Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:05

TFHfony

Professional Weirdo

Het begint er op te lijken dat Ziggo door het succes de laatste tijd weer last begint te krijgen van het overboekingsspook in bepaalde wijken.

* TFHfony klopt maar even af...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

TFHfony schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:18:
Het begint er op te lijken dat Ziggo door het succes de laatste tijd weer last begint te krijgen van het overboekingsspook in bepaalde wijken.

* TFHfony klopt maar even af...
Noemen we gewoon 'resource optimalisatie' ;)

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:18:
hoe werkt dat precies met die overboeking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:58:
[...]

hoe werkt dat precies met die overboeking?
Even "simpel" uitgelegd.
Voor een groep van "x" huizen (meestal tussen de 12 en 48) is één CMTS beschikbaar in de wijkkast, die desbetreffende groep huizen van internet voorziet. Zo'n CMTS heeft een capaciteit van 400mbps. Als er nu een paar mensen dus 80 of 120 mbits hebben en deze vervolgens voltrekken, komt de CMTS aan zijn capaciteit en gaat de effectieve snelheid per gebruiker omlaag.

Of deze enorme lage snelheden hiermee te maken hebben, weet ik niet... maar ik heb het idee (maar dit laatste is puur een vermoeden) dat als zo'n CMTS overbelast is, hij ECHT door zijn knieën gaat en de totale doorvoer fout gaat, of dat wellicht het dataverkeer niet zo netjes verdeeld wordt. Maargoed, dat kan ik niet onderbouwen.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 19:44
Hier ook nog steeds het zelfde probleem.

hoe zit het met geld terug krijgen van de betaalde abbo kosten??

heb nu al langer als een week, bijna geen bruikbaar internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Downstar2 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:19:

Zoals je dat normaal doet: brief schrijven en provider in gebreke stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ziggo opgezegd (brieven e.d. moeten nog komen), maar ik vroeg me af wat je nu precies allemaal terug moet sturen.

Alleen het modem + adapter of ook coax kabels, lan kabels etc?

Reden van opzegging is overigens niet dat ik ontevreden was (in tegendeel..), maar omdat ik vrijwel geen tv kijk en het dus voordeliger is om adsl te nemen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hooguit alleen het modem (plus adapter), maar vaak vragen ze die dingen nooit terug.

[ Voor 9% gewijzigd door job op 18-08-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De man aan de telefoon vertelde me dat ik verzendinstructies zou krijgen voor dat modem, dus blijkbaar wel...

Maar alle kabels, afdekkapjes etc, mag je houden? Er zat nogal wat in dat installatiepakket toen, voor geval je bijv. een niet passend afdekkapje had bij je binnenkomende aansluiting moest je die vervangen bijv. Ook allerlei verloopschroeven e.d. Die hoeven ze ook niet terug? Dit moet toch ook veel kosten zou je zeggen..

Overigens vind ik het van het modem wel raar, alsof dat modem nog hergebruikt gaat worden. Is ondertussen al 3 jaar oud volgens mij, nog uit het @home tijdperk. (van motorola)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Lekker kortzichtig allemaal, mensen die een opleiding gehad hebben en denken dat ze menteen alles weten... 14jaar klant van ziggo, paar x problemen gehad en altijd vriendlijk geholpen door surinamers... blaat mensen in de topics hierboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oostland33 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:38:
blaat mensen in de topics hierboven..
de helpdesk in suriname is in gebruik genomen om op kosten te besparen, qua servicegerichtheid is het een grote stap terug. Deze kostenbesparing is pas onlangs ingezet en niet al 14 jaar geleden.

Even wat anders, voor nieuwsgroepdownloaders met problemen, met us.news.astraweb.com haal ik mijn volle snelheid weer met het downloaden (de amerikaanse servers dus). Ik stap over op astrabweb zodat ik in iedergeval geen problemen meer heb met mijn verbinding, ik download toch het meest van de tijd op de pc en dat werkt nu weer.

Ik heb over de klachten inmiddels met een tweetal ziggo webcare mensen contact gehad en dat contact verloopt fijn en ik hoor snel meer, overbelasting lijkt niet het geval in mijn wijk , maar er zitten wel een piek in afgelopen week toen de problemen begonnen. Ze gaan het even aankijken de komende dagen.

Mijn advies aan een ieder met problemen: probeer wat medelotgenoten te vinden uit de buurt, deel even contactgegevens uit en lever alles in 1 keer aan aan ziggo, dat wordt daar gewaardeerd en het probleem wordt ook sneller serieuzer genomen. Persoonlijk ben ik niet zo van telefonisch contact aangezien er een 1e lijn tussen zit, maar met webcare werkt het wel goed.

Waarom zit er op tweakers eigenlijk geen webcare ziggo medewerkers?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:21
Downstar2 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:19:

Na afloop van het probleem contact opnemen met afdeling betalingen op het nummer van ziggo, 1200 dus of 09001884 werkt beter

Ohja, ik ben ziggo TS medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eejjay schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:13:
Ohja, ik ben ziggo TS medewerker
wat is een ts medewerker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:38:
[...]

verder is het aan te raden de situatie zo simpel mogelijk te houden. Vertel nooit dat je een router hebt, vertel nooit dat je er meer pc's op zit, ga geen ingewikkelde dingen vertellen, maar vertel wat ze willen horen. Je het Windows legaal en je hebt windows opnieuw geinstalleerd, je hebt een virusscanner, je hebt alleen de windows firewall, je pc is met een kabel van 2 meter op de route aangesloten, je hebt al andere kabels geprobeerd en meer mensen in de buurt hebben hetzelfde probleem en jij belt voor ze allemaal. Vertel vervolgens ook datje al een paar dagen het probleem hebt en op 3 vaste tijdstippen elke dag een speedtest hebt gedaan op 2 speedtestsites en ook een 100mit testebestand hebt gedownload.

Eventueel wat zaken aanpassen zodat het wat erger lijkt en dan wordt je geholpen. Ik weet het, het is niet helemaal juist, maar door dit te doen kom je meestal langs de 1e lijn. En de telefoon erop gooien als je iemand krijgt die gewoon geen Nederlands kan of dom overkomt (mits je nog niet je postcode en huisnummer gegeven hebt, zeg anders dat er even iets tussenkomt en bel daarna opnieuw).

Al ben je hoe dan ook nog afhankelijk van de 2e lijn en wat daar met je melding gebeurd is ook maar afwachten, daarop heb je geen invloed.

En altijd, maar dan ook altijd zeer zeer vriendelijk en meegaand zijn. Echt, als je niet doet wat ze je vragen , ook al slaat het nergens op kom je niet ver. Doe gewoon alsof, ja ik start pc opnieuw op, ja test 3 keer gedaan :|
Daarbij wordt alleen vergeten dat wij bij ziggo kunnen controleren wat voor apparaat er aangesloten is, aan de hand van het mac adres wat er door het modem verstuurd word aan ons. Dat is merk afhankelijk, alleen weten sommige collega's van mij dat niet. Bovendien maken wij taken aan voor netwerkbeheer en die kunnen ook monitoren wat er gebeurt in ons netwerk, dus we komen er gauw genoeg achter of een klant maar wat kletst of niet. Dus klaag alleen als het terecht is, dan zullen we je ook terecht helpen! Of teminste proberen. Ik doe in ieder geval mijn uiterste best om een klant zijn beloofde snelheid te laten halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
technische support. Eerste lijn die je krijgt als je voor storingen kiest bij 1200 of 09001884

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Laatste paar dagen hier (4707) instabiele snelheid, gelukkig (nog) wel een stabiele verbinding.

Snelheid schommelt enorm tussen de 20 Mbit en 60 Mbit
Heb alles in één extra (80Mbit)

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eejjay schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:24:
technische support. Eerste lijn die je krijgt als je voor storingen kiest bij 1200 of 09001884
ik bel lieve medewerkers als jij ;)

we wachten wel rustig af, binnenkort zal het wel weer werken zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

eejjay schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:23:
Bovendien maken wij taken aan voor netwerkbeheer en die kunnen ook monitoren wat er gebeurt in ons netwerk, dus we komen er gauw genoeg achter of een klant maar wat kletst of niet. Dus klaag alleen als het terecht is, dan zullen we je ook terecht helpen!
Top, dus nu ga je een taak aan je netwerkbeheerder doorgeven dat dat ze de MTU config van julie DHCP server eens fixen? bvd enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:34:
[...]

ik bel lieve medewerkers als jij ;)

we wachten wel rustig af, binnenkort zal het wel weer werken zoals het hoort.
haha nou dan hoop ik voor je dat je mij aan de lijn krijgt, want er zijn inderdaad mensen die het verschil tussen een coax en een wireless router niet eens zien, maar dat krijg je vanzelf als zo weinig loon krijgt..
het is meer liefdadigheid haast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eejjay schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:23:
Dus klaag alleen als het terecht is, dan zullen we je ook terecht helpen! Of teminste proberen. Ik doe in ieder geval mijn uiterste best om een klant zijn beloofde snelheid te laten halen!
Fijn :)

Het waren ook tips om langs de 1e lijn te komen waar je soms wordt afschreept met heel vreemde verhalen, maar als je als 2e lijn allemaal onwaardheden in het verhaal ziet krijg je ook je bedenkingen. Maar ik vermijd de 1e lijn meestal door de webcare medewerkers, hebben steeds meer bedrijven en die mensen helpen je een stuk beter, zeker omdat je gewoon rustig allen uittypen en aan kan leveren. Ik heb het idee dat die mensen ook meer kennis van zaken hebben dan dee gemiddede helpdeskmedewerker (het is natuurlijk voor veel mensen ook een bijbaantje denk ik) en inderdaad, als het loon laag is...

Ik heb zelf trouwens jaren op een helpdesk van een hogeschool gewerkt en we waren met 4 personen, 3 goede en 1 heel slechte. Die vrouw heette riet sikkema (heb de naam enigzins aangepast voor het geval ze nog eens google'd) en na een paar jaar noemden alle medewerkers haar riet "reset-me-maar" omdat ze altijd het advies gaf om de pc te resetten en dan werkte het wel weer 8)7 :+ , we kregen zelfs nog een officieel verbod om mensen te vertellen de pc te resetten (was in het windows 2000 tijdperk).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
Skinkie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:46:
[...]

Top, dus nu ga je een taak aan je netwerkbeheerder doorgeven dat dat ze de MTU config van julie DHCP server eens fixen? bvd enzo.
hahaha tja als ik dat allemaal kon doen zou ik niet bij de TS werken :P
wordt niet op gereageerd als ik dat aangeef, ziggo is een behoorlijk eigenwijze organisatie soms.. Krijg dan alleen op me donder "dat ik me niet aan het script hou"
en nee, dit kan ik niet onder creatief boekhouden laten vallen :P
en zou ik een aantal tientjes per uur meer moeten verdienen maargoed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

eejjay schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:56:
[...]

wordt niet op gereageerd als ik dat aangeef, ziggo is een behoorlijk eigenwijze organisatie soms.. Krijg dan alleen op me donder "dat ik me niet aan het script hou"
Nou geef het maar door :P anders zeg ik het gewoon tegen klachtenmanagement-noord :P Dat een medewerker op tweakers ook al weet van het probleem, maar het toch stelselmatig wordt genegeerd ;)

Ben wel benieuwd wie zich bij jullie netwerkbeheerder mag noemen... wat een zooitje daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 14:37
Status vandaag:

speedtest: 3-4mb down 0.4 mb up

Om de 10 min klapt die eruit :( :( :(

Ik verdien geld met online poker spelen en heb al behoorlijk wat geld verloren door deze zeik dat ik een toernooi niet meer online kom !!

Dit gaat al 2 weken zo.

Paar keer gebeld, krijg je dat je spyware op je pc hebt zitten verhaal bullshit!, ik heb pas een nieuwe macbook pro en die moran wilde dat ik in safe mode ging kutten van windows \o/

En waar vinden ze die mensen die daar werken? Kunnen niet eens nederlands, versta echt bijna niks van wat die morans zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skinkie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:39:
Ben wel benieuwd wie zich bij jullie netwerkbeheerder mag noemen...
Er moeten toch wel beheerders hier rondlopen? Kan bijna niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 20:49
heb sinds kort Ziggo AIO Extra, en nou wil ik m'n webdrive activeren... staat m'n product er nog niet bij, hoe lang duurt zoiets voordat je dat kan gebruiken??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:23:
Er moeten toch wel beheerders hier rondlopen? Kan bijna niet anders?
Ja, iedere prutser kan een cisco certificaat halen. Dat betekent nog niet dat je een netwerk naar behoren kunt configureren als je je klanten weghoud door 3 lagen helpdesks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Cyclonic schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:14:
Status vandaag:

speedtest: 3-4mb down 0.4 mb up

Om de 10 min klapt die eruit :( :( :(

Ik verdien geld met online poker spelen en heb al behoorlijk wat geld verloren door deze zeik dat ik een toernooi niet meer online kom !!

Dit gaat al 2 weken zo.

Paar keer gebeld, krijg je dat je spyware op je pc hebt zitten verhaal bullshit!, ik heb pas een nieuwe macbook pro en die moran wilde dat ik in safe mode ging kutten van windows \o/

En waar vinden ze die mensen die daar werken? Kunnen niet eens nederlands, versta echt bijna niks van wat die morans zeggen.
Je eigen Nederlands is ook niet helemaal je-van-het.
Maar als je financieel afhankelijk bent van je internet verbinding, neem er dan voor 2 tientjes een ADSL lijn naast met een Dual-WAN router. Ben je gelijk overal van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dexx2233 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:29:
heb sinds kort Ziggo AIO Extra, en nou wil ik m'n webdrive activeren... staat m'n product er nog niet bij, hoe lang duurt zoiets voordat je dat kan gebruiken??? |:(
bij mij duurde het ongeveer 2 weken en je kan de helpdesk bellen, maar die kunnen het niet versnellen. Ik kon ook pas na 2 weken emailadresssen aanmaken trouwens.

Ik kwam trouwens net een oproep tegen om mensen te mobiliseren en naar ziggo zuiderdiep te groningen te gaan. Iemand had het al geprobeerd er binnen te komen. Dat lijkt mij nu ook niet helemaal de juiste weg, maar als het helpt :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 22:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:27:
[...]

bij mij duurde het ongeveer 2 weken en je kan de helpdesk bellen, maar die kunnen het niet versnellen. Ik kon ook pas na 2 weken emailadresssen aanmaken trouwens.

Ik kwam trouwens net een oproep tegen om mensen te mobiliseren en naar ziggo zuiderdiep te groningen te gaan. Iemand had het al geprobeerd er binnen te komen. Dat lijkt mij nu ook niet helemaal de juiste weg, maar als het helpt :+
Ziggo Zuiderdiep? Ehh van wat ik weet staat dat ding vlak naast dat Menzis gebouw bij de Euroborg. Of heet dat tegenwoordig ook al Zuiderdiep ..

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Ziggo heeft wel een technische helpdesk. Het kan echter wel enige moeite kosten voordat ze je daar naartoe doorschakelen. Het beste kun je gewoon wat meespelen, zeggen dat je pc direct hebt aangesloten e.d. en dat allerlei websites niet werken etc. Dus gewoon simpele gevolgen melden en niet proberen te overtuigen van wat volgens jou de oorzaak moet zijn.

Dan sturen ze je uiteindelijk wel door voor een afspraak met een monteur. Heb het ook gehad: melden dat je niet de juiste modem hebt voor aie extra en een nieuwe moet hebben helpt niet. Dat je hebt gereset en het nog steeds even traag is wel. 8)7

_██_
(ಠ_ృ)

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 00:16

LogiForce

The Black Whole

Skinkie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:59:
[...]

Ik heb hier nog wat visitekaartjes liggen van mensen van Ziggo die daadwerkelijk open staan voor feedback. Je moet het alleen niet te negatief inschieten. Dat de scripts werken voor de meeste tokkies met problemen, zal vast. Maar er moet gewoon een goede tweede lijn zitten die je daadwerkelijk kunnen helpen met een echt probleem.
Goh? Zijn die er dan? Ik heb zelf gewerkt bij toen des tijds nog @Home (op onderstaand adres), en zelfs mijn cheffin die negeerde mij bij de rondvraag over hoe de helpdesk beter moest. Waarvoor ik toen destijds op 1 mei 2006 was ingehuurd. En wat blijkt, nu zit er gewoon een unskilled callcenter in. |:(
Dus dat feedback destijds was nutteloos.

