Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:29:
[...]

Komt omdat de DS vooral op zeer casual is gericht, die vinden het over het algemeen wel "eng" om rs4 kaartjes enzo te regelen en gebruiken.

Alsnog, wie ben jij dan om te zeggen "Ja, ze hebben nu wel genoeg winst gemaakt, vanaf nu kan er gewoon vrijuit gekopieerd worden"?
Als het spellenaanbod consistent blijft is dat juist niet goed, waarom komen er niet steeds meer spellen uit die goed zijn? Juist door dit gedrag sterven de kleinere franchises en studio's uit, mensen rekenen altijd op "Oooh, maar die hebben zat geld verdiend, ik download/kopier em wel ff"
DS casual? Valt mee als je kijkt naar de verkopen van de hardcoretitels.
Kijk anders maar naar de Xbox 360, multiplatformgames verkopen daarop doorgaans het sterkste en de console is enorm gepirateerd.

Ik zeg ook niet dat ik voor piraterij ben maar af en toe is het fijn om een game te proberen voor je um koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:25:
De servicedesk heb ik al gebeld. Ik heb al gevraagd of hij kosteloos gerepareerd kon worden omdat dit refurbished model binnen korte tijd weer stuk ging, maar dat was niet het geval. Op de refurbishes krijg je namelijk maar 3 maanden garantie. Dat alleen al geeft al aan dat het in mijn ogen afdankertjes zijn, anders geef je er namelijk gewoon een jaar garantie op (ipv 2 voor een nieuwe).

Het gaat bij mij om een 60Gb-model en ik heb een probleem met de GPU (denk ik). Zowel op HDMI als Composite-aansluiting vervormt mijn beeld compleet. Als hij een tijdje uit heeft gestaan doet hij het voor een minuut ofzo, maar even later is het weer fucked up.
nou ik denk dat je je gewoon af moet vragen of je dan die BC wilt houden om ps2 games te kunnen blijven spelen, zo niet dan koop je toch lekker een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:03:
[...]

Ik zeg ook niet dat ik voor piraterij ben maar af en toe is het fijn om een game te proberen voor je um koopt.
nou gelukkig heb je daar op de ps3 demo's voor, kunnen we het nu met zen allen weer lekker over de PS3 zelf hebben ipv dat geouwehoer over hacks en piraterij, en of jij er wel voor of juist tegen bent. Sorry maar dat interesseert me geen moer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:08:
[...]

nou gelukkig heb je daar op de ps3 demo's voor, kunnen we het nu met zen allen weer lekker over de PS3 zelf hebben ipv dat geouwehoer over hacks en piraterij, en of jij er wel voor of juist tegen bent. Sorry maar dat interesseert me geen moer.
Dat dus...

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:22
Weet iemand of je ook iets van garantie hebt op je games? Ik bedoel dan niet dat je hem nog kan ruilen ofzo. Mijn disc van Modern Warfare 2 is beschadigd. Geen krassen ofzo, maar vanuit het midden van de disc ( waar je hem in en uit het hoesje klikt ) lopen 2 scheurtjes tot ongeveer 1,5 CM naar de buitenkant van de disc ( dus niet to 1,5 cm richting het einde van de disc, maar vanuit het midden 1,5cm naar de buitenkant lopend. Hierdoor kan mijn PS3 hem niet meer lezen denk ik. Je hoort hem wel brommen als ik de disc erin stop, en het lampje op de ps3 dat er een cd in zit gaat ook branden, maar hij komt niet bij mijn spellen te staan in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Hoe zit het met ModNation? Niemand meer over gehoord namelijk.
Heb me zelf nog goed vermaakt met het maken van een eigen circuit. Moet zeggen dat dit erg goed in elkaar zit. Circuit heb je zo gemaakt en de omgeving kan je ook op een hoop manieren aanpassen, of laten doen als je zelf te lui bent.
Hiermee had ik ook direct een uitdagender circuit dan die beschikbaar zijn in de demo, waarmee ik de race ook direct een stuk leuker vond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik vond de beta best grappig, maar de track was idd nogal simplistisch. Het mag allemaal nog wel wat soepeler, maar tis natuurlijk nog een beta. Verder zouden ze gewoon schaamteloos de battle mode van mario kart 64 moeten kopieren, want die was natuurlijk geweldig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Lizardz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:21:
Weet iemand of je ook iets van garantie hebt op je games? Ik bedoel dan niet dat je hem nog kan ruilen ofzo. Mijn disc van Modern Warfare 2 is beschadigd. Geen krassen ofzo, maar vanuit het midden van de disc ( waar je hem in en uit het hoesje klikt ) lopen 2 scheurtjes tot ongeveer 1,5 CM naar de buitenkant van de disc ( dus niet to 1,5 cm richting het einde van de disc, maar vanuit het midden 1,5cm naar de buitenkant lopend. Hierdoor kan mijn PS3 hem niet meer lezen denk ik. Je hoort hem wel brommen als ik de disc erin stop, en het lampje op de ps3 dat er een cd in zit gaat ook branden, maar hij komt niet bij mijn spellen te staan in het menu.
Gewoon mee terug naar de winkel zou ik zeggen.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk niet dat je daar veel aan kunt doen, als je hem zo gekregen kun je proberen om je geld terug te vragen bij de winkel waar je hem gekocht hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
@reacties over mijn beschadigd spel. Ik heb de game als sinds de launch, en had de beschadigingen al eerder gezien, maar toen las mijn PS3 hem nog elke keer, en kon ik gewoon spelen zonder schokken of andere effecten die de scheuren zouden kunnen veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 10:24

Flotter

Pelipper!

Een aantal uitgevers sturen tegen een geringe vergoeding een nieuw exemplaar op. Mail ze eens zou ik zeggen, support.nl@activision.com

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

En probeer het sowieso bij de winkel waar het spel vandaan komt. Wie weet doen ze niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:53
[/quote]Enige tijd terug werd de nieuwe creatie van Relentless gelanceerd op het PlayStation Network, dit was Blue Toad Murder Files: Episode One en natuurlijk Two. Deze beide episodes zijn zeer vermakelijke games, maar zijn relatief duur als je ze in contrast legt met het aantal uur dat je er mee kunt spelen. Dat neemt niet weg dat er genoeg fans zijn die de volgende delen ook gaan kopen en voor hun hebben we goed nieuws.

Op 25 februari zal Episode Three gaan verschijnen en deze zal gratis zijn tot 25 maart, nadien zal ook deze episode betaald moeten worden. Episode Four zal gelanceerd worden op 8 april en deze zal gecombineerd als pakket met Episode Three gaan verschijnen voor een gereduceerde prijs. Relentless biedt de volgende episode overigens niet zomaar voor een prikkie aan, dit doen ze om de fans te bedanken.

Quote:
“We’ve had great reviews and feedback for the content and quality of Blue Toad, but we would be arrogant to overlook peoples’ concerns about the cost and replayability of an episode,”

“As the publisher of Blue Toad we had the opportunity to tackle one of those issues immediately and I’m thrilled that we decided to take this brave step to address it.”[quote]

Bron: psfocus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lizardz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:13:
@reacties over mijn beschadigd spel. Ik heb de game als sinds de launch, en had de beschadigingen al eerder gezien, maar toen las mijn PS3 hem nog elke keer, en kon ik gewoon spelen zonder schokken of andere effecten die de scheuren zouden kunnen veroorzaken.
Het is niet zo handig om schijfjes met een beschadiging of kleine scheur in de PS3 te stoppen. Ik weet niet hoeveel RPM de Blu-Ray speler precies draait, maar het kan hele gekke consequenties hebben. Als die schijf in de speler kapot gaat valt dat niet onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Bedankt voor jullie reacties, ik heb een mail gestuurd naar Activision. Ik houd jullie op de hoogte van hun reactie. Hier een plaatje waar je de scheurtjes op kunt zien.

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/7686/mw2beschadigd.th.jpg

Het vuil wat er op de foto op de disc lijkt te zitten, ligt op de plaat van mijn scanner. De disc zelf is brandschoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:23
Als je hem zo naar Activision stuurt mag je dat er wel even bijzetten haha, het ligt er wel heel dik bovenop.

Anyway, het ziet eruit alsof de disc uit de hoes is gehaald zonder de houder in het midden los te maken/in te drukken. Anders dan dat kan die namelijk niet aan de binnenkant scheuren denk ik, weet niet of je hem zo gekregen hebt maar het lijkt me geen verstandig idee om zulke discs überhaupt nog te gebruiken gezien de hoge snelheid waarop ze ronddraaien in de speler(tenzij je van een versplinterde BD houdt ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Rctworld schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:40:

Anyway, het ziet eruit alsof de disc uit de hoes is gehaald zonder de houder in het midden los te maken/in te drukken.
Daar ben ik wel bijna zeker van, zie het wel vaker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Lizardz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:12:
Bedankt voor jullie reacties, ik heb een mail gestuurd naar Activision. Ik houd jullie op de hoogte van hun reactie. Hier een plaatje waar je de scheurtjes op kunt zien.

[afbeelding]
Ik had precies hetzelfde met mijn GTA IV disc ongeveer een maand na aankoop. Ging terug naar de winkel en kreeg moeiteloos een nieuw exemplaar (had misschien geluk). Maar ja, MW2 is wel al drie maanden later...

Zo een barst is volgens mij ook gewoon eigen schuld :P. Waarschijnlijk een keer onvoorzichtig uit het doosje gehaald en de barst niet opgemerkt. Andere verklaring zou ik niet weten.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:24

FeaR

In GoT we trust

Opa_vertelt schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:58:
[...]Daar ben ik wel bijna zeker van, zie het wel vaker. :)
Toch hoeft het niet. Heb bij mijn Halo 3 (ja, XBox 360 in het PS3-topic >:) ) hetzelfde probleem. Maar... ik heb de Special Edition en dat hoesje heeft niet zo'n drukpunt in het midden. Dus het hoeft niet perse aan de gebruiker te liggen :>

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 27-01-2010 18:24 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ik denk niet dat het uit onvoorzichtigheid is. Heb meerdere spellen en geen van die spellen heeft ook maar een krasje, ben altijd heel erg zuinig op de discs, en vond het ook bijv raar dat bij mijn Assassins creed 2 de disc gewoon in het doosje was gegooid en helemaal niet in het hoesje geklikt was ( toen ik hem vorige week maandag binnenkreeg via de post ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Heb al snel reactie terug, alleen wordt er niet vermeld of het kosteloos is of dat ik bijv. iets moet bijbetalen.
Geachte Tom ,

Bedankt voor uw e-mail.

De volgende keer dat u Activision Customer Support contacteert, gebruikt u a.u.b. het volgende klantennummer: #########

U hebt aangegeven dat uw cd beschadigd is. Indien u nog over de bon beschikt en het produkt niet langer dan 90 dagen geleden is aangeschaft, kunt u gebruik maken van de omruilprocedure.

U kunt uw beschadigde cd (wij adviseren u het aangetekend te versturen en de trackingcode te bewaren als referentie) op te sturen naar het volgende adres:
Activision
Ankerkade 8
5928 PL
Venlo

Vermeld de volgende gegevens erbij:
naam:
telefoon nummer
email adres
straat
huisnummer
postcode
plaats
land

korte probleem beschrijving:
Console (xbox 360, playstation 2/3,wii)

Aankoop datum:
Winkel:

Let wel, wij kunnen alleen garantie bieden voor het product als u de bon nog in bezit heeft.
Wij verzoeken u dan ook vriendelijk doch dringend om een kopie van de bon als bijlage in de enveloppe te voegen.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Activision Customer Support Team
U kunt ons bereiken op:

Nederland: 0900-7252722
Belgiė: 0902-51030

Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seventhseagull
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:22
Een paar jaar geleden kreeg ik een nieuw exemplaar van de cd van Rollercoaster Tycoon, die al een paar jaar oud was, nadat ik er met een stoelpoot op was gaan staan (don't ask). Gewoon de uitgever gebeld.

[ Voor 16% gewijzigd door seventhseagull op 27-01-2010 19:19 . Reden: ambiguiteit gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
TheZeroorez schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:56:
Mag dit topic weer een beetje terug de rails op? Verkoopcijfers en copyrightdiscussie zijn erg interessant, maar met PS3 ervaringen heeft het maar weinig te maken...
Om het wat te verduidelijken: Die mbr was dus ook aan de copyright-discussie gericht. Ik had het allemaal iets te snel gelezen en dacht dat dat er deel van was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er toch wel op dat de dlc die al uit is op de Xbox uit is ook naar de ps3 gaat komen. Een engelse shop heeft m al op preorder gezet voor tegen de 30 pond. COntract is afgelopen voor microsoft :P

Afbeeldingslocatie: http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2010/01/eflc2.png

Dit is de shopsite.

http://www.simplygames.co...iberty-City--PS3-#prodimg

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 27-01-2010 23:22 . Reden: Het is gewoon Xbox. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:36:
Het lijkt er toch wel op dat de dlc die al uit is op de Xbox uit is ook naar de ps3 gaat komen. Een engelse shop heeft m al op preorder gezet voor tegen de 30 pond. COntract is afgelopen voor microsoft :P

[afbeelding]

Dit is de shopsite.

Die had ik niet zien aankomen. Vraag me af of het werkelijk waar is. Ziet er wel echt en overtuigend uit... :D

[ Voor 1% gewijzigd door psychoclown op 27-01-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

[afbeelding]

Dit is de shopsite.

Hmm, vond GTA IV echt tegenvallen op de PS3, dat spel liep echt op het randje van een diashow (oké, dat is misschien wat overdreven, maar soepel vond ik het niet). Denk dat ik dit deel dan ook achterwege laat liggen.

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 27-01-2010 23:23 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Must-have voor elke GTA fan IMHO. Ik heb hem zelf al voor de 360 en
wanneer de PS3-versie released wordt voeg ik hem toe aan de collectie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat hij een GTA-fan is en door MS met hun geliefde timed exclusives langer heeft moeten wachten op deze DLC.
Ik praat het niet goed, maar kan het wel begrijpen in dat geval. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 27-01-2010 23:24 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Zojuist toch maar Tombraider: Underworld gekocht voor € 11,99 (inclusief verzending) bij Play.com. Ontvangst zal wel even duren (staat in de topsellers op nummer 10, en nu 1 - 2 weken voor verzending). Ik heb de game op de PC al uitgespeeld, maar vond het na U:DF en U2:AT een mooie toevoeging. De game is niet zo goed als de Uncharted games, maar voor € 11,99 zeker het doorspelen waard, ik heb op de PC erg genoten van deze game.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 27-01-2010 23:26 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seventhseagull
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:22
Ik mis Tombraider achtige games sowieso wel een beetje, Uncharted legt toch imho te veel de focus op het knallen. Maar Legend en Underworld waren gelukkig prima games.

[ Voor 23% gewijzigd door seventhseagull op 28-01-2010 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opa_vertelt schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:43:
Must-have voor elke GTA fan IMHO. Ik heb hem zelf al voor de 360 en
wanneer de PS3-versie released wordt voeg ik hem toe aan de collectie. :)
Ik moet zeggen dat ik pas enige weken geleden GTA4 echt heb uitgespeeld. Het verhaal dan. Want qua trophies zat ik pas op 31 pct terwijl ik het verhaal wel geheel heb afgerond. Ik heb af en toen wat side missies gedaan maar lang niet allemaal en dat geeft dat de trophiescore zo laag staat. Ik was het spel op het einde echt beu. Ik heb de lost and damned bij een vriend gespeeld en het is gewoon meer van hetzelfde... Voor mij niet interresant en daarbij twee jaar te laat.

Als ik binnenkort nog een keertje lekker door Liberty City wil knallen dan heb ik nog ruim voldoende side missies over, daar heb ik de add-on niet voor nodig.

GT4 draaide prima op de Ps3 maar brak vergeleken met de 360. Dus als je ze niet naast elkaar legt dan ziet het er gewoon heel mooi en groots uit op de PS3. Ik hoop dat Rockstar voor the red dead redemption de engine voor de Ps3 nog even flink heeft nagekeken want inmiddels mogen games niet mee zo lopen. 30 fps is gewoon haalbaar. Ben erg benieuwd of er dit keer weer geld voor exclusive content word aangenomen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Lizardz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:04:
Heb al snel reactie terug, alleen wordt er niet vermeld of het kosteloos is of dat ik bijv. iets moet bijbetalen.

[...]
Zoals ik het lees krijg je gewoon een nieuwe kosteloos opgestuurd. Mits je aankoop niet langer dan 90 dagen geleden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
Het lijkt er toch wel op dat de dlc die al uit is op de [mbr]Xbox[/] uit is ook naar de ps3 gaat komen. Een engelse shop heeft m al op preorder gezet voor tegen de 30 pond. COntract is afgelopen voor microsoft :P

[afbeelding]

Dit is de shopsite.

Zou toch wel leuk zijn om die er ook bij te hebben :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Bellerophon schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:12:
[...]

Zou toch wel leuk zijn om die er ook bij te hebben :)
ik moet GTA ook nog uitspelen, ligt nog in de planning. 100% gaat niet lukken, al die online zaken worden moeilijk ben ik bang. Die duiven zijn klote maar met een guide ook wel te doen. Heb ook nog andere spellen liggen en er komen weer nieuwe aan.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Ik heb een probleem met mijn PS3 en de Samsung PS58B680 tv (huidige generatie plasma's). Beiden zijn via een 5m Profigold kabel aangesloten (toegegeven, er zijn ongetwijfeld mooiere en duurdere kabels, maar ik ga er voor nu maar even vanuit dat deze kwalitatief voldoende is om ook op deze lengte geen storingen te veroorzaken, ding kost alsnog €100). Aangezien ik nog een nieuwe receiver moet kopen die wel hdmi heeft, zitten beide apparaten direct op elkaar aangesloten.

Wanneer ik via mijn Cisco pvr over dezelfde kabel kijk heb ik geen problemen, dan blijft het beeld storingsvrij en valt nooit weg. Echter, ga ik via de PS3 kijken, dan wil het nog weleens gebeuren dat het beeld halverwege wegvalt of ineens vervalt in alleen maar groen- en zwarttinten. Laatst tijdens een film 5x en als ik een spel speel idemdito. Dan moet ik echt m'n tv uitzetten en weer inschakelen om het terug te krijgen, de ps3 uit en aanzetten heeft geen zin. M'n huidige receiver ondersteunt geen hdmi, dus ik heb geen idee of anders het geluid ook zou wegvallen, nu doet het dat niet, aangezien het geluid via een optische kabel naar de versterker wordt gestuurd.

Enerzijds zou je zeggen dat vanwege het uit- en inschakelen van de ps3 en het blijven van het probleem het probleem in de tv moet zitten. Raar vind ik dan alleen, dat m'n pvr geen problemen geeft, over dezelfde kabel op dezelfde hdmi-ingang, dat doet dan juist weer het tegenovergestelde vermoeden. :?

De PS3 is ingesteld om te upscalen, maar echt onwijs heb ik me daar nog niet in verdiept moet ik eerlijk bekennen, dus ik weet niet of hij dat ook doet in de situaties waarin het probleem zich meestal manifesteert. De pvr stuurt in alle gevallen een 1080i-signaal uit. Wat de tv doet weet ik eerlijk gezegd niet. :o

Nog een laatste toevoeging die ik me net bedenk, de PS3 staat helemaal vrij opgesteld op een tafel, voldoende ruimte rondom en geen apparaten eronder.

[ Voor 4% gewijzigd door HvB83 op 28-01-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Svennie schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:30:
[...]
ik moet GTA ook nog uitspelen, ligt nog in de planning. 100% gaat niet lukken, al die online zaken worden moeilijk ben ik bang.
De trophy "Auf Wiedersehn Petrovic" is een bronze trophy maar zit minstens 10 uur werk in, iets wat je samen met iemand moet doen. Hoop wel op de uitbreiding voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Eigenlijk hoef ik die uitbreidingen niet meer. Heb GTA IV tijdens zijn release al lang genoeg gespeeld. Daarna nog eens met de trophies. Vind het vooral grappig dat ie alsnog naar de ps3 komt. Maar ik wil liever gewoon een nieuwe gta, nieuwe stad etc. Zal waarschijnlijk nog ruim een jaar duren, misschien zelf twee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Sluit hem eens op een andere ingang van de tv aan. En je kan ook nog even een andere kabel (liever een kortere) proberen. Wel vreemd dat het alleen met het in en uitschakelen van je tv verholpen wordt.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
Wie heeft er nog tips voor een niet-geweldadig spelletje voor de playstation 3? Omdat mn zoontje inmiddels 1,5 is en toch aardig beinvloedbaar wordt, zou ik graag wat anders spelen dan MW2 waar ik soms erg 'aggresief' (lees: sjagerijnig) van wordt en waar alleen maar in geschoten wordt.

Ik heb eens op gamerankings.com zitten kijken maar daar zie ik eigenlijk vrij weinig wat een hoger percentage heeft dan 85%. Wie heeft er ideeen? liefst een game waar veel tijd in gaat zitten (herspeelbaarheid!), niet te veel arcade (need for speed, dat stunt racer spel, etc).

Valt me wel op dat er in de top 50 van ps3 games op gamerankings.com 85% shooter is.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
JaWSnl schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:23:
Wie heeft er nog tips voor een niet-geweldadig spelletje voor de playstation 3? Omdat mn zoontje inmiddels 1,5 is en toch aardig beinvloedbaar wordt, zou ik graag wat anders spelen dan MW2 waar ik soms erg 'aggresief' (lees: sjagerijnig) van wordt en waar alleen maar in geschoten wordt.

Ik heb eens op gamerankings.com zitten kijken maar daar zie ik eigenlijk vrij weinig wat een hoger percentage heeft dan 85%. Wie heeft er ideeen? liefst een game waar veel tijd in gaat zitten (herspeelbaarheid!), niet te veel arcade (need for speed, dat stunt racer spel, etc).

Valt me wel op dat er in de top 50 van ps3 games op gamerankings.com 85% shooter is.
Little Big Planet is een heel mooi voorbeeld, vooral voor kinderen. Zelfs in het Nederlands en zeer betaalbaar!

Verder komt overal wel wat geweld in voor. Misschien dat er nog wat interessants te downloaden is vanaf PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Wie heeft er nog tips voor een niet-geweldadig spelletje voor de playstation 3?
Ratchet & Clank + Littlebigplanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
wheeler schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:55:
[...]
De trophy "Auf Wiedersehn Petrovic" is een bronze trophy maar zit minstens 10 uur werk in, iets wat je samen met iemand moet doen. Hoop wel op de uitbreiding voor de PS3.
Jeetje, wat een werk, denk niet dat ik dat allemaal nog ga doen. ik denk dat ik het verhaal uit speel vanaf een bestaande savegame, moet voor de onder 30 uur trophy misschien nog wel opnieuw beginnen maar of ik daar nog zin in heb/tijd voor heb. Moet U2 ook nog op crushing spelen, MW2 nog op veteran afmaken. U1 misschien ook nog een keer voor de trophies spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:23
BatmanHorizon schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:30:
[...]

Ratchet & Clank + Littlebigplanet.
R&C dacht ik eerst ook aan, maar dat is echt nog wel behoorlijk geweldadig 8)7 Alleen in tegenstelling tot MW2 draait het daar niet om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

HvB83 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:50:
Ik heb een probleem met mijn PS3 en de Samsung PS58B680 tv (huidige generatie plasma's). Beiden zijn via een 5m Profigold kabel aangesloten (toegegeven, er zijn ongetwijfeld mooiere en duurdere kabels, maar ik ga er voor nu maar even vanuit dat deze kwalitatief voldoende is om ook op deze lengte geen storingen te veroorzaken, ding kost alsnog €100). Aangezien ik nog een nieuwe receiver moet kopen die wel hdmi heeft, zitten beide apparaten direct op elkaar aangesloten.

Wanneer ik via mijn Cisco pvr over dezelfde kabel kijk heb ik geen problemen, dan blijft het beeld storingsvrij en valt nooit weg. Echter, ga ik via de PS3 kijken, dan wil het nog weleens gebeuren dat het beeld halverwege wegvalt of ineens vervalt in alleen maar groen- en zwarttinten.
Klinkt als een handshake probleempje, heb je de PS3 al een keer gereset?
(uitzetten en daarna on/off -knop vasthouden tot je een paar piepjes hoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ehm, los daarvan, kun je die kabel niet terugbrengen en er eentje kopen van pak m beet, max 10 Euro? Doet evengoed z'n werk en scheelt aardig wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
DeeJee schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 07:54:
[...]

Zoals ik het lees krijg je gewoon een nieuwe kosteloos opgestuurd. Mits je aankoop niet langer dan 90 dagen geleden is.
Dat is mooi. Ik heb hem gekocht op de releasedate ( 10-11-2009 ) dus dat is binnen 90 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
....
Wanneer ik via mijn Cisco pvr over dezelfde kabel kijk heb ik geen problemen, dan blijft het beeld storingsvrij en valt nooit weg. Echter, ga ik via de PS3 kijken, dan wil het nog weleens gebeuren dat het beeld halverwege wegvalt of ineens vervalt in alleen maar groen- en zwarttinten. Laatst tijdens een film 5x en als ik een spel speel idemdito. Dan moet ik echt m'n tv uitzetten en weer inschakelen om het terug te krijgen, de ps3 uit en aanzetten heeft geen zin. M'n huidige receiver ondersteunt geen hdmi, dus ik heb geen idee of anders het geluid ook zou wegvallen, nu doet het dat niet, aangezien het geluid via een optische kabel naar de versterker wordt gestuurd.

....
Ik heb soortgelijk probleem gehad, PS3 had een vastloper. Uitgezet beeld deed beetje raar, groen tinten en strepen. 2 dagen later helemaal geen beeld meer.. Ps3 heb ik mooi moeten insturen, gevalletje RMA. Zou je zeker adviseren om je savegames te kopieren als dat lukt. Heb ik toen niet gedaan en dat is best zuur...

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

wheeler schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:55:
[...]
Wat dacht je van de 'Fly the Coop' trophy, daarvoor moet je alle 3 de coop missies uitspelen. Ik heb er 2 van de 3 gedaan, maar de 'Deal breaker' (aka Ballbreaker ;)) missie is bijna niet te doen. Je moet het halen in 7min en 3 seconden, onze snelste tijd na 50x proberen was 07min06sec. Dit weekend nog een keer proberen :D
Wie heeft er nog tips voor een niet-geweldadig spelletje voor de playstation 3?
Eyepet
Little Big Planet
Flow
Flower

[ Voor 60% gewijzigd door Meelobee op 28-01-2010 12:16 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij zijn de Lego-games wel geschikt voor kinderen. Die kun je samen spelen en ze schijnen nog goed in elkaar te zitten ook :)

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 28-01-2010 12:15 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Rctworld schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:54:
[...]

R&C dacht ik eerst ook aan, maar dat is echt nog wel behoorlijk geweldadig 8)7 Alleen in tegenstelling tot MW2 draait het daar niet om :P
SToRM666 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:13:
[...]
Volgens mij zijn de Lego-games wel geschikt voor kinderen. Die kun je samen spelen en ze schijnen nog goed in elkaar te zitten ook :)
Volgens mij zijn de games toch voor de beste man zelf en niet voor zijn 1,5 jaar oud kind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:12:
[...]

Wat dacht je van de 'Fly the Coop' trophy, daarvoor moet je alle 3 de coop missies uitspelen. Ik heb er 2 van de 3 gedaan, maar de 'Deal breaker' (aka Ballbreaker ;)) missie is bijna niet te doen. Je moet het halen in 7min en 3 seconden, onze snelste tijd na 50x proberen was 07min06sec. Dit weekend nog een keer proberen :D
Moest je nog iemand nodig hebben, :w

Onlangs ook weer eens GTA ingestopt (1 x uitgespeeld pre-trophy-patch, 1 x nadien). Ooit eens rank 9 (zilver) gehaald online, en x-aantal maanden nog lvl 8, dus misschien zit die 'Wanted' trophy er ook nog in :P

Of die DLC er komt... zal afhangen van de prijs die R* ervoor vraagt. Vragen ze dezelfde prijs als voor Xbox een tijd terug, thanks but no thanks. Het is toch oude content :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:33:
Volgens mij zijn de games toch voor de beste man zelf en niet voor zijn 1,5 jaar oud kind :)
hoezo? Lego games zijn best leuk. :$
Heb me zelf best vermaakt met lego star wars en lego batman. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:26:
[...]
Moest je nog iemand nodig hebben, :w

Onlangs ook weer eens GTA ingestopt (1 x uitgespeeld pre-trophy-patch, 1 x nadien). Ooit eens rank 9 (zilver) gehaald online, en x-aantal maanden nog lvl 8, dus misschien zit die 'Wanted' trophy er ook nog in :P
Wil ook wel meedoen, heb wel weer zin om weer eens GTA IV te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13

LOL
Het zou wat zijn als kinderen al op 1,5-jarige leeftijd met PS3 beginnen. Al kijk ik tegenwoordig van niks meer op (kinderen van 10 met een mobiel 8)7 |:( )

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wilde vandaag toch maar Brutal Legend halen. Dacht/hoopte eerst dat het een game was die binnen een paar maanden wel te vinden zou zijn voor een paar tientjes, maar blijkt dus niet zo te zijn. Jammere is alleen dat die game nu nergens meer in de schappen ligt. En natuurlijk is bestellen een optie, maar ik wil vanavond nog gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Klopt wat je zegt, ik zoek iets voor mezelf, denk ook wel dat ze dat bedoelden (heb geen wonderkind van 1,5 wat little big planet kan besturen ;) ) maar op zich zijn het leuke tips.

Die lego-games zouden nog best leuk kunnen zijn. 80% op gamerankings is wel mijn ondergrens, maar dat percentage zegt ook niet alles want little-big-planet krijgt 94% en die vond ik kwa demo toch wel tegenvallen, weet niet of dat veel verschilt met het hele spel.

Lego Star Wars: the complete saga is de hoogst scorende lego-game in de lijst, eens kijken waar ik die goedkoop kan krijgen :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:20
FeaR1986 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:26:
Wilde vandaag toch maar Brutal Legend halen. Dacht/hoopte eerst dat het een game was die binnen een paar maanden wel te vinden zou zijn voor een paar tientjes, maar blijkt dus niet zo te zijn. Jammere is alleen dat die game nu nergens meer in de schappen ligt. En natuurlijk is bestellen een optie, maar ik wil vanavond nog gamen :+
Als je toch wat geduld kunt opbrengen: vanuit Engeland is ie nu goedkoop te importeren bij game.co.uk. 15,99 pond + volgens mij 3 pond eenmalige verzendkosten. Als je gelijk wat meer bestelt, vallen die verzendkosten nog redelijk mee. Andere leuke prijzen voor PS3 (in ponden):

Fight Night Round 4 - 16,99
Wipeout HD - 16,98
Wet - 16,99
Ninja Gaiden Sigma 2 - 19,99

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
JaWSnl schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:32:
[...]
Die lego-games zouden nog best leuk kunnen zijn. 80% op gamerankings is wel mijn ondergrens, maar dat percentage zegt ook niet alles want little-big-planet krijgt 94% en die vond ik kwa demo toch wel tegenvallen, weet niet of dat veel verschilt met het hele spel.
LBP is echt een enorm grappig spel, wat voor die prijs zeker te doen is. Het blijft uitaard allemaal nog erg persoonlijk, maar als je een game zoekt die niet geweldadig is, dan is dit toch wel één van de toppers. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:23
JaWSnl schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:32:
[...]

Klopt wat je zegt, ik zoek iets voor mezelf, denk ook wel dat ze dat bedoelden (heb geen wonderkind van 1,5 wat little big planet kan besturen ;) ) maar op zich zijn het leuke tips.

Lego Star Wars: the complete saga is de hoogst scorende lego-game in de lijst, eens kijken waar ik die goedkoop kan krijgen :)
Geloof me, LittleBigPlanet is écht een fantastische game. Ik denk dat de demo niet helemaal representatief is voor de game. Laatst nog met een aantal PSN-maatjes een hele avond zitten gamen. Je lacht je kapot als iemand een fout maakt. En nadat ik Disney Pixar's Up had gespeeld wist ik weer wat 'fijn' is dit spel. Up is leuk voor één avondje, maar meer ook niet. Je begint je al snel te irriteren aan het level-design. Heel veel opstakels kun je maar op een plek passeren. Dat zijn gewoon allemaal bugs.

Bij LBP is overal over nagedacht en je hebt bijna nooit met bugs te maken. Het spel speelt heel soepel. De besturing is eigenlijk altijd prima.

offtopic:
Vandaag m'n vierde Platinum binnengehengeld. *O*

[ Voor 22% gewijzigd door LuPo op 28-01-2010 15:57 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Kooj1980 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:43:
[...]
Als je toch wat geduld kunt opbrengen:
Nee :+
Ik ben een impulsieve gamer. Ik heb me net bedacht dat ik toch Brutal Legend wil hebben, dus die moet er dan snel zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 12:44

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb hem hier in Den Bosch nog gezien bij de Free Record Shop, echter is ie daar nog full-priced...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Laatst online: 21:20
FeaR1986 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:57:
[...]

Nee :+
Ik ben een impulsieve gamer. Ik heb me net bedacht dat ik toch Brutal Legend wil hebben, dus die moet er dan snel zijn :P
:). Ik ben een impulskoper, dat is veel handiger. Ik heb een backlog van zeker 15 spellen waar ik me doorheen moet worstelen voordat ik aan Brutal Legend zou beginnen. En tegen die tijd is ie nog goedkoper.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
ratchet & clank a crack in time voor 35 euro bij de saturn :) (tekken 6 ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
El_V schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:09:
ratchet & clank a crack in time voor 35 euro bij de saturn :) (tekken 6 ook)
Leuke prijs, maar voor 21 euro te krijgen bij Zavvi. In de Mega Monday wel te verstaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
daar heb ik hem ook al besteld en van binnen hoor ;) maar er zijn toch een hoop mensen die niet importeren (vraag me niet waarom..) en dan is dit ook zeker een aantrekkelijke aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
El_V schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:22:
daar heb ik hem ook al besteld en van binnen hoor ;) maar er zijn toch een hoop mensen die niet importeren (vraag me niet waarom..) en dan is dit ook zeker een aantrekkelijke aanbieding
Ik denk dat het gebrek aan Creditcard toch vaak een probleem is. Anders had ik inmiddels ook wel wat bij sites als zavvi enzo besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
... maar er zijn toch een hoop mensen die niet importeren (vraag me niet waarom..) en dan is dit ook zeker een aantrekkelijke aanbieding
Geen creditcard of geen zin om te wachten (toch Fear1986? :P). Ik denk dat dit toch wel de twee redenen zijn om niet te importeren.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Tja, er zijn mensen die daar:
1. geen zin in hebben
2. je er langer op moet wachten
3. geld genoeg hebben dus alles gewoon lekker bij de frs halen ?

Ben persoonlijk ook wel van de '' import '' doe het nu nog via nederlandse sites, omdat ik op m'n CC zit te wachten, maar daarna ga ik uit UK etc halen, scheelt nog weer een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Store update voor deze week is weer bekend! :)

http://blog.eu.playstatio...update-28th-january-2010/

De belangrijkste updates die ik zo zie zijn de demo en DLC voor Uncharted 2 en DLC voor AC2.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 28-01-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
@ SToRM666: Is het voor GOW2 mogelijk om in 1 runtrough alle 20 cyclops te halen ? ben nou met m'n 3e keer bezig..

eerste keer niet op gelet
2e playthrough doodgemaakt zoals benodigd
ben nu met 3e bezig en daar gaat het ook niet erg vlot...

Misschien mis ik wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 13:44
SToRM666 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:30:
De belangrijkste updates die ik zo zie zijn de demo en DLC voor Uncharted 2 en DLC voor AC2.
Vierde week op rij... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Fatal Mind schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:15:
@ SToRM666: Is het voor GOW2 mogelijk om in 1 runtrough alle 20 cyclops te halen ? ben nou met m'n 3e keer bezig..

Misschien mis ik wat ?
http://www.ps3trophies.or...rophy-guide-road-map.html

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

U2 zal waarschijnlijk niet voor survival en co-op zijn, vind ik wel jammer. Huidige mappen heb ik allemaal nu wel gezien, tijd voor wat nieuws :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
JaWSnl schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:25:
[...]
Ik denk dat het gebrek aan Creditcard toch vaak een probleem is. Anders had ik inmiddels ook wel wat bij sites als zavvi enzo besteld :)
Ben nu dan toch maar eens aan het kijken of ik een credit card kan regelen via mijn bank ABN-AMRO. Ik heb wel een studenten-rekening en geen vast inkomen a 2500 euro per maand ofzo. Ben benieuwd of ik dan een credit-card kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:15:

Misschien mis ik wat ?
Tijdens het spel zelf kun je er maar 4 ofzo halen...
Je moet gewoon de eerste Challenge of the Titans een aantal keer achter elkaar spelen totdat je genoeg hebt :)
Let op: je moet niet restart kiezen, maar even terug naar het overzicht van de challenges gaan om opnieuw te spelen, anders telt ie ze niet op.

Nog even een tip voor degenen die niet in het Budget Topic komen:
Guitar Hero Metallica voor 18 pond: http://hmv.com/hmvweb/dis...280;0;-1;-1;-1&sku=925101

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 28-01-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ow, dan download ik straks gewoon die Assassin's Creed II content en leen Racedriver GRID van de overbuurman. Dan kan ik er ook weer tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nu begonnen met mijn schijf te vervangen, de voorbereiding is de backup.

Met een USB stick van 8GB krijg ik de melding dat ik nog minimaal 21GB meer nodig heb, ik neem aan dat hij dus ook alle installatiebestanden (GT5, Fifa, etc) wil meenemen. Kwestie van verwijderen en ik kom er wel.

Nu blijft de vraag, mijn savegames en zeker mijn Fifa, bayonetta en GT5 savegames zijn erg belangrijk, worden deze allemaal 100% zeker meegenomen? Bij de optie PS3->PS3 overzetten staat er wel omschreven dat beveiligde data kan worden overgenomen, maar bij de systeembackup kan ik hier niets van terug lezen. Iemand al eerder een backup gemaakt/teruggezet met GT5 of Fifa savegames? (beveiligde savegames).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je ze zo belangrijk vindt dan kun je ze toch vooraf even apart backuppen?

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 28-01-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:10:
Ik ben nu begonnen met mijn schijf te vervangen, de voorbereiding is de backup.

Met een USB stick van 8GB krijg ik de melding dat ik nog minimaal 21GB meer nodig heb, ik neem aan dat hij dus ook alle installatiebestanden (GT5, Fifa, etc) wil meenemen. Kwestie van verwijderen en ik kom er wel.
ookal verwijder je alle installatie bestanden dan is 8gb nog niet genoeg denk ik.
backup/kopieer alleen je save data bestanden, meer hoef je niet te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 28-01-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
SToRM666 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:55:
[...]

Tijdens het spel zelf kun je er maar 4 ofzo halen...
Je moet gewoon de eerste Challenge of the Titans een aantal keer achter elkaar spelen totdat je genoeg hebt :)
Let op: je moet niet restart kiezen, maar even terug naar het overzicht van de challenges gaan om opnieuw te spelen, anders telt ie ze niet op.

Nog even een tip voor degenen die niet in het Budget Topic komen:
Guitar Hero Metallica voor 18 pond: http://hmv.com/hmvweb/dis...280;0;-1;-1;-1&sku=925101
Ah, dat verklaard het, dus gewoon de eerste challange overnieuw spelen ( en niet restart ) heb de trophie daar toch van binnen nu, en die cyclops eyes is m'n laatste trophie, dan heb ik deeltje 2 ook platinum.

Edit: platinum voor God of War 2 ook in the pocket :9 :*)

I'm on a role :+

[ Voor 4% gewijzigd door Fatal Mind op 28-01-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik dacht dat MAG ook downloadable zou zijn uit PSN Store? Maar ik zie hem niet :(
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Vandaag kostelijk vermaakt met eye-pet, hoop echt dat er meer van dit soort 'spellen' komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 19:19:
Ik dacht dat MAG ook downloadable zou zijn uit PSN Store? Maar ik zie hem niet :(
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit?
de beta (testversie) was te downloaden. Volledig spel moet je gewoon kopen in de winkel...

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 28-01-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Opa_vertelt schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 19:41:
Vandaag kostelijk vermaakt met eye-pet, hoop echt dat er meer van dit soort 'spellen' komen. :D
Vandaag de Platinum voor EyePet in de wacht gesleept. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 17-09 19:36
Was zeker zeer lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ik ben nu de demo aan het installeren van Uncharted 2, maar hij blijft hangen op 38%. Iemand anders ook dat probleem? Kan het kwaad om de PS3 te rebooten nu?? Er staat uitdrukkelijk niet het systeem uit zetten tijdens het installeren. Iemand een idee?

Edit: heb de gok maar genomen en 'm uitgezet en weer aan. Moest 'm daarna nog een keer netjes rebooten volgens de PS3, daarna kon ik U2 weer installeren. En nu doet tie 't. Gelijk ff checken! ;)

[ Voor 28% gewijzigd door pateen75 op 28-01-2010 22:12 ]

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

LuPo schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:19:
[...]

Vandaag de Platinum voor EyePet in de wacht gesleept. :+
Ik heb niet zoveel geduld dus dat soort trophies zijn voor mij niet weggelegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Weet iemand of de 19% btw aktie bij Mediamarkt ook geld voor de PS3 console? Ik wil nog steeds een ps3 kopen voor natuurlijk God of War en FFXIII (en natuurlijke andere mooie spellen)?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Brakke store update :/
Ik mis vandal hearts en FFVIII.
Tis dat ik bang ben mijn games kwijt te raken als ik uit de us store zou bestellen, anders had ik dat allang gedaan.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

TheKillingBean schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:59:
Weet iemand of de 19% btw aktie bij Mediamarkt ook geld voor de PS3 console? Ik wil nog steeds een ps3 kopen voor natuurlijk God of War en FFXIII (en natuurlijke andere mooie spellen)?
Van de site
Uitgezonderd van deze actie zijn:
Entertainmentproducten: Muziek & Film, Games, Games Hardware, Computeraccessoires en Accessoires.

[ Voor 10% gewijzigd door SR8 op 28-01-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:02:
Brakke store update :/
Ik mis vandal hearts en FFVIII.
Tis dat ik bang ben mijn games kwijt te raken als ik uit de us store zou bestellen, anders had ik dat allang gedaan.
Het is al lang bekend dat FFVIII de eerste week van februari in de EU store komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Nou, de Platinum voor Disney Pixar's Up was makkelijker! :)

Je moet alle challenges op Gold halen, dat is soms nog wel lastig. Verder is er nog een bepaalde trophy dat je alle prizes moet hebben. Dat is ook lastig. Maar over het algemeen valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

GG---77 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:20:
[...]

Ik heb soortgelijk probleem gehad, PS3 had een vastloper. Uitgezet beeld deed beetje raar, groen tinten en strepen. 2 dagen later helemaal geen beeld meer.. Ps3 heb ik mooi moeten insturen, gevalletje RMA. Zou je zeker adviseren om je savegames te kopieren als dat lukt. Heb ik toen niet gedaan en dat is best zuur...
Dit is precies wat ik ook had. Gok dat de grafische processor naar de klote was. RMA ging bij mij niet meer, zou me 150 euro en een week of 8 kosten. Ik heb maar een nieuwe gekocht, gelijk een slim genomen. Heb ik tenminste weer 2 jaar garantie (ipv 3 maanden) en wat minder kans dat ie binnen een half jaar weer naar de tyfus gaat. GEen zin om 150 euro te betalen voor een afdankertje van een ander.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:10:
Nu blijft de vraag, mijn savegames en zeker mijn Fifa, bayonetta en GT5 savegames zijn erg belangrijk, worden deze allemaal 100% zeker meegenomen? Bij de optie PS3->PS3 overzetten staat er wel omschreven dat beveiligde data kan worden overgenomen, maar bij de systeembackup kan ik hier niets van terug lezen. Iemand al eerder een backup gemaakt/teruggezet met GT5 of Fifa savegames? (beveiligde savegames).
Bij de PS3 -> PS3 optie worden de beveiligde saves toch ook niet meegenomen?

Ik weet dat bijvoorbeeld singleplayer Killzone 2 data niet meekomt en de data van Demon's Souls komt ook niet mee. Ik heb zelf nu ook twee PS3 consoles en wil die overzetdata een keertje gaan gebruiken. Ik heb er eentje gehouden voor de Demon's Souls data maar dat spel is inmiddels uitgespeeld dus ik speel enkel nog op die andere nu. Dacht die oude te willen houden als blu-ray speler/dvd speler op de slaapkamer maar daar komt weinig van. Blijkt dat ik toch liever slaap als ik op men slaapkamer ben. ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
swopdark schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 07:50:
[...]

Dacht die oude te willen houden als blu-ray speler/dvd speler op de slaapkamer maar daar komt weinig van. Blijkt dat ik toch liever slaap als ik op men slaapkamer ben. ;)
offtopic:
Ik prefeer toch liever andere dingen (dan slapen) op de slaapkamer. :+

Maarre, iemand hier nog Tomb Raider: Underworld besteld voor 11,99 euro bij Play.com? Het is de gewone versie, dus niet de Platinum! :>

Ik heb 'em in ieder geval niet laten lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier ook Tombraider: Underworld besteld (ik had deze aanbieding ook al eerder in dit topic gemeld): ;)

Jumpman in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

Zeker met de Trophy patch van vorig jaar, een aanschaf waard.

[ Voor 101% gewijzigd door Jumpman op 29-01-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS3 heeft idd de 360 ingehaald in de Benelux:

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y24/konangrit/Benelux.jpg

Van het martkaandeel van de Wii word ik helaas een beetje treurig.

[ Voor 25% gewijzigd door ymmv op 29-01-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
ymmv schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:26:

Van het martkaandeel van de Wii word ik helaas een beetje treurig.
Juist niet, de doelgroep van de Wii wil je niet op PSN hebben. ;) En er zijn ook heel veel mensen die een Wii erbij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf al een tijd te denken om de PS3 aan te schaffen. Ik heb thuis een leuke 37" Full HD scherm staan en ik zou dat mooi kunnen gebruiken voor Blu-Ray films. Zelf heb ik al een 360 en die bevalt prima natuurlijk. Aan 1 kant vind ik het overdreven om en een PS3 te hebben en een X360. Maar aan de andere kant wil ook graag spellen spelen zoals Killzone, GoW3 en MAG. Ik kan gewoon geen beslissing maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:32:
Ik zit zelf al een tijd te denken om de PS3 aan te schaffen. Ik heb thuis een leuke 37" Full HD scherm staan en ik zou dat mooi kunnen gebruiken voor Blu-Ray films. Zelf heb ik al een 360 en die bevalt prima natuurlijk. Aan 1 kant vind ik het overdreven om en een PS3 te hebben en een X360. Maar aan de andere kant wil ook graag spellen spelen zoals Killzone, GoW3 en MAG. Ik kan gewoon geen beslissing maken.
Gewoon doen. Ik heb een 360 en PS3 (en WIi, daarom ook zo treurig hierboven... ) en die kunnen prima naast elkaar leven. De PS3 heeft (en krijgt) een boel leuks dat de 360 niet heeft: Uncharted 1/2, Gran Turismo, God of War III, Heavy Rain, Metal Gear Solid 4, Motor Storm, Ratchet & Clank, Valkyria Chronicles, Siren, Demon's Souls, Heavyenly Sword, Resistance 1/2, Killzone 2, etc etc. Daarboven op nog PSN-exclusives en Blu-Ray...
Pagina: 1 ... 14 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.