![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik Henk 'm!
Topicstarter ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
| 17 December 1991 | De Nerdette |
It's dark but I don't want to find the light
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Is gewoon een cosmetisch item zonder echte waarde, het heeft geen andere functie dan het tonen van het crusader maloot symbool op je char-Trouble- schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:53:
M'n vriend heeft Tabard of the Sarlet Crusade te pakken gekregen, en dat schijnt wel een leuke loot te zijn?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Dat ligt volgens mij geheel aan waar je zit en vooral met wie je speelt. Ik heb ergens een uitval character op een RP server voor als andere servers down zijn en het enige wat ik daar zie in de randgebieden om steden heen is roleplaying. Weet uit mijn hoofd niet welke server dat is, zit op mijn werk nu.anyonas schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:17:
Wel spijtig dat er geen of weinig RP is op de RP servers. Valt me dat tegen.
When all else fails, resurrect and start over
Deze telt ook mee voor de verschillende tabard-achievements.Kapoen schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:54:
[...]
Is gewoon een cosmetisch item zonder echte waarde, het heeft geen andere functie dan het tonen van het crusader maloot symbool op je char
Zal ik je even een Scroll of Resurrection sturen ?Amras schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:19:
Kan iemand de jeuk die ik heb om weer te beginnen wegnemen? Met ICC in het spel en Cataclysm op de rol, heb ik echt zin gekregen om weer eens te spelen! Geef even een paar goede redenen om niet weer te starten!
must.... not.... give..... in.......... arghhh!
43% of all statistics are worthless.
Die melding heb ik zelf een paar keer (2 of 3) voorbij zien komen en ook in het topic hier al regelmatig. Bij mij hetzelfde, krijg melding ->klik ok, opnieuw inloggen en geen probleem. WoW opnieuw starten is niet eens nodig. Ik denk eigenlijk dat het probleem niet bij de client maar bij de login server zit die dan even druk is, waardoor er op dat moment "even" geen validatie aan de serverkant gedaan kan worden. Zolang je er bij de volgende login wel doorheen komt niets om je druk over te maken denk ik.Zjanzjak schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:32:
Iemand vanochtend ook een kleine patch/hotfix moeten downloaden? Het was maar een klein bestandje, ik installeer, start op, bam, foutmelding, iets met validate game en corruption bla bla bla. Sluit af, start opnieuw op en niets aan de hand. Speel even wat, maar moest noodgedwongen uitloggen vanwege een server restart,
na een minuut of 10 weer eens kijken.... WEER die zelfde foutmelding! Afsluiten, opstarten, en niets aan de hand. Erg vreemd. Iemand hier ook last van?
[ Voor 49% gewijzigd door Divak op 15-12-2009 08:46 ]
Enige reden om op mijn main (245/258) lfg te gebruiker is 2 gratis emblems of frost. de voor de rest is het alts wat de klok slaat. die 100pugs pet komt vanzelf wel en dat is ook de reden dat je dus minder gegearde mensen tegenkomtthewizard2006 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:48:
Na eerst een aantal zeer goede ervaringen gehad te hebben met het nieuwe dungeon systeem wordt ik toch steeds meer aan zeer zeer beperkte spelers gekoppeld. Zelf loop ik alleen in 245/258 gear rond en ben altijd de best gegearde. Opzich geen probleem want een heroic moet je ook kunnen doen met mindere gear. Echter ben ik al zo vaak gekoppeld aan andere spelers die nog geen eens 2k dps halen. Op een gegeven moment had ik meer dps gedaan als healer dan een DK die er bij zat. Zit je bij een mage die net 80 is gedinged en voor 90% in greens en blues loopt en zelfs nog level 70 items. Toen hij 1400dps had gedaan was hij helemaal happy.....
Dan vraag ik me echt af, zijn er nu zo weinig groepen tegelijk dat ik daar aan gekoppeld wordt.....? Hoe is de ervaring van andere mensen. In het begin (toen ik goede groepen had) hoefde ik nog geen 10seconden te wachten. Nu soms 5min. Tuurlijk nog steeds blij dat het maar 5min is en je niet hoeft te zoeken naar spelers maar toch QQ
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Op je minimap (aan de rand natuurlijk) heb je een icon voor de dungeon tool. Als je daarop klikt (links of rechts weet ik even niet uit mijn hoofd) dan kun je opnieuw proberen naar de instance te teleporteren. Als je in de dungeon zit kun je hiermee ook tijdelijk de dungeon verlaten om bijv te rapraren of om nieuwe reagents te halen en daarna weer terug te keren.-BB- schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:16:
Dit maal naar VH, maar die wilde niet laden. We stonden allemaal gewoon in Dala en met de voet naar VH gegaan
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Leuk om te lezen dat het goed bevaltNowa schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:33:
Na de DK Tank tips van Dricus gisteravond frost gespeced.
Met pijn en moeite te Def cap weten te halen.
Eerst een UP normal run om alles te testen. Run ging erg soepel en de aoe gaat als een speer.
Daarna wilde ik VH HC doen maar om de een of andere reden kwam ik in Fos normal terecht.
De druid healer begone gelijk van WTF why 21kHP?
Toch begonnen aan de run en aangezien hij goede gear had was het geen punt om me up te houden.
Ik heb eergister Fos met blood spec gedaan en moet zeggen dat het als frost veel beter gaat qua aoe.
Nog een leuke mace mogen looten: "Lucky Old Sun" 1h tank mace (mace skill 1-400 atm)http://www.wowhead.com/?item=49783
Deze mace ziet er uit als een huge samba bal. Mensen in Dalaran stoppen allemaal om te kijken wat er aan mn belt hangt. Lijkt me echt geen gezicht als je er hier 2 van hebt
Daarna ook nog de pit gedaan welke ook prima ging. Helaas geen plate tank spul meer.
Heb nu toch veel vertrouwen in deze spec en met de nieuwe instances moet mn gear ook snel beter worden.
His is super leuk om te tanken als een DK. Nu nog mn rune strike macro's maken want ik merk dat ik er erg veel mis als ik zelf moet klikken.
Nu nog een 2e onehander in ik kan DW tanken
Zijn er nog specefieke DK tank addons die de moeite waard zijn?
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Tot op zekere hoogte met je eens maar als ik in die 30min dat zo'n run duurt intensiever moet healen dan heel ToTGC25 en alle cooldowns en truukjes uit de kast moet halen.... niet echt meer ontspannen een instance doen zeg maarDricus schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:11:
@thewizard2006: Als healer vind ik het wel leuk als de groep wat minder imba is, dan heb je tenminste nog wat te doen.
[ Voor 13% gewijzigd door thewizard2006 op 15-12-2009 09:05 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Zal Magic Runes eens checkenDricus schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:53:
[...]
Leuk om te lezen dat het goed bevalt. De enige DK-specifieke addon die ik gebruik is Magic Runes. Deze addon geeft de status en cooldowns van je runes als bars weer. Je kunt die bars configureren en verplaatsen. Wat ik er vooral prettig aan vind is dat de bars van de Blood Runes een andere kleur krijgen als ze Death Runes zijn. Ook heb ik hem vrij groot in beeld staan, waardoor ik mijn abilities goed kan timen.
Welke spec heb je precies genomen?
Voor dual wield tanken wil je het liefst 2 low speed dmg 1-handersNowa schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:33:
[..]
Nu nog een 2e onehander in ik kan DW tanken
Zijn er nog specefieke DK tank addons die de moeite waard zijn?
thewizard2006 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:59:
[...]
Tot op zekere hoogte met je eens maar als ik in die 30min dat zo'n run duurt intensiever moet healen dan heel ToTGC25 en alle cooldowns en truukjes uit de kast moet halen.... niet echt meer ontspannen een instance doen zeg maar
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Maar dat betekend niet dat het leuk isSnoeiKoei schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:09:
Mensen die nu nog de Oculus ontvluchten omdat dat moeilijk zou zijn, zijn tards. Oculus is kapotgenerfd.
[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 15-12-2009 09:14 ]
Right for all the wrong reasons.
Anoniem: 325407
Ok.Bokkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:05:
[...]
Voor dual wield tanken wil je het liefst 2 low speed dmg 1-handers
hooguit 1 snelle tank offhand om je defensive stats de boosten, maar snelle wapens gaan je TPS erg veel pijn doen.
Je queued voor een random instance of je queued niet... Daarnaast is Occulus sneller klaar dan de meeste heroics die er zijn, vooral na 2 nerfs.whyz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:13:
Zelf alt-f4 ik gewoon op mijn tank zodra ik de occulus loading screen zie.
Hehe, ik kan t/m februari 2010 nog inloggen op m'n account, dus dat zal niet eens nodig zijn.redfoxert schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:23:
[...]
Zal ik je even een Scroll of Resurrection sturen ?
omdat je anders dan geen deuk in een pakje boter slaat. Main DK abilities kijken naar de weapon dmg range (niet naar je tooltip dps).Nowa schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:15:
[...]
Ok.
Ik zou zeggen hoe sneller hoe beter omdat je dan meer hits doet.
Kan je aangeven waarom dat juist niet zo is?
Anoniem: 316512
Niet moeilijk wel vermoeiendPcManiaxx schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:13:
Alsof Oculus ooit moeilijk is geweest, sjonge
Ah ok zo is het helemaal duidelijk. Thanks.deadsy33 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:23:
[...]
omdat je anders dan geen deuk in een pakje boter slaat. Main DK abilities kijken naar de weapon dmg range (niet naar je tooltip dps).
bijv
The Grinder
Binds when picked upOne-Hand Mace
325 - 605 Damage Speed 2.60
(178.8 damage per second)
Crusader's Glory
Binds when picked upOne-Hand Sword
187 - 349 Damage Speed 1.50
(178.7 damage per second)
Hun tooltip dps is identiek, maar als je hun weapon range bekijkt zie je dat de langzame mace simpelweg harder mept. En dat zie je terug in je Froststrikes/Bloodstrikes/Runestrikes/Obli etc. (meeste Dk abilities hebben een x % weapon dmg multiplier).
Sommige gebruiken een snelle offhand om hun defensive stats te boosten. Maar het is 'beter' om 2 x 2.60 DPS weapons te kiezen (totdat er eindelijk een langzame tank single hander in de game komt...maar geloof me, die komt er niet)
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Nadeel is dat je bij je party herinnerd wordt als complete mongool, maar dat zal jou wel niet kunnen schelen nu parties cross-server zijn.whyz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:13:
[...]
Zelf alt-f4 ik gewoon op mijn tank zodra ik de occulus loading screen zie. Voordeel is dat je dan geen debuff krijgt. Na een paar minuten log je weer in zodat je oude party dan een nieuwe tank heeft en je gaat opnieuw in de queue. Heerlijk
Jawel als offhand om je tankstats te boostenNowa schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:33:
[...]
Ah ok zo is het helemaal duidelijk. Thanks.
Heb dus niet veel aan mn nieuwe mace van 1.6s
[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 15-12-2009 09:41 ]
Als ik OK tank dan sleur ik de party naar alle bosses, ik heb niets anders te halen uit OK dan die 5 tokens.detheavn schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:17:
[...]
Persoonlijk heb ik een grotere schijthekel aan Old Kingdom. Meeste parties daarheen eindigen ook in het skippen van 2 bazen
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Same here, tank bepaald de richting van de groepKapoen schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:40:
[...]
