Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

hanssuh schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:48:
[...]

Zoals al vaker hier aangegeven dient het filesysteem op de externe schijf FAT te zijn.

Als je films wil afspelen via de usb disk zal je bestanden groter dan 4 GB moeten splitten. Dit kan je bijvoorbeeld doen door ze opnieuw te encoden (naar avchd) met tsmuxer en "split"optie instellen op 4GB. Vervolgens kopieren naar bijv. AVCHD folder op je usb disk. Vervolgens bestandsnamen automatisch laten converteren met prog avchdme. Nu ziet de PS3 de film in AVCHD folder als blue-ray.

Google is your best friend :)
Hoort dit allemaal niet thuis in PS3 als mediacenter topique?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05:57

Vis

Kloppen de verhalen trouwens, dat als je PS3 kapot is, een splinter nieuwe krijgt van Sony?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:45:
Ik denk dat ie Network Multimedia Tank bedoeld :P Alhoewel Ninja mutant turtles idd ownen :+ 8)
Nee hoor, ik bedoelde eigenlijk de TMNT.
Ik was in de war met de letters. :P 8)

[ Voor 17% gewijzigd door -elw00d op 08-02-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:11:
Kloppen de verhalen trouwens, dat als je PS3 kapot is, een splinter nieuwe krijgt van Sony?
Je krijgt meestal een refurbished PS3 terug voor vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Dwazer schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:27:
[...]

Is het een import geweest? :)
ik denk dat hij de Xbox360 versie bedoeld!
Moet zeggen dat ik het ook wel wil weten wanneer die uitkomt. Zit nu eigenlijk op de PS3 versie te wachten (ook omdat er extra content bij zit), maar dan moet ie wel ooit komen anders kan ik m netzogoed op de 360 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
-elw00d schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:27:
[...]
Een PS3 kan niet op tegen een NMT wat betreft het streamen van films. ;)
Mee eens, om over het stroomverbruik nog maar te zwijgen, ik heb ook een losse NMT ondanks dat de PS3 het ook kan.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Vis schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:11:
Nee.
Als alleen je bluray drive het heeft begeven, krijg je je eigen PS3 terug met een nieuwe drive erin.
Als het een andere storing betreft (maakt niet uit welke), krijg je een refurbished model ervoo terug.
Nou doen er allerlei wilde verhalen de rondte over refurbished modellen (afdankertjes/beschadigingen/etc),
echter zijn het (zover ik kan zien) 'gerestaureerde' PS3's waarbij alle ' verdachte' onderdelen zijn vervangen
voor nieuwe en ze een splinternieuwe behuizing hebben gekregen. Dus niet van nieuw te onderscheiden..

Ik zou trouwens gewoon zo'n 250GB pack met spel kopen voor 277,- als ik die kon vinden. Als je het
spel niet leuk vindt pleur je die op marktplaats voor 30 euro en je hebt de 250GB console voor 247,- :P

[ Voor 12% gewijzigd door Sinner op 08-02-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Coolsnarf schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:33:
[...]

ik denk dat hij de Xbox360 versie bedoeld!
Moet zeggen dat ik het ook wel wil weten wanneer die uitkomt. Zit nu eigenlijk op de PS3 versie te wachten (ook omdat er extra content bij zit), maar dan moet ie wel ooit komen anders kan ik m netzogoed op de 360 halen
Aha, vandaar :) Was de online stores al aan het afstruinen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Op 4 consoles tegelijk rommelen gaat niet in je koude kleren zitten, ben blij dat de dag erop zit :P

[ Voor 48% gewijzigd door Sinner op 06-05-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Opa_vertelt schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:48:
Op 4 consoles tegelijk rommelen gaat niet in je koude kleren zitten, ben blij dat de dag erop zit :P
[afbeelding]
VLNR: 250GB, 160GB, 60GB, 80GB. Nou lekker naar huis om verder te spelen met NFS:SHIFT :X
Wat doe jij voor werk :P ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:12

ScSi

Belg.

Ik zit met een probleempje (eerste post in dit topic geloof ik)

Heb een PS3 gekocht eind december om de koude winterdagen door te komen, met een spelletje (UFC). Verder dan dat heeft ie wat films gestreamed maar dat is het.

Ben er beetje op uitgekeken en zou de console (met 50 euro verlies) kunnen verkopen; echter had ik van jullie graag geweten welke de absolute must-have games zijn op de PS3 die mij zouden doen besluiten de console te houden (speel nu Uncharted I demo en die bevalt heel goed) of die ik koop alvorens de console te verkopen :)

Mag van elk genre wat zijn, enkel SciFi etc boeit me niet :)

Reply maar raak, denk dat het voor anderen ook wel nuttig kan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:01
ScSi schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:12:

Heb een PS3 gekocht eind december om de koude winterdagen door te komen, met een spelletje (UFC). Verder dan dat heeft ie wat films gestreamed maar dat is het.

Ben er beetje op uitgekeken en zou de console (met 50 euro verlies) kunnen verkopen; echter had ik van jullie graag geweten welke de absolute must-have games zijn op de PS3 die mij zouden doen besluiten de console te houden (speel nu Uncharted I demo en die bevalt heel goed) of die ik koop alvorens de console te verkopen :)

- Uncharted 1 &2
- Killzone 2
- Little Big Planet
- Motorstorm
-Ratchet & Clank
- Fnal Fantasy
- Tjah en vast nog een heel stel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Flexicon schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:16:
[...]

- Uncharted 1 &2
- Killzone 2
- Little Big Planet
- Motorstorm
-Ratchet & Clank
- Fnal Fantasy
- Tjah en vast nog een heel stel :P
Zeker ook de volgende games:
- Demon's Souls
- Metal Gear Solid 4
- God of War collection / 3
- Assassins Creed 1 en 2

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast veel games die hierboven staan:
Burnout Paradise

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

hanssuh schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:22:
[...]

Zeker ook de volgende games:
- Demon's Souls
- Metal Gear Solid 4
- God of War collection / 3
- Assassins Creed 1 en 2
Hmmm op tweakers.net verkozen tot spel van het jaar, maar ontbreekt in beide lijstjes???

* Call Of Duty: Modern Warfare 2

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lol, ik had hetzelfde probleem... toch nog gehouden als mediaserver en blu-ray speler. Daar had ik em ook voor gekocht.

Had UFC, Killzone 2 en Little Big Planet.
Uncharted 1 liet me zien dat het anders kon, Burnout Paradise ook leuk voor even.
Heb net Assassins Creed II en die is echt gaaf. Vermaak me ook de nodige uurtjes met Batllefield Bad Company 2 demo.
Als ik ACII uitgespeeld heb komt Uncharted 2 nog en als het goed is zou Prototype onderweg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Ik stuur wat mensen aan welke rommelen met PS3's :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Opa_vertelt schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:47:
[...]

Ik stuur voor SCEE wat mensen aan welke rommelen met PS3's :o
Dát is nog eens iets anders >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

[...]

'rommelen met'? Verklaar je nader? Devs, support/reparatie?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Need for Speed: Shift speelt trouwens heerlijk weg met aangepaste controller settings.
Lijkt wel een compleet ander spel geworden, is echt een aanrader voor wie het speelt..

sturen-dode hoek: 9%
accelerator-dode hoek: 2%
remmen-dode hoek: 8%
stuurgevoeligheid: 18%
acceleratiegevoeligheid:19%
remgevoeligheid: 25%

Ze German is coming! :O
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/16as65k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:28
[...]

Geen wonder dat een RMA niet meer is wat het geweest is en het zo lang moet duren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:12:

Heavy Rain

The Last Guardian

Maar het hangt er natuurlijk veel meer vanaf van wat voor soort games jij houdt. Ik vind het sowieso al raar dat je na al die tijd maar één spel hebt gespeeld, misschien houdt je helemaal niet van gamen? Of meer van casual games, en kun je beter een Wii kopen? Dta een PS3 leuk is voor de mensen hier zegt nog niet dat ie per definitie voor jou ook leuk is. 'Must have games' zullen daar weinig aan veranderen, je kan beter voor jezelf nagaan waarom je de console in de eerste plaats had gekocht, wat je verwachtingen waren en waarom die niet waar gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
[...]

Als je op de afdeling reparatie werkt kun je dat degene bitchslappen die mijn betaalgegevens kwijt gemaakt heeft. Nu staat mijn RMA te wachten en moet ik opnieuw bij de bank gegevens op gaan vragen tegen betaling! En vervolgens via de post op gaan sturen, wat weer eeuwen duurt. Alleen omdat iemand het daar kwijt maakt...

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Shiver23 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:04:
[...]

'rommelen met'? Verklaar je nader? Devs, support/reparatie?
Support/reparatie. (team)

[ Voor 49% gewijzigd door Sinner op 06-05-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opa_vertelt schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:48:
[afbeelding]
VLNR: 250GB, 160GB, 60GB, 80GB. Nou lekker naar huis om verder te spelen met NFS:SHIFT :X
oke, erg leuke pic dat wel maar ik geloof er geen hol van dat dit je werk is... Daarnaast... is er nog een vacature?

Zeg maar zit je soms in Hilversum? Ik werk zelf bij een woningbouwvereniging in Hilversum en kijk soms met weeë ogen naar Sony computer entertainment Nederland dat naast ons is gevestigd en daar posters van Killzone ,uncharted en allerlei andere gamezaken hebben staan in hun kantoor... Denk niet dat me baas het goed vind als ik ook ff wat posters ophang tegen de muren.... jammer

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

virtualJac schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:14:
[...]

Als je op de afdeling reparatie werkt kun je dat degene bitchslappen die mijn betaalgegevens kwijt gemaakt heeft. Nu staat mijn RMA te wachten en moet ik opnieuw bij de bank gegevens op gaan vragen tegen betaling! En vervolgens via de post op gaan sturen, wat weer eeuwen duurt. Alleen omdat iemand het daar kwijt maakt...
PM me anders even

[ Voor 8% gewijzigd door Sinner op 06-05-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Is het mogelijk om een audio delay in te stellen? Ik heb een lipsyncprobleem bij het afspelen van blu-rays, omdat mijn receiver aangesloten is via toslink en niet via HDMI, omdat mijn receiver dat niet heeft en nu is het geluid wat sneller dan het beeld. Een bekend fenomeen, maar veel stand alone blu-ray spelers hebben een optie om het geluid te vertragen. Je zou eigenlijk toch mogen verwachten dat dat op de PS3 ook zou moeten kunnen?

Is hier een mogelijkheid voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

swopdark schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:22:
[...]

oke, erg leuke pic dat wel maar ik geloof er geen hol van dat dit je werk is... Daarnaast... is er nog een vacature?

Zeg maar zit je soms in Hilversum? Ik werk zelf bij een woningbouwvereniging in Hilversum en kijk soms met weeë ogen naar Sony computer entertainment Nederland dat naast ons is gevestigd en daar posters van Killzone ,uncharted en allerlei andere gamezaken hebben staan in hun kantoor... Denk niet dat me baas het goed vind als ik ook ff wat posters ophang tegen de muren.... jammer
Hilversum is het kantoorpand

[ Voor 28% gewijzigd door Sinner op 06-05-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Chaos-Zero schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:11:
Afgelopen weekend was ik met mijn PS3 bij een vriend wezen gamen. Ik wilde met zijn account inloggen op PSN. Zijn account stond er nog op maar de gegevens bij het inloggen zelf waren weg. Geen probleem dacht ik, ik vul het opnieuw in. Echter krijg ik deze foutmelding:

"Dit account is al gekoppeld aan een andere gebruiker op dit systeem.
Gebruik een andere account voor registratie''

Heb al op google gezocht maar daar kon ik ook amper wat vinden. Heeft iemand een idee wat te doen?
Zijn account, incl andere accounts behalve mijn eigen account heb ik al verwijderd van mijn PS3, maar ik blijf het maar krijgen.
Echt niemand die dit probleem herkent?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:29:
[...]

Ik zie op fora zoals Neogaf eigenlijk vooral positieve ervaringen met White Knight Chronicles. Ik denk dat dit spel beter is dan de recensies. Het helpt tegenwoordig niet dat veel reviewers liever westerse RPGs spelen, dit zorgt ervoor dat veel JRPGs slechtere scores krijgen dan ze verdienen.
mmo-achtige gameplay en een matig verhaal/matige karakters. Dat zijn voor mij 2 dooddoeners. Had gehoopt op mn 1e rpg voor de ps3, maar helaas. Al mn hoop is nu gevestigd op FF13!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
[...]

Allianz of Dudok? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Chaos-Zero schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:36:
[...]

Nieuwe account aanmaken en aanmelden voor PSN. Als het goed is, krijg je daarna de keuze om in te loggen met een nieuwe of bestaande account. Kies het laatste (inloggen met een bestaande account) en vul de juiste gegevens in. Als het goed is zou het nu moeten werken, als het echter niet goed is weet ik het ook niet (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Chaos-Zero schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:36:
[...]

Je hebt dus de gebruiker ook verwijdert waaronder je inlogde onder zijn account? Wellicht is dat een probleem. Onder Accountbeheer staat een optie Systeemactivatie. Wellicht had je eerst zijn account moeten deactiveren voordat je ook de gebruiker verwijderde. Misschien omdat je hem niet had gedeactiveerd "spookt ie nog steeds rond" op je ps3 en dan kan je niet op een andere gebruiker inloggen... Maar ik kan het ook helemaal mis hebben...

En waarop log je in? Toch niet op de Gebruiker waar je eigen account op staat? Je moet wel op een andere gebruiker inloggen, maar ik denk dat je dat wel door had.

[ Voor 23% gewijzigd door KngfCnns op 08-02-2010 17:53 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:28
Opa_vertelt schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:21:
[...]

Support/reparatie. (team) Af en toe beta-testen en soms een héél klein stukje development. (mijzelf)
Laatste kleine project (kan ik nu wel zeggen); Heavy Rain. Mocht een stukje helpen met de styleguide. 8)
Was 31 december vorig jaar, heb ergens nog een screenie waar het instaat. (zoekt en gij zult vinden)
We zijn toen de hele nacht doorgegaan en hebben nieuwjaar gevierd in Sony-Style. d:)b
T kan aan mij liggen maar ik zie niks over een styleguide behalve in je agenda, maar ik zie in je agenda ook iets over het testen van een PS4 dus hoe serieus ik dat moet nemen? ;) Volgens mij had je nadat gedoe met die productiekosten weleens kunnen begrijpen dat je niet te graag de aandacht moet willen trekken als je een NDA hebt, tenzij Sony het leuk vindt dat een service medewerker van een extern bedrijf het bestaan van de PS4 verklapt :+ (niet dat het een geheim is dat die komt, maar zou wel knap zijn als je die al aan het testen bent ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Opa_vertelt schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:46:
[...]

Nieuwe account aanmaken en aanmelden voor PSN. Als het goed is, krijg je daarna de keuze om in te loggen met een nieuwe of bestaande account. Kies het laatste (inloggen met een bestaande account) en vul de juiste gegevens in. Als het goed is zou het nu moeten werken, als het echter niet goed is weet ik het ook niet (meer).
Dat heb ik al verschillende keren gedaan, maar juist dan krijg ik die melding.
BatmanHorizon schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:46:
[...]

Je hebt dus de gebruiker ook verwijdert waaronder je inlogde onder zijn account? Wellicht is dat een probleem. Onder Accountbeheer staat een optie Systeemactivatie. Wellicht had je eerst zijn account moeten deactiveren voordat je ook de gebruiker verwijderde. Misschien omdat je hem niet had gedeactiveerd "spookt ie nog steeds rond" op je ps3 en dan kan je niet op een andere gebruiker inloggen... Maar ik kan het ook helemaal mis hebben...

En waarop log je in? Toch niet op de Gebruiker waar je eigen account op staat? Je moet wel op een andere gebruiker inloggen, maar ik denk dat je dat wel door had.
Ik heb inderdaad eerst op zijn profiel geprobeerd maar dat lukte niet, na enkele malen geprobeerd te hebben heb ik op mijn eigen profiel op zijn account ingelogd, maar daar krijg je inderdaad de melding dat er maar 1 account aan een profiel kan zitten.

Het profiel had ik inderdaad niet gedeactiveerd. Maar het rare is, is dat voordat ik het profiel had verwijderd hij ook al die melding gaf tijdens het inloggen op PSN.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Rctworld schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:02:
[...]

T kan aan mij liggen maar ik zie niks over een styleguide behalve in je agenda, maar ik zie in je agenda ook iets over het testen van een PS4 dus hoe serieus ik dat moet nemen? ;) Volgens mij had je nadat gedoe met die productiekosten weleens kunnen begrijpen dat je niet te graag de aandacht moet willen trekken als je een NDA hebt, tenzij Sony het leuk vindt dat een service medewerker van een extern bedrijf het bestaan van de PS4 verklapt :+ (niet dat het een geheim is dat die komt, maar zou wel knap zijn als je die al aan het testen bent ;) )
Was het maar een PS4 :D Dat moet je anders lezen, er staat gewoon "playstation for testing to be done".
Is niets bijzonders eigenlijk, was gewoon een ouwe PS3 welke klaargemaakt moest worden. Dat stukje over
die styleguide in de agenda bedoel ik ook, dat is ook het enige wat wel naar buiten mag komen. Verder niets. ;)

In feite verklap ik helemaal niets, of het moeten de partnummers van de PS-producten zijn.
(maar die zijn niet geheim, dus maakt dat niet uit) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

haha daar loop ik ook elke dag langs, ik werk er schuin tegenover, bij Oxxio :)
Ik heb de posters wel zien hangen (vooral aan de achterkant bij de parkeerplaatsen) maar wist niet dat Sony daar zat.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:12:
[...]

Heavy Rain

The Last Guardian
Leuke jongen ben jij. Games als "must have" bestempelen nog voor jij ze gespeeld hebt. Sterker nog: Nog voor er reviews zijn. Mag ik jouw glazen bol even? :')

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eriksk schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:35:
Als ik ACII uitgespeeld heb komt Uncharted 2 nog en als het goed is zou Prototype onderweg moeten zijn.
inFamous is ook een aanrader. Kwa gameplay lijkt het vrij veel op Prototype, maar het spel staat net iets beter aangeschreven :) Ik ben momenteel zelf ook met inFamous bezig en die bevalt echt goed!

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 08-02-2010 19:09 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:05:
[...]
Leuke jongen ben jij. Games als "must have" bestempelen nog voor jij ze gespeeld hebt. Sterker nog: Nog voor er reviews zijn. Mag ik jouw glazen bol even? :')
Voor de verandering mag je ook een keer positief reageren. :O

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Opa_vertelt schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:11:
Need for Speed: Shift speelt trouwens heerlijk weg met aangepaste controller settings.
Lijkt wel een compleet ander spel geworden, is echt een aanrader voor wie het speelt..

sturen-dode hoek: 9%
accelerator-dode hoek: 2%
remmen-dode hoek: 8%
stuurgevoeligheid: 18%
acceleratiegevoeligheid:19%
remgevoeligheid: 25%

Ze German is coming! :O
[afbeelding]
Thanks voor de instellingen!!! Heb nu eindelijjk het 1e toernooi van NFS Life (Zo heet dat toch?) gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heavy rain en Last guardian zijn games die je, al voordat ie uitkomt en gereviewed zijn, vanuit kan gaan dat ze toppers zijn, dus must haves ;)

Dat je zelfs twijfelt aan Team ico, ga je schamen :X .

Trouwens voor de mensen die GOW3 Ultimate box willen, bij toysxl.nl is ie voor 136 inclusief verzendkosten te bestellen. Wel een code invoeren, waardoor je 10% korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

[...]
Wat is dit nu weer?

Als er geen mensen bestonden die games op de releasedatum kochten (of nog eerder pre-orderden) zou er nooit iets verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:36:
Heavy rain en Last guardian zijn games die je, al voordat ie uitkomt en gereviewed zijn, vanuit kan gaan dat ze toppers zijn, dus must haves ;)

Trouwens voor de mensen die GOW3 Ultimate box willen, bij toysxl.nl is ie voor 136 inclusief verzendkosten te bestellen. Wel een code invoeren, waardoor je 10% korting krijgt.
Maar het zijn ook meteen cult spellen. En je moet wel van een dergelijk soort game houden natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Weet iemand toevallig of het volgende kan:

PS3 Gamegeluid uit via HDMI naar versterker, PS3 Ingame chat via PS3 Eye, en PS3 Ingame chat andere spelers via SCART uit op de TV speaker.

Waarom zou ik dit willen? Geen headset op, en ik kan toch de ingame chat goed verstaan als ik online speel. Natuurlijk zelf de PS3 Eye niet te hard zetten om 'zingen' te voorkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 08-02-2010 20:23 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[...]

Heavy Rain demo toevallig gemist, of was je half lege glas aan het opraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heavy rain valt (als je de previews hebt gelezen) best tegen. het is gewoon een verhaal dat je naspeelt door op knoppen te drukken om te vechten (zeg maar er komt een O in beeld te staan wanneer je daar op moet drukken). verder moet je in een scene gewoon wachten tot het 8 uur is omdat je niet eerder weg mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:14:
[...]

heavy rain valt (als je de previews hebt gelezen) best tegen. het is gewoon een verhaal dat je naspeelt door op knoppen te drukken om te vechten (zeg maar er komt een O in beeld te staan wanneer je daar op moet drukken). verder moet je in een scene gewoon wachten tot het 8 uur is omdat je niet eerder weg mag.
ja cker.....niet. Er zijn al wat reviews uit, en die zijn allemaal totnutoe hoog :> Wat je allemaal zegt (gelezezen hebt) is pure korte door de bocht nonsens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een game mag dan nog zoveel negens en tienen scoren, als het je genre niet is dan kan het nog altijd vies tegenvallen. Mijn grootste miskoop is Oblivion geweest, terwijl die game echt zeer goeie reviews kreeg. En het spelen van Bioshock en Fallout 3 blijft ik ook maar uitstellen... :X

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 08-02-2010 20:21 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Last Guardian is voor mij ook een game die ik blind bestel. Ik wil het liefst geen screenshot, fimpje of recensie meer lezen of zien. Ico en Shadow of the Colossus waren TOP-games op de PS2 en ik heb het volste vertrouwen in Team Ico na het zien van de officiele trailer voor The Last Guardian. Fumito Ueda is een unieke gamesdesigner, een van de weinigen (zo niet de enigste) die emoties tijdens het spelen teweeg kan brengen en dat merkte ik al bij het zien van die trailer.

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_the_last_guardian-10871-1520_0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_the_last_guardian-10825-1520_0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_the_last_guardian-10825-1520_0002.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 08-02-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

must have = moet ik hebben

Oftewel, games die je nog niet hebt en dus wilt kopen. Vaak heb je die games dus ook nog niet gespeeld.

Je hoeft absoluut niet de volledige game te hebben gespeeld om te weten of het een goede game (voor jou) is. Dat zou betekenen dat je dan heel veel miskopen doet. Gelukkig kan je al een erg goed beeld krijgen van een game via screens, trailers, demo's, reviews, de ontwikkelaar van de game (mensen die ico en shadow of the colossus gaaf vinden dan zullen waarschijnlijk veel plezier gaan beleven aan The Last Guardian) etc. Van de meeste ps3-games die ik nu heb heb ik van tevoren niet eens een demo gespeeld. Toch zit er geen 1 miskoop tussen, en dat is geen toeval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:14:
[...]

Heavy Rain zal net als Fahrenheit zijn... je moet er echt van houden. Het zal een totaal andere beleving zijn dan alle andere spellen. Het lijkt mij persoonlijk geweldig. Eindelijk een spel dat weer eens afwijkt van de standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pardon? Ik ben een van de (enorm) weinigen die Ico destijds op de releasedatum (in kartonnen doos) gekocht heeft. Pas toen Shadow of the Colossus uitkwam kwam Ico terug in de spotlight en hebben ze het opnieuw uitgebracht zodat alle lemmings het ook konden kopen en spelen. Je hoeft me niet te vertellen wie "Team Ico" is.
Last Guardian ziet er knap uit en zal hoogstwaarschijnlijk een goed spel zijn, dat moet ik je nageven.
Heavy Rain heeft een demo, ik heb hem geprobeerd en het meest ridicule gevecht ooit gedaan (hint: uitsluitend QTE's). Afgaande op de previews ben ik niet de enige die de mening deelt dat ze hier beter gewoon een film van hadden gemaakt.
OPSLAGHOND schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:27:
[...]
Voor de verandering mag je ook een keer positief reageren. :O
wut? Reactie op verkeerde persoon :?

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 08-02-2010 21:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Laatst online: 22:34
Ik heb wat overtuiging nodig om een PS3 te kopen. Ik zit namelijk met een dilemma, momenteel heb ik een Xbox 360 Elite, ik ben dol gelukkig met deze console. Misschien niet iets wat de meeste van jullie waarderen, de reden dat ik voor een Xbox 360 heb gekozen in de vroegere tijd was omdat deze mij, de meest aantrekkelijke games kon leveren (Gears of War, Mass Effect, Halo, en vooral ook voor Fable 2 en Forza 3). De Playstation 3 heeft een flinke tijd nodig gehad om wat interesante games te ontwikkelen. Ook de prijs speelde toen de tijd nog een belangrijke rol.

Ik ben geen echte fanboy van Xbox, ik heb sinds de PSone al een playstation gehad. Hoewel ik de Playstations nooit veel heb gebruik (vooral omdat de PC toen nog het superieure platform was kwa gemak en kwa games). Ik speel sinds een half jaar eigenlijk alleen nog maar Xbox.

Nu heeft een goede vriend van mijn een Playstation 3 gekocht, op de Xbox heb ik nooit echt veel met bekende samen kunnen gamen en bij de Playstation 3 heb ik daar weer wat meer kans op, en wat is er nou leuker dan met vrienden samen de rest van de wereld te veroveren.

Nu is het weer een flinke smak geld, en ik wil niet mijn centen uitgeven aan een apparaat wat vrij weinig "exclusive games" heeft. Op het moment groeit het al wat aardig, Uncharted 2, Killzone 2 en MAG zijn wat titels die mij goed aanstaan. Maar om voor 3 games een apparaat aan te schaffen die dan ruim 300 euro mag kosten. Ik wilde graag aan jullie vragen, in alle eerlijkheid AUB (fanboys heb ik niets aan) om wat simpele vraagjes voor mij te beantwoorden:

- Kunnen jullie wat goede PS3 exclusives noemen (nu of nog in de maak). Ik heb gekeken op Wikipedia maar kon vrij weinig vinden.
- Zijn er nog goede games in de maak, ik ken er een paar GT5 natuurlijk, een goede vervanger voor Forza misschien. Ik ben nogal voor de shooters, met een goede singleplayer zou tof zijn.
- Hoe verhoud PSN zich tot Xbox Live, ik moet zeggen Xbox Live is een van de beste netwerken die ik ooit heb gezien, goede support enorm veel content, films, gameplay filmpjes, reviews etc. En tot dusver nog nooit lag mogen ervaren (niet overdreven).

De exclusive games zijn voor mij het belangrijkste, anders kan ik het net zo goed bij mijn Xbox houden. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijst met exclusives: (oude en spellen die nog moeten uitkomen)

Wikipedia: Category:PlayStation 3-only games

Is niet zo lastig om zelf te kijken of er exclusives bij zitten die jij graag zou willen.
Alle exclusives die dit jaar uitkomen zijn allemaal toppers

[ Voor 41% gewijzigd door Ike. op 08-02-2010 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FricoRico schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:22:

- Kunnen jullie wat goede PS3 exclusives noemen (nu of nog in de maak). Ik heb gekeken op Wikipedia maar kon vrij weinig vinden.
- Zijn er nog goede games in de maak, ik ken er een paar GT5 natuurlijk, een goede vervanger voor Forza misschien. Ik ben nogal voor de shooters, met een goede singleplayer zou tof zijn.
Naast de reeds genoemde GT5, Uncharted 1&2, Killzone 2.

Een shooterfan dus, hierboven al 2 exclusieve shooters... blijft nog over Resistance 1&2 (goede singleplayer én in co-op te doen), Metal Gear Solid reeks, MAG, Haze (iets ouder en kreeg slechte kritieken).

Niet-shooters: Demon's Souls, God of War 3, Heavy Rain, de Pixeljunk reeks, Buzz!, Motorstorm 1&2...

- Hoe verhoud PSN zich tot Xbox Live, ik moet zeggen Xbox Live is een van de beste netwerken die ik ooit heb gezien, goede support enorm veel content, films, gameplay filmpjes, reviews etc. En tot dusver nog nooit lag mogen ervaren (niet overdreven).
Geen ervaring met Live dus ik ga niet vergelijken, maar over PSN heb ik niet te klagen, geen tot amper disconnects, van lag ook geen last (tenzij iemand een potje host met een slechte verbinding - waar PSN niks aan kan doen). De Store content mag er ook zijn, al is het niet overzichtelijk. En PSN is gratis dus ook daarover kan je niet vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet God of War 3 niet. Komt over een dikke maand uit. Lijkt me zeker een must-have titel. :P

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_god_of_war_3-12091-1708_0004.jpg

Er zijn al aardig wat titels genoemd. Dit jaar komt er nog redelijk wat bij (voor zover nu bekend): Heavy Rain, White Knight Chronicles, Star Ocean 4: Last Hope International, Mod Nation Racers, God of War 3, Gran Turismo 5, Last Guardian, Killzone 3 of Resistance 3 (in ieder geval 1 van de 2), Ar Tonelico, Yakuza 3, 3D Dot Game Heroes, een nieuwe onaangekondigde game van David Jaffe plus nog een rits onaagekondigde games voor de nieuwe Wii-achtige controller. Ik denk dat er nog wel wat exclusieve titels bij zullen komen. Het is pas begin februari.

[ Voor 59% gewijzigd door ymmv op 08-02-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
Ike. schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:27:
Lijst met exclusives: (oude en spellen die nog moeten uitkomen)

Wikipedia: Category:PlayStation 3-only games

Is niet zo lastig om zelf te kijken of er exclusives bij zitten die jij graag zou willen.
Alle exclusives die dit jaar uitkomen zijn allemaal toppers
Heey bedankt, ik had alleen een lijst gevonden met alle PS3 games, maar het is een hell om daar de games makkelijk uit te vissen.
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:40:
[...]

Naast de reeds genoemde GT5, Uncharted 1&2, Killzone 2.

Een shooterfan dus, hierboven al 2 exclusieve shooters... blijft nog over Resistance 1&2 (goede singleplayer én in co-op te doen), Metal Gear Solid reeks, MAG, Haze (iets ouder en kreeg slechte kritieken).

Niet-shooters: Demon's Souls, God of War 3, Heavy Rain, de Pixeljunk reeks, Buzz!, Motorstorm 1&2...

[...]

Geen ervaring met Live dus ik ga niet vergelijken, maar over PSN heb ik niet te klagen, geen tot amper disconnects, van lag ook geen last (tenzij iemand een potje host met een slechte verbinding - waar PSN niks aan kan doen). De Store content mag er ook zijn, al is het niet overzichtelijk. En PSN is gratis dus ook daarover kan je niet vallen.
Bedankt aan dit soort reacties heb ik erg veel, inderdaad... Haze en Resistance had ik niet aan gedacht, maar voor wat ik (vroeger) van die games heb gezien leek me dat wel wat... Ook de Metal Gears reeks lijkt me wel goed, maar ik weet niet zeker of dit mijn type spel is (geen geduld voor sluipen).

God of War vind ik ook echt super, heb ik goed van genoten op mijn PSP, zeker een game die ik zou kopen op de PS3. Heavy Rain weet ik nog niet veel over, grafisch top natuurlijk, gameplay vind ik nog niet overtuigend... Eerst maar eens kijken...

Het zijn toch meer goede titels dan ik nog had verwacht al met al niet slecht, van dat PSN onoverzichtelijk was had ik al gezien bij mijn vriend, maar dat is niet echt een probleem, zolang het downloaden maar beetje gaat en de prijzen niet bizar hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Ik heb Live! (gehad) en PSN omdat ik beide consoles heb, echter heb ik Live! afgeschaft omdat ik zo goed als
niet meer op de 360 speel. PSN is net zo goed als Live! is, met als bijkomend voordeel dat het je niets kost.
Enige nadeel van PSN is de (imho) best grote onoverzichtelijkheid. Snelheden zijn op zich prima, lag is alleen
aanwezig als de host een brakke verbinding heeft (zoals eerder gezegd) en de prijzen zijn best goed te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FricoRico schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:58:
[...]
Het zijn toch meer goede titels dan ik nog had verwacht al met al niet slecht, van dat PSN onoverzichtelijk was had ik al gezien bij mijn vriend, maar dat is niet echt een probleem, zolang het downloaden maar beetje gaat en de prijzen niet bizar hoog zijn.
Het probleem van de Europese store is dat je redelijk moet zoeken naar demo's. Als je dat vervelend vindt, kun je ook een account op de Amerikaanse store aanmaken, die is overzichtelijker om spullen vandaan te halen. Ik vind de prijzen van de winkels in het algemeen zeer redelijk. Downloaden gaat bij mij altijd razendsnel (20 mbit/sec)

BTW Ik kan je persoonlijk de Ratchet & Clank-games aanraden. Die horen wat mij betreft bij de toppers op de PS3.

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_ratchet_and_clank_a_crack_in_time-11550-1809_0003.jpg

En waarom heeft niemand tot nu toe Wipeout HD genoemd... ?

Afbeeldingslocatie: http://selectstartgames.files.wordpress.com/2009/05/wipeout-hd.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 08-02-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
Opa_vertelt schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:06:
Ik heb Live! (gehad) en PSN omdat ik beide consoles heb, echter heb ik Live! afgeschaft omdat ik zo goed als
niet meer op de 360 speel. PSN is net zo goed als Live! is, met als bijkomend voordeel dat het je niets kost.
Enige nadeel van PSN is de (imho) best grote onoverzichtelijkheid. Snelheden zijn op zich prima, lag is alleen
aanwezig als de host een brakke verbinding heeft (zoals eerder gezegd) en de prijzen zijn best goed te noemen.
Ik zal dan eens een kijkje nemen in de Amerikaanse store als die beter is, zit daar nog een nadelig effect aan? Zoals dat je bijvoorbeeld in sommige games automatisch naar Amerikaanse hosts doorgeschakeld word of is dat los in te stellen?
ymmv schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:52:
Vergeet God of War 3 niet. Komt over een dikke maand uit. Lijkt me zeker een must-have titel. :P

[afbeelding]

Er zijn al aardig wat titels genoemd. Dit jaar komt er nog redelijk wat bij (voor zover nu bekend): Heavy Rain, White Knight Chronicles, Star Ocean 4: Last Hope International, Mod Nation Racers, God of War 3, Gran Turismo 5, Last Guardian, Killzone 3 of Resistance 3 (in ieder geval 1 van de 2), Ar Tonelico, Yakuza 3, 3D Dot Game Heroes, een nieuwe onaangekondigde game van David Jaffe plus nog een rits onaagekondigde games voor de nieuwe Wii-achtige controller. Ik denk dat er nog wel wat exclusieve titels bij zullen komen. Het is pas begin februari.
Killzone 3 en Resistance 3 klinkt goed in de oren, Heavy Rain God of War en GT5 ook natuurlijk... Ik ben verder niet echt voor Final Fantasy achtige games, ik vind RPG's wel vet, maar dan meer hoe Bioware ze maakt (Dragon Age en Mass Effect). Over Last Guardian weet ik niets af, wel video's gezien maar ik snap niet helemaal wat voor genre en gameplay ik hierbij in moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:13:
[...]

Pardon? Ik ben een van de (enorm) weinigen die Ico destijds op de releasedatum (in kartonnen doos) gekocht heeft. Pas toen Shadow of the Colossus uitkwam kwam Ico terug in de spotlight en hebben ze het opnieuw uitgebracht zodat alle lemmings het ook konden kopen en spelen. Je hoeft me niet te vertellen wie "Team Ico" is.
Last Guardian ziet er knap uit en zal hoogstwaarschijnlijk een goed spel zijn, dat moet ik je nageven.
Heavy Rain heeft een demo, ik heb hem geprobeerd en het meest ridicule gevecht ooit gedaan (hint: uitsluitend QTE's). Afgaande op de previews ben ik niet de enige die de mening deelt dat ze hier beter gewoon een film van hadden gemaakt.
Maar daar ging het offcourse niet om he, het ging meer dat je zei dat je niet kan zeggen dat je een game een must have kan noemen. Blijkbaar vond hij/ zij de team ico games top, en ja ik ben ook een van de weinige samen met jouw :> die deze kartonnen versie had gekocht van SOTC, en ik heb ook de kartonnen versie van Ico. En hij vond Heavy rain ook interessant, hij zal maybe de demo hebben gespeeld. De reviewcijfers van deze game zijn ook zeer goed te noemen. De game heeft nu al gemiddelde van 95%, dus dat is ook al een reden om m als must have te bestempelen. Dat jij het niet een leuke game lijkt, dat is je goed recht, ik vind ook andere games die hoog scoren ook niet altijd leuk, maar dan bevalt mij de genre gewoon niet, of de demo heeft me niet overtuigd, of het wordt een budgetbakkiegame :P

Ik hoop trouwens op een 2010 release voor The Last Guardian. De website is sinds paar dagen online gegaan, dus dat al iets goeds. Een hd update release van Ico en Sotc op een bluray disc zou ik ook leuk vinden, zodat mensen die de games hebben gemist nu de kans krijgen om ze te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
ymmv schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:07:
[...]

Het probleem van de Europese store is dat je redelijk moet zoeken naar demo's. Als je dat vervelend vindt, kun je ook een account op de Amerikaanse store aanmaken, die is overzichtelijker om spullen vandaan te halen. Ik vind de prijzen van de winkels in het algemeen zeer redelijk. Downloaden gaat bij mij altijd razendsnel (20 mbit/sec)

BTW Ik kan je persoonlijk de Ratchet & Clank-games aanraden. Die horen wat mij betreft bij de toppers op de PS3.

[afbeelding]

En waarom heeft niemand tot nu toe Wipeout HD genoemd... ?

[afbeelding]
Ik heb van de week wipeout gekocht, en best een goede game. Ik heb het idee dat het een game is die nogal eens vergeten wordt. Maar de graphics zien er zo mooi en strak uit. Een soort van f-zero maar dan met een betere leercurve. Jammer alleen dat de trophies een beetje gaar zijn.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

I Am Alive trailer net gezien... man man ziet er ook dik uit hoor!!

En The Last Guardian lijkt me ook zooo mooi.. dat beest is fantastisch mooi geanimeerd!

Damn wat heb ik zin om de PS3 te gaan kopen binnenkort :) Al 3 vette games die ik zeker ga kopen, bovenstaand en Heavy Rain staan al hoog op het verlanglijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

Vis schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:43:
[knip]... Heavy Rain staan al hoog op het verlanglijstje
Mja, ik heb mijn twijfels bij die titel. Ik heb Fahrenheit ook gespeeld, maar die titel was erg origineel in zijn besturing, maar begon toch snel te vervelen. En dit lijkt er behoorlijk veel op. Cage is zich weer te buiten gegaan aan overdramatische settings en ik ben met dit soort titels altijd bang dat het doodgeknuffeld wordt door de games media, juist omdat het zo'n andere ervaring is.
Voor dit jaar had ik echt mijn geld op FF 13 gezet, maar het lijkt er op dat dit ook niet de kraker gaat worden die iedereen voorspeld had, veel eye-candy, maar eentonig, zeggen de critici op dit moment. God of War 3 is een twijfelaar voor mij. Ik heb al enige tijd met GOW 2 doorgebracht op de PS2, en alhoewel er prachtige settings bij waren, werd dit toch wel eentonig na een tijdje. Deel 3 zal daar niet zoveel verandering in brengen, hoe mooi ze dat ok presenteren. Misschien bedenk ik me wel als de hype echt begint, maar vooralsnog houd ik het voor nu op de Bioware toppers (DA en ME).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Critici moeten eens achter hun oren krabben. Alleen met een zak geld vinden zij games goed.
FFXIII is super :) Het vernieuwde battlesysteem is al lekker. En ja, eye candy, maar dat verwacht je ook van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 09:26
Ik las gisteren overigens dat de UK PSM magazine ffxiii maar een 70% geeft, hoe serieus moeten we dit nemen?

Hier zijn de rest van hun beoordelingen:

Heavy Rain (PS3, Sony): 88 %
Disgaea 2: Dark Hero Days (PSP, NIS Europe) 85 %
Dante's Inferno (PS3, EA): 80 %
Undead Knights (PSP, Tecmo): 79 %
MX vs ATV Reflex (PS3, THQ): 74 %
MAG (PS3, Sony): 73 %
Final Fantasy XIII (PS3, Square Enix): 70 %
Silent Hill: Shattered Memories (PSP, Konami): 65 %
Last Rebellion (PS3, Koei): 61 %
Madden NFL Arcade (PS3, EA): 58 %
Guitar Hero Van Halen (PS3, Activision): 40 %
Vancouver 2010 (PS3, Sega): 35 %

FFXIII is toch wel een game die ik zeker op de ps3 ga kopen en overigens heb ik eerder eens gelezen dat dit spel ontwikkeld is voor de ps3 en geport wordt naar de xbox360, of dat ze hem op 2 verschillende engines hebben gemaakt ofzo, in ieder geval zal de ps3 versie er mooier uitzien dan de xbox360 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
GranCanaria schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:14:
Ik las gisteren overigens dat de UK PSM magazine ffxiii maar een 70% geeft, hoe serieus moeten we dit nemen?

Heavy Rain (PS3, Sony): 88 %
Disgaea 2: Dark Hero Days (PSP, NIS Europe) 85 %
Dante's Inferno (PS3, EA): 80 %
Undead Knights (PSP, Tecmo): 79 %
MX vs ATV Reflex (PS3, THQ): 74 %
MAG (PS3, Sony): 73 %
Silent Hill: Shattered Memories (PSP, Konami): 65 %
Madden NFL Arcade (PS3, EA): 58 %
Guitar Hero Van Halen (PS3, Activision): 40 %
Vancouver 2010 (PS3, Sega): 35 %

FFXIII is toch wel een game die ik zeker op de ps3 ga kopen en overigens heb ik eerder eens gelezen dat dit spel ontwikkeld is voor de ps3 en geport wordt naar de xbox360, of dat ze hem op 2 verschillende engines hebben gemaakt ofzo, in ieder geval zal de ps3 versie er mooier uitzien dan de xbox360 versie
Tja, het blijven subjectieve meningen, dus hoe serieus moet je het nemen? Ik vermaak me prima met FFXIII, een ander vindt het een K*T spel. Misschien zijn er mensen die er meer van hadden verwacht, ik verwachtte een Final Fantasy zoals de laatste paar delen met een flinke graphics boost. Dus als ze op vernieuwing punten gaan geven dan wordt het jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 09:26
Maarjah op filmpjes ziet het er allemaal erg mooi uit, ik hou erg van de final fantasy reeks omdat er meestal een goede meeslepende verhaallijn in zit. Ik speel nog regelmatig ff7 en ff9 op de psp.

Maar je hebt gelijk, je moet hiervan houden en misschien vind ik ffxiii daarlijk ook niets omdat ik het al te goed ken en misschien teveel ga verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GranCanaria schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:14:

Ehhmm ... het kwaliteitsverschil tussen FFXIII en Last Rebellion is toch echt wat groter dan de 9% die je uit de recensie mag afleiden... Het is niet voor niets dat er van de eerste 1.8 miljoen exemplaren verkocht zijn in Japan en van de laatste minder dan 15.000 stuks.

Ik hou zelf ook van de FF-games. Ik ben gek op JRPGs met mooie graphics en een lang verhaal dat over tientallen uren uitgesponnen wordt. Ik neem dit soort recensies wel met een korreltje zout.

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 09-02-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:47
Ik weet niet of het verstandig is om reviewcijfers en verkoopcijfers te gaan koppelen, daar zijn namelijk heel kromme voorbeelden voor te geven :).

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wat overtuiging nodig om een PS3 te kopen.
Ben je op zoek naar positieve meningen over de PS3? Dan zit je hier op het juiste adres... Verwacht natuurlijk geen compleet onbevooroordeelde meningen maar wel grotendeels gebaseerd op ervaringen. Zou je deze vragen stellen in een gemiddels 360 topic dan krijg je meestal ervaringen op basis van horen zeggen. Veel 360 eigenaren denken namelijk dat het PSN compleet kut is incl constante lag of connection issues. Het is immers gratis dus hoe kan het net zo goed zijn?
Nu heeft een goede vriend van mijn een Playstation 3 gekocht, op de Xbox heb ik nooit echt veel met bekende samen kunnen gamen en bij de Playstation 3 heb ik daar weer wat meer kans op, en wat is er nou leuker dan met vrienden samen de rest van de wereld te veroveren.
Bijna niks is leuker, Dat is ook de reden voor een vriend van me geweest, om nast zijn 360 nog een PS3 te kopen voor de exclusioves en de online gameplay met zijn vrienden die allemaal een PS3 hebben.
Nu is het weer een flinke smak geld, en ik wil niet mijn centen uitgeven aan een apparaat wat vrij weinig "exclusive games" heeft. Op het moment groeit het al wat aardig, Uncharted 2, Killzone 2 en MAG zijn wat titels die mij goed aanstaan. Maar om voor 3 games een apparaat aan te schaffen die dan ruim 300 euro mag kosten. Ik wilde graag aan jullie vragen, in alle eerlijkheid AUB (fanboys heb ik niets aan) om wat simpele vraagjes voor mij te beantwoorden:
Nu is het of dat je de PS3 exclusives gewoon niet zo leuk vond of je leefde onder een steen. De PS3 heeft juist heel veel exclusive games. Wellicht niet allemaal van het shotter kaliber zoals Gears of War en halo maar meer gevarieerd. En misschien daarom minder interresant voor een grote groep gamers die toch vooral willen schieten.
Ik zelf heb me zeer goed vermaakt met:
- Infamous
- Killzone 2
- Uncharted 1
- Uncharted 2
- Heavenly Sword
- Ratchet and Clank: Tools of destruction
- Ratchet and Clank: A Crack in Time
- Wipeout HD
- Pixeljunk PSN games (shooter, monsters, Eden)
- Fat Princes
- GT5 Prologue
- MAG (256 spelers zonder lag online! op PSN dus zo slecht is het niet ;) )
- Heavy Rain
- The Last Guardian
- Resistance 3
- God of War 3
Verder zitten er geloof ik niet echt veel shooters in de pijplijn maar met de lanch van MAG vorige week en straks BF:BC 2 en nu MW2 heb je niks te klagen met zowel een 360 als PS3 onder je tv.
Het PSn valt en staat (net zoals XBOX live) met je eigen verbinding. Heb je een goede verbinding dan zul je zelden tot nooit lag of problemen hebben. (Eigen ervaring) het PSN staat boordelvol met content dat niet veel onderdoet voor xbox live. Het voordeel van xbox (heeft niks met live te maken) dat alle arcade games voorzien zijn van een trial terwijl dit bij psn games nog wel eens later gebeurd of gewoon niet. Zo hebben alle PSP/PS3 mini's geen demo's (gemiste kans als je het mij vraagt) Bijna alle PSN games hebben wel gewoon demo's overigens. Op het gebied van add ons, demo's en filmpjes liggen de twee op gelijke hoogte. het gebeurd zeer zelden dat een multiplatform game wel een demo heeft op de 360 en niet op de Ps3 of andersom. Soms zijn bepaalde demo's wel tijdelijk exclusief ofzo maar daar heb je dan weer een gold abbo voor nodig (zoals laatst Bad Company 2 een week eerder op de 360 marketplace was dan voor PSN)

Nu moet ik zeggen dat de xbox marketplace voller lijkt te staan met content omdat in het xbox dashboard je geen pagina kan openen zonder kleurrijke reclames in je gezicht te krijgen. In bijna iedere menuboom is een toegang gemaakt naar marketplace, dit is voor mij ook de reden dat ik het dashboard er wel mooier uit vind zien maar zeker niet overzichtelijker. Het XMB werkt vele malen sneller voor primaire functies zoals afspelen van muziek, games of film. Het xmb tijdens games is dan wel weer langzamer dan het cross game menu van de 360. Het gemis in de EU store is het ontbreken van een "demo" knop wat bij veel mensen gelijk betekend dat de store onoverzichtelijk is. Onzin want je kan immers zoeken op naam, type game en type media. Maargoed iedereen moet iets te zeuren hebben.
De exclusive games zijn voor mij het belangrijkste, anders kan ik het net zo goed bij mijn Xbox houden. Alvast bedankt!
Graag gedaan!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pheno79 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 07:51:
Critici moeten eens achter hun oren krabben. Alleen met een zak geld vinden zij games goed.
FFXIII is super :) Het vernieuwde battlesysteem is al lekker. En ja, eye candy, maar dat verwacht je ook van ze.
Ik vind het apart dat wanneer een ps3 titel een zeer goede score krijgt dat dit dan "meer dan terecht" is en wanneer een spel blijkt tegen te vallen dat het wel zal komen omdat alle reviewers corrupt zijn 8)7.

FF13 maakt dus zijn verwachtingen niet waar, live with it. Genoeg andere jrpg's in deze generatie die WEL vernieuwend zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Boeboe schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:19:
[...]

Ik vind het apart dat wanneer een ps3 titel een zeer goede score krijgt dat dit dan "meer dan terecht" is en wanneer een spel blijkt tegen te vallen dat het wel zal komen omdat alle reviewers corrupt zijn 8)7.
Ach, laten we eerlijk zijn, waarom kijkt IEMAND nog naar die reviews sinds GTA4 en Halo 3 allebei een 10 hebben gekregen van zo een beetje elke site. Bij voorbaat al kansloos die sites. Enige reviewsite die ik nog bekijk is zero punctuation, en dat alleen voor de entertainmentwaarde.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Denko schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:53:
[...]

Ach, laten we eerlijk zijn, waarom kijkt IEMAND nog naar die reviews sinds GTA4 en Halo 3 allebei een 10 hebben gekregen van zo een beetje elke site. Bij voorbaat al kansloos die sites. Enige reviewsite die ik nog bekijk is zero punctuation, en dat alleen voor de entertainmentwaarde.
Je moet niet alleen naar de cijfers kijken. Een review kan een heel goed beeld geven van een game, zelfs wanneer je het absoluut niet met hun mening eens bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

-RazieL- schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:57:
[...]

Je moet niet alleen naar de cijfers kijken. Een review kan een heel goed beeld geven van een game, zelfs wanneer je het absoluut niet met hun mening eens bent.
mwa, ik kan me herinneren dat ze over GTA4 hadden te zeggen dat er "lichte framedrops" waren af en toe.

Realiteit is dat als je harder dan 30 reed in een auto dat je in feite naar een slideshow aan het kijken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Denko schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:06:
[...]

mwa, ik kan me herinneren dat ze over GTA4 hadden te zeggen dat er "lichte framedrops" waren af en toe.

Realiteit is dat als je harder dan 30 reed in een auto dat je in feite naar een slideshow aan het kijken was.
Realiteit is dat de framerate op momenten waar er veel gebeurd instort. Het is niet zo dat het een constante slideshow is. Althans zo heb ik het niet ervaren.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 18:17
Denko schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:06:
[...]

Ik heb GTA4 van voor tot achter uitgespeeld en ik heb dat toch nooit zo ervaren. De framerate was prima. Goed het zakte soms iets in, maar zeker niet onspeelbaar en zeker geen slideshow.
Eigenlijk kan ik me niet herinneren dat ik ooit een situatie heb gehad waar ik dacht dat de PS3 het eigenlijk niet aankon.
Goed als je 10 autos tegelijk opblaast met een rocket launcher of zo... dan zorgen de explosies wel voor een behoorlijke framedrop... maar goed dat stoort me niet echt.

[ Voor 11% gewijzigd door Schmoove op 09-02-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Schmoove schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:15:
[...]

Ik heb GTA4 van voor tot achter uitgespeeld en ik heb dat toch nooit zo ervaren. De framerate was prima. Goed het zakte soms iets in, maar zeker niet onspeelbaar en zeker geen slideshow.
Eigenlijk kan ik me niet herinneren dat ik ooit een situatie heb gehad waar ik dacht dat de PS3 het eigenlijk niet aankon.
Goed als je 10 autos tegelijk opblaast met een rocket launcher of zo... dan zorgen de explosies wel voor een behoorlijke framedrop... maar goed dat stoort me niet echt.
Denk niet dat dit een situatie was waar de ps3 het "niet aankon", dit was gewoon bagger geprogrammeerd.
Ik kan me nog herinneren dat ik al 2x in 1 missie dermate framedrops had dat ik gewoon het spel uit had gedaan toen. Nooit verder gespeeld ook, kijk over een jaar wel weer ofzo, de groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Denko schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:25:
[...]

Denk niet dat dit een situatie was waar de ps3 het "niet aankon", dit was gewoon bagger geprogrammeerd.
Ik kan me nog herinneren dat ik al 2x in 1 missie dermate framedrops had dat ik gewoon het spel uit had gedaan toen. Nooit verder gespeeld ook, kijk over een jaar wel weer ofzo, de groeten.
Dat is wel erg kortzichtig vindt je niet? een game niet spelen omdat de framerate wat inzakt. Zeker een game als GTA4 daardoor missen is erg zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Denko schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:53:
[...]

Laten we eerlijk zijn, als een game als Halo 3 nog steeds dagelijks door talloze mensen wordt gespeeld dan doe je toch iets goed. Als het een alleen een 'hypegame' was, was het al lang ingekakt.

Ikzelf ben ook niet van de Halo, maar als je het hebt gespeeld kan je makkelijk de klasse zien van de 4 player coop en online gameplay. In je eentje door de game lopen is een stuk minder ja. Ikzelf speel zelden tot nooit shooters online (behalve coop) maar dat wil niet zeggen dat de game slecht is.

Als iemand zegt dat Uncharted 2 de tienen niet waard is en maar een matige game dan krabbel je je misschien ook achter je oren. Ik vond het echt geweldig, maar iemand die lekker met of tegen vrienden wil knallen zal er echter niet veel aan vinden.

We moeten met zijn allen meer begrip opbrengen dat niet alle games hetzelfde doel hebben. Daarom vind ik ook dat games beoordeeld moeten worden op wat ze proberen te zijn, niet wat de reviewer vindt dat het moet zijn.
Een JPRPG moet ook als zodanig worden gereviewed, binnen het genre dus. En dan niet klagen dat er geen multiplayer in zit. Helaas vinden veel reviewers JRPG's niet leuk en kunnen ze zich er ook niet in verplaatsen.

Dus ik heb geen enkel probleem met 10en voor Halo 3 omdat de de beste online shooter is. Of 10en voor Uncharted 2 omdat het de beste singleplayer shooter/adventure is. Problemen heb ik pas als reviewers een 7 geven aan Uncharted 2 omdat de multiplayer minder is of een 7 aan Halo3 omdat de singleplayer minder is.

Ik denk dat een echt goede reviewer wellicht eigenlijk liever GEEN punten geeft aan een game omdat het door de verschillende aspecten niet meer te beoordelen valt.

Ik zie hier in dit topic altijd veel geklaag op de hoge punten van 360 games, maar het komt er vaak gewoon op neer dat hier relatief meer singleplayer minded players zitten en op de 360 meer de online gamers. Die gemiddelden zie je ook terug in de verkoopcijfers trouwens, dus dit lijkt mij een goede aanname.
De games op de 360 zijn echt wel goed, alleen niet op basis van de criteria die 'hier' gelden.
Voorbeeld: Ja Uncharted 2 is echt wel visueel beter dan Gears of War 2, met betere voiceacting, geluid, verhaal er dergelijk. Maar Gears of War 2 kan ik dan weer met een vriend coop spelen wat de game echt weer naar een hoger nivo tilt. Op basis van die gegevens, welke game moet nu hoger krijgen? Ik zou het echt niet weten, alleen dat ik van beide games ernorm heb genoten om compleet andere redenen.

Genoeg bla bla van mijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zijn er hier al mensen die white knight spelen?

d8 van te vorend at het wel een goeie game zou worden maar lees nu nogal wat tegenstrijdige reviews. Heb dat filmpje van het online gebeuren gezien en dat je dorpjes kunt bouwen dei andere spelers kunnen bezoeken etc. zie ter wel interessant uit.

Trouwens laatste comet Crash gekocht voor 8 euro, issie 2 dagen later in de aanbieding voor 5 ofzo :P toch een beetje lullig, verder erg leuke game... tower defense achtige games blijven verslavend! coop is ook erg leuk. Spel heeft wel wat weinig levels imho.

[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 09-02-2010 14:54 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

SeamusXanthus schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:35:
[...]

Laten we eerlijk zijn, als een game als Halo 3 nog steeds dagelijks door talloze mensen wordt gespeeld dan doe je toch iets goed. Als het een alleen een 'hypegame' was, was het al lang ingekakt.
Als iemand zegt dat Uncharted 2 de tienen niet waard is en maar een matige game dan krabbel je je misschien ook achter je oren. Ik vond het echt geweldig, maar iemand die lekker met of tegen vrienden wil knallen zal er echter niet veel aan vinden.

Dus ik heb geen enkel probleem met 10en voor Halo 3 omdat de de beste online shooter is. Of 10en voor Uncharted 2 omdat het de beste singleplayer shooter/adventure is. Problemen heb ik pas als reviewers een 7 geven aan Uncharted 2 omdat de multiplayer minder is of een 7 aan Halo3 omdat de singleplayer minder is.

Ik zie hier in dit topic altijd veel geklaag op de hoge punten van 360 games, maar het komt er vaak gewoon op neer dat hier relatief meer singleplayer minded players zitten en op de 360 meer de online gamers.
Begrijp me goed, ik heb helemaal niks tegen de 360 ofzo, dus dat gaat (voor mij in ieder geval) niet op. Ik heb er tevens maar 2 spellen voor: GoW 1 en 2, een van de coolste spellen ooit.

Kijk, dat Uncharted 2 zeer hoge cijfers krijgt begrijp ik nog wel, leuke multiplayer, geweldige single player met best goede replay value. Er is ook niks MIS met het spel. Wat ik niet begrijp is hoe een spel een 10 kan krijgen waar gewoon iets fundumenteel mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Whahahahahahahahahahahaaaa.. *snif* :')

Meen je dit nou echt? Ik bedoel, en ik ben echt geen fanboy ofzo, maar ik heb bij GTA
echt nog nooit zulke erge framedrops meegemaakt dat ik het spel erdoor zou uitzetten.
Is het niet een excuus voor belabberde skills? "ja, ik ga steeds af omdat dat spel niet goed is" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 18-09 16:45
Denko schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:06:
Wat ik niet begrijp is hoe een spel een 10 kan krijgen waar gewoon iets fundumenteel mis mee is.
Sponsoring. Centjes doen een hoop.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ps3 fat 80gb voor 180 euro a.s. zaterdag bij Gamemania in Doetinchem. Weet niet of het voor alle vestigingen geldt.

ps FF13 gaat rocken, luister niet naar al die trollen!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tjah toevallig vandaag die FF13 international 1080P trailer gezien (ook net gepost in het FF topic) op de PS3 maar damn dat zie ter echt ubervet uit.... iig erg sfeervol... maar dat kan ook door de muziek komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:24:
Tjah toevallig vandaag die FF13 international 1080P trailer gezien (ook net gespot in het FF topic) op de PS3 maar damn dat zie ter echt ubervet uit.... iig erg sfeervol... maar dat kan ook door de muziek komen :P
FF is altijd bekend geweest om zijn verhaal en muziek. Ik heb al de ost van de game beluisterd en het is gwn topnotch. Als je jrpg speler bent, moet je deze game gewoon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Denko schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:06:
[...]
Kijk, dat Uncharted 2 zeer hoge cijfers krijgt begrijp ik nog wel, leuke multiplayer, geweldige single player met best goede replay value. Er is ook niks MIS met het spel. Wat ik niet begrijp is hoe een spel een 10 kan krijgen waar gewoon iets fundumenteel mis mee is.
Kijk, en daar ga jij dus de mist in. Ikzelf speel geen shooters, maar moet wel vaststellen dat zowel halo 3 als uncharted een grote aanhang hebben. Feit is gewoon dat ze beiden topscores waard zijn. Ik weet niet wat je bedoelt met "er is iets fundamenteel mis", maar als halo 3 na al die jaren nog steeds het meest gespeelde online spel is dan lijken die tienen destijds toch wel meer dan terecht te zijn. Halo 3 krijgt topscores voor zijn fantastische multiplayer, Uncharted krijgt topscores voor zijn fantastische singleplayer. Ik heb het een pagina terug nog maar gezegd, maar laat me jouw inconsistentie even verder uiteenzetten:
Als een ps3 titel een topscore krijgt is dit maar normaal, wanneer een xbox360 titel een topscore krijgt is dit omdat alle reviewers wereldwijd wel omgekocht zullen zijn door Microsoft.
Als een ps3 een topscore krijgt is dit omdat de reviews van zo'n goede kwaliteit zijn. Wanneer een ps3 titel matigere (niet eens slecht, we praten hier over scores van in de 80 gemiddeld) scores krijgt is dit omdat de reviewer zo corrupt is en eigenlijk betaald wordt door microsoft.

Zet eens je oogkleppen af, het is een mooie wereld daarbuiten ;)
Zijn er hier al mensen die white knight spelen?
Hij ligt eind deze maand in de winkels toch? Ik denk dat ik toch maar de gok ga wagen.

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 09-02-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:26:
[...]

FF is altijd bekend geweest om zijn verhaal en muziek. Ik heb al de ost van de game beluisterd en het is gwn topnotch. Als je jrpg speler bent, moet je deze game gewoon halen.
Ben meer van westerse RPG's dan van jRPG's.... maar goed met Valkyria chronicles heb ik mij ook prima vermaakt. Maar na het zien van die geweldige trailer kreg ik wel direct zin in FF13 terwijl ik nog nooit een FF game gespeeld heb.

Kga geen 65 euro oid voor FF13 betalen, maar zodra hij ergens voor 40 of zo te krijgen is ga ik hem zeker halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Ik heb de hoofdverhaallijn van GTA IV uitgespeeld maar die framedrops zijn me nooit opgevallen, terwijl dit toch wel dingen zijn die me meestal opvallen. Heb overigens wel GTA IV altijd op 720P gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Boeboe schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:30:
[...]

Zet eens je oogkleppen af, het is een mooie wereld daarbuiten ;)
Ik heb helemaal geen oogkleppen, maar kijk, met Halo 3 is inderdaad niks mis, dat is een titel die ik nog een keer ga halen voor me 360 als ik hem goedkoop tegenkom, maar wat ik niet begrijp is dat zo'n score (een 10) word gegeven aan elk van de sub-onderdelen

replay value - 10
single player - 10
multiplayer - 10
... -10
.... -10
en dan de klapper, Grafisch - 10....kom op zeg, het zal vast wel een geweldig spel zijn aangezien zoveel mensen hem spelen, maar wees dan gewoon eerlijk, geweldig spel enz enz. Maar toch geen 10 voor gfx?

Een 10 is gewoon "kan op dit moment niet beter", en dat kon op dat moment wel degelijk beter.

Zoals ik al zei, dit is NIET een 360 vs PS3 iets, dit is gewoon mijn mening dat je aan dat soort cijfers geen hol hebt na zo'n 10 festijn. Alleen Halo 3 en GTA kwamen even bij me op die zoiets hebben veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:33:
[...]

Ben meer van westerse RPG's dan van jRPG's.... maar goed met Valkyria chronicles heb ik mij ook prima vermaakt. Maar na het zien van die geweldige trailer kreg ik wel direct zin in FF13 terwijl ik nog nooit een FF game gespeeld heb.

Kga geen 65 euro oid voor FF13 betalen, maar zodra hij ergens voor 40 of zo te krijgen is ga ik hem zeker halen!
AxelMusic: 42 euro (US editie).

Ik heb zelf de Collector's Edition besteld bij FRS. Die kost 54 euro incl AdDiscount-korting.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/416BQQ%2BHSBL.jpg

Ik heb ook nog de hardcover-editie van de Piggyback-guide erbij gekocht bij zavvi.com. Ik ben helemaal klaar voor FF XIII. :+

[ Voor 14% gewijzigd door ymmv op 09-02-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De tienen voor Halo 3 en GTA4 waren wat mij betreft ook onterecht. De Halo 3-singleplayer was teleurstellend kort en de graphics vielen voor zo'n grote titel tegen. Het was niet meer dan een opgepoetste Xbox-game in HD. Ook GTA4 viel tegen. Er zijn veel betere sandbox-games deze consolegeneratie uitgekomen.

Wat er volgens mij gebeurt is dat recensenten door de hype rond de AAA+ games niet meer objectief kunnen - of willen - zijn. Als ze een mindere score uitdelen worden ze bijna levend gevild en gevierendeeld door uitzinnige fanboys die hoewel ze het spel nog niet eens gespeeld hebben desondanks de allerhoogste recensiescores verlangen.Combineer dit machtsspel met douceurtjes van MS, Rockstar en andere firma's die miljoenen hebben geinvesteerd in deze megatitels, zich geen flop kunnen veroorloven en daarom kadootjes gaan uitdelen om positieve scores te garanderen en dan krijg je dit soort dingen.

Pas na enige tijd keert de redelijkheid terug en dan blijken sommige AAA+ titels opeens aan glans te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:33:Ik heb de hoofdverhaallijn van GTA IV uitgespeeld maar die framedrops zijn me nooit opgevallen, terwijl dit toch wel dingen zijn die me meestal opvallen. Heb overigens wel GTA IV altijd op 720P gespeeld.
Qua framedrops viel het geloof ik wel mee. Maar de framerate was continu te laag. Vooral in 't begin was dat erg storend. Ik moet zeggen dat ik er later in de game aan begon te wennen. Desalniettemin niet echt geweldig geprogrammeerd. Maar da's ook absoluut niet het sterke punt van Rockstar, alle vorige delen waren ook geen technische hoogstandjes.
Denko schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:47:Ik heb helemaal geen oogkleppen, maar kijk, met Halo 3 is inderdaad niks mis, dat is een titel die ik nog een keer ga halen voor me 360 als ik hem goedkoop tegenkom, maar wat ik niet begrijp is dat zo'n score (een 10) word gegeven aan elk van de sub-onderdelen

replay value - 10
single player - 10
multiplayer - 10
... -10
.... -10
en dan de klapper, Grafisch - 10....kom op zeg, het zal vast wel een geweldig spel zijn aangezien zoveel mensen hem spelen, maar wees dan gewoon eerlijk, geweldig spel enz enz. Maar toch geen 10 voor gfx?
GT gaf het verhaal een 10, daar maakten ze zichzelf ook niet bepaald geloofwaardig mee :9
ymmv schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:04:Pas na enige tijd keert de redelijkheid terug en dan blijken sommige AAA+ titels opeens aan glans te verliezen.
Klopt. In 't begin was GTA4 de game der games, maar eigenlijk al heel snel was bijna iedereen erg teleurgesteld. Maar een klein groepje van het nog steeds een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Trailer van The Lost Guardian :p

Kreeg echt zo'n heerlijk Neverending Story gevoel bij het zien ervan :)

Ben echt benieuwd! Eerst vanavond maar eens kijken in Roermond bij de MM of ze een leuke 250gb bundel hebben liggen voor een leuk prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
ymmv schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:53:
[...]

AxelMusic: 42 euro (US editie).

Ik heb zelf de Collector's Edition besteld bij FRS. Die kost 54 euro incl AdDiscount-korting.

[afbeelding]

Ik heb ook nog de hardcover-editie van de Piggyback-guide erbij gekocht bij zavvi.com. Ik ben helemaal klaar voor FF XIII. :+
Ik heb hem zelf ook bij frs gekocht, en de hardcover guide op amazon. Voorts heb ik ook nog de limited OST gekocht op play-asia, helaas moet ik deze nog binnen krijgen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:56:
[...]

Ik heb hem zelf ook bij frs gekocht, en de hardcover guide op amazon. Voorts heb ik ook nog de limited OST gekocht op play-asia, helaas moet ik deze nog binnen krijgen.
wtf haha, ik heb precies zelfde gedaan. LE guide amazon, le spel frs en le ost playasia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

[...]

oke, erg leuke pic dat wel maar ik geloof er geen hol van dat dit je werk is...
Zal je net zien.. schiet je nog even snel een foto voor vertrek, kom ik er nu (thuis) pas achter dattie mislukt is :P
<foto weg>
Check 4e monitor/TV. Als je op 1 been gaat staan, héél scheel kijkt en 1 oog dichtdoet zie je je nickname. ;)

Maar back on-topic. Ik ben een beetje aan het zoeken naar een 2-player racespel (non-motorstorm)
waarbij je splitscreen kan spelen . Echter niet op deze manier splitscreen, maar op deze manier.

Iemand tips/suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door Sinner op 06-05-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:56:
[...]

Waarom kopen jullie ook gelijk de guide erbij? Ik zou misschien een guide kopen om nog wat extra's uit het spel te halen, maar om direct al met de guide te beginnen, is dat niet spoiler gevoelig? En ga je dan per scene kijken wat je nog meer kan doen dan je al doet?
ymmv schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:04:
De Halo 3-singleplayer was teleurstellend kort
Vond je? Ik had het eerlijk gezegd wel gehad na het einde. Weer in een hype getrapt (en ja, ik speel alleen de single player, twee potjes online gedaan en lag me totaal niet), en ik vond het wel aardig spelen, maar heb me er eerlijk gezegd over de helft wel doorheen moeten slepen. Helemaal na dat chaotische flood level. Maar goed, ODST natuurlijk ook weer opgepikt (meer omdat die 27 EUR was bij de MM 8)7 ). Ook een half uurtje gespeeld en ligt weer stof te verzamelen. Dus het verbaast me dat je het een te korte ervarig vond, want dat betekent dat je er meer van had willen hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Armada op 09-02-2010 19:19 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Pagina: 1 ... 20 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.