maar op zich heb ik me er wel mee vermaakt, je zal het spel echter niet nogmaals spelen. Maar je vermaakt je wel tijdens het spelen door de afwisselende dingen die je moet doen (platformen, in vliegtuig vliegen, van een soort glijbaan glijden etc).

Ik heb toevallig gisteren Terminator Salvation gekocht. Die heb ik dus wèl speciaal voor de Platinum gekocht. Ik schaar me namelijk ook wel onder de categorie 'Trophy whore' (sinds de aanschaf van m'n PS3 eind oktober 2009 nu 4 Platinums binnen en 2 bijna binnen). *O* Maar dat spel vind ik zelf wat minder leuk omdat het op 'Hard' soms best frustrerend is. Bij Up bleef het spel leuk om te spelen, nergens werd het frustrerend. De gameplay is in beide spellen wel goed. Je kunt natuurlijk wel merken dat het geen top-games zijn, o.a. aan de graphics. Waarschijnlijk als je Terminator op medium speelt dat het dan al een hele andere ervaring is. ;)

Je mag Terminator Salvation wel van me overnemen voor een zacht prijsje zodra ik 'em uitgespeeld heb? Hoesje en disc zijn beide onbekrast, want hij is net nieuw. Ben voorzichtig en zuinig op m'n spellen. DM maar bij interesse.

[ Voor 14% gewijzigd door LuPo op 10-02-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Ik heb eigenlijk nog even een vraag, ik heb thuis een FritzBox! van XS4ALL, welke staat op de instelling WPA+WEP (zo uit mijn hoofd). Mijn PSP ziet het netwerk wel, en ik kan ook gewoon verbinden, wil dit zeggen dat ik ook gewoon met een PS3 zou kunnen verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Mensen, SCEA heeft aangegeven dat de heavy rain demo morgen te downloaden zijn op psn!

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
VeeGee schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:00:
Ik heb eigenlijk nog even een vraag, ik heb thuis een FritzBox! van XS4ALL, welke staat op de instelling WPA+WEP (zo uit mijn hoofd). Mijn PSP ziet het netwerk wel, en ik kan ook gewoon verbinden, wil dit zeggen dat ik ook gewoon met een PS3 zou kunnen verbinden?
Ja hoor :) Als je de preshared key bij de hand hebt, kun je met jouw PS3 connecten naar het draadloze netwerk.

Hou er rekening mee, WPA+WEP is niet de meest veilige optie voor een draadloos netwerk. Als de je keuze hebt, stap over naar WPA2 :)

[ Voor 0% gewijzigd door Dwazer op 10-02-2010 15:15 . Reden: tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Fatal Mind schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:38:
Net bioshock 2 binnen gekregen, leuk leuk leuk.
Hopen dat ik hem binnenkort ook krijg. Is sinds vorige week besteld. Ben ook erg benieuwd. Al een potje gespeeld? Zo ja, wat vind je ervan?
Pierz schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:58:
[...]

Waar kan je die zo goedkoop vinden? Ik ben hem alleen vanaf 40 euro tegengekomen, dus als je een adresje weet ben ik wel geinteresseerd.
Hem hem zelf toentertijd besteld bij mymemory.co.uk. volgens mij heeft play.com hem ook voor die prijs. Maar er schijnt nogal een wachtlijst te zijn omdat er behoorlijk veel vraag naar is de laatste tijd.
GranCanaria schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:04:
Mensen, SCEA heeft aangegeven dat de heavy rain demo morgen te downloaden zijn op psn!

bron
Ik heb hem sinds vorige week al nadat ik op een website een beetje detective moest spelen en daarmee een code kon krijgen om hem te downlaoden. Ben er alleen nog steeds niet aan toegekomen om hem te spelen.

Ik heb zelf trouwens niet zo heel veel spellen voor de PS3. Ik speel ze vaak uit en doe ze dan weg. Ik weet namelijk van mezelf dat ik ze niet meer weer ga spelen. Kan je er toch iemand anders mee gelukkig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Zijn er mensen die hun ervaringen kunnen posten m.b.t. de bluray speler van de PS3 Slim?
Zijn er beperkingen met gebranden dvd’s etc. Haperingen met bluray films/dvd’s ?

En zijn er problemen met bepaalde dolby surround setjes welke je aansluit via de TV/PS3? Loopt alles vlekkeloos qua beeld en geluid?

Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik heb nog geen gebrande dvd gespeeld op de ps3 maar wat ik wel merk met de slim is dat deze af en toe kraakt of klikt, gisteren merkte ik het tijdens het spelen van de uncharted 2 demo, volgens mij komt het doordat iets in dat ding warm wordt en je kan het vergelijken met de radiator van je verwarming, als deze koud is en je zet je verwarming aan dan hoor je het ijzer kraken, misschien een foute vergelijking maar zoiets heb ik dan.

Dit is overigens mijn 3de slim en ze hebben het allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
Heb aantal weken geleden voor 10 euro bionic commando gekocht, zeer uitdagend maar moeilijk spel maar best wel tof en grafisch ook mooi.

2 dagen geleden bij play.com shaun white snowboarding gekocht voor 13 euro compleet. Leek mij wel leuk voor als ik eventjes zonder al te veel nadenken beetje lekker kansloos wilt freestyle enzo.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

GranCanaria schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:51:
Ik heb nog geen gebrande dvd gespeeld op de ps3 maar wat ik wel merk met de slim is dat deze af en toe kraakt of klikt, gisteren merkte ik het tijdens het spelen van de uncharted 2 demo, volgens mij komt het doordat iets in dat ding warm wordt en je kan het vergelijken met de radiator van je verwarming, als deze koud is en je zet je verwarming aan dan hoor je het ijzer kraken, misschien een foute vergelijking maar zoiets heb ik dan.

Je 3e Slim?

Hoe dat zo? gaan ze snel defect ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

GranCanaria schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:51:

Dat heeft de PS3 fat ook. Alle 3 de fat's die ik had/heb doen het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh. Ik ben tot nu toe ook blijven steken op 9 Wii-games. De Wii is mijn eerste Nintendo-console maar toch heb ik nu meer Gamecube- dan Wii-games. Ik koop nu enkel nog Xbox 360-only games, daarvan staat de steeds langzamer lopende teller op 44. Ik heb nu 56 PS3-games (waarbij ik pre-orders als FFXIII, GoW3, SO4, WKC en HR niet meetel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:21

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Wat is dat toch met die trophies? :P

Ik ken het systeem van de Microsoft Live account - ik kon op de PC met o.a. GTA4 en Fallout 3 bepaalde achievements halen en daarmee een bedrag aan 'G' verdienen waarmee je (al gaat het langzaam) zelfs zaken kunt kopen (voor zowel xbox als pc), maar volgens mij zijn de trophies op de ps3 waardeloos, toch? Waarom zou je dan, zoals hierboven gesuggereerd word, een game kopen puur omdat hij trophies heeft?

Ik heb wel wat trophies verdiend hoor, met Uncharted en Worms o.a., maar ik snap de ophef niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
HTT-Thalan schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:58:
Wat is dat toch met die trophies? :P

Ik ken het systeem van de Microsoft Live account - ik kon op de PC met o.a. GTA4 en Fallout 3 bepaalde achievements halen en daarmee een bedrag aan 'G' verdienen waarmee je (al gaat het langzaam) zelfs zaken kunt kopen (voor zowel xbox als pc), maar volgens mij zijn de trophies op de ps3 waardeloos, toch? Waarom zou je dan, zoals hierboven gesuggereerd word, een game kopen puur omdat hij trophies heeft?

Ik heb wel wat trophies verdiend hoor, met Uncharted en Worms o.a., maar ik snap de ophef niet zo :P
Mee eens, dat hele trophies verhaal mag van mij gestolen worden. Het is niet dat ik er last van heb, maar ik snap de complete nut er niet zo van. Maar goed sommige mensen willen het liefst aan de hele wereld laten zien hoe goed ze wel niet zijn ofzo iets 8)7

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Trophies zijn leuk om mee te pimpen, ik bedoel wie wil er geen grote E-penis?! 8)

Daarnaast is het leuk om te vergelijken met vrienden, althans vindt ik wel. Het is een soort van competitie aan het worden wie de meeste (platinums) heeft.
En daarnaast is het een goede reden (voor mij wel iig) om een spel nogmaals te spelen om bv de laatste paar trophies te halen, terwijl het spel als het geen trophies had anders in de la was verdwenen.

nb. ik koop spellen niet speciaal voor trophies, heb wel een paar keer getwijfeld, maar heb het niet gedaan.. * Meelobee geeft zichzelf een schouderklopje... :p

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 10-02-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:56:
[...]

Heh. Ik ben tot nu toe ook blijven steken op 9 Wii-games. De Wii is mijn eerste Nintendo-console maar toch heb ik nu meer Gamecube- dan Wii-games. Ik koop nu enkel nog Xbox 360-only games, daarvan staat de steeds langzamer lopende teller op 44. Ik heb nu 56 PS3-games (waarbij ik pre-orders als FFXIII, GoW3, SO4, WKC en HR niet meetel)
Speel je daar nu ook wat van uit? Of komt dat sporadisch voor? Ik heb al niet zo veel tijd en als er dan een nieuwe titel binnenkomt, dan blijft de titel wara ik op dat moment mee bezig ben permanent liggen (en dan heb ik misschien over de 360, PS3 samen circa 25-30 spellen).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:21

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Kijk, als je net als bij de Live accounts currency kunt verdienen met trophies, zou ik er echt hard op werken, nu is het gewoon 'leuk' om te zien. Ik heb wel eens 5 man met 1 granaat opgeblazen, grappig, maar niet bijzonder. Als je echter weet dat je de DLC of Add-on van die game (deels) kunt betalen door je huidige deel goed uit te spelen, is het een extra incentive en word het spel nog interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:14:
[...]

Speel je daar nu ook wat van uit? Of komt dat sporadisch voor? Ik heb al niet zo veel tijd en als er dan een nieuwe titel binnenkomt, dan blijft de titel wara ik op dat moment mee bezig ben permanent liggen (en dan heb ik misschien over de 360, PS3 samen circa 25-30 spellen).
Een deel speel ik uit, van een deel speel ik een groot/redelijk stuk, van weer een deel een beetje en ik heb ook nog een paar games die ik nog niet eens gestart heb. :o Ik ben toch ook een verzamelaar en als ik sommige titels op mijn verlanglijstje goedkoop kan krijgen doe ik dat, ook al heb ik echt niet de tijd om ze (uit) te gaan spelen.

De laatste games die ik heb uitgespeeld waren Ratchet & Clank: A Crack in Time, Uncharted 2 en Assassin's Creed 2. Ik ben net begonnen met Eternal Sonata maar ik loop nu de kans afgeleid te worden (Bioshock 2 is net binnengekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

HTT-Thalan schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:58:
Met je gamerscore kan je ook niets doen hoor. Zowel achievements als trophies hebben dezelfde functie: grootte van je e-peen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Waarom rent Usain Bolt 100m? Omdat hij het leuk vindt, maar leuk is niet goed genoeg. Erkenning (gouden plak)! Daar gaat het om. Waarom spelen sommige mensen games? Omdat ze het leuk vinden, maar leuk is niet goed genoeg. Erkenning! Daar gaat het om.

Ik ben zelf nou ook geen trophy monster, maar ook al is de maatstaf extreem anders, het principe is precies hetzelfde. Niet iedereen heeft behoeftes om erkent te worden met virtuele trophies, maar ik heb ook geen behoefte om mn best te doen voor een echte gouden plak voor de 100m :) Maar dan snap ik wel waarom de voor sommigen de behoefte bestaat...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 16:19
Boeboe schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:42:
[...]

Met je gamerscore kan je ook niets doen hoor. Zowel achievements als trophies hebben dezelfde functie: grootte van je e-peen :p
Nou ja, dat is wel erg kort door de bocht. Overigens wel precies hoe ik er over dacht toen ik mijn eerste PS3 spel speelde. Maar nu gelden de trophies voor mij juist als toegevoegde waarde. Waarom? Omdat ze aangeven wat er nog te doen is in het spel. "He, ik kan nog dit soort races unlocken" of "Oeh, een combo van 40, kan ik dat?" geeft voor mij wel degelijk meerwaarde aan het spel.

Oh, en de e-peen natuurlijk :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Volgens mij krijgt hij er ook nog wel wat voor ;) Dat moet je dus vergelijken met professioneel gamen (die jochies die bij toernooien grof geld winnen).

Platinum trophies zijn bovendien niet echt een prestatie. Je kan proberen om voor alle games een platinum trophy te halen, dan kom je misschien in het guinness book of records ;) Verder is Usain Bolt een bekend persoon, maar ik zou niet weten welke mensen de meeste trophies of achievements hebben. En dat zal me ook een worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor sommigen is het een extra aanzet om idd combo´s of snelle rondetijden neer te zetten. Mensen die zeggen dat het ze niks interesseert hebben zich: of niet goed verdiept, of geen e-vrienden om mee te vergelijken of ze liegen gewoon. Het is niks menselijker dan groter of beter te willen zijn dan je buurman! Dit is op straat, op je werk en nu ook op je PS3 en 360. niks mis mee!

Als mensen vragen "wat heb je nou eigenlijk aan de trophies of achievements ??" Dan kun je ervanuitgaan dat ze geen actieven PS3 vrienden hebben of gewoon echt niet weten wat het zijn. De anderen willen gewoon laten zien dat het ze niks uitmaakt: "kijk mij eens!! HET MAAKT ME NIKS UIT!! goed he???" Diep van binnen zijn ze gewoon een beetje gefrustreerd over een ander zijn lange e-peen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik vind achievements en trophies stimulerend werken om net dat beetje extra uit een spel te halen. Die pop-up is gewoon leuk en geeft voldoening.

Vergelijken met vrienden is daarnaast het andere pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

swopdark schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:17:
Voor sommigen is het een extra aanzet om idd combo´s of snelle rondetijden neer te zetten. Mensen die zeggen dat het ze niks interesseert hebben zich: of niet goed verdiept, of geen e-vrienden om mee te vergelijken of ze liegen gewoon. Het is niks menselijker dan groter of beter te willen zijn dan je buurman! Dit is op straat, op je werk en nu ook op je PS3 en 360. niks mis mee!

Als mensen vragen "wat heb je nou eigenlijk aan de trophies of achievements ??" Dan kun je ervanuitgaan dat ze geen actieven PS3 vrienden hebben of gewoon echt niet weten wat het zijn. De anderen willen gewoon laten zien dat het ze niks uitmaakt: "kijk mij eens!! HET MAAKT ME NIKS UIT!! goed he???" Diep van binnen zijn ze gewoon een beetje gefrustreerd over een ander zijn lange e-peen... :o
Bestaat er ook nog een middenweg? Mensen die vinden dat trophies wel leuk zijn voor andere mensen maar er zelf totaal geen waarde aan hechten? Ik heb bijvoorbeeld geen enkele platinum trophy voor zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Jezelf willen verbeter kan ik me nog wel wat bij indenken (het blijft natuurlijk een spel), maar een game
kopen welke je eigenlijk niet leuk vindt maar tóch koopt puur omdat je er een trophy mee kan 'verdienen'..
Sorry hoor, maar dan heb je écht geen leven. :')

Misschien leuk voor de 12-jarigen ofzo, maar mij zal het echt een biet zijn of iemand uit
mijn lijst (je wil echt niet weten hoeveel dat er zijn) een gold/platinum/whatever trophy heeft.
Damn, busted! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Laatst online: 02:45
Mensen die zeggen dat het ze niks interesseert hebben zich: of niet goed verdiept, of geen e-vrienden om mee te vergelijken of ze liegen gewoon. Het is niks menselijker dan groter of beter te willen zijn dan je buurman! Dit is op straat, op je werk en nu ook op je PS3 en 360. niks mis mee!
Heb me er goed genoeg in verdiept, Meer dan zat online vrienden, En liegen doe ik enkel als het nodig is om een ander niet te kwetsen.

Maar leuk om te horen dat ik volgens u geen mens ben.

Wat ben ik dan wel volgens u ?

Helaas zie ik namelijk wel de zinloosheid van het altijd beter willen zijn en meer willen hebben dan anderen in.
Jammer dat u en zoveel anderen dat niet kunnen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Hmm, zou ik dan toch een alien zijn?

