Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 206 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.780 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:01:
[...]
Dat is de keuze die je maakt.. Ook via het oude systeem zijn groepen makkelijker te krijgen voor tanks en healers, dus dat maakt geen verschil. Als je zonodig snel een groep wilt moet je maar gaan healen of tanken.
Snap ik ook wel. Ik merk alleen maar op dat de LFG niet voor iedereen snel een groep heeft: dps moet lang wachten en iemand die altijd tankt zal denken dat het retesnel is en dat het dus niet irritant is dat ie de groep de middelvinger geeft omdat de keus van de random heroic hem niet aanstaat.
Ik speel zelf ook een tank trouwens. En een warlock en dan heb ik NIET de keus om te gaan healen of tanken dus dat is gewoon bullshit natuurlijk.
[...]
Niet als je 4 man bij elkaar zoekt en de nummer 5 dps via de tool erbij haalt.
Ja maar wel als... Lees nou eens waar je op reageert; het ging over: als je met 4 guildies teamt en dan LFG / random hc kiest dan... Ik snap ook wel dat als je nr 5 wel random laat kiezen het dan anders is.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
CyCloneNL schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:00:
[...]

Ik ben nu zelf een Warrior alt aan het levelen, en heb het heel erg naar mijn zin :).
Ik heb ook wel lol met mijn warrior class. Het tanken lijkt me leuk om te doen. Btw, je link doet het niet, ben wel benieuwd.

/edit, hm nu wel..

Dit is mijn caracter... level 13. 8)

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Anachronos&n=Warsnor

[ Voor 11% gewijzigd door HawVer op 15-12-2009 11:40 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

detheavn schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:00:

Het viel me gisteren pas op toen we voor een trinket gingen in HoR normal, dat men ook gewoon triumphs krijgt voor die instance. Is dat bij normal FoS en PoS ook het geval? :|
Er is ook een "random" normal daily. Eerste die je doet levert twee EoT's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:21:
[...]

is dit een eenmalige dagelijkse:P of kan je dat blijven doen haha
hmm daar ben ik ook nog niet helemaal achter, omdat ik mijn alt meestal even snel om 0200 uur nog even snel een dungeon doe en een paar quests....
Maar met de random HC, krijg je volgens mij 1ste x 2x Frozen orbs, maar daarna upon completion altijd 2 extra Triumphs?

Heirloom shoulders kunnen daar eigenlijk de Sons of Hodir enchants op? (zal wel niet)
SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:29:
[...]

Snap ik ook wel. Ik merk alleen maar op dat de LFG niet voor iedereen snel een groep heeft: dps moet lang wachten en iemand die altijd tankt zal denken dat het retesnel is en dat het dus niet irritant is dat ie de groep de middelvinger geeft omdat de keus van de random heroic hem niet aanstaat.
Ik speel zelf ook een tank trouwens. En een warlock en dan heb ik NIET de keus om te gaan healen of tanken dus dat is gewoon bullshit natuurlijk.

[...]
wat wil je dan? Blizzard kan moeilijk met een stok iedereen aan een tank alt helpen? of een healer main? that's just how it is. als dps moet je gewoon gelijk gaan queen voor de HC daily, en dan even je daillis/AH/proffesion what ever gaan doen. je komt toch altijd weer terug op het puntje waar je was na de heroic.

[ Voor 45% gewijzigd door Valkyre op 15-12-2009 11:37 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:59
Dat vind ik inderdaad een nadeel, met het huidige aanbod van triumphs en 232 gear (en de hoeveelheid gold die je binnenkrijgt) is het voor hybrids (elke vorm) makkelijker een dual functie te pakken en sneller een party oppikken. Pure DPS heeft die keuze niet, en vooraf op je server een tank te zoeken zal weinig extra resultaat geven (mijn tank wordt platgegooid met /w's of ik HC's wil joinen).

Mijn druid (feral/resto) op DPS/heal duurt een tijdje, voor de grap zet ik tank aan.. binnen 10 seconde al een party. Tip van de dag, vanaf 70 als je kan, ga tank spec :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 21:32
Opzich is het gedrag van de tanks natuurlijk wel te verklaren. Goedkeuren doe ik het alleen niet. Maarja, als je ergens geen zin in hebt, en je kunt zonder wachttijd ergens anders heen, dan is de keuze snel gemaakt als je toch niks geeft om de andere 4 mensen in die groep…

Ik ben gewend als healer (priest) of tank (paladin) groepen te zoeken, en doe het nu als dps (rogue). Dat duurt inderdaad iets langer… Ik probeer altijd via vrienden en de guild een healer of tank te charteren, dan is de queue een heel stuk korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik heb met de LFG tool nog niet heel veel problemen gehad.. van het weekend wat samen met m'n vriendin gespeeld die met haar warrior tank een dps set bij elkaar aan het sparen is en nu als een stunning 1,7k dps hc's aan het doen is om tegelijk ook haar rotatie onder de knie te krijgen.
Het voordeel van het randommen is wel je bijna altijd spelers tegen komt van andere realms, dus dat je je voor je gevoel wat meer n00bness kan permiteren.
Of beter zij doen dat, dus waarom wij niet..

Niet dat we het overigens niet netjes melden van te voren hoor, maar blijkbaar is het lastig om party chat te lezen.. of te onthouden...

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
Als er een lage dps in de groep zit dan probeer ik hem te kicken, als dat niet lukt (hij zit met z'n maatjes ofzo) dan leave ik ook. Als een healer opgescheept zit met een tank zonder defcap en 20k hp dan leaved hij ook. En ik kan ook begrijpen dat iemand er vandoor gaat als de instance hem niet aanstaat. Jammer dan dat er 3 DPS'ers weer opnieuw moeten queuen, maar niemand verplicht je om de instance te doen.

Het is vervelend voor de rest van de groep, maar daar geeft toch niemand om, ten eerste is het een computerspelletje dus verplichtingen heb je sowieso niet, en het zijn totale random gasten die je toch niet kent. Dan begrijp ik het wel als iemand ze laat stikken, vooral als je binnen 1 seconde weer een nieuwe groep hebt gevonden. Je speelt de game voor je plezier, en niet om Oculus tegen je zin te moeten doen.
Ja maar wel als... Lees nou eens waar je op reageert; het ging over: als je met 4 guildies teamt en dan LFG / random hc kiest dan... Ik snap ook wel dat als je nr 5 wel random laat kiezen het dan anders is.
Nou dan :') Dus dat nadeel wat jij noemt is heel simpel te voorkomen.. Die ene random DPS is zo gevonden, en je kan een noob altijd kicken.
(het is nooit de healer of een dps om een of andere reden)
Die hoeven dan ook geen moeite te doen in heroics als ze dat niet willen en kunnen zich lekker laten dragen door de tank.

[ Voor 3% gewijzigd door Divak op 15-12-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407

RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:42:
[...]
Als er een lage dps in de groep zit dan probeer ik hem te kicken, als dat niet lukt (hij zit met z'n maatjes ofzo) dan leave ik ook. Als een healer opgescheept zit met een tank zonder defcap en 20k hp dan leaved hij ook. En ik kan ook begrijpen dat iemand er vandoor gaat als de instance hem niet aanstaat. Jammer dan dat er 3 DPS'ers weer opnieuw moeten queuen, maar niemand verplicht je om de instance te doen.

Het is vervelend voor de rest van de groep, maar daar geeft toch niemand om, ten eerste is het een computerspelletje dus verplichtingen heb je sowieso niet, en het zijn totale random gasten die je toch niet kent. Dan begrijp ik het wel als iemand ze laat stikken, vooral als je binnen 1 seconde weer een nieuwe groep hebt gevonden. Je speelt de game voor je plezier, en niet om Oculus tegen je zin te moeten doen.

[...]
Nou dan :') Dus dat nadeel wat jij noemt is heel simpel te voorkomen.. Die ene random DPS is zo gevonden, en je kan een noob altijd kicken.

[...]
Die hoeven dan ook geen moeite te doen in heroics als ze dat niet willen en kunnen zich lekker laten dragen door de tank.
talking about tank haha
mijn lvl 72 troll warrior tankt momenteel in t4/t5 gear met blauwe stam gems hahaha, werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Vooral in de "oude" heroics maakt gear van de dps eigenlijk geen donder uit, wanner ik op mijn paladin tank, beuk ik door als je het niet kan bijhouden jammer dan. een healer in greens kan mij nog in leven houden heb ik het idee.
gisteren random hc's UK: teleport naar de dungeon buff up, en bwam pull die hele gang. bleef zonder problemen in leven, uiteindelijk de laatste baas neer gemept voordat de 15minuten time afliep...

wat ik gewoon wil zeggen is dat 1 dps in green geen klap uitmaakt in de oude Heroics.. in de ICC hc's is het wel een ander verhaal maar toch.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:42:
Als er een lage dps in de groep zit dan probeer ik hem te kicken, als dat niet lukt (hij zit met z'n maatjes ofzo) dan leave ik ook. Als een healer opgescheept zit met een tank zonder defcap en 20k hp dan leaved hij ook.
Meeste instances is de eerste 'room' altijd even een test wat ik aan DPS mee krijg, vraag vooraf altijd of de healer klaar is voor 'some major spanking', krijg me meestal nog iets terug als "????" waarna ik dan meteen de hele room pull :+

Soms is het ook een uitdaging, instance doorrennen voordat je 15min debuff afgelopen is :D

Al blijf ik nog steeds de ervaring houden dat ik met Seal of Command betere agro blijf houden dan Seal of Venguence.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zit zelf gemiddeld rond de 4500 dps in instances ( en dan voornamelijk hoger op trash packs ).
Meestal sta ik dan ook bovenaan. Maar dat maakt me niet zo uit. Ik heb mijn emblems nodig, wat de rest doet zal me een zorg zijn :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Species5618 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:18:
[...]

Dan nog, dingen als het vuur bij Marrowgar, Death & Decay bij Deathwhisper, enz... outgear je niet, daar moet je gewoon uitrennen en hoe snel dat gaat heeft weinig met gear te maken. Die abilities zouden wel wat dodelijker mogen zijn, want momenteel wordt je vrijwel niet afgestraft als je hier traag op reageert.
Nou ja wij zitten ook nog niet overdreven in de gear met alles en dan is dingen als een healer op de spikes bij marrowgar redelijk heftig voor healing op de tanks (man dat ding hit hard). En dat kan je wel degelijk outgearen ofc!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Hier overigens ook een link naar mijn warriortje (m'n main char) zit even wat tank trinkets en rings op de char, maar dat was omdat ik m'n wowheroes score even moest pushen :P

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Lightbringer&n=Flats

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-07-2024
Zo speel alweer een jaartje wow ben helemaal warrior fanaat dus dat is ook het enige wat ik speel.
Nu ben ik de laatste maanden als een gek met tank spec aan het opwaarderen en ben nu op een punt beland dat ik niet goed weet welke kan ik op wil.

Misschien kunnen jullie me daarbij helpen. Als eerste me char: eatuaiive op aggamagan. Nee eatuaiive is niet verkeerd getypt.

Als je kunt zien heb ik 580 de rating.. 28% dode, 22% parry en wat block.
Block is op moment niet om aan te komen daarom heb ik het ook niet anders was mijn keus niet moeilijk.

Het probleem waar ik mee zit is dat 580 de rating geen nut heeft en 28% dode veelste veel last heeft van diminishing returns.(kan onzin vertellen maar dacht dat ik dat uit andere forums heb gehaald).

Aangezien ik zo aardig in me stats zit zou ik het wat omlaag willen brengen en meer focussen op dps. (dps als tank?) ja idd. Elk beetje dps telt bij zware raids dus waarom ook niet die van een tank.

Mijn idee was om 20 de rating minder te hebben en ongeveer 2% dodge. Deze wil ik vervangen voor dps enchants (berserking op wapen agi op cape, AP op schouders) Misschien ook 1% dodge uit mijn tree halen en in crit stoppen bij fury.

OF is het zo dat blizzard wil dat we zoveel def rating hebben en dat het ook daadwerkelijk zin heeft in ICC?

[ Voor 3% gewijzigd door eatualive op 15-12-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:00

ShadowBumble

Professioneel Prutser

eatualive schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:01:
OF is het zo dat blizzard wil dat we zoveel def rating hebben en dat het ook daadwerkelijk zin heeft in ICC?
Enige reden is om Defense te blijven stacken is omdat we puur meer mitagation en avoidance hiervan krijgen def rating boost namelijk alle 3 de stats ipv dodge alleen dodge enz enz, ik zit momenteel op iets van 600 def rating.

Check Dunedain in Sig maar voor gear.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Trouble

Everything is awesome

Kapoen schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:54:
[...]

Is gewoon een cosmetisch item zonder echte waarde, het heeft geen andere functie dan het tonen van het crusader maloot symbool op je char :)
Oh het boeit 'm verder ook niet zoveel, maar er werd bij wowhead nogal wat over getypt, vandaar mijn vraag. Hij draagt 'm wel vrolijk maar meer omdat hij 'm mooier vind dan de standaard tabard :)
stefanass schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:22:
[...]

Deze telt ook mee voor de verschillende tabard-achievements.
Ach en dat is ook niet verkeerd natuurlijk :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gohan-san schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:36:
[...]

hmm daar ben ik ook nog niet helemaal achter, omdat ik mijn alt meestal even snel om 0200 uur nog even snel een dungeon doe en een paar quests....
Maar met de random HC, krijg je volgens mij 1ste x 2x Frozen orbs, maar daarna upon completion altijd 2 extra Triumphs?
Frozen orbs krijg je nooit voor een daily hc, da's gewoon een drop van end bosses.
Heirloom shoulders kunnen daar eigenlijk de Sons of Hodir enchants op? (zal wel niet)
Volgens mij wel maar als er een level restriction aanzit wordt zo'n enchant pas actief als het character dat de shoulders draagt het vereiste level heeft bereikt. Zo werkt het met die pvp-shoulder enchant bv wel.
[...]

wat wil je dan? Blizzard kan moeilijk met een stok iedereen aan een tank alt helpen? of een healer main? that's just how it is. als dps moet je gewoon gelijk gaan queen voor de HC daily, en dan even je daillis/AH/proffesion what ever gaan doen. je komt toch altijd weer terug op het puntje waar je was na de heroic.
NEEEEHHEEEEEEE dat wil ik helemaal niet en dat zeg ik nergens. Ik QQ niet over lange queues voor dps, ik ontkracht alleen het beeld van een tank dat LFG altijd snel is. Nee het is niet altijd snel, DPS zit soms lang in een queue, da;s een feit en ik zeg niet dat dat erg is of wat dan ook. Alleen dat het soms lang duurt. Niet voor iedereen is de LFG tool snel. Constatering. Zonder waardeoordeel. Duidelijk? Consequentie daarvan is echter wel dat je, als je eindelijk in een group zit, je de tank wel kunt schieten die even komt kijken welke instance er is gekozen en vervolgens zogenaamd DC'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
eatualive schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:01:
Als je kunt zien heb ik 580 de rating.. 28% dode, 22% parry en wat block.
Block is op moment niet om aan te komen daarom heb ik het ook niet anders was mijn keus niet moeilijk.
580 def rating is niet vervelend ! Alles boven de 540 (softcap) zorgt voor extra dodge/parry wel moet je voor meer block zorgen, dmv trinkets of rings als nodig. het is niet erg een lager ilvl ring of trinket te gebruiken als je stats daarvoor beter worden.
Het probleem waar ik mee zit is dat 580 de rating geen nut heeft en 28% dode veelste veel last heeft van diminishing returns.(kan onzin vertellen maar dacht dat ik dat uit andere forums heb gehaald).
Zie boven.
Aangezien ik zo aardig in me stats zit zou ik het wat omlaag willen brengen en meer focussen op dps. (dps als tank?) ja idd. Elk beetje dps telt bij zware raids dus waarom ook niet die van een tank.

Mijn idee was om 20 de rating minder te hebben en ongeveer 2% dodge. Deze wil ik vervangen voor dps enchants (berserking op wapen agi op cape, AP op schouders) Misschien ook 1% dodge uit mijn tree halen en in crit stoppen bij fury.
Zoals zoveel serieuze raiders weten is dat NIET elk beetje DPS telt bij zware raids, in plaats daarvan telt overleving. De taak van een tank in wat voor vorm dan ook is niet om hoge DPS te doen, maar zoveel mogelijk klappen kan vangen zonder dood te gaan, daar moet je je ook op richten.
meer def = meer mitigation. dus goed.

[ Voor 6% gewijzigd door DrFlash op 15-12-2009 12:18 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-07-2024
Bedankt voor de informatie. Denk dat ik er niet teveel dan aan ga aanpassen. Zou je misschien een directe link kunnen geven naar je char dunedain (kon hem niet vinden).

Dat dps verhaal begrijp ik. Maar heb namelijk totaal geen problemen om te overleven. En mijn dps ligt tog wel een 1K boven de gemiddelde tank wat altijd goed van pas komt als je bekijkt dat een gevecht soms 10min duurt.

Ik zal wel eens kijken naar wat block maar dat gaat lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 17:14
SpoTs schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:53:
Zit zelf gemiddeld rond de 4500 dps in instances ( en dan voornamelijk hoger op trash packs ).
Meestal sta ik dan ook bovenaan. Maar dat maakt me niet zo uit. Ik heb mijn emblems nodig, wat de rest doet zal me een zorg zijn :P
Inderdaad, ik zat gister, nauwelijks guildies online dus de truuk 4 guildies + random voor random heroic ging niet op, ook gewoon in mijn eentje in de lfg tool, UP werd het, dk tank pullt eerste groep, gaat dood, en wij ook, healer krijgt de schuld van hem, even kijken, aha meneer is niet eens def-capped en healing zat gewoon snor, vote to kick, 20 seconden later, pally tank en no problemo, werd er ergens halverwege naar recount gekeken, ik ver bovenaan maar de shadowpriest, hou je vast.... 535 dps overall, ja echt, je leest het goed, vijfhonderdvijfendertig. Tank mort een beetje, ik zeg joh, wat interesseert mij dat nou, we gaan als een warm mes door de boter laat lekker gaan, nog geen 5 minuten later klaar, 2 emblem frosts rijker. Zolang ik niet het gevoel heb dat het totaal niet loopt interesseert het mij geen sikkepit hoe de rest gegeared is danwel hoe hoog de dps/healing is.

Over Oculus, mag ik dat ook gewoon een kudt-instance vinden? Makkelijk of niet, kapot generfd of niet, ik VIND er gewoon niets aan. Dat mag toch?
Als jij dan eruit alt-F4't kan ik mij dat reuze voorstellen, met de lfg tool heb je toch binnen no time weer een ander.
SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:05:

Consequentie daarvan is echter wel dat je, als je eindelijk in een group zit, je de tank wel kunt schieten die even komt kijken welke instance er is gekozen en vervolgens zogenaamd DC'd.
Daar snap ik niets van. Die tank is toch niet mijn persoonlijke tank? Hij MOET toch niet tanken? Hij is er toch niet voor het plezier van de 4 anderen? Als hij het niet leuk vindt om welke redenen dan ook dan is dat zijn goed recht, dat het minder is voor de rest ok, maar ik zou hem niets kwalijk nemen. Het zijn ook zijn centen en plezier.

[ Voor 17% gewijzigd door Zjanzjak op 15-12-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Def cap zegt niet zoveel meer in heroics, kwam er pas bij die duo boss in UP (of is dat UK?) dat ik nog rond liep in halve retri gear (had net bergje 232 gear aangeschaft). Het is dat de healer mij wees op wat lage health (28k) tov vorige keer dat hij mij healen (iets over de 40k). Per saldo is het 1-2% kans op een critical, veel mensen vergeten dat je met resilience dit ook weg werkt (pvp shoulder enchant bv met stamina/resilience).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:44

Auredium

Informaticus Chaoticus

Wat mij eigenlijk meer opvalt aan de nieuwe Magedrops van ICC 5 mans is dat Crit behoorlijk ontbreekt op de items. Terwijl dit voor mijn spec (Fire met een snufje arcane) wel zeer belangrijk is.