Maar als jij betere mensen kent die echt open staan, houd ik mij aanbevolen. En ik blijf beleefd hoor, alhoewel ik soms op fora wel eens erg kwaad over kom. Maar dat is gewoon een uitlaat klep moet je maar denken. ;)
Maar om eerlijk te zijn, ik vind dat het wel eens tijd word dat men de EuroDocsis 3.0 problemen oplost in plaats van dat men mensen afwimpelt. En als ik mijn steentje bij kan dragen door iemand te bellen die jij kent Skinkie, dan heb ik dat er nog wel voor over. Daarnaast heb ik er zelf ook baat bij uiteraard.
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:50:
[...]

Ziggo Zuiderdiep? Ehh van wat ik weet staat dat ding vlak naast dat Menzis gebouw bij de Euroborg. Of heet dat tegenwoordig ook al Zuiderdiep ..
Dat is Winschoterdiep 60, 9723 AB te Groningen. ;)
Atomsk schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:58:
Ziggo heeft wel een technische helpdesk. Het kan echter wel enige moeite kosten voordat ze je daar naartoe doorschakelen. Het beste kun je gewoon wat meespelen, zeggen dat je pc direct hebt aangesloten e.d. en dat allerlei websites niet werken etc. Dus gewoon simpele gevolgen melden en niet proberen te overtuigen van wat volgens jou de oorzaak moet zijn.

Dan sturen ze je uiteindelijk wel door voor een afspraak met een monteur. Heb het ook gehad: melden dat je niet de juiste modem hebt voor aie extra en een nieuwe moet hebben helpt niet. Dat je hebt gereset en het nog steeds even traag is wel. 8)7
Eh, dat laatste helpt ook in 9/10 gevallen niet hoor. Want dan ligt het aan uw computer. Of je er nu een gentoo linux bak (met alleen base system + samba + amp), een windows bak of een mac achter hangt met verschillende utp kabels direct of indirect via router aan sluit, dat maakt niet uit. 8)7
En die monteur kijkt niet verder dan het signaal (wat goed is bij mij. getest door monteur 1 x voor en 1x na de wijk ombouw voor eudocsis 3). 8)7
eejjay schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:56:
[...]

Ik hield me nooit aan het script toen ik er nog werkte :P
Waarom krijg ik per toeval jouw nou nooit aan de telefoon, verdorie. Ik krijg altijd van die hele slimme :X figuren aan de lijn... helaas.
Kan je Zwolle niet bellen? Of word je dan ook hard gestraft?
Deed ik namelijk wel, omdat de 2de lijn altijd belachelijk deed of wisten het nog niet op te lossen. Of nog leuker, we mochten ze niet eens bellen.
Een telefoontje naar Zwolle (3de lijn) en het was vaak geregeld. Een enkele keer had ik met het NOC gebeld.
Maar ik had gelukkig die nummers aangezien ik ook het proef project Boxmeer - Ethernet-to-the-Home ondersteunde samen met nog 6 of 8 anderen destijds. Waarvan overigens maar normaal 2 personen per dag van waren ingeroosterd zo ongeveer.
Maar het werd leuk voor mij toen er veel ziekte was en ik alleen EttH deed... en toen ging heel EttH plat. Leuk als de router (gateway naar het internet) plat ligt in een keer. :X

Afijn, moraal van mijn lange verhaal. Ben blij dat er nog mensen werken met verstand van hun werk.
Misschien kunnen we jouw af en toe bestoken met vragen? :9

[ Voor 114% gewijzigd door LogiForce op 19-08-2010 06:48 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Verwijderd

pff wat een stomme reclame van Ziggo Zakelijk hier op de homepage zeg :p

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

↓ volgende bericht hieronder ↓

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 10:28
Mijn ervaring met Ziggo is wisselend. De hardware is gewoon slecht te noemen (tenminste de hardware die ik telkens weer tref). Hiermee bedoel ik de routers, modems en andere randapparatuur waar Ziggo je mee in de maag splitst.

De diensten van Ziggo zijn redelijk. Internet is niet erg stabiel (vaak een storing hier in Groningen, tenminste in mijn deel van de stad). Met vaak bedoel ik toch zo'n 3 to 6 keer per jaar een dagje overlast (ofwel de hele dag geen internet). Qua televisiesignaal hetzelfde verhaal. Ik heb nog analoge TV, dus dat is niet zo storingsgevoelig als dat digitale verhaal, en toch heb ik zo'n 2 á 3 keer per jaar geen signaal... Kan beter dus.

Ik ben aan het kijken of ik ga overstappen (ga over 2 maand verhuizen) of dat ik Ziggo nog 1 kans geef. Na het zien van die erg slechte reclame op de frontpage begin ik steeds meer te twijfelen. ;) Nee echt, ik meen het Ziggo.

Ik ben nu zo'n 5 jaar klant bij Ziggo (in den beginne was het nog @Home en Essent voor TV) en ik ben wisselend positief.

Ik zou Ziggo een 7 geven. Pluspunten voor de dagen dat het allemaal werkt (dan gaat het ook als een trein) en minpunten voor de crappy hardware (verkeerde bezuiniging, betere hardware was een 8,5). Ook het feit dat je af en toe een hele dag niet op internet kan of geen TV signaal hebt, hebben een negatieve invloed op het cijfer.

Edit: moest die ff kwijt. Heeft verder weinig toegevoegde waarde. Is gewoon een mening waar je wat mee kunt doen of niet. ;)

Edit 2: Even een aanvulling... Heb eergisteren met de helpdesk van Ziggo gebeld. Binnen een minuut een dame aan de lijn. Ik wou opzeggen i.v.m. verhuizing (ik dacht "beter te vroeg dan te laat") maar de dame aan de andere kant van de lijn had wel een punt: "opzeggen mag altijd, no problemo. Maar dat kunt u beter doen zodra u weet dat u naar de concurrent gaat." Anders zou ik nogmaals aansluitkosten moeten betalen (mocht ik toch weer naar Ziggo gaan). Hier had ik nog helemaal niet aan gedacht. :P Verder kwam de dame met een aantal pluspunten ten opzichte van Tele2 (hier zat ik aan te denken) en dit heeft me wel geholpen. Ik ga nu eens even goed nadenken of ik bij Ziggo blijf of toch naar een concurrent ga. Best lastig, kiezen.

[ Voor 24% gewijzigd door Retaliator op 19-08-2010 12:48 ]

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 22:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik had ook al klachten met de snelheid van Ziggo. Maar het blijkt dat dit dus een veelvoorkomend probleem is de afgelopen dagen. Gisteren zat ik op het dieptepunt met een snelheid van 3mbit per seconde terwijl ik normaal 7 maal zoveel hoor te hebben.

Maargoed wacht wel ff af.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• pieterrr
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
@dexx2233: Afwachten tot je nummerportering voltooid is, dan pas staan de producten goed in mijnziggo.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Nog steeds drama dit, gisteren gebeld en kreeg standaard vragen en antwoorden en heb door frustratie gewoon opgehangen terwijl hij wilde beginnen over mijn bekabeling.

We wachten het doodleuk af, gelukkig ga ik ma weer aan de slag en kan ik me alleen savonds ergeren aan de snelheid :)

• Adlermann
  • Laatst online: 17:26
SYQ schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:25:
Nog steeds drama dit, gisteren gebeld en kreeg standaard vragen en antwoorden en heb door frustratie gewoon opgehangen terwijl hij wilde beginnen over mijn bekabeling.

