Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ymmv schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:26:
Van het martkaandeel van de Wii word ik helaas een beetje treurig.
En hoeveel mensen spelen nog op die wii?
Die van mij is bijna niet meer aangeweest sinds ik een PS3 heb.
Ik ken ook veel mensen die een Wii kochten, een maand of 3 ermee speelden, en die nu ook stof staan te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Of beter gezegt, die speelt enkel op de Wii die is 'ahum'ed'. De toegankelijkheid van het aanbod op internet, gecombineerd met DSi en de prijs, vrij logisch.

Mijn nieuwe schijf is eindelijk een succes, ik las pas later dat ik ook de softwareupdate op een USB stick moest hebben en buiten mijn 8GB stick (die vol zat) had ik niets. Gelukkig nog een usb cardreader en met mijn SD card toch software kunnen updaten :) Nu nog kleine 30GB downloaden/installeren :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
GG---77 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:20:
[...]
Ik heb soortgelijk probleem gehad, PS3 had een vastloper. Uitgezet beeld deed beetje raar, groen tinten en strepen. 2 dagen later helemaal geen beeld meer.. Ps3 heb ik mooi moeten insturen, gevalletje RMA. Zou je zeker adviseren om je savegames te kopieren als dat lukt. Heb ik toen niet gedaan en dat is best zuur...
Hmmm, dat zou aardig klote zijn. Heb hem ook via een vriend gekocht die hem had gewonnen bij een spelletje op internet, dus dat wordt een hele toer om dat ding dan RMA te sturen denk ik. :S Maar wat is bij jou een vastloper? Want daar versta ik onder dat ook het spel of het OS vastloopt, maar dat blijft in mijn geval gewoon doordraaien. Ik kan gewoon "doorspelen" (als ik wat zou zien ;)) en als ik de mediaserver draai kan ik die ook gewoon blijven bedienen.

De suggestie van de kabel veranderen is helaas niet de meest makkelijke optie. Heb de kabel namelijk in de nieuw opgetrokken wand meegenomen, maar kan hem nu niet meer verwisselen. Vandaar dat ik ook meteen een goede kwaliteit heb genomen waarvan ik hoop dat die over 5 jaar ook nog goed is en wilde niet gokken met een goedkopere kabel, kon het immers maar 1x doen. Testen of het met een goedkopere (en kortere) kabel wel werkt ga ik nog wel doen, je kunt het maar zeker weten of het daaraan ligt. Andere ingang heb ik al geprobeerd, zelfde resultaat.

En ik kan het niet rijmen met het uit- en aan moeten zetten van de tv, dan ga je toch aan een of ander probleem met instellingen of timing tussen de 2 ofzo denken, vooral ook omdat m'n pvr er geen last van heeft. Helpt dat resetten echt tegen mogelijke handshake-issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:41:
[...]

Gewoon doen. Ik heb een 360 en PS3 (en WIi, daarom ook zo treurig hierboven... ) en die kunnen prima naast elkaar leven. De PS3 heeft (en krijgt) een boel leuks dat de 360 niet heeft: Uncharted 1/2, Gran Turismo, God of War III, Heavy Rain, Metal Gear Solid 4, Motor Storm, Ratchet & Clank, Valkyria Chronicles, Siren, Demon's Souls, Heavyenly Sword, Resistance 1/2, Killzone 2, etc etc. Daarboven op nog PSN-exclusives en Blu-Ray...
Maar er gaat toch zomaar even 400 eurie er in zitten. Maar goed, hij zal zijn geld uiteindelijk wel waard zijn, net als de 360. Weet iemand of er nog ergens een goeie PS3+game pack is? Ratchet, WipeOut, LittleBigPlanet en Uncharted zijn nou net weer games waar ik niet echt warm van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 20:37
DeDuifff schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:44:
[...]

LBP is echt een enorm grappig spel, wat voor die prijs zeker te doen is. Het blijft uitaard allemaal nog erg persoonlijk, maar als je een game zoekt die niet geweldadig is, dan is dit toch wel één van de toppers. :D
Ik heb LBP via marktplaats gekocht voor 15 euro geloof ik, daar kan je je toch geen buil aan vallen. En het is een spel wat ik met mijn vriendin kan spelen, als ik die aan een shooter zet loopt ze de hele tijd een boom om te duwen terwijl ze staart naar de grond. Ondertussen heel hard te lachen en maar roepen dat ze er niks van kan/ snapt O+.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

HvB83 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Hmmm, dat zou aardig klote zijn. Heb hem ook via een vriend gekocht die hem had gewonnen bij een spelletje op internet, dus dat wordt een hele toer om dat ding dan RMA te sturen denk ik. :S Maar wat is bij jou een vastloper? Want daar versta ik onder dat ook het spel of het OS vastloopt, maar dat blijft in mijn geval gewoon doordraaien. Ik kan gewoon "doorspelen" (als ik wat zou zien ;)) en als ik de mediaserver draai kan ik die ook gewoon blijven bedienen.

De suggestie van de kabel veranderen is helaas niet de meest makkelijke optie. Heb de kabel namelijk in de nieuw opgetrokken wand meegenomen, maar kan hem nu niet meer verwisselen. Vandaar dat ik ook meteen een goede kwaliteit heb genomen waarvan ik hoop dat die over 5 jaar ook nog goed is en wilde niet gokken met een goedkopere kabel, kon het immers maar 1x doen. Testen of het met een goedkopere (en kortere) kabel wel werkt ga ik nog wel doen, je kunt het maar zeker weten of het daaraan ligt. Andere ingang heb ik al geprobeerd, zelfde resultaat.

En ik kan het niet rijmen met het uit- en aan moeten zetten van de tv, dan ga je toch aan een of ander probleem met instellingen of timing tussen de 2 ofzo denken, vooral ook omdat m'n pvr er geen last van heeft. Helpt dat resetten echt tegen mogelijke handshake-issues?
De PS3 heeft nog wel eens handshake issues in sommige gevallen ja. Je kan het allicht proberen. Die reset reset alleen je video-instellingen als het goed is, dus veel kwaad kan het niet.

Ik heb ook wel eens gelezen dat iemand de stekker van zijn TV eruit gerukt heeft en toen hij hem terugstak geen problemen meer had.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:06:
[...]

Maar er gaat toch zomaar even 400 eurie er in zitten. Maar goed, hij zal zijn geld uiteindelijk wel waard zijn, net als de 360. Weet iemand of er nog ergens een goeie PS3+game pack is? Ratchet, WipeOut, LittleBigPlanet en Uncharted zijn nou net weer games waar ik niet echt warm van word.
Wipe-out is leuk O+ Anyway, je kunt hem ook gewoon zonder game kopen. Ik heb zelf een PS3 slim zonder game voor 280 euro gekocht. Vervolgens duik je de budgetbakken in en je hebt er zo 3 games voor 50 euro bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Vicarious schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:12:
[...]

De PS3 heeft nog wel eens handshake issues in sommige gevallen ja. Je kan het allicht proberen. Die reset reset alleen je video-instellingen als het goed is, dus veel kwaad kan het niet.

Ik heb ook wel eens gelezen dat iemand de stekker van zijn TV eruit gerukt heeft en toen hij hem terugstak geen problemen meer had.
Dan ga ik dat zeker even proberen, hij was ook eerst (via een verloop) op de scart-ingang van een andere tv en daarna geen reset uitgevoerd, dus misschien dat daar nog ergens een instelling in het geheugen zit die roet in het eten gooit. Bedankt zo ver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Weet niet of het in dit topic al bekend was, maar zie dit.
Moet zeggen dat ik het niet meer verwacht had, maar wel zeer welkom!
Zoals de eerste reactie daar ook aangeeft; apart dat MS zoveel betaalt voor een temporary exclusive game? :? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze dat terugverdient hebben.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:06:
[...]

:/ :?

Je noemt net een paar van de beste games op de PS3 op. Uncharted 2 is "Game of the Year" bij het overgrote deel van de games-pers. Het is met een gemiddelde van 96 de hoogst scorende game van 2009 geweest (op alle platforms). Als je naar alle games op de PS3, 360 en Wii van de afgelopen vier jaar kijkt staat de game op nummer 3 in de top tien aller tijden.

Ik nie snap nie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Speek schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:36:
Zoals de eerste reactie daar ook aangeeft; apart dat MS zoveel betaalt voor een temporary exclusive game? :? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze dat terugverdient hebben.
Ze hebben niet alleen betaald voor de exclusiviteit, dat kan zich inderdaad nooit terugverdienen. MS heeft betaald voor de rechten op de 360. De omzet/winst van de DLC ging naar MS, en na x periode mocht Rockstar er weer mee verder. Beide delen zijn genoeg verkocht om de 50 miljoen terug te halen, en MS heeft wat exclusiviteit gehad. Rockstar heeft geen risico gelopen, en kreeg in 1 klap zijn geld. Prima deal voor beide kanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:13:
[...]
:/ :?

Je noemt net een paar van de beste games op de PS3 op. Uncharted 2 is "Game of the Year" bij het overgrote deel van de games-pers. Het is met een gemiddelde van 96 de hoogst scorende game van 2009 geweest (op alle platforms). Als je naar alle games op de PS3, 360 en Wii van de afgelopen vier jaar kijkt staat de game op nummer 3 in de top tien aller tijden.

Ik nie snap nie ...
Kwestie van smaak. Spellen zoals Resistance en GoW3 spreken mij wel erg aan. Ik kijk het nog wel even aan. Misschien dat er een leuke FF pack uit komt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:44
Wie heeft er hier Stardust HD aangeschaft? Ik wil deze game kopen, maar heb geen idee welke versie ik nu moet nemen. In de Amerikaanse store lijkt het alsof er 2 versies zijn en in de Euro 3 versies. Single of Single en team en de Euro heeft een "Vol" editie. Al denk ik dat de laatste pack er niet bij zit. Iemand een idee hierover?
Ik heb zelf nog niets gekocht in de store vandaar dat de vraag aan jullie stel. Kan ook geen duidelijkheid krijgen op andere fora. Net zoals Trine en Fat Princess. Trine kopen in USA dollars is inc tax toch goedkoper dan Euro. Maakt niet uit, Trine is enkel in het Engels dacht ik. Gisteravond dacht ik NL tekst te zien in Fat Princess, neem aan dat het in de USA versie niet zo is. Heb twee bestellingen staan bij Zavvi, maar die zijn nu een week later nog niet verstuurd (zie nu pas staan: Usually dispatched within a month |:( ). Mijn kinderen zijn binnenkort jarig dus ik laat ze zelf maar iets uitzoeken online, hebben ze tenminste iets om te spelen :+ . Peggle die ga ik zometeen ook wel kopen. Denk dat mijn vriendin en de kinderen die wel leuk gaan vinden. Alleen jammer dat ze daar ook niet een soort van combo of full version van hebben met de expansions.
Alleen Smash Cars daar twijfel ik nog over. Ik was vroeger gek van Re-Volt en die demo lijkt daar heel erg op. Maar ik lees in reviews dat het verder wel tegen valt. Ik moet zeggen dat de demo erg beperkt is/lijkt. Als de rest van het spel ook zo is vind ik dat het geld niet waard. Ook al is die nu maar € 7,99...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:18:
[...]

Ze hebben niet alleen betaald voor de exclusiviteit, dat kan zich inderdaad nooit terugverdienen. MS heeft betaald voor de rechten op de 360. De omzet/winst van de DLC ging naar MS, en na x periode mocht Rockstar er weer mee verder. Beide delen zijn genoeg verkocht om de 50 miljoen terug te halen, en MS heeft wat exclusiviteit gehad. Rockstar heeft geen risico gelopen, en kreeg in 1 klap zijn geld. Prima deal voor beide kanten :)
Hmwa ... Er is veel minder GTA4-DLC verkocht dan Rockstar en MS verwacht hadden. Dit kwam eind vorig jaar naar buiten tijdens een conference call met investeerders.

http://kotaku.com/5429648...r-than-initially-expected

The Xbox-exclusive episodic expansions to Grand Theft Auto IV received positive reviews (including from us), but one of the heads of GTA publisher Take-Two Interactive indicated yesterday some disappointment with their performance.

"Both we and [Xbox-maker] Microsoft believe there was a big market for GTA IV episodic content," company CEO Ben Feder said during a call with investors on Thursday. "And some factors have affected their performance. Both were released significantly after the core unit … GTA IV, which was launched in April of 2008 and therefore weren't able to leverage GTA IV's initial marketing campaign and initial launch fervor."

The Rockstar-developed episodes, The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony, were released in February and October of 2009, respectively. Each cost 1600 points, or $20, at launch, and each included single-player campaigns that lasted more than a dozen hours, along with multiplayer and side content.

Take-Two and Rockstar also released the episodes in October on a standalone disc entitled Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City. Sales figures have not been publicly announced for the Xbox-only disc, though Wedbush Morgan Securities analysts Michael Pachter recently pegged the sales for the disc in its first month on the market at around 100,000 units in the U.S., a far cry from the millions of copies sold of GTA IV.

"Episodes From Liberty City seems to have been most appealing to those who have finished GTA IV and wanted more story and gameplay," Feder said. "Which is a smaller market than initially expected.
Despite the dour analysis, Feder did praise the episodes' critical acclaim and said they were "profitable contributors to the company, so we're pleased with them."

He said he thinks the episodes will do fine long-term. "There's very little precedent for this type of episodic content at the price point that we offered it. And so we're confident that these titles will continue to have a long life, just as we've seen a long life from all of our other prior GTA releases."

MS dacht met exclusieve GTA4-DLC te kunnen scoren tov de PS3 maar het heeft weinig opgeleverd. Ze mogen blij zijn als die investering van 50 miljoen dollar uit de kosten komt. Voor dat geld hadden ze twee volledige games kunnen betalen.

Hetzelfde verhaal geldt eigenlijk ook voor de exclusieve DLC voor de laatste Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:47:
[...]

Hmwa ... Er is veel minder GTA4-DLC verkocht dan Rockstar en MS verwacht hadden. Dit kwam eind vorig jaar naar buiten tijdens een conference call met investeerders.

http://kotaku.com/5429648...r-than-initially-expected
Klopt ook wel, de DLC was te laat. 3 maanden na release is goed, daarna raakt het spel in vergetelheid. Mooi leer moment voor ze :+

Maar met 2 miljoen TLAD en ruim 1 miljoen Tony Gay downloads (+ de losse verkoop, 1.2 miljoen discs nu) zullen ze de kosten er wel hebben uitgehaald. Of het voordeel ten opzichte van de PS3 heeft opgeleverd? Nah

Overigens was de kwaliteit echt prima. TLAD had een apart sfeertje waar je wellicht van moet houden, maar Tony Gay is echt old school GTA werk. Prima spul :)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 29-01-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Bruine schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:43:
Wie heeft er hier Stardust HD aangeschaft?
2 jaar geleden voor 7,99 en het spel was zijn waarde dubbel en dwars waard... Gewoon de EU versie kopen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Die Bruine schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:43:
Wie heeft er hier Stardust HD aangeschaft? Ik wil deze game kopen, maar heb geen idee welke versie ik nu moet nemen. In de Amerikaanse store lijkt het alsof er 2 versies zijn en in de Euro 3 versies. Single of Single en team en de Euro heeft een "Vol" editie. Al denk ik dat de laatste pack er niet bij zit. Iemand een idee hierover?
Ik heb zelf nog niets gekocht in de store vandaar dat de vraag aan jullie stel. Kan ook geen duidelijkheid krijgen op andere fora. Net zoals Trine en Fat Princess. Trine kopen in USA dollars is inc tax toch goedkoper dan Euro. Maakt niet uit, Trine is enkel in het Engels dacht ik. Gisteravond dacht ik NL tekst te zien in Fat Princess, neem aan dat het in de USA versie niet zo is. Heb twee bestellingen staan bij Zavvi, maar die zijn nu een week later nog niet verstuurd (zie nu pas staan: Usually dispatched within a month |:( ). Mijn kinderen zijn binnenkort jarig dus ik laat ze zelf maar iets uitzoeken online, hebben ze tenminste iets om te spelen :+ . Peggle die ga ik zometeen ook wel kopen. Denk dat mijn vriendin en de kinderen die wel leuk gaan vinden. Alleen jammer dat ze daar ook niet een soort van combo of full version van hebben met de expansions.
Alleen Smash Cars daar twijfel ik nog over. Ik was vroeger gek van Re-Volt en die demo lijkt daar heel erg op. Maar ik lees in reviews dat het verder wel tegen valt. Ik moet zeggen dat de demo erg beperkt is/lijkt. Als de rest van het spel ook zo is vind ik dat het geld niet waard. Ook al is die nu maar € 7,99...
Single = Singleplay
Single Team = Addon voor splitscreen multiplay

Trine is in de US inderdaad iets goedkoper, je kunt een US account maken en daarmee de game downloaden. Je kunt dan ook gewoon spelen met je EU account. (zie faq in mijn sig voor meer info)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
ik snap de opmerking wel dat mensen die GTA IV uitgespeeld hebben eerder geneigd zijn om DLC te kopen. Ik heb het niet uitgespeeld (komt er maar niet van) en als het mij niet lang genoeg kan boeien om het uit te spelen dan ga ik de DLC ook niet kopen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk dat die PS3 regiovrij is, maar het lullige is wel dat Sony de DLC gewoon per regio uitbrengt. Sinds gisteren is er bijvoorbeeld de DLC voor Uncharted 2 in de NL Store, maar deze is niet te gebruiken met de Engelse versie :X
Ik vind dit wel een slechte ontwikkeling met het oog op toekomstige DLC, daar ik het niet zie zitten om tientallen euro's meer uit te geven voor de NL versies van spellen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:21:
Leuk dat die PS3 regiovrij is, maar het lullige is wel dat Sony de DLC gewoon per regio uitbrengt. Sinds gisteren is er bijvoorbeeld de DLC voor Uncharted 2 in de NL Store, maar deze is niet te gebruiken met de Engelse versie :X
Ik vind dit wel een slechte ontwikkeling met het oog op toekomstige DLC, daar ik het niet zie zitten om tientallen euro's meer uit te geven voor de NL versies van spellen.
ehh je kan gewoon buitenlandse dlc uit buitenlandse psStores plukken, is bij bijv amerikaanse games ook nog eens goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:21:
Kan je wel de uk store dan gebruiken? Volgens mij wel, maar dan moet je wel de uk psn kaart aanschaffen (ebay etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat weet ik, maar dan kan ik weer extra account's aan gaan maken. Ik zou het wel handig vinden om al mijn gekochte downloads zoveel mogelijk onder 1 account te houden. Ik heb al eens DLC gekocht voor Warhawk in de US Store en ik heb er nu nog een paar dollar staan waar ik niets meer mee doe...
Agja, dat is de prijs van het goedkoop willen gamen zullen we maar zeggen he ;)

[ Voor 39% gewijzigd door SToRM666 op 29-01-2010 12:27 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SToRM666 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:25:
Dat weet ik, maar dan kan ik weer extra account's aan gaan maken. Ik zou het wel handig vinden om al mijn gekochte downloads zoveel mogelijk onder 1 account te houden. Ik heb al eens DLC gekocht voor Warhawk in de US Store en ik heb er nu nog een paar dollar staan waar ik niets meer mee doe...
Agja, dat is de prijs van het goedkoop willen gamen zullen we maar zeggen he ;)
Dan moet je maar niet al je games/downloads uit verschillende stores/landen halen.. Zie je, goedkoop is duurkoop ;) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 29-01-2010 12:34 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:07

inXs

known as inXs

heb wel even de GOT faq doorgenomen, maar toch nog even een vraag. Ik heb AC2 hier in een NL winkel gekocht, kan ik de DLC dan uit de US store halen? Of moet ik deze uit de NL winkel halen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
swopdark schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:05:
[...]

2 jaar geleden voor 7,99 en het spel was zijn waarde dubbel en dwars waard... Gewoon de EU versie kopen.
Super Stardust is echt super lache.

Ik hem volgens mij in een aanbieding voor 5e. Erg leuk even snel nog een potje te doen.

Het lukt mij alleen niet om van die mega score te krijgen zoals die in de topscore lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:19:
ik snap de opmerking wel dat mensen die GTA IV uitgespeeld hebben eerder geneigd zijn om DLC te kopen. Ik heb het niet uitgespeeld (komt er maar niet van) en als het mij niet lang genoeg kan boeien om het uit te spelen dan ga ik de DLC ook niet kopen.
Jij vind de opmerking onduidelijk maar tegelijktijd leg je haarfijn en exact uit middels een voorbeeld waarom die opmerking is gemaakt. knap heur!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
swopdark schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:06:
[...]
Jij vind de opmerking onduidelijk maar tegelijktijd leg je haarfijn en exact uit middels een voorbeeld waarom die opmerking is gemaakt. knap heur!
lees eens goed wat ik schrijf, ik snap de opmerking juist wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:44
Dat van de regio's wist ik wel voor wat betreft DLC, maar kun je dan aan je game zien uit welke regio deze komt? Het zal toch niet zo zijn dat UK een andere regio is dan NL of wel? Want dan zijn Eyetoy en Batman idd wel de laatste 2 spellen die ik "goedkoop" bestel :) .

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
inXs schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:02:
heb wel even de GOT faq doorgenomen, maar toch nog even een vraag. Ik heb AC2 hier in een NL winkel gekocht, kan ik de DLC dan uit de US store halen? Of moet ik deze uit de NL winkel halen?
NL store.

US store zal niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik begrijp sowieso niet dat ze die games en downloads regiogebonden maken. Waarom niet gewoon 1 grote store voor alle landen met als enige differentiatie dat Sony per regio kan bepalen welke games er in de spotlight staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bruine schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:12:
Dat van de regio's wist ik wel voor wat betreft DLC, maar kun je dan aan je game zien uit welke regio deze komt? Het zal toch niet zo zijn dat UK een andere regio is dan NL of wel? Want dan zijn Eyetoy en Batman idd wel de laatste 2 spellen die ik "goedkoop" bestel :) .
Er zijn grofweg 3 regio's: Europa en Australie, Amerika, Japan. Ik neem aan dat je wel weet als je iets besteld uit welke regio de game komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:08:
lees eens goed wat ik schrijf, ik snap de opmerking juist wel :>
:$ sorry, ik lees het nu ook :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
Ik hoor niet zoveel over Alien vs Predator, maar toch voor de aanhangers:

Ik lees net een stukje over de MP van AVP.... [link]

Kan niet wachten om deze eens te proberen... :9~ Lekker klimmen en klauteren met Alien & in stealth-mode rond sneaken & afslachten als Predator. (En verder nog een beetje rond dartelelen als de marinier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
voor UK games kun je "gewoon" DLC kopen uit de NL store.
voor US games moet je de DLC uit de US store halen (koop een PSN card via Ebay oid)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
[...]
............. ik. :S Maar wat is bij jou een vastloper? Want daar versta ik onder dat ook het spel of het OS vastloopt, maar dat blijft in mijn geval gewoon doordraaien. Ik kan gewoon "doorspelen" (als ik wat zou zien ;)) en als ik de mediaserver draai kan ik die ook gewoon blijven bedienen.......
Als ik dat zo lees dan lijkt het wel wat anders, bij was het "gewoon een vastloper" na lang wachten toch maar uitgezet (schakelaar achterzijde) en toen kwamen er allemaal vlekken/strepen etc in beeld. Kort daarna was het einde oefening.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Helpt dat resetten echt tegen mogelijke handshake-issues?
Yep, je reset gewoon je PS3 ermee. Daarna moet je je video en audio -instellingen weer even opnieuw doen.
Er wordt natuurlijk verder niets van je HDD verwijderd ofzo.

Trouwens, als je de console gewonnen hebt (en je hebt daar nog een bewijsje van, het liefst met datum)
kan je je PS3 gewoon RMA sturen hoor. Bel gewoon de helpdesk even en leg het uit, zijn prima gasten daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Aan de zijkant van de hoes en op de disc staat een code (BLES 00xxx). Deze is voor spellen uit de UK en NL vaak hetzelfde maar niet altijd, bijvoorbeeld Bolt en Uncharted2 hebben voor UK en NL een andere code en dus ook mogelijk onderscheid in DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:43
Leuk en aardig, maar als ze praktisch nieuw zijn heeft Sony schijnbaar weinig vertrouwen in het service-/reparatiecenter gezien ze maar 3 maanden garantie willen geven. En ik heb uit * kuch * betrouwbare * kuch * bron dat een nieuwe 80GB FAT minder dan 150 euro kost om te produceren, dus waarom zou je 150 betalen voor een gereviseerde 80/60GB met 3 maanden garantie?

Begrijp me niet verkeerd, maar het zou ook niet lonen te reviseren als het praktisch een nieuwe PS3 wordt, dan kan je net zo goed alle kapotte weggooien en vervangen door een nieuwe. Hoe je het ook bekijkt, het is uiteindelijk een afdankertje omdat hij niet meer als nieuw verkocht mag worden en er schijnbaar vroeger iets mis mee was, anders was hij daar sowieso al niet terecht gekomen...

En misschien is het persoonlijk, maar welk service center ik ook mee in aanraking kom, het product wat ik inleverde is nog nooit beter terug gekomen dan ik het inleverde. Waarvoor ik de afgelopen twee jaar tot twee maal toe na 5 reparaties een product totaal heb moeten laten vervangen...

[ Voor 14% gewijzigd door Rctworld op 29-01-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ps3 zit steeds vast als ik mw2 wil spelen tenminste ik join game speel ik een paar minuten en dan is hij bevroren dit heb ik sinds drie dagen heirvoor had ik dit niet
Weet iemand waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:13:
Mijn ps3 zit steeds vast als ik mw2 wil spelen tenminste ik join game speel ik een paar minuten en dan is hij bevroren dit heb ik sinds drie dagen heirvoor had ik dit niet
Vieze disk ? vage internet setting ? gare kabel ? who knows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disk is sowieso normaal kabel ook hoe kan ik internet setting controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:16:
disk is sowieso normaal kabel ook hoe kan ik internet setting controleren?
Trek eens stekker eruit van modem / router, wil nog wel eens wat oplossen, stel het eens opnieuw in op de ps3, ik weet niet, doe creatief zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik net zo goed mn ps3 openen en wat sleuten das pas creatief maar denk niet dat het zal helpen... maarjah toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:13:
Gamedata verwijderen (let op, niet je savegames!) en dan het spel opnieuw starten. De gamedata wordt dan opnieuw geinstalleerd. Grote kans dat het de problemen verhelpt :)

@ Fatalmind, zeg dan niets.. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 29-01-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah thx ik zal het proberen!
Weet iemand btw nog die ene site die ergens in deze topic kwam waarbij je de beste settings voor het beeld van je PS3 kan instellen?

HET WERKT!! BEDANK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal dit vaker voorkomen of is het toevallig 1x tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:33:
Zal dit vaker voorkomen of is het toevallig 1x tje?
Dit lijkt me uiteraard niet te voorspellen, maar als het vaker voor gaat komen, en eventueel bij verschillende spellen, dan lijkt me er toch een dieperliggende probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, die laatste patch van mw2 klopt niet helemaal

mijn ps3 loopt meteen vast na het beginnen van een online potje , weer gevalletje slecht getest

andere games geen problemen , en in de single player werkt het wel allemaal gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:38:
nou, die laatste patch van mw2 klopt niet helemaal

mijn ps3 loopt meteen vast na het beginnen van een online potje , weer gevalletje slecht getest

andere games geen problemen , en in de single player werkt het wel allemaal gewoon
iedereen heeft hier last van na de patch van vandaag.
is al bekend bij IW. zijn er mee bezig (twitter post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, gelukkig, te hopen dat ze het snel oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkte game data wissen!
Btw iemand nog de site die in dit topic voorkwam waarbij ze de beeldscherm van een PS3 goed instellen?
en wat houdt deze patch in welke updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:49:
bij mij werkte game data wissen!
en wat houdt deze patch in welke updates?
Google?
- Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized.
- Fix for "infinite care package" exploit.
- Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry.
- Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s.
- Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'.
- Fixes to prevent various XP hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heb je de reply ook gelezen die ik daar 1 post onder doe? Verder sluit ik me aan bij Rctworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
D'r komen serieus teveel games uit die ik gewoon moet hebben... Bioshock 2, dante's inferno, god of war 3, metal gear solid 5, daarnet wel darksiders besteld bij zhgaming. Men moet tenslotte wel bezig blijven he :P hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:49:
Btw iemand nog de site die in dit topic voorkwam waarbij ze de beeldscherm van een PS3 goed instellen?
zoekfunctie gebruiken te moeilijk voor je?? (had hem in 10 sec gevonden)
http://bluray.ign.com/dor..._blu_settings_121108.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Vanavond m'n PS3 250GB gekocht bij MediaMarkt, daar was hij nu € 288,-. (1 controller, geen spel)
Bij de Saturn in Tilburg was diezelfde set € 272, maar daar was de TV die ik erbij kocht niet zo goedkoop.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Fatal Mind schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:02:
D'r komen serieus teveel games uit die ik gewoon moet hebben... [...]metal gear solid 5[..]
Metal Gear Solid: Rising is niet MGS5, het is niet bepaald een direct vervolg op de vorige delen namelijk, het is de spin-off van Raiden als ik het goed zeg :) Sowieso betwijfel ik of die any time soon uitkomt, er is nog helemaal geen gameplay of iets dergelijks getoond :(

[ Voor 13% gewijzigd door Rctworld op 30-01-2010 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vandaag MAG binnen gekregen van Zavvi (verwachtte hem volgende week pas) maar moet zeggen dat het een erg leuk spel is.

Denk dat ik me hier wel een tijdje mee kan vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 01:14:
[...]

Metal Gear Solid: Rising is niet MGS5, het is niet bepaald een direct vervolg op de vorige delen namelijk, het is de spin-off van Raiden als ik het goed zeg :) Sowieso betwijfel ik of die any time soon uitkomt, er is nog helemaal geen gameplay of iets dergelijks getoond :(
Rising komt uit in 2010. KOnami is neit echt een vrijgevig met trailers etc. Ze laten hun games enkel zien op grote evenementen bv E3, GamesCom en tokiogameshow. En idd het is geen mgs5, het is meer een spinoff. Het is zal denk ik meer een hackandslash game gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:33:
[...]

Rising komt uit in 2010. KOnami is neit echt een vrijgevig met trailers etc. Ze laten hun games enkel zien op grote evenementen bv E3, GamesCom en tokiogameshow. En idd het is geen mgs5, het is meer een spinoff. Het is zal denk ik meer een hackandslash game gaan worden.
Peace Walker op de PSP is de onofficiele 5: http://news.softpedia.com...Gear-Solid-5-133024.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik offcourse gelezen, maar ik vind het niet echt mgs5. Ze zeggen het eigenlijk enkel omdat Kojima de leiding hierover neemt. Maar ik bedoel die andere psp games van hem die al uit zijn noemen we ook niet mgs 6 ofzo :P Geruchten gaan dat de volgende echte mgs (dus 5) pas op PS4 gaat uitkomen of binnen 3 jaar. Hij heeft het namelijk al druk geneog met andere titels. Er is veel vraag naar andere games van hem, bv Zone of the enders, Policenauts. Hij heeft wel enkele projecten lopen, bv zijn allereerste fps, daar ben ik persoonlijk erg benieuwd naar. Ik zie wel MGS4 rereleased worden, zoals Substance en Subsistence, en dan wel met trophies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:05

JvdM

<---->

Ik heb nog een oude playstation 3 40gb. Is het mogelijk om daar nieuwe PS2 games op te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:49

Sandyman538

SandstorM [148839]

JvdM schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:04:
Ik heb nog een oude playstation 3 40gb. Is het mogelijk om daar nieuwe PS2 games op te spelen?
Nee dat kan alleen op de 60GB PS3.

/edit

En dat staat ook gewoon in de OP :X

[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 30-01-2010 12:17 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
JvdM schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:04:
Nee, dat was enkel bij de 60GB versie mogelijk(de eerste), de rest heeft alleen ondersteuning voor PS1 en PS3-games dus helaas gaat dat niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
Impry schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 01:12:
Vanavond m'n PS3 250GB gekocht bij MediaMarkt, daar was hij nu € 288,-. (1 controller, geen spel)
Bij de Saturn in Tilburg was diezelfde set € 272, maar daar was de TV die ik erbij kocht niet zo goedkoop.
Nice, wat kost de PS3 120GB daar nu dan?
Iets van 245 euro?! (19 % korting wordt er op de reclame gezegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
-elw00d schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:19:
[...]

Van mediamarkt.nl:
Uitgezonderd van deze actie zijn:
Entertainmentproducten: Muziek & Film, Games, Games Hardware, Computeraccessoires en Accessoires.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

die korting geld niet op games/ games hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:24:
[...]

die korting geld niet op games/ games hardware.
Hmm, lekker dan.
Hoeveel kost de PS3 120GB daar dan? Aangezien die 250GB wel best scherp geprijsd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

-elw00d schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:37:
[...]

Hmm, lekker dan.
Hoeveel kost de PS3 daar dan? Aangezien die 250GB wel best scherp geprijsd is.
Bel ze op zou ik zeggen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
Na 10 min in de wacht heb ik het maar opgegeven...
Ik ga er zometeen wel even kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 20-09 10:03
19 % korting wordt er op de reclame gezegd
16% korting.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

De PS3 is niet in de aanbieding, ik was er gisteren nog geweest :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44

FeaR

In GoT we trust

FikkieHo schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:08:
De PS3 is niet in de aanbieding, ik was er gisteren nog geweest :)
Heel veel apparaten vallen tijdens dit soort 15,97% kortingen net in een andere categorie zodat er geen korting voor gegeven hoeft te worden. Hier valt de Logitech Z-5500 opeens niet meer binnen "hifi" dan wel "computers" :X

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:29
Ja en waarom:

je krijgt 19/119 korting. Dus: je koopt een product van 119 euro, en betaalt er 100 euro voor. Hoeveel procent is die 100 euro van 119? 84%, dus je hebt 16% korting gekregen van de prijs incl. BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
Jorn1986 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:27:
[...]

Ja en waarom:

je krijgt 19/119 korting. Dus: je koopt een product van 119 euro, en betaalt er 100 euro voor. Hoeveel procent is die 100 euro van 119? 84%, dus je hebt 16% korting gekregen van de prijs incl. BTW.
Ah, op die fiets. :P
Wat een slimmerds zijn het toch die dozenschuivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:32:
[...]

Ja dat heb ik offcourse gelezen, maar ik vind het niet echt mgs5. Ze zeggen het eigenlijk enkel omdat Kojima de leiding hierover neemt. Maar ik bedoel die andere psp games van hem die al uit zijn noemen we ook niet mgs 6 ofzo :P Geruchten gaan dat de volgende echte mgs (dus 5) pas op PS4 gaat uitkomen of binnen 3 jaar. Hij heeft het namelijk al druk geneog met andere titels. Er is veel vraag naar andere games van hem, bv Zone of the enders, Policenauts. Hij heeft wel enkele projecten lopen, bv zijn allereerste fps, daar ben ik persoonlijk erg benieuwd naar. Ik zie wel MGS4 rereleased worden, zoals Substance en Subsistence, en dan wel met trophies!
'Ze' zeggen het niet, Kojima zegt het zelf. Alle andere games op de PSP en ook de nieuwe PS3 titel zijn spin-offs, dit deel op de PSP is echt een vervolg. Daarom is het de echte MGS 5. 4,5 als je straks niet in de war wilt raken als er een genummerde 5 uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar zeg nou zelf , wat is metal gear zonder snake ;)

zit eigenlijk niet echt te wachten op mgs 5 met alleen otacon :P of riaden for that matter

ik zie liever dat ze die spin off's doen en het voor de rest met rust laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Rctworld schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 01:14:
[...]

Hmm, my bad dan, hoe dan ook, wil de game hebben :P en de release date stond op maart toch ? nu zegt dat ook niet al te veel meer tegenwoordig met GT5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Fatal Mind schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:52:
[...]
Hmm, my bad dan, hoe dan ook, wil de game hebben :P en de release date stond op maart toch ? nu zegt dat ook niet al te veel meer tegenwoordig met GT5 :P
laten we maar hopen dat GT5 een uitzondering is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Svennie schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:58:
[...]

laten we maar hopen dat GT5 een uitzondering is ;)
Idd, aan de ene kant fijn dat ze er aan blijven werken om het eindproduct beter te maken, aan de andere kant, zet je schema dan vanaf het begin dan wat ruimer in elkaar. We wachten het wel weer af.

Oh en, 3e platinum binnengesleept, deze keer voor Assasins Creed 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
eergisteren een ps3 bundel uncharted 2 gekocht met ps3 250 gb. 1 controller. 1 jaar garantie.

tip intertoys langs saturn pieter vreedeplein tilburg

kost daar 299 euro. en bij andere intertoysen 349 dus effe 50 euro korting.

Overal elders vanaf 329 bart smit
daarna 349 goedkope bundel dus.

groetjes

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Fatal Mind schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:08:
[...]

Idd, aan de ene kant fijn dat ze er aan blijven werken om het eindproduct beter te maken, aan de andere kant, zet je schema dan vanaf het begin dan wat ruimer in elkaar. We wachten het wel weer af.

Oh en, 3e platinum binnengesleept, deze keer voor Assasins Creed 2.
Liever een betere game en nog even wachten dan dat straks iedereen zeurt over het feit dat het niet goed afgewerkt is, zoals met veel spellen de laatste tijd :(

Maar goed, dat iedereen zo moeilijk zit te doen over GT5 geeft alleen maar aan hoe erg mensen er naar uit kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
DeDuifff schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:58:
Ik hoor niet zoveel over Alien vs Predator, maar toch voor de aanhangers:

Ik lees net een stukje over de MP van AVP.... [link]

Kan niet wachten om deze eens te proberen... :9~ Lekker klimmen en klauteren met Alien & in stealth-mode rond sneaken & afslachten als Predator. (En verder nog een beetje rond dartelelen als de marinier)
Je weet wel welke developer verantwoordelijk is voor AVP is he? Juist dezelfde die ons het briljante rogue warrior bracht. http://www.metacritic.com...warrior?q=rogue%20warrior

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
M a r c o schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:43:
[...]

En hoeveel mensen spelen nog op die wii?
Die van mij is bijna niet meer aangeweest sinds ik een PS3 heb.
Ik ken ook veel mensen die een Wii kochten, een maand of 3 ermee speelden, en die nu ook stof staan te happen.
Same here... De Wii is voor mijn vriendin een leuk ding, maar voor mij... nee dank je. En dat komt voornamelijk ook omdat de PS3 HD is. En ik weet ook dat graphics niet alles is, maar het is toch zeker belangrijk dat iets er goed uit ziet.

Zelda in HD bijvoorbeeld :P http://www.chief.be/blog/...Zelda-die-had-kunnen-zijn

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bellerophon schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:19:
[...]

Same here... De Wii is voor mijn vriendin een leuk ding, maar voor mij... nee dank je. En dat komt voornamelijk ook omdat de PS3 HD is. En ik weet ook dat graphics niet alles is, maar het is toch zeker belangrijk dat iets er goed uit ziet.

Zelda in HD bijvoorbeeld :P http://www.chief.be/blog/...Zelda-die-had-kunnen-zijn
Mijn Wii staat ook stof te happen, de 360 wordt hier het meest gebruikt en daarna de PS3.
Maar je slaat de plank mis als je met Zelda gaat vergelijken. Dat is namelijk een game waardoor de Wii wél aangaat, ongeacht de graphics. Zelfde geldt voor New Super Mario Bros. en Super Mario Galaxy. Helaas is het merendeel aan spellen inderdaad zwaar k*t, waardoor graphics sommige spellen nog enigszins hadden kunnen redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oke, na wat vage previews, een grafisch teleurstellende BETA maar positieve reviews en een speelsessie bij de gamesjop vanmiddag ga ik 100 pct zeker MAG kopen. helaas was die game compleet uitverkocht vandaag... vette sjit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk. Voor de mensen in dit topic die ook nog MAG gaan kopen er is inmiddels een GoT clan. Zie het MAG topic voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Great.

ik dacht dat cod mw2 niet meer in me ps3 zat, dus ik houd me vinger op eject.. bleek ernog in te zitten... dus ikdoe 'm vrij snel er weer terug in... en nou leestie die game niet meer Zag een kras/ in de blu ray zitten... Maar of dat nou hierdoor komt. Nou zit ik toch nog te twijfelen.. Of ik koop 'm opnieuw op ps3( Ik had 'm voor 30 euro), of ik koop 'm gewoon op de pc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Er zijn een boel gameshops waar je je disc kan laten polijsten, dat zou je ook nog kunnen proberen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:13:
Er zijn een boel gameshops waar je je disc kan laten polijsten, dat zou je ook nog kunnen proberen.
Dit kan helaas niet met Blu-ray discs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook eindelijk mijn PS3 Slim 250gb besteld. Direct na het ontvangen van de nieuwsbrief van BartSmit.

PS3 250 GB voor €275.
Inclusief verzendkosten werd dat €276,95

Was eigenlijk van plan het PS3+Uncharted 2 pakket voor €325,- of €329,95 te kopen, maar aangezien Uncharted 2 voor 40 euro in de pricewatch staat, en je hem online al voor 30-35 euro kan vinden, vond ik dit de meest logische keuze.
Hoop dat dit een goeie 1e ervaring wordt met m'n Playstation 3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

brambest schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:07:
Great.

ik dacht dat cod mw2 niet meer in me ps3 zat, dus ik houd me vinger op eject.. bleek ernog in te zitten... dus ikdoe 'm vrij snel er weer terug in... en nou leestie die game niet meer Zag een kras/ in de blu ray zitten... Maar of dat nou hierdoor komt. Nou zit ik toch nog te twijfelen.. Of ik koop 'm opnieuw op ps3( Ik had 'm voor 30 euro), of ik koop 'm gewoon op de pc....
Koop MAG! Koop niet MW2 twee keer, 1 keer is al te veel :p

Inmiddels level 11, heb de meeste maps door en zelfs in de complete chaos van Domination gaat het goed.

Vreemd genoeg is dit andere chaos dan in MW2, daar vond ik het ronduit irritant dat er om 3 seconden weer een Harrier of Heli boven je hoofd hing. Nu vergaat de halve wereld zo af en toe maar dat maakt alles net iets intenser dan irritanter gelukkig.

Zeker als je in een squad terecht komt waar gecommuniceerd wordt is het echt een zeer coole game.

[ Voor 29% gewijzigd door Ace op 31-01-2010 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:03:
Net ook eindelijk mijn PS3 Slim 250gb besteld. Direct na het ontvangen van de nieuwsbrief van BartSmit.

PS3 250 GB voor €275.
Inclusief verzendkosten werd dat €276,95

Was eigenlijk van plan het PS3+Uncharted 2 pakket voor €325,- of €329,95 te kopen, maar aangezien Uncharted 2 voor 40 euro in de pricewatch staat, en je hem online al voor 30-35 euro kan vinden, vond ik dit de meest logische keuze.
Hoop dat dit een goeie 1e ervaring wordt met m'n Playstation 3. ;)
Geinige aanbieding, maar niet meer dan dat. Het is geen echte knaller zoals met de PS3 'fat' eind vorig jaar!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brambest schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:07:
Great.

Als je naar een gameshop gaat (gamemania bijvoorbeeld) kun je krassen laten verwijderen. Er staat bij Gamemania geen PS3 bij (http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=111&iid=54) maar ik weet niet of dat bewust gedaan is, of dat ze de tekst nooit aangepast hebben, je kan het in elk geval even navragen. Het kost iets van 5 euro. Wat ze doen is een klein laagje er af schuren zodat ie weer helemaal mooi vlak is. Je kan het eventueel ook zelf proberen met tandpasta, maar het zal lastig zijn om dat netjes te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:28:
[...]

Dit kan helaas niet met Blu-ray discs
Heb het even nagezocht, dit bedrijf doet het ook voor Blu-rays: http://www.noscratch.nl/reporder.php

Ze zijn wel duur, maar wel een no cure no pay garantie. Of je kan de thuisset speciaal voor Blu-rays kopen: http://www.noscratch.nl/p...isc_Repair_Kit.php?id=169

Nog een bedrijf dat ook Blu-rays doet: http://www.gamereparatie.nl/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2010 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:56

SkyStreaker

Move on up!

Ok, nu gebruik ik orb al een tijdje om te streamen naar bijv. mijn ps3 of mijn htc. Echter is het op de PS3 nogal bar en boos. Na flink gestoeid te hebben met settings, blijf ik pauzes krijgen voor bufferen.
setup is: tele2 wifi modem -> ps3 (wifi) pc (wifi) htc (wifi)
Ik heb een aspire 5930 (Intel Duo 2. 2Ghz, 4GB ram) (win 7 x64), op mijn HTC gaat het streamen goed, maar op mijn PS3, zoals ik al zei.

Hebben jullie een tip of andere oplossingen dat het lekkerder gaat, moet ik toch een metersssss lange kabel aansluiten of via media player streamen?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:16:
Ok, nu gebruik ik orb al een tijdje om te streamen naar bijv. mijn ps3 of mijn htc. Echter is het op de PS3 nogal bar en boos. Na flink gestoeid te hebben met settings, blijf ik pauzes krijgen voor bufferen.
setup is: tele2 wifi modem -> ps3 (wifi) pc (wifi) htc (wifi)
Ik heb een aspire 5930 (Intel Duo 2. 2Ghz, 4GB ram) (win 7 x64), op mijn HTC gaat het streamen goed, maar op mijn PS3, zoals ik al zei.

Hebben jullie een tip of andere oplossingen dat het lekkerder gaat, moet ik toch een metersssss lange kabel aansluiten of via media player streamen?
Hier is een apart topic voor: Playstation 3 als media center - deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:42
Kan een tweedehandsgame kopen kwaad (status: average / gemiddeld gebruikt)?
Behalve misschien wat krasjes op de disc?

Ik wil Motorstorm voor de PS3 en die is online 2ehands te koop voor 8 euro.
Een mooie prijs.
Nieuw is ie in de UK haast niet meer te koop, of 30 euro in Nederland...

Maar ik twijfel altijd of ik 2ehands games zou kopen of niet...

[ Voor 5% gewijzigd door Deezers op 31-01-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Dennis Lammers schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:58:
Kan een tweedehandsgame kopen kwaad (status: average / gemiddeld gebruikt)?
Behalve misschien wat krasjes op de disc?

Ik wil Motorstorm voor de PS3 en die is online 2ehands te koop voor 8 euro.
Een mooie prijs.
Nieuw is ie in de UK haast niet meer te koop, of 30 euro in Nederland...

Maar ik twijfel altijd of ik 2ehands games zou kopen of niet...
Gisteren motorstorm ook 2e hands gehaald bij de gamemania.
Zag er nog helemaal gaaf uit.
Als iemand er normaal mee omgegaan is, is er niets aan de hand.
Anders vraag je hoe de onderkant er uit ziet :p

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Pagina: 1 ... 15 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.