[ Voor 0% gewijzigd door Auredium op 15-12-2009 12:55 . Reden: zucht... terwijl / Hoewel twee dingen tegelijk in mijn grijze massa is niet goed. ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
MantaMania schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:58:
[...]

Nou ja wij zitten ook nog niet overdreven in de gear met alles en dan is dingen als een healer op de spikes bij marrowgar redelijk heftig voor healing op de tanks (man dat ding hit hard). En dat kan je wel degelijk outgearen ofc!!
En daarom is ie vandaag al weer generft. (Of morgen, heb nog niet ingelogt dus weet niet of die mini patch er al is?)
Die WW is trouwens voor de shamans een mooie manier om mana te regennen met water shield procs :D
Ding hit zo zacht, zowel op 10 als op 25 man dat het eigelijk geen probleem is om er in te blijven staan :P

Maar simpel is het zeker. Als je in een 10 man pug met alts en niet out geared mensen alles 1 shot vind ik dat je het best wel te simpel mag noemen :)
Alleen Saurfang op 25 man is niet echt te puggen imo, die laatste 30% is toch wel een vrij heftige DPS race.
Het is natuurlijk een kwestie van tijd tot dit ook makkelijk te doen is met een pug want het gevecht zelf is nou niet echt moeilijk.

Ik kijk in ieder geval erg uit naar de hardmodes want normal is gewoon te simpel...
Wat ik ook erg jammer vind, is dat er in 10 man ICC betere gear kan droppen dan ToGC25. Zo heb ik voor mijn resto shaman al een belt en wrists gezien in ICC 10 die beter zijn dan alles wat er in ToGC25 kan droppen. Maar goed ook dit was te verwachten...Heb bijna irl gehuild toen ik mijn Thorim 25 hardmode shoulders verving in een ToC10 pug op de dag van de release :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zjanzjak schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:44:
[...]
Daar snap ik niets van. Die tank is toch niet mijn persoonlijke tank? Hij MOET toch niet tanken? Hij is er toch niet voor het plezier van de 4 anderen? Als hij het niet leuk vindt om welke redenen dan ook dan is dat zijn goed recht, dat het minder is voor de rest ok, maar ik zou hem niets kwalijk nemen. Het zijn ook zijn centen en plezier.
klinkt imo hetzelfde als ik wil wel raiden maar niet voor bereiden ervoor, lees geen hc's doen om gear te krijgen en vind dat de rest mij maar moet gearen, nee zeg niet dat jij dat doet...(gebeurd te vaak)
tis en blijft een spel natuurlijk en als je geen zin hebt om een bepaald deel te doen is dat je goed recht, maar vind het wel zo beleefd tegen die spelers met wie je gegrouped bent dat even te melden.
niemand verplicht iemand iets, uiteindelijk zoals gezegd, tis een spel.... maar het zijn wel mensen die op je wachten en ook meer te doen hebben dan eerst 5 minuten te wachten op iemand die "dced", maar ja zijn meer normen en waarden van de persoon die alt-f4' ed

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 15-12-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
HawVer schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:34:
[...]

Ik heb ook wel lol met mijn warrior class. Het tanken lijkt me leuk om te doen. Btw, je link doet het niet, ben wel benieuwd.

/edit, hm nu wel..

Ik heb toen mijn Warrior 60 was duelspec gekocht, en er Protection mee gespecced. Prot is net wat minder DPS als Arms, maar veel meer survivability. Bovendien kan ik met gemak alle instances tanken, en sta meestal nog bovenaan de DPS lijst ook ;).

Op hogere levels is Prot-speccen zeker aan te raden, maar tot level 60 gewoon nog Arms of Fury blijven.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Radiance schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:52:
En daarom is ie vandaag al weer generft. (Of morgen, heb nog niet ingelogt dus weet niet of die mini patch er al is?)
Volgens mij nieuw record voor snelste boss-nerf sinds launch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

[...]
Maar simpel is het zeker. Als je in een 10 man pug met alts en niet out geared mensen alles 1 shot vind ik dat je het best wel te simpel mag noemen :)
Alleen Saurfang op 25 man is niet echt te puggen imo, die laatste 30% is toch wel een vrij heftige DPS race.
Het is natuurlijk een kwestie van tijd tot dit ook makkelijk te doen is met een pug want het gevecht zelf is nou niet echt moeilijk.
Saurfang 25 is waar wij op gestrand zijn. De beste try was de laatste met 5% voor hij zich flink begon te healen door de doden. Ik heb het idee dat we vooral die beasts wat beter onder controle moeten krijgen en dan lukt dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Al blijf ik nog steeds de ervaring houden dat ik met Seal of Command betere agro blijf houden dan Seal of Vengeance.
Kan ook wel kloppen, in Seal of Vengeance is pas op z'n best als er een aantal stacks op zitten om te tikken, terwijl een Seal of Command direct een flinke lading holy damage geeft bij de pull. In Heroics zou Command misschien ook wel beter zijn qua DPS omdat de mobs toch enorm snel doodgaan, maar ik weet niet of dat verschil groot is en of iemand er uberhaupt al eens mee gespeeld heeft. Dat verandert natuurlijk ook per instance/boss in heroics. Voor de nieuwe ICC heroics zijn sommige gevechten wel wat langer, en dan is Vengeance wel sterker omdat het langer kan tikken met 5 stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Radiance: Lewtwhore! ;) Het gaat toch om de beleving, de encounter, en het teamwork? Of zijn na 5 jaar de paarse pixels nog steeds waar het om draait?

Wat betreft Lord Marrowgar, ik geloof dat onze healers het idee hadden dat hij in 10man harder hitte dan op 25man, als dat zo is, dan is de nerf wel terecht.

ICC 10 normal is niet echt moeilijk tot nu toe. Maar vergeet niet dat het pas de eerste wing is. En dat de mensen die totc25 en totgc10-25 al onder de knie hadden de instance gewoon simpelweg outgearen.

Daarnaast moeten de hardmodes voor de hardcore guilds een uitdaging vormen…

Conclusie: Mooie patch tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

Die WW is trouwens voor de shamans een mooie manier om mana te regennen met water shield procs :D
Ding hit zo zacht, zowel op 10 als op 25 man dat het eigelijk geen probleem is om er in te blijven staan :P
hmm je kan zeker niet dat lijstje even in het topic gooien? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hulkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:07:
@ Radiance: Lewtwhore! ;) Het gaat toch om de beleving, de encounter, en het teamwork? Of zijn na 5 jaar de paarse pixels nog steeds waar het om draait?

Wat betreft Lord Marrowgar, ik geloof dat onze healers het idee hadden dat hij in 10man harder hitte dan op 25man, als dat zo is, dan is de nerf wel terecht.

ICC 10 normal is niet echt moeilijk tot nu toe. Maar vergeet niet dat het pas de eerste wing is. En dat de mensen die totc25 en totgc10-25 al onder de knie hadden de instance gewoon simpelweg outgearen.

Daarnaast moeten de hardmodes voor de hardcore guilds een uitdaging vormen…

Conclusie: Mooie patch tot nu toe!
Haha ik heb nu al voorbeelden gehoord van mensen die gquit hebben gedaan omdat hun guild te weinig progres maakt in icc10
een dr van is een maat van me, die vind zijn hele guild prutsers omdat andere guilds deathbringer al down hebben.... ben blij dat de patch bijna een week oud is hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]
Tank mort een beetje, ik zeg joh, wat interesseert mij dat nou, we gaan als een warm mes door de boter laat lekker gaan, nog geen 5 minuten later klaar, 2 emblem frosts rijker. Zolang ik niet het gevoel heb dat het totaal niet loopt interesseert het mij geen sikkepit hoe de rest gegeared is danwel hoe hoog de dps/healing is.
[...]

Zo denk ik er ook precies over, alleen zal ik Oculus niet uit de weg gaan ook al is het een irritante instance. Het zijn wel easy emblems. Ben alleen inmiddels alweer zoveel emblems vooruit dat ik niet heel veel upgrades meer kan nemen voor Triumphs. Hooguit wat off-set ilvl 245 items. Ik denk dat ik sowieso alle tank items ga halen die te krijgen vallen en dan misschien eens kijken voor dps maar aangezien ik dat toch vrijwel nooit doe zal het wel bij tank items blijven. Dan heb ik nog altijd 4 level 80 alts die nog heel wat gear kunnen gebruiken :P
Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:10:
[...]
Haha ik heb nu al voorbeelden gehoord van mensen die gquit hebben gedaan omdat hun guild te weinig progres maakt in icc10
een dr van is een maat van me, die vind zijn hele guild prutsers omdat andere guilds deathbringer al down hebben.... ben blij dat de patch bijna een week oud is hahaha
Mijn vriendin is gequit omdat, in de eerste ICC raid die ze met haar (nog nieuwe) guild ging doen zoveel whine over zich heen kreeg wat betreft de healing dat ze het al niet meer leuk vond. De tanks zijn daar niet genoeg voor gegeared en pakken dus gewoon teveel damage. Daar krijgen dan de healers de schuld van.

[ Voor 21% gewijzigd door redfoxert op 15-12-2009 13:18 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gistere begonnen met me Priest te Gearen :D

175 Emblems of Triuhmp gefarmd
232 Wapen geloot
Achievments gehaald van verschillende heroic's ulduar en de nieuwe lfg ofc..

2500 spellpower
400 haste
25% crit
alleen nog niet veel spirit !

Maar er zit progressie in ;), verder aangenomen in een nieuwe guild voor me main en het avontuur gaat beginnen in ICC 25 en ICC 10 en ook doen ze alt runs voor de betreffende instances die beschikbaar zijn..
Kortom misschien geen realm firsts maar wel steady progression

Tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Ach ja mensen die overdrijven heb je altijd ik heb nog weinig pug gezien met niet echt top gear die alles 1 shotten je kan me veel vertellen dat is geen echte pug dan. Maar ach deze gesprekken zijn al vaker gevoerd gelukkig kijkt blizzard naar % van mensne die het wel of niet easy vinden en niet naar top guildies die heel hard en stoer roepen ;)
eatualive schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:26:
Bedankt voor de informatie. Denk dat ik er niet teveel dan aan ga aanpassen. Zou je misschien een directe link kunnen geven naar je char dunedain (kon hem niet vinden).

Dat dps verhaal begrijp ik. Maar heb namelijk totaal geen problemen om te overleven. En mijn dps ligt tog wel een 1K boven de gemiddelde tank wat altijd goed van pas komt als je bekijkt dat een gevecht soms 10min duurt.

Geen probleem met overleven bestaat niet dan moet je gewoon meer pullen dan doe je ook meer dmg met bv aoe dingen zoals shockwave ;)
Ga nou niet naar dps dingen kijken want dat is echt zonde als tank daarbij nemen mensen je een stuk minder serieus al ga je dat doen Zoals al eerder aangegeven teveel defense bestaat niet omdat het je meerdere soorten avoidance geeft. Net als dat je aangeeft dat je 28% dodge heeft dat is zeker niet teveel dan hoef je niet te gaan nadenken over diminishing returns zeker niet met de -20% debuff in icc.
Daarbij moet ik eerlijk zeggen voor iemand met jou gear klinkt het niet alsof je er heel veel kaas van hebt gegeten? Geen persoonlijke aanval maar vroeg het me gewoon af.

[ Voor 33% gewijzigd door MantaMania op 15-12-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Als dps speel ik ook voor mn plezier en hoop ik gewoon een tank te vinden die zich niet alleen aanmeldt voor een random heroic maar ook een random heroic wil tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
hulkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:07:
Ik speel pas 2 jaar :P
Maar je hebt wel gelijk, maar toch voelde het niet goed aan :P
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:04:
[...]

Saurfang 25 is waar wij op gestrand zijn. De beste try was de laatste met 5% voor hij zich flink begon te healen door de doden. Ik heb het idee dat we vooral die beasts wat beter onder controle moeten krijgen en dan lukt dat ook wel.
Wij hadden hem geloof ik op de 3e of 4e try neer met alle DPS ruim boven de 6k DPS (gemiddeld boven de 7k)
Wat ik later weer begreep is dat die adds niet getanked moeten worden maar gekite? Als ze iemand hitten schijnt Saurfaung meer runic power te krijgen door een buff die de adds hebben of iets in die richting.
Weet niet wat hier van waar is en op onze kill lieten wij een tank ze gewoon oppakken.
Setup was 3 tanks, 5 healers en rest DPS. 6 healers leek er net 1 te veel te zijn met een wipe op 2% toen ie zichzelf als een gek begon te healen dus try erna 5 healers en toen ging ie plat :) (kan helaas geen WWS posten want de gene die deze altijd upload is zijn combat log kwijt na Lady Deathwhisper :( )
MantaMania schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:11:
[...]Ach ja mensen die overdrijven heb je altijd ik heb nog weinig pug gezien met niet echt top gear die alles 1 shotten je kan me veel vertellen dat is geen echte pug dan. Maar ach deze gesprekken zijn al vaker gevoerd gelukkig kijkt blizzard naar % van mensne die het wel of niet easy vinden en niet naar top guildies die heel hard en stoer roepen ;)
Dan geloof je het niet.
Ik check wel iedereen op gear voordat ik ze invite maar er zat wel geteld 1 guildie in die raid en dat is een social alt ;) Van outgearen was geen sprake maar de gear was uiteraard wel op ICC10 niveau (ToC 10 gear etc, geloof dat de gemiddelde gear score op wow-heroes.com tussen de 2500 en de 2600 lag)
Ik had de instance al 2x gedaan en nam rustig de tijd iedereen de tactics uit te leggen. Als je dan mensen bij je hebt die hersens hebben en deze ook gebruiken is het easy mode ;)

Edit voor Gohan-San:
Listed below are recent fixes we have applied to the game. Keep in mind that some of these changes may not be active until after the realm has been restarted.

To review previous in-game fixes, please visit: http://forums.worldofwarc...topicId=20677858456&sid=1

12/14/09
In Ulduar, the Salvaged Demolisher’s Hurl Boulder ability will now properly ignite tar.
Vault of Archavon bosses are again able to be hit by area of effect abilities.
The trinket Ephemeral Snowflake will now be triggered by all healing spells.
The players’ Gunship will now appropriately dock after achieving victory.
Lord Marrowgar will now do significantly less melee damage in both the 10 player normal and 10 player heroic difficulty.

Death Knight (Forums / Talent Calculator)
Chains of Ice is no longer limited to a single target. In addition, when Chains of Ice is used on a snare immune target with Everlasting Winter talented, it will once again apply Frost Fever.

Druid (Forums / Talent Calculator)
Druids will now be able to shapeshift out of a spell-reflected Entangling Roots spell.

Warlock (Forums / Talent Calculator)
Everlasting Affliction can now refresh the duration of Corruption on a target when the Warlock casts Shadow Bolt. This talent also refreshes the duration of Corruption with Drain Life and Haunt.

[ Voor 60% gewijzigd door Radiance op 15-12-2009 13:24 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Warlock (Forums / Talent Calculator)
* Everlasting Affliction can now refresh the duration of Corruption on a target when the Warlock casts Shadow Bolt. This talent also refreshes the duration of Corruption with Drain Life and Haunt.
WTF.. 8)7

Eerst stoppen ze het erin (wotlk ptr) halen ze het eruit voor live, gooien ze het er weer in met hotifx.. _O-
Blijft weinig meer van affliction over op deze manier.

Kunnen ze net zo goed de talent aanpassen naar
Everlasting Affliction:
Corruption stays on target untill it dies or is dispelled. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 15-12-2009 13:18 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

@Radiance thanks.

wel grappig dat ze ook gelijk de dmg op ICC10 heroic nerfen..... die is nog niet eens gereleased en al generfed lol

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:14:
[...]

WTF.. 8)7

Eerst stoppen ze het erin (wotlk ptr) halen ze het eruit voor live, gooien ze het er weer in met hotifx.. _O-

Everlasting Affliction:
Ach no de rolling corruption hotfix is affliction weer dood.
Destro lijkt nog steeds the way to go te zijn, al is de molten core talent uit demonology ook wel lekker :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213904

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:04:
[...]

Onze guild heeft ook een tijdje vast gezeten op saurfang, en wat een groot verschil maakt is disc priests (als een ability/blood beast damage doet die volledig geabsorbed wordt, dan krijgt saurfang geen blood power. En het kiten van de adds is makkelijk als je ergens in het midden een holy pala tankhealer met righteous fury hebt staan, samen met tenminste 1 ranged dps die er een boel van diegene af kan houden (moonkin met typhoon, ele sham met unglyphed TS/earthbind totem, frost nova van mage. En zorg dat mensen een beetje afstand houden (de blood nova ability is 12 yards range), en verder helpt het ook als alle ranged switchen naar blood beasts. Hoe sneller die krengen neer zijn, hoe minder blood power saurfang krijgt.

En de tank rotation voor rune of blood is ook wel handig, aangezien saurfang daar toch best veel marks voor krijgt. Voor de rest is het vooral een gevecht waar de ranged en de healers goed op moeten letten, terwijl melee alleen single target hoeft te dpsen (en vooral single target, onze tank druid gebruikte nog wel eens maul en swipe, dus aggro van bloodbeast, hetzelfde geldt voor WW van warriors en pestilence/D&D van DK's.
En laat je mages iedereen buffen met amp magic, er is alleen maar physical damage in die fight.

Uiteindelijk hebben we zelfs de achievement gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Dit is natuurlijk een uitleg die nergens op slaat..

als je bepaalde heroics niet wilt doen, gebruik dan niet random heroic maar kies de heroics uit die je wilt doen uit het lijstje en ga daar dan op wachten, als je wel random doet moet je niet zeuren over het feit dat je soms in een heroic geplaatst wordt die je minder leuk vind. hoort erbij, leef ermee.

En ja, die tank is er wel voor het plezier van 4 anderen, alsmede zichzelf maar je kan niet altijd alleen doen wat je zelf leuk vind, dat is het sociale aspect aan het spel. je hebt rekening te houden met anderen, anders moet je maar in je 1tje mobs gaan slopen in scholozar basin en heroics en raids helemaal links laten liggen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha we hadden een persoon in de guild, elke keer als je vroeg wie er mee ging hc's doen was zijn antwoord " cba", wilde alleen maar raiden en pvp
uiteindelijk begon de gm met invites voor een raid, hij kreeg een invite, zie je 20 man uit de raid stappen en in guildchat zeggen "cba to gear him"

die gaf ook zon verhaal van dat hij betaalde voor het spel dus zelf wel kon besluiten wat ie deed en wilde en dat 1 minder persoon in een raid niet zo veel uitmaakt...
daar dachten ze toch anders over

iemand trouwens opgevallen dat mensen ongeduldig worden in hc's als het meer als 5 min duurt.
bijvoorbeeld meer ninja pulls dan voor 3.3 en dan wel expres

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 15-12-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:34:
haha we hadden een persoon in de guild, elke keer als je vroeg wie er mee ging hc's doen was zijn antwoord " cba", wilde alleen maar raiden en pvp
uiteindelijk begon de gm met invites voor een raid, hij kreeg een invite, zie je 20 man uit de raid stappen en in guildchat zeggen "cba to gear him"

die gaf ook zon verhaal van dat hij betaalde voor het spel dus zelf wel kon besluiten wat ie deed en wilde en dat 1 minder persoon in een raid niet zo veel uitmaakt...

iemand trouwens opgevallen dat mensen ongeduldig worden in hc's als het meer als 5 min duurt.
Das wel een machtig iets :D
Ninja pulls doe ik op me rogue ook af en toe, zorg dan uiteraard wel dat ik dit overlegt heb met de healer en dat ToTT op de tank zit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash

Dat is dus precies wat ik bedoel met mijn vorige comment. Dat je betaald voor het spel betekend niet dat je meer recht hebt dan een ander persoon (die overigens ook gewoon betaald)

[ Voor 9% gewijzigd door DrFlash op 15-12-2009 13:44 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Nowa schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:33:
Nu nog een 2e onehander in ik kan DW tanken :)

Zijn er nog specefieke DK tank addons die de moeite waard zijn?
Ik zou je op dit moment erg afraden om DW tanken te proberen. De voornaamste reden? Als beginnende tank heb je niet voldoende stats om er baat bij te hebben. Zo heb je met DW een stuk minder HP dan een 2H-er met vergelijkbare kwaliteit. 1H tank wapens hebben dan wel aardig wat stamina, maar die zijn doorgaans veel te snel. Voor DKs is weaponspeed namelijk cruciaal: hoe trager hoe beter. Voor 1H-ers moet je dan denken aan weaponspeeds van 2.4 of hoger (1.6 is veels te snel, wat de gemiddelde speed is voor veel tanking 1H-ers).

