Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 09:54
Bullet NL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:27:
[...]
Ik heb een dus danige goede ervaring met de Ziggo Nieuwsgroepen dat ik al een geruime tijd gebruik maak van een echte pay-server. de Retentie is vele malen hoger, laat staan dat de snelheid bij een dergelijke newsserver ook veel beter en constanter is.
Klopt helemaal, de Ziggo newsserver is prut.

Je kunt al een redelijke (40 dagen retentie, tot zo'n 100 Mbit/s) payserver krijgen voor 25 Euro per JAAR, t.w. budgetnews.net

Die 2 Euro per maand kan er nog wel bij als je dat een hoop frustratie bespaart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Iemand ook erg trage snelheid in weekend?
Ik haal nu 1,4mb ipv 120 die ik door de weeks wel haal.

Tilburg 5021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:27
dunn0w schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:27:
Iemand ook erg trage snelheid in weekend?
Ik haal nu 1,4mb ipv 120 die ik door de weeks wel haal.

Tilburg 5021
Tja, je dient dan eerst te vertellen wat je bron is om vandaan te downloaden....
Je eigen internet snelheid is één, die van je bron in punt twee.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Bullet NL schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 01:23:
[...]

Tja, je dient dan eerst te vertellen wat je bron is om vandaan te downloaden....
Je eigen internet snelheid is één, die van je bron in punt twee.....
Ja via nieuwsgroepen bijvoorbeeld.. ik zit bij xs news.
De speedtest van Ziggo blijft ie steken op 6mb/s en daarna geeft hij het plaatje niet weer..
Hier het resultaat van Speedtest.net.
Download :(
Upload :o
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/769967015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:14

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Kan wellicht komen omdat ik gisteren rond dat tijdstip aan het downloaden was met 14MB/sec :P (5046)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
dunn0w schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 01:34:
[...]

De speedtest van Ziggo blijft ie steken op 6mb/s en daarna geeft hij het plaatje niet weer..
[afbeelding]
Ik neem aan dat je je modem en router al eens hebt gereset?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
dunn0w schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 01:34:
[...]

[afbeelding]
Van wat voor router maak je gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Al verschillende keren gereset. Heb een Ubee modem de nieuwste firmware staat er ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onbekend schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:49:
[...]

Het probleem ligt niet aan de snelheid, want die is redelijk goed. Maar om de zoveel minuten wordt de verbinding voor ongeveer 5 seconden verbroken. Als je online een spel aan het spelen bent dan wordt je steeds eruit gegooid.
Dat moet een slechte ping zijn of iets anders wat die disconnect veroorzaakt, ik heb eens even 5 pagina's gelezen, maar ik zag nog niks veder.
Zou het kunnen dat het modem gewoon niet lekker is en een nieuwe moet komen en welke heb je eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-10 14:25

JohnD

Bernd

JohnD schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:49:
Sinds ik een ubee modem heb is mijn verbinding om te huilen. snelheid daalt regelmatig naar 2 mbit down en 3 mbit up (heb 20/3) dus net maar weer met ziggo gebeld en nu moet ik een dag elke deel van de dag 2x speedtesten en deze waarden morgen doorgeven.

ben benieuwd... hopelijk wordt het opgelost.
Net telefoon gehad van ziggo. Netwerk is hier overbelast.. er wordt aan gewerkt maar ze kunnen geen datum geven.

Ik wacht nog even af. Ga ondertussen maar even uitzoeken naar wie ik het beste kan overstappen.

5224 - Den Bosch

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
JohnD schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 17:19:
[...]Ik wacht nog even af. Ga ondertussen maar even uitzoeken naar wie ik het beste kan overstappen.
En toen stapte je over, en is het dan ineens goed? bij alle aanbieders is er trammelant en gezeur :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:41

Shunt

Boe

ik heb hier exact het zelfde probleem 5046 constant een ping van rond de 600 in wow en heel veel discons en package drops tussen de 5 en 10%. er komt dinsdag een monteur langs. Ik ben bang dat daar weer niets uit gaat komen en dat het gewoon om een probleem van de ziggo kant is.

En bij het studenten huis 120mbit ziggo (haal tops 55) hebben we steeds last van discons op piek uren. Begint best lastig te worden als je lekker aan het gamen bent en je in eens niets meer kan en daarna om de 3 sec weer een discon krijgt.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal van die f*cking reclame die ziggo maak voor zijn verhoging in Den Haag

Zie steeds trams voorbij komen van HTM door mijn wijk met --> ziggo nu 120 Mbit in Den Haag :?
whaa ik woon in Den Haag en echt geen 120 Mbit hierzo, dit omdat er maar een gedeelte van Den Haag
aan deze snelheid zit, en de rest moet maar wachten to eind zomer :(

Ik zie mensen schrijven van heb geduld
maar dan moeten ze geen reclame maken op trams enz van Den Haag nu 120 Mbit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Hier tussen dinsdag 6 t/m vrijdag 9 april van 7.00 - 16.00 uur. onderhoud, hoop dat er misschien ook dan een snelheids verhoging kan worden doorgevoerd :) Postcode 2719 trouwens ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DJ-Visto op 03-04-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 23:15:
Ik baal van die f*cking reclame die ziggo maak voor zijn verhoging in Den Haag
Ik baal dat Ziggo zo makkelijk ermee weg komt maandenlang nieuwe klanten te werfen met slogans dat in het najaar van 2009 iedereen 80mb heeft en vervolgens niets daarvan waar maakt en dat ook nog straffeloos kon doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 15:59
Nog meer mensen geen TV?
7577 hier.
Digitaal doet niks, en analoge ruist zeer erg. sinds vannochtend uit het niets.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
marcel23456 schreef op zondag 04 april 2010 @ 01:17:
[...]

Ik baal dat Ziggo zo makkelijk ermee weg komt maandenlang nieuwe klanten te werfen met slogans dat in het najaar van 2009 iedereen 80mb heeft en vervolgens niets daarvan waar maakt en dat ook nog straffeloos kon doen :(
Ziggo kan er ook niks aan de doen, dat de leverancier niet zoveel docsis 3 modems kan leveren.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

KiPKaKDutcH schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:02:
[...]

Ziggo kan er ook niks aan de doen, dat de leverancier niet zoveel docsis 3 modems kan leveren.
Dat vind ik een beetje makkelijk eigenlijk. Voordat je iets roept als bedrijf zijnde dien je te controleren of je de uitspraak wel waar kunt maken: daar hoort ook een schatting van het aantal verkrijgbare modems bij. Bovendien krijgen ook de mensen die al een docsis 3 modem hebben (volgens mij is de ubee bv docsis 3) ook niet de eerder aangekondigde snelheidsverhoging. Dit doet vermoeden dat het aantal modems helemaal niet de enige reden is om de verhoging niet door te voeren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Xentor schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:01:
Nog meer mensen geen TV?
7577 hier.
Digitaal doet niks, en analoge ruist zeer erg. sinds vannochtend uit het niets.
Hmm de versterker die er tussen zit heeft kuren of de kabel er naar toe.. even vervangen door een cheapass splitter. Werkt weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, goed nieuws vanuit Grun. Ik heb tegenwoordig 8 download kanalen tot mijn beschikking in mijn Ubee. Dat kan (volgens mij) alleen maar betekenen dat een eventuele snelheidsverhoging mogelijk is.
Van de 4 nieuwe is de dBmV wel een stuk lager.

Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Frequency Power SNR
1 Locked QAM256 265000000 Hz -2.4 dBmV 40.4 dBmV
2 Locked QAM256 241000000 Hz -3.5 dBmV 39.6 dBmV
3 Locked QAM256 249000000 Hz -3.0 dBmV 39.9 dBmV
4 Locked QAM256 257000000 Hz -2.3 dBmV 40.5 dBmV
5 Locked QAM256 273000000 Hz -6.0 dBmV 39.2 dBmV
6 Locked QAM256 281000000 Hz -5.9 dBmV 39.6 dBmV
7 Locked QAM256 289000000 Hz -5.6 dBmV 39.6 dBmV
8 Locked QAM256 297000000 Hz -5.3 dBmV 39.8 dBmV

Edit: Het lijkt ook dat ik iets sneller download. In nieuwsgroepen haalde ik nooit boven 2,2MB/s en nu haal ik 2,3MB/s. Dat is niet volledig de verhoging naar 22mbit maar mijn router kan een bottleneck zijn. Ik zal het zo eens testen zonder router.
Want als dit inderdaad de verhoging is,dan wil ik echt wel naar 120mbit gaan voor 15 euro extra.

Edit 2: Nope, zonder router blijft hij ook gewoon op 2,3MB/s hangen. Naja, wel weer 0,1MB/s extra;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

marcel23456 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:08:
[...]

En toen stapte je over, en is het dan ineens goed? bij alle aanbieders is er trammelant en gezeur :O .
dus... jij zegt dat ik hier geen goed internet kan krijgen? Ik kan het op z'n minst proberen :)

als je zelf bijna niet kan internetten dan ga jij ook verder gaan kijken. mijn internet is vaak zo traag dat het net 56K lijkt

edit: nu.nl openen duurt nu bijvoorbeeld ongeveer 20 seconden. 8)

[ Voor 23% gewijzigd door JohnD op 04-04-2010 12:32 ]

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Vraagje:

Zit er bij "Alles-in-1 pakket Plus (20/3 Mbit/s) € 51,50 per maand" van Ziggo ook een router die draadloos is? Standaard zegmaar? Of moet ik die er, voor €99, bijkopen...

Dat Interactieve Televisie vind ik echt onzin. Ik ga er dan wel een "HD Ontvanger met smartcard € 99" bij kopen. Wil wel mooie beeldkwaliteit :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 20:42
Peter_Aragorn schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:04:
Vraagje:

Zit er bij "Alles-in-1 pakket Plus (20/3 Mbit/s) € 51,50 per maand" van Ziggo ook een router die draadloos is? Standaard zegmaar? Of moet ik die er, voor €99, bijkopen...

Dat Interactieve Televisie vind ik echt onzin. Ik ga er dan wel een "HD Ontvanger met smartcard € 99" bij kopen. Wil wel mooie beeldkwaliteit :)
zit er standaard niet bij, volgens mij kun je wel een sitecom der bij bestellen. Persoonlijk zou ik gewoon een goedkoop ding halen bij de computerboer op de hoek.
HD ontvanger klinkt beter dan het is, de SD kanalen (wat het grootste deel is) worden er niet beter van. Je zou dus wel het HD pakket der bij moeten nemen om wat te kunnen laten zien aan je vrienden / fam, anders heeft het echt geen zin. Of je moet wachten tot er weer is een HD uitzending komt op Ned1t/m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Dat snap ik... Maar het is wel beter geloof ik...

Zit dat 'HD-pakket' (dat €3,50 kost als je het los besteld) standaard in het "Alles-in-1 pakket Plus (20/3 Mbit/s) € 51,50 per maand"? Want als ik wil bestellen kan ik dat er niet los bij kiezen ofzo

En inderdaad. Voor draadloos heb ik zelf ook nog wel een router liggen hierzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:09

TFHfony

Professional Weirdo

KiPKaKDutcH schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:02:
[...]

Bron?
Daarnaast zijn er meerdere Docsis3 leveranciers. Overigens heb ik al een half jaar een Docsis3 modem tegen de muur geplakt zitten, maar de beloofde 80mbit? Ho maar...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
Peter_Aragorn schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:09:
Dat snap ik... Maar het is wel beter geloof ik...

Zit dat 'HD-pakket' (dat €3,50 kost als je het los besteld) standaard in het "Alles-in-1 pakket Plus (20/3 Mbit/s) € 51,50 per maand"? Want als ik wil bestellen kan ik dat er niet los bij kiezen ofzo

En inderdaad. Voor draadloos heb ik zelf ook nog wel een router liggen hierzo :)
nope, gewoon los der bij.. heb ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Sa1 schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:47:
[...]

nope, gewoon los der bij.. heb ik ook :)
Maar wanneer selecteer ik dat pakket dan? Bij het online bestellen van dat pakket kan ik dat 'HD' niet vinden (van €3,50)... Niet icm het 'Alles-in-één' in ieder geval :)

[ Voor 7% gewijzigd door Peter_Aragorn op 04-04-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
Peter_Aragorn schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:35:
[...]

Maar wanneer selecteer ik dat pakket dan? Bij het online bestellen van dat pakket kan ik dat 'HD' niet vinden (van €3,50)... Niet icm het 'Alles-in-één' in ieder geval :)
ja geen idee, ik heb het er pas later bij besteld, ik had toen nog geen lcd, nu wel en vond dus ook dat daar HD bij moest.. dus heb het later los besteld, wellicht kun je dinsdag je order telefonisch doen, daar kun je het vast en zeker aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Sa1 schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:06:
[...]
Persoonlijk zou ik gewoon een goedkoop ding halen bij de computerboer op de hoek.
Dat is dus juist de reden van veel geklaag over Ziggo. Snelheden die niet gehaald worden, verbindingen die wegvallen, etc. Koop alsjeblieft een fatsoenlijke router en geen 3 tientjes ding van de computerboer op de hoek.

Mijn advies? Een D-Link (DIR-655 of hoger), of een fatsoenlijke Netgear (WNDR-3700 oid). Dat apparaat wat Ziggo levert, een Netgear WNR-3500 vind ik een ellendig ding, met name qua wireless bereik en stabiliteit, dus die zou ik je af willen raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:35:
[...]

Dat selecteer je als je je smartcard registreert. Je moet dan kiezen welke zenders je wilt zien.
Doe je niets, dan stopt je smartcard ermee na 4 weken.

Basispakket (stuk of 60 zenders) zijn gratis, maar je moet dit wel doorgeven.
dan heb je nog de keuzepakketten die je kan kiezen, kies je er meer dan twee dan kan krijg je alle keuzepakketten. Daarnaast heb je nog premiumpakketten (gay, aziatische zenders, eredivisielive, film1 &sport1-pakket), HD-pakket en interactieve tv.

De eerste paar weken kan je alle zenders gratis zien, zodat je weet wat er aangeboden wordt.
Welke paketten je wilt hebben kan hoef je dus pas later door te geven.

Alles in een slaat dus op televisie (basis), internet en telefonie.
Daarbuiten kan je dus nog voor wel 100 euro aan televisie zenders erbij nemen.

[ Voor 23% gewijzigd door job op 04-04-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
JohnD schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:20:
[...]

dus... jij zegt dat ik hier geen goed internet kan krijgen? Ik kan het op z'n minst proberen :)

als je zelf bijna niet kan internetten dan ga jij ook verder gaan kijken. mijn internet is vaak zo traag dat het net 56K lijkt

edit: nu.nl openen duurt nu bijvoorbeeld ongeveer 20 seconden. 8)
Ik zou toch opzoek gaan naar de oplossing, kabel internet, met name een alles in 1 pakket bied de beste prijs/kwaliteits verhouding, vooropgezet dat je verbinding natuurlijk werkt. Op veel plaatsen is glasvezel nog niet leverbaar, en adsl providers leveren al helemaal niet wat ze als maximaal op geven.

