Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 19:44
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:18:
Ik heb inmiddels van meer dan 20 man bericht dat het weer werkt (via pm van andere site). Ik beschouw het nu als opgelost.

en ik hoor steeds meer dat Ziggo op 1 september de verhoging doorvoert? Meer mensen die dit gehoord hebben?
Nouja, als ze dan maar wel de verbinding stabiel kunnen houden..

Door die verhoging heb je straks weer kans dat het netwerk weer overbelast word en iedereen weer instabiele verbindingen heeft :P

ps. 1 september ook voor Alles in 1 plus naar 30 mb? of alleen extra variant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:18:
Ik heb inmiddels van meer dan 20 man bericht dat het weer werkt (via pm van andere site). Ik beschouw het nu als opgelost.

en ik hoor steeds meer dat Ziggo op 1 september de verhoging doorvoert? Meer mensen die dit gehoord hebben?
Gezien de (regionale) problemen met de snelheden, verwacht ik niet dat Ziggo nu al deze verhoging gaat doorvoeren. Verder staat op hun site nog altijd "najaar", en daar we nog in de zomer zitten denk ik dat we nog even geduld moeten hebben.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:21
Downstar2 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:24:
[...]

Nouja, als ze dan maar wel de verbinding stabiel kunnen houden..

Door die verhoging heb je straks weer kans dat het netwerk weer overbelast word en iedereen weer instabiele verbindingen heeft :P

ps. 1 september ook voor Alles in 1 plus naar 30 mb? of alleen extra variant ?
Verhoging word doorgevoerd vanaf 1 november, alles in 1 plus blijft 22 mbit, alleen interessant voor internet Z3 en alles in 1 extra, welke omhoog gaan. Weet van ai1extra dat het 120 mbit wordt, Z3 weet ik niet uit me hoofd, zou ik even na moeten zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
Eyerule2nd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:14:
Ik heb ook Ziggo alles in 1 extra met de Samsung DCB-H380R decoder. Alleen loopt dit ding na een tijdje vast. Ik heb hem via HDMI naar mijn AV-receiver Marantz sr6004 en via de AV receiver weer naar de tv. Als ik de decoder op standby zet en de receiver en TV uit en ik wil weer TV gaan kijken dan geeft de samsung blauw en daarna sneeuw beeld (knipperend om en om). Dan moet ik helemaal de stekker van de decoder eruit trekken voor 5 seconden en dan werkt hij pas weer. Dit is super irritant.
Heeft iemand dezelfde problemen?

Ik moet wel zeggen dat de H380r veel strakker beeld geeft dan de H360R die ik hiervoor had.
Probleem heb ik ook gehad, alleen dan met Denon receiver. Ziggo over gecontact, volgens hun geen bekend probleem (terwijl het ziggo-gebruikersforum er vol mee staat...). Moest volgens die vent eens gaan testen of het probleem zich met scart ook voor zou doen, dan kon ik via scart tv kijken 8)7
Gevraagd of zij geen alternatieve HD-decoder leveren. Ze zijn er wel, maar ik kon niet ruilen (of er was geen voorraad, dat weet ik ff niet meer).

Uiteindelijk maar Humax5050c gekocht en geen problemen, perfect ding. Kan ik ook mee opnemen, had ik eerder moeten doen. Samsung 380 naar de slaapkamer verplaatst en daar rechtstreeks op de tv aangesloten en daar doet ie het prima.

Alle problemen die ik erover lees zijn als de decoder via een receiver aangesloten is. Je zou hem direct op de tv kunnen proberen en je geluid via coax/optisch (weet ff niet meer welke uitgang er op dat ding zit) naar je receiver. Maar ja, da's een alternatief en niet de oplossing van het probleem. Samsung zou nieuwe firmware uit moeten brengen om het echt op te lossen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De verbinding is vandaag weer buitengewoon instabiel. Zit constant te kijken op de Ubee modem of hij nog wel online is. Het wisselt nogal per dag. Vandaag dus al meerdere keren moeten resettten. Normaal moet ik alleen 's ochtends resetten. Maar goed over een maandje of 8 dan ben ik uit dit huurhuis in mijn nieuwe woning met glasvezel. Glasvezel was in mijn vorige woning altijd stabiel maar ook dat is natuurlijk afwachten. Zo instabiele verbinding als bij Ziggo heb ik nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 21:18
eejjay schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:15:
[...]

Verhoging word doorgevoerd vanaf 1 november, alles in 1 plus blijft 22 mbit, alleen interessant voor internet Z3 en alles in 1 extra, welke omhoog gaan. Weet van ai1extra dat het 120 mbit wordt, Z3 weet ik niet uit me hoofd, zou ik even na moeten zoeken
Z3 krijgt als het goed is dit najaar 50/5, en ai1extra inderdaad 120/10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harlingen nog steeds optimaal met het internet, haal met gemak speedtesten van 74mbit en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 00:16

LogiForce

The Black Whole

eejjay schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:44:
[...]

Bondingsissues worden meestal ook veroorzaakt door het verkeerd aansluiten van het Ubee modem of door het niet gebruiken van een steeksleuteltje om de kabel vast te maken. En heel vaak komt het modem dan niet boven de 20-25 mbit/seconde, afhankelijk van hoeveel kanalen er in bonding komen.
Overigens laatste firmware stamt van halverwege februari 2010, was echt heel leuk om dan helpdesk te spelen, of teminste: "ik kan het niet helpen-desk"
Maar wat jij zegt over dankjewel en dergelijke: klopt, het is echt geen ondankbaar beroep als je je serieus inzet voor de klant. De klant is echt niet achterlijk, maar je moet gewoon kunnen meeveren met het niveau van de klant en open staan voor zijn kritiek

Maar ziggo heeft het dus zo dichtgetimmerd omdat er gewoon mensen zijn die domweg het script volgen, en als ze dat niet zouden doen zegmaar en maar wat aan klooien, gaat dat heel veel onnodig geld kosten. Een modem is ook niet helemaal gratisloos natuurlijk, en overal maar nieuwe modems heensmijten lost heel vaak het probleem niet op
Ik vind het wel jammer dat Ziggo geen arris tm702b modems meer levert, deze heb ik zelf en werkt prima icm ai1 extra in Enschede, wat neerkomt op 120mbit
nooit geen gezeur gehad, maar ja deze waren waarschijnlijk te duur ofzo, ik niet weet
Maar ubee modems blijven gewoon een beetje el cheapo, maar helaas is daar niks aan te doen
Gelukkig komt er ook nog een Cisco modem binnenkort bij met ED3.0, dus hopen dat die het wel doet!

Als iemand nog meer vragen heeft moet die ze maar even PM-en, en overigens, de UBR in groningen werkt voor zover ik kan zien gewoon naar behoren :P
Tjah, die steeksleuteltjes leverde @home er toen destijds standaard bij. Maar als je bonding issues hebt om het signaal, dan moet je dat ook terug kunnen zien in de signaal waarden. En die staan goed bij mij.
Maar als het UBR goed draait dan is er toch iets met mijn modem niet goed in mijn ogen. Ik zie nu alweer heel wat jaartjes van mijn leven voorbij gaan omdat ik door die totaal onlogische en irritante politiek van Ziggo heen moet. ;(
Maar ik wacht wel even totdat jij mij kan zeggen dat die Cisco modems de deur uit gaan. Die webstar is ook Cisco en bevalt goed namelijk. :+

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Ik lees dat er veel is opgelost hier, maar in Hengelo blijkbaar nog steeds niet, max is al nu bijna 4uur zon 600kb volgens newsleech stats. Gelukkig was het heerlijk weer buiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Lrod schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 06:38:
[...]

En dat 120 mbit overkill is daar is iedereen het denk ik wel over eens.. maar 30>120 blijft een erg groot verschil voor die paar lullige euro's minder.
noem het maar lullig, 15 euro maal 12 keer is dus per jaar wel 180 eurotjes waarvoor ik toch wel wat leuke dingen kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

Ik snap deze discussie over 120Mbit en 30Mbit van alles-in-1 extra en plus niet. Dit is puur vanwege technische limitaties.

Ik ga niet in op de discussie of 120Mbit nuttig is of niet. Voor mij, ik kan niet wachten, voor anderen totaal niet. Prima, andere abbo's voor, doe je ding.

Maar goed. Het ziggo netwerk bestaat op dit moment uit twee verschillende type apparatuur en modems. Eurodocsis 2.0 en Eurodocsis 3.0. Zie de volgende pagina voor technische informatie hierover : http://en.wikipedia.org/wiki/DOCSIS

Het geval is dat Ziggo (met de verschillende onderliggende partijen welke niet al te lang geleden samen zijn gegaan) aan het upgraden is van de EuroDocsis 2.0 standaard naar de EuroDocsis 3.0 standaard.

Hiervoor moeten heel simpel gezegd 2 dingen gebeuren.

De backend apparatuur en backend netwerken moeten geschikt worden gemaakt voor 3.0 en de snelheden van 3.0.

Als dat gebeurt is, moet de apparatuur bij de klant (de modem) geupgrade worden. In de meeste gevallen van de EuroDocsis 2.0 Motorola surfboard modems naar de EuroDocsis 3.0 UBEE modems (Ja, er zijn ook Arris modems geleverd...).

Op dit moment is het zo dat de backend grotendeels is aangepast. De apparatuur waar jou draadje op uitkomt is praktisch overal geschikt en de bandbreedtes tussen de centrales van ziggo word ook steeds hoger.

Het is alleen zo dat niet alleen Ziggo aan het upgraden is hiernaar, dat doet de hele wereld! Dat betekend dat Ziggo de Ubee modems niet aangesleept kunnen krijgen. Er zijn geen productie problemen maar gewoon een max aan hoeveel er gelijktijdig geproduceerd kunnen worden!

De reden dat plus nu 22Mbit of 30Mbit is? Dat verschilt een beetje per gebied maar dat is gelukkig vrij simpel. Heb je nog een EuroDocsis 2.0 modem, dan word je gecapped op 22Mbit aangezien sneller niet stabiel is gebleken. Heb je al wel een EuroDocsis 3.0 modem, dan krijg je 30Mbit. Dit laten ze express niet teveel van elkaar verschillen aangezien mensen dan alleen maar gaan klagen omdat ze dan 'benadeeld' worden.

Naar verwachting, als 95% geupgrade is, zal plus vanzelf sneller worden en een betere stap tussen basis, plus en extra zal gaan vormen.

Hopelijk maakt dit bepaalde keuzes bij Ziggo wat duidelijker.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

[b][message=34557119,noline]
De reden dat plus nu 22Mbit of 30Mbit is? Dat verschilt een beetje per gebied maar dat is gelukkig vrij simpel. Heb je nog een EuroDocsis 2.0 modem, dan word je gecapped op 22Mbit aangezien sneller niet stabiel is gebleken. Heb je al wel een EuroDocsis 3.0 modem, dan krijg je 30Mbit. Dit laten ze express niet teveel van elkaar verschillen aangezien mensen dan alleen maar gaan klagen omdat ze dan 'benadeeld' worden.
Mag ik je heel even corrigeren. Het EuroDocsis 2.0 modem kan een max van rond de 56Mbit/s halen. Het huidige Z3 abbonement dat ik af neem is 40Mbit/s download. Mijn modem is in mijn geval van de Cisco zuster onderneming "Scientific Atlanta" en het model Webstar EPX2203. Met dit modem behaal ik een stabiele snelheid van 40Mbit/s.
Echter kan het wel zijn dat de hele oude motorola's (witte waren EUDocsis 2?) een lagere maximum snelheid hebben vanwege hardware matige beperkingen als de CPU die erin zit.
Dus het is niet EUDocsis 2.0 dat beperkt, maar de hardware die gebruikt word in het modem. En ook hoe efficient en degelijk de firmware is uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Quindor schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:50:

Waar komt deze wijsheid vndaan? ik heb een ubee staan, en jongsleden ook 4 weken onstabiel genoten van 80/10mb. Nu heb ik mij vanwege die instabiliteit laten downgraden naar het pluspakket maar heb toch echt 22.4 en echt geen 30/4 terwijl dit wel kan.

waarom? heel simpel, Ziggo wil logisch zoveel mogelijk klanten op het extra pakket omdat dit per conto meer opleverd. daarom blijven ze de pluspakketen op 22/4 houden, dat heeft niks met motorola of ubee te maken, maar puur marketing technisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

marcel23456 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:57:
[...]

Waar komt deze wijsheid vndaan? ik heb een ubee staan, en jongsleden ook 4 weken onstabiel genoten van 80/10mb. Nu heb ik mij vanwege die instabiliteit laten downgraden naar het pluspakket maar heb toch echt 22.4 en echt geen 30/4 terwijl dit wel kan.

waarom? heel simpel, Ziggo wil logisch zoveel mogelijk klanten op het extra pakket omdat dit per conto meer opleverd. daarom blijven ze de pluspakketen op 22/4 houden, dat heeft niks met motorola of ubee te maken, maar puur marketing technisch ;)
Nee, dat is niet waar naar mijn mening. Volgens mij verdienen ze juist meer aan de plus variant. Maar goed, daar gaat het niet om.

Ik heb ook geschreven dat nog niet alle regio's waar mensen plus hebben en op ED 3.0 zitten al naar 30Mbit zijn. Dit is hetzelfde als met de 80/5 , 80/10 en 120/10 gebruikers. Sommige gebieden wel, sommige gebieden niet. Dat ligt ook heel erg eraan vanaf welk netwerk je komt. Sommige netwerken konden meer bandbreedte als andere aan.

Verder weet ik 100% zeker dat er technische redenen zijn niet hoger te gaan. Zo snel de graad van ED3.0 modems hoog genoeg is gaan ze ook bij de plus variant naar een hogere snelheid.

Maar onstabiel? Lijkt me dat ze dat gewoon moeten fixen? Of zit er brakke bekabeling in de grond of zo?

[ Voor 7% gewijzigd door Quindor op 21-08-2010 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

LogiForce schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:36:
[...]

Mag ik je heel even corrigeren. Het EuroDocsis 2.0 modem kan een max van rond de 56Mbit/s halen. Het huidige Z3 abbonement dat ik af neem is 40Mbit/s download. Mijn modem is in mijn geval van de Cisco zuster onderneming "Scientific Atlanta" en het model Webstar EPX2203. Met dit modem behaal ik een stabiele snelheid van 40Mbit/s.
Echter kan het wel zijn dat de hele oude motorola's (witte waren EUDocsis 2?) een lagere maximum snelheid hebben vanwege hardware matige beperkingen als de CPU die erin zit.
Dus het is niet EUDocsis 2.0 dat beperkt, maar de hardware die gebruikt word in het modem. En ook hoe efficient en degelijk de firmware is uiteraard.
Ah, zoals ik begrepen heb van de Ziggo mensen kregen ze 30Mbit op ED2.0 niet stabiel met de motorola modems. Wellicht dat dat inderdaad niet geld voor jou modem, maar, naar mijn weten zijn deze nooit door Ziggo uitgeleverd.

Heb je deze toevallig overgehouden aan een migratie vanaf je oorspronkelijke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb bij mijn verhuizing kortgeleden iig ook een Scientific Atlanta, type EPC2203 (AFAIK de opvolger van de EPX2203) gekregen. (maar goed, heb slechts 15/2,5 dus veel zeggen over haalbaarheid van hoge snelheden kan ik niet)

[ Voor 28% gewijzigd door begintmeta op 21-08-2010 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quindor schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 02:21:
Ah, zoals ik begrepen heb van de Ziggo mensen kregen ze 30Mbit op ED2.0 niet stabiel met de motorola modems.
Aha, dus je hele verhaal is gebaseerd op hetgeen Ziggo medewerkers jouw vertelt hebben. Dan hebben die Ziggo medewerkers waarschijnlijk niet zitten opletten tijdens het lesje waar aandacht werd besteed aan Internet downstreams, want dan hadden ze kunnen weten dat vanwege de gebruikte instellingen elk aangesloten kabel modem continu iets meer dan 50 Mbps aan data te verwerken krijgt ongeacht of er nu wel of niet data bestemd is voor het van de klant. Als er namelijk niets te versturen is voor de klanten in de wijk dan bevatten de Internet Downstream packets NULL bytes.

Dat Ziggo de EuroDOCSIS 2.0 modems liever op 22 Mbps configureert heeft mijns inziens te maken met de verdeling van de modems over de beschikbare Internet Downstreams. Met 22 Mbps kunnen er namelijk twee klanten in een wijk hun volledige snelheid halen als ze beiden op dezelfde Internet Downstream zijn geconfigureerd, wat bij 30 Mbps niet lukt. 2 keer 22 is namelijk 44 Mbps wat past binnen de Internet downstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40

Magic666

No one's neighbour!

30 aug komt Ziggo langs voor allesin1 extra..... hopelijk heb ik goeie keuze gemaakt... als ik dit allemaal zo lees....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 20:08

Wildfire

Joy to the world!

Je hoeft niet echt te vrezen hoor. Bij velen draait het gewoon goed, zelf heb ik sinds januari AiE Extra (had voorheen ADSL2+) en sindsdien zit ik probleemloos op 120mbit. Vergeet niet dat mensen die tevreden zijn vaak niets van zich laten horen, alleen de klagers zie je en dat geeft een vertekend beeld.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20
Precies, het negatieve wordt altijd enorm uitvergroot, soms terecht vaak ook onnodig. Veel problemen m.b.t. kabel internet of digitale tv komen door handelingen of keuzes van de gebruiker. Het is exact wat Wildfire schrijft, de mensen waar alles gewoon goed werkt hoor je niet omdat dit iets vanzelfsprekend is.

Ik heb nog nooit iemand bij de Albert Heijn een medewerker een compliment zien maken omdat de appels niet rot waren, iets vanzelfsprekend dus. Waarom Ziggo wel een compliment maken als het gewoon werkt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:51:
30 aug komt Ziggo langs voor allesin1 extra..... hopelijk heb ik goeie keuze gemaakt... als ik dit allemaal zo lees....
ik heb het nu 4 of 5 maanden en heb alleen de afgelopen week 6 dagen een lagere snelheid gehad, maar verder niks en telefonie en tv erbij is echt ideaal. Elke storing is vervelend, maar elke provider heeft er last van. Ik heb bij upc, ziggo, xs4all, telfort, planet internet en ga zo maar door weleens problemen gehad, dus tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 08:29

DDR

Retaliator schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:12:

De diensten van Ziggo zijn redelijk. Internet is niet erg stabiel (vaak een storing hier in Groningen, tenminste in mijn deel van de stad).
Mag ik vragen waar je ongeveer in Groningen woont dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Bullet NL schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:19:
Precies, het negatieve wordt altijd enorm uitvergroot, soms terecht vaak ook onnodig. Veel problemen m.b.t. kabel internet of digitale tv komen door handelingen of keuzes van de gebruiker. Het is exact wat Wildfire schrijft, de mensen waar alles gewoon goed werkt hoor je niet omdat dit iets vanzelfsprekend is.

Ik heb nog nooit iemand bij de Albert Heijn een medewerker een compliment zien maken omdat de appels niet rot waren, iets vanzelfsprekend dus. Waarom Ziggo wel een compliment maken als het gewoon werkt.
Nu heb je misschien een punt, maar ik heb jou in dit topic nog niet eerder enige vorm van kritiek zien geven richting Ziggo. Sterker nog, je bagetalliseerd consequent alles wat andere als (opbouwende) kritiek/ervaringen delen. Nu doe je het weer, door het af te doen als incidenten.

Ik heb meerdere ervaringen met Ziggo, en de laatste van ruim een maand geen fatsoenlijke internet en telefonie + een compleet incompetente helpdesk om dit probleem te tackelen sprak voor mij boekdelen. Tel daarbij op het verhaal van een support medewerker hier van Ziggo zelf dat men tegenwoordig een vrijwel unskilled helpdesk inzet + uitvraagscripts gebruikt en eigen initiatief van medewerkers de kop ingedrukt wordt, tsjah..
Mijn ervaring zegt, na zelf bijna 10 jaar in de ICT op meerdere vlakken actief te zijn geweest (ook als 1e en 2e lijns skilled support medewerker) dat dit soort besluiten NIET genomen worden om de klanten beter/sneller te kunnen helpen, maar primair genomen worden om zoveel mogelijk kosten te kunnen besparen.

Enige reden dat ik na dat debacle nog steeds bij Ziggo zit is omdat de kabelmarkt in Nederland zo "open" is en er daarom zoveel keus is op dat vlak.. :F Zonder ADSL2 heb je helemaal geen alternatief dus je moet wel wil je een enigzins fatsoenlijke verbinding hebben (die qua snelheid enigzins in deze tijd past) buiten de randstad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 15:46
Hmm.. sinds Ziggo bezig is geweest met een maand lang onderhoud in Heerhugowaard is alles goed geregeld hier. Altijd 120/10 en het is tot nu toe niet uitgevallen. Was wel even anders een week geleden...

Maar mijnZiggo kunnen ze al bijna een maand niet fixen:
Groepsstoring van vrijdag 06 augustus 10:14 uur
Er is storing, Hierdoor kan je tijdelijk geen of slecht gebruik maken van MijnZiggo. Je kunt wel inloggen maar soms geen gegevens raadplegen, facturen bekijken of een verhuizing doorgeven via onze website www.ziggo.nl Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
xxxneoxxx schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:16:
[...]

Nu heb je misschien een punt, maar ik heb jou in dit topic nog niet eerder enige vorm van kritiek zien geven richting Ziggo. Sterker nog, je bagetalliseerd consequent alles wat andere als (opbouwende) kritiek/ervaringen delen. Nu doe je het weer, door het af te doen als incidenten.

Ik heb meerdere ervaringen met Ziggo, en de laatste van ruim een maand geen fatsoenlijke internet en telefonie + een compleet incompetente helpdesk om dit probleem te tackelen sprak voor mij boekdelen. Tel daarbij op het verhaal van een support medewerker hier van Ziggo zelf dat men tegenwoordig een vrijwel unskilled helpdesk inzet + uitvraagscripts gebruikt en eigen initiatief van medewerkers de kop ingedrukt wordt, tsjah..
Mijn ervaring zegt, na zelf bijna 10 jaar in de ICT op meerdere vlakken actief te zijn geweest (ook als 1e en 2e lijns skilled support medewerker) dat dit soort besluiten NIET genomen worden om de klanten beter/sneller te kunnen helpen, maar primair genomen worden om zoveel mogelijk kosten te kunnen besparen.

Enige reden dat ik na dat debacle nog steeds bij Ziggo zit is omdat de kabelmarkt in Nederland zo "open" is en er daarom zoveel keus is op dat vlak.. :F Zonder ADSL2 heb je helemaal geen alternatief dus je moet wel wil je een enigzins fatsoenlijke verbinding hebben (die qua snelheid enigzins in deze tijd past) buiten de randstad.
Ik bagatelliseer helemaal niets, het enige wat ik doe is een nuance aanbrengen in stelligheden die nog geen feiten maken. Ik ben ook verre van ongelukkig dat men over is geschakeld naar een eerste lijn waar een aantal mensen zitten die compleet onkundig zijn. Laat staan dat ze het probleem goed kunnen verwoorden.

Aan de andere kant; Ik heb de afgelopen week 2x gebeld voor een familielid van mij en ik had direct een zeer capabele helpdeskmedewerker aan de telefoon. Het gaat dan ook te ver om de gehele helpdesk hier door af te schrijven. Er zijn dus echt wel mensen die hun werk verstaan bij Ziggo.

Ondanks dat ik nu niet actief ben ik de ICT heb ik wel mijn verleden in deze beroepsgroep. Ik weet dat het anders kan, ook weet ik dat er veel problemen gewoon bij gebruikers zitten. Natuurlijk, dit is een aanname, maar je zult ze maar te kost moeten geven, mensen die hun snelheid niet halen omdat ze hun pc niet in orde hebben.

Overigens, wanneer de kabelmarkt open zou gaan kan je nog meer van het type besprekingen verwachten waar jij nu al reeds iets op aan te merken hebt (terecht overigens).

Ik denk ook dat er maar één provider qua helpdesk echt boven de anderen uitspringt, en dat is XS4ALL, deze staat wel bekend om hun kundigheid. Het probleem dat qua helpdesk zich dus bij Ziggo voordoet zal niet uniek zijn, bij andere partijen zal het niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Ikzelf heb net een downgrade uitgevoerd van 80Mbps terug naar 20Mbps. Sinds de upgrade werd de internetsnelheid erg instabiel, van de volledige snelheid naar de 0,5Mbps op verschillende tijden van de dag (en soms tot een uur aanhoudend).

Toch maar weer eens gebeld met de helpdesk. Het blijkt dat er steeds meer meldingen binnenkomen van de Ubee-modems en daarbij optredende fluctuaties in internetsnelheid. Hebben meer mensen hier iets over gehoord?

Aan de capaciteit van de KVD zou het niet moeten liggen, ik leef temidden van bejaarden welke voor een groot deel nog op DSL vertoeven.

Oh, en editje; Ondanks het eventuele dipje in snelheid ben ik verder prima tevreden over Ziggo. Zo, da's eens een andere toon :)

[ Voor 10% gewijzigd door Aer0 op 21-08-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:38

vr6-only

Blub Blub

Ik weet niet wat Ziggo gedaan heeft, maar mijn snelheid is nu stabiel. Newsleecher geeft een keurig rechte lijn aan van 9.55 MB/s. Overdag en in de avonduren.

Afgelopen 4 weken was het grafiekje meer een verbeelding van de Himalaya.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

vr6-only schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:27:
Ik weet niet wat Ziggo gedaan heeft, maar mijn snelheid is nu stabiel. Newsleecher geeft een keurig rechte lijn aan van 9.55 MB/s. Overdag en in de avonduren.

Afgelopen 4 weken was het grafiekje meer een verbeelding van de Himalaya.
Ik heb het juist andersom, Ik zat altijd strak op 9.5, maar de laatste 12 dagen fluctueer ik tussen de 3 en de 9.
Ook de speedtest van Ziggo en Speedtest.net geeft verschillende cijfers.. Mijn Upload is goed ( 9.2 ) maar mijn download gaat van 80 naar 40 dan weer naar 60 enzo.. De ping is en blijft 14ms.

Al verschillende malen resets gedaan bij Modem ( Ubee ) en router ( Wrt610 dd-wrt ) maar niks baat tot nu toe.
Helpdesk bellen heeft in mij ogen weinig zin, omdat ik dat hele riedeltje toch al gedaan heb. Ik wacht nog even af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 23:48
Hoe krijg ik in godsnaam een medewerker aan de telefoon van de helpdesk? Godverdomme wat een klotezooi dit :( |:(
Ik was altijd tevreden over Ziggo, snapte altijd al het gezeur niet, maar mijn moeder is overgestapt op Ziggo, en krijgt opeens een factuur voor 150 euro (50 euro abo, en dus waarschijnlijk 100 euro monteurkosten terwijl dat gratis moet zijn, punt 1 |:( ), een MijnZiggo-account maken heeft geen zin omdat inloggen onmogelijk is, punt 2 |:( , en wat voor optie je ook doet bij de helpdesk, je krijgt alleen wat keuzes waarna je informatie krijgt, en de keuze om een medewerker te spreken is er niet.
Wat is dit voor belachelijk iets? :X

Edit: Zo zo, na "storing melden, telefoon, nog iets" aan keuzes te doen eindelijk een medewerker aan de lijn, die wilde me doorschakelen naar een collega die vaker deze dingen afhandelde, om 21.55, dus toen verloor ik de hoop al. 22.01 wordt de verbinding gewoon verbroken :X :| :/ (ik kom emoticons te kort, godsamme zeg).
Vervolgens nog een keer gebeld, weer andere combinaties van keuzes, waarbij je steeds hoort dat je moet blijven hangen om een medewerker te spreken, vervolgens weer keuzes moet maken, en dan uiteindelijk blijft als enige keuze de keuze om naar het hoofdmenu te gaan (nummer 9) over?? Zooooo slecht dit :X

Wie is die Ziggo-medewerker hier ook alweer? Ik zou haast Kassa of Radar even een mailtje gaan sturen, dat Ziggo nog steeds zó slecht met klanten omgaat is echt belachelijk.

[ Voor 41% gewijzigd door MacorgaZ op 21-08-2010 22:12 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike421
  • Laatst online: 21-08 18:50
Wildfire schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:55:
Je hoeft niet echt te vrezen hoor. Bij velen draait het gewoon goed, zelf heb ik sinds januari AiE Extra (had voorheen ADSL2+) en sindsdien zit ik probleemloos op 120mbit. Vergeet niet dat mensen die tevreden zijn vaak niets van zich laten horen, alleen de klagers zie je en dat geeft een vertekend beeld.
Ik kan me hierbij aansluiten na een slecht begin van leveren draait alles hier als een zonnetje. Heb dus ook AIE extra sinds januari en heb 80mbit hier! Het is soms wel jammer dat er zo weinig goeds te lezen valt . Maar een topic om enkel het goede nieuws te verkondigen zal er niet komen.

14x 310wp 15º platdak op 185º S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 20:56
Die (Mijn)Ziggo website is 1 groot drama. Verschrikkelijk veel en verkeerd Javascript gebruik. Ik heb regelmatig dat ik gewoon een witte pagina krijg. Refreshen heeft dan geen zin. Als ik het tabblad sluit en opnieuw naar Ziggo surf dan is het meestal opgelost.

En als ik dan eens op de site kom duurt het een eeuwigheid om alle gegevens te laden en te tonen.
Je gebruikt Javascript om het sneller/gebruiksvriendelijker te maken, maar Ziggo lukt het alleen maar om er een drama van te maken.

Maar gelukkig hoef er niet vaak te zijn. Verbinding is gelukkig weer in orde hier.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Saeverix schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:31:
Die (Mijn)Ziggo website is 1 groot drama. Verschrikkelijk veel en verkeerd Javascript gebruik. Ik heb regelmatig dat ik gewoon een witte pagina krijg. Refreshen heeft dan geen zin. Als ik het tabblad sluit en opnieuw naar Ziggo surf dan is het meestal opgelost.

En als ik dan eens op de site kom duurt het een eeuwigheid om alle gegevens te laden en te tonen.
Je gebruikt Javascript om het sneller/gebruiksvriendelijker te maken, maar Ziggo lukt het alleen maar om er een drama van te maken.
Compleet gelijk!, ik kom er 2 keer per maand op om even de rekening uit te printen voor de boehouding, maar allejezus, was is die ziggo site traaaaag. Soms duurt het wel 15/20 sec eer de pagina word geopend (als die al word geopend). :(

Hoop dat ze hier eens naar zullen kijken, want kan mij niet voorstellen dat dit alleen bij jou en mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 22:41
Na wat zappen kwam ik er vandaag achter dat Het Gesprek gestopt is met z'n uitzendingen, is er al iets bekend of er nog wat anders op dit kanaal komt? Ben wel benieuwt eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 16:40

Magic666

No one's neighbour!

Zowiezo zie ik vaak dat er zenders bij gekomen zijn (of weg zijn gegaan), maar een overzicht ofzo ho maar.

Is dat ergens terug te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Zooo...wat een administratieve bende bij Ziggo. Half juli dus overgegaan op Alles-in-een Plus nadat ik eerst al een hele tijd alles apart had van @home tijdperk nog (dus internet, telefoon en tv)...nu valt de rekening op de mat: 186 euro!

Wat hebben de butjes gedaan: ik betaal voor alles-in-een Plus (51.50) PLUS oude telefonie van 10 euro PLUS het oude Internet Z1 (19,95). Ook nog alles voor alvast twee maanden? Ik heb dus betaald voor de periode van 1-08-2010 tot 1-09-2010 EN 1-09-2010 tot 1-10-2010. Straks maar eens bellen...maar ik vrees dat dit weer een lekker getouwtrek gaat zijn...Gaan ze het bij Ziggo straks aanpassen, dan krijgen ze het vast voor elkaar dat ik mijn e-mail en telefoonnummer kwijt ben :/ :P .

