Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

RenaldoNiels schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:39:
[...]

als je de dixons moet geloven zijn het inderdaad 6 volledige spellen.
ik zou het ook wel raar vinden wat de demo's kan je gratis van de psnstore halen:

Sony PlayStation 3 250 GB PSN pack

De PS3 console is voorzien van 250 GB harde schijf capaciteit waardoor je nog meer games, muziek, foto's, video's en andere content en diensten kunt opslaan die verkrijgbaar zijn via PlayStation Network.

Inclusief zes volledige games (Flower, Wipeout HD, Burnout Paradise, Burnout Paradise Party addon, Crash Commando, Battlefield 1943 en Trash Panic) en één game-uitbreiding, te downloaden in de PlayStation Store.
Van Flower en BF1943 zijn toch niet eens demo's? Misschien verwachtte hij dat hij 6 schijfjes zou krijgen ipv 6 downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmor schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:23:
ik ben sinds vorige week ook in het bezit van de ps3 slim. Heb het pakket gekocht waar volgens de beschrijving 6 volledige games bij zitten, alleen blijkt nu na invoering van de codes en het downloaden dat het alle 6 demo's zijn! :(

iemand hier ook ervaring mee?
Ik heb precies dezelfde set gekocht en het zijn allemaal volledige spellen. ;)

@ Raziel: van Battlefield 1943 heb ik iig een demo of beta gespeeld (was max. 1 uur spelen dacht ik).

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-02-2010 12:31 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
OPSLAGHOND schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:05:
Een paar uur geleden even X-Men Origins: Wolverine gespeeld.
Ik had 88% van de trophy's en wilde kijken of ik die laatste paar ook kon bemachtigen.
Ik moet er nog 3, maar deze twee zijn echt een bitch om te halen...
Alle dogtags.. & alle upgrades voor je character bemachtigen.

Daarnaast nog de game op hard uitspelen en dan pas Platinum.

Hier moet je echt een dag voor gaan zitten. Je kan ook niet zien in welk level je nog dog tags moet verzamelen, dus dat wordt elk level opnieuw afstruinen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
RenaldoNiels schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:39:
[...]

als je de dixons moet geloven zijn het inderdaad 6 volledige spellen.
ik zou het ook wel raar vinden wat de demo's kan je gratis van de psnstore halen:

Sony PlayStation 3 250 GB PSN pack

De PS3 console is voorzien van 250 GB harde schijf capaciteit waardoor je nog meer games, muziek, foto's, video's en andere content en diensten kunt opslaan die verkrijgbaar zijn via PlayStation Network.

Inclusief zes volledige games (Flower, Wipeout HD, Burnout Paradise, Burnout Paradise Party addon, Crash Commando, Battlefield 1943 en Trash Panic) en één game-uitbreiding, te downloaden in de PlayStation Store.
Dit dus ;)

en ja jongens, ik wist ook dat ik de games moest downloaden ;)

Maar na ze gedownload te hebben waren ze allen demo. Ik had ook via info (driehoekje op spel) de de optie om de games te kopen...

Nogmaals de bijbehorende code ingevoerd, maar de store gaf netjes aan dat deze al gebruikt was.

Toch maar even een mailtje richting Sony sturen denk ik...

[ Voor 4% gewijzigd door Timmor op 02-02-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Timmor schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:45:
[...]

Dit dus ;)

en ja jongens, ik wist ook dat ik de games moest downloaden ;)

Maar na ze gedownload te hebben waren ze allen demo. Ik had ook via info (driehoekje op spel) de de optie om de games te kopen...

Nogmaals de bijbehorende code ingevoerd, maar de store gaf netjes aan dat deze al gebruikt was.

Toch maar even een mailtje richting Sony sturen denk ik...
Je moet ook de unlock files downloaden, anders zijn een aantal idd demo's. Staan in de store bij de betreffende games.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 13:44
Meelobee schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:49:
[...]
Je moet ook de unlock files downloaden, anders zijn een aantal idd demo's. Staan in de store bij de betreffende games.
Klopt, had ik ook met Wipeout HD destijds... begreep er niets van! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:02

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Bellerophon schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:41:
[...]

En de Slim maakt nog minder geluid, vind ik persoonlijk.
Hoe kun je een feit nu 'vinden' :P iets is zo, of het is niet zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:40
HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:23:
[...]

Omdat een zachte hoge piep, ratelgeluid(omdat de fan aanloopt ofzo) of een bromtoon heel wat irritanter ervaren kan worden dan een regelmatig harder geluid ;) Maar in theorie zou de Slim inderdaad een stukje stiller moeten zijn qua geluidsniveau...

Al heb ik bijvoorbeeld zelf de 60GB Launch PS3, me broer een 80GB versie en een vriend van me een PS3 Slim, maar er is duidelijk op de BD-drive bezuinigd want waar die van mij op de achtergrond heel zachtjes en op lage toon te horen is klinken de nieuwere stukken meer plastic/goedkoop als je de laser hoort verplaatsen. Ook de hardeschijf in de 80GB hoor ik een stuk duidelijker ratelen terwijl die van de 60GB zelfs van dichtbij nauwelijks hoorbaar is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:23:
[...]

Interpretatie van mensen kan daarover verschillen. Ik ken mensen die vinden dat de Slim meer geluid produceert dan de "oude" PS3

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:07
Ik vind dat mijn "oude" 40GB stiller is dan de slim van mijn kennis.

mompelt iets over zijn onderschrift

[ Voor 28% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-02-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDuifff schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:41:
[...]
Ik moet er nog 3, maar deze twee zijn echt een bitch om te halen...
Alle dogtags.. & alle upgrades voor je character bemachtigen.

Daarnaast nog de game op hard uitspelen en dan pas Platinum.

Hier moet je echt een dag voor gaan zitten. Je kan ook niet zien in welk level je nog dog tags moet verzamelen, dus dat wordt elk level opnieuw afstruinen... ;(
Ik moet alle dog tags en op hard uitspelen nog.
De dog tags ben ik nu eerst aan het doen op easy, (had de game al eens uitgespeeld, maar door een foutieve backup was ik alles kwijt) daarna op hard uitspelen.
Ik vind alleen Weapon X echt een b!tch. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:33:
Ik vind dat mijn "oude" 40GB stiller is dan de slim van mijn kennis.
Rctworld schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:29:
[...]

Omdat een zachte hoge piep, ratelgeluid(omdat de fan aanloopt ofzo) of een bromtoon heel wat irritanter ervaren kan worden dan een regelmatig harder geluid ;) Maar in theorie zou de Slim inderdaad een stukje stiller moeten zijn qua geluidsniveau...

Al heb ik bijvoorbeeld zelf de 60GB Launch PS3, me broer een 80GB versie en een vriend van me een PS3 Slim, maar er is duidelijk op de BD-drive bezuinigd want waar die van mij op de achtergrond heel zachtjes en op lage toon te horen is klinken de nieuwere stukken meer plastic/goedkoop als je de laser hoort verplaatsen. Ook de hardeschijf in de 80GB hoor ik een stuk duidelijker ratelen terwijl die van de 60GB zelfs van dichtbij nauwelijks hoorbaar is :X
Dat heeft meer invloed op of je het geluid al dan niet als storend ervaart. Dát kun je 'vinden' maar het geluidsniveau van dat apparaat zal niet veranderen van eigenaar toe eigenaar, technische verschillen in de modellen daargelaten :P. Zelfde als met 2 lampen: Jij kunt een lamp als feller erváren dan een 2e persoon, maar de lichtinensiteit is hoger, lager of gelijk tussen die 2 lichtbronnen. We hebben het hier over een meetbaar feit en dus niet over meningen zoals of dit of dat schilderij mooier is of niet.

Om het ontopic te houden: Ik heb de Bluray mogelijkheid nog niet getest met films (heb er geen) maar bij sommige games hoor je de drive duidelijk 'zoeken' (je hoort de sensormotor schuiven en draaien) en wanneer de kamer stil is (en tv op mute) een aardige ventilator meedraaien. Hij maakt altijd nog minder lawaai dan mijn gamepc en speel nu toch geen 'stille' spelletjes dus ik vind het niet zo storend.

Ook heb ik een 120gb versie gekregen in plaats van de 250gb, dat vond ik niet zo erg, ik dacht "waar gebruik je die schijf nu ook eenmaal voor behalve updates) maar met honderden mb's aan patches en gigabytes ruimte aan games gaat het toch best hard :o

[ Voor 11% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-02-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:27
Aanbieding van eplaza/Bart smit is al weer uitverkocht :(. De slim 250gb was tijdelijk 275,-. Overwoog toch om hem aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
VeeGee schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:34:
Aanbieding van eplaza/Bart smit is al weer uitverkocht :(. De slim 250gb was tijdelijk 275,-. Overwoog toch om hem aan te schaffen.
Sorry dat ik het zeg, maar als je voor die prijs nog moet zitten overwegen, dan denk ik niet dat je dat ding echt binnenkort gaat kopen. Voor die prijs is dat ding natuurlijk snel uitverkocht. Je moet eerst eens voornemen en voor jezelf uitmaken of je dat ding echt wil kopen. Zo ja dan bedenken of je dat meteen nu wilt doen of dat je wel even kunt wachten. En als dan een goede aanbieding komt meteen kopen en niet weer na gaan zitten denken. Overigens kan je voor 13 euro meer gewoon bij de media markt de 250gb slim kopen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

dangerpaki schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:49:
[...]

Sorry dat ik het zeg, maar als je voor die prijs nog moet zitten overwegen, dan denk ik niet dat je dat ding echt binnenkort gaat kopen. Voor die prijs is dat ding natuurlijk snel uitverkocht. Je moet eerst eens voornemen en voor jezelf uitmaken of je dat ding echt wil kopen. Zo ja dan bedenken of je dat meteen nu wilt doen of dat je wel even kunt wachten. En als dan een goede aanbieding komt meteen kopen en niet weer na gaan zitten denken. Overigens kan je voor 13 euro meer gewoon bij de media markt de 250gb slim kopen als ik het goed heb.
Alhoewel 300 euro veel geld is, is het goedkoop voor wat je aan techniek krijgt, maar dat zijn niet echt de kosten, over the long run. Extra controller: 50 euro. Paar leuke, recente games: 50 euro het stuk. Als je alles officieel doet en het een beetje leuk aankleed (laadkabeltje, hdmi kabel erbij, headset, camera) ben je zó 600 euro kwijt, en dan reken ik de tv nog niet eens mee. Gaming is al duur op de pc, maar dan gebruik je de pc ook nog eens voor heel veel andere zaken. Alhoewel consoles al veel meer kunnen dan vroeger (surfen, mediatreaming, bluray etc) zie ik mensen niet wérken op een console. Gaming word dus nog duurder op zo'n ding en dat heeft mij ook altijd tegengehouden - het is dat we deze ps3 kregen bij een abonnement en de games 2ehands kopen, anders was ik er niet aan begonnen. Dat neemt niet weg dat het gewoon ontzettend gaaf is om met alleen een controller in je handen (ipv tbord+muis) voor een grote tv te zitten met al dat lawaai om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:58:
[...]

Alhoewel 300 euro veel geld is, is het goedkoop voor wat je aan techniek krijgt, maar dat zijn niet echt de kosten, over the long run. Extra controller: 50 euro. Paar leuke, recente games: 50 euro het stuk. Als je alles officieel doet en het een beetje leuk aankleed (laadkabeltje, hdmi kabel erbij, headset, camera) ben je zó 600 euro kwijt, en dan reken ik de tv nog niet eens mee. Gaming is al duur op de pc, maar dan gebruik je de pc ook nog eens voor heel veel andere zaken. Alhoewel consoles al veel meer kunnen dan vroeger (surfen, mediatreaming, bluray etc) zie ik mensen niet wérken op een console. Gaming word dus nog duurder op zo'n ding en dat heeft mij ook altijd tegengehouden - het is dat we deze ps3 kregen bij een abonnement en de games 2ehands kopen, anders was ik er niet aan begonnen. Dat neemt niet weg dat het gewoon ontzettend gaaf is om met alleen een controller in je handen (ipv tbord+muis) voor een grote tv te zitten met al dat lawaai om je heen.
Als je een beetje moeite doet hoeft het allemaal niet zoveel te kosten.
Games voor 50 euro heb ik zelf nog nooit gekocht, als je een beetje zoekt op marktplaats en (vooral) UK shops heb je vaak de nieuwste games voor 30euro. Kabels zijn ook wel goedkoop te vinden.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:45:
[...]

[...]

Dat heeft meer invloed op of je het geluid al dan niet als storend ervaart. Dát kun je 'vinden' maar het geluidsniveau van dat apparaat zal niet veranderen van eigenaar toe eigenaar, technische verschillen in de modellen daargelaten :P. Zelfde als met 2 lampen: Jij kunt een lamp als feller erváren dan een 2e persoon, maar de lichtinensiteit is hoger, lager of gelijk tussen die 2 lichtbronnen. We hebben het hier over een meetbaar feit en dus niet over meningen zoals of dit of dat schilderij mooier is of niet.

Om het ontopic te houden: Ik heb de Bluray mogelijkheid nog niet getest met films (heb er geen) maar bij sommige games hoor je de drive duidelijk 'zoeken' (je hoort de sensormotor schuiven en draaien) en wanneer de kamer stil is (en tv op mute) een aardige ventilator meedraaien. Hij maakt altijd nog minder lawaai dan mijn gamepc en speel nu toch geen 'stille' spelletjes dus ik vind het niet zo storend.

Ook heb ik een 120gb versie gekregen in plaats van de 250gb, dat vond ik niet zo erg, ik dacht "waar gebruik je die schijf nu ook eenmaal voor behalve updates) maar met honderden mb's aan patches en gigabytes ruimte aan games gaat het toch best hard :o
Persoonlijk vind ik de PS3 Blyray speler weer veel stiller dan mijn Samsung stand-alone blyray speler. Maar je HDD kan je altijd uitbreiden zonder problemen :) Dat vind ik persoonlijk wel heel erg sjiek van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:58:
[...]

Ik bedoelde ook niet dat het niet duur is, het is inderdaad wel prijzig als je alles bij elkaar optelt. Hoewel het wel goedkoper kan met een beetje slim zoeken. Maar veel lager zal de instapprijs van de PS3 voorlopig niet worden. Dus als je nu nog twijfelt zul je dat ding voorlopig ook niet kopen. Dat is een beetje mijn punt.

Edit: zijn er al veel mensen hier die MAG hebben gekocht en dit spelen online? Hoe speelt het en zijn er genoeg mensen om mee te spelen of zijn de servers behoorlijk leeg? Ik ben aan het denken om het spel te kopen maar twijfel nog. Op zich zou ik ook prima met COD:MW2 blij zijn, alleen al die verhalen met dat gecheat enzo. Verder hebben PS3 exclusives mij nooit teleurgesteld dus dat speelt ook wel mee in m'n keus.

[ Voor 12% gewijzigd door dangerpaki op 02-02-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Timmor schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:23:
ik ben sinds vorige week ook in het bezit van de ps3 slim. Heb het pakket gekocht waar volgens de beschrijving 6 volledige games bij zitten, alleen blijkt nu na invoering van de codes en het downloaden dat het alle 6 demo's zijn! :(

iemand hier ook ervaring mee?
Dan doe je toch echt iets niet goed.
Ik heb meerdere van deze codes weggegeven (heb er zelf natuurlijk ook 1 gebruikt) en het
zijn toch echt 6 volledige games hoor. Sommige van de 6 zijn zelfs niet als demo verkrijgbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
Rctworld schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:29:
[...]

Denk dat het oude model een stuk beter geisoleerd is, toevallig vandaag nog een 60gb uit en in elkaar gezet.
Maar er zit toch wel een heel groot verschil tussen de slim en de phat.

Daarnaast heb ik de slim en de phat naast elkaar gezet en de phat hoor je duidelijk de fan draaien zelfs in idle mode, de games lezen weet ik niet omdat de laser kapot is, en de vervangende laser niet goed gecalibreert lijkt te zijn.

De slim zoals gezegd is in idle gewoon stil fan is eigenlijk niet waarneembaar, het grappige is met het ene spel hoor ik de drive verschrikkelijk spinnen en seeken, bij het andere spel hoor ik hem nauwelijks.

Maar in idle is de slim absoluut stiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
dangerpaki schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:49:
[...]

Heb vorige week de PS3 Slim 120GB voor 259,= euro gekocht bij de Intertoys in Almere. Bij de MediaMarkt in Almere was ie 266,= euro. Beide prijzen zijn een stuk lager dan de PW. De 250GB is voor mij geen meerwaarde, omdat ik die 120GB toch nooit vol krijg met opslagdata van games, aangezien ik media gewoon vanaf m'n server stream. En zelfs dat doe ik niet zo veel, omdat ik een NMT heb die dat veel beter kan. :)

[ Voor 10% gewijzigd door -elw00d op 02-02-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS3 slim 250GB heb ik enkele weken geleden voor €277 gekocht bij Gameshop Twente. Volgens mij was het nog geen eens een echte aanbieding. Met een beetje zoekwerk kun je hem nog steeds wel voor zo'n prijs nieuw vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, IGN geeft MAG een 7! da´s wel heel slecht.

Als nu straks Heavy rain ook slecht gaat verkopen dan zal je zien dat bedrijven (vooral Sony) niet meer zo happig zijn op het releasen van new ip's of nieuwe technieken.

MAG de online server techniek in fenomenaal maar de game wordt afgeschoten in de pers doordat het teveel op teamplay hangt en niet zo mooi is als Killzone 2 of MW2.. sja het offer dat je brengt.

Heavy Rain, een game die vooral leunt op verhaallijn ervaring. Je zal zien dat veel gamers deze game dus niet zullen kopen doordat het te ver afstaat van actievolle games als MW2 en Dante's Inferno. DAT is het type spel dan jongens tussen de 16 en 26 willen zien!

Killzone 2 enorm budget voor technieken en dan nog geen 2 miljoen stuks verkopen wereldwijd, Uncharted deel twee ondanks bizar laaiende kritieken nog steeds niet de 3 miljoen stuks voorbij.

MS komt met Gears of War 1, 2, HALO 1, 2 en 3, Mass Effect 1 en 2 en de hype rondom een game als Alan Wake, Splinter cell: conviction en Crackdown 2 binnen de community zijn bijna onmeetbaar. Deze games zullen danook in de eerste week gelijk de twee miljoen aantikken. Hoe zal het toch komen? Moet Sony dan minder de nek uitsteken en meer gewoon op de bewandelde paden blijven en zich meer op de young angry male richten? die wil gewoon vette gfx, en veel actie en veel geschiet. Voor MS lijkt het te werken.

Had het dan beter geweest om MAG te maken met 64 man en bizar vette gfx??? of gewoon minder als SOCOM game en hadden ze de lone-wolf gamer gewoon ook mee moeten laten spelen?

begrijp me niet verkeerd, ik ben juist erg blij met deze afwisseling van games en gelukkig blijven toppers als God Of War 3 nog steeds liters bloed vergieten. Maar het is wel jammer dat de markt een beetje doodbloed door inventiviteit zowel gameplay-wise of technisch niet te belonen.

Misschien was de timing van MAG ook wel de meest slecht ever... ik bedoel, launchen twee maanden na MW2 en twee maanden voor BF:BC2.... worst case scenario. natuurlijk zal er een reden voor zijn maar afgelopen zomer releasen in de droogte net na Infamous was perfect geweest.

Infamous ook zo'n kwalitatief geweldige topgame die gewoon niet de aandacht en de verkopen kreeg die ze verdiende.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:16:

Als nu straks Heavy rain ook slecht gaat verkopen dan zal je zien dat bedrijven (vooral Sony) niet meer zo happig zijn op het releasen van new ip's of nieuwe technieken.
In Engeland verlopen de verkopen meer dan prima als ik de laatste lijst zo bekijk. Ondanks de matige ontvangst in de pers. Overigens is al vrij snel duidelijk als je de reviews leest dat de gemiddelde reviewer er maar een uurtje of 2 ingestoken heeft en het voornamelijk afbrand omdat het geen MW2 is.

Ik vermaak me er in ieder geval prima mee, en zo doen vele anderen. Aan gamers op geen moment van de dag tekort en altijd heb ik een match binnen enkele seconden. MAG heeft echt potentie om een klassieker te worden ongeacht wat de pers erover zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Heb vandaag een 1,3 gehaald :'( (moet wat minder gaan gamen)

edit: En om het nog een beetje nuttig te houden een ervaring van een demo. Ik vond de vancouver 2010 best wel bagger. Vond Beijing 2008 ook maar niks, niet mijn type game blijkbaar... :)

[ Voor 35% gewijzigd door KngfCnns op 02-02-2010 22:12 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 19:42

SkyStreaker

Move on up!

Waar vindt je precies wat er inde PS Storen gaat komen voor de opvolgende e.d. eigenlijk - ik heb gezocht, maar volgens mij lees ik er net wat overheen :+

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Check op sites als www.n4g.com, daar zie je iedere week op woensdag / donderdag al wel ergens een "rumored store content" enzo.

Maare, over dat MAG he.. ik vind het persoonlijk niks, maar het verleden heeft ook al aangetoond dat professional reviewers niet altijd op 1 lijn liggen met gamers, dus ik maak me er niet zo druk om. Precies andersom gegaan met Killzone 2. Door de pers goed ontvangen, maar de mainstream gamer wilde er niet aan, omdat de controls "anders" (dan arcade achtig) aanvoelde. En ik vond die game echt TE vet. En dan kan ik er gewoon met m'n pet niet bij dat een middelmatige game als MW2 weer wel supergoed verkoopt (niet alleen op de 360, maar ook op de ps3), in vergelijking met Killzone 2.

Ach ja, het zal wel aan mij liggen ofzo...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
SkyStreaker schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:23:
Waar vindt je precies wat er inde PS Storen gaat komen voor de opvolgende e.d. eigenlijk - ik heb gezocht, maar volgens mij lees ik er net wat overheen :+
http://blog.eu.playstation.com/

Volgens mij komt het hier altijd als eerst. Wordt ook pas op de donderdag zelf gepost, dus je kan het hooguit enkele uren van te voren weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAG de online server techniek in fenomenaal maar de game wordt afgeschoten in de pers doordat het teveel op teamplay hangt en niet zo mooi is als Killzone 2 of MW2.. sja het offer dat je brengt.
Zou je AUB nooit meer een zin willen typen waaruit men zou kunnen opmaken dat MW2 ook maar enigzins in de buurt komt van Killzone 2 qua grafische pracht? Bij voorbaat dank! :*)
MW2 en MAG zijn grafisch niet zo verschillend, het verschil tussen MW2 en Killzone 2 is stukken groter.
Het is dat ik MW2 cadeau heb gekregen, maar zelf had ik 'm nooit gekocht.
Even gespeeld, maar nu al MAG de game onderop de stapel!! :9
Heavy Rain, een game die vooral leunt op verhaallijn ervaring. Je zal zien dat veel gamers deze game dus niet zullen kopen doordat het te ver afstaat van actievolle games als MW2 en Dante's Inferno. DAT is het type spel dan jongens tussen de 16 en 26 willen zien!
Pokemon games verkopen ook als een gek en daar zit veel minder actie in dan in Heavy Rain.
De diverse trailers en screenshots die ik van Heavy Rain heb gezien bevatten toch behoorlijk wat actie. ;)

ps jongens van 26 jaar? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
MW2 middelmatig, jouw mening. Het geeft mij een heerlijke spel ervaring, lekker knallen met vrienden met de headset op. Het heeft zijn nadelen maar dat heeft ieder spel. K2 heb ik ooit 10 mins gespeeld, kan ik dus niet beoordelen,

MW2 krijgt goede reviews en wordt goed verkocht, ik denk dat het spel ook mee heeft dat het multi platform is dus meer mensen hebben het en spelen het. En vergeet de vliegtuig scene niet, bijna letterlijk iedereen had het over het spel, wat wil je nog meer als reclame hebben, beter gaat niet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
MW2 oogt niet heel lelijk omdat het heel vloeiend draait/speelt met 60FPS waar Killzone 2 het met 30FPS moet doen, qua grafische kwaliteit ligt MAG dan meer in de buurt van MW2 maarja het draait maar op 30FPS(als je geluk hebt) en in de beta reageerde alles ook nog eens heel erg traag bij mij. Dat helpt niet echt voor de spelervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Duur maandje met pre-orders
Bioshock special edition
Final Fantasy XIII special edition
God of War Ultimate edition
Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth - DS
Heavy Rain special edition
En zojuist nog Bayonetta climax edition besteld (import vanuit nieuw zeeland).

En eigenlijk wil ik ook nog dante's inferno en darksiders.

Genoeg te spelen iig de komende 2 maanden en leven op water en brood :P

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rctworld schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:41:
MW2 oogt niet heel lelijk omdat het heel vloeiend draait/speelt met 60FPS waar Killzone 2 het met 30FPS moet doen, qua grafische kwaliteit ligt MAG dan meer in de buurt van MW2 maarja het draait maar op 30FPS(als je geluk hebt) en in de beta reageerde alles ook nog eens heel erg traag bij mij. Dat helpt niet echt voor de spelervaring...
Je vergelijkt een final product met een beta, maar dat wist je denk ik al.
En MAG heeft voor/tijdens de release een fikse update gehad;
•Framerate improvements in all environments
•Vote/ Kick implemented
•Art and lighting updates to all levels
•Art updates to weapons, vehicles and objects
•Animation improvement and updates
•Client patching improvements
•Design tuning on all environments (attacker/defender, out of bounds, sightlines, routing...)
•Tuned all skills (skill point expense, skill trees, skill effects)
•Tuning pass on experience rewarded for all actions (resuscitate, heal other, destroy turret, destroy motor pool....)
•Tuning pass on player & leadership experience progressions
•Full audio tuning pass
•Bunker, APC, and Spawn camera adjustments
•Lowered initial spawn times for attackers and defenders for all gametypes
•Update Major/Minor victory and loss percentages and conditions for all gametypes
•Updated Domination gametype scoring values
•Improved weapon feel and hit feedback
Bron: http://www.psonly.nl/nieu...00_problemen/show/273294/
Op Metacritic (http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/mag) zie je een gemiddelde reviewscore van 7.7 voor MAG en een userscore van 8.4, Metacritic's score is beter onderbouwd dan die van IGN omdat deze score is gebaseerd op 24 reviews en 320 uservotes ipv 1 review welke weer is gebaseerd op de mening van slechts 1 persoon. Op de Engelse site van IGN krijgt de game overigens een 7.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mja, heb MAG niet gespeeld, maar heb wel Tribes achter de kiezen, en daar valt het perfect mee te vergelijken.
Qua concept was tribes enorm cool: 64 man op 1 map, een commander die aan iedereen orders kan geven, je kan voertuigen en turrets bouwen en besturen, noem maar op. Technisch werkte het ook allemaal, het enige probleem is....in de praktijk werkt het simpelweg niet. Zo'n grote hoeveelheid volk laten samenwerken op 1 server loopt gegarandeerd in de soep. Ik ga ervan uit dat dit met MAG niet anders is.
Technische specs van de grafische engine hebben daar niets mee te maken, en waar killzone in het plaatje komt is me al helemaal een raadsel :?

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 02-02-2010 23:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:48:
[...]Technische specs van de grafische engine hebben daar niets mee te maken, en waar killzone in het plaatje komt is me al helemaal een raadsel :?

MAG de online server techniek is fenomenaal maar de game wordt afgeschoten in de pers doordat het teveel op teamplay hangt en niet zo mooi is als Killzone 2 of MW2.. sja het offer dat je brengt.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mja, heb MAG niet gespeeld, maar heb wel Tribes achter de kiezen, en daar valt het perfect mee te vergelijken.
Met wat je hebt gehoord/gelezen?

[ Voor 21% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-02-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

Qua concept was tribes enorm cool: 64 man op 1 map, een commander die aan iedereen orders kan geven, je kan voertuigen en turrets bouwen en besturen, noem maar op. Technisch werkte het ook allemaal, het enige probleem is....in de praktijk werkt het simpelweg niet. Zo'n grote hoeveelheid volk laten samenwerken op 1 server loopt gegarandeerd in de soep. Ik ga ervan uit dat dit met MAG niet anders is.
Technische specs van de grafische engine hebben daar niets mee te maken, en waar killzone in het plaatje komt is me al helemaal een raadsel :?
Misschien dat je hem eens moet spelen dan voordat je dat soort dingen zegt? Ik ben pas level 15 en heb er denk ik amper 10 uurtjes op zitten maar toch al heel wat games gespeeld waar het samenwerken echt prima ging (mede door goede squad en platoon leaders).

Het gaat niet altijd goed maar zoiets kan je online verwachten, niet iedereeen heeft even goed door wat er moet gebeuren. Iemand die voor het eerst Squad Leader is en niet weet hoe hij de FRAGO moet gebruiken dat blijf je houden in het begin.

Niet elke map is trouwens 256 players, er zijn ook 128 en 64 varianten. Tot nu toe zitten die nog steeds allemaal voller dan vol en speelt het allemaal prima.

En dan nog even een speciale smiley voor IGN , :') Waarom mensen daar heen gaan voor game nieuws wanneer je sites als Giantbomb, 1UP etc hebt ontgaat mij. Misschien omdat ze groot en bekend zijn, van de kwaliteit moeten ze het iig niet hebben? Het feit dat een 7 van IGN als heel laag beschouwd wordt geeft aan op wat voor vreemde manier ze daar reviews scoren. Ze gebruiken nooit de volledige schaal, alles krijgt tussen een 7 of een 10. En ik was vroegah op school toch echt blij met een 7.

[ Voor 9% gewijzigd door Ace op 03-02-2010 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ace schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:49:
En dan nog even een speciale smiley voor IGN , :') Waarom mensen daar heen gaan voor game nieuws wanneer je sites als Giantbomb, 1UP etc hebt ontgaat mij. Misschien omdat ze groot en bekend zijn, van de kwaliteit moeten ze het iig niet hebben? Het feit dat een 7 van IGN als heel laag beschouwd wordt geeft aan op wat voor vreemde manier ze daar reviews scoren. Ze gebruiken nooit de volledige schaal, alles krijgt tussen een 7 of een 10. En ik was vroegah op school toch echt blij met een 7.
Waarom zou je 7's spelen als er genoeg 9's zijn om te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Op zich wel grappig om te horen dat mensen zeuren over de graphics van MAG. Je hoort iedereen (inclusief ondertekende) zeggen dat het gaat om de gameplay en niet om de graphics maar zodra een game minder mooie graphics heeft dan het gemiddelde maar wel een uniek gameplay element (256man online) toevoegd, hoor je toch iedereen weer zeuren over de graphics.

Ik zelf vind MAG niks omdat ik het gewoonweg niet lekker vind spelen. De graphics is dan ook nog een minpunt. Als ik moet snipen wil ik niet missen omdat ik toevallig 1 pixel te hoog zat omdat me tegenstander een grote blurr is op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

-RazieL- schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 01:34:
[...]

ach, waarom zou je kijken of je zelf een spel leuk vind als een knakker in engenland hem al gespeeld en die zei dat ie "maar" een goede voldoende verdiend.....

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ace schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:49:
[...]

Misschien dat je hem eens moet spelen dan voordat je dat soort dingen zegt? Ik ben pas level 15 en heb er denk ik amper 10 uurtjes op zitten maar toch al heel wat games gespeeld waar het samenwerken echt prima ging (mede door goede squad en platoon leaders).

Het gaat niet altijd goed maar zoiets kan je online verwachten, niet iedereeen heeft even goed door wat er moet gebeuren. Iemand die voor het eerst Squad Leader is en niet weet hoe hij de FRAGO moet gebruiken dat blijf je houden in het begin.

Niet elke map is trouwens 256 players, er zijn ook 128 en 64 varianten. Tot nu toe zitten die nog steeds allemaal voller dan vol en speelt het allemaal prima.

Los daarvan, IGN is gewoon een bagger site waar men gecontroleerd wordt en geen vrije mening mag geven. De paar mensen die dat deden zijn daar om dubieuse redenen verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga MAG vanmiddag kopen dus zal je later vandaag laten weten hoe het zit maar wat ik begrijp is dat ze het spel hebben opgedeeled in groepjes van 8 man. Hiermee kan je dus ook communiceren. Jouw squadleader kan weer communiceren met andere squadleaders en de commander. Hierdoor blijft het overleg gestructureerd. Als 128 man door elkaar heen lopen te blaten dan is de orde zoek inderdaad.
Ik haal de techniek erachter erbij omdat veel PS3 exclussives op verschillende vlakken de grenzen an games verleggen. Killzone deed het op GFX gebied, MAG op aantal spelers, Uncharted 2 op verhaal en GFX, Infamous op besturing, straks GT5 op gfx en simulatie.

Toch blijft het blijkbaar veel en veel interresanter om gewoon de UT engine te pakken, deze een beetje te verbouwen en games te maken Als GeoW, ME, Splinter Cell, etc en dan gewoon bakken met geld binnen te slepen.

Ik probeer een beetje weer te geven dat de Ps3 exclusives ondanks vaak hoge kwaliteit niet de mainstream aandacht en verkoopcijfers halen als dat ze zelf hadden verwacht of in mijn en andere ogen hadden verdiend. Nu zijn cijfers als 2 miljoen stuks niet erg weinig en hesu wel winstgevend maar MW2 zit inmiddels op 5 of 6 miljoen stuks en dan als enkel voor PS3. 360 ook nog ff 8 of 9 milj erbij en andere verkoopcijfers verbeleken gewoon.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Een spel dat exclusief uitgebracht wordt kan ook niet verkoopcijfers ala MW2 verwachten, ze "negeren" 2 platformen dus dat K2 of U2 niet in de buurt van MW2 qua verkopen komt is logisch. Als een spel multiplatform is hoor je er ook meer mensen over op verjaardagen en zo, dan koop je het ook eerder, en zoals ik al eerder zei, al die aandacht die MW2 gekregen heeft door de vliegveldscene is ook erg goed geweest voor de verkopen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gister Assassins Creed Part Deux binnengekregen!!
Tegen m'n vrouw gezegd dat ik 'zo' naa bed kwam (dat was 21:30), en om 23:30 was het echt tijd om naar bed te gaan.. :)

Dat spel is goed verslavend!! Ondanks dat ik nog even goed moet wennen aan de besturing.

Goed voorbeeld: De freerun-race.. weet ik veel dat je R1+X gewoon ingedrukt kan houden.. Maar na een keer of 8 lukte het met nog bijna 15 seconden op de klok..

En die camera die soms tot vervelens toe te lang verkeerd blijft hangen (ja je kan R3 indrukken)..
en die gasten in het goude armor (nadat je familie is gehangen) die slaan hard.. Ik was ff wat drinken, en toen moest ik in 1 keer rennen.. ja sorry, die controller lag op tafel.. 8)7

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:27
Ratchet & Clank: A crack In Time is weer 17 pond 73 +0.99 pond verzendkosten bij thehut.com, maar vandaag kun je schijnbaar de code BLUE10 invoeren voor 10% extra korting. Zou de prijs wel erg interessant maken voor mensen die 'm nog niet eerder hebben gehaald.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een crosspostje uit het Mass Effect 2-topic:
Mogelijk interessant nieuws voor PS3-eigenaren:
PlayStation 3-code Mass Effect 2 op PC-disc

Op de PC-disc van Mass Effect 2 is code gevonden die niet alleen naar de PC en de Xbox 360 verwijst, maar ook naar de PlayStation 3. Omdat de game niet voor dit platform is aangekondigd, voedt dit de geruchten dat dit in de toekomst eventueel zou kunnen gebeuren.

De eerste Mass Effect werd nog door Microsoft uitgegeven en verscheen alleen op de Xbox 360 en PC. Omdat Mass Effect 2 nu wordt uitgegeven door Electronic Arts lijkt een uitgave op Sony's platform reëler.

Spel-code en geen engine-code
Mass Effect 2 maakt gebruik van de Unreal Engine 3, waarin standaard verwijzingen naar de drie gameplatformen staan. De code waarin de PlayStation 3 genoemd wordt, is echter code die specifiek verwijst naar gameplayonderdelen van Mass Effect 2, namelijk naar ervaringspunten en naar paragon- en renegadepunten.

Dit betekent echter niet dat Mass Effect 2 sowieso naar de PS3 komt. Soms wordt op voorhand alvast rekening gehouden met eventuele toekomstige platformen. Totdat BioWare of Electronic Arts duidelijkheid verschaffen, blijft het gissen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
-RazieL- schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 01:34:
[...]
Omdat die '7' niet een 7 is vergeleken met andere games. MW2 kreeg veel 9's maar de reviews vonden wel allemaal plaats bij Activision zelf (goh, en er zat ook niets achter, toch?). Een '7' zou dan dus een kwaliteit representeren die ver achter die van MW2 ligt. Maar is dat wel zo? Halo3 kreeg erg veel 10-en. Ik heb de game gespeeld en het is om te huilen zo slecht.

Heb net FEAR2 uitgespeeld, echt een hele goede shooter waar je goed aan kunt zien dat alles tot in de puntjes is verzorgd. Kreeg gemiddeld ook iets van een 7 (Eurogamer gaf het zelfs een 5 terwijl diezelfde reviewer halo 3 een 10 gaf... tja...).

Wat helpt is bij gamefaqs de user reviews bekijken en dan de lage cijfer reviews. Als dat alleen maar jankers zijn dan is de game OK. Zijn dat reviews met terechte (en terugkomende) punten, zoals 'repetitive', 'boring', 'cumbersome controls / camera'... dan heb je het wellicht over een brakke game.

Reviews... in game-land zijn reviews nog altijd biased en van onnozele kwaliteit. Kijk bv naar film-reviews. De films met de grootste budgets (de 'AAA' titels), worden veelal afgeserveerd met 2-en en 3-en (zie metacritic), terwijl 'AAA' titels met big budgets in game-land 9-ens en 10-en scoren. En dat terwijl de verhalen van de meeste 'AAA' titels en ditto invulling ervan de gemiddelde 'blow-stuff-up' blockbuster nauwelijks ontstijgt.

Totdat dit verandert is het kommer en kwel en heb je eigenlijk niets aan reviews. Kan iemand nog herinneren wat Warhawk voor gemiddeld cijfer kreeg? En wat voor geweldige game het is?

Overigens trekt de gemiddelde consument zich geen reet aan van reviews, gezien de verkopen van onnozel vullis als 'avatar', ondanks dat er wellicht vele devs vele weken in crunchmode hebben gelegen om die game af te ronden.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
mooi voorbeeld is tijdschriften die alleen een preview exemplaar ontvangen als ze minimaal een bepaald cijfer geven, en een bepaald aantal pagina's besteden aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
Welke hoofdtelefoon, microfoon combinatie gebruiken jullie?
Bij mij staat de PS3 in de woonkamer dus wanneer ik wil gamen zorg ik op enige mate voor overlast. (zeker met spellen als Pacific Rift is het geluid irritant als je zelf niet speelt.) Hoe dan ook ik ben op zoek naar een Hoofdtelefoon met microfoon (headset achtig maar als ik daar op zoek krijg ik alleen van die setjes met kleine of helemaal geen oorschelpen) bluetooth zou natuurlijk fantastisch zijn. Ik neigde eerst naar de Philips SHC8525 die ik dan gewoon op de tv aansluit, maar als ik dan ook een microfoon wil voor de multiplayer dan heb ik een probleem.
Nu schijnt het ook mogelijk te zijn om de standaard BT sony ps3 mic gewoon ergens voor je te zetten maar dat vind ik eigenlijk een niet nette oplossing...

Ik wil dus een koptelefoon met microfoon eraan die draadloos met de ps3 kan communiceren zodat ik de enige ben die het geluid van het spel en het geouweneel van mijn medespelers hoor en zij mij.

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

[b][message=33401263,noline]
Ik wil dus een koptelefoon met microfoon eraan die draadloos met de ps3 kan communiceren zodat ik de enige ben die het geluid van het spel en het geouweneel van mijn medespelers hoor en zij mij.
Bedoel je zoiets?
Bluetooth headset met mic van Logitech.
Afbeeldingslocatie: http://images.icecat.biz/img/norm/high/554539-8334.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
Opa_vertelt schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:30:
[...]

Bedoel je zoiets?
Bluetooth headset met mic van Logitech.
[afbeelding]
Zoiets inderdaad, maar dan met grotere oorschelpen. Heb je ervaring met de getoonde op de PS3? Dit mbt. geluidskwaliteit aan zowel de zendende als ontvangende kant?

[ Voor 0% gewijzigd door Pin0 op 03-02-2010 10:54 . Reden: laatste zin liep niet lekker ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
Pin0 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:35:
[...]

Zoiets inderdaad, maar dan met grotere oorschelpen. Heb je ervaring met getoonde op de PS3 mbt. geluidskwaliteit aan zowel de zendende als ontvangende kant?
Ik zit met hetzelfde probleem. PS3 in de woonkamer, veel herrie, en zou dus het liefste al het geluid via een Bluetooth headset doorkrijgen. Met de Bluetooth headsets die ik hier heb liggen is dat niet mogelijk, alleen het chat geluid komt via de headset binnen, de rest loopt gewoon via de tv/versterker.
*
The Bluetooth audio signal for PS3 only carries voice chat. The game sounds and music are played through your TV or stereo receiver only.
*
If you want to listen to the gameplay with headphones then they will have to be compatible with your TV or stereo receiver.
bron

Je zal dus een headset op de stereo/TV moeten aansluiten. Ik zit zelf nu naar dit dingetje te kijken:

pricewatch: Sennheiser RS 120 (Zwart)

[ Voor 10% gewijzigd door Vin87 op 03-02-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ik ga vanmiddag een PS3 halen; zijn er nog dingen waar ik op moet letten of die erg handig zijn om erbij te kopen? Komt in ieder geval een tweede controller bij.

En iemand nog tips wat qua games leuk is om te doen? Speel op de PC met name RPG's, shooters en sportgames. Ga sowieso kijken voor Madden en NHL (en anders worden die besteld, net als NCAA :P), en liep verder te kijken naar games als Uncharted (2), Assassin's Creed (2), Dragon Age Origins, maar heb verder eigenlijk geen idee wat leuke titels zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
HDMI kabel moet je kopen.

Games kun je het beste importeren vanuit de UK of VS en daar leuke aanbiedingen vandaan halen.

Uncharted is een must. Dragon Age is technisch een wrak maar wel enorm leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Exitium schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:06:
Ik ga vanmiddag een PS3 halen; zijn er nog dingen waar ik op moet letten of die erg handig zijn om erbij te kopen? Komt in ieder geval een tweede controller bij.

En iemand nog tips wat qua games leuk is om te doen? Speel op de PC met name RPG's, shooters en sportgames. Ga sowieso kijken voor Madden en NHL (en anders worden die besteld, net als NCAA :P), en liep verder te kijken naar games als Uncharted (2), Assassin's Creed (2), Dragon Age Origins, maar heb verder eigenlijk geen idee wat leuke titels zijn. :)
Als je hem op een HD-TV gaat aansluiten is een HDMI-kabel geen overbodige luxe, deze is niet inbegrepen.

Wanneer je je voorlopig aan titels als Uncharted, Assassin's Creed en Dragon Age houdt ben je nog wel even zoet, maar misschien dat Valkyria Chronicles ook iets voor je is.

Voor shooters moet je niet bij mij wezen, maar lees de vorige twee pagina's eens door en je krijgt een aardig idee van wat fps-mensen op het moment bezig houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Voor FPS hoor ik mensen vooral over MW2 en MAG praten :P

Sports games heb ik iets meer verstand van. NHL 10 is een fantastische game op de PS3. NHL2k10 is ook aardig, maar NHL 10 is toch nog een stukje beter. Ik heb die CD inmiddels helemaal versleten gespeeld, en ik speel nog steeds.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:46
Ik kan aan SOCOM komen voor de PS3, 8.60 euro... is dat spel de moeite waard?
Headset heb ik al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
RPG? Enternal Sonata heb ik goed mee vermaakt, zo'n 50 uur. Eveneens als Enchanted Arms, zo'n 96 uur :) Zijn ook niet super aan de prijs geloof ik :)

[ Voor 0% gewijzigd door Dwazer op 03-02-2010 12:10 . Reden: spellen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Exitium schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:06:
Als je geen CC hebt, dan is een PSN kaart handig :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De MLB games van Sony staan ook zeer goed aangeschreven, maar die ga je hier moeilijk vinden denk ik.
inFamous, Killzone 2, Dead Space en Warhawk zijn trouwens ook nog goeie games :)

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 03-02-2010 12:34 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Denko schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 07:24:
[...]

ach, waarom zou je kijken of je zelf een spel leuk vind als een knakker in engenland hem al gespeeld en die zei dat ie "maar" een goede voldoende verdiend.....
Klopt, maar ik bedoel dan ook het cijfer wat je een game zelf zou geven. Ik speel alleen games die ik echt goed vind of mij in ieder geval aanspreken. Ik ga bijvoorbeeld absoluut geen Dante's Inferno kopen aangezien ik al verwend ben met GoW1&2 en binnenkort GoW3 al uitkomt.

De cijfers op een site als gamerankings.com geeft wel een redelijk beeld van de games. Een game die gemiddeld een 9 scoort is sowieso geen 6. Verder kan ik zelf prima bepalen of ik het wel of niet eens ben met een review en of de game of het genre me uberhaupt wel aanspreekt. Het grootste gedeelte van mn games-collectie scoort trouwens wel minimaal een 8 of een 9 bij gamerankings. Met hier en daar een uitzondering, omdat die games mij meer aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Zavvi.com 10% kortingscode op Blu Ray en PS3: WICKED10
TheHut.com 10% kortingscode op ALLES: BLUE10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:43:
[...]
De cijfers op een site als gamerankings.com geeft wel een redelijk beeld van de games. Een game die gemiddeld een 9 scoort is sowieso geen 6. Verder kan ik zelf prima bepalen of ik het wel of niet eens ben met een review en of de game of het genre me uberhaupt wel aanspreekt. Het grootste gedeelte van mn games-collectie scoort trouwens wel minimaal een 8 of een 9 bij gamerankings. Met hier en daar een uitzondering, omdat die games mij meer aanspreken.
Metacritic vind ik zelf erg betrouwbaar aangezien hier het gemiddelde van meerdere reviews staat.
Nog veel belangrijker vind ik de userscores aldaar.
Reviews van mensen die ervoor betaald worden, gadgets, reisjes, etc. etc. krijgen zijn in mij ogen al niet meer objectief. ;)
http://www.metacritic.com/

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-02-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Dennis Lammers schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:04:
Zavvi.com 10% kortingscode op Blu Ray en PS3: WICKED10
TheHut.com 10% kortingscode op ALLES: BLUE10
Net te laat. Heb net al besteld bij Zavvi maar zonder code. Jammer, de bestelling is al dispatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Mijn PS3 (Fat 80gb) leest steeds vaker de blurays niet meer. Als de disk al in de PS3 zit voordat ik de PS3 aanzet dan verschijnt de disk niet bij game. Na een keer te ejecten en opnieuw in de drive te steken pakt ie hem meestal wel.
Zou dat een versleten laser zijn, of is ie misschien gewoon vies? (er wordt soms flink gerookt in de kamer waar de ps3 staat.)
Kan ik zo'n lens cleaning kit gebruiken die ook voor CD spelers gebruikt worden? of is dat schadelijk voor de bluray drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:10

OMD

Dan is je drive zo goed als stuk. Heb ik ook gehad. Nieuwe drive via internet besteld, zelf erin gezet en dat kostte me toen rond de 80 euro. Nog altijd goedkoper dan een nieuwe :D

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:38:
Mijn PS3 (Fat 80gb) leest steeds vaker de blurays niet meer. Als de disk al in de PS3 zit voordat ik de PS3 aanzet dan verschijnt de disk niet bij game. Na een keer te ejecten en opnieuw in de drive te steken pakt ie hem meestal wel.
Zou dat een versleten laser zijn, of is ie misschien gewoon vies? (er wordt soms flink gerookt in de kamer waar de ps3 staat.)
Kan ik zo'n lens cleaning kit gebruiken die ook voor CD spelers gebruikt worden? of is dat schadelijk voor de bluray drive?
Ik heb t ook paar x gehad, maar 95% niet. Dus ik heb m meteen verkocht voor 220 en er mee een slim gehaadl voor 260 :P Maybe ook een slim idee voor jouw :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Meelobee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:38:
Meelobee, gewoon ter reparatie sturen als je nog garantie hebt. Niet gaan rommelen met cleaning discs e.d.
Gezien het een 80GB is heb je je PS3 weer binnen een kleine 10 dagen terug, misschien nog wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:56:
[...]

Ik heb t ook paar x gehad, maar 95% niet. Dus ik heb m meteen verkocht voor 220 en er mee een slim gehaadl voor 260 :P Maybe ook een slim idee voor jouw :*)
Hmm dat zou wel snel zijn als ie nou al stuk gaat/is. Ik heb deze ps3 net 5 maanden.. :/ Hij doet ie het soms niet, meestal wel. ik schat hij het 2 van de 10x dat ik em aanzet niet pakt. Ik hou het wel ff in de gaten en als het erger wordt meldt ik em wel aan bij Sony :) Verkopen is geen optie, ben niet de persoon die een ander met mijn kapotte zooi wil opschepen. ;) Mocht ie stuk zijn dan zet ik hem in mn slaapkamer om films te streamen en voor PSN games :)

(Kan het uberhaupt kwaad om er zo'n cleandisk in te doen?)

[ Voor 13% gewijzigd door Meelobee op 03-02-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een console die je nog maar 5 maanden hebt en dan al stuk is zou ik sowieso terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

Ik hoop dat je diegene wel verteld had dat dat ding af en toe raar deed? Anders vind ik dat een behoorlijke naaistreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
JIPPIE!!

MX vs ATV Reflex gewonnen bij 3FM!!
ik krijg em als het goed is morgen al in de bus!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

[...]

dangerpaki schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:27:
[...]

Ik hoop dat je diegene wel verteld had dat dat ding af en toe raar deed? Anders vind ik dat een behoorlijke naaistreek.
Nogal ja....

[ Voor 35% gewijzigd door DeeJee op 03-02-2010 15:32 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Macchill schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:29:
JIPPIE!!

MX vs ATV Reflex gewonnen bij 3FM!!
ik krijg em als het goed is morgen al in de bus!! :-)
Was jij dat net op de radio? Haha leuk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
jep, thats me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 14:07
dangerpaki schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:29:
[...]

Net te laat. Heb net al besteld bij Zavvi maar zonder code. Jammer, de bestelling is al dispatched.
Dispatched of zoals Zavvi altijd mailt Despatched ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Boh mijn fallout loopt continu vast (en de ps3 dus ook) op hetzelfde punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Bellerophon schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:44:
Wellicht de gamedata verwijderen en opnieuw installeren. Helpt soms bij dit soort problemen. Savegame kan je blijven gebruiken dus dat maakt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Snippes schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:19:
[...]

Dispatched of zoals Zavvi altijd mailt Despatched ;-)
Zoals Zavvi altijd mailt inderdaad, maar het schijnt te kunnen zo qua spelling, ik dacht dat dat fout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:27:
[...]

Yep, het was eigenlijk paar keer gebeurt, vlak voor de nieuwe ps3 slim, en toen werd mijn keuze snel gemaakt. De ps3 had nog iets meer dan een jaar garantie. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo dan, zit ik net Darksiders te spelen, niks aan handje, gaat voor de verandering eens soepeltjes. Loopt de ps3 me toch vast... da's me echt al maanden niet gebeurd.. muziek speelde door, beeld stond stil... en net terwijl ik de laatste kill moest maken :( jammer weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

BatmanHorizon schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:55:
[...]

Wellicht de gamedata verwijderen en opnieuw installeren. Helpt soms bij dit soort problemen. Savegame kan je blijven gebruiken dus dat maakt niks uit.
Is dat echt zo? Wil niet weer helemaal overnieuw beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:51:
[...]

Is dat echt zo? Wil niet weer helemaal overnieuw beginnen :P
Ik kan het ook bevestigen. Je savefile heeft niets te maken met je install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fallout 3 heb ik ook al een jaar liggen en die heeft nog nieteens in mijn PS3 gezeten... :X
Ik ben nog altijd van plan om er eens aan te beginnen, alleen weet ik nog niet wanneer :P

[ Voor 48% gewijzigd door SToRM666 op 03-02-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35
Bellerophon schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:44:
Herkenbaar: ik ben bezig met Fallout 3: GOTY en die loopt per gamesessie van 2 uur toch zeker een keertje of 5/6 vast (vooral nu in het moeras van Point Lookout).
Fallout 3 (de normale editie) deed dit ook wel eens, maar niet zo vaak. Destijds had ik gelezen dat het samenhing met de omvang van de gamesave. Die is bij mij nu 14Mb en dat vindt de PS3 niet leuk schijnbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Neophyte_NL op 03-02-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Neophyte_NL schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:54:
[...]

Herkenbaar: ik ben bezig met Fallout 3: GOTY en die loopt per gamesessie van 2 uur toch zeker een keertje of 5/6 vast (vooral nu in het moeras van Point Lookout).
Fallout 3 (de normale editie) deed dit ook wel eens, maar niet zo vaak. Destijds had ik gelezen dat het samenhing met de omvang van de gamesave. Die is bij mij nu 14Mb en dat vindt de PS3 niet leuk schijnbaar.
Het is niet continu ofzo, maar het gebeurd maar op 1 plek (Fallout 3) en dat is bij 'Oasis'. Ik zal het eens proberen met de GOTY editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35
Bellerophon schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:56:
[...]

Het is niet continu ofzo, maar het gebeurd maar op 1 plek (Fallout 3) en dat is bij 'Oasis'. Ik zal het eens proberen met de GOTY editie.
Heb je dan ook wel eens dat hij in VATS ongeveer een seconde of 20 hangt (of 3 fps doet) en dan toch weer wel verder gaat? Ik vind het een fantastische game, maar dit begint me toch wel te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
el-jorge schreef op maandag 01 februari 2010 @ 08:55:
[...]

Zou het kunne komen omdat je signaal via LPCM én bitstream probeert te verzeden. Ik denk dat je LPCM moet uitzetten, en de true HD en dat soort zaken ook. Dus alleen DTS, Dolby Digital en gewoon stereo via bitstream, de rest kan denk ik uit.
Heb in de settings alles uitgezet behalve DTS en Dolby Digital, maar krijg nog steeds alleen geluid uit de voorste speakers met Blurayfilm. Alles staat verder op bitstream ingesteld.

Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Neophyte_NL schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:59:
[...]

Heb je dan ook wel eens dat hij in VATS ongeveer een seconde of 20 hangt (of 3 fps doet) en dan toch weer wel verder gaat? Ik vind het een fantastische game, maar dit begint me toch wel te irriteren.
Nee dat dan weer niet, heb er verder nog nooit problemen mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Syntagma schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:36:
[...]

Heb in de settings alles uitgezet behalve DTS en Dolby Digital, maar krijg nog steeds alleen geluid uit de voorste speakers met Blurayfilm. Alles staat verder op bitstream ingesteld.

Iemand nog een idee?
Wat geeft je display van je receiver aan? Ik heb alleen geen idee of je misschien je geluid over HDMI uit moet zetten, kan me voorstellen dat ie nu over beide gewoon LPCM gooit.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:44:
[...]

Wat geeft je display van je receiver aan? Ik heb alleen geen idee of je misschien je geluid over HDMI uit moet zetten, kan me voorstellen dat ie nu over beide gewoon LPCM gooit.
Receiver zegt Dolby Digital 3/2 1. Alleen de symbooltjes van de sub en linksvoor en rechtsvoors. HDMI helemaal uitzetten heb ik geprobeerd (via "manual"), bij optisch alleen DD en DTS aangevinkt. Werkt helaas niet, krijg nog steeds alleen voorste speakers...

[ Voor 15% gewijzigd door Syntagma op 03-02-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
OMD schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:45:
Dan is je drive zo goed als stuk. Heb ik ook gehad. Nieuwe drive via internet besteld, zelf erin gezet en dat kostte me toen rond de 80 euro. Nog altijd goedkoper dan een nieuwe :D
Echte tweaker _/-\o_

Was je garantie al verlopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Syntagma schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:50:
[...]

Receiver zegt Dolby Digital 3/2 1. Alleen de symbooltjes van de sub en linksvoor en rechtsvoors. HDMI helemaal uitzetten heb ik geprobeerd (via "manual"), bij optisch alleen DD en DTS aangevinkt. Werkt helaas niet, krijg nog steeds alleen voorste speakers...
Dan moet je het denk ik in de receiver zoeken, want hij krijgt dus wel 5.1 binnen.

[edit] Stereostand?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:08:
[...]

Dan moet je het denk ik in de receiver zoeken, want hij krijgt dus wel 5.1 binnen.
Vaag, waarom zou het bij games wel werken dan? Ik heb nog nooit iets hoeven aanpassen aan de receiver.. Zou niet weten wat ik dan zou moeten instellen. Even kijken dan maar.

[edit]
Jips! Geen idee hoe het kan, maar er stond blijkbaar een instelling op de versterker niet goed. Heb het gewijzigd via een menuutje en nu heb ik zowel bij games als films mooi surround geluid! Bedankt voor de hulp!

[ Voor 22% gewijzigd door Syntagma op 03-02-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:56:
[...]

Yep, het was eigenlijk paar keer gebeurt, vlak voor de nieuwe ps3 slim, en toen werd mijn keuze snel gemaakt. De ps3 had nog iets meer dan een jaar garantie. :')
Dat is dan erg netjes vind ik. Dan is de keus verder puur van de koper zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 13:44
Het is wonderbaarlijk, maar het lijkt erop dat de vijfde PSN Store update van dit jaar (morgen dus!) dan eindelijk eens wat leuks gaat brengen: Aliens vs Predator multiplayer demo :9

[ Voor 3% gewijzigd door Vads op 03-02-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
En niet te vergeten de BFBC2 demo morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
BatmanHorizon schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:20:
En niet te vergeten de BFBC2 demo morgen.
Multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Final Fantasy VIII met de irritante/nostalgische* PAL-balken. (* Kies maar).
Een Pixeljunkruimte @ Playstation Home? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:57:
En Final Fantasy VIII met de irritante/nostalgische* PAL-balken. (* Kies maar).
Een Pixeljunkruimte @ Playstation Home? :P
Ik gooi vanavond meteen de downloads aan :P

FF8
BFBC 2
AvP

_/-\o_ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

- Heavy Rain demo
- In de US-store komt 'Fret Nice'. Als de prijs niet te hoog is lijkt me die ook nog wel de moeite. Platform-game die je met een RB/GH-guitaar kan spelen.

PSN: Shiver23

Pagina: 1 ... 17 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.