Nogmaals,ik denk toch dat je het probleem moet zien te oplossen....
Zeker weten dat het niet aan je eigen netwerk of coax kabel ligt, lijnmeting uit laten voeren door Ziggo.
Op het Ziggo Gebruikersforum (http://ziggo-gebruikers.nl) ziten ook Ziggo mederwerkers, welke jou graag met je probleem willen helpen. PM me anders op dat forum en ik zal een van hun namen even door geven.

Mocht je echt een probleem hebben wat door Ziggo wordt veroorzaakt dient dat opgelost te kunnen worden, staat niet in de weg dat je zelf verantwoordelijk bent voor alles wat na het AOP in je woning gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Sa1 schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:06:
[...]
zit er standaard niet bij, volgens mij kun je wel een sitecom der bij bestellen. Persoonlijk zou ik gewoon een goedkoop ding halen bij de computerboer op de hoek.
HD ontvanger klinkt beter dan het is, de SD kanalen (wat het grootste deel is) worden er niet beter van. Je zou dus wel het HD pakket der bij moeten nemen om wat te kunnen laten zien aan je vrienden / fam, anders heeft het echt geen zin. Of je moet wachten tot er weer is een HD uitzending komt op Ned1t/m3
Met een router zit je met het volgende, Ziggo heeft aangekondigt dat de snelheden verhoogt worden. Hier door heb je met de verwerkingsnelheid van je router te maken. Veel goedkopere routers halen een maximale doorvoersnelheid van 80mbit. Wanneer je een alles in 1 abonnement extra van Ziggo hebt ga je dus al de mist in wanneer Ziggo over 3 maand de snelheid voor deze abonnementen naar 120Mbit down en 10Mbit up brengt.

Betreffende je decoder verhaal zit je ook niet goed, een HD decoder doet aan upscaling, d.w.z. de procesor die in de HD decoder zit maakt van het SD signaal een HD signaal. Hierdoor kan je op een HD tv duidelijk verschil zien in signaal. Natuurlijk is SD signaal wat door een upschaler heen gaat nooit zo goed als HD, maar je ziet het verschil duidelijk. (zeker wanneer de beeld diagonaal van je tv groter is.

Daarnaast bied Ziggo een HD pakket aan, de 3 zenders die hier in vallen worden al in HD uitgezonden, en zijn geen simulcast van SD zenders, een volwaardige toevoeging dus. Op dit moment worden alleen NED, 1, 2, 3 en Eurosport free als HD zenders uitgezonden. Het is afwachten wat Ziggo met de HD zenders van RTL en SBS gaat doen, hier is op niet al te lange termijn een nieuwsbericht over te verwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Timmert schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:39:
[...]

Dat is dus juist de reden van veel geklaag over Ziggo. Snelheden die niet gehaald worden, verbindingen die wegvallen, etc. Koop alsjeblieft een fatsoenlijke router en geen 3 tientjes ding van de computerboer op de hoek.

Mijn advies? Een D-Link (DIR-655 of hoger), of een fatsoenlijke Netgear (WNDR-3700 oid). Dat apparaat wat Ziggo levert, een Netgear WNR-3500 vind ik een ellendig ding, met name qua wireless bereik en stabiliteit, dus die zou ik je af willen raden.
Helemaal mee eens,

Routers hebben weldegelijk invloed op de snelheid van je verbinding, niet alleen qua netwerk bereik maar ook qua doorvoersnelheid, (met welke snelheid de procesor van je router de gegevens van je WAN aansluiting door de Router heen naar je LAN poorten kan krijgen) Veel mensen onderschatten dit, maar dit gaat de aankomende tijd veel vragen opleveren bij gebruikers.... veel mensen hebben een goedkoop sweex (o.i.d.)routertje draaien en verwachten dat deze straks ook de hoogere internetsnelheden aan kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
dat snap ik allemaal wel, maar je moet ook kijken wat iemand wil. ik heb ai1e dus ook maar een netgear 3700 gekocht. hij neemt een abbo lager 30mbit??, goedkope linksys 160n is ruim voldoende en heeft mij nog nooit inde steek gelaten met mn 50mbit. daarvoor had ik een usrobotics (5464 geloof ik)... werkte ook prima. als hij niet meer wil uitgeven dan is dat zijn keuze. dat hoeft dus niet in te houden dat zijn verbinding ruk is door de 'goedkope' router.

die hd ontvaner, daar geldt hetzelfde voor. scheelt bgewoon geld en als je die kwaliteit voor lief neemt.. tja .. persoonlijk zou ik iig geen hd ontvanger nemen zonder het hd pakket, anders zou ik het zonde van de centen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

Bullet NL schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:24:
[...]

Ik zou toch opzoek gaan naar de oplossing, kabel internet, met name een alles in 1 pakket bied de beste prijs/kwaliteits verhouding, vooropgezet dat je verbinding natuurlijk werkt. Op veel plaatsen is glasvezel nog niet leverbaar, en adsl providers leveren al helemaal niet wat ze als maximaal op geven.

Nogmaals,ik denk toch dat je het probleem moet zien te oplossen....
Zeker weten dat het niet aan je eigen netwerk of coax kabel ligt, lijnmeting uit laten voeren door Ziggo.
Op het Ziggo Gebruikersforum (http://ziggo-gebruikers.nl) ziten ook Ziggo mederwerkers, welke jou graag met je probleem willen helpen. PM me anders op dat forum en ik zal een van hun namen even door geven.

Mocht je echt een probleem hebben wat door Ziggo wordt veroorzaakt dient dat opgelost te kunnen worden, staat niet in de weg dat je zelf verantwoordelijk bent voor alles wat na het AOP in je woning gebeurt.
alles is al nagekeken. uiteraard getest met een laptop op het modem ingeprikt. Ik snap ook wel dat mijn router een probleem kan zijn en dat mijn laptop eventueel verkeer kan genereren. Maar goed dat kan je nakijken met netstat. Waarden van mijn modem zijn prima.

na 5x contact te hebben gehad met de helpdesk is mijn probleem dan toch nagekeken door een 3e lijns support medewerker en deze heeft mij teruggebeld met de mededeling dat hun netwerk overbelast is.

toch bedankt voor je aanbod :)

[ Voor 6% gewijzigd door JohnD op 04-04-2010 19:29 ]

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:35

rally

Deyterra Consultancy

Same here d:)b

Belofte maakt schuld ;)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
De laatste paar maanden kom ik met mijn Z3 internet verbinding nooit boven de 3 Mbit uit. 8)7
Ook niet als ik rechtstreeks via het modem werk. (dus zonder tussenkomst van mijn router).
Heb hier thuis 1 vaste pc en twee laptops (xp, vista en windows 7), en op alle computers dezelfde lage snelheid.

Test altijd met speedtest.ziggo.nl
's morgens 's middags of 's avonds zit bijna geen verschil in snelheid.

Met de helpdesk van Ziggo kom ik ook niet echt verder; die laten je telkens het modem uit/aanzetten en ipconfig /release en /renew intypen.

Iemand anders hier ook problemen mee (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Meer mensen in Zuid-Oost Drenthe problemen met snelheid en ping met internet ?

Ik heb internet Z3 (25mbit) en het is om te huilen hier.
Ik kom nog niet op 10% van de snelheid en pings van rond de 500ms :(

/edit

Ik heb ook het idee dat Ziggo de (usenet) verbindingen zit te knijpen.
Met mijn normale server haal ik nu +-400kbps en samen met een trial account erbij van een andere provider haal ik +-800kbps. :?

/edit 2

Misschien de volgende keer eerste de modem resetten |:( :$

[ Voor 41% gewijzigd door ScrooLoose op 04-04-2010 21:38 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

DasHMauL schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:36:
De laatste paar maanden kom ik met mijn Z3 internet verbinding nooit boven de 3 Mbit uit. 8)7
Ook niet als ik rechtstreeks via het modem werk. (dus zonder tussenkomst van mijn router).
Heb hier thuis 1 vaste pc en twee laptops (xp, vista en windows 7), en op alle computers dezelfde lage snelheid.