Edit: Woops, nog eens de rekening bekeken...het is wel goed :P :> . Ik krijg -19.95 euro van Internet Z1 (oude) en -10.00 euro voor het oude bellen (Volop Altijd), dus geld retour (ik had dus vooruit betaald blijkbaar). Je betaalt twee maanden tegelijk blijkt nu (dus een maand in voren). Mijn excuses :) .

[ Voor 17% gewijzigd door Cubic X op 22-08-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

haha ik zit nu op een geweldige snelheid van maar liefst 10kb gemiddeld (100mb bestandje via bbned speedtest)

edit/
toch maar telefonisch contact gehad en me is verteld om op 4 verschillende tijdstippen snelheidsmetingen te doen, en dit door te geven. Dus voor diegenen die nog geen telefonisch contact hebben gehad, doe eerst je metingen scheelt je weer wat extra.

[ Voor 54% gewijzigd door SYQ op 22-08-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:55
Is er iemand recent overgestapt van KPN naar Ziggo?

Op het moment heb ik internet en telefonie van KPN, nu wil ik vanwege de snelheidsbeperking, omdat ik te ver van de wijkcentrale afzit, overstappen naar Ziggo Alles-in-1 Plus. Echter kijk ik op het moment TV via de schotel, dus de kabel TV zal ook nog aangesloten moeten worden in de straatkast.

Hebben jullie enig idee hoelang zo een overstap duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Minimaal 2 weken met portering dacht ik. Er is wel een naaistreek van KPN probeer uit de afsluiting een slaatje te slaan... met afsluitkosten.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die website van ziggo is hoe je het ook went of keert slecht, en ondoordacht,;lees 'traag'. Zelfs met een modern systeem duurt het veelste lang om pagina's goed te laden, veel te veel versiering. Aanmelding bij ziggo via de website was zelfs een probleem, na drukken op 'bevestigen' kreeg ik de melding reeds aangemeld te hebben, kreeg ook geen bevestigingsmail, dus heb opnieuw aangemeld waarna het gelukkig wel werkte. dit kan en mag nooit gebeuren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:13:
die website van ziggo is hoe je het ook went of keert slecht, en ondoordacht,;lees 'traag'.
Ondoordacht is hij zeker niet. Ziggo wilde het als portal insteken en iets anders gegeven dan de volgende website. Het probleem is dat hij wat betreft gebruikerservaring gewoon te onvoorspelbaar is.

Nog even oven de Ubee modems, die gaan ook gezellig 'plat' als je downstream signaal te 'hard' is. Dus dat kan ook een oorzaak van problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:55
Skinkie schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:10:
Minimaal 2 weken met portering dacht ik. Er is wel een naaistreek van KPN probeer uit de afsluiting een slaatje te slaan... met afsluitkosten.
Ok, dan zal ik nog een weekje wachten met bestellen zodat het midden september gerealiseerd kan worden als ik terug ben van vakantie.

Ik heb ook even snel in de algemene voorwaarden van KPN geken en vind daar niets terug over afsluitkosten?

[ Voor 12% gewijzigd door DarkSEDA op 22-08-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

DarkSEDA schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:02:
[...]

Ok, dan zal ik nog een weekje wachten met bestellen zodat het midden september gerealiseerd kan worden als ik terug ben van vakantie.

Ik heb ook even snel in de algemene voorwaarden van KPN geken en vind daar niets terug over afsluitkosten?
KPN claimt dat niet op tijd door de porterende partij wordt opgezegd, en jij kunt niet optijd opzeggen omdat je dan je nummer kwijt bent. Ziggo zet de portering pas in gang als de lijn 'werkt.

Dus je krijgt je Ziggo pakket X dagen voor ingang contract.
Pas als je hem hebt aangesloten gaan ze porteren.
Dat duurt ~twee weken.
KPN neemt de datum van portering, en niet de datum van 'ik wil bij Ziggo' als opzeg termijn. Je moet een maand van te voren bij KPN opzeggen, anders betaal je een heel maandbedrag 'boete'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 11-10 18:33
Ziggo kan je opzegging toch gewoon regelen? Dan zit je optimaal qua datum lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Hier sinds vandaag ook opeens op 3532 dat de modem zijn signaal steeds verliest, er lang over doet om in te trainen en geen 120/10 zoals normaal.
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/25klb1d.png

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Sypher schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:26:
Ziggo kan je opzegging toch gewoon regelen? Dan zit je optimaal qua datum lijkt me.
Dat is dus precies waar het mis gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Quindor schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 02:21:
[...]

Ah, zoals ik begrepen heb van de Ziggo mensen kregen ze 30Mbit op ED2.0 niet stabiel met de motorola modems. Wellicht dat dat inderdaad niet geld voor jou modem, maar, naar mijn weten zijn deze nooit door Ziggo uitgeleverd.

Heb je deze toevallig overgehouden aan een migratie vanaf je oorspronkelijke provider?
Ik zit sinds Castel@Home bij Ziggo. Ik heb dit modem mijzelf opgestuurd toen ik bij het toenmalige @Home werkte. Zie eerdere posts waar ik ook praat over mijn ervaringen aldaar. ;)

Dit modem werd gewoon uitgeleverd door Ziggo hoor. Tegelijk met de Arris modems. Hij werd alleen geleverd aan klanten die twee telefoon lijnen hadden. Echter ik heb en had maar een telefoon lijn. Maar dat was het voordeel dat ik bij hun werkte zeg maar.

En ik weet niet wie gezegd heeft dat het niet stabiel te krijgen is, maar ik ben het niet geweest. :P
Daarnaast ligt het ook aan het gebied en de kwaliteit van de versterkers die gebruikt worden in de straat-/wijk kasten. Want het kan zijn dat in de dunner bevolkte gebieden waar er grotere afstanden afgelegd moeten worden met oude coax kabels in de grond er teveel ruis is om het boven de 30Mbit/s te kunnen garanderen in die gebieden. Puur omdat er dan teveel storing/ruis in het signaal komt te zitten.
Immers als er teveel ruis is komen de eentjes en nulletjes niet meer (goed) binnen. En dan kan het modem/router/computer er soms niks meer van maken. Waardoor er teveel packetloss kan zijn zeg maar en dus vandaar dat hij het niet kan halen.

Hoop dat het zo duidelijk is. En ja, ik woon in de stad Groningen. Dus ik zit in bevolkt gebied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ben dit zo snel niet tegen gekomen tijdens mijn zoektocht op internet vandaag en op dit forum.
Ik wil overstappen naar de kabel omdat mijn 20Mb abo via ADSL maar hooguit 5 Mb levert (2860 mtr vanaf de centrale) en ik kan niet eens fatsoenlijk 720P filmpjes afspelen. Maar kan ik om zeker te zijn van een internetverbinding gewoon al Ziggo nemen terwijl ik nog ADSL heb? Wil namelijk niet het risico lopen dat ik straks een week zonder internet zit en dan mijn ADSL pas opzeggen als ik via Ziggo internet heb of wordt het een probleem met het bellen?

Ik heb al wel begrepen dat je met de kabel wel redelijk dicht bij de maximale snelheid zit ongeacht waar je woont dus heb ik het er wel voor over om wat duurder uit te zijn nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:27:
Maar kan ik om zeker te zijn van een internetverbinding gewoon al Ziggo nemen terwijl ik nog ADSL heb? Wil namelijk niet het risico lopen dat ik straks een week zonder internet zit en dan mijn ADSL pas opzeggen als ik via Ziggo internet heb of wordt het een probleem met het bellen?
Dat kan gewoon, het telefoonnummer wordt overgezet zodra je aangesloten wordt op Ziggo. Er zijn geen processen met overlap tussen beide providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:42
Overigens werkt porteren ook niet altijd. Bij ons lukte de portering van tweakdsl naar ziggo niet. Ziggo gaf tweakdsl de schuld en tweakdsl gaf aan dat het nummer van ziggo was en dat het daar dus ergens fout was.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:43

HaTe

haat niet

Ziggo is down hier (7577). Meer mensen?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

HaTe schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:54:
Ziggo is down hier (7577). Meer mensen?
zonet remote ingelogd (7557), internet is er wel maar zoals gewoonlijk traag. download was 550kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Sinds wanneer betaal je bij een nieuwe aansluiting per twee maanden? Ik kreeg nu net een rekening van 297,50 8)7 En ik schijn ook volop avond en bellen aangevraagd te hebben. Dat wordt weer bellen...

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eldariel schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:02:
Sinds wanneer betaal je bij een nieuwe aansluiting per twee maanden? Ik kreeg nu net een rekening van 297,50 8)7 En ik schijn ook volop avond en bellen aangevraagd te hebben. Dat wordt weer bellen...
dat is altijd zo geweest, hierna ga je per maand betalen.
volop bellen kan je beter aanpassen straks in je overzicht op www.ziggo.nl, werkt sneller dan die helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:17:
[...]

dat is altijd zo geweest, hierna ga je per maand betalen.
volop bellen kan je beter aanpassen straks in je overzicht op www.ziggo.nl, werkt sneller dan die helpdesk.
Ah zo dus. Volop bellen had ik al uitgezet via de website, brief van gehad dat het bevestigd was, maar nog steeds zit het erbij. Wel grappig dat de Ziggo website zegt dat ik al betaald heb, terwijl het nog niet is afgeschreven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:36
Heeft iemand ervaring met het aanpassen van een rekeningnummer bij Ziggo? Het is namelijk zo dat ik de factuur ga betalen van de huisbaas. Is dit gewoon mogelijk? Of moet ik het hele contract overnemen? En kan ik dan het rekeningnummer het beste telefonisch wijzigen of via mijn ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Untouchablezz20 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:39:
Heeft iemand ervaring met het aanpassen van een rekeningnummer bij Ziggo? Het is namelijk zo dat ik de factuur ga betalen van de huisbaas. Is dit gewoon mogelijk? Of moet ik het hele contract overnemen? En kan ik dan het rekeningnummer het beste telefonisch wijzigen of via mijn ziggo?
Kan je het beste via mijnZiggo doen. Dan krijgt de contracthouder een brief met een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Ah super. Dus de mogelijkheid is er gewoon dat het via mijn rekeningnummer kan gaan, maar dat de huisbaas het contract behoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
MacorgaZ schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:36:
Hoe krijg ik in godsnaam een medewerker aan de telefoon van de helpdesk? Godverdomme wat een klotezooi dit :( |:(
Ik was altijd tevreden over Ziggo, snapte altijd al het gezeur niet, maar mijn moeder is overgestapt op Ziggo, en krijgt opeens een factuur voor 150 euro (50 euro abo, en dus waarschijnlijk 100 euro monteurkosten terwijl dat gratis moet zijn, punt 1 |:( ), een MijnZiggo-account maken heeft geen zin omdat inloggen onmogelijk is, punt 2 |:( , en wat voor optie je ook doet bij de helpdesk, je krijgt alleen wat keuzes waarna je informatie krijgt, en de keuze om een medewerker te spreken is er niet.
Wat is dit voor belachelijk iets? :X

Edit: Zo zo, na "storing melden, telefoon, nog iets" aan keuzes te doen eindelijk een medewerker aan de lijn, die wilde me doorschakelen naar een collega die vaker deze dingen afhandelde, om 21.55, dus toen verloor ik de hoop al. 22.01 wordt de verbinding gewoon verbroken :X :| :/ (ik kom emoticons te kort, godsamme zeg).
Vervolgens nog een keer gebeld, weer andere combinaties van keuzes, waarbij je steeds hoort dat je moet blijven hangen om een medewerker te spreken, vervolgens weer keuzes moet maken, en dan uiteindelijk blijft als enige keuze de keuze om naar het hoofdmenu te gaan (nummer 9) over?? Zooooo slecht dit :X

Wie is die Ziggo-medewerker hier ook alweer? Ik zou haast Kassa of Radar even een mailtje gaan sturen, dat Ziggo nog steeds zó slecht met klanten omgaat is echt belachelijk.
ja beeld je eens in hoe het is als jij tot 22:00 uur moet werken en dan nog een of andere lambal jou belt buiten werktijd waar je geen eens toeslag over krijgt 8)7

edit: ohja, afdeling facturatie zit maar tot 20:00 onder optie 1 en dan 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 20:14
Vanaf morgen officieel ook Ziggo ai1 extra, ik ben overgestapt van Telfort.
Vandaag alles maar vast aangesloten en ik haal volgens mij wel nette snelheden 90,5 down en 9,4 up.
Telefoon deed het ook gelijk.

Ik had net alleen iets raars, kon alleen nog maar op tweakers komen.
Alle andere sites waren onbereikbaar maar op de Ubee modem was niets raars te zien.
Na de stroom er een minuutje af gehaald te hebben (modem en router (netgear 337)) deed alles het weer goed. Ik hoop niet dat dit dagelijks voor gaat komen.

Verder erg tevreden met de snelheid :), ik weet alleen niet of ik nou eigenlijk 120 mbit zou moeten hebben waar ik "maar" 90 mbit van haal.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

eejjay schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:29:
[...]

ja beeld je eens in hoe het is als jij tot 22:00 uur moet werken en dan nog een of andere lambal jou belt buiten werktijd waar je geen eens toeslag over krijgt 8)7

edit: ohja, afdeling facturatie zit maar tot 20:00 onder optie 1 en dan 2
Als ik die afdeling zou leiden op management niveau zou er voor iedereen die na 21 uur belde sowieso een terug belafspraak worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
debeer schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:26:
Verder erg tevreden met de snelheid :), ik weet alleen niet of ik nou eigenlijk 120 mbit zou moeten hebben waar ik "maar" 90 mbit van haal.
Woon je in één van de steden waar 120mbits al actief is? Zo ja, dan ligt het waarschijnelijk aarn je router als je die gebruikt. Is je netwerkkaart 1gbit? Probeer anders eens aan te sluiten zonder een router ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musje83
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 20:12
Hebben jullie ook dat de snelheid van de lijn zo onregelmatig is? Ik haal best vaak 9,5Mb/s (nieuwsgroepen), da's dus 80mbit. Dit zijn dan periodes van hele dagen.

Maar ik krijg hem ook héél vaak, zoals nu, niet boven de 4,5Mb/s uit en dan alleen nog als ik geluk heb. De snelheid waggelt dan ergens tussen de 2 en 4,5 zonder dat hij langer dan 3 seconden op dezelfde snelheid blijft. Op en neer, op en neer. En het is maandag avond, ik bedoel: come on!

Is dit normaal bij Ziggo?

[ Voor 4% gewijzigd door musje83 op 23-08-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Untouchablezz20 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:54:
[...]

Woon je in één van de steden waar 120mbits al actief is? Zo ja, dan ligt het waarschijnelijk aarn je router als je die gebruikt. Is je netwerkkaart 1gbit? Probeer anders eens aan te sluiten zonder een router ertussen.
Hoe kom ik er achter welke steden 120 mbit hebben dan? Ik woon in Maarssen (Utrecht)
Netwerk en kaart is 1gbit, zonder router zit ik ook rond de 90mbit.
Af en toe haal ik 100mbit, zou het kunnen liggen aan de newsserver (supernews)?

