-elw00d schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:45:
[...]
Waarom zou ik die extra 130 GB gaan gebruiken als ik een server heb staan met 2000 GB ruimte. En waarom zou ik m'n PS3 gaan gebruiken voor het afspelen van foto's/muziek/films als ik een Popcornhour heb staan.
Streamen vanaf een server is zo veel makkelijker dan telkens alles eerst naar je PS3 (of ander apparaat) te sturen voordat je het kan bekijken.
Het is "bullshit" om iemand voor gek te verklaren als je zijn situatie niet kent.

Allereerst even over het streamen. Dat kan ook gewoon naar een PS3 hoor. Ik weet niet of je weleens van PMS hebt gehoord?
Daarnaast ben je wel erg makkelijk in je conclusies.
Jij mengt je in een discussie van iemand anders (dat weet je inmiddels wel want is hierboven ook al gezegd).
Jij presenteert je mening als objectief feit. Want hoe weet jij nou dat iemand anders die 130 GB niet wordt gebruikt? En hoe weet jij nou dat het spel niet wordt gespeeld?

Het lijkt me logisch dat je alleen zo'n pakket koopt als het spel je ook aanspreekt. Anders houd je imho jezelf flink voor de gek.
Jij trekt de discussie naar je toe. Maar dat is niet fair, want het ging over Vis. Als jij eerst een post had gemaakt die gericht was op jouw situatie was het advies aan jou heel anders geweest. Natuurlijk hoef je geen 250GB PS3 als je een Server met 2TB en een Popcorn Hour hebt. Maar het ging specifiek over Vis.
In zijn situatie kan hij beter voor 22 euro meer gaan voor de 250GB-versie met spel en controller. Dan moet er natuuurlijk wel een set zijn voor 277 euro met een spel dat hij leuk vindt. Maar dat is een heel ander verhaal.
[
Voor 4% gewijzigd door
LuPo op 08-02-2010 12:27
]