Test altijd met speedtest.ziggo.nl
's morgens 's middags of 's avonds zit bijna geen verschil in snelheid.

Met de helpdesk van Ziggo kom ik ook niet echt verder; die laten je telkens het modem uit/aanzetten en ipconfig /release en /renew intypen.

Iemand anders hier ook problemen mee (gehad)?
yes... ik JohnD in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7"

je moet een beetje volhouden bij de helpdesk van ziggo. Bij mij begonnen ze steeds over of m'n nic wel full duplex stond ingesteld en of ik niet nog aan het downloaden was... oh ja en ik moest mijn cookies weggooien. uiteindelijk moest ik dan een dag lang speedtests doen en weer terugbellen.. hierna werd er dan eindelijk door iemand naar gekeken. Over het algemeen proberen ze je elke keer te overtuigen dat het je eigen netwerk of computer is.. so be prepared en hou vol.

pathping ziggo.nl:
Tracing route to www.ziggo.nl [212.54.32.18]
over a maximum of 30 hops:
  0  JohnD.dbsch1.nb.home.nl [192.168.1.165] 
  1  192.168.1.1 
  2  10.240.140.1 
  3  csw1-vlan201.dbsch1.nb.home.nl [213.51.152.193] 
  4     *     asd-lc0006-cr101-ae4-0.core.as9143.net [213.51.158.150] 
  5  gn-rc0002-cr101-ae0-0.core.as9143.net [213.51.158.143] 
  6  gn-rc0001-ds113-te1-1.groni1.gr.home.nl [213.51.158.127] 
  7  www.ziggo.nl [212.54.32.18] 

Computing statistics for 175 seconds...
            Source to Here   This Node/Link
Hop  RTT    Lost/Sent = Pct  Lost/Sent = Pct  Address
  0                                           JohnD.dbsch1.nb.home.nl [192.168.1.165] 
                                0/ 100 =  0%   |
  1    1ms     0/ 100 =  0%     0/ 100 =  0%  192.168.1.1 
                                9/ 100 =  9%   |
  2  ---     100/ 100 =100%    91/ 100 = 91%  10.240.140.1 
                                0/ 100 =  0%   |
  3   12ms    13/ 100 = 13%     4/ 100 =  4%  csw1-vlan201.dbsch1.nb.home.nl [213.51.152.193] 
                                0/ 100 =  0%   |
  4   16ms    11/ 100 = 11%     2/ 100 =  2%  asd-lc0006-cr101-ae4-0.core.as9143.net [213.51.158.150] 
                                0/ 100 =  0%   |
  5   21ms    11/ 100 = 11%     2/ 100 =  2%  gn-rc0002-cr101-ae0-0.core.as9143.net [213.51.158.143] 
                                0/ 100 =  0%   |
  6   17ms     9/ 100 =  9%     0/ 100 =  0%  gn-rc0001-ds113-te1-1.groni1.gr.home.nl [213.51.158.127] 
                                0/ 100 =  0%   |
  7   17ms     9/ 100 =  9%     0/ 100 =  0%  www.ziggo.nl [212.54.32.18] 

Trace complete.

Ik hang uiteraard nu achter een router zoals je kan zien maar ik krijg dezelfde waarden als ik rechtstreeks aan het modem hang. Niet zo goed dus ;) tenminste ik neem aan dat het niet normaal is om zoveel verlies te hebben op weg naar die eerste router.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

JohnD schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:22:
[...]
Ik hang uiteraard nu achter een router zoals je kan zien maar ik krijg dezelfde waarden als ik rechtstreeks aan het modem hang. Niet zo goed dus ;) tenminste ik neem aan dat het niet normaal is om zoveel verlies te hebben op weg naar die eerste router.
100% packet loss op een hop is niet zo vreemd: Goede kans dat deze staat ingesteld op het droppen van aan hem gerichten ICMP packages. Niets aan de hand op dat punt.
De 9 á 10 procent packet loss die je daarna structureel hebt: Dat is een stuk vervelender.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

TFHfony schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:27:
[...]

100% packet loss op een hop is niet zo vreemd: Goede kans dat deze staat ingesteld op het droppen van aan hem gerichten ICMP packages. Niets aan de hand op dat punt.
De 9 á 10 procent packet loss die je daarna structureel hebt: Dat is een stuk vervelender.
je hebt helemaal gelijk. Ik had even niet goed gekeken. ik keek naar de 91%

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
meer mensen rondom 4133 met geen internet en geen telefonie? hier viel vanmiddag rond half 2 het modem uit, na 30 sec reset kreeg ik weer verbinding. Om half 5 vanavond viel deze weer uit maar diverse resets leiden tot niets :(

gaat weer lekker bij zaggo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Modem resetten helpt maar even, paar minuten later is het weer huilen met de pot op :(
Hopen dat het morgen verholpen is...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SBoATMOg5afMY6di48mlSjo1/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/771681424.png

[ Voor 23% gewijzigd door ScrooLoose op 04-04-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:22
Digitale televisie is om te janken hier in 1778 constant artifacts. :(

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 17:58
Ik wil even kwijt dat ik nu al 4 weken geen uitval van Ziggo gehad heb (ofwel sinds de upgrade naar 120/10). Zowel niet opgemerkt danwel terug te vinden in de log van mijn gateway.

En de ping naar tweakers.net is en blijft max 10ms, ook een verbetering tov mijn oude Arris modem.

[ Voor 22% gewijzigd door Uberprutser op 05-04-2010 00:12 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001

Mystikal

It never hurts to help!

Ik had gisterenavond ook waardeloze pings binnen MW2... Ben blij dat het een tijdelijk probleem is, al heb ik vandaag nog niet getest of het opgelost is.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Vandaag dus nog niets verbeterd, modem resetten en dan gaat het 4-5 minuten goed en dan kakt de snelheid weer in naar onder de 3-4mbit (Internet Z3) uploads van 0.20mbit en pings van 400ms en hoger :(

Ik kijk het nog een dagje aan en dan morgen maar even aan de bel trekken bij Ziggo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

ScrooLoose schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:47:
Vandaag dus nog niets verbeterd, modem resetten en dan gaat het 4-5 minuten goed en dan kakt de snelheid weer in naar onder de 3-4mbit (Internet Z3) uploads van 0.20mbit en pings van 400ms en hoger :(

Ik kijk het nog een dagje aan en dan morgen maar even aan de bel trekken bij Ziggo :/
Hier is de snelheid normaal (120Mb/s) ik zit in Meppel en mijn ping is ook gewoon laag.
Ik heb trouwens getest met usenet en niet met een speedtest.

Toch maar even een speedtestje en pingtest:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/772135434.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pingtest.net/result/14105231.png

[ Voor 24% gewijzigd door ulTimaS op 05-04-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

* ScrooLoose is jaloers :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Waar woon je als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Al die speed/ping testen zijn welk leuk en aardig, maar beetje raar.

Ik zou 20 Mbit down en 3 Mbit up moeten hebben... Kom echter uit op 19.3 down en 2.6 up. Ik weet dat er nog overhead is, maar een overhead van .7 Mbit?
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/772150467.png

Daarnaast mijn ping:
Eerste keer had ik 2% packages loss, met 16 ms ping en 3 ms jitter... dan heb je meteen al een C.
Tweede keer had ik 0% loss, met 24 ms ping en 6 ms jitter... Dan is het A.
Naar mijn idee vind ik het erger dat ik die 8ms meer ping heb dan die 2% package loss... Terwijl die 2% het verschil maakt tussen een A en een C...
Heb nog maar even een 3e keer een ping test gedaan...
Afbeeldingslocatie: http://www.pingtest.net/result/14106142.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

ulTimaS schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:30:
[...]

