Ik heb het destijds ook via de telefoon geprobeerd twee keer, de eerste keer vertelde de dame dat ze het Digitaal Totaal pakket nog niet kon zien omdat het Alles in 1 Extra nog niet verwerkt was, dit zou binnen een paar dagen gebeurd zijn meldde ze. Na een week nog steeds geen omzetting maar wel al het telefonie pakket gekregen te hebben plus de Motorola modem (Terwijl we toen al een Ubee hadden staan), heb ik nog een keer gebeld, en kreeg toen een jongen aan de lijn die zei dat ik het binnen twee weken kon verwachten en omdat ik eerst Alles in 1 had afgesloten en DAARNA pas Digitaal Totaal, dat het geheel pas binnen zo'n grote tijd verwerkt kon worden, dat was ook de reden waarom hij het niet direct per telefoon kon afhandelen.NoxiuZ schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:32:
Als je een DS3 modem hebt gaat dat idd snel, en voor die digitale tv pakketen/smartcards lijkt het niet helemaal goed te werken in Mijn Ziggo... als je belt kunnen die medewerkers het zo voor je in het systeem zetten en werkt het een stuk sneller.
Dus een TIP voor iedereen die tegelijkertijd Alles in 1 Extra wilt en Digitaal totaal wilt bestellen, zorg EERST dat je Digitaal Totaal meteen verwerkt kan worden en bestel deze dus als eerste, dat voorkomt wachttijd.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx