Ja, dat valt dan nog wel mee met de lengte. Al zal Ziggo wel aanraden een versterker er tussen te hangen, vermoed ik.ShitHappens schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:38:
Er ligt zo min mogelijk, mijn tv is aangesloten met een kabel van 3 meter. Voor de bovenverdieping zit alles weggewerkt in de muren, en zit dus een nette pot in alle kamers. Zal bij elkaar een metertje of 15 tot 20 zijn. Deze kabels vervangen gaat dus erg moeilijk worden.
Een versterker plaatsen kan juist niet, omdat ik niet dicht genoeg in de buurt van de hoofdaansluiting kan komen. Of moet dan per aansluiting een aparte versterker komen?
nee, je moet op de hoofdaansluiting de versterker hangen, en als je daar dus niet bij kan, dan gaat dat dus niet. Dus dan moet je wellicht met je verhuurder overleggen dat dit aangepast moet worden, als dat noodzakelijk is.
Ja, als je het geld er voor over hebt, dan kun je natuurlijk digitaal proberen en kijken of het werkt. Maar ik vermoed dat je wel problemen gaat krijgen als je geen goed signaal krijgt. Kun je NL 1, 2, 3 en RTL 4 bijvoorbeeld wel goed ontvangen zonder ruis ? of is dat ook bagger ?