Want ik meen het als ik zeg dat 't me niets boeit, terwijl ik toch genoeg "vrienden" in mn psn-lijst heb (waarvan ik de meesten ook echt ken!). Maar er is niemand in mn lijst met wie ik een wedstrijd doe om de meeste trophies te halen. Interesseert met gewoon niet, en ik ben ondertussen ook gewoon anti-trophies/achievements. Wel wil ik natuurlijk winnen wanneer ik tegen een vriend een potje guitar hero, streetfighter of wat dan ook speel. SP-games speel ik nog altijd puur voor mn plezier, zoals ik dat al jaren doe (lang voordat trophies/achievements bestonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
VeeGee schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:00:
Ik moet even mijn post een beetje aanpassen, ik heb even de beveiliging gechecked op de FritzBox!, en hij staat op WPA+WPA2 (dus niet WEP zoals ik eerder zei). Kan de PS3 nog steeds met deze beveiliging overweg? Ik neem toch aan dat de PS3 dezelfde ondersteuning bied als de PSP (minstens dezelfde zou ik zeggen in ieder geval).
Thanks alvast.

Edit: Ik weet dat ik de EDIT knop kon gebruiken, maar aangezien mijn post al wat hoger stond inmiddels, toch maar even een nieuwe post.

[ Voor 9% gewijzigd door VeeGee op 10-02-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

-RazieL- schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:11:

Platinum trophies zijn bovendien niet echt een prestatie. Je kan proberen om voor alle games een platinum trophy te halen, dan kom je misschien in het guinness book of records ;) Verder is Usain Bolt een bekend persoon, maar ik zou niet weten welke mensen de meeste trophies of achievements hebben. En dat zal me ook een worst wezen.
En toch krijg je het te horen ;)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Hakoom.png

Of het een prestatie is, geen idee. Ik vindt het opzich wel knap om uberhaupt zoveel spellen gespeeld te hebben. Daarnaast ligt een beetje aan de games of het een prestatie is of niet. Bij de ene game is het halen van een platinum redelijk eenvoudig, dan moet je het spel alleen maar uitspelen. (Terminator) Maar er zijn ook games waarbij het echt wel laat zien dat je skills hebt in die bepaalde game. (Wipeout HD)

Maar uiteindelijk heb je er niets aan inderdaad. Je kunt er niets mee doen. Het zou inderdaad wel tof zijn als je ze in de store voor DLC of andere content zou kunnen inwisselen.

Laten we het er maar gewoon op houden dat het voor de een heel leuk is en voor de ander niet.. iedereen blij en iedereen weer gamen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die hakoom speelt niet alleen he, hij speelt samen met anderen op deze account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
och ja, voor R&C vond ik het voor mezelf leuk om de trophies te verzamelen.
Ik heb ze nu allemaal op 1 na.
Die voor die onzinnige arcade game. (my blasters runs hot ofzo)
Ik ga me nu echt niet dood zitten ergeren aan dat frustrerende arcade spelletje om die platinum trophy te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
M a r c o schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:28:
och ja, voor R&C vond ik het voor mezelf leuk om de trophies te verzamelen.
Ik heb ze nu allemaal op 1 na.
Die voor die onzinnige arcade game. (my blasters runs hot ofzo)
Ik ga me nu echt niet dood zitten ergeren aan dat frustrerende arcade spelletje om die platinum trophy te halen.
op youtube staan fijne hints om die te halen (want toch is het wel koel om die platinum dan te hebben of niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:31:
[...]Ik als trophy whore *O* heb o.a. Up en Terminator al een paar keer in mn handen gehad in de winkel. Puur voor de trophies zou ik ze wel willen hebben, maar volgens mij zijn beide games niet echt uitblinkers in gameplay.. of?
Terminator Salvation heb ik gekocht na het zien van de film.
De gameplay is té simpel en het spel is heel erg kort (lees: Very Easy Trophy's).
De film is mijn ogen stukken beter. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Welke ~14 spellen voor de PS3 heb jij als ik vragen mag? :)
Ik ben wel benieuwd namelijk, want ik houd denk ik ook alleen de PS3-exclusives en de rest gaat in de verkoop nadat ik ze uitgespeeld heb. ;)
OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:59:
[...]

Terminator Salvation heb ik gekocht na het zien van de film.
De gameplay is té simpel en het spel is heel erg kort (lees: Very Easy Trophy's).
De film is mijn ogen stukken beter. ;)
Het dekkingssysteem werkt imho niet verkeerd. Bij Uncharted heb je nog wel eens last dat je naar de verkeerde dekkingsplek gaat. In Terminator Salvation wordt het aangegeven door een klein pop-upje en kun je daardoor zelf bepalen naar welke volgende plek je wilt.
Ik stoor me alleen aan het feit dat ik bepaalde stukken nu al 20 keer aan het spelen ben op Hard. Voor de rest natuurlijk eigenlijk een flut-game maar wel leuk voor afwisseling op al die super goede spellen. :+

[ Voor 44% gewijzigd door LuPo op 10-02-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/o9hj51.png
Mijn paint skills zijn tegenwoordig ver te zoeken, daar gaat m'n e-peen! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

LuPo schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:39:Ik stoor me alleen aan het feit dat ik bepaalde stukken nu al 20 keer aan het spelen ben op Hard. Voor de rest natuurlijk eigenlijk een flut-game maar wel leuk voor afwisseling op al die super goede spellen. :+
Lees ik dit goed? Je vind het dus maar saai om alleen maar goeie games te spelen en je wilt voor de afwisseling wel eens een flut game spelen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

VeeGee schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:48:
[...]

Ik moet even mijn post een beetje aanpassen, ik heb even de beveiliging gechecked op de FritzBox!, en hij staat op WPA+WPA2 (dus niet WEP zoals ik eerder zei). Kan de PS3 nog steeds met deze beveiliging overweg? Ik neem toch aan dat de PS3 dezelfde ondersteuning bied als de PSP (minstens dezelfde zou ik zeggen in ieder geval).
Thanks alvast.

Edit: Ik weet dat ik de EDIT knop kon gebruiken, maar aangezien mijn post al wat hoger stond inmiddels, toch maar even een nieuwe post.
De PS3 kan WPA en WPA2 beveiliging aan, maar niet als je WPA2 met AES encryptie gebruikt. Dan zul je die moeten veranderen naar WPA2 met TKIP.

En staat nu WPA of WPA2 aan op die Fritzbox? Allebei tegelijk kan volgens mij niet, tenzij je twee antennes hebt en twee verschillende SSID's uitzendt.

Opa_vertelt schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:45:
Krijg jij ook spellen te zien waar wij nog niets vanaf weten? En heb jij bijvoorbeeld de nieuwste God of War III trailer al gezien die wij vandaag of morgen ook te zien gaan krijgen? :P
LuPo schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:39:
Ik ben wel benieuwd namelijk, want ik houd denk ik ook alleen de PS3-exclusives en de rest gaat in de verkoop nadat ik ze uitgespeeld heb. ;)
Ik verkoop eigenlijk zo goed als nooit een spel. Ik heb er ondertussen al een stuk of 40 op Blu-ray en ik heb maar 1 echte miskoop gedaan.
Ik stoor me alleen aan het feit dat ik bepaalde stukken nu al 20 keer aan het spelen ben op Hard. Voor de rest natuurlijk eigenlijk een flut-game maar wel leuk voor afwisseling op al die super goede spellen. :+
Je kan de game altijd in coop uitspelen he, dat is misschien leuker en makkelijker. Ik heb m ook even gespeeld bij iemand en ik vond het maar een saaie game. Ik denk niet dat ik het er voor over zou hebben om m uit te spelen voor de trophies.

Ik vind het trouwens erg jammer dat er vrij veel spellen zijn waarbij je het verhaal 2 keer door moet spelen om de platinum te kunnen halen. Daar begin ik gewoon niet aan en ik vind het zonde van mijn tijd (of het moet wel een heel goeie game zijn...). Ik ben nu bezig met inFamous en daarna zou ik Batman ook willen uitspelen, maar ik denk dat Heavy Rain nog wel tussendoor gaat komen. En tegen de tijd dat ik die drie spellen uitgespeeld heb zal God of War III er wel al zijn... Dus je ziet wel, echt tijd om een spel 2 keer uit te spelen heb ik niet.

Ik ben het dan ook niet eens met de mensen die klagen dat de spellen van tegenwoordig te kort zijn. Met een game als inFamous ben ik bijvoorbeeld wel een paar weken bezig. Een game van 20 uur of langer zou ik al nieteens meer uitspelen denk ik...

Tenslotte nog een vraag aan LuPo (en anderen). Zou je een spel laten liggen die wel goed is maar geen trophies heeft? Ik vind het zelf altijd erg jammer als een spel dit niet heeft. Ik speel momenteel ook regelmatig Everybody's Golf (erg leuk spel!), maar deze heeft jammer genoeg ook geen trophies :(

[ Voor 64% gewijzigd door SToRM666 op 11-02-2010 06:32 ]

• AvanCade
  • Laatst online: 13-09 12:57
Trophies heeft voor mij persoonlijk geen enkele meerwaarde en weegt dus ook niet mee in de beslissing om een game wel of niet aan te schaffen. Trophies krijgen voor een prestatie die je neer zet is leuk, maar niet noodzakelijk.

Daarnaast zijn de trophies vaak voor standaard dingen zoals "speel level 1 uit" of "schiet 100 monsters neer". Dit vind ik geen trophy waard. Trophies moeten voor échte prestaties neergezet worden zoals een game, zonder dood te gaan, uitspelen op het hoogste niveau.
Ik vind dat als je een spel 1 keer helemaal uitgespeeld hebt dat je daar dan wel voor beloond mag worden. Zo vind ik de trophies in God of War II en Dirt 2 erg goed bijvoorbeeld, aangezien die spellen trophies hebben die allemaal te halen zijn zonder het spel opnieuw te moeten spelen. De trophies voor Guitar Hero spellen vind ik dan weer erg slecht en ze zijn voor mij onhaalbaar, aangezien ze je verplichten om de volledige set instrumenten te bezitten.
Online trophies zijn vaak ook vrij moeilijk te halen, omdat je dan vaak afhankelijk bent van andere (meestal onbekende) spelers. De Burnout Paradise Wildcats trophy is daarvan een goed voorbeeld, maar die heb ik dankzij enkele behulpzame mede-tweakers toch kunnen halen :)

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 11-02-2010 07:36 ]

• dangerpaki
SToRM666 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 07:30:
Ik vind dat als je een spel 1 keer helemaal uitgespeeld hebt dat je daar dan wel voor beloond mag worden. Zo vind ik de trophies in God of War II en Dirt 2 erg goed bijvoorbeeld, aangezien die spellen trophies hebben die allemaal te halen zijn zonder het spel opnieuw te moeten spelen. De trophies voor Guitar Hero spellen vind ik dan weer erg slecht en ze zijn voor mij onhaalbaar, aangezien ze je verplichten om de volledige set instrumenten te bezitten.
Online trophies zijn vaak ook vrij moeilijk te halen, omdat je dan vaak afhankelijk bent van andere (meestal onbekende) spelers. De Burnout Paradise Wildcats trophy is daarvan een goed voorbeeld, maar die heb ik dankzij enkele behulpzame mede-tweakers toch kunnen halen :)
Ik ben het ook met je eens. Ik vind dat je trophies in een keer zou moeten kunnen halen. Nu vind ik het vaak gewoon een geforceerde manier van zogenaamde replay value creëren. Terwijl ik dan denk waarom laat je niet gelijk de optie "keihard" aanstaan zodat je meteen op heel hard kan spelen ipv eerst op moeilijk uitspelen en dan pas de laatste optie erbij krijgen.

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dangerpaki schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 07:39:
[...]

Ik ben het ook met je eens. Ik vind dat je trophies in een keer zou moeten kunnen halen. Nu vind ik het vaak gewoon een geforceerde manier van zogenaamde replay value creëren. Terwijl ik dan denk waarom laat je niet gelijk de optie "keihard" aanstaan zodat je meteen op heel hard kan spelen ipv eerst op moeilijk uitspelen en dan pas de laatste optie erbij krijgen.
het is ook een manier om je meer te laten spelen, maar niemand veplicht je om het te doen toch :)
Opa_vertelt schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:45:
[...]

[afbeelding]
Mijn paint skills zijn tegenwoordig ver te zoeken, daar gaat m'n e-peen! ;(
wel jammer dat je psn page wat anders zegt..met een beetje skills had je die ook ff aangepast ;)

En ondanks dat Hakoom een gedeelde account is blijft het nog steeds wel veel.
Stel dat het 4 mensen zijn, dan hebben ze gemiddeld 32 platinums p.p.

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 11-02-2010 08:01 ]

• Exorcist
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:39:
[...]

Welke ~14 spellen voor de PS3 heb jij als ik vragen mag? :)

[...]
Dat mag ;) :

Uncharted
Uncharted 2
Little Big Planet
Singstar : Starter Pack
Singstar Queen Edition
Sing It
Buzz!
Buzz! De Slimste van Nederland
Gran Turismo 5 Prologue
Siren: Blood Curse
PAIN
Metal Gear Solid 4
InFamous

En dan Heavy Rain, die staat ge-pre-ordered.

Spellen als Fifa, Ass. Creed (1/2) en eigenlijk alles dat multiplatform is gaat naar de 360. De meeste vrienden van me hebben alleen een 360, sommige ook een PS3 maar dat zijn er minder. Game online dan ook alleen met gasten die ik echt ken, anders vind ik het zo suf.

• dangerpaki
Meelobee schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 07:55:
[...]

het is ook een manier om je meer te laten spelen, maar niemand veplicht je om het te doen toch :)
Nee zeker niemand die het je verplicht. Maar ja, als je alle trophies hebt wil je die laatste eigenlijk ook hebben.

• LuPo
-RazieL- schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:17:
[...]

Lees ik dit goed? Je vind het dus maar saai om alleen maar goeie games te spelen en je wilt voor de afwisseling wel eens een flut game spelen? :9
Ik vind het inderdaad wel even lekker om een wat mindere game te spelen tussendoor waarbij de trophies om je oren vliegen. :)
SToRM666 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 06:13:

[...]

Ik verkoop eigenlijk zo goed als nooit een spel. Ik heb er ondertussen al een stuk of 40 op Blu-ray en ik heb maar 1 echte miskoop gedaan.
Ik dacht eerst ook alle spellen te gaan houden die ik kocht. Zat al op een stuk of 15 à 20 games. Tot ik erachter kwam dat er ook een aantal spellen zijn die je één keer uitspeelt en daarna nooit meer pakt. De games die aan dit criterium voldoen gaan bij mij nu in de verkoop. ;)
SToRM666 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 06:13:
[...]

Tenslotte nog een vraag aan LuPo (en anderen). Zou je een spel laten liggen die wel goed is maar geen trophies heeft? Ik vind het zelf altijd erg jammer als een spel dit niet heeft. Ik speel momenteel ook regelmatig Everybody's Golf (erg leuk spel!), maar deze heeft jammer genoeg ook geen trophies :(
Volgens hebben we deze vraag beide al eerder bevestigend beantwoord. :P
Ik vind het persoonlijk ook èrg jammer als een spel geen trophies heeft. Vandaar dat ik bijvoorbeeld Oblivion ongeopend heb verkocht, dat spel vreet tijd en voor mijn gevoel krijg ik daar dan 'niks' voor terug. :>

Dus ja, ik laat een game liggen die wel goed is (vb. Oblivion) maar die geen trophies ondersteunt. ;)

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:23:
[...]
Ik vind het persoonlijk ook èrg jammer als een spel geen trophies heeft. Vandaar dat ik bijvoorbeeld Oblivion ongeopend heb verkocht, dat spel vreet tijd en voor mijn gevoel krijg ik daar dan 'niks' voor terug. :>

Dus ja, ik laat een game liggen die wel goed is (vb. Oblivion) maar die geen trophies ondersteunt. ;)
wat dacht je van het plezier van het spelen van een leuke game?? 7 (8)7
sorry hoor, ik snap dat je het leuk vind om de trophies te halen die in een game zitten die je leuk vind.
Maar deze gedachtengang kan ik echt niet volgen.

• kingfriko
  • Laatst online: 04:33

kingfriko

100 % BULLY

Trophies , ja aan het begin gaf ik er ook niet veel om , maar als ik nou een spel doe (saints row 2 bv) waar ze niet in zitten vind ik dat toch jammer , ik vind het toch wel een leuke toevoeging en het geeft voor mij toch een zekere replay waarde .
Ik zou wel graag wat weer demo`s in de PSstore zien , huidige aanbod valt toch erg tegen .
Als er dan al een demo komt die veel mensen graag eens zouden proberen (Heavy Rain) moet je er een key voor zien te krijgen :'( waarom laten ze gewoon niet iedereen die demo proberen ? Dan heb je ook nog de verschillende stores per regio (net of dat helpt) gooi alles gewoon in een overzichtelijke store !
Ik zou bv graag een demo van darksiders zien voordat ik die aanschaf , niet als dat spel al tijden uit is zoals ze met andere games wel eens doen .

kingfriko

Pagina: 1 ... 21 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.