Als ik een 1000MB bestand download haal ik een snelheid van 10,7 MB/s

[ Voor 5% gewijzigd door debeer op 23-08-2010 19:31 ]

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
De regio groningen heeft vandaag een upgrade gehad naar 120Mbit!
Na een modem reboot haal ik de nieuwe snelheid...... Hellaas blijft mijn upload wel op 8.3Mbit hangen, hopelijk vinden ze hier snel de oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:37:
De regio groningen heeft vandaag een upgrade gehad naar 120Mbit!
Na een modem reboot haal ik de nieuwe snelheid...... Hellaas blijft mijn upload wel op 8.3Mbit hangen, hopelijk vinden ze hier snel de oplossing voor.
Je zou de eerste niet zijn waarbij het door de router of netwerkkaart veroorzaakt wordt. Sluit dat dus eerste even uit :).
debeer schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:15:
Hoe kom ik er achter welke steden 120 mbit hebben dan? Ik woon in Maarssen (Utrecht)
Staat hier: https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo-verhoogt-snelheden/
Utrecht zou al verhoogt moeten zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door job op 23-08-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat hier: https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo-verhoogt-snelheden/
Utrecht zou al verhoogt moeten zijn.
Alleen de postcode reeks 3500 t/m 3599 helaas.
Zit hier in zeist op de 3700 reeks.
Ik wil ook die 120 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
En ik dus in de 3600 reeks...

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 20:55

Distortion

Bottle to Throttle

Regio roden gaat volgens mij ook omhoog.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/925261116.png

Normaal zit ik rond de 80, maar nu 94. Gaat die verhoging in fases?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flyby_Wire schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:53:
Regio roden gaat volgens mij ook omhoog.

[afbeelding]

Normaal zit ik rond de 80, maar nu 94. Gaat die verhoging in fases?
Uiteraard. Ze verhogen een deel van NL, kijken hoe het netwerk het houdt. Is het stabiel gaan ze verder naar de volgende regio. Buiten dat aspect zijn ze in sommige delen van NL nog niet klaar met de ombouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net door de klantenservice van Ziggo terug gebeld omdat ik overstap van ADSL naar Ziggo omdat ik op mijn adres maar hooguit 6 Mb ADSL kan krijgen.
Ik ben op 11 september aan de beurt voor het aansluiten, sneller kon niet. Maar wat mij verbaasde, er werd helemaal niet gevraagd welk pakket ik wilde, of ik een modem wil, of ik misschien een (HD) decoder of HDD recorder wil. Lijkt me toch niet onbelangrijk. Of moet ik dat allemaal nog aangeven voor die tijd?
Iemand die hier ervaring mee heeft want ik vind dit erg raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:17:
Ben net door de klantenservice van Ziggo terug gebeld omdat ik overstap van ADSL naar Ziggo omdat ik op mijn adres maar hooguit 6 Mb ADSL kan krijgen.
Ik ben op 11 september aan de beurt voor het aansluiten, sneller kon niet. Maar wat mij verbaasde, er werd helemaal niet gevraagd welk pakket ik wilde, of ik een modem wil, of ik misschien een (HD) decoder of HDD recorder wil. Lijkt me toch niet onbelangrijk. Of moet ik dat allemaal nog aangeven voor die tijd?
Iemand die hier ervaring mee heeft want ik vind dit erg raar!
Zou je ze dan niet terugbellen ?

modem is standaard, geen smaken, de rest heb je als het goed is bij je web-bestelling al aangegeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mijn snelheid is idd onregelmatig (2542, ik zou 30 om 4 moeten hebben volgens de gegeven ziggo-link). Dat haal ik, echter: Webschild Avast Free kost me 30 tot 60% internetsnelheid :(
En dat levert naast een verlaging bij wat intensiever CPU gebruik ook nog extra vertraging op, iig bij webbased internet. Een Wget van de 1000mb.bin van BBned blijft steken op 3,4M/s, dus da's alleen maar mooi :)

Dus voor degenen die last hebben van een klapperende verbinding: check je virusscanner / webschild :)
ZOnder webschild is ie namelijk wel lekker constant :/

[ Voor 8% gewijzigd door The Eagle op 23-08-2010 21:22 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24
even voor de duidelijkheid, einde van dit jaar wordt alleen alles in 1 extra, dan verhoogd naar 120Mb?
de andere abo's blijven gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Freshmaker:

Ik heb geen webbestelling gedaan want ik kon ook door hen gebeld worden om te bestellen staat op de site, wat is anders het nut van het terugbellen door hen? En ik zie op de website dat er twee routers zijn, voor Alles in 1 Plus en Extra ben je verplicht een Premium router te nemen voor draadloos internet. Of kun je met het gewone modem ook wifi gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan over te stappen van Telfort 20MB internet naar Ziggo Alles-in-1 Plus. Nou heb ik eigenlijk 1 vraag.

Ik heb nu 3 PC's op ADSL aangesloten en ik wil ze bij Ziggo dus ook willen gebruiken.

Nou lijkt het erop dat je met de modem die je bij Ziggo krijgt maar 1 computer aan kunt sluiten. Is dit waar? Zal ik moeten investeren in een goeie (dure) router?

Ik gebruik op dit moment een goedkope router om WIFI in het huis te hebben. Deze heeft ruimte voor meerdere bedraade computers. Zal deze echter goed genoeg zijn om 30MB door te voeren?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:30:
Ik ben van plan over te stappen van Telfort 20MB internet naar Ziggo Alles-in-1 Plus. Nou heb ik eigenlijk 1 vraag.

Ik heb nu 3 PC's op ADSL aangesloten en ik wil ze bij Ziggo dus ook willen gebruiken.

Nou lijkt het erop dat je met de modem die je bij Ziggo krijgt maar 1 computer aan kunt sluiten. Is dit waar? Zal ik moeten investeren in een goeie (dure) router?

Ik gebruik op dit moment een goedkope router om WIFI in het huis te hebben. Deze heeft ruimte voor meerdere bedraade computers. Zal deze echter goed genoeg zijn om 30MB door te voeren?

Alvast bedankt.
Over het algemeen wel, maar misschien is het handig als je eerst even aangeeft welke specifieke router je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
job schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:00:
[...]
Je zou de eerste niet zijn waarbij het door de router of netwerkkaart veroorzaakt wordt. Sluit dat dus eerste even uit :).
Duhhh... snelheids test rechtstreeks pc-modem via cat6 en veilige modus. Binnen m'n eigen netwerk haal ik veel hogere snelheden. 80 a 93MB/sec... dan moet met NIC de 10Mbit ook wel aan kunnen.... Ja ja, je leest het goed, verschil tussen MB/Sec en Mbit.....

Ziggo heeft een probleem in een aantal (redelijk veel) CMTS-en.... hierdoor halen velen de juiste upload nog niet.... had gehoopt dat dit met de nieuwe download opgelost zou zijn. Jammer genoeg is dit niet het geval.
Kijk voor dit probleem maar eens op de website van het Ziggo gebruikersforum.. www.ziggo-gebruikers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 20:49
hier in Veenendaal ook de upgrade gehad.. haal mooi de goeie downspeed.. ongeveer 118.34 mbit... maar up zit tussen de 2 en 3 mbit, ik mag in iedergeval niet klagen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door dexx2233 op 23-08-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 19:44
Mijn snelheden zijn weer eens bagger nu;
t leek opgelost vorige week; maar ben een paar dagen niet op de pc geweest

En test het nu weer en hier is het resultaat;

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/925431447.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Hier nog geen snelheidsverhoging van Z3 naar 50/5 helaas. En met een EUDocsis 2.0 modem zou dat moeten kunnen (theoretische max van ~56Mbit/s down).

En ga mijn EUDocsis 3.0 Ubee er nog niet weer aangooien. Las immers ook dat het downloaden vanaf Usenet nog hakkelde met regelmatige intervallen. Als er genoeg geluiden zijn dat het stabiel is wil ik wel het een en ander overwegen.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/925443191.png

En zoals te zien, dit is stabiel met een EuroDocsis 2.0 modem. :P
Dus diegene die nog twijvelden zoals hierboven, bij deze. :+

[ Voor 23% gewijzigd door LogiForce op 23-08-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 17:24
Ook maar even het modem gereset....je weet maar nooit.
Voorburg heeft ook de 120Mbit upgrade gehad, zelf haal ik hier nu 119,8 download en 9,3 upload.
Ben zeer te spreken over Ziggo. :Y

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/925441773.png

[ Voor 21% gewijzigd door Flex op 23-08-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
Skinkie schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:12:
[...]

