Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
NoxiuZ schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:32:
Als je een DS3 modem hebt gaat dat idd snel, en voor die digitale tv pakketen/smartcards lijkt het niet helemaal goed te werken in Mijn Ziggo... als je belt kunnen die medewerkers het zo voor je in het systeem zetten en werkt het een stuk sneller.
Ik heb het destijds ook via de telefoon geprobeerd twee keer, de eerste keer vertelde de dame dat ze het Digitaal Totaal pakket nog niet kon zien omdat het Alles in 1 Extra nog niet verwerkt was, dit zou binnen een paar dagen gebeurd zijn meldde ze. Na een week nog steeds geen omzetting maar wel al het telefonie pakket gekregen te hebben plus de Motorola modem (Terwijl we toen al een Ubee hadden staan), heb ik nog een keer gebeld, en kreeg toen een jongen aan de lijn die zei dat ik het binnen twee weken kon verwachten en omdat ik eerst Alles in 1 had afgesloten en DAARNA pas Digitaal Totaal, dat het geheel pas binnen zo'n grote tijd verwerkt kon worden, dat was ook de reden waarom hij het niet direct per telefoon kon afhandelen.

Dus een TIP voor iedereen die tegelijkertijd Alles in 1 Extra wilt en Digitaal totaal wilt bestellen, zorg EERST dat je Digitaal Totaal meteen verwerkt kan worden en bestel deze dus als eerste, dat voorkomt wachttijd.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik heb het totaal TV pakket dit jaar een keer opgezegd en aangevraagd via de website, ging erg snel.

Zou ik van Plus naar Extra willen zit ik met een motorola modem, dus dat gaat niet zo snel lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:16
Bullet NL schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:10:
[...]
En er zijn simpelweg niet genoeg modems om alle AiE Plus abonnees te voorzien van een ED3 modem.
Wat is dat nou voor rare uitspraak? Niet genoeg modems? Ook niet bij de fabriek cq leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15
Nog even over dat icoontje op de interactieve ontvanger (knipperend pijltje). DIt is sinds de laatste update en knippert wanneer interactieve diensten niet actief zijn. Maar hoe krijg ik die nu wel actief dan?

Mijn zusje had hetzelfde en heeft naar de helpdesk gebeld, volgens hen knipperde dit icoontje wanneer het niet volgens de handleiding aangesloten was. Maar het is bij mij aangesloten door een monteur (die langs kwam omdat mijn groene kabel te kort was op de plek waar deze kabel het huis binnen kwam). Lijkt me dat hij wel weet hoe het moet toch?

Verder heb ik inderdaad nog nooit interactieve diensten gehad, als ik probeer on demand een film te kijken, blijft dit bij mij ook leeg.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

[ Voor 0% gewijzigd door TheFes op 02-11-2010 11:04 . Reden: Whoops, stomme typo, jammer genoeg kan ik dat in de quotes niet fixen ;) ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Eldariel schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:47:
[...]

Same here. De Ziggo portal is down. De webmail doet het nog wel. Al down sinds gisteravond. Niet erg handig voor een groot bedrijf als Ziggo ;).
Dit was al sinds zondagmorgen rond 8:00. Er zou een storing geweest zijn bij Ziggo.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:31
The_Fes schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:20:
Nog even over dat icoontje op de interactieve ontvanger (knipperend pijltje). DIt is sinds de laatste update en knipperd wanneer interactieve diensten niet actief zijn. Maar hoe krijg ik die nu wel actief dan?

Mijn zusje had hetzelfde en heeft naar de helpdesk gebeld, volgens hen knipperde dit icoontje wanneer het niet volgens de handleiding aangesloten was. Maar het is bij mij aangesloten door een monteur (die langs kwam omdat mijn groene kabel te kort was op de plek waar deze kabel het huis binnen kwam). Lijkt me dat hij wel weet hoe het moet toch?

Verder heb ik inderdaad nog nooit interactieve diensten gehad, als ik probeer on demand een film te kijken, blijft dit bij mij ook leeg.

Dan is je signaal niet retourgeschikt, Pak de handleiding erbij en sluit het volgens die handleiding aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:30

Nox

Noxiuz

Royeboi schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:47:
[...]

Ik heb het destijds ook via de telefoon geprobeerd twee keer, de eerste keer vertelde de dame dat ze het Digitaal Totaal pakket nog niet kon zien omdat het Alles in 1 Extra nog niet verwerkt was, dit zou binnen een paar dagen gebeurd zijn meldde ze. Na een week nog steeds geen omzetting maar wel al het telefonie pakket gekregen te hebben plus de Motorola modem (Terwijl we toen al een Ubee hadden staan), heb ik nog een keer gebeld, en kreeg toen een jongen aan de lijn die zei dat ik het binnen twee weken kon verwachten en omdat ik eerst Alles in 1 had afgesloten en DAARNA pas Digitaal Totaal, dat het geheel pas binnen zo'n grote tijd verwerkt kon worden, dat was ook de reden waarom hij het niet direct per telefoon kon afhandelen.

Dus een TIP voor iedereen die tegelijkertijd Alles in 1 Extra wilt en Digitaal totaal wilt bestellen, zorg EERST dat je Digitaal Totaal meteen verwerkt kan worden en bestel deze dus als eerste, dat voorkomt wachttijd.
Het systeem van Ziggo kan maar 1 bestelling tegelijk afhandelen. Normaal geeft het weinig problemen maar op het moment dat je een decoder bestelt is je smartcard er niet en kan die niet geactiveerd worden met digitaal totaal :P dus als eerste je pakket bestellen werkt niet (tenzij je al een smartcard hebt, maar die krijg je nu als je omschakelt van z3 bijv. naar aie)

Heb er zelf ook last van gehad...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
The_Fes schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:20:
Nog even over dat icoontje op de interactieve ontvanger (knipperend pijltje). DIt is sinds de laatste update en knipperd wanneer interactieve diensten niet actief zijn. Maar hoe krijg ik die nu wel actief dan?

De breedbandversterker er wel tussen? Had ik ook niet namelijk :P AOP -> Breedbandversterker -> modem op de 0dB -> rest is tv. Dan zou hij zo moeten werken.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:44

pinda powerrr

Slow down...

Heb ik eindelijk een nieuwe router gekocht die ik wilde (D-Link DIR 825), werkt het kreng niet goed icm Ziggo |:(
Ff een topic gemist hierzo.

Nu is de winkel vrij meegaand en denkt met me mee, nu raden ze de Netgear WNDR3700 Dual Band N Router aan.

Kan iemand mij bevestigen dat deze wél werkt icm Ziggo?
Omdat nu de snelheid tot de helft wordt geknepen door de D-Link, moet wil ik echt wat anders hebben.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinda powerrr schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:34:
Heb ik eindelijk een nieuwe router gekocht die ik wilde (D-Link DIR 825), werkt het kreng niet goed icm Ziggo |:(

Nu is de winkel vrij meegaand en denkt met me mee, nu raden ze de Netgear WNDR3700 Dual Band N Router aan.

Omdat nu de snelheid tot de helft wordt geknepen door de D-Link, moet wil ik echt wat anders hebben.
Werkt. 120Mbit/s is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Ohh wat was ik dit maandje blij dat na 20 keer bellen de capaciteits problemen over waren, maar nee niets is minder waar. In de avond uren zit ik met mijn alles in 1 plus abbonementje toch al gauw weer lekker ron de 5-10 mbit met latencies waar je u tegen zegt.
Bedankt Ziggo !

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
caspergt schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:12:
Ohh wat was ik dit maandje blij dat na 20 keer bellen de capaciteits problemen over waren, maar nee niets is minder waar. In de avond uren zit ik met mijn alles in 1 plus abbonementje toch al gauw weer lekker ron de 5-10 mbit met latencies waar je u tegen zegt.
Bedankt Ziggo !
Je bent niet de enige op de wereld en Ziggo belooft/garandeert helemaal niks qua snelheden. Ze geven een indicatie van de snelheid die je in niet-piek tijden zou kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:50

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Timmert schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:47:
[...]

Dat moet dus wél. Ik ben Ziggo monteur (ok, ingehuurd) en er staat een spreekwoordelijke doodstraf op als je geen TRAS gebruikt. Inderdaad ivm galvanische scheiding, en daarnaast is het ook gewoon netter en flexiber mocht die versterker er ooit tussenuit gaan.
Nou dan mag de monteur die hier vanmiddag geweest is dood? Hij heeft hem direct aangesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Laatst online: 15:29
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:50:
Heb zojuist de TP-link router binnengekregen. Haal snelheid van 110/9.4. Ik merk dat die toch wel moeite heeft om de volledige 120mbits binnen te halen. Als ik rechtstreeks op de modem aansluiten dan haal ik zelfs 122/9.4. Hoe zijn jullie ervaringen met de TP-link?

Edit: Opgelost.
Hoe want ik heb hier nu precies het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Nickalicious schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:59:
[...]

Nou dan mag de monteur die hier vanmiddag geweest is dood? Hij heeft hem direct aangesloten..
Officieel mag het niet.. Ik snap wel dat monteurs het doen, want het scheelt tijd..
Was het trouwens een Ziggo eigen monteur, of een ingehuurde?

[ Voor 9% gewijzigd door Timmert op 01-11-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Hij wilde ook dat TRAS dingetje installeren, maar zei dat het alleen maar een omweg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
NoxiuZ schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:13:
[...]

Het systeem van Ziggo kan maar 1 bestelling tegelijk afhandelen. Normaal geeft het weinig problemen maar op het moment dat je een decoder bestelt is je smartcard er niet en kan die niet geactiveerd worden met digitaal totaal :P dus als eerste je pakket bestellen werkt niet (tenzij je al een smartcard hebt, maar die krijg je nu als je omschakelt van z3 bijv. naar aie)

Heb er zelf ook last van gehad...
Ik had al Televisie + Z3 dus een smartcard was niet nodig, ik heb er al 3. Maar het klopt inderdaad dat er maar 1 bestelling per keer gedaan kan worden, Digitaal Totaal had ik eerder moeten bestellen dan had dat er meteen geweest. In ieder geval het is opgelost.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

pinda powerrr schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:34:

Andere firmware geprobeerd?

Ik heb dan geen Ubee maar een Arris gelukkig. Werkt perfect, 40GB op 14,15 MB/s gemiddeld gedownload. En dan zit ik nog te gamen enzo tussendoor. Collega vertelde me laatst dat mijn WAN nog op 100mbit stond :) Ik heb hem idd op gbit staan en niet op auto.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
Ik zie het probleem van een Ubee niet zo, ik heb er geen issues mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 17:15
jongetje schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:32:
[...]

Dan is je signaal niet retourgeschikt, Pak de handleiding erbij en sluit het volgens die handleiding aan.
De kabel loopt bij ons onder de drempel naar de hal door, en daar zit een zwak punt in de kabel (signaal valt weg als je op een bepaalde plek op de drempel staat). Dat ga ik binnenkort fixen en dan zal ik meteen even kijken hoe het nu precies in de handleidng staat.

Ik vind het wel vreemd dat de monteur het blijkbaar niet op die manier aansluit..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
The_Fes schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:06:
[...]

De kabel loopt bij ons onder de drempel naar de hal door, en daar zit een zwak punt in de kabel (signaal valt weg als je op een bepaalde plek op de drempel staat). Dat ga ik binnenkort fixen en dan zal ik meteen even kijken hoe het nu precies in de handleidng staat.

Ik vind het wel vreemd dat de monteur het blijkbaar niet op die manier aansluit..
Overwelke kabel heb je het? een COAX kabel in je woning of de groene coax kabel die op je AOP aangesloten zit?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 16:44

pinda powerrr

Slow down...

NoxiuZ schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 01:06:
[...]

Andere firmware geprobeerd?

Ik heb dan geen Ubee maar een Arris gelukkig. Werkt perfect, 40GB op 14,15 MB/s gemiddeld gedownload. En dan zit ik nog te gamen enzo tussendoor. Collega vertelde me laatst dat mijn WAN nog op 100mbit stond :) Ik heb hem idd op gbit staan en niet op auto.
Er was geen andere firmware, ding had al de laatste versie. En DDWRT wilde ik pas proberen als het goed werkte.
Je mag er van uit gaan dat iets eerst "out of the box" goed werkt en dat je daarna pas gaat tweaken.

Vanochtend de Netgear gehaald en die geeft geen krimp. Ik loop nu eerder tegen de beperkingen aan van mijn HD en virusscanner.
Had weer op dezelfde manier getest: Virusscanner uit en een 1024 MB .bin bestand downloaden (telkens van dezelfde server). De D-Link bleef dan hangen op max 6 MB/s, nu met de Netgear krijg ik het idee dat die de kabel leeg trekt :P , starten op 9 MB/s en dan door naar de 16MB/s, met als eindpiek 25 MB/s (meerdere testen)
Toch apart als je maar een 120 Mbit abbo hebt...woon wel pal naast de verdeelkast

Eind goed al goed, het werkt en daar was het om te doen ;)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Laatst online: 15-08 17:35
pinda powerrr schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:22:
[...]
starten op 9 MB/s en dan door naar de 16MB/s, met als eindpiek 25 MB/s (meerdere testen)
Toch apart als je maar een 120 Mbit abbo hebt...woon wel pal naast de verdeelkast
De applicatie meet gewoon verkeerd, je moet niet alles geloven wat op het scherm staat want niemand krijgt meer dan 120 Mbps, ook niet als je naast de verdeelkast woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met als eindpiek 25 MB/s (meerdere testen)
Dat lijkt me ook niet te kloppen. Heb op de speedtest van ziggo weleens 122mbit gehad, maar 25MB/sec is toch al snel 200Mbit en dat zou wel verbazingwekkend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

[...]

Er was geen andere firmware, ding had al de laatste versie. En DDWRT wilde ik pas proberen als het goed werkte.
Je mag er van uit gaan dat iets eerst "out of the box" goed werkt en dat je daarna pas gaat tweaken.

Vanochtend de Netgear gehaald en die geeft geen krimp. Ik loop nu eerder tegen de beperkingen aan van mijn HD en virusscanner.
Had weer op dezelfde manier getest: Virusscanner uit en een 1024 MB .bin bestand downloaden (telkens van dezelfde server). De D-Link bleef dan hangen op max 6 MB/s, nu met de Netgear krijg ik het idee dat die de kabel leeg trekt :P , starten op 9 MB/s en dan door naar de 16MB/s, met als eindpiek 25 MB/s (meerdere testen)

Eind goed al goed, het werkt en daar was het om te doen ;)
Hoe lang doe je totaal over het downloaden van die gigabyte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 08:00

mace

Sapere Aude

Ik heb sinds gisteren ook Ziggo 120mbit internet, met ubee modem.

Gelijk aan de slag gegaan met de ip-scan zodat ik op mijn modem in kon loggen.
10 minuutjes nmap laten ratelen en het was al raak, toch handig.

Heb netjes lock op alle kanalen maar de waardes zijn niet optimaal geloof ik.

Gemiddeld -8db en 38 SNR ongeveer op de kanalen. De exacte waardes zal ik nog posten maar is dat een beetje goed? Volgens mij aan de lage kant. Ook heb ik vrij veel recoverables. (nog geen unrecoverables gehad.

Snelheid is alleszins goed te noemen. De ziggo speedtest werkt niet goed onder Linux maar bij een andere haalde ik 116 down en 8.6 up. Vooral dat laaste zou ik wat hoger willen hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door mace op 02-11-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTW
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 18:26

JTW

Ook ik heb sinds een paar weken Ziggo alles-in-1 extra met 120mbps in Den Haag. Werkt perfect, haal makkelijk 118/9.8 maar het enige probleem is dat ik een bepaald ip-adres niet kan benaderen. Toevallig dat van een website waar ik aan werk, dus sinds de nieuwe internetverbinding er is moet ik daaraan werken via een proxy. Niet erg handig. Nu heb ik al vanalles geprobeerd, modem/router gereset, alle dns caches van verschillende pc's gecleard, niets helpt. Nu heb ik het vermoeden dat het wel eens gewoon aan Ziggo kan liggen. Het gaat overigens om http://89.255.8.147/ (ik post de domeinnaam niet, dat valt denk ik onder spammen en dat is niet mijn bedoeling). Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDragon2002
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 14:08
Geen problemen met de aangegeven site. Works like a charm. Al geprobeerd een andere DNS server in te stellen ? (GoogleDNS bv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTW

JTW

Nee, dat is het probleem niet want ik kan ook niet via het ip verbinden. Ook zonder router ertussen werkt het niet overigens...

(Edit: maar bedankt voor je reactie natuurlijk ! :) )

[ Voor 18% gewijzigd door JTW op 02-11-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

JTW schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:22:
Ook ik heb sinds een paar weken Ziggo alles-in-1 extra met 120mbps in Den Haag. Werkt perfect, haal makkelijk 118/9.8 maar het enige probleem is dat ik een bepaald ip-adres niet kan benaderen. Toevallig dat van een website waar ik aan werk, dus sinds de nieuwe internetverbinding er is moet ik daaraan werken via een proxy. Niet erg handig. Nu heb ik al vanalles geprobeerd, modem/router gereset, alle dns caches van verschillende pc's gecleard, niets helpt. Nu heb ik het vermoeden dat het wel eens gewoon aan Ziggo kan liggen. Het gaat overigens om http://89.255.8.147/ (ik post de domeinnaam niet, dat valt denk ik onder spammen en dat is niet mijn bedoeling). Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen?
Werkt hier ook zonder problemen met Ziggo.

Dit is mijn traceroute, wellicht kan je kijken waar het bij jou mis gaat?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
traceroute to 89.255.8.147 (89.255.8.147), 64 hops max, 52 byte packets
 1  10.194.64.1 (10.194.64.1)  11.101 ms  5.676 ms  10.235 ms
 2  csw1-vlan201.hnglo1.ov.home.nl (213.51.138.1)  7.199 ms  7.541 ms  8.159 ms
 3  zl-rc0001-cr101-ae3-0.core.as9143.net (213.51.158.125)  7.258 ms  10.251 ms  9.971 ms
 4  asd-lc0006-cr101-ae3-0.core.as9143.net (213.51.158.100)  11.781 ms  12.105 ms  22.296 ms
 5  amsix.true.nl (195.69.144.171)  10.661 ms  12.179 ms  12.054 ms
 6  10ge-6-3.e600-2.ams7.true.nl (87.233.192.18)  20.002 ms  22.998 ms  17.637 ms
 7  10ge-6-0.e600-1.ams7.true.nl (87.233.192.25)  10.858 ms  20.550 ms  18.008 ms
 8  si08.hosting-concepts.nl (89.255.6.253)  17.010 ms  11.009 ms  11.417 ms
 9  unassigned-89-255-6-249.rdns.hosting-concepts.nl (89.255.6.249)  15.745 ms  11.404 ms  12.221 ms
10  vps004-lin64.flexservers.nl (89.255.63.38)  11.279 ms  14.015 ms  12.249 ms
11  bedrijfspersoonlijkheid.flexvps.nl (89.255.8.147)  13.970 ms  11.690 ms  12.652 ms

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTW

JTW

Net kreeg ik (rechtstreeks op het modem aangesloten) geen enkele reactie bij traceroute (overigens wel op andere ip's), na een powercycle van de modem werkt het weer. De vorige keer werkte het een paar uur en toen ging het weer mis. Nu maar afwachten tot het nog een keer fout gaat.
Royal schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:43:
[...]

Werkt hier ook zonder problemen met Ziggo.

Dit is mijn traceroute, wellicht kan je kijken waar het bij jou mis gaat?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
traceroute to 89.255.8.147 (89.255.8.147), 64 hops max, 52 byte packets
 1  10.194.64.1 (10.194.64.1)  11.101 ms  5.676 ms  10.235 ms
 2  csw1-vlan201.hnglo1.ov.home.nl (213.51.138.1)  7.199 ms  7.541 ms  8.159 ms
 3  zl-rc0001-cr101-ae3-0.core.as9143.net (213.51.158.125)  7.258 ms  10.251 ms  9.971 ms
 4  asd-lc0006-cr101-ae3-0.core.as9143.net (213.51.158.100)  11.781 ms  12.105 ms  22.296 ms
 5  amsix.true.nl (195.69.144.171)  10.661 ms  12.179 ms  12.054 ms
 6  10ge-6-3.e600-2.ams7.true.nl (87.233.192.18)  20.002 ms  22.998 ms  17.637 ms
 7  10ge-6-0.e600-1.ams7.true.nl (87.233.192.25)  10.858 ms  20.550 ms  18.008 ms
 8  si08.hosting-concepts.nl (89.255.6.253)  17.010 ms  11.009 ms  11.417 ms
 9  unassigned-89-255-6-249.rdns.hosting-concepts.nl (89.255.6.249)  15.745 ms  11.404 ms  12.221 ms
10  vps004-lin64.flexservers.nl (89.255.63.38)  11.279 ms  14.015 ms  12.249 ms
11  bedrijfspersoonlijkheid.flexvps.nl (89.255.8.147)  13.970 ms  11.690 ms  12.652 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Vooralsnog niks te klagen,

Afbeeldingslocatie: http://i1010.photobucket.com/albums/af228/Nickaliciouz/Schermafbeelding2010-11-03om075125.png

Ik had gister zelfs uitschieters van 170 / 9.5, maar dat zal niet helemaal kloppen. Ook werkt alle interactieve TV dingetjes goed en heb ik overal goed beeld. Ook aan me eigen bekabeling te danken maargoed. Dezelfde dag hadden ze het nummerbehoud nog doorgevoerd en kan ik zodoende dus ook gewoon bellen nu.

Eerste dag had ik wel steeds lage snelheden, maar dat was dezelfde avond nog veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik ben geen werknemer en heb ook geen aandelen Astraweb en/of Ziggo. Maar als iets goed is mag er ook wel eens een compliment gegeven worden.

Voor de duidelijkheid: dit is mijn ervaring.

Ziggo _/-\o_
Zit zelf bij al weer een jaar of 4 bij Ziggo en heb nu 120mb connectie. Perfect. Misschien 1x per jaar een storing maar voor de rest altijd strak. Ook altijd goed geholpen en monteur aan huis. Keurig alles doorgemeten en gemonteerd.

Astraweb: _/-\o_
Gigantische retentie en snelhied. Heel makkelijk een account aanmaken. Ik heb zelf een Unlimited DSL 96 Dollar Yearly Plan. Dit is 5,71 euro per maand !!!!!!! (koers 1,4)
Ik gebruik normaal 20 lijntjes en trok mijn hele 120mb verbinding vol. Net even wat zitten testen. Dit lukt ook nog met 12 lijntjes.

Al met al ...TOP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Astraweb gebruik ik al sinds 2004 :+
Toen voor het eerst voor 10dollar 25gb dataverkeer ingekocht.
En zo doe ik het nog steeds, toch een kijken naar die 96 dollar p/j

Hoewel, zoveel download ik niet, heb dit jaar 2x voor 25dollar ingekocht (360gb) en dat is nog lang niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou, het blijft bij mij drama hoor met de verbinding. Als ik het Ubee modem opstart en de TP Link 1043 (met gecloned MAC adres van pc) aanzet, gaat alles goed en blijft zelfs soms het download lampje groen branden. Zet ik dan de PC ook aan, dan schiet het modem in de stress, herstart hij vaak nog een keer en gaan beide lampjes dl en up weer oranje branden. De snelheid is dan om te huilen en enige dat rest is weer een reset van het hele systeem. Ik kan met niet voorstellen dat dit in de aansluiting/bekabeling zit, maar ben eigenlijk de draad kwijt waaraan het dan wel kan liggen. Ziggo zegt dat er via metingen een storing in de installatie bij mij thuis zit, maar nu alles Hirschmann is en de afstand nog geen tien meter van AOP naar modem is,kan ik mij dit haast niet voorstellen. De TV die op de wandcontactdoos met het modem zit, werkt namelijk prima met goede ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
hjs schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:48:
Astraweb gebruik ik al sinds 2004 :+
Toen voor het eerst voor 10dollar 25gb dataverkeer ingekocht.
En zo doe ik het nog steeds, toch een kijken naar die 96 dollar p/j

Hoewel, zoveel download ik niet, heb dit jaar 2x voor 25dollar ingekocht (360gb) en dat is nog lang niet op.
Die $ 96/j is een erg oude aanbieding, dat geldt al ruim een jaar niet meer.

Unlimited DSL Yearly Plan Special Offer - No Setup Fees

Unlimited DSL - US$ 96 every year

# Works out to be $8/month
# No Speed Limits
# 20 Connections
# Exactly the same as Unlimited DSL Plan
# You will pay $96 every year as long as your subscription remains active. We will not raise the price.

* This is a SPECIAL offer. Available for 2 weeks only! Offer expires 18 July 2009

This offer has now expired. Please consider our other plans instead.

Gezien de huidige dagprijzen is het eigenlijk helemaal zo interessant niet meer v.w.b. de prijs. De retentie is uitstekend te noemen natuurlijk.

Unlimited $10/Month Unlimited 1 Mbit/s
Unlimited DSL $15/Month Unlimited
Unlimited DSL 3 Months $39/3 Months

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 03-11-2010 11:02 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Laatst online: 13-09 15:20
Nickalicious schreef op woensdag 03 november 2010 @ 07:56:
Vooralsnog niks te klagen,

[afbeelding]

Ik had gister zelfs uitschieters van 170 / 9.5, maar dat zal niet helemaal kloppen. Ook werkt alle interactieve TV dingetjes goed en heb ik overal goed beeld. Ook aan me eigen bekabeling te danken maargoed. Dezelfde dag hadden ze het nummerbehoud nog doorgevoerd en kan ik zodoende dus ook gewoon bellen nu.

Eerste dag had ik wel steeds lage snelheden, maar dat was dezelfde avond nog veranderd.
Deze test is heel leuk, maar blijft binnen het eigen netwerk van Ziggo. Speedtest.net (is niet heilig, maar als je meerdere nodes test) geeft je een werkelijk beeld naar de "buitenwereld" en zie je dat Ziggo lang niet altijd kan voldoen aan de snelheden. (Heb verder niet te klagen, maar het is de realiteit) hun netwerk is snel genoeg, maar hun gateway naar het wereld wijde web heeft soms wel bandbreedte problemen zoals ik het kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ehm, TV op de wandcontactdoos met het modem, en tien meter tussen AOP en modem... hoe zit jouw installatie inelkaar, kan je daar foto's en/of tekeningen van maken? Liefst met specificatie van de gebruikte kabels, connectoren, verdelers en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 16:33

TFHfony

Professional Weirdo

hardware-lover schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:57:
[...]

Die $ 96/j is een erg oude aanbieding, dat geldt al ruim een jaar niet meer.

Unlimited DSL Yearly Plan Special Offer - No Setup Fees

Unlimited DSL - US$ 96 every year

# Works out to be $8/month
# No Speed Limits
# 20 Connections
# Exactly the same as Unlimited DSL Plan
# You will pay $96 every year as long as your subscription remains active. We will not raise the price.

* This is a SPECIAL offer. Available for 2 weeks only! Offer expires 18 July 2009

This offer has now expired. Please consider our other plans instead.

Gezien de huidige dagprijzen is het eigenlijk helemaal zo interessant niet meer v.w.b. de prijs. De retentie is uitstekend te noemen natuurlijk.

Unlimited $10/Month Unlimited 1 Mbit/s
Unlimited DSL $15/Month Unlimited
Unlimited DSL 3 Months $39/3 Months
Gebruik de link uit dit bericht:

Dangerous_Dave in "Newsservers met binaries [deel 10]"

En dan kan het wel ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik ga toch eens mailen, heb geloof ik nog 90gb download staan, benieuwd hoe ze dat verwerken.

Vrouw en zoon beginnen ook steeds meer gebruik te maken van de newsgroepen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Bedankt voor de link.

Jaar abonnement aangegaan via de link uit het topic en zoals ook bij andere gebruikers een foutmelding na de gelukte iDeal betaling bij het aanmaken van de gebruikersnaam en wachtwoord. Support-ticket aangemaakt and then we wait ;)

Eens kijken hoe het met de snelheid is en of ik de volledige 120Mbit ga halen zoals nu met newsxs.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
_JGC_ schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:58:
Ehm, TV op de wandcontactdoos met het modem, en tien meter tussen AOP en modem... hoe zit jouw installatie inelkaar, kan je daar foto's en/of tekeningen van maken? Liefst met specificatie van de gebruikte kabels, connectoren, verdelers en dergelijke.
Een beschrijving geen probleem, tekening of foto's is nu even lastig te regelen.
  • Huurflat tweede etage, binnenkomst kabel in meterkast op gang. Daar een nieuw AOP van Hirschmann (TRAS-1000) geplaatst (geaard).
  • Vanaf AOP Hirschmann KOKA met Push F pluggen naar Hirschmann tweeweg splitter (VFC2104).
  • Eén H. KOKA naar wanddoos boven voor TV (Hirschmann EDC1000) ongeveer 15 meter. Signaal 50%, ruisvrij beeld.
  • Eén H. KOKA naar zelfde verdieping (10m) aangesloten op de door Ziggo geleverde wandcontactdoos. Daarop de eveneens door Ziggo geleverde splitter.
  • Op splitter originele COAX kabel naar Ubee (1m) en H. KOKA naar tv (8m). Signaal TV rond de 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:31
XeNoBiTe schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:26:
[...]

Een beschrijving geen probleem, tekening of foto's is nu even lastig te regelen.