Uiteindelijk moet je lekker doen waar je gelukkig van wordt, maar ik waarschuw je alvast dat er aardig wat nadelen aan kleven. Zeker als je moeilijk de def cap haalt en niet veel HP hebt, is DW gewoon niet aan te raden.

@Addons: Classtimer vind ik persoonlijk erg handig. Niet DK specifiek, ik gebruik liever algemene addons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:05:
[...]
Kan ook wel kloppen, in Seal of Vengeance is pas op z'n best als er een aantal stacks op zitten om te tikken, terwijl een Seal of Command direct een flinke lading holy damage geeft bij de pull. In Heroics zou Command misschien ook wel beter zijn qua DPS omdat de mobs toch enorm snel doodgaan, maar ik weet niet of dat verschil groot is en of iemand er uberhaupt al eens mee gespeeld heeft. Dat verandert natuurlijk ook per instance/boss in heroics. Voor de nieuwe ICC heroics zijn sommige gevechten wel wat langer, en dan is Vengeance wel sterker omdat het langer kan tikken met 5 stacks.
Ik heb hier meerdere malen op getest en berekend.

Vengeance/Corruption: 3 stacks = gelijke dps als SoC op Single Target.

Oftewel, op bosses gebruik je altijd Vengeance/Corruption, en op trash ALTIJD SoC.

Trash gaat te snel neer dus haal je meer threat/dps met SoC :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P
DrFlash schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:42:
[...]

Dat is dus precies wat ik bedoel met mijn vorige comment. Dat je betaald voor het spel betekend niet dat je meer recht hebt dan een ander persoon (die overigens ook gewoon betaald)
hier zullen de voetballiefhebbers, etc het niet mee eens zijn...

ik zie het spelen van wow als een soort van sportclub... je betaald contributie ervoor en steld je er iets bij voor
als je dit gedrag in een wedstrijd vertoont zet de coach je toch ook op de bank?
als je een keeper bent in een doel loop je toch ook niet zomaar het veld af omdat je niet tegen een bepaalde club wil of zeg je dan ook tegen de coach "ik betaal toch contributie, dus ik bepaal zelf wel wat ik wil" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Laatst online: 20-09-2023
HawVer schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:34:
[...]

/edit, hm nu wel..

Ik heb m'n warrior als fury gelevelled tot 70 (TBC tijdperk). Dan is ie lang blijven liggen omdat ik een Hunter main had waar ik grootste leute mee had.
Bij het uitkomen van Wotlk heb ik de warrior terug opgenomen en ben onmiddellijk protection tank gegaan tot 80 en verder. Sinds toen is die warrior dus m'n main. Tanks hebben inderdaad het niet zo moeilijk om dungeons/raids te "mogen" doen, zo lang je gear maar goed genoeg is. En als je al lang (lees voor lvl 70) als protection speelt ga je je skills ook veel beter kennen dan een ander die als DPS levelt en dan effe switched of dual specced. Tis uit levelling in combinatie met tanking dat ik veel geleerd heb van welk ability wanneer ... . Enige "nadeel" zou het tragere levellen zijn als protection-tank warrior, maar dit laat gewoon toe om meerdere mobs tegelijk te doen. Enkel zien dat je natuurlijk niet overpulled of geen potions ter beschikking hebt om niet dood te gaan.

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
als je wel random doet moet je niet zeuren over het feit dat je soms in een heroic geplaatst wordt die je minder leuk vind. hoort erbij, leef ermee.
Leef ermee? Het is maar een spel. Als ik iets vervelend vind en ik kan het skippen, dan zou ik dat ook doen. Dan blijf ik niet doorgaan voor het plezier van 4 anderen.
En ja, die tank is er wel voor het plezier van 4 anderen, alsmede zichzelf maar je kan niet altijd alleen doen wat je zelf leuk vind, dat is het sociale aspect aan het spel. je hebt rekening te houden met anderen, anders moet je maar in je 1tje mobs gaan slopen in scholozar basin en heroics en raids helemaal links laten liggen.
Ik speel het spel voor mijzelf, en niet zodat 4 andere DPS'ers een heroic kunnen runnen. Anders had ik er wel geld voor gevraagd. Zij helpen mij, ik help hun, en als één van de twee weg moet, prima.

Zelf leave ik nooit zomaar een groep of raid, maar ik snap de frustratie niet als iemand dat wel doet. Tank moet eten? Eet smakelijk! Wij zoeken wel een nieuwe tank zou je denken.. Maar 9 van de 10 keer wordt hij helemaal kapot gescholden voordat hij uitgelogd is. Vandaar dus waarschijnlijk de fake disconnects, om niet verrot te worden gescholden. Sociale aspect is inderdaad waar, zeker als er 24 mensen staan te wachten, maar soms is het niet anders. Ik zou een game in ieder geval niet voortrekken voor een afspraak/avondeten/etc als het ooit voorkomt dat ik plotseling iets zou moeten doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Divak op 15-12-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:48:
Zelf leave ik nooit zomaar een groep of raid, maar ik snap de frustratie niet als iemand dat wel doet. Tank moet eten? Eet smakelijk! Wij zoeken wel een nieuwe tank zou je denken.. Maar 9 van de 10 keer wordt hij helemaal kapot gescholden voordat hij uitgelogd is. Vandaar dus waarschijnlijk de fake disconnects, om niet verrot te worden gescholden. Sociale aspect is inderdaad waar, zeker als er 24 mensen staan te wachten, maar soms is het niet anders. Ik zou een game in ieder geval niet voortrekken voor een afspraak/avondeten/etc.
Mwah, daar zitten nog wat tegenargumenten. Als er een 'fresh run' raid gestart wordt naar bv ToC10 pug, weet je dat je niet binnen een uur buiten staat (zoveel geluk heb je nu ook weer niet met pugs :P). Als je dan toch doodleuk mee gaat, wetend dat je over 20 minuten moet eten.. ben je imho zelf fout bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:50:
[...]

Mwah, daar zitten nog wat tegenargumenten. Als er een 'fresh run' raid gestart wordt naar bv ToC10 pug, weet je dat je niet binnen een uur buiten staat (zoveel geluk heb je nu ook weer niet met pugs :P). Als je dan toch doodleuk mee gaat, wetend dat je over 20 minuten moet eten.. ben je imho zelf fout bezig.
na 1 wipe mensen die beginnen over ik moet repareren vallen daar ook onder haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik zou er hoe dan ook voor zijn als je ALLEEN je blinkende nieuwe frost emblems kreeg voor het succesvol beeindigen van de EERSTE heroic die de dungeon finder die dag aan je toekent. Bevalt de instance je niet -> Eigen keuze, geen frost emblems vandaag, of je nou de party verlaat in goed overleg of je party members naait door gewoon een DC te faken. Op deze manier werkt het iig niet lekker voor een boel mensen. Random is niet random als je net zo lang DCs faket en weer in de queue gaat tot je een instance krijgt die je leuk vindt (Oculus is niet de enige onpupulaire instance).

[ Voor 16% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-12-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Zelf leave ik nooit zomaar een groep of raid, maar ik snap de frustratie niet als iemand dat wel doet. Tank moet eten? Eet smakelijk! Wij zoeken wel een nieuwe tank zou je denken.. Maar 9 van de 10 keer wordt hij helemaal kapot gescholden voordat hij uitgelogd is. Vandaar dus waarschijnlijk de fake disconnects, om niet verrot te worden gescholden. Sociale aspect is inderdaad waar, zeker als er 24 mensen staan te wachten, maar soms is het niet anders. Ik zou een game in ieder geval niet voortrekken voor een afspraak/avondeten/etc.
Dat vind ik ook niet acceptabel, als je moet eten, kan gebeuren. erg stom dat je een heroic of raid gaat doen voor die tijd, maar als dat uit loopt is het best te begrijpen. dan uitgescholden worden is niet netjes.

Echter hier gaat het om iemand die geen zin heeft om iets te doen, maar er wel voor signed. Dus eigenlijk bewust de groep wil frustreren. Aangezien je andere keuzes hebt om dit niet te doen vind ik het gewoon asociaal gedrag.

@quel: ik neem aan dat je bedoeld "wel mee eens zijn" anders snap ik jouw comment niet.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Je kan van te voren toch inschatten hoelang iets gaat duren?
En als je alleen voor jezelf speelt moet je imo geen MMO gaan spelen maar gewoon een offline RPG of iets dergelijks. MMO staat nog altijd voor Massive Multiplayer Online.
Je speelt een MMO juist om met veel mensen samen te spelen en samen te werken imo.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Radiance schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:52:
Je kan van te voren toch inschatten hoelang iets gaat duren?
En als je alleen voor jezelf speelt moet je imo geen MMO gaan spelen maar gewoon een offline RPG of iets dergelijks. MMO staat nog altijd voor Massive Multiplayer Online.
Je speelt een MMO juist om met veel mensen samen te spelen en samen te werken imo.
hernoemen dan maar naar massive multisingleplayer Online, 1 voor allen, allen voor mij!

welk gedeelte bedoel je drflash?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 15-12-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Zelf leave ik nooit zomaar een groep of raid, maar ik snap de frustratie niet als iemand dat wel doet. Tank moet eten? Eet smakelijk! Wij zoeken wel een nieuwe tank zou je denken.. Maar 9 van de 10 keer wordt hij helemaal kapot gescholden voordat hij uitgelogd is. Vandaar dus waarschijnlijk de fake disconnects, om niet verrot te worden gescholden. Sociale aspect is inderdaad waar, zeker als er 24 mensen staan te wachten, maar soms is het niet anders. Ik zou een game in ieder geval niet voortrekken voor een afspraak/avondeten/etc als het ooit voorkomt dat ik plotseling iets zou moeten doen.
En dit is dus precies de reden dat ik niet in een guild zit ;-) en dus ook niet standaard raid zoals de meeste mensen.

Had gisteren nog wel wat leuks.. kwam een warrior tank met z'n questchain van Quel Derrar ofzo, start event in HoR.. we slopen die boss voor hem. en vervolgens leaved ie.. dat vind ik dan wel bijzonder sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:57

Rannasha

Does not compute.

Radiance schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:13:
[...]

Wat ik later weer begreep is dat die adds niet getanked moeten worden maar gekite?
/facepalm

Dat soort onzin krijg je meteen als ik niet in de raid zit :P Adds tanken, pfff...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:51:
Ik zou er hoe dan ook voor zijn als je ALLEEN je blinkende nieuwe frost emblems kreeg voor het succesvol beeindigen van de EERSTE heroic die de dungeon finder die dag aan je toekent. Bevalt de instance je niet -> Eigen keuze, geen frost emblems vandaag, of je nou de party verlaat in goed overleg of je party members naait door gewoon een DC te faken. Op deze manier werkt het iig niet lekker voor een boel mensen. Random is niet random als je net zo lang DCs faket en weer in de queue gaat tot je een instance krijgt die je leuk vindt (Oculus is niet de enige onpupulaire instance).
Dat gaat natuurlijk ook niet werken, als je mensen in je groep hebt zitten die het dus niet boeiend vinden om 10 minuten voor het eten nog een heroic in te gaan, en dan ook nog eens tank of healer zijn. je dan vervolgens halverwege de instance laten zitten door weg te gaan. is toch best vervelend, het lukt niet altijd om voor het laatste stukje nog iemand te vinden.

@quel, comment op pagina 6, 3rde van onder.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrFlash schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:52:
[...]

@quel: ik neem aan dat je bedoeld "wel mee eens zijn" anders snap ik jouw comment niet.
gevonden wat je bedoeld...

doelde meer op het feit dak een voetbalclub vergelijk met een wow abonnement;)
dat de lui die op een voetbalclub zitten het daar mogelijk niet mee eens zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Species5618 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:55:
[...]

/facepalm

Dat soort onzin krijg je meteen als ik niet in de raid zit :P Adds tanken, pfff...
Maar er werden healers gekilled die jou dikke beren hol dan niet meer in leven kunnen houden :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
ja, je quotte mijn commentaar, wat direct in lijn stond met dat van jou, dus dan ben je het er wel mee eens.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

DrFlash schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:56:
[...]

Dat gaat natuurlijk ook niet werken, als je mensen in je groep hebt zitten die het dus niet boeiend vinden om 10 minuten voor het eten nog een heroic in te gaan, en dan ook nog eens tank of healer zijn. je dan vervolgens halverwege de instance laten zitten door weg te gaan. is toch best vervelend, het lukt niet altijd om voor het laatste stukje nog iemand te vinden.

@quel, comment op pagina 6, 3rde van onder.
Juist wel, als het ook voor de nieuwe joiners de random daily is en alleen de laatste boss telt voor het krijgen van je frost emblems. Die boeit het vaak niet dat er al bosses neer zijn, als ze hun emblems maar krijgen en het liefst zo snel mogelijk. Ik heb het al meegemaakt, PoS 2 bosses neer, 2 wipes op trash :X en zowel tank als healer vertrekken (wel hun fout trouwens, die wipes.) Nieuwe tank en healer waren toen gelukkig snel gevonden (ik heb het idee dat je voorrang hebt voor toewijzing van party members als je al binnen bent) en die waren er erg blij mee dat ze hun frost emblems in 5 minuten konden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Laatst online: 20-09-2023
Ik zou er hoe dan ook voor zijn als je ALLEEN je blinkende nieuwe frost emblems kreeg voor het succesvol beeindigen van de EERSTE heroic die de dungeon finder die dag aan je toekent. Bevalt de instance je niet -> Eigen keuze, geen frost emblems vandaag, of je nou de party verlaat in goed overleg of je party members naait door gewoon een DC te faken. Op deze manier werkt het iig niet lekker voor een boel mensen.
En dan krijg je door errors op de servers de melding: "Additional Instances cannot be created" :'(
Heb het laatst gehad ...

Ik als tank zijnde heb zelden een run verlaten, no matter what de instance is. Enkel als het een echt wipefest is en mensen willen gewoon niet luisteren dan zeg ik hun vriendelijk dat dit niet lukt en dat ik wil vertrekken.

Occulus of OK zijn ook niet direct m'n favorieten maar Occulus is sinds de nerf echt een stuk gemakkelijker geworden en gisteren weer de chance dat ik in een fantastische group terrecht kwam:
* We komen allemaal binnen in Occulus
* Ik: Hmmm anyone already want to leave?
* Party leader: Why?
* Ik: Oh ok let's do this (niemand die er maar iets op tegen had om Occulus te doen dus)

=> Na een race tot aan de 3de baas
Ik: Ok i'll kite .... (beetje uitleg wat ik van plan was)
Healer: Nevermind kiting, just tank him where he is, the AoE doesn't do that much damage 8)7
ik: :o
=> Hebben die 3de baas gewoon ter plekke neergekogeld, hij heeft 1 keer z'n AoE gedaan en dan neergeploft terwijl wij gewoon gezellig bleven staan voor wat tank & vooral heel veel spank.

=> Niet te verwonderen was de laatste baas ook al een dergelijke gemakkelijke opdracht (toch 1 heal & 1 dps down maar ach ja ... :P )

Soms zijn het hele mooie dagen en ik heb tot nu toe nog maar weinig anders meegemaakt met die nieuwe Dungeon Finder tool dus kuddo's blizzard! ( Ofwel heb ik heel veel geluk met een goeie battlegroup :P )

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:57

Rannasha

Does not compute.

Radiance schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:59:
[...]

Maar er werden healers gekilled die jou dikke beren hol dan niet meer in leven kunnen houden :P
Ranged DPS wakker schudden om aggro te pakken van die beesten. Ranged DPS die de Blood Beasts kite is de essentie van die mechanic. Je wilt ze zo min mogelijk aanvallen laten doen omdat dat Runic Power geeft aan Saurfang. De Blood Beasts hebben normale threat-mechanics dus 1 snelle Fireball/Shadowbolt/Lightning Bolt/Starfire/whatever wanneer ze spawnen is genoeg om ze van de healers af te pakken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

BornFlippy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:02:
[...]

En dan krijg je door errors op de servers de melding: "Additional Instances cannot be created" :P
Heb het laatst gehad ...
Ja het klopt natuurlijk niet dat je dan die deserter debuff krijgt (schijnt te gebeuren, zelf nog niet gemerkt). Uiteindelijk kom je na een aantal pogingen altijd wel binnen voor zover ik zie. En dat additional instances probleem is over een paar dagen hoe dan ook weg, als minder mensen continu instances farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

O vreselijk als pala zijnde wil je eerst buffs geven en wat drinken voor mana maar mensen kunnen echt niet wachten. Tis overal dat ze zo vreselijk goed zijn dat je aan 1 stuk door moet pullen want dat kan makkelijk.
Daarom begin ik altijd heel langzaam en geef ik duidelijk aan als ze wat pullen (expres) dat ik ze dan ook expres dood laat gaan.
Alsof je eerst even je "macht" moet laten zien voor ze naar je luisteren. Ik vind het gewoon irritant spelen als andere gaan lopen pullen, bepaalde groepjes worden helemaal uit elkaar getrokken en je blijft heen en weer rennen taunten chargen om het goed te laten gaan. Daar heb ik weinig zin in dus duidelijk regels en klaar.

Denk dat ik maar een macro maak met wat basis regels en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:08:
[...]

O vreselijk als pala zijnde wil je eerst buffs geven en wat drinken voor mana maar mensen kunnen echt niet wachten. Tis overal dat ze zo vreselijk goed zijn dat je aan 1 stuk door moet pullen want dat kan makkelijk.
Daarom begin ik altijd heel langzaam en geef ik duidelijk aan als ze wat pullen (expres) dat ik ze dan ook expres dood laat gaan.
Alsof je eerst even je "macht" moet laten zien voor ze naar je luisteren. Ik vind het gewoon irritant spelen als andere gaan lopen pullen, bepaalde groepjes worden helemaal uit elkaar getrokken en je blijft heen en weer rennen taunten chargen om het goed te laten gaan. Daar heb ik weinig zin in dus duidelijk regels en klaar.

Denk dat ik maar een macro maak met wat basis regels en klaar
haha zelfs al gezien dat het voor mijn gevoel best snel ging en de healer ineens vooruit zag rennen en een snelle pull deed, dood ging en de tank de schuld gaf haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:00

ShadowBumble

Professioneel Prutser

eatualive schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:26:

Hier is mijn tinyurl ervan omdat er special characters inzitten werkt het soms niet heel lekker http://tinyurl.com/cq5u3q

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]
Sociale aspect is inderdaad waar, zeker als er 24 mensen staan te wachten, maar soms is het niet anders. Ik zou een game in ieder geval niet voortrekken voor een afspraak/avondeten/etc als het ooit voorkomt dat ik plotseling iets zou moeten doen.
Het schelden en alles heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, maar waar ik wel ongeloofelijk van baal is mensen (guildies/pugs) die een invite willen hebben voor bijvoorbeeld toc25 of wat je ook maar gaat raiden, en dan na de eerste boss zeggen, "sorry ik moet eten" dat is gewoon ronduit asociaal.
helemaal als het dan net een tank/healer is is het helemaal lastig om die persoon te vervangen, en als er al bosses dood zijn heb je ook weer minder kans dat "nieuwe" mensen willen joinen.

Geef het dan op zijn minst van te voren aan.....

EDIT: ups is al een discussie bezig beetje laat! :p
Anoniem: 325407 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:51:
[...]

na 1 wipe mensen die beginnen over ik moet repareren vallen daar ook onder haha
verschrikkelijk vind ik dat persoonlijk, het is dan niet ver, maar in 25 mans pugs, soms elke wipe weer 3 anderen.. argh...
Ook weleens voorgekomen op vrijdagavond kom ik online:
/raidinvite (guildies hoor!). er word regelmatig ge ninjainvite en gezegd dat je mee moet! (op een leuke manier ;))
Gohan-san: ? where we going?
RL: Ulduar your tanking
Gohan-san: Sure, but my girlfriend is going to be home in 1or2o3 hours..

als je gewoon aangeeeft dat er iets een onzekere factor is geef het gewoon even aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Valkyre op 15-12-2009 14:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:53
Dan wil ik de daily heroic terug zoals het eerst was. Gewoon met vrienden heroic kunnen doen voor de frost emblems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ja, als je een pizza in de oven gooit en je joined vervolgens een ToC25 pug ben je gewoon een idioot. Maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen om toch weg te gaan, bijvoorbeeld als je wordt gebeld om uit te gaan op zaterdagavond terwijl je bezig bent met een raid. Dan zeg je toch niet aan de telefoon: 'Kom maar een uurtje later langs want ik moet nog twee bosses killen!' :P

Maar 9 van de 10 keer is het domme planning inderdaad van de speler.. En toch geef ik jullie ook wel gelijk dat het erg vervelend is en voor problemen zorgt. Mensen die leaven voor Oculus vind ik zelf ook irritant, maar als je het relatief bekijkt kan ik wel snappen dat iemang voor LFG kiest ook al wilt hij geen Oculus doen. De kans om Oculus te rollen is gewoon erg klein, en bij de overige Heroics krijg je dan gewoon lekker 13g, 2 extra emblems, en de 5% buff. Dan is de keuze om gewoon randoms te doen wel snel gemaakt ten opzichte van specifieke heroics. Maargoed, ik ben dan ook een tank en een healer/dps die leaved voor Oculus is in een paar seconden vervangen.

En mensen die na 1 wipe moeten repairen verdienen eigenlijk een kick.. Hoe infantiel ben je als je nog niet eens kan repairen voor een raid begint :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Divak op 15-12-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:18:
Ja, als je een pizza in de oven gooit en je joined vervolgens een ToC25 pug ben je gewoon een idioot. Maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen om toch weg te gaan, bijvoorbeeld als je wordt gebeld om uit te gaan op zaterdagavond terwijl je bezig bent een raid. Dan zeg je toch niet: 'Kom maar een uurtje later want ik moet nog twee bosses killen!' :P
de meeste kroegen worden toch pas leuk na 11 uur, dus dat excuus gaat ook niet op;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:17:
[...]

Dan wil ik de daily heroic terug zoals het eerst was. Gewoon met vrienden heroic kunnen doen voor de frost emblems.
Die is er nog
Bokkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:50:
[...]

uh group op met 4 guildies, ga de LFG tool in en kies random daily -> profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:18:
Ja, als je een pizza in de oven gooit en je joined vervolgens een ToC25 pug ben je gewoon een idioot. Maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen om toch weg te gaan, bijvoorbeeld als je wordt gebeld om uit te gaan op zaterdagavond terwijl je bezig bent een raid. Dan zeg je toch niet: 'Kom maar een uurtje later want ik moet nog twee bosses killen!' :P
Waarom niet? Ik ren toch ook niet halverwege een voetbalwedstrijd van het veld omdat iemand vraagt of ik zin heb wat te gaan eten in de stad? In dat opzicht is de grens enkel virtuele en social commitments en waar jij meer waarde aan hecht (of gelijk behandeld). Gewoon gevalletje van beetje plannen, net als die idioten die 10 minuten voor raid aanvang nog even denken een HC door te rushen, maar dan bv tegen CoS of Ocu aanlopen.

Voordeel als tank zijnde als je een instance in komt, zonder mij kunnen ze toch niet beginnen. Als de eerste binnenkomen buff ik meteen (BoK, zelf BoS) en pak een potje, max 20 seconde. Zit er een trigger happy DPS tussen die al een mob pulled, dat is erg leuk voor hem maar de enige die ik in leven zal houden is de healer.

Andere kant snap ik druid healers dan weer niet, staan daar maar beetje als een boompje wat rond te healen, komen bij een boss.. MB! Je hebt fucking innervate! Gebruik die skill dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BornFlippy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:02:
[...]
=> Na een race tot aan de 3de baas
Ik: Ok i'll kite .... (beetje uitleg wat ik van plan was)
Healer: Nevermind kiting, just tank him where he is, the AoE doesn't do that much damage 8)7
ik: :o
=> Hebben die 3de baas gewoon ter plekke neergekogeld, hij heeft 1 keer z'n AoE gedaan en dan neergeploft terwijl wij gewoon gezellig bleven staan voor wat tank & vooral heel veel spank.
Moet je die boss kiten dan? Nog nooit gedaan eerlijk gezegd ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:53
Oh op die manier kan dat nog? Mooi, hoef ik ook niet meer te puggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335261

Bokkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:14:
[...]

WTF.. 8)7

Everlasting Affliction:
Bok, volgens mij kunnen ze beter een talent voor jou maken : ForeverGamer: Never stops trying or he just comments on everything!

ps, je had 3 jaar geleden wel gelijk toen je dit schreef :P

kusje bok!, tis lang geleden - groetjes de clanhoer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Iemand hier ervaring met rogue spreadsheets?

Ik heb net even mijn gear in een mutilate spreadsheet gegooid, en ik kom volgens dat ding single target uit op bijna 7k dps. Wel met beste raidsetup, buffs en 25man. Volgens mij zal ik ongeveer 1k dps lager uitkomen.

Met BiS gear zit je volgens die sheet ook aan de 13,5k dps. Ik heb nog nooit een combat log gezien van iemand die daar ook maar ergens in de buurt komt (speciale fights zoals Hodir daargelaten).

Hoe groot is de korrel zout die je moet nemen bij dit soort spreadsheets? :)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:25:
[...]

Waarom niet? Ik ren toch ook niet halverwege een voetbalwedstrijd van het veld omdat iemand vraagt of ik zin heb wat te gaan eten in de stad? In dat opzicht is de grens enkel virtuele en social commitments en waar jij meer waarde aan hecht (of gelijk behandeld). Gewoon gevalletje van beetje plannen, net als die idioten die 10 minuten voor raid aanvang nog even denken een HC door te rushen, maar dan bv tegen CoS of Ocu aanlopen.
Mijn ouders zouden het vroeger niet slikken als ik zei dat ik wel een uurtje later ging eten omdat ik aan het gamen was. Maar goed, dat was in de tijd dat er nog geen internet rpg's waren.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Waar dan?? Timear en zn vriendje aan de andere kant hebben alleen nog de weekly raid quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 335261 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:32:
[...]

Bok, volgens mij kunnen ze beter een talent voor jou maken : ForeverGamer: Never stops trying or he just comments on everything!

ps, je had 3 jaar geleden wel gelijk toen je dit schreef :P

kusje bok!, tis lang geleden - groetjes de clanhoer ;)
Speciaal hiervoor geregt :P of speel je ook wow
redfoxert schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:48:
[...]

Waar dan?? Timear en zn vriendje aan de andere kant hebben alleen nog de weekly raid quests.
* Groep maken
* LFG tool opstarten
* Gehel groep queuen voor random heroic

[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 15-12-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
[b][message=33107906,noline]SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:25

Andere kant snap ik druid healers dan weer niet, staan daar maar beetje als een boompje wat rond te healen, komen bij een boss.. MB! Je hebt fucking innervate! Gebruik die skill dan ook.
Sowieso snap ik het niet als je als Druid OOM gaat zelfs zonder innervate :) . Met Gem. 220 Gear, ga ik echt niet meer OOM, alleen richting de eindbaas in PoS (packs van 6) en tijdens de waves van HoR kan het zijn dat de manabar leger wordt maar dat is dan meestal het gevolg van een wat-minder-gegearde tank of aggroing DPS.

Verder snap ik sommige mensen wel als ze zeggen dat ICC10 teleurstellend makkelijk is, maar meestal lopen ze wel in full 245+ gear. In onze guild ben ik zelf, Druid Tank, van de beter gegearde maar we zijn dan ook nog maar 2 maandjes casual bezig en hebben over het algemeen HCEPIC/TOC10/ONY10/ULD10/T8 gear. Voor ons is ICC 10 echt wel een uitdaging, we hadden zelfs een aantal wipes op de 2 big trash priestress voor lady ...

Nu na +/- 30 tries total zijn we nu een aantal keer gewiped op saurfang, ik wil niet zeggen dat alles te moeilijk is maar we hebben er toch echt wel effort in moeten steken en het gaat nog wel ff duren voordat we alles gaan 1 shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Gisteren wat random HC's gedaan met een groepje uit de guild. In dit groepje zat een rogue/warlock duo die naar mijn weten goede vrienden van elkaar zijn. De DPS die ze deden was best wel goed, wisselend tussen de 3-5k dps, het vreemde was alleen wel dat ik met geen mogelijkheid mijn threat voor lange periodes boven de threat van de warlock uit kon houden. Ik snapte er niets van, over het algemeen lukt het me aardig om mijn threat boven die van de dps te houden. Nu was het maar een heroics en het gebeurde eigenlijk alleen op trash dus gaf ik er niet zo heel erg veel om. Op een gegeven moment gaf ik cynisch aan dat ik het op gaf om threat te houden over [warlock]. Blijkt het dat de rogue al de hele tijd ToTT op de warlock aan het gebruiken was, de pestkop! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:44

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ja, als je een pizza in de oven gooit en je joined vervolgens een ToC25 pug ben je gewoon een idioot.
Hoezo idioot? Ik doe zo vaak met een plaat eten de instance of raid voltooien. SHure het is wat lastig om met 1 toets een fireball op een boss te gooien terwijl de andere hand voer in mijn mond schuift maar het gaat wel. Alhoewel soms wel wat langs het bord vliegt als mijn mage om wat voor reden dan ook een stukje moet gaan rennen. Dat heet multitasken, en nee ik ben geen vrouw. :+

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
hulkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:44:
Met BiS gear zit je volgens die sheet ook aan de 13,5k dps. Ik heb nog nooit een combat log gezien van iemand die daar ook maar ergens in de buurt komt (speciale fights zoals Hodir daargelaten).

Hoe groot is de korrel zout die je moet nemen bij dit soort spreadsheets? :)

Thanks!
tis redelijk accuraat, de rogue van onze guild (Best gegeared op de server) zit elk gevecht rond dat getal, net als onze dps DK overigens die op plek 10 staat van de server

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:25:
[...]

Verschil is alleen dat je bij een voetbalwedstrijd met 11 man speelt die je persoonlijk kent. In een 5 man random met onbekende mensen van andere realms heb je de commitment veel minder. Je ziet ze waarschijnlijk sowieso nooit meer..
Auredium schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:56:
[...]
Hoezo idioot? Ik doe zo vaak met een plaat eten de instance of raid voltooien. SHure het is wat lastig om met 1 toets een fireball op een boss te gooien terwijl de andere hand voer in mijn mond schuift maar het gaat wel. Alhoewel soms wel wat langs het bord vliegt als mijn mage om wat voor reden dan ook een stukje moet gaan rennen. Dat heet multitasken, en nee ik ben geen vrouw. :+
:') Het punt is gewoon dat mensen een raid joinen van minimaal een uur terwijl ze weten dat ze binnen die tijd weg moeten gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Divak op 15-12-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HawVer schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:47:
[...]

Mijn ouders zouden het vroeger niet slikken als ik zei dat ik wel een uurtje later ging eten omdat ik aan het gamen was. Maar goed, dat was in de tijd dat er nog geen internet rpg's waren.
Idd, als je dat nu overkomt (dat je door je ouders wordt weggeroepen omdat je moet eten, en je daarvoor een groep of raid in de kou moet laten staan) dan heb je een slecht moment gekozen om een group / raid te joinen, dat zou alleen jouw probleem moeten zijn maar mensen maken er te makkelijk het probleem van hun party/raid van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
DrFlash schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:56:
[...]

tis redelijk accuraat, de rogue van onze guild (Best gegeared op de server) zit elk gevecht rond dat getal, net als onze dps DK overigens die op plek 10 staat van de server
Kun je eens een logje posten, dan kan ik kijken wat er anders kan.

Nu is mijn gear VERRE van optimaal. Ben pas een paar weken 80, en pas een weekje echt bezig met gearen. Daarnaast zit ik nog niet in het raidteam van de guild. Daarnaast is de performance van de rest van de raid een grote factor in dps numbers...

Onderzoeken hoe je jezelf kunt verbeteren is altijd goed :) Ik wil gewoon zo snel mogelijk bij de top dps horen, iets dat zeker te doen is in mijn guild. Als ik het zo zie bouwen we nog steeds op uitstekende healing en tanks... Eens kijken of ik daar iets aan kan veranderen!

Show me the logs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

deTwisj schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:53:
Gisteren wat random HC's gedaan met een groepje uit de guild. In dit groepje zat een rogue/warlock duo die naar mijn weten goede vrienden van elkaar zijn. De DPS die ze deden was best wel goed, wisselend tussen de 3-5k dps, het vreemde was alleen wel dat ik met geen mogelijkheid mijn threat voor lange periodes boven de threat van de warlock uit kon houden. Ik snapte er niets van, over het algemeen lukt het me aardig om mijn threat boven die van de dps te houden. Nu was het maar een heroics en het gebeurde eigenlijk alleen op trash dus gaf ik er niet zo heel erg veel om. Op een gegeven moment gaf ik cynisch aan dat ik het op gaf om threat te houden over [warlock]. Blijkt het dat de rogue al de hele tijd ToTT op de warlock aan het gebruiken was, de pestkop! :P
Geen pestkop hoor ;)
ToTT verhoogt de dmg van de persoon waarop het gecast wordt met 15% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:49:
[...]
* Groep maken
* LFG tool opstarten
Aaaah :) Mjah ik vind het veel te leuk om te puggen normaliter. Gek misschien maar ik ben nog maar zeer zelden slechte mensen tegen gekomen.

Alleen dit weekend op mn warlock zat er een gigantisch arrogante kwal van een Shaman healer in Oculus. Continu alles en iedereen te commanderen. Toen het me teveel werd heb ik er iets van gezegd en of ie niet gewoon zn klep kon houden. Zijn reactie "I dont have to ..." . Heb de instance wel afgemaakt maar hem mooi op mn ignore list gezet. Die kom ik dus nie meer tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Bokkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:49:
[...]

Speciaal hiervoor geregt :P of speel je ook wow

[...]

* Groep maken
* LFG tool opstarten
was mij dus net aan het bedenken inderdaad wat er gebeurt als je een groep met 5 maakt en dan de random HC kiest.
of met 4 in een groep zit, LFG tool opstarten en qeuen voor een random HC, en dan snel een 5de member inviten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Wootlock schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:06:
[...]

Geen pestkop hoor ;)
ToTT verhoogt de dmg van de persoon waarop het gecast wordt met 15% :D
In mijn guild buffen de rogues elkaar zo onderling, threat is nooit een probleem geweest voor onze tanks dus...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TweakerMaert schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:52:
Sowieso snap ik het niet als je als Druid OOM gaat zelfs zonder innervate :) . Met Gem. 220 Gear, ga ik echt niet meer OOM, alleen richting de eindbaas in PoS (packs van 6) en tijdens de waves van HoR kan het zijn dat de manabar leger wordt maar dat is dan meestal het gevolg van een wat-minder-gegearde tank of aggroing DPS.
Hij zat nog redelijk in de green/blue, dus dat ging nog niet zo optimaal (hij healde mij amper, vraag ik me af waar hij het dan aan uitgaf). Toevallig zag ik gister iemand met die nieuwe frost trinket, stacking mp5 die je bij nonstop cast op 225 ofzo kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Kapoen schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:10:
[...]

In mijn guild buffen de rogues elkaar zo onderling, threat is nooit een probleem geweest voor onze tanks dus...
Gebeurd bij ons in de guild ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
hulkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:02:
[...]

Kun je eens een logje posten, dan kan ik kijken wat er anders kan.

Nu is mijn gear VERRE van optimaal. Ben pas een paar weken 80, en pas een weekje echt bezig met gearen. Daarnaast zit ik nog niet in het raidteam van de guild. Daarnaast is de performance van de rest van de raid een grote factor in dps numbers...

Onderzoeken hoe je jezelf kunt verbeteren is altijd goed :) Ik wil gewoon zo snel mogelijk bij de top dps horen, iets dat zeker te doen is in mijn guild. Als ik het zo zie bouwen we nog steeds op uitstekende healing en tanks... Eens kijken of ik daar iets aan kan veranderen!

Show me the logs!
logje: http://www.worldoflogs.com/guilds/7870/

en voor de rest, lees elitistjerks is echt een geweldige site om dingen te weten te komen over je class en spec.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

ICC25 is triest makkelijk tot nu toe .. Maar dat was wel te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
DrFlash schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:17:
[...]

logje: http://www.worldoflogs.com/guilds/7870/

en voor de rest, lees elitistjerks is echt een geweldige site om dingen te weten te komen over je class en spec.
Thanks voor de logs :)

Elitist jerks lees ik al veel voor paladin en priest. De basics en een beetje meer weet ik ondertussen ook wel voor rogues. Heb in vanilla en tbc redelijk succesvol geraid en gepvpd op dit character, dus ben niet helemaal nieuw.

Het nadeel van elitist jerks is dat de discussies vaak gaan over BiS geared mensen, en dat gaat gewoon niet op voor iemand die nog aan het gearen is. (Gister wel mn 1naarlaatste blue kwijt geraak!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 124693 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:17:
ICC25 is triest makkelijk tot nu toe .. Maar dat was wel te verwachten
Huilers spelen Runescape volgens mij, weetje wel zeker je in het goeie topic zit ?..
Tis 25man normal he en niet 25man heroic met andere dingen..

niet het eten vies noemen als je nog niet alles geproefd heb, ook de 1e boss in Sunwell was een lachertje

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 15-12-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:22:
[...]

Huilers spelen Runescape volgens mij, weetje wel zeker je in het goeie topic zit ?..
Tis 25man normal he en niet 25man heroic met andere dingen..

niet het eten vies noemen als je nog niet alles geproefd heb, ook de 1e boss in Sunwell was een lachertje
Hey Mekkiej, tijdje niet gezien :P heb je je mage op TN nog wat gelvld? speel tegenwoordig alweer op een ander poppie namelijk: Bíanca

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: