Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:58:
Kan een tweedehandsgame kopen kwaad (status: average / gemiddeld gebruikt)?
Behalve misschien wat krasjes op de disc?

Ik wil Motorstorm voor de PS3 en die is online 2ehands te koop voor 8 euro.
Een mooie prijs.
Nieuw is ie in de UK haast niet meer te koop, of 30 euro in Nederland...

Maar ik twijfel altijd of ik 2ehands games zou kopen of niet...
Ik heb een toevoeging tot deze vraag.
Enige standaart informatie over online gamen op de PS3 in combinatie met het kopen van 2e hands spellen? Hoe zit het met het kopen van, en spelen van een 2e hands spel zoals bijvoorbeeld Call of Duty Modern Warfare?
Er zal vast wel iets achter zitten wat ik nog niet gevonden heb, wat dit mogelijk maakt. Maar zo denk ik ook dat er vast wel iets achter zit waardoor de 1e eigenaar vrolijk door kan spelen zonder daadwerkelijk het spel nog in zijn bezit te hebben.

BVD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:40:
[...]

Mijn Wii staat ook stof te happen, de 360 wordt hier het meest gebruikt en daarna de PS3.
Maar je slaat de plank mis als je met Zelda gaat vergelijken. Dat is namelijk een game waardoor de Wii wél aangaat, ongeacht de graphics. Zelfde geldt voor New Super Mario Bros. en Super Mario Galaxy. Helaas is het merendeel aan spellen inderdaad zwaar k*t, waardoor graphics sommige spellen nog enigszins hadden kunnen redden.
En het mooie is, die komen allen uit de Nintendo schuur (1st Party)... dus het is redelijk logisch dat die spellen er mooi uitzien. Ik blijf er wel bij dat ik liever Zelda in HD zag.

Maar de 360 en PS3 hebben ook geweldige (2nd en 3rd Party) software. En met dergelijke spellen draait het toch ook wel om de graphics, al is het alleen voor de beleving. Ik doel bijvoorbeeld op het nog te komen Red Dead Redemption

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:19:
[...]

Enige standaart informatie over online gamen op de PS3 in combinatie met het kopen van 2e hands spellen? Hoe zit het met het kopen van, en spelen van een 2e hands spel zoals bijvoorbeeld Call of Duty Modern Warfare?
Er zal vast wel iets achter zitten wat ik nog niet gevonden heb, wat dit mogelijk maakt. Maar zo denk ik ook dat er vast wel iets achter zit waardoor de 1e eigenaar vrolijk door kan spelen zonder daadwerkelijk het spel nog in zijn bezit te hebben.

BVD ;)
Je moet om een PS3 game te kunnen spelen (ook online) altijd de originele disc hebben. Online spelen kan dus prima met een tweedehands disc, en nee de vorige eigenaar kan niet doorspelen. Een tweedehands schijfje is op wat krasjes en mogelijk wat polijstwerk van de gamewinkel na exact gelijk aan een nieuwe game. Wel kan het zijn dat een boekje mist en dat codes voor het downloaden van gratis extra content al gebruikt zijn (reken er maar op!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:19:
[...]

BVD ;)
Er zijn geen CD-keys en je hebt gewoon de disc nodig om te kunnen gamen. Dus je kan gerust het spel gewoon tweedehands kopen. Want zonder disc kan de eerste eigenaar het spel niet opstarten, hij heeft hem het spel überhaupt niet meer. Dus hij kan niet vrolijk doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 08:57:
[...]

Als je naar een gameshop gaat (gamemania bijvoorbeeld) kun je krassen laten verwijderen. Er staat bij Gamemania geen PS3 bij (http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=111&iid=54) maar ik weet niet of dat bewust gedaan is, of dat ze de tekst nooit aangepast hebben, je kan het in elk geval even navragen. Het kost iets van 5 euro. Wat ze doen is een klein laagje er af schuren zodat ie weer helemaal mooi vlak is. Je kan het eventueel ook zelf proberen met tandpasta, maar het zal lastig zijn om dat netjes te doen.
Bedankt voor alle ideeen en goede tips, maar het is geen kras meer. Het is echt een scheur. Als ik hem daar beetje omhoog doe, dan zit het niet meer goed tegen elkaar zegmaar, als geheel. Alsof je met een schaar erin heb geknipt zegmaar, zo'n effect. Denk dus niet dat dat te repareren is. Inmiddels maar gekocht voor de PC, ken toch meer mensen die het op de pc spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:59
Motorstorm deel 1 voor 8 euro, 2ehands zonder handleiding, kopen?

Ik wil het spel sowieso en 8 euro is een mooie prijs.
En geen handleiding.. hmm... zijn ook op internet te vinden toch? :P

Shit, net weer uitverkocht, voortaan toch maar meteen kopen en pas achteraf twijfelen.... :(
14 euro is nu de goedkoopste, maar vind ik voor deeltje 1 net wat te duur...