We wachten het doodleuk af, gelukkig ga ik ma weer aan de slag en kan ik me alleen savonds ergeren aan de snelheid :)
Nou ja dat moet hij ook doen om eerst lokale problemen uit te sluiten. Wil je echt geholpen worden dan moet je gewoon even door die eerste vragen heen. Als hij dat niet doet dan doet hij z'n werk niet goed en daar wordt hij op afgerekend (op het volgen van het script). Ik heb tijdens mijn studie ook bij @home op de helpdesk gewerkt en dat wordt gewoon van je verwacht. Ook al voel je aan dat het probleem erg ens anders ligt, je MOET het script volgen. Anders krijg je een negatieve beoordeling als ze meeluisteren.

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Hele ziggo website ligt plat ?
Iemand een omweg om bij mijn mails te komen ?

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:24
Ligt de hele site eruit? In 2 verschillende omgevingen (met verschillende ISP's) en verschillende browsers kom ik helemaal niet meer op de site (connection_reset), ook mail ophalen via outlook werkt hier niet :?

• dexx2233
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 20:49

Ik kwam trouwens net een oproep tegen om mensen te mobiliseren en naar ziggo zuiderdiep te groningen te gaan. Iemand had het al geprobeerd er binnen te komen. Dat lijkt mij nu ook niet helemaal de juiste weg, maar als het helpt
pieterrr schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:02:
@dexx2233: Afwachten tot je nummerportering voltooid is, dan pas staan de producten goed in mijnziggo.
@Snoeki en Pieterrr

bedankt.. voor de info :)
dan wacht ik het gewoon af.. btw, nog geen problemen hier op postcode 3901NS :)

• Jozz
  • Laatst online: 13-07 19:27
ricjuh schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:52:
Hele ziggo website ligt plat ?
Iemand een omweg om bij mijn mails te komen ?
heb je al via http://webmail.ziggo.nl geprobeerd?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07

MartNL

Ik kan de ziggo site niet bereiken vanochtend nog wel.
De verbinding werd geherinitialiseerd. :?

Mijn email werkt al tijden slecht.
Op 1 of andere manier werkt pop.ziggo.nl niet bij mij.

Kon het wel altijd lezen via webmail van ziggo.
Nu ook niet meer.
De mailserver is onbereikbaar.

Ik zit trouwens in Groningen.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07

MartNL

Die werkt niet.
Mail sever onbereikbaar.

Verwijderd

Hier hetzelfde webmail.ziggo.nl zegt mail server is onbereikbaar, en outlook kan niks binnenhalen.....pop3.casema.nl werkt niet :(
Ziggo.nl ligt eruit hier, omgeving Hilversum

• tes_shavon
  • Laatst online: 11-01-2024
idem in 4700-regio...

geen email, website onbereikbaar. inmiddels al ruim een uur

Wel internet, tv en telefonie

@Snoeki:
ter verduidelijking: de website van webmail is wel bereikbaar (ook via ziggo zelf), maar na het aanmelden krijg je meldingen over 'emailserver niet gevonden'.

Lijkt me een probleem van de emailservers te zijn. En door overbelasting is www.ziggo.nl niet meer bereikbaar. evenals www.ziggo.nl/help voor controle van storingen 8)7

[ Voor 75% gewijzigd door tes_shavon op 19-08-2010 12:26 ]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Verwijderd

via mijn werk zit ik natuurlijk niet op ziggo, maar kan hier wel op webmail komen. Webmail is dus niet uit de lucht, alleen onbereikbaar voor mensen die van ziggo internet gebruik maken, lekker handig :X

ik hoop zo dat het probleem erger gaat worden, dan is het sneller opgeslost namelijk. Gewoon alles plat, dan werkt het over 2 dagen weer. Zolang www surfen blijft werken klagen te weinig mensen ben ik bang.

"Helpdesk" schijnt ook niet meer benaderbaar te zijn door de drukte >:)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 12:18 ]

• eejjay
LogiForce schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 04:17:
Afijn, moraal van mijn lange verhaal. Ben blij dat er nog mensen werken met verstand van hun werk.
Misschien kunnen we jouw af en toe bestoken met vragen? :9
Ja hoor, sure
ik zal kijken wat ik kan doen :)

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 10:00
Hier in Zwolle liggen de site en mail er ook uit. Da's alweer een tijdje geleden dat ik dat meemaak.

[ Voor 19% gewijzigd door beantherio op 19-08-2010 12:34 ]

Verwijderd

tes_shavon schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:10:
ter verduidelijking: de website van webmail is wel bereikbaar (ook via ziggo zelf), maar na het aanmelden krijg je meldingen over 'emailserver niet gevonden'.
ik heb het even getest, maar kan hier met al mijn accounts inloggen en mails lezen via een surfinternetverbinding (niet ziggo dus). Mail versturen gaat ook prima.

www.ziggo.nl en www.ziggo.nl/help liggen er hier trouwens ook uit.
beantherio schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:33:
Hier in Zwolle liggen de site en mail er ook uit. Da's alweer een tijdje geleden dat ik dat meemaak.
tv er ook uit dus?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 12:37 ]

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
De emailserver achter de ziggo-webmailinterface wordt bij mij wel gevonden. Regionaal probleem? (Of hier bij mij een regionale uitzondering?)

• tes_shavon
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:34:
[...]

ik heb het even getest, maar kan hier met al mijn accounts inloggen en mails lezen (ik zit op het internet via surf). Mail versturen gaat ook prima.

www.ziggo.nl en www.ziggo.nl/help liggen er hier trouwens ook uit.

[...]

tv er ook uit dus?
Interessant, want via kpn glasvezel op kantoor kan ik dat dan weer niet.

Verwijderd

tes_shavon schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:38:
Interessant, want via kpn glasvezel op kantoor kan ik dat dan weer niet.
heel apart. Ik heb net even als test een mail van ziggo webmail naar mijn werkmail gestuurd en die komt aan binnen 3 seconden.

• tes_shavon
en we zijn weer live... nu doet ie het weer wel,

MAAR... volgens de interface heb ik geen mail meer ontvangen sinds 10.10 uur.... en ik zit juist op een mail te wachtem, waarvan de verzender beweert dat ie al verstuurd is....

zeker weten dat er iets niet goed is gegaan bij ziggo.... de email heeft er anderhalf uur over gedaan om van verzender bij mij te komen...

interesting...

[ Voor 26% gewijzigd door tes_shavon op 19-08-2010 12:43 ]

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 23:22

Stronkie

Where wind is Trouble

Mail Servers liggen er uit bij ziggo. Probleem is bekend. Word aan gewerkt. Teven de ziggo main site heeft een storing. Ook deze is bekend.

• tes_shavon
Stronkie schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:56:
Mail Servers liggen er uit bij ziggo. Probleem is bekend. Word aan gewerkt. Teven de ziggo main site heeft een storing. Ook deze is bekend.
zijn natuurlijk al die zakelijke klanten die nu over willen stappen....goeie reclame voor je product zou ik zeggen.

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Adlermann schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

Nou ja dat moet hij ook doen om eerst lokale problemen uit te sluiten. Wil je echt geholpen worden dan moet je gewoon even door die eerste vragen heen. Als hij dat niet doet dan doet hij z'n werk niet goed en daar wordt hij op afgerekend (op het volgen van het script). Ik heb tijdens mijn studie ook bij @home op de helpdesk gewerkt en dat wordt gewoon van je verwacht. Ook al voel je aan dat het probleem erg ens anders ligt, je MOET het script volgen. Anders krijg je een negatieve beoordeling als ze meeluisteren.
Als je vraagt of er een storing is in de regio sinds een week, en dit glashard wordt ontkend dan heb ik zoiets van bekijk het maar. Alsof mijn gezeik+geklaag gelijk verwerkt zal worden waardoor ik weer normaal internet heb.

• kimahri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 00:49
na jaren kang gebruik te hebben gemaakt van xs4all (analoog) overgestapt naar een andere parttij vanwege de prijs
na een aantal jaren ging xs4all ook eindelijk goedkoper worden dat was een reden om terug te gaan en te genieten van snel internet incl gratis bellen .
jammer genoeg was xs4all niet in staat om internet en bellen goed te kunnen leveren.
wekenlang niet kunnen bellen en amper kunnen internetten.
nmi als diensten niet geleverd worden hoef je niet te betalen en kun je er vanaf helaas niet bij xs4all.
beloften werden gedaan door xs4all helpdesk om van het abo af te kunnen maar helaas steeds werd de termijn weer verschoven. een van de grootste leugenaars Ceriel bracht met zijn uitspraken zich zelf zo in het nou dat hij weigerde mij nog te woord te staan als ik weer belde.
dan maar besluiten om naar ziggo ver te stappen. dat heb ik nu sinds september en had ik het maar eerder gedaan. ben eenveel gebruiker maar nooit problemen gehad niet met bellen en niet met internet.

ziggo...? complimentje dus

Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...

• Adlermann
SYQ schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:15:
[...]

Als je vraagt of er een storing is in de regio sinds een week, en dit glashard wordt ontkend dan heb ik zoiets van bekijk het maar. Alsof mijn gezeik+geklaag gelijk verwerkt zal worden waardoor ik weer normaal internet heb.
Soms duurt het even hoor voordat de agents daar weet van hebben. Als het niet op het lijstje van de storingen staat dan gaan ze daar dan ook van uit. Pas nadat er voldoende meldingen zijn geweest van uitval wordt er een storing geregistreerd. Dus ja bellen heeft dan wel zin.

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Cyclonic schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:14:Paar keer gebeld, krijg je dat je spyware op je pc hebt zitten verhaal bullshit!, ik heb pas een nieuwe macbook pro en die moran wilde dat ik in safe mode ging kutten van windows \o/

Is Moran het broertje of zusje van Joran?

Eigenlijk best wel bedroevend om hier te lezen dat Ziggo 1e lijns medewerkers op hun donder krijgen als ze van het uitvraagscript afwijken. Dat zou dan idd inhouden dat Ziggo er van uitgaat dat ze allemaal niet skilled zijn. Zo komt het in ieder geval wel over als je iemand belt. Lijkt mij als Ziggo medewerker ook wel zwaar frustrerend eigenlijk.

Verklaar ook wel de laatste telefoongesprekken, tevens het nieuws over een callcenter in Suriname. Had bij mijn "laatste grote storing" (bijna een maand geen internet danwel telefonie) ook iemand met een "zuidelijker accentje" aan de lijn. Die persoon verzocht mij, nadat ik aangegeven had al herhaaldelijk gebeld te hebben, een case open te hebben en al een aantal weken geen stabiele verbinding gehad te hebben, het modem maar even te resetten omdat dan alles wel opgelost zou zijn. Om vervolgens niet eens meer het resultaat van een speedtest af te wachten en al bijna juichend op te hangen omdat het probleem wel opgelost zou zijn door zijn actie. :F ;w

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

eejjay schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:32:
[...]

Ja hoor, sure
ik zal kijken wat ik kan doen :)
Oke, hier komt er een dan. Kun je kijken of UBR1 in Groningen ook problemen geeft? Of verschillende UBR's voor Groningen. Dit kon ik vroeger altijd wel via de oude Matrix tool. Vraag het omdat er redelijk wat issues gemeld worden voor Groningen in mijn optiek.

Als UBR 1 geen issues blijkt te hebben, met bijvoorbeeld capaciteit. Dan weet ik genoeg dan ligt het echt aan mijn Ubee modem namelijk die issues die ik heb.
Dan rest de enige vraag. Hoe kom ik het makkelijkst door het uitvraag script voor een modem replacement? :+
xxxneoxxx schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:48:
[...]

Eigenlijk best wel bedroevend om hier te lezen dat Ziggo 1e lijns medewerkers op hun donder krijgen als ze van het uitvraagscript afwijken. Dat zou dan idd inhouden dat Ziggo er van uitgaat dat ze allemaal niet skilled zijn. Zo komt het in ieder geval wel over als je iemand belt. Lijkt mij als Ziggo medewerker ook wel zwaar frustrerend eigenlijk.

Verklaar ook wel de laatste telefoongesprekken, tevens het nieuws over een callcenter in Suriname. Had bij mijn "laatste grote storing" (bijna een maand geen internet danwel telefonie) ook iemand met een "zuidelijker accentje" aan de lijn. Die persoon verzocht mij, nadat ik aangegeven had al herhaaldelijk gebeld te hebben, een case open te hebben en al een aantal weken geen stabiele verbinding gehad te hebben, het modem maar even te resetten omdat dan alles wel opgelost zou zijn. Om vervolgens niet eens meer het resultaat van een speedtest af te wachten en al bijna juichend op te hangen omdat het probleem wel opgelost zou zijn door zijn actie. :F ;w
Moran moet zijn "morron". Oftewel het engelse woord voor "idioot" (en niet eikel, want dat is dickhead :+ ).

Tjah, dat is ook bedroevend. Ik wist dan ik ook op het randje stond om eruit getrapt te worden. Maar men had mij aangenomen om de klant te helpen. Dus dan moeten ze niet zeiken als ik de problemen op los wanneer het niet volgens het script mogelijk is.

Zulk soort geweldige dingen als jij daar treft gebeuren de laatste tijd wel teveel vind ik. Ziggo zal inderdaad er streng op toezien dat lijstjes gevolgd worden tegenwoordig. Want het is een bron van inkomsten ;)
Per telefoontje verdiend Ziggo zoveel. Als ze een callcenter inhuren dan gaat een deel van naar de callcenter. Als het gesprek in een callcenter langer duurt dan 5 minuten, dan is men verteld het gesprek te beïndigen. Want men word voor elke klant/telefoontje een bepaald bedrag betaald dat men afhandeld. En men mag niet eerder het gesprek beïndigen als na 5 minuten. Tenzij de klant op hangt natuurlijk.
Welkom in de wonderbaarlijke wereld van het Kapitalisme. ;(

[sarcasm mode] *O* Leve de callcenters! *O* [/sarcasm mode]

[ Voor 61% gewijzigd door LogiForce op 19-08-2010 14:24 ]

Verwijderd

friesland heeft ook grote problemen, kan je daar gelijk ook naar kijken? Harlingen en Sneek in iedergeval.

• yorkick
  • Laatst online: 09-10 09:31
Misschien beetje rare vraag voor hier. Maar kan je gewoon meerdere televisies op Digitaal aansluiten?
Dus dat beide televisies gewoon én een smartcard én een decoder hebben.

kimi

Verwijderd

yorkick schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:31:
Misschien beetje rare vraag voor hier. Maar kan je gewoon meerdere televisies op Digitaal aansluiten?
Dus dat beide televisies gewoon én een smartcard én een decoder hebben.
zeker, werkt perfect. als je een abonnement hebt op bijv. eredivisie, dan kan je dat ook op al je tv's zien mits je voor elke tv 1 decoder en smartcard hebt.

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 10:00
De webmail is inmiddels weer bereikbaar, en op de site staat een melding.

• Zeror
  • Laatst online: 11-10 22:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Die vertraging in het internet, kan ik daar iets aan doen? Of moet Ziggo dat doen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• eejjay
LogiForce schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:13:
[...]

Oke, hier komt er een dan. Kun je kijken of UBR1 in Groningen ook problemen geeft? Of verschillende UBR's voor Groningen. Dit kon ik vroeger altijd wel via de oude Matrix tool. Vraag het omdat er redelijk wat issues gemeld worden voor Groningen in mijn optiek.

Als UBR 1 geen issues blijkt te hebben, met bijvoorbeeld capaciteit. Dan weet ik genoeg dan ligt het echt aan mijn Ubee modem namelijk die issues die ik heb.
Dan rest de enige vraag. Hoe kom ik het makkelijkst door het uitvraag script voor een modem replacement?
Hah, wat leuk ik ben zelf een extern callcenter, maar die externe callcenters krijgen het ook niet zo heel best hoor.. Ziggo wou er een paar afschalen sowieso.. Maar ik zal even kijken of ik iets kan vinden, ik weet wel dat er bondingsproblemen zijn met ubee's icm Cisco CMTS'en

en volgens het script een modem replacement is wel een heel gedoe kan ik je vertellen 8)7
sowieso moet er dan een monteur voor langskomen, eentje opsturen kunnen we niet...
ze hebben het wel allemaal heel goed dichtgetimmerd zodat alles 100% verklaard moet worden enzo..

• Adlermann
xxxneoxxx schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:48:
[...]

Het is soms ook wel een ondankbaar beroep, helldeskmedewerker. Want je krijgt echt zoveel klanten die zeggen'ik ben systeembeheer van beroep' en dan zeggen 'jullie verbinding is kut' fix het voor me. Hoog en laag springen dat het niet aan de apparatuur ligt die ze gebruiken. Maar 9 van de 10 keer is dat toch op te lossen door de router te resetten of er blijken stiekem toch torrents oid te draaien :)

• yorkick
  • Laatst online: 09-10 09:31
Wat een hansies, ik bel nu al 2x de helpdesk om wijziging door te geven in bestelling.
Zit 10 minuten naar een kutmuziekje te luisteren, vervolgens wordt ik gewoon opghangen, bam, verbinding verbroken.
Kan ik dit decladeren? Snertjungs :P

kimi

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Adlermann schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:16:
Maar 9 van de 10 keer is dat toch op te lossen door de router te resetten of er blijken stiekem toch torrents oid te draaien :)
Gelukkig kun je met torrents ook absoluut geen Ubee omzeep helpen als Ziggo de MTU verkeerd adverteert via DHCP.

Verwijderd

Mijn verbinding is opeens hersteld, echt bizar?
Hebben meer mensen opeens weer alles in goede staat?

Met speedtest van ziggo een ping van 11 ms en de snelheden zijn vergelijkbaar aan deze snelheidstest:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/920578002.png

Al met al 6 dagen traag traag traaaaag internet gehad, maar webpagina's knallen nu weer op het scherm en ik ben blij, zo blij.

Ik las ook dit op het ziggo .eu forum:
Heb mijn klacht maar eens voorgelegd aan coax.nl. En wat dacht je?
Heb gister contact gehad met iemand van klantenmanagement (had de klacht doorgekregen van coax.nl). Deze gaf aan dat het probleem in de eindversterker zat en dat dat nu opgelost moest zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 18:29 ]

• BamSlam_
  • Niet online
Een 80/10 verbinding die ongeveer 80/5 haalt.. fijn dat je downstream weer OK is, maar over de uploadsnelheid zou ik nog niet juichen dan.

Verwijderd

BamSlam_ schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:50:
Een 80/10 verbinding die ongeveer 80/5 haalt.. fijn dat je downstream weer OK is, maar over de uploadsnelheid zou ik nog niet juichen dan.
die upload is nooit hoger geweest dan 5 , maar ik upload niet zo heel veel. Download is vele malen interessanter voor mij. Op meerdere fora lees ik positieve berichten nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 19:02 ]

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

eejjay schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:11:
[...]

Hah, wat leuk ik ben zelf een extern callcenter, maar die externe callcenters krijgen het ook niet zo heel best hoor.. Ziggo wou er een paar afschalen sowieso.. Maar ik zal even kijken of ik iets kan vinden, ik weet wel dat er bondingsproblemen zijn met ubee's icm Cisco CMTS'en

en volgens het script een modem replacement is wel een heel gedoe kan ik je vertellen 8)7
sowieso moet er dan een monteur voor langskomen, eentje opsturen kunnen we niet...
ze hebben het wel allemaal heel goed dichtgetimmerd zodat alles 100% verklaard moet worden enzo..
Bondings issue kan een oorzaak zijn van de instabiele verbinding (lees packetloss/hoge ping). Ook al komt de bonding tot stand, dan nog hoeft deze niet stabiel te zijn namelijk. Dit kan door de Ubee software komen of Cisco software. Maar heb zo'n vermoeden het eerste. ;)
Gelukkig heb ik nog even tot de volgende snelheidsverhoging. En tot die tijd hou ik mijn Webstar nog wel even.

Een heel gedoe en een monteur. Bah, wat weer een onzin. Met andere woorden, ik moet dat ding gewoon op de toonbank aan het Winschoterdiep smijten denk ik. :+
Maar jammer dat het zo dicht getimmerd zit. Of dit "goed" is of op de goede manier geregeld is zet ik mijn grote twijvels bij.

ps. Als er nieuwe FW uit is, kun je ons hier dan even inlichten. Vooral mij omdat ik de Ubee weer in het doosje heb nu. O-)
Adlermann schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:16:
[...]

Het is soms ook wel een ondankbaar beroep, helldeskmedewerker. Want je krijgt echt zoveel klanten die zeggen'ik ben systeembeheer van beroep' en dan zeggen 'jullie verbinding is kut' fix het voor me. Hoog en laag springen dat het niet aan de apparatuur ligt die ze gebruiken. Maar 9 van de 10 keer is dat toch op te lossen door de router te resetten of er blijken stiekem toch torrents oid te draaien :)
Als dat zo is dan zou je dat makkelijk uit kunnen vinden door in jargon te gaan communiceren. De klant geeft immers aan er verstand van te hebben.
Alleen als de helpdesk medewerker die ik aan de lijn heb dat niet kan en mij als "unskilled klant" gaat behandelen, dan wekt dat alleen maar irritatie.
Maar ja, dat is wat ik dus deed. Mensen eerst vast lullen met mijn kennis van zaken, en daarna weer rustig verder. Als men er echt verstand van heeft, dan blijkt dit ook wel ;) Daarnaast merk je het ook snel genoeg ook al zeggen ze het niet.

Maar helpdeskmedewerker is ondankbaar? Alleen een paar enkele keren last van gehad. Kreeg zelfs reacties als "bedankt bedankt, eindelijk is het opgelost" of "Ik hou van je! Ik zat hier al een half jaar mee" enzovoorts.
Aan de andere kant, ik deed ook niet aan vragenlijstjes. Ja, ik deed er alleen aan als het door naar de 2de lijn moest :+

[ Voor 32% gewijzigd door LogiForce op 19-08-2010 20:08 ]

• Downstar2
@ SNOEKI ( en andere natuurlijk met het probleem ..)

is het nogsteeds goed bij je??

Mijn snelheid isalsnog;

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/920711767.png

Dus bij mij nog geen oplossing...

• Distortion
  • Laatst online: 20:55

Distortion

Bottle to Throttle

Geen problemen hier, maar ik heb ziggo pas 3 dagen, maar tot nu toe dik tevreden. 9301 overigens.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/920727283.png

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Verwijderd

Hier nog steeds prima, ook erg stabiel weer:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/920732961.png

ik weet net precies waarom het nu werkt, ik had na een week zitten zoeken 2 ziggo medewerkers die webcare doen gevonden die mij gingen helpen en die hebben vanmiddag nog wel met een netwerkbeheerder gebeld, maar of dat de oplossing was?

het is mij niet gelukt om het ip adres van de ubee te vinden, maar was ook wat boos op het trage internet dat ik geen zin had uren te zoeken. Ik kan dus niet zien of daarin iets veranderd is.

Op andere locaties in Harlingen werkt het ook weer tiptop.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 21:00 ]

• Downstar2
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:36:
Hier nog steeds prima, ook erg stabiel weer:

[afbeelding]

ik weet net precies waarom het nu werkt, ik had na een week zitten zoeken 2 ziggo medewerkers die webcare doen gevonden die mij gingen helpen en die hebben vanmiddag nog wel met een netwerkbeheerder gebeld, maar of dat de oplossing was?

het is mij niet gelukt om het ip adres van de ubee te vinden, maar was ook wat boos op het trage internet dat ik geen zin had uren te zoeken. Ik kan dus niet zien of daarin iets veranderd is.

Op andere locaties in Harlingen werkt het ook weer tiptop.
Ik zit in Deventer;

nu op dit moment;

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/920830180.png|

Maar niet stabiel; viel tijdens de test vaak terug naar 15 Mbit dan weer 18 dan weer 20 etc ..
niet op ping letten, dat is een bugje in mijn speedtestflash ofzo ...

want pings op naar andere servers is gewoon goed ( rotterdam ook gewoon 18 ms)

[ Voor 15% gewijzigd door Downstar2 op 19-08-2010 22:09 ]

Verwijderd

is dat wat je een beetje moet halen qua snelheid? Ik weet niet welk abonnement je hebt.
hier werkt het nog steeds top en heel stabiel , geen uitvallen meer wat ik eerst wel heel veel had.

ik vermoed dat het bij jou ook weer goed gaat werken, las op meer fora dat het eerst nog wat aan het schommelen is.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 22:32 ]

• eejjay
LogiForce schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:01:
[...]

Bondings issue kan een oorzaak zijn van de instabiele verbinding (lees packetloss/hoge ping). Ook al komt de bonding tot stand, dan nog hoeft deze niet stabiel te zijn namelijk. Dit kan door de Ubee software komen of Cisco software. Maar heb zo'n vermoeden het eerste. ;)
Gelukkig heb ik nog even tot de volgende snelheidsverhoging. En tot die tijd hou ik mijn Webstar nog wel even.

Een heel gedoe en een monteur. Bah, wat weer een onzin. Met andere woorden, ik moet dat ding gewoon op de toonbank aan het Winschoterdiep smijten denk ik. :+
Maar jammer dat het zo dicht getimmerd zit. Of dit "goed" is of op de goede manier geregeld is zet ik mijn grote twijvels bij.

ps. Als er nieuwe FW uit is, kun je ons hier dan even inlichten. Vooral mij omdat ik de Ubee weer in het doosje heb nu. O-)

[...]

Als dat zo is dan zou je dat makkelijk uit kunnen vinden door in jargon te gaan communiceren. De klant geeft immers aan er verstand van te hebben.
Alleen als de helpdesk medewerker die ik aan de lijn heb dat niet kan en mij als "unskilled klant" gaat behandelen, dan wekt dat alleen maar irritatie.
Maar ja, dat is wat ik dus deed. Mensen eerst vast lullen met mijn kennis van zaken, en daarna weer rustig verder. Als men er echt verstand van heeft, dan blijkt dit ook wel ;) Daarnaast merk je het ook snel genoeg ook al zeggen ze het niet.

Maar helpdeskmedewerker is ondankbaar? Alleen een paar enkele keren last van gehad. Kreeg zelfs reacties als "bedankt bedankt, eindelijk is het opgelost" of "Ik hou van je! Ik zat hier al een half jaar mee" enzovoorts.
Aan de andere kant, ik deed ook niet aan vragenlijstjes. Ja, ik deed er alleen aan als het door naar de 2de lijn moest :+
Bondingsissues worden meestal ook veroorzaakt door het verkeerd aansluiten van het Ubee modem of door het niet gebruiken van een steeksleuteltje om de kabel vast te maken. En heel vaak komt het modem dan niet boven de 20-25 mbit/seconde, afhankelijk van hoeveel kanalen er in bonding komen.
Overigens laatste firmware stamt van halverwege februari 2010, was echt heel leuk om dan helpdesk te spelen, of teminste: "ik kan het niet helpen-desk"
Maar wat jij zegt over dankjewel en dergelijke: klopt, het is echt geen ondankbaar beroep als je je serieus inzet voor de klant. De klant is echt niet achterlijk, maar je moet gewoon kunnen meeveren met het niveau van de klant en open staan voor zijn kritiek

Maar ziggo heeft het dus zo dichtgetimmerd omdat er gewoon mensen zijn die domweg het script volgen, en als ze dat niet zouden doen zegmaar en maar wat aan klooien, gaat dat heel veel onnodig geld kosten. Een modem is ook niet helemaal gratisloos natuurlijk, en overal maar nieuwe modems heensmijten lost heel vaak het probleem niet op
Ik vind het wel jammer dat Ziggo geen arris tm702b modems meer levert, deze heb ik zelf en werkt prima icm ai1 extra in Enschede, wat neerkomt op 120mbit
nooit geen gezeur gehad, maar ja deze waren waarschijnlijk te duur ofzo, ik niet weet
Maar ubee modems blijven gewoon een beetje el cheapo, maar helaas is daar niks aan te doen
Gelukkig komt er ook nog een Cisco modem binnenkort bij met ED3.0, dus hopen dat die het wel doet!

Als iemand nog meer vragen heeft moet die ze maar even PM-en, en overigens, de UBR in groningen werkt voor zover ik kan zien gewoon naar behoren :P

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:47
Hoeveel upstream channels moet je dan eigenlijk hebben? ik heb 8 downstream channels locked en 1 upstream channel locked (3 unlocked geeft de ubee aan).

De upload is bij mij maar 5 mbit/s ongeveer ipv 10 mbit/s.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:43
Alle abbo's 1 upstream...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• eejjay
correct, officieel vanaf 20 mbit snelheid moet je meerdere kanalen gebruiken, maar in de praktijk kan daar nog wel iets snelheid bij
Sowieso alle motorola's en scientific atlanta's hebben maar 1 kanaal up en down, daarom is ai1plus naar 22mbit, dat is echt het uiterste wat ze uit 1 kanaal kunnen pompen

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:47
Dus het upload probleem zit niet in het aantal kanalen... Dan moeten we maar afwachten wanneer het wordt opgelost.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-10 17:51
Hier trouwens ook een tevreden klant in Groningen Alles-in-1-plus

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/920935643.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:45
Hmmmm al bijna een uur geen internet en tv !
2202

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Hier in 2202AA precies hetzelfde, om exact 0.00 knalde de boel eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Sinds 2 weken heb ik mijn interne netwerk ge-upgrade naar 1GB , GB switch gekocht en omdat ik nooit de volle snelheid van m'n allesin1-extra gebruikte ook maar een WNDR3700. Nu download ik regelmatig van nieuwsgroepen en heb een paar keer met 10 MB/s kunnen downloaden (sinds de nieuwe router er is) maar over het algemeen kom ik niet verder dan een 5 MB/s. Als ik een speedtest uitvoer schommeld het (bijna) altijd rond de 40 Mb/s down, soms haal ik wel de volle 80 Mb/s. De up is altijd netjes rond je 9 Mb/s en de ping ook altijd rond de 10 ms. Ik krijg dus het idee dat Ziggo me gewoon afknijpt rond de 40 Mb/s terwijl ik wel gewoon het volle pond betaal per maand. Vanavond maar een gebeld hoe dat nu zit, de vriendelijke helpdesk medewerker constateerde dat het signaal in orde is en dat eingelijk alles prima funtioneerd maar dat het waarschijnlijk een cappaciteitsprobleem is in mijn omgeving. Nu moet ik dus 2 dagen lang tests gaan uitvoeren en alles noteren, daarna weer terug bellen zodat ze er werk van kunnen maken. Wat denken jullie, gaat dit helpen? Ik ga het maar doen in de hoop dat het verbeterd kan worden. Ik woon trouwens in Alphen aan den rijn. (2405) Volgens mij ben ik niet de enigste met dit probleem of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocdaan schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:58:
Sinds 2 weken heb ik mijn interne netwerk ge-upgrade naar 1GB , GB switch gekocht en omdat ik nooit de volle snelheid van m'n allesin1-extra gebruikte ook maar een WNDR3700. Nu download ik regelmatig van nieuwsgroepen en heb een paar keer met 10 MB/s kunnen downloaden (sinds de nieuwe router er is) maar over het algemeen kom ik niet verder dan een 5 MB/s. Als ik een speedtest uitvoer schommeld het (bijna) altijd rond de 40 Mb/s down, soms haal ik wel de volle 80 Mb/s. De up is altijd netjes rond je 9 Mb/s en de ping ook altijd rond de 10 ms. Ik krijg dus het idee dat Ziggo me gewoon afknijpt rond de 40 Mb/s terwijl ik wel gewoon het volle pond betaal per maand. Vanavond maar een gebeld hoe dat nu zit, de vriendelijke helpdesk medewerker constateerde dat het signaal in orde is en dat eingelijk alles prima funtioneerd maar dat het waarschijnlijk een cappaciteitsprobleem is in mijn omgeving. Nu moet ik dus 2 dagen lang tests gaan uitvoeren en alles noteren, daarna weer terug bellen zodat ze er werk van kunnen maken. Wat denken jullie, gaat dit helpen? Ik ga het maar doen in de hoop dat het verbeterd kan worden. Ik woon trouwens in Alphen aan den rijn. (2405) Volgens mij ben ik niet de enigste met dit probleem of wel?
Nope, je bent verre van de enige met dit probleem. Zelf woon ik in Veghel (5467) en kom ook vaak niet boven de 50 uit. Alleen wanneer ik het modem een keer reset krijg ik de volle 80. Maar dat gaat enkele uren goed en dan valt ie weer ver terug naar de 50 of 40 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Als ik zo kijk naar de alles-in-1 extra snelheden komen hier nog aardig wat problemen in voor. Ik blij dat ik terug ben gegaan naar plus _/-\o_ , sinds mijn downgrade gewoon alles weer superstabiel en zonder problemen, toen ik extra had met 80mb down ook behoorlijk instabiel en vrijwel nooit de volle snelheid :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Collega uit Sneek zei ook al dat hij lang niet de volle snelheid haalt met Extra. Zelf heb ik Plus, regio Gorredijk, haal vrijwel altijd de volle snelheid. Heb hem ook al aangeraden om gewoon te downgraden, hoe vaak ben je aan het downloaden, en hoe vaak haal je een snelheid die flink hoger ligt dan die van Plus?

Bij mijn ouders bij een andere provider ook al gedowngrade. Ga je van 8/1.5 naar 30/3, maar haal je in de praktijk maar 20Mbit. Als ze het 4/1 abonnement dan ook geupgrade hebben naar 20/2... dan is die overstap al snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
_JGC_ schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 01:23:
Collega uit Sneek zei ook al dat hij lang niet de volle snelheid haalt met Extra. Zelf heb ik Plus, regio Gorredijk, haal vrijwel altijd de volle snelheid. Heb hem ook al aangeraden om gewoon te downgraden, hoe vaak ben je aan het downloaden, en hoe vaak haal je een snelheid die flink hoger ligt dan die van Plus?
Het kan interesant zijn met extra als je meermalens per week flink aan het downloaden slaat, en zelfs dan is het niet altijd de garantie dat je de volle 80 of 120 eruit trekt. In mijn eigen specifieke geval download ik misschien net 4/5 keer per maand wat, dan heb je compleet niks aan extra. Buiten het extra pakket om ben je verplicht om eigenlijk een xsnews abbo er naast te hebben, via bv een bittorrent haal je maar zelden boven de 2mb uit.

Oftwel, ik denk dat als straks het grote nieuwtje eraf is velen zullen gaan downgraden naar plus. het is jammer dat het basis pakket erg laag zit in de download, zou die bv op 10mb zitten dn zou ik zo weer downgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
marcel23456 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:32:
[...] Buiten het extra pakket om ben je verplicht om eigenlijk een xsnews abbo er naast te hebben, via bv een bittorrent haal je maar zelden boven de 2mb uit.
Onzin. Dat geldt enkel voor public trackers zoals TPB maar dan ben je ook gewoon lui. Als je een beetje goed googled heb je binnen 10 minuten een degelijke private tracker gevonden waar je wel degelijk je maximum snelheid kan halen bij recente uploads en nog steeds hele nette speeds zelfs bij de wat oudere. Zelf zit ik bijvoorbeeld al jaren bij torrentleech en daar kom ik meestal wel over de 100 mbit heen (ik heb 120/10). Helemaal gratis en voor niets. Ik ben een redelijk zware downloader maar heb nog nooit een stuiver hoeven te betalen voor downloads en zal dat ook nooit doen. Newsgroups zijn overrated. :)

En dat 120 mbit overkill is daar is iedereen het denk ik wel over eens.. maar 30>120 blijft een erg groot verschil voor die paar lullige euro's minder.

[ Voor 4% gewijzigd door Lrod op 20-08-2010 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 15:53
Ik heb ook Ziggo alles in 1 extra met de Samsung DCB-H380R decoder. Alleen loopt dit ding na een tijdje vast. Ik heb hem via HDMI naar mijn AV-receiver Marantz sr6004 en via de AV receiver weer naar de tv. Als ik de decoder op standby zet en de receiver en TV uit en ik wil weer TV gaan kijken dan geeft de samsung blauw en daarna sneeuw beeld (knipperend om en om). Dan moet ik helemaal de stekker van de decoder eruit trekken voor 5 seconden en dan werkt hij pas weer. Dit is super irritant.
Heeft iemand dezelfde problemen?

Ik moet wel zeggen dat de H380r veel strakker beeld geeft dan de H360R die ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 01:07:
[...]

Nope, je bent verre van de enige met dit probleem. Zelf woon ik in Veghel (5467) en kom ook vaak niet boven de 50 uit. Alleen wanneer ik het modem een keer reset krijg ik de volle 80. Maar dat gaat enkele uren goed en dan valt ie weer ver terug naar de 50 of 40 :(
Ja inderdaad, net even een test uitgevoerd, kwam ik weer op die 40 Mb/s. En nadat ik de ubee heb gereset haal ik opeens wel weer 79,9 Mb/s. Ik zal eens kijken hoelang het duurd voordat de snelheid weer terug valt. Ligt dit nu aan de modem? Ziggo voodoo zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 16:13

jeka

Support your local club.

Ik moet elke dag mijn ubee resetten. Brand alleen het power lampje groen en het download lampje oranje. Zal een bellen en een nieuwe modem vragen. (9713)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 20:56
Hier in Joure (Friesland) is de snelheid ook weer goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/921376866.png

Ik zal vandaag nog een paar keer testen, of de snelheid ook stabiel blijft.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_JGC_ schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 01:23:
hoe vaak ben je aan het downloaden, en hoe vaak haal je een snelheid die flink hoger ligt dan die van Plus?
Afgezien van de afgelopen 6 dagen dat er problemen waren (althans bij mij, het is nu weer opgelost) haal ik altijd, echt altijd de volle 80mbit.

Ik heb wel even gekeken naar downgraden. Ik vind het niet zo erg om 15 minuten in plaats van 7 minuten op een dvd die ik download te wachten. Maar het prijsverschil tussen extra en plus is niet zo heel groot, 15 euro maar per maand. En om nu voor 50 cent per dag mijn sneheid meer dan 60% omlaag te doen klonk toen opeens minder aantrekkelijk.
Lrod schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 06:38:
Ik ben een redelijk zware downloader maar heb nog nooit een stuiver hoeven te betalen voor downloads en zal dat ook nooit doen. Newsgroups zijn overrated. :)
Nieuwsgroepen zijn vooral makkelijk. Met kinderen thuis en een fulltime baan heb ik niet zoveel tijd om achter de pc te zitten. Dan is het hebben van een goede nieuwsgroepenprovider echt ideaal (ook al betaal je ervoor). Verder kan mijn vrouw er prima mee overweg, we hebben betaalde account op newsleecher en daarin kan ze , net als in de napstertijd mp3'tjes zoeken en downloaden. Met torrent mocht ik het elke keer doen. En bijkomend voordeel is dat je niet hoeft te uploaden wat bij veel materiaal niet legaal is.

Ik zou nieuwsgroepen dus niet overrated noemen, het is gewoon een andere manier die wat minder arbeidsintensief is en ook wat eenvoudiger is (als het eenmaal is ingesteld). Maar net als met het downgraden van de verbinding gaat het maar om een paar euro. Ik betaal bij astraweb met een jaarabonnement 6 euro per maand. Dat zijn 2 biertjes... dus tja, het zijn geen bedragen waarvoor je het hoeft te laten.

En 120mbit is inderdaad wat overkill, maar wat mij betreft kan het niet snel genoeg gaan. Ik heb nog jaren zitten internetten met een 56k modempje in een studentenhuis (en dan was je download van 4MB bijna klaar en nam de muts die naast je woonde in het studentenhuis de telefoon op en mocht je opnieuw 15 minuten wachten totdat de nieuwste versie van icq binnen was. Dan is dit wel erg leuk :D

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
En hier lijkt het verder ook goed te zijn, maar wil niet te vroeg juichen( dat zagen we een aantal dagen terug ook wel, was het even goed en dan zo weer bagger..)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/921498997.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels van meer dan 20 man bericht dat het weer werkt (via pm van andere site). Ik beschouw het nu als opgelost.

en ik hoor steeds meer dat Ziggo op 1 september de verhoging doorvoert? Meer mensen die dit gehoord hebben?
Pagina: 1 ... 63 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!