Waar woon je als ik vragen mag?
Zuid-Oost Drenthe :Y)

De verbinding lijkt zich wat te stabiliseren, het is niet op volle snelheid maar ik heb geen packetloss en hoge ping meer... hopen dat het zo blijft :)

/edit

Te vroeg gejuicht :|
Naja, ik ga me er vandaag ook niet meer druk over maken :)

[ Voor 12% gewijzigd door ScrooLoose op 05-04-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand of er (in NL leverbare) router en kabelmodem in 1 apparaten zijn die met Ziggo werken?

Las wel dit job in "Linksys Kabel modem" , maar verder nog niet echt wat kunnen vinden...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Gropah schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:42:
Al die speed/ping testen zijn welk leuk en aardig, maar beetje raar.

Ik zou 20 Mbit down en 3 Mbit up moeten hebben... Kom echter uit op 19.3 down en 2.6 up. Ik weet dat er nog overhead is, maar een overhead van .7 Mbit?
Sorry maar mag ik zeggen dat je zeurt? Niemand heeft precies zijn snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:29

Wildfire

Joy to the world!

Negaiido schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:24:
[...]

Sorry maar mag ik zeggen dat je zeurt? Niemand heeft precies zijn snelheid.
Inderdaad. En dan gaat 'ie nog lopen klagen a.d.h.v. een speedtest, die eigenlijk ook niet meer dan een indicatie zijn en ook meetfouten e.d. kunnen hebben. Hij heeft geen recht van klagen vind ik.

Daarnaast is Speedtest.net niet echt super vind ik. Waar ik vanaf Giganews met een constante 120 mbit/sec kan downloaden komt ik via Speedtest.net vaak niet eens over de 100 heen. Lekker nauwkeurig zoals je dus ziet :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Wildfire schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:51:
[...]

Inderdaad. En dan gaat 'ie nog lopen klagen a.d.h.v. een speedtest, die eigenlijk ook niet meer dan een indicatie zijn en ook meetfouten e.d. kunnen hebben. Hij heeft geen recht van klagen vind ik.

Daarnaast is Speedtest.net niet echt super vind ik. Waar ik vanaf Giganews met een constante 120 mbit/sec kan downloaden komt ik via Speedtest.net vaak niet eens over de 100 heen. Lekker nauwkeurig zoals je dus ziet :)
Speedtest is helemaal niet nouwkeurig, er is overigens maar een speedtest server die redelijk klopt en dat is die van Ziggo zelf, op speedtest.ziggo.nl
Maar goed, de beste manier is en blijft een snelle usnetserver, om vervolgens te kijken wat je download snelheid is die je daar kan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 08:57
ik zit met volgende,
Heb een Ziggo AiE extra pakket (50 mbit) en werk wireless via draadloze router Linksys WRT320N. Ik heb iets merkwaardigs:

Wanneer ik de security uit heb staan, haal ik een goede snelheid van 47 mbit:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/772388389.png

En wanneer ik de WPA2 security instel, haal ik slechts 17 mbit.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/772386511.png

Gegevens apparatuur en verbinding
Linksys WRT320 N met firmware: DD-WRT v24-sp2 (12/19/09) mini - build 13493M NEWD-2 K2.6 Eko
Wireless netwerkadapter AR928X van Atheros

Wireless Channel 6 - 2,437 Ghz (netwerkadapter ondersteund niet niet 5 Ghz band)

----------------------------------------------
update hij doet het al... had AES niet aangezet, mijn excuses!!

[ Voor 29% gewijzigd door SuperCrisz op 05-04-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:52
Kan iemand (met een Ziggo verbinding) deze link eens proberen: http://forum.thinkpads.com/ ?

Hij doet het bij mij (Ziggo) niet. Kameraad van me zegt ook dat hij niet werkt (ook Ziggo)

http://downforeveryoneorjustme.com/forum.thinkpads.com zegt echter:
It's just you. http://forum.thinkpads.com is up.
Als het bij meer mensen niet werkt lijkt het me een Ziggo DNS probleem o.i.d.

[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 05-04-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
ThinkPadd schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:23:
Kan iemand (met een Ziggo verbinding) deze link eens proberen: http://forum.thinkpads.com/ ?

Hij doet het bij mij (Ziggo) niet. Kameraad van me zegt ook dat hij niet werkt (ook Ziggo)

http://downforeveryoneorjustme.com/forum.thinkpads.com zegt echter:

[...]

Als het bij meer mensen niet werkt lijkt het me een Ziggo DNS probleem o.i.d.
werkt bij mij ook niet en ik gebruik geen dns van ziggo.., kan het niet gewoon http://forum.lenovo.com/ zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Nee de link werkt normaal wel goed (en het is wat anders dan het Lenovo forum ;) )

Ik heb nu de Google DNS ingesteld en dan werkt het idd ook niet

Hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:15
ThinkPadd schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:23:
Werkte hier ook niet, maar na een keer refreshen wel. Ik gebruik OpenDNS. Postcode 9713.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Werkt inmiddels weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:05

-ET-

Phone Home

hier vanaf een ziggo verbinding werkt het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:28
Werkt hier prima. postcode 4834, Ziggo alles-in-1 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
-ET- schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:03:
hier vanaf een ziggo verbinding werkt het nog niet.
hier wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:07

Lightah

Strikes Again

Hier in Amersfoort (zowel bij mij als mijn ouders) vliegt de verbinding er de laatste tijd regelmatig uit. Dit gebeurt ook als er niet vollop gedownload wordt. Dit is nogal lastig omdat je dan ongemerkt telefonisch onbereikbaar bent. Het is altijd te verhelpen door de stroom af en op de Ubee te doen. Op het moment dat het niet werkt branden de lampjes van de Ubee ook niet zoals normaal. Kan je hier zelf iets aan doen of ligt het puur bij Ziggo?

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Gropah schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:42:
Over and over and over and over again ...

(a) Ziggo GARANDEERT NOOIT snelheden, zoals in de algemene voorwaarden ook staat. De genoemde waarden gelden als indicatie waaraan verder geen rechten kunnen worden ontleend.

(b) Ziggo BELOOFT NIKS qua snelheidsvehogingen. Ze kondigen wat aan, en dat kan dan vervolgens behoorlijke vertraging oplopen om diverse redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volkert schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:07:
[...]

Over and over and over and over again ...

(a) Ziggo GARANDEERT NOOIT snelheden, zoals in de algemene voorwaarden ook staat. De genoemde waarden gelden als indicatie waaraan verder geen rechten kunnen worden ontleend.

(b) Ziggo BELOOFT NIKS qua snelheidsvehogingen. Ze kondigen wat aan, en dat kan dan vervolgens behoorlijke vertraging oplopen om diverse redenen.
Waarom dan trams door de stad Denhaag laten rijden met op de zijkanten de reclame Denhaag nu 120 Mbit
terwijl een gedeelte van Den Haag dit niet heeft???? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 15:35

rally

Deyterra Consultancy

Als jij een auto koopt die 50km/u kan met daarbij de belofte van de verkoper dat hij aan het over enkele maanden 80km/u kan en niet lang daarna zelfs 120km/u dan zou je ook behoorlijk pissig zijn als dat keer op keer uitgesteld wordt, zeker als je continue om je heen reclame ziet dat er een kleine groep al wel de mogelijkheid heeft om die snelheid te benutten.

Simpel: Ziggo belooft iets (en maakt er zelfs uitgebreid reclame voor en hamert er op in persberichten), maar in werkelijkheid is dat verre van de waarheid/mogelijkheden.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
MarchelV schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:32:
[...]
Dat had ik zelf ook gevonden, maar 25 MB is twee keer niks, en ik ga geen 5 euro betalen voor extra webspace, kan ik beter voor weinig een NASje kopen en die delen.
Maar een NAS is toch geen backup...? En zeker niet buitenshuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelV
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-08 16:30
hemiparo schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:34:
[...]

Maar een NAS is toch geen backup...? En zeker niet buitenshuis?
Nee, dat weet ik, maar ik doelde op extra storage mogelijkheden, dat is waar ik mijn huidige webdisk voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 16:39
MarchelV schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:20:
[...]

Nee, dat weet ik, maar ik doelde op extra storage mogelijkheden, dat is waar ik mijn huidige webdisk voor gebruik.
Waarom wil iedereen alles tegenwoordig gratis hebben? Gratis bestaat niet en dan betaal je er gewoon voor in je abonnementskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:57:
[...]
Waarom dan trams door de stad Denhaag laten rijden met op de zijkanten de reclame Denhaag nu 120 Mbit terwijl een gedeelte van Den Haag dit niet heeft???? 8)7
Om nieuwe klanten te krijgen?

Ik snap de frustratie, maar juridisch heb je geen poot om op te staan. Nergens heb je in de overeenkomst met Ziggo staan dat je het recht zou hebben op een bepaalde gegarandeerde snelheid op een bepaald moment. Anders was Ziggo al lang duizenden keren aangeklaagd. Heeft dus geen zin om erover te klagen, Ziggo doet er niks aan en anderen op het forum ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Volkert schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:00:
[...]
Heeft dus geen zin om erover te klagen, Ziggo doet er niks aan en anderen op het forum ook niet.
daar zit hem nou juist het gebrek. de eenheid, wat denk jij dat er gebeurt als er wel paar 100 klanten gaan klagen en dat bv een vara kassa het in zijn programma opneemt? moet jij eens opletten hoe snel die verhoging er door heen ligt. Het is zo klip en klaar als een klontje. ziggo wil de snelheid in de rest van nederland helemaal nog niet verhogen! dan verliest ziggo de kans klanten op het alles in 1 extra pakket te krijgen. Het meerdendeel vind 30/4 meer als voldoende trust my. maar qua techniek kan ziggo het allang geloof mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
marcel23456 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:38:
[...]

daar zit hem nou juist het gebrek. de eenheid, wat denk jij dat er gebeurt als er wel paar 100 klanten gaan klagen en dat bv een vara kassa het in zijn programma opneemt? moet jij eens opletten hoe snel die verhoging er door heen ligt. Het is zo klip en klaar als een klontje. ziggo wil de snelheid in de rest van nederland helemaal nog niet verhogen! dan verliest ziggo de kans klanten op het alles in 1 extra pakket te krijgen. Het meerdendeel vind 30/4 meer als voldoende trust my. maar qua techniek kan ziggo het allang geloof mij ;)
Wat een onzin, Natuurlijk wil Ziggo de snelheden (helemaal op termijn) naar een hoger plan brengen. Dan kan de marketing afdeling weer zeggen dat ze één van de snelste providers zijn, waar vervolgens weer abonnees mee binnen kunnen worden gehaald. Ziggo is helemaal niet bang voor programma's als Kassa, er zijn genoeg mensen die hier heen schrijven m.b.t. problemen of gevoelens over o.a.de snelheid.
En dergelijk programma als Kassa kan alleen iets aan misstanden doen, anders gezegt je moet worden benadeeld en er moet geen uitzicht zijn op verbetering. Dat Ziggo de hogere snelheden niet overal al heeft ingevoerd heeft wel met de achterliggende infrastuctuur te maken. Het maakt namelijk nog al uit voor je netwerkbelasting wanneer je de snelheid meer dan gaat verdubbelen (van 50Mbit naar 120Mbit), Dit hoeft misschien qua kosten niet duurder te zijn, maar er kunnen zich wel andere dingen voor doen. Daarom zijn er nu al een aantal steden over. (daarnaast zijn dit tevens de steden waar Ziggo ook in concurentie ligt met glasvezel, zo pak je twee vliegen in 1 klap) Bovendien is het zo dat Ziggo overgegaan is naar eurodocis 3.0, vanzelf sprekent willen de netwerkbeheerders van Ziggo ook afwachten hoe deze overgang landelijk heeft uitgepakt. Ondanks vele testen bleek de Ubee modems niet stabiel, en dienden te worden voorzien van een nieuwe firmware, daar dit de fabrikant moest doen heeft dit ook tijd gekost.

Ziggo wil wel, de gebruikers hebben de pakket keus (men kan dus zelf beslissen welke snelheid men wil) jou redenatie gaat dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Citaat: vanaf het Ziggo Gebruikers forum
3D televisiekijken via het netwerk van Ziggo

Bedrijf wil ook WK voetbal uitzenden in 3D

Utrecht, 6 april 2010

Ziggo heeft vandaag tijdens een persconferentie met gebruik van Samsung televisies laten zien dat het in staat is om 3D televisie de huiskamer in te brengen. Het bedrijf streeft er naar om televisiekijken steeds meer een belevenis te maken. Is het uitzenden van beelden in HD (High Definition) al een intensievere kijkervaring dan het kijken naar standaard kleurenbeelden, met 3D televisie worden de beelden nog levensechter en wordt TV-kijken pas echt een emotionele belevenis.

Het netwerk van Ziggo is nu geschikt om 3D televisiebeelden tot in de huiskamer te kunnen brengen. Daarnaast heeft de klant een 3D televisie nodig. Deze televisies zijn vanaf april in steeds grotere aantallen verkrijgbaar. Behalve deze TV heeft men ook een HD-ontvanger, of HD CI+ module nodig. In de meeste gevallen kunnen de Ziggo-abonnees die al een HD-ontvanger hebben deze ook gebruiken voor de ontvangst van 3D TV.

CCO van Ziggo Marcel Nijhoff: “De techniek hebben wij nu voor elkaar, nu de content nog. Wij doen er alles aan om het komende WK voetbal in 3D te kunnen uitzenden. Als ons dat lukt dan gaan wij er vervolgens voor zorgen dat op verschillende plekken in het land grote groepen mensen naar het voetbal in 3D kunnen kijken. Bovendien verwacht ik dat wij binnen enkele weken de eerste 3D-films kunnen toevoegen aan ons interactieve televisie aanbod.”. Ziggo bekijkt daarnaast de mogelijkheden voor het doorgeven van een 3D televisiekanaal.