Als ik die afdeling zou leiden op management niveau zou er voor iedereen die na 21 uur belde sowieso een terug belafspraak worden gemaakt.
je vergeet enkel dat bellen ook geld kost..
Dus dat doen ze niet, en logisch
zou jij ook niet vrolijk van worden als er per avond zo'n 200 man teruggebeld moet worden en elk telefoontje zo'n 15 cent kost ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:20
Net even een storing in het Ziggo netwerk, regio Groningen? Beide modems geen internet en geen telefoon. TV wel OK. Iemand iets gemerkt? Dit gebeurt niet zo vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:50
PhilipsFan schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:59:
Net even een storing in het Ziggo netwerk, regio Groningen? Beide modems geen internet en geen telefoon. TV wel OK. Iemand iets gemerkt? Dit gebeurt niet zo vaak...
Ik had hier (Roden, dus vlakbij Groningen) vanavond de hele avond last van een instabiele verbinding. Continu aan/uit. Het lijkt nu weer goed te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door wisselwerking op 24-08-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Uh, ja, ik zit ook in die regio en had vanaf 22:00 ofzo geen internet (wel tv), maar lijkt nu net terug te zijn.

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Herrick schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:00:
[...]

Ik had hier (Roden, dus vlakbij Groningen) vanavond de hele avond last van een instabiele verbinding. Continu aan/uit. Het lijkt nu weer goed te zijn.
Heb helemaal geen problemen gehad vandaag. Vinkhuizen, stad Groningen.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/925470321.png

[ Voor 13% gewijzigd door LogiForce op 24-08-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Zijn er mensen uit het Zuiden (Limburg) die een snelheidsverhoging hebben gekregen naar 120 mbits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/1609/speedtestnet240820102.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/6018/240820109ziggo.jpg

Groningen, u weet wel helemaal boven in het land.... Lekker snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visje2305
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:50
2242 (regio zuidwest,wassenaar) is ook over op 120 mbit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanochtend spontaan issues denk eerst router maar dan kom snel achter dat aan modem ligt.
vervolgens check ik modem na 1 reboot correctables 55156 woa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

eejjay schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:57:
je vergeet enkel dat bellen ook geld kost..
Dus dat doen ze niet, en logisch
zou jij ook niet vrolijk van worden als er per avond zo'n 200 man teruggebeld moet worden en elk telefoontje zo'n 15 cent kost ofzo
Je vergeet ook dat 1200 gratis is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 16:10
Heb al jaren een Z3 abonnement van Ziggo.
Deze was altijd behoorlijk stabiel en zelden dat ik last had van een storing o.i.d.
Ik was behoorlijk te spreken over dit abo.

Nu hebben we de Ubee modem met de verhoging naar 40Mb en heel eerlijk, een stabiele verbinding is het niet.
Van echte storingen heb ik nog geen last gehad maar wel van Hoge Ping (ben een gamer, dus niet blij mee) en de snelheid kan per minuut soms wel 20Mb verschillen.

De Motorola modem heb ik nog, ook al kan deze tot een max van 30Mb, ik overweeg om deze terug te zetten.
Echter heb ik wat zitten rekeken waardoor ik nu overweeg om een alles in 1 extra abo te nemen. Betaal nu mn tv en internet apart.
Wil ook een nieuwere Linksys router aan gaan schaffen, maar dat zal voor de stabiliteit waarschijnlijk geen flaus ausmaken 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 18:19
@Lisabella: probeer het eerst maar eens met je oude modem voordat je andere dingen gaat veranderen. Ik heb namelijk al een maand of drie last van een hoge ping. Soms al na 5 min, soms pas na 40 min. Maar dan valt de verbinding gewoon weg.
Ziggo is ervan op de hoogte (volgens een van de drie monteurs die ik over de vloer gehad heb) maar er is nog niet echt actie op ondernomen.
Ik dacht eerst ook dat het de router was, modem, whatever, vanalles omgestoken, andere kabels geprobeerd, maar niks helpt. Dus voordat je nieuwe dingen gaat aanschaffen of iets gaat veranderen, test eerst even of het probleem wel aan je eigen hardware ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 16:10
Frijns.Net schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:00:
@Lisabella: probeer het eerst maar eens met je oude modem voordat je andere dingen gaat veranderen. ........ Dus voordat je nieuwe dingen gaat aanschaffen of iets gaat veranderen, test eerst even of het probleem wel aan je eigen hardware ligt.
Bedankt voor je advies, maar ik ben sowieso toe aan een nieuwe router.
Heb nu wrt54 en die haald qua draadloze snelheid niet het maximale eruit.
De Wrt610 staat al een poosje op mn verlanglijstje.

Bij jou valt de verbinding echt helemaal weg?
Gelukkig is dat bij mij niet het geval, maar zakt deze juist terug.
Soms is het zelfs zo dat mn verbinding inderdaad de 40Mb haalt, maar mn Ping echt torenhoog is.
Hoop toch wel dat ze dat binnenkort echt gaan oplossen.

Heb niet het hele topic nog doorgelezen, maar zijn er ook mensen met het Ai1 Extra pakket met problemen of is dit gewoon een technische verkooptruc om mensen te laten upgraden? Dan lukt dat niet erg gezien ik al genoeg mensen ken die hierdoor juist overstappen of downgraden en hun motorola modem behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:11
Heb je al eens geprobeerd zonder die WRT54G ertussen? Die dingen zijn nogal beperkt qua doorvoer, over het algemeen geven ze het bij 30Mbit al op. Als dat ding aan zijn max staat te routeren is een hoge ping ook niet gek eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Laatst online: 26-01-2024
Al bekend wanneer Assen de 120mbit krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:22
Net dat bericht over Avast gelezen dat deze zoveel snelheid afneemt. Ik dacht dat zal wel bij mijmeevallen. Maar inderdaad bij mij gaat er momenteel pakweg 15Mbit/s a 20Mbit/s ervan af.

Iemand een suggestie voor een goede anti virus die wel snel kan werken? Graag gratis.

Waar ik btw last van heb is dat ik geregeld in de ochtend mijn modem moet resetten omdat ik gewoon geen internet meer heb. Dit had ik een jaar terug ook al. Toen heb ik een nieuw modem gekregen direct ook Docsis 3. Vind dit toch wel jammer.

Oja heb een alles in 1 extra (dusver nogsteeds op de oude snelheid al haal ik ook vaak wat hoger)

[ Voor 38% gewijzigd door Cave_Boy op 24-08-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oostland33 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:05:
Al bekend wanneer Assen de 120mbit krijgt ?
Harlingen is gisteren opgehoogd hoor ik nu, z3 internet in iedergeval, ik had gisteravond geen tijd, maar ik zal vanavond even zien of ik op 120 zit, vermoed van wel aangezien de z3 ook al omhoog is gegaan gisteravond.

even modem resetten en gaan _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 20:49
snelheid weer ok :) op postcode 3901

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/jpveenstra/Ziggosuperspeed.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/jpveenstra/ziggospeed.png

[ Voor 18% gewijzigd door dexx2233 op 24-08-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 18:19
Cave_Boy schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:05:
Net dat bericht over Avast gelezen dat deze zoveel snelheid afneemt. Ik dacht dat zal wel bij mijmeevallen. Maar inderdaad bij mij gaat er momenteel pakweg 15Mbit/s a 20Mbit/s ervan af.

Iemand een suggestie voor een goede anti virus die wel snel kan werken? Graag gratis.
Wel off-topic maar ach, deze werkt goed:
http://free.avg.com/ww-en/download-avg-anti-virus-free

@Lisabella. De verbinding valt niet weg, maar is even niet bruikbaar. Doordat de ping enorm oploopt is online gamen niet mogelijk. Ook tijdens het downloaden zie je dit, dan is er gewoon even geen netwerk verkeer.
Na een a twee seconden gaat alles dan gewoon verder. Nadeel van een online game is dan dat je eruit ligt.

Zelf heb ik WRT54GS, die draadloos inderdaad niet het snelste is, maar verder wel enorm stabiel met de Tomato firmware.

[ Voor 31% gewijzigd door rvrbtcpt op 24-08-2010 11:14 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!