Als ik OK tank dan sleur ik de party naar alle bosses, ik heb niets anders te halen uit OK dan die 5 tokens.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zelfs dat is niet eens meer nodig, vd week kreeg ik ook oculus met m'n party, en een bagger tank mee (kwa gear). dus ik heb practisch alle mobs staan DPS tanken (de healer was wel vrij goed) en op de eindbaas was na de eerste explosie al een dps dood en na de 2de explosie beide mensen die een healer hadden genomen. de baas had nog iets van 20% over dus dat hebben de tank en ik afgemaakt samen met iemand die het overleefd had van z'n draak af te vallen en vanaf de grond de baas vol stond te dotten.SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:39:
[...]Nee Oculus is nooit echt moeilijk geweest maar vergt, anders dan andere heroics, dat niemand slackt en iedereen voor de duur van voornamelijk de laatste boss zich gewoon ff goed concentreert.
Oculus is gewoon idd een rotinstance.. en totaal niet leuk.redfoxert schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:45:
[...]
Same here, tank bepaald de richting van de groepIk heb geen enkele moeite met geen enkele heroic, met uitzondering van Halls of Reflection. Die 10 waves zijn behoorlijk pittig moet ik zeggen, maar met de juiste positionering is ook die nog wel te managed. Alleen de laatste groep met het vluchten samen met Sylvanas is nog behoorlijk lastig, vooral als het spul nogal verspreid aan komt rennen.
Dat zal met gear progression van mezelf en anderen ook wel steeds makkelijker worden.
En over Oculus, die is gewoon irritant, moeilijk zeker niet meer.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
http://hawvie.deviantart.com/
De 10 man gebruik je toch gewoon die 'orbs' aan de zijkant? (ik was altijd dps, lette nooit zo opKaap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:01:
Vandaag nieuwe weekly raid, RazuviousHopen dat we dat even met de guild gaan doen. Weinig trek om een Naxx pug in te stappen. Hopen nieuwe chars en zal je net zien dat de priest geen flauw idee hebben hoe te mindcontrollen. Repairbill op progress raids is hoog zat, no thanks dus.
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2009 10:06 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die weekly raids kun je ook op 10 man doen. En daar kun je met elke class mindcontrollen door middel van de pillars. Daarnaast is 10-man naxx een lachertje...Kaap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:01:
Vandaag nieuwe weekly raid, RazuviousHopen dat we dat even met de guild gaan doen. Weinig trek om een Naxx pug in te stappen. Hopen nieuwe chars en zal je net zien dat de priest geen flauw idee hebben hoe te mindcontrollen. Repairbill op progress raids is hoog zat, no thanks dus.
Haha we hadden op QT ignis vorige week, geen idee wat we nu hebben, maar kwam erop neer dat de speedkill zelfs makkelijk te doen was met altsSpoTs schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:03:
[...]
Die weekly raids kun je ook op 10 man doen. En daar kun je met elke class mindcontrollen door middel van de pillars. Daarnaast is 10-man naxx een lachertje...
Vandaag? speel je tegenwoordig in de US?Kaap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:01:
Dat klinkt als een voidwalker en dan zal die andere speler een warlock zijn geweest. Wat voor class speel je zelf? Alleen warlocks kunnen voidwalkers gebruiken. Je begint met een imp, op level 10 kun je de voidwalker leren summonen en later succubus, fel hunter en als je demonology spec gaat, de felguard. En via wat leuke class quests ook de doomguard en infernal.HawVer schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:01:
Hier newbie. Ik heb een trial account aangevraagd om het eens te proberen en ik denk dat ik een verslaving te pakken heb.Ik ben nu level 13 maar ik snap geen reet van de termen die hier genoemd worden. Gisteren voor het eerst een missie uitgevoerd met een groepie van andere newbies. Erg leuk om te doen, weinig structuur. Anyway een vraag:
Eergisteren werd ik uitgedaagd door een level 11 player. Ik was toen ook level 11. Alleen die speler had een level 30 pet bij. Volgens mij is dat een elemental en hij lijkt op deze: Kirin Tor Familiar, maar hij is het niet.
[afbeelding]
Iemand enig idee hoe dat ding heet en hoe je er aan komt? Volgens mij kun je hem halen als je één van de eerste quests uitvoert. En hoe het kan dat een level 11 een level 30 pet bij zich heeft?
Thnx, misschien dat ik het wel verkeerd heb gezien.SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:02:
[...]
@hierboven, als het een warlock was, de Void. lvl10 summon, maar die lvl30 zal wel een bug zijn.
http://www.wowhead.com/?spell=697
[afbeelding]
Ik blijf erbij dat blizzard heeft lopen stunten, ik hoor nu niemand meer waar die Hilt na de dropnerf nog is gedropt.hulkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:12:
Een zeer kort maar effectief avondje dus! Nu de Hilt nog een keer zien droppen, en winnen…
Het leuke ervan is dat het net lijkt alsof je gedisconnect bentSnoeiKoei schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:39:
[...]
Nadeel is dat je bij je party herinnerd wordt als complete mongool, maar dat zal jou wel niet kunnen schelen nu parties cross-server zijn.
Nee Oculus is nooit echt moeilijk geweest maar vergt, anders dan andere heroics, dat niemand slackt en iedereen voor de duur van voornamelijk de laatste boss zich gewoon ff goed concentreert. Moeilijk was het pas bij sommige achievements. Nu is er helemaal niets meer moeilijk daar (ook niet in blues).
Droprate is inderdaad hard omlaag gegaan. Gister nog een guildie die hem uit pos haalde met een pugje. Daarvoor al een tijdje niks gehoord terwijl er toch aardig wat guildies puggen.SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:16:
[...]
Ik blijf erbij dat blizzard heeft lopen stunten, ik hoor nu niemand meer waar die Hilt na de dropnerf nog is gedropt.
[ Voor 21% gewijzigd door whyz op 15-12-2009 10:21 ]
haha de lui die hem dus hadden slaan zichzelf nu voor de kop dat ze hebben verkocht voor 5-6k en die hem verkochten voor 20k lachen zich nogsteeds kapotSinergyX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:16:
[...]
Ik blijf erbij dat blizzard heeft lopen stunten, ik hoor nu niemand meer waar die Hilt na de dropnerf nog is gedropt.
/wave Mijn vriend heeft 'm na de nerf gewonnen nadat 'ie dropte in FoS Hc.SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:16:
[...]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Het allerleukste is dat je gelooft dat ze denken dat je geDC'd bent. Als je als tank "toevallig" DC't bij het loading screen van Oculus weet iedereen heus wel dat je je gewoon asociaal zit te gedragen.whyz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:20:
[...]
Het leuke ervan is dat het net lijkt alsof je gedisconnect bentdus daar zal ik geen last van hebben.
vroeg mij eigenlijk af is er ergens een lijstje met waar je rep voor krijgt? als je exhalted bent met de gebruikelijke? ik zie nu de ene keer sunreaver voorbij komen en dan weer warsong offensive.redfoxert schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:02:
Nog 2 dagen Frenzyheart dailies en dan ben ik Mercenary of Sholazar EN 40 Exalted reputations. Dan heb ik nog wel wat heroics nodig voor Taunka en Hand of Vengeance maar die komen ook welIk was blij verrast toen ik zag dat die factions ook reputation krijgen als je geen tabard gebruikt.
[ Voor 22% gewijzigd door Valkyre op 15-12-2009 10:34 ]
de reputation tab in je character screen?Gohan-san schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:31:
[...]
vroeg mij eigenlijk af is er ergens een lijstje met waar je rep voor krijgt? als je exhalted bent met de gebruikelijke? ik zie nu de ene keer sunreaver voorbij komen en dan weer warsong offensive.
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 15-12-2009 10:35 ]
Yeah dat scherm ken ikAnoniem: 325407 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:31:
[...]
de reputation tab in je character screen?
sunreaver, hand of vengeance, warsong offensive en de taunka zijn de horde fracties van de horde expedition
als je zonder tabard rond rent krijg je rep voor de gehele expedition, maar ook voor de fracties onderling
je kan dus exalted worden met de expedition, en daarnaast die 4 fracties nog halen voor exalted
Ik speel de human warrior. Nu hoor ik van verschillende kanten dat het niet zo een goede class is, vanwege dus dat ie geen pets kan hebben? Is dat zo, ik wil natuurlijk niet straks op level 80 een flut class hebben..SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:09:
[...]
Dat klinkt als een voidwalker en dan zal die andere speler een warlock zijn geweest. Wat voor class speel je zelf? Alleen warlocks kunnen voidwalkers gebruiken. Je begint met een imp, op level 10 kun je de voidwalker leren summonen en later succubus, fel hunter en als je demonology spec gaat, de felguard. En via wat leuke class quests ook de doomguard en infernal.
Een class is zo goed als de speler die hem bestuurd.HawVer schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:36:
[...]
Ik speel de human warrior. Nu hoor ik van verschillende kanten dat het niet zo een goede class is, vanwege dus dat ie geen pets kan hebben? Is dat zo, ik wil natuurlijk niet straks op level 80 een flut class hebben..
ik zou als ik jou was even op wow-europe.com kijken voor wat elke class kan. (of gewoon bij je character selection scherm) alleen Hunters/Warlocks hebben pets (en mages in een bepaalde spec).HawVer schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:36:
[...]
Ik speel de human warrior. Nu hoor ik van verschillende kanten dat het niet zo een goede class is, vanwege dus dat ie geen pets kan hebben? Is dat zo, ik wil natuurlijk niet straks op level 80 een flut class hebben..
was dat maar zo:P zou me iig 400000 kills schelen als ik met hc's in wotlk steamweedle cartel rep kon krijgen haha.....Gohan-san schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:36:
[...]
Yeah dat scherm ken ikmaar vroeg mij meer af of je daar nog een keuze in kon maken of niet. of bijvoorbeeld ook oude reputations kon gaan verbeteren, maar ach das ook niet zo heel belangrijk.
/agreedSpoTs schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:55:
[...]
Na het verschijnen van 3.3 heb ik eigenlijk geen "oude" hc's meer gedaan. Gewoon omdat ik al die instances saai vind.. en eigenlijk wel gezien heb.. de nieuwe instances daarentegen.. vind ik uitdagend.. nieuw.. en veel bosses hebben leuke tactics. "Ick bv"
Als ik jou was zou ik deze guide eens doorlezen op WoWWiki: Choosing a class.HawVer schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:36:
[...]
Vooralsnog geen klachten gehad. Niet iedereen is natuurlijk zo slim als jouSnoeiKoei schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:26:
[...]
Het allerleukste is dat je gelooft dat ze denken dat je geDC'd bent. Als je als tank "toevallig" DC't bij het loading screen van Oculus weet iedereen heus wel dat je je gewoon asociaal zit te gedragen.
[ Voor 9% gewijzigd door whyz op 15-12-2009 10:50 ]
Dat is een mooie link, bedankt..rob1n schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:41:
[...]
Als ik jou was zou ik deze guide eens doorlezen op WoWWiki: Choosing a class.
En het tekort aan tanks in randoms vind ik echt geen probleemwhyz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:42:
Maar goed alle gekheid op een stokje. Ik vind het wel jammer dat ze je nu verplichten om je daily frost badges middels een pug te moeten gaan halen. Verder is het nieuwe dungeon systeem wel erg mooi gedaan(en snel ook)
Weer wat geleerd_Peter2_ schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:47:
Op je minimap (aan de rand natuurlijk) heb je een icon voor de dungeon tool. Als je daarop klikt (links of rechts weet ik even niet uit mijn hoofd) dan kun je opnieuw proberen naar de instance te teleporteren. Als je in de dungeon zit kun je hiermee ook tijdelijk de dungeon verlaten om bijv te rapraren of om nieuwe reagents te halen en daarna weer terug te keren.
When all else fails, resurrect and start over
Als je uitlogt hoort je geen klachten nee. Maar ik heb ook al wel eens 25 minuten in een queue gezeten om vervolgens te zien dat de tank meteen na binnekomst leaft omdat de keus van de instance hem niet aanstaat en dan mag je weer in de queue.whyz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:42:
[...]
Vooralsnog geen klachten gehad. Niet iedereen is natuurlijk zo slim als jou
Maar goed alle gekheid op een stokje. Ik vind het wel jammer dat ze je nu verplichten om je daily frost badges middels een pug te moeten gaan halen. Verder is het nieuwe dungeon systeem wel erg mooi gedaan(en snel ook)
Terwijl even door een heroic runnen met wat guildies natuurlijk ook gewoon leuk is, dat mis ik dan wel weer.
Edit: Anderzijds hebben we daar dan weer de weekly raids voor
uh group op met 4 guildies, ga de LFG tool in en kies random daily -> profitwhyz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:42:
[...]
Vooralsnog geen klachten gehad. Niet iedereen is natuurlijk zo slim als jou
Terwijl even door een heroic runnen met wat guildies natuurlijk ook gewoon leuk is, dat mis ik dan wel weer.
Edit: Anderzijds hebben we daar dan weer de weekly raids voor
Weekly raid reset op dinsdag, dacht ook eerst van zal voor ons wel woensdag zijn, maar vanmorgen kon ik gewoon de nieuwe weekly pakken.redfoxert schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:07:
[...]
Vandaag? speel je tegenwoordig in de US?
Ik moet nog altijd Jaraxxus must Die doen maar ik heb nauwelijks ToC10/25 ervaring. Wat ik er van gezien heb failed meestal doordat de dps te slecht is of de healers niet opletten en omkiepen.
Ik ben het helemaal met je eens dat dat frustrerend werkt. Ik ken het euvel dan ook op mijn main (DPS), alleen kan je moeilijk mensen verplichten een bepaalde dungeon te doen. Ik probeer dan ook aan te tonen dat het dungeon debuff gedeelte gewoon niet goed werkt. Iets waar ik al eens een ticket over geopend hebt maar vooralsnog geen antwoord op gekregen heb.SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:50:
[...]
Als je uitlogt hoort je geen klachten nee. Maar ik heb ook al wel eens 25 minuten in een queue gezeten om vervolgens te zien dat de tank meteen na binnekomst leaft omdat de keus van de instance hem niet aanstaat en dan mag je weer in de queue.
Niemand verplicht je frost emblems te gaan halen middels de daily random heroic. Los van het feit dat het geen verplichting is frost emblems te farmen (tenzij je die jezelf oplegt; zelfs guild regels zijn jouw keus) kun je die ook halen door te raiden (ICC en de weekly raid).
Het nieuwe lfg systeem is alleen snel voor tanks en healers, dps komen in een queue.
Bedankt voor de tip, daar was ik nog niet achterBokkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:50:
[...]
uh group op met 4 guildies, ga de LFG tool in en kies random daily -> profit
[ Voor 3% gewijzigd door Rannasha op 15-12-2009 10:59 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
2 dingen die voor sommigen een nadeel zullen zijn: je mist de 5% dmg bonus die je krijgt als je met random spelers teamt en je werkt niet aan je "The Patient" title / perky pug pet. Verder werkt het idd ideaal en het bespaart je de ergernis van vertrekkende tanks (het is nooit de healer of een dps om een of andere reden)Bokkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:50:
[...]
uh group op met 4 guildies, ga de LFG tool in en kies random daily -> profit
Ik ben nu zelf een Warrior alt aan het levelen, en heb het heel erg naar mijn zinHawVer schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:36:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door TJHeuvel op 15-12-2009 11:01 ]
Dat is de keuze die je maakt.. Ook via het oude systeem zijn groepen makkelijker te krijgen voor tanks en healers, dus dat maakt geen verschil. Als je zonodig snel een groep wilt moet je maar gaan healen of tanken.Het nieuwe lfg systeem is alleen snel voor tanks en healers, dps komen in een queue.
Niet als je 4 man bij elkaar zoekt en de nummer 5 dps via de tool erbij haalt.je mist de 5% dmg bonus die je krijgt als je met random spelers teamt
[ Voor 20% gewijzigd door Divak op 15-12-2009 11:02 ]
enige grote voordeel is dat je nu zelf niet hoeft te zoeken, maar het systeem dus gaat zoeken voor jeRichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:01:
[...]
Dat is de keuze die je maakt.. Ook via het oude systeem zijn groepen makkelijker te krijgen voor tanks en healers, dus dat maakt geen verschil. Als je zonodig snel een groep wilt moet je maar gaan healen of tanken.
[...]
Niet als je 4 man bij elkaar zoekt en de nummer 5 dps via de tool erbij haalt.
Zover ik weet wel ja, zou ook niet in vergelijking staan qua 'moeilijkheid' tov de normale heroics. (zoals ToC als bonus die seals geven). Maar normal dungeons op lagere lvl geven nu ook 2 triumph emblems per dag, dus in theorie kan je op eenmaal 80 meteen in de 232 gear duikendetheavn schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:00:
Het viel me gisteren pas op toen we voor een trinket gingen in HoR normal, dat men ook gewoon triumphs krijgt voor die instance. Is dat bij normal FoS en PoS ook het geval?
Je zegt het zelf al, je outgeared het dik.Species5618 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:58:
Gisteravond voor het eerst de ICC-raid gedaan, was er niet woensdag en donderdag avond voor de eerste 10 en 25man raids, dus maar een 2e 10man opgezet. De instance ziet er goed uit, maar het is allemaal wel erg simpel op 10-normal. Natuurlijk overgearen we de boel, maar sommige mechanics zouden gewoon wat minder overleefbaar moeten zijn. Dingen die makkelijk te ontwijken zijn moeten veel dodelijker zijn, ook op het makkelijkste niveau. Maar goed, gaat toch niet gebeuren.
vroeg gisteren al of de normal random ook altijd 2 triumphs geeft of dit net als de eerste random hc eenmalig frost geeft het geval isSinergyX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:12:
[...]
Zover ik weet wel ja, zou ook niet in vergelijking staan qua 'moeilijkheid' tov de normale heroics. (zoals ToC als bonus die seals geven). Maar normal dungeons op lagere lvl geven nu ook 2 triumph emblems per dag, dus in theorie kan je op eenmaal 80 meteen in de 232 gear duikenAlleen is er in de 70-79 range helemaal een tekort aan tanks.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 15-12-2009 11:16 ]
Dan nog, dingen als het vuur bij Marrowgar, Death & Decay bij Deathwhisper, enz... outgear je niet, daar moet je gewoon uitrennen en hoe snel dat gaat heeft weinig met gear te maken. Die abilities zouden wel wat dodelijker mogen zijn, want momenteel wordt je vrijwel niet afgestraft als je hier traag op reageert.Ossi schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:12:
[...]
Je zegt het zelf al, je outgeared het dik.
Voor een guild die voornamelijk in de 219/226 en wat 232 items loopt is het echt lastig.
Zondag voor het eerst marrowgar gedowned
|| Vierkant voor Wiskunde ||
did gister de normal random op mijn 75 priest, en kreeg gewoon 2 triumphs toen ik klaar was dus dat belooft watAnoniem: 325407 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:14:
[...]
vroeg gisteren al of de normal random ook altijd 2 triumphs geeft of dit net als de eerste random hc eenmalig frost geeft het geval is
deze kon ik namelijk op mijn 77 hunter doen
is dit een eenmalige dagelijkse:P of kan je dat blijven doen hahaGohan-san schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:20:
[...]
did gister de normal random op mijn 75 priest, en kreeg gewoon 2 triumphs toen ik klaar was dus dat belooft wat
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq