Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 206 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 38.627 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Edwinuss schreef op donderdag 24 december 2009 @ 21:17:
Ik ben nog niet echt thuis in de verschillende proffesions en mogelijkheden. Ik heb ( denk ik ) nog niks in die richting gekozen.
Het is aan te raden om sowieso de drie secondary professions te nemen: first aid, fishing en cooking.

First aid is handig om zo tussendoor even snel te healen. Je hoeft niet te gaan zitten om te eten en het materiaal wat je gebruikt om verbandjes te maken, cloth, dropt gratis en voor niks van heel veel mobs.

Met fishing kun je ingredienten voor je kookkunsten verkrijgen, alsmede willekeurige schatten waar best wel leuke items in kunnen zitten die je zelf gebruikt of door kunt verkopen.

Als mage vraag je je misschien af waarom je Cooking zou leren als je eten tevoorschijn kunt toveren, maar met koken kun je eten krijgen met handige buffs zoals extra stamina, mana regeneratie of een ninja-vermomming.

Verder je primary professions: daar kun je er twee van kiezen. Ze vallen in twee soorten, verzamelen en produceren. Als je voornamelijk goud wil verdienen kun je het beste twee verzamelprofessions nemen en wat je verzamelt op de auction house gooien. Maar maak gerust je eigen keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Anoniem: 291809 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 21:04:
[...]

En toen kostte het 90 goud om te leren ipv dat kleingeld nu. En mounts waren nog niet BoP. En niet elk ras kon op elke mount. En je werd van je mount geschopt zodra je in het water belandde.

And we liked it that way!
Ik weet dat ik indertijd op mijn eerste char (undead warrior) 100g bij elkaar had op level 40 door Scarlet Monastery tig keren te doen. Het was een hoop gold toen :)

De latere grind voor de epic mount was naar de maatstaven van die tijd 'insane'. Ik wou graag een bruine wolf dus moest ik exalted geraken in Orgrimmar. In 2005 kreeg je om te beginnen al quasi geen reputation van quests, en undeads start(t)en met een 3000 rep achterstand. Heel mijn toenmalige guild heeft me toen geholpen met het grinden van runecloth (toen nog 50 rep/stack) en de benodigde 1000g. Ik was best wel tevreden met mijn wolfje na de grind, heel Orgrimmar zat toen vol met die witte AV wolf en mijn bruin exemplaar stak best wel af ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Anoniem: 291809 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 10:51:
[...]

Het is aan te raden om sowieso de drie secondary professions te nemen: first aid, fishing en cooking.

First aid is handig om zo tussendoor even snel te healen. Je hoeft niet te gaan zitten om te eten en het materiaal wat je gebruikt om verbandjes te maken, cloth, dropt gratis en voor niks van heel veel mobs.

Met fishing kun je ingredienten voor je kookkunsten verkrijgen, alsmede willekeurige schatten waar best wel leuke items in kunnen zitten die je zelf gebruikt of door kunt verkopen.

Als mage vraag je je misschien af waarom je Cooking zou leren als je eten tevoorschijn kunt toveren, maar met koken kun je eten krijgen met handige buffs zoals extra stamina, mana regeneratie of een ninja-vermomming.

Verder je primary professions: daar kun je er twee van kiezen. Ze vallen in twee soorten, verzamelen en produceren. Als je voornamelijk goud wil verdienen kun je het beste twee verzamelprofessions nemen en wat je verzamelt op de auction house gooien. Maar maak gerust je eigen keuze!
Bedankt voor je uitgebreide omschrijving _/-\o_

Ik zal mij er eens in gaan verdiepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Kapoen schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 11:22:
[...]

Ik weet dat ik indertijd op mijn eerste char (undead warrior) 100g bij elkaar had op level 40 door Scarlet Monastery tig keren te doen. Het was een hoop gold toen :)
Kan me nog herinneren dat ik Gorilla's in STV heb staan farmen voor vendor trash voor m'n 100G. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
Ik krijg op dit moment geen XP als ik wat beesten versla, iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Edwinuss schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:38:
Ik krijg op dit moment geen XP als ik wat beesten versla, iemand enig idee hoe dat kan?
Als het verschil in level te groot is krijg je geen XP meer. Dus ze zullen waarschijnlijk wel een aantal levels te laag voor jou zijn.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Heh gisteren en ICC rep run opgezet, maar rond 11 uur ging zowat iedereen slapen. Kwam net 200 rep te kort voor de ring. Geen kerstkadootje dit jaar. Want ik denk dat het lastig wordt vandaag nog een groep te vinden..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Edwinuss schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:38:
Als je een monster/beest/... selecteert dan zie je naast het portret ervan een cijfer, dit cijfer geeft het level van de vijand aan. Verder heeft het cijfer ook een bepaalde kleurcode:
grijs: van dit beest krijg je geen XP (meer), deze zijn veel te laag in level vergeleken met jou
groen: je krijgt nog een beetje XP, lager in level dan jou
geel: normale hoeveelheid XP, ongeveer hetzelfde level
oranje: meer XP, maar deze monsters zijn hoger in level dan jou en moeilijker te verslaan
rood of doodshoofd: niet alleen aanvallen want je gaat gegarandeerd dood, deze vijanden zijn veel hoger in level dan jou.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

En als ze een silveren of gouden rand om hun portrait hebben zijn het elite's of rare's. Die meestal nog een stukkie sterker. Volgens mij staat er dan ook een + naast hun level.

Zie ook http://www.wowwiki.com/Level

[ Voor 19% gewijzigd door junglebeast op 25-12-2009 16:04 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
Ik ben er al achter gekomen waarom ik geen XP meer kreeg. Ik zit namelijk op een trial en hier kan je tot level 20.

Komende week de volledige game aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Vrolijke kerstdagen iedereen! :)

Met deze dagen lekker aan het WoWen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw deel:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BXLFXRT33sxwGOV8D2My8MpX/full.jpg
Zoals gewoonlijk is de afbeelding weer clickable

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: