Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 205 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 41.956 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:25

Snuffel

Vroem!

Nee, er heeft geen name change plaatsgevonden, dat is het frappante ervan.

Alleen als je ingame naar iemand van onze guild kijkt, zie je <Blizzard Europe - Game M> staan.
Maar als je met iemand praat en je shift-clickt op de naam, dan zie je <Pure Vengeance>.

Druk je op O, dan zie je weer member of <Blizzard Europe - Game M> staan.

heeeeeel wazig

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Pfff droprate van die hilt is volgens mij idd enorm generfd. Leuk voor de mensen die de eerste dag tijd hadden om alle 3 nieuwe heroics op al hun 5 level 80 toons te kunnen doen (mn halve guild heeft zo'n ding) maar als je de eerste dag minder tijd had heb je gewoon pech dus. Gisteren op m'n lock alle 3 heroics gedaan, vervolgens op m'n shaman ook alle 3 en op m'n DK de eerste en tweede. Niet 1 hilt meer zien droppen. Bij al m'n guildies samen is er gisteren precies 1 gedropt.

HoR was nieuw voor me gisteren, eerst een keer op normal gepugd om de instance te leren kennen en vervolgens dus met 2 toons op heroic gedaan. Best een toffe instance, al is de "Hidden passage" niet bijzonder goed verborgen hehe.
Wel fijn dat als je wipet op bv wave 9, je dan niet helemaal overnieuw hoeft te beginnen (zoals in VH of BM).

Op mn shammy in FoS nog een leuke enhance axe geloot trouwens van Bronjahm, de "Godfather of Soul(s)": Nighttime en op mn DK in de Pit leuke plate bracersvan Garfrost.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

goeiemorgen mensen! nou ik kan eindelijk ook meepraten over de 10 waves in Halls of Reflection hehe

had em op normal al gehealed maar nog niet op heroic en dat viel best wel tegen,had ik flink onderschat was eergisteren eerst alle normals aan het doen zodat ik een beetje wist wat ik tegen zou gaan komen in de heroics mode...maarja ik dus via die nieuwe lfg tool in een groepje gekomen en pit of saron & forge of souls waren allemaal one shots op een paar keer een dode mage na omdat ie gewoon op een op een paar heel ongelukkige momentjes de pijp uitging..

toen kwamen we bij de beruchte 10 waves aan...ik stond daar netjes om het hoekje te wachten tot de tank terug kwam maar toen ie halverwege zn hp pool was besloot ik toch maar om mezelf een holy light te geven die hij dan ook kreeg dankzij de beacon of light en ..BAM! agrro ,tank kon dat niet meer terug pakken en ik gebruikte toen mn eerste bubble en gelijk Div.sacrifice op de tank en begon als een gek de groep en mezelf te healen...uiteindelijk maakte dat niet zoveel uit en werd ik alsnog keihard ge-assraped doordat ik agrro kreeg,uitendelijk nog falric gedowned maar tijdens de volgende 5 waves werd het alleen maar erger (en nee had Righteous fury niet aan staan) uiteindelijk begon de tank iedereen af te zeiken over dat we crap gear hadden enzo en toen ik tegen hem zei dat ie zich alleen maar meer voor lul zette door dat te zeggen omdat ie agrro verliest van "zogenaamde crappy gegearde spelers" daar had ie niks op terug behalve het leaven vd group...daarna nog een een nieuwe tank gekregen maar ondanks dat ie heel erg zn best deed had hij in tegenstelling tot de vorige tank niet zulke goede gear en verloor ie ook agrroo maarja niks aan te doen,ga wel een keer met de guild tank op stap haha maarja achterafgezien had die eerste tank wel redelijk gelijk alleen de mage deed 2,5k dmg en de rest lagen daar zelfs onder..wel jammer had em ook graag in heroic afgemaakt haha wel nog nieuwe gloves mogen looten :D

dat van dat need en greed had ik me helaas ook nog niet erg goed in verdiept maar als er dus 1tje op Disenchant drukt wordt ie ook gedissed ondanks dat iemand die op greed drukt de roll wint??
ga ik voortaan ook maar needed op offspecc spul maar ben het er idd mee eens dat je het van te voren wel ff moet zeggen :D gisteren weer een roll gemissed op die spellblade,op een trinketje en weer geen battered hilt zien droppen :( en ja die is denk ik idd generfed in het kader van de "minder epics op thrash fix"

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HoR gister succesvol gedaan, eerste keer met de icewalls was erg leuk, over de vent iedereen 'RUN RUN!!' :D Een 1h sword geloot die grappig genoeg identieke stats heeft als de ToC10 Anub drop, dus qua item kwaliteit staan die 2 gelijk. Genoeg triumphs nog een head item gekocht, nu een 4set windrunner's compleet (wat moet ik met kans op 600ap op mn pet...).
dat van dat need en greed had ik me helaas ook nog niet erg goed in verdiept maar als er dus 1tje op Disenchant drukt wordt ie ook gedissed ondanks dat iemand die op greed drukt de roll wint??
Als jij greed en ik DE dan staan we gelijk in roll. Als jij wint, krijg je je item, als ik win krijg ik de item en die wordt direct DE'ed. Sommige world drops heb ik met greed gewonnen, zijn richting mijn alts gegaan :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:04
@ Pino22: Gewoon lekker gaan spelen! Het spel is nog lang niet afgelopen, en als het bevalt moet je zorgen dat je over een half jaartje ergens rond het maximum level zit. Tegen die tijd wordt in principe alles qua gear gereset. Ervaring kun je in de tussentijd wel krijgen. Zo heel ingewikkeld is het spel niet!

Ik zou van te voren goed kijken welke server je kiest. Een relatief nieuwe server is misschien een goed idee. Ook kan ik je aanraden een niet te volle server te kiezen. Ik speel zelf op Dragonblight, en dat bevalt nog steeds prima! Er is daar ook een Nederlandse guild ‘Under Construction’ die volgens mij ook levellende spelers aannemen..

Gister ben ik op mijn rogue door de 3 nieuwe heroics heen gevlogen met een goede groep. Iedereen zat netjes boven de 3.5k dps, en op bosses nog meer. Een walk in the park. Heb nog een 1.8 speed dagger en een 1.6 speed offhandsword gewonnen ook! Kan nu dus met normale wapens mutilate en combat spelen. Ook heb ik ook mijn rogue nog even VoA25 gedaan. Daar was een rogue met betere gear dan ik en mutilate spec. Die deed gewoon bijna 2k meer dps!!! Tijd voor dual spec, dan kan ik testen of het inderdaad zoveel harder gaat.

Vervolgens had de guild nog een healer nodig voor ICC5 heroics. We hebben de eerste 2 instances gedaan, en dat was nog best pittig healen. We hadden een alt tankje mee, en die pakte vooral in de 2de instance rake klappen. Dat kostte ons uiteindelijk 2 wipes. De 3de moet ik nog steeds doen op mijn priestje, maar dat komt nog wel!

Eindscore is dus 5 keer de iic5 heroics, met welgeteld 0 drops van de Hilt. Ik heb dat mainhand zwaardje best hard nodig. Ik hoorde gister dat ik waarschijnlijk wel een mainchange kan maken, rogue ownage incoming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
In HOR op de wave fight is het echt een must om ze te marken

Priest > rogue kill order enzo.

die rogue is nasty met zijn stuns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Niks marken, gewoon LOS-tanken en AoE'en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:46

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:41:
[...]

Als jij greed en ik DE dan staan we gelijk in roll. Als jij wint, krijg je je item, als ik win krijg ik de item en die wordt direct DE'ed. Sommige world drops heb ik met greed gewonnen, zijn richting mijn alts gegaan :)
Hmmjah vind het dat maar wazig en is totaal niet handig, imho DE hoort onder greed te staan wat is anders het nut ervan? :S, ik zie er nu al een verandering in komen dat iedereen greed doet, en dan DE we achteraf wel.

Gisteren eindelijk ICC10 ingeweet 3rd + 4de boss neer gekregen waarbij die laatste toch best lastig was! dat Jetpack verhaal mega vet! ik had er een hard hoofd in om "weer" vehicels te gebruiken, maar die jet pack! awesome!

Halls of Reflection, vind ik van de 3 eigenlijk de minste leuke instance denk ik. sowieso vind ik hem super makkelijk, mijn paladin en 3 van mijn guild gedaan (Mage/Warlock/Boomkin) ergo 3 aoe dps. classes, en eigenlijk alles neer ge aoeed..... beetje op tijd taunten en het gaat allemaal prima.
@ de waves gewoon in het hoekje achter 1 van die bosses staan, en de mobs komen wel naar je toe. Consecration op de grond, Holy wrath wanneer ze in de buurt zijn, en je hebt ze toch wel aardig aan je vastgeplakt.

en dat Arthas wegren verhaal, lore wise vind ik het super met sylvanus en ook echt de lichking zien! maar qua uitdaging kan het aan mij liggen maar echt moeilijk is het nu ook weer niet. je merkt alleen heel snel als je group dps laag is het gewoon lang duurt omdat de trash ook een massive hoeveelheid HP hebben.
Voor een beetje rennen krijg je alweer 2 items :S

in de PIT of Saron vind ik die ICK boss nog wel 1 van de leukste moet ik eerlijk bekennen.
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:15:
Niks marken, gewoon LOS-tanken en AoE'en :D
inderdaad je kan zelfs dat middelste ding als LOS gebruiken. maaar de zijkant is het makklijkste..
marken looool dat heb ik al in tijden niet gedaan....

[ Voor 8% gewijzigd door Valkyre op 11-12-2009 10:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Mektheb schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:34:
hahahaha Sommige mensen, nu al exalted met die ashen verdict, srsly

http://www.mmo-champion.c...t-ashen-verdict-exalted!/

dus zo lastig is het niet :D
Hehe, ja toen ik donderdagochtend online kwam rond 5:30 om even te kijken of er nog Dalaran mage boeken up waren werd ik direct gevraagd om te komen, op dat moment waren ze nog steeds bezig vanaf de vorige avond. Helaas moest ik werken anders had ik wel even meegelopen.

Gister eindelijk voor mekaar gekregen om een pc-versie van de blizzard authenticator te draaien in een mobile emulator en deze te repliceren zodat ik hem op meerdere pc's (locaties) toch werkbare codes krijg. Vanaf nu ook aan de authenticator en een coole core hound pet in ontvangst mogen nemen :)

Verder ook nog mijn eerste blik op ICC10 mogen werpen en alles behalve de 1e boss was een 1-shot met onze 2-healer setup (druid / priest). Op het eerste gezicht ziet het er goed uit en ik ben benieuwd naar de rest van ICC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Heb nog niet die dungeons ofzo gespeeld, maar die nieuwe weapons zien er wel mooi uit...

moet je nog bepaalde questlines doen voordat je die dungeon in mag ? en zo ja waar zitten die quests?

heb nog helemaal niet ingelogd sinds de patch dus heb geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
DarkFire1985 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:18:
[...]

Hehe, ja toen ik donderdagochtend online kwam rond 5:30 om even te kijken of er nog Dalaran mage boeken up waren werd ik direct gevraagd om te komen, op dat moment waren ze nog steeds bezig vanaf de vorige avond. Helaas moest ik werken anders had ik wel even meegelopen.

Gister eindelijk voor mekaar gekregen om een pc-versie van de blizzard authenticator te draaien in een mobile emulator en deze te repliceren zodat ik hem op meerdere pc's (locaties) toch werkbare codes krijg. Vanaf nu ook aan de authenticator en een coole core hound pet in ontvangst mogen nemen :)

Verder ook nog mijn eerste blik op ICC10 mogen werpen en alles behalve de 1e boss was een 1-shot met onze 2-healer setup (druid / priest). Op het eerste gezicht ziet het er goed uit en ik ben benieuwd naar de rest van ICC.
Nog steeds Petje af hoor :D

Liefdagboek :P : Gistere eindelijk me glory of the hero afgemaakt, Make it Count stond op me agenda voor de raid zogezegt zo gedaan een tank uit de guild wou wel ff helpen, 3 andere gepugged met de nieuwe zoek functie

De groep was 1 pally 1 mage 1 shammy 1 warrior 1 deathknight en we werden er heen geport, aangekomen en gebuffed...
Linkte ik de achievment, deze gaan we doen any objections ?, nope geen ok lets go
Gelijk van af het begin er door heen gestoomwalsed, met 10min over en 11 sec stonden we weer buiten :)
achievment is binnen 20min.

Daarna Icc 10 man met de guild ingedoken, de 1e boss ge 2shot en de 2e boss gewiped, niet een echt goeie setup gehad maar vanavond gaan we terug en dan gaan we hem wel one shotte

9mounts to go 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gohan-san schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:18:
Hmmjah vind het dat maar wazig en is totaal niet handig, imho DE hoort onder greed te staan wat is anders het nut ervan? :S, ik zie er nu al een verandering in komen dat iedereen greed doet, en dan DE we achteraf wel.
Of je nu greed en zelf DE, of je doet een directe DE? Nu heeft iedereen de mogelijkheid om te DE'en. (imho blijft het scheef dat het 'slopen' van wapens/gear tot een maxed profession moet horen).

Ze hebben in het verleden natuurlijk bergen van klachten gekregen, dat er een DE in de party zit die alle gear verzameld die niemand wil en einde van de instance leuk z'n HS naar dalaran pakt. Greed = greed, of je dat nu direct DE, verkoopt aan NPC of aan je alt doorstuurt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Het is toch voor de nieuwe tier zo dat je per se eerst de "laagste" tier 10 van badges kan kopen, om die vervolgens met een token te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:54:
Het is toch voor de nieuwe tier zo dat je per se eerst de "laagste" tier 10 van badges kan kopen, om die vervolgens met een token te upgraden?
Klopt. Zo hebben 2 guildies sinds gister zon token, maar nog niet voldoende badges om tier items te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waar kan je eigelijk de nieuwe tierset kopen? Mailarmor NPC in dalaran had alleen wat klein zut, NPC in tournement heeft enkel 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:58:
[...]

Klopt. Zo hebben 2 guildies sinds gister zon token, maar nog niet voldoende badges om tier items te halen.
Dan ga ik sowieso geen items kopen tot ik tier kan halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24
Een leuk neveneffect van de nieuwe LFG tool: iedereen is heel aardig voor mij omdat ze graag in mijn groep willen zitten als ik ga tanken. Zo vinden ze sneller een groep :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:06:
Waar kan je eigelijk de nieuwe tierset kopen? Mailarmor NPC in dalaran had alleen wat klein zut, NPC in tournement heeft enkel 9.
goeie vraag heb het ook niet gezien nog...

Waar kan je je starter set met emblems of frost kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Mektheb schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:18:
[...]

Ik heb de vendors gezien in ICC raidinstance. Helemaal aan het begin en zij verkopen de boel dus.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mik! schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:19:
[...]

Ik heb de vendors gezien in ICC raidinstance. Helemaal aan het begin en zij verkopen de boel dus.
Dat heb ik ook gezien, maar die vendor's verkopen alleen de Tier waarvor je ook een Token moet hebben..
En niet alleen maar emblems of Frost..

Of ben ik gewoon blind ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Je kunt er ook de emblems-only set kopen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:22:
Je kunt er ook de emblems-only set kopen hoor
Dan ben ik vast heel erg blind, ik liep gelijk naar die Mage Vendor bij de portal van Dalaran binnen in ICC
Maar ik heb niks gezien

*wrijft in ze ogen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 18:04
Hoe kun je nu die qual'dar quest beginnen? Ik heb begrepen dat het item waarmee je de quest begint in een van de drie nieuwe instances van trash dropt.

Gister nog wel even de twee nieuwe heroics gedaan m.u.v HoR. Ze waren niet zo moeilijk, maar je merkt wel dat het een stuk pittiger is dan de andere heroics.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 14:03
Gister alle drie op normal mode gedaan, vandaag maar eens de hc versie proberen :)

Die lfg tool is echt super als holy/prot pally binnen 2sec een groep :D

Tot nu toe nog geen slechte ervaringen opgedaan

*klopt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Mik! schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:27:
[...]

#showtooltip
/cast [nomodifier] Lightning Bolt
/cast [modifier:shift] Chain Lightning

Stel je hebt de macro keybinded op Q: door gewoon Q te gebruiken cast je lightning bolt, door shift+Q te gebruiken cast je Chain Lightning. Je kunt het ivm de cooldown ook net andersom doen, dan kan je de global cooldown van chain lightning in de gaten houden.
Ah dus toch, ik had gisteravond al iets dergelijks gevonden maar te weinig tijd om uit te zoeken hoe en wat, hoe dan ook.... dank!

Te weinig tijd omdat we gisteravond wel konden raiden, ok ok, duurde nog wel een uur eer dat we echt begonnen maar met niet al te veel wipes zijn we tot Saurfang gekomen, geen poging ondernomen tot dus die
staat voor aanstaande maandag op het programma. De eerste 3 waren niet zo moeilijke kills dus ik voorzie
geen moeilijkheden voor de laatste.

Ik kwam er wel tijdens Marrowgar achter dat ik toch maar geen slamprocs (bloodsurge) kreeg, tenminste, dat dacht ik, omdat ik het bekende belletje van eventalert niet hoorde. Tussen de bazen door de oude eventalert weer teruggezet maar dit bracht geen soelaas. Het vreemde is, op de shaman (maelstrom alert) werkt het wel dus ik vrees met grote vrezen dat Blizz een ander spell-id aan bloodsurge heeft gegeven en het daarom niet meer werkt.
Eventalert laatste update is al weer van een tijdje terug maar ik gebruikte zelfs een nog veel oudere versie die tot pre-patch 3.3 feilloos werktte.

Naja, powerauras maar gedownload en de boel wat gecustomized, dus ik zie weer levensgroot in beeld wanneer mijn slam proct.

Maar lieve Mona, toch een vraagje, ik wil graag als waarschuwingsgeluid het geluid van Murmur (ik geloof dattie dan sonicboom ging casten) hebben maar weet niet hoe ik dat in poweraura's geimplementeerd krijg onder het tabje 'Sound'. Iemand een tip slash idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister op mijn tank nog wel een bizare LFG party samenstelling, zelf heb ik 200-245 gear en we kregen UP als instance. Healer was een bijna full 170-187 geared shaman, 2 DPS zaten 187-200 en enkel de laatste DPS zat goed in de 213 gear. Laatste boss neer, 3 van de 5 kregen achievement dat ze de HC gehaald hadden. Zover de 'zoek een party in jou gear regio' feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zjanzjak schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:38:
Ik kwam er wel tijdens Marrowgar achter dat ik toch maar geen slamprocs (bloodsurge) kreeg, tenminste, dat dacht ik, omdat ik het bekende belletje van eventalert niet hoorde. Tussen de bazen door de oude eventalert weer teruggezet maar dit bracht geen soelaas. Het vreemde is, op de shaman (maelstrom alert) werkt het wel dus ik vrees met grote vrezen dat Blizz een ander spell-id aan bloodsurge heeft gegeven en het daarom niet meer werkt.
Eventalert laatste update is al weer van een tijdje terug maar ik gebruikte zelfs een nog veel oudere versie die tot pre-patch 3.3 feilloos werktte.

Naja, powerauras maar gedownload en de boel wat gecustomized, dus ik zie weer levensgroot in beeld wanneer mijn slam proct.
Heleboel aura's die men van procs krijgt worden niet meer opgenomen in het combatlog. Addons die dingen uitlezen uit combatlog geven dus niks door.

Heb zelf gisteravond tijdens fights Slam lopen spammen terwijl ik mezelf continue liet springen om zo Slamcasts te interupten :+

Poweraura's werkt inderdaad nog wel.
Mektheb schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:18:
[...]

In de Ice Crown Citadel raidinstance zelf staat voor elke class een vendor. Ashen Verdict quartermaster staat daar ook.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-12-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-05 15:01
tsjiller schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:34:
Gister alle drie op normal mode gedaan, vandaag maar eens de hc versie proberen :)

Die lfg tool is echt super als holy/prot pally binnen 2sec een groep :D

Tot nu toe nog geen slechte ervaringen opgedaan

*klopt af*
Inderdaad klopt maar af... Eergisteren meteen de nieuwe dungeons op normal gedaan, super easy peasy en lekker veel emblems of frost van de quest chain. Dat schoot lekker op. Groep was ook super, had binnen 10 sec een groep. Dat is een groot voordeel als healer met de nieuwe LFG tool. Fantastisch zo snel als je een groep hebt.

Gisteren even snel de random daily hc gedaan, CoS, ook lekker snel. Super groep. Echter begon hier het voor mij al te dagen dat de drop share een beetje vreemd was, de hunter in dit geval kreeg wel heel vaak alle drops bij greeds/needs. Toevallig had hij ook de laagste gearscore (ja die addon verneukt een hoop, i know, maar is een goeie gear check). Misschien is dir ook enigzinds wat veranderd of het valt mij nu pas op.

Na CoS maar eens de nieuwe dungeon op HC doen, Pit of Saron. Groep was weer zo bij elkaar. Goeie groep samenstelling en dps'ers met een kleine 5k DPS schoot lekker op. Healer was hier wel een stuk zwaarder, je bent nogal druk met iedereen vol hp te behouden en het dispellen is bijna een fulltime job! Afijn eerst boss was zo down, dropt er daar toch meteen Surgeon's Needle. De enige drop die Forgemaster Garfrost dropt die voor mij als priest interesant is. Helaas neede de mage ook, vind het persoonlijk meer een healer item maar goed. Gewoon pech hebben. 2e boss, Ick en krick, dropt er Braid of Salt and Fire, echt weer een mooi item wat een massive upgrade zou zijn. En wat schetst enigszins mijn verbazing, mage need again en wint weer! Damn pissig!

Zal wel aan mij liggen maar ik heb het idee dat door de cross ream groups iedereen schijt heeft aan de ander en elkaar niks meer gunt. Voorheen passde je nog eens op een item voor de ander omdat jij net al een massive upgrade had. Dat is er nu niet meer bij ben ik bang. Ik zie trouwens ook iedeeen DE'en ipv greeden, had ik pas halverwege door op de avond en had geen enkele drop gekegen aangezien ik wel gewoon greede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-05 23:37

Smurf

Detri

ShadowBumble schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:44:
[...]

Ik heb me gister kapot gelachen erom , ik denk weet je wat laat ik eens in me leven een pug Instance doen via dit systeem, ik had binnen no time ( lees 2 a 3 seconden ) een group ( ik ben tank ) en we kregen HoL voor ons kiezen.

Ik even snel de healer geinspect ja hoor das prima in orde als in ToC25+ gear as me, na het eerst voorzichtig afstasten van de dps eerst 2 Mobs pullen , toen 3 mobs pullen ging ook goed , mooi we gaan nu 7 tot 8 mobs constant chain pullen, zit ik in een group met allemaar rond het zelfde ilvl gear als wat ik heb en de laagste DPS verontschuldigde zich voor zijn lage dps , want ja 5k DPS in een Pug is natuurlijk ook te laag voor woorden :S.

Overall DPS schommelde tussen de 5k tot 6.7k, geen enkele dood alle bosses binnen 30 secs plat om hun achter werk.

Eerste goede ervaring in een lange tijd voor het gebruik van LFG systeem, ga het zeker vaker proberen. Bovendien vind ik de random optie gewoon erg leuk , hmm instance okay random que go.
Hehe, wij hadden ook hetzelfde met LFG gisteren. Maat van me was tank, en ik signde telkens als healer of dps. Tussen de instances door hadden we al een nieuwe groep voor de warlock guildie die ook meedeed uberhaupt weer teruggeteleport was (speelde op laptop). :D

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kaap schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:44:
[...]

Heleboel aura's die men van procs krijgt worden niet meer opgenomen in het combatlog. Addons die dingen uitlezen uit combatlog geven dus niks door.

Heb zelf gisteravond tijdens fights Slam lopen spammen terwijl ik mezelf continue liet springen om zo Slamcasts te interupten :+

[...]

In de Ice Crown Citadel raidinstance zelf staat voor elke class een vendor. Ashen Verdict quartermaster staat daar ook.
Ja die heb ik gevonden en gezien allemaal, maar wat ik me herriner als ik met die "mage" sprak bij de portal naar dalaran in de raid instance, had hij alleen gear met tokens en niet met alleen maar frost..

Kijk vanavond nog wel is ;)

Ook zie ik niet op Wowhead wat die vendor verkoopt en hoeveel het kost, maar dat zou wel zijn omdat het nieuw was

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 11-12-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Splendid schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:48:
Zal wel aan mij liggen maar ik heb het idee dat door de cross ream groups iedereen schijt heeft aan de ander en elkaar niks meer gunt. Voorheen passde je nog eens op een item voor de ander omdat jij net al een massive upgrade had. Dat is er nu niet meer bij ben ik bang. Ik zie trouwens ook iedeeen DE'en ipv greeden, had ik pas halverwege door op de avond en had geen enkele drop gekegen aangezien ik wel gewoon greede...
Upgrade = upgrade, ik heb maling aan iedereen die het 'meer' nodig heeft, toen ToC kwam was het echt niet anders. Maar nogmaals, DE en greed hebben dezelfde roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 08:57
[...]
...
Ik zie trouwens ook iedeeen DE'en ipv greeden, had ik pas halverwege door op de avond en had geen enkele drop gekegen aangezien ik wel gewoon greede...
Ligt niet aan het greeden, ligt eraan dat jij gewoon verloor met rollen dat je geen loot hebt gehad. Greed staat gelijk aan DE namelijk. Had je de rol gewonnen, dan had je het item gewoon gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik kijk niet eens naar de loot in een heroic, zou me echt helemaal niks schelen het geen waarvoor ik kom is of rep of emblems, en dat zowel op main als alt de gear is toch waardeloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-05 15:01
SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:56:
[...]

Upgrade = upgrade, ik heb maling aan iedereen die het 'meer' nodig heeft, toen ToC kwam was het echt niet anders. Maar nogmaals, DE en greed hebben dezelfde roll.
Ow het gaat niet om weer het meer nodig heeft maar er drop een healer item en een dps item. moet je dan zo nodig als dps'er ook needen op een healer item? Ik vind persoonlijk van niet. Maar daar zijn de meningen over verdeeld. En is greed en DE gelijkt dan? Ik dacht dat DE boven greed stond? Anders snap ik de toegevoegde waarde niet helemaal afgezien van het feit dat opeens iedereen kan DE'en :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 16:46

ZeroCode

Woopie

[...]
2e boss, Ick en krick, dropt er Braid of Salt and Fire, echt weer een mooi item wat een massive upgrade zou zijn. En wat schetst enigszins mijn verbazing, mage need again en wint weer! Damn pissig!
Niet lullig bedoelt maar dat is een goede arcane mage belt, haste + spellpower = toppertje. Dus het is eigenlijk wel logisch dat hij neede. Ik zou iig ook needen. Wat wel erg is:
Gisteren daily random dungeon: lock die alles neede op laatste boss. Ook frost orb etc etc. en boem weg was ie... Das dan wel weer kansloos maargoed, die dingen zijn niks meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:40:
Gister op mijn tank nog wel een bizare LFG party samenstelling, zelf heb ik 200-245 gear en we kregen UP als instance. Healer was een bijna full 170-187 geared shaman, 2 DPS zaten 187-200 en enkel de laatste DPS zat goed in de 213 gear. Laatste boss neer, 3 van de 5 kregen achievement dat ze de HC gehaald hadden. Zover de 'zoek een party in jou gear regio' feature.
Ja idd.. Had ik gister ook in HoL. De healer shaman had dikke 232-245 gear aan. Terwijl de retri pally ergens rond de 200 zat ofzo. De tank en mage zaten wel redelijk in mijn buurt.

Was op zich grappig.. de retri pally het begin steeds recount dps linken (stond toen ff boven aan). Alleen tegen het eind zat ik op 35% (3k dps) en hij net op 18% (2k). Heb geen recount link meer gezien :)

Maar heb op lvl 80 nog geen slechte pug mee gemaakt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ZeroCode schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:02:
[...]

Niet lullig bedoelt maar dat is een goede arcane mage belt, haste + spellpower = toppertje. Dus het is eigenlijk wel logisch dat hij neede. Ik zou iig ook needen. Wat wel erg is:
Gisteren daily random dungeon: lock die alles neede op laatste boss. Ook frost orb etc etc. en boem weg was ie... Das dan wel weer kansloos maargoed, die dingen zijn niks meer waard.
Ik baal zoiezo alles CRIT is, ik heb zo'n hekel aan crit....
40% crit is al genoeg, maar alles kwa loot voor een mage is crit crit hit hit hit, en alles wat je moet kopen of moet "needen van andere classes" heeft wel haste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ZeroCode schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:02:
[...]

ja zou ook een leuke belt zijn voor mn holy pally maarja kan alleen nog maar op plate needen :( verloor trouwens ook een need roll tegen een mage x2 een soort van trinket en een 1h zwaard :(

[ Voor 56% gewijzigd door Vivaladen op 11-12-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:34
Werkt bij iedereen die disenchant functie goed? Toen ik de hele rits aan dungeons deed op mijn paladin was er in de groep een enchanter aanwezig, op dat moment deed was deze Disenchant optie beschikbaar.
Deed ik daarna dezelfde dungeons op mijn shaman en geen enchanter in de groep was de functie niet beschikbaar. Het lijkt dus alsof er een enchanter aanwezig moet zijn voor deze optie.
Kan natuurlijk een bugje zijn....

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Splendid schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:59:
Ow het gaat niet om weer het meer nodig heeft maar er drop een healer item en een dps item. moet je dan zo nodig als dps'er ook needen op een healer item? Ik vind persoonlijk van niet. Maar daar zijn de meningen over verdeeld. En is greed en DE gelijkt dan? Ik dacht dat DE boven greed stond? Anders snap ik de toegevoegde waarde niet helemaal afgezien van het feit dat opeens iedereen kan DE'en :/
Healer/DPS cast gear blijft een discussiepunt, als er hit op zit is het per definitie een DPS item en zonder is het per definitie een heal item. Het is een cloth cast item, klaar. Als de stat erop beter zijn (meer int, meer spi, whatever) dan is het een upgrade, hit is imho losstaand van de 'soort' gear.

En voor need/DE, HC's geven voor mening persoon puur nog verdor crap, paar gold wat je later nog even kan innen. Daarnaast heb je BoE drops die bv handig zijn voor je toekomstige alt of in de verkoop op AH, daar is greed perfect voor. Maar als je echt 0,0 met dat item wil doen en je hebt geld zat, kan je ipv het via een enchanter nu direct laten DE'en, stukje makkelijker.

Veel gear heeft raakvlakken op diverse 'jobs' en zelfs classes, mensen lachen mij uit omdat ik met een int/on-use-haste trinket rondliep, maar int = ap, haste = dps, beter dan de trinkets die ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 22:00
Splendid schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:59:
[...]

Upgrade is upgrade tegenwoordig.
Arcane mages hebben niet zoveel hitrating meer nodig, het is al lastig zat om er precies op te blijven ipv van 100 er overheen. Veel cloth gear zit teveel hitrating op helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 30-05 15:58

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:40:
Healer was een bijna full 170-187 geared shaman, 2 DPS zaten 187-200 en enkel de laatste DPS zat goed in de 213 gear. Laatste boss neer, 3 van de 5 kregen achievement dat ze de HC gehaald hadden. Zover de 'zoek een party in jou gear regio' feature.
Jij hebt altijd wel wat zeuren hé ?
Zolang je de instance cleared is er toch niets aan de hand :?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Carthrax schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:13:
Werkt bij iedereen die disenchant functie goed? Toen ik de hele rits aan dungeons deed op mijn paladin was er in de groep een enchanter aanwezig, op dat moment deed was deze Disenchant optie beschikbaar.
Deed ik daarna dezelfde dungeons op mijn shaman en geen enchanter in de groep was de functie niet beschikbaar. Het lijkt dus alsof er een enchanter aanwezig moet zijn voor deze optie.
Kan natuurlijk een bugje zijn....
Disenchant optie is alleen als er een disser aanwezig is.
Dan hoeft de disser niet alles te greeden zoals vroeger om alsnog te dissen en de greenies zijn toch waardeloos. Ik ben wel happy met die change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ossi schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:18:
[...]

Upgrade is upgrade tegenwoordig.
Arcane mages hebben niet zoveel hitrating meer nodig, het is al lastig zat om er precies op te blijven ipv van 100 er overheen. Veel cloth gear zit teveel hitrating op helaas :(
En teveel crit, ze hadden van mij alle crit op Tier mogen inleveren voor Haste :P

De rest krijg ik wel van Wapens / trinkets etc aan crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:39

Rannasha

Does not compute.

Is geen bug, de functie is er voor gemaakt om het disenchanten door een enchanter makkelijker te maken (hiervoor was het vaak: enchanter greed-rolled alles, moet dan handmatig sharden en aan het eind rollen voor de shards). Geen enchanter in de groep -> geen auto-disenchant functie.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Wootlock schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:19:
[...]

Agree, zelf wel zeuren als mensen je niet meenemen als je een achievement niet hebt. En dan raar kijken dat iemand een achievement haalt in een heroic.
Het elitaire gedrag begint al een beetje :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Mektheb schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:20:
[...]

En teveel crit, ze hadden van mij alle crit op Tier mogen inleveren voor Haste :P

De rest krijg ik wel van Wapens / trinkets etc aan crit
Voor arcane is haste idd veel beter, maar voor Fire is crit nog altijd koning.
Maar aangezien iedereen arcane is nu, is er idd teveel hit en crit aanwezig :)
Zat laatst op 60% crit in voa25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wootlock schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:19:
Zeuren? Praat ik over 'epic fail' dps of dergelijke? Blizzard had aangegeven dat LFG in jou gear-regio zou zijn, dit viel mij enkel op dat er een flinke afwijking was. Ik ben juist blij voor die healer, hij deed z'n werk goed maar zo hij had in no freaking way ooit in een HC party 'vroeger' terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Kaap schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:44:
[...]

[...]
Aha. Dank voor de uitleg.
Wel maf dat de ene proc (die van mijn shammy) dan wel uitgelezen wordt en de andere (van mijn fury warr) weer niet, pffff. Liever andersom gezien aangezien ik zo gewend ben aan eventalert, de warr de main is en ik daarop dus alles tiptop in orde wil hebben maar goed, poweraura's dus, nu nog dat geluid voor elkaar krijgen. :+

Had al geluiden gevonden op http://www.wowwiki.com/Pl...-_Outland_instance_sounds
maar die zie ik Murmur weer niet tussen staan. >.<

Wel wat gevonden ik denk dat het
/script PlaySoundFile("Sound\\Creature\\Murmur\\MurmurAttackA.wav")
is wat ik zoek. Of attackB... C... D... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
yeah.. ik ga ook weer wow'en. Lees net van het nieuwe LFG systeem. Lijkt me nu dus een ideaal moment om een nieuwe character te starten en alle oldskool instances nog eens door te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:24:
[...]

Zeuren? Praat ik over 'epic fail' dps of dergelijke? Blizzard had aangegeven dat LFG in jou gear-regio zou zijn, dit viel mij enkel op dat er een flinke afwijking was. Ik ben juist blij voor die healer, hij deed z'n werk goed maar zo hij had in no freaking way ooit in een HC party 'vroeger' terecht gekomen.
Iedereen moet toch upgearen, ik zie het probleem niet zo. Misschien duurt een clear wat langer als normaal.
En zoals Ossi al aankaarte; eerst liep je ook al te zeuren dat je niet in een PuG naar VoA kwam omdat je niet de achievement had en/of de HP, en nu doe je hetzelfde (undergeared spelers ect.) beetje hypocriet niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334307

De nieuwe LFG is inderdaad helemaal super. Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn die al ervaringen hebben met Looking For Raid (LFR). Ik ben benieuwd of mensen nog zeuren over gear en/of achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
[...]

Eensch, ik dacht precies hetzelfde en kwam er gister ook achter dat het niet zo was. Het is niet dat het slecht is, maar alles gaat net een stuk trager. Gear zegt niets over skills, maar iedereen in dezelfde gear-regio betekent dat het a. een stuk sneller gaat en b. een stuk minder gezeik over andermans gear. Heb puntje b. gister zelf weer mee mogen maken. Pala tank had een resilience shoulder enchant (met stamina) en daar was meneer dk het niet mee eens. Begon te zeiken en te doen, dus vriendelijk verzocht of ie gewoon wilde dpsen. Stapt ie op omdat hij de tank niet eens de kans wilde geven. De tank deed prima z'n werk, pakte dingen goed op, maar omdat 1 enchant niet beviel stapt de dk op.
Wootlock schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:34:
[...]

Iedereen moet toch upgearen, ik zie het probleem niet zo. Misschien duurt een clear wat langer als normaal.
En zoals Ossi al aankaarte; eerst liep je ook al te zeuren dat je niet in een PuG naar VoA kwam omdat je niet de achievement had en/of de HP, en nu doe je hetzelfde (undergeared spelers ect.) beetje hypocriet niet :?
Volgens mij lees je gewoon iets anders dan wat Sin bedoelt. Hij loopt in mijn ogen niet te zeuren. Hij doelt gewoon op de berichten van Blizz dat je in dezelfde gear-regio wordt ingedeeld en dat bleek nu niet zo te zijn. Ik snap dat mensen moeten upgearen, maar het is juist zo prettig dat zij dan met andere nog gearende personen worden ingedeeld en niet met de mensen die het puur doen om snel geld en emblems te verdienen.

[ Voor 27% gewijzigd door Mik! op 11-12-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ha ik deed gisteren ook zo'n nieuwe instance met 4 randoms. Ik had verreweg de beste gear, m'n party members hadden niet eens 1 258 of hoger item. :'(

Ging wel goed, overigens.

Maaar gear-regio is dus een beetje nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wootlock schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:34:
Waar zeg ik dat zij niet 'goed' genoeg zijn voor de HC? Ik praat hier over een bizarre afwijking in het LFG systeem, niet meer en niet minder. Het boeit mij voor geen meter in welke party ik terecht kom, maar zoals eerder al ervaring zijn er genoeg die dit wel erg vinden en direct uit de party stappen.

Was het een zeur, dan had ik het zo gepost:
Kwam ik even in een freaking n00b team terecht, epicfail heal0rz met greens, huntarts met dps die ik nog met melee doe en niemand die ook maar iets van die faceroll instance snapt. Als ik epic ben, verwacht ik niet minder dan epic als team, ben geen booster die een paar e-bay noobs door een instance moet rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Op mijn warrior al wat random heroics gedaan. Guildy had in 1 dag 140 emblem of triumph opgehaald. Ik heb dus een doel voor het weekend. Mijn ilevel 200/213 naxx gear upgraden naar T9 (had warrior sinds de ulduar patchniet meer gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

[...]

ik had precies hetzelfde gister,alles op mn tandvlees zitten healen met hier en daar iemand die doodging,ging die lui pas inspecten na onze eerste wipe bij "de 10 waves" omdat ik steeds agrro trok als healer en het was voornamelijk blauw spul wat ze aanhadden (op 1 dpser na dan) volgende keer maar gelijk ff inspecten maarja denk ook gewoon dat ik vanaf nu aan het greed rollen voor offspec maar ga veranderen in NEED..laat ik dan wel van te voren ff weten in de /p en als mensen het er niet mee eens zijn dan join ik wel een volgende groep ofzo,zal het uiteraart wel even met de tank kortsluiten want blijf dr wel een beetje een rot gevoel van krijgen als ik iets voor offspec nodig heb terwijl de tank het zeg maar ook kan gebruiken haha

maarja aan de andere kant ..je kan de queue joinen als bijv tank en healer en als je dan aan een groep wordt toegewezen kan het goed zijn dat je met je offspec een instance ingaat..dus wat is nou need?class waarmee je speelt neem ik aan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gear zegt ook niet alles over de kwaliteit van een speler, dat moeten jullie onderhand ook wel weten.

Tijdens de heroics die ik gister gedaan heb middels de random heroic feature was ik als tank steevast 2e in DPS, achter een DK vriend van me. Mijn vriendin verzorgt de healing. De 2 randoms die we in de groep kregen waren redelijk tot goed gegeared maar de dps die zij er uit kregen was echt zielig.

Dit weekend ga ik eens met mn alts in de weer, kijken of ik de dps kan toppen in de dungeons :)

Waar ik wel heel blij mee ben is dit: Tanking bug in 3.3
There is a known bug that was introduced in 3.3 that can cause tanked mobs to move around in unpredictable and frustrating ways. A fix is incoming. (Source)

[ Voor 23% gewijzigd door redfoxert op 11-12-2009 12:51 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Ossi schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:19:
[...]

Disenchant optie is alleen als er een disser aanwezig is.
Dan hoeft de disser niet alles te greeden zoals vroeger om alsnog te dissen en de greenies zijn toch waardeloos. Ik ben wel happy met die change.
Ik voel me nu alleen wel gebruikt als disenchanter hoor :+ Zeker in pug's waar ik normaal alleen m'n eigen troep, en sinds ToC evt nog wat BoP van vrienden shard.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:04
Hmmmmmppppffffffffff: ik neem aan dat het een geintje/ sarcasme is ;)

Tot nu toe heb ik overigens best goede ervaringen met de tool. De meeste mensen zitten wel ongeveer rond mijn gear level. Tot nu toe is iedereen best vriendelijk, en gunt men elkaar ook best wat gear. Ben benieuwd wat er gebeurt als er een hilt valt though…

Het zou natuurlijk kunnen dat mensen voor hun offspec de nieuwe heroics willen doorlopen.
Dan zet je jezelf in de wachtrij met bijvoorbeeld rol: dps, terwijl je de goede tankset aan hebt. Op het moment dat je de instance in kunt, swap je gear en klaar is Kees.

Ik ben van plan mijn eerste badges te besteden aan de cloak. Die heeft echt HEERLIJKE stats! Daarna is het denk ik tijd voor de trinket met haste die er voor een rogue ook zeker mag wezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

redfoxert schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:50:
Waar ik wel heel blij mee ben is dit: Tanking bug in 3.3
There is a known bug that was introduced in 3.3 that can cause tanked mobs to move around in unpredictable and frustrating ways. A fix is incoming. (Source)
Zo dan, dat is wel goed nieuws idd. Niks irritanter als feral dan een mob die continue loopt te draaien. Vooral bij die grote skeletten in het beging van ICC was het goed zichtbaar.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:38:
[...]
Ha ik deed gisteren ook zo'n nieuwe instance met 4 randoms. Ik had verreweg de beste gear, m'n party members hadden niet eens 1 258 of hoger item. :'(

Ging wel goed, overigens.

Maaar gear-regio is dus een beetje nep.
lol ik heb 0 258 items en heb ook alle instances gehad. Zie het punt niet echt, hell ik wist niet eens tacts tot bij die DK op die draak *naam kwijt*. Daar toch maar even wowwiki erbij gepakt, voor de rest is het pew pew pew pew...

*ja ik heb honger*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 22-05 09:34

zwik

randomized

Is de LFG en LFR eigenlijk altijd cross-realm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zwik schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:06:
Is de LFG en LFR eigenlijk altijd cross-realm?
LFG wel, LFR blijf realm-only, dat is eigelijk de 'oude' versie in een nieuw jasje. (daar zit geen random samenstel feature in ofzo, leaders kunnen gewoon wat makkelijker naar de mensen zoeken). Het is dan wel jammer dat je niet meer voor beide in de rij kan staan, het is nu of BG, of raid of instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:50:
[...]

Of je nu greed en zelf DE, of je doet een directe DE? Nu heeft iedereen de mogelijkheid om te DE'en. (imho blijft het scheef dat het 'slopen' van wapens/gear tot een maxed profession moet horen).

Ze hebben in het verleden natuurlijk bergen van klachten gekregen, dat er een DE in de party zit die alle gear verzameld die niemand wil en einde van de instance leuk z'n HS naar dalaran pakt. Greed = greed, of je dat nu direct DE, verkoopt aan NPC of aan je alt doorstuurt.
nee maar nu kan je niet meer het onderscheidt maken tussen mainspec en offspec.
Laatst in TOC10, Healing priest zei greed op een trinket(voor haar shadowspec), maar voor de rest heeft iedereen hem al, dus drukt op DE. uiteindelijk wint ze de rol niet en word hij gelijk gedisenchant.

waarbij het voor haar geen mainspec item is, ik heb datzelfde weleens met bepaalde items die ik niet perse "need" maar wel leuk vind om te hebben dus dan greed ik, win ik de greed roll vind ik dat leuk. verlies ik de greed roll doet het mij nog steeds niet heel veel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:39

Rannasha

Does not compute.

Als ik offspec loot nodig heb, dan wacht ik gewoon tot de mensen die het ding mainspec zouden kunnen willen gepassed of gegreed hebben en dan druk ik op "Need" met een melding in party/raid "needing for offspec". Werkt prima.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
roy-t schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:14:
Ugh *even wow proberen* dat geweldige idee kost wel tijd zeg. Na 5 uur update eindelijk alles geinstalleerd, denk je: jeej spelen! Krijg je een "Unable To Validate Game Version" error... dus nu wachten totdat de repair tool alle bestanden heeft gecontroleerd en wie weet kan ik daarna inloggen... :( of weer helemaal opnieuw beginnen...
Als je deze melding krijgt moet je wow even starten als administrator, dat lost het probleem op.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Voor wat betreft main- en offspec, ik gear mijn DK zowel voor dps als voor tanken maar d'r gear is niet goed genoeg om die nieuwe heroics te tanken (volgens mij) dus die join ik alleen als dps. Dropte er gisteren een leuk tank sword van Tyrannus: Rimefang's Claw en dat zou een goeie upgrade zijn geweest voor mn tank set (geweldig mooi zwaard ook trouwens!) maar de tank wilde m ook en dan ga ik niet needen, zou ik andersom ook niet erg sociaal vinden.

Misschien vlakken mijn normen nog wel wat af komende weken, afhankelijk van het gedrag van anderen in pugs, maar heb tot nu toe weinig asociaal gedrag meegemaakt met de nieuwe dungeon finder. Of het moet de bear tank zijn die de LFG tool voor HoR zuiver gebruikte om onaangekondigd zijn Quel'delar quest daar aan het begin te doen en daarna zonder commentaar of bedankje vertrok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:00

vhal

ಠ_ಠ

FragNeck schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:24:
[...]

Als je deze melding krijgt moet je wow even starten als administrator, dat lost het probleem op.
mag aannemen dat dat geldt voor win7/vista en niet voor XP (waar ik nog steeds last heb van deze errors)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
deadsy33 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:30:
[...]

mag aannemen dat dat geldt voor win7/vista en niet voor XP (waar ik nog steeds last heb van deze errors)
In XP moet je misschien even de rechten op alle folders op RWXD zetten voor iedereen / everyone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Ff een reactie op de LFG tool wat gearlvl betreft.

Volgens mij klopt het wel dat je bij ongeveer dezelfde gearlvl mensen in de group komt.
Maar het kan natuurlijk zo zijn dat er geen mensen van jouw gearlvl in de queue staan en dan krijg je mensen met wat lager lvl.

15 minuten wachten op een group word je ook niet vrolijk van lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

FragNeck schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:31:
[...]

In XP moet je misschien even de rechten op alle folders op RWXD zetten voor iedereen / everyone.
I call bullshit.
Ik kreeg gister ook die melding, na WoW 2 keer opnieuw te hebben opgestart was het probleem weg.
Niet te diep gaan zoeken als het ook makkelijk kan.

[ Voor 7% gewijzigd door Wootlock op 11-12-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Wootlock schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:34:
[...]

I call bullshit.
Ik kreeg gister ook die melding, na WoW 2 keer opnieuw te hebben opgestart was het probleem weg.
Niet te diep gaan zoeken als het ook makkelijk kan.
:')

Op de official forums wordt er zelfs een soortgelijke oplossing gegeven.
Voor mij was het probleem op deze manier opgelost.

De andere gotter kan al een tijd niet in het spel komen, ik probeer hem daar bij te helpen, ik heb van jou nog geen enkele suggestie gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FragNeck schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:36:
[...]

:')

Op de official forums wordt er zelfs een soortgelijke oplossing gegeven.
Voor mij was het probleem op deze manier opgelost.

De andere gotter kan al een tijd niet in het spel komen, ik probeer hem daar bij te helpen, ik heb van jou nog geen enkele suggestie gezien.
Toch moet ik Wootlock ook gelijk geven al zegt ie t wat cru :X Ik had die melding gisteren ook de eerste twee keer dat ik probeerde in te loggen en daarna niet meer, en nooit eerder gehad. Ik kreeg m nadat ik mn password had ingevoerd en voordat ik een authenticator code moest invoeren. Ik heb wow na die 2 meldingen niet afgesloten en als admin gestart dus daar lag het niet aan dat het daarna wel ineens lukte. Net nog ingelogd en geen enkel probleem, weer zonder admin shizzle. Als het vaak gebeurt kun je als admin wow starten maar anders blijft het een kwestie van gewoon een aantal achter elkaar proberen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:43:
[...]

Toch moet ik Wootlock ook gelijk geven al zegt ie t wat cru :X Ik had die melding gisteren ook de eerste twee keer dat ik probeerde in te loggen en daarna niet meer, en nooit eerder gehad. Ik kreeg m nadat ik mn password had ingevoerd en voordat ik een authenticator code moest invoeren. Ik heb wow na die 2 meldingen niet afgesloten en als admin gestart dus daar lag het niet aan dat het daarna wel ineens lukte. Net nog ingelogd en geen enkel probleem, weer zonder admin shizzle. Als het vaak gebeurt kun je als admin wow starten maar anders blijft het een kwestie van gewoon een aantal achter elkaar proberen imho.
Die jongen zit al vanaf gisteren met dit probleem, het kan best zijn dat het voor anderen op een andere manier wel werkt, maar als het niet werkt zal er toch een andere oorzaak zijn. Ik probeer alleen een handje te helpen, en dat dat voor iemand anders gezien wordt als onzin, is gewoon belachelijk. Zeker op een tweaker forum.

Maar goed, hij zal hier wel wat minder lang rondlopen als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ossi schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:33:
Ff een reactie op de LFG tool wat gearlvl betreft.

Volgens mij klopt het wel dat je bij ongeveer dezelfde gearlvl mensen in de group komt.
Maar het kan natuurlijk zo zijn dat er geen mensen van jouw gearlvl in de queue staan en dan krijg je mensen met wat lager lvl.

15 minuten wachten op een group word je ook niet vrolijk van lijkt me!
precies i second that :)

@ het tank verhaal mooi dat het erkent word want het is super irritant!

@Greed verhaal het zal allemaal wel goedkomen, maar toch vind ik dat DE lager dan Greed moet vallen, of anders moet er een offspec rol komen dat tussen greed en need in zit, dan zou het makkelijker zijn. in Heroics met 5 man valt het allemaal wel mee, maar in toc10/25 laat ik nu liever alles op grouploot staan als ik met guildies ben, scheelt weer tijd met loot dividing.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:42:
[...]

Waar zeg ik dat zij niet 'goed' genoeg zijn voor de HC? Ik praat hier over een bizarre afwijking in het LFG systeem, niet meer en niet minder. Het boeit mij voor geen meter in welke party ik terecht kom, maar zoals eerder al ervaring zijn er genoeg die dit wel erg vinden en direct uit de party stappen.

Was het een zeur, dan had ik het zo gepost:
Kwam ik even in een freaking n00b team terecht, epicfail heal0rz met greens, huntarts met dps die ik nog met melee doe en niemand die ook maar iets van die faceroll instance snapt. Als ik epic ben, verwacht ik niet minder dan epic als team, ben geen booster die een paar e-bay noobs door een instance moet rollen.
Alsof jij zulke pro gear hebt :')

Nieuwe lootsysteem in combinatie met cross-realm mensen is wel irritant als ze het concept "DE-Need" niet kennen en je uitmaken voor ninja etc. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:43:
[...]

Ik had ook precies dezelfde melding, echter heb ik m maar 1x gehad.
Direct na de nieuwe patch, opnieuw wow opgestart en het probleem was opgelost.
Ik ben standaard admin, volgens mij zijn er maar bar weinig mensen die thuis geen admin account hebben.

We hebben niet gehoord of hij het vaker heeft opgestart om te kijken of het dan wel werkt, alleen die melding en direct opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Gohan-san schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:02:
[...]

precies i second that :)

@ het tank verhaal mooi dat het erkent word want het is super irritant!

@Greed verhaal het zal allemaal wel goedkomen, maar toch vind ik dat DE lager dan Greed moet vallen, of anders moet er een offspec rol komen dat tussen greed en need in zit, dan zou het makkelijker zijn. in Heroics met 5 man valt het allemaal wel mee, maar in toc10/25 laat ik nu liever alles op grouploot staan als ik met guildies ben, scheelt weer tijd met loot dividing.
Ik ben ook blij dat het opgelost wordt, je krijgt gewoon meer damage binnen als tank zijnde. Het is net alsof de hitbox van mobs enorm verkleind is en ze daarom midden op/rond je gaan staan.

Ik vind niet dat DE lager moet zijn als greed, anders wordt die knop nooit meer gebruikt omdat er een greeder met de loot vandoor gaat. Er moet gewoon een offspec knop bij komen die onder need maar boven greed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Laatst online: 30-05 18:04
Hoe kan je nu de quel'dar quest-chain starten? Ik dacht dat het item waarmee je de quest kon beginnen in een van de nieuwe heroics dropte? (van trash). Heeft iemand daar ervaring mee?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Eldariel schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:09:
Hoe kan je nu de quel'dar quest-chain starten? Ik dacht dat het item waarmee je de quest kon beginnen in een van de nieuwe heroics dropte? (van trash). Heeft iemand daar ervaring mee?
Er dropt een epic quest item waarmee de chain gestart wordt.
Volgens mij alleen in de 5 man heroics.

Heb er trouwens nog geen gezien, en ik heb al 2x de full 3x 5man icc gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FragNeck schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:24:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Dat wil zeggen: Als ik via de launcher het spel start, doet ie het niet. Als ik zelf wow.exe aanklik werkt het prima (Windows 7). Zal het vanavond eens proberen, en anders leer ik wel leven zonder launcher. :P

Goed, gister de nieuwe instances gedaan. Samen met 2 guildies LFG gedaan voor normal. Ik was er nog niet geweest dus ik had geen idee wat ik moest verwachten. Eerste trashmobs "goh, die gaan niet snel neer.". Eerste boss "oeeeeh, mooie drop! Maarre, ilvl232 voor normal? Klopt dit?". Zaten we dus in heroic. :+

Toch de eerste 2 instances gecleared, hierna haakten de 2 andere partygenoten af (1 was al gesaved, en de ander vond het welletjes geweest). En hoewel ik achter deze boog aanzat, loop ik nu rond met deze mooie kruisboog. Nu nog even 23 Emblems of Frost verzamelen en dan kan ik mooie pijltjes gaan maken als Engineer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ossi schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:07:
[...]

Ik ben ook blij dat het opgelost wordt, je krijgt gewoon meer damage binnen als tank zijnde. Het is net alsof de hitbox van mobs enorm verkleind is en ze daarom iedereen midden op/rond je gaan staan.

Ik vind niet dat DE lager moet zijn als greed, anders wordt die knop nooit meer gebruikt omdat er een greeder met de loot vandoor gaat. Er moet gewoon een offspec knop bij komen die onder need maar boven greed komt.
waarom niet pre 3.3 stond DE toch ook lager dan greed? en toen waren er ook ninja's of ninjaen mense niet.. het is een beetje lastig, maar nu vind ik het gewoon een beetje jammer. (maar snap de logica wel nu).

in de praktijk is het dus eigenlijk als je een item kan en wil gebruiken ongeacht je spec needen.

@het tanken, wanneer je de groupen per group pullt valt de extra schade allemaal wel mee. maar wanneer je aan het chainpullen bent en 3 a 4 groepjes tegelijk pullt (ja ook in ICC) dan is het gewoon super irritant omdat je soms je spells niet kan casten omdat ze achter je staan waardoor je minder TPS hebt, en dat je weer mobs van healers/dps moet af taunten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FragNeck schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:11:
Heb er trouwens nog geen gezien, en ik heb al 2x de full 3x 5man icc gedaan.
Het is een random epic drop. Wat had je verwacht? Dat je er zowiezo 1 per run zag droppen? Zou wel erg easy zijn om zo aan dat wapen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Kaap schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:25:
[...]

Het is een random epic drop. Wat had je verwacht? Dat je er zowiezo 1 per run zag droppen? Zou wel erg easy zijn om zo aan dat wapen te komen.
Ik verwacht niets, ik geef alleen aan wat mijn ervaring is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kaap schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:25:
[...]

Ach wij hadden 4 trashdrops voor we de 1e boss aangevallen hadden in ICC 25...

Tis al generfed dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek,

vandaag begonnen met het afmaken van onvoltooide heroics in Northrend. Om te beginnen met Old Kingdom. We kregen Anub de laatste keer niet down door te weinig DPS> De Pug groep nu trok er doorheen als een mes door boter. We kregen ook de achievement [Hydraxon (of whatever) Denied] en ik haalde de Achievement [Horioc: Old Kingdom].
Nu nog die andere spiderdungeon op Heroic en Halls of Stone en dan is het rijtje af. Daarna eens puggen via het nieuwe systeem voor de wat oudere instances (if possible).

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op Outland-Horde word de Hilt verkocht tussen de 15k en 20k gold....

Ik denk dat ik wel weet wat ik doe als ik er eentje loot.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:00

vhal

ಠ_ಠ

Ossi schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:04:
[...]
Ik had ook precies dezelfde melding, echter heb ik m maar 1x gehad.
Direct na de nieuwe patch, opnieuw wow opgestart en het probleem was opgelost.
Ik ben standaard admin, volgens mij zijn er maar bar weinig mensen die thuis geen admin account hebben.

We hebben niet gehoord of hij het vaker heeft opgestart om te kijken of het dan wel werkt, alleen die melding en direct opnieuw installeren.
zal ik maar eens opsommen wat ik heb gedaan dan :) Er is maar 1 gebruiker op mijn PC, dus het is standaard al een admin versie.

9/12

-patch 3.3 is binnen, spel opgestart en patch geinstalleerd. Tijdelijk WTF/Interface map verwijderd (backup van gemaakt)
-na 10 minuten was deze klaar en kon ik inloggen
-na invoeren wachtwoord, de 'unable to verify gameversion' melding. Dus voor mijn authenticator pass.
-op OK gedrukt en opnieuw geprobeerd. Ging dus wel goed. Authenticator pass ingevuld en mijn hunter character geselecteerd
-Na loading screen sta ik in Dalaran, iedereen heet Unknown en na een kleine 20 seconden krijg ik "Disconnected from Server"
-Opnieuw ingelogged, geen error, zelfde verhaal bij het inloggen van mijn hunter.
-Opnieuw ingelogged, weer een verify error, opnieuw ingelogged, geen error. Deze keer mijn DK geselecteerd en je raadt het al...DC na 20 seconden :+
-Repair tool gedraaid, geen bijzonderheden.
-Opnieuw ingelogged, geen errors, weer DCs. Zelfs bij een level 1 in een begin area

10/12

-WotLK opnieuw geinstalleerd en gepatched tot 3.2.x. Vervolgens een backup gemaakt.
-Patch 3.3 geinstalleerd.
-Opnieuw ingelogged, geen error. Na selecteren hunter/deathknight, weer DC ...
-Opnieuw ingelogged, validate gameversion error. ...
-Even gekeken op de Blizzard forums. Voor de zekerheid mijn router er tussen uitgehaald en wat instellingen van mijn netwerkkaart veranderd (op aanraden van een blue post)
-Opnieuw ingelogged, geen error, Na selecteren hunter blijf ik iets langer online zodat ik mijn ToC tabard kan gebruiken. Geen DC in Icecrown maar zodra ik me begeef in Dalaran heet iedereen opeens weer Unknown. Vervolgens een Freeze en een DC :+
-Opnieuw ingelogged, validate gameversion error... 8)7
-Opnieuw ingelogged, geen error, ook geen DC in dalaran met mijn hunter/deathknight. Het was al wat later op de avond (22.30)

11/12
-Vanochtend ingelogged, geen problemen tot dus ver. Ben benieuwd wat er vanavond van terecht komt.

Jullie begrijpen wel dat ik het wel een beetje zat ben. Ik speel dit spel ruim 4,5 jaar en dit is echt de eerste keer dat ik 'serieuze' problemen heb met het patchen van WoW. Eens moet de eerste keer zijn denk ik dan maar...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmm, speaking of it. Wij hadden bij ICC 5 mans ook een epic drop. Was echter niet mijn klasse dus maar genegeerd.

Trouwens, ik doe nu gemiddeld 3k DPS. Jeuj. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Auredium schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:27:
Logboek,

vandaag begonnen met het afmaken van onvoltooide heroics in Northrend. Om te beginnen met Old Kingdom. We kregen Anub de laatste keer niet down door te weinig DPS> De Pug groep nu trok er doorheen als een mes door boter. We kregen ook de achievement [Hydraxon (of whatever) Denied] en ik haalde de Achievement [Horioc: Old Kingdom].
Nu nog die andere spiderdungeon op Heroic en Halls of Stone en dan is het rijtje af. Daarna eens puggen via het nieuwe systeem voor de wat oudere instances (if possible).
Bedoel je niet Aznjol Nerub (of hoe je het ook schrijft)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ossi schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:07:
[...]
Wat denk je dat er dan gebeurt? Idd, niemand gebruikt de offspec knop, want iedereen die een item kan gebruiken voor offspec drukt alsnog op need ("but my other spec is my real main spec! I'm just dps here cause the dungeon finder chose me to do dps instead of heal!"). Zinloos imho om een offspec need knop toe te voegen. Het enige wat zou kunnen werken is dat van de mensen die needen op een item Blizz filtert en voorrang verleent aan mensen die het op hun actieve spec zouden gebruiken logischerwijs (bijvoorbeeld, dropt een mace met mp5 -> druid healer en elemental shaman drukken beiden need -> healer krijgt prio). Krijg je ook weer gezeik natuurlijk en tenzij het zover komt is de huidige implementatie de enige goede vind ik. Dus dropt er iets wat je als offspec (niet-actieve spec!) wilt hebben: gewoon overleggen met je team of ze vinden dat je kunt needen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mik! schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:33:
[...]

Bedoel je niet Aznjol Nerub (of hoe je het ook schrijft)?
Zou goed kunnen, haal ze vaker door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
redfoxert schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:30:

Nice dus ik ga met al me chars constant die instance runnen en ze verkopen op AH en net doen ik ze elke nodig heb >.>

Of kan je er maar 1 ooit looten? anders ga ik ze gewoon farmen :D
en verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik hoop dat Blizz er iig voor zorgt dat iemand die de QD quest line al gedaan / gestart heeft de hilt niet meer kan looten tenzij alle andere party members hem ook al hebben ofzo. En maak hem unique.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-12-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gisteravond ook na een behoorlijke inactiviteit weer eens WoW voor een maandje geactiveerd. Destijds zo veel gespeeld dat ik het een beetje zat werd. Het nieuwe LFG systeem bevalt me erg goed voor zover ik dat snel even heb kunnen ervaren. Daarnaast ook wel tof dat ze mijn favo addons nu gewoon in de game hebben verwerkt (cartographer, questhelper).

Viel me op dat mijn nieuwe gamebak (i5, HD5850) toch nog (maar?) gemiddeld 50 fps haalt met alles op ultra en 4x multisampling. MW2 die net uit is draait denk ik 80 fps met alles op ultra. Maargoed, WoW is prima te spelen zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Mektheb schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:38:
[...]

Nice dus ik ga met al me chars constant die instance runnen en ze verkopen op AH en net doen ik ze elke nodig heb >.>

Of kan je er maar 1 ooit looten? anders ga ik ze gewoon farmen :D
en verkopen
Dat denkt heel europe denk ik nu op het moment ;) Droprate keihard generfed dus...
Maar als ik er 1 vind dan weet ik wel wat ik doe: Teleport: Iron Forge, drop the bomb op AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redfoxert schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:30:

Same, weet toch al dat er uit ICC25 betere wapens te looten zijn. Dan beter 15-20K verdienen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
deadsy33 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:31:
[...]

zal ik maar eens opsommen wat ik heb gedaan dan :) Er is maar 1 gebruiker op mijn PC, dus het is standaard al een admin versie.

9/12

-patch 3.3 is binnen, spel opgestart en patch geinstalleerd. Tijdelijk WTF/Interface map verwijderd (backup van gemaakt)
-na 10 minuten was deze klaar en kon ik inloggen
-na invoeren wachtwoord, de 'unable to verify gameversion' melding. Dus voor mijn authenticator pass.
-op OK gedrukt en opnieuw geprobeerd. Ging dus wel goed. Authenticator pass ingevuld en mijn hunter character geselecteerd
-Na loading screen sta ik in Dalaran, iedereen heet Unknown en na een kleine 20 seconden krijg ik "Disconnected from Server"
-Opnieuw ingelogged, geen error, zelfde verhaal bij het inloggen van mijn hunter.
-Opnieuw ingelogged, weer een verify error, opnieuw ingelogged, geen error. Deze keer mijn DK geselecteerd en je raadt het al...DC na 20 seconden :+
-Repair tool gedraaid, geen bijzonderheden.
-Opnieuw ingelogged, geen errors, weer DCs. Zelfs bij een level 1 in een begin area

10/12

-WotLK opnieuw geinstalleerd en gepatched tot 3.2.x. Vervolgens een backup gemaakt.
-Patch 3.3 geinstalleerd.
-Opnieuw ingelogged, geen error. Na selecteren hunter/deathknight, weer DC ...
-Opnieuw ingelogged, validate gameversion error. ...
-Even gekeken op de Blizzard forums. Voor de zekerheid mijn router er tussen uitgehaald en wat instellingen van mijn netwerkkaart veranderd (op aanraden van een blue post)
-Opnieuw ingelogged, geen error, Na selecteren hunter blijf ik iets langer online zodat ik mijn ToC tabard kan gebruiken. Geen DC in Icecrown maar zodra ik me begeef in Dalaran heet iedereen opeens weer Unknown. Vervolgens een Freeze en een DC :+
-Opnieuw ingelogged, validate gameversion error... 8)7
-Opnieuw ingelogged, geen error, ook geen DC in dalaran met mijn hunter/deathknight. Het was al wat later op de avond (22.30)

11/12
-Vanochtend ingelogged, geen problemen tot dus ver. Ben benieuwd wat er vanavond van terecht komt.

Jullie begrijpen wel dat ik het wel een beetje zat ben. Ik speel dit spel ruim 4,5 jaar en dit is echt de eerste keer dat ik 'serieuze' problemen heb met het patchen van WoW. Eens moet de eerste keer zijn denk ik dan maar...
Het lijkt een beetje op een probleem wat ik lang geleden had (los van de verification error).
Ik kwam er achter dat een collega ook wow speelde dus ik maakte een nieuwe char aan op die server.
Maar op de een of andere manier kon ik niet ingelogd blijven op die server. Iedere keer een disconnect tussen de 5 seconden en 5 minuten. Nooit op weten te lossen helaas, op mijn eigen server heb ik daar geen problemen mee gelukkig.
Ik heb uiteindelijk die char maar verwijderd (shattered hand was de server volgens mij). Op een andere server geen problemen mee gehad, maar op die server altijd.

Misschien kun je eens proberen om een char aan te maken op een andere server om te kijken of dat wel stabiel is. Het is geen oplossing uiteraard, maar dan weet je in ieder geval of het aan je client ligt of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:47:
Same, weet toch al dat er uit ICC25 betere wapens te looten zijn. Dan beter 15-20K verdienen :D
Dat zeker, maar de moeite ervoor is ook flink stuk meer :P Bij mij in de guild hadden 7 mensen er eentje, 1 had er zelfs totaal 4 (alts), die heeft zojuist het hele scheldwoordenboek opgenoemt door het feit dat hij ze 'maar' voor 4,5k stuk verkocht :P

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.