Het is aan te raden om sowieso de drie secondary professions te nemen: first aid, fishing en cooking.Edwinuss schreef op donderdag 24 december 2009 @ 21:17:
Ik ben nog niet echt thuis in de verschillende proffesions en mogelijkheden. Ik heb ( denk ik ) nog niks in die richting gekozen.
First aid is handig om zo tussendoor even snel te healen. Je hoeft niet te gaan zitten om te eten en het materiaal wat je gebruikt om verbandjes te maken, cloth, dropt gratis en voor niks van heel veel mobs.
Met fishing kun je ingredienten voor je kookkunsten verkrijgen, alsmede willekeurige schatten waar best wel leuke items in kunnen zitten die je zelf gebruikt of door kunt verkopen.
Als mage vraag je je misschien af waarom je Cooking zou leren als je eten tevoorschijn kunt toveren, maar met koken kun je eten krijgen met handige buffs zoals extra stamina, mana regeneratie of een ninja-vermomming.
Verder je primary professions: daar kun je er twee van kiezen. Ze vallen in twee soorten, verzamelen en produceren. Als je voornamelijk goud wil verdienen kun je het beste twee verzamelprofessions nemen en wat je verzamelt op de auction house gooien. Maar maak gerust je eigen keuze!