Hoe werkt 3D TV via Ziggo
Het begin is natuurlijk de opname van wat je wilt uitzenden. Dit opnemen gebeurt met een camera die twee lenzen heeft. De ene lens neemt het beeld voor het linkeroog op, de andere neemt hetzelfde beeld voor het rechteroog op. De opnames worden vervolgens in HD-kwaliteit verspreid via het kabelnetwerk. Een HD-ontvanger ( deze staat als een settop box bij de gebruiker of is ingebouwd in de TV) zorgt ervoor dat de TV de beelden kan vertonen. De 3D TV vertoont vervolgens heel snel achter elkaar eerst het beeld voor het ene oog en dan voor het andere oog. Als je nu naar de TV zou kijken zie je een wazig beeld. De oplossing daarvoor is de 3D bril die bij de 3D TV hoort. Deze heb je in twee soorten. De actieve bril laat alleen licht door van het beeld dat de TV toont. Is dat een linker beeld dan laat het linker glas licht door, is het een rechter beeld dan laat het rechter glas licht door. Deze wisselingen gaan zo snel dat een kijker ze niet waarneemt maar een ononderbroken beeld ziet. In een passieve bril zijn de lenzen zo gemaakt dat de ene lens alleen licht in het verticale vlak doorlaat en de andere alleen licht in het horizontale vlak. Televisies waarbij men gebruik moet maken van deze passieve brillen hebben een apart laagje over het scherm dat er voor zorgt dat de beelden of vertikaal of horizontaal gepolariseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:49
Volgens mij was de reden dat ze niet iedereen nu al een docsis 3 modem willen geven. Daarom worden mensen met een plus abbo ook op 22mbps gezet. Puur omdat ze dan het modem niet hoeven te vervangen. Kan me goed voorstellen dat het vervangen van een modem bij miljoenen klanten aardig prijzig is.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hox
  • Laatst online: 19-10 20:41

Hox

Vorige week Ziggo allesin1 besteld. De monteur komt aankomende zaterdag. Een monteur klinkt niet heel tweakerachtig, maar ik verwacht nogal wat problemen met mijn overzetting van telefoonnummer aangezien deze nu in handen is van KPN. Testklant KPNglasvezel, wel / geen contract. Allemaal lekker onduidelijk zoals ik onderhand wel gewend ben bij KPN.

Ik kan in ieder geval niet wachten totdat alles werkt. HDTV en ook op de slaapkamer iets beters dan digitenne. Was het maar zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu al iemand duidelijk wat er met de geliefde porno gaat gebeuren over een maand?

En aangezien niemand 12 euro gaat betalen voor een porno kanaal (lijkt mij met internet...) vraag ik me af op grond waarvan deze beslissing genomen is? Werd het te duur? Kan je het dan niet beter afstoten ipv in een te duur premiumpakket te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Opeens zag ik dat er een analoge zender is verdwenen: "deze zender is komen te vervallen" in beeld.

Maar ik zit nu al 2 dagen te denken welke zender dit was, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:49:
Is het nu al iemand duidelijk wat er met de geliefde porno gaat gebeuren over een maand?

En aangezien niemand 12 euro gaat betalen voor een porno kanaal (lijkt mij met internet...) vraag ik me af op grond waarvan deze beslissing genomen is? Werd het te duur? Kan je het dan niet beter afstoten ipv in een te duur premiumpakket te stoppen?
Klopt ja. Ik wil zeggen, waarom denk je dat p0rn bij bv. de Mediamarkt voor €1 in de grabbelbakken ligt? Zelfs voor die prijs is het nog moeilijk te verkopen, want een gemiddeld persoon gaat liever niet een paar pr0n-DVD's aan de kassa staan. Die plukt wel iets van het internet af... :P
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:22:
Opeens zag ik dat er een analoge zender is verdwenen: "deze zender is komen te vervallen" in beeld.

Kanaalnummer?

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 06-04-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:22:

Waar woon je? Een aantal analoge zenders verschilt per regio.
Hox schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:42:
Vorige week Ziggo allesin1 besteld. De monteur komt aankomende zaterdag. Een monteur klinkt niet heel tweakerachtig, maar ik verwacht nogal wat problemen met mijn overzetting van telefoonnummer aangezien deze nu in handen is van KPN.
Een monteur kan echt het overzetten van je nummer niet bespoedigen. Dat is allemaal administratief werk. Een monteur doet 1 ding.. coax strippen.. coax aan splitter en modem aan splitter hangen en klaar. telefonie wordt meestal pas later overgezet, en mag je zelf doen (stekker aan je telefoonlijn maken en stekker op datum x in je modem steken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
[...]
daar zit hem nou juist het gebrek. de eenheid, wat denk jij dat er gebeurt als er wel paar 100 klanten gaan klagen en dat bv een vara kassa het in zijn programma opneemt? moet jij eens opletten hoe snel die verhoging er door heen ligt.
Zoals Bullet NL ook al aangeeft heb je geen case, ook niet bij Kassa. Wat is de "schade" die je opgelopen hebt doordat de snelheidsverhoging wat langer op zich laat wachten? Dat je minder snel auteursrechtelijk beschermde DVD's en BluRay's kunt downloaden misschien? Nogmaals, ik begrijp de jaloezie en frustratie volkomen, maar je kunt er verder niets mee. Gewoon afwachten totdat je aan de beurt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Hox schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:42:
Vorige week Ziggo allesin1 besteld. De monteur komt aankomende zaterdag. Een monteur klinkt niet heel tweakerachtig, maar ik verwacht nogal wat problemen met mijn overzetting van telefoonnummer aangezien deze nu in handen is van KPN. Testklant KPNglasvezel, wel / geen contract. Allemaal lekker onduidelijk zoals ik onderhand wel gewend ben bij KPN.
Tsja, allemaal leuk en aardig, maar de monteur doet dus helemaal niets met je telefonie. Die omzetting gaat geheel buitenshuis en wanneer dat geregeld is mag je je telefoon in het modem prikken. Meer niet. De monteur levert je een werkende internetverbinding op, meer niet. Telefonie overzetten gebeurt op de achtergrond in de systemen van KPN en Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Kan geen postcode check uitvoeren meer in deze regio?
7577.
Kreeg wel een mail dat er een nieuw modem geleverd word. Hebben alleen geen internet van ziggo maar zat er wel aan te denken om over te stappen.
En als dat betekent dat er nu de snelheidsverhoging aankomt is dat helemaal mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hox
  • Laatst online: 19-10 20:41

Hox

Wildfire schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:01:
[...]

Tsja, allemaal leuk en aardig, maar de monteur doet dus helemaal niets met je telefonie. Die omzetting gaat geheel buitenshuis en wanneer dat geregeld is mag je je telefoon in het modem prikken. Meer niet. De monteur levert je een werkende internetverbinding op, meer niet. Telefonie overzetten gebeurt op de achtergrond in de systemen van KPN en Ziggo.
haha, valt dat even tegen. Maarja ik zie wel wat er gaat gebeuren. In ieder geval bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 16:26

Sorcerer8472

Mens sana?

Zo, we hebben AiE extra. Verhuizing ging netjes, werkt 1 dag eerder dan beloofd ook al (van het weekend waren de codes nog ongeldig :P)

Nog geen nieuws mbt SBS/RTL HD trouwens: http://www.totaaltv.nl/index.php?action=nieuws&id=3030

Speedtest 116.6 Mbps down en 9.3 Mbps up, en da's via een router en tijdens een voip-gesprek :9

[ Voor 17% gewijzigd door Sorcerer8472 op 06-04-2010 21:33 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:50

HaTe

haat niet

Xentor schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:16:
Kan geen postcode check uitvoeren meer in deze regio?
7577.
Kreeg wel een mail dat er een nieuw modem geleverd word. Hebben alleen geen internet van ziggo maar zat er wel aan te denken om over te stappen.
En als dat betekent dat er nu de snelheidsverhoging aankomt is dat helemaal mooi :)
offtopic:
Dan woon jij erg dicht bij mij in de buurt. Ik woon ook op 7577 (GE) :)
Dan woon jij dus op een van deze plaatsen, tenzij je niet in het telefoonboek staat:
Orgellaan 48
Brem 70

[ Voor 11% gewijzigd door HaTe op 06-04-2010 23:05 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:15
Ik geloof jou helemaal niet. Ziggo heeft miljoenen klanten, en dan zouden ze bang moeten worden van een paar honderd gefrusteerde klanten? Die klanten zijn ze liever kwijt dan rijk, vermoed ik. Zelfs als je 30.000 medeklagers zou kunnen verzamelen is dat nog minder dan 1%. Wat maakt het nu uit of je een film kunt downloaden in 10 minuten ipv 15 minuten? Ziggo komt veel meer in de buurt van de verwachte snelheden dan een medium als ADSL bijvoorbeeld, dus ik ben gewoon tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 17:58
Daarnaast ken ik meer dan genoeg mensen die ipv die 120Mbit ook genoegen nemen met 50Mbit.
Sterker nog, wanneer het middelste Alles in 1 pakket wordt opgevoerd naar 50Mbit ga ik een stapje terug. Het is geil wanneer je download op 13,7MB/s staat maar ook dat zie ik regelmatig niet gebeuren, sterker nog, vaker niet dan wel.