[ Voor 31% gewijzigd door Deezers op 31-01-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Waarom nou zo moeilijk doen als motorstorm op marktplaats bij bosjes wordt aangeboden voor een tientje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik heb hem in de UK nu voor 4,82 euro incl. verzending gevonden (zonder handleiding)
of voor 7,35 euro incl. verzending met handleiding.. :p Is die handleiding me 3 euro waard of niet... :p

Hoe goedkoper hoe beter natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:49:
Ik heb hem in de UK nu voor 4,82 euro incl. verzending gevonden (zonder handleiding)
of voor 7,35 euro incl. verzending met handleiding.. :p Is die handleiding me 3 euro waard of niet... :p

Hoe goedkoper hoe beter natuurlijk ;)
links or it didnt happen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
Weet iemand hoe je water kunt gebruiken als je een level bouwt in little big planet? Zie het nergens staan en zie ook geen downloadeble content voor water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:02
walletje-w schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:54:
Weet iemand hoe je water kunt gebruiken als je een level bouwt in little big planet? Zie het nergens staan en zie ook geen downloadeble content voor water.
Je moet de pirates of the caribean level kit downloaden. Dit is te vinden onder game extra's in de playstation store. De dlc is helaas niet gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 16:09
Oké bedankt! Zal eens even kijken of het het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Heb motorstorm dan maar gekocht zonder handleiding, net gevonden op de US playstation site.
Totaal 4,94 euro vanuit de UK. :) (swallowgames.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nu en dan wil ik mijn controller (en headset) opladen. Dat gebeurt dan wanneer ik niet aan het gamen ben. Kan ik die dan gewoon in de PS3 Slim drukken en de console uit laten staan? Of moet de PS3 dan aan blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Probeer het uit zou ik zeggen... ;)

Overigens kan je ook gewoon via je PC opladen (als dat in de buurt is van je PS3 kan je zelfs opladen en gamen tegelijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Heb al flink zitten zoeken, maar voor zover ik kon vinden is het op dit moment nog niet mogelijk om UitzendingGemist te bekijken op de PS. Klopt dat? Of is er nog wat te regelen.
Die NOS-journaal speler heb ik al wel gevonden, maar zoek eigenlijk een mediaplayer om UG te kunnen bekijken.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
walletje-w schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:54:
Zie: http://www.youtube.com/re...utorial&search_type=&aq=f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:17:
Zo nu en dan wil ik mijn controller (en headset) opladen. Dat gebeurt dan wanneer ik niet aan het gamen ben. Kan ik die dan gewoon in de PS3 Slim drukken en de console uit laten staan? Of moet de PS3 dan aan blijven?
De PS3 moet aan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Dennis Lammers schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:20:
Overigens kan je ook gewoon via je PC opladen (als dat in de buurt is van je PS3 kan je zelfs opladen en gamen tegelijk :P)
Of via de USB-poort van de tv. Dat ding staat over het algemeen ook wel vaak aan, ook als je niet aan het gamen bent.

Enige wat niet werkt is dus via een adapter die in het stopcontact gaat. Althans, met de kit die ik bij een iPod gelevert kreeg werkte het niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik heb sinds kort een PS3 en heb een Blurayfilm (The Dark Knight) geleend om te kijken of dat werkt bij mij. Ik krijg alleen geen surroundgeluid.. Heb alle instellingen van de PS3 en van de film op bitstream en true HD etc. gezet, en de PS3 zit met een optische kabel aan de versterker. Games spelen wel geluid in surround, maar in elk geval deze film niet. Weet iemand wat ik kan doen? Ik zie op internet soortgelijke berichten maar weinig echte oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:11
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:17:
PS3 moet aanstaan (is het echt meer moeite om dat te controleren dan om dit verhaaltje te typen?).

Maar een tip:
Ik plug hem zelf meestal in de laptop. Dan kan ik ook gamen tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Of koop een tweede controller en wissel ze telkens om :+. Dat is achteraf mijn (indirecte) oplossing geweest. Speel bijna nooit met zn tweeen (wel online). Dus mn tweede controller dient vooral om te wisselen als de accu leeg is :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Pierz schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:57:
[...]

PS3 moet aanstaan (is het echt meer moeite om dat te controleren dan om dit verhaaltje te typen?).

Maar een tip:
Ik plug hem zelf meestal in de laptop. Dan kan ik ook gamen tijdens het laden.
Je kan 'm natuurlijk ook in de ps3 steken als je wilt opladen tijdens 't gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:15:
Of koop een tweede controller en wissel ze telkens om :+. Dat is achteraf mijn (indirecte) oplossing geweest. Speel bijna nooit met zn tweeen (wel online). Dus mn tweede controller dient vooral om te wisselen als de accu leeg is :P
Zo doe ik het ook ja :)

Ik heb vanmiddag trouwens Everybody's Golf gekocht voor slechts 10 euro, dus als iemand eens zin heeft om online een balletje te slaan voeg me dan maar toe :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

BatmanHorizon schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:15:
In mijn optiek de meest makkelijke methode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:40
Syntagma schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:50:
Ik heb sinds kort een PS3 en heb een Blurayfilm (The Dark Knight) geleend om te kijken of dat werkt bij mij. Ik krijg alleen geen surroundgeluid.. Heb alle instellingen van de PS3 en van de film op bitstream en true HD etc. gezet, en de PS3 zit met een optische kabel aan de versterker. Games spelen wel geluid in surround, maar in elk geval deze film niet. Weet iemand wat ik kan doen? Ik zie op internet soortgelijke berichten maar weinig echte oplossingen.
Volgens mij heeft een optische kabel(TOSLINK) te weinig bandbreedte voor Dolby True HD voor zowel bitstream als Lineaire PCM, volgens mij kunnen de HD-formaten(inclusief LPCM hoger als 2.0) alleen via HDMI en kunnen alleen Dolby Digital en DTS via TOSLINK ge-bitstreamed worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:11
-RazieL- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:28:
[...]

Je kan 'm natuurlijk ook in de ps3 steken als je wilt opladen tijdens 't gamen
Klopt, maar ik ken eigenlijk niemand die de ps3 zo dicht bij de bank heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Rctworld schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:37:
[...]

Volgens mij heeft een optische kabel(TOSLINK) te weinig bandbreedte voor Dolby True HD voor zowel bitstream als Lineaire PCM, volgens mij kunnen de HD-formaten(inclusief LPCM hoger als 2.0) alleen via HDMI en kunnen alleen Dolby Digital en DTS via TOSLINK ge-bitstreamed worden
Yup, Toslink kabeltjes kunnen geen HD-Audio dragen :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
FikkieHo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:21:
[...]

Yup, Toslink kabeltjes kunnen geen HD-Audio dragen :)
Ah! Maar hoe kan het dan dat ik met games op de PS3 wel gewoon DTS of 5.1 Dolby kan krijgen, en bij Blurayfilm(s) niet? Ik weet niet of het persé True HD moet zijn, dat ken ik verder ook niet. Maar DTS surround enzo zou toch moeten kunnen via optisch, heb alles zo aangesloten en werkt altijd perfect. Alleen in dit geval niet. Volgens mij staan alle instellingen wel goed, of er moet nog wat verborgen zitten ergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Pierz schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:13:
[...]

Klopt, maar ik ken eigenlijk niemand die de ps3 zo dicht bij de bank heeft staan.
USB verlengkabel van 5 meter kost iets van 2 euro bij Action :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
Pierz schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:13:
[...]

Koop je een USB-kabel van 3 meter of meer. 8)

Hoe lang houdt de controller het eigenlijk uit op de accu?
Ik heb 'm pas net en tot nu toe heb ik het idee dat je best lang kan gamen op een volledige lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-elw00d schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:47:
[...]

Ik heb 'm pas net en tot nu toe heb ik het idee dat je best lang kan gamen op een volledige lading.
Je kan heel lang gamen met 1 lading. Maar hoe lang heel lang is..... Ik weet het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Syntagma schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:37:
[...]

Ah! Maar hoe kan het dan dat ik met games op de PS3 wel gewoon DTS of 5.1 Dolby kan krijgen, en bij Blurayfilm(s) niet? Ik weet niet of het persé True HD moet zijn, dat ken ik verder ook niet. Maar DTS surround enzo zou toch moeten kunnen via optisch, heb alles zo aangesloten en werkt altijd perfect. Alleen in dit geval niet. Volgens mij staan alle instellingen wel goed, of er moet nog wat verborgen zitten ergens..
Correct, DTS en 5.1 gaan prima over een toslink kabeltje, heb dat hier ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Fatal Mind schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:03:
[...]

Correct, DTS en 5.1 gaan prima over een toslink kabeltje, heb dat hier ook gewoon.
Precies :)
Wat zou er in mijn geval mis kunnen zijn? Ik heb net een systeemupdate van de PS3 gedaan maar weet niet of dat wat zal uitmaken. Of kan het aan deze specifieke film liggen? Toch een verkeerde instelling ergens? Snap er niks van .

Optische audio en HDMI video gaan via een switch naar de versterker en TV.
Als ik een game speel dan heb ik surround, als ik een blurayfilm kijk heb ik alleen maar voorste twee speakers en subwoofer.

[ Voor 18% gewijzigd door Syntagma op 31-01-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Syntagma schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:37:
[...]

Je zult de audio-setting wel op PCM hebben staan ipv Bitstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:55:
[...]

Zo doe ik het ook ja :)

Ik heb vanmiddag trouwens Everybody's Golf gekocht voor slechts 10 euro, dus als iemand eens zin heeft om online een balletje te slaan voeg me dan maar toe :P
Waar heb je dat spel voor die prijs gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
ymmv schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:14:
[...]

Je zult de audio-setting wel op PCM hebben staan ipv Bitstream.
Nope! Zie paar berichten terug :)
Voor zover ik kan zien staan echt alle instellingen goed. Misschien alles even een keer noteren om te kijken of ik wat over het hoofd zie.

[ Voor 30% gewijzigd door Syntagma op 31-01-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:15:
Waar heb je dat spel voor die prijs gevonden?
Bij de FRS, maar bij de Dixons schijnt ie ook voor die prijs te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
voor wie ze eerder gemist heeft. R&C crack in time zit weer in de mega monday van Zavvi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Syntagma schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:21:
[...]Nope! Zie paar berichten terug :)
Voor zover ik kan zien staan echt alle instellingen goed. Misschien alles even een keer noteren om te kijken of ik wat over het hoofd zie.
Doe in de audio-instellingen alleen eens bitstream DTS en Dolby Digital aanvinken. Dus niets van dat LPCM gedoe. Aangezien dat de max is wat over een optische toslink gaat moet dat gewoon werken. Ook zou de PS3 dan de DTS HD moeten herkennen en dan de core daaruitpakken en die doorsturen (de core die dus de gewone DTS is).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:40
Syntagma schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:21:
[...]

Nope! Zie paar berichten terug :)
Zit een wezenlijk verschil tussen Dolby True HD en Dolby Digital ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:50
-elw00d schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:47:
[...]

Ik heb sinds vrijdag ook een PS3 gehaald (PS3 120GB Slim versie) en dit valt me ook op.
Hij lijkt stukken langer mee te gaan dan de accu van mijn Xbox 360 controller.

Vind de X360 controller wel stúkken fijner maar dat is natuurlijk ook een periode van gewenning. :P

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AntraXxX schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:19:
[...]

Ik heb sinds vrijdag ook een PS3 gehaald (PS3 120GB Slim versie) en dit valt me ook op.

Vind de X360 controller wel stúkken fijner maar dat is natuurlijk ook een periode van gewenning. :P
Hangt er vanaf op je hiervoor een PS of een PS2 hebt gehad :)
Voor mij is het niet echt veel anders dan haar voorgangers. Maar dat is natuurlijk precies wat je zegt, kwestie van gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntraXxX schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:19:
[...]

is inderdaad denk ik een tijdje om aan te wennen. ik had een 360 controller voor de pc en sinds ik met de ps3 speel vind ik de 360 controller echt niks. ik heb best grote handen dus het batterij-blok zit steeds in de weg en de joysticks zitten echt onlogisch. maarja alles went he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Syntagma schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:08:
[...]

Precies :)
Wat zou er in mijn geval mis kunnen zijn? Ik heb net een systeemupdate van de PS3 gedaan maar weet niet of dat wat zal uitmaken. Of kan het aan deze specifieke film liggen? Toch een verkeerde instelling ergens? Snap er niks van .

Optische audio en HDMI video gaan via een switch naar de versterker en TV.
Als ik een game speel dan heb ik surround, als ik een blurayfilm kijk heb ik alleen maar voorste twee speakers en subwoofer.
Zou het kunne komen omdat je signaal via LPCM én bitstream probeert te verzeden. Ik denk dat je LPCM moet uitzetten, en de true HD en dat soort zaken ook. Dus alleen DTS, Dolby Digital en gewoon stereo via bitstream, de rest kan denk ik uit.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

FeaR1986 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:55:
[...]

Doe in de audio-instellingen alleen eens bitstream DTS en Dolby Digital aanvinken. Dus niets van dat LPCM gedoe. Aangezien dat de max is wat over een optische toslink gaat moet dat gewoon werken. Ook zou de PS3 dan de DTS HD moeten herkennen en dan de core daaruitpakken en die doorsturen (de core die dus de gewone DTS is).
Is het niet andersom. De Core is het volledige signaal, hij zal het dan downgraden naar een normaal DTS signaal wat de kabel kan doorgeven.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen! Ik wil een Tony Hawk game kopen voor de Ps3 maar Ride schijnt nogal zwak te zijn. Wat is de beste TH voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 10:03
el-jorge schreef op maandag 01 februari 2010 @ 08:59:
Is het niet andersom. De Core is het volledige signaal
Nee, DTS Core is een (maximaal 1.5Mbps) signaal dat "uit" de lossless DTS HD stream wordt gepikt en compatible is met non-HD-audio apparaten. DTS Core gaat dan ook prima door bijv. toslink.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:26:
Hey mensen! Ik wil een Tony Hawk game kopen voor de Ps3 maar Ride schijnt nogal zwak te zijn. Wat is de beste TH voor de PS3?
Al eens gedacht aan Skate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:26:
Er zijn maar 2 andere TH spellen voor de ps3

Tony Hawk's Project 8
Tony Hawk's Proving Ground

Ik vind Project 8 beter.

Skate 2 ziet er een stuk beter uit alleen is de besturing een stuk lastiger

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 01-02-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Skate 2 is echt een mooi spel. Ik heb m liggen maar vind t wel vrij lastig spelen, tricks zijn echt moeilijk. Aan de andere kant is dat is ook wel weer de uitdaging. Mn zwager die m heeft gekocht en die een fanatieke skater is vindt het spel ook helemaal top en hij heeft t toch wel redelijk snel onder de knie gekregen (ik wordt te oud...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 18-09 10:24
bij de skate spellen is het echt oefening baart kunst.. gewoon beginnen en dan gaat het na een tijdje vanzelf wel beter. bij skate 1 lukte bijna alles toen ik het had uitgespeeld.

merk wel dat ik bij skate 2 er weer flink in moet komen maar dat gaat wel weer goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja wil liever een Hawk game. Speelde vroeger veel THPS 2 en 3 en die vond ik toch wel erg tof, lekker over the top. Verbaasd me hoe leuk ik die games vond aangezien ik niet zo'n skater ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
el-jorge schreef op maandag 01 februari 2010 @ 08:55:
[...]

Zou het kunne komen omdat je signaal via LPCM én bitstream probeert te verzeden. Ik denk dat je LPCM moet uitzetten, en de true HD en dat soort zaken ook. Dus alleen DTS, Dolby Digital en gewoon stereo via bitstream, de rest kan denk ik uit.
Ik ga het vanavond even proberen, misschien scheelt het idd om wat andere zaken uit te vinken. Maar volgens mij zijn er ook 'grijze' bij die je niet kunt uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist Afbeeldingslocatie: http://www.ps3trophies.org/forum/images/smilies/platinum.gif #7 gehaald @ Dynasty Warriors 6: Empires *O*
Het is een vrij leuke Hack en Slash, maar minder leuk vergeleken met Bladestorm als je het mij vraagt.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Voor mijn verjaardag heb ik van een maat van mij Avatar gekregen, zo op het eerste gezicht ziet het er echt heel stoer en veel belovend uit. Grafisch erg mooi (+1080P) en muziek en game play ziet er gewoon en klinken erg mooi. Ben benieuwd !! Jullie ervaringen??

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Krijgt niet zulke goede reviews geloof ik, maar ach dan kan een spel nog best leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:16

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Wij (mijn vriendin, ik, en 3 poezen, die het grafisch geweld met interesse volgen vanaf de bank) zijn sinds dit weekend ook de trotse eigenaren van een PS3 Slim 120gb. Voorlopig hebben we een extra controller gekocht (door een schijnbaar foutje waren die in Breda bij Game E-shop voor 45 euri te koop) en wat games: LBP, Uncharted 1, Oblivion, R&C Quest for Booty, Worms (hoort erbij natuurlijk) en Fat Princess. In de toekomst wil ik nog heel graag Uncharted 2 hebben, Bioshock 2, Battlefield 1943 en GTA4, al heb ik voor de laatste weinig geld over omdat ik hem ook al heb op de PC.

Ik was altijd een beetje tegen consoles, maar met de ps3 ben ik echt om. Ding is snel, kan alles (bij wijze van), speelt ook onze data vanaf de pc af (series enzo) en de draadloze controllers zijn echt fijn. Aangezien de games nieuw gewoon niet te betalen zijn koop ik alleen via de store, of 2ehands via bepaalde winkels in breda. Best handig, bespaart vaak de helft of meer van het aankoopbedrag...

Heb er verder gewoon een goedkope Acer 37" HDready tv aan hangen, plus een 10 jaar oude Sony Prologic versterker aanhangen maar qua beeld en geluidskwaliteit ben ik al heel gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
ING is ook een goeie game-verkoper!! met rentepunten Assassins Creed 2 gekocht, uiteindelijk voor 40 euroos!

Ben benieuwd wanneer deze binnenkomt! khoop voor aankomend weekend! Ervaring te over hier zeker?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ING? Haha.

Deze week dan eindelijk FF8. Sikey!

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb nu wat videomateriaal van White Knight gezien en moet zeggen ik ben er toch wel enthousiast over geworden (itt FF13's grijze mainstream zooi).
Ik vraag me alleen af: Gezien de problemen die ik in het verleden had met imports op de ps3 (ivm downloadable content, ik heb geld betaald voor onbruikbare EU content voor een US Disgaea 3) had vraag ik het me toch af: Als ik de international version van White Knight zou kopen, kan ik hiermee dan op een normale manier online?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:43:
Heb nu wat videomateriaal van White Knight gezien en moet zeggen ik ben er toch wel enthousiast over geworden (itt FF13's grijze mainstream zooi).
Ik vraag me alleen af: Gezien de problemen die ik in het verleden had met imports op de ps3 (ivm downloadable content, ik heb geld betaald voor onbruikbare EU content voor een US Disgaea 3) had vraag ik het me toch af: Als ik de international version van White Knight zou kopen, kan ik hiermee dan op een normale manier online?
Als je het spel op je ps3 kan spelen dan kan je online maakt niet uit waar het spel vandaan komt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 01-02-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:11
Misschien ga ik morgen een PS3 halen, met MAG :D ik zit alleen nog te peinzen over hoe erg de geluidsproductie van een PS3 is. Is deze hoger, gelijk of lager, ten aanzien van de 'oude' Xbox 360? Ik kan er niets over vinden.

(Ps. Excuses als ik een verkeerd topic heb genomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zhalix schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:09:
Misschien ga ik morgen een PS3 halen, met MAG :D ik zit alleen nog te peinzen over hoe erg de geluidsproductie van een PS3 is. Is deze hoger, gelijk of lager, ten aanzien van de 'oude' Xbox 360? Ik kan er niets over vinden.

Volgens mij hoger, tenzij je een PS3 Slim neemt, wat ik je wel aan kan raden. Deze is stiller, sneller en heeft minder last van oververhittingsproblemen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Vicarious schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:14:
[...]

Volgens mij hoger, tenzij je een PS3 Slim neemt, wat ik je wel aan kan raden. Deze is stiller, sneller en heeft minder last van oververhittingsproblemen.
Volgens mij is het juist in het algemeen zo dat de PS3 (ook de fat) een stuk stiller is dan de XBOX360...
Ik heb in ieder geval een 80gb fat en die hoor ik totaal niet!

Het is natuurlijk wel belangrijk dat de PS3 genoeg ventilatie heeft en dus niet opgesloten in een nauw kastje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Omni superens schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:23:
[...]

Volgens mij is het juist in het algemeen zo dat de PS3 (ook de fat) een stuk stiller is dan de XBOX360...
Ik heb in ieder geval een 80gb fat en die hoor ik totaal niet!

Het is natuurlijk wel belangrijk dat de PS3 genoeg ventilatie heeft en dus niet opgesloten in een nauw kastje staat.
Ah ok, ik had wel een iets oudere versie (een van de eerste 60Gb-versies. Misschien zit daar ook nog een verschil in qua geluidproductie. Ik vond hem bij het kijken van een blu-raytje aardig aanwezig in ieder geval.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTT-Thalan schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:30:
Aangezien de games nieuw gewoon niet te betalen zijn koop ik alleen via de store, of 2ehands via bepaalde winkels in breda. Best handig, bespaart vaak de helft of meer van het aankoopbedrag...
Door spellen te importeren kun je echt veel geld besparen. Enige nadeel is dat de toekomstige DLC voor een bepaalde game ook regiogebonden kan zijn... In het budget gaming topic komen er ook veel leuke aanbiedingen voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
SToRM666 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:30:
[...]

Door spellen te importeren kun je echt veel geld besparen. Enige nadeel is dat de toekomstige DLC voor een bepaalde game ook regiogebonden kan zijn... In het budget gaming topic komen er ook veel leuke aanbiedingen voorbij :)
Importeren uit de UK is tegenwoordig veelal het meest voordelig en voor zover ik weet is Nederlandse Store content gewoon te spelen met een game uit de UK, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:44

HenkS

Da_king alias HenkS

HTT-Thalan schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:30:
Wij (mijn vriendin, ik, en 3 poezen, die het grafisch geweld met interesse volgen vanaf de bank) zijn sinds dit weekend ook de trotse eigenaren van een PS3 Slim 120gb. Voorlopig hebben we een extra controller gekocht (door een schijnbaar foutje waren die in Breda bij Game E-shop voor 45 euri te koop) en wat games: LBP, Uncharted 1, Oblivion, R&C Quest for Booty, Worms (hoort erbij natuurlijk) en Fat Princess. In de toekomst wil ik nog heel graag Uncharted 2 hebben, Bioshock 2, Battlefield 1943 en GTA4, al heb ik voor de laatste weinig geld over omdat ik hem ook al heb op de PC.

Ik was altijd een beetje tegen consoles, maar met de ps3 ben ik echt om. Ding is snel, kan alles (bij wijze van), speelt ook onze data vanaf de pc af (series enzo) en de draadloze controllers zijn echt fijn. Aangezien de games nieuw gewoon niet te betalen zijn koop ik alleen via de store, of 2ehands via bepaalde winkels in breda. Best handig, bespaart vaak de helft of meer van het aankoopbedrag...
...
idem bij mij, mijn vriendin en 2 poezen, al had ik al een console (xbox360) maar die verkocht en ps3 gekocht om meerdere redenen
1. blu-ray (was minst belangrijke reden)
2. wireless internet (ik had oude xbox360 met alleen lan)
3. hdmi aansluiting)
4. aantal vrienden van mij had al een ps3 en geen xbox360 (erg belangrijk)
5. we zijn Buzz verslaafd (ook de reden waarom ik dit bericht post) want als jij en je vriendin ps3 leuk vinden moet je zeker Buzz aanschaffen! helemaal geweldig, avondje samen op de bank en dan online tegen anderen quizen

Als je beetje van leuke quizen houdt is dit echt een geweldig spel.

verder heb ik Uncharted 2 al (super gaaf) GTA4 ook (nog niet gespeeld, op xbox360 uitgespeeld) en fifa10 (moet je van houden, maar ben ik verslaafd aan)

dus tip: kijk eens naar Buzz (quiz world)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morphix schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:43:
Importeren uit de UK is tegenwoordig veelal het meest voordelig en voor zover ik weet is Nederlandse Store content gewoon te spelen met een game uit de UK, toch?
Nee, helaas is dat tegenwoordig ook al niet altijd meer het geval. De DLC van Uncharted 2 van afgelopen week is bijvoorbeeld niet te gebruiken met een Engelse versie van het spel. En de Nederlandse taal zit er tegenwoordig ook niet altijd meer in.
Ik vrees dat Heavy Rain ook dezelfde regiolock gaat krijgen, maar ik heb m gewoon besteld in Engeland aangezien dat 14 euro scheelt. Indien nodig koop ik wel een UK PSN kaart en dan haal ik de DLC wel uit de UK Store.

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 01-02-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

De PS3 Slim is echt heel erg stil, ook al staat hij een paar uur aan :)

En volgende week komt dat ook de demo van Battlefield Bad Company 2 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 13:44
ik zit alleen nog te peinzen over hoe erg de geluidsproductie van een PS3 is. Is deze hoger, gelijk of lager, ten aanzien van de 'oude' Xbox 360? Ik kan er niets over vinden.

Veel lager in mijn beleving. Een Xbox360 is gewoon een desktop die naast je TV staat te loeien als een stofzuiger. De PS3 is in vergelijking daarmee veel stiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Boeboe schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:43:
Ik zit hier ook een beetje mee (ok, een beetje ander probleem, maar heeft met import te maken!). Wil de game zeker hebben, maar mijn vraag is of je op de europese servers speelt als je hem uit amerika haalt? Wil nl hem later wel met mn vrienden samen kunnen spelen! Kijk bv maar naar Demon's Souls (Azie/Amerika)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Ik heb beide consoles (360 20GB en PS3 60GB) en heb het even voor je opgemeten.
Op beide consoles heb ik FIFA10 opgestart en laten draaien, TV natuurlijk op "mute".

Xbox360 20GB: ca. 48 decibel (piekt op 59 decibel)
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/u0tw3.png

PS3 60GB phat: ca. 31 decibel (piekt op 33 decibel)
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/293jb81.png

Die scale onderaan slaat uit omdat ik dan de knoppen
indruk om een screenshot te maken. Die klik wordt niet
geregistreerd als "piek", maar dat lijkt me logisch. :)

De slim is trouwens nóg stiller, maar heb nu even geen
zin om naar beneden te gaan om die aan te slingeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Hey ik heb even een vraagje he.Ik zoek een headset voor de ps3.(puur voor het spel MAG.)Maar heb neit zo veel ervaringen met randaparatuur voor de ps3.Heeft iemand misschien tips voor mij waar ik op moet letten met het aanschaffen van zo`n apparaatje ? Ik ga zo even naar de media markt heen en zou er graag meteen een menemen.Maar ben hier dus echt een leek in.
Ik heb al wat onderzoek gedaan en kom alleen op headsets met draad uit.Maar dat wil ik nu juist niet.

[ Voor 12% gewijzigd door tooter op 01-02-2010 18:47 . Reden: extra info. ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Gewoon een draadloze headset vragen met bluetooth. Zit standaard op je ps3, even connecten / pairen en klaar.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

tooter, ik ben zelf uitermate tevreden over de orginele Pl;aystation3
bluetooth headset, deze zijn tegenwoordig al te koop vanaf €37,-
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1250065055.jpeg

pricewatch: Sony PlayStation 3 Bluetooth Headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een paar uur geleden even X-Men Origins: Wolverine gespeeld.
Ik had 88% van de trophy's en wilde kijken of ik die laatste paar ook kon bemachtigen.
Komt er ineens een trophy in mijn scherm terwijl ik ff een glas water pakte, bleek het een trophy te zijn die ik al had en staat er bij "Trofeecollectie" ineens 1%.
Na het synchroniseren met de server kwam de 88% weer in beeld, maar het rare is dat hij van te voren toch echt aangaf dat 88% al gehaald was.
Achja ... toch even een fijn gevoel gehad door dat trophygeluidje! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Opa_vertelt schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:56:
[afbeelding]

Dit was ook een van mijn opties.En denk ook dat ik deze koop aangezien ik hier de meest goede verhalen over hoor.
Thnx!

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opa_vertelt schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:56:
[afbeelding]

23,50 bedoel je zeker ;)

http://www.play.com/Games...ooth-Headset/Product.html

Ik heb m voor rond de 20 euro kunnen kopen en die bevalt inderdaad zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:11
Opa_vertelt schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:38:
[...]

Op beide consoles heb ik FIFA10 opgestart en laten draaien, TV natuurlijk op "mute".

[afbeelding]

[afbeelding]

Dank-u :) dat helpt enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

OPSLAGHOND schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:05:
Achja ... toch even een fijn gevoel gehad door dat trophygeluidje! _O-
Hierzo voor op je telefoon (als sms geluidje ;))

http://b.zdclan.nl/zooi/trophy.mp3

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

SToRM666 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:58:
[...]

23,50 bedoel je zeker ;)

http://www.play.com/Games...ooth-Headset/Product.html

Ik heb m voor rond de 20 euro kunnen kopen en die bevalt inderdaad zeer goed.
Goede vondst! Zo zie je maar weer dat ook de pricewatch niet heiligmakend is. d:)b
Ik heb er gelukkig niet voor hoeven te betalen, kreeg twee stuks bij de release. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dankjewel!
[edit] Ik kan 'm niet opslaan ofzo? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opa_vertelt schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:33:
Goede vondst! Zo zie je maar weer dat ook de pricewatch niet heiligmakend is. d:)b
Ik heb er gelukkig niet voor hoeven te betalen, kreeg twee stuks bij de release. :)
De pricewatch is enkel voor Nederlandse sites/winkels denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:21
OPSLAGHOND schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:35:
[...]

Dankjewel!
[edit] Ik kan 'm niet opslaan ofzo? :'(
Rechtermuisknop -> Koppeling opslaan als... ?

Heb Grid via Marktplaats voor een leuk prijsje gevonden. Is m'n eerste race-game, maar bevalt me super. Ziet er strak uit, fijne besturing en leuke auto's/tracks. Jammer dat er geen trophies bij de game zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

SToRM666 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:37:
[...]

De pricewatch is enkel voor Nederlandse sites/winkels denk ik?
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/10pccg8.png
Zal je zien dat er in NL ook een "Parijs"is.. :')

[ Voor 11% gewijzigd door Sinner op 01-02-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Opa_vertelt schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:59:
[...]

[afbeelding]
Zal je zien dat er in NL ook een "Parijs"is.. :')
Dat zal Pixmania wel zijn, denk dat t hoofdkantoor daarvan in Parijs is gevestigd. Tis een internationaal bedrijf en zit ook in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xander25 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:44:
[...]Rechtermuisknop -> Koppeling opslaan als... ?
Silly me ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
En dat heet dan OPSLAGhond :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, gisteravond de verhaallijn van Assasins Creed 2 afgesloten. Leuk verhaal, best spannend en op het laatst moet je echt sneaken. Leuk gedaan maar deze gameplay had er van mij meer in mogen zitten.

Grappig einde ook. Ga het niet verklappen maar snap ineens de waarschuwing van UBISOFT aan het begin van het spel om te benadrukken dat er een multicultureel team aan de game heeft gewerkt, stelletje schijterts!

Nu nog alle veren vinden en de laatste paar glyphs voor de platinum trophie!! gelukkig zijn er genoeg guides te vinden!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 07:58:
Grappig einde ook. Ga het niet verklappen maar snap ineens de waarschuwing van UBISOFT aan het begin van het spel om te benadrukken dat er een multicultureel team aan de game heeft gewerkt, stelletje schijterts!
flinke spoiler:

spoiler:
In het echt is paus Alexander VI ook vermoord :+

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 02-02-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik ga me ook effe melden, sinds een klein maandje eigenaar van een ps3 slim 250gb.
Heb het wipeout pakket genomen dus automagisch 2 controllers erbij.
Tevens de g27 en een pak aluminium om een chiliseat te bouwen.

Daarnaast heb ik aangekocht :)
R&c quest for booty
R&c Tools of destruction
Wipeout zat er bij.

Spellen zonder hoesjes (zeer goed afgeprijst)
50 cent blood on the sand.
Skate.
Blazin angels
Fifastreet3
GTA4
Stuntman ignition

Wishlist
R&c crack in time, ga ik deze week nog bestellen.
Uncharted 1 & 2
GT5 (oktober!)

En ben nog druk orienterend :)

Momenteel MGS4 aan het spelen, een erg vermakelijke game. daarnaast speel ik dan veel gt5:p online waar ik ook erg veel fun aan heb.

En dan hangt er nog een dinovo edge aan wat zeer goed werkt over bluetooth enige gemis hieraan is dat de mousepad niet uitgeschakeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
ik doelde meer op het verhaal dat er helemaal geen god was in die tempel in de zin van het katholieke geloof en dat het geloof (in zen algemeen) door meerdere personages op de hak word genomen als zijnde een mooi middel om mensen te laten doen wat je wilt en zelf als dienaar van een geloof lekker te leven.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
ik ben sinds vorige week ook in het bezit van de ps3 slim. Heb het pakket gekocht waar volgens de beschrijving 6 volledige games bij zitten, alleen blijkt nu na invoering van de codes en het downloaden dat het alle 6 demo's zijn! :(

iemand hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Volgens welke beschrijving?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

swopdark schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:35:
[...]

spoiler:
ik doelde meer op het verhaal dat er helemaal geen god was in die tempel in de zin van het katholieke geloof en dat het geloof (in zen algemeen) door meerdere personages op de hak word genomen als zijnde een mooi middel om mensen te laten doen wat je wilt en zelf als dienaar van een geloof lekker te leven.
spoiler:
Naar mijn idee is dat niet wat ze bedoelen met het einde. Er zijn mensen die de macht van de kerk misbruiken, maar er is wel een hogere macht aanwezig zonder hier verder een labeltje op te plakken van een specifieke religie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 21:24
als je de dixons moet geloven zijn het inderdaad 6 volledige spellen.
ik zou het ook wel raar vinden wat de demo's kan je gratis van de psnstore halen:

Sony PlayStation 3 250 GB PSN pack

De PS3 console is voorzien van 250 GB harde schijf capaciteit waardoor je nog meer games, muziek, foto's, video's en andere content en diensten kunt opslaan die verkrijgbaar zijn via PlayStation Network.

Inclusief zes volledige games (Flower, Wipeout HD, Burnout Paradise, Burnout Paradise Party addon, Crash Commando, Battlefield 1943 en Trash Panic) en één game-uitbreiding, te downloaden in de PlayStation Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Opa_vertelt schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:38:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

En de Slim maakt nog minder geluid, vind ik persoonlijk.
Thenkz!! _/-\o_

Pagina: 1 ... 16 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.