Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik dacht dat de Heavy Rain demo 11 februari pas kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Zo, gisteren een klein kapitaaltje uitgegeven. :)

- PS3 Slim 250g + MAG
- Assassin's Creed 2
- Uncharted 2: Among Thieves
- Dragon Age: Origins
- WWE Smackdown vs Raw 2009 (aanbieding)
- Rise of the Argonauts (aanbieding)

Verder besteld:

- Extra controller (had de laatste PS3 en er was ook nog nauwelijks hardware voor te verkrijgen :P)
- Madden NFL 10 (hopelijk morgen binnen)
- NHL 10 (niet op voorraad, paar weekjes dus denk ik)

Moet nog twee NA only releases bestellen, maar Amazon.com kon die niet in Nederland leveren dus moet even kijken waar ik die vandaan haal. :P

Heb alleen één probleem met het instellen van de internetverbinding. Ik probeer een draadloze verbinding op te zetten, maar krijg na het invoeren van de netwerkkey de melding 'Time-out tijdens uitwisseling van sleutelinformatie'. Heb de key al aangepast naar iets wat wat makkelijker in te toetsen is, maar na een keer of vijftien proberen blijf ik de foutmelding krijgen. Als ik de beveiliging van m'n draadloze netwerk uitzet werkt het wel. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een behoorlijke lijst met games! Nu alleen nog de tijd zien te vinden om ze te spelen zeker? :P
Ik ben momenteel bezig met inFamous en Everybody's Golf en die bevallen beiden zeer goed! :)

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 04-02-2010 09:10 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heavy Rain demo? Vanavond? NICE :)

Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Exitium schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:56:
<knip>

Heb alleen één probleem met het instellen van de internetverbinding. Ik probeer een draadloze verbinding op te zetten, maar krijg na het invoeren van de netwerkkey de melding 'Time-out tijdens uitwisseling van sleutelinformatie'. Heb de key al aangepast naar iets wat wat makkelijker in te toetsen is, maar na een keer of vijftien proberen blijf ik de foutmelding krijgen. Als ik de beveiliging van m'n draadloze netwerk uitzet werkt het wel. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? :X
Wel het goede type beveiliging gekozen? De PS3 herkent niet automatisch of jij WEP of WPA/PSK gebruikt, dus je moet wel hetzelfde selecteren als je op je draadloze router/access point ook gedaan hebt. Mijn advies: gebruik altijd WPA en NOOOOOOOOOIT WEP.

[ Voor 25% gewijzigd door Vicarious op 04-02-2010 09:31 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Vicarious schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:31:
[...]

Wel het goede type beveiliging gekozen? De PS3 herkent niet automatisch of jij WEP of WPA/PSK gebruikt, dus je moet wel hetzelfde selecteren als je op je draadloze router/access point ook gedaan hebt. Mijn advies: gebruik altijd WPA en NOOOOOOOOOIT WEP.
Yup, WPA gekozen. Na beveiliging uitschakelen werkte het, daarna beveiliging inschakelen en het werkte weer niet. Kreeg net trouwens de tip van iemand dat het met WEP wel zou moeten werken. :X

[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 04-02-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Meelobee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:10:
[...]

Kan het uberhaupt kwaad om er zo'n cleandisk in te doen?
Iemand? Mocht dit nl wel kunnen dan scheelt het mij misschien een omruilactie :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Exitium schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:35:
[...]

Yup, WPA gekozen. Na beveiliging uitschakelen werkte het, daarna beveiliging inschakelen en het werkte weer niet. Kreeg net trouwens de tip van iemand dat het met WEP wel zou moeten werken. :X
Goeie tip..als je je netwerk openbaar wilt maken that is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Exitium schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:35:
[...]

Kan werken, maar WPA moet ook gewoon werken. Tenzij je WPA2 met AES-encryptie gebruikt, dat werkt (nog) niet. Je zou dan voor WPA2 met TKIP kunnen gaan, of WPA versie 1 met AES-encryptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Exorcist schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:38:
[...]

Goeie tip..als je je netwerk openbaar wilt maken that is O-)
Precies, een beetje scriptkiddy zit dan in 5 minuten op je netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de mogelijkheid hebt zou ik gewoon de ps3 op de kabel pluggen, werkt imo nog altijd het beste. Kga m'n WPA2 netwerkje niet aanpassen voor m'n ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:06:
Ik ga vanmiddag een PS3 halen; zijn er nog dingen waar ik op moet letten of die erg handig zijn om erbij te kopen? Komt in ieder geval een tweede controller bij.

En iemand nog tips wat qua games leuk is om te doen? Speel op de PC met name RPG's, shooters en sportgames. Ga sowieso kijken voor Madden en NHL (en anders worden die besteld, net als NCAA :P), en liep verder te kijken naar games als Uncharted (2), Assassin's Creed (2), Dragon Age Origins, maar heb verder eigenlijk geen idee wat leuke titels zijn. :)
Madden 10 is echt een aanrader als je NFL fan bent. Deze versie is echt subliem! Prachtige grafix, heel soepele besturing, ongelooflijk veel details en best wel pittig op een hoog niveau. Ik heb het meegenomen toen ik in NY zat en heb er nog geen seconde spijt van gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Hmm.. klopt het dat ik Braid alleen in de US store kan vinden? Zo ja, wat zou de reden zijn dat hij niet naar onze store toe komt?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:14:
Hmm.. klopt het dat ik Braid alleen in de US store kan vinden? Zo ja, wat zou de reden zijn dat hij niet naar onze store toe komt?
Braid is vanaf vanavond in de NL store

[ Voor 32% gewijzigd door Ike. op 04-02-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:46
http://blog.eu.playstatio...update-4th-february-2010/

Geen Heavy Rain demo vandaag. Had al zo'n vermoeden. ;(

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wilde de link ook net posten :P
Er was eerder al gezegd dat de demo op 11 februari zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
SToRM666 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:35:
Wilde de link ook net posten :P
Er was eerder al gezegd dat de demo op 11 februari zou komen...
Hehe, ik zag hem ineens staan toen ik aan het browsen was op de blog. Maar de Heavy Rain demo stond gisteren al in de Spaanse store (inmiddels al weer verwijderd), dus ik begon te twijfelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Shit, geen demo dus. Had me er net op verheugd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Braid is wel beschikbaar. Dat schijnt een enorm goeie puzzelgame te zijn (scoort gemiddeld 93% op gamerankings), dus die ga ik maar eens kopen denk ik :)

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 04-02-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
SToRM666 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:55:
Braid is wel beschikbaar. Schijnt een enorm goeie puzzelgame te zijn (scoort gemiddeld 93% op gamerankings), dus die ga ik maar eens kopen denk ik :)
Gaan maar eens testen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 10:15
weet iemand hier of er toevallig ook nog een Quiz over het jaar 2009 komt voor buzz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

- PS3 Slim 250g + MAG
- Assassin's Creed 2

Verder besteld:

- Extra controller (had de laatste PS3 en er was ook nog nauwelijks hardware voor te verkrijgen :P)
[...]
En alles bij elkaar gok ik nog steeds minder als de 680 euro die ik bij de launch betaalde voor de 60GB + F1:CE 8)7 Maarja alles is relatief he :P Ik heb hem alweer 3 jaar staan :) Hele verstandige keuze in ieder geval ;)

En @ de rest, komt Heavy Rain demo vandaag ook niet uit in de US store? Want wat is dan het probleem? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
RenaldoNiels schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:58:
weet iemand hier of er toevallig ook nog een Quiz over het jaar 2009 komt voor buzz ?
Zou leuk zijn, maar geen idee. Vind het trouwens jammer dat die extra quizjes met een andere stem zijn opgenomen, vind ik afdoen aan de kwaliteit van Buzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Rctworld schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:02:
[...]
En alles bij elkaar gok ik nog steeds minder als de 680 euro die ik bij de launch betaalde voor de 60GB + F1:CE 8)7 Maarja alles is relatief he :P Ik heb hem alweer 3 jaar staan :) Hele verstandige keuze in ieder geval ;)
Jawel, maar er komt nog € 200,- bij voor de online orders die ik uit heb staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Update is inmiddels live. BFBC2 is 1416mb. Maar ff binnen hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zijn ze wel vroeg met de update deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

- PS3 Slim 250g + MAG
- Assassin's Creed 2

Verder besteld:

Dat is inderdaad een klein kapitaaltje... wat een stuk kleiner had kunnen zijn indien de games op internet had besteld: Het Games Import topic. Zo bestel ik mijn spellen alleen nog maar bij zavvi.com of play.com. Scheelt echt een hele hoop euro's!

Je moet dan alleen wat langer wachten (1-2 weken) op je spellen, maar gezien de behoorlijke besparing heb ik dat er zeker voor over!

Daarnaast kan ik je ook nog Playstation Media Server aanraden, om bijvoorbeeld blu-rays (maar ook DVD's, iso of uitgepakt) vanaf je PC naar je PS3 te streamen. Hoewel draadloos is dat dan weer niet geweldig.... :|

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Draadloos is het bij mij zelfs waardeloos ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Wat is jullie ervaring met de sony playstation headset? Na even gamen krijg ik pijn aan/in mijn oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
chimera2 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:45:
Wat is jullie ervaring met de sony playstation headset? Na even gamen krijg ik pijn aan/in mijn oor
Had ik ook, kwam omdat ik probeerde om het oorstukje ook echt helemaal in mn gehoorgang te duwen. Maar dat is niet de bedoeling met die headset. Minder je oor indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Laatst online: 18-09 21:45
chimera2 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:45:
Het was voor mij even wennen.

De ene keer begint mijn oorschelp na een tijdje een beetje te iriteren en soms heb ik er helemaal geen last van. Heel verschillend dus.

Ik ben nog op zoek naar een zacht omhulseltje, wat vroeger standaard op de wat goedkopere oordopjes zat. Misschien dat dit het iets verzacht.

Verder een top apparaat! Goed geluid en een goede microfoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat na een tijdje ook altijd... In dat opzicht vond ik mijn Jabra wel veel beter zitten, maar de Sony is kwa geluidskwaliteit superieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 19-09 08:14
SToRM666 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:29:
Ik heb dat na een tijdje ook altijd... In dat opzicht vond ik mijn Jabra wel veel beter zitten, maar de Sony is kwa geluidskwaliteit superieur.
Die is inderdaad wel super eerst had ik die logitech headset
http://www.vgblogger.com/.../2007/09/14/35394_6_1.jpg
maar die was kwa geluid drama maar die zat wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Zelfde gehad als Dangerpaki. Als je hem in je oor plaatst, dus niet in de gehoorgang "duwen" dan gaat het goed. Goede kwaliteit en lang stand-by. Kan het niet in uren uitdrukken, maar denk dat hij bij elke avond een uurtje of 2 gamen het zeker 2 weken volhoud.

[ Voor 3% gewijzigd door GG---77 op 04-02-2010 15:41 ]

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
GG---77 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:38:
Zelfde gehad als Dangerpaki. Als je hem in je oor plaatst, dus niet in de gehoorgang "duwen". Goede kwaliteit en lang stand-by. Kan het niet in uren uitdrukken, maar denk dat hij bij elke avond een uurtje of 2 gamen het zeker 2 weken volhoud.
Inderdaad 15 uur gamen houdt dat ding het inderdaad wel uit en de geluidskwaliteit is echt super goed. Er zitten twee microfonen in, eentje wordt geloof ik gebruikt om omgevingsgeluid eruit te filtreren. Het geluid is zo goed dat ik soms mezelf terughoor omdat iemand aan de andere kant z'n tv hard heeft aanstaan. Dan is het geluid dus twee keer heen en weer gestuurd en toch klinkt het super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
SToRM666 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:08:
Dan zijn ze wel vroeg met de update deze week.
Zeker, volgens mij is die update niet eerder zo vroeg geweest.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:06
Ik twijfelde al een tijdje om een PS3 aan te schaffen tot ik vorige week een advertentie tegen kwam van een PS3 Slim 120 GB + controller + Fifa10 + Call Of Duty MW 2 + HDMI kabel en alles wat er voor de rest bij hoort voor 220 euro.

Ik heb de PS3 gisteren opgehaald maar eigenlijk nog niet echt gespeeld (geen tijd).
Nu is mijn vraag of het verstandig is om de schijf te formateren of het gewoon zo te laten. De PS3 is niet vaak gebruikt
Daarnaast nog even kijken welke spellen ik nog ga aanschaffen, voornamelijk houd ik van race spellen dus is misschien collin mcrae dirt 2 wel wat. Ook staat Burnout Paradise op het verlanglijstje.

Voor de rest van het weekend maar is alle mogelijkheden van de PS3 uitzoeken :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
SToRM666 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:55:
Braid is wel beschikbaar. Dat schijnt een enorm goeie puzzelgame te zijn (scoort gemiddeld 93% op gamerankings), dus die ga ik maar eens kopen denk ik :)
Iemand poste eerder een link en daar leek het een platform spel te zijn, ff op internet opzoeken, een goede puzzelgame is nooit weg, het is een combinatie van, straks nog even goed kijken of het iets voor mij is.

[ Voor 9% gewijzigd door Svennie op 04-02-2010 15:56 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

sjorremans schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:49:
Nu is mijn vraag of het verstandig is om de schijf te formateren of het gewoon zo te laten. De PS3 is niet vaak gebruikt
Daarnaast nog even kijken welke spellen ik nog ga aanschaffen, voornamelijk houd ik van race spellen dus is misschien collin mcrae dirt 2 wel wat. Ook staat Burnout Paradise op het verlanglijstje.
Harde schijf formateren kun je doen, je kan er ook een grotere HDD in doen, van 80 euro ofzo, Heb ik zelf ook gedaan en heb er geen spijt van. Van mijn 60GB had ik het niet meer kunnen hebben, vooral omdat sommige games 2-5GB aan data vragen en sommige demo's wel 3GB zijn....

Daarnaast zou ik zeker Burnout Paradise aanraden. Erg goede race game, wordt nog veel online gespeeld en een geweldige soundtrack (wat zeker niet mag missen bij een goede racegame (zie NFS Underground))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 10:06
Gropah schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:56:
[...]

Harde schijf formateren kun je doen, je kan er ook een grotere HDD in doen, van 80 euro ofzo, Heb ik zelf ook gedaan en heb er geen spijt van. Van mijn 60GB had ik het niet meer kunnen hebben, vooral omdat sommige games 2-5GB aan data vragen en sommige demo's wel 3GB zijn....

Daarnaast zou ik zeker Burnout Paradise aanraden. Erg goede race game, wordt nog veel online gespeeld en een geweldige soundtrack (wat zeker niet mag missen bij een goede racegame (zie NFS Underground))
Kan je in de slim nog de hardeschijf vervangen dan? Dacht dat niet meer mogelijk was.
Burnout gaan we van het weekend maar is aanschaffen, net als een 2e controller! Altijd leuk voor fifa competieties enzovoorts.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Svennie schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:55:
[...]

Iemand poste eerder een link en daar leek het een platform spel te zijn, ff op internet opzoeken, een goede puzzelgame is nooit weg, het is een combinatie van, straks nog even goed kijken of het iets voor mij is.
Je hebt een klein beetje platform skills nodig, maar het draait allemaal om de puzzels. En verder is het echt een artistiek spel. Wat mij betreft een aanrader, met goeie en vaak pittige puzzels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:11
Gropah schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:56:
[...]

Ikzelf vind burnout paradise niet zo geweldig als de vorige delen. Maar ik hou dan ook totaal niet van free roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Iemand ervaringen met Battle Tanks PSN? Trailer ziet er geinig uit, maar weinig reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:34:
Ikzelf vind burnout paradise niet zo geweldig als de vorige delen. Maar ik hou dan ook totaal niet van free roaming.
Ik ben ook al een tijd fan van de serie, maar buiten het free roam (wat meestal love-or-hate is) hebben ze Burnout juist op een hoger niveau weten te brengen met dit deel imho. Heb het dan in de maanden na release ook helemaal grijs gespeeld :)
BFBC2 demo bijna binnen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 14:49

robhof

Lembongan view

Op zoek naar een standaard voor de PS3 Slim: http://www.amazon.co.uk/e...NTX4/ref=ox_ya_os_product

Past perfect, redelijke prijs en binnen 2 dagen binnen na bestellen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Ik heb vandaag een nieuwe bluetooth headset gekocht van Jabra (model 2015), dingetje was maar 19,-. Dus als iemand nog een headset zoekt en geen zin heeft om 35,- uit te geven voor de officiele headset, aanrader!

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

BatmanHorizon schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:46:
Iemand ervaringen met Battle Tanks PSN? Trailer ziet er geinig uit, maar weinig reviews...
Je kunt van deze game een demo downloaden op PSN, volgens mij gewoon de nederlandse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

BatmanHorizon schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:46:
Best leuk spelletje, single player wel vrij rap uitgespeeld.. Wel erg leuk om tegen je vrienden te spelen..

Erg vergelijkbaar met oude spelletjes als Crashbandicoot (minigame) en wii play.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amahusu schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:24:
Ik heb vandaag een nieuwe bluetooth headset gekocht van Jabra (model 2015), dingetje was maar 19,-. Dus als iemand nog een headset zoekt en geen zin heeft om 35,- uit te geven voor de officiele headset, aanrader!
De officiële headset heb je al voor 23,50 bij Play.com en voor die paar euro meer heb je misschien wel de beste headset die je voor de PS3 kunt krijgen, maar een Jabra is zeker ook goed :)

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 04-02-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 19-09 19:42

SkyStreaker

Move on up!

ThePrutser schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:12:
[...]

Daarnaast kan ik je ook nog Playstation Media Server aanraden, om bijvoorbeeld blu-rays (maar ook DVD's, iso of uitgepakt) vanaf je PC naar je PS3 te streamen. Hoewel draadloos is dat dan weer niet geweldig.... :|
Vreemd. Ik run Win7 op een Duo2 (2gHz) met 4GB. Doe een HD of DVD-filmpie op max. kwaliteit en het gaat goed hoor. Moet wel gezegd, ik downmix naar stereo en het gaat ook vanaf een snelle 1TB usb-schijf zodat ik zo min mogelijk last ondervindt van swapping-gelazer.

Die PS3-media server is geniaal, ik kan zelfs nu met plezier mijn comics lezen via de ps3 _/-\o_

Ik heb overigens meteen FFVIII aangeschaft <3

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 04-02-2010 20:50 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 09:00

Sandyman538

SandstorM [148839]

SkyStreaker schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:47:
[...]

Vreemd. Ik run Win7 op een Duo2 (2gHz) met 4GB. Doe een HD of DVD-filmpie op max. kwaliteit en het gaat goed hoor.
Draadloos?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de geluidinstellingen. Ik heb niet zo lang geleden een 5.1 set gekocht van Onkyo, namelijk de HT-S3200.

Nou heb ik heb met een optisch kabel aangesloten, en ik heb de keuze om de volgende aan te klikken:

Dolby Digital 5.1 kanalen
DTS 5.1 kanalen
AAC
Lineaire PCM 2 kanalen 44.1 kHz (standaard aangeklikt)
Lineaire PCM 2 kanalen 88.2 kHz
Lineaire PCM 2 kanalen 176.4 kHz
Lineaire PCM 2 kanalen 48 kHz (standaard aangeklikt)

Nou weet ik wel dat ik Dolby Digital 5.1 kanalen en DTS 5.1 kanalen aan moet klikken, maar moet ik niet die andere Lineaire PCM aanklikken, bv de 88.2? Ik weet dus niet of ik wel iets moet aanklikken, want als ik het wel doe, dan krijg ik een melding dat als mijn boxen het niet aankunnen dat ze kunnen kapot gaan. Ik heb veel gegoogled hierover, maar ik kan maar hier geen duidelijkheid over vinden. Ik weet ook niet waaraan je het kunt zien dat mijn set het ook aan kan. Wie o wie weet het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Dolby en DTS aanvinken en de rest default laten volstaat meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
BFBC2 demo gespeeld, mijn eerste was BF1943 en ligt in verlengde hiervan
geen last van lag of iets dergelijks zoals bij BF43 vaak geval was
mooie omgeving in de sneeuw ik vond um leuk hoor erg hoe verslavend je al snel een paar rondjes meedoet zonder neer te leggen lol :D

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik wilde de AvP demo proberen maar daarmee kwam ik niet online. Jammer dat beide demo's (ook BFBC2) multiplayer demo's zijn. Ik was namelijk ook wel beneieuwd naar de singleplayer van beide games...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
P.E.No.1 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:57:
Ik wilde de AvP demo proberen maar daarmee kwam ik niet online. Jammer dat beide demo's (ook BFBC2) multiplayer demo's zijn. Ik was namelijk ook wel beneieuwd naar de singleplayer van beide games...
Het was gisteravond inderdaad niet mogelijk om een game te joinen... jammer, ik wilde AVP wel graag even spelen :X

Hopelijk vanavond meer kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:03:
Ik heb een vraag over de geluidinstellingen. Ik heb niet zo lang geleden een 5.1 set gekocht van Onkyo, namelijk de HT-S3200.

Nou heb ik heb met een optisch kabel aangesloten, en ik heb de keuze om de volgende aan te klikken:

Dolby Digital 5.1 kanalen
DTS 5.1 kanalen
AAC
Lineaire PCM 2 kanalen 44.1 kHz (standaard aangeklikt)
Lineaire PCM 2 kanalen 88.2 kHz
Lineaire PCM 2 kanalen 176.4 kHz
Lineaire PCM 2 kanalen 48 kHz (standaard aangeklikt)
Gewoon Dolby, DTs, AAC en 44.1/48 aanhouden. PS3 samplet omhoog voor zover ik ooit begrepen heb, als er niet een track aanwezig is hiervoor. Gebruik zelf een gemiddeld 5.1 versterker systeem + optische kabel. Overigens zal je het verschil pas horen op echt hele dure versterkers e.d. Dit volstaat prima voor regulier gebruik =]

Wil je echter mensen met daadwerkelijk kennis van zaken, vraag dan hier: Audio en HiFi - zo'n vraag past beter daar imho.

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 05-02-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, wat is de nieuwe ratchet and clank toch weer gaaf, echt tophumor weer.

Was altijd wel fan van de R&C serie, enige (zeer kleine) misser, de lage resolutie, ze hadden dit spel eigenlijk wel FULLHD kunnen maken ondertussen, ik merk het echt een beetje op mijn tv.

Verder, beste 20 euro die ik uitgegeven in een lange tijd.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Moest wel even wennen aan de BFBC2 demo dat het niet de beta is. Maar één unluck per klasse ;( Kan niet wachten tot de release, nog een klein maandje :9~
Gropah schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:14:
Je kunt van deze game een demo downloaden op PSN, volgens mij gewoon de nederlandse...
Nope, geen demo gevonden. Maar ja, ik ga de gok wagen voor vier euro.

[ Voor 47% gewijzigd door KngfCnns op 05-02-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gisteravond weer vrolijk verder gegaan met het proberen de PS3 draadloos online te krijgen. Beveiliging op WEP ingesteld, werkte niet. WPA TKIP ingesteld, werkte niet. WPA AES ingesteld, werkte niet. Zonder beveiliging werkt het wel en ik voer het wachtwoord van het draadloze netwerk goed in. (zelfs nog aangepast omdat het eerste te lang was om fatsoenlijk in te vullen met de controller :P)

Vanaaf maar 'ns met de helpdesk bellen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Exitium schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:29:
Gisteravond weer vrolijk verder gegaan met het proberen de PS3 draadloos online te krijgen. Beveiliging op WEP ingesteld, werkte niet. WPA TKIP ingesteld, werkte niet. WPA AES ingesteld, werkte niet. Zonder beveiliging werkt het wel en ik voer het wachtwoord van het draadloze netwerk goed in. (zelfs nog aangepast omdat het eerste te lang was om fatsoenlijk in te vullen met de controller :P)

Vanaaf maar 'ns met de helpdesk bellen denk ik. :)
Dat ligt toch echt aan je configuratie als het zonder beveiliging wel werkt, denk niet dat de helpdesk je daarmee kan helpen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Meelobee schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:34:
[...]

Dat ligt toch echt aan je configuratie als het zonder beveiliging wel werkt, denk niet dat de helpdesk je daarmee kan helpen.
Ja, zou alleen niet weten waaraan. Krijg met dezelfde gegevens wel gewoon een laptop online namelijk. Met wat mazzel hebben ze dit bij de helpdesk vaker aan de hand gehad en kunnen ze aangeven waar ik ergens zou moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Denko schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:55:

Was altijd wel fan van de R&C serie, enige (zeer kleine) misser, de lage resolutie, ze hadden dit spel eigenlijk wel FULLHD kunnen maken ondertussen, ik merk het echt een beetje op mijn tv.

Ik vind deze Ratchet and Clank ook zeker de moeite waard. De graphics vond ik op zich heel goed. Ik vind het alleen jammer dat er deze keer voor mijn gevoel niet genoeg wapens inzitten. Een paar gouwe ouwe wapens en een aantal nieuwe ( dat interdimensionale ding waar die tentakels uitkomen vind ik dan toch de leukste) maar het gaf mij niet gevoel wat ik had bij eerdere RandC games. Ook was ik vrij snel door de storymode heen voor mijn gevoel. Natuurlijk zijn er nog de spacemissions die je ernaast kunt doen en alle Zoni's zien te bemachtigen en gold bolts en dat Rhyno wapen zoeken maar toch....ik heb meer plezier gehad aan de R&C games op PS2 voor mijn gevoel. Heel erg jammer dat dit dan ook het laatste deel is want ik speel deze games altijd met erg veel plezier. Ik hoop echt dat er nog eens een R&C game komt wat een combinatie is van alle delen bijelkaar. Lekker lang en heeeel veeeel wapens. En natuurlijk de bekende humor die bij de serie hoort.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
BatmanHorizon schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:27:
[...]
Demo staat volgens mij in de US Store!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Laatst online: 18-09 13:51

Rj-

Hey,

Ik ben een beetje aan het rommelen met thema's en heb net even wat in elkaar gezet.
Als mensen geïnteresseerd zijn kan ik hem wel uploaden.

Ja ik heb wel wat icoontjes gebruikt van een ander thema mochten mensen hier iets over willen zeggen.

De fonts die je in het plaatje ziet komen niet overeen met de fonts die worden gebruikt op de ps3.

Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/2286/naamloosmw.png

Volledig overzicht:

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/6758/naamloosxj.png

[ Voor 46% gewijzigd door Rj- op 05-02-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:10
Rj- schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:25:
Hey,

Ik ben een beetje aan het rommelen met thema's en heb net even wat in elkaar gezet.

De fonts die je in het plaatje ziet komen niet overeen met de fonts die worden gebruikt op de ps3.

[afbeelding]
Ja die is erg nice. Die zou niet misstaan op mijn PS3 :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

+1

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Denko schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:55:

Same here, net volledig uitgespeeld op de trophies van Challenge, Hard Mode en My Blaster Runs Realy, Really hot nat. Heb wel alle Zoni, Gold Bolts en de Ryno V :)

Wat betreft de graphics valt het soms wel op dat de interne resolutie wat lager ligt inderdaad, maar dat is bij (top)spellen als MW2 en GTA IV niet anders... Heb liever wat meer games zoals deze die dan ook wel echt op 60FPS draaien(al waren er op sommige momenten wel wat ernstige frame drops) dan zoals GTA IV ook nog eens onstabiele frame rate van rond de 20/25 FPS want dat vind ik echt onspeelbaar.

Wat dat betreft doen ze het bij Naughty Dog nog het beste, gewoon een stabiele 30FPS leveren op 720p(met volgens mij wat anti-aliasing eroverheen) en de TV's met 100Hz/200Hz de tussenframes laten berekenen wat bij de meeste Sony tv's iig zonder als teveel problemen kan voor de single player :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

SToRM666 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:40:
[...]

De officiële headset heb je al voor 23,50 bij Play.com en voor die paar euro meer heb je misschien wel de beste headset die je voor de PS3 kunt krijgen, maar een Jabra is zeker ook goed :)
De levertijd bij play.com op dit apparaatje is alleen om te huilen, dispatched within 3-5 weeks. Ik heb m op 16 januari 2010 besteld en is nog steeds niet binnen (status is nog steeds: awaiting stock) |:(

Goedkoop Geduld is een schone en langdurige zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
ThePrutser schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:52:
[...]

De levertijd bij play.com op dit apparaatje is alleen om te huilen, dispatched within 3-5 weeks. Ik heb m op 16 januari 2010 besteld en is nog steeds niet binnen (status is nog steeds: awaiting stock) |:(

Ik heb hem toen hier besteld. Was redelijk snel binnen als ik het me goed herinner. Alleen ik zie dat deze daar nu ook out of stock is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Laatst online: 18-09 13:51

Rj-

Hey,

Ja ik heb wel wat icoontjes gebruikt van een ander thema mochten mensen hier iets over willen zeggen.

[afbeelding]

Volledig overzicht:

[afbeelding]
Hey,

Ik heb zojuist het thema geüpload wat ik in een post hiervoor heb laten zien.
Dit thema is de clean versie, omdat ik wat pixel problemen had met het logo van tweakers.net op een full hd scherm.

Ik hoop dat ik er nog iemand meer blij mee kan maken.
Als iemand nog tips heeft of iets voor zichzelf anders ziet zolang het niet te drastisch is, zou ik dit voor diegene kunnen wijzigen.

De download link is:

http://www.megaupload.com/?d=0E5ENH5N

Voor het installeren van een thema maak je op een USB stick de volgende directory aan:

“G:”\PS3\THEME

“G:” is in dit geval de USB-stick.

Daarin plaats je het gedownloaden thema.

Plaats de USB stick dan in de ps3 en ga in het Playstation menu naar thema's. Selecteren vanuit de optie installeren. Er zal een scherm verschijnen van het aangesloten USB apparaat. Selecteer daarna het betreffende thema.

Mocht je de wallpaper niks vinden kun je altijd de originele combineren met mijn thema.

Groeten

[ Voor 21% gewijzigd door Rj- op 05-02-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Rctworld schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:50:
[...]

Same here, net volledig uitgespeeld op de trophies van Challenge, Hard Mode en My Blaster Runs Realy, Really hot nat. Heb wel alle Zoni, Gold Bolts en de Ryno V :)
Zover ben ik nog niet, ik gok dat ik op de helft van de storyline zit, heb nog niet eens alle wapens. Maar ik vind 60% van de lol altijd juist de 2e keer uitspelen, alle wapens tot lvl 10, en dan al die arena's weer doen enzo. Prachtig

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ThePrutser schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:52:
[...]

ligt niet specifiek aan play.com, die headsetjes zijn niet aan te slepen, je kan hem cancellen als ze hem bij een andere winkel wel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Hey,

Sorry hoor, maar het enige wat jij gewijzigd hebt is de achtergrond. Voor de rest is het precies hetzelfde als het Aniom Taiga thema.

Dus wat jij hierboven aangeeft is niet helemaal correct. .. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Epic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Motorstorm (deeltje 1 niet platinum!) voor 4,95 euro incl. verzending (2e hands ex.) is ook binnen!
Ziet er gloednieuw uit! Geen krassen o.i.d.
Vanavond lekker racen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dennis Lammers schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:26:
Motorstorm (deeltje 1 niet platinum!) voor 4,95 euro incl. verzending (2e hands ex.) is ook binnen!
Ziet er gloednieuw uit! Geen krassen o.i.d.
Vanavond lekker racen! :)
Leuk spel is dat, heb ik me dagen mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 18:45
Hey,

[afbeelding]

Volledig overzicht:

[afbeelding]
bedankt :)

zonder haat geen liefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Svennie schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:41:
ligt niet specifiek aan play.com, die headsetjes zijn niet aan te slepen, je kan hem cancellen als ze hem bij een andere winkel wel hebben
Out-of-stock zijn inderdaad niet, maar play.com heeft over het algemeen een lange levertijd. Snelste tot nu toe een product dat op voorraad was na 11 dagen pas in huis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Hoeft niet aan play.com te liggen, kan ook aan de post liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ThePrutser schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:54:
[...]
Out-of-stock zijn inderdaad niet, maar play.com heeft over het algemeen een lange levertijd. Snelste tot nu toe een product dat op voorraad was na 11 dagen pas in huis....
Dat is pas als ze het versturen. Ze moeten de headset wel eerst in huis hebben, als dat lang duurt kan je dat niet play.com verwijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

BatmanHorizon schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:27:
Moest wel even wennen aan de BFBC2 demo dat het niet de beta is. Maar één unluck per klasse ;( Kan niet wachten tot de release, nog een klein maandje :9~

[...]

Niet gevonden van BFBC2?!?
Hij staat zowel in de US als de EU PSN store hoor :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Na de store update van gisteren direct FFVIII gekocht natuuurlijk.
Iemand enig idee of FIX ook op de nominatie staat?
Of is die wellicht al te krijgen in de japanse store?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Heavy Rain demo aan het downloaden, Kotaku poste de antwoorden voor de ARG site maar die is overbelast.

Dummy account kunnen bemachtigen op NeoGAF *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Ace op 05-02-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ace schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:56:
Heavy Rain demo aan het downloaden, Kotaku poste de antwoorden voor de ARG site maar die is overbelast.

Dummy account kunnen bemachtigen op NeoGAF *O*
Wat zijn de inlog gegevens van dat dummy account? (desnoods pm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:46:
Na de store update van gisteren direct FFVIII gekocht natuuurlijk.
Iemand enig idee of FIX ook op de nominatie staat?
Of is die wellicht al te krijgen in de japanse store?
Square Enix verdient miljoenen met de verkoop van FFVII en FFVIII via PSN. Dus deel IX zal ook op het PSN verschijnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 05-02-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Hoe kan ik de Heavy Rain demo downloaden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

HammerNL schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:24:
[...]

Wat zijn de inlog gegevens van dat dummy account? (desnoods pm)
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=386746 daar kan je er om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:26:
[...]

Square Enix verdient miljoenen met de verkoop van FFVII en FFVIII via PSN. Dus deel IX zal ook op het PSN verschijnen.
Lijkt me ook meer dan logisch :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:41
Wees er snel bij; http://site.precinct52.com/loader.swf?v=1

Beetje zoeken in de source en hoppa linkje gevonden :P

SPOILER
spoiler:
- Short cigarette (117b)
- Origami bird
- Coffee shop C (it says "diner")
- 117h (tyre tracks)

[ Voor 33% gewijzigd door console op 05-02-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wow, net de demo gespeeld en ik ben onder de indruk. Van te voren dacht ik dat het gewoon een QTE-fest zou worden maar op deze manier is echt heel erg cool gedaan.

De graphics zijn belachelijk goed, de atmosfeer ook. Het is (zoals verwacht) heel filmisch allemaal maar ik wist niet dat er ook een beetje Sci-Fi in zat. In het tweede gedeelte moet je een crime scene onderzoeken, je hebt daarvoor een soort VR bril en glove.

Nadat je de area scanned zie je items verschijnen die je kan onderzoeken (beetje het Batman AA vision idee). Zo word je steeds verder geleid door allerlei hints en tips.

In het eerste gedeelte van de demo kom je ook in een gevecht terecht, juist door het goede gebruik van QTE had ik echt het idee dat het op het ene moment heel fout af ging lopen als je er 1 miste en dan vervolgens was je weer aan de winnende hand omdat je er een paar achter elkaar goed timed.

Door deze demo gaat Heavy Rain van 'mja, ik zie wel' naar 'Pre-ordered' :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ace op 05-02-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Bellerophon schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:41:
[...]

Niet gevonden van BFBC2?!?
Hij staat zowel in de US als de EU PSN store hoor :)
Je moet ff de post van Guussieboy lezen. Het ging over Battle Tanks, daar kan ik geen demo van vinden. BFBC2 demo heb ik inmiddels alweer 4 uurtjes gespeeld :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Ik heb ook een HR demo code te pakken! :)
Alleen downloaden gaat tergend langzaam... blijkbaar hebben er meer een code weten te bemachtigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 11:08

nFo

console schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:07:
Wees er snel bij; http://site.precinct52.com/loader.swf?v=1

Beetje zoeken in de source en hoppa linkje gevonden :P

SPOILER
spoiler:
- Short cigarette (117b)
- Origami bird
- Coffee shop C (it says "diner")
- 117h (tyre tracks)
Bedankt, alleen de link om te registreren werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
Snap eigenljk nog steeds niet hoe ik nu aan een code kom voor die Heavy Rain demo.. 8)7

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een topic aangemaakt voor Heavy Rain:

[PS3] Heavy Rain

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rctworld schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:50:
[...]

Ik ben even ver gekomen, alleen heb ik nog een paar Gold Bolts te gaan. Ik vond de tijdpuzzels in A Crack in Time errug leuk dus die zal ik dit weekend maar doen. Het is zonde dat dit de laatste Ratchet & Clank is, maar het is gelukkig wel een fantastisch spel geworden. De R&C-games horen wat mij betreft echt tot de toppers onder de PS3-games.

Ik heb zelf niet veel gemerkt van een zogenaamd lagere interne resolutie. Ik vond de game er vaak zeer mooi uitzien.

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/14e309g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.incgamers.com/images/screenshots/9923orig.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameover.gr/uploads/Image/Ratchet%20and%20Clank%20Future:%20A%20Crank%20in%20Time/Ratchet_Clank_Crack_Screens_04.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 05-02-2010 21:02 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.