Enige waar ik dat soort snelheden haal is als ik bijvoorbeeld een Ubuntu iso download.

[ Voor 12% gewijzigd door Uberprutser op 07-04-2010 09:16 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
grun93 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:54:
[...]

Ik geloof jou helemaal niet. Ziggo heeft miljoenen klanten, en dan zouden ze bang moeten worden van een paar honderd gefrusteerde klanten? Die klanten zijn ze liever kwijt dan rijk, vermoed ik. Zelfs als je 30.000 medeklagers zou kunnen verzamelen is dat nog minder dan 1%. Wat maakt het nu uit of je een film kunt downloaden in 10 minuten ipv 15 minuten? Ziggo komt veel meer in de buurt van de verwachte snelheden dan een medium als ADSL bijvoorbeeld, dus ik ben gewoon tevreden.
kan je de tijd nog herinneren dat Ziggo constant in de top 3 stond van vara's kassa en diverse malen de koude douche kreeg van tros Radar? dat ging ook vaak om minder dan 30.000 klachten. Hoe vaak stond er dan weer een meneer van ziggo met het zweet driedubbeldik op zijn boven lip weer escuus aan te bieden en beloofde hij verbetering? Het antwoord is vaak. Het gaat namelijk om de macht van televisie die ziggo behoorlijke schade kan toe brengen.

Of het nu gaat om 100 of 1000 of 30.000 klachten, ziggo heeft simpelweg iets beloofd en komt dat gewoon niet na. Ohja nu ineens in de nazomer van 2010...gelooft u het? ik niet (meer), wat hebben ze tegen die tijd weer voor smoes?

Dan als slot, Ik had Alles in 1 extra met 50 down, uit protest ben ik terug gestapt naar het plus pakket. Ik heb 20/3 nu, waarom niet 30/4 ik heb de ubee staan alles is goed tot uitstekend stabiel dus vreemde blijft dat het profiel makkelijk om 30/4 kan staan maar die tot op heden nog 20/3 is. Marketing gaat dieper als u denkt, dit is een zeer slim uitgedacht concept. Zet een paar "testgebieden" neer, laat de rest kwijlen en als het vervolgens dan beschikbaar komt vliegen we net als bij de ipad erop af als vliegen op een bult poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ballebek schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:15:
Daarnaast ken ik meer dan genoeg mensen die ipv die 120Mbit ook genoegen nemen met 50Mbit.
Sterker nog, wanneer het middelste Alles in 1 pakket wordt opgevoerd naar 50Mbit ga ik een stapje terug. Het is geil wanneer je download op 13,7MB/s staat maar ook dat zie ik regelmatig niet gebeuren, sterker nog, vaker niet dan wel.

Enige waar ik dat soort snelheden haal is als ik bijvoorbeeld een Ubuntu iso download.
AiE plus wordt maar maximaal verhoogd tot 30Mbit.

Ik download complete series van usenet en ik kan je vertellen dat die 14MB/s superfijn is. Sommige mensen gebruiken de 120Mbit wel regelmatig en omdat jij het niet gebruikt wil nog niet zeggen dat niemand er gebruik van maakt.

[ Voor 7% gewijzigd door ulTimaS op 07-04-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ballebek schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:15:

edit: double post? nog nooit meegemaakt hier.

[ Voor 16% gewijzigd door ulTimaS op 07-04-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 16:26

Sorcerer8472

Mens sana?

ulTimaS schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:47:
[...]

Ik download complete series van usenet en ik kan je vertellen dat die 14MB/s superfijn is. Sommige mensen gebruiken de 120Mbit wel regelmatig en omdat jij het niet gebruikt wil nog niet zeggen dat niemand er gebruik van maakt.
De reden voor mij om AiE Extra te nemen:
• geringe prijsverschil met volgende pakket in de rij (ook nog eens aftrekbaar ivm thuiswerken)
• de uploadsnelheid, die wel enorm veel hoger is, en waar ik zeker wel wat aan heb
• de snelheid is er wanneer je hem nodig hebt, zelfs al is dat maar één keer per jaar als je snel een linux-iso nodig hebt ofzo... dan scheelt het je wel tijd, ook al gebruik je de snelheid 99+% van de tijd niet.

De gadget-waarde komt op de laatste plaats.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Volkert schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:00:
[...]

Om nieuwe klanten te krijgen?

Ik snap de frustratie, maar juridisch heb je geen poot om op te staan. Nergens heb je in de overeenkomst met Ziggo staan dat je het recht zou hebben op een bepaalde gegarandeerde snelheid op een bepaald moment. Anders was Ziggo al lang duizenden keren aangeklaagd. Heeft dus geen zin om erover te klagen, Ziggo doet er niks aan en anderen op het forum ook niet.
Het mag dan wellicht "geen zin" hebben, maar het mag wel.
Niet iedereen is zo'n mak lammetje als jij die zich voor laat liegen door een bedrijf/iemand en daarna zonder morren accepteert dat ze een toezegging niet nakomen. Dergelijke klanten zijn een zegen voor veel bedrijven: Gewoon toezeggen wat een klant wil horen, daarna niet nakomen: De klant is zo'n lammetje dat het toch niets zegt/doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

[...]

Eerst van de zomer nog naar 22 mbit.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 16:39
[...]

Ik zie (nog) geen toegevoegde waarde van 120MBit. Ik heb zelf alles-in-1 basis met 2Mbit en kan 3 DVD's per 24uur downloaden met deze snelheid. Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik kan niet zo snel kijken, beetje plannen en er is meer dan genoeg te downloaden met 2Mbit, laat staan met 120MBit. Is 60 keer zoveel en betekend dat je dan 180DVD's per dag kan binnen halen. Ik weet niet op welke snelheid jij ze afspeelt maar lijkt mij overdone. Ook als je alles in FullHD1080p download is het nog een super overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:55:
[...]

De reden voor mij om AiE Extra te nemen:
• geringe prijsverschil met volgende pakket in de rij (ook nog eens aftrekbaar ivm thuiswerken)
Zou ik ook wel willen, maar Ziggo verstrekt voor de AIE producten geen factuur waarop de internetkosten apart genoemd staan :( En die factuur wil de werkgever natuurlijk wel hebben voor zijn administratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Laatst online: 19-10 17:38

Quindor

Switching the universe....

Wolly schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:39:
[...]
Zou ik ook wel willen, maar Ziggo verstrekt voor de AIE producten geen factuur waarop de internetkosten apart genoemd staan :( En die factuur wil de werkgever natuurlijk wel hebben voor zijn administratie.
Naar mijn weten doet ziggo dit wel degelijk?

*checkt eventjes*
Hmm, je hebt helaas gelijk. Er word alleen een bundel alles-in-1 extra afgerekend, maar er word niet gespecificeerd wat daar precies in zit. Bummer. :(

Mijn werkgever vergoed maximaal 40 euro en in het geval van een bundel pakket word er 60% vergoed van de bundel tot het maximum van 40 euro. In mijn geval van alles-in-1 extra komt dat neer op 39,90. ;)

Wellicht dat jou werkgever een vergelijkbare regeling kan treffen? Anders moet je namelijk alle zaken los bestellen bij Ziggo wat uiteindelijk meer kost voor jou EN je werkgever. :S

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Pagina: 1 ... 32 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!