[lijst]
Je moet de modem met de door ziggo geleverde splitter op je AOP aansluiten en niet na een 2 weg splitter. Zit veel te veel kabel + splitter tussen dus logisch dat de verbinding onstabiel kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
XeNoBiTe schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:26:
[...]
  • Vanaf AOP Hirschmann KOKA met Push F pluggen naar Hirschmann tweeweg splitter (VFC2104). 3.8dB demping
  • Eén H. KOKA naar zelfde verdieping (10m) aangesloten op de door Ziggo geleverde wandcontactdoos. Daarop de eveneens door Ziggo geleverde splitter.0.5dB demping voor WCD, 1.2dB voor kabel
  • Op splitter originele COAX kabel naar Ubee (1m) en H. KOKA naar tv (8m). Signaal TV rond de 50%.
In totaal 5.5dB extra demping die je in een normale installatie niet hebt. Als er een Ziggo-monteur langskomt om het signaal te meten, zegt ie doodsimpel: "ah, we leveren goed signaal op de AOP, uw installatie is het probleem" en gaat weer weg.

Verder zegt goed beeld niets over de signaalkwaliteit op de frequenties gebruikt door een ED3 kabelmodem. Bij internet moet er ook signaal terug, bij DVB-C is communicatie maar 1 kant op. Ik heb een keer een installatie meegemaakt die ook erg onbetrouwbaar werkte, maar wel goed TV-beeld gaf. Installatie bestond uit een rijgdoos om de groene kabel te verlengen, een doosje vol met van die plastic bouwmarktsplitters en vervolgens nog 5m kabel naar het nieuwe AOP en splitter. Modem kwam wel online, maar bij het minste of geringste viel de verbinding weg.

Wil je dit goed krijgen, dan zal je of je modem en splitter naar het AOP moeten verhuizen, of je verhuurder moeten vragen om een versterker die retourgeschikt is en daarbij het retoursignaal ook versterkt. Verder kan je dat brakke kabeltje waar je modem mee is aangesloten nog vervangen door een stukje KOKA met F-connectors.

[ Voor 3% gewijzigd door _JGC_ op 03-11-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

XeNoBiTe schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:52:
Nou, het blijft bij mij drama hoor met de verbinding. Als ik het Ubee modem opstart en de TP Link 1043 (met gecloned MAC adres van pc) aanzet, gaat alles goed en blijft zelfs soms het download lampje groen branden. Zet ik dan de PC ook aan, dan schiet het modem in de stress, herstart hij vaak nog een keer en gaan beide lampjes dl en up weer oranje branden. De snelheid is dan om te huilen en enige dat rest is weer een reset van het hele systeem. Ik kan met niet voorstellen dat dit in de aansluiting/bekabeling zit, maar ben eigenlijk de draad kwijt waaraan het dan wel kan liggen. Ziggo zegt dat er via metingen een storing in de installatie bij mij thuis zit, maar nu alles Hirschmann is en de afstand nog geen tien meter van AOP naar modem is,kan ik mij dit haast niet voorstellen. De TV die op de wandcontactdoos met het modem zit, werkt namelijk prima met goede ontvangst.
Clone je macadres eens niet, waarom heb je dit eigenlijk gedaan? Werkt namelijk normaal gesproken prima zonder.

En tien meter is an sich nog redelijk wat. Al eens geprobeerd met een halve meter zoals het eigenlijk hoort? En heb je een versterker en opkliksplitter op je aop? Toevallig de versterker op 10 meter afstand van je AOP is ook niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Bedankt voor de tips. Was in de veronderstelling dat een goed aangesloten infrastructuur voldoende kwaliteit zou bieden. MAC adres clone was op aanraden van andere tp link gebruiker.
Wordt lastig, maar zal dan toch moeten proberen modem en route naar meters te verplaatsen. Dat had ik verdulleme direct moeten doen!
Dat de router rest heeft hier dus ook mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Die router weet het op een gegeven moment ook gewoon niet meer als je verbinding wegvalt. Weet niet hoe het met Ubee zit, maar bij Arris en Motorola krijg je van je modem een 192.168.100.x adres als je verbinding wegvalt. Als je dan een beetje brakke router hebt kan het tijden duren voor je lease weer vernieuwd wordt als je verbinding weer up is.
TP-Link is overigens goedkoop spul. Heb zelf een managed switch van TP-Link, doet het goed, maar als je dat ding opstart draait ie kort in unmanaged mode waardoor er even kort verkeer mogelijk is tussen alle apparaten op mijn netwerk, terwijl dat niet de bedoeling is (modem, router en alle PCs hangen hier aan die switch in VLANs). Ik kan me voorstellen dat die TP-Link router van jou door het clonen van MAC ook tijdelijk even het oude MAC doorlekt naar je modem, waardoor je de hele bende mag resetten na een router-reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Vervang de coax die nu 10 meter verderop naar je modem + router gaat door UTP en je bent er? Die UTP kan best 10+ meter lang zijn. Dat maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 14:29
Hebben op dit moment Alles in 1 Basis. Iemand die weet wat er gebeurt als je je telefoonnummer laat uitporteren? Wordt dan vanzelf je telefonie beëindigd en dus omgezet naar T1 + Z1? Of moet je zelf nog actie ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Geen idee of het automatisch opgezegd wordt, maar wat je ook doet: pas opzeggen nadat je porteringsverzoek is afgehandeld, anders geeft Ziggo je nummer gewoon vrij en kan jij er geen aanspraak meer op maken. Veelgemaakte fout bij mensen die van KPN afstappen en hun KPN-abo hebben opgezegd om er even later achter te komen dat het nummer niet meer geporteerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Als je nu van Plus naar Extra wil krijg je een Ubee modem toch?
Maakt dat qua stroom verbruik nog uit, de motorola doet geloof ik 6 a 7 watt verbruiken, wat verbruikt de Ubee ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Deze waarden zijn ???

Startup Procedure
Aquired Downstream Status Completed
Upstream Ranging Status Completed
Docsis DHCP Status Completed
Docsis TFTP Status Completed bpr0106904ce5f0568a0002
Docsis TOD Status Completed
Security Status Enabled / BPI+

Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Frequency Power SNR
1 Locked QAM256 284000000 Hz 3.9 dBmV 39.0 dBmV
2 Locked QAM256 228000000 Hz 5.9 dBmV 40.0 dBmV
3 Locked QAM256 236000000 Hz 5.8 dBmV 39.7 dBmV
4 Locked QAM256 244000000 Hz 5.7 dBmV 39.7 dBmV
5 Locked QAM256 252000000 Hz 5.6 dBmV 39.5 dBmV
6 Locked QAM256 260000000 Hz 3.9 dBmV 39.2 dBmV
7 Locked QAM256 268000000 Hz 3.9 dBmV 39.1 dBmV
8 Locked QAM256 276000000 Hz 3.9 dBmV 39.0 dBmV

Correctables Uncorrectables
710 0

Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Symbol Rate Frequency Power
1 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 52000000 Hz 36.7 dBmV
2 Not Locked Unknown 0 Ksym/sec 0 Hz 0.0 dBmV
3 Not Locked Unknown 0 Ksym/sec 0 Hz 0.0 dBmV
4 Not Locked Unknown 0 Ksym/sec 0 Hz 0.0 dBmV

Information
Hardware Version 2.54
Software Version 4.111.4002
Cable Modem Serial Number EVM320B408657
CM certificate Installed

Goed :)?

[ Voor 6% gewijzigd door wvkreg op 04-11-2010 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Goed ja. Hoge SNR en lage upstream powerlevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Ok, nice dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Hugo__Boss schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:13:
Hebben op dit moment Alles in 1 Basis. Iemand die weet wat er gebeurt als je je telefoonnummer laat uitporteren? Wordt dan vanzelf je telefonie beëindigd en dus omgezet naar T1 + Z1? Of moet je zelf nog actie ondernemen.
Krijg je wss een nieuw nummer. Je pakket blijf je houden, die wordt niet zomaar gewijzigd omdat je toevallig een ander nummer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

XeNoBiTe schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:51:
Bedankt voor de tips. Was in de veronderstelling dat een goed aangesloten infrastructuur voldoende kwaliteit zou bieden. MAC adres clone was op aanraden van andere tp link gebruiker.
Wordt lastig, maar zal dan toch moeten proberen modem en route naar meters te verplaatsen. Dat had ik verdulleme direct moeten doen!
Dat de router rest heeft hier dus ook mee te maken?
MAC adres clonen is totaal niet nodig.

De ubee onthoudt 2 macadressen, dus zet dat clonen idd eens uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
Dus, al een tijdje weer snelheids problemen, packet loss, hoge latencies tijdens piekuren ( ook rond 3-4 uur elke dag :?) Na 20x bellen heb ik een monteur geregeld.
Die zou er even een nieuw modem tussen zetten met "nieuwe firmware" (mijn ubee modem had al de laatste) maar toch, in goede hoop dat Ziggo een verbeterde firmware onder hetzelfde type nummer had uitgegeven aan de slag gegaan. En ja hoor rond 15:00 heb ik weer 3 mbit down en 3.8mbit up. Latencies om van te huilen en fin je kent het allemaal wel.
Dan denk je, nou oke, dan bel ik de helpdesk weer, regel ik zo weer een monteur! Heh, zo gaat dat in de normale wereld.
Maar nee, wanneer men tegen de helpdesk van Ziggo praat moet alvorens ze een monteur sturen WEER het hele lijstje afgewerkt worden om een monteur te regelen. Derde lijns technische dienst en managers krijg je al helemaal niet aan de lijn. Je praat tegen een god vergeten robot. Naja, alles goed en wel gesprek beëindigd, opnieuw gebeld en dit keer wel een capabel persoon aan de lijn gekregen die deze kwestie naar de technische dienst zou doorsturen.
Nu maar hopen dat ik een keer fatsoenlijk internet krijg want die telefoon rekening is al duurder dan het abonnement. En nee ik heb geen voip telefoon ( hah hoeveel extra keer ik dan had moeten bellen nadat mij verteld is dat ik het modem moet resetten waarna de verbinding weg valt, nee Ziggo zo laat ik mij niet meer neppen)
Als het werkt, is het uitmuntend, wanneer er problemen zijn is het huilen met de pet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
caspergt schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:47:
Als het werkt, is het uitmuntend, wanneer er problemen zijn is het huilen met de pet op.
Dat is dus ook mijn ervaring. Vrij droevig natuurlijk dat men schijnbaar niet van de standaard uitvraagscripts af mag wijken, maar even de historie van een klant opvragen lijkt mij toch geen rocket science. Ik heb het meegemaakt dat ik een medewerker een bestaand call-support-incident nummer gaf, maar opzoeken en lezen ho maar. :/ Mijn tip, zeker als je er een paar dagen achtereen last van gehad hebt: Bel ze op en vraag naar afdeling administratie en eis restitutie. Dat voelen ze allicht wel na verloop van tijd als maar genoeg mensen het doen. Misschien gaan ze dan eens nadenken over hun dienstverlening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 13:04
Klinkt raar, maar ziggo levert meer dan dat ze beloven? xD Ik had net bij speedtest 22.58mbit down en 3.95mbit down. Terwijl we een abo hebben van 22/4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 09-10 19:46
LB06 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:04:
Nee, het is meermalen toegegeven door medewerkers van Ziggo dat er in ieder geval vermeld zou moeten staan dat ik val onder een collectief contract en dat het niet zo mag zijn dat er staat dan diensten niet leverbaar zijn. Ook is mij toegezegd dat het probleem wordt opgelost en dat ik gewoon een digitaal abonnement kan stapelen op mijn collectief analoog abonnement. Dit wordt zo gesteld door zowel mijn woningcorporatie (wij leveren alleen analoog en als u daarnaast digitaal wilt moet u direct bij Ziggo zijn) als door Ziggo zelf (zij het na weer 5 minuten uitleg mijnerzijds dat ik toch echt wel Ziggo-klant ben (zij het indirect) en niet bij Caiway, KPN of UPC zit).

Ze onderkennen dus in feite wel het probleem, maar hebben een compleet organisatorisch onvermogen om dit probleem op te lossen. Het feit alleen al dat ik élke keer weer opnieuw de medewerker moet overtuigen dat ik echt signaal ontvang wat van Ziggo afkomstig is en dat eigenlijk mijn enige probleem is dat ik geen smartcard kan en/of mag registreren op dit moment. Volgens mij hebben ze nooit van een CRM-systeem gehoord daar. Als ik ze vervolgens daarvan weer heb overtuigd (bij sommige domme medewerkers kan dat ook niet; zij blijven gewoon volharden in de volledige correctheid van hun systemen) dan kunnen we pas gaan praten. Dan wordt er vervolgens weer het een en ander toegezegd (u wordt teruggebeld door de backoffice, u moet over een week nog maar eens terugbellen dan weten we meer, u krijgt een brief van ons, wij gaan het voor u regelen, u krijgt een pakket opgestuurd, etc) waarna ik er natuurlijk niks van hoor en heel het verhaal opnieuw begint.

Het is dus wel degelijk het complete onvermogen van Ziggo om hiermee om te gaan. Dit heeft weinig met de woningbouw te maken.
Oké, stelletje prutsers bij Ziggo. Het zou dus worden opgelost, maar vandaag kreeg ik doodleuk te horen dat het toch niet mogelijk was. Stelletje incompetente pipo's daar.

Heb vandaag maar een smartcard en een CI+ module gekocht en deze op naam van een vriend van me geregistreerd. Binnen enkele seconden had ik beeld en geluid. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit niet eerder heb gedaan... Dan had ik drie maanden eerder digitaal HD-beeld gehad, €25 minder aan telefoonkosten en had ik drie jaar langer kunnen leven. Die ben ik nu kwijt aan de stress en de frustratie.

Mijn god wat ben ik blij dat ik geen internet heb via Ziggo. Dat is toch een stukje essentieler dan digitale (HD)TV.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Laatst online: 01-10 23:37
Zijn er meer mensen die in de afgelopen 2 weken snelheidsproblemen hebben in Den Haag?

Regelmatig valt mijn snelheid terug van 30 naar 1 a 3. Ik haal de stroom eruit en er weer in en internet is weer stabiel. Dit gebeurt dagelijks, maar soms werkt een reset niet. Dus weet ik niet of het een probleem is van de modem of verbinding.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Nieknikey schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:36:
Klinkt raar, maar ziggo levert meer dan dat ze beloven? xD Ik had net bij speedtest 22.58mbit down en 3.95mbit down. Terwijl we een abo hebben van 22/4 :D
Klopt, collega van me haalt 122 down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:35:
Eens kijken hoe het met de snelheid is en of ik de volledige 120Mbit ga halen zoals nu met newsxs.
Dat ga je zeker halen, ik althans wel. Ik moet nog steeds mijn maandabonnement overzetten naar een goedkopere, had per ongeluk op de site zelf besteld en niet via zo'n aanbieding. Zo gelijk even regelen.

En inderdaad irritant dat je altijd die foutmelding krijgt, maar na een nachtje is het opgelost. Ze beantwoorden elke nacht (ook in het weekeinde) de mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op donderdag 04 november 2010 @ 06:23:
Als je nu van Plus naar Extra wil krijg je een Ubee modem toch?
Maakt dat qua stroom verbruik nog uit, de motorola doet geloof ik 6 a 7 watt verbruiken, wat verbruikt de Ubee ongeveer?
Denk niet dat dat heel veel uit maakt. Modems verbruiken over het algemeen volgens mij sowieso niet veel stroom. :)
_JGC_ schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:08:
Goed ja. Hoge SNR en lage upstream powerlevel.
Afbeeldingslocatie: http://galhadanacara.files.wordpress.com/2010/02/38210_k3clh4chsr_l.jpg

:? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:25

TheBorg

Resistance is futile.

Nieknikey schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:36:
Daadwerkelijke snelheid is ook hoger. Vroegah was het profiel van een 4MBit down abbo 4,2MBit. De exacte getallen van nu weet ik niet want ik werk al jaren niet meer voor Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:49
Nog meer mensen met problemen met het kijken naar MTV ?

Bij mij hapert hij heel erg.

Andere zenders is er niks aan de hand :S

Signaalinfo bij MTV:
42% / 85%

Signaalinfo bij NED1:
46% / 89%

(Ik heb een Samsung P850R met dubbele tuner, vandaar 2 percentages ;) )

[ Voor 14% gewijzigd door ThinkPad op 04-11-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

ThinkPadd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:11:

Signaalinfo bij MTV:
42% / 85%

Signaalinfo bij NED1:
46% / 89%
Dat is erg laag. Iets mis met je bekabeling?
Nee, dat is signaalsterkte en signaalkwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door mace op 04-11-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Mmm niet dat ik weet, heb ook niks veranderd.

Loop alles nog wel even bij langs vanaf de meterkast tot aan de decoder.

edit:
Zat nog een splitter tussen met een coax kabel naar achter, waar we in de zomer buiten TV mee keken.

Is nu 52% / 89% op NED1 maar op MTV nogsteeds maar 31 % / 89% :S

Maar hij stottert nu in ieder geval niet meer :)

[ Voor 49% gewijzigd door ThinkPad op 05-11-2010 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

Lisadr schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:42:
Zijn er meer mensen die in de afgelopen 2 weken snelheidsproblemen hebben in Den Haag?

Regelmatig valt mijn snelheid terug van 30 naar 1 a 3. Ik haal de stroom eruit en er weer in en internet is weer stabiel. Dit gebeurt dagelijks, maar soms werkt een reset niet. Dus weet ik niet of het een probleem is van de modem of verbinding.
Hier zou het 120Mbit/s moeten zijn maar dit schommelt nu grotendeels rond de 3 à 8Mbit/s download snelheid (omgeving Hardenberg, Overijssel). Upload blijft redelijk constant op 9Mbit/s met soms dalers naar 5Mbit/s.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1017543015.png
Dus waarschijnlijk een probleem bij Ziggo, aangezien ook andere mensen (zoals caspergt aangeeft) er last van hebben.
Ligt het dus toch niet aan het modem hier. Dat wordt Ziggo bellen dus... Net deze week nog een monteur van Ziggo langs geweest voor haperend/stotterend/bibberend beeld op de Cisco 8485 interactieve box, wat nog steeds niet helemaal weg is.

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1017897239.png
Ik heb ook nog een testje gedaan via Speedtest.net. Gewoon goed lijkt me zo? Ping is ietwat hoog heb ik het idee maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickalicious schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:15:
[afbeelding]
Ik heb ook nog een testje gedaan via Speedtest.net. Gewoon goed lijkt me zo? Ping is ietwat hoog heb ik het idee maar ach.
Waarom vervuil je dit topic? Dit gaat toch nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real_MaRsMaN
  • Laatst online: 20-04-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:30:
[...]

Waarom vervuil je dit topic? Dit gaat toch nergens over.
Het topic heet [Ziggo] Ervaringen he... en zijn ervaring met Ziggo is blijkbaar goed. Ik zou me er niet zo druk over maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

ThinkPadd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:11:

Signaalinfo bij MTV:
42% / 85%

Signaalinfo bij NED1:
46% / 89%

gebruik je 2e tuner dan, die heeft wel goed signaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Real_MaRsMaN schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:13:
[...]

Het topic heet [Ziggo] Ervaringen he... en zijn ervaring met Ziggo is blijkbaar goed. Ik zou me er niet zo druk over maken. :)
Snoekie denkt waarschijnlijk dat je hier alleen maar mag klagen ;-)
* TFHfony is ook redelijk tevreden over Ziggo qua internet. Qua digitale TV is het een ander verhaal. Nog steeds geen RTL in HD :-(

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe lang Ziggo bezig is met het plaatsen van een wijkkast.
Ik had per 1 nov. een alles in plus abonnement besteld maar had op 1 nov nog steeds geen signaal.
Ziggo monteur langs geweest en nu blijkt dat er voor mijn (nieuwe) straat nog helemaal geen wijkkast is geplaatst. Volgens de monteur zou het met spoed geplaatst worden, maar dit is ook alweer paar dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Wat kun je met dat Ziggo 3D-demokanaal doen wat op nummer 15 zit?

Het zijn twee beelden naast elkaar ?

Zul je wel een speciale TV ofzo voor nodig hebben zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

ThinkPadd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:29:
Wat kun je met dat Ziggo 3D-demokanaal doen wat op nummer 15 zit?

Het zijn twee beelden naast elkaar ?

Zul je wel een speciale TV ofzo voor nodig hebben zeker?
Een speciale TV met een bijbehorende 3D bril.
Google was zeker te moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36
TFHfony schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:31:
[...]

Een speciale TV met een bijbehorende 3D bril.
Google was zeker te moeilijk?
of je doet heeeeel snel je ene hand voor je ene oog en daarna je andere hand voor je andere oog.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Nah ik vroeg het me af omdat ik woensdag naar Jackass 3D ben geweest en daar zo'n gepolariseerde bril kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Mn Cisco PVR is zojuist herstart, soort update verhaal.
Weet iemand of Ziggo een nieuwe firmware update op het ding heeft gegooit?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physics
  • Laatst online: 17-08-2020
Iemand enig idee wanneer Ziggo met het 120Mbit signaal komt in Noord-Holland @ den helder? (1782)
Najaar van Ziggo duurt lang :(
Heb al het Plus pakket, nu nog me snelheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 23:01
Updates komen enkel van Ziggo.
Kecin schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:46:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-02-2023
Physics schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:11:
Iemand enig idee wanneer Ziggo met het 120Mbit signaal komt in Noord-Holland @ den helder? (1782)
Wil ik ook wel weten. Maar voor het plus abbo zal het nog een hele lange tijd duren denk ik, 120Mbit is op dit moment namelijk alleen voor AI1Extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:40

Tijntje

Hello?!

Wat is het versie nummer nu dan?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-10 17:06

WR.

Physics schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:11:
Wieringen heeft al 120 :*)

Trouwens plus krijgt geen 120 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door WR. op 05-11-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Mijne hing vanmorgen ook, dus zou inderdaad zomaar een update kunnen zijn. Laatste update was dit ook het geval namelijk. Stekker eruit en er weer in loste het in beide gevallen op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:16:
Heeft iemand enig idee hoe lang Ziggo bezig is met het plaatsen van een wijkkast.
Ik had per 1 nov. een alles in plus abonnement besteld maar had op 1 nov nog steeds geen signaal.
Ziggo monteur langs geweest en nu blijkt dat er voor mijn (nieuwe) straat nog helemaal geen wijkkast is geplaatst. Volgens de monteur zou het met spoed geplaatst worden, maar dit is ook alweer paar dagen geleden.
Dat kan trouwens nog wel even duren. Vreemd dat je alsnog je bestelling hebt kunnen maken als er helemaal geen aansluiting in de buurt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
  • Laatst online: 17:10
Iemand in omgeving Rosmalen ook hele week dit soort snelheden?
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1019358830.png

Begin het nu beetje beu te worden...betaal nie voor niks 60 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
  • Laatst online: 09-10 11:09
Ja, Ziggo heeft inderdaad een firmware update voor de Cisco decoder uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
op 19 september laatste cisco update toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
wvkreg schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:05:
op 19 september laatste cisco update toch?
Oktober ;)

"Groepsstoring van dinsdag 19 oktober 16:19 uur
De Cisco 8455 interactieve decoder heeft onlangs een nieuwe software update gekregen. Dankzij deze update is de decoder onder andere sneller, en kan er gebruik gemaakt worden van teletekst-888 ondertiteling via de groene knop op de afstandbediening. Ook nieuw is een lampje op het front display. Dit lampje geeft aan of de aansluiting van de ontvanger goed is uitgevoerd. Blijft dit lampje branden, dan is er niets aan de hand. De aansluiting is goed. Blijft dit lampje knipperen, controleer dan de installatie. Installeer de ontvanger (niet alleen de update) opnieuw, controleer de bekabeling en kijk of de breedbandversterker goed is geïnstalleerd. Kijk voor meer informatie in de handleiding."

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:48

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ik heb nu al een paar jaar 20/1 ADSL van Wanadoo/Orange/Online, waarvan ik toch zo'n 17/0.8 haal hier in huis. Omdat ik regelmatig video's moet uploaden (logisch, ik maak ze) irriteert met name de uploadsnelheid mij mateloos. Dus maar besloten om Ziggo Alles-In-1 Extra te bestellen, waarbij ik zowel qua download- als uploadsnelheid flink op vooruit ga. 8)

Ik heb al tv van Ziggo, dus ingelogd bij "Mijn Ziggo" en aangegeven dat ik een upgrade wil, zonder monteur, zonder nieuwe decoder, makkelijker kan niet lijkt me... Na 1,5 week een brief dat m'n gegevens onvolledig waren, dus opgebeld. Zou nu moeten kloppen, bevestiging kon ik binnen 5 werkdagen verwacht. Behalve dan: niet... dus weer bellen, weer in orde gemaakt, weer 5 werkdagen wachten... en dat is nu bijna 2 weken geleden.

Wil dat bedrijf geen extra geld aan me verdienen ofwah? :+ Maandag maar weer eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:35

3DDude

I void warranty's

Groepsstoring van zaterdag 06 november 10:14 uur
Er is kabelschade. Onze radio-, televisie-, internet- en telefonie diensten zijn op dit moment niet beschikbaar. Er wordt gewerkt aan een oplossing. We kunnen helaas niet aangeven wat de verwachte oplostijd is. Onze excuses voor het ongemak

En heb het gemerkt ook, Ik & mijn buurman uit bodegraven de hele dag geen internet, telefonie, tv gehad.
Zo rond half 7 (had ik net gecheckt) werkte alles weer dus dat scheelt..

Vraag met toch af waar de kabelschade is, ze zijn niet erg informatief hierover he..

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
WR. schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:31:
[...]

Wieringen heeft al 120 :*)

Trouwens plus krijgt geen 120 ;)
Plus zou volgens ziggo 30 krijgen

Lang wachten dus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrOrange schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:02:
Iemand in omgeving Rosmalen ook hele week dit soort snelheden?
[afbeelding]

Begin het nu beetje beu te worden...betaal nie voor niks 60 euro per maand.
vraag dan korting aan, 50% kan je krijgen als je wat zeurt. Betaal nu voor alles in 1 extra met tv totaal pakket en telefoniekosten 60 euro per maand, beter dan de 110 die ik eerst betaalde.

Helaas werkt het hier weer goed, dus over 1,5 maand is mijn korting afgelopen. Had liever 1 dag in de week storing en juist op die dag bellen en klagen en hoppa, korting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yni
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 12:36

yni

Dit is mijn ervaring met ziggo op het moment.
We hebben een abbonoment van 50 met televisie en internet pakket all in one. Specificaties:

Alles-in-1 Plus
Icon - Alles-in-1 Plus - Best Verkocht

€ 51,50 per maand

* gratis installatie
* handige overstapservice
* zonder vast contract

Icon - Snelheid - Alles-in-1 Plus
Internet

* down 22 Mbit/s
* up 4 Mbit/s

En het is om te huilen, dat is het al langer, maar nu wordt het wel heel dramatisch. Games zijn niet meer te spelen, alleen maar lag. Wij wonen met 4 mensen in huis die er allemaal last van hebben, zelfs via de xbox gamen geeft veel lag. Downloaden ging tot nu toe ( het speelt al ongeveer 3 maanden) maar zelfs dat is nu niet meer te doen.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/dgtoqv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/do5lhe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/33o7dk8.jpg

voor bij de screenshot van Call of duty: Het balkje dat je rechteronderin ziet, dat geeft met de blauwe lijn de processor lag aan, terwijl de groene lijn je internet lag laat zien. Het valt nu mee met maar 4 rode lijnen die gewoon zorgen dat je heel even stilstaat. Op de ergste momenten heb ik ping een ping van 800 en afwisselende gele en rode lijnen.

het is echt te triest voor woorden, ik kwoon in Groningen, zijn er andere mensen die hier iets vanaf weten?
Ik heb wel gelezen dat er werkzaamheden zijn of iets dergelijks, maar hoe en wat precies...?

Groet,

Yni

[ Voor 6% gewijzigd door yni op 06-11-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
yni schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:49:
het is echt te triest voor woorden, ik kwoon in Groningen, zijn er andere mensen die hier iets vanaf weten?
Ik heb wel gelezen dat er werkzaamheden zijn of iets dergelijks, maar hoe en wat precies...?
Bel-len. Restitutie. Minimaal, zeker als je er al langer last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
xxxneoxxx schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 22:53:
[...]

Bel-len. Restitutie. Minimaal, zeker als je er al langer last van hebt.
Yri ik heb precies hetzelfde, woon ook in Groningen en dit speelt inderdaad al een hele tijd. Lees m'n vorige post een pagina terug oid ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Beste mensen,

afgelopen weekend heb ik besloten (tijdens een telefoontje van Ziggo) de Cisco 8455DVB aan te schaffen... Nu lees ik er toch wat mindere verhalen over en vraag ik me af of ik de order morgen niet beter kan cancelen... Het lijkt me wel fijn om Film1 films op te nemen en na 4 jaar de Samsung HD decoder gebruikt te hebben vond ik het ook wel tijd te upgraden (kosten €210,- inc. verzenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

yni schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:49:

En het is om te huilen, dat is het al langer, maar nu wordt het wel heel dramatisch. Games zijn niet meer te spelen, alleen maar lag. Wij wonen met 4 mensen in huis die er allemaal last van hebben, zelfs via de xbox gamen geeft veel lag. Downloaden ging tot nu toe ( het speelt al ongeveer 3 maanden) maar zelfs dat is nu niet meer te doen.

voor bij de screenshot van Call of duty: Het balkje dat je rechteronderin ziet, dat geeft met de blauwe lijn de processor lag aan, terwijl de groene lijn je internet lag laat zien. Het valt nu mee met maar 4 rode lijnen die gewoon zorgen dat je heel even stilstaat. Op de ergste momenten heb ik ping een ping van 800 en afwisselende gele en rode lijnen.

Groet,

Yni
Al eens rechtstreeks het modem geprobeerd? Zonee, dan pas bellen. Zorg ervoor dat als je iemand aan de lijn hebt dat je dan alles al hebt uitgesloten wat ervoor zorgt dat je eigen installatie crap is. Wie weet kan je router het niet eens aan.

Pagina: 1 ... 81 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!