Hoe krijg ik in godsnaam een medewerker aan de telefoon van de helpdesk? Godverdomme wat een klotezooi dit
Ik was altijd tevreden over Ziggo, snapte altijd al het gezeur niet, maar mijn moeder is overgestapt op Ziggo, en krijgt opeens een factuur voor 150 euro (50 euro abo, en dus waarschijnlijk 100 euro monteurkosten terwijl dat gratis moet zijn, punt 1

), een MijnZiggo-account maken heeft geen zin omdat inloggen onmogelijk is, punt 2

, en wat voor optie je ook doet bij de helpdesk, je krijgt alleen wat keuzes waarna je informatie krijgt, en de keuze om een medewerker te spreken is er niet.
Wat is dit voor belachelijk iets?
Edit: Zo zo, na "storing melden, telefoon, nog iets" aan keuzes te doen eindelijk een medewerker aan de lijn, die wilde me doorschakelen naar een collega die vaker deze dingen afhandelde, om 21.55, dus toen verloor ik de hoop al. 22.01 wordt de verbinding gewoon verbroken

(ik kom emoticons te kort, godsamme zeg).
Vervolgens nog een keer gebeld, weer andere combinaties van keuzes, waarbij je steeds hoort dat je moet blijven hangen om een medewerker te spreken, vervolgens weer keuzes moet maken, en dan uiteindelijk blijft als enige keuze de keuze om naar het hoofdmenu te gaan (nummer 9) over?? Zooooo slecht dit
Wie is die Ziggo-medewerker hier ook alweer? Ik zou haast Kassa of Radar even een mailtje gaan sturen, dat Ziggo nog steeds zó slecht met klanten omgaat is echt belachelijk.
[
Voor 41% gewijzigd door
MacorgaZ op 21-08-2010 22:12
]